فاصله جلسات بین لیزر موهای زائد باید چقدر باشد؟

تاریخ انتشار - ۲ شهریور ۱۳۹۸

حذف موهای زائد با لیزر یک روش درمانی زیبایی که در آن از لیزر برای حذف های زائد بدن استفاده می شود. هرچند اثرات استفاده از لیزر الکساندرایت در مقایسه با روش های دیگر بسیار طولانی تر است اما مدت زمان باقی ماندن اثر آن در افراد مختلف متفاوت است. امروزه استفاده از دستگاه کندلا الکس به علت سرعت و دوام بیشتر نتایج لیزر آن نسبت به سایر دستگاه ها با استقبال بسیار زیادی نسبت به سال های گذشته روبرو شده است. حذف موهای زائد با کندلا الکساندرایت راه حل بسیار بهتری نسبت به روش های سنتی است چون حذف موهای زائد را برای تمامی نواحی بدن به مدت بسیار طولانی بیش از ۱ سال تضمین می کند.
حذف موهای زائد با لیزر Candela Alex با دستورالعمل های مختلفی بسته به نوع پوست و موی افراد انجام می گیرد که بر اساس ضخامت، نوع، تراکم موها و ناحیه مورد نظر برای لیزر کردن تنظیم می شود. این روش بهترین نتیجه را روی افرادی که دارای موهای سیاه و پوست نسبت روشن هستند؛ ایجاد می کند. لیزر مو در اصل ملانین موجود در مورد را هدف قرار داده و موجب تخریب فولیکول می شود.  البته  عوارض و ریسک هایی نیز پس از استفاده از لیزر وجود دارد که در صورت رعایت احتیاط های لازم پیش از اقدام به حذف موهای زائد و مشورت با متخصص پوست و مو به حداقل می رسد.
چرخه رشد مو دارای سه فاز است و لیزر فقط می تواند موهایی که در فاز رشد فعال قرار دارند را تخریب کند. به همین علت ۴ تا ۶ جلسه درمان برای از بین بردن تمام موهای یک ناحیه نیاز است تا کلیه موها در فاز رشد فعال قرار گرفته و با لیزر درمان شوند.به طور کلی برای ۸۰ تا ۹۰ درصد از مراجعینی که کاندید مناسبی برای انجام لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکس هستند؛ حدود ۴ تا ۶ جلسه لیزر برای حذف موهای زائد یک ناحیه از بدن با فواصل ۶ تا ۱۰ هفته ای بین هر جلسه کافی است. با این روش درمان تقریباً بیش از ۹۰ درصد از موهای زائد هر ناحیه از بدن کاهش پیدا می کند. 

فاصله زمانی ایده‌آل بین جلسات درمان با لیزر کندلا الکس چقدر است؟

لیزر موهای زائد توسط دستگاه لیزر کندلا الکسانداریت طی چندین جلسه روی یک ناحیه از بدن انجام می گیرد و بیمار باید در فواصل زمانی معینی برای تکرار جلسات لیزر به کلینیک مراجعه کنند. سوال مهمی که در ذهن همه مراجعین وجود دارد در مورد بهترین زمان و فاصله بین دو جلسه لیزر است.
به منظور پاسخ به اینه به این سوال باید بدانید که بهترین زمانی که لیزر می تواند موها را مورد هدف قرار دهد حداکثر زمانی است که برای رشد موها در یک فرد نیاز است. بنابراین باید چرخه رشد موی هر فرد هنگام استفاده از لیزر الکساندرایت در نظر گرفته شود.
چرخه رشد موی بدن بر اساس فازهای مختلف رشد مو در نظر گرفته می شود:
فاز آناژن
فازی که در آن موها در حال رشد هستند به نام فاز آناژن شناخته می شود. در این فاز سلول‌های مو، تکثیر شده و سلول های جدیدی را تشکیل می دهند. این مرحله ممکن است بیش از از یک سال بسته به ناحیه ای که مو در آن در حال رشد است؛ زمان ببرد.
مدت زمانی که مو در این فاز باقی می ماند توسط ژنتیک فرد شناخته می شود و هر چه مو طولانی تر در این فاز باقی بماند؛ رشد بلندتری خواهد داشت. به همین علت رشد مو فقط در همین مرحله انجام می گیرد.
فاز کاتاژن
بخش پایین تر فولیکول در فاز کاتاژن شکل می گیرد. در این فاز مور رشد نمی کند. در حقیقت مو به اندازه ای که باید در فاز آناژن رشد کرده و در فاز کاتاژن اندازه آن ثابت باقی می ماند. در این فاز تغذیه رسانی به منظور تکمیل سیکل رشد از طریق خون پایان یافته و مو باید پیش از رسیدن به این مرحله خود را احیا کند.
فاز تلوژن
مرحله بعد فاز تلوژن است که در آن مو حدود یک تا چهار ماه روی پوست باقی می ماند و سلول مو به رشد خود ادامه می دهد تا ریشه مو مستحکم شده و مو بتواند به راحتی داخل پوست باقی بماند. در هر بازه زمانی حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از موها در این فاز قرار دارند.
با داشتن اطلاعات کافی در خصوص فازهای مختلف چرخه رشد مو می توان رابطه آن را با دوره درمانی حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکس توضیح داد. دوره های چرخه رشد مو که در آن فولیکول مو، توسط لیزر کندلا الکس مورد هدف قرار می‌گیرند؛ توسط متخصصین پوست و مو تشخیص داده می شود. اکثر متخصصین معتقدند که حذف موهای زائد به لیزر مو الکساندرایت زمانی پاسخ مثبت می دهد که در فاز آناژن قرار داشته باشد.
چون هدف اصلی نور لیزر، جذب شدن توسط ملانین موجود در سلول مویی است و ملانین زمانی که مو در فاز رشد قرار دارد یعنی همان فاز آناژن به بیشترین میزان خود در فولیکول می رسد؛ تاثیر نور لیزر نیز در همین فاز روی موهای بدن بیشتر است. درصورتیکه در فاز کاتاژن با کاهش میزان ملانین ، تاثیر لیزر نیز کاهش می یابد. به این ترتیب موهایی که در فاز تلوژن رشد مو قرار دارند نیز کمترین آسیب را از لیزر مو می بینند.
علاوه بر اینکه مو در فاز صحیح چرخه رشد باید مورد هدف لیزر قرار گیرد مکانیزم دیگری برای تاخیر در رشد مجدد ارائه شده تخریب سلولهای بنیادی فولیکولار نامیده می شود.
مطالعات بسیاری در این زمینه انجام گرفته که مشاهدة آن این نتایج را تایید می کند در کل می توان گفت چون ناحیه Bulge فولیکول مو روی رشد صحیح تاثیر بسزایی دارد؛ تخریب این سلولهای بنیادی فولیکول که در ناحیه Bulge باقی مانده کاهش قابل توجهی در رشد مو را ناشی می شود.

چه مدت بین جلسات حذف موهای زائد با لیزر باید منتظر ماند؟

مدت زمان بین جلسات حذف موهای زائد توسط لیزر کندلا الکس با توجه به سه فاز رشد مطرح شده برای مو شامل آناژن و کاتاژن و تلوژن تعیین می شود. فاز آناژن زمانیست که مو به ریشه چسبیده است و تنها حالتی است که درمان حذف موهای زائد با لیزر می تواند فولیکول مو را با موفقیت تخریب کند. در هر بازه زمانی موهای بدن در فازهای رشد متفاوتی قرار دارند و به همین علت جلسات متعددی برای از بین بردن فولیکول های مو که در آن بازه زمانی در فاز آناژن قرار دارند؛ مورد نیاز است. 
توجه به این نکته مهم است که بسته به نوع پوست و موی فرد، میزان موهای موجود در فاز رشد نیز متفاوت است. دستگاه کندلا الکس ۲۰۱۹ که با آخرین تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده با تخریب فولیکول های مو که در این فاز فعال یا آناژن قرار دارند؛ عمل می کند. به همین دلیل در نظر گرفتن یک فاصله زمانی کافی بین جلسات به منظور تخریب فولیکول های مو که مجددا به چرخه رشد بازگشته اند؛ مهم است.
از طرفی رشد مو در نواحی مختلف بدن متفاوت است. به عنوان مثال رشد موی صورت بسیار سریع تر است. به همین توصیه می‌شود که درمان لیزر موهای زائد صورت هر چهار تا پنج هفته یکبار انجام گیرد. اما برای خط بیکینی فاصله زمانی حدود ۶ تا ۸ هفته مانند ناحیه زیر بغل در نظر گرفته می شود. چون چرخه رشد این ناحیه کندتر انجام می گیرد. برای برخی از نواحی بدن نیز باید فاصله ۸ تا ۱۰ هفته بین جلسات لیزر موی زائد رعایت شود.
اگر می خواهید با لیزر موی کندلا الکساندرایت به بهترین نتیجه دست پیدا کنید باید جلسات لیزر مو را هر ۶ تا ۸ هفته یکبار تکرار کنید. این فاصله زمانی به نوع و رنگ پوست، ضخامت مو، ناحیه درمان و میزان رشد و کیفیت های موهای آن ناحیه و ژنتیک بدن بستگی دارد.
پیش از شروع جلسات لیزر بهتر است از تعداد جلسات و قیمت هر جلسه دارد؛ مطلع شوید. با گذراندن جلسات کامل لیزر در فواصل زمانی مشخص حدود ۹۰ درصد از موهای زائد اکثر بیماران در ناحیه مورد نظر کاهش خواهد یافت. البته فراموش نکنید که زمان‌بندی بسیار مهم است. همچنین رعایت نکات قبل و پس از لیزر موهای زائد و در تعادل نگه داشتن هورمون ها نیز اثر بسیار زیادی در میزان کاهش مو پس از اتمام جلسه لیزر دارد.
ما به منظور بهبود کیفیت و نحوه انجام لیزر، نظر بیماران را در خصوص رضایتمندی و میزان موفقیت این عمل می پرسیم. در ادامه نظرات برخی از مراجعین به مطب کندلا در خصوص فواصل زمانی درمان با لیزر کندلا الکساندرایت مطرح شده است:
"پیش از آنکه با کلینیک لیزر کندلا الکس آشنا شوم تحقیقات بسیاری در خصوص روش های مختلف لیزر مو انجام دادم. کلینیک های مختلف در خصوص مدت زمان به این جلسات پاسخ درستی به من نمی دادند. برخی از آنها فاصله زمانی ایده آل را ۴ تا ۵ هفته و برخی دیگر ۷ تا 8 جلسه مطرح می‌کردند. به همین علت همواره این سوال برای من مطرح بود که فاصله زمانی ایده آل که باید بین دو جلسه لیزر منتظر بمانم تا لیزر موهای زائد بهترین نتیجه را برایم داشته باشد چقدر است؟ زمانی که این سوال را از متخصصین کندلا پرسیدم به طور کامل برایم توضیح دادند که رشد مجدد موها در نواحی مختلف بدن متفاوت است. به همین علت معمولاً زمانی که عمل لیزر روی یک ناحیه از بدن انجام می گیرد به بیمار توصیه می شود در صورتی که حدود پس از ۴ هفته مو به قدر کافی در آن ناحیه از بدن رشد کرد؛ مجدداً جلسه درمان را تنظیم کنند و در صورتی که رشد موهای آن ناحیه به حد کافی نرسیده بود؛ جلسه درمان را تا هشت هفته به تعویق بیندازند. به این ترتیب فاصله زمانی بین جلسات مشخص می‌شود و جلسات بعدی طبق همین فاصله زمانی تعیین خواهد شد."
"زمانیکه برای مشورت درخصوص لیزر موهای زائد صورت به کلینیک مراجعه کردم؛ متخصصین لیزر کندلا الکساندرایت برایم توضیح دادند که فاصله زمانی ایده آل بین جلسات لیزر صورت حدود ۴ تا ۶ هفته و برای نواحی دیگر بدن حدود ۶ تا ۸ هفته است و این مدت زمان متغیر به علت متفاوت بودن چرخه رشد در نواحی مختلف بدن است."
"زمانیکه در خصوص فاصله زمانی بین جلسات لیزر از متخصصین سوال کردم برایم توضیح دادند که چون چرخه رشد موهایم بسیار سریع است بهتر است هر چهار هفته یک بار برای تکمیل درمان مراجعه کنم. اما بعد از 2 جلسه رشد موهایم کندتر شد و به همین علت جلسات لیزر هر ۶ هفته یک بار تنظیم شد. زمانی که علت این اختلاف زمانی را از متخصص لیزر مو الکس پرسیدم پاسخ داد که لیزر کندلا الکساندرایت روی موهای در حال رشد تاثیر می گذارد و به همین علت این مدت زمان باید در نظر گرفته شود تا سایر موهایی که در جلسه قبلی در فاز رشد قرار نداشتند وارد فاز رشد شده و فولیکول آنها توسط لیزر تخریب شود."
"طی تحقیقاتی که انجام داده بودم متوجه شدم که لیزر کندلا الکس روی موهای در حال رشد که در فاز آناژن قرار دارند؛ تاثیر گذار است. در این فاز تغذیه سلول مو از طیق خونرسانی به رشد موها کمک می کند چون مو همچنان به ریشه آن متصل است. اما رابطه آن را با فواصل زمانی در نظر گرفته شده بین جلسات لیزر نمی‌دانستم. متخصص لیزر  candela alex برای من توضیح داد که چرخه رشد مو  برای اینکه در فاز آناژن قرار بگیرد کمی طولانی است و در هر دوره زمانی فقط حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از موهای کل بدن در فاز آناژن قرار دارد به همین علت باید فاصله زمانی ۴ تا ۸ هفته ای برای نواحی مختلف بدن در نظر گرفته شود  تا  یک سری دیگر از موها  وارد فاز رشد شده و با لیزر درمان شوند."
"یکی از دوستانم به من پیشنهاد داد که ناحیه پشت لبم را لیزر کنم او توضیح داد که طی سه جلسه و با فاصله زمانی سه هفته ای جلسات لیزر او تکمیل شده و الان که حدود یک سال از لیزر کردنش می‌گذرد کاملاً از این روش درمانی راضی است. زمانی که من به مطب کندلا مراجعه کردم تا همان ناحیه را لیزر کنم متخصص لیزر الکساندرایت فواصل زمانی ۴ هفته ای و طول درمان چهار جلسه را برای من در نظر گرفت. تعجب کردم و از او پرسیدم که چه تفاوتی با دوستم داشتم و چرا باید تعداد جلسات و فاصله زمانی آنها طولانی تر شود. با توضیحات متخصص لیزر مو متوجه شدم که نوع پوست و ضخامت موهایم و همچنین حجم آنها نسبت به دوستم متفاوت است و به همین علت برای رسیدن به بهترین نتیجه متخصص چنین برنامه ای را برایم تنظیم کرده است."



مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1399/01/31
    3 1

    اینکه بعد از تموم شدن لیزر به مدت 10 جلسه دوباره بعد یک سال مو رشد میکنه درسته؟

    • 1399/02/29
      0 0

      سلام بستگی به بدن و عکس العمل هر شخص هم داره اما طبیعتا بعد از 8-6 جلسه مو رشدش خیلی کم میشه و فاصله جلسات هم بیشتر میشه.

    • 1399/09/15
      0 0

      سلام من هشت جلسه لیزر رفتم برای بکینی و زیر بغل، باید بمونم وقتی موهاش درمیاد برم جلسه بعد رو؟ بعد از هشت جلسه من باید چندوقتی یه بار انجام بدم، چون متاسفانه خیلی جاها بخاطر پول میگن هرماه بیایید، ولی بعضی ها میگن برای بدن دوماهی یک بار

    • 1400/04/22
      0 0

      سلام من فقط یک جلسه رفتم میخوام دوباره برم واسه زیر چونم

    • 1400/09/12
      0 0

      سلام بخشید من جلسه چهارم لیزرمو بعد ۶ هفته بیام اشکالی نداره؟ تقریبا ۱۰روز باتاخیر انجام میشه

    • 1400/10/19
      0 0

      من الان جلسه۵ام بود باید میرفتم ولی مسکلاتی پیش اومد براو ۱۴روژ‌گذشت نتونستم برم رشد موهام زیادشد میخوام بدونم الان برم هم تاثیرداره یا نه!؟🥲🥲🥲

  • 1399/02/28
    3 0

    چجوریه واقعا برا همه بعد یه سال در میاد ؟؟

    • 1399/02/29
      0 0

      سلام نه واسه هر شخص متفاوته.

  • 1399/02/31
    2 4

    ببخشید من اولین جلسه واسه لیزر زیر بغل رفتم اما الان دراومده منتهی خیلی کوتاه شده و نقطه نقطه اس اما بازم دراومده میشه تیغ زد یانه؟؟؟

    • 1399/03/06
      0 0

      هنوز مو در نیومده بزار خودش در بیاد بعد میریزه میتونی خودت هم مو رو با دست بکشی میکنه

  • 1399/03/31
    3 1

    سلام فاصله بین جلسات که موی زائد رشد میکنه باید چکار کنیم

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام بهتره که تا روز قبل از جلسه لیزرتون شیو نشه. هرچی بیشتر تیغ بزنید تاثیر لیزر کمتر میشه.

  • 1399/04/02
    2 5

    سلام وقت بخیر تا جلسه ششم باید سه هفته یکبار رفت ؟!لطفا راهنمایی کنید از کجا باید تشخیص بدیم چون اکثرا میگن تا ۶جلسه اول باید ۳هفته یکبار مراجعه کرد برای کل بدن

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام بستگی به دستگاه داره اما معمولا 4 جلسه ی اول ماهی یکبار، و بعد از اون 45 روز یکبار باید لیزر شه.

  • 1399/04/02
    4 4

    سلام من میخام لیزر کنم ولی دودلم چون میگند دوباره در میاد میشه بگید احتمال دوباره در اومدنش چه قدره

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام بستگی به بدن هر فرد هم داره اما معمولا بعد از تمام شدن دوره ی لیزر 90% موها ریزش داره و رشد مجدد نداره.

    • 1399/09/04
      0 0

      اگه کم مویی لیزر نکن، من موهای بدنم خیلی ضخیم و زیاد بود و به قولی پشمالو بودم، دوسال پیش لیزر کردم و عااالی شده، خیلی راضیم، بازم درمیاد اما اون کجا و این کجا، خیییلی نازک و متراکم درمیاد که ماهی یه بار موبر میزنم.. واسه کسی مثل من لیزر خیلی خوب بود، چون واقعا پشمالو بودم

    • 1400/10/04
      0 0

      سلام من باراول که رفتم شروع کرد به ریختن تمام موها فقط بعضی قسمتا نریخت جلسه دوم رفتم همینطور خیلی کم در اومده وداره خودش میریزه خدایش من باجلسه دوم نتیجه رفتم خیلی راضیم

  • 1399/04/03
    1 2

    زمانی که دوره لیزر تمام می شود و قصد بارداری داریم اگه باردارشویم مو ها دوباره به حالت قبل بر می گرده

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام بخاطر بهم ریختن هورمون ها و فاصله ی زمانی بین جلسات لیزر بله احتمال زیاد شدن موها هست.

    • 1402/05/25
      0 0

      سلام من خیلی موهای زاعددارم. واقعاکلافه شدم. واقعالیزرتاثیرمیزار

  • 1399/04/07
    1 0

    عالی

  • 1399/04/11
    1 1

    سلام موهای صورت من خیلی ضخیمه و دکتر گفته دوجلسه اول رو با فاصله 10 روز بیا میخواستم ببینم ضرری نداره

    • 1399/04/14
      0 0

      سلام فاصله ی لیزر نباید کمتر از 30 روز باشه معمولا؛ اما اگه پزشک متخصص اینطوری صلاح دیدن که مشکلی نیست.

  • 1399/04/16
    5 2

    من واسه لیزر زیر بغل و بیکینی میرم هشت جلسه م تموم شده ولی باز در میاد موهام رنگ پوستم سبزه هستش باید ادامه بدم که کلا در نیاد واقعا جواب میگیرم؟

    • 1399/04/17
      0 0

      سلام زیربغل و مخصوصا بیکینی نواحی حساسی هستند و کلا دیرتر جواب میدن. پیشنهاد میکنم دورتونو ادامه بدید.

    • 1400/04/11
      0 0

      ببخشید من قرص اسپیرونولاکتون و سیپروترون میخورم همراه باهاشون دارم لیزر انجام میدم الان صورتم ۱۰جلسه شده بدنم ۸جلسه هست تا چند جلسه دیگ باید ادامه بدم و اینکه کی بفهمم دیگ نیاز نیست برم

  • 1399/04/17
    5 4

    سلام میخواستم بدونم بعد از اتمام جلسات لیزر نوک موهای زیر پوستی از از روی پوست از بین خواهد رفت و پوست یکدست میشه (بخصوص ناحیه ساق پا)؟

    • 1401/04/23
      0 0

      سلام میخوام گل بدنمولیزر کنم کدمودستگاه لیزره خوب لطفا جواب بدین🙏🙏

    • 1399/04/18
      0 0

      سلام به تدریج بله.

    • 1399/07/19
      1 0

      کاملا از بین میره! لیزر بهترین کاری بود ک برای بدنم انجام دادم

  • 1399/04/17
    1 1

    عاااااالی

  • 1399/04/18
    0 0

    سلام. من مشکل پرکاری تیروئید دارم. آیا ممکنه به این علت نتیجه نگیرم یا دیرتر بشه نتیجه گیری؟

    • 1399/04/18
      0 0

      سلام احتمالش هست.

  • 1399/04/18
    2 2

    سلام من دو جلسه لیزر صورت رفتم با دستگاه الکس ولی بخاطر شرایط فعلی کرونا چهارماه از دومین جلسه لیزرم گذشته و رشد موهای صورتمم زیاده فعلا نمیتونم برم لیزر میشه میتونم الان بند بندازم؟

    • 1399/04/19
      0 0

      سلام تو دوره ی لیزر خیر. روند لیزرتونو بهم میریزه. اگه قصد ادامه ی لیزر ندارید میتونید بند بندازید.

  • 1399/04/22
    4 0

    سلام.من دو جلسه لیزر بیکینی،هرکدون به فاصله یه ماه رفتم و الان بعد یه ناه اصلا هیچی در نیامده.باید صبر کنم در بیاد و جلسه بعد رو برم؟

    • 1399/04/22
      0 1

      سلام خیر باید جلسه ی بعدیتون رو به موقع برید.

    • 1401/03/03
      3 0

      طبق نوشته بالا، تا رشد نکرده نباید برن.

  • 1399/04/22
    2 0

    سلام وقت بخیر می‌خواستم بپرسم لیزر برای کیست تخمدان چه تاثیری داره و اینکه دستگاه‌های لیزر با خنک‌کننده هستن و این سرما می‌تونه تاثیر بذاره

    • 1399/04/22
      0 0

      سلام خنک کننده برای کم شدن درد لیزره. واسه کیست تخمدان هم قبل از شروع لیزر با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/04/23
    2 0

    سلام خسته نباشید من اززیرچونم تاروی پام موداره یعنی روی سینم نافم کمرباسن بازوروی انگشت دست پاخلاصه فقدمشتم وزیرپام نداره ..دوجلسه لیزرکردم بادستگاه الکسادرایت انجام دادم کیست تخمدان دارم بعداز چند جلسه نتیجه میگیرم روی سینه انجام میدم زررداره زیرپوستی زیاددارم میشه کمکم کنید

    • 1399/04/24
      0 0

      سلام بستگی به دوره ی دستگاه موردنظر داره. با کندلا 8-6 جلسه. بهتره واسه کیست تخمدان با پزشک متخصص مشورت کنید.

    • 1402/02/28
      0 0

      سلام کیست ها هم باعث زیاد شدن وضخیم شدن موها می‌شود پس هر چه زودتر برای درمان کیست اقدام کنید

  • 1399/04/30
    3 1

    سلام. وقت بخیر من اولین جلسه لیزرمو ۲۴ خرداد رفتم بعد بهم گفته بودن ماهی یبار جلساتت تکرار میشه.. انگاری یادشون رفته بود دیگ تماس بگیرن ، امرور ک خودم تماس گرفتم گفتن الان دیگ نیستیم تا هشتم بهتون وقت میدم.. میخاستم بدونم ممکنه ک تاثیرش کمتر شه ک انقد فاصله بین جلسه اول و دومم میوفته؟ ۴۵ روزی تقریبا فاصله میوفته

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام نباید فاصله بیوفته. باید به موقع برید.

    • 1401/09/14
      0 0

      سلام من سه جلسه رفتم میخوام دیگ نرم بنظرتون بعد میشه

  • 1399/05/02
    1 0

    سلام وقت بخیر ، خیلی ممنون از مطالب مفیدتون من پنج جلسه با کندلا با فاصل ۸ هفته لیزر انجام دادم الان برای جلسه ششم به خاطرآلرژی بدنم ملتهب شده و خارش دارم، اونجایی که لیزر انجام میدم وقتی شرایطم گفتم وقت لیزرم عوض کردن و گفتن باید وقتی خوب شدم برم وقتی که به من دادن فاصلش با جلسه قبلیم ۱۱ هفته میشه میخاستم بدونم این فاصله زیاد نتیجه جلسات قبلیم که از بین نمیبره؟

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام اگه تا جلسه ی بعدی شیو نکنید مشکل خاصی پیش نمیاد.

    • 1399/10/02
      0 0

      سلام من ۱۶ سالمه خیلی پشمالو هستم و موهای بدن زخیم با لیذر این ریشه هایی که داخل پوستم از بین میره کامل کامل مخصوصا ناحیه تناسلی

    • 1401/07/26
      0 0

      سلام من دوره ششم لیزرم میشه هر سه هفته انجام میدم لیزر رو اشکالی نداره چون معاجرم وقتم کمه و کلینیک گفت اشکالی نداره ۳ هفته یبار بیا تا هشت دورت تموم بشه

  • 1399/05/06
    1 0

    سلام وقتتون بخیر، من دقیقا ۸ هفته پیش لیزر زیر بغل و بیکینی داشتم والان از مرکز لیزر گفتن که دستگاه لیزرشون مشکل داره وباید تا هفته دیگه صبر کنم.ب نظر شما دیر نمیشه و اثرش کم نمیشه لطفا راهنمایی کنید

    • 1399/05/07
      0 0

      سلام بهتره جلساتتون رو به موقع برید. تا جلسه ی بعدی شیو نکنید احتمالا مشکل خاصی پیش نمیاد.

  • 1399/05/06
    1 2

    سلام، خسته نباشید آیا اگر بعد از جلسه لیزر موهایی که در اومده رو شیو کنیم مشکلی داره و کلا بهتره اصلا تا قبل جلسه بعد شیو نکنیم؟ سوال دیگم این هست که برای لیزر نمیشه از کرم یا پودهای موبر استفاده کرد به جای شیو کردن؟

    • 1399/05/07
      1 0

      سلام بهتره تا جلسه ی بعدی لیزرتون شیو نکنید و فقط اینکارو با ژیلت انجام بدید.

  • 1399/05/13
    0 3

    سلام ببخشید فاصله دو لیزر اگه دوهفته بشه اشکال نداره

    • 1399/12/10
      0 0

      سلام چرا نباید کمتر از یکماه لیزر کرد

    • 1399/05/14
      0 0

      سلام نباید زودتر از 30 روز لیزر کنید

  • 1399/05/14
    0 2

    سلام.من ۸ جلسه برای لیزر موهای بیکینی و زیر بغل رفتم ولی یه سوالی که داشتم این بود بعد جلسه هشتم هم موهایی که دراومدن، ریزش دارند بعد ۱۴ روز؟؟

    • 1399/05/14
      0 0

      سلام بله

  • 1399/05/17
    0 2

    میخوام برم لیزر کنم و میخوام باردار بشم آیا لیزر رو بزارم بعد از زایمان چون طبق سوالات انگار بازم بدلیل تغییر هومونها بازم موهای زاید در میاد ؟؟؟ (میدونم دوران بارداری و شیردهی نباید انجام بشه )

    • 1399/05/21
      0 0

      سلام بهتره بزارید برای بعد دوران شیردهی

    • 1401/07/10
      0 0

      سلام خسته نباشید من جلسه اول رفتم خب بود بعد از یک هفته شروع ب ریزش کرد بار دوم رفتم خیلی بیرون آمده چقدر طول می‌کشه تا بریزه

  • 1399/05/19
    1 2

    سلام من ٣ سال پیش ١١ماه دوره لیرزم رفتم ولی دیگه ادامه ندادم الان موها صورتم خیلی زیاد شدن قبلا فقط زیر چونم بوده الان تمام صورتم شده مو زاعد نمیدونم الان چیکار کنم میشه راهنمایی کنین ممنون میشم

    • 1399/05/21
      0 0

      سلام موی پرزی، دستگاه نامناسب و یا تنظیمات نامناسب میتونه از دلایل مشکلتون باشه با پزشک متخصص مشورت کنید

    • 1401/03/08
      0 0

      سلام من یه جلسه لیزر رفتم.میخوام برم جای دیگه بهم وقت دادن ولی از اولین جلسه ۲۵ میگذره برم مشکلی نداره؟

  • 1399/05/19
    1 1

    سلام من قبلا4 جلسه لیزر رفتم اما جلسه اخر بدنم تاول زد انگار درجه ش زیادبود یکسال گذشت 15م دوباره رفتم واسه لیزر یه جای دیگه واسه بیکینی بعد من قراره برم مسافرت خونه خواهرم و احتمالا یه ماه بیشتر طول میکشه این فاصله رو روند اثرلیزر تاثیر منفی میذاره؟ البته من رشد موهام زیاده و کلا زود درمیاد اگه زودتر از 30روز برم بده؟ یا اثر نمیذاره؟ زودتر برم بهتره یا دیرتر بشه؟ چون ب موقع نمیتونم برم وبعد اینکه ایابدنی هست ک کلا ب لیزر جواب نده و بعد همه جلسات بازهم مثه سابق بشه؟ ممنون میشم جواب بدید

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام باید به موقع برید. زودتر نمیتونید لیزر کنید. اگه مشکل هورمونی نداشته باشید و زیاد شیو نکنید خیر جواب میده.

  • 1399/05/19
    1 1

    حداقل فاصله زمانی مناسب بین دو دوره چقدره ؟ من تازه قصد دارم برم لیزر و مدت زیادیه که به پاهام ژیلت نکشیدم و اپیلاسیون کردم و موهام نرمن به نظرتون الان شروع کنم ژیلت کشیدن تا زمانی که میرم ؟ باید چیکار کنم ؟

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام هر دستگاه دوره ی متفاوت داره صبر کنید تا موهاتون کامل رشد کنه بعد ژیلت بزنید و دوره ی لیزرتون رو شروع کنید.

  • 1399/05/19
    0 0

    خیلی وقته که ژیلت نکشیدم و موهام کم شدند اما اگر ژیلت بکشم زیاد میشن حالا که قصد دارم برم لیزر با ژیلت بزنم ؟

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام واسه لیزر حتما باید از ژیلت استفاده کنید اما نه زیاد. حدالامکان 1 بار قبل از روز لیزر.

  • 1399/05/20
    1 0

    سلام وقتتون بخیر ؛تاثیرلیزر با دستگاه الکس دایود 2019 خوب هست؟

    • 1399/12/04
      0 0

      عالی

  • 1399/05/20
    1 0

    سلام خسته نباشید ببخشید یه سوالی داشتم اینه که بنا به دلایلی من مجبورم ناحیه بیکینی و زیر بغل رو جای دیگه و پا و باسن و جای دیگه برم ولی هر دوجا خط باسن و لیزر میکنن یعنی تو فاصله زمانی دو سه روز اون ناحیه دوبار در ماه به فاصله زمانی کوتاه لیزر میشه این مشکلی ایجاد نمیکنه؟

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام چرا باعث سوختگی میشه لیزر نباید تو فاصله ی کمتر از 30 روز انجام بشه

    • 1400/06/27
      0 0

      کارت چیه

  • 1399/05/20
    0 1

    سلام خسته نباشید ببخشید یه سوالی داشتم اینه که بنا به دلایلی من مجبورم ناحیه بیکینی و زیر بغل رو جای دیگه و پا و باسن و جای دیگه برم ولی هر دوجا خط باسن و لیزر میکنن یعنی تو فاصله زمانی دو سه روز اون ناحیه دوبار در ماه به فاصله زمانی کوتاه لیزر میشه این مشکلی ایجاد نمیکنه؟

    • 1399/05/22
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/21
    0 0

    با سلام سوالم اینه که آیا لیزر برای موهای صورت تاثیر خوبی داره؟ مثلا موهای روی گونه من نازک و حالت کرکی هست آیا برای این گونه مو موثر هست؟

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام رو موهای کرکی خیر بهتره لیزر نشه

  • 1399/05/22
    0 0

    سلام من ۱۰ روز پیش بیکینی و زیر بغلمو بعد از ۵ ماه از پایان دوره م لیزر کردم،اما اصلاااا راضی نبودم و به شدت موی ضخیم و مشکی در اورده،حالا میخوام هفته بعد برم جای دیگه لیزر کنم،(میشه ۱۵ روز تقریبا فاصله بینشون)اشکالی نداره؟ضرر داره بعد از ۱۵ روز بازم برم لیزر؟

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام بله ضرر داره 2 هفته دیگه صبر کنید که حداقل 1 ماه فاصله بیوفته.

  • 1399/05/23
    0 0

    سلام کلا هشت جلسه مبلغش چقدره

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام بستگی به ناحیه ی موردنظرتون داره هزینه ها تو سایت موجوده

  • 1399/05/30
    1 0

    سلام خسته نباشيد من درد ناحيه بيكينى و زير بغل اصلا نميتونم به هيچعنوان تحمل كنم اگه به وسيله ى مشروب سرش كنم برم ميشه ليزرو انجام داد

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/06/01
    1 0

    سلام .اگه فاصله بیفته بین جلسات لیزر مثلآ دوماه من بخاطر کرونا و اینکه دستگاشون خراب شده نرفتم خاستم ببینم مشگل نداره ؟ینی جوابدهیش کمتره اگه دیر بریم؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بله ممکنه تاثیر منفی داشته باشه. بهتره به موقع برید

    • 1400/02/18
      0 0

      از من هم به خاطر کرونا جلسم دیر شد .دیر نوبت دادند وقتی رفتم لیزر بیچاره شدم خیلی می‌سوخت

  • 1399/06/02
    0 0

    سلام من شش جلسه موهای زیر بغل و بکینی ام رو لیزر کردم ولی دوباره موهای زیر بغل و بیکینیم درمیاد ولی نازک شده به نظرتو جواب میگیرم ادامه بدم

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام اگه مدت زمانی که طول میکشه موهاتون رشد کنه بیشتر شده، ادامه بدید

  • 1399/06/11
    2 0

    سلام.من هفت جلسه لیزر بیکنی و زیر بغل با فاصله یک ماه انجام دادم و مرکزی که برا لیزر میرم میگه باید 12 جلسه با فاصله یک ماه انجام بدم.آیا این فاصله کم عواقب داره یا نه؟

    • 1399/06/12
      0 0

      سلام اگه کمتر از 1 ماه بشه بله ممکنه الان که تو دوره ی شارژید باید هروقت 30 تا 40 درصد موهاتون درومد واسه لیزر تشریف ببرید.

  • 1399/06/15
    1 0

    ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیارمون گذاشتین

  • 1399/06/15
    0 0

    سلام من تازه ميخوام ليزر بيكينو و زير بغل رو شروع كنم و بعدش اقدام كنم به بارداري ،(باتوجه به اينكه در دوران بارداري بخاطر تغيير هورمون ها موها درمياد )، به نظر شما انجام ليزر رو به بعد از شير دهي موكول كنم؟

    • 1399/06/15
      0 0

      سلام بهتره به بعد مولکول کنید.

  • 1399/06/23
    0 0

    سلام وقت بخیر. بنده تا حالا روی صورتم بند ننداختم میخوام لیزر کنم و میترسم شیو کنم تارهای موهام کلفت تر بشه و رشدشون سریع. خواستم بپرسم اگه شیو نکنم امکان لیزر هست؟

    • 1399/06/24
      0 0

      سلام بله حتما باید ژیلت بزنید اگه پرزیه کلا لیزر نکنید. اگه نیست که مشکلی پیش نمیاد

    • 1401/09/16
      0 0

      با ماشین جالی دار که مثل تیغ عمل می کنه هم می شه نه دوکتور

  • 1399/06/25
    0 0

    سلام.من دیروز لیزر زیربغل و‌ زیرمایور کردم.چون‌کامل بی حس نشده بود خیلی درد کشیدم.کی میتونم لیزر کنم تا جلسه بعد.؟واینکه 212هزار دادم.درحالی که کل شات هاش بیشتر از ۲۰تا نشد...درحالی که تو‌جاهای دیگه شاتی ۲۰۰۰هست...چطوریاس؟

    • 1399/06/25
      0 0

      سلام 1 ماه بعد هزینه ها تو هر مرکزی و با هر دستگاهی متفاوته و معمولا ناحیه ای حساب میشه نه شاتی راجع به چیزی که شما فرمودید هم باید از خود مرکز لیزرتون سوال کنید.

  • 1399/06/25
    0 0

    سلام.من دیروز لیزر زیربغل و‌ زیرمایور کردم.چون‌کامل بی حس نشده بود خیلی درد کشیدم.کی میتونم لیزر کنم تا جلسه بعد.؟واینکه 212هزار دادم.درحالی که کل شات هاش بیشتر از ۲۰تا نشد...درحالی که تو‌جاهای دیگه شاتی ۲۰۰۰هست...چطوریاس؟

    • 1399/06/25
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/25
    0 0

    سلام.من دیروز لیزر زیربغل و‌ زیرمایور کردم.چون‌کامل بی حس نشده بود خیلی درد کشیدم.کی میتونم لیزر کنم تا جلسه بعد.؟واینکه 212هزار دادم.درحالی که کل شات هاش بیشتر از ۲۰تا نشد...درحالی که تو‌جاهای دیگه شاتی ۲۰۰۰هست...چطوریاس؟

    • 1399/06/25
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/25
    0 0

    ببخشید اشتباهی تایپ شده سوالم.یه قسمتش.دیروز لیزر کردم.تا جلسه بعد میتونم مدام ژیلت بزنم.؟؟؟مثلا سه چهار روز دیگه؟؟؟

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام خیر تا جلسه ی بعدی ژیلت نزنید یا حداقل 2 هفته صبر کنید.

  • 1399/06/25
    0 1

    ببخشید سوال ام یه قسمتش تایپ اشتباهی.شد.من دیروز لیزر کردم.ریز بغل و زیر مایورمو .بعد تا جلسه بعد میتونم ژیلت بزنم .مثلا سه روز دیگه میتونم بزنم؟؟؟واینکه دیرزو بعد لیزر همون موهایی که با لیزر بیرون افتادن یعنی فقط تو یه جلسه همونا ریختن؟

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام خیر تا حداقل 2 هفته بعد ژیلت نزنید بله ممکنه بعد جلسه ی اول ریزش داشته باشید

  • 1399/06/25
    0 0

    سلام من رفتم لیزر زیر بغل و بیکینی .اما چرا فقط رو ناحیه تناسلی مو لیزر کردن.به طرف مقعد نرفتن...مگه بیکینی کلا تا اونجا لیزر نمیکنن؟

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام اونجا خط باسن محسوب میشه.

  • 1399/06/26
    0 0

    سلام من جلسه سوم لیزرم فاصلش با دوره قبل ۵۳روزشد ایا اثردو دوره قبل ازبین میره

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام اگه زیاد شیو نکرده باشید نه زیاد اما بهتره جلسات بعدی رو به موقع برید

  • 1399/06/27
    0 0

    سلام این که میگن اگه تو یه ماه دو بار لیزر بری رشد موها بیشتر میشه درسته؟

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام بله ممکنه اصلا جواب نده یا برعکس جواب بده

  • 1399/06/28
    0 0

    سلام من من 40روز پیش کل بدنو لیزر کردم وموهای پام بیشترش درنیومده اما بقیه جاها خیلی بلند شده الان باید جلسه بعدی رو شروع کنم؟

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام اگه تو دوره ی اصلی لیزر هستید، تا 4 جلسه ی اول هر 30 روز یکبار باید لیزرتون رو انجام بدید

  • 1399/06/31
    0 0

    سلام اگه مدت لیزر ۲۰ به ۲۰ روز باشه ایرادی داره؟ واینکه دستگاهی ک من باهاش لیزر میکنم هیچ دردی نداره

    • 1399/06/31
      0 0

      سلام خیر حداقل باید 30 روز باشه. اگه فاصله کمتر بشه لیزر روتون تاثیری نداره و حتی ممکنه عوارض جانبی داشته باشه.

  • 1399/06/31
    1 0

    سلام وقت بخیر من 8جلسه لیزر رفتم کل بدنم الان عالی شده تقریبا 80درصد نتیجه گرفتم فقط بازو هام یکمی مو دارن اشکال ندار مرحله بعدی دوماه دیگه برم یعنی هر دوماه یه بار برم برا شارژ؟؟؟؟؟

    • 1399/06/31
      0 0

      سلام هرموقع 30 40 درصد موهاتون رشد کرد میتونید تشریف ببرید واسه شارژ

  • 1399/06/31
    1 1

    سلام من ۶ جلسه از درمانم تمام شده آیا برای جلسه هفتم ایرادی داره ۶۰ روز به جای ۴۵ روز فاصله بیفته؟ ممنون از پاسخگویی

    • 1399/06/31
      0 0

      سلام اگه تا اونموقع 30 40 درصد رشد مو داشته باشید، خیر در غیر این صورت تقریبا لیزرتون تاثیری نداره

    • 1399/09/15
      0 0

      سلام ببخشید بعد از هشت جلسه وقتی موها دیگ رشد نکنن نباید رفت لیزر؟ یعنی باید صبر کنم وقتی مو دراومد برم لیزر؟؟؟ آخه جایی ک میرم بعد از هشت جلسه هنوز هم میگن ۴۵ روزی یه بار بیا

  • 1399/06/31
    1 1

    سلام من ۶ جلسه از درمانم تمام شده آیا برای جلسه هفتم ایرادی داره ۶۰ روز به جای ۴۵ روز فاصله بیفته؟ ممنون از پاسخگویی

    • 1399/06/31
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/07/02
    0 0

    ببخشید من عموما توی سفرم و میخوام بدونم اگر محلی که لیزر میکنم عوض بشه آیا تاثیری در روتین داره یا خیر؟

    • 1399/07/03
      0 0

      سلام اگه به موقع و با یک دستگاه مشخص لیزر کنید، خیر مشکلی پیش نمیاد

  • 1399/07/04
    0 0

    سلام من 7 جلسه با دستگاه دایود لیزر انجام دادم وکلی میسوخت ویه تیکه بیکینم لکه سیاه افتاد آیا چیزی هست استفاده کنم لکه بره؟ بعد 7 جلسه الان با دستگاه الکساندرا میرم لیزر آیا این لیزرم باید هرماه برم یا با همون فاصله دوماه درمیون برم؟؟؟ با این دستگاه هم باید8 جلسه برم؟؟؟

    • 1399/07/05
      0 0

      سلام میتونید از ضدلک ACM استفاده کنید. اما بهتره با پزشک متخصص مشورت کنید. معمولا هر دستگاه دوره ی خودشو داره. باید با اپراتورتون مشورت کنید ببینید ایشون نظرشون چیه.

    • 1399/07/07
      0 0

      متشکرم

  • 1399/07/06
    2 0

    سلام خسته نباشین من اولین جلسه لیزرم انجام دادم تا جلسه بعد موهای زاید پشت لب و چانه ام را به چی اصلاح کنم ایا بند بندازم و اخرین روز ژیلت بزنم برم برای لیزر خوبه ؟؟ من نمیدونم توی یکماه بهترین راهکار چیه ؟؟؟ ممنونم

    • 1399/07/07
      0 0

      سلام تو دوره ی لیزر فقط از ژیلت استفاده کنید. و سعی کنید کلا تا جلسه ی بعدی لیزرتون 2 بار شیو کنید؛ یکبار حداقل 2 هفته بعد از لیزرتون(در صورت ضرورت)؛و یکبار روز قبل از لیزر

  • 1399/07/09
    3 0

    واقعا عالی بود

  • 1399/07/11
    0 0

    سلام من چند روز پیش جلسه ی اول لیزرم بود که بهم گفت 20روز دیگه برم برای لیزر بنظرتون این فاصله مناسبه ؟اخه من همجا شنیدم فاصلش ماهی یک باره اسم دستگاهشم مدیو استاره

    • 1399/07/12
      0 0

      سلام نمیدونم چرا اینطوری گفتن بهتون اما حق با شماست معمولا 30 روز یکبار لیزر انجام میشه.

  • 1399/07/13
    0 0

    سلام وقت بخیر اگر بدن جوش داشته باشه مثلا روی پا و باسن میشه لیزر کرد یا اینکه زخم میشه اون قسمت ها ؟ واینکه قبل از لیزر چه کارهایی باید انجام بدیم تا نتیجه بهتر بگیریم ؟ 🙏🌸

    • 1399/07/13
      0 0

      سلام بله معمولا میشه و مشکلی نداره. واسه قبل از لیزر کار زیادی نیست که بشه انجام داد فقط کامل با ژیلت شیو کنید و تو دوره ی لیزر مواردی که اپراتور بهتون میگه رو رعایت کنید.

  • 1399/07/13
    0 0

    سلام من جلسه اول لیزر ام رو که رفتم زیر بغل در اومد ولی بیکنی خیلی کم شد من همون روز که لیزر کردم موهاشو زدم و لیزر با اول خیلی خوب بود ولی ماه بعد بهم که زنگ زدن گفتن چقد در اومده گفتم کمتر از ۵۰ درصد گفتند ۲ هفته دیگه وقت میدم بهت ولی جلسه ۲ ام برای ۲ ماه بعد اش افتاد من ۱ روز قبل لیزر موه هاشو زدم وقتی لیزرم تموم شد الان ۷ روزی میشه گذشته ولی موه ها بیشتر از جلسه اول در اومدن ولی خیلی کوتاه اند هم زیر بقل هم بیکینی جلسه ۳ ام گفتند ۲ ماه دیگه انجام میدن

    • 1399/07/14
      0 0

      سلام بعد از لیزر تا 2 هفته نباید اصلا شیو کنید. همه ی نواحی مثل هم جواب نمیده؛ بعضی جاها مثل بیکینی دیرتر جواب میده و طبیعیه. نمیدونم چرا بهتون جلسات رو اینطوری گفتن؛ چون معمولا 4 جلسه ی اول 30 روز یکبار، و جلسات 8-5، 45 روز یکباره.

  • 1399/07/14
    1 0

    سوال۱: چرا نباید بین دوجلسه ی لیزر ژیلت کشید چندبار ‌.؟ من همین سوال رو از دکتر مرکز لیزر پرسیدم گفت ایرادی نداره میتونید ژیلت بکشید... ولی شما میگید نکشید .. سوال۲: من جلسه سوم که لیزر میکنم با الکس کندلا .. حس میکنم این جلسه رنگ پوستم تیره تر شده ... خود مرکزگفت فقط باید زینک بزنم بعدش اما داروخانه ترمیم کننده دکترژیلا داد.. منم ۳ روز زدم حالا حس میکنم بخاطر اون ممکنه تیره تر شده باشه ... اما توی نظراتی که پاسخ داده شده بود ترمیم کننده سیکالفیت اون رو بهترین گزینه برای بعد لیزر معرفی کردن .... حالا میخواستم بدونم چی استفاده کنم که تیره نشه .و آیا زینک باعث تیرگی میشه؟ وتاچندروز باید اول زینک بزنم و بعد سیکالفیت که اجازه ایجادلک و تیرگی نشه

    • 1399/07/14
      0 0

      سلام از اونجایی که ژیلت و لیزر تا حدی عملکردشون مخالف همه، اگه زیاد ژیلت بکشید ضخامت و تراکم موهاتون دوباره زیاد میشه. زینک از سوختگی جلوگیری میکنه و تا حدی پوست رو روشن میکنه. سیکالفیت برای سوختگی تجویز میشه و بعد از سوختگی باید سریعا استفاده بشه. اگه بعد از لیزر مشکلی پیش نیاد، استفاده از پماد هیدروکورتیزون و زینک بعد از لیزر، بهترین گزینه اس.

  • 1399/07/15
    0 0

    سلام من ۴ جلسه با فاصله ۱ ماه لیزر فول بادی انجام دادم.حالا فقط بعضی جاهای پوستم مو دراومده الان چند جلسه دیکه با چه فاصله ای باید برم؟

    • 1399/07/16
      0 0

      سلام هر دستگاهی دوره ی لیزر متفاوتی داره اما معمولا 4 جلسه ی اول، 30 روز یکبار و جلسات 5 تا 8، 45 روز یکبار لیزر باید انجام شه.

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام رویا خانوم با چه دستگاهی لیزر کردین؟ تاثیرش بعد 4 ماه در ناحیه ژنیتال چطور بوده؟

  • 1399/07/17
    0 0

    باسلام من یه جلسه بکینی وزیربغل رفتم درد کشیدم گفتم ک جلسات بعدی،رو نرم آیا اتفاق خاصی میوفته

    • 1399/07/19
      0 0

      سلام با 1 جلسه بعید میدونم اتفاقی بیوفته. اما واسه دردش میتونید از زایلاپی استفاده کنید.

  • 1399/07/20
    0 0

    سلام من هفت جلسه لیزر انجام دادم ولی توی دوتا مطب ،والان ساق پاوزیر بغلم دیگه حالت کرکی درمیاد وفقط ساق پام چند تادونه موی ضخیم درمیاد،به نظر‌خودم نیازی نیست ولی مطبی که الان میرم میگه باید ببای وگرنه اگر موهات دربیاد مسوولیتش بامن نیست وقسمت بالای بیکینیم هم همینطور اصلا مو درنمیاد دیگه به نظرتون بیکینیمو باید کامل بزنم یا دیگه قسمت زیر شکممو نزنم؟؟؟

    • 1399/07/20
      0 0

      سلام هر دستگاهی دوره ی مخصوص خودشو داره. اگه گفتن جلساتو ادامه بدید، بهتره که تا تموم شدن دورتون لیزر رو ادامه بدید.

  • 1399/07/21
    0 0

    اگه ۱ هفته زود تر از جلسه بعدی ،از دستگاه رولی بریم دستگاه شاتی عوارض داره؟

    • 1399/07/21
      0 0

      سلام بله ممکنه اجازه بدید حداقل 30 روز بگذره.

  • 1399/07/28
    0 0

    با سلام و خسته نباشید، من 3 دوره لیزر رفتم و فاصله هر کدوم یک ماه، الان دو ماهه که موهای پام فقط زیرپوستی هست، میخواستم ببینم لیزر رو موهای زیر پوستی هم اثر داره و اینکه آیا باید خودم درشون بیارم؟!

    • 1399/07/30
      0 0

      ممنون، پس الان که حالت زیر پوستی هست فعلا لیزر نکنم؟ چون یک ماه گذشته از لیزر قبلیم نمیدونم برم یا نه

    • 1399/08/01
      1 0

      سلام اگه تو شارژ نیستید جلساتتونو به موقع برید.

    • 1399/07/28
      1 0

      سلام اجازه بدید خودشون در بیان و بریزن. ممکنه یکم طول بکشه.

  • 1399/07/28
    0 0

    سلام و خسته نباشید، من طی جلسه ی اخیری که برای زیر بغلم رفتم دور ناحیه ای که لیزر زدن زیر بغلم لکه های قرمزی به وجود اومد که بعد قهوه ای شدن و کمرنگ تر، میخواستم بپرسم آیا این طبیعی هست و میره؟ یا به خاطر نا واردی اپراتور بوده و ممکنه بمونه.... چون الان بعد یک ماه هنوز محو نشده تشکر

    • 1399/07/28
      1 0

      سلام نه طبیعی نیست. بهتره پزشک مرکز لیزرتون معاینتون کنن.

  • 1399/08/03
    0 0

    سلام دخترم ۱۶ سال دارد میتوانم برای لیزر بیکینی ببرمش یا ضرر دارد ممنون میشم جواب بدیر

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام ممکنه داشته باشه. بهتره تا 18 سالگی صبر کنن.

  • 1399/08/05
    0 0

    سلام من 7 جلسه لیزر الکساندرایت برای پا رفتم و از اسفند تا شهریور به خاطر کروان قطع کردم وکامل موها برگشت. مهر ماه مرکز لیزر رو عوض کردم با همین دستگاه و الان تقریبا خیلی کم در امده ولی نوبت آبان رو نمیتونم برم به خاطر اینکه تهران نیستم. جایی در شهر خودم تماس گرفتم با دستگاه دایود گفتن یک ماه غلطه باید فاصله دو ماه یکبار باشه و گفت چون مهر بودی باید اذر بیای. میشه توضیح بدین من گیج شدم. پرمو با موها ضخیم و مشکی هم هستم.

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام اگه موهاتون بخاطر شیو زیاد دوباره برگشته احتمالا باید دورتونو دوباره شروع کنید. که در این صورت 4 جلسه ی اول 30 روز یکبار و 4-2 جلسه آخر 45 روز یکبار باید برای لیزر اقدام کنید. در غیر این صورت هروقت 30 40 درصد موهاتون درومد واسه شار اقدام کنید و سعی کنید زیاد شیو نکنید.(حدالامکان ماهی یکبار)

  • 1399/08/06
    0 0

    سلام من یک جلسه برای ناحیه بیکینی و باسن رفتم لیزر جلسه ی بعدیم یک ماه دیگه بود که بنا به دلایلی نرفتم و الان جلسه ی دومم دوماه تاخیر خورده ک میرم مشکلی ایجاد نمیشه ؟؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام اگه بیشتر از 2، 3 بار ژیلت نزده باشید احتمالا خیر مشکلی پیش نمیاد. اما جلسات بعدی رو به موقع برید.

    • 1400/05/22
      0 0

      این بستگی به نوع دستگاهش هم داره؟؟

  • 1399/08/11
    0 1

    سلام من اولین جلسه لیزرم روباکندلارفتم وموهام بعد۴هفته هنوزخیلی کم دراومدن وازیه طرف باهام تماس گرفتن که دوباره برم به نظرتون نبایدصبرکنم تاموهارشدکنن وشیوکنم وبعدابرم چون به جزتعدادکمی اصلاموهای ناحیه پام قابل شیوکردن نیستن ممونم

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام خیر بهتره جلسات اصلی لیزرتون رو به موقع برید.

  • 1399/08/12
    0 1

    آیا لیزر بیکنی برای دختر باکره ضرر داره

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/08/13
    0 1

    سلام،من برای پیوند ابروها و موهای زائدی که بعد از درآوردن خال روی چانه ام رشد میکرد لیزر کردم اما جلسه دوم را پس از بیست و شش روز رفتم طوری نیست که زودتر رفتم؟و اینکه ایده آل فاصله هر جلسه چقدر باشه بهتره؟ممنون.

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام اگه موهاتون رشد داشته و شیو کردید خیر اما بهتره که به موقع برید. معمولا 4 جلسه ی اول 30 روز یکبار و جلسات 8-6 45 روز یکبار.

  • 1399/08/13
    0 0

    ایابعدازاینکه‌جلسات‌لیزر‌تمام‌شدبایدچندوقت‌یه‌دفعه‌بریم

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام هرموقع 30، 40 دزصد موهاتون درومد میتونید شیو کنید و واسه لیز اقدام کنید.

  • 1399/08/13
    0 0

    ایابعدازاتمام‌جلسات‌لیزرموبرای‌همیشه‌درنمیایید

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام هرموقع 30، 40 دزصد موهاتون درومد میتونید شیو کنید و واسه لیز اقدام کنید.

  • 1399/08/15
    1 0

    سلام خسته نباشید، من حدوداً 1ساله که لیزر کل بدن رو انجام میدم، و الان تازه کردن 2ماه یکبار! ولی جواب چشم گیری نداده و اکثر موها درمیاد به نظر شما مشکل از دستگاه لیزرِ یا بدن من مشکل هورمونی داره؟ پیشنهاد دادن که آزمایش هورمون بدم، ممکنه مشکل هورمونی داشته باشم؟

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام احتمالش هست اما برای اطمینان باید آزمایش بدید تا متوجه بشید.

  • 1399/08/26
    0 0

    سلام من دو جلسه با دستگاه الکس لیزر کردم موهام تقریبا ریخته فقط پرزی در میاد فاصله زمانی هم هر ماه میرم اگه به جای هرماه هر دو ماه برم مشکلی داره چون موهام در نیومده یا باید هرماه برم؟ و اینکه پشت لبم چندتا دونه موی کلفت دارم میشه لیزر کرد یا بدتر میشه؟

    • 1399/08/26
      0 0

      سلام خیر جلساتتون رو باید به موقع برید. ولی واسه دوره ی شارژتون باید همون کاری که فرمودیدو بکنید. اگه فقط بشه همون موهارو لیزر کرد مشکلی پیش نمیاد

  • 1399/08/27
    1 0

    سلام.تو متن بالا گفتین باید موها رشد کنن بعد فاصله جلساتو تنظیم کنین.بعد تو کامنتا گفتین تو همون دوره زمانی ک براتون مشخص کردن برید.الان من یکماهه لیزر کردم اما حتی موی صورتمم درنیومده.باید برم یا بذارم مو رشد کنه؟

    • 1399/08/27
      0 0

      سلام دوره ی اصلیتونو باید به موقع برید. اما واسه بعد از دوره ی لیزرتون که وارد دوره ی شارژ میشید، هرموقع 30، 40 درصد موهاتون درومد برای لیزر اقدام کنید.

  • 1399/08/27
    1 0

    سلام من ۳جلسه لیزر الکساندرا قسمت بیکینی انجام دادم .الان ۲۴ روز از جلسه سوم لیزرم میگذره میخوام بدونم الان میتونم برم لیزر چون مرکز لیزرم واسه کرونا دو هفته تعطیله

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام اگه موهاتون رشد کرده و میتونید شیو کنید بله. در غیر اینصورت تاثیر زیادی نداره.

  • 1399/09/03
    0 0

    سلام ممنون میشم به سوالم جواب بدید،،من چهار جلسه لیزر با کوترا رفتم و تقریبا بیشتر موهام ریزش داشته اما جلسه سوم و چهارم نه ریزش داشت نه رد مجدد و همونجوری ثابت موندن میخواستم ببینم دلیلش چیه؟واینکه موهای زیرپوستی که شبیه نقطه های سیاه رنگن اونا از بین نمیرن؟

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام احتمالا مشکلی نیست اما بد نیست این موضوع رو با اپراتورتون و پزشک متخصص مرکز لیزرتون هم درمیون بزارید.

  • 1399/09/03
    0 0

    سلام من موهای زیر بغلمو لیزر کردم دوباره بعد از ده روز رفتم لیزر کردم الان بیست روز گذشته و وقت لیرر زیر بغلمه خوایتم ببینم عوارضش چیه

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام عوارض احتمالی متفاوتی داره. بهتره به موقع برید چون ممکنه اینطوری حتی نتیجه نگیرید.

  • 1399/09/05
    0 0

    سلام. وقتی یه جلسه لیزر میریم باید صبر کنیم موها در بیان تا دوباره بریم یا اینکه در نیومده بریم ؟

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام دوره ی اصلیتونو باید به موقع برید اما واسه شارژتون میتونید هرموقع 30، 40 درصد موهاتون درومد شیو کنید و برای لیزر اقدام کنید.

  • 1399/09/05
    0 0

    سلام دوره اصلی چنجلسس دوره ی شارژ چیه

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام دوره ی اصلی معمولا 8-6 جلسه ی اول لیزره که باید تا 4 جلسه ی اول 30 روز یکبار و بعدش تا جلسه ی 8، 45 روز یکبار برای لیزر اقدام کنید. بعد از این جلسات وارد دوره ی شارژ میشید که باید هرموقع 30، 40 درصد موهاتون درومد واسه لیزر اقدام کنید.

  • 1399/09/06
    0 0

    من بیکینیمو دو ماه پیش اپیلاسیون کرده بودم بعد شیو کردم و رفتم لیزر کردم الان یه هفته از لیزرم میگذره و تمام موهای اون قسمت دراومده و اصلا کم نشده میتونم یه هفته دیگه برم دوباره؟

    • 1399/09/07
      0 0

      سلام خیر. فاصله ی هر جلسه حداقل 30 روزه. و بعد از لیزر حدودا 2 هفته طول میکشه مو ریزش پیدا کنه.

  • 1399/09/06
    0 0

    سلام.بعضی دستگاهای لیزر همراه با کار بادخیلی سردی دارن و بعضیا ندارن.لیزر کندلا جزو کدومشه؟ و کلن کیفیت کار کدوم بهتره

    • 1399/09/07
      0 0

      سلام کندلا خنک کننده ی قوی داره. نمیشه کلی گفت هر دستگاهی تاثیر خودشو داره.

  • 1399/09/07
    0 0

    سلام من جلسه دوم لیرز رو رفتم به من گفتن ۲۱ تا ۴۰ روز میتونم برم مشکلی نیست ؟ من ۲۵ روز رفتم

    • 1399/09/07
      0 0

      سلام معمولا 4 جلسه ی اول 30 روز یکبار و 4 جلسه ی دوم 45 روز یکبار لیزر انجام میشه.

  • 1399/09/10
    0 0

    سلام میخوام کل بدنمو لیزر کنم، بعد دوسال که اقدام به بارداری کردم اگه موهام دوباره دراومد و زیاد شد،میتونم برای بار دوم لیزر انجام بدم؟ایا ضرری نداره؟

    • 1399/09/10
      0 0

      سلام اگه دوره ی بارداریتون تموم شده بله میتونید دوره ی لیزرتونو دوباره شروع کنید.

  • 1399/09/11
    0 0

    سلام ببخشید من ۵ جلسه هست که با دستگاه پلاتینیوم پلاس لیزر انجام دادم ولی موهای صورتم هیچی تغییری نکرده ممکنه تا جلسه هشتم جواب بگیرم؟

    • 1399/09/12
      0 0

      سلام اگه هیچ نتیجه ای نگرفتید بعید میدونم تا 8 جلسه نتیجه ی خوبی بده.

  • 1399/09/12
    0 0

    من یه جلسه لیزر کندلا رفتم میتونم جلسات بعدی رو با یه لیزر دیگه برم؟ تاثیر جلسه اول از بین نمیره؟

    • 1399/09/12
      0 0

      سلام نه با 1 جلسه اتفاقی نمیوفته.

  • 1399/09/12
    0 0

    سلام . جلسات بین لیزر باید مداوم باشه?من دوجلسه رفتم برای ماه سوم نتونستم برم . ماه چهارم رفتم .الان اون دوجلسه اول سوخت شده?

    • 1399/09/12
      0 0

      سلام بله باید به موقع باشه وگرنه ممکنه تو روند لیزر اختلال ایجاد شه یا موها برگرده. نه نمیشه گفت سوخت شده اما بهتره از این به بعد به موقع جلساتتون رو برید.

  • 1399/09/14
    0 0

    سلام پوست بدنم روشنه ولی موهام سیاه نتیجه میگیرم جلسه اولم رفتم موهام خیلی کم دراومده جلسه اولم ۵روز پیش بود

    • 1399/09/15
      0 0

      سلام نتیجه گیری بعد جلسه ی اول خیلی زوده. تا بعد 2 هفته موها ریزش پیدا میکنه و بعد 3، 4 جلسه شما میتونید نتیجه رو ببینید.

  • 1399/09/15
    0 0

    سلام خسته نباشید من جلسه ی اول که لیزر کندلا رفتم برای بیکینی وپا بعد برای ۴۵ روز بعد وقت دادند...زمانی که برای جلسه ی دوم مراجعه کردم لیزر رو برام انجام ندادند وگفتند چون رویش نداشتی باید دوماهه بیایی میخواستم بدونم کارشون درسته یا من نباید به رویش توجه کنم وسر ۴۵ روز کارم انجام میشد؟ واینکه بیکینی رو فقط برام انجام دادن وبعد از ۲ماه که گذشت پام رو لیزر کردند ومجدد برای ۲ماه بعدش وقت دادند ؟واینکه بیکینی که ۴۵ روز یکبار انجام دادم هنوز ۱۰ روز به موعدش مونده که روی بیکینیم دراومده نظرتون رو میشه بگید ممنون

    • 1399/09/15
      0 0

      سلام معمولا جلسات اصلی رو باید به موقع برید که معمولا تا جلسه ی 4، 30 روز یکبار و از جلسه 4 تا 8، 45 روز یکبار لیزر انجام میشه. میتونید با خود اپراتور راجع به این فاصله ها مشورت کنید.

  • 1399/09/15
    0 0

    سلام خسته نباشید من جلسه ی اول که لیزر کندلا رفتم برای بیکینی وپا بعد برای ۴۵ روز بعد وقت دادند...زمانی که برای جلسه ی دوم مراجعه کردم لیزر رو برام انجام ندادند وگفتند چون رویش نداشتی باید دوماهه بیایی میخواستم بدونم کارشون درسته یا من نباید به رویش توجه کنم وسر ۴۵ روز کارم انجام میشد؟ واینکه بیکینی رو فقط برام انجام دادن وبعد از ۲ماه که گذشت پام رو لیزر کردند ومجدد برای ۲ماه بعدش وقت دادند ؟واینکه بیکینی که ۴۵ روز یکبار انجام دادم هنوز ۱۰ روز به موعدش مونده که روی بیکینیم دراومده نظرتون رو میشه بگید ممنون

    • 1399/09/15
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/09/15
    0 1

    سلام من دونوبت لیزر کردم از نوع کندلا وبهم گفت پا ۲ ماهه وبیکینی همون ۴۵ روز یکبار تازه گفتن اگر یک سوم در اومد بهتره میخواستم بدونم درسته؟

    • 1399/09/15
      0 0

      سلام معمولا جلسات اصلی رو باید به موقع برید که معمولا تا جلسه ی 4، 30 روز یکبار و از جلسه 4 تا 8، 45 روز یکبار لیزر انجام میشه. میتونید با خود اپراتور راجع به این فاصله ها مشورت کنید.

  • 1399/09/15
    1 1

    سلام خسته نباشید ببخشید من جلسه اول لیزرم رو با الکس آپوجی انجام دادم ک همه موهام ريخت بعد جلسه 2 و 3 رو با دستگاه رولی انجام دادم ک باز هم ریزش داشتم ولی جلسه 4 رفتم دستگاه الکس کندلا جنتل مکس پرو و 5 روز گذشته خیلی دون دون و پر تر بنظر میرسه و ریزش ندارم، جلسات بعدی رو هم دیگه با همین انجام میدم، اما الان چکار باید انجام بدم؟ طبیعیه یا نه؟

    • 1399/09/15
      0 0

      سلام بله طبیعیه. بخاطر تغییر مکرر دستگاه برگشت مو داشتید. 1 دستگاه رو انتخاب کنید و با اون جلساتتونو ادامه بدید. (بعد هر جلسه تا 2 هفته ریزش مو ممکنه طول بکشه)

  • 1399/09/17
    0 0

    سلام. من 15 سال دارم تا کی باید برای لیزر صبر کنم ؟

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام حداقل تا 18 سالگی.

    • 1399/11/17
      0 0

      تا ۱۸ سالگی اصلا نمیشه؟

  • 1399/09/20
    0 0

    سلام من ۸جلسه رفتم لیزر نمیدونستم نهمین جلسه باید دوماه بگذره کلینیک نگفته بود و انجام داد مشکلی پیش نمیاد؟

    • 1399/09/21
      0 0

      سلام نه

  • 1399/09/22
    0 0

    سلام وقتتون به خیر اگر بین جلسات لیزر بکینی 3 ماه فاصله تاثیرات جلسه قبل از بین میره؟

    • 1399/09/23
      0 0

      سلام اگه شارژ باشه و زیاد شیو نشده باشه خیر.

    • 1399/10/12
      0 0

      مرسی از اطلاعاتتون

  • 1399/10/01
    0 0

    سلام من لیزر میرم و دستگاهشم کندلا الکس هست میخاستم ببینم اگه فاصله بین دو لیزر بیش از یک ماه بشه ایرادی داره؟مثلا اگه دوماه بشه

  • 1399/10/06
    0 0

    سلام من ۴ جلسه لیزر رفتم و بعد از اون برا جلسه پنجم حدود ۳ ماه فاصله افتاده آیا تاثیر جلسات قبلی از بین میره؟ضمن اینکه در طول این ۳ ماه اکثرا با پودر موبر شیو کردم الان موها یی که دراومده سیاه هست و رشد موها نسبت به جلسات قبل بیشتر شده آیا ادامه بدم نتیجه میگیرم؟

  • 1399/10/08
    0 0

    با سلام و خسته نباشید من 5 جلسه بدنم رو لیزر رفتم و الان یک ماه هست که اومدم خارج از کشور و نمیتونم لیزر رو ادامه بدم تا 7 ماه دیگه که بیام ایران، میخواستم بپرسم الان با چی موهام رو بزنم بهتر هست و تاثیر لیزر و جلساتی که رفتم رو از بین نمیبره؟ ممنون

  • 1399/10/10
    0 0

    سلام. من امروز اولین جلسه لیزرم بود. دکتر بهم گفت باید تا چند جلسه دو هفته یکبار برم به نظرتون این کارو انجام بدم. یا با دکتر صحبت کنم و خودم تا یک ماه نشد نرم؟

  • 1399/10/10
    0 0

    سلام من 6جلسه رفتم لیزروبادستگوه کندلاجنتل لیزپرویو.ولی همچنان موهام درمیادولی کمترشده.واین دفعه هم یکم موتوگزدنم دراومده بود.خواستم ببینم چقدردیگه بایدبرم وعلت موهای گردنم چیه؟؟ ممنونم

  • 1399/10/10
    0 0

    سلام من 6جلسه لیزربادستگاه کندلالیزپرویومیرم.چندجلسه دیگه بایدبرم؟؟واینکه گردنم یکم موددراورده که قبلانداشتم.به نظرتون علتش چیه؟

  • 1399/10/12
    0 0

    سلام من 5جلسه بادستگاه الکساندرایت نابلکس لیزر کردم ولی از جلسه ششم دستگاه عوض شد میخاستم بدونم در دوره ی درمانم مشکلی پیش میاد و اینکه من کل بدن لیزر میکنم بخاطر هزینه لیزر میخاستم راهنمایین کنید ودوره ی هر قسمت از بدن رو بگین ک مثلا واسه هر قسمت چند هفته فاصله بدم اینجوری هر سری کل بدن نمیرم

  • 1399/10/18
    0 0

    سلام من پوست بدنم سبزست یه دوسالی میشه که به پرمویی دچارشدم خیلی برام ازار دهندست ایا لیزر جواب میده یااینکه نه ؟یا کدوم دستگاه بهتره که لیزر انجام بدم ؟

  • 1399/10/30
    0 0

    سلام،من لیزر کندلا الکس رفتم،تایم بعدیمو دوماه بعد گذاشتن،این بد نیست؟تو این فاصله میتونم شیو کنم؟؟

  • 1399/11/01
    0 0

    سلام من بین جلسات لیزر باردار شدم باید دیگه نرم ؟ اونوقت این دوتا جلسه که رفتم هیچ میشه درسته ؟ دستگاهی نیست بشه تو بارداری استفاده کرد؟

    • 1401/07/21
      0 0

      ببخشید شما باردار شدین موهاتون بیشتر شد؟ میشه بگید چی شد چیکار کردین؟

  • 1399/11/06
    0 0

    سلام من پارسال تعداد جلسات لیزر قسمت بیکینیم تموم شد و الان بعد 14 ماه شاید 20 درصد مو درومده. نیاز هست دوره ی سالانه رو برم.نگران هستم لیزر کنم دوباره موهام در بیاد

  • 1399/11/07
    0 0

    با سلام ببخشید من یه جلسه لیزر پا و بیکینی و زیربغل رفتم دکتر برام قرص راکوتان نوشته،الان دوهفته است دارم استفاده میکنم میتونم لیزرمو برم،ایا کساییکه قرص راکوتان مصرف میکنند،میتونن لیزر برن؟خطرناک نیست؟

  • 1399/11/08
    0 0

    بين اخرين جلسه ليزر و بارداري لازمه فاصله باشه اگر فاصله لازم هست چند روز؟

  • 1399/11/08
    0 0

    سلام من ۴جلسه برا صورت رفتم لیزر و دیگه نرفتم...الان باز موها به حالت قرل برگشته تقریبا باید چیکار کنم

  • 1399/11/15
    0 0

    سلام خسته نباشيد من تقريبا هفت جلسه ليزر بيكني رفتم و الان به من گفتن از اين به بعد بايد بين هر دوره ليزر يك بار اپيلاسيون كنم تا موهاي زيرپوستي هم در بياد ميخواستم بدونم اين گفته درسته؟؟چون من هيچ جا نشنيدم بگن اپلاسيون كن

  • 1399/11/17
    0 0

    سلام وقت بخير. شما توى اين مطلب سايت نظر يكى از مراجعين رو نوشتين كه به ايشون گفته بودين "... در صورتی که پس از ۴ هفته مو به قدر کافی در آن ناحیه از بدن رشد کرد؛ مجدداً جلسه درمان را تنظیم کنند و در صورتی که رشد موهای آن ناحیه به حد کافی نرسیده بود؛ جلسه درمان را تا هشت هفته به تعویق بیندازند. " پس يعنى بايد جلسه بعد رشد مو رو ببينيم و بعد اقدام به رزرو نوبت كنيم؟ چون در نظرات ، يك نفر پرسيده بود كه بايد موقع مشاهده رشد مو مراجعه كنيم يا در تاريخ معين، شما گفتيد در تاريخ معين بايد باشه. يعنى حتى اگر مو بجاى هفته چهارم، در هفته ششم رشد كرد بازهم تا هفته هشتم صبر كنيم يا همون موقع بيايم؟

  • 1399/11/17
    0 0

    سلام من تا به حال صورتمو بند ننداختم میخواستم بدونم میشه برای اولین بار لیزر کنم؟!

  • 1399/11/20
    0 0

    آیا تاخیر در روند لیزر مثلا چند ماه باعث میشه که جلسات قبل هدر بره؟ و اینکه از اول نیاز باشه شروع کرد؟

  • 1399/11/26
    0 0

    سلام ببخشیدمن 13ماه واسه موهای زایدچونه وپشت لب ایزر رفتم البته خیلی موهای سیاه وضخیمی داشتم دیگه کافیه؟ جلسه 13ام خیلی خوب جواب گرفتم

  • 1399/11/28
    0 0

    خسته نباشید من موی زاید در زیر چونه دارم رشدش خیلی سریعه.دوبار لیزر کردم ولی زیاد تغییری نکرده.کوتاه ترین زمان چند روزه که برم برای لیزر شاید بهتر نتیجه داد و رشدش کمتر شد

  • 1399/12/02
    0 0

    سلام، خسته نباشید من برا جلسه دوم لیزر میخواستم برم ولی بخاطر اینکه به تعطیلات عید نخوره، میخوام ۲۵ روزه برم، از نظر تاثیر مشکلی نداره که من دو جلسه ۲۵ روزه برم؟؟ بنظرتون ۲۵ روزه برم بهتره یا ۳۳ ،۳۴ روزه؟؟ موهام قسمت چانه و ضخیم هستن که حجم زیادش جلسه اول رفته حدودا ۹۰ درصد و موهایی که رشد کردن نازک تر هستن.( پوستم روشن و دستگاه الیت پلاس) ممنونم از راهنماییتون

  • 1399/12/09
    0 0

    سلام وقت بخیر درباره خارش بعد از لیزر چکار باید کرد، این خارش بیش از یک طول میکشه و واقعا عذاب آور، اوایل حساسیت نداشتم ولی بعد شروع شد. باید لیزر رو متوقف کنم؟ سپاس از پاسخگویی شما.

  • 1399/12/09
    0 0

    سلام ببخشید من جلسه اول کل بدنم رفتم،گفت دیگه فاصله بین جلسات از ژیلت استفاده نکنم حتی روز قبل از جلسه بعدی،اپیلاسیون بهتر هست و ب جوابدهی زودتر کمک میکنه،اما شما همش گفتین با ژیلت شیو کنیم کدوم اصلاح در طول جلسات بهتره،بعد از دوهفته با ژیلت که دوباره ب ضخیم شدن کمک میشه چه کنم؟

  • 1399/12/16
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من دو جلسه اول رو به موقع رفتم و جواب گرفتم اما بین جلسه اول و دوم دوبار شیو کردم اپراتور هم گفت مشکلی نداره البته جواب هم داده من بعد جلسه اول روز سوم موهام در اومد اما الان ۱۰ روز گذشته و در نیومده حالا سوال من اینه اگه دستگاهم رو عوض کنم مشکلی داره؟ و اینکه ۲۵ روزه برم اشکالی نداره؟ اخه خودم دارم میرم مسافرت نیستم

  • 1399/12/17
    0 0

    سلام‌وقت بخیر من برای لیزر از دستگاه دایود استفاده میکنم ولی خ‌خوب جواب داده سوال من اینه ک الان جلسه ۶هستم ولی تاریخی ک ب من دادن نمیتونم برم اگه فاصله لیزر۴۳روز بشه ممکنه تاثیرش ازبین بره؟

  • 1399/12/27
    0 0

    سلام.من هشت جلسه لیزرموی زائدصورت انجام دادم.۳جلسه کمکی زدم.ولی بازم رشدمیکنه بایدچیکارکنم دستگاه دایود بوده

  • 1400/01/08
    0 0

    سلام من ۷ جلسه رفتم دوماه تاخیر انداختم خیلی میترسم دو برابر بشن احتمالش هست چون نازک و کم شدن همینجوری میمونه یا دوبرابر میشن؟؟ و میتونم مرکز لیزرمو عوض کنم و جای بهتر برم؟ تاثیری روی رشد نداره؟

  • 1400/01/15
    0 0

    جوابدهی عالی بود

  • 1400/01/15
    0 0

    سلام خسته نباشید ، قیمت لیزر کل بدن برای آقایان چقدره و چه مدت(چند ماه) طول میکشه تا تموم بشه

  • 1400/01/21
    0 0

    سلام من چهار جلسه با فاصله یک ماه با دستگاه کندالا رفتم.میتونم بقیش رو با دستگاه دیگه ادامه بدم ؟؟

  • 1400/01/21
    0 0

    ببخشید قیمت هرجلسه لیزر با دستگاه کندلا حدودا چقدر است؟؟؟

    • 1400/01/22
      0 0

      برای اطلاع از قیمت لیزر مو نواحی مختلف بدن به بخش تعرفه ها مراجعه کنید.

  • 1400/01/23
    0 0

    من ۵ جلسه. لیزر رفتم با دستگاه الکساندرایت و دایود مارک الما فاصله زمانیه ماهی یک بار کل بدنم ،در کل پشمالو نیستم اما ضخامت موهای بیکینی زیاده و الان فقط کمتر شده یکم و سرعت رشدش کمه بعد از ۱۵ روز برای اینکه موها میریزن موم میندازم کار درستیه یا نه؟

  • 1400/01/26
    0 0

    وقت بخیر من ۷جلسه تا بحالانجام دادم و راضی بود، الان جلسه ۸ ام به خاطر کورونا حدود دوماه فاصله بیافته، مشکلی هست؟

  • 1400/01/29
    2 0

    سلام خسته نباشین من ۸ دوره ی لیزرمو تموم کردم و الان شارژ لیزرم دو ماه عقب افتاده بخاطر کرونا نتونستم برم مشکلی پیش نمیاد ؟؟ یبار بیشتر شیو نکردم

  • 1400/01/31
    0 0

    سلام سوال من اینه بعد از چهار جلسه لیزر زیربغل موهام به صورت پراکنده در میاد برای ادامه جلسات ...لیزر در قسمتهایی که مو هنوز در نیومده مشکلی نداره یا باید فقط روی قسمتهایی باشه که مو کامل دراومده و ژیلت کشیدم

    • 1400/01/31
      0 0

      بعداز ۴ جلسه لیزرموهای زیر بغلم بصورت پراکنده دراومده برای ادامه جلسات لیزر در قسمتهایی که هنوز در نیومده مشکلی نداره یا باید فقط روی قسمتی انجام بشه که مو کامل بیرون زده و ژیلت کشیدم

  • 1400/01/31
    0 1

    سلام وقت بخیر ..بعداز ۳ جلسه لیزر در قسمتهایی از بدن که رویش مو بصورت پراکنده در میاد.لیزر جلسه بعدی فقط باید در ناحیه که مو بوده و ژیلت کشیدم انجام بشه تو قسمتهایی که هنوز در نیومده نباید لیزر کرد

  • 1400/02/01
    0 0

    سلام، من تازه دوره ام رو شروع کردم و برام یک سفر طولانی پیش اومده که اگر هر چهار هفته برم فقط به پنج جلسه لیزر مسرسم، میخواستم بدونم میشه هر سه هفته انجام بدم؟ البته دستگاه الکس نیست و دو طول موج داره نمی‌دونم تاثیر داره یا خیر. ممنون میشم نظر شما رو هم بدونم

  • 1400/02/03
    0 0

    من ۱۴ اسفند ماه رفتم لیزر و جلسه ۴ امم بود ولی بخاطر شرایط ک خیلی بد شده نرفتم و الان ۵۰ روز شده تا چند وقت نرم مشکلی پیش نمیاد؟؟حداکثرش چند روزه ؟؟از طرفیم میترسم کلی هزینه ک کردم ب باد بره با نرفتنم

  • 1400/02/04
    0 0

    سلام من الان جلسه ۵ لیزر دایود هستم اما تغییر زیادی حس نکردم .فقط یکم رشد موهام کمتر شده .خودشون میگن جلسه ۸ تا ۱۰ میریزه .میگن جاهایی ‌بقیه میرن دستگاهشون شبه لیزر هست .دستگاه من اصله .به نظرتون راسته؟

  • 1400/02/16
    0 0

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بپرسم اگر ۲ساعت قبل از جلسه لیزر شیو انجام بشه خوب نیس؟

  • 1400/02/25
    0 0

    سلام، وقتتون بخیر، من بخاطر مشکل هورمونیم بیشتر از ۱۴ جلسست که لیزر رو برای صورتم رفتم و الان باز هم حدود ۳۰ درصد از موهام درمیاد ضخیم، باید لیزر رو همچنان ادامه بدم یا متوقف کنم؟ و اگر باید متوقف کنم چطور باید شیو کنم

  • 1400/02/26
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من پنج جلسه لیزر با دستگاه الکساندر به فاصله یک ماه بین جلسات انجام دادم بعد از جلسه سوم میشه گفت تقریبا هیچ مویی دیگ درنمیاد حالا سوالم اینه باید جلسات رو به همون روال قبلی ادامه بدم؟یا فاصله زمانی رو بیشتر کنم موهام دربیاد؟ ممنون میشم پاسخ بدین

  • 1400/02/27
    0 0

    سلام من ۶جلسه ۳۰روزه لیزر کردم فول بادی بیکینی ساقه پام و باسنم هنوز داره و خیلی ذبره بهم گفتن ک ۵۰روز بگذره از جلسه برم .با دستگاه دایود انجام دادن و اینکه من جلسه اول ریزش داشتم بعد اون دیگ ریزش نداشتم اما خیلی نازک شده تو جلسات دو تا پنج هیچ احساسی نداشتم ب دستگاه یعنی ن سوزش داشت ن درد جلسه ۱و۶ سوزش و درد داشتم بنظرتون دستگاه رو عوض کنم نتیجه میگیرم یا کلا باس یه دوره دیگه برم سوال بعدیم اینکه ک جلسه های شارژ رو میشه با ی دستگاه دیگ زد؟

  • 1400/02/28
    0 0

    سلام میخواستم بدونم اگر فاصله بین جلسه اول تا دوم لیزر استثنائا ۲۹ روز بشه اشکالی داره؟

  • 1400/02/29
    0 0

    سلام و وقت بخیر ممنون از مطالب خوبتون،من ۲ماه زایمان کردم و شروع کردم به لیزر تقریبا توی همون جلسه ی اول نصف موها هم ریخته سوالم اینه که آیا لیزر در دوران شیر دهی بد هستش؟

  • 1400/02/30
    0 0

    سلام بنده ۲ ماه پیش جلسه پنجم لیزر زیر بغل انجام دادم و برای جلسه ششم مشکلی پیش اومد که نتونستم برم اگر فاصله بین ۲ جلسه طولانی بشه روند لیزر خراب میشه؟

  • 1400/03/07
    0 0

    سلام خسته نباشید من دو جلسه ست که لیزر کندلا میرم، اما مرکزی که من هستم میگن هر دوماه بیا، البته موهام هم در نمیومد، حدودا همون دوماه کمی در اومد بصورت نازکتر از قبل حالا ب نظرتون همینجوری دوماه دوماه ادامه بدم یا مرکزم رو عوض کنم؟

  • 1400/03/07
    0 0

    دو جلسه لیزر کندلا رفتم، میخوام یه مدت قرص ضدبارداری استفاده کنم به نظرتون تاثیر منفی بر روند لیزر میذاره؟ بچه یک و نیم ساله هم دارم که شیر خودمو میخوره

  • 1400/03/15
    0 0

    سلام من لیزر کل بدن رفتم ولی احساس میکردم همه جاروکامل نمیکشه ایا اونجاهایی رو نمیکشه باز تاثیرداره مودرنیاد بعد به من گفت دوهفته دگه بیا بهتر نتیجه میگیری من موهایم زخیمه بعددوروزه هم در میادبادستگاه الکساندار

  • 1400/03/15
    0 0

    سلام من 3 ماه پیش جلسه اوله لیزرم بود ولی نرفتم دیگه موهام کم شد بعد از جلسه اول ولی الان زیاد شده خیلی و زخیم شده. آیا دوباره شروع کنم درس میشه؟؟؟

  • 1400/03/15
    0 0

    سلام من بیکینیم رو 3 ماه پیش لیزر کردم و بعد از جلسه اول موهام کم شد ولی قط کردم تو این 3 ماه نرفتم و حالا زیاد و زخیم شده. آیا اگه دوباره شروع کنم درست میشه جواب میگیرم؟؟

  • 1400/03/18
    1 0

    سلام ببخشید میخوایتم بدونم لیزر برای پسران از چه سنی به بعد انجام میشه ؟ و اینکه اگر یک نفر بخواهد موهای بدنش کم شود و نه اینکه کامل از بین برود(مثلا ۵۰٪ شود) میشود فقط یک جلسه برود؟ و اصلا در سک جلسه چه مقدار موها از بین می رود؟

  • 1400/03/18
    1 1

    سلام ببخشید ایا کسی که فقط یک جلسه لیزر انجام دهد ممکن است مثلا یک تیکه از پایش مو در بیاورد یک تیکه از پایش مو در نیاورد؟

  • 1400/03/20
    0 0

    سلام من صورتم روهر۴۵روز یجا میرم لیزر شکمم رو هر ۳۰ روز یه جای دیگه میرم لیزر مشکلی پیش میاد؟ضرری داره؟

  • 1400/03/23
    0 0

    سلام.من سه جلسه لیزر کل بدن رفتم.ولی هر دو ماه میگن که برم.نمیدونم درست اینه که ۳۰ روز باشه یا ۶۰ روز؟سه جلسه کم شده ولی خیلی راضی نیستم

  • 1400/04/01
    0 0

    سلام من ۵جلسه تهران لیزر رفتم و نوبت لیزرمه و اصفهان هستم اگر در اصفهان لیزر این جلسمو برم ایرادی نداره؟؟؟

  • 1400/04/09
    0 0

    سلام تقریبا ۶،۷ جلسه هست میرم لیزر با کندلا ، ماه پیش رفتم این ماه دوباره وقت دارم اما فقط پشت لبم در اومده و بیکینی و پست ران در حد ۱۰ تا مو فقط خط بیکینی ، این جلسه برم فقط جاهایی که مو در میاد بزنم ؟ یا نه صبر کنم یه ماه دیگه بیشتر که شد همه جاهامو برم ؟؟؟

  • 1400/04/16
    0 0

    سلام خوبید تورو خدا جواب بدید من به ژیلت حساسیت دارم و نزدیک پنج شش ساله با ژیلت شیو نکرده بودم تا اینکه جلسه اول رفتم لیزر شب قبلش با ژیلت شیو کردم پوست ملتهب شد جوشهای ریز قرمز دراورد اصلا انگار پوستم سوخته بود پوسته پوسته شده بود که اصلا برام لیزر نکردن گفتن با پودر موبر شیو کن... حالا سوالم اینه اگه با ژیلت شیو نکنم و مثل همیشه با پودر شیو کنم لیزر روی پوستم جواب میده؟ پوستم سفیده موهای بیکینی فوق العاده ضخیمه ب حدی ک موهام دوشاخه هستن

    • 1400/06/19
      0 0

      عزیزم منم همینطور بودم ؛ لیزر یک نوع درمان شد برام و بعد از اون دیگه با ژیلت مشکلی پیدا نکردم . البته چون ساق پام حساس به ژیلت بود فقط ساق پا رو اون زمان لیزر کردم الان حساسیتش از بین رفته با دستگاه کره ای بود . الان دارم کندلا فول بادی میزنم

  • 1400/04/21
    0 0

    سلام نظرتون درباره ی دستگاه لیزرسوپرانوآیس پلاتینیوم چیه؟ آیابرای لیزرموهای صورت وپیشانی مناسبه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  • 1400/04/28
    0 0

    سلام... من ۴ جلسس برا صورتم میرم لیزر و خانومه گف بعد ۱۰ روز بند بنداز ایا درسته ؟

  • 1400/04/31
    0 0

    سلام من جلسه اول لیزر برای چانه صورتم رفتم نوبت بعدی دادن براریک ماه دیگه ولی من اون تاریخ نمیتونم برم باید حدود ده روز زودتر برم مشکلی نداره و موهای زیر چانه صورتم بیشتر شده و با ماشین صورت زنی یا ژیلت میزنم که بازم بیشتر میشه این کار درست هست یا خیر

  • 1400/04/31
    0 0

    سلام وقت بخیر ۵جلسه دوره لیزر با دستگاه کندلا رفتم چون۴ام تیر رفتم برای جلسه جدید ینی۶ام موهای بدنم ۷۰درصد ازبین رفته اما تارهایی که مونده الان تقریبا به یک سانت میرسه بنظرتون این زمان برای رفتن جلسه ۶ام مناسبه ؟ممکنه زودتر جواب بدین فردا نوبت دارم

  • 1400/05/01
    0 0

    درود از زحمات شما . من بعد از جلسه اول لیزرم در روز 21 از موبر وییت استفاده کردم . البته خیلی مو نبود ولی به خاطر عدم دسترسی به خط باسن و... برای بیکینی و باسن و بالای پاهام از موبر استفاده کردم . مشکلی نیست ؟ بهترین زمان استفاده از ژیلت در طول دوره کی می باشد و من که موهام کم شده جلسات بعدی هم باید برم؟

  • 1400/05/05
    0 0

    با سلام من حدود ٧ جلسه ليزر فول بادى انجام دادم و تقريبا راضى ام فقط قسمت ساق پاى من دون دون رنگ ريشه مشخصه يا بهتر بگم از نزديك پوست مرغى هست،ميخواستم ببينم به مرور از بين ميره يا بايد چيكار كنم كه كامل برطرف بشه؟

  • 1400/05/08
    0 0

    سلام.من امروز جلسه اول لیزر کندلا روی صورت و زیربغل بود ک رفتم.ولی اصلا درد و تورم ‌‌جوش نداشتم تا الان.یعنی لیزر رو من خوب جواب میده؟

  • 1400/05/13
    0 0

    من 8 جلسه لیزر کندلا ,بیکینی و زیر بغل ماهی یبار انجام دادم بعد اتمام جلسات 45 روزه شد و بعد 2ماه. ولی برای یاداور 2ماه اکثر موها رشد کردن ولی با ضخامت کم. ممکنه لیزر بی تاثیر باشه و خوب نشه؟یا تو دوران یاداور 2ماه موها از بین میره؟

  • 1400/05/24
    0 0

    سلام نمیشه اصلان ژیلت نکشیم همیت طور موها بمونن و خودشون ریزش کنن؟

  • 1400/05/26
    0 0

    سلام برای انجام لیزر باید هیچ مویی نداشته باشیم یعنی کامل شیو کنیم یا نه یه ذره مو باید جونه بزنه بعد انجام بدیم کدوم بهتره

  • 1400/05/31
    0 0

    سلام من یک ماه کامل رفتم لیزر و الان اصلا مو های بدنم در نمیآد خصوصا زیر بغلم واقعا عالی هست دم تون گرم 😙😙

  • 1400/06/03
    0 0

    سلام خسته نباشید. من تا حالا ۳ جلسه لیزر رفتم با دستگاه کندلا و جلسه چهارمم افتاد تو محدودیت های کرونا و نشد که برم بعدم زنگ زدم وقت بگیرم کلا وقت نداشتن و با فاصله وقت دادن طوری که فاصله بین جلسه ۳ و۴ میشه ۶۷ روز. مشکلی که نداره؟ نگرانم که موهام زیادتر بشن یا کلا از چرخه خارج بشه

  • 1400/06/19
    0 0

    سلام و وقت بخیر من در آینده نزدیک قصد بارداری دارم ۴ سال پیش دوره ی لیزرم رو کامل کردم با کندلا . فول بادی . رنگ پوست روشن و مو ضخیم داشتم . مشکل هورمونی هم ندارم ؛ طی این سالها اوضاع خوب بود و نهایتا ۳-۴ ماه یکبار نیاز به شیو داشتم. آیا بارداری قطعا باعث برگشت همه موها میشه و باید از اول دوره ها رو گذروند ؟! یا اینکه فقط برای دوران بارداری این حالت پیش میاد و گذراست ؟

  • 1400/06/20
    0 0

    سلام خسته نباشید من یک جلسه با لیزر پلاتنیم پلاس رفتم ولی الان همه میگن قدیمیه و بعد ی مدت بر میگرده اخه اولش ژل مبزنن ب بدن بعد خود دستگاه میکشن روی پوست میگن خطر سوختگی ام داره ایا درست؟ الان من با جلسه اول خ جواب گرفتم موهای ضخیم زیر بغل ام ک ۷۰ درصد کم شده بقیه جاهامم همین طور الن نمیدونم چکار کنم برم با ی دستگاه دیگ ک با بدون لمس باش چون میخوام واقعا نتیجه ببینم

  • 1400/06/24
    0 0

    سلام من یک جلسه پاهام رو با کندلا لیزر انجام دادم اطلاعی نداشتم یک هفته بعد با ژیلت شیو کردم چون موهای پام بلند شده بود سوالم اینه الان یعنی خرابکاری کردم😔 لیزرم بیهوده شد؟

  • 1400/06/27
    0 0

    درسته که میگن چند وقت قبل این که لیزر رو شروع کنیم موهارو با ژیلت زیاد بزنیم تا ضخیم بشن تا کارایی لیزر بیشتر بشه؟

  • 1400/07/03
    0 0

    سلام من دو جلسه فول بادی رفتم یه مرکزی که از دایود استفاده میکنن گفتن هر ماه بیا الان از یه مرکز دیگه پرسیدم میگن نباید ماهانه برید باید هر ۵۰ روز یکبار رفت. بعد مرکز اولی دوستم ۱۰ جلسه رفته هنوز مو درمیاره من شک به دلم افتاد. مرکز دوم هم دستگاه دایود دارن هم کندلا

  • 1400/07/22
    0 0

    اگه جلسه لیزر رو یکی دو روز به تاخیر بندازیم مشکلیه؟

  • 1400/07/25
    0 0

    سلام خسته نباشید اینکه متفاوته برای هر آدم چه جوریاس بالاخره لیزر بریم یا نه من حتی با پماد بی حسی خیلی درد میکشم چکار کنم

  • 1400/07/27
    0 0

    سلام اگه فقط یک بار فاصله زمانی 28 روز شد مشکلی داره؟؟

  • 1400/08/01
    0 0

    سلام یک ماهه ک فاصله افتاده از لیزرم میخواستم بدونم مشکلی پیش میاد؟ و اینکه من شیو کردم یک بار بدنمو ولی نتونستم برم لیزر

    • 1401/09/07
      0 0

      سلام من پنج جلسه رفتم بعد سه ماه قت کردم حالا اگه برم باید ازنو شرو ع کنم یا چند جلسیه ای ادامه بدم موهای صورتم بیشتر شده خیلی بدترز قبل لتفن جواب

  • 1400/08/10
    1 0

    سلام وقت بخیر من یک جلسه لیزر زیر بغل و بیکینی رفتم و به من گفتند ۲۰ روز دیگه بیا یعنی با فاصله ۲۰ روزه اما من میخوام دستگاهمو عوض کنم و با یک دستگاه دیگه یه مطب دیگه برم لیزر الان هم تقریبا ۲۰ الی ۳۰ درصد موهام در اومده چه زمانی باید برم لیزر با یک دستگاه دیگه؟آیا میتونم همون ۲۰ روز دیگه برم؟ضرر نداره که دستگاهمو رو عوض کردم با یک جلسه؟؟

  • 1400/08/23
    0 0

    من دوسال هست که مرتب لیزرمیکنم یه چندقسمت ازبدنم اصلاموهاشون نریختن، تازه ازقبل بیشترهستن، بنظرتون چکارکنم، ادامه بدم یانه.

  • 1400/08/23
    0 0

    نظرات خیلی خوب بودن

  • 1400/08/24
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من لیزرم کندلا بوده همه همه جلسات و کامل رفتم اما دستم هنوز مو داره ولی خیلی نازک باید دوباره لیزر و شروع کنم ؟ و سوال دیگه اینکه برای شارژ باید بزاریم موهامون در بیاد ؟ اونایی که حالت زیر پوستی دارن چی ؟

  • 1400/08/25
    0 0

    سلام ببخشید ، اگ بعد ۶ جلسه لیزر از دستگاه لیزر الکساندرایت استفاده کنم مو های زائد به اول برمیگردد؟ و باید جلسه ها رو از اول برم؟

  • 1400/09/05
    0 0

    ببخشید میخواستم بدونم چ مدت طول میکشه ک بعد از انحام لیزر مو هاس زائد هیچ وقت در نیاید؟

  • 1400/09/15
    0 0

    من بعد از سه جلسه دستگاه لیزرم را عوض کردم و با الکساندریت کندلا ادامه دادم آیا باید مجدد چهار جلسه اول این دستگاه را با فاصله یک ماه انجام بدم؟ یا اینکه بعد از یک جلسه ،45روزه بروم

  • 1400/09/17
    0 0

    سلام خسته نباشید چند مدت بعدزایمان میشه برین لیزر برا بیکنی وزیربغل

  • 1400/09/19
    0 0

    سلام من ۷جلسه لیزر با دستگاه الکساندریت انجام دادم اما باز هم موهای بدنم خصوصا قسمت ران پا رشد می‌کنه هنوز طبیعیه؟

  • 1400/10/09
    0 0

    بعد از عرض سلام داکتر خانم عزیز من لیزر انجام دادم دیروز اولین جلسه ام بود فاصله جلسه ها را خودم گفتم هر ۲۰ بیست روز بعد روز بعد میایم چون مو هایم زخیم و پشم آلود استم میخواهم زود از بین برود فاصله ها را هر ۲۰ روز بعد تعیین کردم ،ضرر دارد یا خیر ؟رشد موهایم زیاد است

  • 1400/10/12
    0 0

    سلام من ۸ جلسه لیزر کل بدنم تموم شده ۵ جلسه اول ماهی یکبار بود بعدش شد ۴۵ روزی یکبار اگه فاصله رو ۳ ماهی یکبار کنم مشکلی پیش نمیاد؟؟

  • 1400/10/14
    0 0

    سلام. بعد از ۸ جلسه رفتن لیزر با دستگاه الکسانداریت کندلا دوباره واسه شارژ باید هرچند ماه بریم و تا چند سال ؟؟ بعد میشه بین جلسات شیو کنیم؟

  • 1400/10/18
    0 0

    سلام،وقت بخیر ممنون میشم به سوالم جواب بدید اگه یه ماه جلسه لیزرمون عقب بیفته مشکلی داره؟ این ماه جلسه چهارمم میشد و نتونستم برم

  • 1400/10/19
    0 0

    سلام چرا موهآی صورت بعد پانزدهجلسهِ باز درشت در میاد

  • 1400/10/20
    0 0

    من در خانه لیزر کردم هفته 2 بار ضرر نداره چون از هیچ کی نظر نگرفتم لیزر رو خریداری کردم در خونه استفاده میکنم خودم راستی برای چشم ها چی ضرر نداره لطفا جوابم رو بدید

  • 1400/10/20
    0 0

    سلام وقت بخیر ، من یک جلسه لیزر با دستگاه کندلا جنتل مکس پرو برای ساق پا رفتم و همون جلسه ی اول با انرژی12 ژول شروع کردن و گفتن که تا دو ماه نیاز نیست ولی همه جا میگن که باید مشخص باشه زمانش و ماهی یکبار باید شارژ بشه الان من همون بعد یک ماه برم به نظر شما ؟

  • 1400/10/25
    0 0

    سلام ببخشید من باامروز 4جلسه هست لیزمیکنم ولی امروز که بارون بود نرفتم فردامیرم مشکلی نیست

  • 1400/11/06
    0 0

    سلام خسته نباشی من کل بدنم مو داره صورتم لیزر کردم هشت جلسه رفتم ولی نتیجه خوبی نگرفتم آزمایش هورمون دادم ولی هورمون های بدنم نورمرال بود هیچ مشکلی نداشتم الان هم دو سال میشه شانه هام موهای زائد دارند خیلی روشان حساسم بخدای افسردگی گرفته ام بهم بگی چه کار کنم ممنون میشم غیر از لیزر چه چیز دیگری مو ها را برای همیشه از بین می برد

  • 1400/11/07
    0 0

    سلام میخواستم بدونم اگه واسه لیزر از دودستگا مختلف استفاده کنی مشکل داره یعنی واسه لیزر در طول ماه دوبار بری با دودستگا مختلف انجامش بدی

  • 1400/11/22
    0 0

    سلام وقتتون بخیر.ببخشیدمن ۱۷بهمن جلسه ی سوم لیزرموانجام دادم وبهم گفتن جلسه ی بعدیمو۲۸اسفند برم که چون بلیط دارم نمیتونم برم…امکانش هست که۲۶ام برم یا نه اینکه بهتره صبر کنم بعد عید برم؟

  • 1400/11/23
    0 0

    سلام من الان ۲۷ روز از جلسه ۴ ام لیزرم میگذره اگه الان لیزر نکنم تا ۱۵ روز دیگه نمی تونم اشکالی داره ۲۷ روزه؟موهام هم خیلی کم و نازک در اومده

  • 1400/12/07
    0 0

    سلام من 19 سالمه و 12ماه لیزر رفتم موهام. تا حدودی رفع شد الان متوجه شدم سندرم تخمدان پلی کیستیک دارم و کل موهام برگشتن و حتی صورتمم موهایه زخیم داره خیلی ناراحتم کلا افسرده شدم ایا ادامه بدم روند لیزر رو زیر نظر دکتر هم هستم امکانش هست لیزر دیگه جواب نده؟

  • 1400/12/21
    0 0

    ببخشید من قرص اسپیرونولاکتون و سیپروترون میخورم همراه باهاشون دارم لیزر انجام میدم الان صورتم ۱۰جلسه شده بدنم ۸جلسه هست تا چند جلسه دیگ باید ادامه بدم و اینکه کی بفهمم دیگ نیاز نیست برم

  • 1400/12/21
    0 0

    سلام اگر بعد از اتمام دوره لیزر بعد از چند سال به دلیل تغییرات هورمونی و بارداری موهای زائد دوباره رشد کردند باید دوباره اون ۸ تا ۱۰ جلسه لیزر انجام بشه یا نه

  • 1400/12/22
    0 0

    من ٨جلسه ليزر رفتم وهنوزم دارم ميرم ولي ريزش موي سر دارم قرص زينك ميخوام مصرف كنم،ايا تاثيري هم داره رو موهاي زائدم؟ايا زينك توصيه ميشه يانه؟؟لطفا جوابم بدين🥲

  • 1401/01/24
    0 0

    سلام من 7جلسه رفتم ولی موهای که ریز بودن هم درشت دراومدنه لطفاً راهنماییم بفرمایید ایا ادامه ندم دیگه

  • 1401/02/03
    0 0

    سلام من با دستگاس کندلا ۲۰۰۳ لیزر کردم ۱۱ جلسه رفتم الان ۲ جلسس که موهام دوباره برگشته ...قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم از اپراتور سوال کردم گفت مشکلی نداره ..علت برگشت موها از قرصاس؟

  • 1401/02/10
    0 0

    من یه سوال دارم.من بعد از ۴سال شروع کردم به شارژ چون موهام داشت در نیومد یکم.می خواستم بدونم آیا تنظیماتی که اپراتور انجام میده روی دستگاه تاثیری داره روی اینکه ریزش کمی داشته باشی .چون من یک جلسه موهام زود می‌ریزه و زیاد و درد بیشتری داره.و جلسه سوم با اینکه حجم موهام بیشتر بود درد کمتری داشت و ریزشم خیلی کم صورت گرفت

  • 1401/02/10
    0 0

    می خوام بدونم اپراتور باید بدونه جلسه قبلی با چه تنظیماتی برام کار کرده یا اهمیتی ندارد این موضوع

  • 1401/02/17
    0 0

    سلام من برای اولین بار میخوام لیزر کنم پوست صورت و بدنم خیلی حساسه حتی با کوچکترین ضربه ای کبود میشه و کم کاری تیروئید دارم لطفا توضیح بدید برای کم کاری ضرر داره یا نه

  • 1401/02/21
    0 0

    سلام من حدودا دو ساله لیزر میرم . دفعه اول حدودا 11 جلسه با دستگاه الکس آلما پلاتینیوم که موهای صورتم رو خیلی کم کرد ولی روی بدن تاثیر زیادی نداشت و همچنان بعد از تایم هر دوره در می اومد و ضخیم بود. بعد یه وقفه سه ماهه انداختم و رفتم یک جلسه دستگاه الکس کندلا لیز که همه موهام خیلی عالی ریخت و بعد به دلایلی مجبور شدم باز مرکز رو عوض کنم و دو جلسه بعدی رو با دستگاه الکس جنتل مکس پرو کندلا انجام دادم که واقعا موهای بدنم رو خیلی خوب کم کرد ، اما در کمال تعجب تعداد و تراکم موهای صورتم رو در بعضی نواحی به شدت زیاد کرد . سوالم اینه: برای صورتم ادامه بدم با همین دستگاه ؟ یا قطع کنم و برم برای صورت همون دستگاه اول که الکس آلما بود و به نظرم ضعیفتر بود اما روی صورتم اثر خوبی داشت ؟ با توجه به اینکه من دو ساله لیزر میرم آیا برای بدنم با همین جنتل مکس پرو کندلا باید طبق برنامه زمانی مرکز یعنی هر 45 روز برم یا هر وقت موهام سی چهد درصد دراومد برم ؟

  • 1401/02/28
    0 0

    سلام من میخوام لیزر کنم خواستم بدونم کندلا بهتره یا مونولیت

  • 1401/03/14
    0 0

    سلام من با دستگاه کندلا ۹جلسه فول بادی با صورتم انجام دادم بازم درمیاد چه کار کنم دیگه انجام ندم یا این که دستگاه‌ عوض کنم مشکلی نداره

  • 1401/03/16
    0 0

    من چهار جلسه را گزرانده ام ولی الان رفتم به یه استانه دیگه میتونم ادامه جلسات بعدی رو همونجا بگزرونم

  • 1401/04/01
    0 0

    سلام من ليزر خانكي خريدم نميدونم چطور استفاده كنم

  • 1401/04/21
    0 0

    سلام من می خواهم لیزرکنم ولی میگن موهای زاید دوباره رشد میکن درسته

  • 1401/04/26
    0 0

    سلام ببخشید لیزر درد داره و اینکه جلساتش پشت سرهمه؟

  • 1401/05/23
    0 0

    سلام امروز برای شارژ به یه مرکز غیرجای همیشگیم مراجعه کردم که فول بادیرو تو ۱۰ دقیقه برام انجام دادن درصورتیکه قبلا نیم ساعت طول میکشید وشات هارو بافاصله زیاد وخیلی سریع دستگاهوروبدن جابه جا میکردن به نظرتون با اینکار نصف بدنم لیزرنشده باقی نمونده؟

  • 1401/06/04
    0 0

    سلام اگه کسی چهار جلسه از لیزرشو بره بعد بنا ب دلایلی چهار ماه لیرزشو نتونه بره این شخص میتونه ادامه لیرزشو رو بره یا ن باید از اول شروع کنه؟؟؟ لطفا جواب بدین خیلی واجبه

  • 1401/06/07
    0 0

    خسته نباشید من ساق پا رو اولین جلسه رفتم الان ده روز شده اما نقطه نقطه مو زبردستی هست روی پاهام این یعنی جواب نگرفتم ؟؟؟؟ و اینکه گفتن ۴۰. ۴۵ روز دیگه برای جلسه دوم بیام این یعنی خیلی دیر ه؟

  • 1401/06/11
    0 0

    سلام من الان ۴ جلسه لیزر رفتم با دستگاه الکس دایناموند پلاس بازو هاو دستم و قسمتایی از بیکینی بصورت تیکه ایی رشد داره سرعت رشد کم هست ولی تو فاصله بین جلساتم کامل در میاد بنظرتون طبیعیه یا اپراتورم بد میزنه ؟

  • 1401/06/11
    0 0

    آدرس کلینیک که دستگاه لیزرشون کندلا الکس باشه حتماً کندلا

  • 1401/06/15
    0 0

    سلام وقت بخیر ممنون میشم در رابطه با عینکای پلاستیکی ک در مراکز میدن هم توضیح فرمایید ک ایا واقعا جلوی اشعه های مضرری ک ممکنه ب چشم برسه رو میگیره یا خیر...؟

  • 1401/06/23
    0 0

    الان جلسه سوممه اشکالی نداره موعدلیزرم ۲۸ روزشده

  • 1401/07/13
    0 0

    سلام من از ۱۵ سالگی دارم صورتم رو شیو میکنم و اصلا از موهای صورتم خوشم نمیاد سنم رو بالا نشون میده و از زیبایی صورتم کم می‌کنه الان دو جلسه هست دارم لیزر میکنم و میخواستم بدونم آیا واقعا امکانش هست یه روزی دیگه من روی صورتم. مو نداشته باشه ؟! با بعد از چند سال دوباره در میاد و داعمی نیست در نیومدنش خیلی ممنون با تشکر از وقتی که می‌گذارید برای سوال ها!

  • 1401/08/18
    0 0

    سلام من ۴جلسه لیزر ساق وساعد انجام دادم ۳جلسه اول ۳۰روز یه بار بود جلسه ۴م گفتن دو ماه ی بار بیا اشکالی نداره؟

  • 1401/09/22
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من پارسال برای لیزر صورتم رفتم و خیلی موهام ضخیم بود دستگاهشم تیتانیوم2021بود تا الان12جلسه رفتم و با این حال فقط گونه هام یه کم موهارو نشون میده هنوز بقیه جاها هم یکی در میون شایدم بیشتر مو داره اما دیگه تراکم قبل رو نداره پوستمم سبزه اس بنظرتون دوباره برم شارژ کنم لیزرو این موهامم از بین میره؟

  • 1401/10/21
    0 0

    بخشید من دو جنسه هستم صورت و بدنم خیلی مو داشت 8 جلسه لیزر با فاصله ی 1 ماهبه 1 ماهرفتم بدنم عالی شد اما صورتم خیلی مو داره دور لب و ریش و زیر چانه یکمیش ریخته فقط الان مطبی که میرم میگه برای صورتت 10 روز یکبار یا حتی 5 روز یکبار بیا میدونید همین که لیزر میکنم صورتو دو روز بعد در میاد چیکار کنم میترسم برم صورتم بسوزه ؟ البته جلسه اخری با 12 زد دستم سوخت

  • 1401/11/22
    0 0

    سلام ببخشید من یه سال هرماه لیزر انجام میدم الان خیلی جواب داده الان دوماه یه بار برم اشکالی نداره ممنون میشم راهنمایی کنید

  • 1401/12/25
    0 0

    سلام وقت بخیر من یکسال بیشتره ک لیزر انجام میدم و دستگاهمم کندلا جنتل مکس پروعه اما بعد از دوماه موهای دستم مثه قبل درمیاد بخاطر همین تصمیم گرفتم دستگاهمو عوض کنم و شنبه گذشته با دستگاه اشنایدار پلاس انجام دادم اما الان که پنجشنبس همه موهام درومده. یعنی بخاطر تعویض دستگاه جواب نگرفتم؟ میخواستم بدونم اگه بعد یک هفته شیو کنم و دوباره لیزر برم با همون دستگاه کندلا جنتل مشکلی پیش نمیاد؟ یا باید بیشتر صبر کنم ؟ خوشحال میشم اگه جوابمو بدید. خیلی فوری نیاز دارم

  • 1402/02/17
    0 0

    سلام من جلسه اول لیزرمو رفتم بعد موهای زائدم خیلی زود دراومدن الان بعد از ۱۰ روز دوباره میخوام برم عیبی نداره ؟

  • 1402/02/25
    0 0

    وقت بخیر بنده مرد هستم،پوست سبزه دارم و بدنم خیلی پر مو هست،دوازده جلسه لیزر الکساندرایت دکا رفتم با فاصله ماهی یکبار و الان دو ماه و نیم از آخرین جلسه ام گذشته،تقریبا تمام موهام برگشته،مشکل از کجاست؟آزمایش کامل هورمونی هم دادم مشکلی نداشتم،ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

  • 1402/04/15
    0 0

    سلام ببخشید من 3 ماه دیگه دارم از ایران میرم بنظرتون میشه که مثلا فاصله جلسه ها کمتر از یک ماه باشن؟ که بتونم مثلا 5 جلسه رو توی 3 ماه بیام؟

  • 1402/05/13
    0 0

    سلام وقت بخیر من دو سال پیش جلسات لیزرم تموم شد الان می‌خوام دوباره برم کندلا برم یا اگه شبه لیزر هم برم ج میده؟ چون شنیدم اگه اولی قوی بری نمی‌شه عوض کرد درسته؟

  • 1402/06/08
    0 0

    سلام من 12جلسه رفتم بازم موهای زاید در میاد موندم چیکار کنم اگه میشه کمکم کنین

  • 1402/07/07
    0 0

    سلام من میخوام برای اولین بار برم لیزر پوستم سفیده و موهام ضخیم چه دستگاهی باید استفاده کنم

  • 1402/11/28
    0 0

    سلام وقت بخیر من الان ۴مین جلسه ی لیزرمه و وقته اصلیم هم ۲ی اسفنده الان موندم امروز برم یا مشکلی نیست بعد پریودی برم برای لیزر احتماللا پریودیمم تا ۶و ۷ ادامه داشته باشه بنظر شما قبل از پریودی برم یا بعد از اون

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید