آیا لیزر موهای نازک را ضخیم میکند؟

تاریخ انتشار - ۲۲ شهریور ۱۳۹۸

به طور معمول لیزر موهای زائد باعث ضخیم تر شدن مو نمی شود. اگر موها پس از اتمام دوره درمانی دوباره رشد کنند، معمولاً خیلی نرم تر و نازکتر از موهای قبلی هستند و هر شش ماه یکبار میتوان با یک جلسه درمانی رشد آنها را کنترل کرد.

ضخیم تر شدن مو پس از لیزر

در حال حاضر 2 مورد شناخته شده وجود دارد که در این موارد انجام لیزر موهای زائد باعث می شود موها ضخیم تر و تیره تر از قبل از درمان رشد کنند. لطفا در نظر داشته باشید که یکی از این موارد قابل پیشگیری است و دیگری بسیار نادر است و احتمال وقوع آن بسیار اندک است.
اولین سناریو ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد، اگرچه اکثر افرادی که تصمیم به درمان با لیزر دارند ممکن است قبل از درمان از این خطر آگاهی نداشته باشند. برای انجام لیزر موهای زائد، متخصص  کندلا از شما میخواهد که یک یا دو روز قبل از وقت ملاقات خود، منطقه مورد نظر را اصلاح کنید. برای اینکه لیزر بتواند به بهترین شکل ممکن عمل کند، مو باید تا حد امکان کوتاه، اما هنوز قابل رویت باشد. متأسفانه در برخی از نواحی بدن که افراد می خواهند لیزر کنند (مانند صورت و کمر)، موهای درشت تیره و هم چنین موهایی که مانند پرزهای هلو هستند (موهای بسیار ریز و بی رنگ که بخش زیادی از بدن را پوشش می دهند) وجود دارند که انتظار می رود با لیزر از بین بروند. هنگام اصلاح این ناحیه برای آماده سازی برای درمان با لیزر، موهایی که به صورت پرز هلویی در آن ناحیه از بدن هستند نیز اصلاح می شوند. این موها با هر بار اصلاح، ضخیم تر و تیره تر میشوند و سریع تر رشد می کنند. موهای ریز که قبلاً دیده نمیشدند، ممکن است پس از رشد دوباره تیره تر به نظر برسند، که می تواند این توهم را ایجاد کند که موهای بیشتری پس از انجام لیزر شروع به رشد کرده اند.
مورد دوم یک وضعیت پزشکی به نام "هایپرتریکوز پارادوکسیکال" است. این یک اتفاق بسیار نادر است که پس از درمان با لیزر موهای زائد ممکن است افراد آن را تجربه کنند. از آنجا که هایپرتریکوز پارادوکسیکال، هنوز یک وضعیت نسبتاً جدید و بسیار نادر است، تحقیقات زیادی در این زمینه انجام نشده است. مشخص کردن علت دقیق این پدیده دشوار است. برخی از متخصصان پیشنهاد می کنند که این رشد ناخواسته مو می تواند ناشی از درمان با لیزر با شدت کم یا IPL در سطوح بسیار کوچک باشد تا موثر باشد و در واقع به جای از بین بردن فولیکلول مو، رشد مو را تحریک میکند. برخی دیگر اظهار داشتند که پیشینه ژنتیکی ممکن است عاملی در ایجاد این بیماری باشد زیرا تحقیقات نشان داده است که این اتفاق بیشتر در افرادی که دارای انواع پوست 3، 4 و 5 هستند (پوست زیتونی و تیره) نسبت به افراد دارای پوست روشن تر رخ می دهد. همچنین این احتمال وجود دارد که داروهایی خاص اگر همزمان با جلسات درمانی لیزر مصرف شوند، بتوانند خطر هایپرتریکوز پارادوکسیکال را افزایش دهند. همانطور که مشاهده می کنید، مبتلایان به این بیماری آنقدر کم هستند که گرفتن نمونه گیری مناسب برای بررسی این بیماری دشوار است.

صرف نظر از هایپرتریکوز پارادوکسیکال، یافتن متخصص لیزر ماهر و دارای صلاحیت برای لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکس، بسیار مهم است. متخصص لیزر باید به اندازه کافی آگاهی داشته باشد تا بتواند تنظیمات صحیح شدت لیزر را برای خصوصیات خاص مو و پوست شما تعیین کنند. شدت خیلی کم می تواند بی اثر باشد و در واقع عوارض جانبی آزاردهنده ای ایجاد کند. شدت بیش از حد زیاد نیز می تواند عوارض جانبی مانند سوختگی جزئی و تغییر رنگ پوست ایجاد کند. شدت مناسب لیزر به طور امن و موثر موهای ناخواسته شما را از بین خواهد برد و باعث میشود نتیجه لیزر موهای زائد شما مثبت باشد.
اگرچه بسیار نادر است که لیزر موهای زائد باعث ضخیم تر شدن موهای شما شود، اما در بعضی موارد مشاهده شده است که این اتفاق می افتد. اگر نگران هستید، یا اگر می دانید منطقه ای که می خواهید درمان کنید شامل موهای پرز هلویی است، شاید روشی متفاوت مانند الکترولیز موهای زائد جایگزین بهتری برای شما باشد. الکترولیز نیازی به اصلاح منطقه موردنظر قبل از درمان ندارد، بنابراین شما با اصلاح کردن موهای پرز هلویی باعث ضخیم تر رشد کردن آنها نمی شوید. در الکترولیز، هر مو بصورت جداگانه درمان می شود، بنابراین خطری پوست شما را به جز ناحیه تحت درمان تهدید نمی کند.

آیا لیزر موهای نازک را ضخیم می کند؟

نتایج حاصل از درمان با لیزر موهای زائد به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل موارد زیر میشود:
منطقه درمان
ضخامت مو
نوع پوست
رنک پوست
نوع لیزر مورد استفاده
با توجه به این عوامل، نتایج ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد. برای کسب بهترین نتیجه، معمولاً 4-6 جلسه درمانی به علاوه جلسات درمانی با فاصله یک یا دو سال برای حفظ نتیجه لیزر و رفع دائمی موها، لازم است.
اولا، چون لیزر کندلا الکس برای کاهش دائمی موهای زائد استفاده می شود، بنابراین امکان پذیر نیست که همان موهای ضخیم رشد کنند، نگران نباشید، آنها دیگر رشد نخواهند کرد.
توصیه میشود که با متخصصان  کندلا مشاوره کنید، زیرا این متخصصان مطابق ترجیحات شخصی شما بهتر می توانند شما را راهنمایی کنند.
اما پاسخ کوتاه این سوال که آیا ضخامت موها پس از لیزر مثل قبل خواهد بود یا نه، این است که موها پس از لیزر ضخیم تر رشد نمی کنند و رشد موهای ضخیم تر، احتمالا نتیجه ای از عدم تعادل هورمون هاست. یا ممکن است هورمون ها باعث شوند که موهای پرز هلویی تیره تر و ضخیم تر رشد کنند.
همانطور که شاید شنیده باشید، بهترین نتایج لیزر موهای زائد بر روی موهای تیره و پوست نسبتا روشن حاصل می شود. با این حال، عوامل دیگری نیز وجود دارند که در روند درمان تأثیر می گذارند.
شایان ذکر است که در لیزر موهای زائد، زمان بندی بسیار مهم است: برای مؤثر بودن لیزر موهای زائد، موها باید در مرحله مناسبی از چرخه رشد خود قرار بگیرند (معروف به آناژن). این در حالی است که مو حاوی مقدار زیادی ملانین است، که این همان چیزی است که لیزر برای از بین بردن فولیکول آن را هدف قرار میدهد. بنابراین، برای دستیابی به نتایج طولانی مدت و ماندگار، لیزر باید در مرحله آناژن رشد مو، مو را درمان کند. برای تاثیر گذاشتن روی تمام موهای شما در طول این چرخه، تعدادی جلسه درمانی پیاپی لازم خواهد بود، زیرا موهای شما در یک چرخه یکسان قرار ندارند و هر فولیکول مو بطور مستقل چرخه ی خود را طی می کند.
در واقعیت، قبل از شروع درمان برای موهای زائد، ارزیابی توسط پزشکی واجد شرایط بسیار مهم است. این امر به این دلیل است که موهای زائد می توانند با شرایطی که حتی در مورد آنها فکر نمی کنید همراه باشند: به عنوان مثال برخی از تومورها و عدم تعادل هورمونی که از بین بردن موها با لیزر آن مشکل اساسی را برطرف نمی کند. اگر یک شرایط درمانی خاصی وجود داشته باشد که به آن توجه نشود، ممکن است لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکساندرایت، به سادگی مؤثر نباشد.

بهترین لیزر برای موهای نازک

بعضی افراد به جای لیزر به الکترولیز روی می آورند و نهایتا بیان می کنند از نتایج درمان های لیزر موهای زائد بر روی صورت، شانه ها، کمر یا سینه خود ناراضی هستند. در تمام این موارد و به نظر آنها، بعد از انجام درمان های متعدد، لیزر به جای از بین بردن یا کاهش دائمی موها، باعث افزایش رشد مو شده است. آنها همچنین ادعا می کنند که موها تیره تر و ضخیم تر شده اند.
تاریخچه پزشکی آنها نشان می دهد که این مشتری ها دارای پوستی روشن، رشد بیش از حد مو در صورت و گردن و عدم تعادل هورمون ها هستند. همچنین برخی از آنها دارای سندرم تخمدان پلی کیستیک، اختلالات آدرنال و سایر شرایط هستند که باعث رشد بیش از حد موها می شود. اگرچه موهایشان از قبل قابل رویت بود، اما ضخامت و تیرگی آنها به اندازه ی پس از لیزر نبوده است.
به هرحال تحقیقات نشان داده است که اثر گذاری لیزر کندلا الکساندرایت روی موهای نازک و از بین بردن آنها بسیار بهتر و قابل توجه تر از IPL بوده است و عوارض جانبی ناشی از آن نیز بسیار کمتر مشاهده شده است.

نحوه اثرگذاری لیزر کندلا الکس

مو از ناحیه درم داخل پوست رشد می کند. تورفتگی در پوست که در آن ساقه مو رشد می کند، فولیکول نامیده می شود. تنها قسمت زنده مو در فولیکول یافت می شود. این پایه ریشه است و پیاز مو نامیده می شود و شامل سلولهایی است که ساقه مو را تولید می کند. این پیاز مو در فولیکول است که هم لیزر و هم الکترولیز آن را در رفع موهای زائد هدف قرار می دهند.
با توجه به اینکه فولیکول می تواند دو نوع مو ایجاد کند: موهای vellus، که روشن، ریز و کرکی هستند و موهای ترمینال، که تیره تر، درشت تر و ضخیم تر هستند؛ سوالی که پیش می آید این است که آیا ممکن است که پرتوهای اعمال شده (لیزر)، در بعضی موارد، فولیکولهای مو را که موهای vellus در آنها رشد میکنند، تحریک کرده و باعث رشد موهای ترمینال در آنها شوند؟
نکته مهم این است که لیزر نمی تواند فولیکول ها را جدا جدا تحت تاثیر قرار بدهد. هنگامی که از لیزر استفاده میشود، نه تنها موهای ناخواسته را درمان می کند، بلکه روی پوستی که ناحیه مورد نظر را احاطه میکند نیز تاثیر میگذارد، جایی که موهای قابل مشاهده وجود ندارد.
مهم نیست از چه نوع دستگاه لیزر برای برداشتن مو استفاده می شود - دیود، لیزر کندلا الکس یا Nd (Yg)   اساس کار لیزر در از بین بردن موها یکسان است.
هنگامی که متخصص، لیزر را فعال می کند، پرتوی لیزر از طریق پوست به کیسه های ریز به نام فولیکول ها که رشد مو در آنها انجام میشود، می رسد. گرمای شدید ناشی از پرتوی لیزر باعث آسیب رسیدن به فولیکول های مو می شود که رشد مو را متوقف میکند.
برخلاف لیزر موهای زائد، دستگاه های الکترولیز فولیکول ها را جدا جدا تحت تاثیر قرار می دهند. با استفاده از مدرن ترین فن آوری، یک دقیقه الکتریسیته با دقت روی پایه فولیکول مو اعمال می شود. این روند سلول رشد مو را از بین می برد. بنابراین، توانایی رشد مجدد فولیکول مو به طور دائم از بین می رود. بدون وجود جریان خون در فولیکول، نمی تواند باعث رشد موی جدیدی شود.
یکی از دلایل افزایش رشد مو یا ضخیم تر شدن آن بعد از درمان با لیزر موهای زائد، پرتودرمانی الکترومغناطیسی لیزر در هنگام استفاده و تأثیر آن بر سلولهای بالقوه رشد مو در محل موردنظر، به ویژه در مراجعین با عدم تعادل هورمون ها و یا افرادی که نسبت به سطح طبیعی آندروژنها (هورمونهای مردانه) حساس تر هستند، اتفاق می افتد.

نتیجه

به طور کلی درمان با لیزر به خصوص دستگاه IPL در بعضی موارد می تواند باعث رشد بیشتر مو شود. درست است، انواع خاصی از موها می توانند تحریک شده و پس از لیزر کردن بیشتر رشد کنند یا ضخیم تر شوند. اما نگران نباشید، اگر موی شما مناسب لیزر نباشد، متخصصان کندلا به شما این موضوع را خواهند گفت و شما می تونید به گزینه های جایگزین فکر کنید. اما به هر حال نمی توان درباره این موضوع پیش از بررسی شرایط فرد نظر قطعی داد و باید تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام شود.


مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1398/09/27
    0 2

    ایه لیزر سرطان زا است

    • 1398/10/05
      0 0

      قطعا خیر در مقاله زیر کامل توضیح داده شده https://bit.ly/2Q0YQWt

  • 1398/09/29
    1 0

    موهاي صورتم بعد از ليزر نتيجه معكوس داد و تبديل به موهاي زمخت و كلفت شد آيا قابل درمان هست؟

    • 1398/10/05
      0 0

      گاهی به دلایل مختلفی این اتفاق میوفته بهتره تشریف بیارین ویزیت ویزیت های ما رایگانه قطعا با فهمیدن دلیل این موضوع میشه مشکل رو حل کرد

    • 1400/02/07
      0 0

      سلام منم هم با لیزر موهای صورتم ضخیم شده شما توانستید راه حلی برای موهای صورتتون پیدا کنید ؟ اگه راه حلی پیدا کردید لطف کنید منم راهنمایی کنید

  • 1398/11/12
    0 0

    سلام من برای لیزر کل بدن اقدام کردم اما اپراتور گفت موهای بدنت ضخیم میشه. دلی مو بدن من پرز هلویی نیست. نرم و نازک و مشکی هس و پوستم گندمیه

    • 1398/11/14
      0 0

      سلام با تنظیمات دقیق دستگاه کندلا باید یک بار با ضخامت بسیار کم موهای کرکی شما لیزر شوند تا نتیجه مشخص گردد ولی به طور کلی هر چه مو زخیم تر و مشکی تر باشد لیزر بیشتر جواب می دهد

  • 1399/02/11
    0 0

    سلام من 13 جلسه با دستگاه مدیو استار لیزر کردم ولی موهای دست و ران پا به شدت زیاد و ضخیم شده است.ایا باید جلسات را ادامه بدم یا دستگاه را عوض کنم

    • 1399/02/11
      0 0

      سلام شاید کرکی بوده موهاتون و نتیجه عکس داده. ممکنم هست که دستگاه لیزرتون واسه شما مناسب نباشه. بهتره دستگاهتون رو عوض کنید اما قبلش واسه اطمینان و نتیجه گیری بهتر با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/03/11
    0 0

    من روی کمرم پرز دارم خیلی زیاد قبلا که اپیلاسیون میکردم خیلی دو سه روز اول خوب بود ولی بعد پر از جوش می‌شد آیا لیزر مناسبه ،؟؟؟؟

    • 1399/03/12
      0 0

      سلام خیر؛ لیزر برای موهای پرزی مناسب نیست.

    • 1401/04/05
      0 0

      برا موهای پرزی میتونید از دکللره استفاده کنید موهاتون زرد میشن

  • 1399/03/11
    0 0

    من روی کمرم پرز دارم خیلی زیاد قبلا که اپیلاسیون میکردم خیلی دو سه روز اول خوب بود ولی بعد پر از جوش می‌شد آیا لیزر مناسبه ،؟؟؟؟

    • 1399/03/12
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/03/18
    1 0

    سلام ،اگه موهای پرزی رو اصلاح نکنیم چون گفتن یک سانت باشه مشکلی نیست،وبعدلیزرکنیم پس به طور حتم باعث نمیشه تیره وضخیم بشه درسته؟

    • 1399/03/19
      0 0

      سلام روز قبل از نوبت لیزر، باید ناحیه ی موردنظر حتما با ژیلت شیو شه. اگه به اندازه ی 1 میلیمتر (نه سانتیمتر) درومده باشه، موردی نیست. موهای پرزی اگه لیزر شه زیاد میشه.

    • 1401/04/09
      0 0

      سلام خب اگه موهای کرمی ضخیم شن دیگه ازبین نمیرن؟

  • 1399/04/04
    0 1

    سلام موهای بدنم قبل از لیزر خیلی کمتر و نازکتر بود،اما الان که چن جلسه ای لیزر میرم خیلی بیشتر درمیاد و ضخیم تر و زبر تر شده

    • 1399/04/07
      0 0

      سلام احتمالا موهاتون پرزی بوده نتیجه عکس داده.

    • 1399/05/02
      0 0

      من مو6ای کرکی صورتمو لیزر کردم.باعث شده یک درمیون صورتم موهای زبر در بیاره و تعدادشون زیاد شده.الان باید چیکار کنم؟ ایا میشه بدون لیزر طی یک سری وکس صورت یا بند کردن عادی صورت مثل قبل بشه؟

    • 1401/03/02
      0 0

      سلام شما چیکار کردین؟جواب‌گرفتین با راه هایی که گفتین؟

  • 1399/04/13
    0 1

    برای موهای پرزی چه راه حلی دارین؟؟

    • 1399/04/14
      0 0

      سلام بهتره کلا به موهای پرزی دست نزنید چون اکثرا نتیجه برعکس میده.

    • 1402/05/02
      0 0

      منم گونه هام پرزی بودش بعد چهار جلسه زیادتر وضخیم شد چکارکنم واقعا افسرده شدم لطفا راهنمایی کنید

  • 1399/05/02
    1 0

    سلام من موهای صورتم پرزی بوده بعد لیزر موهای صورتم زبرتر و بلندتر رشد کرده.تعدادشونم زیاد شده این تارهای زبر.آیا بدون ادامه دادن عمل لیزر طی وکس کردن یا بند کردن عادی صورت بر میگرده به حالت قبل؟

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام ممکنه که با وکس و اپیلاسیون بهتر شه

    • 1399/07/14
      0 0

      براي موهاي صورتي كه با ليزر كلفت تر و بيشتر شده بايد چيكار كرد؟ اگر ادامه داد به حالت قبلش برميگرده؟

    • 1399/07/15
      0 0

      سلام بله باید ادامه بدید تا از بین بره.

  • 1399/05/12
    1 0

    سلام ببخشید من موهای بدن بیشترش پرزی اما خوب بازم ازاین موضوع که نمی شع موهای پرزی را لیزر کرد ناراحتم یعنی هیچ راه حلی نیست با هیچ دستگاهی نیست که موهامون از ببریم

    • 1399/05/13
      0 0

      سلام بهتره که کلا بهش دست نزنید چون معمولا نتیجه ی عکس میده.

  • 1399/05/12
    0 0

    سلام ببخشید من موهای بدن بیشترش پرزی اما خوب بازم ازاین موضوع که نمی شع موهای پرزی را لیزر کرد ناراحتم یعنی هیچ راه حلی نیست با هیچ دستگاهی نیست که موهامون از ببریم

    • 1399/05/13
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/16
    0 0

    سلام ببخشید من تازه شروع کردم جلسات لیزرم رو.با دستگاه کندلا نیست نمیدونم چه دستگاهیه ولی زیاد جواب گرفتن بعد موهای زیر چونه من زیاد ضخیم نیستن ولی چندتا دونه خیلی ضخیم هم دارم.بخاطر اینکه همه اینا از بین بره گفتم اینجارو هم لیزر کنن.ولی خیلی میترسم ضخیم تر بشن.. به نظرتون چیکارکنم؟؟ ادامه بدم لیزر اینجارو یا خیر؟؟ اگر نه چیکار کنم واسه اینا خیلی آزارم میدن

    • 1399/05/21
      0 0

      سلام اگه نتیجه ی خوبی گرفتید ادامه بدید زیر چونتونم هرجا که موی ضخیم داره بگید لیزر کنن

  • 1399/05/19
    0 0

    سلام.من می خوام صورتم رو لیزر کنم.موی صورتم نه کلفت نه نازک .به نظر شما این کار رو انجام بدم؟

    • 1399/05/21
      0 0

      سلام اگه پرزی نباشه میتونید لیزر کنید

  • 1399/05/19
    0 0

    سلام.من می خوام صورتم رو لیزر کنم.موی صورتم نه کلفت نه نازک .به نظر شما این کار رو انجام بدم؟

    • 1399/05/21
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/21
    0 0

    سلام من پوستم گندمیه موهای بدنم ضخیم و مشکیه چه نوع لیرزی واسم خوبه؟

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام تقریبا همه دستگاه ها رو شما جواب میده. میتونید با کندلا لیزر کنید یا با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/05/24
    0 2

    من موهای صورتم پرزی نیست اما زائد هم نیست موعه به نظرتون لیزر کنم؟ بعد اگه ضخیم بشه بعدا باید چیکار کنم الکترولیز از بین میبرشون بعد؟؟

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام الکترولیز واسه موهای سفیده. بهتره اپراتور قبل از لیزر ببینه موهاتونو

  • 1399/05/24
    0 0

    من موهای صورتم پرزی نیست اما زائد هم نیست موعه به نظرتون لیزر کنم؟ بعد اگه ضخیم بشه بعدا باید چیکار کنم الکترولیز از بین میبرشون بعد؟؟

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام الکترولیز واسه موهای سفیده. بهتره اپراتور قبل از لیزر ببینه موهاتونو

  • 1399/05/24
    0 0

    من موهای صورتم پرزی نیست اما زائد هم نیست موعه به نظرتون لیزر کنم؟ بعد اگه ضخیم بشه بعدا باید چیکار کنم الکترولیز از بین میبرشون بعد؟؟

    • 1399/05/25
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/30
    0 0

    سلام. موهای صورتم از نظر ضخامت متوسط بود.برای لیزر الکس کوترا مراجعه کردم.بهم گفتن حالا که پیشونیتو نمیخوای بزنی پس به جاش گردنتو لیزر میکنیم.منم از ماجرای ضخیم شدن خبر نداشتم.الان کلفت و بلند در میاد.نزدیک ۲۰ جلسه لیزر با شدت قوی انجام دادم ولی هنوز درمان نشده.ازمایش هورمون و سونوگرافی و تیرویید و عکس از مغزم دادم همه چی سالمه کاملا. باید چیکار کنم خیلی ناراحتم

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام میتونید دستگاهتون رو عوض کنید یا به پزشک متخصص مراجعه کنید.

  • 1399/05/30
    0 0

    سلام پوستم سفيده و موهاي صورتم ضخيم نيست اما زياد و نرمه كركي هم نيست با كندلا جواب ميگيرم ؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام اگه کرکی نیست بله

  • 1399/05/30
    0 0

    سلام پوستم سفيده و موهاي صورتم ضخيم نيست اما زياد و نرمه كركي هم نيست با كندلا جواب ميگيرم ؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام اگه کرکی نیست بله

  • 1399/06/01
    0 0

    خسته نباشید من موهای پشت گردنم هر ۴روز ی بار در میاد وضخیم هستن امکان لیزر هست؟و چقد طول میکشه تا حداقل رشدشون یه کم ضعیف بشه هزینش چقد میشه ممنون اگه جواب بدین آقا هستم در ضمن

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام هزینه ها تو سایت موجوده 3 4 جلسه طول میکشه تاثیرشو ببینید اما حدودا 8 جلسه لازمه

  • 1399/06/16
    1 0

    سلام ۴سال پیش کل صورتم لیزرکردم والان چندتا موزیر چانه رشد کرده اگه مجددلیزرانجام شه تاثیرداره یاخیر؟

    • 1399/06/17
      0 0

      سلام بگید رو همون موها رو فقط لیزر کنن

  • 1399/06/20
    0 0

    سلام من بیشتر موهام نازک و روشن هستن مدتی با ژیلت شیو کنم که ضخیم بشه یا کلا صرفا نظر کنم از لیزر

    • 1399/06/22
      0 0

      سلام اگه پرزی یا بوره لیزر نکنید.

  • 1399/07/03
    0 0

    سلام خسته نباشید من 17 سالمه و پنج جلسه هست که صورتمو لیزر می کنم قبل از لیزر موهای صورتم کرک مانند بود اما الان به شدت زیاد شده و کلفت... دکتر بهم گفته باید بیشتر ادامه بدم چون الان که کلفت شده جواب میده البته شیو هم زیاد کردم.. به نظر شما باید لیزر رو ادامه بدم؟

    • 1399/07/03
      0 0

      سلام الان که زیاد شده و به موی زائد تبدیل شده، بله ادامه بدید که از بین بره. اما بهتره زیاد شیو نکنید و فقط یکبار قبل از روز لیزرتون ژیلت بزنید.

  • 1399/07/03
    1 0

    سلام خسته نباشید من 17 سالمه و پنج جلسه هست که صورتمو لیزر می کنم قبل از لیزر موهای صورتم کرک مانند بود اما الان به شدت زیاد شده و کلفت... دکتر بهم گفته باید بیشتر ادامه بدم چون الان که کلفت شده جواب میده البته شیو هم زیاد کردم.. به نظر شما باید لیزر رو ادامه بدم؟

    • 1399/07/03
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/07/25
    0 0

    سلام من موهای صورتم ضخیم ومشکی هستندالان 10جلسه است صورتم والکترولیزمیکنم ولی اصلآکم نشده وحتی موهام نرم هم نشده به نظرشماالکترولیزکنم یالیزر

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام تا جایی که من اطلاع دارم الکترولیز برای موهای سفیده. من پیشنهاد میکنم لیزر کنید.

  • 1399/08/08
    0 1

    سلام من بیشتر از ده جلسه اس که لیزر رفتم اما موهام بیشتر هم شده بخصوص صورتم تا جایی که تصمیم دارم دیگه نرم با دستگاه آپوجی بنظرتون ادامه بدم یا نه؟؟ الان فاصله بین لیزرام سه ماهه شده یکماه اول خوبم اما بعدش انقد زیاده که نمیشه بیرون بزنم!!!تا جلسه لیزر بعدی!!! لطفا منو راهنمایی کنین

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام شاید موهاتون پرزی بوده یا زیاد شیو میکنید. بله بهتره دستگاهتونو عوض کنید.

  • 1399/08/10
    0 0

    سلام من موهای زائد چونمو لیزر میکنم اما روی صورتم هم چندتا موی سیاه داره ب نظرتون اونم لیزر کنم؟موهای صورتم کرکیه ب حز اون چند تا

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام بهتره لیزر نکنید. چون فرمودید موهاتون پرزیه، و اگه لیزر به نواحی پرزی بخوره احتمالش هست زیاد بشه موهاتون.

  • 1399/08/15
    0 0

    سلام.من تصمیم دارم کل بدنم و لیزر کنم اما الان که پست هارو خوندم دو دل شدم.پوستم گندمی هست موها ی بدن مشکی .صورتم هم مو ریز مشکی و چانه موهای زبر دارم وگردن هم موهای نازک مشکی .دستگاه الکس 2020 هست آیا لیزر کنم

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام اگه پوستتون تیره اس از دستگاهی که طول موج دایود داره استفاده کنید. و موهاتون اگه پرزیه بهتره لیزرشون نکنید.

  • 1399/08/21
    0 0

    مشکل موهای زاید من روی بینی و پره های بینی و نوک ان هستش و سالهاست با موچین و اینه و زیر نور افتاب باید حد اقل مو چینی کنم خسته میشم و اعصابم به هم میریزه وقتم رو هم میگیره ایا با لیزر میشه رفعش کرد البته ریز هستن ولی در عرض ۴ روز دوباره دیده میشن

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام بهتره اپراتور ببینن موهاتونو اما اگه پرزی نباشه احتمالا امکانش هست.

  • 1399/08/30
    0 0

    سلام،موهای بدنم پرزی اما بلند با دایود و کندلا لیزر انجام دادم،اما موهای بازو و ران پا کمی ضخیم تر از قبل شده...بنظر شما چطور میشه این موهارو ازبین برد؟اصلا روشی هست؟ شنیدم هر چی به موهای ضخیم شده دوباره لیزر زده بشه بدتر میشه،درسته؟ اگه اپیلاسیون بشه بهتر میشه؟

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام 1 دستگاهو انتخاب کنید با همون لیزرتونو ادامه بدید به تدریج با جلسات بیشتر درست میشه.

  • 1399/09/09
    0 1

    سلام من 33 سالمه موی سرم بوره ولی موی بدنم چون ژیلت زدم مدام زبر و یه کم تیره شدن میخام با دستگاه دایود لیزر کنم به نظرتون جواب میگیرم بعضی از نواحی بدن کرکی هست لیزر نباید به اونا بخوره درسته

    • 1399/09/09
      0 0

      سلام اگه موهاتون بور نباشه بله اثر داره. بله نواحی پرزی نباید لیزر شه.

  • 1399/09/10
    0 1

    سلام میخواستم بدونم اگه بخوایم موهای کرکی رو لیزر کنیم میشه چند با از ژیلت استفاده کنیم که موها ضخیم بشه بعد لیزر جواب میده ؟ طبق گفته شما باید ضخیم باشه تا جواب بده

    • 1399/09/10
      0 0

      سلام تو حالت عادی لیزر موهای پرزی رو زیاد میکنه نیاز به زیاد ژیلت زدن نیست.

  • 1399/09/10
    0 0

    سلام اگه مدتی موهای معمولی بدن رو با ژیلت اصلاح کنیم که ضخیم بشن بعد میتونیم از لیزر استفاده کنیم ؟ اگه ضخیم بشن اثر میزاره ؟

    • 1399/09/10
      0 0

      سلام بله اما تو حالت عادی لیزر موهای پرزی رو زیاد میکنه نیاز به زیاد ژیلت زدن نیست.

  • 1399/09/10
    1 0

    سلام وقت بخیر من موهای صورتم خیلی نازکه ولی بلند هستش. پوستم سبزست. از اونجایی که به شدت به شیو و بند و وکس و دپی و ... حساسیت دارم و جوش های وحشتناک میزنم، قصد کردم لیزر کنم، اما شنیدم اگر فقط صورتو لیزر کنم، موهای ضخیم و دراز زیر چونه و گردن در میاد. آیا حقیقت داره؟. و شما در کل لیزر رو پیشنهاد میکنید؟

    • 1399/09/11
      0 0

      سلام جاهایی که موها پرزی باشه اره ممکنه اولش زیاد بشه و از حالت پرزی در بیاد اما اگه پرز نباشه نه اینطوری نمیشه. اگه از دستگاه مناسب استفاده کنید و اپراتور کار بلد باشه، بله لیزر درمان خوبی برای موهای زائده.

    • 1400/08/20
      0 0

      سلام من موهای بدنم ازبس با ژیلت شیوکردم خیلی ضخیم و جاشون می مونه موقع شیو ایا لیزر جواب میده تا چند جلسه باید برم تا نتیجه بگیرم

  • 1399/09/12
    0 1

    سلام خسته نباشید من موهای صورتم بوره اما خیلی ضخیم ان یک جلسه رفتم لیزر قسمت فکم خیلی بیشتر شده و قهوه ایی شدن.... تنبلی نظامیان هم دارم با این حساب ادامه بدم یا نه خیلی رنج میخورم

    • 1399/09/12
      0 0

      سلام لیزر رو موهایی که بور و بی رنگ باشن تاثیر نداره. پیشنهاد میکنم به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید ببیننتون و معاینتون کنن.

  • 1399/09/17
    0 0

    سلام من 5 جلسه هست که به لیزر کلبدن میرم ولی هر بار به اشتباه قسمتی از موهای کرکی هم شیو میکنم و الان کمی نسبت به قبل تیره تر شدن به نظرتون اون قسمت هارو هم ببرم لیزر

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام اگه اون قسمت که فرمودید، ضخیم شده و دیگه پرزی نیست، بله میتونید لیزر کنید.

  • 1399/09/23
    1 0

    سلام من بین موهای بدنم که تقریبا ضخیمه مو های خیلی نازکی هست که با چشم از نزديک دیده میشه تا الان دو جلسه‌ دائم دارم کندلا میرم قبلشم یه دو جلسه رفتم و مصرف شدم حالا سؤالم اینه که چطوری میشه لیزر کنم که موهای پرزی ليزر نشه؟ میشه پماد زینک بزنم جوري که فقط روی موهاي پرزی بمونه؟ پوستم سفیده و تیپ۲ یا ۱و سوال ديگه اینکه اپراتورم گفت ک ه یک جلسه بيرون ریزی مو داري يعني یکدفعه همه مو ها بلند میشه آیا این درسته؟ دستگاه رو 5 10 تنظيم بود الا خیلی خیلی خیلی خیلی نگرانم که بیشتر نشه و بعد شش یا هشت جلسه با حجم بیشتر روبرو نشم و ضخیمتر لطفا راهنمایی کنيد 😔میشه با موزر اصلاح کنم؟ چون موهای پرزی نمیزنه؟ ریزش مو هامم 70 درصد بوده‌

    • 1399/09/23
      0 0

      سلام لازم نیست کار خاصی کنید فقط به اپراتور بگید رو موهای پرزیتونو لیزر نکنه. بله برگشت مو تو جلسات 3 یا 4 طبیعیه و با ادامه ی جلساتتون درست میشه دوباره جای نگرانی نیست.

  • 1399/09/23
    0 0

    سلام وقت بخیر من 4 جلسه هست ک به لیزر میرم اگه تا جلسه 5 هفت ماه فاصله بیفته مشکلی پیش میاد؟

    • 1399/09/23
      0 0

      سلام بله 7 ماه خیلی زیاده.

  • 1399/11/04
    0 1

    سلام، من ده جلسه هستش که لیزر انجام میدم با دستگاه کندلا و جواب داده. دوماهی میشه که رشد نکردن و اما یه جاهایی رشد کرده بودن و کاملا باز لیزر انجام دادم، آیا همین یه جلسه باعث کیشه قسمت هایی که رشد نکردن تحریک شن و باز رشد کنن؟

  • 1399/12/05
    0 0

    سلام،من موهای صورتم کرکی بود سه جلسه لیزر انجام دادم نسبتا بیشتر و زخیم تر شده،به نظرتون لیزر ادامه بدم یا نه؟؟؟

  • 1399/12/19
    0 0

    قسمت بالاي ران پام هميشه نرم و بدون مو بود اما بر اثر اشتباه اپراتور حالا موهايي بي رنگ اما به صورت تيز و خشن روي پوستم زده بيرون مخصوصا نواحي نزديك باسن، چه راهي براي حل اين موضوع پيشنهاد ميكنيد؟

  • 1400/01/07
    0 0

    من می‌خوام موهای دستام کم پشت بشه.. در واقع نمیخوام به صفر برسه .. فقط می‌خوام حجم و تعدادشون کمتر بشه. باید تعداد جلساتم رو کمتر کنم. درسته؟

  • 1400/01/07
    0 1

    سلام خسته نباشید من موهای زیربغلم وبیکینی لیزر کردم نمیدونم باچه دستگاهی بوده چندجلسه اول خوب جواب داداماالان احساس میکنم تاثیرچندانی نداره واینکه احساس میکنم ازوقتی لیزرکردم موهای روی چونم ضخیم شده ممکنه لیزر بیکینی وزیربغل روچونه تاثیرگذاشته باشه

  • 1400/01/13
    0 0

    سلام من روی صورتم مو دارم هم ب صورت پرز هم موهای ضخیم‌تر من ب دلیله اینکه صورتم‌ جوش میزد نمی تونم اصلاح وکس یا هر کار دیگه ای انجام‌بدم الان من اگه لیزر کنم باعث بدتر شدن میشه؟اخه قبل لیزر باید شیو انجام بشه

  • 1400/01/21
    0 0

    سلام. من میخام گردنمو لیزر کنم. موهاش ن ضخیمه ن پرزه و خیلی پره. با مطالبی ک خوندم میترسم ضخیم بشن بعدش. شما چ پیشنهادی دارین چیکار کنم تا قبل لیزر ژیلت بزنم ضخیم شه؟؟!!

  • 1400/01/22
    0 0

    سلام من هورمون مردانه در ازمایش کمی بالاست وپوستم خیلی خیلی حساس زیر چانه وپشت لب تعدادی موی ضخیم دارم با توجه به خیلی حساس بودن پوستم چه نوع لیزری جواب میده؟

  • 1400/01/22
    0 0

    سلام من پوستم حساس با کوچکترین چیز جاش میمونه حتی یه زخم کوچک چه دستگاهی برای موهای زیر چانه که ضخیم شدن تجویز میکنید

  • 1400/02/07
    0 0

    سلام من صورتم رو لیزر کردم اما موهاش ضخیم شده خیلی اعصابم بهم ریخته موهای صورتم کرکی بود واز ضخیم شدن موهای کرکی اطلاعی نداشتم حالا باید چیکار کنم

  • 1400/02/25
    0 0

    سلام ببخشید من دو جلسه هست ک با آی پی ال صورتمو لیزر میکنم اکثر صورتم کرکیه فقط چن ناحیه ضخیمه اپراتور گفتن اگه جلسات زیاد لیزر انجام بدی کرکها هم از بین میره آیا این صحت داره یا فقط قسمتهای ک موی ضخیم دارن لیزر کنم توروخدا جواب بدید

  • 1400/02/30
    0 0

    سلام دکتر جان من صورتمو چهار جلسه اس که لیزر میکنم موهای صورتمم تقریبا پر بود و کم رنگ اما خیلی پرزی نبود جلسه ی سوم به بعد موهای بغل صورت و بنا گوشم ضخیم و بلند شد جلسه ی چهارمم همین چندروز پیش رفتم حالا نگرانم که بیشتر از این نشه . بنظر شما ادامه بدم یا نه ؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید

  • 1400/03/05
    0 0

    سلام من ۱۶ سالمه و الان ۷ جلسه هست که میرم لیزر موهام کرکی نبودن ضخیم هم نبودن الان دو جلسه هست که موهام بشدت ضخیم در میان بنظرتون ادامه بدم؟

  • 1400/03/11
    0 0

    سلام من صورتمو ک پرزی بود لیزر کردم و نتیجه عکس داده باید چیکار کنم ؟

  • 1400/03/13
    0 0

    من از جریان زخیم شدن اطلاعی نداشتم صورتمو شروع ب لیزر کردم ولی فعلا یک جلسه رفتم ایا با اون یک جلسه ای که رفتم موهام امان کلفت شدن یا زیاد شدن داره جای که حتی مو نداشتم برداشت الیرز زد مثل زیر چانه اینا ایا مو در میاد

  • 1400/03/26
    1 0

    چقدر واقعا بی سوادید شما کل دکترای جهان ثابت کردن شیو کردن موهارو کلفت نمیکنه و تیره تر نمیکنه باز اومدید میگید در اثر شیو کلفت تر و تیره تر میشود واقعا که

  • 1400/05/17
    1 0

    سلام ببخشید من دیروز دستامو لیزر کردم ولی بعد فهمیدم پرزیه تو همون جلسه اول موهام ضخیم تر میشه و نتیجه عکس میده؟

  • 1400/05/18
    0 0

    با 1بار لیزر صورت امکان داره ک موهای کرکی تحریک شه

  • 1400/05/19
    0 0

    سلام من صورت وچانه ام و لیزر کردم الان خیلی موهایه زخیمی در اوردم خیلی نگرانم باید چه کار کنم

    • 1400/06/17
      0 0

      دقیقا واسه منم همینطوره افتضاح شده باید چیکار کنیم؟؟؟؟

  • 1400/06/23
    0 0

    چرا همه زخیم رو با این ز نوشتین باید با ض بنویسین ضخیم

  • 1400/07/01
    0 0

    سلام خسته نباشید من موهای رو بازوم ورونم نازکه و بازوم یه جاش مو داره یه جاش نداره آیا لیزر بهش جواب میده با تشکر

  • 1400/07/06
    0 0

    سلام من 5جلسه لیزبا دستگاه کندلا رفتم ولی موهام نه ریزش کرد تازه هم ضخیم تر شدن رنگ پوستم گندمیه موهامو هم خیلی ضخیم و کلفت بودن از قبل الان بدتر شده چی کارکنم

  • 1400/07/18
    1 0

    سلام وقت بخیر من موهای زخیم و مشکی با پوستی روشن دارم از دستگاه لیزر پارادایس استفاده کردم و دومین جلسه ام هستش ریزش موهای بدنم رو دیدم به عینه ولی میترسم ک بعد از اتمام جلسات درمان زخیم تر بشه موهای زائدم به نظرتون ادامه بدم؟

  • 1400/08/01
    0 0

    سلام من سه سال پیش با دستگاه الیت پلاس کل بدنم رو ۵ جلسه لیزر رفتم و تا الان دیگه شارژ نکردم اصلا، ولی الان میخوام کندلا رو برم چون ۵۰٪ فقط جواب گرفتم. موهای «شکم و کمر و شونه ام» قبلا خیلی مشکی و کلفت زیاد بودن اما الان خیلی کم و نازک و قهوه ای و کوتاه شدن، به نظرتون الان در حده شارژ فقط این قسمت هارو با کندلا لیزر کنم یا هر ماه لیزر بشن مثل بقیه قسمت ها؟

  • 1400/09/11
    0 0

    سلام، من ناحیه چانه رو لیزر کردم، پس از اتمام جلسات در ناحیه زیر چانه موهای ضخیم رشد کرد.‌ متخصص پوست هم رفت و آزمایش خون هم دادم مشکل هورمونی نداشتم. الان میخوام برای لیزر ناحیه زیرچانه برم ولی میترسم ضخیم شدن مو تا ناحیه گردن زیاد بشه. به نظرتون لیزر انجام بدم؟

  • 1400/09/13
    0 0

    سلام من موهای صورتم کرکیه سه جلسه لیزر کردم حالا بیشتر شده بنظرتون ادامه بدم یا نه بعدا موهای صورتم ضخیم در نمیاد

  • 1400/09/24
    0 0

    سلام من پوست بدنم سفیده و موهاش تقریبا خرمایی حدود ۲۰ جلسه با دستگاه کندلا لیزر رفتم ولی بعضی از قسمت های بعدنم که موهاش نه نازک بود نه ضخیم الان خیلی پرتر و ضخیم تر شده ...از مرکز لیزر بهم گفتن شما دائم لیزر شدید ایا اگه دستگاهم عوض کنم میتونه تاثیری داشته باشه دیگه نمیخوام از بین بره فقط به حالت قبل از لیزر برگرده ؟ ممنون میشم منو راهنمایی کنید چه دستگاهی برام مناسبه

  • 1400/12/05
    0 0

    سلام من موهای گردنم که کرکی نبودن رو لیزر ولی الان بیشتر شده دستگاه‌ لیزرمم دارودالمان هستش ادامه بدم خوب میشه ؟با تشکر

  • 1400/12/11
    0 0

    سلام من قبلادو جلسه لپ ها و سیبیل رو لیزر کردم بعد که تغییری نکرد الان بعد دو ماه الان یک جلسه کل صورتمو حتی گونه و پیشونی رو لیزر کردم خیلی میترسم زیاد و زمخت بشن تو یه جلسه این اتفاق میوفته ایا؟باید چکار کنم؟و از کجا بفهمم موهای صورتم پرزی هست یا نه؟

  • 1400/12/25
    0 0

    سلام من یه جلسه لیزر کردم و اپراتور جاهای پرزی و کرکی رو هم لیزر کرد با یه جلسه لیزر موهای کرکی و پرزی ضخیم میشه؟

  • 1400/12/29
    0 0

    سلام . من موهای روی باسنم رو می‌خوام لیزر کنم ، نه پرزیه نه ضخیم ولی ظاهر بدی داره ، به نظر شما لیزر جواب میده ؟

  • 1401/05/17
    0 0

    سلام میخواستم بدونم لیزر موهای مشکی ولی نازک باعث ضخیم ک زیاد شدنشون میشه؟؟اخه چهره ی بدی دارن با اینکه نازک هستن ولی خیلی بدن و زیادن رنگ پوستم روشنه

  • 1401/05/18
    0 0

    سلام ببخشیدمن بدنم سفیدموهای روشکمم وپشتم نازکه وران پام وساق پام بعضی جاهاش ریخته بقیه اشم نازکه اگه لیزرکنم تاثیرداره

  • 1401/05/24
    0 0

    سلام، چقدر طول میکشه تا بفهمیم موهای کرکی رو به ضخیم شدن هستن یا نه؟ و اینکه من دو جلسه لیزر کردم و اپراتور قسمت های کرکی رو هم بدون در نظر گرفتن حرف من لیزر میکرد با دستگاه تیتانیوم، تا الان نتیجه ی عکس ندیدم ولی اگه از این به بعد لیزر قسمت های کرکی رو متوقف کنم مانع از ضخیم شدنشون میشم؟

  • 1401/06/02
    0 0

    میشه موهای پرزی رو یه کاری کرد که درست بشن و بعد بشه لیزر کرد؟

  • 1401/06/20
    0 0

    سلام وقت بخیر من موهای بدنم بعد ۶جلسع لیزر به شدت زیاد شد مخصوصا پشتم و بازوها و شونه کاملا افسرده شدم چون من به مو حساسم بخاطر گرایشم و روحیاتم, الان بنظرتون موهای بدنم دوباره مثل قبل لیزر مبشه؟؟😔😔

  • 1401/10/03
    0 0

    سلام من اولین جلسه ی لیزر رفتم ولی کمرم و گردنم و صورتم که مو داره ولی پرزی انجام نداد گفت بیشتر میشه ولی من بیشتر بخاطر همون موها رفتم لیزر آیا درست گفته که جواب نمیده و بیشتر میشه

  • 1401/10/17
    0 0

    سلام من نوزده سالمه. الان سه جلسه هست که لیزر میکنم البته اسم دستگاه رو نمیدونم. من موهای بدنم کرکی نیستن ولی خیلی هم نازک نیستن مثلا موهای بازوم نازک هستن ولی تیره ان و خیلی هم زیادن و بلند هم هستن ولی هربار میرم و بهشون میگم که فول بادی بزنن برام میترسونن منو میگن چون موهات نازکه اگر لیزر کنی مردونه و کلفت میشه و اون موقع هرچقدر لیزر کنی جواب نمیگیری و باید تا آخر عمرت لیزر‌ کنی راست میگن؟ لطفا جوابمو بدین و خیالم رو راحت کنین که اگر موهای بدنمو لیزر کنم چی میشه؟ یعنی واقعا تاآخر عمرم باید لیزر کنم؟

  • 1401/11/09
    0 0

    سلام آیا موهای بدن که ۱۳ یا ۱۴ جلسه لیزر شده و موهاش نازک شده اما درمیاد مجددا لیزر ادامه بدیم، مثل موهای کرکی عادی بدن، کلفت میشه؟

  • 1401/12/03
    0 0

    سلام خسته نباشید میخواستم بگم ک میخوام تازه لیزر کنم موهای زائد کم میشه ۸جلسه برم یا نه

  • 1401/12/14
    0 0

    سلام من زیر چونم موهای زخیم داره ولی شخصی ک لیزر میکنه چونه من روهم لیزر کرد اولین جلسه ایی هست ک میرم بنظرتون بایک جلسه موهای پرزیه من زخیم میشه؟یک جلسه تاثیر میزاره؟

  • 1401/12/14
    0 0

    سلام من اولین جلسه ایی هست ک میرم لیزر شخصی ک لیزر انجام میده چونه من روهم لیزر کرد در صورتی ک من فقط زیر چونم موهای زخم داره با یک بار انجام لیزر موهای کرکی من زخیم میشه تاًثیرمیزاره؟

  • 1402/02/11
    0 0

    سلام من موهای شکمم پرزی نیس مث مو هلو که گفتید رنگش مشکیه ولی نازک تره نسبت به جاهای دیگه لیزر دو جلسه رفتم خیلی کم دو سه نقطه ریخته بنظرتون شیو کردنو لیزرو ادامه بدم ضخیم تر شه و بره؟

  • 1402/04/21
    0 0

    سلام وقت بخیر من چندین جلسه صورت و گردنم رو لیزر کردم موزائد داشتم بعضی از قسمتا ولی بیشتر موهای صورتم نازک بود به من نگفتن ک ضخیم میشه منم لیزر کردم بعد چندجلسه موها ضخیم و زیاد شدن الان موهای صورتم نسبت به موی زائد نازکتر شده ولی کرکی نشده و همچنان زیادهستن الان من برای لیزر باید هر سه ماه برم یعنی رفته تو شارژ؟و اینکه من بین جلسات لیزر که هر سه الی دوماه یه بار میرم با بند صورتمو اصلاح میکنم مشکلی نداره دلیل اینکه کمتر نمیشه بند نیس؟اخه اگه نزنم نمیتونم برم بیرون چیکار کنم که کمتر بشه؟ (وقتی چندبار با بند میزنم موهای صورتم پر میشه و مجبور میشم برم لیزر)

  • 1402/04/21
    0 0

    اگه ادامه بدم لیزر رو موها نازکتر و کمتر میشن یا ادامه ندم و با بند اصلاح کنم؟راهنمایی میکنید؟

  • 1402/04/21
    0 0

    به نظرتون چون موهای صورتم ضخیم شده بود ولی الان دوباره نسب به ضخیم یکم نازکتر شده ولی اصلا کم و کرکی نشده و زیاده ولی نسبت به زائد نازکتره هرماه باید برم لیزر؟

  • 1402/04/21
    0 0

    اگه دستگاه لیزر رو عوض کنم موهایی ک اول نازک بود بعد ضخیم شد ولی الان نسب به وقتی ک ضخیم شد نازکتره ولی مثله اول خیلی نازک و کم نیس همچنان زیاده اگه دستگاه رو عوض کنم موهای صورتم دوباره ضخیم نمیشه؟

  • 1402/04/21
    0 0

    چون موهای صورتم ضخیم شده بودن و الان نسبت ب وقتی ک ضخیم شده بود نازکتر شده ولی کم و کرکی نشده هنوز باید هرماه برم لیزر یا افتاده تو شارز و هر سه ماه برم؟

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید