بهترین زمانی که قبل از لیزر می توانید شیو کنید

تاریخ انتشار - ۲۲ شهریور ۱۳۹۸

متخصصان کندلا برای درمان با لیزر کندلا الکس همیشه پیشنهاد می کنند که بیماران قبل از جلسه لیزر، موهای زائد خود را شیو کنند. این سوال که آیا قبل از لیزر باید شیو کرد توسط اکثر مراجعین پرسیده می شود. برای برخی از آنها شیو کردن پیش از لیزر مو برخلاف روال معمول به نظرمی رسد. اما اگر در نظر بگیرید که چگونه تکنولوژی لیزر موهای زائد اثر می کند، نظرتان تغییر خواهد کرد.
لیزرهای موهای زائد با هدف قرار دادن ملانین (رنگ) در فولیکول مو کار می کنند. شما می خواهید لیزر بر روی فولیکول موهای زیر پوست تمرکز داشته باشد تا هدفمندترین و موثرترین روش از بین بردن آن باشد. شیو کردن ناحیه تحت درمان به لیزر متمرکز شدن نور لیزر در زیر پوست و بهبود نتایج کمک خواهد کرد.
با تراشیدن موهای بالاتر از سطح پوست، احتمال ابتلا به هر نوع آسیب پوستی نیز کمتر خواهد شد و ضربه محکم و ناگهانی لیزر نیز درد کمتری خواهد داشت.
در نهایت لیزر موهای زائد یک روش عالی برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت بدون سوختگی، زخم و قرمزی ناشی از اصلاح و اپیلاسیون است. لیزر موهای زائد از نظر فنی به عنوان یک فرآیند کاهش موی دائمی شناخته شده است، اگرچه کل موهای زائد نیست، اما باعث کاهش چشمگیر رشد مو و نیاز به اصلاح می شود. این روند برای استفاده در بیشتر قسمت های بدن از جمله پاها، بازوها و زیر بغل، قفسه سینه، پشت و حتی صورت (به جز چشم) بی خطر است. لیزر موهای زائد گران تراز راهکار های دیگر ممکن است به نظر برسد و به چندین درمان پیگیری نیاز دارد، اما مراحلی وجود دارد که می توانید قبل و بعد از درمان خود انجام دهید که به حداکثر رساندن منافع حاصل از روند کار کمک خواهد کرد.

زمان مناسب شیو قبل از لیزر

در اینجا چند نکته اساسی در خصوص زمان مناسب شیو قبل از لیزر موهای زائد وجود دارد:
• زمان ایده آل برای شیو کردن روز قبل از درمان است. اگر سوزش وجود داشته باشد و زمان کافی برای رشد مجدد وجود نداشته باشد، پوست در این زمان،  حساسیت خود را از دست داده و کمترین میزان سوزش احساس می شود.
• ابتدا باید سلول های مرده پوستی را با استفاده از تیغ، از بین ببرید.
• فراموش نکنید که با یک ژل اصلاح کننده و مرطوب کننده محل اصلاح را چرب و مرطوب کنید تا تیغ صاف اصلاح کند. اگر کرم اصلاح ندارید، نرم کننده مو گزینه بهتری نسبت به صابون برای صاف کردن است.
• از یک تیغ اصلاح تمیز و نو استفاده کنید تا در صورت ایجاد زخم روی پوست خود و یا بریدن خود خطر مبتلا شدن به بیماری و حساسیت را به کمترین میزان ممکن کاهش دهید.
تیم پزشکی کندلا توصیه می کند در حین اصلاح کردن از آب ولرم یا آب خنک استفاده کنید. اگر درست قبل از تراشیدن خود را با آب داغ خیس کنید، پوست خیلی نرم و مستعد ایجاد زخم خواهد بود.
نکته: اگر پوست شما بعد از اصلاح کردن تحریک می شود و به شیو کردن حساس است، تیغ برقی ممکن است بهترین روش برای اصلاح باشد. با این روش می توانید با یک برش بسیار صاف مو های خود را اصلاح کنید. این امر خطر رشد موهای زائد را به حداقل می رساند زیرا فولیکول درمان شده از زیر پوست خارج می شود.

چرا نباید از کرم های ضدعفونی کننده، موم و یا موچین استفاده کنید

اگر به طور معمول برای خلاص شدن از موهای زائد از موم، کرم مو بر یا موچین استفاده می کنید، باید این روند را به حالت تعلیق درآورید. اپیلاسیون موها را کاملاً از بین می برد، بنابراین ملانین برای هدف قرار گرفتن توسط لیزر کندلا الکس وجود نخواهد داشت. کرم های موبر می توانند بخشی از ساقه مو را در زیر سطح پوست حل کنند، به این ترتیب ملانین کمتری برای هدف قرار گرفتن در مقایسه با اصلاح کردن وجود خواهد داشت. 

چگونه برای لیزر مو با دستگاه کندلا الکس آماده شویم

قبل از جلسه اول، مهم است که به مدت شش هفته از اپیلاسیون خودداری کنید. در مورد استفاده از موچین نیز چنین است. لیزر باید قادر به شناسایی فولیکول مو باشد. در این بازه زمانی، شیو کردن بهترین گزینه است.
اگر مستعد بیماری های عصبی هستید از خوردن کافئین یک روز قبل از لیزر کردن جدا خودداری کنید.
خود را در معرض نور آفتاب قرار ندهید زیرا ممکن است باعث ایجاد حساسیت بعد از لیزر کردن شود.
روز قبل از درمان، باید با تیغ تمیز و جدید شیو کنید. با شیو کردن، لیزرها می توانند فولیکول ها را پیدا کنند. با استفاده از یک تیغ جدید و تمیز، تضمین می شود که هیچ باکتری ای طولانی مدت وجود نداشته باشد که پس از درمان با لیزر مو کندلا الکساندرایت حساسیت پوستی یا درماتیت تماسی برای شما ایجاد کند. (درماتیت تماسی نوعی تأخیر در واکنش آلرژیک پوست است که ناشی از تماس پوست با حساسیت خاصی است.)

زمان مناسب شیو قبل از لیزر مو با دستگاه کندلا الکس

24 ساعت پیش از جلسه لیزر زمان مناسب قبل از لیزر مو با دستگاه کندلا الکس است. در صورتی که موها در نواحی از بدن شما بلند باشند؛ لیزر قادر به عبور از آنها نخواهد بود و احتمال سوختگی / رنگدانه شدن پوست و آسیب دیدگی با لیزر افزایش می یابد. 
زمان کافی برای اتمام جلسه لیزر روی پوست شما محدود است، بنابراین باید قبل از شروع درمان در خانه شیو کنید، در غیراینصورت تکنسین باید پیش از شروع لیزر مو، ناحیه مورد نظر را برایتان شیو کند. درصورتیکه فرصت نکردید در خانه شیو کنید حتما اطمینان حاصل کنید که هماهنگ کننده جلسات لیزر، زمان کافی را برای شیو کردن شما اختصاص دهد.
بلافاصله پس از درمان، و به مدت دو هفته پس از جلسه لیزر، باید از قرار گرفتن در معرض آفتاب بدون محافظت خودداری کنید. اگر مجبورید بیرون بروید و در معرض نور خورشید قرار بگیرید، باید از ضد آفتاب با SPF20 یا بالاتر استفاده کنید. بیمارانی که درمان های لیزر موهای زائد را انجام می دهند، باید از اپیلاسیون و یا بند انداختن به عنوان گزینه رفع مو خودداری کنند. لطفاً هنگام درمان با لیزر، موهای خود را در بین جلسات لیزر شیو کنید.

استفاده از وکس پیش از جلسات لیزر، ممنوع!

وکس، یک روش دیگر اما نیمه دائمی برای از بین بردن مو های زائد بدن است زیرا پس از درمان با وکس مو ها بعد از ۴ تا ۶ هفته دوباره در منطقه وکس شده شروع به رشد می کنند. اما زمانیکه از شما خواسته می شود پیش از شروع جلسات لیزر، اصلاح کنید؛ منظور مشاورین استفاده از وکس نیست. بلکه فقط باید ناحیه مورد نظر را شیو کنید. وکس انداختن موجب می شود موها از ریشه خارج شوند و لیزر کندلا الکس اثری روی فولیکول مو نداشته باشد. پس استفاده از وکس پیش از جلسات لیزر، ممنوع است.

آیا لیزر کردن مو های زائد به اندازه استفاده از وکس درد دارد؟

حذف موهای زائد همواره یک قدم متداول برای زیبایی بوده است. بنابراین ما باید برای داشتن ظاهری بهتر از این روش استفاده کنیم. روش های مختلفی برای حذف مو بر اساس معیارهای مختلف وجود دارد. اما این مهم است که یکی از گزینه های مناسب خود را انتخاب کنید که بهترین نتیجه را بدون ایجاد درد و  حساسیت برای پوست شما ایجاد می کند.
این انتخاب برای رفع موهای زائد مردان متفاوت است زیرا آنچه برای زنان دردناک است ممکن است برای مردان راحت تر باشد. بنابراین ممکن است برای انتخاب صحیح مشکل داشته باشید.
آنچه که در ذهن اکثر مراجعین به خصوص خانم ها جا افتاده درد بسیار زیاد ناشی از لیزر موهای زائد است. آنها تصور می کنند که باید طی جلسات لیزر درد بسیار زیادی را تحمل کنند. در صورتیکه اصلا اینطور نیست. تمام مراجعینی که از لیزر کندلا الکساندرایت 2019 استفاده کرده اند؛ اذعان دارند که درد ناشی از لیزر مو بسیار کمتر از درد اپیلاسیون است به همین علت کاملا از انتخاب این روش راضی هستند.

آیا قبل از لیزر باید شیو کرد؟

شیو کردن مو اصولاً موها را تا سطح پوست کوتاه می کند. بنابراین اگر از تیغ تیز استفاده کنید، فقط موها تا سطح پوست کوتاه شده و به پوست آسیبی نمی رسد. این روش برای از بین بردن مو پیش از جلسه لیزر بسیار عالی است زیرا بی درد است و نتیجه آن فوری است.. در اصل، شیو کردن گزینه ای است که برای کوتاه مدت عالی است، اما اگر به دنبال گزینه های ماندگارتر هستید، بهتر است روش هایی مانند لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکس را انتخاب کنید. به هرحال شیو کردن 24 ساعت قبل از جلسه لیزر برای رسیدن به نتیجه مطلوب و اثر گذاری لیزر مو لازم و ضروری است. 

محدودیت استفاده از وکس و تیغ قبل و بعد از لیزر

تحت هیچ شرایطی قبل از شروع جلسات لیزر مو از وکس استفاده نکنید؛ حداقل زمان بند انداختن، وکس انداختن، اپیلاسیون، استفاده از کرم های موبر و موچین  خود قبل از لیزر کردن حدود ۴ هفته است . مو هدف کلیه دستگاههای لیزر کندلا الکس است و اپیلاسیون، بند انداختن و استفاده از موچین مو را از ریشه داخل پوست خارج می کند. شیو کردن بهترین روش برای اصلاح موهای شما قبل و بعد از درمان با لیزر است. پس در فاصله زمانی بین جلسات بعدی لیزر خود برای رفع مو های زائد بدن خود چه در ناحیه هایی که قبلا تحت درمان قرار گرفته اند و در چه در ناحیه های دیگر بدن خود حتما از تیغ اصلاح استفاده کرده و شیو کنید.
اپیلاسیون، موها و رنگدانه های پوست را کاملاً از بین می برد اما با شیو کردن فولیکول مو و رنگدانه آن سرجای خود باقی است. به همین دلیل از شما خواسته می شود که موهای خود را 4 هفته قبل از درمان با لیزر و همچنین پس از انجام جلسات لیزر وکس نکنید. وجود موها پس از جلسات لیزر در نواحی لیزر شده کاملا طبیعی است و تنها روش از بین بردن آنها تا پایان دوره درمان با لیزر کندلا الکس شیو کردن است.

زمان مناسب شیو بعد از لیزر

چند روز صبر کنید تا بعد از درمان با لیزر موهای زائد شروع به ریزش کنند. ممکن است درست بعد از درمان پوست شما کمی حساس باشد، بنابراین بهتر است منتظر باشید تا از حساسیت پوست و زخمی شدن آن جلوگیری کنید.
تا 4 روز منتظر بمانید تا پوست بعد از درمان با لیزر کندلا الکس لایه برداری شود. به این ترتیب هنگام شیو کردن، کمتر احتمال تحریک پوست در ناحیه تحت درمان وجود دارد.
مراقب ریزش مو باشید. چند روز پس از درمان با لیزر، موهای آسیب دیده شروع به ریختن می کنند. برخی از افراد این مورد را با رشد دوباره مو اشتباه می گیرند و به سرعت به تیغ اصلاح روی می آوردند.
بعد از لیزر، شما باید به طور ایده آل 10 روز صبر کنید تا بتوانید شیو کنید. این میانگین مدت زمانی است که کندلا به همه بیماران خود توصیه می کند چون  وقتی تحت درمان با لیزر کندلا الکس قرار می گیرید، موهای شما طی 5 تا 14 روز آینده شروع به رشد می کنند تا مرحله ریختن اتفاق بیفتد.
در نهایت بهتر است بدانید که نتایج درمان با لیزر کندلا الکس مانند سایر لیزر های دیگر بعد از حدود ۳ ماه ملموس و قابل رویت است. پس بعد از اولین جلسه لیزر انتظار کاهش شدید مو های خود را نداشته باشید و سریعا به سراغ تیغ اصلاح نروید؛ زیرا ممکن است به پوست خود آسیب جبران نا پذیر برسانید.


مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1398/10/22
    6 1

    آیا در زمان لیزر باید احساس گز گز وگرما را داشته باشیم واگر هیچ دردیا سوزشی حس نکردیم خوب است

    • 1398/10/25
      0 0

      اصلا این موارد وجود نداره پوست افراد باهم خیلی متفاوته این موارد اصلا معیار مناسبی برای کیفیت کار لیزر نیست. بهتره با دستگاه هایی لیزر کنین که امتحانشونو پس دادن؟

    • 1399/09/16
      0 0

      سلام خسته نباشید ممنون می شم ازتون اگر راهنمایم کنید. من پشت لبم و چانه ام را دو جلسه است که لیزر کردم اما ریزشی نمی بینم و دکتر به من گفته که که دستگاه ما روش ش فرق داره وزمانی ریزش می کنه اصلا حس نمی کنید آیا این درسته و یه سوال دیگه موهای زائد جلسه ی چندم ریزش پیدا می کنه والعان مال متاسفانه خیلی پر شده

  • 1398/11/05
    3 4

    لطفا جواب دهید! من درحال انجام لیزر با دستگاه دایود۲۰۱۸ ساخت آلمان هستم. اپراتور به من گفته است که از جلسه پنجم به بعد، با استفاده از بند یا اپیلاسیون شیو کنم! قصدشان از این کار چیست؟ آیا به این گفته عمل کنم!؟ Zkm.mojaver@gmail.com

    • 1398/11/13
      0 0

      در دوره ی لیزر موهای بدن حتما باید شیو شود. اپیلاسیون و بند مو را از ریشه میکند و چون ریشه از بین رفته لیزر تاثیر خود را نمیگذارد.

  • 1398/11/29
    5 0

    ببخشید قبل ازلیزر ویا درطول جلسات لیزر،که باید شیو کنیم بهتره درجهت رویش مو شیو کنیم یاخلف جهت مو؟ممنونم

    • 1398/11/29
      1 0

      سلام شیو باید خلاف جهت رویش مو انجام بشه.

    • 1399/12/04
      0 0

      ببخشید اگه در جهت رویش مو شیوه کنیم یعنی تاثیر ی نداره لیزر کردن

  • 1398/12/05
    3 1

    جدید ترین و بهترین دستگاه لیزر برای موهای زائد و برای پوست روشن چه دستگاهی است؟

    • 1398/12/08
      1 0

      سلام دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا.

  • 1398/12/14
    2 0

    ببخشید گفته شده از یک ماه قبل لیزر، پوست صورت وشیو کنید.هرروز باید شیو کنیم تو این یک ماه یا نه؟

    • 1398/12/19
      1 0

      سلام خیر هرموقع که موها درومد و خواستید از بین ببریدشون از تیغ استفاده کنید. هرچه مابین جلسات لیزر کمتر شیو کنید بهتره.

  • 1398/12/16
    1 1

    سلام شیو کردن بعد از ریزش اشکالی نداره ؟

    • 1398/12/19
      2 0

      سلام بهتره سعی کنید تعداد دفعه های شیوتون حدالامکان کم و فقط روز قبل لیزر باشه.

    • 1400/10/12
      0 0

      سلام بین جلسات لیزر یکبار شیو کردن باعث بازگشت مو میشه؟

    • 1401/08/16
      0 0

      خیر.ولی برای نتیجه گیری بهتر.شیو کمتر

  • 1399/01/04
    1 1

    سلام ایا باید قبل ازهرجلسه لیزرکردن موهارو شیو کرد

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام بله روز قبل از جلسه ی لیزرتون حتما باید شیو کنید.

  • 1399/01/17
    1 0

    آیااشکال داره بعده لیزر موی آسیب دیده رادوروز بعد روی پوست باشیوپاک کرد

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام بهتره که اجازه بدید خودشون ریزش کنن.

  • 1399/02/03
    1 0

    سلام. ببخشید زمانی که درمان تمام شد بعد یکی دو ماه که موها یکم در میان نباید با ژیلت شیو کرد؟

    • 1399/02/07
      1 0

      سلام میتونید شیو کنید اما بهتره بعدش واسه شارژ لیزرتون برید.

    • 1401/11/02
      0 0

      سلام ببخشید من دوره ی لیزر کامل رفتم الان از روش دوماه گذشته کم بیش درمیاد بنظرتون برا شارژ با ژیلت شیو کنم یا موبر

  • 1399/02/08
    6 0

    من لیزرکردم کل بدنمو فق دیردرمیان 15جلسه انجام دادم آزمایشم دادم سالمم بنظرشما مشکل چیه

    • 1399/02/08
      0 0

      سلام لیزر رو بعضی افراد تا حد خاصی جواب میده. با پزشک متخصص مشورت کنید. شاید اگر دستگاه لیزرتون رو عوض کنید مشکلتون حل شه.

  • 1399/02/08
    2 1

    من لیزرکردم کل بدنمو فق دیردرمیان 15جلسه انجام دادم آزمایشم دادم سالمم بنظرشما مشکل چیه

    • 1399/02/13
      0 0

      سلام لیزر رو بعضی افراد تا حد خاصی جواب میده. با پزشک متخصص مشورت کنید شاید لازم باشه دستگاهتونو عوض کنید.

  • 1399/02/11
    6 1

    سلام اگه دو يا سه روز قبل ليزر شيو كنيم و مو نوك زده باشه مشكلي نيست؟

    • 1399/02/13
      1 0

      سلام اگه در حد 1میلیمتر باشه ایرادی نداره.

  • 1399/02/14
    0 0

    سلام چرا لیزر روی باسن جواب نمیده

    • 1399/02/14
      0 0

      سلام جواب میده شاید واسه شما تنظیمات مناسب نبوده.

  • 1399/02/14
    8 1

    سلام میشه لطفا بگین چرا قسمت بیکینی رو وقتی لیزر میکنیم لیزر روی قسمت بالای بیکینی کاملا جواب میده اما زیرش نه ودوباره در میاد من از اکثریت که سوال کردم این مشکل و داشتن

    • 1399/02/14
      1 0

      سلام بیکینی همیشه دیر جواب میده؛ چون حساسه درجه رو نمیشه زیاد کرد و قسمت پایینی چون مرطوبم هست دیرتر جواب میده.

  • 1399/02/18
    1 1

    سلام خسته نباشین من هفته آینده نوبت اولین جلسه لیزر دارم میخواستم ببینم اگه شیو کنم الان عیبی نداره؟؟البته هفته دیگه قبل از لیزر هم شیو انجام بشه ...

    • 1399/02/18
      0 0

      سلام بله روز قبل از لیزر باید حتما شیو کنید. تو فاصله ی بین جلسات لیزرتون هم بهتره که کم شیو کنید.

  • 1399/02/28
    2 0

    سلام.چند روز بعد از لیزر دوباره موهای زائد در میان؟

    • 1399/02/28
      1 0

      سلام برای هر شخص متفاوته. معمولا در میاد اما بعد از 2 هفته ریزش داره.

  • 1399/03/05
    7 1

    سلام اگه ۳ الی ۴ ساعت قبل از انجام لیزر شیو کنیم تاثیر لیزر کم میشه؟

    • 1399/03/06
      1 0

      سلام خیر اما حساسیت پوستتون زیاد میشه و ممکنه تو روند لیزر درد و سوزش داشته باشید.

  • 1399/03/06
    1 0

    سلام لیزر روی شکم و سینه و کمر مشکل ایجاد میکنه؟؟ چون تو لیزر کل بدن اون قسمت ها رو اصلا نکردن

    • 1399/03/07
      0 0

      سلام اگه موهای اون قسمت پرزی باشه زیاد میشه و لیزر نتیجه عکس میده.

  • 1399/03/22
    1 0

    سلام من مشکل تیروییددارم ایا میتونم لیزر کنم زیر چانم پرازموی زایدهست..

    • 1399/04/01
      0 0

      سلام بله اما ممکنه تعداد جلساتتون یکم زیادتر بشه.

  • 1399/04/03
    2 2

    من لیزر پشت لب و چانه انجام میدم الان چند جلسه برایه شارژ میرم بهم میگه تا سه ماهه دیگه میخواهی بیایی دو بار اپیلاسیون بنداز ایا به نظرتون اپیلاسبون انجام بدم؟

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام معمولا بهتره که بین جلسات لیزر فقط از تیغ استفاده شه.

    • 1399/10/16
      0 0

      دستگاه الکس کلاریتی همراه دیتو خوبه؟

  • 1399/04/03
    1 0

    سمت چپ پشت لب موهای بیشتر و بزرگتر در نیاد سمت راست خیلی کم علتش چیه؟

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام ممکنه سمتی که هنوز مو در میاد به خوبی لیزر نشده باشه.

  • 1399/04/11
    0 0

    سلام بعد از لیزر بدن جوش درمیاره ؟و من میخوام کل بدنمو لیزر کنم روز قبلش باید شیو کنم ینی نباید هیچ مویی روی پوستم باشه ؟

    • 1399/04/11
      0 0

      سلام احتمالش هست جوش بزنید که طبیعیه. روز قبلش باید کامل جاهایی که میخواید لیزر شه با ژیلت شیو کنید.

  • 1399/04/22
    0 0

    سلام اگه لیزر کنیم تا چند ماه موها در نمیاد

    • 1399/04/23
      0 0

      سلام بستگی به موهای زائد هر شخص، و ناحیه ی مورد نظر داره.

  • 1399/04/29
    1 0

    شیو کردن یه سری جا ها مثل کمر خیلی سخته ، میشه شیو نشه و بلند بمونه قبل لیزر؟

    • 1399/04/29
      0 0

      سلام خیر حتما باید کامل با ژیلت شیو شه.

  • 1399/04/31
    0 0

    سلام خسته نباشین عذرمیخام اگه همیشه جوش بزنیم از تیغ آیا لیزر بیکینی جواب میده برامون

    • 1399/05/01
      0 0

      سلام متوجه ی سوالتون نمیشم. جوش بعد از لیزر طبیعیه و قبل از لیزر هم حتما باید ژیلت استفاده شه. اما نه زیاد. بهتره 1 بار قبل از روز لیزر شیو شه که لیزر تاثیرش از بین نره.

  • 1399/04/31
    2 0

    سلام خسته نباشین عذرمیخام اگه همیشه جوش بزنیم از تیغ آیا لیزر بیکینی جواب میده برامون

    • 1399/05/01
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/05/08
    0 1

    سلام من هفته ی دیگه اولین جلسه ی لیزرمه و ۲هفته ای میشه که وکس کردم ولی مسئول مطب ایرادی نگرفت برای تعویق جلسه بنظرتون برم یا ن؟

    • 1399/05/08
      0 0

      سلام بهتره 1 ماه دیگه اقدام کنید که ریشه های موهاتون درومده باشه.

  • 1399/05/09
    2 0

    سلام لطفاااا راهنمایم کنید اگ ۶ ساعت قبل لیزر شیو کرده باشیم مشکلی نیس؟؟ یعنی عصر نوبت دارم ولی صبحش شیو کردم..

    • 1399/05/11
      0 0

      سلام مشکلی نیست. شاید فقط یکم بدنتون موقع لیزر حساستر بشه

  • 1399/05/09
    0 0

    سلام خسته نباشید.میخواستم بپرسم ما بین لیزر ها بجای تیغ میشه از کرم های موبر واجبین و.... استفاده کرد؟من چون مشکل هورمونی دارم بهم گفتن که از تیغ استفاده نکن فقط واجبین.ایا مشکلی ایجاد نمیکنه؟یا حتما باید تیغ استفاده کرد

    • 1399/05/11
      0 0

      سلام خود واجبین چون موهارو از ریشه میکَنه نباید استفاده بشه. نهایتا میتونید از کرم موبر به جای ژیلت استفاده کنید؛ که عملکرد تقریبا یکسان داره.

    • 1400/02/05
      0 0

      پودر واجبی اصلا مو رو از ریشه درنمیاره و مشابه تیغ بعد از دوسه روز موها نیش میزنن و نیاز به شیو دارن. 🌺

  • 1399/05/15
    1 2

    سلام، من اولین جلسه لیزرم فردا هستش، من پوستم حساسه به شیو کردن مو بر خلاف جهت رویش مو، و سریع جوش میزنه و میسوزه، من میتونم از کرم های مرطوب کننده استفاده کنم برای ناحیه شیو شده؟ تاثیری تو کیفیت انجام لیزر نداره؟

    • 1399/05/15
      0 0

      سلام پیشنهاد میکنم کرم مرطوب کننده نزنید.

    • 1400/06/06
      0 0

      منم جوش میزدم بعد لیزر دیگه نزدم شبه قبل لیزر شیو کنی دیگه جوش نمیزنی بعدش

  • 1399/05/15
    0 0

    سلام، من اولین جلسه لیزرم فردا هستش، من پوستم حساسه به شیو کردن مو بر خلاف جهت رویش مو، و سریع جوش میزنه و میسوزه، من میتونم از کرم های مرطوب کننده استفاده کنم برای ناحیه شیو شده؟ تاثیری تو کیفیت انجام لیزر نداره؟

    • 1399/05/15
      0 0

      پاسخ داده شد

    • 1402/05/03
      0 0

      کرم رو استفاده نکن، بعد هم بعد از اولین جلسه لیزر، دیگه هیچ جوشی قسمت بیکینی نمیزنی، همون یکبار رو تحمل کن، بعدش دیگه خوشت میاااد 🤣🤣

  • 1399/05/22
    0 0

    سلام من فردا اولین جلسه لیزرم هست برا شیو کردن کامل باید موهارو از بین ببریم یا چند میلیمتر بمونه؟

    • 1399/05/23
      0 0

      سلام کامل شیو کنید

  • 1399/05/23
    2 4

    سلام من روزی که خواستم برم لیزر برای جلسه اول از پودر موبر استفاده کردم ولی حالا میگن باید از تیغ یا ژیلت استفاده میکردی یعنی الان این لیزر تاثیری نداره؟

    • 1399/05/23
      0 0

      سلام مشکلی نیست از دفعات بعدی ژیلت بزنید.

  • 1399/05/23
    2 0

    سلام من روزی که خواستم برم لیزر برای جلسه اول از پودر موبر استفاده کردم ولی حالا میگن باید از تیغ یا ژیلت استفاده میکردی یعنی الان این لیزر تاثیری نداره؟

    • 1399/05/23
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/23
    1 0

    سلام من روزی که خواستم برم لیزر برای جلسه اول از پودر موبر استفاده کردم ولی حالا میگن باید از تیغ یا ژیلت استفاده میکردی یعنی الان این لیزر تاثیری نداره؟

    • 1399/05/23
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/23
    1 0

    میبخشید من جلسات یکماهه لیزر رو که تمام کردم و وارد دوره دوماهه شدم (فاصله بین جلسات لیزرم دوماهه) موهام ریزش داشت باز هم ولی بعد از ریزش، مجددا موها رشد میکنه ، ایا به این معنی هست که زود بوده برای وارد شدن به فاصله دوماهه؟ چون خیلی عالی ریزشش رو میبینم ولی بعد دوباره با رشدش نا امید میشم . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام هر دستگاهی دوره ی متفاوتی داره اما معمولا 4 جلسه ی اول باید ماهی یکبار لیزر انجام بشه.

  • 1399/05/24
    1 0

    سلام برای لیزر بیکینی تا چه حدی قبل لیزر باید شیو کنبم؟

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام روز قبل از لیزر باید کامل شیو بشه.

  • 1399/05/27
    0 0

    سلام ببخشیدمیشه یکی دوسااعت قبل ازلیزر دوش گرفت؟!

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بله

  • 1399/05/29
    0 2

    سلام آیا لیزر بیکینی باعث نازایی نمیشه یا مشکلات پوستی ایجاد کنه؟؟؟؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام اگه اپراتور با تجربه باشه خیر

    • 1402/03/13
      0 0

      یعنی بی تجربه باشه امکان نازایی وجود داره

  • 1399/06/05
    0 2

    سلام من الان ۱۰جلسه لیزر رفتم بیکینی و زیر بغل ولی بعد از یکی دوماه دوباره موها رشد میکنن البته نه مثل قبل و به همون زمختی و سیاهی حالت کرکی و نازک ولی درمیاد... اگه میشه راهنمایی کنید

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بیکینی زیربغل معمولا دیر جواب میده طبیعیه. اما اگه راضی نیستید میتونید با مشورت پزشک متخصص دستگاهتون رو عوض کنید.

  • 1399/06/12
    0 0

    سلام من جلسه اولم بود رفتم همین دستگاه دایود بعد 15 دقیقه طول کشید تموم شد بنظرتون کن نبود

    • 1399/06/13
      0 0

      سلام بستگی به ناحیه ای که لیزر کردید داره

  • 1399/06/16
    2 0

    سلام وقت بخیر من در حال اقدام به بارداری هستم و داروی تقویت تخمدان مصرف میکنم آیا لیزر روی بدن من به واسطه مصرف داروها جواب میده و اینکه اگه باردار بشم برای جنین خطر نداره لیزر پاها و بیکینی؟

    • 1399/06/17
      0 0

      سلام تو دوره ی بارداری لیزر انجام نمیشه.

  • 1399/06/16
    0 2

    سلام وقتتون بخیر من هفته اینده وقت لیزر بیکینی دارم و قسمت بیکینیم خیلی حساسه و جوش میزنم 1لازمه تا هفته اینده چند بار شیو کنم؟ 2برای شیو کردن فقط از تیغ میشه استفاده کرد؟ 3اگه جوش زدم قبل لیزر چیکار کنم؟ 4چه مدت قبل از لیزر کرم بی حسی استفاده کنم؟کرم بی حسی قوی چی پیشنهاد میدین 5بعد از لیزر لازمه کرم ترمیم کننده استفاده کنم؟ ممنون

    • 1399/06/17
      0 0

      سلام 1. اگه اپیلاسیون نکردید خیر، فقط 1 بار قبل از روز لیزر با ژیلت شیو کنید 2.بله 3.اگه زیاد نباشه مشکلی پیش نمیاد 4.حدودا 40 دقیقه قبل از لیزر، واسه بیکینی و زیربغل زایلاپی بزنید و قبل از شروع لیزر بشورید. 5.خیر نیازی نیست؛ بهتره از پماد هیدروکورتیزون و زینک استفاده کنید.

    • 1400/06/26
      0 0

      کرم ترمیم کننده چیه؟

  • 1399/06/17
    1 0

    لیزر بیکینی چه عوارضی داره؟ باعث نازایی میشه؟از جلسه 4ام به بعد چند وقت یکبار لیزر انجام بشه؟ ممنون

    • 1399/06/17
      0 0

      سلام خیر عوارضی نداره معمولا 45 روز یکبار

  • 1399/06/18
    2 1

    سلام من یک جلسه لیزر کردم حالا میخوام جلسه بعدی رو برم جایی دیگه لیزر کنم دستگاهشون یکی نیست مشکلی نداره؟

    • 1399/06/19
      0 0

      سلام 1 جلسه ایرادی نداره

  • 1399/06/27
    0 1

    دستگاه دایو۲۱۹خوب برای لیزر کل بدن

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام اگه پوستتون کمی تیره باشه بله خوبه

  • 1399/06/27
    1 0

    سلام ببخشید من شنیدم لیزبرای دخترامناسب نیست چون بعد نمیتونن باردارشن صحت داره؟

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/06/27
    0 0

    ایا بعد لیزر جلو نور خورشید رد بشی اثرات جواب دهی کم میشه

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام خیر اما بهتره در معرض افتاب شدید نباشید.

  • 1399/06/27
    1 0

    سلام وقت بخیر. دوتا سوال دارم ممنون میشم زودجواب بدین چون فردا وقت لیزر دارم. اول اینکه برای بوی عرق از زاچ استفاده کردم مشکلی پیش نمیاد؟ دوم اینکه من بیکینیم سوخت و لکه های قهوه ای داره یک سال میشه ک لیزر نکردم الان هم خیلی کمرنگ شده. میتونم لیزر ادامه بدم؟؟

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام زاچ باید کامل شسته بشه قبل از لیزر بله میتونید لیزر کنید

  • 1399/07/01
    0 1

    سلام خسته نباشید من میخام کل بدنم لیزر کنم قبل ازلیزر بایدشیوکنم...اگردرموقع عادات ماهانه لیزر کنم مشکلی پیش نمیاد

    • 1399/07/02
      0 0

      سلام بله روز قبل لیزرتون باید کامل شیو کنید. بهتره چند روز بعد عادت ماهانتون لیزر کنید.

  • 1399/07/01
    0 0

    سلام خسته نباشید من میخام کل بدنم لیزر کنم قبل ازلیزر بایدشیوکنم...اگردرموقع عادات ماهانه لیزر کنم مشکلی پیش نمیاد

    • 1399/07/02
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/07/01
    0 0

    سلام خسته نباشید من میخام کل بدنم لیزر کنم قبل ازلیزر بایدشیوکنم...اگردرموقع عادات ماهانه لیزر کنم مشکلی پیش نمیاد

  • 1399/07/01
    1 0

    هزینه لیزر کل بدن چقدرمیشه

    • 1399/07/02
      0 0

      سلام هزینه ها تو سایتمون موجوده

    • 1400/07/27
      0 0

      هزینه لیزر کل بدن چقد میشه

  • 1399/07/03
    0 0

    سلام مى خواستم بپرسم دستگاه سوپرانو آيس آلما دستگاه خوبيه؟چون مى گن دردش خيلى كمه مى ترسم موثر نباشه، سوال بعديم اينكه تخمدان پلى كيستيك با ليزر كردن مشكلى ايجاد نمى كنه؟

    • 1399/07/03
      0 0

      سلام بله خوبه اما به رنگ پوست و موهای خودتون هم بستگی داره نمیشه کلی گفت راجع به مسئله ی تخمدان پلی کیستیک هم بهتره قبل از لیزر با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/07/11
    0 0

    سلام ببخشید من ی هفتس لیزر کردم و دو روز بعد موهام تنم در اومد هیچ تاثیر روم نزاشته حالا میتونم از ژیلت استفاده کنم

    • 1399/07/12
      0 0

      سلام طبیعیه در میاد بعد 2 هفته میریزه. تا 2 هفته اصلا شیو نکنید.

  • 1399/07/15
    0 0

    سلام شب بخیر ببخشید لیزر برای پوست صورت ضرر داره؟و اینکه میگن باعث ایجاد سوختگی و لک و جوش میشه صحت داره؟ ممنون میشم جواب بدید

    • 1399/07/15
      0 0

      سلام خیر اگه اپراتور با تجربه باشه لیزر عوارض جانبی نداره

  • 1399/07/15
    0 0

    سلام من نزدیک به دو یا سه ساله پیش دستم دچار قارچ شد از اون موقع هیچوقت از ژیلت برا اون دستم ک قارچ گرفت استفاده نکردم چون میترسیدم دوباره قارچم برگرده و پخش بشه...برا ماه دیگه نوبت لیزر گرفتم... خواستم ببینم مشکلی پیش نمیاد؟!؟؟

    • 1399/07/15
      0 0

      سلام اون ناحیه که قارچ داره رو لیزر نکنید.

  • 1399/07/15
    1 0

    سلام وقتتون بخیر من حدود3 سال پیش یکی از دستام به علت نیش حشره قارچ گرفت... از اون موقع بخاطر اینکه میترسیدم که قارچ تو نقاط مختلف دستم پخش شه از ژیلت برا شیو استفاده نکردم اصلا... الان یه ماه دیگه وقت دارم برا اولین جلسه لیزرم باید یک روز قبل از لیزر با ژیلت شیو کنم میترسم که قارچم برنگرده... به نظرتون مشکلی نداره که با ژیلت شیو کنم؟ لطفا راهنماییم کنین

    • 1399/07/15
      0 0

      سلام خیر قسمتی که قارچ گرفته نباید شیو و لیزر شه چون امکان پخشش هست.

    • 1399/07/16
      0 0

      یعنی واقعا نمیتونم لیزر کنم دستمو؟ ☹️

    • 1399/07/16
      0 0

      سلام قسمتی رو که قارچ گرفته نه متاستفانه.

    • 1401/11/01
      0 0

      من اصلاح میکنم،ایشون گفتن سه سال پیش قارچ گرفتن و درمان شده،یعنی الان قارچ ندارن،پس فکرکنم ایرادی نداشه باشه لیزر کنن،ولی اگه قارچتون فعال باشه الان یعنی درمان نشده باشه نباید لیزر کنین

  • 1399/07/16
    0 1

    سلام وقت بخیر من یکی دو همه قبل اولین جلسه لیزصورت مو انجام ولی شیو نکردم وپرسیدم که شیو انجام میدم برمی گردم گفت اشکال نداره موهای صورت بلند بود باز لیزو انجام داد بهم گفت بعداز 3روز وکس کنم ولی انجام ندادم چون 27دوباره باید برم برای جلسه دوم راهنمایم کنید درضمن کنارگوشم هردو طرف سوخته میتونه دلیلیش موی بلند باشه؟ الان موهای صورتم هنوز بلندبه نظرتون صبر کنم یایه روز قبل جلسه بعد شیوکنم لطفا جواب بدید یه چیز دیگه لیز میکرودرم خوبه؟

    • 1399/07/19
      0 0

      سلام بله میتونه بخاطر موی بلند یکم سوختگی ایجاد بشه. بهتره صبر کنید و فقط روز قبل از لیزر ژیلت بزنید. نتیجه ی میکرودرم، بستگی به دستگاه و تجربه ی دکترتون داره.

  • 1399/07/20
    0 4

    سلام و روز خوش. من سال ۹۴ کل بدنم و دایود کردم ۸ جلسه اما توی این فاصله دیگه شارژ نکردم. اما سرعت رشد موهای هم که موندن کم شد. تقریبا ۵۰ درصد بصورت تنک برگشته و الان از دو روز دیگه می خوام الکس انجام بدم. به من گفتن چون تنک شده دیگه شیو نکنم واسه دو روز دیگه. به نظرتون شیو انجام بدم یا خیر. این که موهام بلند اما تنک باشه اثر لیزر و کم میکنه؟؟

    • 1399/07/20
      0 0

      سلام اگه 50% موهاتون درومده طبیعتا باید شیو بشه قبل از لیزر. اما اگه بهتون گفتن نباید شیو شه شیو نکنید.

  • 1399/07/23
    0 0

    سلام من تازه لیزر انجام دادم بهم گفتن تو این فاصله تا لیزر بعدی بهتره به جای ژیلت از موبر استفاده کنم ایا فرقی میکنه؟ من کله بدنمو لیزر کردم و فقط ۱۵ دقیقه طول کشید به نظرتون کم نیست؟ البته دخترم و جسمم ریزه و اینکه من بین صحبتا دیدم که اکثر کسایی لیزر انجام دادن بعد از چند وقت برگشته واقعا اگه برمیگرده بگید ک انجاک ندیم..من با همین دستگاه کندلا الکساندرایت دارم انجام میدم پوستم روشن و موهای بدنم تیره

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام بهتره از ژیلت استفاده کنید. زمانش بستگی به دستگاهتون داره. اگه جلساتتون رو به موقع برید نتیجشو میبینید اما خوب کامل از بین نمیره. برای شارژتون هم باید لیزرتون رو برید.

  • 1399/07/29
    1 0

    سلام من یک هفته پیش لیزر کل بدن انجام دادم و سه روز بعد لیزرم چون موها در اومده بود با ژیلت شیو کردم و دو باره موهای شیو شده در اومدن و فعلا ریزشی رخ نداده،میخام بدونم این که بعد لیزر زود شیو کردم اثر لیزرم رو از بین برده؟ یا ممکنه موهام تو روزهای آینده ریزش داشته باشه؟

    • 1399/08/01
      0 0

      سلام بله احتمالش هست اثرش از بین رفته باشه. تا 2 هفته بعد از لیزر نباید اصلا شیو کنید. اگه قرار باشه ریزش پیدا کنه، تو 2 هفته ی بعد از لیزر این اتفاق میوفته.

  • 1399/07/29
    0 0

    سلام من میخام موهای روی بازوم و کمر و شکم رو لیزر کنم،ولی خب موهای این ناحیه نازک ولی بلند هستند،میخام بدونم لیزر رو این موها جواب میده؟ و قبل لیزر میترسم که شیو کنمشون و بدتر در بیاد و اگر لیزر هم جواب نده برام مشکل بشه میشه راهنماییم کنید ممنون

    • 1399/08/01
      0 0

      سلام اگه بلند باشه تاثیر داره اما باز هم بهتره قبل از شیو کردن اپراتورتون ببینه.

    • 1399/11/19
      0 0

      اگه بلند باشه تاثیر داره و پس باید شیو هم کنیم؟

  • 1399/08/01
    1 0

    سلام ،٥ جلسه ليزر رفتم و براي جلسه بعد با اينكه مو درنيومده بازم بايد شيو كنم يا فقط جاهايي كه مو داره رو بايد شيو كنم ؟

    • 1399/08/01
      0 0

      سلام نواحی ای که میخواید لیزر کنید رو کامل شیو کنید.

  • 1399/08/02
    1 1

    سلام ببخشید من میخوام لیزر کل بدن(یعنی کل صورت و همه جاهای دیگه) انجام بدم... یعنی باید روز قبل لیزر کل بدنم رو با تیغ شیو کنم؟همونجا انجام میدن این کار رو؟و این که اگه انجام بدن برای این کار هزینه جدا دریافت میکنند درسته؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام خودتون باید روز قبل از لیزر کامل با ژیلت شیو کنید.

    • 1401/05/18
      0 0

      سلام عزیزم شما لیزر کل بدن رو که انجام دادید راضی هستید؟

  • 1399/08/03
    0 0

    سلام ببخشید خواستم بپرسم دستگاه الکس دایود خوب هست؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام اگه اپراتور با تجربه باشه همه دستگاه ها تاثیر خوبی دارن.

  • 1399/08/03
    0 2

    سلام...من ۱۳ جلسه بادستگاه دایود قسمت بکینی رو لیزرکردم ولی هنوز بصورت پرزی رویش دارم ،الانم وارد دوره شدم دوماهی یه بار باید برم بهم گفتن ۱۰ روز قبل از اینک برم لیزرو انجام بدم شیو کنم ،ایا باید همین کارو انجام بدم یا پیشنهادشما چیزه دیگه اس؟؟؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام معمولا روز قبل شیو میکنن اما اگه خودشون اینطوری گفتن که همون کارو انجام بدید.

  • 1399/08/06
    1 0

    سلام من دو روز دیگه نوبت لیزر دارم جلسه اول. دستگاهشون جدید الکسانداریت 2020 با بی‌حسی آیس اینجوری گفتن. چنتا سوال داشتم 1.این دستگاه خوب هست جوابدهیش برای من که پوستم روشن هست و موهای مشکی دارم. 2. گفتن تا 6 جلسه نتیجه میگیرم از انجام لیزر اگر از اون 6 جلسه به بعد لیزر نکنم دیگه موهای تنم زیاد میشه؟ آخه شنیدم لیزر انجام بدی بعد ول کنی رشد موهای ضايد بیشتر میشه. 3. من تغریبا 15 روز پیش ساق پا و زیر بغل رو با موم اصلاح کرده بودم اما توی این مدت چندی بار با ژیلت شیو کردم. مو در میاد اما کم و نازک. بهتره هنوز صبر کنم واسه انجام لیزر یا جواب میگیرم الان اگر برم؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام 1.بله طول موج الکس برای پوست های روشن مناسبه. 2.دوره ها معمولا 8-6 جلسه ایه و بعدش باید برای شارژ اقدام کنید. اگه زیاد شیو کنید بله موهاتون زیاد میشه. سعی کنید حدالامکان 1 بار در ماه شیو کنید و اگه بعدش لیزرو ادامه ندادید با ژیلت شیو نکنید. 3.بهتره اجازه بدید همه موهاتو کامل دربیاد و روز قبل از لیزر، همه رو با هم ژیلت بزنید. یعنی حدودا 1 ماه صبر کنید.

  • 1399/08/13
    0 1

    سلام اگه بعد لیزر به فاصله دو روز شیو کنیم چه اشکالی پیش میاد؟ چون فرمودین تا دو هفته شیو نشه؟ مو که از ریشه کنده نشده.سطحیه.

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام تو 2 هفته ی اول موهاتون رشد میکنه و میریزه. اگه تو این مدت شیو کنید ممکنه تاثیر لیزرو از بین ببره.

  • 1399/08/17
    0 0

    سلام . ببخشید من ده روز دیگ وقت لیزر زیر بغل دارم زیر بغلمم اپیلاسین کردم بهم گفتم ۱۰روز دیگ باید صبر کنم بعد شیوکنم دو ساعت قبل لیزر میشه توضیح بدبد

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام تا وقتی ریشه ی موهاتون در نیومده باشه لیزر روتون بی تاثیره. چون اپیلاسیون کردید پیشنهاد میکنم 1،2 ماه صبر کنید کامل در بیاد بعد شیو کنید و واسه لیزر اقدام کنید.

  • 1399/08/18
    0 0

    سلام ببخشید من واسه اولین باره میخام لیزر کنم بعد پوستمم سبزه هست میخام روشنم شه دستگاه الکس الما خوبه ؟؟؟

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام از دستگاهی استفاده کنید که طول موج دایود داشته باشه. اما معمولا دستگاه های لیزر پوست رو روشن نمیکنن.

  • 1399/08/19
    0 1

    سلام من کل بدنم لیزر کردم یک جلسه به من گفتن تا دو هفته لیزر نکنم بعد لیزرم ده روز گذشت موهای بدنم اصلا ریزش نداشت فقط ناحیه بکینی در حد دوسه تا نخ ریخت مجبور شدم ژیلت بکشم خواستم بدونم اثر لیزرم از بین رفته ؟

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام خیر نگران نباشید اما تا 2 هفته ی اول مراعات کنید.

  • 1399/08/19
    0 0

    سلام من کل بدنم لیزر کردم یک جلسه به من گفتن تا دو هفته لیزر نکنم بعد لیزرم ده روز گذشت موهای بدنم اصلا ریزش نداشت فقط ناحیه بکینی در حد دوسه تا نخ ریخت مجبور شدم ژیلت بکشم خواستم بدونم اثر لیزرم از بین رفته ؟

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام خیر نگران نباشید اما تا 2 هفته ی اول مراعات کنید.

  • 1399/08/25
    0 0

    سلام اپراتور به من گفته بین جلسات از پودر مو بر استفاده کنم و الان که جلسات تموم شده هم میگه از پودر موبر استفاده کنم مشکلی پیش نمیاد؟ چون شما گفتید باید از ژیلت یا تیغ استفاده بشه

    • 1399/08/26
      0 0

      سلام بهتره که از ژیلت استفاده بشه مگر اینکه حساسیت خاصی به ژیلت داشته باشید.

  • 1399/08/27
    1 0

    سلام من چند بار قبل از جلسه لیزر با ژیلت شیو میکردم ،تاثیر زیادی نداشت ولی جلسات بعدی با موچین برداشتم لیزر خیلی تاثیر داشت دقیقا برعکس چیزی که شما میگید،شد

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام با موچین ریشه ی موهاتون کنده میشه و لیزر تاثیری نداره. لیزر با ضعیف کردن ریشه تاثیر میذاره.

  • 1399/08/30
    0 0

    سلام من 3 جلسه بیکینی و زیر بغل لیزر کردم با دستگاه کندلا الکساندرایت. جلسه اول خیلی عالی بود و بیشتر موها ریزش داشت ولی جلسه دوم موها زیاد شدو کامل در اومد و از جلسه سومم دو روز میگذره هنوز ریزشی نداشت و داره رشد میکنه میخواستم بدونم طبیعیه ؟

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام تا 2 هفته ریزش مو طول میکشه. اگه بعد از 4، 5 جلسه نتیجه ی مطلوب نداشت میتونید دستگاهو عوض کنید.

  • 1399/09/11
    0 0

    سلام، خسته نباشید. من جلسه ی سوم لیزرم رو تموم کردم. تو این مدت قسمت بالای بیکینی نتیجه ی بهتری بهم داد نسبت به پایین ترش. ینی طوری بود که درد قسمت پایین بیکینی آنقدر واسم زیاد بود که اپراتور مجبور میشد طول موج رو کم کنه. الان که مطالب سایت شما رو خوندم درمورد نحوه ی شیو... من همیشه در جهت رویش موها، شیو میکردم و بعد از جلسه ی سوم فهمیدم که قسمتایی که خوب شیو نشده بوده و موها حدود یک تا دو میلیمتر بلند مونده بوده هم درد بیشتری داشت، هم اینکه بعد از لیزر اون قسمت ها ریزش ندارن... بنظرتون با این اوصاف لیزر روی اون قسمت ها تا این جلسه تاثیری نداشته؟؟ اگر تاثیری نداشته باشه، بنظرتون تا اتمام جلسه ی 8امم وقت کافی برای از بین رفتنشون هست؟ یعنی تو 5جلسه ی باقی مانده میتونم نتیجه رو ببینم؟

    • 1399/09/11
      0 0

      سلام اگه سطحی که لیزر میشه کامل شیو نشه، ممکنه یکم تاثیر لیزرو کم کنه. اما به هرحال لیزر بیکینی معمولا بیشتر از 8 جلسه زمان میبره. از این به بعد کامل شیو کنید بله کم کم تاثیرشو میبینید.

  • 1399/09/12
    0 0

    سلام ببخشید میخواستم بدونم . ک من موهای شکم و سینه و کمرم پرزی هست میگن لیزر برعکس عمل میکنه اگه من یه مدت با ژیلت بزنم تا از حالت پرزی در بیاد میتونم لیزر کنم؟

    • 1399/09/14
      0 0

      سلام بله میتونید

  • 1399/09/16
    1 0

    سلام خانم خسته نباشید ببخشید خانم من دستم خورد به یک نفر اشتباه جواب دادم معذرت می خوام. خانم ببخشید من دوجلسه است که برای لیزر می روم وفردا جلسه ی سوم من است بعد می خواستم ببینم که موهای زائد جلسه ی چندم ریزش پیدا می کنه بعد مال که تا العان هیچ ریزشی نداشته و به دکتر هم که گفتم گفت روش دستگاه ما بقیه دستگاه ها فرق داره و زمانی که ریزش پیدا می کنه شما اصلا حس نمی کنید که ریزش پیدا کرده حالا می خواستم ببینم درسته؟؟

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام معمولا تا 2 هفته بعد از هر جلسه موها ریزش پیدا میکنن. بله بعضی وقتا ممکنه که متوجه ی ریزش موها نشیم اما بعد 3، 4 جلسه باید تاثیر لیزر رو ببینید.

  • 1399/09/16
    3 0

    سلام وقت بخیر بعد از انجام لیزر میشه دوش گرفت ؟

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام حداقل تا 24 ساعت بعد از لیزر خیر.

  • 1399/09/25
    0 0

    کدام دستگاه بهتر برای لیزه صورت است؟

  • 1399/10/05
    0 0

    سلام وقت بخیر من اولین جلسه لیزرم هست و سه روز دیگه نوبتمه ولی امروز با کرم موبر شیو کردم به خاطر اینکه موهام خیلی زیاد هست و بهم گفتن روزی که میایی باید با ژیلت شیو کنی میخواستم بدونم الان من از موبر استفاده کردم وباید چند روز دیگه هم از ژیلت استفاده کنم مشکلی پیش نمیاد؟ و برای جلسه اول جواب میده چون چند روز قبلش از موبر استفاده کردم؟؟

  • 1399/10/11
    0 0

    سلام خسته نباشید..ببخشید میشه برای شیو کردن قبل لیزر از ماشین اصلاح که صورتو سه تیغ میکنه استفاده کنیم؟ چند روز قبل لیزر باید شیو کرد؟

  • 1399/10/17
    0 0

    سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم برای لیزر بیکینی چکاری انجام بدم ک درد نداشته باشم در هنگام لیزر

  • 1399/10/17
    0 0

    سلام خسته نباشید برای لیزر بیکینی اگه بعد از ۸ جلسه هنوز قسمت پایینی مو داشته باشه میشه دیگه ادامه نداد؟ و ب همون اکتفا کرد؟ یا اینکه امکان برگشت مو در کل قسمتها هست؟

  • 1399/10/17
    1 0

    سلام ببخشید من یک جلسه لیزر پا با دستگاه الکس دکا ۲۰۱۸ انجام دادم الان شش روز میگذره و موهایی ک در اومده سسته و کنده میشه میخواستم بدونم دوره ی کامل با این دستگاه برای بیکینی چند جلسه اس و اینکه بعضی ها میگفتن قسمت پایین بیکینی هنوز ی مقدار مو درمیاره اگه بدون اینکه کامل اون موهای پایینی حذف بشن از ادامه کار بعد ۶ جلسه صرف نظر کنیم امکان داره ک موهای کل قسمت بیکینی دوباره برگرده؟

  • 1399/10/27
    0 1

    سلام. تیغ زدن برای یک روز قبل از لیزر کردن، باعث تیرگی ناحیه نمیشه؟

  • 1399/10/28
    0 0

    سلام وقتتون بخیر. من واقعا گیج شدم بابت اینکه چه دستگاهی بهتره برای لیزر. درسته که به خود شخص بستگی داره ولی من نه پوستم تیره هست و نه روشن. موهام مشکی هست و روی شکم و کمر و بازو هم مو هست اما نه خیلی زمخت. من از چه دستگاهی برای کل بدنم استفاده کنم بهتره؟ در یک دستگاه مثلا سال تولید دستگاهش مهمه؟ من تنبلی تخمدان هم دارم کمی، آیا مشکل ساز هست؟ من قبلا دوسه جلسه از الکس استفاده کردم و خیلی نتیجه نگرفتم منتها گمونم مشکل از اپراتور بود.

  • 1399/10/30
    0 0

    سلام من پوستم به تیغ حساسیت داره یعنی بعد از تیغ زدن هم خارش شدید میگیرم هم جوش ریز

  • 1399/11/05
    0 0

    سلام من بار اول لیزر پیشانیم رفتم. ولی یهو دستشون تکون خورد و سر ابرومو یهو لیزر گرفت بعداز لیزر نگاه کردم دیدم اون قسمت موهای ابرو حالت وز و فر شده.. امکان داره موهای اون قسمت ابروم بریزه؟ ممنون میشم جواب بدیم

  • 1399/11/06
    0 0

    سلام من جلسه چهارم لیزرم هست در ناحیه سینه با دستگاه الکس ،پوست سفید و مو تیره دارم اما احساس میکنم جواب نمیگیرم علت چیست؟

  • 1399/11/12
    0 0

    سلام من من عروب توی جهت رویش مو با ژیلت شیو کردم فردا صبح میخام برم لیزر مشکل داره؟حتما باید برخلاف بود؟چون برخلاف میسوزه و زخم میشه.یه سوال دگ ام دارم من فردا برم لیزر ۱۰ روز دگ باز میخام شیو کنم مشکل ایجاد میشه؟؟؟؟

  • 1399/11/14
    0 0

    سلام،وقتتون بخیر دستگاه رکسانا برا پوست سبزه با موی سیاه و زبر خوب جواب میده؟

  • 1399/11/15
    0 0

    سلام وقت بخیر من حدودا یک ماه پیش اولین جلسه لیزرم بود بعد از دو روز نوک زد موها و من بنا به موقعیتی که بود مجبور به بند انداختن شدم ایا اشکالی داره؟ و اینکه جایی بخوام برم از 24 ساعت قبل شیو کنم باز نوک میزنه؟ یا صاف میمونه صورت

  • 1399/11/16
    0 0

    سلام و خسته نباشید. ببخشید برای لیزر فول بادی، روزه قبلش باید تمااام بدن شیو بشه؟ واقعا شیو کردن بعضی مناطق کاره سختیه چون دسترسی بهش سخته مثل کمر و باسن

  • 1399/11/17
    0 0

    سلام خسته نباشید میشه سوال منم جواب بدین دستگاه لیزر پلاتینیوم برای پوست سبزه با موهای تیره خوبه جواب میده؟؟ممنون میشم جواب بدین

  • 1399/11/18
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من یک جلسه لیزر رفتم با دستگاه الکساندرایت اصلا ن صابون روی پوستم کشیدن ن سرس گذاشتن رو دستگاه دورش سلفون پیچیدن من ب ژیلت حساسیت دارم و همچنین ب موبر و اپیلاسیون ولی ژیلت ک میزنم خیلی جوش میزنم و سوزش میگیرم تا حالا با ژیلت قسمت بیکینیو شیو نکرده بودم ولی برای لیزر مجبور شدم الان تقریبا دو هفته گذشته از اولین جلسم و من همچنان جوش دارم و خیلیم بد هستش.. راهه دیگه ای نیس برای شیو قبل لیزر؟

  • 1399/11/19
    0 0

    سلام من دو ساعت قبل لیرر بدنم رو شیو کردم اشکالی نداره

    • 1400/11/14
      0 0

      نتیجه گرفنی ایا؟

  • 1399/11/27
    0 0

    سلام واسه صورت قبل لیزر باید باتیغ بزنم صورتمو

  • 1399/11/30
    0 0

    سلام من از کرم ضد تیرگی بیو بالانس استفاده میکنم برای بیکینی ، حالا دو روز دیگه نوبت لیزر دارم؟ولی شنیدم تا یک هفته قبلش نباید از کرم های لکه بر و ضد تیرگی استفاده کرد؟ ازتون راهنمایی میخواستم .

  • 1399/11/30
    0 0

    سلام من بیکینیمو لیزر میکنم برای شیو میتونم از کرم موبر استفاده کنم‌ ؟

    • 1400/03/16
      0 0

      خیر فقط ژیلت

  • 1399/12/01
    0 0

    سلام خسته نباشید میشه بفرمائید لیزر درد داره؟؟دردش در چه حدی هستش من فردا اولین جلسه لیزرم هست و خیلی استرس دارم ممنون میشم جواب بدید

    • 1400/06/07
      0 0

      نه اصلا،فقط وقتی یکم موهس شایددردداشته باشه،اگه مو نباشه اصلادردنداره

  • 1399/12/04
    0 0

    سلام من فردا ساعت ۱۲ ظهر وقت لیزر دارم ساعت ۱۱ شب موهای بیکینیمو شیو کردم آیا زمانش کافیه یا باید زودتر شیو میکردم؟

  • 1399/12/06
    0 0

    سلام من امروز ایزر کردم اصلا درد نداشت نگران شدم چرا همه جا صحبته درده من که چیزی حس نکردم فقط نگران بهداشت دستگاه بودم که فقط یه الکل ساده میزدنو دوباره رو بدن نفر بعدی استفاده میشد

  • 1399/12/07
    0 0

    سلام میشه ب جای ژیلت از کرم موبر استفاده کرد اما دوروز قبل لیزر ک یکم موها دربیاد مث ژیلت شه؟!

  • 1399/12/07
    0 0

    دستگاه الکساندریت کلاریتی2020 برای پوست یکم تیره چطوره ؟؟

  • 1399/12/11
    0 0

    سلام ببخشید خواستم از شما بپرسم که دستگاه لیزر آلمانی خوب هست؟؟ چون جلسه اولمه که صورتم رو لیزر زدم ولی موهام کلفتتر شدن آیا این امر طبیعیه؟؟؟

  • 1399/12/14
    0 0

    سلام خسته نباشید.من پوست روشنی دارم تقریبا.اما بیکینی و کشاله ی رونم براثر شیو ی مقدار،تیره شده.دوروز دیگه هم نوبت لیزر دارم با دستگاه الکس.برای اون ناحیه بنظرتون کدوم نوع دستگاه مناسبه؟ممنون میشم راهنمایی کنین.

  • 1399/12/17
    0 0

    چون پوستم به ژیلت و پودر تاحدی حساسه، چند وقت بعد از استفاده از موچین، میتونم موهای چونه ام را لیزر کنم؟

  • 1399/12/18
    0 0

    سلام وقت بخیر.میخواستم بدونم اگر چند روز قبل از لیزر از پودر موبر استفاده کرده باشم ولی طی این چند روز رشد کرده باشه و ۲۴ ساعت قبل لیزر شیو کنم نتیجه مطلبوب نیست؟

    • 1402/05/28
      0 0

      سلام من یک جلسه لیزر رفتم برای چانه بعد دو روز متوجه شدم که موهای زبر مشکی سفید شدن میشه علتشو بگین اگه ضرر داره ادامه ندم

  • 1400/02/12
    1 0

    سلام من ۲ جلسه لیزر رفتم الان این سری میشه ۳ نمیدونستم نباید شیو کرد موهای بدنم یکم در میومد شیو میکردم .. تو این دو جلسه ریزش ندیدم ولی یه جاهای از بدنم کم شد و دیر تر در میاد موهای پاهایم که حالت پا مرغی داشت کمتر شد یعنی چون موهای تنم نریخت لیزر اثر نکرد ؟ کل بدن میرم

  • 1400/02/20
    0 0

    جواب نمیدن برای وی میفرستید

  • 1400/02/27
    0 0

    سلام برای لیزر صورت چند روز قبل از اولین جلسه میشه بند انداخت؟

  • 1400/03/18
    0 0

    سلام وقت بخیر من میخواستم بین ابروهامو لیزرکنم. چون من تازه اصلاح کردم ابروهامو نازک و ضعیفه ، میخواستم ببینم لیزر به این مو بیشتر جواب میده یا روی موی کلفت؟ و باید هر روز شیو کنم ؟ چه مدت بعد برای لیزر پیش شما مرجعه کنم؟و اگه لیزر شما جواب نده باید دستگاه رو عوض کنم،؟ بیزحمت جواب کامل بدید

  • 1400/04/01
    0 0

    سلام بعد اینک کلا جلسات لیزر تموم شد میشه موهای کرکی بعد لیزر رو شیو کرد؟و شارژ به چه صورته؟

  • 1400/04/29
    0 0

    سلام ببخشید لیزر روی موهای سفید هم اثر داره؟یعنی دستگاهی هست که موهای سفید رو از بین ببره؟

    • 1400/06/07
      0 0

      نه واسه موسفیدوکرکی جواب نمیده

  • 1400/05/01
    0 0

    سلام میخواستم بپرسم بعد لیزر .. استخر رفتن ک مشکلی نداره؟!

    • 1400/07/24
      0 0

      تا ۲۴ ساعت بعدش نباید حموم یا استخر برید

  • 1400/06/07
    0 0

    سلام من اولین جلسه لیزرم رو می‌خوام برم بدنم به تیغ حساسه میتونم با پودر موبر تمیز کنم؟

  • 1400/06/11
    0 0

    سلام وقتتون بخیر بنده کلا تا این سن که 22 ساله هستم شیو موهای بدن انجام ندادم چون بور و کم پشت هستن میخواستم بپرستم انجام شیو قبل لیزر حتی با وجود ضعیف بودن موها الزامیه؟

  • 1400/06/15
    0 0

    سلام من شیو کردم قسمتی که میخوام لیزر کنم با ژیلت بریدم اشکال نداره لیزر کنم مشکلی پیش نمیاد

  • 1400/06/18
    0 1

    استفاده از بی حس کننده لازمه ؟

  • 1400/06/20
    0 0

    سلام ببخشید من تخمدان پلی کییتیم دارم ایا از لیزر نتیجه میگیرم؟

  • 1400/07/01
    0 0

    دوستان واقعالیزرتاثیر داره برای مو های زاید من ک خسته شدم....

  • 1400/07/08
    0 0

    من کیست تخمدان داشتم و قرص ال دی میخورم آیا لیزر برای من خوبیت داره یانه ممنون میشم زود حواب بدید

  • 1400/07/14
    0 0

    سلام میخواستم بگم که چه وقت شیو کنیم چه وقت لیزر کنیم و چه وقت حمام کنیم این خیلی برام مهمه

  • 1400/07/16
    0 0

    سلام ببخشید من 2 روز قبل از لیزر اپلاسیون انجام دادم با موم والان دو جلسه لیزر رفتم ساق پام خیلی خارش داره الان لیزر ادامه بدم یا نه آخه نمیدونستم باید موم استفاده نکنم. از موقع که لیزر میرم پاهام خیلی خارش دارن وجلسه دومولیزر اصلن هیچ درد یا همون برق گرفتگی نداشتم دستگهاه هم پلاتینیوم 2020 هست

  • 1400/07/21
    0 0

    من فردا اولین جلسه لازم هست برای ۱ورت موهای صورتم زبر هست و گفت باید با تیغ شیو کنم تا حالا به صورت تیغ نزدم امکان داره جوش بزنم؟؟چون گفتن باید برعکس رویش مو بزنم موهارو ممنون میشم جواب بدید

  • 1400/07/23
    0 0

    سلام ببخشسد میشه ۱۰ روز قبل از روز انجام لیزر صورت رو بند انداخت

    • 1400/07/30
      0 0

      خیر

  • 1400/07/24
    0 1

    سلام میخاستم بپرسم سلفون کشیدن لیزر واقعا امکان انتقال زگیل )اچ پی وی( و تبخال نیس؟؟؟ من خیلی میترسم

  • 1400/08/08
    0 0

    ببخشید جای بیکنی که لیزر کردم چند ساعت بعد متونیم اب بزنیم

  • 1400/08/10
    2 0

    سلام روز بخیر میخواستم بپرسم اگه قسمتی از بدن اسکین تگ داشته باشه میتونم لیزر کنم؟ مشکلی نیس

  • 1400/09/06
    0 0

    سلام وقت بخیر من چندساله بدنم رو مومک میکنم ولی بازم بددر میاد موهاش و تقریبا زود درمیاد،اخرین بار که مومک کردم۲ هفته پیش بوده، ولی الان دارم شیو میکنم.مشکلی نداره هفته اینده برم لیزر؟چون ۲سال مومک کردم و الاتن ۲هفتست که دیگه‌مومک نمیکنم

  • 1400/10/23
    0 0

    سلام من یک ساعت قبل از لیزر دوش گرفت و شیو کردم پوستم بعد از لیزر شروع کرد به تورم ولی دو روز بعد بهتر شد میخواستم بدونم آیا تاثیری تو رویش مجدد داره یا اینکه فرقی نمیکنه که یک ساعت قبل هم رفته باشم حموم

  • 1400/10/27
    0 0

    برای لیزرکل بدن بایدهمه قسمت های بدنم رو شیوکنم؟؟؟

  • 1400/11/10
    0 0

    سلام من یک جلسه لیزر کردم وامروز چهارمین روز هست پشت لبم موی زبر داره و الان درآمده باید همش شیو کنم؟چون سریع هم رشد میکنه حتی قبل از لیزر.الان تا یک ماه تقریبا هردو روز شیو کنم؟چون واقعا چاره ایی ندارم

  • 1400/11/13
    0 0

    سلام. وقتی میخوایم قبل جلسه شیو کنیم، مو ها لازمه چقدر رشد کرده باشن؟ چون من هفته بعد وقت دارم و امروز باید شیو کنم و نمیدونم تا هفته بعد موها چقدر رشد میکنن...

  • 1400/11/20
    0 0

    سلام من 6 جلسه لیزر رفتم و بعد اخرین جلسمم موهای بدنم کامل رشد دارن این نشون دهنده چیه؟ اینم بگم جلسه 3 4 تاثیرش رو احساس میکردم و در نمیومد یا رشدش کم بود

  • 1400/11/22
    0 0

    من فردا اولین جلسه لیزرمه موی زیر چانه ام رو میخوام لیزر ‌کنم من موهای زیر چانه‌ام رو با موچین بر می‌داشتم اینکه میگن قبل از لیزر باژیلت بزنیم موها بیتر فردا اولین جلسه لیزرمه زیر چانه ام موهای ضخیم رشد میکنه واینکه ایا لیزر موثر هست واینکه میگن قبل از لیزر حتما باژیلت باید بزنی ایا موها بیشتر نمیشه یعنی بدتر ازقبل بشه

  • 1401/02/20
    0 0

    سلام دستگاه لیزر اس اچ آر خوبه ؟

  • 1401/03/14
    0 0

    سلام.خسته نباشید. من نسبت به استفاده ازژیلت حساسیت دارم ودرضمن خودم رازخمی میکنم.بجای ژیلت آیامیتوانم ازماشین اصلاح برقی آقایان نظیر موزراستفاده کنم؟ آیااگردرجه موزر روی صفرتنظیم شود، توانایی ازبین بردن موهای ضخیم واژن خانمهارادارد؟ دوستانم میگویند دستگاههای اپی لیدی مخصوصی وجودداردکه ۲منظوره هستندوعلاوه برکندن موهاازریشه، بعضی ازآنهامثل ژیلت توانایی زدودن موهاازروی پوست راهم دارند.آیامیتوان ازاین نوع اپی لیدیهای ۲منظوره بانوان بجای ژیلت استفاده کرد؟ استفاده از ماشین اصلاح برقی موزر آقایان برای شیو کردن موها مناسبترهست یااستفاده ازاپی لیدیهای مخصوص ۲منظوره؟ شماکدامیک رامناسبتر تشخیص میدهید؟ باسپلس فراوان ازمحبت وپاسخگویی حضرتعالی

  • 1401/03/21
    0 0

    سلاممم قبل از لیزر میشه حمام کرد؟؟

  • 1401/04/15
    0 0

    سلام من دو جلسه لیزر رفتم بعد دو ماه فاصله انداختم دوباره رفتم الان تاثیر نداره اون دو جلسه . بعدش الان دوباره رفتم بعداز لیزر چند وقت یکبار شیو کنم لطفا؟

  • 1401/05/11
    0 0

    سلام من به تازگی تصمیم گرفتم برم لیزر یه سوال داشتم اینکه میگن لیزر مو های زائد و زیاد میکنه حقیقت داره ؟

    • 1401/09/10
      0 0

      زیاد نمیکنه، فقط اگه مشکل هورمونی دارید ریشه اون موهایی هم که نازکه تحریک میشه و ضخیم میشه.

  • 1401/07/14
    0 0

    سلام خسته نباشید اگر تو دوره لیزر از کرم روشن کننده گاتیو استفاده کنیم مشکلی پیش میاد؟

  • 1401/07/16
    0 0

    سلام من فردا جلسه ی دوم که لیزر میرم سوالم اینه که آیا لیزر وسط ابرو کار اشتباهیه؟ و اینکه اگر عینک نزنیم مشکلی پیش میاد چون من نزده بودم اولین جلسه

  • 1401/07/30
    0 0

    سلام من با دستگاه سوپرا تیتانیوم ۲۰۲۲ لیزر میکنم بعد ک میگم برا قبل جلسات شیو کنم اپراتور مخالفت میکنه میگه نباید شیو کنی اگ بلند شد با قیچی کوتاه کن هر دستگاهی متفاوته من از هر کی میپرسم و میخونم مطلب و از اپراتورها همین دستگاه جاها دیگ میگن شیو لازم من الان جلسه دومم هست خواستم ببینم که شیو لازم دیگ ؟

  • 1401/08/02
    0 0

    سلام من ١٢ جلسه ليزر انجام دادم براى شارژ كه دو ماه يكبار ميشد نرفتم ديگه و اصلاح هم ميگفتن اپيلاسيون انجام بدم حالا موهام دوباره داره كلفت ميشه و زاضى هم نبودم ،حدودا ٣ماه از اخرين جلسم گذشته و اصلاحمم با اپيلاسيون بوده تو اين سه ماه. ميخواستم دستگاهمو عوض كنم مشكلى پيش مياد؟ممكنه موها كلفت تر در بيان ؟ موهايى كه پرزى شده احتمال داره دوباره كلفت شه و نتيجه عكس بده مثل از زانو به پايين؟ اينم بگم كه ريشه ى موهام تا حدودى مشخصه لطفا جواب بدين ممنون.

    • 1401/09/10
      0 0

      من متخصص نیستم ولی بنظرم نباید اپیلاسیون میرفتی، یعنی به من اینجوری گفتن، چون لیزر روی ریشه موی قبلیت اثر گذاشته و نازکش کرده، موی جدید با ریشه جدید میتونه باز ضخیم باشه، بطور طبیعی هم هر چند ماه یه بار وقتی میبینید داره موهاتون ضخیم میشه باید لیزر برید، حالا شما که زدید کلا اون مویی که روش درمان انجام شده ترکوندین و موی ضخیم هم در آوردید باید حتما باز برید لیزر

  • 1401/08/06
    0 0

    درود بر شما،من چند جلسه لیزر برای کل صورتم رفتم.بیشتر جاها کاملا موها ریخته.سوالم اینه که برای جلسات جدید لیزر،باید جاهایی که مو نداره هم دوباره با تیغ بزنم تا پوست یکدست بشه یا نه فقط جاهایی که هنوز موها نریخته شیو کنم کافیه؟ممنون

  • 1401/09/10
    0 1

    سلام من ۲۴ ساعت قبل از جلسه اول با فوم اصلاح شیو کردم. الان بعد از ۱۱ روز بعضی موهام دراومدن و ریختن یا سست شدن، بعضیاشون دراومدن ولی اصلا سست هم نشدن ، تعداد زیادشون هم انگار اصلا در نیومدن. این طبیعیه؟

  • 1401/10/13
    0 0

    خط باسن کامل شیو نشه مشکلیه

  • 1401/10/13
    0 0

    بعد شیو من زخم میشه پوستم و خون میاد میشه یک دوساعت قبل لیرز شیو کنم؟

  • 1401/11/02
    0 0

    قبل لیزر میتونم پودر موبر استفاده کنم؟

  • 1401/11/06
    0 0

    سلام وقتتون بخیر عذر میخوام من در قسمت چانه موهای ضخیم دارم چند تا سؤال داشتم: ۱-لیزر در این حالت جواب میده؟ ۲-در صورت جوابدهی لیزر بعد از چه مدت زمانی بعد از اتمام تمام جلسات لیزر موها مجدد برمی‌گرده؟ ۳-برای چه رنگ پوستی از چه لیزری باید استفاده کرد؟ ممنون میشم جواب بدید. باتشکر

  • 1402/01/23
    0 0

    چه مدت بعد لیزر میتونیم دوش بگیریم و حمام کنیم؟ آیا بعد لیزر بلافاصله حمام کنیم روی نتیجه لیزر تاثیر داره؟ چند روز قبل یا بعد پریود میتونیم لیزر انجام بدیم؟

  • 1402/02/28
    0 0

    من پوستم خیلی سفیده و موهای دستم بورتره و برا رو سینه موهست اما از بس بوره و نازک سخت دیده میشه اصلا لیزر برا اون قسمتا تاثیر داره ؟ میخوام قبل روز عروسی برم لیزر میترسم برم لیزر میگن میسوزه قرمز میشه لک ممکنه بیفته راهنماییم کنین و چه دستگاهی بهتره؟

  • 1402/05/10
    0 0

    سلام دستگاه الکسان دایود خوب هست؟

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید