دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم بهتر است یا کندلا

تاریخ انتشار - ۳ اسفند ۱۳۹۸

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم از امواج لیزر و تکنولوژی های مختلف برای رفع موهای زائد در نواحی مختلف بدن استفاده می کند. با دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم می‌توان حذف موهای زائد هر نوع پوست و مو را در تمام طول سال از بین برد. لیزر پلاتینیوم اثربخشی قابل قبولی دارد و علاوه بر راحتی بیمار، نتایج رضایت بخشی نیز در رفع موهای زائد بعد از جلسات درمانی آن مشاهده شده است. دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از تکنولوژی لیزر الکساندرایت و لیزر دیود استفاده می کند و در تنظیمات دستگاه می توان حالت های مختلف SHR™, SHR™ STACK & HR را تنظیم کرد تا رفع موهای زائد بر اساس نیاز های بیمار انجام گیرد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم روشی مبتکرانه است که توسط شرکت آلما (Alma Co) به عنوان پیشرفته ترین روش حذف موهای زائد در صنعت درمانی زیبایی ساخته شده است. در این دستگاه با سه طول موج الکساندرایت، دیود و Nd:Yag مورد استفاده قرار گرفته از سیستم کولینگ ICE بهره می برد. مزایای هر دو لیزر الکساندرایت و دیود در دستگاه پلاتینیوم مشاهده می شود.

مزایای دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

سیستم خنک کننده تماسی یاقوت سرد
عدم نیاز به تعمیر و نگهداری در طولانی مدت 
قابلیت تنظیم در حالات مختلف به صورت رولی یا شاتی
امکان استفاده از انرژی لیزر با طول موج ۷۵۵ نانومتر الکساندرایت، ۸۱۰ نانومتر دایود و ۱۰۶۴ نانومتر Nd:YAG
لیزر موهای زائد روی تمام انواع پوست ها از نوع ۱ تا ۶
تاچ اسکرین رنگی و ۱۲ اینچی برای راحتی اپراتور
امکان تنظیم برنامه درمانی بیمار پیش از شروع جلسه لیزر

تکنولوژی لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

طول موج الکساندرایت
تکنولوژی دستگاه پلاتینیوم الکساندرایت به نحوی طراحی شده که جذب انرژی آن توسط کروموفور ملانین مو با دقت بالایی انجام می‌گیرد. سیستم خنک کننده تماسی و امکان تنظیم هندپیس دستگاه به صورت رولی، راحتی و سرعت لیزر موهای زائد را افزایش میدهد و یک روش ایده آل برای لیزر موهای زائد روی انواع مو با پوست روشن می باشد. مشخصات حالت الکساندرایت دستگاه لیزر پلاتینیوم شامل طول موج ۷55 نانومتری، قطر لکه ۱۵ میلیمتری و سرعت قابل تنظیم تا ۱۰ هرتز است.
طول موج دایود
طراحی دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم نسبت به لیزر دیود قدیمی بسیار سبک تر است و درد و ناراحتی کمتری برای بیماران ایجاد می کند. مشخصات حالت دیود دستگاه لیزر پلاتینیوم شامل طول موج ۸۱۰ نانومتری، قطر لکه ۱۲ میلیمتری و سرعت قابل تنظیم تا ۱۰ هرتز می باشد. سرعت لیزر موهای زائد با دستگاه پلاتینیوم با توجه به قطر لکه بزرگتر اپلیکاتور آن نسبت به دستگاه لیزر دایود قدیمی بسیار سریعتر و با بازدهی بیشتری انجام می‌گیرد.
تکنولوژی سر مخروطی اپلیکاتور
تکنولوژی سر مخروطی منحصر به فرد در اپلیکاتور لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم به نحوی طراحی شده که امکان تنظیم دو طول موج ۸۱۰ و ۱۰۶۴ نانومتری را دارد و برای نواحی که دسترسی به آنها با سر معمولی اپلیکاتور مشکل است؛ طراحی شده است. طرح اپلیکاتور لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم قابل تعویض است و به منظور حفظ بهداشت بیماران همراه با هر دستگاه لیزر پلاتینیوم ده سری قابل تعویض نیز به اپراتورها داده می شود.

دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا کندلا

سیستم خنک کننده
سیستم خنک کننده آیس در دستگاه لیزر پلاتینیوم، تکنولوژی خنک کننده پیشرفته ای است که می تواند در مدتی طولانی، پوست را حین جلسه لیزر موهای زائد خنک نگه دارد. تکنولوژی ICE از یاقوت کبود سرد برای کاهش خطر سوختگی سطح پوست و پایین آوردن دمای لایه درمی پوست، جایی که فولیکول های مو در اثر حرارت لیزر می سوزند؛ استفاده می کند. خنک کننده تماسی دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم به راحتی به کاهش درد بیمار کمک خواهد کرد و لیزر موهای زائد را نسبت به قبل، قابل تحمل تر می کند.
سوال بسیاری از بیماران این است که آیا سیستم خنک کننده دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا کندلا؟ برای مقایسه سیستم خنک کننده این دستگاه لیزر باید میزان درد بیمار حین جلسات لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا مقایسه شود. همانطور که در مقاله "بهترین کرم بی حسی موضعی برای لیزر پماد بی حس کننده زایلاپی بهتر است یا اپی واید؟" توضیح دادیم در اکثر دستگاه هایی که بر پایه لیزر دیود عمل می کنند مانند دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم پیش از لیزر موهای زائد باید حتما از کرم بی حسی موضعی برای کاهش درد و ناراحتی بیمار استفاده شود. در صورتی که دستگاه لیزر کندلا با مجهز بودن به دو سیستم خنک کننده اسپری کریوژن و دمیدن هوای خنک تا حدی درد بیمار را حین لیزر موهای زائد کاهش می دهد که نیازی به استفاده از کرم بی حسی موضعی نمی‌باشد.

کاربرد لیزر برای انواع پوست و مو
تبلیغات بسیار زیادی در خصوص تکنولوژی پیشرفته لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم انجام‌ گرفته است. شرکت آلما ادعا می‌کند که لیزر دیود به کار رفته در دستگاه پلاتینیوم با طول موج الکساندرایت جذب بهتری در کروموفور (Chromophore) ملانین مو خواهد داشت و در نتیجه حتی موهای نازک، کرکی و روشن را نیز لیزر می کند و برروی انواع پوست های روشن و تیره موثر است. درصورتی که در عمل، قدرت جذب انرژی لیزر دستگاه پلاتینیوم چندان تفاوتی با لیزر کندلا الکساندرایت ندارد و تاثیر آن روی موهای نازک و کرکی دقیقاً مانند لیزر کندلا الکساندرایت است. از لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم نمی‌توان با اطمینان و ایمنی کامل پوست های تیره را تحت لیزر مو قرار داد چون احتمال آسیب دیدن پوست و حتی سوختگی نیز وجود دارد. طول موج مورد استفاده در دستگاه پلاتینیوم ترکیبی از طول موج ۷۵۵ نانومتر به کار رفته در لیزر کندلا الکساندرایت و ۸۱۰ نانومتر به کار رفته در لیزر دیود است که عملاً تاثیری روی موهای روشن، بلوند، خاکستری و سفید نخواهد داشت.
سرعت لیزر موهای زائد
جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم با توجه به قدرت بالا و قطر لکه بزرگ اپلیکاتور لیزر نسبت به دستگاه دیود و IPL کمتر است. اما بازدهی و سرعت لیزر کندلا الکساندرایت همچنان بسیار بهتر از دستگاه پلاتینیوم میباشد. مدت زمان هر جلسه لیزر به خصوص برای پوستهای  تیره با دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم نسبت به کندلا بسیار طولانی تر است چون اپراتور لیزر باید انرژی دستگاه را تا حدی کم کند که جذب انرژی توسط کروموفور ملانین پوست کاهش یابد و فقط توسط ملانین مو جذب شود. کاهش سطح انرژی مدت زمان لیزر موهای زائد را در پوستهای تیره افزایش خواهد داد. همچنین قطر لکه لیزر دستگاه لیزر پلاتینیوم حداکثر روی ۱۲ میلیمتر تنظیم می شود؛ در صورتی که لیزر کندلا الکساندرایت دارای قطر لکه ای به بزرگی ۱۶ میلیمتر است و در نتیجه با سرعت بیشتری به حذف موهای زائد نواحی وسیعی بدن کمک می کند.
بازدهی
مطالعات اخیر لیزر موهای زائد توسط این دو دستگاه را بررسی کرده تا به یک نتیجه قطعی در خصوص اینکه دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم بهتر است یا کندلا دست یابد. نتایج نشان داده‌اند که لیزر کندلا الکس به طور قابل توجهی درد و ناراحتی کمتری برای بیماران ایجاد کرده و در عین حال با بازدهی حذف موهای زائد آن روی پوست روشن و موی تیره بسیار بیشتر از دستگاه لیزر پلاتینیوم بوده است.
قیمت لیزر موهای زائد
قیمت لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم نسبت به کندلا الکساندرایت بسیار بیشتر است و معمولاً پکیج های ۱۰ جلسه ای ارائه شده برای لیزر پلاتینیوم الکساندرایت با توجه به تبلیغاتی که در خصوص تکنولوژی بسیار پیشرفته آن شده است؛ گرانتر از پکیج های درمانی لیزر کندلا الکساندرایت میباشد. بیمارانی که لیزر با هر دو دستگاه را تجربه کرده‌اند؛ به این نتیجه رسیده اند که قیمت لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم با توجه به بازدهی آن چندان مقرون به صرفه نیست. در صورتی که لیزر کندلا الکساندرایت با هزینه‌ای کمتر می تواند نتایج مشابه و حتی بهتری از دستگاه لیزر پلاتینیوم داشته باشد.
عمق نفوذ امواج به پوست
یکی دیگر از نکاتی که مشخص میکند لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم بهتر است یا کندلا عمق نفوذ این امواج لیزر در پوست است. طبق نظر متخصصین لیزر امواج الکساندرایت و دایود در دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم فقط تا عمق ۳ تا ۵ میلی متری پوست نفوذ می کند در صورتی که نفوذ امواج در دستگاه کندلا بسیار بیشتر است چون امواج لیزر کندلا نفوذ بیشتری در پوست دارند؛ در نتیجه موهای ضخیم تر با دستگاه لیزر کندلا راحت تر ازبین می روند. 
کاهش درد
چون  تکنولوژی لیزر پلاتینیوم بر اساس حباب LED است؛ سرعت خاموش و روشن شدن آن بسیار سریع است و پوست زمانی برای رسیدن به آرامش و استراحت ندار.د به همین علت بیمار درد و ناراحتی بیشتری نسبت به لیزر کندلا احساس خواهد کرد. البته حالت SHR تنظیم شده در دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم برای کاهش درد بیمار طراحی شده است اما در صورتی که پوست شما بسیار تیره است و در مقیاس فیتزپاتریک بالاتر از ۵ می باشد اکیدا توصیه می شود که لیزر موهای زائد را با دستگاه کندلا Nd:YAG انجام دهید چون نه تنها ارزان‌تر است بلکه درد و ناراحتی کمتری برای شما خواهد داشت.
شرکت سازنده
در نهایت برای اینکه بهتر تشخیص دهید دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم بهتر است یا کندلا، دو شرکت آلما (ALMA Co) و کندلا (CANDELA CO) را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم. لیزرهای کندلا در حال حاضر با تکنولوژی های مختلفی از جمله التراسوند، رادیو فرکانس و لیزرهای نوری برای اهداف مختلف زیبایی و درمانی به بازار عرضه شده اند. هرچند دستگاه های ارائه شده توسط شرکت آلما کاربرد متنوعی دارند اما ایمنی و بازدهی آنها هنوز توسط سازمان غذا و دارو آمریکا به تایید نرسیده است. تکنولوژی الکس بکار رفته در دستگاه لیزر پلاتینیوم که از طول موج الکساندرایت همراه با لیزر دیود برای حذف موهای زائد استفاده می کند اپراتور اجازه می دهد تا با تنظیمات مختلف دستگاه به حذف موهای زائد نازک کرکی یا ضخیم و سیاه روی پوست های روشن یا تیره بپردازد اما شرکت آلما هنگام فروش دستگاه های لیزر پلاتینیوم تعهدی از اپراتور لیزر مبنی بر داشتن تجربه و دانش لازم برای استفاده و کار با دستگاه لیزر نمی‌گیرد. بنابراین در صورتی که به علت خطای اپراتور نبودن با تنظیمات دستگاه مشکلی برای بیمار ایجاد شود یا دچار عوارض جانبی شدید مانند سوختگی شود نمی تواند از شرکت آلما شکایت کند. از طرف دیگر شرکت کندلا با بیش از 50 سال سابقه در طراحی و تولید انواع دستگاههای لیزر درمانی و زیبایی، توانسته تاییده FDA  را برای تمام دستگاههای لیزر موهای زائد خود سری جنتل پرو دریافت کند و ایمن بودن دستگاه های لیزر کندلا کاملا تایید شده است.

تجربه من از لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم

"تجربه من از لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم چندان خوب نبود؛ به طوری که مجبور شدم چند جلسه درمانیب با دستگاه کندلا Nd:YAG نیز انجام دهم تا به نتیجه مطلوب برسم. من پوست تقریبا تیره ای داشتم و زمانی که با متخصص لیزر مشورت کردم به من پیشنهاد داد که شش جلسه درمانی با سوپرانو آیس پلاتینیوم انجام بدهم. من میخواستم موهای زیربغل و پشت لبم به طور کامل لیزر شود تا مجدداً رشد نکند. بعد از 3 جلسه لیزر متوجه شدم که هیچ تغییری در کاهش موهای زائد به وجود نیامده بنابراین به مرکز لیزر مورد نظرم مراجعه کردم و در آنجا با استفاده از دستگاه لیزر کندلا Nd:YAG حدوداً بعد از پنج جلسه درمانی به طور کامل کاهش موهای زائد خود را مشاهده کردم. در مورد درد دستگاه لیزر سوپرانو می توانم بگویم جلسه اول و دوم با وجود اینکه متخصص لیزر از کیسه یخ قبل از شروع لیزر در ناحیه درمان برایم استفاده می کرد؛ باز هم احساس درد و ناراحتی داشتم. متخصص به من می‌گفت که آستانه دردم بسیار پایین است اما زمانی که برای لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا Nd:YAG به کلینیک مراجعه کردم تقریباً هیچ گونه درد و ناراحتی نداشتم و حتی از کیسه یخ یا کرم بی حسی موضعی نیز استفاده نمی کردم."



مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1399/02/31
    5 3

    سلام من هم از دستگاه سوپرانو استفاده کردم ب مدت ده جلسه پیاپی اما متاسفانه نتیجه که نگرفتم هیچ کاملا بدتر و دوبرابر شدن.چیکار کنم.پوستم نه روشنه نه تیره موهای زائدمم سیاهه کاملا

    • 1401/05/03
      4 0

      اطلاعات کاملا غلط و کاملا مغرضانه ای نوشتین. دقیقا برعکس اون چیزی که نوشتین صحت داره دستگاه کندلا یه درد وحشتناک غیر قابل تحمل داره و بابت تمام دردیم که تحمل میکنی اثر بهتری نسبت به سوپرانو نداره اما دستگاه سوپرانو حتی نیازی به بیحسی نداره هیچ احساس تورمی بعد از لیزر ایجاد نمیکنه و اثرشم بهتره. خودم شخصا هردوشو تست کردم دستگاه کندلا هر شاتش انگار دارن منگنه فرو میکنن تو پوستت

    • 1399/03/01
      1 0

      سلام دستگاهتونو عوض کنید. کندلا روی موهای ضخیم و مشکی تاثیر خوبی داره اما برای اطمینان خاطر میتونید با پزشک متخصص مشورت کنید.

    • 1399/03/18
      1 1

      میتونم بپرسم کجا برای لیزر رفتید؟؟

    • 1399/03/28
      1 0

      سلام برای من ک تاثیری نداشته چه کنم ۲۴ جلسه لیزر رفتم ...

    • 1399/04/04
      1 0

      سلام میتونید با تشخیص پزشک متخصص دستگاهتونو عوض کنید. اما لیزر رو بعضی افراد ممکنه تا حد خاصی جواب بده.

    • 1399/11/12
      8 1

      اولاً شما مطمئناً نویسنده همین متن مضحک و خنده دار هستید که میگوید دستگاه کندلا درد ندارد و سوپرانو ایس درد دارد چون بنده خودم جفت این دستگاهها رو تو مرکزم دارم استفاده میکنم و اصلاً کندلا قابل مقایسه با سوپرانو ایس پلاتینیوم نیست کندلا فقط با طول موج 755 میزنه و بخاطر سیستم قدیمیش درد وحشتناکی داره در حالی که سوپرانو ایس دارای سه طول موج همزمان 755 و 810 و 1064 هست و بخاطر سیستم ایس بیمار بهیچ عنوان حتی ذره ای درد احساس نمیکنه و هیج نیازی هم به بی حسی و ... نداره لطفاً با اینکارا بخاطر پول مردم رو گول نزنید یعنی شما حاضری بخاطر اینکه دستگاههاتون رو آپدیت نکنی و همچنان مردم رو اذیت کنی اینهمه دروغ سر هم کنی و علم مدرن رو زیر سوال ببری که چی بشه واقعا؟؟؟؟

  • 1399/04/08
    6 1

    سلام دستگاه پلاتینیوم شبه لیزر؟ من از دستگاه پلاتینیوم جواب گرفتم بعد 9جلسه اما میخواهم ادامه را با کندلا بروم ایا موهای که ریخته و دیگه درنیومده دوباره تحریک نمیشه در بیاد؟موهای که نازک و کرکی شده دوباره ضخیم نمیشود؟ادامه جلسات قبلی میشه یا مجددا باید از اول برن؟

    • 1399/04/09
      1 0

      سلام تغیر دستگاه ممکنه باعث شه که جلسات اول یکم موها زیاد شه. شما تو دوره ی شارژید هرموقع 20، 30 درصد موهاتون رشد کرد باید برید واسه جلسه ی بعدی لیزر.

    • 1399/04/10
      1 0

      موهای که نازک شده دوباره کلفت نمیشه؟من جایی که برای کندلا میخواهم برم بهم گفته مجددا باید از اول شروع کنم جلسات ؟

    • 1399/04/11
      1 0

      تو جلسات اول بخاطر تغیر دستگاه ممکنه. بهتره که دوره ی کامل رو برید اما نه لزوما. بستگی به تاثیر دستگاه جدید و رویش موهاتون داره.

    • 1401/02/21
      2 0

      دوست عزیز وقتی از پلاتینیوم جواب گرفتید چه کاریه که بخوای دستگاه رو عوض کنی؟؟ گول این حربه های تبلیغاتی و دروغ رو نخورید که میگن کندلا بهتره دستگاه کندلا فقط طول موج الکس رو میزنه که فقط و فقط برای پوستهای خیلی سفید مناسبه در حالی که سوپرانو ایس با سه طول موج همزمان اصلا قابل مقایسه با کندلا نیست حتی سیستم خنک کنندگی سوپرانو ایس بحدی قویه که موقع لیزر احساس میکنید دارید سونوگرافی انجام میدید و هیچ دردی حس نمیکنید(برعکس درد وحشتناک کندلا) سوپرانو ایس اگه اپراتور خوبی داشته باشه بهیچ عنوان نمیتونه رقیب داشته باشه اینو مطمئن باشید

    • 1401/08/15
      1 0

      سلام من امروز اولین جلسه ای بود که لیزر انجام میدادم نگران سوختن و قرمزی و درد بودم . دستگاهم سوپرانو پلاتینیوم بود کل بدنم ۲۰ دقیقه شد تقریبا ولیزر سرد بود در واقع نه دردی حس کردم نه سوزش و تورمی با توجه به اینکه پوست حساسی دارم خیلی عالی بود امیدوارم تو جواب دهی به از بین بردن‌موها هم همینطور عالی باشه .

  • 1399/04/25
    6 4

    سلام شخصی که گفتن طول درمان لیزر با دستگاه کندلا 5 جلسه ای تموم شد لطفا امکانش هست آدرس کلینیکی که مراجعه کردن رو بذارین. من جای معتبری برای لیزر با کندلا میرم اما هنوز بعد از 9 جلسه هر دو ماه یکبار باید برای شارژ برم و نواحی ای مو نداشت هم در حال مو در اوردن هستش. ممنون میشم ادرس کلینیک رو اطلاع بدین

    • 1399/04/26
      1 0

      سلام تاثیر دستگاه ها به خود افراد هم بستگی داره. معمولا 6 جلسه دوره ی لیزر طول میکشه و دوره ی شارژ به خود افراد بستگی داره.

    • 1400/02/31
      1 0

      من 3 جلسه ای از کندلا نتیجه گرفتم! و الان یکسال ونیم گذشته و شارژ نکردم اول اینکه کندلا هر دو موج الکساندرایت و ان دیاگ رو داشت و برای نواحی تیره تر از یاگ استفاده میشد. دوم خودم خواستم انرژی را بیشتر کنند تا زودتر نتیجه بگیرم. البته باید آستانه تحمل دردتان را بالا ببرید ضمنا اگر تا حالا الکس زدید و الان بخواهید سوپرانو بزنید، رشد موهای تان بیشتر نخواهد شد. این شگردی است که برای از دست نرفتن مشتری گفته میشود.

  • 1399/04/25
    1 0

    سلام شخصی که گفتن طول درمان لیزر با دستگاه کندلا 5 جلسه ای تموم شد لطفا امکانش هست آدرس کلینیکی که مراجعه کردن رو بذارین. من جای معتبری برای لیزر با کندلا میرم اما هنوز بعد از 9 جلسه هر دو ماه یکبار باید برای شارژ برم و نواحی ای مو نداشت هم در حال مو در اوردن هستش. ممنون میشم ادرس کلینیک رو اطلاع بدین

    • 1401/02/21
      1 0

      بیست روز؟؟!!!🤣🤣🤣 فکر‌کردم ۲۰ ماه یکم صبر کنید بعد نظر بدید

    • 1399/07/06
      1 0

      من يك جلسه براى كل بدنم رفتم و هنوز بعد از گذشت ٢٠ روز اثرى از مو توى بدنم نيست و به صورت باورنكردني جواب گرفتم با دستگاه كندلا

    • 1399/11/23
      1 0

      صبرکنیدبعداز۷جلسه ببینید واقعا اوکی هست یانه،،

  • 1399/04/25
    1 2

    سلام من یع جلسه بادستگاه الکساندرایت رفتم باوجود یک جلسه جوابدهی عالی بود ولی بخاطر هزینه ی بالا مجبور شدم برم پلاتینیوم که اصلا فرقی نکرده بنظرشماکدوم رو ادامه بدم تاتعداد جلسات کمتری نیاز باشه چون اینجوری هزینه هم کمتر میشه

    • 1399/09/29
      1 0

      چجوری بعد یک جلسه توقع جواب دارید؟ من با الکساندرایت تو جلسه سوم و چهارم بازگشت کامل مو داشتم ولی از جلسه ششم به بعد عالی بود ولی بازم 11 جلسه رفتم و در کل توی جلسه اول نباید توقعی داشته باشید

    • 1399/04/26
      1 0

      سلام با دستگاهی که جواب گرفتید ادامه بدید اما دیگه دستگاهتونو تا قبل از تموم شدن دوره ی لیزرتون عوض نکنید.

  • 1399/04/29
    1 3

    یعنی دستگاه پلاتینیوم خیلی خوب نیست؟

    • 1399/04/31
      1 0

      سلام هر دستگاهی تاثیر خودشو داره نمیشه گفت خوب نیست

    • 1399/08/11
      1 0

      سلام بله معمولا جلسه اول ریزش مو زیاده. ولی 5، 4 جلسه باید بگذره تا نتیجه ی مطلوب رو مشاهده کنید.

    • 1399/08/10
      2 0

      من دستگاه سوپرانو یک جلسه رفتم و هنوز جلسه دوم رو نرفتم ولی توی این یک جلسه 90 درصد موهام ریخت و هنوز درنیومده ، نمیدونم واقعا تاثیرش موندگار هست یا نه

    • 1401/02/21
      2 0

      سوپرانو ایس پلاتینیوم معرکه هست و اصلا با کندلا قابل مقایسه نیست

  • 1399/05/05
    2 1

    سلام وقت بخیر ،سه جلسه رفتم لیزر پلاتنیوم،جلسه اول ودوم خوب بود ،تا اینکه حدودا دو ماهی فاصله افتاد تا جلسه سوم وخیلب از موهای من مثل قبل از لیزر شده،موهام کلفت هست وزود هم در میان،چکار کنم من؟

    • 1399/05/05
      1 0

      سلام بخاطر فاصله ی زیاد بین جلساتتون، تو دوره ی لیزرتون اختلال به وجود اومده. باید به موقع برید جلساتتون رو. بین جلسات هم زیاد شیو نکنید.

    • 1399/11/23
      1 0

      یعنی نتیجه خراب میشه وااول باید بره

  • 1399/05/11
    1 1

    سلام من حدود ۱۰ ۱۲ جلسه با دستگاه الکساندرایت لیزر انجام دادم اوایل خوب بود الان رویش دارم سه ماهه دیگ نمیرم الان از اول با دستگاه پلاتینیوم فونیکس شروع کنم مشکلی پیش نمیاد ؟؟ چیکار کنم ؟ با قبلی ادامه بدم یا دوره جدید شروع کنم میگن پلاتینیوم فونیکس بهتره ؟ دستگاه الکساندرایت ۲ برار پلاتینیوم فونیکس هزینش بود اما بعد ۱۲ جلسه ۷۰ درصد جواب دهی داشته ۳ ماهه ک نمیرم ۵۰ درصد شده

    • 1399/05/11
      1 1

      سلام الکس طول موج دستگاهه. با هر دستگاهی که نتیجه مطلوب گرفتید با همون ادامه بدید. اگه نتیجه نگرفتید دستگاهتون رو عوض کنید. بعد تغییر دستگاه ممکنه یکم موهاتون برگردن که تو جلسات بعدی درست میشه.

  • 1399/05/11
    2 1

    😐😐

  • 1399/05/15
    1 0

    سلام. کدوم دستگاه جدیدتر و قوی‌تره. من با الکس لیزر کردم و پرزهای بدنم که هیچ موها خیلی کم شده اما مشکلم اینه که موهای زاید صورت هنوز درمیاد و آخرین شارژ موها بیشتر هم شد.

    • 1399/05/15
      1 1

      سلام تاثیر لیزر صورت معمولا بعد 4،5 جلسه مشخص میشه بستگی به دستگاهتونم داره (الکس طول موجه) سعی کنید دفعات شیوتون هم 1 بار قبل از روز لیزر باشه اگه نتیجه نگرفتید با پزشک متخصص صحبت کنید و دستگاهتون رو عوض کنید.

    • 1399/05/15
      1 0

      ممنون. بعد از اتمام دوره سالها شارژ کردم. این مربوط به تمام بدنم میشه تا به حال با الکس بوده. آیا قوی‌تر از این دستگاه داریم؟

    • 1399/05/16
      1 0

      سلام الکس طول موج دستگاهتونه نه اسمش تاثیر هر دستگاهی به خود افراد هم بستگی داره. اگه از این دستگاه واسه صورتتون نتیجه نگرفتید، میتونید دستگاهتون رو عوض کنید.

  • 1399/05/25
    1 0

    سلام من با دستگاه پلاتنیوم لیزر انجام میدم جلسه 6مم هستش ناحیه بیکینی ی قسمتی جواب نمیگیره هردفعه میرم میگن اون قسمت بعد 14 روز میریزه ولی متاسفانه تغییری ایجاد نمیشه بنظرتون بادستگاه دیگه انجام بدم?

    • 1399/05/25
      1 0

      سلام بیکینی معمولا دیر جواب میده اما اگه بعد 6 جلسه جوابی نگرفتید میتونید دستگاهتون رو عوض کنید.

    • 1399/11/23
      1 0

      ,یعنی اینهمه هزینه کردن وجواب نگرفتن باز دوباره باید هزینه روتکرارکنن؟ راهی نیست زودتر تشخیص بدن که هزینه چندبرابرنشه

    • 1400/03/09
      1 0

      عزیزم من خودم با دستگاه کندلا ۶ جلسه لیزر کردم و بیکینی هنوز جواب نداده،لیزر کندلا درد خیلی وحشتناکی داره هر بار هم که میزنن پوستمو میسوزونن،در مورد دستگاههای دیگه اطلاعی ندارم باید امتحان کنم تا نظرمو بگم ولی من تو هر جلسه لیزر با کندلا از بس درد دارم دیگه از لیزر پشیمون میشم و این بار پاهام تو مناطقی که لیزر زده بودن کاملا سیاه شده بود و بعد کبود شد

  • 1399/05/26
    2 1

    من ۷ جلسه لیزر با دستگاه سوپرانو پلاتینیوم آلما انجام دادم ، بیکینی و زیر بغل تقریبا کامل از بین رفته ، ولی دست و بیشتر پا موهام در حال اومدن هستن ، کمرنگ تر و با حجم کمتر از قبل، به نظرتون جواب منفی به لیزر ؟؟ زیر پوستم دونه های مو وجود دارن ، انگار میخوان بیرون بیان اگه دوماه نرم ، دستگاه عوض کنم ؟ یا با همین دستگاه جلسات بیشتر برم؟؟ خود انستوتو میگن جلسات باید ده تا بشه!

    • 1399/06/05
      1 0

      سلام دوره ی لیزتونو کامل کنید اگه نتیجه نگرفتید دستگاهتون رو عوض کنید

    • 1399/11/23
      1 0

      با لیزرکندلا فول بادی انحام شد ولی بعداز ۷جلسه بیکنی کامل دراومده فقط یمقدار ضخامت مو کمترشده،چکارمیشه کرد

  • 1399/05/28
    1 1

    سلام میخواستم ببینم شما کدوم دستگاهو انتخاب میکنین برای موهای مشکی پوست بدن گندومی یکم روشن تر سوپرانوایس پلاتینیوم پلاس ۲۰۱۹ یا کندلا الکساندرایت ممنون میشم جواب بدین؟

    • 1399/06/05
      1 0

      سلام هردو تاثیر خوبی دارن میتونید با کندلا شروع کنید

  • 1399/05/29
    2 0

    سلام من جلسه اول با دستگاه پلانتیوم شروع کردم فعلا یک هفته گذشته اگر تا هفته اینده نتیجه نگرفتم میتونم با سایناشور بقیه جلسات ادامه بدم؟

    • 1399/06/05
      1 0

      سلام بهتره 3 4 جلسه برید اگه نتیجه نگرفتید دستگاهتون رو عوض کنید.

    • 1400/03/04
      0 0

      چرا الکی پیشنهاد میدید من با دستگاه کندلا رفتم فقط ۲۰درصد از بین رفت پوستم گندمی تا موهای مشکی و کلفت داشتم

  • 1399/05/29
    2 0

    سلام من میخوام به تازگی لیزر برم و یه جا دستگاهش الکسانراین آلما هست و جای دیگر الکستدرایت کندلا که سری مخصوص هر فرد را هم میدهد؟ کدوم را برم بهتره نمیدونم چیکار کنم

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام هردو خوبن میتونید کندلا رو امتحان کنید.

  • 1399/06/05
    1 0

    سلام در خصوص دستگاه الکساندر مدیواستار چه نظری دارید؟ می گن جدیده ۲۰۱۹ و برای پوستهایی که گندمی هست جواب دهی بهتری از کندلا دارد

    • 1400/02/28
      0 0

      به تازگی میخوام برم لیزر نمیدونم باالکس دایود 2020برم یا پلاتنیوم پلاس رنگ پوست گندمی سبزه ذارم

    • 1401/02/21
      0 0

      جباری عزیز کاملا درست گفتن بهتون کندلا بخاطر طول موج الکس فقط و فقط برای پوستهای خیلی سفید اروپایی مناسبه و برای پوستهای گندمی و سبزه بهتره از طول موج دایود بهره بگیرید

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام خیر درست نیست طول موج الکس واسه پوست های سفید تا گندمی تاثیر داره.

  • 1399/06/05
    1 0

    در مورد لیزر اسکلپیون میشه توضیح بدید

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام ترکیبی از الکس و دایوده. واسه پوست های سفید تا تیره مناسبه. رولیه و با ژل، لیزر انجام میشه. دوره های 8-6 جلسه ای داره

  • 1399/06/05
    1 0

    ایا لیزر اسکلپیون از کندلا بهتر جواب میده

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام بستگی به رنگ پوست و عکس العمل بدن خود شخص داره نمیشه کلی نظر داد.

  • 1399/06/10
    1 0

    من ۸ جلسه با دستگاه اسکلپیون مدیواستار لیزر کردم الان تو شارژم خیلی راضیم بالای ۷۰ درصد ریزش داشتم پوستم هم گندمی هست

  • 1399/06/13
    2 0

    سلام وقتتون بخیر لیزر با دستگاه الکس دایود2019 چطوره؟چندجلسه رفتم خوب بوده ادامه بدم باهمین دستگاه؟میشه بعدا برای شارژبرم از کندلا استفاده کنم؟

    • 1399/06/15
      0 0

      سلام اگه نتیجه گرفتید با همین دستگاه ادامه بدید. بهتره دستگاهتون رو عوض نکنید.

  • 1399/06/14
    1 0

    سلام .دستگاه لیزر سوپرانو آلما نسبت به کندلا چجوریه؟کلینیکی هست که با دستگاه سوپرانو فول بادی زیر ۵۰۰ تومن انجام میده.عجیب نیست؟

    • 1399/06/15
      0 0

      سلام هزینه ها معمولا یکم فرق داره. بستگی به سال دستگاه هم داره. هر دستگاهی تاثیر خودشو رو افراد داره نمیشه کلی نظر داد کدوم بهتره. اما معمولا کندلا تاثیر بهتری داره.

  • 1399/06/16
    1 0

    سلام،من 7جلسہ بادستگاہ دایودالکس انجام دادم وموہام یکم کمترشدہ،بعداز6ماہ میخام بادستگاہ سوپرانوپلاتینیوم2020برم،کدوم دستگاہ بہترہ؟آیادستگاہ عوض کنم بازم تاثیرخوب دارہ یابادستگاہ قبلی ادامہ بدم؟من سفیدپوستم باموی مشکی

    • 1399/06/17
      0 0

      سلام اگه از دستگاهتون نتیجه ی مطلوب گرفتید با همون ادامه بدید.

  • 1399/06/23
    1 0

    سلام من دستگاه پلاتینیوم رودارم میرم دکتر گفت سه جلسه اخرو میتونی با کندلا بری اشگالی نداره

    • 1399/06/24
      0 0

      سلام تغییر دستگاه ممکنه باعث برگشت مو بشه که البته با جلسات بعد از بین میره. اگه دکترتون اینطور صلاح دیدن همونکارو انجام بدید

  • 1399/06/23
    1 0

    سلام من دستگاه پلاتینیوم رودارم میرم دکتر گفت سه جلسه اخرو میتونی با کندلا بری اشگالی نداره

    • 1399/06/24
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/23
    1 0

    سلام من دستگاه پلاتینیوم رودارم میرم دکتر گفت سه جلسه اخرو میتونی با کندلا بری اشگالی نداره

    • 1399/06/24
      0 0

      پاسخ داده شد

    • 1400/10/04
      1 0

      سلام من پوستی گندمی مایل به سبزه ی روشن دارم ۱۲ جلسه با دستگاه کندلا رفتم اون هم توتال بادی (کلللل بدن) نتیجه ی آنچنانی نگرفتم و باید حتما ۲ ماه یکبار بار میرفتم پاهام و نیم تنه جلوم یخورده موهاش نازک شد نسبت به قبل ولی صورت و دستها و کمرم همون‌طور موند دیگه بخاطر مبلغ زیاد و درد غیر قابل تحمل کندلا دستگاهمو به دایوود تغییر دادم که باز هم ۱۰ جلسه رفتم اما باز هم جواب نگرفتم و ماهی یکبار باید حتما میرفتم واقعا دیگه از هرچی دستگاهه ناامید شدم خواهش میکنم یه راهی جلوی پام بزارید این موها پدر منو در اوردن بنظرتون با این اوصاف چ دستگاهی برا من خوبه؟؟؟؟

  • 1399/06/23
    1 0

    سلام من دستگاه پلاتینیوم رودارم میرم دکتر گفت سه جلسه اخرو میتونی با کندلا بری اشگالی نداره

    • 1399/06/24
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/23
    0 0

    سلام میخواستم بدونم برای پوست سفید با موهای مشکی دستگاه الکس دوئتو بهتره یا مدیواستار اسکلیپتون؟

    • 1399/06/24
      0 0

      سلام هردو جواب میده

  • 1399/06/24
    1 0

    سلام خسته نباشیدمن پوست گندمی رنگ‌ دارم وبه شدت پرمو هستم ب نظرتون دستگاه تیس پلانتینیوم بهتره یا کندلا؟

    • 1399/06/24
      0 0

      سلام هردو دستگاه خوبه اما چون پوستتون کمی تیره اس بهتره از دستگاهی استفاده کنید که طول موج دایود داشته باشه.

  • 1399/06/24
    0 0

    سلام من حدود ۶ ماه پیش یک جلسه بادستگاه الکساندر رایت رفتم و خیلی خوب موهام ریخت الان ۱ جلسه با دستگاه سوپرانوآیس رفتم اما هیچ تغییری نکرد بنظرتون چیکارکنم؟ این دستگاه رو ادامه بدم یا نه ؟ و موهامم تقریبا ضخیمه پوستمم کمی تیرست

    • 1399/06/25
      0 0

      سلام معمولا تو جلسه ی 3 یا 4 میتونید نتیجه ی لیزر رو ببینید. الان زوده واسه تصمیم گرفتن. اما چون فرمودید پوستتون کمی تیرست، پیشنهاد میکنم از دستگاهی استفاده کنید که طول موج دایود داشته باشه.

  • 1399/06/27
    0 0

    سلام من جلسه ی دومم هست ک از دستگاه پلاتینیوم سوپرانوایس استفاده میکنم خواستم بپرسم دستگاهه کندلا بهتره یا باهمین دستگاه ادامه بدم؟ چون بیشتر الان بیکینی و کمی زیربغل رو جواب گرفتم

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام الان زوده واسه نتیجه گیری اگه تا جلسه ی سوم، چهارم نتیجه نگرفتید میتونید دستگاهتون رو عوض کنید.

  • 1399/07/06
    0 0

    سلام من با دستگاه الترا رفتم بدنم تیره شده الان الکس آلمان برم بهتره یا کندلا آلما کل زدن۲۹۰ کندلا۷۰۰ لطفاً راهنماییم کنید چون خیلی مهمه چن وقت دیگ جشن عروسیمه

    • 1399/07/06
      0 0

      سلام هر دو دستگاه خوبه اما اگه پوستتون روشنه کندلا رو بهتون پیشنهاد میکنم.

  • 1399/07/08
    1 0

    سلام من اولین باره برای لیزر بدن میخوام برم ، موندم کندلای انتخاب کنم یا سوپرانو پلانینیوم ، پوستم هم تقریبا سفیده و بعضی از قسمتهای بدن موها لطیفتره و بعضی قسمتها یه مقدار ضخیم تره ، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

  • 1399/07/14
    2 0

    سلام وقت بخیر من لیزر کل بدن میخواستم انجام بدم پوستم سبزه تیره است و موهای زاید زیاد دارم ( که البته با دارو علت ان رفع شده است) و موهام هم اکثرا مشکی و ضخیم هست. خواستم لطفا راهنمایی کنید چه دستگاهی برای من بهتر است؟ کاندلا. اکس دایود. یا پلاتینیوم؟ هزینه هر جلسه کاندلا تقریبا 6 برابر ان دو تای دیگه است. ایا ارزش دارد کاندلا برم و ایا روی من جواب میده با توجه به رنگ پوستم؟ از بین دایود و پلاتینیوم هم بفرمایید از نظر تجربی کدام بهتر است؟

    • 1399/07/14
      0 0

      سلام نمیشه کلی گفت چه دستگاهی بهتره. اما چون پوستتون تیره اس، بهتره از دستگاهی استفاده کنید که طول موج دایود داشته باشه. مثل اَسکِلوپیَن یا پلاتینیوم.

  • 1399/07/16
    0 0

    سلام بنظرتون دستگاه اسکلیپتون بهتره یا پرو مکس کندلا؟؟؟؟من ی مرکز دارم می‌رن که هر دو رو داره ولی میگن اسکلیپتون دردش کمتره نظرتون چیه؟؟؟

    • 1399/07/19
      0 0

      سلام اگه اپراتورتون با تجربه باشه، هردو دستگاه خوبه. اما معمولا درد کندلا کمتره چون خنک کنندش قویتره.

  • 1399/07/19
    0 1

    سلام من میخواستم لیزرمو شروع کنم اما هر کی یه دستگاهو پیشنهاد میده واقعا نمیدونم کدومو انتخاب کنم میشه شما هم پیشنهاد بدین رنگ پوستم گندمی هس و موهای بعضی قسمتهای بدنم ضخیمه بعضی نازک. قسمتهای مختلفو با دستگاه های متفاوت برم یا نه فرقی نمیکنه همشون با یه دستگاه جواب میدن؟

    • 1399/07/20
      0 0

      سلام اگه کمی تیره هستید اسکلپیون رو بهتون پیشنهاد میکنم که هم واسه موهای ضخیم مناسبه هم رو موهای کرکی تاثیر داره.

  • 1399/07/25
    0 1

    سلام دستگاه کلاریتی چطوره واسه پوست سبزه وپرمو

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام واسه پوست های نسبتا تیره هر دستگاهی که طول موج دایود داشته باشه مناسبه.

  • 1399/07/25
    0 0

    سلام خسته نباشید من میخواستم لیزر موها زائد صورتمو شروع کنم همه ی صورتمو لیزر کنم بعد موهای صورتم از پیش خط ریشم تا گونه ام سیاه وو کلفت هست ولی از زیر چشمم تا بره بالا نازک هستن به نظرتون از چه دستگاهی استفاده کنم بهتر نتیجه میگیرم؟

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام موهای پرزیتونو بهتره لیزر نکنید. اگه پوستتون سفیده کندلا رو پیشنهاد میکنم.

  • 1399/07/27
    0 0

    باسلام.من ۳ جلسه با دستگاه سوپرا پلاتینیوم آلما رفتم دو جلسه اول خیلی خوب نتیجه گرفتم برا جلسه سوم دوماه فاصله گذاشتم والان شاهد برگشت رشد مو شدم الان موندم دستگاه مو عوض کنم؟ واینکه موی کرکی زیاد دارم اپراتورم میگه نزنی بهتره ولی من دوست دارم از بین برم

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام جلسه ی 3، 4 برگشت مو طبیعیه نگران نباشید. موهای پرزی رو بهتره که لیزر نکنید چون زیاد میشه.

  • 1399/08/01
    0 0

    من لیزر کل بدنم رو بالیزر الگس دایود ان دی یاگ فایبر لیز پرو شروع کردم به نظرتون دستگاهش خوبه می گن تکنولوژی ۲۰۲۰ هست

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام اگه اپراتور با تجربه باشه، بله دستگاه خوبیه

  • 1399/08/01
    1 0

    من لیزر کل بدنم رو بالیزر الگس دایود ان دی یاگ فایبر لیز پرو شروع کردم به نظرتون دستگاهش خوبه می گن تکنولوژی ۲۰۲۰ هست

    • 1399/08/07
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/08/05
    1 0

    سلام،وقت بخیر من لیزر کل بدن میخوام انجام بدم سال پیش یه جلسه با کندلا رفتم عالی بود درد نداشت ،الان سوپرانوپلاتیونیومو پیشنهاد دادن،کیفیت سوپرانو درحد کندلا هس ؟؟؟رنگ پوستم گندمی هس و موی کرکی زیاد دارم

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام اگه اپراتور با تجربه باشه بله دستگاه خوبیه. موهای کرکی بهتره که لیزر نشن.

  • 1399/08/09
    0 1

    سلام وقتتون بخير من قبلا ٦ كلسه با دستگاهي به اسم اسميت كول ليزر رفتم نا حدود جواب گرفتم ولي تو قسمت بيكيني و صورت و گردن اصلا جواب نگرفتم و دستگاهمًو عوض كردم الان ٤ جلسه اس با دستگاه كندلا انجام ميدم بازم جواب نميگيرم چيكار كنم؟

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/08/10
    0 0

    وقت بخیر،من میخوام صورتمو لیزر کنم بعد دستگاهشون الکس کوترا۲۰۱۸ میخواستم ببینم خوبه این دستگاه؟مبلغ بالایی رو میگن فقط اگ باshrلیزر کنم ینی خوب نیس و بی فایدس؟

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام اگه اپراتورتون با تجربه باشه بله خوبه.

  • 1399/08/12
    0 0

    سلام من ۵جلسه با دستگاه سوپرانوآیس پلاتینیوم رفتم هردفعه که میرم بعد یک هفته موهای صورتم میریزن ولی دوباره درمیان تقریبا تو این ۵جلسه جواب نگرفتم دستگاهمو عوض کنم یا ادامه بدم؟

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام بهتره عوض کنید.

  • 1399/08/12
    0 0

    سلام من ۵جلسه با دستگاه سوپرانوآیس پلاتینیوم رفتم هردفعه که میرم بعد یک هفته موهای صورتم میریزن ولی دوباره درمیان تقریبا تو این ۵جلسه جواب نگرفتم دستگاهمو عوض کنم یا ادامه بدم؟

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام بهتره عوض کنید.

  • 1399/08/13
    0 0

    سوال پرسیدم راهنماییم نمیکنین😞؟

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام اگه پاسخ داده نشده لطفا دوباره کامنت بذارید

  • 1399/08/19
    0 0

    دستگاهiplبهتراست یا سوپرانو ایس پلاتینیوم

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام سوپرانو

  • 1399/08/22
    0 0

    سلام من موهای صورتموشیونمیکردم میرفتم لیزر چون موهام زیاد رنگش تیره نیس پوستم هم سفیده ایا لیزر تاسیر نمیکنه که من شیو نمی کردم

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام بله اگه کامل شیو نشه ممکنه اثر نکنه.

  • 1399/08/24
    0 0

    سلام وقت بخیر. من 8 جلسه با دستگاه الکس دایود سوپرانو آیس لیزر کردم، بماند که هرجلسه باید به اپراتور میگفتم خوب شات بزن چون خوب کار نمیکرد. بعد از 8جلسه بهم گفت که الان توی شارژ هستی. به طرز عجیبی موهام ضخیم تر شدن و دوبرابر شدن. دکترپوست مراجعه کردم و گفتن اصلا عادی نیست بعد از 8جلسه این حجم مو دربیاد. ازمایش دادم مشکل هورمونی هم ندارم. پوستم روشنه و موهام ضخیم بودن. درطول دوره هردوجلسه یک بار موها رشد میکردن و بعد از لیزر میریختن. الان باید چیکار کنم؟ اینهمه هزینه کردم نتیجه بدتر شد

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام بله عادی نیست. تجربه ی اپرتور تو روند لیزر مهمه. بهتره مرکز لیزرتونو عوض کنید و همچنان با دستگاهی لیزر کنید که طول موج الکس داره.

  • 1399/09/07
    0 0

    سلام من ۳جلسه با پلاتنیوم رفتم جواب گرفتم تقریبا اما اونجوری ک میخام نه الان میتونم با کندلا ادامه بدم؟ درد پلاتینیوم برام قابل تحمل نیس

    • 1399/09/07
      0 0

      سلام ممکنه بخاطر تغییر دستگاه یکم برگشت مو داشته باشید که با ادامه ی جلسات از بین میره اما بله میتونید

  • 1399/09/12
    0 0

    من پوست گندمی رو به تیره ای دارم و خیلی پرمو هستم و موهای بدنم مشکیه و خیلی پوست حساسی دارم ک بعد از هربار شیو با ژیلت یا دارو یا اپیلاسیون همه بدنم پره جوش و حتی کهیر میزنه‌‌.بین کندلا۲۰۲۰ و آیس موندم...کدوم بهتره برای پوست من...لطفا راهنماییم کنید..

    • 1399/09/12
      0 0

      سلام چون پوستتون کمی تیره اس، هر دستگاهی که طول موج دایود داشته باشه واستون مناسبه؛ مثل اسکلپیون مدیواستار.

  • 1399/09/14
    0 0

    سلام من یه جلسه سوپرانو آیس رفتم وریزش ۴۰درصدی موهم داشتم ولی پوست سفید وموهای تیره دارم دیدم الان بیشتر کندلا را پیشنهاد میکنید میشه لیزرم وعوض کنم

    • 1399/09/15
      0 0

      سلام معمولا کندلا تاثیر بهتری رو پوست سفید و موی مشکی داره ولی اگه از دستگاهتون راضی بودید میتونید همونو ادامه بدید؛ اما در کل بله میتونید عوض کنید.

  • 1399/09/20
    0 0

    سلام من سه جلسه با دایود آلما انجام دادم.پوستم گندمی روشن هست،پشت لبم نریخت ولی بیکینی خوب ریخت ولی موهای نازکتر نریخت،به نظرتون با سوپرانو ایس ادامه بدم بهتره یا همین دایود؟مچکرم

    • 1399/09/21
      0 0

      سلام این موضوع رو با مرکز لیزرتون در میون بذارید و 2،3 جلسه دیگه ادامه بدید. اگه باز هم راضی نبودید دستگاهتون رو عوض کنید. واسه پوست شما هر دستگاهی که طول موج دایود داره مناسبه.

  • 1399/09/24
    0 0

    سلام من پوست گندمی رو به تیره دارم بین کندلا و دایود موندم بنظرتون دایود 2018 برام خوبه؟؟؟ و اینو بگم زیاد پر مو نیستم لطفا جواب بدید ممنونم

    • 1399/09/24
      0 0

      سلام اگه تیره اید دستگاهی که طول موج دایود داره مناسبه واستون.

  • 1399/09/24
    0 0

    سلام من پوست گندمی رو به تیره دارم و بین دستگاه الکس کندلا 2020 و الکس دایود 2018 مونده ام کدوم رو برم؟ و اینکه میگن کندلا هیچ عوارض و سوختگی نداره اما میگن دایود ممکنه سوختگی داشته باشه..ممنون میشم جواب بدید 🌸

    • 1399/09/24
      0 0

      سلام اگه تیره اید دستگاهی که طول موج دایود داره مناسبه واستون. اگه اپراتور با تجربه باشه دستگاه عوارضی نداره.

  • 1399/09/27
    0 0

    سلام من پوستم روشنه و سه جلسه با پلاتینیوم لیزر انجام دادم ول ریزش موهام سی الی چهل درصد بیشتر نبوده به نظرتونو با بادستگاه دیگه ای ادامه بدم؟؟

  • 1399/10/05
    0 0

    سلام .ببخشید بهترین فاصله ی زمانی بین دوره های لیزر با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم چقدر خوبه باشه تا جوابدهی خوبی داشته باشه .چون اپراتور مرکز به من گفته باید ۱۰ جلسه بیای وبافاصله ی زمانی ۳۰ روزه. لطف کنین راهنمایی کنید .

  • 1399/10/06
    0 0

    سلام من رنگ پوستم گندمی پر مو هستم با موهای زاید از دستگاه کندلا اسفاده کنم یا پلاتنیوم؟

  • 1399/10/11
    0 0

    سلام وقت بخیر من دو جلسه با دستگاه استیپس 3 طول موج رفتم و جواب هم گرفتم تا حدودی اما دستگاه متاسفانه خراب شده و الان میخوام دستگاه رو عوض کنم و سوپرانیوم پلاتینیوم آیس رو برم و به من گفتن چون دستگاه قوی تره مشکلی تو رویش مجدد مو ها انجام نمیشه درسته ؟

  • 1399/10/13
    0 0

    سلام.موهای ناحیه کمر و بین کتف ها نازک و رک ماننده.موهی شکم و سینه کلفت هستن.با کدام دستگاه بهتره لیزر کنم و با چه موجی خوبه؟در ضمن پوستم سبزه است

  • 1399/10/22
    0 0

    من ۷سال پیش با دستگاه دایود لیزر کردم نتیجه نگرفتم دوسال بعد با دستگاه کندلا لیزر رو شروع کردم جلساتم رو کامل رفتم کل بدن رو‌راضی بودم از نتیجه بجز صورت،سالی یکبار شارژ هم میرم ولی دیگه صورتمو‌ لیزر نکردم،الان میخوام برای صورتم برم لیزر نمیدونم همین کندلا رو برم یا دستگاه دیگه!!چون بعداز لیزری ک رفتم موهای صورتم ضخیمترو‌مشکی تر شده.میشه راهنمایی کنید ممنون میشم🙏

  • 1399/10/22
    0 0

    سلام من چند سال پیش ۵جلسه لیزر رفتم بماند که کامل میسوختم نتیجه جالبی هم نگرفتم الان با دستگاه الکساندرا دکا۲۰۲۰ کمپانی رازو رفتم نسوختم دردشم کم بود من با شیو و اپیلاسیون جوش میزنم با چه دستگاهی لیزر کنم که جواب بهتری بگیرم بنظرتون پوست بیکینیم تیره س و موهاش مشکی

  • 1399/10/27
    0 0

    سلام من پوست گندمی روشن دارم ولی ناحیه زیربغل و بیکینیم یکم تیره تره.موهای مشکی و بعضی جاها ضخیم دارم برای لیزر کل بدن با کندلا لیزر کنم بهتره یا پلاتینیوم۲۰۲۰؟

  • 1399/10/29
    0 0

    سلام من 5 جلسه کندلا رفتم در طول درمان خیلی راضی بودم و مویی نداشتم دیگه تقریبا اما جلسه ی اخر به کرونا خورد و مرکزمون تعطیل شد و در کمال تعجب همه موهای من برگشت منم دستگاهمو تغییر دادم الان پلاتینیوم پلاسم و یه جلسه رفتم تازه به نظرتون همون کندلا رو برم ادامه بدم یا خوبه عوضش کردم؟ ضمن اینکه درد پلاتینیوم خیلی بیشتره به نظرم بعد دوتا سوال دیگم دارم یکی اینکه اینجا بهم میگن باید موهام درومده باشه موقع لیزر یکم... درسته این حرف؟ چون برای کندلا باید کامل میزدم دوم اینکه اینجا میگن اصلا بی حسی نزنم و من عذاب میکشم واقعا... تاثیر منفی بی حسی انقد هست که ارزش داشته باشه دردشو تحمل کنم؟

  • 1399/10/30
    0 0

    سلام من میخوام لیزر کل بدن انجام بدم ولی هر چی تحقیق میکنم هر کی به نفع خودش میگه پوستم روشن هست و بعضی جاها موی ضخیم و بعضی جاها مثل شکم اینا موی ضعیفتر داره چه دستگاهی پیشنهاد میدین که نتیجه خوب بده.. اگه کسی هست که دوره هاش تموم شده پوست سفید داره و نتیجه خوب گرفته بگه چه دستگاهی رفته

  • 1399/11/07
    0 0

    من تاحالا لیزر نکردم رنگ پوستم گندمی ورنگ موهام مشکی میخوام بیکینی و زیر بغلم لیزر کنم از کدوم دستگاه استفاده کنم وبقیه جاهای بدنم کرکی هست

  • 1399/11/07
    0 0

    سلام من پوست بدنم سفید موهای دستم نازک و کرکی ولی سیاه بهترین دستگاه چیو پیشنهاد میکنید؟ پلاتیوم جواب میگیرم یا کندلا؟

  • 1399/11/07
    0 0

    سلام من یک جلسه با دستگاه پلاتینیوم برای بیکینی رفتم و بعد از 2 هفته موهای در آمده داره میریزه ولی شنیدم این دستگاه همون ipl و shr هست که شبه لیزر هستند!! آیا درسته؟ اگر اینطوره که برم با دستگاه کندلا قیمت بیکینی یکم بیشتر میشه ولی دست و پا خیلی بیشتره با کندلا لطفا راهنمایی کنید متشکرم

  • 1399/11/18
    0 0

    من پوست خیلی روشن و موهای خیلی ضخیم و تیره دارم.حتی کرکی های بدنم هم مشخصه.به نظرتون کندلا جوابگو میشه برای کل بدنم یا ایس؟

  • 1399/11/28
    0 0

    سلام‌ پوست من سفیده و موهام مشکی دستگاه دایود ایس جواب میده ؟

  • 1399/11/30
    0 0

    سلام وقت بخیر دستگاه سوپرانوآیس پلاتینیوم ۲۰۲۰ دستگاه مناسبی هست برای پوست روشن و اینکه این دستگاه تاچ هست یا خیر احتمال انتقال زیگیل تناسلی در این دستگاه وجود داره یا ایمن هست و با فاصله از پوست بکار برده میشه ممنون از پاسخگویی

  • 1399/12/01
    0 0

    سلام من میخام برای اولین بار لیزرکنم پوستم گندمی ب نظرتون دستگاه سوپرانو آیس با سه طول موج الکس دایود واندیاگ میخواستم ببینم جواب میگیرم اگه برم؟

  • 1399/12/09
    0 0

    سلام من پوستم سفیده و موهای ساق پاهام ضخیم هستن و روی ران هام موها زیادن و بلند و رنگشون تیره نیست یعنی ضخیم نیستن، بنظرتون کدوم دستگاه بهتره و آیا رانها رو هم لیزر کنم چون موهای این قسمتم خیلی زیادن

  • 1399/12/10
    0 0

    سلام خسته نباشید . من ۵ جلسه با سوپرانوایس لیزر رفتم و نتیجه مطلوب ندیدم پوست روشن و موهای تیره دارم تصمیم گرفتم با کندلا ۲۰۲۰ ادامه بدم مشکلی پیش میاد؟

  • 1399/12/29
    0 0

    سلام من دو جلسه با دستگاه جونولوکس لیزر انجام دادم ولی تصمیم کرفتم دستگاهمو عوض کنم بنظرتون دایوود بهتره یا پلاتینیوم؟ الکسانداریت کندلا توو شهرمون نیس

  • 1400/01/05
    1 0

    سلام من صورت بشدت موی زائدداره وسیاه هستن وکلفتن.پوستمم سبزه هست بنظرتون کدوم دستگاه برالیزرمناسبه؟سوپرانوایس پلاتینیوم ۲۰۲۰ مناسبه یانه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

  • 1400/01/14
    0 0

    سلام من یک جلسه فول بادی رفتم پلاتینیوم پلاس ولی شنیدم میگن خیلی ریزش مو نداره پوستم روشن و موهام مشکی،ساق پا و دست و زیر بغل بیشتر ریختن ولی بقیه جاها نه ترسیدم هزینه کنم و نتیجه نگیرم الان برای لیزر با دستگاه سوپر آی می ۲۰۲۱ نوبت گرفتم به نظرتون تغییر بدم چون هزینه پلاتینیوم پلاس هم بالاتره و هم می ترسم جواب نگیرم ممنون میشم راهنمایی کنید

  • 1400/01/14
    0 0

    در حالی که پارسال یکبار بیکینی و زیر بغل رفتم با الکساندرا پلاتینیوم ریزش موی زیادی داشتم نمیدونم حالا چه دستگاهی رو انتخاب کنم

  • 1400/02/29
    0 0

    سلام خیلی ها میگن که لیزر هرمون ها رو به هم می‌ریزد باعث نازایی میشه درسته؟

  • 1400/03/21
    0 0

    سلام ، من شش جلسه با دستگاه پلاتینیوم لیزر کردم ولی بعد از شش جلسه شاید بگم 65 درصد موهای زایدم رفته ، به نظر شما دو جلسه ی شارژم رو با همین دستگاه برم یا با کندلا ؟ لطفا راهنماییم میکنید و یک سوال دیگه واقعا درسته که بعد از اتمام دوره ی لیزر دوباره موها برمیگردن با دستگاه پلاتینیوم ؟

  • 1400/03/23
    1 0

    سلام من پوستم روشنه و موهای مشکی دارم بهم دستگاه terminator ice plus رو پیشنهاد دادن که تلفیق دستگاه الکساندر و دایود هست۰ به نظرتون دستگاه خوبی هست؟

  • 1400/04/09
    0 0

    سلام من 4 جلسه با دستگاه ایس پلاتینیوم فول بادی انجام دادم اوایلش ریزش داشتم ولی الان بازگشت دارم مخصوصا بیکینی بنظرتون طبیعیه یا باید دستگاهو عوض کنم؟پوستمم سفیده

  • 1400/04/20
    0 0

    سلام دستگاهی که از نظر بهداشتی بشه اعتماد کرد به خاطر hpv و سری جدا داشته باشه یا با پوست تماس نداشته باشه چه دستگاهیه؟

  • 1400/04/22
    0 0

    سلام وقتتون بخیر.عذر میخوام من سال گذشته با دستگاه الکساندرایت 5 جلسه لیزر رفتم بخاطر شرایط کرونا دیگه ادامه ندادم و همزمان با رویش مجدد موها بود الان موها ضخیمتر و زیادتر شدن پوستم گندمی مایل ب روشن هست .برای لیزر مجدد چ دستگاهی پیشنهاد میدید .ممنون از پاسخگویی شما

  • 1400/04/26
    0 0

    سلام دستگاه الکساندرایت پلاتینیوم برای لیزر بیکینی خوبه ؟

  • 1400/06/08
    0 0

    سلام من چهارجلسه با کندلا رفتم فقط ساق پام جواب گرفتم تصمیم گرفتم دستگاه رو عوض کنم طبق تحقیقاتی ک کردم سوپرانو پلاتینیم خوب بود ولی کلینیکی ک نوبت کردم از رکسانا ایس استفاده کرد ک دایوده جلسه بعد میخوام با سوپرانو پلاتینیم برم الان اون یک جلسه ک با رکسانا رفتم زیر بغل و پوستم درد میکنه چجور دستگاهیه ؟ سرطان زا نباشه چون من کیست سینه هم دارم خیلی نگرانم میشه راهنمایی کنید؟؟؟؟😭

  • 1400/06/30
    0 0

    سلام خسته نباشین من رنگ پوستم گندمی بداز دستگاه آیس پلاتینیوم پلاس استفاده میکنم بنظر شما این دستگاه جواب میده یانه خیلی ممنون میشم جواب بدین

  • 1400/06/30
    0 0

    سلام دستگاه سه طول موج ایسر پلاس و ایس پلاتینیوم پلاس رو میشه قیمت بدین؟

  • 1401/01/18
    0 0

    سلام دستگاه لیزر رادوپلاس خوبه یانه لطفا راهنمایی کنید

  • 1401/02/12
    1 0

    من موهای تیره ی ضخیم دارم و پوست خیلی روشن. ایران کندلا و الکس میرفتم. بد نبود ولی عالی هم نبود بخصوص قسمت بیکینی خوب اثر نمیکرد و موها اصلا نمیریختن قسمت پایینش که پنج درصدش هم نریخت. سه تا مرکز مختلف رو هم امتحان کردم فایده نداشت. دیگه به این نتیجه رسیده بودم بیکینی نخواهد ریخت. تا اینکه اومدم سوئد و گفتم یه بارم اینجا امتحان کنم. این بار دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم رو رفتم و در کمال ناباوری موهای بیکینی ریخت. جالب اینجا بود که درد داشت ولی بعدش هیچ پمادی رو لازم نبود بزنم و قرمزی هم اصلا نداشت.

  • 1401/02/14
    0 1

    سلام لطفا راهنمایی کنید که دستگاه پلاتینیوم پلاس خوبه یا سوپرنوا تینانیوم ، من پوست گندمی مایل به سفید و موهای زاید سیاه و کمی زبر دارم.

  • 1401/02/21
    0 1

    درود.این درسته که میگن هر کسی قصد بارداری داره از لیزر پلاتینیوم استفاده نکنه؟

  • 1401/04/14
    0 0

    دستگاه الکس هیبرید بهتره یا الکساندرایت سوپرانوایس پلاتینیوم پلاس؟؟؟ من ۵ جلسه الکس هیبرید رفتم جلسه عول ریزش داشت پاهام ولی جلسات بعد بعد از ریختن در اومدن نازکتر و نریختن دستگاهمو عوض کنم پلاتینیوم برم یا با همین ادامه بدم؟

  • 1401/04/16
    2 0

    تجربه برعکس توضیحات شماست.دستگاه کندلا بسیار بسیار پر درد هست.و من هر دفعه مجبور میشدم از سه تا تیوپ زایمان برای بی حسی دستها و پاها استفاده کنم که اپراتور همیشه به من تذکر میداد که استفاده از بی حسی ضرر داره ولی بدون بی حسی درد اصلا قابل تحمل نبود و بعد از شش جلسه هم پنجاه درصد از موهام رفت . آنا آنا مورد استفاده از دستگاه سوپرانو که برای من بعد از کندلا بود و موهام تا حدی نازک تر شده بود،تجربه بسیار دلپذیری هست.اولا که کولینگ دستگاه آنقدر قویه که اصلا درد رو حس نمیکنی.دوما بعد از استفاده پوست نرم‌تر و روشن تر میشه.و سرعت کار با سوپرانو بسیار کمتر هست.حدود پنجاه درصد از زمان کمتری استفاده میشه در مجموع من فکر میکنم طبق تجربه خودم در ابتدا که موها ضخیم تر هست شاید بهتر باشه با دستگاهایی مثل کندلا لیزر انجام بشه.و بعد ادامه کار با دستگاهی مثل سوپرانو نتیجه رو بهتر کنه.

  • 1401/05/16
    1 0

    سلام. ببخشید دستگاه آیسل پلاس و آیسل کندلا یکی هستند؟ تفاوتشون چیه؟

  • 1402/05/17
    0 0

    سلام من تجربه هر دو دستگاه رو دارم یعنی صورت و دستم رو با کندلا انجام دادم و سایر نقاط بدنم رو با پلاتینیوم بنظرم از لحاظ درد کندلا درد بیشتری داره ولی خیلی متفاوت نیست. از لحاظ قیمت حداقل در منطقه ما کندلا گرون تره و اینکه کندلا برای من روی دستم لک کمرنگی انداخت مراقبت های پلاتینیوم بیشتره در واقعا مرکز لیزر به من میگفت تا زمان ریزش مو، موهام رو شیو نکنم اما چنین چیزی راجع به کندلا وجود نداره من وقتی با کندلا صورتمو لیزر کردم التهاب پیدا کرد و تا چند روز قرمز و جوش دار شد ولی پلاتینیوم اینجوری نیست حالا نمیدونم بخاطر دستگاه بود یا پوست صورت حساس تره

  • 1402/07/08
    0 0

    سلام برای پوست سفید وموهای بور که یه قسمت هایی ضخیم و قهوه ایه چه دستگاهی مناسبه؟؟ کندلا رفتم جواب نگرفتم

  • 1402/08/08
    0 0

    سلام کدوم دستگاه لیزر بهتره من هشت جلسه رفتم نتیجه نگرفتم

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید