آیا برگشت موهای زائد بعد از لیزر امکان دارد؟

تاریخ انتشار - ۲۲ شهریور ۱۳۹۸

ظاهراً عجیب به نظر می رسد اگر پس از تکمیل درمان با لیزر کندلا الکس موهای زائد در قسمت های اصلی صورت و بدن شما وجود داشته باشد. هیچ کس آرزوی چنین موهای ناخواسته ای را پس از لیزر مو ندارد. بلکه همه انتظار پوستی بسیار صاف و شیو شده دارند. امروزه لیزر موهای زائد مطمئن ترین روش درمانی برای از بین بردن موهای بدن است و بسیاری از ما علاقه مند به انجام این عمل لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن خود هستیم. اگر شما نیز خواستار رفع موهای زائد بدن خود با لیزر کندلا الکساندرایت هستید، در انتخاب آن تردید به خود راه ندهید. اما قبل از چنین درمانی ممکن است سوالاتی در ذهن شما ایجاد شود.
یکی از مهمترین سوالات شما این است که آیا بعد از تکمیل دوره درمان با لیزر کندلا الکس، موها دوباره رشد می کنند؟ آیا لیزر وم با دستگاه کندلا الکساندرایت دائمی و تضمین شده است؟
خوب، بسیار طبیعی است که قبل از انجام لیزر، چنین سؤالاتی درذهن شما مطرح شده باشد. در این مقاله، ما تمام تلاش خود را برای ارئه پاسخ مناسب به سؤالاتی که قبلاً ذکر شد، خواهیم کردیم تا تردید شما را برطرف کنیم.

سوالات مهم پیش از انجام لیزر مو

آیا رفع موهای زائد با استفاده از لیزر کندلا الکس دائمی است؟
آیا رفع مو های زائد با استفاده از لیزر مو کندلا الکساندرایت تضمین شده است؟
نتیجه درمان با لیزر کندلا جنتل لیز پرو تا چه مدت پس از لیزر باقی میماند؟
آیا مو های زائد پس از رفتن به جلسات درمانی با لیزر کندلا الکس دوباره رشد میکنند؟

ما از بهترین متخصصین کندلا پاسخ سوالات شما را گرفته ایم:

آیا رفع مو های زائد با استفاده از لیزر کندلا الکس دائمی است؟

نه تنها لیزر موهای زائد بلکه هیچ روش حذف موهای زائد دیگری نمی تواند شما را در مورد عدم رشد مجدد مو تا پایان عمر مطمئن کند. اما لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش های رفع مو مؤثرتر و طولانی مدت تر است. لیزر مو همچنین موثرترین روش برای کاهش رشد مجدد موها است. به معنای دیگر می توان گفت لیزر مو، کاهش تقریباً دائمی رشد موها را تضمین می کند. از نظر بالینی ثابت شده است که لیزر موهای زائد نتیجه طولانی مدت را ارائه می دهد و در طول دوره درمان بسیار سریع عمل می کند.
درمان لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکساندرایت به طور کلی شش تا هشت جلسه طول می کشد. یعنی برای انجام این روش درمانی با لیزر باید شش تا هشت جلسه را طی کنید که در هر جلسه ، 20٪ از رشد مو ها کاهش می یابد. البته تعداد جلسات و مدت کل دوره در افراد متفاوت است.
با توجه به اینکه چرخه رشد مو در افراد مختلف متفاوت است و بستگی به برخی عوامل مانند موارد زیر دارد:
بارداری
میزان هورمونهای فرد
وراثت
شرایط پزشکی وی
درمان با لیزر نیز نتایج متفاوتی را برای هر فرد خواهد داشت. اگرچه لیزر موهای زائد کاملاً دائمی نیست، اما سازمان  FDA آمریکا آن را به عنوان یک روش کاهش دائمی مو تأیید کرده است.
آیا رفع مو های زائد با استفاده از لیزر کندلا الکس تضمین شده است؟
پیش بینی نتیجه لیزر مو کاملاً غیرممکن است. هیچ کس نمی تواند این موفقیت دائمی را تضمین کند که استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد به طور دائم روی شما موثر باشد. زیرا نتیجه لیزر مو برای هر فرد متفاوت است که به عوامل زیر بستگی دارد:
• کیفیت لیزر
• نوع مو
• تعداد مراحل
بنابراین بهتر است فریب کلینیک های غیرتخصصی که فقط با تبلیغات فریبکارانه در خصوص دائمی بودن لیزر موهای زائد تا پایان عمر قصد جذب مشتری بیشتر را دارند؛ نخورید. کندلا به شما اطمینان می دهد که با استفاده از لیزر مو کندلا الکس 2019 بهترین نتیجه ممکن را از لیزر موهای زائد خود بگیرید اما پس از تکمیل درمان حداکثر یک سال بعد نیاز به یک جلسه ترمیمی خواهید داشت.

نتیجه درمان با لیزر کندلا الکساندرایت تا چه مدت پس از لیزر باقی میماند؟

روش لیزر موهای زائد با استفاده از انرژی نور متمرکز است. این انرژی ، باعث از بین رفتن فولیکول های مو حتی آنهایی که در زیر پوست هستند می شود. اما چون همه موها در یک چرخه رشد یکسان نیستند ، در زمان درمان با لیزر، تمام موها آسیب نمی بینند. بنابراین ممکن است برخی از موها حتی پس از درمان با لیزر مو به رشد خود را ادامه دهند.
اگرچه برای هدف قرار دادن همه موهای فرد، یک سری از درمانها با روش لیزر موهای زائد انجام می شود، اما ممکن است برخی موها در نهایت دوباره رشد کنند. اگرچه هیچ روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد با استفاده از لیزر وجود ندارد، اما یک دوره درمانی شامل شش تا هشت جلسه درمان با لیزر کندلا الکس می تواند تا حد قابل توجهی باعث کاهش رشد مجدد موها شود. البته ممکن است برای برخی نواحی وسیعتر بدن به 6 تا 12 جلسه درمان با لیزر کندلا الکس نیاز باشد.
بهتر است بدانید که نوع موها و همچنین رنگ پوست روی نتیجه لیزر مو تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، می توانیم درباره موهای خاکستری یا بلوند صحبت کنیم. لیزر موهای زائد نمی تواند به طور موثری روی موهای خاکستری یا بلوند اثر کند. بنابراین افراد دارای این نوع مو نمی توانند از درمان لیزر انتظار کاهش دائمی رشد مجدد مو را داشته باشند.

آیا رویش مجدد مو پس از رفتن به جلسات درمانی با لیزر مو مشاهده می شود؟

همانطور که قبلاً دریافتیم لیزر موهای زائد راه حل دائمی و مادام العمر در مورد برداشتن موهای زائد نیست، بنابراین ممکن است حتی بعد از تکمیل دوره درمان با لیزر کندلا الکس، رشد دوباره مو را تجربه کنید.
این امر عمدتاً به این دلیل است که این روش درمانی با لیزر نمی تواند فولیکول را از پوست خارج کند. اگرچه این فرایند موها را از بین می برد، اما فولیکول همچنان وجود دارد. بنابراین فرصتی برای رشد مجدد مو باقی مانده است.

نتیجه گیری

در کل ، بدون شک علی رغم داشتن احتمال رشد مجدد مو، لیزر موهای زائد بهترین راه حل رفع موهای زائد است. بنابراین اگر موهای زائد برایتان آزار دهنده شده اند بدون شک می توانید از این روش درمانی بهره ببرید.

لیزر موهای زائد: رفع دائمی یا موقت؟ 

لیزر موهای زائد با سوراندن فولیکول های مو عمل می کند تا رشد موهای جدید متوقف شود. این روش فولیکول های مو را برای مدت طولانی در حالت استراحت قرار می دهد. هر چند این مدت زمان خیلی طولانی تر از اصلاح و اپیلاسیون است اما مادام العمر نیست. البته پس از اینکه موها مجددا رشد می کنند، نرم تر، نازک تر و با تعداد بسیار کمتری خواهند بود.
اگرچه این روش اغلب به عنوان نوعی از برداشتن موهای "دائمی" مورد حمایت قرار می گیرد، اما لیزر درمانی فقط تعداد موهای زائد را در یک منطقه خاص کاهش می دهد و تضمین ۱۰۰٪ برای از بین رفتن مو های زائد به طور دائم تا پایاین عمر وجود ندارد.

چرا جلسات پیگیری و ترمیم لازم است؟

برای اینکه حداکثر استفاده را از لیزر موهای زائد ببرید، اقدامات درمانی محدودی لازم است. تعداد دقیق جلسات درمان با لیزر برای افراد گوناگون متفاوت است. طبق گزارشات بررسی شده توسط کندلا، بیشتر افراد بین چهار تا شش جلسه لیزر درمانی نیاز دارند.
بعد از هر جلسه، به احتمال زیاد متوجه موهای کمتری خواهید شد. هر مویی که باقی بماند یا احیا شود، از نظر بافت، نازک تر و از نظر رنگ، روشن تر خواهد بود. کندلا تخمین می زند که تعداد موها بعد از جلسه اولیه لیزر مو شما 10 تا 25 درصد کاهش می یابد میزان کاهش پس از آن در جلسات بعدی بسیار بیشتر خواهد شد.
علاوه بر این، برای رسیدن به بهترین نتیجه، به احتمال زیاد گهگاه به جلسات پیگیری و ترمیم نیاز خواهید داشت. این جلسات لیزر، کمک می کند تا فولیکول های مو دوباره تولید و احیا نشوند. بسته به هر فرد، ممکن است یک یا دو بار در سال بعد از دوره اول کامل لیزر، یک جلسه ترمیم نیاز باشد.

علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر

در بسیاری از بیماران تا 1 الی 2 روز پوست کمی صورتی رنگ است. در سایر افراد (به طور کلی، اکثر بیماران) بعد از لیزر موهای زائد هیچگونه قرمزی وجود ندارد. موها طی 5 الی 14 روز شروع به ریزش می کنند و ممکن است هفته ها این ریزش ادامه یابد. در صورت تمایل به سرعت بخشیدن به این روند، می توانید حدودا پس از 5 روز شروع به شستشو و شیو کردن موها کنید.البته همه موها ممکن است نریزند بلکه فقط آنهایی که در مراحل رشد چرخه (بخشی از چرخه که مستعد درمان شدن با لیزر است) قرار داشتند؛ از بین می روند.

مراحل رشد مو

رشد مو طی یک چرخه انجام می گیرد و بسته به هر ناحیه بدن معمولاً هر 4 تا 6 هفته رشد تازه ای را تجربه می کند. طی این چرخه، موهای فرد از سه مرحله مجزا عبور می کند:
آناژن
کاتاژن
تلوژن
لیزر موهای زائد فقط در یکی از این سه مرحله موثر است: مرحله آناژن. خبر خوب این است که تقریباً 75٪ موهای بدن شما طی یک جلسه لیزر در مرحله رشد آناژن قرار می گیرند، زیرا این فاز طولانی ترین مرجله چرخه است.
از آنجا که نمی توان هر مو را به طور مجزا هدف قرار داد، متوجه خواهید شد که برخی از موها چند هفته پس از اولین جلسه شما دوباره رشد می کنند. در هر جلسه بعدی لیزر مو، موهای بیشتر و بیشتری در مرحله آناژن مورد هدف قرار می گیرند و به کاهش کلی موها و داشتن پوستی صاف و نرم کمک می کنند.

آمار هایی مبتنی بر در آمدن مو بعد از لیزر 

1-  کمتر از 1٪ افزایش رشد پس از لیزر مو با دستگاه کندلا الکساندرایت :
طی یک مطالعه خاص که به بررسی اثرات لیزر موهای زائد در یک کلینیک مشخص بر روی 489 بیمار پرداخته است؛ مشخص شده است که از بین این 489 بیمار، فقط 3 بیمار افزایش رشد مو را بعد از لیزر موهای زائد گزارش دادند. این بیماران تحت درمان با لیزر مو الکساندریت با پالس طولانی (755 نانومتر) قرار گرفته بودند.
2- 10٪ درصد افزایش رشد پس از لیزر :
در یک مطالعه دیگری، میزان مشاهده رشد مجدد موها پس از درمان با لیزر مو بیشتر بود. نتایج این مطالعه که روی 543 بیمار در همان کلینیک لیزر مو در اسپانیا انجام گرفت نشان داد که 80٪ از بیماران متوجه کاهش قابل توجهی در موهای زائد خود شدند، اما حدود 10٪ از آنها رشد مجدد موهای پس از لیزر را گزارش کردند.

چرا موها بعد از درمان با لیزر کندلا الکساندرایت همچنان رشد می کنند؟

مشاهده این نتیجه عمدتا به دلیل چرخه رشد مو است. چون موهای موجود در فاز آناژن یا مرحله فعال تحت تأثیر لیزر قرار می گیرند؛ پس موهای موجود در فاز کاتاژن یا مرحله خفته در طی درمان بی تأثیر بوده و با رفتن به مرحله آنلاژن رشد می کند. لیزر تحتانی فقط باعث می شود که فولیکول های مو غیرفعال شوند و فولیکول مو را از بین نمی برد. لیزر مورد استفاده در طول درمان، پرتویی از نور کم انرژی را بر روی فولیکولهای موهای زیر پوست متمرکز کرده است. این انرژی، جذب ملانین (رنگدانه مو) ده و فولیکول را می سوزاند و ساختار آن را از بین می برد. چرخه رشد هر مو متفاوت است، به همین دلیل برخی از موها توسط لیزر آسیب نمی بینند و به رشد خود ادامه می دهند. پس تعجبی ندارد که در برخی افراد حتی پس از تکمیل دوره درمان با لیزر ، موهای زائد همچنان دیده شوند.


مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1398/10/14
    3 5

    من چندین جلسه برای لیزر صورتم رفتم بعد برای ترمیم جای دیگه رفتم آیا انجام لیزر با دو دستگاه باعث رشد مجددموهای زائد میشه؟

    • 1398/10/25
      0 0

      هیچ تکس علمی تایید شده این مطلب وجود نداره ولی تقریبا همه تاکید می کنن که دوره درمان با هر دستگاه رو بهتره تموم کنین. البته رها کردن درمان با برخی دستگاه های نامناسب عقلانی هست.

    • 1399/07/07
      0 0

      دستگاه الیت پلاس بهتره یا کندلا؟؟

  • 1398/10/29
    5 3

    ببخشید من 6 جلسه برا لیز صورتم. یک جا رفتم.موهای زاید اولیم تموم شده ولی الان موهای صورتم بیشتر شده. البته اگر اونهارو میکشم خیلی زعیف هستن کنده میشن. ایا علت افزایش موهای چیه. ودوم اینا هم از بین میرن. راه چاره چیه ممنونم

    • 1398/10/30
      0 0

      زمانیکه برای شارژ به یک مرکز مراجعه کردید اپراتور برای شما باید با درجه بالاتر لیزر را انجام میدادند ولی متاسفانه درجه لیزر شما پایین بوده و موهای از بین رفته مجدد بازگشته اند. برای از بین بردن آنها باید چند جلسه مجدد لیزر خود را ادامه دهید.

  • 1398/11/06
    3 0

    سلام من تاحالااپیلاسیون میرفتم اماپوست بدنم پوست مرغی هست آیالیزربه بهبودپوست مرغی کمک میکند؟

    • 1398/11/13
      0 0

      سلام بله لیزر ریشه های مو را ضعیف میکند و از بین میبرد. در نتیجه به بهبودی پوست شما کمک میکند.

    • 1399/05/17
      0 0

      بعد هرجلسه لیزر موهاریخته میشود اصلا رشدمجدد نمیکند تا زمانی ژیلت شیو کنم آیا میشه اصلا شیونکنم تا حلا سه جلسه رفتم

    • 1400/02/16
      0 0

      سلام من ۶جلسه برای لیزر صورتم میرفتم از اول صورت خودم خیلی کم مو داشت ولی الان خیلی زیاد شده چکار باید بکنم دیکه نمیخوام لیزر ادامه بدم صوزتم اصلا مو زائد نداشت فقط مو نازک بود الان این طور شده

    • 1399/11/26
      0 0

      سلام من دوجلسه رفتم لیزر صورت وموها خیلی ضخیم تر شده وپوستمم سیاه شده به نظرتون از چیه

  • 1398/11/07
    4 1

    من دیروز برای لیزر مو رفتم ولی الان موهای صورتم رشد کردن عادیه ؟!

    • 1398/11/13
      0 0

      طبیعیه. معمولا بعد از ۱ تا ۲ هفته مو شروع به ریزش میکند اما نوع دستگاه هم مهم است.

  • 1398/11/11
    2 1

    سلام من جلسات کانل لیزر رو پشت سر گذاشتم ‌والان برای ترمیم دوباره مبخوام برم اکثر موها کرکی شده ایا دوباره باید اون هارو برای ترمیم با تیغ شیو کنم یا خیر؟

    • 1398/11/14
      0 0

      بهتره موهای کرکی هم خیلی بلند نباشن ولی لزومی نداره حتما با ژیلت شیو کنین

  • 1398/11/12
    2 0

    سلام خسته نباشید من ۱۰ جلسه لیزر کردم ولی متاسفانه خوب نتیجه نگرفتم البته موهای زايدم ارثی هس و فک میکنم مشکل هورمونی هم داشته باشم بنظرتون لیزر روی بدن من جواب میده؟

    • 1398/11/14
      0 0

      باید ببینیم با چه دستگاهی لیزر کردین و نیاز به ویزیت با پزشک متخصص دارین

  • 1398/11/14
    1 2

    سلام من هنوز موهای صورتم لیزر نکردم ولی اذیتم مکند لیزر کنم تا چی مدت مو رو صورتم نمیاد

    • 1398/11/14
      0 0

      سلام برای هر فرد این موضوع متفاوت است ولی بین ۶ ماه تا ۲ سال می تواند موهای شمارا برطرف کند و بعد از آن هم دیگر تراکم و ضخامت موها مانند قبل نیست.

    • 1400/09/19
      0 0

      سلام ببخشید من ۱۰جلسه انجام دادم آرایشگاه پیشانیم زیاد برده بالا که اصلا دوست ندارم و الان رشد موهام متوقف شده اگر چند ماه پشت سر هم لیزر نکنم بزارمش رشد میکنه مثل اول

  • 1398/11/21
    0 1

    سلام.من میخواستم برم لیزر .برا موهای صورتم ،ولی شنیدم لیزر روی پوست تیره لکه میندازه.ایا این صحت داره..قید اینکار رو بزنم؟با توجه به اینکه صورتم کمی لکه داره.

    • 1398/11/21
      0 0

      سلام در لیزر، با توجه به رنگ پوست هر فرد از درجه مناسب استفاده میشه در نتیجه اگه درجه بالاتر نباشه لک ایجاد نمیشه. برای لکهای روی پوستتون هم بهتر است قبل شروع دوره ی لیزر با پزشک مرکز لیزر مورد نظر مشاوره کنید.

  • 1398/11/24
    1 4

    دستگاه دایودخوبه برالیززیانه

    • 1398/11/24
      0 0

      سلام تاثیر دستگاه الکساندرایت کندلا از بقیه دستگاه ها بیشتر است.

    • 1399/08/06
      0 0

      سلام ببخشید ایا پس از کامل طی کردنه دوران لیزر باردار بشه خانومی امکان داره برگردن موها زائدش؟

  • 1398/11/27
    2 3

    سلام اگ لیزر کنم امکان داره بیشتر بشه

    • 1400/01/13
      0 0

      موهای تحریک شده رو با چه راهی میشه رفع کرد خواهشا راهنمایی کنید

    • 1398/11/28
      0 0

      سلام اگه موها کرکی باشه بعد لیزر موها بیشتر میشه.

  • 1398/11/28
    1 1

    سلام من خواستم برای تمام بدنم لیزر انجام بدم آیا بعد از لیزر امکانش هست دباره رشد کنند

    • 1398/11/29
      0 0

      سلام با دستگاه الکساندرایت بعد از 6-4 جلسه رشد موهای شما خیلی کم میشه و 90% موهای زائد ریزش خواهد داشت. و بعد 6-4 جلسه هم هر 6 ماه، برای شارژ، 1 جلسه لیزر انجام میشه.

  • 1398/11/30
    3 3

    من جلسه اول رفتم اکثرا موها ریختن

  • 1398/12/02
    1 1

    سلام من میخام تمام بدنم لیزر بشه.پوستم خیلی نازک و سفید و حساس هست.نگرانم ک لکی ایجاد بشه یا بیشتر بشه

    • 1398/12/12
      0 0

      سلام درجه ی دستگاه با وجه به رنگ پوست و مشخصات دیگه واسه هر فرد متفاوت و قابل تنظیمه. میتونید قبل شروع روند لیزرتون با پزشک مرکز لیزر موردنظر مشورت کنید که نگرانیتون برطرف بشه.

  • 1398/12/11
    4 1

    سلام .من ۴ ساله همه ی دستگاه های لیزر رو امتحان کردم ولی هر کدوم فقط وقتی در حال درمان هستم باعث میشه موهام دیرتر رشد کنن همین که جلساتم تموم میشه به دو ماه نکشیده باز مثل روز اولشون میشن.خیلی خسته و عاجز شدم خیلی خیلی هم هزینه میکنم ولی متاسفانه جواب نمیگیرم.واقعا کسی نمیتونه متوجه بشه من چه مشکلی دارم .پوستم هم سفیده ۳۱ سالمه

    • 1398/12/12
      0 0

      سلام مدل دستگاه هایی که استفاده کردید مهمه. در حال حاضر الکس کندلا بهترین تاثیر رو برای از بین بردن موهای زائد داره. تغییر مداوم دستگاه هم باعث میشه تو روند لیزرتون اختلال به وجود بیاد. بهتون پیشنهاد میکم با پزشک مرکز لیزر موردنظرتون هم مشورت کنید.

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام بستگی به رنگ پوستتون هم داره. الکس واسه پوست های سفید مناسبه. اگه نتیجه نگرفتید بهتره دستگاهتون رو عوض کنید.

    • 1399/07/26
      0 0

      سلام من هم مثل ایشون هستم و با دستگاه الکساندرایت کار کردم ولی باز هم اون نتیجه دلخواه را نگرفتم.چیکار کنم؟ بالای۱۴ جلسه رفتم

  • 1398/12/13
    2 3

    سلام.من میخوام صورتمولیزرکنم.ولی نمیدونم که لیزرش کنم یانه. چون موهای صورتم هم ضعیفن وهم کمن به نظرتون صورتم لیزرکنم یانه؟

    • 1398/12/14
      1 0

      سلام اگه موهای صورتتون به صورت کرکی یا پرزی باشه بهتره که لیزر نکنید.

    • 1399/09/08
      0 0

      سلام خسته نباشید منم مثل ایشون بودم متاسفانه رفتم لیزر جلسه آخرم بود که تا سه ماه نرفتم جاهایی که موی خیلی روشن داشت به شدت سیاه و زائد شد بعد فهمیدم مشکل هورمونی داشتم الان در کنار دارو لیزر فایده داره؟ و اینکه دوباره جاهای دیگرم تحریک نمیکنه؟ خیلی دارم غذای میکشم

  • 1398/12/15
    3 3

    سلام من دوجلسه ست که میرم لیزربرای بیکینی وزیربغل دستگاه هم اکساندرایت هست پوستم هم گندمی هست بایدچندجلسه برم؟امکان برگشت داره یانه؟میخوام بدونم .ممنون

    • 1398/12/19
      0 0

      سلام معمولا با دستگاه الکس باید 6-4 جلسه لیزر انجام بدید و بعد این جلسات 90% موهاتون ریزش پیدا میکنه و برگشت نداره. بیکینی جزء نواحی ایه که نیاز به جلسات بیشتر داره.

    • 1401/02/28
      0 0

      سلام من هم پوستم گندمی است و۴جلسه لیزر رفتم بادستگاه کندلاآیاتاثیرمی زاره روی موی زایدیادستگاه روعوض کنم بعضی هامگم کی بادستگاه الکساندرایت بهتره چی کارکنم حلسه بعدی موباکدوم دستگاه انجام دم تانتیجه بهتری بگیرم ممنون میشم اگی راهنمایی کنم

  • 1398/12/17
    2 1

    سلام خسته نباشید من ی یکساله هست لیزر برای کل بدن رفتم الهی شکر موهای بدنم کم شده و راضی هستم وفقط خیلی کم بعضی جاهای بدنم مو بعضی جاها کرک در اومده میخواستم ببینم اگه نرم لیزر واپلاسیون کنم جواب میده یا دوباره موهام بر میگرده

    • 1398/12/19
      0 0

      سلام اگه کلا نمیخواید لیزرتونو ادامه بدید میتونید اپیلاسیون کنید اما اگه میخواید هر 3 یا 6 ماه شارژ کنید لیزرتونو، بهتره 1جلسه قبل از روز لیزرتون شیو کنید.

    • 1401/02/18
      0 0

      بعد از تکمیل شدن دوره های لیزر تا بازه زمانی ۶ ماهه شارژ میشه اپلاسیون انجام داد؟؟؟موهای زائد برنمیگردن ؟؟؟

  • 1398/12/17
    1 2

    من دوجلسه با دستگاه دایور انجام دادم نتیجش بد نبود رفتم جلسه سوم دستگاه الکساندرایت که بیشتر موهام در امد ولی نمی دونم دستگاه واقعی بود یا نه حالا سوال دارم که حالا بااین دستگاه بزنم یا همون قبلی؟

    • 1398/12/19
      0 0

      سلام احتمالا به خاطر تغیر دستگاه بوده که رشد موهاتون تو جلسه سوم بیشتر شده. پیشنهاد میکنم با دستگاه لیزر الکس کندلا ادامه بدید چون تاثیرش از دستگاه های دیگه بیشتر و بهتره.

    • 1399/07/28
      0 0

      اون موهایی ک درومده میرن ؟

  • 1398/12/20
    1 2

    سلام وقت بخیر. من بخاطر تعطیلی اجباری مطبی تا حدود چهار ماه دیگه، نزدیک ۳ جلسه لیزرمو از دست میدم و بین جلساتم فاصله میفته. البته برای پاهام ۶ جلسه کامل رفتم و دست‌ها و کمرم فقط ۳ جلسه شده. میخواستم ببینم با این وضعیت مشکلی پیش نمیاد توی پروسه درمانم؟ خیلی ممنونم

    • 1398/12/21
      0 0

      سلام ممکنه یکم پروسه ی لیزرتون طولانی تر شه. تو این مدت سعی کنید کم شیو کنید.

  • 1398/12/21
    1 1

    سلام من دو‌جلسه لیزر فول بادی کردم‌ جلسه ی سومم ۵بود الان دو‌هفته گذشته نتونستم برم بخاطره ویروس انگار موهام دارن برمیگردن امکان داره اگه دیر برم اون دوجلسم بی فایده باشه دیگه

    • 1398/12/21
      0 0

      سلام اگه خیلی بین جلسات فاصله بیوفته بله امکانش هست.

    • 1400/01/02
      0 0

      سلام‌من‌چهارجلسه‌رفتم‌لیزر‌موهاکمی

    • 1400/08/14
      0 0

      سلام.من بخاطر لیزر زیاد صورتم لک شده و تیره نوهاشم بیشتر شده کم‌نشده چیکار کنم

  • 1398/12/22
    2 0

    سلام ۱۲جلسه برای لیزر کل بدنم رفتم دوباره موهای بدنم رشت کردم به نظرتون مو را بکنم از ریشه دیگه در نمیاد

    • 1398/12/24
      0 0

      سلام اگه تمام جلساتتون رو به موقع رفتید، میتونید برای شارژ اقدام کنید. بدن بعضیا دیرتر نتیجه میده.

  • 1398/12/23
    2 2

    سلام. من برای بیکینی ۱۰ جلسه رفتم، جلسه ۹ ام تعداد خیلی زیادی (حدود ۹۰ درصد موهام) ریخت اما جلسه ۱۰ ام که رفتم دوباره تعداد زیادی از موهام رشد کرده (البته نازکن ولی نسبت به جلسه ۹ ام خیییلی بیشترن). علتش چیه و چند جلسه دیگه و با چه فاصله زمانی باید ادامه بدم؟ مرسی از پاسخگویی تون

    • 1398/12/24
      0 0

      سلام احتمالا جلسه ی اخر تنظیمات یکم نامناسب بوده. 4 جلسه اول هر ماه یکبار و از جلسه ی پنجم هر یک ماه و نیم یکبار باید لیزر انجام بدید.

  • 1398/12/25
    2 0

    سلام من یک جلسه است که مو های صورتم را لیزر کردم حدود 18 روز پیش، اکثر مو هام ریخت، اگه دیگه ادامه ندم دوباره مو های جدید رشد میکنن؟

    • 1399/01/30
      0 0

      سلام بله شما باید حداقل 4 جلسه ی اول لیزرتون رو هر 30 روز یکبار انجام بدید؛ مخصوصا صورت.

    • 1399/11/23
      0 0

      سلام. من موهای صورتم خیلی نازک و پرزی نبود اما خیلی هم زائد ضخیم نبود. دوجلسه اس که لیرز رو انجام دادم و موهام زائد و ضخیم شدن. آیا جلسات رو ادامه بدم یا تا بیشتر نشده متوقفش کنم؟ و اینکه اگه جلسات رو ادامه دادم ممکنه موهای صورتم خیلی ضخیم و مردونه رشد کنه؟ خیلی استرس دارم اگه میشه راهنماییم کنسنه

  • 1398/12/25
    0 1

    سلام من چهار جلسه برای پاهام لیزر کندرلا انجام دادم تا اون چهار ماه موهام کلا متوقف شد رشدش ولی الان جلساتم بخاطر کرونا عقب افتاد دوباره موهام داره رشد میکنه

    • 1399/01/30
      0 0

      سلام معمولا بعد 4 جلسه لیزر فاصله جلساتتون میشه 1ماه و نیم. اما اگه بیشتر شد سعی کنید تو این فاصله کمتر شیو کنید.

  • 1398/12/26
    1 1

    سلام من تا دی ماه ۸جلسه لیزر رو باکندلا تندم کردم فول بادی بودم الان موهای دستم بعد از دوماه ۵۰ در صد برگشته یه کم فقط نازکتر شده بی کینی هم ۲۰ در صد در میاد مجدد کی باید شارژ کنم واینکه شنیدم ماهای بالای ران قسمت بیرونی که ندارم یا خیلی کرکی هست رو هم لیزر کردم امکانش هست ضخیم بشه راه چاره اش چیه

    • 1399/01/30
      0 0

      سلام بیکینی دیرتر جواب میده همیشه. هروقت حدودا 20 تا 30 درصد موهاتون رشد کرد باید برید واسه ی شارژ. اگه کرکی و پرزی بوده امکانش هست که بیشتر یا ضخیم شه.

    • 1399/06/07
      0 0

      سلام من میخوام بدونم بعداز اتمام کل جلسات ممکنه چند سال بعد دوباره موها رشد کنن و آیا مثل قبل میشه من موهای سیاهو ضخیم دارم و پوستم هم تیره ی تیره نیست

  • 1398/12/26
    1 1

    میخداستم بدونم به فرض اینکه موهای کرکی لیزر شده ضخیم شده بعد یه مدت میشه لیزر کرد و از بین بردشون

    • 1399/01/30
      0 0

      سلام میشه لیزر کرد و بعد چند جلسه خیلی کم میشه و تا حدودی از بین میره.

    • 1402/08/03
      0 0

      سلام منم موهای بیشترین دارم و زائد اگر برم لیزر ممکنه برگشت نکنه

  • 1398/12/26
    3 1

    بعد اتمام جلسه ها برای لیزر میشه موهای کمی که در میاد رو وکس و اپیلاسیون کرد تا سر فرصت برای شارژ اقدام کنیم بنظرتون وکس بهتر از شیو با تیغ نیست چون ژیلت بیشتر میکنه؟

    • 1399/01/30
      0 0

      سلام تو روند لیزر فقط باید از تیغ استفاده شه. وکس و اپیلاسیون موها رو از ریشه میکنه و عملا باعث میشه لیزر بی تاثیر بشه.

  • 1398/12/29
    1 0

    سلام ۱۳جلسه برای لیزر کل بدنم رفتم و اصلا نتیجه خوبی نگرفتم به نظرتون بقیه موهای که مانده بکنم بهتر نیست دیگه در نمیاد اگه بکنمشان

    • 1399/01/30
      0 0

      سلام شاید درجه مناسبی واستون استفاده نشده. بستگی به دستگاه لیزرتون هم داره. بهتره با پزشک متخصص مشورت کنید که بهتون بگن چه دستگاهی واسه شما مناسبه.

  • 1398/12/29
    0 1

    سلام به خدا کلافه شدم میگم خودمو بکشم از دست این موهای بدنم ۱۳ جلسه رفتم ولی باز رشد میکنه همشو با شمع کندم به نظرتون باز رشد میکنه تو را خدا کمکم کنید که چکار کنم

    • 1399/01/30
      0 0

      سلام بستگی داره از چه دستگاهی استفاده کردید و تنظیماتش چطوری بوده. بهتره با یه پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/01/01
    0 0

    سلام من ميخواستم كل بدنم ليزر كنم چون ريزش مو هورمونى دارم قرص ميخورم ميخواستم ببينم اگه ليزر كنم ممكنه برگرده بايد دوره درمان كامل كنم بعد ليزر كنم يا نه ربطى نداره به اين موضوع

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام اگه داروی خاصی مصرف میکنید باید با دکتر متخصص حتما مشورت کنید.

  • 1399/01/04
    0 0

    سلام وقتتون بخیر.ببخشید من 9 جلسه واسه لیزر صورتم رفتم موهای زائدش از بین رفته و دیگه درنمیاد ولی موهایی که کرک بودن خیلی بیشتر شدن واقعا این موضوع عذابم میده خواستم بپرسم اگه دیگه لیزر نرم و اصلاح کنم از این ب بعد آیا دوباره موهای زائدی ک از بین رفته بود دوباره برمیگردن؟ممنون میشم جواب بدین

    • 1399/01/30
      0 0

      سلام اگه کلا میخواید روند لیزرتون رو ادامه ندید اشکال نداره اما بهتره از تیغ استفاده نکنید. صورت ممکنه یکم دیر جواب بده و شاید بهتر باشه چند جلسه دیگه هم لیزرتون رو ادامه بدید. با پزشک مرکز لیزر موردنظرتون هم مشورت کنید.

  • 1399/01/06
    0 1

    سلام من با دستگاه کندلا ۶جلسه لیزر رفتم راضی بودم اما بعد از جلسه ی آخر موهام‌ تقریبا ۹۰٪ برگشته مخصوصا زیربغل و‌ ران پا کامل رشد کرده، دلیلش چی میتونه باشه و اینکه جلسه ی بعد که برم ممکنه از بین بره کامل ییا باز پروسه ی درمان برمیگرده از اول؟؟؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام احتمالا تنظیمات دستگاه برای شما مناسب نبوده. نه مراحل درمان برنمیگرده از اول اما ممکنه با یک جلسه دوباره موهاتون مثه قبل کم نشه.

  • 1399/01/06
    1 0

    سلام ، من ۸ جلسه فول بادی انجام دادم . ولی باز موهای بدنم رشد می کنه ، به جز زیر بغلم. البته من شنیده بودم که گاز دستگاه رو نمی زنن بخاطر همون اثری نداره و مشتری هم متوجه نمی شه که دستگاه گاز نداره . ایا این قضیه درسته؟

    • 1399/01/30
      0 0

      سلام اینکه با چه دستگاهی لیزر کردید مهمه. شاید هم درجه و تنظیمات مناسب رو واستون استفاده نکردن. بعد 8 جلسه باید خیلی موهاتون و رشدشون کم شده باشه. اگه غیر از اینه باید با پزشک مرکز لیزرتون صحبت کنید.

    • 1402/02/12
      0 0

      آیا بعد از اتمام شارژ می تونن آلدی مصرف کنم

  • 1399/01/07
    0 0

    سلام من جلسه دهم که رفتم بعدش خیلی از موهام رشد کردن چرا

    • 1399/01/30
      0 0

      سلام شاید درجه و تنظیمات مناسب نبوده.

    • 1399/10/23
      2 0

      یعنی چی شاید تنظیماتش درست نبوده بری کلی هزینه کنی بعد بگن تنظیماتش درست نبوده ادم به هیچکی نمیتوته اعتماد کنه

    • 1399/10/23
      0 0

      یعنی چی شاید تنظیماتش درست نبوده بری کلی هزینه کنی بعد بگن تنظیماتش درست نبوده ادم به هیچکی نمیتوته اعتماد کنه

  • 1399/01/11
    1 1

    سلام خسته نباشید من ۷جلسه لیزر به صورت مرتب داشتم اما بخاطر شرایط موجود موهای قسمتی مثل شکم دست و بیکنی دراومده طبیعی؟کسی که اختلال هورمونی داشته باشه لیزر جواب میده؟

    • 1399/01/30
      0 0

      سلام بله موردی نیست. بعد از 7،8 جلسه باید هروقت 20 ، 30 درصد از موهاتون رشد کرد برای شارژ برید. لیزر روی کسی که اختلال هورمونی داره جواب میده اما ممکنه یکم بیشتر طول بکشه.

  • 1399/01/13
    1 0

    سلام خسته نباشید من میخواستم صورت ام مو در آورده میخوام لیزر کنم بعد از از لیزر دوباره رشت میکنه یا دیگه رشت نمیکنه

    • 1399/01/30
      0 0

      سلام صورت معمولا روند لیزرش بیشتر طول میکشه و بعد 8-6 جلسه 90% موهاتون میریزه و رشد مجدد نداره.

    • 1400/10/30
      0 0

      چطور میگن دوباره رویش مجدد مو داره

  • 1399/01/14
    0 0

    سلام من میخام برم لیزر اما ی سوال دارم اینکه آیا اگر ۴ یا ۵ جلسه برم و دیگه نرم دوباره رشد موهام برمیکرده ؟؟ اینکه میگن هر جلسه حدود ۲۰ درصد از موهها می ریزه خب اگر سه جلسه هم برم تقریبی حدود ۵۰ درصدش از بین میره و دیگه نباید در بیان ... و اینکه اگه دوره رو هم کامل برم و برای ادیت نرم چ اتفاقی میوفته ؟؟

    • 1401/03/06
      0 0

      سلام من مشکل بیماری سکیه دارد رفتم لیزر همه مو سر و ابروم از دست دادم هفت ماهه هنوز بر نگشته چکار کنم

    • 1399/01/30
      0 0

      سلام طول درمان با لیزر حدودا 6 جلسه طول میکشه که بعد این مدت 90% موهاتون میریزه و رشد مجدد نداره. بعد این جلسات هم بعد اینکه %20 تا 30% موهاتون درومد باید برید واسه شارژ.

  • 1399/01/21
    0 0

    سلام من ۶جلسه به کل بدنم و شورتم رفتم جواب نداد دوباره موهام از روز اولم بیشتر رشد کرد بعدا باز دوباره ۶جلسه رفتم باز بیشتر بیشترم شد میشه راهنمایم کنین خیلی این موضوع ناراحتم میکنه

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام ممکنه که تنظیمات برای شما مناسب نبوده. شاید هم دستگاه مناسب شما نبوده. با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/01/21
    0 0

    سلام صورتم خیلی مو های زائد داره پیشانیم مو خیلی زائد داره آیا لیزر کنم دیگه بر گشت نمی کند

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام معمولا 8-6 جلسه روند لیزر طول میکشه و بعد از این جلسات 90% موها ریزش میکنه و رشد مجدد نداره.

    • 1400/02/17
      0 0

      سلام،لیزر بیکینی از نظر حکم شرعی حرامه،لطفا سرچ کنین

  • 1399/01/22
    0 0

    سلام من ۴ جلسه صورتمو لیزر کردم ولی الان تمام اون نواحی مه مو نداشته مو دراورده و پررنگ و بلند شده یجا خوندم اون موهایی که بدلیل لیزر زیاد شدن دیگه با لیزر درمان نمیشن درسته؟ یعنی الان من صورتم موهاش بیشتر شده تعداد جلسات ببشتری لیزر کنم هم از بین نمیرن؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام با درجه و تنظیمات مناسب ممکنه کم بشه.

  • 1399/01/23
    2 0

    سلام من از دستگاه لیزر اس اچ ار استفاده میکنم، ده جلسه لیزرم تموم شده و الان جلسه سوم سه ماهه شارژهستم، میخواستم بپرسم چرا هرسری که شیو میکنم با ژیلت بازم موهام برمیگرده و انگار تاثیری نداشته؟! 😔

    • 1399/03/13
      0 0

      سلام شاید این دستگاه رو شما جوابدهی نداره. میتونید دستگاهتونو عوض کنید یا با پزشک مرکز لیزر موردنظرتون مشورت کنید.

  • 1399/01/23
    1 1

    من سه جلسه لیزر ترکیبی دایوت و الکساندرایت رفتم بهم گفتن بعد از جلسه سه و چهار برگشت مو داری ایای این درسته؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام بله ممکنه جلسه 3،4 برگشت مو داشته باشید.

    • 1399/07/28
      0 0

      این برگشت مو آیا میمونه یا از بین میره؟

  • 1399/01/24
    0 0

    سلام من ۸جلسه هرماه لیزردایودرکسانارفتم یکبارم واسه شارژرفتم دقیقادوماه پیش بوداماالان تواین دوماه موهای دست وران وبیکینیم وزیربغلم دراومده امانازک ترازقبله الان چکارکنم

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید شاید نیاز باشه دستگاه لیزرتون رو عوض کنید.

  • 1399/01/26
    1 0

    سلام من دوره درمان با کندلا رو تمام کردم یعنی ۱۲ جلسه رو رفتم حتی زیر بغل رو بیش از ۲۰ جلسه ولی متاسفانه همچنان رشد مو دارم که دو بار دیگه با نابلکس انجام دادم که کلا ناامید شدم و دست هام ب طور کلی برگشت ب روزهای اول .... ایا این تغییر دستگاه باعث این برگشت کامل شده؟ اخه یه جایی از دستام خ وقت بود که رشد نداشت که بعد از سری دوم نابلکس کلا برگشت در ضمن بین دستگاه نابلکس و کندلا شما کدوم رو پیشنهاد میکنین ؟ من پوستی سفید با موهای تیره و ضخیم و تراکم بسیار بالا دارم

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام بله ممکنه تغیر دستگاه باعث رشد مجدد موها شده باشه. تاثیر کندلا بهتره.

  • 1399/01/26
    0 0

    سلام خسته نباشید، من 5جلسه فول بادی رفتم والان بخاطر وضعیت پیش اومده و تعطیلی نمیتونم برم ادامه جلساتو، میخواستم بدونم با این فاصله ای که میافته بین جلسات ممکنه اون پنج جلسه ای هم که رفتم بی تاثیر بشه و موهام برگرده مث روز اول؟؟مرسی

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام سعی کنید فاصله زیاد نشه بین جلساتتون و حدالامکان کم شیو کنید.

  • 1399/01/26
    0 0

    سلام ، من ۶ جلسه با دستگاه الکساندریات کندلا ۲۰۱۹ اصل لیزر فول بادی انجام دادم ، و کل بدنم هیچ مویی در نیومد اما حدودا از بین جلسات ۵ و ۶ بود که موهای صورتم و شکم دوباره به طور کامل رشد کرد ازمایش داده بودم قبل شروع لیزر و هیچ گونه مشکل هورمونی و کیست تخمدان ندارم و علت موهای زائد بدنم ارثی هست خواستم بدونم علت این رشد مجدد در صورت و شکم چیه چون برای بقیه جاهای بدنم خیلی خوب جواب داده

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام با پزشک متخصص مرکز لیزرتون و اپراتوری که کارتون رو انجام داده صحبت کنید. شاید تنظیمات دستگاه موردی داشته.

    • 1400/10/07
      0 0

      سلام اگه بالیزر موهامون از بین بره بعد بارداری امکان رویش دوباره شون هستش

  • 1399/01/27
    1 0

    باید با چه دستگاهی لیزر کرد

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام بستگی به هر فرد داره اما معمولا الکس کندلا تاثیر بهتری داره.

  • 1399/01/27
    0 1

    سلام خسته نباشید ببخشید من میخوام برم لیزر اما یه ساله ک کامل اپیلاسیون انجام دادم میخوام بدونم لیزر موهارو کامل ازبین میبره؟؟؟ واینکه چندروز بعداز اپیلاسیون شیو کنم برم لیزر تاثیر داره؟؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام حداقل باید بین اپیلاسیون و لیزرتون 2 ماه فاصله بشه و در طول لیزر از تیغ استفاده شه. 6-4 جلسه لیزر باید انجام شه تا 90% از موها ریزش کنه و برگشت نداشته باشه.

  • 1399/01/28
    0 0

    سلام‌ من هشت جلسه لیزر فول بادی رفتم با دستگاه الکس کندلا بخاطر ویروس دو ماهه که نتونستم برم پنجاه درصد موهام مجددا رشد کردن مشکل هورمونی هم ندارم دلیل برگشت موها چیه ؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام بعد 8 جلسه امکان برگشت مو هست و کامل از بین نمیره. بعد اینکه 20% یا 30% موها رشد کرد باید برید برای شارژ.

  • 1399/01/28
    0 0

    سلام من ده روز قبل لیزر موهای زائد زیر چونه ام رو بند انداخته بودم ولی به ده روز نکشید از بس که سیاه و زخیم بودن دراومدن ،همون روزی که لیزر کردم قبلش شیو کردم ولی تو مقاله خوندم حداقل ۲-۳هفته قبل لیزر اپیلاسیون نکنید ولی من بعد لیزر اکثر موهام ریخت ،به نظرتون چیکار کنم

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام حدودا 1 ماه بعد از اینکه بند انداختین باید برای لیزر مراجعه کنید. تو دوره ی لیزر حتما باید با ژیلت شیو کنید.

  • 1399/01/28
    0 1

    سلام من ۱۰ جلسه پشتی لبم را لایزر کردم و الان یک ماه است حامله شدم و جلسات را هم پایین دادم اما دو باره مو ها رشت کرده اما کمی ضعیف باید پس نخ کنم یا خیر بخاطر که حامله شدم دیگر هم نمیتوانم لایزر کنم منتظر جواب شما هستم تشکر

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام اگه قصد ادامه ی لیزر ندارید میتونید از راه های دیگه شیو کنید.

  • 1399/01/29
    0 0

    سلام من ۶ جلسه لیزر کردم با الکساندرا اسفند و فروردین و ب خاطر ویروس نرفتم الان قشنگ موها در اومده مخصوصا بکینی خیلی از قبل بیشتر شده یعنی لیزر فایده نداشته استرس گرفتم ک چرا زیاد شده

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام لیزر باید 3،4 جلسه انجام شه تا نتیجش مشخص بشه و باید هر 30 روز لیزر انجام شه تا روند لیزر به درستی انجام شه.

  • 1399/02/01
    0 0

    سلام من ۷جلسه لیزر انجام دادم که در طول ۷جلسه همه چی خوب بود اما الان بخاطر کرونا اخرین جلسه بهمن ماه بود دیگه نرفتم ومقدار زیادی موها در اومده نرمال هست؟و نباید شیو کنم؟

    • 1399/02/02
      0 0

      سلام بله نرماله. اگه میخواید دیرتر از نوبتتون لیزر کنید، تو این فاصله بهتره که کمتر شیو کنید.

  • 1399/02/01
    0 0

    سلام،من ۵جلسه با دستگاه کوترا لیزر کردم و هر جلسه با گذشت ۲ماه بود ولی اگه الان بخوام دستگاهمو عوض کنم که ۸جلسه کامل بشه باید از دوباره با دستگاه جدید شروع کنم؟

    • 1399/02/02
      0 0

      سلام شاید نه کاملا از مرحله ی اول اما بله دوره ی لیزرتون حدودا از جلسات اول شروع میشه.

  • 1399/02/01
    0 2

    سلام،من ۵جلسه با دستگاه کوترا لیزر کردم و هر جلسه با گذشت ۲ماه بود ولی اگه الان بخوام دستگاهمو عوض کنم که ۸جلسه کامل بشه باید از دوباره با دستگاه جدید شروع کنم؟

    • 1399/02/02
      0 0

      سلام در کامنت قبلی پاسخ داده شد.

  • 1399/02/01
    0 0

    سلام،من ۵جلسه با دستگاه کوترا لیزر کردم و هر جلسه با گذشت ۲ماه بود ولی اگه الان بخوام دستگاهمو عوض کنم که ۸جلسه کامل بشه باید از دوباره با دستگاه جدید شروع کنم؟

    • 1399/02/30
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/02/02
    0 0

    سلام من 10جلسه لیزر صورت کردم موهای زائدم از بین رفته ولی نواحی که موهای نازک و کرکی داشته پر مو شده الان باید چکار کنم، اگر این نواحی را لیزر کنم این موها از بین میره یا نه، چون اپراتورم به من گفت لیزر نکنی بهتر هست

    • 1399/02/02
      0 0

      سلام چون در حال حاضر موهای کرکی رو شیو و لیزر کردید، بهتره به روند لیزر ادامه بدید تا موهاتون کمتر شه. اما برای اطمینان بیشتر بهتره که با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/02/03
    1 0

    اگر دیگه اصلا قصد ادامه لیزر رو نداشته باشیم، اپیلاسیون باعث زیاد شدن موها نمیشه؟

    • 1399/02/07
      0 0

      سلام خیر مشکلی نیس.

  • 1399/02/04
    0 0

    سلام الان بخاطر کرونا نباید لیزر کرد؟ خطرناکه؟

    • 1399/02/07
      0 0

      سلام با رعایت بهداشت مشکلی پیش نمیاد.

  • 1399/02/05
    0 0

    سلام.حدود۱۲جلسه شایدم بیشترچانه پشت لب لیز کردم خیلی خوب بود ازدست موهای ضخیم بد راحت شدم ولی چند وقتی حس میکنم یه قسمت کنار چانه که تاحالا لیزر نکردم موهاش ضخیم شده به نظرتون لیزر ادامه بدم یا قطع کنم دستگاه هم الکس بود

    • 1399/02/07
      0 0

      سلام شاید شیو کردید و لیزر نشده. میتونید اون قسمت رو لیزر کنید.

  • 1399/02/06
    0 0

    من ۴ جلسه کل بدنمو کندلا رفتم خیلی خوب بود ولی این سری انگار موهام نریختن الان سه روز میگذره به خاطر ویروس کرونا یه ۱۵ روز دیر رفتم..و موهام باز درومده بودن..

    • 1399/02/07
      0 0

      سلام احتمالا بخاطر فاصله ی بین جلساتتون بوده که به موقع نرفتید.تو 4 جلسه طبیعیه که موهاتون درومده. سعی کنید به موقع برید و بین جلساتتون کم شیو کنید.

  • 1399/02/08
    0 0

    سلام . من ۴ جلسه با دستگاه الکس مدل الیت پلاس صورتم رو لیزر کردم موهای صورتم اصلا کرکی نبودن اما نازک بودن اما متاسفانه الان در ناحیه بالای چانهدمدل ریش آقایون موهای ضخیم درآمده واقعا نمیدونم چکار کنم ؟ تو رو خدا راهنمایی کنید آیا از بین میرن ؟؟

    • 1399/02/09
      0 0

      سلام با پزشک مرکز لیزرتون صحبت کنید. شاید نیاز باشه درجه یا تنظیمات واسه شما عوض شه.

  • 1399/02/12
    0 0

    سلام من موهای پشت لبم ضخیم هستش وخیلی سیاه ولی پشت لبم لک داره با وجود لک میشه لیزر انجام داد لکه هام بیشتر نمیشه

    • 1399/02/13
      0 0

      سلام با پزشک متخصص مشورت کنید. با توجه به اینکه لکها بر اثر چی به وجود اومده، بهتون میگن امکان لیزر واسه شما هست یا نه.

    • 1401/02/03
      0 0

      سلام من بعد از ۲ جلسه لیزر موهای صورتم سفید شده قبلا موهای سعید م کم بود به نظر شما لیزر ادامه بدم یا نه

  • 1399/02/12
    0 0

    ٤ جلسه ليزر بكينى با الكساندر انجام دادم اوايل خيلى كم شده بود و پوستم نرم شده بود ولى در پايان جلسه چهارم رشد موها خيلى زبر و پر پشت شده چيكار كنم اعصابم خرده ..

    • 1399/02/13
      0 0

      سلام برگشت مو تو جلسه 4 تا حدودی طبیعیه. اما با پزشک مرکز لیزرتون صحبت کنید شاید نیاز به تغیر تنظیمات باشه.

  • 1399/02/12
    0 1

    سلام وقتتون بخیر. میخواستم بدونم لیزر (هر نوع لیزری) روی موهای نازک جوابدهی نداره؟ مرکزی که من میرم برای لیزر بهم گفتن جاهایی که موهاش نازکه رو لیزر نکنم چون امکانش هست تیره تر از قبل دربیاد و اینکه مولفه های موی نازک چیه (یعنی چجوری میتونم تشخیص بدم کدوم قسمت موهاش برای لیزر مناسب نیست) مرسی

    • 1399/02/13
      0 0

      سلام لیزر کردن موهای کرکی باعث زیاد شدنشون میشه و تو بعضی موارد دیگه کم نمیشه حتی با ادامه ی لیزر. اگه موهاتون نازک و کوتاهه لیزر نکنید. اگر هم نمیتونید تشخیص بدید، با اپراتورتون مشورت کنید.

  • 1399/02/18
    0 0

    سلام من رو گونه هام وپشت لبم لکه قهوه ای هستش ک ب پزشک مراجعه کردم گفته ک ارثیه لکه هام حالا میخام لیزر موهای صورتم انجام بدم ایا لیزر باعث پررنگ شدن لکه هام نمیشه...ممنون از شما

    • 1399/02/18
      0 0

      سلام بهتره که با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/02/19
    0 0

    سلام. ببخشید لیزر (برای خانم‌ها) برای کدوم نواحی بدن بهترجواب میده و بیشتر برای کدوم قسمت‌ها متقاضی هستن؟ مرسی

    • 1399/02/20
      0 0

      سلام تقاضا و اثر لیزر هر ناحیه تو هر شخص متفاوته.

  • 1399/02/19
    0 0

    سلام. من پیام های بقیه رو که میخوندم دیدم شما گفتید تاثیر لیزر الکس از همه بیشتره اما من شنیدم الکس بیشتر برای پوست‌های سفید تاثیر داره و برای پوست‌های گندمی دایود بهتر جواب میده، اینطور نیست؟ ممنون

    • 1399/02/20
      0 0

      سلام لیزر کلا به بدن هر شخص هم واسه جوابدهیش بستگی داره وگرنه الکس کندلا رو پوست های گندمی هم تاثیر داره.

  • 1399/02/20
    0 0

    سلام.من 8 جلسه لیزر فول بادی رفتم...قصد بارداری دارم.میخواستم بدونم بعد از بارداری رشد موها به صورت اولیه برمیگرده و باید جلسات لیزر رو مجدد انجام بدم؟انجام لیزر قبل از بارداری بی فایدس؟ ممنون

    • 1399/02/20
      0 0

      سلام تو دوره ی بارداری و شیردهی نمیشه لیزر کرد و خیلی فاصله میوفته بین جلسات در نتیجه ممکنه که موها برگرده. قبل از لیزر بی فایده نیست اما چون به هورموناتونم بستگی داره، اگه تغیر هورموناتون زیاد باشه تاثیر میذاره.

  • 1399/02/21
    0 0

    سلام،میگن اونایی ک موهای نازک و بور دارن لیزر نکنن زیاد میشه درسته؟حالا من ک 11جلسه لیزر کردم بعضی از قسمتای موهای بدنم نازک شدن برا شارژ میخام برم این موهای نازک شده توسط لیزر دوباره زبر نشن؟و برای صورتم بیشتر از ۱۸ جلسه رفتم ۴ بار دستگاه رو عوض کردن بار اخرم الکس ۲۰۲۰بود ولی قسمت چونه موهای زبر در اومده اوایل چون ماه ب ماه میرفتم شاید بخاطر همین رشد موها کم شده بود الان ک ۳ ماه یبار میرم زیاد در میاد بنظرتون اینبار رفتم بگم درجه دستگاه رو زیاد کنه ک ج بگیرم؟

    • 1399/02/23
      0 0

      سلام اون مورد واسه موهاییه طبیعی کرکی ان. واسه شمایی که تو روند لیزر موهاتون نازک شده مشکلی پیش نمیاد. تغیر دستگاه باعث میشه تو جلسات اول رشد موهاتون زیاد شه بهتره از یه نوع دستگاه استفاده کنید. بهتره هرماه یکبار برید.

  • 1399/02/22
    0 0

    سلام من زیربغل بیکینی کل حلسات لیزرم با الکس رو رفتم یک جلسه هم اسفند ترمیم رفتم.ولی الان تک و توک بازم مو درمیاد الان اینارو با تیغ بزنم ؟تیغ باعث نمیشه باز مثل روز اول بشه تیره بشه و ...

    • 1399/02/23
      0 0

      سلام اگه قصد ادامه ی لیزرتون رو دارید حتما از ژیلت استفاده کنید. و سعی کنید زیاد شیو نکنید.

  • 1399/02/25
    0 1

    سلام من سه جلسه لیزررفتم ولی بخاطر ویروس دوماه نرفتم الان موهای بدنم زیاد ترازقبل شده چکارکنم می‌خوام جای دیگه برم میترسم

    • 1399/02/25
      0 0

      سلام موهاتون زیاد شده چون دورتون رو به موقع نرفتید. واسه بهتر شدن موهاتون باید لیزرتون رو ادامه بدید در غیر این صورت بهتره از ژیلت استفاده نکنید.

    • 1399/08/04
      0 0

      سلام دور سینه من چند تا مو در میاد و زیر نافمم در میاد آیا لیزر ج میده

  • 1399/02/29
    0 0

    سلام،من 6یا 7 ماه با دستگاه دایود صورتم رو لیزر کردم اولش ک رفتم لیزر فقط 3،4تا زیر چونم موی زخیم و سیاه داشتم ولی بعداز 7بار رفتن دیدم تاثیرب نذاشته هیچ، بلکه موهای زائدم بیشتر شده الان من روی گونم ک هیچ موی زائدی نداشتم پر از موی زائد شده و زیر چونم تا ی مقدار پایین تر کلا شده موی زائد، چرا این اتفاق افتاده؟ و اینکه من الان باید چیکار کنم ک حداقل مثل قبل از لیزرم بشم؟

    • 1399/02/30
      0 0

      سلام ممکنه تنظیمات مناسب نبوده باشه اما شاید بهتر باشه دستگاهتونو عوض کنید. واسه تصمیم گیری بهتر با پزشک متخصص مشورت کنید.

    • 1400/12/14
      0 0

      خیلی باید احمق باشید که بگید شاید تنظیمات درست نبوده یعنی چی این حرف منم دقیقا مثل این خانوم شدم هیچ مشکل هورمونی و کیست و این چیز ها رو ندارم خدا رو شکر ولی موهای نازک ث کرکی صورتم الان شبیه ریش مردا شده خدا ازتون نگذره دوباره باید برم اپیلاسیون هیچی مثل اپیلاسیون خوب نیست

  • 1399/02/30
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من دیابتی هستم و فکر کنم بخاطر هورمون هام باشه که حدود دو ساله موهای زاید تو ناحیه چونه م دراومده چند ماه پیش ازمایش دادم و سونو گفتن که تخم دان هام فقط تنبل هستن و مشکلی ندارم دیگه البته پریودیم هم بشدت نامنظمه.‌. میخام لیزر انجام بدم ولی استرس اینو دارم که نکنه بعد لیزر حالا هر چنتا جلسه که لازم باشه باز مثل قبل نشه پوستم الان زبر و سیاه هستن موهایی که در میان با مرکز لیزر هم صحبت کرده بودم چندماه پیش گفتن فقط از ژیلت استفاده کنم ولی بخاطر کرونا نرفتم دیگه و الان همچنان از ژیلت برا شیو استفاده میکنم دقیقا هر روز و همچنان موها زیر و زخیم درمیان خیلی اذیتم خواهشا راه حلی بدین؟؟؟ و اینکه بعد لیزر ایا پوستم نرم میشه مثل قبل..

    • 1399/02/30
      0 0

      سلام مشکلات هورمونی، تنبلی تخمدان و پریودی نامنظم از دلایلی هستن که ممکنه باعث بشن لیزر رو شما دیرتر از حالت معمولی جواب بده. استفاده ی دائم از ژیلت و لیزر نکردن بعد آن، باعث میشه که ریشه های موها قویتر، ضخیمتر و سیاهتر بشه. اگه به موقع واسه لیزرتون مراجعه کنید، سیاهی و ضخامت به تدریج از بین میره و موهاتون کم میشه. البته به دستگاهی که ازش استفاده میکنید هم بستگی داره.

  • 1399/03/04
    0 0

    من کل بدم مو دارد چکار باید بکنم آیا با لیزر کردن از بین میرن از شر این موهای زائید راحت میشم

    • 1399/03/06
      0 0

      سلام اگه موهاتون پرزی نیست، میتونید لیزر کنید.

  • 1399/03/06
    0 1

    سلام اگر 5 سال به طور مرتب بدنمو لیزر کنم. موهای بدنم برای همیشه حذف می شود؟

    • 1399/03/06
      0 0

      سلام موهای زائد دائمی از بین نمیرن اما هرچی بیشتر لزر انجام شه، روی سرعت رشد و ضخامت مو تاثیر بیشتری میزاره.

  • 1399/03/11
    0 0

    من میخواستم ببینم لیزر محدودیت سنی نداره

    • 1399/03/12
      0 0

      سلام اکثر پزشک های متخصص پیشنهاد میکنن بعد 18 سالگی لیزر انجام شه.

  • 1399/03/11
    0 1

    سلام من روی باسنم رو ۷ جلسه لیزر کردم اما فکر میکنم چندان تاثیری نداشته (با اینکه موهاش نه خیلی کرکین نه خیلی ضخیم) و اینکه حتی فکر میکنم موها بیشتر و بعضی جاها یکم ضخیم در اومدن! بخاطر همین نمیخوام دیگه لیزرش کنم و ادامه بدم و میخوام برم اپیلاسیون. به نظر شما چطور؟ باید ادامه بدم یا خیر؟ ممنون

    • 1399/03/12
      0 0

      سلام اینکه با چه دستگاهی لیزر کردید هم مهمه. میتونید دستگاهتونو عوض کنید یا با پزشک متخصص صحبت کنید.

  • 1399/03/12
    0 0

    سلام من لیزر صورت میرم و 15جلسه هم رفتم شایدم بیشترول ی موهای صورتم بیشتر شده و دکتر بهم قرص اسپیرولاکتون100داده و بهم گفته هر دوماه یک بار برم پیشش دیگه خسته شدم آیا زیاد برم ضرر نداره و قرصی که میخورم برام ضرر نداره

    • 1399/03/12
      0 0

      سلام میتونید دستگاهتونو عوض کنید و با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/03/12
    0 0

    سلام من لیزر صورت میرم و 15جلسه هم رفتم شایدم بیشترول ی موهای صورتم بیشتر شده و دکتر بهم قرص اسپیرولاکتون100داده و بهم گفته هر دوماه یک بار برم پیشش دیگه خسته شدم آیا زیاد برم ضرر نداره و قرصی که میخورم برام ضرر نداره

    • 1399/03/12
      0 0

      سلام پاسخ داده شد.

  • 1399/03/13
    0 0

    سلام آیا ریش و سبیل هم میشه هم ازبین رفت

    • 1399/03/13
      0 0

      سلام بله تا حدود خیلی زیادی سرعت رشد و ضخامت موها کم میشه.

  • 1399/03/13
    0 0

    سلام آیا ریش و سبیل هم میشه هم ازبین رفت

    • 1399/03/13
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/03/13
    0 0

    سلام لیز ر کردن روی صورت مردان به صورت کلی ضرر نداره. ممنون

    • 1399/03/13
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/03/16
    2 0

    سلام من ۹ جلسه برای لیزر موهای رو گردنم رفتم ۹۰٪ رفتن اما این در صد ازییتم میکنه هی رشد میکن باید بازم برم دستگاهم الکساندر هستش

    • 1399/03/17
      0 0

      سلام الکساندر طول موج دستگاهه.رو بعضی از افراد لیزر تا حدودی جواب میده. به دستگاه هم ربط داره. میتونید با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/03/18
    0 0

    سلام من پنج جلسه لیزر تمام بدن رفتم بعد از جلسات لیزر مو هم می ریزه ولی تا جلسه بعدی دوباره در‌میاد یعنی تا الان ده درصد موها میشه گفت از بین رفته میخواستم بدونم ممکن هست که لیزر تاثیری در بدن من نداشته آیا ادامه بدم

    • 1399/03/19
      0 0

      سلام شاید بهتر باشه دستگاه لیزرتون رو عوض کنید. و یا با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/03/18
    0 0

    سلام...من میخوام قسمت شکمم و قفسه سینمو لیزر کنم...تقریبا هم موهای شکمم زخیمه میخواستم حدود تعداد جلسه و قیمتشو بدونم حدوداااااا

    • 1399/03/19
      0 0

      سلام آقایون 8-6 جلسه. هزینه ها تو قسمت تعرفه موجوده.

  • 1399/03/23
    0 0

    سلام میخواستم از شما مشورت بگیرم. موی صورت رو در چه صورت میشه لیزر کرد؟ فقط موهای خیلی ضخیم (و زائد) مثل بعضی موهای چانه؟ مرسی

    • 1399/04/01
      0 0

      سلام در صورتی که پرزی و یا بور و سفید نباشه.

  • 1399/03/23
    0 0

    سلام من بدنم خیلی زیاد موداره از روش لیزر کردن هم زیاداعتماد ندارم بنظرتون چه کنم

    • 1399/04/01
      0 0

      سلام لیزر اگه توسط اپراتور با تجربه و پزشک متخصص انجام شه مشکلی ایجاد نمیشه.

  • 1399/03/26
    1 0

    سلام من میخوام لیزر کنم اینجور ک ازنظرات مشخصه ک زیاد راضی نیستن اگ بر میگرده ک فایده نداره

    • 1399/04/01
      0 0

      سلام بعد دوره ی لیزر موهاتون نازک و سرعت رشدش کم میشه اما به دستگاه و بدن هر فرد هم بستگی داره.

  • 1399/03/27
    0 0

    سلام خسته نباشین... ببخشید اگه حلسات لیزر رو. کامل برم و بعد باردار شم احتمال برگشت موها وجود داره؟

    • 1399/04/01
      0 0

      سلام بخاطر تغیر هورمون ها و فاصله ی بین جلسات لیزر، بله احتمالش هست.

  • 1399/03/27
    0 0

    سلام اگه چند جلسه اول لیزر رو ی کلینیک انجام بدیم ولی چند جلسه بقیرو کلینیک عوض کنیم ولی دستگاه همون باشه مشکلی پیش میاد ؟

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/03/27
    0 0

    سلام اگه چند جلسه اول لیزر رو ی کلینیک انجام بدیم ولی چند جلسه بقیرو کلینیک عوض کنیم ولی دستگاه همون باشه مشکلی پیش میاد ؟

    • 1399/04/04
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/01
    0 0

    سلام . من کل بدنم رو ۸ جلسه لیزر انجام دادم خیلی خوب جواب گرفتم ، جلسه آخرم ۶ ماه پیش بوده ، الان ی مقدار موهام بصورت پراکنده دراومده ، میخام برای شارژ برم ، شنیدم اگه زود برای شارژ اقدام کنید ممکنه موهایی که کامل از بین رفته بودن دوباره تحریک بشن و مجدد رشد کنن. واقعن همچین چیزی هست؟ الان برا شارژ اقدام کنم یا نه؟

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام اگه 20، 30 درصد موهاتون درومده باشه میتونید برید برای شارژ.

  • 1399/04/04
    0 1

    سلام من ۷ جلسه بادستگاه الکس لیزر انجام دادم جلسه ۵و۶ خیلی عالی بود ۸۰ درصدریزش داشت اما جلسه هفتم رفتم الان ۵ روزه اومدم کل موهای زاید بیکینی برگشته حالم خیلی گرفته چرا اینجوری شده

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام بیکینی کلا دیر اثر میکنه اما برگشت مو تو جلسه 7ام معمولا پیش نمیاد. با پزشک مرکز لیزرتون صحبت کنید.

  • 1399/04/05
    0 0

    سلام . اگر تقریبن ۱۰ درصد موها دراومده باشه و برای شارژ اقدام کنیم ، اشکالی داره؟

    • 1399/04/07
      0 0

      سلام بهتره صبر کنید به %20 %30 برسه. زودتر لیزر کنید احتمالش هست که موهاتونو تحریک کنه.

  • 1399/04/08
    0 0

    ببخشید میخواستم ببینم بعد از لیزر که مو ها به راحتی کنده میشن رو با دست میکنم مشکلی داره !!؟؟

    • 1399/04/09
      0 0

      سلام بهتره اجازه بدید خودش ریزش کنه.

  • 1399/04/08
    0 0

    ببخشید میخواستم ببینم بعد از لیزر که مو ها به راحتی کنده میشن رو با دست میکنم مشکلی داره !!؟؟

    • 1399/04/09
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/08
    0 0

    ببخشید میخواستم ببینم بعد از لیزر که مو ها به راحتی کنده میشن رو با دست میکنم مشکلی داره !!؟؟

    • 1399/04/09
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/10
    0 0

    من میخوام کل بدنمو لیزر کنم ولی پاهام بیشتر از جاهای دبگم هست اون موهایی که نازک هستن زیاد نمیشن که

    • 1399/04/11
      0 0

      سلام اگه پرزی باشه احتمالا زیاد میشه.

  • 1399/04/10
    0 0

    من میخوام کل بدنمو لیزر کنم ولی پاهام بیشتر از جاهای دبگم هست اون موهایی که نازک هستن زیاد نمیشن که

    • 1399/04/11
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/13
    0 0

    سلام از کجا بفهمیم کی میتونیم وارد مرحله شارژ بشیم؟ مثلا بعد از پایان جلسه ۶ ام یا ۷ یا ۸ام؟ ممنون

    • 1399/04/14
      0 0

      سلام باید ببینید بعد 6 جلسه نتیجه ی لیزر چجوریه اگه همچنان نیاز بود، بعد 1 ماه و نیم جلسه ی بعدیتون رو برید.

  • 1399/04/13
    0 0

    سلام من ۸ جلسه برای لیزر با دستگاه الکس رفتم با ژل رشددموهام خیلی کم شد بود،دکتر گف حالا ۵۰ روز یه بار بیا چون اصلا مو زیاد در نمیومد گفت باید مو دربیاد تو تین فاصله چهل روز که شد حس کردم بیشتر شد و همون روزا عمل دماغ انجام دادم و اصلا آمپول کورتون نزد بهم(میگن افزایش میده) و الان ۵۰روزه میگذره موهام خیلی زیاد شده و کلفت و خشن تیروییدم ندارم نظرتون چیه آیا به خاطره عمل بینیه؟ الان سریع رفتم جلسه نهم دکترم گفت در میاد تو ۵۰ روز ولی نه دراین حد. لطفا راهنماییم کنید🙏🙏🙏🙏

    • 1399/04/14
      0 0

      سلام فقط تیروئید باعث نمیشه موها سریع رشد کنه.عوامل دیگه هم هست. اگه زیاد شیو کرده باشید هم این تاثیرو داره. واسه ی شارژ هرموقع که 20 یا 30 درصد موهاتون درومد باید واسه جلسه بعدی اقدام کنید تعداد روز مشخص نداره. به دستگاهتون هم بستگی داره.

  • 1399/04/14
    0 0

    سلام. اگه دو سه جلسه اخر دوره درمان، به جای ۱ ماه و نیم فاصله بین جلسات بشه ۲ ماه اختلالی توی روند درمان و نتیجه گیری به وجود میاد؟

    • 1399/04/16
      0 0

      سلام اگه تو اون فاصله زیاد از ژیلت استفاده نکرده باشید و یا رشد موهاتون زیاد نبوده باشه، نه.

  • 1399/04/16
    0 0

    سلام من بادستگاه الکس۲۰۱۹ دستها وپاهامو لیزر میکنم ولی بهم گفتن اگه باردار شم موهای زائدم دوباره برمیگرده این حرف راسته؟

    • 1399/04/16
      0 0

      سلام بخاطر تغیرات هورمونی بله ممکنه.

  • 1399/04/17
    0 0

    سلام من 2 جلسه رفتم برای ليزر زیر بغل جلسه سوم رو برای 2 ماه دیگه وقت داد روز اول همه موهام ریخت جلسه دوم زیر پوستی شدن اما خیلی کم دلیلش چیه

    • 1399/04/18
      0 0

      سلام بستگی به دستگاه داره. احتمالا تو 2 هفته اول بعد از جلسه ی لیزر شیو کردید. با کیسه کشیدن بهتر میشه.

  • 1399/04/21
    1 0

    سلام. من ۳ جلسه لیزر با یک دستگاه انجام دادم برای بعضی نقاط بدنم مثل کمر اما بعدش مطب برای مدت ۳ ماه تعطیل شد. الان یه مطب دیگه میرم و با یه دستگاه دیگه لیزر میکنم. میخوام بدونم با توجه به تعداد جلسات قبلیم و فاصله‌ای که توی ادامه درمانم افتاده، دیگه اون ۳ جلسه قبلی جزو پروسه درمانم به حساب نمیاد؟ ممنونم

    • 1399/04/22
      0 0

      سلام اگه دستگاهتونو عوض کردید بله یه دوره ی جدید شروع شده واستون.

  • 1399/04/22
    0 0

    چند جلسه موهارا از بین میبره

    • 1399/04/23
      0 0

      بستگی به دستگاه داره. با کندلا بعد 8-6 جلسه، 80 تا 90 درصد موها ریزش پیدا میکنه و رشد مجدد نداره.

    • 1399/10/09
      0 0

      رشد مجدد یعنی دیگه در نمیاد یا باید شارژ کرد

  • 1399/04/23
    0 0

    سلام.من دو جلسه لیزرکل بدن انجام دادم فقط دست و پاهام موهاش ضخیم هستن وبقیه بدنم کرکی هستن الان که این پیاماروخوندم میترسم ادامه بدم که موهای کرکی ضخیم بشن اما اونجایی که لیزرانجام میدم میگه که نمیشه میشه راهنماییم کنین اگه درست باشه من کل بدنو نرم.ممنون

    • 1399/04/23
      0 0

      سلام بهتره که موهای کرکی شیو و لیزر نشه.

    • 1399/04/24
      0 0

      سلام بله احتمالش که هست. اما تا موها رشد نکنه متوجه نمیشید.

    • 1399/04/23
      0 0

      سلام.دو جلسه کل بدنو رفتم لیزر تو این دو جلسه احتمالش هست که موهای کرکی ضخیم بشه؟ دیگه نمیخوام ادامه بدم

  • 1399/04/23
    0 0

    من دوجلسه لیزر کل بدن رفتم.دیگه نمیخوام ادامه بدم آیا تواین دو جلسه که رفتم احتمالش هست موهای کرکی بدنم ضخیم یا بیشتربشن؟

    • 1399/04/24
      0 0

      سلام بله احتمالش هست

  • 1399/04/25
    0 0

    سلام من از پارسال شروع کردم به لیزر زیر بغل و دستها (با دستگاه الکس جنتل مکس پرو )توی شارژ دو ماهه بودم که مرکز تعطیل شد و چهار ماه بعد از اخرین جلسم تونستم دوباره یه مرکز جدید ادامه بدم با همون دستگاه ولی توی این مدت فقط یه بار شیو کردم...دو هفته پیش که رفتم چون زیر بغلم تقریبا ازبین رفته بود درجه دستگاهو تغییر ندادن ولی موهای دستهام چون کامل از بین نرفته بود درجه رو زیاد کردن ...با اینکه بهشون گفتم که اثرش روی دستم خوب بوده قبلا ولی گفتن که میخان دیگه کامل از بین بره و جلسه بعدیم رو هم گفتن که شش ماه دیگه بیام ولی الان بعد دو هفته موهای دستم دراومده و ریزش هم نمیکنه.ضخیم تر هم شده..با اینکه من پوستم روشنه و موهام زیاد ضخیم نبودن از اول...الان با این جهش رشد که به شش ماه نمیرسه ... باز روز از نو و روزی از نو؟؟؟

    • 1399/04/26
      0 0

      سلام تنظیمات مناسب شما نبوده. با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید. اگه با تنظیمات درست ادامه بدید به مشکل نمیخورید.

  • 1399/04/26
    1 0

    سلام. من تا الان سه جلسه فول بادی با الکس کندلا رفتم. بعضی از قستمای بدنم خیلی موهاش کم شده و دیگه در نیومده تو این سه ماه. مثل ران و صورت و پشت دست. واسه جلسه چهارم به بعد هنوزم باید اون قسمتارو لیزر کنم ؟ یا دیگه اون قسمتارو لیزر نکنم ضخیم میشه ؟

    • 1399/04/26
      0 0

      سلام باید جلساتتون رو ادامه بدید تا دوره ی لیزرتون تموم بشه.

  • 1399/04/26
    0 0

    سلام وقت بخیر من دور سینه‌م موی زاید دارم اما میترسم لیزر کنم چون فکر میکنم ممکنه عوارضی مثل تحریک غدد یا سوختگی پوست داشته باشه. حتی کلینیکی هم که میرم لیزر واسم انجام نمیدن. میشه لطفا راهنماییم کنید؟ مرسی

    • 1399/04/28
      0 0

      سلام تا حدی میشه اون ناحیه رو لیزر کرد

  • 1399/04/28
    0 0

    سلام موهای پاهام ضخیم هست و نوبت زدم برا جلسه های لیزر،ممکنه ماه اول ک برم خیلی کمتر از الان رشد کنن

    • 1399/04/29
      0 0

      سلام بله ممکنه تاثیرش جلسه اول هم مشخص باشه

  • 1399/04/28
    0 0

    سلام تو شهرمون کلینیک لیزر زیاد هست منم آشنایی با هیچکدوم ندارم از کجا بفهمم کدومشون بهتره

    • 1399/04/29
      0 0

      سلام معمولا کندلا رو انواع پوست و مو تاثیر داره اما قبل از شروع دوره میتونید با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/04/29
    0 0

    سلام،من ۳جلسه لیزر کردم فول بادی با جلسه دوم موهام تقریبا ریخته بود ولی جلسه سوم که انجام دادم همه جاش در اومده مخصوصا بیکیی و زیر بغل،دستگاه هم الکس کندلا هست

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام طبیعیه

  • 1399/04/29
    0 0

    سلام،ببخشید من جلسه سوم لیزر موهام دوباره دراومد با جلسه دوم تقریبا از بین رفته بود ولی جلسه سوم انگار نه انگار لیزر کردم دوباره دراومد حالا مثه قبل نه ولی دراومده،فول بادی انجام دادم دستگاه هم الکس کندلا بود،حالا برا جلسه چهارم چند روز دیگه وفت دارم،به نظرتون طبیعیه رشد موها در جلسه سوم

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام برگشت مو تو جلسه ی سوم چهارم طبیعیه

  • 1399/04/30
    0 0

    سلام من 17سالمه جلسه اول موهام شروع به ریختن کرد و کم شدم ولی جلسه دوم وسوم موهام بیشتر شد حتی بیشتر از قبل به نظرتون عادیه جلسه دوم و سوم?

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام بله

  • 1399/04/30
    0 0

    سلام .من موهای کل بدنم رو 5 جلسه رفتم لیزر ولی اصلا تغییری نکرده فقط موهای پا کمی ریخته ولی صورت ودستم اصلا .من تیروئید کم کار دارم .میشه ماله این باشه

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام بله ممکنه

  • 1399/04/31
    0 0

    سلام من هنوز لیزر نکردم ولی همه اطلاعات کامل و درباره لیزر دارم فقط مدت زمان ترمیم و نمیدونم آخه شنیدم برای هر کسی فرق میکنه یکی سه ماه یکی شیش ماه حتی بعضیا هم تا دوسال میخواستم بدونم مدت ترمیم فرق میکنه؟؟؟

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام بستگی به خود افراد داره.

  • 1399/05/01
    0 0

    سلام وقت بخیر من ۳ جلسه لیزر رفتم و خیلی از قسمتهای پاهام موهاش نریخته یا نازک نشده اما سرعت رشدش خیلی خیلی پایین اومده، طوریکه بعد گذشت دو هفته هنوز فقط یه خرده نیش زده! آیا این موها با این شرایطی که گفتم، توی جلسات بعدی از بین میرن؟ مرسی

    • 1399/05/01
      0 0

      سلام موهای زائد کامل از بین نمیرن. با جلسات بیشتر سرعت رشد و ضخامت مو به اندازه ی زیادی کم میشه.

  • 1399/05/04
    0 0

    سلام من ۷ جلسه لیزر بیکینی و زیر بغل رفتم الان موهام نازک و دراز دراومدن ومیخوام لیزرمو عوض کنم و دستگاه الکساندرا برم به نظرتون نتیجه میگیرم باید صبر کنم یا الان برم؟

    • 1399/05/05
      0 0

      سلام بیکینی کلا دیر جواب میده. اگه نتیجه ی خوبی گرفتید ادامه بدید همینو اگه نه میتونید دستگاهتونو عوض کنید.

  • 1399/05/07
    0 0

    سلام میخواستم بدونم کسی که زگیل تناسلی داره میتونه بیکینی لیزر کنه با دستگاه الکس خب میگن باید سره یدک دستگاه بخرم قیمتش چند میفته لطفا راهنماییم کنین

    • 1399/05/07
      0 0

      سلام بله باید سری جدا و مخصوص خودتون بگیرید. 30 تومنه. بهتره تا بعد درمان کامل، لیزر انجام ندید چون احتمال پخش هست.

  • 1399/05/07
    0 1

    من میخوان لیزر کنم با دستگاه دایود موهام تیره و ضخیمه و با کلینیک اشنایی ندارم ایا مشکلی نداره؟

    • 1399/05/08
      0 0

      سلام خیر مشکلی نداره بستگی به رنگ پوستتون داره. طول موج دایود واسه پوست های نسبتا تیرس

  • 1399/05/09
    0 0

    سلام هـزینه لیزر فـول بادی در هر ماه چقـده؟

    • 1399/05/11
      0 0

      سلام ماهی یکبار انجام میشه. فول بادی کامل جلسه ای 500 تومنه.

  • 1399/05/14
    0 0

    سلام خسته نباشید،،من دوجلسه لیزر با دستگاه دایود انجام دادم جلسه اول خیلی ازموهام ریخت ولی بعد از جلسه دوم اونایی ک ریخته بودن تقریبا دوباره دراومدن ایاطبیعیه؟واینکه من میخوام دستگاهمو عوض کنم وباکندلابرم مشکلی نداره؟وموهای صورتم هم بخصوص پشت لبم حتی ی دونه موهم نریخته دلیلش چیه؟موهای صورتم هم ضخیم وسیاه هستند

    • 1399/05/15
      0 0

      سلام تو جلسات بعد بهتر میشه میتونید عوض کنید اما با تعویض دستگاه، تو 1 2 جلسه ی اول ممکنه یکم موها برگرده که تو جلسات بعدی از بین میره.

    • 1400/03/18
      0 0

      سلام وقتتون بخیر من یک سال نیم میرم لیرز برای کل بدنم هرماه رفتم یه ماه نرفتم تموم موهام برگشته افسردگی گرفتم بخدا بعد این همه مدت موهام دراومده هزینه هم زیاده خسته شدم چکارکنم جاهایی که هم در نمیومد دراومده اگه واقعا جواب نمیده چرا الکی هزینه کنیم مامیریم لیزر که از شر موها خلاص شیم ولی بدتر میشه راهنمایی کنین لطفا ممنون میشم

  • 1399/05/15
    0 0

    سلام من برا 25 این ماه وقت دارم برا کل بدن پوستم سفید نیس و موهامم تیرس از چ دستگاهی استفاده کنم ومیترسم لیزر بی فایده باشه و موهام دوباره برگرده

    • 1399/05/16
      0 0

      سلام اگه موهاتون پرزی نباشه، زیاد نمیشه. معمولا 3 4 جلسه طول میکشه تاثیرش دستگاهو ببینید. اما میتونید قبل شروع دورتون، با پزشک متخصص راجع به دستگاه مناسب شما مشورت کنید.

  • 1399/05/16
    0 0

    طول لیزر باید موهارا با ژیلت بزنیم؟؟

    • 1399/05/21
      0 0

      سلام بله اما نه زیاد

  • 1399/05/17
    0 0

    سلام. من موهای چونه‌م رو دارم لیرز میکنم. تا چند روز بعد لیزر نباید شیو کنم چون خیلی توو چشمه. ممنون از پاسخگویی تون

    • 1399/05/21
      0 0

      سلام حداقل تا 2 هفته

  • 1399/05/23
    0 0

    سلام من ی جلسه لیزر رفتم بعد دوره درمانم بخوام باردار بشم بر اثر تغییرات هورمونی چقد احتمال برگشت موها زایدصورتم هست

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام احتمالش زیاده

  • 1399/05/23
    0 0

    سلام من صورتم لیزر کردم قرص زینک پلاس می‌خورم باعث برگشت موی صورتم نمیشه

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام چرا واسه لیزرتون مشکل ایجاد میکنه

  • 1399/05/25
    0 0

    سلام وقت بخیر من شنیدم زمانی که دوره درمان مثلا یک سال یا دوساله لیرز به اتمام برسه بعدش باید حداقل یکی دو جلسه در ماه بری لیزر آیا این صحت داره؟و مهمتر از اون شنیدم که بعد از دوره درمان دوباره موها به شکل زمخت تر و کلفت تری در خواهد اومد لطفا جواب این سوال من رو بدید برام خیلی مهم هست همین موضوع من رو دو دل کرده...کسی اینو بهم گفته که خودش بدن افراد رو لیزر میکنه

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام خیر اینطوری نیست دوره ی لیزر معمولا 8-6 جلسه طول میکشه و هرماه 1 جلسه لیزر انجام میشه. بعد اتمام دوره ی لیزرتون، هرموقع 20 30 درصد موهاتون رشد کرد باید واسه شارژ اقدام کنید. فاصله ی جلسات شارژ، به خود افراد بستگی داره اما 2 بار در ماه زیاده.

  • 1399/05/25
    0 0

    سلام من میخوام موهای گوشمو لیزر کنم با لیزر کامل از بین میرن

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام خیر با کامل کردن دوره ی لیزرتون، ضخامت و سرعت رشد موهاتون بسیار کم میشه

  • 1399/05/27
    0 0

    سلام وقت بخیر .من 4 روز پیش برای بیکینی و زیر بغل رفتن لیزر که با دستگاه دایود انجام دادن. با اینکه 4 5 روز میگذره ولی کاملا موها داره در میاد و بیشتر از قبل شده.الان میتونم با دستگاه کندلا لیزر کنم یا باید بمونم 40 روز بگذره؟؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام حداقل باید 30 روز فاصله باشه

  • 1399/06/02
    0 0

    با سلام من ٦ جلسه ايزر كل بدن رفتم و الان موهاي بدنم نازك تر شدن، سوالم اينه آيا مي تونم اپيلاسيونشون كنم؟ شنيدم اگه اپيلاسيون كنم ممكنه فوليكول هاي مو دوباره برگرده به حالت قبل! و حتما بايد هميشه تيغ بزنم! اين صحت داره يا خير؟ ممنون

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام اگه دیگه نمیخواید لیزر کنید میتونید اپیلاسیون کنید. خیر اگه لیزر نشه ژیلت نیاز نیست

  • 1399/06/03
    0 0

    سلام. من قسمت بیکینی و زیربغل و لاین باسنمو هشت جلسه با دستگاه الکساندرایت کندلا لیزر کردم. آخرین جلسه لیزرم یعنی جلسه هشتم پنجم مرداد ماه بود که هنوز یک ماه ازش نگذشته. در حال حاضر قسمت زیربغلم فقط پنج شش تا دونه موی نازک زیریکی از بغلهام دراومده و اون یکی زیربغلم هم اصلا درنیومده ولی تو قسمت بیکینی اون قسمت پایین یه مقدار خیلی کمی چندتا یک جا یا قسمت لاین بیکینی موی کلفت از قبل مونده و بقیه بیکینیم هم موهای خیلی کرکی و نازک و بور دراومده که قبل از انجام لیزر این موها همگی سیاه و کلفت و افتضاح بودن و قسمت بیکینیم بخاطر شیو زیاد با تیغ قبل لیزر خیلیی زیاد پر موهای کلفت سیاه بود. من جلسه هشتمو که رفتم اپراتور بهم گفت دیگه برای شهریور نیا چون پشت سر هم بیای هم بدتر ممکنه اثر معکوس کنه گفت من به هرکسی که هشت جلسه میاد میگم که بعدش یه کم فاصله بنداز. به من گفت جلسه بعدیتو مهرماه بیا و بعد از اون دی ماه بیا. من فکر میکردم دیگه شاید درنیاد ازش پرسیدم اگر درنیومد تا مهر ماه چی گفت هروقت سی درصد دراومد بیا. حالا ازتون سوال داشتم که آیا به نظر شما هم راهنمایی اپراتور درست بوده و جلسه بعدیمو مهر ماه برم؟ و آیا تو این مدت این موهای کرکی رو شیو نکنم؟

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام نظرشون درسته

  • 1399/06/03
    0 0

    سوال من اينه كه بعد از چند جلسه با همين دستگاه الكس كندلا وقتي موهاي بيكيني نازك شده ايا بايد ادامه داد و باز ليزر كرد يا نه اگر اين نازكا رو ليزر كنيم دوباره بدتر ميشه؟

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام خیر بدتر نمیشه. بعد از 8-6 جلسه که دوره ی لیزرتونو کامل رفتید، هرموقع 30 40 درصد موهاتون درومد میتونید دوباره لیزر کنید.

  • 1399/06/03
    0 0

    سلام و وقت بخیر . من یک جلسه بیکینی و زیربغل دستگاه پرایملیز اکساندریت گذروندم ولی برای جلسه های بعدش از جای دگ ای وقت گرفتم ک دستگاهش کندلا الکساندرایت 2020 هست . پوستم سفید هست با موهای ضخیم . ایا ممکنه ب علت تعویض دستگاه موها زیاد شه؟ فقط دو روز هست که یک جلسه انجام دادم . ممنون از پاسخگوییتون

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام با 1 جلسه احتمالش کمه؛ اما اگه همچین اتفاقی هم بیوفته تو جلسات بعدی موها کم میشه.

  • 1399/06/05
    0 0

    آیا لیزر کردن با دستگاه الکساندرایت پلاتینیوم مثل دستگاه الکساندرایت کندلا نتیجه میده ؟ کدومش بهتره ؟ بعد پوست من سبزه هست . خیلی کم تاقت علت سوختن پوستم با لیزر چی هست ؟

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام نمیشه کلی نظر داد. دلایل مختلفی میتونه داشته باشه. اما عمدتا بخاطر ناسازگار بودن تنظیمات دستگاه با پوست شخص، سوختگی ایجاد میشه.

  • 1399/06/08
    0 0

    سلام من نه جلسه صورت، زیر بغل، دور سینه و.... لیزر رفتم، هر ماه سروقت رفتم اما اصلا تغییری نکرده انگار لیزر نشده، ب اپراتورم ک میگم هربار میگه باید بیایی واسه شارژ، و قبل از رفتنم میگه باید با موبر موهای زائد رو از بین ببری؟؟ این همه هزینه کردم اما واقعا نتیجه نگرفتم میشه راهنماییم کنید، ممنون

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام میتونید دستگاهتونو عوض کنید.

  • 1399/06/10
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من بدنم خیلی مو داره به نظرتون لیزر کنم این موها از بین میرن ؟

    • 1399/06/12
      0 0

      سلام بعد اتمام دورتون سرعت رشد و ضخامت موهاتون به شدت کم میشه.

  • 1399/06/12
    0 0

    سلام،من میخاستم دوره درمان رو شروع کنم،فقط ی سوال دارم اونم اینه ک بعد این دوره،برای مثال ۸ جلسه لیزر ک انجام دادم،دیگه نباید لیزر کنم ک کلا مو رشت نداشته باشه؟ینی بعد ۶ ماه ک مو رشت کرد ،باید باز لیزر کنم؟

    • 1399/06/12
      0 0

      سلام بله بعد اتمام دوره، هروقت 30 تا 40 درصد موهاتون رشد کرد باید واسه شارژ اقدام کنید.

  • 1399/06/14
    0 0

    سلام اولین جلسه لیزرمو ۴ تیر ۹۹ رفتم دومین جلسه را ۲ شهریور چون ماهانه زود میشدم بجای ۴ شهریور ۲ شهریور رفتم چند تا سوال دارم جلسه ی اول لیزر موهای تنم که فول بادی هم انجام دادم خیلی راضی کننده بود اما چرا جلسه ی دوم رشدش زیاد شده بعد من تو مراحل درمان لیزر هستم آیا ممکن جلسه ی دوم ک تغییری احساس نکردم علتش این باشه که مو ب تن سیخ شدن باعثش شده یا تنظیمات دستگاه را مثل دفعه قبل نکرده یا روند طبیعیشو داره طی میکنه و همه ماه دوم همینن یا من‌ نگرانم یا مشکل هورمونی دارم

    • 1399/06/15
      0 0

      سلام مشکل هورمونی با آزمایش مشخص میشه. احتمالا طبیعیه و مشکلی نیست اما در کل تا بعد از جلسه ی 3 یا 4 نمیشه راجع به نتیجه ی لیزر نظر داد.

  • 1399/06/16
    0 0

    سلام، آیا دارویی وجود داره که بعد از لیزر استفاده کنیم تا از برگشت دوباره موها جلوگیری کنه؟

    • 1399/06/17
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/06/17
    0 0

    سلام وقت بخیر اینکه میگن در بارداری هورمونهای بدن از تعادل خارج میشن اگه قبل از اینکه باردار بشیم یک دوره کامل لیزر انجام بدیم امکانش هست که بعد بارداری موها بازم مثل قبل رشد کنن و زیاد شن؟؟؟

    • 1399/07/08
      0 0

      سلام بله احتمالش زیاده.

  • 1399/06/17
    0 0

    سلام وقت بخیر اینکه میگن در بارداری هورمونهای بدن از تعادل خارج میشن اگه قبل از اینکه باردار بشیم یک دوره کامل لیزر انجام بدیم امکانش هست که بعد بارداری موها بازم مثل قبل رشد کنن و زیاد شن؟؟؟

    • 1399/06/17
      0 0

      سلام بخاطر تغییرات هورمونی زیاد بله امکانش هست.

  • 1399/06/17
    1 0

    سلام موهای بدنم نسبتا ضخیم است ایا درسته زودتر نسبت به کسایی ک موهای کرکی دارن نتیجه بهتری میگیرم؟ و اینکه پوستم بدنمم تقریباروشنه کدوم دستگاه مناسبه؟

    • 1399/06/18
      0 0

      سلام بله الکس کندلا رو بهتون پیشنهاد میکنم

  • 1399/06/19
    0 0

    سلام من بدنم موی زیاد داره قبل اینکه برم لیزر کنم آزمایش هورمونی بدم ببینم مشکل از چیه؟یا در کل مشکل هر چه بود نیاز به لیزر داره حتما

    • 1399/06/19
      0 0

      سلام اگه مشکلی داشته باشید بهتره در زمان لیزر تحت درمان باشید یا درمان شده باشید.

  • 1399/06/20
    0 0

    سلام ای استفاده از محلول ماینوکسیدیل دو درصد بصورت موضعی روی موهای سر روند لیزر موهای صورت و ریش رو مختل و بی اثر میکند؟

    • 1399/06/22
      0 0

      سلام اگه رو موهای صورت استفاده نشه خیر

  • 1399/06/21
    0 0

    سلام روزبخیر. اگه فاصله بین جلساتم یکبار ۴۲ روز و سری بعدی (بخاطر شرایط عادت ماهیانه‌م) ۳۵ روز بشه مشکلی نداره؟ مرسی

    • 1399/06/24
      0 0

      سلام بهتره به موقع باشه اگه هم فاصله افتاد، شیو نکنید تا روز لیزر

  • 1399/06/23
    0 0

    سلام... خسته نباشید... ببخشید من 21 سالمه وخیلی خیلی پر موهستم... رنگ پوستمم خیلی سفیده.. میخوام با الکس کندلا لیزر انجام بدم... یه سری جاهای بدنم موهای نازک قهوه ای و خاکستری داره... نازک هستن ولی خیلییییی بلند هستن.... میخواستم بدونم موهایی که نازک باشن ولی خیلی بلند باشن لیزر جواب میده؟! نازک هستن ولی مثل صورت پُرزی نیستن

    • 1399/06/24
      0 0

      سلام بله

  • 1399/06/24
    0 0

    سلام خسته نباشید، ببخشید من میخوام برای اولین بار کل بدنمو لیزر کنم، و موهای بدنم هم خیلی زیاده، آیا لیزر جواب میده؟

    • 1399/06/25
      0 0

      سلام اگه با توجه به رنگ پوست و ضخامت موهای زائدتون، دستگاه مناسبی انتخاب کنید، بله جواب میده.

  • 1399/06/24
    0 0

    سلام خسته نباشید، ببخشید من میخوام برای اولین بار کل بدنمو لیزر کنم، و موهای بدنم هم خیلی زیاده، آیا لیزر جواب میده؟

    • 1399/06/25
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/24
    1 0

    سلام خسته نباشید، ببخشید من میخوام برای اولین بار کل بدنمو لیزر کنم، و موهای بدنم هم خیلی زیاده، آیا لیزر جواب میده؟

    • 1399/06/25
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/24
    0 0

    سلام. من تا الان ۴ جلسه لیزر دست و پا رفتم. ۲ جلسه ی اول رو با دستگاه دایود و دو جلسه ی بعد رو با دستگاه الکساندرایت کندلا گذروندم. با دستگاه دایود به هیچ وجه دچار سوختگی نشدم ولی دستگاه الکس کل دست و پام رو سوزونده و تا ده روز قرمزی و خارش بسیار زیاد دارم و همچنین درد طاقت فرسایی رو حین انجام لیزر با دستگاه الکس تحمل میکنم. خواستم ادامه ی جلسات رو با همون دستگاه دایود برم. بنظرتون مشکلی در روند لیزر بوجود میاد؟

    • 1399/06/25
      0 0

      سلام احتمالا درجه مناسبی واستون تنظیم نکردن. خیر؛ ممکنه یکم با تغییر دستگاه برگشت مو داشته باشید که به تدریج با جلسات بعدی درست میشه.

  • 1399/06/28
    0 0

    من جلسه ۴ ام لیزرمو گذروندم و برخی نواحی رشد به اون صورت ندارن و واقعا کم و غیر قابل محسوس شدن و خیلی کرکی شده... برای اون نواحی باید ادامه بدم هنوز؟

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام بله

  • 1399/06/29
    0 0

    ببخشید میخاستم ببینم ایا امکانش هست که بعد از بارداری کسی که قبلن موهاشو لیزر کرده بازم مثل اولش بشه؟ اصن بارداری تاثیری داره تو برگشتوموها به حالت اولیه؟

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام بله بخاطر تغییر هورمونی و فاصله ای که میوفته بین جلسات لیزر، احتمال برگشت موها هست

  • 1399/06/29
    0 0

    سلام من دو جلسه لیزر رفتم موهای بدنم کامل ریزش داشته و خیلی کم شده ولی برخی از نقاط بدنم هیچ تغییری نکر‌ده،رشدش بصورت قبله میخواستم بدونم دلیلش‌چیه؟

    • 1399/06/30
      0 0

      سلام 2 جلسه کمه برای نتیجه گیری حداقل باید 3،4 جلسه لیزرتون رو برید تا بتونید راجع به نتیجه ی لیزر تصمیم بگیرید

  • 1399/06/29
    0 0

    سلام من دو جلسه لیزر رفتم موهای بدنم کامل ریزش داشته و خیلی کم شده ولی برخی از نقاط بدنم هیچ تغییری نکر‌ده،رشدش بصورت قبله میخواستم بدونم دلیلش‌چیه؟

    • 1399/06/30
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/29
    0 0

    سلام من دو جلسه لیزر رفتم موهای بدنم کامل ریزش داشته و خیلی کم شده ولی برخی از نقاط بدنم هیچ تغییری نکر‌ده،رشدش بصورت قبله میخواستم بدونم دلیلش‌چیه؟

    • 1399/06/30
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/29
    0 0

    سلام من دو جلسه لیزر رفتم موهای بدنم کامل ریزش داشته و خیلی کم شده ولی برخی از نقاط بدنم هیچ تغییری نکر‌ده،رشدش بصورت قبله میخواستم بدونم دلیلش‌چیه؟

    • 1399/06/30
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/07/01
    0 0

    سلام خسته نباشین ببخشیدمیگم که من۸جلسه لیزررفتم بکینی وزیربغل باالکساندرایت کندلا بعدالان موهای بکینی دراومده ولی نازک ترمیخواستم برم شارژکنم متوجه شدم باردارم حالاچیکاکنم؟نرم؟یعنی اثرلیزرم میره؟توروخداجواب بدین خیلی ناراحتم☹

    • 1399/07/01
      0 0

      سلام دوران بارداری لیزر انجام نمیشه بخاطر تغییر هورمونی تو دره ی بارداری، ممکنه تاثیر لیزر تا حدودی از بین بره.

  • 1399/07/01
    0 0

    سلام من موهای گردنم کرکی بلنده آیا اونارم میشه لیزر کرد

    • 1399/07/01
      0 0

      سلام بله معمولا میشه اما بهتره که اپراتور قبل از شروع لیزر ببینه موهاتونو

  • 1399/07/02
    0 0

    سلام واقعا ممنون از مطالب مفیدتون من اولین جلسه لیزرمو هفته پیش با همین دستگاه داشتم و الان اکثر موهام رشدی ندارن اما اون مقدار از مو که داخل پوست مونده رو نباید خارج کنم؟ بعد چه مدتی خودشون از داخل پوست درمیان؟

    • 1399/07/02
      0 0

      سلام مدتش معلوم نیست و بستگی داره. بهتره اجازه بدید خودشون رشد کنن و بریزن.

  • 1399/07/04
    0 0

    سلام میخواستم لیزرکنم به نظرشماچه دستگاهی بهتره که دردوعوارضی هم نداشته باشه ممنون

    • 1399/07/05
      0 0

      سلام لیزر اگه توسط اپراتور با تجربه انجام بشه عوارضی نداره. بستگی به رنگ پوستتون داره. اگه پوستتون روشن باشه الکس کندلا رو بهتون پیشنهاد میکنم.

  • 1399/07/06
    0 0

    سلام من میخواستم لیزر بیکینی زیز بغل برم همون مرکز دوتا دستگاه داره یکی دایوود۲۰۱۹ یکی الکس ۲۰۲۰ خودشون میگن بهتره بل دایوود شروع کنبد موهاتون ک کم شد از الکس بنظرتون خوبه؟؟؟

    • 1399/07/06
      0 0

      سلام اگه پوستتون روشنه از الکس استفاده کنید در غیر این صورت دایود مناسب شماست. اما بهتره دستگاهتون رو تغییر ندید.

  • 1399/07/08
    0 0

    سلام ببخشید منطورتون از کرک چیه؟ من میخام موهای صورتم رو لیزر کنم ولی هی میگن کرک باشه نمیشه! الان موی کناره های صورتم قشنگ مشکی هستند ینی اوکیه؟ میشه لیزر؟ ببخشید میگن ران پاهم نکنید لیزر بدتر میشه؟ درسته؟ من دارم باکندلا لیزر میکنم ولی جاهای پرکاربرد رو..

    • 1399/07/08
      0 0

      سلام موهای کرکی به موهای خیلی کوتاه و نازک گفته میشه. قبل از شروع کار موهاتونو به اپراتور نشون بدید اگه گفتن کرکیه بهتره لیزر نکنید.

  • 1399/07/13
    0 0

    سلام خسته نباشید من پنج جلسه لیزر فول بادی با دستگاه الکساندرایت ۲۰۲۰انجام دادم جلسه دوم وسوم خوب بود ریزش موهام اما چهارم و پنجم زیر بغلم بعضی قسمت های بدنم بیشتر شد و احساس میکنم نتیجه نداره ب نظرتون طبیعیه؟ لیزر بدن منم طی بیست دقیقه انجام میدن فقط یک جلسه یک ساعت طول کشید ایا تایمی ک انجام میدن درسته ؟

    • 1399/07/13
      0 0

      سلام جلسه ی 3 یا 4 برگشت مو طبیعیه اما 2 جلسه پشت هم زیاد طبیعی نیست. بهتره با پزشک مرکز لیزرتون صحبت کنید. زمان لیزر هم بستگی به دستگاهتون داره اینطوری نمیشه تشخیص داد.

  • 1399/07/13
    0 0

    برای کل بدن هر جلسه قیمتش چقدر میشه حدودا؟

    • 1399/07/14
      0 0

      سلام هزینه ها تو سایت موجوده

  • 1399/07/15
    0 0

    سلام من لیزر بیکینی و زیربغل انجام دادم و جلسات لیزرمو کامل رفتم..حالا میخواستم بدونم اگه قرص ال دی مصرف کنم امکان برگشت موهام وجود داره؟و این قرص اختلال هورمون ایجاد میکنه؟؟

    • 1399/07/15
      0 0

      سلام بله امکان برگشت مو هست.

  • 1399/07/17
    0 0

    سلام من هشت جلسه لیزر انجام دادم که خیلی خوب جواب نداده و متوجه شدم کیست تخمدان دارم و می خوام از قرص ال دی مارولین استفاده کنم. با توجه به اینکه کیست تخمدان خودش باعث عدم جوابدهی لیزره استفاده قرص ال دی چطور؟ ممکنه نتیجه بدی تو دوره لیزر داشته باشه. باید چکار کنم؟

    • 1399/07/19
      0 0

      سلام بله ممکنه کیست و ال دی باعث میشن لیزر دیر نتیجه بده. اول با دکترتون مشورت کنید اگه ایشون صلاح دیدن لیزر واستون مشکلی ایجاد نمیکنه، میتونید دورتون رو شروع کنید. اما صبر داشته باشید ممکنه یکم دیر نتیجه بگیرید.

    • 1401/05/19
      0 0

      سلام من میخواستم کدوم دستگاه واس مو زائد خوبه و چه جوری باید برم

  • 1399/07/22
    1 0

    سلام وقتتون بخیر من می خواستم بدونم لیزر تک شات ولیزر رولی چه تفاوتی داره وکدوم بهتر جواب میده؟

    • 1399/07/23
      0 0

      سلام هر دو خوبه بستگی به تجربه ی اپراتور داره. فرق خاصی ندارن. معمولا فرقشون تو طریقه ی انجام لیزره.

  • 1399/07/24
    0 0

    سلام من ۸ جلسه لیزر کردم تا جلسه ی ۶ خوب بود موها پراکنده در میومد و اصلا اذیت نمیکرد،جلسه قبل بهم گفتن ۴۵ روزه بیا جلسه ی ۸ گفتن برو ۲ ماه دیگه بیا،من طی ۲ ماه قرص زینک هم مصرف کردم نمیدونستم مشکل ایجاد میکنه،من به شدت پر مو هستم،الان ۱ هفته ی دیگه میشه ۲ ماه و باید برم ولی موهای کل بدنم در اومده،ایا درست میشه؟خسته شدم دیگه از این موها

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام بله درست میشه اما چند جلسه دیگه باید دوباره واسه لیزر تشریف ببرید. احتمالا با فاصله ی 1ماه و نیم. مصرف زینک هم کامل قطع کنید.

  • 1399/07/27
    0 0

    سلام من ۵ جلسه لیزر فول بادی رو با دستگاه کوترا انجام دادم ولی فاصله ی بین جلسات رو از تاریخی که برام میزارن هر بار ۱ الی ۲ ماه دیرتر رفتم هر بار تا ۵۰ درصد موهام در نیومده اقدام نکردم میشه لطفا راهنماییم کنید که این کارم باعث از بین رفتن اثر لیزر میشه یا نه ؟؟؟

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام برای اینکه نتیجه ی مطلوب بگیرید، دوره ی اصلی لیزرتونو باید به موقع برید.

  • 1399/07/28
    0 0

    سلام.من تازه میخوام لیزر بدن انجام بدم.با دستگاه پلاتنیوم پلاس.بنظرتون دستگاه خوبی هست؟جدید اومده و خیلی شناخته شده نیست.الکس بهتره یا پلاتنیوم پلاس؟ و اینکه بعد از اتمام دوره لیزر اگر اقدام به بار داری کنم موهای زائد بدنم برمیگرده؟

    • 1399/08/01
      0 0

      سلام اگه اپراتور با تجربه باشه دستگاه خوبیه. بخاطر تغییر هورمونی امکانش هست.

  • 1399/07/28
    0 0

    سلام من یک جلسه لیزر الیت پلاس رفتم بهم گفتن دوماه دیگ بیام برای جلسه بعدی اگ دستگاهمو به کندلا تغییر بدم موهام برمیگرده ؟خیلی نگرانم

    • 1399/08/01
      0 0

      سلام با 1 جلسه اتفاقی نمیوفته نگران نباشید.

  • 1399/08/03
    0 0

    سلام،من پانزده جلسه. رفتم و الان موهام کرکی و بی رنگ شدن،باید ادامه بدم یا لازم نیست؟نهایت نتیجه لیزر کرکی شدن هست یا حذف کامل؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام کامل که حذف نمیشه. اما ضخامت موهاتون و سرعت رشدشون باید کم شده باشه. در این صورت هروقت 40 50 درصد موهاتون رشد کرد برای شارژ اقدام کنید.

  • 1399/08/06
    0 0

    سلام من دورسینه هام موهای کرک دار داشت و متاسفانه ژیلت زدم و پرپشت شدن و درحال حاضر لیزر با دستگاه الکس انجام میدم ممکنه ک برگرده به حالت قبل ممنونم

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام با ادامه ی جلسات بله.

  • 1399/08/09
    0 0

    سلام من ۸ جلسه لیزر فول بادی انجام دادم، بعد از ۴ جلسه منظم بخاطر کرونا ۳ ماه وقفه افتاد و دوباره ادامه دادم، مشکلی پیش نمیاد؟ و اینکه تو این ۸ جلسه بعد از جلسه ۴ دستگاه تغییر کرد و با پلاتینوم پلاس ادامه دادم، اپراتور بهم گفت که اگه دستگاه ورژن بالاتر باشه تغییرش مشکلی ایجاد نمیکنه آیا درست گفتن؟ و یه سوال دیگه من اولین جلسه شارژمو بعد ۲ ماه از آخرین جلسه رفتم، الان بعد یک هفته موهام داره در میاد آیا طبیعیه؟ خیلی نگرانم لطفا جواب بدید. ممنونم

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام بهتره فاصله نیوفته ممکنه روند لیزر رو بهم بریزه. خیر تغییر دستگاه به هرحال امکانش هست که باعث شه جلسات اول موها یکم برگرده که البته با ادامه ی جلسات از بین میره. جای نگرانی نیست. معمولا تا 2 هفته بعد از لیزر موها رشد میکنه و میریزه.

  • 1399/08/10
    0 0

    سلام .من سه جلسه لیزر انجام دادم .با پلاتینیوم .از جلسه دوم موهای زائد چانه ،بعضی هاش سفید شدن که باعث تعجب بود.آیا دلیل خاصی داره .یا با ادامه لیزر از بین میرن ؟

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام لیزر رو موهای سفید تاثیری نداره. واسه موهای سفید از الکترولیزر استفاده میکنن.

  • 1399/08/15
    0 0

    سلام من پوستم سفیده و میخوام لیزر کنم موهامم‌ ضخیم و سیاهه به نظرتون خوب جواب میده؟

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام اگه از دستگاه مناسب استفاده کنید بله. اگه پوستتون سفید و موهاتون ضخیمه بهتون الکس کندلا رو پیشنهاد میکنم.

  • 1399/08/18
    0 0

    باسلام سوالم این هست که بنده ۶ جلسه لیزر دایود انجام دادم و نتیجه مطلوبی داشته روی بدنم اما این ماه متوجه بارداری شدم روند پیگیری ادامه لیزرم باید به چه صورتی باشه تا ۳ماه اول بارداری میشه لیزر ادامه داد یا نه بعد از زایمان جلسات باید بصورت ترمیم باشن یا دوباره دوره رو باید از سر گرفت

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام لیزرتونو ادامه ندید. بعد از زایمان دوباره باید جلساتتونو شروع کنید.

  • 1399/08/19
    0 0

    سلام ایا لیزر موهای زائد بینی امکان داره بعد رشد هم میکنه

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام اگه مو داشته باشه رو بینی بله احتمالش هست

  • 1399/08/26
    0 0

    سلام من ده جلسه با دستگاه الکساندایت لیزر صورت انحام دادم، دو جلسه اخر هر ۴۵ روز رفتم موهای صورتم مخصوصا چانه خیلی زبر و ضخیمو مشکی بود با تراکم بالا الان خیلی نازکتر و کمتر شده و کمرنگتر میتونم بکم هفتاد درصد موهام از بین رفته .اون بیست تا سی درصدی ک مونده و هر یک ماهو نیم رشد میکنه طبیعیه ؟چند جلسه دیگه لازمه ک برم تا کامل از بین بره ؟؟ممنون

    • 1399/08/26
      0 0

      سلام بعضی افراد بنا به دلایلی دیرتر ممکنه نتیجه ببینن. اگه از روند لیزرتون راضی بودید ادامه بدید اما بد نیست که با پزشک متخصص مرکز لیزرتون هم مشورت کنید. کامل که واسه همیشه از بین نمیره اما به تدریج سرعت رشد و ضخامت موها خیلی کم میشه.

    • 1399/08/29
      0 0

      بله راضی هستم خداروشکر خیلی ممنون 😍😍

  • 1399/08/29
    0 0

    سلام من اطراف نوک سینه ام رو ۸ جلسه لیزر کردم و الان شارژ بعدیم برای۴ ماهه دیگه هستش و خیلی زیاد شده و زبر چیکار باید بکنم خیلی نگرانم و زشت شده

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام شارژ زمان مشخصی نداره هرموقع 40 50 درصد موهاتون درومد میتونید شارژ کنید.

  • 1399/08/29
    0 0

    سلام من اطراف نوک سینه ام رو ۸ جلسه لیزر کردم و الان شارژ بعدیم برای۴ ماهه دیگه هستش و خیلی زیاد شده و زبر چیکار باید بکنم خیلی نگرانم و زشت شده

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام شارژ زمان مشخصی نداره هرموقع 40 50 درصد موهاتون درومد میتونید شارژ کنید.

  • 1399/08/29
    0 0

    سلام.من ده جلسه هرماه با دستگاه لیزر الکساندرایت صورتمو لیزر کردم اما یکبار سر ماه نتونستم برم و کل صورتم پر شده از موهای سیاه دراز ک قبلا اصلا نبودن منم ترسیدم دیگه نرفتم.حالا باید چیکار کنم؟

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام با پزشک مرکز لیزرتون صحبت کنید شاید بهتر باشه دستگاهتونو عوض کنید. بعد از 10 جلسه نباید اینطوری باشه.

  • 1399/08/30
    0 0

    سلام من یکباربهتون پیام دادم که ۹جلسه لیزربادستگاه دایودرکساناانجام دادم نتیجه زیادرضایت بخش نبودوبعدازسه ماه که ازلیزرم میگذشت رشدمجددموداشتم شماگفتین دستگاه لیزروتغییربدین که من جلسه ۱۱روجدیدترین دستگاه shrزدم الان دوهفتس موهااثلاریزش نداشته ایالیزرshrخوبه ادامه بدم چون واقعاخیلی هزینه کردم اگه خوب نیست نرم الکی ؟ممنونم ازتون

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام اگه بعد از 3 ماه 40 50 درصد موهاتون در میاد طبیعیه مشکلی نیست. در رابطه با دستگاهتون هم،اگه پوستتون سفیده از دستگاهی که طول موج الکس داره(مثل الکس کندلا) و اگه تیره اس از دستگاهی که طول موج دایود داره( مثل اسکلپیون) استفاده کنید. اگه اپراتورتون کاربلد باشه نتیجه ی مطلوبو میبینید.

  • 1399/09/01
    0 0

    ماچون درشهرستانیم لیزرالکس اینجانیست فقط shrورکسانادایوده بین این دوکدوم بهتره برم

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام اگه اپراتور با تجربه باشه جفتش خوبه

  • 1399/09/07
    0 0

    سلام من بدنم رو لیزر کردم و نتیجه گرفتم اما موهای زائد صورتم از بین رفته ولی موهای کلکی زیاد شده دستگاه من الکسی دایود ۲۰۱۹ هست

    • 1399/09/07
      0 0

      سلام موهای کرکی نباید لیزر بشن چون ضخیم میشن. الان لیزرتونو ادامه بدید تا از بین برن.

  • 1399/09/07
    0 0

    سلام ببخشید من میخواستم کل بدنم رو لیزر کنم بعد دوتا محل زندگی داریم یه ماه جیرفتم یه ماه تهران میخواستم ببینم که اگه بادو دستگاه لیزرانجام بدم اشکال نداره ؟ ‌واینکه آیا بعد از زایمان موها برمیگرده؟ ممنون

    • 1399/09/08
      0 0

      سلام اگه دستگاه ها یکی باشه نه مشکلی نداره و بهتره که تنظیمات دستگاهتونو تو هر جلسه واسه جلسه بعد بدونید. بله بخاطر تغییر هورمونی زیاد و فاصله ای که بین جلسات میوفته احتمال خیلی زیاد برمیگرده.

  • 1399/09/08
    0 0

    سلام من ۴ جلسه با دستگاه پلاتینیوم پلاس رفتم لیزر نتیجه خوبی داشته. گفتن که باید تا ۸ جلسه هر ماه برم و بعد از اون تعداد جلسات کمتر میشه به نطرتون تعداد جلساتش زیاد نیست؟؟ من بعد از این که موهای زائد میریزند دوباره با سرعت کمی رشد میکنند آیا طبیعی هست؟ آیا این دستگاه ، دستگاه خوبی هست؟

    • 1399/09/08
      0 0

      سلام تعدادش که نه زیاد نیست ولی معمولا بعد 4 جلسه باید بعد 45 روز لیزر انجام شه اما اگه بهتون اینطوری گفتن همینکارو انجام بدید. اگه سرعت رشد موهاتون کم شده طبیعیه. نمیشه کلی گفت هر دستگاهی تاثیر خودشو داره اگه اپراتور باتجربه باشه.

  • 1399/09/14
    0 0

    با پزشک حرف زدم تو این ۱۲ جلسه موها ریزش دارن ولی تا یک ماه باز دوباره بدنم پر موهای نرم وکم رنگ میشه دکتر میگه باید ادامه بدی به نظر شما ادامه بدم با اخرین درجه هم لیزر میشه در حد سوختگی ولی جواب نمیگیرم

    • 1399/09/15
      0 0

      سلام اگه پزشکتون بعد معاینه اینطور صلاح دیدن ادامه بدید.

  • 1399/09/14
    0 0

    سلام من چهار جلسه لیزر صورت رفتم ماهی یکبار ‌ولی الان به دلیل تعطیلی دو ماه شده که نرفتم فقط یکبار با ژیلت شیو کردم الان مو ها ی صورتم خیلی زیاده درست مثل اول شا ید هم بیشتر طبیعی است خیلی نگرانم که نکنه زیادتر شده باشه و همین جوری بمونه

    • 1399/09/15
      0 0

      سلام بخاطر فاصله ای که افتاده، موهاتون برگشته. لیزرتونو به موقع برید و کم شیو کنید درست میشه جای نگرانی نیست.

  • 1399/09/17
    0 0

    سلام من ۱۸ سالمه و تصمیم گرفتم لیزر کنم یکم دو دلم .میترسم لیزر کنم وبعد اتمام جلسع .موهام رشد کننو زیاد بشن .موندم چیکار کنم خیلی دوس دارم موهام از بین برن

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام اگه مویی که لیزر میشه پرزی نباشه زیاد نمیشه. اما باید بعد از دوره ی اصلی لیزرتون واسه شارژتون هم برید وگرنه امکان برگشتش هست.

  • 1399/09/18
    0 0

    سلا من موهام برا بار اول با ماشین!زدم تو رشدش تاثیر داره یعنی باعث رشد زودتر میشه؟؟؟؟

    • 1399/09/19
      0 0

      سلام بله ممکنه. مگر اینکه به قصد لیزر اینکارو کرده باشید.

  • 1399/09/19
    0 0

    سلام خسته نباشید من دقیقا 5 جلسه لیزر با دستگاه دایود الکس آلما انجام دادم 4جلسه موهام هر جلسه ریزش داشت و راضی بودم فقط جلسه سومم به دلیل زمان پریودم یه هفته دیر رفتم که بازگش مو پیش اومد واپراتورم با تنظیم دستگاهش دوباره باعث ریزش موهام مثل قبل شد جلسه5اپراتورم عوض شد وبرحسب جلسات قبل سوزش زیادی حین لیزر تحمل کردم گفتم شاید هردفعه درجه لیزر بالاتر میبرن که جوابدهی بهتری داشته باشه وباید 45روز دیگه برای جلسه ششم مراجعه میکردم که دقیقا24 این ماه باید برم والان کل موهای بدنم برگشته وروی چونه ام که سه تا موی زاید بود الان زیر چونه ام پراز موهای ضخیم شده زنگ زدم سوال کردم گفتن این مرحله بازگشت مو شماست وهمه چی درست میشه خواهش میکنم راهنماییم کنید ایا مشکل چیه؟

    • 1399/09/19
      0 0

      سلام بله احتمالش هست برگشت مو باشه که طبیعیه و به دلیل شیو زیاد (بیش از 2، 3 بار در ماه) هم ممکنه اتفاق بیوفته.

  • 1399/09/19
    1 1

    ببخشید سوالی که فرستادم ارسال شده اخه تو صفحه نمیبینمش

    • 1399/09/19
      0 0

      سلام بله پاسخ داده شد.

  • 1399/09/22
    0 0

    سلام وقت بخیر تازگی ها میگن در دوران شارژ یعنی تقریبا بعد از جلسه ششم، از ژیلت استفاده نکنید و با بند یا وکس یا اپی موهایی که درمیان رو حذف کنید. من واقعا موندم که چکار کنم ۶ جلسه اول کندلا و ۴ جلسه دکا و مجددا کندلا که در مجموع میشه ۱۱ جلسه، انجام دادم. ولی موهای دستم حدودا ۳۰_۴۰% رشد کرده. و سوال دیگه اینکه در دوران شارژ اشکال داشته دستگاهمو تغییر دادم در صورتیکه دوتاشون الکسانداریت هستن؟

    • 1399/09/23
      0 0

      سلام بهتره تغییر ندید چون طول موج یکیه اما تنظیمات متفاوته. و با تغییر دستگاه احتمال برگشت مو هست. تو شارژ (بعد از 10-8 جلسه) میتونید وکس بندازید اما به هر حال باید تا زمانی که موهاتون رشد کنه صبر کنید بعد حتما ژیلت بزنید و بعد لیزر کنید.

  • 1399/09/23
    0 0

    سلام من لیزر رفتم 4جلسه جلسه سوم اکثرا ریخت جلسه4دراومد تقریبا نازک زیاد.این نگران کنندس؟جلسه بعدی ک میشه پنجم دیگه در نمیاد.من نظرا رو دیدم گفتین ک جلسه 4.3مشخص نمیشه درست.

    • 1399/09/23
      0 0

      سلام برگشت مو تو جلسات 3 یا 4 طبیعیه جای نگرانی نیست. جلسه دیگه که لیزر کنید درست میشه.

    • 1400/01/14
      0 0

      واقعا تعمی هست اگه برم لیزر کنم

  • 1399/09/25
    0 0

    سلام وقت بخیر.من کیست اندومتریوز دارم ولی دارویی مصرف نمیکنم.یک جلسه لیزر فول بادی با اپوچی الکساندرایت رفتم.الان میخوام دستگاهو عوض کنم به الما الکساندرایت ۲۰۲۰ . میخواستم بدونم مشکلی نداره و اینکه ممکنه کیستم باعث برگشت موها بشه؟

  • 1399/09/26
    0 0

    سلام وقت بخیر. ببخشید عادت ماهیانه تاثیری روی نتیجه لیزر داره؟ مثلا اینکه قبل یا بعد عادت، واسه لیزر اقدام کنیم نتیجه رو تغییر میده؟

  • 1399/10/01
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من شش جلسه لیزر رفتم بهم گفتن این شش جلسه کافیه فقط باید هر شش ماه بیای برا شارژ ولی الان که نگا میکنم من از جلسه سوم به بعد رشد موهام خیلی خیلی زیاد شده و بعد از سه یا چها روز موهام رشد میکنن با اینکه شش جلسه رو رفتم دیگه دیگه موندم چیکار کنم حیف اون همه هزینه بعد ببخشید من قصد باردار شدن هم دارم اگه در طی حاملگی لیزر کنم ایراد داره ؟ ممنون میشم جواب بدید

  • 1399/10/01
    0 0

    سلام ببخشید بعد از جلسه 6 ام میشه دیگه لیزر رو ادامه نداد و از ماشین برای اصلاح موهای باقی مانده استفاده کرد؟

  • 1399/10/03
    0 0

    سلام وقت بخیر. عذر میخوام عادت ماهانه تاثیری روی میزان نتیجه گیری از لیزر داره؟ مثلا فرقی میکنه من بعضی جلساتمو قبل عادتم برم لیزر یا بلافاصله بعد تموم شدن عادت؟

  • 1399/10/09
    0 0

    سلام من موهای دستوپامو بدنم خیلی کمه و خیلی هم نازک خیلیا میگن چون خیلی کمو نازکه لیزر نمیتونه اثر داشته باشه درسته این ‌‌حرف؟

  • 1399/10/10
    0 0

    سلام ،من لیزربا دستگاه کندلا کردم ،بعداز جلسه اول اصلا مویی ندیدم ،ودر ۲۹ دی برای جلسه۴ خواهم رفت که فاصله جلسه ۳تا ۴ میشه۴۰ روز ،وشما فرمودین بعداز جلسه ۴ باید ۴۰ روز باشه ،آیا بااین فاصله زمانی لیزر من خوب جواب خواهد داد، ممنون از شما بزرگوار

  • 1399/10/11
    0 0

    سلام.این درسته که موهایی که با لیزر ضخیم و زیاد شدند دیگه با لیزر از بین نمیرن؟

  • 1399/10/11
    0 0

    سلام من دو جلسه لیزر با کندلا رفتم خیلی هم راضیم ولی بعد یه مدت یه سری سیاهی هایی مثل ریشه مو جای اون موهای ریخته درمیاد که مثل جوش سرسیاه وقتی فشار میدم میاد بیرون ولی شکل خیلی بدی به پاهام داده چطوری این سیاهی هارو از بین ببرم؟

  • 1399/10/11
    0 0

    سلام من دو جلسه با لیزر کندلا لیزر کردم عالی بود فقط اینکه چون دانشجوی شهرستانم یه جلسه مجبورم با کوترا انجام بدم به نظرتون رشد موهام برنمی گرده؟

  • 1399/10/13
    0 0

    سلام من پوستم گندمیه وموهای بیکینی وزیربغلم ضخیم وتیره وزبره دوجلسه لیزرکندلاجنتل مکس رفتم تادوجلسه خوب جواب داده ینی اصلارشدنداشته توی این دوماه بااین حساب موهای پامم اینجوریه ینی خوب جواب میگیرم اونم انجام بدم یاممکنه بعدازاین تاثیرنداشته باشه ازاپراتورپرسیدم گفت خوب جواب میده ممکنه جلساتم کمتربشه جواب گرفتم؟

  • 1399/10/13
    0 0

    سلام اگ جلسات لیزرکامل بشه وشارژهم بریم بعدش بارداربشم موهام دوباره مثل اول برمیگرده یاکمترونازکترمیشه؟ مشکل هورمونی ندارم فقط کم کاری تیروئیدک دارومیخورم

  • 1399/10/13
    0 0

    سلام آیاتاثیرالکس کندلا ۲۰۱۷با ۲۰۲۰خیلی فرق داره یایکسانه برای موهای ضخیم مشکی؟

  • 1399/10/14
    0 0

    سلام ، میشه بگید هزینه صفر تا صد لیزر موی تمام بد ، یعنی تمام جلسات رو طی کی چه قد میشه ، ممنون

  • 1399/10/18
    0 0

    سلام کی جواب میدیدبه سوالم توصفحه نمی بینم

  • 1399/10/19
    0 0

    سلام من موهای پیشونیمو لیزر کردم تغریبا ۶ سال پیش با دو جلسه دیگه در نیودم الان خیلی پیشونیم باز شده پشیمون شدم میخواستم ببینم راه بازگشتی وجود داره

  • 1399/10/23
    0 0

    سلام اگر بعد از لیزر موهای بدن باردار شویم موها دوباره رشد میکنند

  • 1399/10/24
    0 0

    سلام خسته نباشین ببخشید من 4جلسه لیزر با دستگاه کندلا انجام دادم و راضی هم هستم اما میگن اگه بعد دوره لیزر باردار شم دوباره موهای زائد در میاد درسته؟؟ اگه جلسه های لیزرمو تو همین 4 جلسه تموم کنم مشکلی پیش نمیاد؟

  • 1399/11/03
    0 0

    سلام پسری ۲۰ ساله هستم اما تراکم و ضخامت موهای ریشم زیاد تصمیم دارم لیزر کنم که نازک بشن و کم حجم تر که چهره ای بیبی فیس تر داشته باشم اگر لیزرکنم ممکنه فقط حجمش کم بشه؟ یا اگر بعد جلسات ول کنم ادامه ندم با حجم دوبرابر بازگشت نداره؟؟؟

  • 1399/11/04
    0 0

    سلام وقت بخیر من لیزر ساق پام خیلی خوب جواب داده الان 7جلسه اس ک گذروندم تقریبا 90در صد موها ازبین رفته اما این جلسات آخر موهای زیر پوستی پام زیاد ‌شده و در نمیاد زیر پوست میمونه حتی بلندم نمیشه. مثل نقاط سیاه زیر پوستم جلوه بدی میده حتما باید با موچین دربیارم تا دربیاد. چیکار کنم؟؟؟

  • 1399/11/05
    0 0

    سلام وقت شما بخیر ببخشید میخاستم ریشام رو لیزر بزنم چه میشه کرد

  • 1399/11/09
    0 0

    سلام من میخوام پیشانیم رو بالا ببرم آیا با لیزر میتونم موهای سرم رو کمی بالا ببرم

  • 1399/11/09
    0 0

    لیزر کردن موی پیشانی

  • 1399/11/11
    0 0

    سلام من لیزر بیکنی و زیر بغل انجام دادم بعد از ۷ جلسه به من گفتن یک جلسه برم اپیلاسیون و بعداز یک ماه دوباره برم لیزر ..منو راهنمایی کنین ...اپیلاسیون کنم مشکلی پیش نماد برای جلسه بعدی لیزر...اصلا باید در بین جلسه های لیزر اپیلاسیون انجام داد

  • 1399/11/12
    0 0

    سلام این حرف درسته که میگن اون قسمتایی که مثلا تو جلسه ۶،۷ جواب داده رو اگر دوباره تو جلسات بعدی شات بزنیم موهاش در میاد؟؟

  • 1399/11/13
    0 0

    سلام من ۲۰ سالمه حدود دو ساله که دارم لیزر میکنم با اول با دستگاه دایود تموم مراحلم رو کامل انجام دادم ولی یک ماه بعد تموم شدن جلساتم دیدم موهای صورتم به زیادی روز اول باز رشد کردن اصلا انگار نه انگار که دیگه باید فقط واسع شارژ میرفتم دیگه رفتم کیلینیکم‌رو عوض کردم با دستگاه کندلا و شات بالا و خیلی دقیق و منظم و تمیز کارم رو انجام میدادم رشد موهام و ریزشش اینبار خیلی بهتر از سری قبل شد ولی من و مادرم که همزمان با هم لیزر میکردیم با همون دستگاه اون خیلی نتیجه بهتری از من میگرفت طوریکه سر ۸ جلسه تموم موهای زائد گردن و صورتش به کرک بور تبدیل شدن ولی من تا به امروز که تعداد جلسات اصلیم به ۱۰ جلسه رسیده موهام نه بور شدن و نه کم فقط میتونم بعد موهای گردنم ظریف تر شدن ولی کم نشدن و موهای صورتم که نه نم شدن و نه ظریف تازه حس میکنم بیشتر و ضخیم تر شدن. من پوستم سفیده و موهام مشکیه مشکی هر جا واسه لیزر رفتم گفتن پوستت عالیع واسه لیزر خیلی خوب جواب خواهی گرفتم ولی بعد ده ماه مشخص میشه هیچ .کلی هم هزینه میکنم این همه هزینه و زمان اخرش هیچ نتیجه ای هم نمیگیریم دیگه نمیدونم باید چکار کنم نظرم این بود برم یه ازمایش هورمونی بدم البته خیلی ها میگن بخاطر سنته که اینقدر رشد موهات زیاده نظر شما چیه؟

  • 1399/11/16
    0 0

    سلام توروخدا جواب بدین من بیشتر ۱۰ باره موهای صورتم رو لیزر میکنم ولی نه تنها خوب نمیشه دوباره از اول در میاد و وقتی فنر میندازم حتی موهام بدتر و بیشتر رشد میکنند نکنه دیگه خوب نشم؟ از بهترین دستگاه لیزر استفاده کردم بازم تاثیر نداشت درسته هرچقدر بیشتر برم لیزر نتیجش عکسه و بدتر میشه؟

  • 1399/11/20
    0 0

    سلام خسته نباشید من الان ۴ جلسه هست موهای صورتم رو دارم با دستگاه الکس لیزر میکنم آزمایش هورمونی هم دادم و مشکلی نداشتم قبلا موهای صورتم کرکی بود و نواحی چانه فقط موهای زائد داشتم الان بیشتر شده اگه بخوام دیگ از لیزر صورتم دست بکشم ممکن هست ک باز مثل سابق کرکی بشه ؟؟؟

  • 1399/11/22
    0 0

    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما. ١.براى تست دست و پا براى ليزر بايد شيو باشه يا تشخيص دكتر بر اساس ديدن ضخامت مو تو اون نواحى هستش؟ پيشاپيش از پاسخگوييتون ممنونم ٢.بعد اتمام جلسات تا موقع شارژ ميتونه اصلاح با ژيلت يا كرم موبر باشه؟بنظر شما بهترين راه چيه و با چه فاصله زمانى؟

  • 1399/11/24
    0 0

    سلام اگه تمام جلسات رو مرتب برم و دوره رو تموم کنم و بعدش باردار بشم امکان برگشت موها به حالت اولیه هستش؟یعنی تمام تاثیر لیزر رو بارداریم از بین ببره

  • 1399/11/25
    0 0

    سلام من 7 جلسه فوق بادی هردو ماه یکبار رفتم و 14 جلسه صورت و گردن هرماه با دستگاه الکساندرایت کندلا 2019.اولش موهام ریختن ولی الان باز صورت و گردن و بدنم پر از مو های ضخیم شده ،خیلی ناراحتم من الان باید چیکار کنم؟

  • 1399/11/30
    1 0

    سلام. من ۱۱ جلسه لیزر رفتمحجم موها کم شده ولی کامل از بین نرفته. اگر لیزر رو قطع کنم و از این به بعد اپیلاسیون انجام بدم، امکان برگشت موها هس؟ یا باید به جاش هر چند ماه شارژ بشه؟

  • 1399/12/05
    0 0

    سلام . خسته نباشید . ببخشید من ۶ جلسه لیزر با دستگاه پلاتینیوم رفتم و ۳ ماه قبل روند درمانم رو قطع کردم چون نتیجه خوبی ندیدم . الان میخوام با دستگاه الکساندرایت کندلا برم لیزر ولی موهام نازک شده نسبت به قبلا . میخوام بپرسم الان باید زیاد شیو کنم تا موها ضخیم بشه یا با همین موهای نازک هم میتونم روند درمان با لیزر رو ادامه بدم؟

  • 1399/12/06
    0 0

    من صورتم رو برای آنکارد ریش 6 جلسه لیزر کردم ولی اصلا خوب نشده، یک طرف صورت پایین تر رفته طرف دیگه بالاتره، یک طرف صورت نزدیک به لب به شکل ریزش سکه ای کامل موهاش ریخته ولی باقی جاها مو داره، در کل پشیمونم آیا امکان بازگشت موها هست؟

  • 1399/12/09
    0 0

    سلام ببخشید من سه نفر از اشناهامون رفتن الان قبل از شارژشون ک برن ۹۰ درصد در اومده باز اصلا راضی نیستن با دستگاه الکساندرایت پیش دکتر احسان شریعتی یکیشونم تهران میره ولی راضی نیستن من چیکار کنم

  • 1399/12/12
    0 0

    با سلام و خسته نباشید ؛ ببخشید من صورتم (کل صورت و سبیل و چانه ام ) را در یکی از بیمارستان های پوست ، سه جلسه لیزر کردم (با دستگاه الکساندریت) و هدفم این بود که ریشه های موهای صورتم ضعیف بشه و کمی نازک تر بشن ، چون خیلی ضخیم و پرپشت بودند و موقع اصلاح اذیت میشدم ، و حالا بعضی از قسمت های صورتم و زیر چانه ام ، کلا ریخته اند و دیگه مویی در نمی یاد . ولی قسمت های باقیمانده که مو درمی یاد ، موهاش نازک تر شده اند و الان راحت اصلاح میشن . و البته آخرین جلسه که رفتم حدود یک سال پیش و قبل از دوران کرونا بود . حالا میخواستم بدونم ، برای اینکه موهای صورتم کمی یکنواخت به نظر برسند ، صلاح میدونید که تعداد جلسات بیشتری به کلینیک های لیزر بروم تا موهای باقیمانده هم بریزند و کلاً از بین بروند و یا اینکه صبر کنم تا جاهای ریخته شده دوباره شاید در بیان ؟

  • 1399/12/13
    0 0

    سلام و وقت بخیر بنده 8جلسه کامل لیزر با دستگاه الکس دایود داشتم قبل از لیزر ازمایش هورمون دادم پزشک گفتند مشکلی نداره هورمونهام اما الان بعداز 8 جلسه موهام مثل اول رشد کردن انگار اصلا لیزر نرفتم به صاحب کلینیک گفتم اما ایشون گفتن امکان نداره و احتمالا تعادل هورومونی ندارم.الان چیکار باید بکنم؟ممنون میشم راهنماییم کنید

  • 1399/12/17
    0 0

    سلام دو جلسه لیزر رفتم تازه فهمیدم موهام کرکی هستن نمیخوام درمان لیزر ادامه بدم آیا مشکلی پیش نمیاد اگه ادامه ندم

  • 1399/12/17
    0 0

    سلام. اینکه بعد از لیزر سرِ موهایی که در میاد یک مقدار تیره و حالتِ سوخته هست طبیعیه؟؟

  • 1399/12/18
    0 0

    سلام.من با دستگاه کندلا ۶جلسه لیزر فول بادی انجام دادم.الان هر سه ماخ یکبار برای شارژ میرم.توی فاصله همین سه ماه موهای بیکینی و ران کامل درمیاد اما بقیه جاهای بدنم موهاش کم و کرکی شدن. واسه بیکینی و ران باید چیکار کنم؟

  • 1399/12/19
    0 0

    سلام ،توروخداجوابموبدین بین دستگاه دایودرکسانا وshrاسکارکدوم بهتره لطفایکیشوپیشنهادبدین فردابرم ،بارکسانا ۱۰جلسه رفتم بااسکار۱جلسه موندم کدوم بهتره

    • 1399/12/27
      0 0

      بله

  • 1399/12/22
    0 0

    سلام من مرد هستم میخوام لیزر انجام بدم که تا اخر عمرم مویی در بدنم نبینم چند جلسه باید برم وبا چ دستگاهی انجام بدم

  • 1399/12/24
    0 0

    سلام ،من تصمیم به لیزر فول بادی دارم ولی قصد بارداری برای سال آینده هم دارم. چند ماه باید فاصله باشه بین اتمام جلسات و بارداری؟ واینکه ممکنه بعد از رفع موها،بارداری باعث برگشت موها بشه؟

  • 1399/12/27
    0 0

    سلام.من 2 جلسه لیزر سینه و شکم رفتم. موها اصلا ریزش نداشته اما وقتی نگاه میکنم یه سری جاها کاملا مشخصه که مو در نیومده. میخواستم ببینم طبیعی هست؟ و اینکه جلسات لیزر دقیقا هر 30 روز یکبار باید انجام بشه؟چند روز عقب و جلو شدن تاثیری ایجاد نمیکنه؟ همچنین اگر موها رو با تیغ بین جلسات ( حداکثر یکبار) شیو کنم مشکلی پیش نمیاد؟

  • 1399/12/27
    0 0

    سلام من۱۸ سالمه میخاستم موهای ریش خودم را لیزر کنم ولی دایمی نه امکانش هست تاچه مدت طول میکشه ممنونم

  • 1399/12/29
    0 0

    سلام، من 5 جلسه لیزر رفتم هنوز دورم کامل نشده، مشکل هرمونی دارم و تحت نظر دکتر غدد دارو مصرف میکنم. قسمت گردن و پازلفی رو لیزر کردم، تا الان موهام به شدت نازک شده و کمرنگ شدن. دوتا سوال دارم. 1)ایا موهای زائدی که داشتم با ادامه دادن جلسات لیزر کامل از بین میرن 2)چه موقع متوجه میشم که لازم نیست جلسات مداوم لیرز رو ادامه بدم

  • 1399/12/29
    0 0

    سلام، من تنبلی تخمدان دارم، دارو مصرف میکنم، دکتر غدد گفتن در حین مصرف دارو لیزر رو شروع کنم، الان 5جلسه از لیزر ناحیه گردن میگذره موهام به شدت نازک و گمرنگ شده، اما با گذشت 45 روز تقریبا 80 درصد موها رشد میکنن، میخواستم بدونم لیزر رو باید بیشتر ادامه بدم که کلا تعداد موها کمتر بشه، یا این که تاثیر لیزر روی صورت من فقط در حد کمرنگ شدن و نازک شدن مو هست

  • 1400/01/09
    0 0

    سلام من ارثی دوتا موی زائد دارم روی چونم بعد که ترسیدم زیاد شه تا الان سه جلسه لیزر رفتم بعد گردنم هم موهای نازک داره که تیرس از چند نفر پرسیدم میگن حطرناکه غدد لنفاوی و تیروئیدم تحریک میشه ایا ممکنه خطرناک باشه ؟؟ بعد سوال بعدیم اینه اونجایی که میرم هریک ماه یکبارع بعد میگن که صورت تا ۱۱ جلسه باید برم و زیربغلو تا هشت جلسه بعد شارژ داره هر دوماه یه بار بعد هشت ماه یه بار میخوام بپرسم ایا هشت جلسه کافی نیست از نظرتون شارژ کردن یه جور دزدی نیست؟

  • 1400/01/14
    0 0

    موا زاید تعمی هست یا رشت میکند خاهشن جواب بدین چون میخوام لیزر کنم

  • 1400/01/15
    0 0

    سلام ببخشید من جلسه سوم لیزر کل بدن هستم ولی انگاری نواحی زیر بغل و بکینی نوها دارن در میان و حس میکنم مثل قبلا...این عادیه

  • 1400/01/31
    0 0

    سلام.من یک جلسه لیزر انجام دادم اما اپراتور نگفت نباید موهای کرکی بازو رو لیزر کنم آیا با یکبار لیزر کردن امکان داره موهای کرکی زیاد بشه؟ با دستگاه پلاتینیوم پلاس 2021 انجام دادن.متشکرم از پاسخگوییتون

  • 1400/02/01
    0 0

    سلام من می خوام دوره اولیه 6 یا 8 ماه لیزر رو برم بعد باردار بشم و مجدد بعد بارداری ادامه بدم با توجه به برگشت مو به نظرم شما این دوره اولیه رو بذارم برای بعد زایمان یا اینکه دوره اولیه رو برم؟؟؟ممنون از راهنمایی شما

  • 1400/02/05
    0 0

    سلام خسته نباشید‌.من ۷جلسه کل بدن رو با دستگاه نابلکس انجام دادم الان از مرکز لیزر خیلی دور شدم کلا اومدم ی شهر دیگه اینجام هم هر چی گشتم نابلکس پیدا نکردم میخواستم بدونم جلسلت بعد رو با کندلا برم موهام برمیگرده و اینکه اون ۷جلسه ام کنار گذاشته میشه و از اول باید برم؟

    • 1400/02/08
      0 0

      من ۶جلسه رفتم لیزربرای قسمت بیکینی،فقط دو ماه نتونستم برم که موها دراومدن،بعد دوباره رفتم دردش خیلی زیاد بود قابل تحمل نبود،به دکتر گفتم گفت بخاطر کرکی هستش،آیا مشکلی هست که زیاد درد میکنه برم یا ادامه ندم

  • 1400/02/11
    0 0

    سلام بعد از اتمام دوره لیزر اگه باردار شدیم احتمال برگشت مو وجود داره؟بازم باید لیزر انجام بدیم یا نیازی نیست؟!

  • 1400/02/21
    0 0

    سلام من موهای صورتم تقریبا کرکی بود فقط زیر چانه ام موهای زاید داشتم رفتم لیزر برای صورت و گردنم ولی الان متاسفانه هم صورت و هم گردنم موهای زائد دراورده و بدتر شده .بنظرتون الان برم دوباره لیزر بهتر میشه یا بدتر؟ لطفا جواب بدین ممنونم

  • 1400/02/23
    0 0

    سلام من ۲۰جلسه لیزر گونه صورتم انجام دادم میخاستم بدونم موهام برمیگرده ؟؟ چون پشیمونم اونا گفتن بعده یسال برمیگرده

  • 1400/02/26
    0 0

    اگر بعد از لیزر باردار شوم دوباره موهای زایدم رشد میکنن وبه حالت اول برمیگردند من تاز یگ جلسه رفتم لیزر،الان قصد باردار شدن دارم،چیکار کنم،لیزر را ادامه بدم یا فعلا قطع کنم وبزارم بعد از بارداری انجام بدم

  • 1400/03/05
    0 0

    سلام من برای لیزرکل بدن رفتم خوب بود ولی جلسه ۷و ۸ موها ضخیم تر شدن ازمایشم دادم مشکل تیروئید نداشتم ما ارثی موهای بدنمون زیاده نمیدونم برم باز یا ن

  • 1400/04/05
    0 0

    سلام من میخوام دستگاه ایزر برا خودم بگیرم ب نظرتون چ دستگاهی بگیرم و چ طوری تو خونه استفاده کنم

  • 1400/04/09
    0 0

    سلام من ده جلسه لیزر رفتم برای پاهام تو این ده جلسه عالی بوده اما الان حس میکنم موهام داره برمیگرده خیلیی حالمو گرفتن چکار کنم الان؟

  • 1400/04/09
    0 0

    سلام من 9 جلسه لیزر با دستگاه پلاتینیوم رفتم و نتیجه نگرفتم و الان 4 جلسه با مدل لیز کندلا میرم ولی فقط موها نازک شده و از تراکمش کم نشده درجه جلسه چهارم 16 بود علتش چیه ؟ ایا نتیجه میگیرم. یا نه ادامه ندم ؟پوستم تایپ سه و موهام مشکی و ضخیم بود اما الان فقط یکم نازک شده. ممنون میشم راهنمایی کنید؟

  • 1400/04/12
    0 0

    سلام خسته نباشی من ۴ جلسه با دستگاه الکساندر صورتم لیرز کردم الان بعداز ۴ جلسه موهای صورتم رشدشون هم زیاد شده وهم ضخیم میخواستم بدونم چرا تو این ۴ جلسه هیچ تاثیری نداشته یعنی باید همچنان ادامه بدم؟ من یه ماهی میشه که از قرص اسید فولیک استفاده میکنم یعنی این باعث رشد موهاس؟ممنونم میشم راهنمایی ام کنید

  • 1400/04/21
    0 0

    سلام من ۴جلسه رفتم لیزر صورت اول موهای صورتم نازک وزرد بودن ولی الان سیاه وضخیم شدند هر به دکتر میگم اسم دستگاه چیه نمیگه الان هم بیشتر شدن چکار کنم ادامه بدم یا برم پیش ی دکتر دیگه

  • 1400/04/31
    0 0

    سلام من میخوام کل بدنم لیزر کنم هزینه جلسات چقدر میشه وپوستی لطیف نرم دارم ایا به نظر شما لیز کنم

  • 1400/05/02
    0 0

    سلام وقت بخیر ایا لیزر با دستگاه الکساندرایت دایود وان دیاک باهم ترکیب شده خوبه

  • 1400/05/13
    0 0

    سلام خسته نباشید. من ۷جلسه با دستگاه کندلا لیزر رفتم پا کامل و بیکینی و زیر بغل الان ۳ماه نرفتم ولی موها پام اومد تقریبا ۲۰درصد ریختن در حالی که گفتن بعد۶جلسه ۷۰درصد ریزش هس برا پاهام اینجور بوده، علت میتونه چی باشه مشکلات هورمونی میتونه باشه اگه باشه. چه ازمایشی بدم؟؟؟

  • 1400/06/13
    0 0

    سلام خسته نباشید. من ۱۰ ماه لیزر کندلا برای دست و پام انجام دادم. ولی بعد اون جلسه تمام موهای دست و پام برگشتن. اعتراض که کردم خودشون درجات رو که تو پروندم نوشته بودن نشونم دادن. درجاتم رو اتفاقا بالاتر برده بودند. ازمایش هم دادم هیچ مشکل همورمونی هم ندارم.بنظرتون مشکل کجاست و چقدر دیگه باید ادامه بدم؟

  • 1400/06/15
    0 0

    سلام وقت بخیر ببخشید جلسات لیزر تمام شد موها مثل اول برمیگرده؟؟؟ و اگه جلسات شارژم رفتیم چند جلسه هست؟ و بعد جلسات شارژ تمام شد دوباره مو برمیگرده؟؟

  • 1400/06/20
    0 0

    سلام ببخشید وقتتون رو میگیرم چندتا سوال داشتم اگه با لیزر الکس کندلا لیزر کرد موهای بدن دوباره رشد میکنه؟ راهی نیست که موهای بدن بعد از چند جلسه لیزر دیگه رشد نکنه؟

  • 1400/06/21
    0 0

    سلام خسته نباشید من با دستگاه الکساندریت کندلا قراره برم لیزر برای زیر بغل و بیکینی بهم گفتن ۶ تا ۸ جلسه و هر دو ماه یکبار،بنظرتون فاصله جلسات زیاد نیست؟؟رنگ پوستم سفیده.

  • 1400/06/23
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من ۱۰ جلسه لیزر صورت رفتم جلسه اخر گفتن دیگ نیاز نیست هر ماه لیزر کنید از این به بعد ۳ ماه یکبار ولی الان موهای صورتم خیلی کم درمیاد بیشتر پشت لبم من خیلی حساسم با بند اصلاح کردم موردی داره؟؟ یا بهترع با روش دیگه اینکارو کنم؟؟

  • 1400/06/25
    0 0

    سلام برای آقایون هم جواب میده ،همسرم برا پیوند ابرو رفته برا چشماش ضرری ندارد

  • 1400/07/16
    0 0

    سلام من ۹ جلسه لیزر رفتم اما از جلسه یوم به بعد لیزر برعکس جواب داده یعنی موهای زائد زیاد شده در صورتی که در سه جلسه اول کاملا از بین رفته بود آیا باید ادامه بدم یا نه دلیلش چی میتونه باشه؟

  • 1400/07/19
    0 0

    سلام وقت بخیر ببخشید واقعیت داره که بعد جلسات لیزر اگر شارژ نریم موها مثل قبل رشد میکنه؟؟ اگر رشد میکنه چند درصد و به چه شکل هستش؟؟ اگه همش برمیگرده چه فرقی با اپلاسیون داره

  • 1400/07/20
    0 0

    سلام ببخشید من یک جلسه فول بادی کامل رو بادستگاه کندلا انجام دادم .وقصد دارم بارداربشم بعدجلسه هشتم .واینکه بارداری اولم زیاد رشد مو نداشتم .یعنی هورمون هام خیلی فعال نشدن .ولی یکم ترسیدم ایا دوره لیزرم تموم بشه وبعد باردار بشم امکان برگشت مو داره .

  • 1400/07/23
    0 0

    سلام و وقت بخیر ببخشید بعد اتمام جلسات لیزر که دکتر هرچقدر تعیین میکنه فقط این جلساتو بریم و شارژ نریم موها مثل اول ضخیم و تیره برمیگرده ؟؟

  • 1400/07/29
    0 0

    .سلام وقت شما بخر.نظر شما در مورد دستگاه الیت پلاس چیه؟پنج جلسه رفتم فول بادی اما الان پراکنده بازم درمیاد.ایا طبیعیه

  • 1400/08/02
    0 0

    سلام وقتتون بخیر ببخشید من باید به زودی جلسه هفتم لیزرمو برم با دستگاه الکساندریت کندلا ۲۰۱۹، ولی قبل شیو دیدم موهام به شدت زیاد شدن یعنی قبلش اصلا اینقد مو نداشتم 😔 نمیدونم جلسه هفتممو برم یا نه؟

  • 1400/08/03
    0 0

    سلام وقت بخیر ببخشی من شش جلسه نزد یکی رو زدم بعد دعوام کرد وگفت دیگه جلساتتو نمیزنم برا ی امر خاصی آیا میتونم نزد یکی دیگه بزنم یان؟

  • 1400/08/12
    0 0

    سلام خسته نباشید من یه بار کل بدن رفتم با دستگاه دکا پاهام بعد دو روز خارش نسبتا شدیدی شدایا عادیه؟ البته یک جلسه! حالا میخوام برم دستگاه کندلا نظرتون چیه؟جلسه دوم برم کندلا؟

  • 1400/08/27
    0 0

    ببخشید الان من ده جلسه هست ک رفتم لیزر میخوام دیگ انجام ندم چه راهی بهتر برای شیو

  • 1400/08/28
    0 0

    سلام خسته نباشید من پیشونیم کوتاه بود تراشیدم که بلند تر بشه و هفت جلسه هم لیزر رفتم الان متوجه شدم که با پیشونی کوتاه صورتم قشنگ تر بود، اگه لیزر نکنم موهام برمیگرده؟

  • 1400/09/21
    0 0

    سلام من ال دی مصرف میکنم ویا همین دستگاه در جلسه ۸ لیزر هستم موها خیلی کم شده فقط ۲۰ درصد درمیاد ادامه بدن یا نتیجه نمیگیرم؟

  • 1400/10/26
    0 0

    سلام من که بالای ۱۰ جلسه رفتم کم شد بعد یه مدت بیشتر شد بعد بارداری یا پا به سن بذاری پوست لک پیدا میکنه که زیرش مو های زیر پوستی خیلی بد میشه ...احساس میکنم لیزر فقط جلوی مسیر رشد طبیعی مو رو عوض میکنه به جهت های دیگه هدایت میکنه تا مسیر پوست پیدا کنه بعد چندسال مشخص میشه که چه اشتباهی کردی این تجربه شخصی بوده.. من ازاین دستگاه استفاده نکردم

  • 1400/11/12
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من 6جلسه با دستگاه سایناشور لیزر کردم الان تمام موهام برگشته میخوام دستگاهمو عوض کنم بنظرتون اختلالی تو روند درمان ایجاد میشه موجب برگشت 100%موها نمیشه ایا؟

  • 1400/11/19
    0 0

    سلام من با دستگاه الکساندرایت کندلا جتل لیز آمریکایی یک جلسه رفتم واقعا درد داره پوستمم سبزه است موهامم مشکی بعضی جاهام مثل صورتم وشکمم مشکی ولی نازکتر وکمرنگتر بنظرتون انجام بدم

  • 1400/11/26
    0 0

    سلام ببخشید من یه سوال داشتم میخواستم ببینم افراد کُره ای روی بدنشون مو دارند؟ اگه دارند چطور اونارو از بین میبرند بدکن اینکه ردی و چیزی باسه انگار که از بچگی به دنیا اومدن مو نداشتن؟ ممنون میشم‌جواب برین🌹

  • 1400/12/05
    0 0

    یه سوالی داشتم بعد ۱۰ جلسه لیزر که دورش تموم شد بهم گفتن که اپیلاسیون انجام بدم و یک ماه و نیم دیگه برم برا جلسه شارژ آیا اپیلاسیون تاثیر لیزرم رو از بین میبره ؟؟

  • 1401/01/28
    0 0

    سلام.من موهای ضخیم و پر پشت داشتم و پوستم هم گندمی هست. 6 جلسه لیزر رفتم.اما باز هم موهام رشد میکنن و اتفاقا تعدادشون هم زیاده.دستگاهم مدیا استار بوده.بهم گفتن ممکن هست لیزر لزوما همه ی موها رو از بین نبره و مثلا فقط پنجاه درصد کم کنه.این درسته؟

    • 1401/01/31
      0 0

      سلام وقت بخیر من میخوام برم لیزر بزنم ریشم را آیاممکن هست که مو هایی زعیف در بیاد یک سوال این کلینیک در کجا میباشد

  • 1401/02/22
    0 0

    من دیروز صورتم لیزر کردم موهاش هنوز سر جاشه یعنی چی میشه معلومات بدید ممنون

  • 1401/03/02
    0 0

    سلام من تا الان ۷ جلسه با دستگاه جنتل انجام دادم ، تا جلسه ۴ ام من قرص LD مصرف میکردم ولی بعد از قطع قرص متاسفانه لیرزم اصلا جواب نمیده و حتی بدتر هم شده ،میخواستم ببینم چکار کنم؟

  • 1401/03/06
    0 0

    سلام من مشکل ریزش مو سر سکیی داشتم رفتم لیزر برای زیر بقل و بکینی متسفانه کل موی سرم در اسر لیزر از بین رفت حالا چکار کنم مو سرم بر گرده

  • 1401/03/07
    0 0

    سلام من نمی خواهیم دگه لیزر بزنم مشه با ژلیت دگه استفاده نمی کنیم فقط با نخ

  • 1401/03/09
    0 0

    سلام من بدنم پر از موهای بلند وسیاه است اگه صبح موهای بدنم رو بزنم تا شب درمیان اگه لیزر کنم امکان داره که چه مدت زمان در بیان لیزر روی چنین موهای تاثیر داره یا ن

  • 1401/03/15
    0 0

    سلام من ده جلسه با دستگاه پلاتینیوم پلاس رفتم چندان جوابی نگرفتم جلسه ۱۱ رو دستگاه تتانیوم رفتم،هنوز۴۰درصد موهای بدنم بیرون میاد،پوستم گندمی هست،باید چکار کنم،با چه دستگاهی ادامه بدم،ممنون میشم راهنماییم کنید..

  • 1401/03/17
    0 0

    واقعا به این نتیجه رسیدم لیزر یه چیز بیخود که هیچکی رضایت نداشت اپیلاسیون ازهمه روش ها بهتره مخصوصا واسه اونا که موهای نازک دارن که عالیه

  • 1401/03/23
    0 0

    سلام من تنبلی تخمدان دارم و۹ جلسه رفتم لیزر بادستگاه الکساندردایود.وتاثیری نداشت.جلسه ۱۰ را رفتم جای دیگه بادستگاه الیت بودفک میکنم.و انگار کل موهام برگشته. بنظرشما دیگه کلا جایی نرم؟

  • 1401/05/01
    0 0

    سلام وقت بخیر ببخشید من هشت جلسه رفتم لیزر الان می‌خوام برم جلسه نهم رو یه مرکز دیگه با یک دستگاه دیگه آیا برگشت میکنه؟

  • 1401/05/05
    0 0

    من تازه میخوام لیزبدن کامل ازصورتم گرفته تانوک پاانجام بدم دودلم چکارکنم ایالیزکنم چندجلسه بعددوباره موهابدم درمیادیانه

  • 1401/05/07
    0 0

    سلام خسته نباشید من یه سوال دارم اگه بعد از اتمام لیزر درمانی باردار بشم موهای زاید ام دوباره برمیگردن؟؟؟؟؟؟

  • 1401/05/08
    0 0

    سلام وقت بخیر لطفا کمکم‌کنید من چند ساله دارم‌میرم‌لیزر واس قسمت پیشونیم میخوام بدونم اگر مدتی اون قسمت لیزر نکنم‌رشد میکنه اخه پیشونیم خیلی خراب کرده

  • 1401/05/27
    0 0

    اوووووووه چقد حرف میزنید برای لیزر خط ریش کدوم دستگاه رو پیشنهاد میکنید ۰۹۳۹۹۹۹۴۸۲۸

  • 1401/06/22
    0 0

    سلام من یه سوال داشتم من حدودا ده جلسه لیزر با دستگاه الکساندارت اندیاگ داشتم و خوب نتیجه گرفتم ازش اما دیگه نتونستم توی اون مرکز لیزر برم و مجبور شدم با دستگاه کندلا کار کنم چند روز پیش جلسه اولم رو داشتم و برعکس دفعات قبل موهام ریزش ندارن. این ینن لیزر عمل نکرده؟ یا اگه با همین دستگاه ادامه بدم این مشکل حل میشه؟

  • 1401/08/27
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من پستم گندمی هست و خشک است برم لیزر یا نه و خیلی هم پر مو است بار اولم هست

  • 1401/08/29
    0 0

    ببخشید میگن ۸جلسه لیزر کنی دوباره بعد ۶ماه کل موهای دوباره رشد میکنه ایا این درسته

  • 1401/09/21
    0 0

    سلام من میخام پاهای خوده لیزر بزنم ولی خوب هست یا خیر

  • 1401/11/04
    0 0

    سلام من يك جلسه رفتم ليزر بعد از ١٠ روز كه شيو كردم بازم مو در امده ايا طبيعيه يا دستگاه خوب نبود؟؟!!

  • 1401/11/22
    0 0

    من ازدیدن پیامهاتون پشیمون شدم فردانوبت داشتم برا اولین بار برم کنسل کردم پس هیچی مثل روش‌های قدیمی نیست مخصوصا موبرای قدیم

  • 1401/12/17
    0 0

    سلام من موهای زائد زیاد دارم چانه زیر گردن و بغل گوش.سیاه و ضخیم.میترسم برم و جواب نگیرم.چند بارم‌نوبت گرفتم بیشتر ازبن میترسم که جاهای دیگه صورتم در بیاد بعد لیزر خواهشا تروخدا راهنمای کنید خیلی اذیت میشم

  • 1402/02/11
    0 0

    سلام من 5.6جلسه لیزررفتم میخوام الان باردارشم بعدموهابدنم برمیکرده؟؟ یابایدجلسه هاروکامل کنم اینم بازبرمیگرده یانه؟

  • 1402/02/12
    0 0

    کیست پلی کیستیک دارم دکترم گفتندموهای زائدت(که بسیارزخیم وسیاه هست)ازعلائم بیماریت هست وبایدلیزرکنی آیالیزربرای این بیماری هم جواب میده؟ باتشکرازپاسخگوییتان

  • 1402/04/24
    0 0

    سلام وقتتون بخیر دستگاه انتخابی من برای لیزر کندلا بود ولی جلسه اول به اشتباه با سایناشور لیزر شدم میخواستم ببینم اگه جلسات بعد با کندلا ادامه بدم‌مشکلی پیش میاد؟

  • 1402/08/28
    0 0

    من بعد از دو جلسه لیزر موهای چانه ام در نیومد نمیدونم دیگه برم لیزر یا ن

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید