اشتباهات رایج قبل از لیزر موهای زائد بدن

تاریخ انتشار - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

تصور اینکه با لیزر موهای زائد دیگر نیازی به استفاده از تیغ و روشهای دردناک و حساسیت زا مثل اپیلاسیون و کرم موبر نداشته باشید؛ برای همه افرادی که چندین بار در سال تجربه ای نه چندان خوشایند از حذف موهای زائد بدن خود با روشهایی غیر از لیزر مو داشته اند؛ واقعا خوشایند است. انتخاب لیزر مو روشی مقرون به صرفه و موثر برای کاهش دائمی موهای زائد بدن است که نتایج آن در طولانی مدت کاملاً اثبات شده است. اما برای مشاهده بهترین نتیجه به شما توصیه می کنیم این اشتباهات رایج قبل از لیزر موهای بدن را تکرار نکنید.

اشتباهات رایج قبل از لیزر موهای زائد بدن

1. استفاده از کرم، اسپری یا جلسات برنزه کننده پوست قبل از لیزر مو

برنزه کردن به هر روشی تاثیر نامطلوبی روی لیزر موهای زائد بدن خواهد داشت. هرچه پوست تیره تر باشد؛ رنگدانه های موجود در آن انرژی لیزر را بیشتر به خود جذب می کنند و در نتیجه نه تنها به پوست بدن حین لیزر موهای زائد آسیب خواهد رسید بلکه بازدهی لیزر مو به طور قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. چون به جای اینکه اشعه لیزر به طور کامل روی رنگدانه های مو متمرکز شوند و بتوانند فولیکول مو را بسوزاند؛ بسیاری از آنها جذب رنگدانه پوست شده و اثر خود را از دست می‌دهند. مهمترین نکته برای بازدهی بالای لیزر مو به خصوص دستگاه کندلا الکساندرایت، وجود تضاد بین رنگ پوست و رنگ موهای زائد بدن است. البته دستگاه های لیزر متعددی مانند دستگاه کندلا یگ نیز وجود دارد که برای حذف موهای زائد روی پوست های تیره طراحی شده است. با این وجود در صورتی که پوست شما به طور غیر طبیعی با استفاده از اسپری یا دستگاه سولاریوم برنزه شده باشد؛ باز هم امکان آسیب رسیدن به پوست شما در اثر لیزر موهای زائد وجود دارد. در حقیقت دستگاه لیزر کندلا الکس نیز فقط برای افرادی طراحی شده که پوست بدن آنها به طور طبیعی تیره باشد.

2. به تعویق انداختن یک یا چند جلسه لیزر مو

شاید با خودتان تصور کنید همانطور که جلسات اپیلاسیون را به تعویق می انداختید و مشکلی در نتیجه نهایی آن ایجاد نمی شد؛ جا انداختن یک یا چند جلسه لیزر مو و تغییر زمان آن برای دو یا سه هفته بعد مشکلی ایجاد نکند. اما در حقیقت این مسئله از اشتباهات رایج قبل از لیزر موهای زائد بدن است که روی نتیجه نهایی لیزر موثر خواهد بود. موهای بدن در سه فاز مختلف رشد (فاز آناژن - Anagen)، انتقال (فاز کاتاژن – Catagen) و استراحت (فاز تلوژن – Telogen) قرار دارند. زمانی که برای جلسه مشاوره به متخصص پوست و مو قبل از لیزر موهای زائد مراجعه می‌کنید؛ زمان جلسات لیزر مو به نحوی برای شما تنظیم می شود که موهای ناحیه تحت درمان به تدریج در فاز آناژن قرار بگیرند و بتوان با دستگاه لیزر مو آنها را از بین برد. به همین علت اگر یک یا چند جلسه لیزر را به تعویق بیندازید روند رشد مجدد موها بعد از هر جلسه لیزر متوقف نخواهد شد و امکان دارد موها از فاز رشد خارج شده و وارد فازهای دیگر شوند. در این شرایط لیزر موهای زائد هیچ کمکی برای کاهش دائمی آنها نخواهد کرد. پس بهتر است هر جلسه لیزر مو را در اولویت‌های خود قرار دهید و زمانی که یک دوره درمانی را به طور کامل به پایان رساندید؛ با خیال راحت و مدتی طولانی از پوستی زیبا و بدون مو لذت ببرید.

3. اپیلاسیون قبل از لیزر موهای زائد بدن

به خاطر داشته باشید تنها روش مجاز اصلاح موهای زائد قبل از جلسات لیزر مو، شیو کردن است. استفاده از کرم موبر یا موم از اشتباهات رایج قبل از لیزر موهای زائد بدن است که اثربخشی لیزر را به حداقل می رساند .اگر مقاله "بهترین زمانی که قبل از لیزر می توانید شیو کنید" را مطالعه کرده باشید باید بدانید که انرژی لیزر جذب ملانین موجود در ساقه مو می شود و با ایجاد حرارت ریشه مو را میسوزاند و در صورتی که قبل از جلسه لیزر اپیلاسیون کرده باشید؛ ساقه مو در فولیکول موجود نیست و نمی‌تواند حرارت لازم را بعد از جذب انرژی ایجاد کرده و ریشه مو را بسوزاند. بنابراین حداقل از سه هفته قبل از لیزر موهای بدن شروع به استفاده از تیغ کنید و موهای بدن خود را شیو نمایید.

4. شیو کردن  قبل از جلسه لیزر

از تیغ اصلاح به هیچ وجه نباید روی پوست خشک استفاده کنید. ناحیه ای که قرار است شیو شود باید به طور کامل با آب و صابون مرطوب کنید و سپس اقدام به شیو کردن نمایید. استفاده از تیغ اصلاح نو اهمیت بسیار زیادی برای شیو کردن موهای زائد قبل از لیزر دارد. تیغ کند نه تنها موجب آسیب رسیدن به پوست شما خواهد شد بلکه موهای زائد را به اندازه‌ای که باید کوتاه نخواهد کرد و باقی ماندن ساقه مو روی پوست شما امکان سوختگی و باقی ماندن جای زخم بعد از لیزر موهای زائد را افزایش میدهد.

5. مراجعه به آرایشگاه های بدون مجوز برای لیزر موهای زائد

ما هم می دانیم که تبلیغات بسیار زیادی در خصوص لیزر موهای زائد با هزینه های بسیار پایین اطراف شما دیده می شود. اما بهتر است ریسک نکنید! بسیاری از تبلیغاتی که لیزر مو را با پکیج های درمانی بسیار ارزان به شما پیشنهاد می دهند؛ در آرایشگاه های بدون مجوز انجام می گیرد. شاید در ابتدا به نظرتان برسد که در هزینه لیزر موهای زائد بدن خود صرفه جویی کرده اید اما مطمئن باشید اگر تکنسین لیزر، تجربه و دانش کافی در خصوص استفاده از دستگاه کندلا الکس را نداشته باشد ممکن است آسیب های جبران ناپذیری بعد از لیزر موهای زائد روی پوست شما ایجاد شود که برای درمان آنها نیاز به پرداخت هزینه های گزافی به متخصصین پوست و مو داشته باشید. پس شما هم این اشتباهات رایج قبل از لیزر موهای زائد بدن را تکرار نکنید و حتماً پیش از انتخاب کلینیک زیبایی و درمانی تحقیقات خود را در خصوص داشتن مجوز و گواهینامه های لازم برای انجام لیزر مو تکمیل کنید. می توانید در جلسه مشاوره سوالات متعددی در خصوص اینکه از چه دستگاهی برای لیزر مو استفاده میشود؛ بپرسید و مجوزها و گواهینامه های کلینیک تخصصی و اپراتور لیزر را بررسی نمایید. حتما به یک متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا با بررسی نوع پوست و مو های شما بهترین دستگاه لیزر مو را به شما پیشنهاد دهد.

6. انجام لیزر مو توسط اپراتور بی تجربه و بدون گواهینامه

پیدا کردن کلینیک یا سالنی که لیزر موهای زائد خود را در آن انجام دهید؛ چندان کار سختی نیست. اما حتماً باید دقت کنید که لیزر مو توسط اپراتور باتجربه و دارای گواهینامه انجام شود. داشتن گواهینامه کار با دستگاه لیزر برای اپراتور یکی از الزامات تضمین کننده ایمنی و اثربخش بودن لیزر موهای زائد است. هر چند در برخی از کشورها از جمله ایران، قوانین خاصی برای اجبار اپراتورهای لیزر به داشتن مجوز وجود ندارد اما این خود شما هستید که باید برای پوست خود ارزش قائل شوید و فقط به متخصصین پوست و مو یا اپراتورهای لیزر که گواهینامه کار با دستگاه های لیزر مو را داشته باشند؛ مراجعه کنید.

7. مرطوب کردن پوست قبل از لیزر مو

یکی از دلایلی که موهای زیر پوستی بسیار زیادی در نواحی مختلف بدن مشاهده می شود؛ مرطوب نکردن پوست قبل از اصلاح کردن یا اپیلاسیون است. اگر می خواهید لیزر موهای زائد با عوارض جانبی بسیار کمتری برای شما انجام گیرد و موهای زیرپوستی به خوبی از بین بروند؛ حداقل چند روز قبل از شروع جلسات لیزر مو، پوست خود را با لوسیون ها و کرم های مناسب مرطوب کنید.

8. شروع جلسات لیزر مو بدون تست کردن
یکی از اشتباهات رایج قبل از لیزر موهای بدن شروع جلسات لیزر مو بدون تست کردن است. در صورتی که در جلسه مشاوره به کلینیک مراجعه کردید حتماً از متخصص بخواهید که ناحیه کوچکی از بدن شما را با دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت تست کند. به این ترتیب می توانید نحوه تاثیرگذاری و عوارض جانبی و حتی میزان درد و ناراحتی جلسات لیزر مو را تخمین بزنید و انتخاب بهتری داشته باشید. اگر پوست شما بسیار حساس است می توانید یک ناحیه کوچک از بازو یا پشت گردن را برای تست کردن انتخاب کنید. در صورتی که پوست شما به شدت قرمز شد یا احساس درد داشتید می توانید قبل از شروع جلسات لیزر موهای زائد از کرم های بی حس کننده استفاده کنید .همچنین در صورتی که عوارض جانبی مانند پوسته پوسته شدن یا قرمزی بیش از حد در ناحیه تست شده مشاهده کردید باید چند روز قبل از شروع جلسات لیزر از مرطوب کننده های مناسب استفاده کنید.

9. عدم آگاهی کافی در خصوص دستگاه لیزر مو

یکی دیگر از اشتباهات رایج قبل از لیزر موهای زائد بدن عدم آگاهی کافی در خصوص دستگاه لیزر مورد استفاده در کلینیک یا مطب متخصص است. فرایند حذف موهای زائد با دستگاه کندلا الکساندرایت در اثر هدف قرار دادن رنگدانه های سیاه موجود در فولیکول مو انجام می‌شود که در نتیجه با سوزاندن ریشه مو امکان رشد مجدد موها را تا ۸۰ درصد کاهش خواهد داد. در هر شهر یا شهرستانی معمولاً چند کلینیک تخصصی یا مطب پزشک وجود دارد که خدمات لیزر موهای زائد را با دستگاه های لیزر مختلف ارائه می دهد. اما پیش از اقدام به رزرو پکیج های لیزر مو حتما باید موارد زیر را در خصوص دستگاه لیزر مو بررسی کنید تا از ایمنی و بازدهی آن مطمئن شوید:
دستگاه لیزر مو مانند لیزر کندلا الکساندرایت (Candela Alexandrite) حتماً باید تاییدیه FDA را داشته باشد. این نوع دستگاه های لیزر علاوه بر ایمن بودن نتایج رضایت بخشی را برای بیمار به وجود خواهند آورد.
اورجینال بودن دستگاه لیزر مو در عدم مشاهده اثرات عوارض جانبی شدید و بازدهی کامل آن موثر است. بنابراین حتماً هولوگرام و برچسب مخصوص لیزر کندلا الکساندرایت را پیش از شروع جلسات لیزر مو بررسی کنید.
در جلسات مشاوره بهترین دستگاه لیزر برای شما تعیین می شود. اگر پوست تیره ای دارید اصلا نباید از دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت استفاده کنید. چون ممکن است به پوست خودتان آسیب وارد کنید. مهم نیست اپراتور لیزر تا چه حد به شما اطمینان می دهد که لیزر مو آسیبی به پوست شما نخواهد رساند. تا زمانی که به یک متخصص پوست و مو مراجعه نکرده‌اید دستگاه لیزر مو مناسب خود را انتخاب نکنید.
عوارض جانبی دستگاه های لیزر مو با یکدیگر متفاوت است. برخی از دستگاه های لیزر مانند دستگاه دایود ممکن است عوارض جانبی شدید مثل سوختگی بر جای بگذارند اما دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت با داشتن تاییدیه سازمان غذا و دارو (FDA) کمترین عوارض جانبی را روی پوست شما ایجاد خواهند کرد و جای زخمی بر جای نخواهند گذاشت.
اگر نسبت به درد حساس هستید؛ حتما دستگاه لیزر مو را انتخاب کنید که سیستم خنک کننده مناسبی داشته باشد. دستگاه لیزر کندلا الکس به علت استفاده از دو سیستم خنک کننده دمیدن هوای سرد و اسپری کریوژن چند ثانیه قبل و بعد از هر پالس لیزر، کمترین درد و ناراحتی را برای بیمار ایجاد خواهد کرد.

10. شروع جلسات لیزر بدون براورد کردن هزینه کل

هزینه لیزر موهای زائد بدن را با دستگاه مورد استفاده در کلینیک لیزر مو برآورد کنید. صرف اینکه یک جلسه لیزر مو برای شما چقدر ارزان در یک کلینیک محاسبه شود؛ لیزر موهای زائد خود را شروع نکنید. برخی از کلینیکها جلسات لیزر را بسیار طولانی تر از آنچه که لازم است؛ ارائه می دهند تا در نهایت مبلغ بیشتری از شما دریافت کنند. بهتر است هزینه لیزر موهای زائد بدن را به صورت یک پکیج کامل برای یک یا چند ناحیه از بدن برای یک دوره درمانی کامل رزرو کنید تا در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

جمع بندی

دانستن اشتباهات رایج قبل از لیزر موهای زائد به شما کمک می کند که جلسات لیزر مو خود را آگاهانه و با بازدهی بسیار بالا انجام دهید. بسیاری از اشتباهات رایج مانند انتخاب کلینیک نامناسب ناشی از تبلیغات کاذبی است که این روزها متداول شده است. با یک مشاوره تخصصی می توانید جلوی بسیاری از این اشتباهات رایج قبل از لیزر موهای زائد را بگیرید. منتظر تماس شما هستیم!



مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1399/06/24
    2 1

    سلام.ببخشید من متن شمارو رو داخل سایت خوندم.فقط یه سوال برام پیش اومد،قبل از جلسه ی اول لیزر،باید موهای زائد اون ناحیه رو کامل کامل سیو کنیم،ینی با ژیلت این کارو انجام بدیم؟و اینکه اگه این کارو نکنیم نمیشه؟حتما باید انجام بدیم؟

    • 1399/06/24
      1 0

      سلام بله حتما باید با ژیلت کامل شیو بشه

    • 1399/08/27
      1 0

      فقط جلسه اول. هر جلسه قبلش باید شیو کنن

  • 1399/07/25
    1 1

    سلام استفاده از کرم های موبر بین جلسات لیزر بازدهی از بین بردن مو ها رو کاهش میده؟درکل میشه به جای شیو کردن با تیغ از کرم موبر استفاده کنم؟

    • 1399/07/27
      1 0

      سلام اگه از ژیلت استفاده کنید بهتره.

  • 1399/07/30
    2 0

    ببخشید من جایی ک میرم میگن حتما موقع لیزر باید نیم میلی متر بلندباشه یعنی نبایدبدون مو باشی درسته؟؟

    • 1399/08/01
      1 0

      سلام معمولا باید کامل شیو باشه اما اگه بهتون اینطوری گفتن همونکارو انجام بدید.

  • 1399/09/06
    1 1

    سلام. من قبل از انجام لیزر برای کاهش درد از پماد زایلاپی استفاده میکنم و از اپراتور هم که سوال کردم گفت ایرادی نداره و میگه نمیخواد قبل لیزر بشوریش و هر دفعه همون جوری وقتی کرم میزنم میرم و لیزر میکنم، بدون شستشوی کرم زایلاپی... آیا اشتباهه این کار یا ایرادی نداره؟

    • 1399/09/07
      1 0

      سلام زایلاپی اگه کامل قبل از لیزر شسته نشه امکان سوختگی داره

  • 1399/09/30
    1 0

    سلام من ۸جلسه زیر بغل لیزر کردم موهام هنوز کمی رشد دارد اگر از ژلیت استفاده کنم اشکال نداره

  • 1399/10/06
    1 0

    سلام منم از لوسیون استفاده میکنم و وقتی میخوام برم لیزر خودم نمیشورم ایرادی داره

  • 1399/10/12
    1 0

    سلام ایالیزردردداره اگه داره برای کاهش درد چکارکنیم

  • 1399/10/16
    2 0

    سلام من واسه دو روز بعد وقت گرفتم امروز اصلا حواسم نبود کرم مو بر زدم تا خشک نشده پاک کردم ولی کمی از موهام رفت استرس دارم که میتونم برم یا نه

    • 1400/04/07
      1 0

      عزیزم حساس نباش در این حد عیبی نداره

  • 1399/10/28
    1 1

    ایا قبل لیزر میشه از پودر موبر استفاده کرد به چای ژیلت ؟ اخه ژیلت تیره میکنه

    • 1400/04/07
      1 0

      ژیلت بهتره

  • 1399/10/29
    1 2

    سلام، من بدنم ب ژیلت حساسیت داره ‌متاسفانه بعدش خارش می‌گیرد و جوش میزنه بهترین کار بعد ژیلت چیه برای قبل لیزر؟؟؟

    • 1400/03/07
      1 0

      سلام عزیزم چون بعدش قراره لیزر بشه دیگه جوش نمیزنی حتی توی رفع جوش هم کمکت میکنه

  • 1399/11/16
    1 2

    سلام من جلسه اولمه لیزر کردم چون کل صورتم موهای زائد نداشت فق تک وتوک در اومده بهم گفتن ک شیو نکنم ممکن موهام بیشتر بشه الانم ۴ روز لیزر کردم موها نریختن واقعا هم ترس دارم بیشتر بشه یا اینکه اشتباه میکنم

    • 1400/02/12
      1 0

      عزیزبعد پونزده روز میریزه

  • 1399/11/24
    9 0

    ازاین که جواب سوالهارومیدیدونمونه سوالهای دیگران هم اینجاهست ومااطلاعات بیشتری کسب میکنیم کمال تشکرراداریم

  • 1399/12/17
    4 1

    سلام وقتتون بخیر من چند جلسه با دستگاه پلاتینیوم لیزر انجام دادم ولی جوری که میخواستم جواب نگرفتم الان لیزر با دستگاه کندلا رو شروع کردم میخواستم ببینم کدوم بهتر جواب میده و اینکه آیا اصلا جواب میده یا نه

  • 1400/01/18
    1 0

    عالي

  • 1400/02/07
    1 0

    سلام ببخشید اگه قبل لیرز من با ژیلت پوستم زخم شده باسه و از بین نرفته باشه اون قسمت اگه لیرز بشه ایرادی داره؟؟!ممنون میشم پاسخ بدید 🙏🙏🙏

    • 1400/04/07
      1 0

      لیزر نباید روی زخم انجام بشه

  • 1400/02/14
    3 1

    سلام وقتتون بخیر من پوست گندمی دارم و مواای بدنم ضخیم هست پیش متخصص پوست رفتم کیست تخمدان داشتم ۳ سال هست که دارومصرف میکنم ۸ جلسه هم هست که لیزر کردم پیش بهترین متخصص پوست و بهترین دستگاه الکس کندلا اما موهای بدنم هنوزم زیاده صورتمم همین طور حتی با دستگاه دایود هم زدم اما نتیجه نداشت ممنون میشم راهنماییم کنید

  • 1400/02/14
    2 0

    مشاور پوستمم میگه بین جلسات لیزر هروقت خواستی میتونی شیو کنی مشکلی نداره آیا این حرفشون درست؟ اگه یک روز قبل از لیزر کرم بزنیم و بعد نشوریم مشکلی پیش نمیاد؟

    • 1400/04/07
      1 0

      بهتره که فقط یک روز قبل از رفتن به لیزر شیو کنید و موقع لیزر کردن پوست باید کاملا تمیز باشه و هیچ کرم یا لوسیونی استفاده نشه

  • 1400/04/26
    1 1

    سلام ایا درسته که میگن قبل از لیزر چند بار کامل با ژیلت شیو کنید تا موهای نازک ضخیم بشن؟

  • 1400/05/02
    1 0

    سلام. من دکتر گفته بود چون پوستت حساس بوده و جوش زده از این به بعد ۲ روز قبل لیزر شیو کن و من فک میکردم نوبت لیزرم ۲ مرداده واسه همین ۳۱ تیر تیغ زدم و الان متوجه شدم ۴ مرداده، تو این بازه شاید موها سر بزنن باید روز قبل باز تیغ بزنم؟؟ میترسم باز وقتی میرم کلی جوش بزنم جلسه اول جوش زدم ولی جلسات بعد نه فقط پوست زانوم حساس شده بود... الان جلسه ششم هستش... و ناحیه چانه و دوپا کامل با دستگاه الکسدرایت

  • 1400/05/26
    1 0

    سلام خیلی ممنون از پاییسخگوی شما کدوم دستگاه لیزر رو برای موهای زاید ضخیم پیشنهاد می کنید؟

  • 1400/05/29
    2 1

    ممنون عالی بود

  • 1400/06/03
    3 0

    سلام من برای روشن شدن پوستم مدتی هست که از کرم لایه بردار استفاده میکنم سوالم اینه که اگه بخام لیزر انجام بدم مشکلی پیش نمیاد؟و اینکه تا چند روز بعد از جلسه لیزرم نباید از لایه بردار استفاده کنم؟ ممنون

  • 1400/06/15
    2 0

    سلام وقت بخیر من پوست پا و حتی کمرم مستعد جوش هست و میدونم ک از ژیلت برا این جاها استفاده کنم جوش میزنم ایا ایرادی نداره؟

    • 1402/02/14
      1 0

      بین جلسات لیررچنبارمی توات شیوکرد؟

  • 1400/07/01
    1 0

    باسلام خدمت شما بنده ۴۰ سالمه روی گوشهام مو داره قبلا خیلی ظعیف بود الان بیشتر شده ایا با لیزر کامل برطرف میشه و جسارتن هزینه چقدر بر میداره ممنون میشم رانمایی کنید باسپاس

  • 1400/07/03
    1 0

    سلام من 9 جلسه بکینی زیر بغل رفتم هنوز جواب نگرفتم بکینی هنو مو کلفت داره لاید چکار کنم با دوتا دستگاه انجام یه دستگاه گفتند نیمه هوشمند رو رنگ پوست انجام میشه ؟

  • 1400/07/03
    0 1

    دستگاه کندالا روی پوست سبزه تاثیر داره ؟

  • 1400/07/08
    1 0

    سلام ممنون از پاسخگوئیتون.من امروز برای لیزر موهای بدنم مراجعه کردم و اپرتور ازمن پرسید اگه موهات سیاه هست لیزر موثره،موهای پاهای من سیاه وضخیم نیست ولی بلند و پرازمو هست...الان موندم لیزر کنم یانه

  • 1400/07/18
    1 0

    اگه ژیلت یه خرده زخم کنه، چندروز باید صبر کنیم تا بشه لیزر کرد؟ اگه طرف حواسش نباشه که زخم شده چی؟

  • 1400/07/25
    1 0

    سلام وقتتون بخیر از دستگاه لیزر خونگی چطور استفاده کنم؟! اگه کسی میدونه و استفاده میکنه لطفا بهم بگه مرسی

    • 1401/02/18
      1 0

      من گرفتم خیلی عالی نیست ، فقط رشد موها رو کند کرده بعد از ۹ ماه هنوز نتیجه نگرفتم

  • 1400/07/26
    3 2

    سلام.من با دستگاه الکساندرایت کندلا لیزر میشم. من جلسه سوم حدو 25 روز عقب افتاد بعد لیزر شدم. الانم جلسه چهارمم 14 روز عقب افتاد. الان نگرانم نمیدونم دستگاه اثر گذاریش کم میشه یا نه؟با بیشتر رفتن جلسات لیزر این عقب افتادن ها جبران میشه؟ ممنون میشم کامل راهنمایی کنید.نگرانم

    • 1402/01/26
      1 1

      منم همین مشکل دارم امیدوارم

  • 1400/07/27
    1 0

    سلام ببخش من جلسه اول می‌خوام واسه لیزر برم امروز ژیلت زدم فردا میشه برم لیزر انجام بدم یا چند روز باید صبر کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    • 1401/05/01
      1 0

      سلام درستش همینه که شما روز قبلش شیو کنید و بعد برید لیزر . اگه مطالب رو کامل خونده باشید گفتن و فردا نوبتتون بگیرید.

  • 1400/08/11
    1 0

    اگه قبل از لیزر کرم پودر روی صورتمون یاشه اثر گذاری لیزر کم میشه؟

    • 1401/05/01
      1 1

      بله اگه لیزر برای صورتتون گرفتید . باید صورت تمیز باشه و هیچ لوازم آرایشی نباید باشه . اونجا اپراتور به احتمال زیاد میگه پاک کنید .

  • 1400/08/25
    3 2

    سلام من هشت روز قبل اولین جلسه صورتمو بند انداختم میخواستم ببینم اثربخشی داره یا نه؟

  • 1400/10/27
    1 0

    سلام من مدتی هست که صابون لایه بردار استفاده میکنم مشکلی هست که برم لیزر چیکار کنم میشه جواب بدین

  • 1400/11/28
    1 0

    من میخوام کل بدنم رو لیزر کنم حتی شکمم و اینا اما جاهای شکمم و کمر موهاش ضخیم نسیتن لیزر بشم این جاهارو و لازمه شیو کنم شکمم رو

  • 1400/12/08
    1 2

    سلام با کرم موبرمیشه شیوکرد؟

    • 1401/05/01
      1 0

      اگه با ژیلت باشه بهتره

  • 1400/12/18
    2 0

    سلام قبل از لیزر ناحیه ممنوعه میشه از پودر واجبی برای مو زدایی استفاده کرد؟

  • 1401/01/21
    1 1

    سلام ببخشید من از لیزر دایود مرلین استفاده میکنم و کلینیکی که میرم میگه نباید جز جلسه اول شیو کنم من الان یه سالم گذشته و جلسات شارژیه که میرم ولی شیو نمیکنم با قیچی قبلش کوتاه میکنم این کار درسته؟؟

  • 1401/02/04
    0 0

    سلام ببخشید من برای اولین بار رفتم لیزر قبلش نمیدونستم باید حتما شیو کنم دو سه روز قبلش شیو کرده بودم با ژیلت ولی کمی دراومده بود تو کلینک هم گفتن ایرادی نداره ولی از جلسه بد شیو کن من همینجوری بدون شیو لیزر شدم ب نظرتون جواب میده یا پول جلسه اولم ب باد رفت؟!

  • 1401/02/06
    0 1

    سلام من اونجایی ک میرم لیزر بهم گفتن شیو نکن و بیا بهتر جواب میگیری حرفشون درسته ؟الان سه جلسه رفتم

  • 1401/02/11
    0 0

    سلام باید قبل از لیزر از چی استفاده کنیم؟

  • 1401/04/02
    0 0

    من میخوام از موبر به جای ژیلت استفاده کنم قبل لیزر ایرادی نداره ؟!بابت اینکه نمیخوام زخم بشه پوستم موهای پرز مانندو ریششو فعال کنم

    • 1402/03/07
      0 0

      اصلا موهای پرز مانند رو نباید لیزر کنی چون کلفت و ضخیم میشه، خودمم زیر گردنم کرکی بود الان خیلی ضخیم در میاد، دوباره باید ۸ جلسه برای این موها برم! خیلی ناراحت کننده است، بالا هم گفته کرم موبر خاصیت لیزر رو کم میکنه

  • 1401/05/26
    0 1

    سلام من امروزجلسه اول لیزرم بوددستگاه دایود اونجاقبلش موبرزده بودم زخم شده بوداونجارولیزرنکردن ولی خیلی خیلی دردداشتم هم زیربغل هم اونجا ممنون میشم راهنمایی کنین

  • 1401/06/16
    0 0

    سلام خسته نباشید. اگر در قسمتی از پوست کرم پودر بزنیم هنگام لیزر کردن مشکلی پیش میاد برای پوست؟

    • 1402/05/27
      0 0

      پوستتون باید تمیز باشه عاری از هرنوع کرمی

  • 1401/08/26
    0 0

    سلام برای لیزر صورت،بازم بهتره که از ژیلت استفاده شه؟؟

  • 1402/02/14
    0 0

    ببخشید اگر دو سه ماه قبل لیزر موهامون رو دکلره کنیم اما تا روز لیزر به رنگ اصلیش برگرده مشکلی پیش میاد؟

    • 1402/03/07
      0 0

      نه اصلا دکلره که به ریشه مو کاری نداره، تو فرداشم همون موی دکلره شده رو میتونی شیو کنی و دستگاه لیزر هم فقط به ریشه مو میخوره پس نگران نباش

  • 1402/05/19
    0 0

    سلام حوبین قبل از لیزر نمیشه از پودر موبر اسنثتفاده کرد

    • 1402/05/27
      0 0

      چرا می شه ولی بهتره از ژیلت استفاده کنید

  • 1402/06/18
    0 0

    من قسمت ران پا و بیکینیم به ژلت حساسیت داره و اگه با ژیلت شیو کنم فرداش جوش میزنه بعضی جاهاش. ایا با جوش امکان لیزر هس یا میشه برا اون قسمتا از موبر استفاده کرد؟

    • 1402/08/18
      0 0

      نه فقد از ژیلت استفاده کن منم همین مشکل داشتم ولی به مرور زمان حساسیتت خوب میشه و اصلا جز ژیلت چیز دگه ای استفاده نکن

  • 1402/06/28
    0 0

    سلام آیا لیزر موهای صورت باعث کلفت شدن مو صورت میشه؟

  • 1402/08/18
    0 0

    من ۴ جلسه لیزر رفتم بد چون بدنم به ژیلت حساسه برای جلسه ۵ که میخواستم برم با پودر موبر شیوه کردم وقتی رفتم اپراتور دعوام کرد بد الان خیلی نگرانم که این پنج جلسه ای که رفتم هیچی به هیچی باشه لطفا بگین بهم

  • 1402/08/18
    0 0

    من بد از دو هفته لیزر الان موهارو با دستم میکنم چون موها شل شده قشنگ کنده میشه آیا این کار خوبه یا نه باید وایستم تا خودش بریزه؟

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید