چند روز بعد از اولین جلسه لیزر، موها میریزد؟

تاریخ انتشار - ۱۶ شهریور ۱۳۹۸

احتمالا پیش از شروع جلسات لیزر سوالاتی در ذهن شما وجود دارد. یکی از مهم ترین سوالات این است که آیا پس از تکمیل دوره درمان لیزر مو، موهای زائد مجدداً رشد خواهد کرد؟ چه تضمینی وجود دارد که لیزر مو با دستگاه کندلا الکساندرایت دائمی باشد؟ آیا بلافاصله پس از انجام لیزر از شر موهای زائد خلاص می شوم؟
خب پرسیدن این سوالات کاملاً طبیعی است ما نیز در این مطلب سعی داریم تا بهترین پاسخ را به این سوالات بدهیم تا در انتخاب روش لیزر مو با دستگاه کندلا الکس تردیدی نداشته باشید.
لیزر برای حذف موهای زائد از طیف نوری متمرکز به منظور تخریب فولیکول های مو استفاده می کند. رنگدانه های موجود در فولیکول با جذب این نوعر لیزر، گرم شده و از بین می رود. به طور معمول هر طیف نور در مدت کمتر از چند ثانیه می تواند چندین فولیکول مو را به طور همزمان تخریب کند. به همین علت سرعت لیزر مو کندلاالکس با قطر لکه ۸ میلیمتری برای نواحی وسیع بدن بسیار بالا است. به عنوان مثال از بین بردن موهای زائد پشت لب تنها طی دو تا سه دقیقه، موهای زیر بغل کمتر از ۵ دقیقه و موها زائد ناحیه بیکینی کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. اگر این مدت زمان را با روش‌هایی مانند شیو کردن وکس انداختن یا IPL مقایسه کنید که بیشتر از ۳۰ دقیقه به طور متوسط زمان می برد می ‌بینیم که صرفه جویی در زمان با استفاده از روش لیزر موی کندلا الکس کاملاً قابل توجه است.
پس از تکمیل دوره درمان لیزر، موهای زائد در هر ناحیه از بدن یا صورت که تحت درمان قرار گرفته مشاهده نمی شود. بدیهی است که همه انتظار دارند پس از انجام لیزر پوستی نرم و لطیف داشته باشند که موهای زائدی روی آن رشد نمی کند. در حال حاضر لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکساندرایت ۲۰۱۹ مطمئن ترین روش برای از بین بردن موها به طور تقریباً دائمی است و نتایج مناسب آن افراد بیشتری را ترغیب کرده تا به این روش روی بیاورند.
پس اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که از وجود موهای زائد اضافی روی بدن و صورتتان رنج می برید و می خواهید آنها را حذف کنید می توانید به راحتی با  کندلا تماس گرفته و جلسات لیزر موی خود را آغاز کنید.

چه مدت پس از اولین جلسه لیزر مو، موها شروع به ریزش می کنند؟

در حقیقت موهای زائد بلافاصله پس از پس از پایان جلسه لیزر نمی ریزد. اتفاقی که می‌افتد این است که فولیکول مو طی فرایند لیزر کردن تخریب می شود سپس بدن شروع می‌کند به جایگزین کردن فولیکولها با بافت های اطراف محلی که قبلاً فولیکول مو وجود داشت و فولیکول های مو به شکل پوست مرده از بدن خارج می شوند.
در طول این فرآیند بهبود احتمالاً احساس می کنید پوستتان خشک شده و یا پوسته پوسته شده است. مدت زمان این فرایند برای اکثر افراد بین ۲ تا ۴ هفته است. در این مدت موها به صورت دسته ای روی پوست دیده می‌شوند و با شیو کردن به طور کامل از بین میروند.

تجربه برخی از از مراجعین به کندلا

"من ۱۸ جلسه درمانی لیزر موهای زائد را روی پاهایم انجام دادم. موهایی که به رنگ تیره بودند از بین رفتند و در حال حاضر فقط بخش کمی از موهایم که به رنگ بلوند هستند باقی مانده اند.
بعد از اولین جلسه لیزر حدود ۱۴ روز طول کشید تا موهایم شروع به ریزش کنند. متخصصین برایم توضیح دادند که لیزر، ریشه موهایم را سوزانده است اما موها همچنان در چرخه رشد قرار دارند زمانی که چرخه رشد مو در فولیکول کامل شود به تدریج شروع به ریزش خواهند کرد. پس اگر می خواهم لیزر مو نتیجه مطلوبی برایم داشته باشد نباید موهایمان را با روش‌هایی مانند اپیلاسیون یا بند انداختن از ریشه خارج کنم. پس از درمان باید اجازه داد همه موها خودشان شروع به ریزش کنند. آنها همچنین برایم توضیح دادند که لیزرمو موجب کاهش ۸۵ درصدی موهایم به مدت یک سال می شود و می توان گفت یک روش نیمه دائمی است و باید پس از یکسال مجدداً برای لیزر موهای باقیمانده به کلینیک مراجعه کنم. پیش از شروع جلسات لیزر متخصص با بررسی موها و پوست بدنم توضیح داد که برخی از پوست موهایی که نازک و نرم هستند با لیزر قابل درمان نمی باشد و این موهای نازک همچنان باقی خواهند ماند."
"من لیزر موهای زائد را بهار پیش آغاز کردم. ۴ جلسه زمان برد تا موهای ناحیه بیکینی را را به طور کامل لیزر کنم. چون حجم موهایم زیاد نبود این تعداد جلسه برایم کفایت کرد و تقریباً پس از پنج روز از جلسه اول لیزر موهایم شروع به ریزش کرد. این جلسات لیزر را هر چهار هفته یکبار تکرار کردم تا در این فاصله مابقی موها رشد کرده و با لیزر درمان شوند. من واقعا از کار متخصصین کندلا راضی هستم و این کلینیک را به دیگران نیز توصیه می کنم."

آیا نتیجه لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکساندرایت تضمین شده است؟

پیش بینی موفقیت آمیز بودن روش لیزر مو با دستگاه کندلا الکساندرایت به نوع پوست، نوع مو، شرایط فیزیکی بدن هر فرد، ناحیه ای که قرار است لیزر شود، کیفیت لیزر و تعداد جلسات لیزر بستگی دارد با بررسی این شرایط متخصص می تواند نتیجه بخش بودن حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکس را تضمین کند. 
بنابراین  به شما پیشنهاد می دهیم تیم با تعیین یک جلسه مشاوره رایگان با متخصصین کندلا پیش از شروع جلسات لیزر تردید خود را درخصوص نتیجه بخش بودن لیزر موهای زائد برطرف کنید.

چه مدت پس از انجام لیزر موهای زائد موها مجددا رشد می کنند؟

از لحاظ تجربی ثابت شده است که حذف موهای زائد با لیزر نتیجه ای ماندگار و طولانی دارد. سرعت درمان آن نیز از روش‌های دیگر بسیار بیشتر است. نه فقط روش لیزرمو بلکه تمام روش های حذف موهای زائد نمی‌توانند به طور دائم از رشد مجدد موها جلوگیری کنند. اما لیزر کندلا الکساندرایت به نحوی مو های زائد شما را از بین می برد که به مدت یک سال یا حتی بیشتر رشد موها شما را آزار نخواهد داد. به همین علت در مقایسه با روش هایی مانند وکس انداختن یا شیو کردن که حداکثر پس از دو هفته موهای زائد رشد خواهند کرد؛ روشی دائمی است.
برای درمان موهای زائد هر ناحیه از بدن حدود ۶ تا ۸ جلسه درمانی نیاز است که نهایتا موجب می‌شود تا رشد ۸۰ درصد از موهای زائد متوقف شود. تعداد جلسات و فاصله زمانی بین آنها در هر فرد متفاوت است. چون چرخه رشد مو برای افراد مختلف متفاوت است که به عوامل مختلفی شامل موارد زیر بستگی دارد:
بارداری
نوع هورمون های رشد هر فرد
وراثت
شرایط مصرف داروها
بررسی موارد بالا برای متخصص مشخص می کند که آیا لیزر موهای زائد برای فرد مناسب است یا خیر. چون دستگاه لیزر کندلا الکس توسط FDA تایید شده است؛ نگرانی در خصوص نتیجه نگرفتن از آن آن وجود ندارد. گواهینامه FDA کاملا تایید کرده که لیزر کندلا الکساندرایت به خوبی نقش موثری در کاهش موهای زائد بدن به صورت دائمی دارد.
نور متمرکزی که توسط لیزر کندلا الکس زیر پوست فرستاده شده و جذب فولیکول های مو می شود؛ تنها مو هایی را تحت تاثیر قرار می دهد که در فاز آناژن رشد قرار داشته باشند بنابراین تمام موها در یک جلسه لیزر تحت درمان قرار نمی گیرند و به منظور اینکه تمام ها هدف قرار داده شوند؛ چند جلسه لیزر مو مورد نیاز است تا باقی موها وارد فاز آناژن رشد شوند. با وجود اینکه تاکنون هیچگونه فرایند لیزر موهای زائد به طور دائم تا پایان عمر کشف نشده است؛ اما با انجام شش تا هشت جلسه لیزر درمانی کاهش قابل توجه موهای زائد کاملاً رضایت بخش خواهد بود.
رنگ مو و نوع پوست نیز در درمان با لیزر کندلا الکساندرایت موثر است. به عنوان مثال موهای خاکستری یا بلوند را نمی‌توان با روش لیزر مو درمان کرد. بنابراین این افراد نباید انتظار داشته باشند که موهایشان پس از لیزر مجدد رشد نکند.
همانطور که پیش از این توضیح داده شد روش لیزر‌موی یک راه حل دائمی تا پایان عمر نیست و معمولا حدوداً یک سال پس از از پایان جلسات لیزر موهای زائد تا حدودی رشد خواهد کرد. در حقیقت  لیزر موجب میشود فولیکول های مو تا مدت طولانی نتوانند موجب رشد مو شوند اما زمانی که فولیکول ها خود را ترمیم کنند دوباره شروع به تولید مو روی پوست خواهند کرد. این فرآیند حدود یک سال زمان می برد موهایی که پس از آن رشد میکنند بسیار نازک و کم رنگ تر از موهای اولیه فرد هستند و تراکم آنها نیز به شدت کاهش پیدا می کند.
طبق نظریه انجمن عمل درماتولوژی آمریکا علت اینکه پس از حدود یک سال پس از لیزر، موها مجددا رشد می کنند این است که لیزر انرژی کمی از نور را روی پوست ساطع می کند. این انرژی که توسط ملانین جذب می شود در رنگدانه مو به صورت حرارت مشاهده شده و فولیکول تقریبا تخریب می شود. با انجام چندین جلسه لیزر مو که بر اساس نوع پوست و رنگ مو و ناحیه‌ای که لیزر در آن به کار می رود؛ تعیین می شود موهای زائد تا حدود ۸۰ درصد از بین می روند اما فولیکولها سر جای خود باقی هستند و بعد از اینکه خودشان را ترمیم کنند مجددا رشد موها آغاز می شود.
به منظور رسیدن به کاهش موی مطلوب و مورد نظر بیمار حدود ۶ تا ۸ جلسه درمان با لیزر کندلا الکساندرایت مورد نیاز است. فاصله زمانی بین هر جلسه ۴ تا ۶ ماه در نظر گرفته می شود. موهایی که طی یک جلسه توسط لیزر درمان شده اند؛ در فاز فعال و آناژن در چرخه رشد مو قرار داشتند اما موهایی که در فازهای دیگر یعنی کاتاژن و تلوژن بوده‌اند نیز باید از بین بروند تا کاهش مو به اندازه ای که بیمار انتظار دارد انجام گیرد. پس از اولین جلسه درمان با لیزر علاوه بر این که موهای قبلی که لیزر شده اند شروع به ریزش می کنند موهای جدیدی نیز روی پوست رشد میکنند. معمولاً کاهش موها در جلسه اول حدود ۱۰ تا ۲۵ درصد است.

لیزر مو با دستگاه کندلا الکساندرایت همواره دائمی نیست

حذف دائمی موهای زائد به مفهوم از بین رفتن کامل فولیکول و عدم رشد موها در فاز های مختلف تا پایان عمر امری غیر ممکن است. رشد موها تحت تاثیر هورمون های بدن انجام می گیرد و با هیچ عاملی نمی توان آن را به طور دائم متوقف کرد. متخصصین پوست و مو متخصصین کندلا معتقدند تکمیل درمان لیزر مو با دستگاه کندلا الکس می‌تواند موجب کاهش قابل توجه رشد موها در طولانی مدت شود اما این بیماران نباید انتظار داشته باشند که پس از تکمیل درمان هیچ موی زائدی تا پایان عمر روی پوست آنها را رشد نکند.
لیزر کندلا الکس می تواند در کاهش ۸۰ تا ۹۰ درصد از موهای زائد کاملا موثر باشد. اما پس از تکمیل جلسات لیزر نیز همچنان موهای محدودی روی پوست شروع به رشد می کند. برای اطمینان از کاهش قابل توجه رشد موهای زائد روی هر ناحیه از بدن باید از دستگاه لیزر مو و همچنین تجربه و تخصص کافی متخصص لیزر اطمینان داشته باشید. پیدا کردن پزشک متخصص لیزر که تجربه و تبحر کافی در انجام لیزر مو توسط دستگاه کندلا الکساندرایت ۲۰۱۹ را داشته باشد یکی از فاکتورهای مهم در حذف موهای زائد در بلندمدت است. در غیر اینصورت مطمئن باشید که هزینه ای که کرده اید را دور ریخته اید چون ممکن است پس از گذشت چندین جلسه به نتیجه مطلوبی که میخواهید نرسید و حتی عوارض جانبی آسیب دیدگی های غیر قابل جبرانی روی پوست شما دیده شود.
پیدا کردن متخصص پوست و مو با تجربه که تبحر کافی در انجام لیزر مو با دستگاه کندلا الکس را داشته باشد یکی از دغدغه های تمامی بیماران است که می خواهند جلسات لیزر مو را آغاز کنند. در صورتی که لیزر توسط فرد بی‌تجربه انجام گیرد ممکن است برای فرد خطراتی را ایجاد کند. بنابراین توصیه ما به شما این است که اگر میخواهید حذف موهای زائد با لیزر کندلا جنتل لیز پرو نتیجه مطلوب را برای شما داشته باشد به متخصص پوست و مو که گواهینامه مربوط به انجام لیزر را دارد و از مهارت و تجربه کافی در لیزر مو برخوردار است مراجعه کنید.
متخصصین کندلا همواره آماده مشاوره با تمام بیمارانی هستند که در شروع جلسات لیزر خود تردید دارند. فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا به متخصصین ما اعتماد کنید.


مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1398/07/21
    28 8

    موهای زیرچانه ام رآیزرکرده ام الان 4روزمیگذرد بهم گفتن بعدلیزرریزش مبکنند برعکس پرتر وسفت ترشده دلیلش چیه آیاتا چندروز دیگر میریزدیانه

    • 1398/07/22
      0 0

      سلام با چه دستگاهی لیزر کرده اید؟ دستگاه های مختلف شرایط متفاوتی دارند اما اصولا باید بعد از ۲ هفته مو ها ریزش داشته باشند. پیشنهاد می کنم برای مشاوره رایگان به کلینیک ما تشریف بیاورید.

    • 1398/10/18
      0 0

      سلام، ببخشید بین جلسات لیزر زیربغل وبیکینی مجاز به شیو کردن هستیم‌؟

    • 1398/10/25
      0 0

      بهتره بین جلسات لیزر شیو نکنیم ولی اگه مجبوریم مور خاصی نیست

    • 1399/10/12
      4 1

      سلام ببخشید من لیزر موهای بیکینی رو ۳ جلسه میرم جلسه اول رشدموها کم شد و ریزش کرد ولی جلسه دوم برعکس ریزش نداشت و رشد موهاسریع ترشده علتش چیه؟

    • 1400/07/13
      0 0

      منم چند روز پیش لیزر کردم همه موهای زاید زیر گلوم درامده بعد چند روز ریزش میکنه

    • 1401/02/08
      0 0

      من لایزر نمودم موهای صورت وزیر گلون را بعد از لایزر چند روز بعد میتوانم موها را بتراشم

  • 1398/10/01
    6 4

    سلام وقت بخیر من مرکز لیزر دارم و دستگاهم سوپرانو ایس پلاتینیوم هست مراجعه کننده در جلسات اول تا چهارم خیلی رازی هستن اما در جلسات پایانی برگشت مو دارن میشه راهنمایی کنین

    • 1398/10/25
      0 0

      بله متاسفانه بعضی افراد با این دستگاه این مشکل رو داشتن کمی تنظیمات این دستگاه با پوست برخی افراد سازگاری نداره

    • 1399/06/15
      0 0

      س من بادستگاه ایلات یه جلسه لیزر بیکینی انجام دادم الان ۴روز میگذره بنظرتون خوبه دستگاش؟

  • 1398/10/09
    2 5

    سلام دستگاه لیزر پلاتینیوم خوب هست تو چند جلسه جواب میده

    • 1398/10/25
      0 0

      بله دستگاه خوبی ولی با تحقیق میتونین متوجه بشیم که بهترین دستگاهی که روی ایرانی ها جواب دادهه دستگاه کندلا الکسه و جلسات لیزر بین ۴ تا ۶ جلسه هست معمولا

    • 1398/11/05
      0 0

      من از دستگاه کندلا کاملا نتیجه گرفتم عالیه درد ام خیلی خیلی کمتر از الکسه و خیلی بهتر بود

    • 1400/08/26
      0 0

      سلام من سه روز لیزر کردم صورتم خیلی خارش داره التش چیه ولیی مو های زاهد ندارم موی حرمه بودند

  • 1398/10/23
    3 2

    سلام فقط جلسه ی اول ریزش مو هست جلسات بعد ریزش مو نداریم؟؟؟

    • 1398/10/25
      0 0

      سلام توی تمام جلسات ریزش مو داریم.

  • 1398/10/24
    4 5

    من چند جلسه رفتم لیزر اما زیاد تاثیر نداشته با دستگاه دایلود حالا به نظر شما اگه بخوام برم جایی که با کند ولا لیزر کنم بد میشه هی دستگاه عوص کنم

    • 1398/10/25
      0 0

      دستگاه دایود روی بدن خیلی ها جواب نداده مشکلی نیست میتونین دستگاهتون رو عوض کنین

    • 1401/03/14
      1 0

      سلام همش دارید دستگاهای دیگه رو خراب میکنید پس مطمین شدم مال شما هم مشکل داره

    • 1401/08/21
      0 0

      عزیزم کلا کندلا بهترین دستگاست که تو ایران برای خیلیا جواب داده من از دایود و ایس پلاتین جواب نگرفتم بعضیا هم جواب گرفتن ولی امثرا از کندلا جواب گرفتن منم الان کندلا میرم و راضیم

  • 1398/10/25
    5 1

    سلام من جلسه اول لیزر صورتمو رفتم ولی الان دوباره موهای صورتم درومده میتونم شیو کنم یا باید صبر کنم تا جلسه بعدی؟

    • 1398/10/25
      0 1

      بله مشکلی نیست خانم ها باید همیشه جذاب باشن

    • 1400/03/15
      0 0

      ده روز صبر کنید

    • 1400/04/02
      2 1

      واقعا متاسفم برای طرز تفکرتون. یعنی چی که خانم ها باید همیشه جذاب باشن ؟ هر انسان نرمال گاهی وقتا نا مرتب و خسته اس و حق داره همیشه آراسته و بی نقص و جذاب نباشه . زن و‌ مرد هم نداره . این طرز تفکر ها آزار جنسی محسوب میشه .

    • 1400/09/15
      0 0

      دقیقا من تایید میکنم

  • 1398/10/26
    3 1

    سلام من لوپوس دارم و روزانه ۵ میلی پردنیزولون مصرف میکنم۳ جلسه لیزر موهای زاید با دستگاه shr انجام دادم ولی ضخامت و رشد موها تغییر ناچیزی داشته به نظر شما به خاطر مصرف کورتونه؟ و اینکه ایا ادامه بدم نتیجه میگیرم؟

    • 1398/10/29
      0 0

      سلام بله کورتون تاثیرگذاره تشریف بیارین ویزیت

  • 1398/10/29
    1 1

    سلام من ی جلسه لیزر رفتم الان بعد از۴ روز یکم موهای صورت و بدنم در اومده میتونم شیو کنم?یا باید اصلا شیو نشه?

    • 1398/10/29
      0 0

      اگه خیلی حساسین شیو کنین بهتره که شیو نکنین ولی اگر خیلی حساسین مشکلی نیست

  • 1398/11/05
    1 2

    سلام .من یک جلسه با دسگاه shr لیزر بدن انجام دادم بعداز چهارده روز حتی یک عدد موهم کم نشد .بعد از چند روز میتونم به کلینیک شما مراجعه کنم و لیزر انجام بدم؟

    • 1398/11/05
      0 0

      سلام بله هیچ مشکلی وجود نداره

    • 1399/09/25
      0 0

      سلام من این ۷جلسه است میرم بادستگاه الکساندرایت ولی موهای دستم کامل میاد ولی مثل قبل نه ظریفتر شدن ولی کامل میاد آیا جواب میگیریم😔😥

  • 1398/11/05
    1 3

    سلام .من یک جلسه با دسگاه shr لیزر بدن انجام دادم بعداز چهارده روز حتی یک عدد موهم کم نشد .بعد از چند روز میتونم به کلینیک شما مراجعه کنم و لیزر انجام بدم؟

    • 1398/12/19
      0 0

      سلام 4هفته بعد از لیزرتون میتونید لیزر انجام بدید.

    • 1400/03/04
      0 0

      من لیزر سه جلسه رفتم اول موهای صورتم زبرنبود الان خیلی بد شده برم نتیجه میگیرم..؟

  • 1398/11/06
    3 1

    من بادستگاه دکالیزرکردم اولین جلسه امادرامدن چندروزبعدمیریزه دستگاهش بنظرتون خوبه

    • 1398/11/13
      0 0

      دستگاه الکس کندلا از دستگاه دکا تاثیر بیشتری داره و بین دستگاه های دیگه بهترین تاثیر را روی پوست دارد.

  • 1398/11/06
    1 4

    من حدود۵روزهست لیزرکردم دوبارشیوکردم چون خیلی سریع موهای زیرچانم رشدمیکنه ومشکل هورمونی دارم دکترم گفت هفته بدجلسه دوم انجام بشه من خیلی میترسم چون معمولاجلسه بدی لیزرحدود۴ هفته بدهست اولین جلسه لیزرم بودایامشکلی هست

    • 1398/11/13
      0 0

      معمولا هر ۴ هفته یکبار لیزر انجام میشود اما اگر دکترتان گفته، اشکالی ندارد.

    • 1399/04/10
      0 0

      سلام خسته نباشین من دوجلسه بادستگا روکسانا ۲۰۱۹ لیزرموزائدصورت انجام دادم عالی بودجواب گرفتم چون شمال بودومن ساکن تهران هستم جلسه سوم اینجاانجام دادم میترسم که باتغییردستگاموهای صورتم بگرده قبلش بادکترشمالم مشورت کردم گفتن مشکلی نیست میتونیدانجام بدین باتشکرازشماکه وقت میزاریدجواب سوال هامون ومیدیدسلامت وموفق باشین

    • 1399/04/10
      0 0

      سلام خسته نباشین من دوجلسه بادستگا روکسانا ۲۰۱۹ لیزرموزائدصورت انجام دادم عالی بودجواب گرفتم چون شمال بودومن ساکن تهران هستم جلسه سوم اینجاانجام دادم میترسم که باتغییردستگاموهای صورتم بگرده قبلش بادکترشمالم مشورت کردم گفتن مشکلی نیست میتونیدانجام بدین باتشکرازشماکه وقت میزاریدجواب سوال هامون ومیدیدسلامت وموفق باشین

  • 1398/11/06
    2 3

    تازه دوروزه اولین بارلیزرکردم درامدن بعدازچندهفته میریزع بادستگاه دکا

    • 1398/11/14
      0 0

      پاسخ داده شد

    • 1399/03/01
      0 0

      ببخشید پریودی تاثیری در مراحل لیزر داره؟؟

  • 1398/11/07
    1 3

    سلام من اولین جلسمو با دستگاه الکس دایود پلاتینیوم فونیکس انجام دادم به نظرتون این دستگاه خوبه؟

    • 1398/11/13
      0 1

      سلام دستگاه الکس کندلا جوابدهی بهتری نسبت به دستگاه های دیگر دارد.

  • 1398/11/09
    5 2

    سلام من دو جلسه با یه دستگاه لیزر کردم اسمشو دقیق نمیدونم چونه و پشت لبم جواب نداد موهای مشکی و کلفتی ام در این ناحیه دارم واسه جلسه سوم از دستگاه کندلا استفاده کردم اون خانومی که لیزر میکرد میگفت با این دستگاه تا پونزده روز مو در نمیاره ولی برای من روز بعدش موهای پشت لب و چونم دراومد البته من تو اون دو جلسه اولم تا موهام در میومد با ژیلت میزدم یعنی ممکنه به خاطر شیو کردن باشه که موها نمیریزه چون گفتن تا چهارده روز نباید شیو کنم؟

    • 1398/11/14
      0 0

      سلام نه بعید میدونم شاید داروی خاصی مصرف میکنین بهتره تشریف بیارین ویزیت با پزشک مشاوره بشین و بعد هم بهتره یه چند جلسه با کندلا ادامه بدین و در مراکز معتبر لیزر کنین

  • 1398/11/10
    0 0

    سلام .معمولا هر جلسه چقدر زمان میبره؟

    • 1398/11/14
      0 0

      سلام بسته به نواحی کمتر از یک ساعت

  • 1398/11/14
    0 0

    سلام ببخشید آیا لیزر تاثیری روی بارداری داره؟؟؟

    • 1398/11/14
      0 0

      سلام بهتر است در دوران بارداری و شیر دهی بعضی نقاط بدن لیزر نشوند.

    • 1399/04/18
      0 0

      سلام ببخشید من در دوران شیر دهی هستم زیر بغل و بکینی رو یک جلسه هم انجام دادم آیا ضرری نداره؟؟

  • 1398/11/15
    1 1

    سلام ببخشید عادت ماهیانه نامنظم باعث میشه جواب نگیریم؟

    • 1398/11/15
      0 0

      سلام اگه مشکلتون هورمونی باشه میتئنه تاثیر گذار باشه

  • 1398/11/16
    3 2

    سلام من ۸جلسه رفتم لیزر موهای صورتم با دستگاه الکساندرا الان از جلسه ۶با مجدد موهای من مثل اولش شده باید چیکار کنم

    • 1398/11/16
      0 0

      سلام شما باید با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید. شاید نیاز به تغیر درجه دستگاه لیزر باشد.

  • 1398/11/17
    1 0

    سلام من میخوام برم لیزر بیکینی عرق رازیانه مصرف میکنم که هورمون زنانه (استروژن) داره میخواستم بدونم تاثیری تو عملکرد لیزر داره؟یا نه؟!

    • 1398/11/17
      0 0

      سلام نه تأثیری ندارد. میتوانید برای لیزر اقدام کنید.

  • 1398/11/21
    1 1

    سلام من ساق پامو با دستگاه الکساندرا لیزر کردم و تازه2 3روزه از اولین جلسه ی لیزرم گذشته ولی روی پام یذره دون دون مشکی شده و کم کم داره موهاش درمیاد همچین چیزی طبیعیه بعد لیزر؟؟؟؟

    • 1398/11/23
      0 0

      سلام حدودا 2هفته بعد از لیزر، ریزش مو شروع میشه. این اتفاق هم بعد جلسه اول لیزر طبیعی است.

    • 1398/12/05
      0 0

      سلام من تازه 5روزه لیزررکردم بادستگاه الکساندرگفتن بعد10روزریزش دارم درسته

  • 1398/11/22
    2 1

    سلام دلیل علمی اینکه می گویند بین جلسات لیزر(خصوصا ۱۴ روز اول) ترجیحا حتی شیو با تیغ هم انجام نشه چیه ؟ پیشاپیش ممنون از توجهتون

    • 1398/11/23
      0 0

      سلام چون موها 2هفته طول میکشه تا شروع به ریزش کنه.

    • 1399/07/05
      0 0

      یعنی اگه شیو کنیم دیگه نمیریزه موها؟؟؟

  • 1398/11/24
    1 0

    سلام من یک هفته اس جلسه اول لیزر برای پاهام رو رفتم ولی پوستم دچار خارش شده.ممکنه حساسیت باشه؟

    • 1398/11/24
      0 0

      سلام این واکنش بعد لیزر طبیعیه.

  • 1398/11/28
    3 2

    سلام. یک هفته پیش لیزر کردم صورتم رو..جلسه اولم بود.اصفهان،هشت ،مرکز دکتر ترابی گفتند تا دو هفته نکنم.. الان خیلی بد حالت شده.. حتی احساسم میکنم نوع ام ضخیم و تیره تر شده.. امیدوارم تا هفته دیگه شروع کنه به ریزش.. فقط میخواستم بدونم می تونم تو مدت بین جلسات قیچی شون کنم؟ خیلی ظاهرش بده آخه.

    • 1398/11/28
      0 0

      سلام بهتره تا 2 هفته اول شیو نکنید. بعد جلسه ی اول لیزر, 2 هفته طول میکشه موها شروع به ریزش کنه. بین جلسات بهتره که فقط یکبار روز قبل لیزرتون شیو کنید.

  • 1398/11/28
    0 1

    سلام من الان ۵روز صورتم رو لیزر کردم وبعداز ۵روز شیو کردم مشکلی نداره

    • 1398/11/29
      0 0

      سلام بهتره سعی کنید بین جلسات لیزرتون کم، و حدالامکان فقط یکبار قبل روز لیزرتون شیو کنید.

  • 1398/11/30
    4 2

    سلام من جلسه اول با دستگاه کندلا لیزر انجام دادم عالی بود اما جلسه دوم که رفتم نتیجه اش مثل جلسه اول اصلا نبود بکینی و زیر بغلم دراومد اما پاهام تقریبا میشه گفت خوبه.با مرکز لیزر تماس گرفتم گفت از جلسه دوم تا پنجم موها رشد میکنن بعد کم میشن درسته؟

    • 1398/11/30
      0 0

      سلام بیکینی یکم دیر جواب میده و این موضوع طبیعیه. و کلا با دستگاه کندلا 3،4 جلسه طول میکشه تا نتیجه بگیرید. با جلسه اول یا دوم مشخص نمیشه.

  • 1398/12/04
    1 3

    سلام میخواستم بدونم بعد از لیزر، کندن موهایی که احساس میکنیم ریشه شون سست شده و به راحتی با دست کنده میشن اشکالی نداره؟ (منظورم اپیلاسیون نیست) آیا بدون این کار، خود موها به صورت طبیعی میریزن؟ ممنون

    • 1398/12/04
      0 0

      سلام نیازی به کندن موها نیست. خودشون میریزن.

  • 1398/12/04
    1 1

    سلام میخاستم بدونم حدود 10 روز بعد از لیرز کندن موهایی که سست شده اند اشکال داره؟میدونم تا دو روز دیگه کامل میریزند ولی عجله دارم خاستم بدونم ایراد داره اگه با دست موهای سست شده رو بکنم؟

    • 1398/12/08
      0 0

      سلام نه ایرادی نداره.

    • 1400/10/26
      0 0

      موهای صورت منم در دفعه اول بعد ۶ روز سست شده بودو همه رو با دستم کندم ایرادی نداره جلسه دوم که لیزر میخوام برم

  • 1398/12/06
    0 2

    ایا لیزر باعث سفید شدن کل بدن میشه؟ این سفید شدن بعد از چند جلسه مشخصه

    • 1398/12/08
      0 0

      سلام لیزر موهای زائد با از بین بردن ریشه های موها، یکم تو سفید شدن پوست تاثیر داره. اما لیزر موهای زائد و لیزر سفیدکننده ی پوست دو تا فرایند جدا هستن.

  • 1398/12/08
    1 1

    سلام من از اولین جلسه لیزرم پنج روزمیگذره (قسمت چانه وبقل گوش)ولی کاملا موهاش در اومده،ایا طبیعیه،تیرویید کم کار دارم قرص مصرف میکنم،

    • 1398/12/08
      0 0

      سلام بعد از جلسه ی اول حدودا 2 هفته طول میکشه موها ریزش کنه. صورت هم یکم دیر جواب میده.

    • 1400/03/24
      0 0

      سلام ممنون از پاسخگوییتون منم همینطور شدم بعد از اولین جلسه لیزر کندلا دقیق دوروز بعد موهای زیر چانه و بغل گوشم درومدن همه دارویی مصرف نمیکنم حالا که اینجورم مشکل هورمونی دارم؟ادامه ندم لیزرمو؟

  • 1398/12/08
    0 1

    دستگاه الکساندرایت

  • 1398/12/10
    1 0

    سلام من یکبار با کندلا انجام دادم ولی خیلی درد داشتم دیگه نرفتم،۱ ماه بعد که ۴ روز قبل بود لیزر ایس پلاتینا پلاس انجام دادم ولی هنوز موها کم نشده ممکنه بگین کی میریزه؟

    • 1398/12/12
      0 0

      سلام معمولا 2 هفته طول میکشه تا موها ریزش کنه. کندلا درد خیلی کمی داره شاید درجه ای که واسه شما استفاده کردن بالا بوده. در کل تاثیر کندلا بهتره.

    • 1402/04/29
      0 0

      سلام بنظر شما چه درجه ای اوکیه برا جلسه اول؟ پوستم خیلی سفیده ولی حساسم ک و بعد از اولین جلسه که با کندلا ک رفتم سوزش داشتم با اینکه درجه لیزرم ۷ بود

  • 1398/12/12
    0 4

    من جلسه اول با لیزر دکا انجام دادم بعد دو هفته موهای دست وپا وبکینیم ریخت اما صورتم ریزش نداشت جلسه دوم با نابلکس لیزر کردم بازم صورتم نریخته کدوم دستگاه بنظرتون بهتره من شهرستان هستم کندلا اینجا نیست

    • 1400/03/07
      0 0

      منم همین سوالو دارم لطفا جواب بدید

    • 1400/06/15
      0 0

      من سه جلسه لیزر موهای زائد صورت رفتم ولی هنوز نتیجه نگرفتم بر عکس بعد از شیو موها زبر تر و زودتر بطور دسته‌ای در میاد آیا ادامه بدم نتیجه میگیرم

  • 1398/12/14
    2 1

    من ۴جلسه با دستگاه الکس لیزر رفتم ولی دستگاهش دچارمشکل شد رفتم کلینیک دیگه با دستگاه دیگه که اسمش رو نمیدونم لیزر انجام دادم ولی این جلسه نسبت به جلسات فبل رشد موهام خیلی خیلی بیشتر شده دلیلش چیه باید چکار کنم

    • 1398/12/14
      0 0

      سلام تعویض دستگاه لیزر ممکنه یکم تو روند لیزرتون باعث اختلال بشه. اما نوع دستگاه لیزرتون هم مهمه.

  • 1398/12/17
    2 0

    من اولین جلسه لیزر را رفتم بعد از آن موهام ضعیف شد و ریخت بعد از چند بار که موهام رشد کرد و من شیو کردم موهام پرپشت تر و مشگی تر شد طوری که قبل از لیزر اصلا اینطور نبود آیا مشگلی وجود داره و آیا لیزر به بدن من جوان نمیده؟

    • 1398/12/19
      0 0

      سلام شاید بین جلساتتون زیاد شیو میکنید. بهتره برای جواب دقیقتر با پزشک مرکز لیزر موردنظرتون مشورت کنید.

  • 1398/12/19
    0 0

    سلام من حدود ۴۰ روز پیش اولین باز فول بادی لیزر کردم میخواستم بدونم الان که کرونا اومده نمیتونم برم برم لیزر و میره تا بعد عید ینی فاصله زمانیش حدود ۷۱ روز میشه ، ایا باعث میشه لیزر جواب نده ؟

    • 1398/12/19
      0 0

      سلام چون جلسه ی اولتون بوده ممکنه تاثیر نداشته باشه بهتره سر 4هفته جلساتتون رو برید.

    • 1399/12/13
      0 0

      سلام ، دستگاه فول بادی با دستگاه کندلا الکس فرق میکند

    • 1400/03/22
      0 0

      فول بادی که دستگاه نیست .نوع لیزره که کل بدنتون لیزر میکنید.کندلا اسم دستگاهه

  • 1398/12/24
    1 0

    سلام من از سال 95درگیر لیزر گردنم هستم تا حالا با دستگاه دایود و دکا لیزر کردم ولی نتیجه نگرفتم این ماه هم با الکس کندلا لیزر کردم تقریبا 8روز قبل ولی هنوز ریزش موهام شروع نشده و خیلی اذیت میشم من میتونم امیدوار باشم که جواب بگیرم چون واقعا دارم اذیت میشم

    • 1398/12/24
      0 0

      سلام تاثیر کندلا از دستگاه های دیگه بیشتره. بعد از اولین جلسه حدودا 2 هفته طول میکشه موها ریزش کنه. معمولا بعد 3،4 جلسه تاثیر لیزر مشخص میشه.

  • 1398/12/26
    0 0

    سلام خسته نباشید من 2روزه که اولین جلسه لیزرمو رفتم ولی خودم چیزی از کم شدن موها حس نمیکنم چون مثه زمانیکه شیو‌ میکنم هستش و موها مثه اون موقع داره درمیاد.به نظرتون اصلا لیزر تاثیر داشته واگه داره کی موها از این زمختی در میان؟و کی میریزن؟در ضمن دستگاه کندلا نبود

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام معمولا 3،4 جلسه طول میکشه تا تاثیر لیزر مشخص شه و بهتره تو طول درمان لیزر زیاد شیو نکنید. دستگاه لیزری که استفاده کردید هم مهمه.

  • 1399/01/06
    2 0

    سلام توی یکی از جوابهاتون خوندم ک لیزر سفید کننده بحثش جداست میتونم بدونم قضیه اون چیه؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام متاستفانه ما فعلا دستگاهشو نداریم.

  • 1399/01/08
    0 0

    سلام من اولین جلسه لیزرم با دستگاه الکساند کندلا رو تو ماه بهمن انجام دادم و دومی رو تو ماه اسفند ولی هنوز موهام درنیومدن که بخوان بریزن خیلی میترسم نکنه موها برگشته بشه لطفا راهنماییم کنین ممنون

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام 4 جلسه ی اول لیزر باید به موقع و هر 30 روز انجام شه. احتمالا لیزر روی بدن شما نتیجه خوبی داشته. اما واسه اطمینان بیشتر با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/01/09
    0 0

    من دو جلسه لیزر رفتم دیگه خورد به این مریضی نتونستم برم الان‌کل پام پر شده از زیر پوستی آیا طبیعیه؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام بله تا حدی طبیعیه. میتونید کیسه بکشید و واسه اطمینان خاطر با پزشک مرکز لیزرتون صحبت کنید.

  • 1399/01/10
    0 0

    سلام خسته نباشید من ۶ جلسه با دستگاه الکس لیزر میرم فقط ناحیه بکینی بخاطر داع بودن نشده ک بزارم انجام بدن. زایلاپی هم استفاده کردم فایده نداشته چیکار کنم ممنون مبشم راهنماییم کنید

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام زایلاپی باید 30 تا 40 دقیقه روی بدنتون بمونه و شسته شه بعد لیزر انجام شه. اگه اینکار نتیجه نداد با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/01/21
    0 0

    سلام من ۲ جلسه لیزر انجام دادم اولی با دستگاه ویکینی‌ دایود که واقعا تاثیر داشت ولی‌ بنا‌به‌دلایلی نتونستم برم همون دستگاه با فاصله‌۴۲ روز رفتم دستگاه پلاتنیوم پلاس ۲۰۲۰ بهم گفتن ۳۰ روز دیگه‌ بیا، الان میخوام برم این روز ان روز میکنه، به نظر شما کدوم دستگاه‌ جوابدهی بهتری داره؟! و اینکه نامنظم طی کردن مراحل چه تاثیری داره؟!

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام الکس کندلا جوابدهی بهتری داره معمولا. اگه منظم و به موقع برای لیزر مراجعه نکنید، تو جوابدهی لیزر و رند لیزرتون تاثیر منفی داره و ممکنه با توجه به فاصله ی بین جلساتتون دیرتر جواب بگیرید.

  • 1399/01/21
    0 1

    من ۴جلسه لیزر میرم و دکترم گفته ک شیونکنم ولی من موهای مشکی و کلفتی دارم اشکالی داره ک با قیچیی کوتاهشون کنم؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام بهتره به حرف دکترتون گوش کنید و کاری نکنید.

  • 1399/01/22
    0 0

    سلام من همزمان با لیزرم که جلسه اوله قرص اسپیرونولاکتون و متفورمین مصرف میکنم مشکلی نداره؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام با پزشک مرکز لیزرتون صحبت کنید؛ شاید بنا به صلاحدید ایشون لازم باشه تنظیمات عوض شه.

  • 1399/01/24
    1 1

    من ۶ جلسه لیزر رفتم با الکس بهم گفت موهات دیگه زبر مشکی نیست نیا ۳ ماه یه بار بیا گفت وقتی زبر مشکی نباشه تارهاش نازک بشه جواب نمیده فایده تداره بیای ۳ ماه یه بار بیا اما موهام بعد از ۱ ماه در اومد .قسمت چانه هست.میخواستم ببینم ایا این درسته که میگن در میاد فقط نازک.یا کلا باید بعد از ۸ جلسه در نیاد مو؟؟؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام بعد 4 یا 5 جلسه باید 45 روز یکبار برای لیزر مراجعه کنیدتا حدودا 8 جلسه کامل شه. بعد این جلسات باید هرموقع 30 تا 40 درصد موهاتون مجدد رشد کرد برای شارژ برید لیزر.

  • 1399/01/26
    0 1

    من با لیزر موهام از بین رفته ولی دونه های مشکیه مو هنوز روی پوستمه این دونه ها میره من جلسه ۵ با سوپرانو هستم

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام معمولا دونه های زیرپوستی با کیسه کشیدن از بین میره اما بهتره برای اطمینان، پزشک مرکز لیزرتون شما رو ببینن.

  • 1399/01/29
    0 0

    مصرف همزمان قرص بیوتین با لیزر پشت گردن تاثیری روی برگشت مو داره؟؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام بله تاثیر داره.

  • 1399/01/31
    0 0

    سلام من شهرستان هستم و واسه کل صورتم رفتم لیزر الان پنج جلسس رفتم قبلا ایقد مو نداشت صورتم بیشترشدن چکارباید کنم؟اگ دستگاه لیزرمو عوض کنم مشکلی پیش نمیاد یا مثل اینه ک از صفر شروع میکنم؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام صورت معمولا بیشتر طول میکشه تا جواب بده اما اگه هنوزم بیشتر میشه بهتره با پزشک مرکز لیزرتون صحبت کنید. با تغییر دستگاه ممکنه اولش موهاتون زیاد شه بعد نتیجه مشخص شه.

  • 1399/02/01
    1 0

    سلام خسته نباشید من رفتم لیزر با همون دستگاه الکس تو جلسه چهارمو موهای صورتم خیلی ضخیم شد برا جلسه پنجم باز رفتم الان یک هفته از لیزرم میگذره ولی موهام انگار زد بیرون وزخیم. میخوام بدونم این عادی و با ادامه دادن جلسات لیزر خوب میش صورتم

    • 1399/02/02
      0 0

      سلام معمولا صورت دیرتر جواب میده و ممکنه که تو جلسات اول یکم زیاد شه. با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید شاید نیاز باشه تنظیمات خاصی رو برای شما روی دستگاه اعمال کنن.

  • 1399/02/01
    2 0

    من ۴الی ۵ جلسه لیزربا الکس انجام دادم راضی نبودم مشگل هورمون هم ندارم اما متاسفانه من اطلاع نداشتم موهای روی بازو و شکمم و گردنمو صورتم خیلی کم بودن و نازک و بور ولی خانمی که لیزر کرد واسم میزد والان این ناحیه ها سه برابر شده و مشکی و ضخیم وپخش تر شده رو پوستم الان دو جلسه اس کندلا دارم میرم و بهتره اما نمیدونم این نواحی را چیکار کنم چون نازک و ضخیم درهم شده واز طرفی نه میشه نزنم و از طرفی هم میترسم بزنم بدتر بشه و خب نشه چیکار کنم

    • 1399/02/02
      0 0

      سلام معمولا تو این شرایط بهتره که به روند لیزرتون ادامه بدید تا موهاتون کمتر شه. با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/02/04
    1 1

    سلام من ریزش موشدید دارم ازطریق لیزر فول بادی انجام میدم تازه جلسه ۷ تموم کردم متاسفانه بخاطر داروهایی که میخورم موهام رشد میکنه بنظر شما بعد جلسه ۸ من کی میتونم لیزرو‌شروع کنم چون رشد مو دارم

    • 1399/02/07
      0 0

      سلام تا وقتی رشد میکنه میتونید 1ماه یبار یا 1ماه و نیم یکبار لیزر کنید.

  • 1399/02/13
    0 0

    سلام من دارم با دستگاه کندلا لیزر میکنم جلسه اولم دو روز پیش بود مشکل هورمونی هم دارم و درمانشو با اسپیرونولاکتون و ‌ال دی از دو هفته دیگه شروع میکنم ( زمان پریودیم ) الان موهاش دراومده لیزر به نظرتون جواب میده روی صورتم ؟!

    • 1399/02/18
      0 0

      سلام اگه کرکی نباشه جواب میده اما چون هم مشکل هورمونی دارید هم صورت به نسبت جاهای دیگه دیر جواب میده، ممکنه جلسات بیشتری نیاز باشه برید.

  • 1399/02/13
    2 0

    سلام من دارم با دستگاه کندلا لیزر میکنم جلسه اولم دو روز پیش بود مشکل هورمونی هم دارم و درمانشو با اسپیرونولاکتون و ‌ال دی از دو هفته دیگه شروع میکنم ( زمان پریودیم ) الان موهاش دراومده لیزر به نظرتون جواب میده روی صورتم ؟!

    • 1399/02/18
      0 0

      سلام پاسخ داه شد.

  • 1399/02/17
    0 0

    من ۱۰جلسه کامل رفتم اگه بخوام شیو کنم ی اپلاسیون ی تیزبر کدوم روش بهتره

    • 1399/02/18
      0 0

      سلام اگه قصد دارید لیزرتون رو ادامه بدید و واسه شارژ برید، از ژیلت استفاده کنید.

  • 1399/02/17
    0 0

    سلام خسته نباشید.من ۲روز پیش جلسه شارژ انجام دادم.حالا موهام دراومده وهمچنان ریشه داره و سفت هست یعنی سست نشده.خواستم بدونم طبیعیه وبعد۲هفته ریشه ها سست میشه یا اینکه درجه لیزر پایین بوده؟

    • 1399/02/18
      0 0

      سلام تو دوره ی شارژ قائدتا نباید اینطوری باشه. اما بستگی به ناحیه ای که رشد کرده و دستگاهی که استفاده کردید هم داره.

  • 1399/02/19
    0 0

    سلام، کارایی دستگاه ریوکسی چطوره ؟ من چند سال قبل شش تا هفت جلسه لیزر با دستگاه الکس انجام دادم و خوب جواب گرفتم. اما الان به اون مرکز دسترسی ندارم و دوباره موهای صورتم داره به همون حالت قبل برمیگرده و دوباره شروع کردم جلسات لیزر صورتمو. دیروز جلسه اول بود و با توجه به دوره قبلی لیزری که من انجام دادم و ایندفعه دکتری که پیشش رفتم دستگاهش ریوکسی هست آیا جواب میگیرم ازش؟؟؟

    • 1399/02/20
      0 0

      سلام الکس طول موج دستگاهتون بوده نه مدلش. چون چند جلسه با اون رفتید بهتره که با همون مدل دستگاه ادامه بدید.و با تغیر دستگاه ممکنه موهاتون تو جلسات اول یکم برگرده.

  • 1399/02/20
    0 0

    من به شرایط قبلی دسترسی ندارم فعلا. الان مجبورم برم پیش یه دکتر دیگه . آیا من با دستگاه ریوکسی جواب میگیرم ؟ و جواب اینکه کارایی این دستگاه چطوره برام خیلی مهمه

    • 1399/02/23
      0 0

      سلام نتیجه ی لیزر تا حدی به خود افراد هم بستگی داره و نمیشه کلی نظر داد.

    • 1399/02/24
      0 0

      ممنونم از پاسخ دهی شما

  • 1399/02/24
    1 0

    سلام من دو جلسه لیزر رفتم چانه و پشت لبمو از اون موقع ک لیزر رفتم گونه ام ک مو زائد نداشته الان موهاش ب صورت زائد در شدن چرا؟

    • 1399/02/25
      0 0

      سلام موهای پرزی اگه لیزر شه تحریک و بیشتر میشه.

  • 1399/02/26
    0 0

    سلام فقط برای ۴ جلسه اول باید شیو کرد ؟ بقیه جلسات نیازی به شیو نیست ؟

    • 1399/02/28
      0 0

      سلام قبل از هر جلسه لیزر حتما باید شیو کنید.

  • 1399/02/27
    0 1

    سلام و عرض خسته نباشید.من ۶ جلسه لیزر ساق پا انجام دادم.در جلسات اولیه پام ب خوبی ریزش داشت ولی در جلسات ۵ و ۶ اصلا پام ریزش مو نداشته ....ب نظر شما طبیعیه؟ و باید چکار کنم؟ میشه گفت حدود ۸۰ یا ۷۰ درصد موهای پام باقی مونده. اسم دستگاه لیزر الکساندرایت پلاتینیوم پلاس ۲۰۱۹آلماآمریکایی هست.

    • 1399/02/28
      0 0

      سلام تاثیر لیزر هم به صورت ریزش مو مشخص میشه هم ممکنه انقدر ضعیف شه که اصلا در نیاد مو. شما باید ببینید در کل رشد موهاتون به چه صورته کم شده یا نه.

  • 1399/02/27
    0 0

    سلام من جلسه اول لیزر رفتم بعد از چهارده روز نصف موها نریخته باید چکار کنم

    • 1399/02/28
      0 0

      سلام مشکلی نیست معمولا جلسه اول لیزر تاثیر خیلی چشمگیری نداره اما تو جلسات بعد کم کم تاثیرش مشخص میشه.

    • 1399/02/28
      0 0

      سلام مشکلی نیست معمولا جلسه اول لیزر تاثیر خیلی چشمگیری نداره اما تو جلسات بعد کم کم تاثیرش مشخص میشه.

  • 1399/02/27
    0 1

    سلام . من ۴ جلسه لیزر چانه رفتم با دستگاه الکس .بعد دوهفته موهام میریزه ولی اصلا موهام کم نشده وتغییری نکرده . و رویش مجددش بازم به همون رواله .چندروز دیگه جلسه پنجمه . و تواین چهارهفته اصلا شیو نکردم . دلیلش چی میتونه باشه ؟

    • 1399/02/28
      0 0

      سلام ممکنه تنظیمات نیاز به تغیر داشته باشه. با پزشک متخصص مرکز لیزرتون صحبت کنید.

  • 1399/02/28
    0 0

    سلام من تقریبا چند ماه پیش قسمت پشت لبم لیزر الکس انجام دادم و دیگه ادامه ندادم یعنی فقط یک جلسه رفتم حالا موهام نازک و کم شده با همون یک جلسه ولی پوست پشت لبم با اینکه یک قسمت هاییش اصلا مو نداره اما تغییر رنگ داده و به سبزی میزنه حالا باید چکار کنم ؟

    • 1399/02/29
      0 0

      سلام اگه سوخته میتونید از کرم ترمیم کننده ی سیکالفِیت استفاده کنید.

  • 1399/02/30
    0 0

    سلام من ۹ جلسه لیزر با ۲تا دستگاه متفاوت رفتم ولی هیچکدوم جواب درست نداد یعنی موهام تقریبا برگشته بنظرشما چرا اینطور شده و تا چند جلسه دیگه جواب میده؟

    • 1399/02/30
      0 0

      سلام تغیر دستگاه روند لیزر رو بهم میزنه و موها ممکنه برگرده. هر دستگاه دوره ی مخصوص خودشو داره؛ بهتره یه دستگاه رو انتخاب کنید و با همون ادامه بدید. تعداد جلسات هم به نوع دستگاه و تا حدودی به خود هر شخص بستگی داره.

  • 1399/02/31
    0 0

    سلام عزیز جلسه اول لیزرم با دستگاه دایو تازه انجام دادم روی بازوهام موهاش نازکه اینجا خوندم ک ممکنه زمخت شه بعد لیزر میشه از جلسات بعد این ناحیه رو لیزر نکنم این ی بار آیا میتونه تأثیری رو زمخت شدن موهای بازو داره یا نه ممنونم

    • 1399/02/31
      0 0

      سلام بهتره اجازه بدید موها کمی رشد کنه تا ضخامتو ببینید. اگه زیاد نشده بود ادامه ندید.

  • 1399/03/06
    1 0

    سلام،در هر جلسه لیزری که میری.باید هر جلسه پول داد؟

    • 1399/03/07
      0 0

      سلام بله

  • 1399/03/06
    0 1

    سلام هر جلسه ای یک ماه صورت میگیره؟

    • 1399/03/07
      0 0

      سلام 4 جلسه اول هر ماه بعد 4 جلسه هر 45 روز

    • 1399/09/10
      0 0

      سلام من با دستگاه کندلا یه جلسه لیزر کردم ولی جلسه دوم دوماهه وقت داده دیر نیست اینجا شما ذکر کردین ماهی یه بار

    • 1399/09/10
      0 0

      سلام چرا 2 ماه فاصله اونم تازه بعد جلسه ی اول زیاده.

  • 1399/03/10
    0 0

    سلام من الان ۸ روزه که میگذره لیزر کردم مشکلی نداره شیو کنم؟؟؟؟؟

    • 1399/03/10
      0 0

      سلام تو 2 هفته اول موها شروع میکنه به ریختن. بهتره تو این مدت شیو نکنید.

  • 1399/03/10
    0 0

    سلام من میخوام کل بدنمو لیزر کنم بعدش قصد بارداری دارم آیا بارداری باعث برگشت موها میشه

    • 1399/03/10
      0 0

      سلام بله بخاطر تغیر هورمون ممکنه کمی باعث برگشت مو بشه.

  • 1399/03/10
    0 0

    من تا حالا لیزر نکردم ولی خیلی پر مو هستم ۳یا ۴ ماه دیگه هم عروسیم هست با لیزر حل میشه مشکلم تو خدا جواب بدین ممنون میشم

    • 1399/03/11
      0 0

      سلام تو 3،4 ماه دوره ی لیزرتون کامل نمیشه اما ضخامت موهاتون و رشد موهاتون کمتر میشه. بعد این جلسات باید لیزرتون رو همچنان ادامه بدید.

  • 1399/03/11
    0 0

    سلام وقت بخیر من بیکینیو با دستگاه کندلا لیزر کردم دوروزه، اما متاسفانه انگار تمام قسمتهارو پوشش ندادن و تمامی قسمتها انجام نشده چون هنوز موها هستن و رشدشونو میبینم چه کاری باید انجام بدم؟صبر کنم تا جلسه بعد یا اینکه دوباره انجام میدن؟

    • 1399/03/12
      0 0

      سلام تو جلسات اول 2 هفته طول میکشه مو ریزش پیدا کنه. بیکینی هم چون ناحیه حساسیه یکم دیرتر نتیجش مشخص میشه.

  • 1399/03/14
    0 0

    سلام من با دستگاه پلاتینیوم پلاس لیزر کردم دستگاهش خوبه؟ از جلسه اول هم 12 روز میگذره ولی مویی نریخته آیا طبیعیه؟

    • 1399/03/17
      0 0

      سلام تا 2 هفته ی اول طبیعیه؛ مخصوصا بعد از جلسه ی اول.

    • 1399/05/27
      0 0

      تاثییر تا چه حد هست اخه کندلا خیلی درد داره من به خاطر دردش رفتم ایس پلاتنیوم

    • 1399/06/25
      0 0

      سلام من هم میخوام با دستگاه پلاتینییوم پلاس لیزر کنم شما راضی بودین از دستگاه؟

  • 1399/03/14
    1 0

    سلام من ۶جلسه لیزر با دستگاه الکس روپشت سر هم رفتم وبعدش باردار شدم ،۹ماه فاصله میوفته بینش میترسم اون ۶ جلسه که رفتم هیچی شه ،ایا بعده ۹ ماه دوباره موهام برمیگردن و باید از اول شروع کنم .۹ماه فاصله ی زیادیه

    • 1399/03/17
      0 0

      سلام بله یکم فاصله ی زیادیه؛ و تغیرات هورمونی هم ممکنه باعث بیشتر شدن مو و اختلال تو روند لیزر شه.

  • 1399/03/15
    1 1

    سلام من اولین جلسه رو فول بادی و زیر چونه رفتم ولی 15 دقیقه بیشتر طول نکشید; بنظرتون زمان جلسه کم نیست میترسم کم کاری کرده باشه و نتیجه دلخواهمو نگیرم

    • 1399/03/17
      0 0

      سلام به دستگاهی که لیزر میکنید بستگی داره

  • 1399/03/16
    0 0

    من چهار جلسه با دستگاه اسكلپيون مديا استار ٢٠١٩ ليزر رفتم فقط دو جلسه ي اول نيمي از موهاي پام رفت اما بيكيني تاثيري خاص نداشت و جلسات چهارم و پنجم هم تقريبا بي تاثير بود در صورتيكه اون مركز ادعا داشتند جديد ترين و بهترين دستگاه رو دارند و از كاندلا هم بهتر هست ميشه راهنمايي كنين ؟

    • 1399/03/17
      0 0

      سلام بیکینی دیر جواب میده کلا. تاثیر کندلا از بقیه دستگاه ها بیشتره.

  • 1399/03/19
    0 0

    سلام من با دستگاه الکس دایوود تقریبا کل بدنمو الان دو جلسه هست لیزر کردم از همون جلسه اول بیکینی ام نصف بیشترش بعد ۱۵ روز ریزش کرد زیر بغلمم راضی بودم ولی دست تا ارنج و پاهام چندان ریزش نداشتن حتی حس میکنم همون یذره هم که ریخته بود الان اومده ! این سری درجه دستگاه رو خواهش کردم برد بالاتر واسم نمیدونم بعد ۱۵ روز این جلسم ریزش کنه دست و پام یا نه 🥺

    • 1399/03/20
      0 0

      سلام 2 جلسه زوده که بخواید تاثیر دستگاه لیزری که انتخاب کردید رو ببینید. به تدریج تاثیرش مشخص میشه.

  • 1399/03/19
    0 1

    ببخشید من یک جلسس برای لیزر رفتم برای بیکینی با دستگاه کی ای اس چطوره به نظرتون؟ بعد تو قسمت بیکینی نواحی که موهم نداشته الان مو در اومده دلیللش چیه ولی قسمتی از موهای بیکینی ریخته

    • 1399/03/20
      0 0

      سلام تاثیر هر دستگاه رو هر فرد متفاوته. لیزر رو موهای پرزی برعکس جواب میده.

  • 1399/03/24
    0 0

    سلام. من ۷ جلسس فول بادی لیزر با دستگاه الکساندر رفتم. بنظرم فقط زیربغلم خوب جواب داده تا حدودی هم ارنجم. بقیه جاها همچنان مو در میاد و پاهام کلی زیر پوستی درومده.البته موهایی ک درمیاد به زبری قبل نیست مخصوصا ژنیتال. مشکل هورمونی هم ندارم. بنظرتون چقدر دیگه طول میکشه تا کمتر شه موهام؟ چقدر دیگه لازمه پشت هم برم؟

    • 1399/04/01
      0 0

      سلام دستگاهتون مهمه که چی بوده. میتونید دستگاهتون رو تغیر بدید و یا با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/03/25
    0 0

    سلام. ایا لیزر با دستگاه الکساندرایت ب موهای نازک با پوست سبزه خوب جواب میده؟ مچکرم از پاسخگویی شما...

    • 1399/04/01
      0 0

      سلام اگه پرزی باشه خیر

  • 1399/03/28
    0 0

    سلام من ۴ جلسه قسمت بیکینیمو با کندلا داخله ایران انجام دادم و جلسه اخر خیلی راضی بودم اصلا مو ریزش نکرد و بعد از ۲ ماهو نیم تازه شروع به رشد کرد. بعد از ۵ ماه خارج از ایران با کندلا دوباره انجام دادم اما مو داره رشد میکنه و احساس میکنم مثله دفعه پیش جواب نداده. علتش چی میتونه باشه؟ آیا جلساته قبلم هدر شد؟

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام بیکینی کلا دیر جواب میده. شما باید دوره ی لیزرتونو ادامه میدادید اما 5 ماه فاصله انداختید. هدر که نه نشده اما این دفعه دورتونو کامل ادامه بدید.

  • 1399/04/02
    0 0

    سلام من جلسه چهارم که لیزر کردم .۲جلسه اول هیلی نازک شد واسه بکینی ولی بعد جلسه سوم موهام بیشتر شد.مثل قبلم زبر نیست ولی ریزشش در حد چندتا مو هست زیاد نیست . شما میگید ریزش میکنه ریزشش خیلی باید زیاد باشه

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام بیکینی کلا دیر جواب میده.البته به دستگاهتونم بستگی داره.

  • 1399/04/07
    0 0

    سلام من ۴ تیر لیزر کردم تا دو سه روز خوب بود یعنی مویی درنمیومد اما ب تازگی داره موها رشد میکنه منظور از رشد کمی زیر بغلم موهاش در اومده ولی موها ب صورت کوتاه درمیاد دستم هنوز درنیومده ولی بخشای دیگه دونه های سیاه داره انگار داره رشد میکنه بعد فول بادی رفتم با دستگاه کندلا بعد پزشک از روی اینکه عادت ماهانه م منظم یا نه فک کنم فهمید من مشکل هورمونی ندارم ولی در آخر دو تا سوال دارم آزمایش هورمون باید تو ماهانگی باشه و فک میکنم هورمون مردانه دارم چون سینه هام مو داره که مشکی هست برام لیزر کردن و اینکه به آزمایشگاه بگم چ آزمایشی ازم بگیره آیا با خوردن قرص و همزمان لیزر جواب میگیرم

    • 1399/04/09
      0 0

      سلام مشکلی نیست میتونید لیزر کنید. بله با درمان همزمان، لیزر جواب میده.

  • 1399/04/10
    0 0

    سلام من ۲ روز پیش اولین جلسه لیزر فول بادی با کندلا انجام دادم اما همچنان موها دارن رشد میکنن یعنی ممکنه تاثیر نداشته باشه؟ آیا شیو کنم یا تا جلسه ی بعد شیو انجام ندم؟ میتونم برای شیو از کرم یا پودر موبر استفاده کنم؟

    • 1399/04/11
      0 0

      سلام حداقل 3،4 جلسه باید با کندلا لیزر کنید تا نتیجشو ببینید الان زوده واسه نتیجه گیری. تو دوره ی لیزر، شیو بهتره که فقط روز قبل از جلسه لیزر و با ژیلت انجام شه.

  • 1399/04/10
    0 0

    سلام خسته نباشید من جلسه ۵ لیزر هستم با دستگاه الکساندرا.ولی من هنوز رویش مو دارم در قسمت های لیزر .ولی خیلی نازک شدن یک هفته مونده که بخوام برم برای جلسه بعد لیزر موهای بدنم رشد میکنه.طبیعی هستش ایا

    • 1399/04/11
      0 0

      سلام بستگی به دستگاهتون داره. الکساندرایت طول موجه. بعد 5 جلسه رشد مو طبیعیه اما باید سرعت رشد و ضخامت موها کمتر شده باشه.

  • 1399/04/10
    0 0

    سلام خسته نباشید من جلسه ۵ لیزر هستم با دستگاه الکساندرا.ولی من هنوز رویش مو دارم در قسمت های لیزر .ولی خیلی نازک شدن یک هفته مونده که بخوام برم برای جلسه بعد لیزر موهای بدنم رشد میکنه.طبیعی هستش ایا

    • 1399/04/11
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/10
    0 1

    سلام وقت بخیر ..من الان جلسه ۶وم لیزر برای قسمت بکینیمم تا الان هیچ مویی رشد نکرده بود ولی الان دوباره زیاد شده😐اصلا قرص هورمونی چیزی استفاده نکردم....میخواستم ببینم عادیه؟؟

    • 1399/04/11
      0 0

      سلام معمولا تو جلسه ی 6 برگشت مو طبیعی نیست. اما نگران نباشید و با اپراتور و پزشک متخصص مرکز لیزرتون صحبت کنید.

    • 1399/05/27
      0 0

      سلام میخواستم بدون لیزر باعث مو برگشتی در بدن میشه؟؟

  • 1399/04/12
    0 0

    سلام .وقت بخیر.من ۴جلسه لیزر رفتم .۳جلسه اول بادستگاه الکساندریت انجام دادم و۱جلسه آخر بادستگاه پلاتینیوم پلاس ۲۰۲۰ ولی الان که ۲هفته از جلسه ۴گذشته رشدموهام بیشترشده حتی موهایی که توی سه جلسه ریخته بود مجدد رشد کرده میشه راهنمایی کنید که چطور میتونم نتیجه بهتر بگیرم بنطرتون باکدوم دستگاه ادامه بدم

    • 1399/04/14
      0 0

      سلام تغیر دستگاه باعث میشه چند جلسه اول مو زیاد شه. دوره ی لیزرتون رو با 1 دستگاه ادامه بدید.

  • 1399/04/13
    0 0

    سلام.من فعلآ دو جلسه لیزر فول بادی کندلا۲۰۲۰ انجام دادم .۴هفته فاصله بین جلسه اول تا جلسه دوم موهای بدنم ریختن و اصلآ درنیومدن.با این تفاسیر یعنی بدنم خوب جواب داده ؟و ۴جلسه لیزر کافیه برای من؟

    • 1399/04/14
      0 0

      سلام خیر معمولا جلسه اول این اتفاق واسه همه میوفته و واسه نتیجه گیری زوده. شما باید دوره ی لیزرتونو کامل برید. بستگی به دستگاه هم داره اما معمولا دوره ها 6 جلسه ایه.

  • 1399/04/15
    0 0

    سلام. من تقریبا یک هفتس که رفتم لیزر و اسم دستگاه هم دایود هستش. میخوام بدونم این دستگاه واسه پوست و مو تیره خوب جواب میده؟

    • 1399/04/16
      0 0

      سلام دایود طول موج دستگاهه. رو هر فردی هر دستگاهی تاثیر کمی متفاوت داره نمیشه کلی گفت.

  • 1399/04/18
    0 0

    سلام من تازه لیزر و شروع کردم یه جلسه رفتم دستگاهش adss هست با طول موجهای کوتاه و بلند بنظرتون چطوره؟

    • 1399/04/18
      0 0

      سلام هر دستگاهی تاثیر متفاوت رو افراد مختلف داره نمیشه قطعی نظر داد.

  • 1399/04/19
    0 0

    سلام من پنج روز پیش جلسه اول با دستگاه مکس کندلا لیزر کردم دست و پا و زیر بغل اما همشون مو رشد کرده و دون دون سیاه انگار مو زیر پوست مونده اینجوری شده جای نگرانیه؟؟؟🙁

    • 1399/04/21
      0 0

      سلام نه فعلا شیو نکنید اجازه بدید موها رشد کنه کامل.

  • 1399/04/19
    0 0

    سلام من پنج روز پیش جلسه اول با دستگاه مکس کندلا لیزر کردم دست و پا و زیر بغل اما همشون مو رشد کرده و دون دون سیاه انگار مو زیر پوست مونده اینجوری شده جای نگرانیه؟؟؟🙁

    • 1399/04/21
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/19
    0 0

    سلام من پنج روز پیش جلسه اول با دستگاه مکس کندلا لیزر کردم دست و پا و زیر بغل اما همشون مو رشد کرده و دون دون سیاه انگار مو زیر پوست مونده اینجوری شده جای نگرانیه؟؟؟🙁

    • 1399/04/21
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/19
    0 0

    سلام ببخشید من مشکل هورمونی دارم و دکترم گفتن حتما باید لیزر انجام بدم تا موهای زائدم رفع بشه میخواستم موهای زائد پیشونیم هم زخیم میخواستم بدونم اگ پیشونیمم لیزر کنم تاثیری روی ابرو و موهای سرم داره باعث ریزش میشه ؟انجام بدم یا نه؟؟؟

    • 1399/04/21
      0 0

      سلام خیر مشکلی پیش نمیاد.

  • 1399/04/20
    0 0

    سلام من با همين دستگاه كه شما گفتين بهترينه بيزر ميكنم.حدودا پنج جلسه رفتم ولي اصلا ريزش مو ندارم چرا

    • 1399/04/21
      0 0

      سلام تاثیر لیزر فقط به ریزش مو نیست. لیزر با کم کردن سرعت رشد و ضخامت مو هم رو درمان مو اثر میذاره.

  • 1399/04/26
    0 0

    سلام من در اينترنت خواندم كه با دستگاه كندلا نميشه كل بدن رو در يك جلسه ليزر كرد چون بدن توانايي جذب رو در يك جلسه نداره.اين مطلب درسته؟پس وقتي ميگن فول بادي و جلسه اي حساب ميشه چي؟

    • 1399/04/28
      0 0

      سلام خیر در یک جلسه میشه کل بدن رو لیزر کرد.

  • 1399/04/30
    1 0

    سلام من راکوتن مصرف میکنم برای جوش های صورتم تحت نظر پزشک ایا تاثیری روی لیزرم داره؟موهای پایین زیر بیکینیم اصلا نمیریزه جلسه دوم لیزر هستم

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام برای لیزر، باید حداقل 2 ماه از مصرف راکوتان گذشته باشه.

    • 1399/09/20
      0 0

      چرا باید دوماه از راکوتان بگذره

  • 1399/04/30
    0 0

    سلام ببخشید من دو ماه لیزرو انجام دادم ولی الان ناخاسته باردتر شدم دیگه نباید ادامه بدم؟؟ و اینکه اگه نباید ادامه بدم دوباره به حالت اول برمیگرده و بی تاثیر؟

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام خیر نباید انجام بدید.

  • 1399/05/03
    0 0

    سلام من 17روزبادستگاه الکساندرایت کندلالیزربکینی انجام دادم بعدازدوهفته بجزیه قسمتی همه موهاریختن اون قسمتی که نریخته ممکنه بمونه

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام تو جلسات بعدی تاثیرش بیشتر میشه. اما در کل بیکینی دیر جواب میده.

  • 1399/05/03
    0 0

    سلام موهایی که بعد از لیزر ریشه شون سست شده و دارن ریزش میکنن... اگه خودمون بکنیمشون تاثیر منفی داره؟

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام اجازه بدید خودشون بریزن.

  • 1399/05/03
    0 0

    سلام من پارسال مرداد ماه شروع به لیزر صورت و زیربغلم کردم همه جلسات رو هم رفتم ولی هنوز یه عالمه مو در میاره صورتم و زیربغلم دارم دیوونه میشم دستگاهمم الکسانداریت ۲۰۱۹ هستش باید چیکارکنم مشکل هورمونیم ندارم

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام الکس طول موج دستگاهتونه. میتونید با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشورت کنید و یا دستگاهتون رو عوض کنید.

  • 1399/05/05
    0 1

    سلام من اولین جلسه لیزر رو ۱۴ روز پیش رفتم یه مقدار موهای دستم ریخته و مقداری باقی مونده میتونم از کرم مو بر استفاده کنم؟

    • 1399/05/05
      0 0

      سلام تو دوره ی لیزر از ژیلت واسه شیو استفاده کنید. بهتره فقط روز قبل از لیزر شیو کنید.

  • 1399/05/06
    0 0

    سلام.من دو هفته پیش کل بدنم رو ipl انجام دادم.الان فقط قسمت بالای بیکینی و زیر بغل ریزش مو داشته.دست و پام هیچ تغییری نکرده.ممکنه قرار باشه تاثیر بذاره تا جلسه ی دوم آیا من تغییری توی رشد موهای دست و پام میبینیم؟

    • 1399/05/07
      1 0

      سلام ممکنه تاثیرشو تا 3 4 جلسه ی اول نبینید.

  • 1399/05/06
    0 0

    سلام.من دوهفته ی قبل لیزر فول بادی انجام دادم.قسمت نوک سینه و خط وسط سینه رو هم لیزر کردم.میخاستم بدونم چون بافت سینه ار چربیه عوارض نداره؟؟چون قسمت سر شونه و بالای سینه ام مر از جوشای ریزو قرمز شده.براهمین یکم نگرانم.ممنون میشم جوابمو بدید

    • 1399/05/07
      0 0

      سلام خیر مشکلی نیست جوش بعد لیزر طبیعیه

  • 1399/05/06
    0 0

    من سه روز قبل از اولین جلسه لیزر موهای شکم و بازوموبا کرم موبر زدم.ولی روز لیزر موها نیش زده بود براهمین برام لیزرو انجام دادن.ولی شنیدم نباید موبر استفاده کرد.خودمم جوابی رو اون قسمت هایی که موبر زدم نگرفتم و هیچ ریزشی نداشته.یعنی اون جلسه برام بی فایده بود؟؟

    • 1399/05/07
      0 0

      سلام بهتره فقط روز قبل از لیزر شیو کنید و اینکارو فقط با ژیلت انجام بدید.

    • 1399/05/08
      0 0

      بله متوجهم ولی من جلسه ی اول نمیدونستم که باید فقط از ژیلت استفاده کنم.میخاستم بدونم اون جلسه برام بی فایده بوده و هیچ اثری نخواهد داشت؟؟

    • 1399/05/08
      0 0

      سلام ایرادی نداره مشکلی پیش نمیاد. از الان به بعد مراعات کنید.

  • 1399/05/08
    0 0

    سلام خسته نباشین.من تو مرکز لیزری که رفتم دکتر گفت طبق قانون نمیشه ریش و سبیل اقایان لیزر شه و فقط خط ریش لیزر میشه ایا این واقعا درسته

    • 1399/05/08
      0 0

      سالم درسته اما تعدادی از مراکز لیزر، با گرفتن تعهد، لیزر ریش و سبیل هم انجام میدن.

  • 1399/05/08
    0 0

    سلام خسته نباشین.من تو مرکز لیزری که رفتم دکتر گفت طبق قانون نمیشه ریش و سبیل اقایان لیزر شه و فقط خط ریش لیزر میشه ایا این واقعا درسته

    • 1399/05/08
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/08
    0 0

    سلام خسته نباشین.من تو مرکز لیزری که رفتم دکتر گفت طبق قانون نمیشه ریش و سبیل اقایان لیزر شه و فقط خط ریش لیزر میشه ایا این واقعا درسته

    • 1399/05/08
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/09
    0 0

    سلام من اولین جلسه بیکینی را ۸ روز پیش رفتنم بعد ۸ روز چون مو هام ی زره در آمده بود با ژیلا زدم میتونم بپرسم مشکلی خو نداره

    • 1399/05/11
      0 0

      سلام تا 2 هفته بعد از لیزر نباید شیو شه. این دفعه مشکلی نیست.

  • 1399/05/10
    0 0

    سلام خسته نباشید،من دو جلسه لیزر زیر بغل رفتم بعد یکماه هنوز موهای زیر بغل در نیومده ایا لازمه برای جلسه سوم برم؟و از کجا بفهمم چند جلسه لازمه

    • 1399/05/11
      0 0

      سلام بله دوره ی لیزرتونو کامل برید.

  • 1399/05/10
    0 0

    ببخشید من جلسه اول لیزر رفتم بیشتر نقاط بدن رو انجام دادم و پولش زیاد شده بعد حالا ترسیدم چون بعضیا میگن بعد کلی جلسه نتیجه نگرفتن منم تازه پر مو هستم :( بنظرتون اگ جلسه اول بعد دو هفته ریزش داشتم به معنی این هست ک ۶ تا ۸ جلسه نتیجه رو میگیرم؟؟؟ لطفا جواب بدین :"""

    • 1399/05/11
      0 0

      سلام نتیجه گیری از لیزر تا حدی فردی هم هست. نه اون ریزش رو اکثریت دارن. بعد 3 4 جلسه تا حدی میشه تشخیص داد.

  • 1399/05/14
    0 0

    سلام فاصله بین هرجلسه لیزر باید چندروز باشه به من گفتن سه جلسه اول ۴۰ روز جلسات بعدم دوماه

    • 1399/05/14
      0 0

      سلام دوره ی هر دستگاه متفاوته اما معمولا 4 جلسه ی اول 30 روز یکبار و جلسات 8-6، 45 روز یکبار باید لیزر انجام شه.

  • 1399/05/16
    0 0

    عاااالی

  • 1399/05/18
    0 0

    عوارض لیزر چیا هستن؟

    • 1399/05/21
      0 0

      سلام اگه توسط اپراتو با تجربه انجام شه عوارضی نداره تو سایت مقاله راجع به این موضوع موجوده.

  • 1399/05/19
    0 0

    سلام. من در مرکزی یکبار لیزر gentlelase pro برای کل پا انجام دادم میتونم جلسه ۲تا ۸ رو در مرکز شما ادامه بدم؟ از لحاظ نتیجه دچار ایراد نمیشه؟

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام خیر مشکلی نیست

  • 1399/05/20
    0 0

    سلام من 12 جلسه بیکینیمو لیزر کردم قسمت پایین بیکینیم هنوز موهاش زیادو زخیمه با دستگاه الکس اریون طبیعیه؟

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام بعد 12 جلسه موهاتون باید خیلی کم شده باشه و تاثیرشو ببینید

  • 1399/05/20
    0 0

    سلام من 12 جلسه بیکینیمو لیزر کردم قسمت پایین بیکینیم هنوز موهاش زیادو زخیمه با دستگاه الکس اریون طبیعیه؟

    • 1399/05/22
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/21
    0 0

    سلام ببخشید من با همین دستگاه لیزر کردم جلسه اولم بود ولی بعد دو روز دوباره موهام در اومدن لیزر بیکینی الانم کل بدنم دون دون قرمز شده و خیلی حساسم مو هام در بیاد میتونم شیو کنم و این قرمزی خوب میشه ؟

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام تا 2 هفته بعد از لیزر اصلا شیو نکنید برای قرمزیتون میتونید از پماد هیدروکورتیزون استفاده کنید.

  • 1399/05/25
    0 0

    سلام من جلسه سوم لیزم هست دو جلسه اول خیلی خوب و ریزش کامل داشت موهام ولی این جلسه سوم که رفتم کل موهام بعد لیزر داره برمیگرده مشکل هورمونی و... ندارم

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام برگشت مو تو جلسات سوم چهارم طبیعیه اما بهتره این موضوع رو با پزشک مرکز لیزرتون و اپراتورتون درمیون بزارید.

  • 1399/05/27
    0 0

    سلام من جلسه شیشم لیزرمو رفتم با دستگاه الکس دایود موهای بدنم کم شده ولی یه سریا بازم در میاد طبیعیه به همون ضخامت طبیعیه؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام اگه مقدارش زیاد نیست و تو یه قسمت کمی از بدنتونه طبیعیه اما بهتره با اپراتورتون هم درمیون بزارید.

  • 1399/05/27
    0 0

    من رنگ پوستم روشن هست اولین جلسه رو رفتم لیزر دستگاه ایس پلاتنیوم به نظرتون خوبه این دستگاه یا کندلا برم

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام اگه بعد 3 4 جلسه نتیجه ای ندیدید میتونید دستگاهتون رو عوض کنید.

  • 1399/05/29
    0 0

    سلام من جلسه ی اول لیزرم ی ماه قبل بود وجلسه ی دوم امکانشو نداشتم برم دقیقا جلسه ی بعدی ۶۰ روز میشه موردی داره از لحاظ کارایی لیزر

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بله بهتره فاصله نیوفته جلسات بعدیتون رو به موقع برید

  • 1399/05/30
    0 0

    سلام وقت بخیرمن خانوم هستم یک جلسه فول بادی بادستگاه الکساندرکندلاانجام دادم وبخاطرریزش موی سرمیخوام فیناسترایدروشروع کنم وبخورم آیادرجوابدهی لیزرم تاثیری داره ونبایدبخورم یا نه اشکالی نداره ممنونم ازتون

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام ممکنه اجازه نده لیزر نتیجه ی مطلوب داشته باشه

  • 1399/05/30
    0 0

    سلام وقت بخیر میشه بفرماییدبرای پوست سفید وموهای نسبتاضخیم دردستگاه لیزرالکساندرکندلادرجه ی دستگاه معمولا روی چندبایدباشه .سپاسگزارم

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بستگی داره اپراتور خودش تنظیم میکنه واستون

  • 1399/05/31
    0 0

    سلام خسته نباشید . من تصمیم دارم لیزر ناحیه زیر بغل و بیکینی انجام بدم و برای اخر ماه میخوام تا حدودی نتیجه داشته باشه تا حدی که موها کمتر بشن و پوست نرم تر بشه . ایا با یک جلسه میتونم تا حدودی نتیجه بگیرم ؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام با 1 جلسه خیر

  • 1399/06/01
    0 0

    سلام و خسته نباشید. من حدوده ۴ جلسه با کندلا قسمته بیکینیمو لیزر کردم و تا حدودی نتیجه گرفتم ولی به دلایلی جلساتمو با فاصله زیاد میرفتم . اخیرا در یک کلینیکه جدید با همون دستگاه دوباره شروع کردم که منظم ادامه بدم و تا الان۳ جلسه که هرکدوم ۶ هفته فاصله داشت رفتم در صورتیکه مویی اصلا رشد نکرده بودو سطح پوست صاف بود اما تکنسینه مربوطه اصرار دارن که در اومدنه مو ربطی نداره و برای اینکه نتیجه خوبی بگیرم مخصوصا قسمته بیکینی باید مرتب با فاصله مشخصی برم و گفتن که ناحیه پارو میتونی دیرتر بیای اما بیکینی ریشه مو دوباره قوی میشه و نتیجه کار خراب میشه. آیا به نظره شما استدلال ایشون درسته یا صرفا وقت و پولمو دارم هدر میدم؟ ممنون

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام 8-6 جلسه دوره ی اصلی لیزرتونو باید به موقع برید. اما تو دوره ی شارژتون باید اجازه بدید 30 40 درصد موهاتون رشد کنه بعد لیزر کنید.

  • 1399/06/04
    0 0

    سلام میخواستم بدونم درد لیزر بدن خیلی زیاده یا نه؟مثلا به اندازه ی اپیلاسیون درد داره یا بیشتره؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بستگی به دستگاه داره اما معمولا از اپیلاسیون بیشتر نیست

  • 1399/06/19
    0 0

    سلام من موهای سینه و شکم را با ژیلت شیو میکنم و رشدشان به قدری سریع است که اگه دوروز در میان شیو نکنم خیلی آزار دهنده میشوند میخواستم بدونم اگر لیزر بشن چند مدت طول میکشه دوباره در بیاد و از جلسه اول لیزر نتیجه ای حاصل میشه یعنی بعد از اولین جلسه لیزر بازم باید یک روز در میان شیو کنم ؟ ممنون

    • 1399/06/22
      0 0

      سلام به تدریج فاصله ی زمانی رشد موها بیشتر میشه اما نباید بیشتر از ماهی 1 بار شیو بشه. ممکنه جلسه ی اول ببینید نتیجه رو اما معمولا تا جلسه ی 3 4 مشخص میشه.

  • 1399/06/22
    0 0

    چرا بعد از اولین جلسه لیزر مو هم بیشتر و هم ضخیم تر میشع؟🙁

    • 1399/06/22
      0 0

      سلام این اتفاق نمیوفته مگر اینکه موهاتون پرزی باشه و لیزر کنید.

  • 1399/06/24
    0 0

    سلام . من دیروز لیزر کردم ولی امروز چون موهای صورتم تیغ شده بود یکم با ژیلت زدم. به نظرتون جواب نمیده لیزر برام؟

    • 1399/06/25
      0 0

      سلام با 1 بار اتفاقی نمیوفته اما جلسات بعدی مراعات کنید و حداقل تا 2 هفته بعد از لیزر ژیلت نزنید.

  • 1399/06/26
    0 0

    سلام من 8 جلسه لیزر بیکینی با دستگاه کندلا رو رفتم ولی قسمت پایین بیکینی هنوز جواب نگرفته. اپراتور میگن باید جلسات بیشتری واسه بیکینی رفت. آیا درست میفرمایند؟ ؟ یا باید دستگاهمو عوض کنم؟؟

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام بله قسمت پایینی دیرتر جواب میده

  • 1399/06/28
    0 0

    سلام وقت بخیر ۶ روز پیش جلسه اول با دستگاه الکس جنتل لیز قسمت پاها کامل رو لیزر کردم ولی بعضی جاها مو رشد کرد وبعضی جاها نوک مو سیاه ضمخت میبینم که زیر پوستی شدن بنظر شما این طبیعیه؟

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام بله طبیعیه

  • 1399/06/28
    0 0

    سلام وقت بخیر ۶ روز پیش جلسه اول با دستگاه الکس جنتل لیز قسمت پاها کامل رو لیزر کردم ولی بعضی جاها مو رشد کرد وبعضی جاها نوک مو سیاه ضمخت میبینم که زیر پوستی شدن بنظر شما این طبیعیه؟

    • 1399/06/29
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/29
    1 0

    سلام... ۸ روز پیش لیزر کردم و الان موهام به قدری ضخیم و سیاه اومدن که مثل مرد ها شدم و نمیتونم صورتمو به کسی نشون بدم.البته قبل از لیزر هم به قدری رشد موی صورتم شدید بود که تقریبا هر روز بند مینداختم...مشکل هورمونی و کیست دارم و ۲ ماه دیگه عروسیمه.تا اون موقع بهتر نمیشه؟ و حتی اگه لیزر تاثیر زیادی نذاره تااون موقع من نمیتونم هر دفعه با ژیلت هم نزنم تا دو هفته. چون واقعا خجالت میکشم شوهرم اول زندگی با این ضعیت منو ببینه.دارم افسرده میشم چیکار کنم

    • 1399/06/30
      0 0

      سلام مشکل هورمونی و کیستتون تو دیرتر جواب دادن لیزر تاثیر داره اما با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید شاید نیاز باشه تنظیمات دستگاه و یا حتی خود دستگاه عوض بشه

  • 1399/06/31
    0 0

    سلام خسته نباشید من اولین جلسه لیزر واسه بیکینیمو که رفتم خیلی خوب موها شروع به ریختن کرد ولی جلسه دوم و سوم خیلی کم ریخت. بنظرتون طبیعیه؟

    • 1399/06/31
      0 0

      سلام بله

  • 1399/07/01
    0 0

    سلام و خداقوت من یک جلسه لیزر رفتم اما گفتن که موهای کمر و شکم و بازو و گردن ضخیم نیستن و نمیشه لیزر کرد ، درصورتیکه موهام مشکی اما خب نازک هستن خیلی تمایل دارم که این قسمت هارو لیزر کنم میخواستم ببینم مشکلی داره؟ و سوال دیگه ای هم دارم ، من جلسه اولی که رفتم لیزر تقریبا یک هفته پیش بود احساس میکنم یکسری قسمت های ساعد دستم رو لیزر نکردن چون کاملا مثل قبل رشد کرده حالا اگر که مثلا این قسمت ها سری بعد لیزر بشه مشکلی داره؟

    • 1399/07/02
      0 0

      سلام احتمالا موهاتون پرزی بوده. موهای پرزی رو بهتره لیزر نکنید چون به موهای زائد تبدیل میشه. نه مشکلی نداره.

  • 1399/07/04
    1 0

    سلام من 9 جلسه پلاتینیوم رفتم و نتیجه چندان خوبی نگرفتم فقط کمی مو ها نازک شد. و دستگاهمو عوض کردم با لیزر کندلا ادامه دادم الان جلسه سوم و موهایی که جلسه اول سوخته هنوز تو پوست مونده و رشد موهام به شدت کند شده این دون دونای سیاه و باید چی کار کنم؟ خوب میشه خیلی نگرانم خیلی بدنما روی پوستم ؟لیزرم ساق پا .

    • 1399/07/05
      0 0

      سلام طبیعیه جای نگرانی نیست. به تدریج با گذشت زمان اون موهای زیرپوستیتون هم رشد میکنن و میریزن.

  • 1399/07/04
    0 0

    سلام من یک جلسه لیزر کردم با دستگاه الکسارانت ولی مو ریزش نکرده کم هم نشده بنظر شما ادامه بدم

    • 1399/07/05
      0 0

      سلام 1 جلسه برای تصمیم گیری زوده تا جلسه ی 3، 4 ادامه بدید تاثیرشو میبینید.

  • 1399/07/07
    0 0

    سلام من 12 روز پیش لیزر زیر بغل کردم یه طرف کامل موهاش ریخته ولی یه طرف ن طبیعیه؟

    • 1399/07/07
      0 0

      سلام بله ممکنه باشه جلسات بعدی تاثیرش مشخص میشه.

  • 1399/07/08
    0 0

    سلام، من چند ۲ هفته پیش برای اولین بار لیزر کردم و موهای ساق پام نصفش درومده و نصفش انگار زیرپوستمه.منم از کنجکاوی چند تا از موهاشو کشیدم از زیرپوستم بیینم چجوریه که کامل از ریشه اومد بیرون.چرا زیر‌ پوستی بود؟چجوری میریزه پس؟

    • 1399/07/09
      0 0

      سلام طبیعیه؛ اجازه بدید خودش در بیاد بریزه. شاید یکم زمان ببره

  • 1399/07/08
    0 0

    سلام شنیدم زیربغل رو نباید لیزر کرد به خاطر غدد لنفاوی، واقعا نباید کرد؟

    • 1399/07/09
      0 0

      سلام اگه مشکل غدد در حال حاضر نداشته باشید، خیر اتفاقی نمیوفته.

  • 1399/07/08
    0 0

    با سلام من خواستم لیزر کنم گفتن کمر و شکم رو‌ نمیشه کرد با اینکه موهاش زیاد کرکی نیس،این هایی که اصلا کمر و شکمشون هیچ وقت مو نداره چیکار میکنن واقعا؟😭من فکر کردم لیزر کردن.

    • 1399/07/09
      0 0

      سلام اگه کرکی باشه بله بهتره لیزر نشه.

    • 1399/07/09
      0 0

      مومک استفاده کن واقعاتاثیرداره

  • 1399/07/09
    0 0

    با سلام من خواستم لیزر کنم گفتن کمر و شکم رو‌ نمیشه کرد با اینکه موهاش زیاد کرکی نیس،این هایی که اصلا کمر و شکمشون هیچ وقت مو نداره چیکار میکنن واقعا؟😭من فکر کردم لیزر کردن.

  • 1399/07/09
    0 0

    سلام ببخشیدمن دوجلسه پیش خانم دکتررفتم لیزرکردم خیلی تاثیرداشت امااین جلسه پیش ارایشگر رفتم لیزرخانگی انجا م داداصلارضی نیستم میشه دوباره برم دکتریعنی اشکال نداره؟

    • 1399/07/10
      0 0

      سلام تاثیر لیزر خانگی از دستگاه های موجود تو کلینیک ها خیلی کمتره. نه اشکال نداره اما ایندفعه یک دستگاه رو انتخاب کنید و تغییرش ندید که تو روند لیزرتون اختلال ایجاد نشه.

  • 1399/07/10
    0 0

    سلام ببخشید ۵روز از اولین جلسه لیزرموبغل وبیکینی میگذره ولی موها که هستن مشکل نداره از ژیلت استفاده کنم ؟تا چند روز بعد لیزر نباید از ژیلت استفاده کرد ؟

    • 1399/07/10
      0 0

      سلام تا 2 هفته بعد از لیزر نباید شیو کنید.

  • 1399/07/13
    0 0

    سلام خسته نباشید من الان 10 جلسه هست که برای لیزر کل دستم رفتم ولی هنوز یکم رویش داره میخواستم بدونم باید ادامه بدم هنوز یا نه بزارم برای شارژ سه ماه دیگه مراجعه کنم ؟

    • 1399/07/13
      0 0

      سلام هرموقع 30% یا 40% موهاتون درومد باید برید واسه شارژ. که با توجه به جلساتی که رفتید باید حداقل 2 ماه طول بکشه این حجم از موهاتون دربیاد.

  • 1399/07/15
    0 0

    سلام..ببخشید دستگاه رکسانا آیس آیا خوب هست یا نه؟ تاثیری چشمگیری داره برای موهای زائد؟

    • 1399/07/16
      0 0

      سلام همه ی دستگاه ها تاثیر خودشونو دارن نمیشه کلی گفت. تا حد زیادی بستگی به رنگ پوستتون و طول موج دستگاهتون داره.

  • 1399/07/18
    0 0

    سلام من دوبار بادستگاه اکساندرایت لیزر زیربغل وبیکینی انجام دادم، دردبیکینی خیلی زیاد بود ولی زیر بغل نه، چرا؟ بار سومم پنج روزپیش به یه مرکز دیگه رفتم گفتن که دستگاهشون اسپانیاست درد نداشت ولی حس میکنم اصلا موهامو نبرده شایدم یکم بیشتر شده میتونه از تعویض دستگاه بوده باشه

    • 1399/07/19
      0 0

      سلام طبیعیه حساسیت بیکینی بیشتره. بله بعد تعویض دستگاه یکم برگشت مو طبیعیه. بهتره یه دستگاه رو انتخاب کنید و با همون دورتون رو ادامه بدید.

  • 1399/07/18
    0 0

    باعرض خسته نباشید آیا باهمه دستگاها یه روز قبل از لیزر باید شیو کرد؟ بادستگاه الکساندرایت به من گفتن که باید موهاتون اندازه دونه برنج باشه موقع لیزر

    • 1399/07/19
      0 0

      سلام بله باید روز قبل لیزر کامل ژیلت بزنید و مویی رو سطح پوست نباشه تا بهتر از لیزر نتیجه بگیرید. نمیدونم چرا اینو بهتون گفتن

  • 1399/07/19
    0 1

    سلام ببخشید من تازه صورتمو لیزر کردم قسمت چونم یه چیز خیلی سفتی ایجاد شده انگار توده زیر پوستی نمیدونم چکارش کنم خیلی نگرانم

    • 1399/07/20
      0 0

      سلام به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید معاینتون کنه

  • 1399/07/19
    0 0

    سلام جلسه اول ک رفتم لیزر موهای بدنم هیچ تغییری نکرده و مثله قبله میخاستم بدونم طبیعیه ؟یا باید جلسات رو کامل برم ک نتیجه رو بگیرم

    • 1399/07/20
      0 0

      سلام بله حداقل باید 3 4 جلسه لیزرو برید تا نتیجشو ببینید.

  • 1399/07/19
    0 0

    سلام جلسه اول ک رفتم لیزر موهای بدنم هیچ تغییری نکرده و مثله قبله میخاستم بدونم طبیعیه ؟یا باید جلسات رو کامل برم ک نتیجه رو بگیرم

    • 1399/07/20
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/07/23
    0 0

    سلام وقت بخیر تغییر دستگاه لیزربعد ازجلسه سوم ایا ایرادی داره و باعث میشه موها زیاد بشن ؟نتیجه خیلی خوبی گرفتم ولی مجبورم ب ی مرکز دیگه برم.

    • 1399/07/23
      0 0

      سلام بهتره با همون دستگاه ادامه بدید. بعد تغییر دستگاه یکم موهاتون احتمال داره برگرده که البته با ادامه ی جلسات از بین میره.

  • 1399/07/23
    0 0

    سوال دیگم اینه ک ایا صحت داره کسانی ک جلسات اول نتیحه خوبی گرفتن جلسات پایانی ب مشکل بر میخورن و موهاشون بیشتر میشه و باید چندین بار دیگه لیزر کنن

    • 1399/07/23
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/07/29
    0 0

    سلام من جلسه اولم بود رفتم لیزر با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم ۲۰۲۰ میخواستم ببینم دستگاه خوبیه ؟؟ الان ی هفته میگذره ولی هنوز ریزش نداشتم .طبیعیه ؟؟؟

    • 1399/08/01
      0 0

      سلام معمولا تا 2 هفته ممکنه طول بکشه تا ریزش پیدا کنید. اما چون تازه جلسه ی اولتون بوده طبیعیه.

  • 1399/07/29
    0 0

    سلام وقت بخیر سوالام در مورد اشعه لیزر هس،دیروز برای بار اول رفتم واسه لیزر موهای زائد صورتم،موقع لیزر عینک داشتم و هم چشام بسته بود،فقط وقتی دستگاه رو نزدیک لپم میاورد من اشعه رو احساس میکردم انگار فلش میزنه ،میخواستم بدونم طبیعیه یا نه؟ خیلی نگرانم ،اگه هست دیگه نرم !البته خود دکتر ازم پرسید اشعه به چشمت میخوره یا نه گفتم بله احساس میکنم گفت مشکلی نیس ،اگه مشکلی نیس پس چرا پرسید ؟!واقعا نگرانم خواهشا جواب بدین

    • 1399/08/01
      0 0

      سلام اگه عینک داشتید و چشماتون بسته بوده نگران نباشید اتفاقی نمیوفته.

  • 1399/07/29
    0 0

    سلام من بار اولم بود که لیزر کردم با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم ۲۰۲۰ میخواستم ببینم دستگاهش خوبه ؟؟ و اینکه ی هفته از لیزرم میگذره هنوز موهام ریزش نداشته طبیعیه ؟؟

    • 1399/08/01
      0 0

      سلام معمولا تا 2 هفته ممکنه طول بکشه تا ریزش پیدا کنید. اما چون تازه جلسه ی اولتون بوده طبیعیه.

  • 1399/08/05
    0 0

    سلام،ایرادی داره از پودر های موبر در حین جلسات لیزر استفاده کنیم؟کلا ژیلت نژنیم و اینکه من ۴جلسه با دستگاه سوپرانوآیس پلاتینیوم لیزر انجام دادم ولی جلسه ۳و ۴ تعداد موها بیشتر شده

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام بهتره ژیلت بزنید و حدالامکان 1 بار شیو کنید. برگشت مو تو جلسات 3 4 طبیعیه و با ادامه جلسات درست میشه دوباره.

  • 1399/08/08
    0 0

    چرا میگن که از پور موبر(مثل نوره) استفاده نکنید و برای شیو ژیلت بزنید؟ایرادش چیه؟میشه توضیح بدید

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام مهمترین ایرادش اینه که با کرم موبر موها یکدست شیو نمیشه و ممکنه لیزر تو اون نواحی شیو نشده تاثیر نکنه.

  • 1399/08/10
    0 0

    سلام من حدود یک هفته پیش لیزر داشتم اما هنوز ریزش ندارم جلسه هشتم هم بود الان عجله دارم امکانش هست شیو کنم که موهای سوخته بریزه؟

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام ریزش ممکنه تا 2 هفته طول بکشه اتفاق بیوفته. بهتره که شیو نکنید.

  • 1399/08/10
    0 0

    سلام خسته نباشید من هفته گذشته با دستگاه کندلا ۲۰۲۰ فول بادی لیزر کردم و الان موهام به حالت ضخیم مثل بعد از تیغ زدن بیرون ریخته و هیچ ریزشی هم ندارم ایا طبیعیه ؟

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام تا 2 هفته صبر کنید و اگه ریزش نداشتید با مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/08/10
    0 0

    من ۳ باره لیزر کردم ولی دفعه اول خوب بود دفعه دوم و سوم بیشتر در اومد الان عادیه?

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام نه معمولا اگه دفعه ی بعدی هم اینطوری شدید، با پزشک متخصص و اپراتور مرکز لیزرتون این موضوع رو درمیون بذارید.

  • 1399/08/10
    0 0

    الان من ۳ بار لیزر کردم ولی ریزش نداشتم و در اومده موها الان ادامه بدم یا ن

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام بله اما بهتره با اپراتور و مرکز لیزرتون هم مشورت کنید.

  • 1399/08/10
    0 0

    میشه توضیح بدید چرا میگن بهتره از ژیلت استفاده کنید و استفاده از پودر موبر(نوره) مگه ایرادی داره؟چون مو را که از ریشه خارج نمیکنه!

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام مهمترین ایرادش اینه که با کرم موبر موها یکدست شیو نمیشه و ممکنه لیزر تو اون نواحی شیو نشده تاثیر نکنه.

  • 1399/08/11
    0 0

    سلام،اینکه بعضی قسمت ها ریزش مو داره وبعضی قسمت ها نداره طبیعیه؟

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام جلسات اول بله

    • 1401/06/10
      0 0

      سلام من دوجلسه لیزرانجام دادم خیلی ام راظی هستم ولی میگن اونجایی ک کم موعه نبایدلیزرکنی این حقیقت داره

  • 1399/08/16
    0 0

    سلام من الان سه جلسه هست ک لیزر میرم الان ۶ روز از جلسه ی سوم میگذره موهای دست و پام خیلی کم دراومده ولی زیر بغل و بیکینی زیاد دراومده تا چه مدت بعد از لیزر قرار موها شروع ب ریزش کنه من اصن نمیدونم؟و اینک اگ ریزش نکنه ینی جواب نداده؟

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام بیکینی یکم دیر جواب میده جای نگرانی نیست. تا 2 هفته بعد از لیزر ممکنه ریزش داشته باشید. نه معمولا اما باید تاثیر لیزرو تو جلسات 4،5 ببینید.

    • 1401/09/15
      0 0

      سلام ببخشید من جلسه اول هشت روز پیش رفتم فول بادی با دستگاه الکساندریت اما هنوز هیچ ریزشی نداشتم و تمام نواحی مو رویش داشته ایا طبیعیه ? واینکه اصلا از عینک و چشم بند استفاده نکردن مشکلی نیست ??

    • 1401/09/15
      0 0

      ببخشید یه سوال دیگه چون خیلی موهام رشد کرده مخصوصا صورتم میتونم شیو کنم چون دست میزنم اصلا سست نشدن تارها

  • 1399/08/23
    0 1

    سلام من جلسه دوم لیزرمو با دستگاه الکساندرایت۲۰۲۰ چند روز پیش انجام دادم، ولی موهای پاهام که تو جلسه اول لیزر شده بود هنوز نریخته، البته مشخصه که سوختن و ریشه ندارن ولی هنور توی پوستم هستن، وقتی دستکاری میکنم میریزن، این اتفاق طبیعی هست؟ یا باید اقدامی انجام بدم؟

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام مشکلی نیست اجازه بدید خودشون بریزن.

  • 1399/08/23
    0 0

    سلام میشه لطفاً هزينه فول بادی برای خانم ها رو بگید لطفاً آدرس و شماره تلفن مطب هم بگید.

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام تو قسمت "تعرفه" و "ارتباط با ما" موجوده.

  • 1399/08/24
    0 0

    سلام ببخشیدمن برای موهای چانه وپشت لب رفتم لیزر ولی زیادتغییراحساس نکردم بهم گفتن دستگاهش الکسه ولی خیلی سوزش داره حتی یبارهم چونم سوخت به نظرشما دستگاهش چیه؟

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام دستگاه های زیادی هستن که طول موجشون الکسه نمیشه اینطوری تشخیص داد.

  • 1399/08/24
    0 0

    سلام ببخشیدمن برای موهای چانه وپشت لب رفتم لیزر ولی زیادتغییراحساس نکردم بهم گفتن دستگاهش الکسه ولی خیلی سوزش داره حتی یبارهم چونم سوخت به نظرشما دستگاهش چیه؟

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام دستگاه های زیادی هستن که طول موجشون الکسه نمیشه اینطوری تشخیص داد.

  • 1399/08/24
    0 0

    سلام ، شیو کردن بعد از اولین جلسه لیزر با دستگاه shr ، مشکل سازه؟؟؟ دستگاه shr نسبت به fbi بهتره؟؟

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام بعد از لیزر حداقل باید 2 هفته صبر کنید و شیو نکنید (حدالامکان 1 بار قبل از روز لیزر). نمیشه کلی گفت. بستگی به رنگ پوستتون و تجربه ی اپراتور داره.

  • 1399/08/24
    0 0

    سلام .من الان ۳ جلسه هس که لیز کردم.دکتر برای چربی پوستم کورتن داده استفاده کنم.یا بمونه بعد از تموم شدن لیز استفاده کنم

    • 1399/08/25
      0 0

      سلام راجع به این موضوع باید با دکترتون مشورت کنید

  • 1399/08/26
    0 0

    سلام خسته نباشید ببخشید من ی جلسه لیزر بادستگاه الکساندرایت اندیگ ۲۰۲۰ کلاریتی انجام دادم موهای زیر چونم تاحدودی سست شده ولی بقیه جاها تغییری احساس نکردم میخاستم ببینم دستگاه خوبیه؟

    • 1399/08/26
      0 0

      سلام 1جلسه زوده واسه تصمیم گیری. اجازه بدید 4،5 جلسه بگذره.

  • 1399/08/26
    0 0

    سلام میشه بگید کرم زینک رو برای رفع سیاهی زیر بغل و بیکینی که به خاطر لیزر به وجود اومده هر چن وخ ی بار باید استفاده کرد؟

    • 1399/08/27
      0 0

      سلام هرچی بیشتر بمونه بهتره.

  • 1399/08/27
    0 0

    سلام ببخشید من دوبار با دستگاه الکساندایت انجام دادم ۲۰درصدریخت ولی برای بار سوم دوباره موها برگشت الان هم با دستگاه الکس دایود انجام دادم ولی باز نتیجه نگرفتم میشه لطفا راهنماییم کنید

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام جلسه ی ۳ یا ۴ برگشت مو طبیعیه. باید ۱ دستگاهو انتخاب کنید و ادامه بدید. بعد ۴ ۵ جلسه اگر نتیجه ای ندیدید دستگاهتونو عوض کنید.

  • 1399/08/28
    0 0

    سلام من دو جلسه لیزر رفتم برا ناحیه بیکینی و زیر بغل و دست با دستگاه کندلا فاصله بین جلسه اول و دو رو ۴۵ روزه تعیین کردن و فاصله جلسه دوم و سوم رو ۲.۵ ماهه ایا این فاصله زمانی درسته؟؟

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام معمولا 4 جلسه ی اول 30 روز یکبار و جلسات 8-4، 45 روز یکباره. اما اگه اینطوری گفتن بهتون با همون فاصله لیزر کنید.

  • 1399/08/29
    0 0

    سلام ببخشید چه بی حس کننده موضعی برا لیزر بهتره،

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام زایلاپی. قبل از شروع لیزر حتما کامل بشورید.

  • 1399/09/02
    0 1

    سلام دستگاهای دایود موجود در کشور واقعا فقط اسمشون دایوده من اینجا امتحان کردم واقعا جالب نبود تو عراق دایود اصل امتحان کردم ۳ جلسه فقط واقعا تاثیرش فوق العاده بود

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام دستگاه ها معمولا یکین، تجربه ی اپراتور ها متفاوته.

  • 1399/09/05
    0 0

    ببخشید، من باردومم که لیزر انجام میدم میخواستم بدونم ناحیه بیکینی قسمت اصلی رو لیزر میکنن یانه؟چون زیاد اون قسمتو سخت نمیگیرن، واینکه موماد زینک حتما باید بعدش استفاده بشه؟؟وسوال دیگ اینکه بعدازهفته اول لیزر اگر بخوام شیو کنم حتما باید باژیلت باشه چرا؟؟؟

    • 1399/09/07
      0 0

      سلام بله کلا بیکینی لیزر میشه. بله باید پماد زینک استفاده بشه مخصوصا برای قسمت هایی مثل بیکینی. چون با روشهای دیگه ریشه ی مو کامل کنده میشه. (تا 2 هفته بعد از لیزر شیو نکنید)

  • 1399/09/06
    0 0

    سلام من هفته پیش اولین جلسه لیزر هم بود روی گونه با بینی الان رشد کردن میتونم بند بندار ی ن ممنون میشم جوابمو بدی

    • 1399/09/07
      0 0

      سلام خیر. بین جلساتتون برای شیو کردن از ژیلت استفاده کنید. تا 2 هفته بعد از لیزر شیو نکنید.

  • 1399/09/07
    0 0

    بار اولم میخوام لیزر کنم صورتم کدوم دستگاه بهتره

    • 1399/09/07
      0 0

      سلام اگه پوستتون روشنه از دستگاهی که طول موج الکس داره (مثل الکس کندلا) و اگه کمی تیره اید از دستگاهی که طول موج دایود داره (مثل اسکلپیون مدیواستار) استفاده کنید.

    • 1399/09/12
      0 0

      سلام ۱۲جلسه با دستگاه دایود لیزر کردم جواب نگرفتم بعد ۱۲جلسه هم با الکس دکا موهای ضخیم ازبین رفتن ولی موهای نرم و کم رنگ رویش کردن یعنی تمام بدنم پر شده فول بادی هم رفتم

    • 1399/09/14
      0 0

      سلام باید با اپراتور و پزشک متخصص مرکز لیزرتون صحبت کنید ببینید دلیلش چیه.

  • 1399/09/07
    1 0

    بار اولم میخوام لیزر کنم صورتم کدوم دستگاه بهتره

    • 1399/09/07
      0 0

      سلام اگه پوستتون روشنه از دستگاهی که طول موج الکس داره (مثل الکس کندلا) و اگه کمی تیره اید از دستگاهی که طول موج دایود داره (مثل اسکلپیون مدیواستار) استفاده کنید.

  • 1399/09/13
    0 0

    سلام من یکبار با اس اچ آر لیزر کردم که حتی دستگاه رو با پوستم تماس ندادن واز بالا انجام دادن و الان بعد یک ماه پشت لب و چونم یکدونه هم کم نشده و بگم من بعد دو روز موهارو شیو کردمو دو روز در میون هم این کارو تکرار میکنم، دلیلاین کم نشدن چیه؟؟

    • 1399/09/14
      0 0

      سلام اگه کلا 1 جلسه لیزر کردید که طبیعیه باید اجازه بدید حداقل 3، 4 جلسه بگذره. ولی شیوتونم تعدادش خیلی زیاده. از این به بعد تا 2 هفته بعد از لیزر اصلا شیو نکنید و سعی کنید حدالامکان فقط 1 بار قبل از لیزر با ژیلت شیو کنید.

  • 1399/09/14
    0 1

    سلام ۱۲جلسه با دایود رفتم نتیجه نگرفتم ۱۲جلسه هم الکس دکاموهای ضخیم ریختن ولی جاش موهای نرم وکم رنگ رویش شده به طوری که تمام بدنم پر مو شده فول بادی هم رفتم به نظر شما چکار کنم

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام باید با اپراتور و پزشک متخصص مرکز لیزرتون صحبت کنید ببینید دلیلش چیه.

    • 1400/10/03
      0 0

      سلام خسته نباشین ببخشید موهای که جلسه اول لیزر کردیم و ریزش داشته دوباره رشد میکنن یا خیر؟

  • 1399/09/18
    0 0

    سلام من الان سومین جلسه لیزرم با دستگاه الکساندرایته بعد یه مقدار خیلی کمی هم رو شکمم مو داشت و اونا رو هم لیزر می کنم ولی تو شکمم مثل بقیه جاهای بدنم نیست که موهاش دربیاد بعد بریزه بلکه جای موها یه دون دونای سیاهی هست که نه درمیاد نه از بین میره مثل ژلت زدن ابن طبیعیه و این که ایا تا اخر این طوری می مونه ؟

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام تا آخر عمر که خیر به هر حال با گذشت زمان درست میشه اما بد نیست که این موضوع رو با اپراتورتون هم درمیون بذارید.

  • 1399/09/18
    0 0

    با توجه به اینگه من مرد هستم اما بلندی موهای بدنم خیلی بیشتر از مردای دیگست جوری که توی هم گیر میکنن، میشه با دستگاه لیزر موها رو ضعیف کرد طوری که بعد از چند جلسه به صورت کرکی در بیان چون دوست ندارم کلا از بین برن تنها میخوام جلوی رشد بیش از اندازه گرفته بشه

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام بله میشه ضعیفشون کرد.

  • 1399/09/21
    0 0

    سلام. من 4 جلسه لیزر الکساندرایت رفتم اما پاهام به جای مو پر از دون دونای مشکی شده ک وقتی فشارشون میدم درمیان. باید کار خاصی بکنم؟ تا کی میمونن؟ خیلی نگرانم که بمونن و درنیان

    • 1399/09/21
      0 0

      سلام نگران نباشید به مرور درست میشه.

  • 1399/09/21
    0 0

    سلام من دو سال پیش برای لیزر اقدام کردم .با دستگاه الکسی.بعد شد دوماه یک بار الان دوباره موهام البته نازک تر و بیش تردراومدن .لیزر برای کل صورتم موجب شد که بیش تر بشه چون کرکی ها ام لیزر شده بودن ولی در مورد دست و پام و زیربغلم بعد ۶جلسه راضیم البته من تو دست و زیر بغلم مو زیادی نداشتم . میترسم بدنم مثل صورتم بعد از مدتی بیش تر از قبل بشه.نمیدونم چیکار کنم .دستگاه دایوت رو میتونم امتحان کنم البته من برای تنظیم عادتم قرص میخورم ولی با نظر دکتر شروع با لیزر کردم.میتونم بدنم دو هر سه ماه یکبار ولی صورتم رو نمیدونم چیکار کنم؟ لطفا لطفا جواب بدید

    • 1399/09/23
      0 0

      سلام اگه پرزی نباشه زیاد نمیشه. دایود درواقع طول موجیه که بعضی دستگاه ها دارن و واسه پوست های کمی تیره مناسبه. مصرف داروهای هورمونی روند لیزرو بهم میریزه. اگه همزمان با لیزر، قرص مصرف میکردید طبیعیه که جواب مطلوب نگرفته باشید.

    • 1400/10/01
      0 0

      لیزر برای موهای کرکی اصلا مناسب نیس بعد از لیزر درمانی موها بیشتر میشن و دوباره باید مراحل لیزر رو تکرار کنید بهترین کار لیزر نکردن موهای کرکی هست

  • 1399/09/21
    0 0

    سلام من دو سال پیش برای لیزر اقدام کردم .با دستگاه الکسی.بعد شد دوماه یک بار الان دوباره موهام البته نازک تر و بیش تردراومدن .لیزر برای کل صورتم موجب شد که بیش تر بشه چون کرکی ها ام لیزر شده بودن ولی در مورد دست و پام و زیربغلم بعد ۶جلسه راضیم البته من تو دست و زیر بغلم مو زیادی نداشتم . میترسم بدنم مثل صورتم بعد از مدتی بیش تر از قبل بشه.نمیدونم چیکار کنم .دستگاه دایوت رو میتونم امتحان کنم البته من برای تنظیم عادتم قرص میخورم ولی با نظر دکتر شروع با لیزر کردم.میتونم بدنم دو هر سه ماه یکبار ولی صورتم رو نمیدونم چیکار کنم؟ لطفا لطفا جواب بدید

    • 1399/09/23
      0 0

      سلام اگه پرزی نباشه زیاد نمیشه. دایود درواقع طول موجیه که بعضی دستگاه ها دارن و واسه پوست های کمی تیره مناسبه. مصرف داروهای هورمونی روند لیزرو بهم میریزه. اگه همزمان با لیزر، قرص مصرف میکردید طبیعیه که جواب مطلوب نگرفته باشید.

  • 1399/09/28
    0 0

    سلام دوست عزیز خواستم بگم دایود از الکساندرایت موثرتره اما نه دایودی که تو ایران مونتاژ میشه متاسفانه برندهای اصلی دایود چون ساخت اسراییل هستن وارد ایران نمیشن

  • 1399/10/01
    0 0

    سلام من لیزر با دستگاه الکساندر انجام دادم حس موهای زیرپوستی دارم رو دستم. زیرچونمم انگار پوست مرغی شده..دلیلش چیه؟؟ رو دستم دون دون مشخصه مو داره..جلسه اول دست و دوم صورتم بود

  • 1399/10/02
    0 0

    سلام من در شهر خودمان شش جلسه لیزر بیکینی با دستگاه الکساندرایت رفتم که متاسفانه دو جلسه را با تاخیر و فاصله طولانی مدت نسبت به دفعه قبلش رفتم و تا الان فقط موهای کمی از بالای این قسمت ریخته و مقدار زیادی مو باقی مانده است که نمی ریزند میخواستم بدانم علت چیست؟و چه کار کنم؟

  • 1399/10/06
    0 0

    ببخشید از چن سالگی میتونیم انجام بدیم لیزر موهای زائد؟

  • 1399/10/07
    0 0

    سلام من 3 هفته پیش اولین جلسه فول بادی لیزر رو با دستگاه الکساندرایت کندلا تو کلینیک انجام دادم، الان بعد 3 هفته موهای پاهام یه مقداری در اومده و سست هستن، ولی یه مقدار زیادی دون دون مشکی زیر پوست هستن که انگار سوختن و راه خروج از پوست ندارن، باید فشار بدم در بیان، خیلی نگرانم که زیر پوستی بشن و همینطور بمونن، چیکار کنم که از این حالت در بیان؟

  • 1399/10/07
    0 0

    سلام وقت بخیر من تا به حال ۵ جلسه لیزر بیکینی با دستگاه الکساندرایت رفتم که بین دو جلسه از آن فاصله زمانی افتاد اما به جز این یک بار مرتبا لیزر کرده ام اما نتیجه نگرفتم و موها بسیار کم ریزش کرده اند چکار کنم؟از طرفی در جای رویش موها دانه های چرکی در می‌آید علت چیست و چه کنم؟

  • 1399/10/13
    0 0

    سلام من هشت جلسه لیزردستوپاهابازیربغل وبیکینی انجام دادم پاهام خوب جواب داده امازیربغلم بابیکینی ودستام خوب جواب نداده دستگاهشم دایودهس میتونم دستگاهموعوض کنم؟

  • 1399/10/19
    0 0

    سلام کیلینیک شما کجا هست؟

  • 1399/10/29
    0 0

    سلام. دکتر برای جوشهام 60 تا قرص داکسی سایکلین نوشته و حدود یک ماه دیگه نوبت لیزر دارم جلسه 6 ام. خود دکتر گفته مشکلی نداره و ارتباطی ندارن. باید قطع کنم قرص رو؟

  • 1399/10/30
    0 0

    سلام ببخشید من جلسه اول لیزر رفتم‌با دستگاه الکساندرا کندلا دوروز دیگه جلسه دومم یسری از موهام قشنگ ریزش کرده ولی یجاهاییی درومده وریزش نکرده ممکن شات نخورده باشه یا عادی هست؟

  • 1399/11/03
    0 0

    سلام من حدود ۶جلسه هست که از دستگاه پلاتینیوم سوپرانو ایس ۲۰۱۹استفاده میکنم،ولی دستام خوب جواب نگرفتن و دکترم میگن باید ۱۲جلسه رو بیام ،میتونم جواب بگیرم یعنی؟

  • 1399/11/05
    0 0

    سلام خسته نباشید دستگاه الکساندرایت کندلا جنتل مکس پرو و جنتل لیزر پرو 2020 چطور دستگاهی هست قوی هست ؟؟؟

  • 1399/11/07
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من ۵ جلسه لیزر بیکینی زیر بغل انجام دادم موهام کم نشد فقط ی کم نازک تر شدن والان نزدیک به یه سال میش دیگ ادامه ندادم اگ بخوام دوباره شروع کنم مثل جلسه اول میش یا ن ادامه ۵ جلسه؟

  • 1399/11/16
    0 0

    سلام من ۴روزه اولین جلسه لیزرمو انجام دادم قبل لیزر با تیز بر موهام رو برداشتم وبعد لیزرکردم ولی انگار تاثیری اصلا لیزر رو موهام نداشته تو این چهار روز کی موهای من شروع به ریختن میکنه؟موهام زخیمم نیست فقط بیکینی و زیر بغلم یکم زخیمه،کی موهای من شروع به ریختن میکنه؟

  • 1399/11/16
    0 0

    دستگاهی هم ک استفاده کردن الکساندرابود

  • 1399/11/18
    0 0

    سلام من سه روز پيش ليزر بيكيني با دستگاه كندلا انجام دادم گفتن تا دوهفته رشد نميكنه بعد از اون رشد مو همراه با ريزش هست الان بعد از سه روز موها دارن رشد ميكنن بنظرتون مشكل از چيه

  • 1399/11/19
    0 0

    سلام وقت بخیر ببخشید بنده میرم لیزر الکساندرایت،مارک دستگاهش نابلکس هست،ایا خوبه؟ میترسم میخوام ببینم این دستگاه خوبه وجوابدهی داره؟

  • 1399/11/19
    0 0

    ایالیزر الکساندرایت بادستگاه نابلکس خوبه؟؟؟

  • 1399/11/19
    0 0

    سلام خسته نباشید. من ۳۵ روز از لیزرم گذشته الان مشکل عادت ماهانه پیدا کردم نمیتونم برم خواستم بدونم مشکلی نیست بعد اینک پاک شدم برم؟

  • 1399/11/20
    0 0

    سلام. من یک جلسه لیزر انجام دادم اگه چند جلسه دیگه هم انجام بدم و باردار بشم بقیه جلسات رو بعد از بارداری برم اثر این جلساتی که رفتم از بین میره؟؟

  • 1399/11/20
    0 0

    سلام.من اولین جلسه برای لیزر موهای بیکینی و زیزبغل به یه مرکز لیزر رفتم.اپراتور لیزر در مدت ۲دقیقه لیزر موهای زیربغل انجام دادن و بقیه نواحی هم همینطور.و من فقط دربعضی قسمت های پوستم سوزش رو احساس کردم و فک میکنم که اپراتور تمام قسمت هایی که گفتم بودم رو لیزر نکردن و سرسری انجام دادن.سوالم ازشمااینکه باید روی تک تک فولیکول های مو لیزر تابیده بشه یا لازم‌نیست؟

  • 1399/11/20
    0 0

    سلام خسته نباشید خواستم بدونم دستگاه الکساندایت بایوس ۲۰۱۹ دستگاه خوبیه؟ ارزش داره من تا اخر باهاش ادامه بدم

  • 1399/11/21
    0 0

    سلام من الان ۴ جلسه هست واسه لیرز میرم اونم با دستگاه کندلا توی جلسه دوم موهای یه زیربغلم ریخت ولی اون یکی نه جلسه سوم اون یکی هم ریخت ولی الان که واسه چهارم رفتم تموم شدم موهای زیربغلم دوباره شروع کردن به در آوردن میتونم علتشو بپرسم آیا بازم میریزم یا همین طوری باقی میمونه و همین طور موهای پام یه طرفش در میاد یه طرفش نه کاملا نمیریزه علتش چیه

  • 1399/12/01
    0 0

    سلام من با دستگاه کندلا لیزر کردم و موهام اصلا رشد نمیکننن همون زیر پوستی موندن طبیعیه ؟ کیسه هم کشیدم جلسه دوم هستم

  • 1399/12/03
    0 0

    سلام من ۳۰ بهمن لیزر کردم برای اولین بار،،امروز بدنمو شیو کردم ایرادی نداره؟ضرر نداره ک؟

  • 1399/12/04
    0 0

    سلام ببخشید راسته که میگن لیزر کردن، برای افراد زیر ۱۶ سال ضرر داره

  • 1399/12/07
    1 0

    سلام خسته نباشيد ، من با دستگاه ليزر الكس كندلا 2020 ميرم ، قيمتش هر جلسه 330تومن هست و جاي ديگه با دستگاه الكس كندلا2017 هر جلسه 1/200تومن ميخوام بدونم ممكنه اون كه مناسبه اصل نباشه؟ و اينكه من صورتم وقتي ميرم ليزر شيو ميكنم بعدش مثل مردا ميشم بند ميندازم اصلا نميتونم تحمل كنم موهاش بريزه چون واقعا خجالت ميكشم اينجوري برم بيرون ايا اشكالي داره؟

  • 1399/12/11
    0 1

    سلام جلسات اولم ریزش مو داشت بدنم ولی جلسه چهارم حس کردم درجه دستگاه رو کم کردن هیچ ریزش مویی نداشتم ایا تاثیر گذاره پایین اوردن درجه؟

  • 1399/12/13
    0 0

    سلام میخوام بدونم فول بادی همون دستگاه الکساندرایت کندلا با فول بادی فرق میکنه ؟

    • 1400/06/10
      0 0

      عزیزم فول بادی یعنی تمام بدن، نه دستگاهه نه طول موج....

  • 1399/12/13
    0 0

    سلام من ۳ روز پیش با دستگاه کندلا جنتل مکس پرو ولی طوج مول اندیاگ (نه الکس) لیزر کردم. پوستم سبزه است و بعضی جاها لک داره برای همین دکتر نذاشتن ک از الکس استفاده کنم و گفتن که اندیاگ برای پوستم safe تره. ب نظرتون حالا ک اندیاگ زدم هم اندازه الکس جواب داره یا ن؟ آخه همه جا میگن الکس بهترین جوابدهی رو داره. من خیلی نگرانم جواب نگیرم

  • 1399/12/14
    1 0

    سلام من ۳ جلسه لیزر دستگاه الکساندرا رفتم موهای صورتم ضخیم تر شده و اصلا نمیریزه باید ادامه بدم؟

  • 1399/12/17
    0 0

    سلام من یک جلسه لیزر با دستگاه sopranoice plantinum رفتم ۴ روز گذشته هنوز موهام ریزش نداشته میشه بگین موها بعد از چند روز موها میریزه؟؟و اینکه این دستگاهه خوبیه برای لیزر یا ن؟؟

  • 1399/12/18
    0 0

    سلام. من سه روز پیش با دستگاه کندلا لیزر انجام دادم موها رشد کرده عین استفاده با ژیلت در اومده این عادیه؟

  • 1399/12/22
    0 0

    سلام. من یکسال و نیم هست برای لیزر خط ریش و ریز چونه م رفت ولی بعد از 12جلسه باز رشد مو برگشته.چند جلسه دیگه باید ادامه بدم.

  • 1399/12/28
    0 0

    سلام من چند روز پیش با دستگاهی الساندرا لیزر کردم ولی موهام اصلا ریزش نداشته حالا چیکار کنم‌

  • 1399/12/30
    0 0

    سلام. فاصله بین دو جلسه لیزراشکالی نداره موهای صورت با کرم موبر برداشته شوند؟

  • 1400/01/11
    0 0

    سلام من با دستگاه الکساندرایت اپوجی اندینگ الیت پلاس جلسه ۵-۶ هس که لیزر کردم ولی الان رشدش تندتر شده و کمتر نشده دست و پاهام با اینکه اوایل انگار کمتر درمیومد چرا؟

  • 1400/01/11
    0 0

    دستگاه ایس پلاتینای پلاس امریکا موهای کرکی هم از بین میبره؟

  • 1400/01/14
    0 0

    سلام ده جلسه لیزر الکساندرایت رفتم گفتن کیسه با سفید آب بزنم بعد دونه دونه موهارو تحریک کنم اگر این کارو نکنم مشکل ساز میشه

  • 1400/01/24
    0 0

    سلام وقتتون بخیر.من پوستم سفید هستش و با دستگاه‌های کندلا میخام لیزر انجام بدم.جلسه ی اول درجه ی دستگاه باید چ قد باشه آیا عدده مشخصی باید باشه.

  • 1400/02/04
    0 0

    سلام خسته نباشید من این ماه جلسه ی ۶ لیزرو با دستگاه پلاتینیوم رفتم کل بدن رو.اما موهام خیلی زیاد شده تقریبا مثل دفعه ی اول شده خواستم بدونم طبیعیه؟خودشون میگن جلسه ی ۶ تا ۷ رشد مو زیاد میشه حقیقت داره؟؟؟یه من میگن حدود ۴ جلسه دیگه برم کافیه شما نظرتون چیه؟؟؟

  • 1400/02/12
    0 0

    من با دستگاه اسکلیپون لیزر میکنم بنظرتون خوبه؟

  • 1400/02/31
    0 0

    سلام من جلسه اول لیزر صورتم بود تاج ابرومو یکم برد ....درمیاد دوباره خیلی ناراحتم

  • 1400/03/01
    0 0

    سلام و روز بخیر بنده یک هفته ای میشه جلسه اول لیزر رو گذروندم الان برای شیو کردن گیج شدم چون یکی میگه با ژیلت انجام بدی بهتره یکی میگه با مو بر.میشه راهنماییم کنید؟

    • 1400/03/16
      0 0

      سلام خسته نباشید من یه ترنس پسرم و برا صورتم لیزر رو با کندلا شروع کردم و از اونجایی که موهای صورتم ضخیمه نمیتونم اینجوری برم بیرون باید همیشه شیو کنم آیا 3روز بعد لیزر میتونم شیو کنم چون که همش نمیتونم 2هفته رو خونه بمونم ممنون میشم جوابم رو بدین

  • 1400/04/02
    0 0

    سلام من دو جلسه لیزر صورت میرم ، بخاطر کیست تخمدان که قبلا داشتم قسمت چانه موهای مردانه در میاره ، بعد از دوجلسه لیزر هنوز تغییری نکرده رشدشون و من مجبورم هر روز شیو کنم طبیعیه ؟؟؟ خواهشا جواب بدین

  • 1400/04/08
    0 0

    سلام ببخشید میشه ریش های تمام صورتم رو لیزر کنم بعد هم ببخشید موهای سر هم میشه لیز زد

  • 1400/04/13
    0 0

    سلام عزیزم میگم یه سوال خیلی منو درگیر کرده من امروز اولین جلسه ای که میخوام برم چند جلسه کافیه که فقط باید واسه شارژ۶ ماه یبار برم و واقعا روش نیست که کلا موها رو از بین ببره؟

  • 1400/04/15
    0 0

    سلام من صبح ناحیه گردنم روجلسه اول لیزر کردم و عصر دیدم موها سست هستن و با دست در میان و منم همه رو دراوردم میخام بدونم در روند کار لیزر رو بهم زدم؟

  • 1400/04/22
    0 0

    سلام من دو جلسه با دستگاه کندلا انجام دادم جلسه اول ریزش داشتم بعد از دو هفته ولی جلسه دوم الان هفته سوم هست که انجام دادم اصلا ریزش نداشتم ممنون میشم توضیح بدید آیا طبیعیه یا نه در ضمن نه مشکلی دارم و نه دارویی مصرف می کنم با تشکر

  • 1400/04/27
    0 0

    سلام دو روز از شیو بگذره میشه لیرز کرد ...یا دوباره باید شیو کرد...

  • 1400/05/01
    1 0

    من برای اولین بار لیزر زدم و مو زود رشد کرد و الان ۱۲ روز و مو ریزش نکرد آیا میتونم موبر بزنم

  • 1400/05/04
    0 0

    سلام وخت بخیر من یه سوال دارم موهای زاید بی چند جلسه ازبین میرود و دیگی در نمیاد چی جوری

  • 1400/05/05
    0 0

    سلام من یک جلسه لیزر الیت پلاس انجام دادم اپراتور گفتن که ۱۰ روز آینده اپیلاسیون انجام بده و قبل از جلسه آینده که ۴۰ روز دیگه هست شیو انجام بدم بنظرتون طبیعی هست؟

  • 1400/05/10
    0 0

    سلام من لیزر کندلا میرم صورتم جلسه سوم هست وخیلی پر مو میتونم شیو کنم بین جلسات اگه شیو کنیم چ تاثیری داره ب لیزر

  • 1400/05/31
    0 0

    با سلام من ۴ جلسه هست که به متخصص زنان زایمان مامایی برای لیزر موهای زائد کل پاهام و کمرم میرم و هیچ اثری نداشته و مو ها ثابت ماندن کیست تخمدان دارم و رفتیم یه دکتر متخصص دیگه دکتر گفتم خیلی خیلی کم هست و دارو احتیاج نیس و الان دوباره میخاییم ۶ جلسه دیگه بریم آیا آثر میزاره یا نه؟

  • 1400/06/05
    0 0

    سلام من دومین جلسه لیزرم بود،ولی بعد این جلسات موهای پام در نیومده ولی دون دون مشکی مونده ریشه موهتم دون دون سیاهه ،تا جلسات اخر لیزرم این دون دون مشکیا میرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • 1400/06/11
    0 0

    سلام من جلسه اول و دوم که لیزر انجام دادم موهام ریزش خوبی داشت ولی از جلسه سوم تا ششم بیشتر شدن و ریزشش خیلی کم شده این عادیه؟ دستگاهم دایود هستش و دو جلسه دیگه مونده استرس دارم که نکنه جواب نگیرم

  • 1400/06/30
    0 0

    سلام من جلسه اول لیزر ممنوعه جواب داد ولی جلسه دوم ی تیکه اش اصلا موهاش نریخته بنظرتون جواب میده تو جلسات بعدی‌؟شنیدم قسمت مرطوب جواب نمیده

  • 1400/06/30
    0 0

    سلام من ۱۳ جلسه لیزر بیکینی انجام دادم و الان موهای خیلی خیلی نازک دارم حالت پورز خواستم بدونم طبیعی هستش یا باید ادامه بدم

  • 1400/07/03
    0 0

    سلام من ۲جلسه هست که برای لیزر با دستگاه کندلا میرم موهای ساق پام خیلی زخیم هستن و همیشه بعد شیو‌کردن پر میشه از دودون های قرمز و سیاه و پر از مو های زیر پوستیمیخواستم بدونم چند جلسه بعد از لیزر کردن این دون دون ها دیگه ایجاد نمیشه؟

  • 1400/07/20
    0 0

    سلام من یک سال بادستکاه الکساندرا کندلا لیزر کردم ولی کلا برگشت موهام جواب نگرفتم، الانم دستگاه و عوض کردم با دایود لیزر میکنم، بنظرتون جواب میگیرم؟

  • 1400/07/30
    0 0

    سلام من یک جلسه لیزر با دستگاه هایبرید با اشعه الکساندرایت و دایوود رفتم..ولی بعد ۱۴روز اصلا نه موها کنده شده نه کم شده دقیق مثله قبلشه...میشه بگین دستگاه هایبرید خوبه یانه؟

  • 1400/08/13
    0 0

    سلام .آیا نواحی از بدن رو که موهاش ضخیم رو نیس رو نباید قبل لیزر شیو کرد ؟

  • 1400/08/27
    0 0

    با سلام و عرض ادب ببخشید دکتر من حدودا ۱هفته ای میشه رفتم لیزر خودشم کل بدنم کم کم موههای صورتم میریزه ولی کل بدنم مخصوصا بکینی اصلا فرق نکرده موهاش همونجوری ذخیم رشد میکنه و با دستم ک میگیرم ببینم ريشش شل شده ودر میاد اصلا در نمیاد ینی ریزش نداره تروخدااا زود تر بگین ک چرا اینجوری شده

  • 1400/08/29
    0 0

    سلام خسته نباشید چن جلسه کافیه برا فول بادی ک نتیجه بگیریم؟

    • 1400/10/21
      0 0

      6 جلسه رو همه باید برن

  • 1400/09/06
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من فردا جلسه اول لیزر هست پس فردا هم مجلس عروسی داریم میخوام بدونم فردا که برم صورتم تمیز میشه یا طول میکشه موها بریزن؟؟

    • 1400/09/07
      0 0

      ده روز تا دو هفته بعد از لیزر میریزن

  • 1400/09/07
    0 0

    سلام. من یک جلسه لیزر رفتم گفتن بعد از ده روز ریشه موها به قدری سست شد ک به راحتی و بدون هیچ فشاری با دست موها بیرون میان. اشکالی داره ک موهای سست شده رو خارج کنیم؟

  • 1400/09/09
    0 0

    سلام من جلسه اولمه رفتم. برای لیزر بیکینی گفتم با دستگاه الکساندرایت برام انجام بده ولی دکتر گفتن اول با دایود میکنم چون موها زخیمه و اینکه الکساندرایت برای موهای نازک هست به نظرتون کدوم دستگاه خوبه ممنون میشم راهنمایی کنید چون خودم شنیدم الکساندرایت بهتره

    • 1400/10/21
      0 0

      الکساندرایت و دایود دستگاه نیستن طول موجن الکساندرایت برای تیپ پوستی روشن و دایود و ان دیگ برای نواخی تیره جواب میده

  • 1400/09/12
    0 0

    سلام من تا الان ۴جلسه لیزر قسمت بیکینی و زیر بغل رفتم جلسات اول تا سوم موهای زائد کمتر و نازک شده بودن ولی الا ن جلسه چهارم که رفتم احساس میکنم که موهای زائدم بیشتر و ریششون هم کلفت تر شده میدونید علت چیه ؟ موردی نداره ؟ میتونم جلسات بعدی رو هم ادامه بدم ؟

  • 1400/09/22
    0 0

    سلام.من نمیدونستم که ۲ ماه قبل از لیزر نباید از راکوتان استفاده کنیم براهمین استفاده میکردم و رفتم لیزر این ینی جلسه اول روی لیزرم تاثیری نداره☹

    • 1400/10/21
      0 0

      راکوتان پوست رو به نور حساس میکنه باید حتما با پزشکتون صحبت کنید

  • 1400/10/05
    0 0

    سلام من جلسه دوم لیزرم ۲ روز گذشته موها باسرعت وضخامت وحجم بیشتری در حال رشد هست با دستگاه طول موج دایود .سوالم اینه که همین موها رشدمیکنن بزرگ میشن میریزن؟؟؟؟؟؟

  • 1400/10/16
    0 0

    سلام ببخشید من سه جلسه رفتم برای لیزر با دستگاه کندلا.جلسه اول تمام موهام ریزش کرد غیر از بیکینی،الان بعد از سه جلسه بیکینیم هیچ تغییری نکردە خیلی نگرانم و موهای بقیه بدنمم دوباره رشد کرده.دلیلش چیه؟ممکنە مرتب تمام نقاط رو لیزر نکرده باشند؟

  • 1400/10/18
    0 0

    من یک جلسه لیزر انجام دادم با دستگاه دئوتو ۲۰۲۰اما اصلا ن موهام کم شده ن پوستم روشن از دستگاهه؟

  • 1400/10/19
    0 0

    سلام من موهام کراتین کردم قبلا هم ریزش مو شدید داشتم میخوام قرص برای ریزش بخورم چون لیزر میرم نمیشه اگه بخورم مو لیزر دوباره در میاد لطفا بگین چه دارویی بخورم هنه ریزش موهام کامل قطع بشه واینکه لیزر میرم با مصرف این دارو ی موقع موهام دوباره در نیا

  • 1400/10/20
    0 0

    سلام،ببخشید من ۴جلسه با دستگاه الکساندرا مدل اپوچی لیزر رفتم و الان بخاطر هزینش میخام مرکزمو عوض کنم دستگاهشون دایود هست،مشکلی برام پیش نمیاد؟؟؟

    • 1400/10/21
      0 0

      تغییر دستگاه و طول موج ممکنه شوک به بدن وارد کنه و موها برگرده

  • 1400/10/27
    0 0

    سلام من ۳ جلسه لیزر با دستگاه الکس کندلا رفتم و فقط اولین جلسه ریزش داشت بعد زیاد تغییر نکرده و دیرتر درمیادو بعضی جاها ریخته و پوستم سفیده و من موی بدنم زیاد ضخیم نیس بنظرتون طبیعی یا نه ممنون میشم جواب بدین؟

  • 1400/11/05
    0 0

    سلام وققتون بخیر من ۱ جلسه لیزر رفتم بعد لیزر بهم گفتن ک موهات کرکی هست متاسفانه دیر گفتن منم تصمیم دارم دیگه نرم ایا با ۱ جلسه ممکنه موهای من کلفت و ضخیم تر شه؟ و اگه دیگه لیزر رو ادامه ندم مشکلی پیش میاد؟

  • 1400/11/06
    0 0

    سلام من ۲جلسه با کندلا رفتم و الان دیگه هیچ رویش مویی ندارم کاملا قطع شده چند جلسه دیگه باید برم؟

  • 1400/12/09
    0 0

    سلام من با دستگاه دایود لیزر انجام میدم نسبتا خوبه عالی نیست.الان بعد از جلسه ی چهارم بازم برگشت مو داشتم نظر شما درمورد این دستگاه و این موضوع چیه؟؟

  • 1401/01/18
    0 0

    سلام وقت بخیر من جلسه اول لیزر با دستگاه اشمیت پلاس 2021 انجام دادم. خواستم نظرتون را راجع به این دستگاه بدونم. این دستگاه توی نت نوشتن که به ژل نیاز نداره اما برای من ژل زدن میشه راهمایی بفرمایید حدود دو روز از لیزرم میگذره اما موها دارن مثل قبل در میان به نظرتون جواب میده؟

  • 1401/02/12
    0 0

    سلام لیزر برای بارداری ضرر داره؟

  • 1401/02/30
    0 0

    سلام من دوجلسه لیزر کردم موهای بدنم زیاد هورمونی نبودن میخوام دیگه ادامه ندم فقط بیکینی با زیر بغل برم آیا موهای بدنم تحریک زیاد میشن

  • 1401/03/03
    0 0

    سلام ببخشید من قرص ضدبارداری ال دی مصرف میکنم واسه لیزر مشکل ایجاد نمیکنه؟

  • 1401/03/08
    0 0

    من الان11جلسه رفتم لیزرچونه صورت نتیجه ندیدم هنوز موهای زائدم خیلی ضخیمن تاچقد باید برم ک نتیجه ببینم؟

  • 1401/03/08
    0 0

    سلام ببخشید من الان جلسه ی ۷ لیزرمو انجام دادم بازم مو در میارم ولی ن زیاد اما خوب انتظار داشتم همینم اصلا در نیاد ب نظرتون من برم باز ادامه بدم مراحل لیزر رو با دستگاه الکس دایود لیزر انجام دادم ممنون میشم راهنمایی کنید

  • 1401/03/13
    1 0

    عرض ادب من ۶ جلسه با لیزر دکا لیزر کردم از نظر ریرش عالی بوده لیکن پاهام بشددت دون دون شده و موها از زیرش در اومده انگار چیکار کنم؟

  • 1401/03/24
    0 0

    سلام ، خسته نباشید ببخشید من ۲ جلسه رفتم یه مرکز لیزر ، لیزر کردم بعد از ۲ جلسه خیلی از موهام ریخت ولی بعد از اون مرکز لیزرم رو عوض کردم ، الان رشد موهام زیاد شده و ریزش خیلی کم شده آیا تعویض دستگاه مشکل ایجاد میکنه؟ باتشکر

  • 1401/04/05
    0 0

    سلام، دستگاه کندلا برای نواحیی ک تیره هستن مثل بیکینی نتیجه خوبی میده؟

  • 1401/04/14
    0 0

    سلام .من برای اولین بار موهای اطراف دور نوک سینه رو لیزر کردم .و بلافاصله بعد لیزر و تا روز بعدش سینه هام درد میکردن.میخواستم بدونم لیزر برای قسمت سینه ضرر داره یا نه ؟

  • 1401/04/15
    0 0

    سلام من صورتمو لیزر کردم برای اولین بار بعد به خاطر قیمتش تحقیق کردم یه خورده بالا میگیره نسبت به جاهای دیگه با دیتگاه الکس انجام داد الان میخام یه مرکز لیزر دیگه برم اونم دستگاه الکس داره اشکال نداره برم اونجا موها دوباره برنگرده؟

  • 1401/04/25
    0 0

    سلام وقتتون بخیر ببخشید مصرف قرص دوفاستون حین لیزر بر روند درمان تاثیر میذاره؟

  • 1401/05/18
    0 0

    سلام.خسته نباشید من از جلسه اول که با دستگاه دایود لیزر کردم دو هفته میگذره میتونم الان شیو کنم؟

  • 1401/05/31
    0 0

    سلام خوبید خسته نباشید من یک جلسه با دستگاه الکس دایود رفتم الان یک هفته هیچ ریزشی نداشتم ،به نظرتون جواب دهیش چطوره ممنونم ازتون

  • 1401/07/03
    0 0

    سلام خسته نباشید من ده جلسه رفتم ولی موهای بدنم کاملا نرفته ینی میشه از دستگاه باشه؟ اسم دستگاه الکساندریت بود.

  • 1401/10/12
    0 0

    با سلام من ۳ جلسه با دستگاه سوپرانو ایس تیتانیوم ۲۰۲۲ رفتم جلسه اول خیلی خوب بود دقیق بعد ۱۰ روز ریزش مو داشتم جلسه دوم هم اما این جلسه سوم که رفتم دیگه ریزش ندارم و حس میکنه مثله دو جلسه قبل تاثیری نداشته البته دو جلسه اول حداقل ۳۰ دقیقه تایم میزاشت اینبار ۱۵ دقیقع برای کل بدن ایا دلیلش میتونه این زمان کم باشه؟؟؟ اینکخ خارش بکینی همیشه دارم بعد لیزر تا دو روز ؟؟ الان که جلسه سومم تموم شده فقط زیر بغلم و قسمت رویی بیکیتی م و صرفا پاهام تا زانو تا حدی ریخته و دیر درمیاد فقط رو این نواحی اثر گذاشته آیا ادام۶ بدم یا دستگاه عوض گنم برای جلسه چهارم؟

  • 1401/10/17
    0 0

    سلام. من جلسه اول لیزر رو انجام دادم با دستگاه الکس کندلا . چقدر طول میکشه موهای بدنم بریزه؟؟ الان یکروزه انجام دادم و هیچ فرقی نکرده انگار که فقط ژیلت کشیدم.

  • 1401/10/19
    0 0

    سلام خسته نباشدمن ۵روزپیش لیزرصورت انجام دادم ولی اصلاموهای صورتم ریخته نشده ودراومده نمیدونم اسم دستگاه چی بود

  • 1402/02/11
    0 0

    سلام من ی جلسه رفتم لیزر بیکینی و زیربغل دستگاشم شاتی بود فک کنم الکساندرات بود همون اولین جلسه ریزش داشتم بعد دیگ نرفتم اونجاا کلینیکووو عوض کردم ک دستگاش کندلااعه الان دوجلسه میرم ولی ریزش ندارم دلیلش چیهههه واقعاااا؟دو دل شدم نمیدوم کندلااا خوبه یا ن؟؟

  • 1402/04/30
    0 0

    آیا دستگاه لیزر رادوپلاس خوبه؟

  • 1402/05/05
    0 0

    سلام من ١٣ روز از جلسه اول ليزرم ميگذره و ناچار به شيو قسمت خيلي كم از پايين پاهام هستم،اما خيلي كم مو مونده و تا حدودي بعضي از جا ها ريزش داشته،موردي داره شيو كنم؟و اينكه ميتونم قبل از شيو از اسكراب استفاده كنم؟

  • 1402/06/05
    0 0

    سلام وقت بخیر من یک هفتس اولین جلسه لیزر رفتم بهم گفتن دستگاهش رولی بوده تاثیر نداره درسته؟میتونم دستگاهم رو عوض کنم؟

  • 1402/06/25
    0 0

    سلام من اولین بار لیزر کردم اسم دستگاه رو نمی دونم ولی ۴ روز از لیزر کردنم میگذره و موهای بیکنی من سریع رشد کرده و من ۳ بار شیو کردم و بازم موها در اومده ایا موها کامل میریزد بعد چند روز یا اصلا نمیریزه

  • 1402/07/17
    0 0

    سلام من ۹جلسه لیزر رفتم اما هیچ جوابی نگرفتم، کسی که لیزر انجام میده میگه به دکتر غدد مراجعه کنم شاید اختلال هورمونی داشته باشم آیا بعد از مراجعه به پزشک و رفع اختلال لیزر روی بدنم جواب میده یانه؟ اگه اختلال هورمونی نداشته باشم مشکل میتونه از کجا باشه به نظر شما

  • 1402/07/18
    0 0

    سلام من 13جلسه با دستگاه الکساندرا لیزر کردم ولی هنوز وارد شارژ نشدم چیکارم کنم؟

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید