بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه چیست؟

تاریخ انتشار - ۳۰ شهریور ۱۳۹۸

همه افراد موهای زائد زیادی روی بدن خود دارند، اما بسته به فصل یا الزامات شخصی، ممکن است ترجیح دهند موهای نواحی خاصی از بدن را از بین ببرند.
برخلاف بسیاری از ادعاهای بازاریابی، هیچ درمانی حتی لیزر مو کندلا الکس برای رفع مو نمی تواند به طور دائمی و تا پایان عمر موهای زائد را از بین ببرد. با این وجود روش های مختلفی برای خلاص شدن از شر موها در مدت زمان های مختلف (هفته ها، ماه ها یا مدت های طولانی تر) وجود دارد.
در این مقاله رایج ترین تکنیک های رفع موهای زائد را به همراه فواید، عوارض جانبی و اثربخشی هر یک از آنها بررسی می کنیم:

مو چقدر سریع رشد می کند؟

طبق گفته های آکادمی پوست و موی آمریکا، موهای بدن به طور متوسط طی حدود یک ماه به طول کامل رشد می کنند. البته رشد موها در برخی از نواحی بدن سریعت راست و موهای مردان نیز سریعتر از موهای زنان رشد می کند. به عنوان مثال موهای روی سر می تواند حدود 6 اینچ در سال رشد کند اما موهای ناحیه ابرو در همین مدت زمان کمتر از 0.5 اینچ رشد دارد.
برخی از عوامل می توانند بر سرعت رشد مو تأثیر بگذارند، از جمله تغذیه، داروها و عوامل ژنتیکی.همچنین با افزایش سن ممکن است سرعت رشد مو نیز کند شود.
رشد مو یک فرایند پیچیده است که از عمق فولیکول مو شروع می شود. موها برای تغذیه و رشد برای رسیدن به سطح پوست به خون نیاز دارند. غدد چربی همچنین با چرب و مرطوب نگه داشتن موها در رشد انها نقش مهممی ایفا می کنند.

گزینه های رفع موهای زائد برای شما چیست؟

اصلاح کردن، بخشی از موها را که روی سطح پوست قرار دارند؛ از بین میبرد، به همین دلیل مو ها خیلی سریع دوباره رشد می کنند. بند انداختن  یا اپیلاسیون، موها را از ریشه جدا میکند، که به کند شدن رشد مجدد آنها کمک می کند. اما حتی با استفاده از بند انداختن یا موم نیز، احتمالاً طی چند هفته موها دوباره رشد می کنند.
اگر به دنبال راه حل های طولانی تری برای از بین بردن موهای زائد هستید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که سایر روش های از بین بردن موهای زائد برای همیشه را نیز در نظر بگیرید. روش های زیر نسبت به توانایی که در از بین بردن موها برای مدت زمان طولانی دارند؛ رتبه بندی شده اند.

الکترولیز

الکترولیز شامل استفاده از فرکانس های رادیویی موج کوتاه است که از طریق سوزن های ریزی که مستقیماً در فولیکول های مو قرار می گیرند منتشر می شود. هدف این است که امواج ساتع شده فولیکول مو را از بین ببرد تا رشد موهای جدید تحریک نشود. الکترولیز یک روش دائمی رفع موهای زائد است که از یک دستگاه مخصوص برای جلوگیری از رشد مو با استفاده از انرژی شیمیایی یا گرما استفاده می کند. سپس، فولیکول های مو با بند انداختن  برقی کوچک برداشته می شوند. اگرچه الکترولیز دائمی است، اما میزان جلسات لازم برای دستیابی به حذف دائمی موهای زائد به خاطر ژنتیک هر شخص متفاوت خواهد بود. الکترولیز می تواند بسیار پرهزینه باشد و به یک متخصص ماهر نیاز دارد تا درمان را انجام دهد.
بر خلاف سایر گزینه های رفع موهای زائد برای همیشه، الکترولیز یک راه حل دائمی تایید شده توسط سازمان غذا و دارو است. با این حال، برای بهترین نتیجه، باید جلسات درمانی متعددی را بگذرانید که مدت زمان هرکدام نیز بسیار طولانی است.
الکترولیز را می توان در هر جای بدن انجام داد و برای انواع پوست ها موثر است. از عوارض جانبی احتمالی الکترولیز می توان به قرمز شدن پوست یا زخم شدن آن اشاره کرد. رایج ترین عارضه جانبی درد و قرمزی ناشی از تحریک پوست است. عوارض جانبی نادر اما جدی شامل زخم و عفونت به خاطر سوزنها و همچنین کلوئیدها (رشد بیش از حد بافت زخم) است.
از آنجا که الکترولیز برای نتیجه دهی به زمان زیادی احتیاج دارد، برای مناطق کوچک مانند پشت لب یا چانه بهتر است. خانمهایی که موهای سفید یا بلوند دارند و نمی توانند لیزر یا IPL انجام بدهند، ممکن است نتیجه مناسبی از الکترولیز بگیرند.
برای نتیجه گرفتن از الکترولیز احتمالاً باید هر 1-2 هفته یکبار جلسات را تکرار کنید تا زمانی که بیشتر موها از بین بروند. این روش برای نواحی وسیع بدن اصلا توصیه نمی شود چون مدت زمان آن بسیار طولانی است.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از بهترین گزینه های از بین بردن موهای زائد برای همیشه است. مانند الکترولیز، این درمان نیز فولیکول مو را هدف قرار می دهد. این روش با آسیب رساندن به فولیکول با لیزرهای پر حرارت کار می کند تا رشد موهای جدید متوقف شود.
لیزر موهای زائد شبیه IPL است، با این حال درمان با لیزر از یک طول موج واحد برای هدف قرار دادن فولیکول های مو استفاده می کنند، به جای اینکه نور با طیف گسترده ای استفاده شود (که دقت آن پایین تر می آید). لیزر برای جلوگیری از رشد مجدد موها، روی جذب حداکثر گرما توسط فولیکول موهای منطقه تحت درمان تمرکز دارد، در حالی که نور طیف گسترده ای که در IPL استفاده می شود، تکه های بزرگتر مو را در طول موج های مختلف هدف قرار می دهد. شما می توانید لیزر موهای زائد را در کلینیک و یا در خانه به کمک دستگاه های لیزر خانگی انجام دهید. اگرچه لیزر روشی بسیار کارآمد و آسان است، اما درمان های لیزر و IPL در صورت انجام نادرست انجام می توانند باعث سوزش و تحریک پوست شوند.
براساس گفته های  کندلا، لیزر موهای زائد به استثنای ناحیه چشم، در هر مکانی روی بدن قابل انجام است. این روش درمانی در افرادی که رنگ پوست روشن دارند و موهای تیره دارند بهتر عمل می کند.
مانند الکترولیز، لیزر موهای زائد برای گرفتن بهترین نتیجه به چندین جلسه درمانی نیاز دارد. بسته به منطقه تحت درمان، ممکن است شما نیاز به حدود چهار تا شش جلسه درمانی داشته باشید که بین چهار تا هشت هفته از هم فاصله دارند. هم چنین ممکن است لازم باشد که هر 6 تا 12 ماه یک بار دوباره جلسات درمانی داشته باشید.
لیزر و IPL در هر نقطه از بدن عمل می کنند. برای خانم هایی که موهای تیره دارند و پوست روشن دارند لیزر گزینه بهتری است. لیزر موهای زائد روی موهای سفید کار نمی کند و به خوبی موهای تیره روی موهای بلوند نیز تاثیر نمی گذارد.
در بیشتر موارد، از بین بردن موها با لیزر کندلا الکس چند ماه به طول می انجامد و در بعضی موارد ممکن است سالها ادامه داشته باشد. هنگامی که موها دوباره رشد می کنند، اغلب ظریف تر و نازک تر هستند. با این حال، لیزر موهای زائد، رفع دائمی موها را تضمین نمی کند.
تورم یا قرمزی از عوارض جانبی احتمالی لیزر مو هستند. از آنجا که احتمال سوختگی و ایجاد جای زخم روی پوست نیز وجود دارد، بهتر است لیزر درمانی را با حضور پزشک متخصص لیزر انجام دهید.
شایع ترین عارضه لیزر سوزش و قرمزی پوست است، که معمولاً بعد از چند ساعت از بین می رود. این روش درمانی همچنین می تواند باعث ایجاد تغییرات موقتی رنگدانه بویژه در پوست هایی با رنگ های تیره شود. عوارض جانبی جدی تر شامل تاول زدن و زخم شدن است اما این عوارض بسیار نادر هستند.

لیزر خانگی

درمان با لیزر خانگی IPL با استفاده از نوری با طیف گسترده برای هدف قرار دادن فولیکول های مو، رشد مو را کاهش می دهد. شما می توانید درمان های حرفه ای IPL را در کلینیک ها دریافت کنید یا این کار را خودتان در خانه با دستگاه دستی IPL انجام دهید. این روش از بین بردن مو به بهترین شکل روی موهای تیره عمل می کند و می تواند باعث رفع دائمی مو در حداقل 4 تا 12 درمان با استفاده مداوم و منظم شود. اما متاسفانه درمان با این دستگاهها بسیار طولانی است و به عنوان مثال برای رفع موهای زائد یک ناحیه کوچک مانند پشت لب باید حدود 1 ساعت وقت گذاشت درصورتیکه درمان پشت لب با لیزر کندلا الکس در کمتر از 5 دقیقه انجام می گیرد.

کرم های موبر

اگر ایده یا هزینه الکترولیز یا لیزر موهای زائد را دوست ندارید، ممکن است بخواهید در مورد کرم های موبر با متخصص پوست خود صحبت کنید.
به طور خاص یک نوع از این کرم ها با نام آمپولوریتین (Vaniqa) شناخته می شود که شما دو بار در روز به مدت یک ماه آن را استفاده می کنید. این کرم با مهار تولید آنزیم هایی که باعث تحریک رشد مو می شوند کار می کند. این کرم موها را برطرف نمی کند، اما سرعت رشد آنها را کند کرده و باعث می شود آنها ظریف تر و نرم تر شوند.
طبق مطالعه ای در مورد این درمان، نتایج می توانند تا هشت هفته ادامه داشته باشند، پس از آن می توانید روند کار را دوباره شروع کنید.
اولفورنیتین فقط برای موهای صورت کار می کند و برای خانم ها مناسب تر است. برخی از عوارض جانبی ممکن است شامل سوزش و آکنه به خاطر اختلالاتی در فولیکول مو باشد.
این کرم اغلب همزمان با لیزر یا اصلاح استفاده می شود که باعث میشود که بین هر بار لیزر یا اصلاح شما فاصله زمانی بیشتری وجود داشته باشد.

از بین بردن مو با بند انداختن  یا وکس

گزینه ای برای مناطق کوچکتر از بدن شما، استفاده از بند انداختن و یا اپیلاسیون حرفه ای است که توسط یک متخصص زیبایی انجام میشود. وقتی مو به این روش برداشته شود، مستقیماً از ریشه کنده می شود. بسته به سرعت رشد موهای شما، نتایج این روش ها ممکن است تا دو تا هشت هفته باقی بمانند.
این گزینه ارزان تر از لیزر موهای زائد یا الکترولیز است، اما در طول سال نیاز به تکرار مداوم این روش خواهید داشت.
در حالی که می توان از بند انداختن  روی هر قسمت از بدن استفاده کرد (البته برای استفاده روی مناطق کوچکی از صورت مناسب تر است)، اما اپیلاسیون نباید در اطراف دستگاه تناسلی، نوک سینه ها، گوش ها یا مژه ها انجام شود. همچنین باید از استفاده موم بر روی واریس، خال یا زگیل یا روی پوستی که دچار آفتاب سوختگی شده جلوگیری کنید.
رایج ترین عوارض جانبی استفاده از بند انداختن  و موم زدن حرفه ای سوزش پوست است، اما این معمولاً موقتی است و از بین میرود.
قبل و بعد از بند انداختن، آن را با استفاده از الکل تمیز کنید تا احتمال ابتلا به عفونت کاهش یابد. معمولا نتایج بند انداختن  بین سه تا هشت هفته پس از هربار استفاده باقی می مانند.
یکی از عوارض احتمالی بند انداختن  این است که می تواند باعث شود که مو در زیر پوست رشد کند و باعث ایجاد موهای زیرپوستی شود.
نتایج اپیلاسیون میتوانند بین سه تا شش هفته باقی بمانند. از عوارض جانبی اپیلاسیون می توان به این موارد اشاره نمود: قرمزی و التهاب پوست، درد در حین اپیلاسیون، خارش و ایجاد آکنه. بند انداختن همچنین می تواند در اطراف فولیکول های مو باعث ایجاد عفونت شود. هرچه بیشتر تعداد دفعات بیشتری اپیلاسیون کنید احتمال ابتلا به عفونت کمتر است. 
یکی از چالش های اپیلاسیون این است که موها برای اپیلاسیون کردن باید حداقل 1/4 اینچ طول داشته باشند. بنابراین موها باید چند هفته قبل از اپیلاسیون رشد کنند و روی پوست ظاهر نامناسبی پیدا خواهند کرد. درصورتیکه در روش لیزر مو کندلا الکس می توانید پیش از تکمیل دوره درمان هر زمان که بخوهید با شیو کردن موهای زائد خود را رفع کنید.

استفاده از مواد شیمیایی برای رفع موهای زائد (Chemical depilation)

این روش درمانی شامل یک ژل یا کرم بدون نسخه است که شما روی پوست خود قرار می دهید. این کرم ها با تضعیف پروتئینی در موهای شما به نام کراتین کار می کنند که باعث می شود موها از بین بروند و به راحتی از روی پوست پاک شوند.
depilation فولیکول مو را هدف قرار نمی دهد، بنابراین نتایج ممکن است فقط حدود دو هفته ادامه یابد. با این حال، این یک گزینه ارزان است که می توانید در خانه انجام دهید.
اطمینان حاصل کنید که از کرم مناسب برای منطقه ای که می خواهید موها را از بین ببرید استفاده می کنید. برخی از کرم ها برای صورت فرموله می شوند، و برخی دیگر برای بدن یا ناحیه تناسلی.
این ایده خوبی است که قبل از استفاده از این مواد روی نواحی وسیع بدن، ابتدا ناحیه کوچکی از پوست خود را تست کنید تا از عدم بروز عوارض جانبی این درمان شامل سوختگی های شیمیایی  و تاول زدن اطمینان حاصل کنید.
این مواد با حل کردن موها عمل می کنند و می توانند در صورت ماندن بیش از حد روی پوست، به پوستتان آسیب بزنند یا آن را حساس کنند. برای جلوگیری از بروز این مشکلات، مراحل توصیه شده استفاده از آنها را با دقت دنبال کنید.

استفاده از دارو ها برای تنظیم هورمون ها

گاهی یائسگی یا شرایطی مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک می تواند باعث رشد اضافی مو شود. در این موارد، پزشک شما ممکن است دارویی مانند قرص های ضد بارداری را برای کاهش میزان هورمون های مرتبط با رشد مو پیشنهاد دهد. در این شرایط بهتر است پیش از شروع هرگونه درمان برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه مانند لیزر مو کندلا الکس، درمان دارویی خود را تکمیل کنید.


مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1399/01/16
    19 17

    برای لیزر

    • 1399/04/30
      2 2

      لیزر عالیه

    • 1399/12/02
      0 0

      حالا واقعا تعصیر داره من میخام دیگه رشد نکنه

  • 1399/02/10
    8 2

    سلام‌ خسته نباشد ببخشید‌ من‌ گردنم مو‌ اضافه‌ داره‌ آیا‌ کدام‌ راهی‌ است‌ ک‌ برای‌ همیشه‌ گم‌ شوه‌؟ تشکر

    • 1399/02/11
      0 0

      سلام میتونید لیزر رو امتحان کنید

    • 1399/05/22
      1 0

      من از لیزر استفاده کردم ولی اصلا از بین نرفتن تازه بیشتر هم شدن بنظرتون باید برم دکتر و با دارو رفع کرد؟

    • 1399/06/01
      0 0

      لیزر تا چنده وقت جواب میده آیا لیزر برای همیشه جواب میده

    • 1399/08/26
      0 0

      ببخشید ایا راسته که میگن لیزر سرژان زا هست؟

    • 1399/12/23
      0 0

      سلام عزیزان من روی بینی موهای زیادی دارم که منوتاحدافسردگی برده چه راهی بجزلیزرکردن هست ممنون میشم بگید.

  • 1399/02/13
    3 6

    سلام موهای من خیلی سریع رشد میکنه تازه زخیم هم هست یه روش ارزون و دائمی میخواستم

    • 1399/02/13
      1 0

      سلام هیچ روشی برای از بین بردن موهای زائد بطور دائم وجود نداره اما بهترین روش در حال حاضر لیزر موهای زائده؛ که بعد دوره ی 6 جلسه ای 90% موهاتون ریزش پیدا میکنه.

    • 1399/06/01
      0 0

      لیزر تا چنده وقت جواب میده ایا

    • 1399/08/29
      0 0

      سلام میتونید از صمغ عربی یا همون موم سرد استفاده کنید ، بعد چندبار استفاده معجزه اون رو ببینید ، میتونید از بیرون تهیه کنید یا خودتون درست کنید

  • 1399/02/14
    5 3

    سلام من یه روش طبیعی برای از بین بردن کامل موهای صورتم میخوام

    • 1399/02/15
      0 0

      سلام هیچ روشی برای از بین بردن موهای زائد بطور دائم وجود نداره اما بهترین روش در حال حاضر لیزر موهای زائده؛ که بعد دوره ی 6 جلسه ای 90% موهاتون ریزش پیدا میکنه.

    • 1399/06/16
      0 0

      برای کل بدن چقدر در میاد ۶ جلسش

    • 1399/06/16
      0 0

      سلام هزینه های هر جلسه تو قسمت تعرفه موجوده

  • 1399/02/14
    1 6

    سلام من یه روش طبیعی برای از بین بردن کامل موهای صورتم میخوام

    • 1399/02/15
      0 0

      سلام پاسخ داده شد.

    • 1399/06/10
      0 0

      موهای زیر بغلم و... زیادند چکار کنم

    • 1399/06/16
      0 0

      سلام میتونید لیزر کنید.

    • 1400/01/08
      0 0

      سلامپس در کشور های خارجه چگونه بدنشون هیچ مویی نداره و اونا چیکار میکنن.؟

  • 1399/02/15
    3 2

    برای خلاص شدن از شر موهای پا باید چکار کرد

    • 1399/02/18
      0 0

      سلام میتونید لیزر کنید.

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام من موزائدموچه جوری میتونم تایک ماه ازبین بره چیکارکنم

  • 1399/02/15
    5 1

    سلام من موهای بدنم خیلی زخیم وبلندوزیادزودرشدمیکنه وبعدازتمیزکردن کلی خارش وجوش میزنه بدنم خیلی اذیت شدم روشی دائمی وارزان میخواستم

    • 1399/02/18
      0 2

      سلام بهترین روش در حال حاضر لیزره

    • 1399/11/10
      0 0

      سلام من چونه ام مو زائد داره چکار کنم دو سال پیش لیزر انجام دادم جواب نداد میشه بگین من چکار کنم دوباره آیا واقعا درسته بزاریم مو رشد کنه بیاد بعد با ژیلت بزنیم بعد اگلیزرکنیم

  • 1399/02/15
    1 0

    سلام موی بدن من خیلی زیادزخیم است وزودرشدمیکندوبعدازتمیزکردن زودرشدمیکنه وبدنم به خارش وجوش میزنه درمان دائمی ارزون میخواستم

    • 1399/02/18
      0 0

      سلام پاسخ داده شد.

  • 1399/02/28
    5 2

    سلام من روی الت تناسلی مردانه تا زیر ختنه گاه تعدادی مو روییده میتوان لیزر انجام داد؟

    • 1399/02/30
      0 2

      خیر

    • 1399/09/29
      1 0

      سلام الان ایشون باید چکار کنه

  • 1399/02/30
    0 3

    برای از بین بردن همیشگی موهای زائد زیر بغلم و اطراف تناسلی چیکارکنم

    • 1399/02/30
      0 0

      سلام درمان دائمی واسه از بین بردن موهای زائد وجود نداره اما درحال حاضر بهترین روش لیزره.

  • 1399/02/31
    3 0

    سلام من نمی دونم برای مو های زائدبدنم چه کار دائمی وسریع انجام بدم لطفا منو راه نمایی کنید

    • 1399/03/01
      0 0

      سلام راه دائمی فعلا وجود نداره. اما لیزر در حال حاضر بهترین نتیجه رو میده.

    • 1399/06/31
      0 0

      از بوردن مویه بدن

  • 1399/02/31
    3 1

    سلام من نمی دونم برای مو های زائدبدنم چه کار دائمی وسریع انجام بدم لطفا منو راه نمایی کنید

    • 1399/03/01
      0 0

      سلام پاسخ داده شد.

    • 1402/08/06
      0 0

      روغن مورچه اگه اصلش رو گیر بیاری کامل از بین میبره

  • 1399/03/02
    5 1

    ﻣﻦ اﺯ ﻣﻮﻫﺎﻱ اﺿﺎﻓﻲﺻﻮﺭﺕ اﻡ ﺭﻧﺞ ﻣﻴﺒﺮﻡ ﻣﻴﮕﻦ ﻟﻴﺰﺭ ﺑﺎﻋﺚ ﻟﻜﻪ ﺟﻠﺪ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﭼﻲ ﻛﺎﺭ ﻛﻨﻢ ﺳﻦ ﻣﺎ 17 اﺳﺖ

    • 1399/03/06
      0 0

      سلام اگه لیزر با تنظیمات مناسب انجام بشه مشکلی ایجاد نمیکنه. اما بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/03/02
    0 0

    ﺳﻼﻡ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﻦ ﻣﻮﻫﺎﻱ اﺿﺎﻓﻲ ﺯﻳﺎﺩ ﺩاﺭد ﻣﻴﮕﻦ ﻟﻴﺰﺭ ﺻﻮﺭﺕ را ﻟﻜﻪ ﻣﻴﻜﻨﺪ ﻣﻪ ﭼﻲ ﻛﺎﺭ ﻛﻨﻢ

    • 1399/03/06
      0 0

      سلام پاسخ داده شد.

  • 1399/03/04
    0 0

    سلام من وقتی از تیغ یا ژیلت استفاده میکنم از پاهام خون میاد و قرمز میمونه باید چکار کرد ک اینطوری نشه

    • 1399/03/06
      0 0

      سلام از کرم موبر استفاده کنید.

    • 1399/04/02
      0 0

      لیزر کن

    • 1399/12/29
      0 0

      خب عزیزم میتونی اپیلاسیون بکنی بعد از هر اپیلاسیونی ک انجام دادی از ژل بعد از اپلاسیون استفاده کن گلم ن بدنت جوش میزنه ن قرمز میشه اگه ادامه بده موهای بدنتم خیلی کم میشه مثل اینه ک ۷۰درصد موهات میریزه

  • 1399/03/09
    1 0

    سلام من ۱۷ سالمه روی صورتم کلی مو های زائد وجود داره باید چیکار کنم

    • 1399/03/10
      0 0

      سلام لیزر راه حل خوبیه اما بهتره تا 1،2 سال دیگه صبر کنید.

  • 1399/03/11
    6 2

    سلام من زیرچانه وگردنم زیادموداره وکم کم به صورتم رسیده وکله بدنم مثله مرداموهای ضخیم وکلفته وزیاده افسردگی گرفتم برای موهای زاعدوکلفت بایدچکارکنم دوبارلیزرکردم بیشترشدکخ کمترنشد

    • 1399/03/12
      0 0

      سلام تو جلسات اول، صورت ممکنه یکم موهاش زیاد شه و بعد به تدریج کم شه. میتونید با پزشک متخصص هم مشورت کنید.

    • 1399/03/13
      0 0

      خوب بود نظرت

  • 1399/03/13
    0 1

    سلام می خواستم بدونم کم خرج ترین راه برای از بین بردن همیشگی موهای زائد چیست

    • 1399/03/17
      0 0

      سلام در حال حاضر لیزر بهترین راه است

  • 1399/03/15
    1 0

    قیمت یکبار لیزر چند میشه

    • 1399/03/17
      0 0

      سلام هزینه های هر جلسه تو قسمت تعرفه موجوده.

  • 1399/03/15
    1 0

    قیمت یکبار لیزر چند میشه

    • 1399/03/17
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/03/15
    0 0

    قیمت یکبار لیزر چند میشه

    • 1399/03/17
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/03/16
    0 0

    سلام ۴۰ ساله هستم گونه و بالای ابروهام موهای زیادی وضخیم میباشد و هر چند وقت اونها رو از ریشه در میارم لطفا بگید چه کنم راحت بشم

    • 1399/03/17
      0 0

      سلام میتونید لیزر کنید

  • 1399/03/24
    1 0

    سلام من 15 سالمه و زیر چونم و خود چونم مو داره و حتی بند هم که میندازم بیشتر میشه من جز لیزر میخوام یه راه بهتر و امتحان کنم که از موهام راحت بشم

    • 1399/04/01
      0 0

      سلام فعلا بهترین درمان لیزره که بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/03/25
    0 2

    سلام ببخشید من 14 سالمه میخواستم بپرسم دختران و زنان خارجی برای از بین بردن موهای بدنشون چیکار میکنن که اصلا مو ندارن و موهاشون در نمیاد اگه میشه بگید. بعد درمورد موهای زائد چیکار کنیم که برای همیشه از بین برن اگه از الان شروع کنم تا مثلا 18 سالگی از بین میرن یا نه. ممنون

    • 1399/04/01
      0 1

      سلام شما بهتره تا 18 سالگی صبر کنید و بعد برای لیزر اقدام کنید.

  • 1399/03/25
    0 0

    سلام ببخشید من 14 سالمه میخواستم بپرسم دختران و زنان خارجی برای از بین بردن موهای بدنشون چیکار میکنن که اصلا مو ندارن و موهاشون در نمیاد اگه میشه بگید. بعد درمورد موهای زائد چیکار کنیم که برای همیشه از بین برن اگه از الان شروع کنم تا مثلا 18 سالگی از بین میرن یا نه. ممنون

    • 1399/04/01
      0 1

      پاسخ داده شد.

  • 1399/03/28
    0 2

    سلام شنیدم که میگن با کوبیدن سوزن روی مو های زاید مو ها از بین می روند

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام تا حالا از این روش چیزی نشنیدم.

    • 1399/12/05
      0 0

      سلام شندیم موهایه زایده بدن علاجش باانمپول میشه ایا درست است

  • 1399/04/03
    0 0

    سلام من میخوام موهای زائد بدنمو لیزر کنم میخواستم بدونم قیمتش چنده

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام هزینه ها تو قسمت تعرفه موجوده.

  • 1399/04/03
    1 0

    من خیلی شنیده م که لیزر خیلی خطرداره ,واسه همین دنبال یک کرم موبردائمی هستم که بتونم حداکثر چه ن ماه ازش استفاده کنم وبرای همیشه ازشرموهای زائد خلاص شم ,خلاصه لطفا اگه همچین چیزی سراغ دارید بگید

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام هیچ روشی برای از بین بردن دائمی موهای زائد وجود نداره.

    • 1399/04/15
      0 0

      استفاده 6 ماه مداوم از کرم هیرسوتان باعث ازبین رفتن موهای زائد صورت میشه

    • 1399/04/16
      0 0

      سلام هیچ روشی برای از بین بردن کامل و بدون برگشت مو وجود نداره.

    • 1399/11/03
      0 0

      کرم هیرسوتان از کجا بیارم

  • 1399/04/04
    0 1

    هزینه لیزر زیر نظر متخصص چقدر؟

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام هزینه ها تو قسمت تعرفه موجوده.

    • 1400/04/19
      0 0

      من حتا در روی سینه ام موهای زاید دارم چیکار کنم

  • 1399/04/04
    0 0

    هزینه لیزر زیر نظر متخصص چقدر؟

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام هزینه ها تو قسمت تعرفه موجوده.

  • 1399/04/04
    0 0

    هزینه لیزر زیر نظر متخصص چقدر؟

    • 1399/04/04
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/10
    0 0

    ببخشید لیزر باعث میشه ریشه مو ضعیف شه؟و کم بشن؟

    • 1399/04/11
      0 0

      سلام بله

  • 1399/04/12
    0 0

    درود . خواستم بدونم الکترولیز بازده درمانی بالاتر داره یا لیزر موهای زائد؟ و اینکه الکترولیز هم مثل لیزر بعد دوره ای خاص باز هم نیاز به انجامش هست یا نه. سپاس

    • 1399/04/14
      0 0

      سلام الکترولیز برای موهای سفید و روشنه که با لیزر از بین نمیره و بجاش از الکترولیز استفاده میشه.

  • 1399/04/20
    0 1

    یعنی حتی با لیزر هم مو ها کاملا از بین نمیره؟ و بعد از تموم شدن دوره های لیزر اگه طبق متن بالا هنوز کمی مو باقی مونده باشه نمیشه بازم لیزر کرد؟یا باید اون ۱۰ درصد باقی مونده از موهای زائد رو با روش های دیگه از بین ببریم؟

    • 1399/04/21
      0 0

      سلام خیر کامل از بین نمیره و با جلسات بیشتر، موها کمتر و سرعت رشد و ضخامتشون کم میشه.

    • 1399/04/27
      0 0

      ببخشید دلیلش چیست که موها زائیدبطور دایم از بین نمیره

    • 1399/04/28
      0 0

      سلام چون بدن به طور دائم ریشه سازی میکنه

  • 1399/04/21
    0 1

    سلام آیا روش خانگی برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه وجود داره ؟ بجز لیزر چه روش های کم هزینه تری هست ؟

    • 1399/04/21
      0 0

      سلام هیچ روشی دائمی نیست. فعلا لیزر بهترین روشه اما اپیلاسیون هم روش خوبیه.

  • 1399/04/21
    0 1

    سلام ببخشید من مو های بور و کم حجم دارم ولی در ساق پا کمی مو های زائد وجود دارد چه روشی برای از بین بردن بهتر هستش

    • 1399/04/22
      0 0

      سلام واسه موهای زائد، لیزر بهترین گزینس. اما رو موهای بور و پرزی جواب نمیده.

  • 1399/04/23
    0 0

    سلام من به جای 8 جلسه 15 جلسه کل بدنم را لیزر کردم اما باز برگشت نتیجه ندیدم چه کنم

    • 1399/04/23
      0 0

      سلام میتونید دستگاهتونو عوض کنید.

  • 1399/05/05
    2 0

    سلام خسته نباشید من پوستم سبزست وخیلی پرموهستم تمام بدنم موی ضخیم داره چیکاکنم

    • 1399/05/06
      0 0

      سلام میتونید لیزر کنید.

  • 1399/05/06
    0 0

    من ۱۴ سالمه به جز لیزر به روش خانگی دیگری وجود نداره؟

    • 1399/05/07
      0 0

      سلام میتونید اپیلاسیون کنید.

    • 1399/05/18
      0 0

      سلام من روشی میخام ک خانگی و ارزون باشه به طور مداوم ازش استفاده کردم مو بدنم کم یا ازبین بره

    • 1399/05/23
      1 0

      سلام بهترین روش خانگی اپیلاسیونه اما با هیچ روشی موی زائد کامل از بین نمیره

  • 1399/05/16
    0 0

    سلام من ۱۲ سالمه موهای زائدمن خیلی زیاد میشه از لیزر استفاده کنم یا سنم کمه فعلا

    • 1399/05/21
      0 0

      سلام خیر بهتره تا 18 سالگی صبر کنید

  • 1399/05/16
    0 1

    ببخشید اپلاسیون ریشه ی موهارو نازک میکنه

    • 1399/05/21
      0 0

      سلام بله موهارو نازک میکنه

  • 1399/05/19
    0 0

    سلام من چجوری میتونم موهای دستم رو ازبین ببرم

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام با هیچ روشی کامل از بین نمیره اما فعلا بهترین روش لیزره

  • 1399/05/19
    0 0

    سلام من چجوری میتونم موهای دستم رو ازبین ببرم

    • 1399/05/21
      0 0

      سلام با هیچ روشی کامل از بین نمیره اما فعلا بهترین روش لیزره

  • 1399/05/19
    0 0

    سلام من چجوری میتونم موهای دستم رو ازبین ببرم

    • 1399/05/22
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/05/20
    0 0

    واقعا که من راضی نیستم از کسایی که تبلیغ میکنن این کرم خوبه مثلا رازیانه یاکرم های دیگه اینقدر هزینه میکنیم اخرش هم موهای زاید ازبین نمیره .هیچ وقت از ژیلت یاتیغ استفاده نکنید موی زاید من بخاطر استفاده ازاین چیزاس

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام در صورتی که لیزر انجام بشه، استفاده از ژیلت در حد 1 2 بار در ماه، موردی نداره. در غیر این صورت بهتره از روشهای دیگه استفاده بشه.

    • 1400/08/21
      0 0

      سلام لیزر برای همیشه موهایش زاهد مارا از بین میبرد یانه

  • 1399/05/20
    1 0

    سلام من ب تازگی مواهای زخیمی زیر چونه و اطراف سینه هامو و روی شکمم رشد میکنه تا حالا دست نزدم ترسیدم بدتر شه آیا لیزر جواب میده؟؟

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام اگه کرکی نباشه لیزر جواب میده.

  • 1399/05/21
    0 0

    سلام چطوری موهای بدن مونو لیزر کنیم؟

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام با کلینیک های لیزر تماس بگیرید وقتتون رو هماهنگ کنید.

  • 1399/05/26
    0 0

    موهای پام خیلی زیادن به طوری که هرکس میبینه فکر میکنه شلوار پشمی پامه یه روش خانگی یا اسم یه دارو بگید

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بهترین درمان واسه شما لیزره. اما میتونید با پزشک متخصص واسه درمان خانگی مشورت کنید.

  • 1399/05/26
    0 1

    سلام من ۱۳ سالمه ایابه جز لیز بزا از بین بردن موهای زاید دست و صورتم کار دیگم میتونم بکنم

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام تا 18 سالگی میتونید اپیلاسیون کنید.

  • 1399/05/31
    0 0

    سلام ببخشید من 15 سالمه و می‌خوام سبیل هام از بین بره یا کم شه و نمی‌خوام از لیزر یا اپیلاسیون استفاده کنم شما راه حلی دارین لطفا

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بهترین راه واسه شما اپیلاسیونه ژیلت باعث ضخیم و زیاد شدن موهاتون میشه.

  • 1399/06/01
    0 0

    لیزر تا چنده وقت جواب میده آیا لیزر برای همیشه جواب میده

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام خیر دائمی نیست.بعد جلساتتون باید واسه شارژ برید

  • 1399/06/03
    0 0

    سلام ببخشید راهی برای ازبین بردن موهای ابرو هست جند وقته تیغ میزنم خیلی بربشت شده.الکترولیز جواابه خودم بگیرم

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام الکترولیز واسه موهای سفیده

  • 1399/06/08
    0 0

    آیا جاهای خصوصی هم میشه لیزر کرد؟

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام بله میشه

  • 1399/06/08
    0 1

    هزینه کل بدن چه قدر میشه؟

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام هزینه ها تو سایت موجوده

  • 1399/06/09
    0 0

    سلام

  • 1399/06/09
    0 0

    قیمت لیزر؟ ؟

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام تو قسمت تعرفه موجوده

  • 1399/06/10
    0 0

    سلام من در قسمت کمر و کل پا و آلت تناسلی موهای زائد پرپشت و ضخیمی دارم.بهترین روش برای درمان چیه؟

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام میتونید لیزر کنید

  • 1399/06/10
    1 0

    باسلام و خسته نباشید من 16سالمه از 12سالگی موهای صورتم دراومدن ولی با تیغ میزدم الان چندسالی هست با بند انجام میدم ولی خیلییی زود‌موهای صورتم رشد میکنه و ضخیم هم هست حداقل هفته ای یه بار یا دوبار باید بند بندازم کل صورتم داغون شده از بس بند انداختم لطفا اگ میشه یه روش بهم معرفی کنید که یکم دیرتر یا حداقل به صورتم آسیب نزنه ممنون میشم اگ پاسخ بدید🙏

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام میتونید اپیلاسیون کنید.

  • 1399/06/10
    0 0

    سلام من پر موآم

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام لیزر برای درمان پرمویی روش خوبیه

  • 1399/06/12
    0 0

    سلام من روی کمر و پاها و آلت تناسلی موهای بسیار زیادی دارم چه راه حلی پیشنهاد میکنید؟

    • 1399/06/13
      0 0

      سلام لیزر

  • 1399/06/14
    0 0

    باسلام ببخشید زیر بغلم تازه داره مو درمیاره چه کار کنم تا بزرگ تر نشه و از بین بره؟؟

    • 1399/06/15
      0 0

      سلام راهی واسه از بین بردن دائمی موهای زائد وجود نداره اگه قصد لیزر ندارید، بهتره که ژیلت و تیغ و کرم مو بر استفاده نکنید تا زیادتر و ضخیمتر نشه.

  • 1399/06/14
    0 0

    باسلام ببخشید زیر بغلم تازه داره مو درمیاره چه کار کنم تا بزرگ تر نشه و از بین بره؟؟

    • 1399/06/15
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/14
    0 0

    باسلام ببخشید زیر بغلم تازه داره مو درمیاره چه کار کنم تا بزرگ تر نشه و از بین بره؟؟

    • 1399/06/15
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/19
    1 0

    من موهای ذائد روی چونم‌ وگردنم‌ سینه هام وروی‌ پستانهام‌ زیاده وخیلی هم ضخیم هستش واقعا از دسته‌ این موها خسته شدم و خجالت می کشم خواهش میکنم به من یه راهی نشون بدین

    • 1399/06/19
      0 0

      سلام میتونید لیزر کنید

  • 1399/06/19
    0 0

    من ۲۲ سالمه‌ و موهای ذائد روی چونه هام گردنم وسینه‌ هام و روی‌ صورتم موهای سیاه وضخیم‌ دارم نمیدونم چیکار کنم لطفا یه راهی به من نشون بدین

    • 1399/06/19
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/20
    0 0

    سلامی خسته نباشید من 20 سلامی پاهام زیاد مو داره چکار کنم که دیگر بیرون نیاید راهنمایی کنید

    • 1399/06/22
      0 0

      سلام هیچ روشی برای از بین بردن دائمی موها وجود نداره اما با لیزر میتونید سرعت رشد و ضخامت مو رو تا حد زیادی کم کنید.

  • 1399/06/20
    0 0

    سلامی خسته نباشید من 20 سلامی پاهام زیاد مو داره چکار کنم که دیگر بیرون نیاید راهنمایی کنید

    • 1399/06/22
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/31
    0 1

    سلام ببخشید من میخوام برم لیزر دائم بدن ولی خیلیا میگن بعد ازدواج خطر نازایی داره می خواستم بدونم واقعا اینطوره احتمال نازایی هست یا نه؟

    • 1399/07/01
      0 0

      سلام خیر مشکلی ایجاد نمیشه

  • 1399/07/12
    1 0

    من برای ازبین بردن موی اضافه صورتم چه کنم از لیزر استفاده کنم یا رای دگری است بعضی از نخ یا نوچینک استفاده میکنند درست است یانی برای داءم

    • 1399/07/12
      0 0

      سلام اگه پرزی نیست میتونید لیزر کنید.

  • 1399/07/12
    0 1

    ایا این لیزر تو مغازه هم است واسه فروش

    • 1399/07/12
      0 0

      سلام خیر.

  • 1399/07/12
    0 0

    سلام.موهای زائد سوراخ مقعد رو میشه لیزر کرد؟

    • 1399/07/12
      0 0

      سلام اگه منظورتون دورشه بله میتونید.

  • 1399/07/13
    0 0

    سلام من میخوام برای همیشع ازدست موهای دستم خلاس بشم میخوام ازداروخانگی استفاده کنم باید چـکار کنم

    • 1399/07/14
      0 0

      سلام روش دائمی وجود نداره اما بهترین روش خانگی که موهای زائد رو بیشتر نکنه، اپیلاسیونه.

  • 1399/07/13
    0 0

    جواب

  • 1399/07/20
    0 0

    سلام آیااپیلاسیون موهای زخیم را از بین میبرد

    • 1399/07/20
      0 0

      سلام از بین نمیبره اما کمی باعث نازک شدنشون میشه

  • 1399/07/26
    0 0

    چگونه مو های زاید را از بین ببریم برای مدتی نسبتا طولانی

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام فعلا بهترین گزینه لیزره.

  • 1399/08/01
    0 0

    سلام.ببخشید توی قسمت تعرفه برای لیزر کامل بدن زدید ۵۰۰ هزار تومن.میخواستم بدونم فقط برای یک جلسه هستش یا تمام جلسات؟؟؟؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام هر جلسه

  • 1399/08/06
    0 1

    سلام من زیر چانه ام زیاد مو داره باید از چه کرمی استفاده کنم تا خوب شود از لیزرم میترسم

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام بهترین راه همون لیزره. ناحیه چونه هم درد واقعا نداره.

  • 1399/08/07
    0 0

    من چیکارکنم تایک ماه موزائدموازبین ببرم خیلی بددرمیاداینه موهای مردازخیم

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام واسه موهای ضخیم بهترین راه لیزره اما 1 ماهه جواب نمیده باید دورتونو کامل کنید.

  • 1399/08/18
    0 0

    سلام ببخشید من کل سینه و کمرم موی ریز داره بخاطر سیاهی موها مشخصه رو بدن ولی شنیدم لیزر روی موی کرکی جواب نمیده. شما چ راهی پیشنهاد میکنید؟ ممنونم

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام اگه کرکیه بهتره لیزر نکنید؛ معمولا بعدش زیاد میشه

  • 1399/08/20
    0 1

    قیمت لیزرتون که۳۵۰تومن باسنم لیزرمیکند

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام شامل پکیج نمیشه اما میتونید به پکیج اضافه کنید.

  • 1399/08/21
    1 0

    باسلام من نواحی کمروبازو زیادمو داره ولی ۵جلسه رفتم لیزر حس کردم که روزبه روز داره بیشترمیشه اپراتورلیزرهم ناشی بود یک دفعه پوستمو سوزاند درجه حرارت تنظیم نکرده بود دیگه ادامه ندادم

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام تجربه ی اپراتورتون تو نتیجه گیری مهمه. میتونید مرکز لیزرتونو عوض کنید اما واسه نتیجه دیدن، باید تو دوره ی لیزر کم شیو کنید (حدالامکان 1 بار در ماه) و اپراتورتون تجربه ی کافی رو داشته باشه؛ داروهای هورمونی هم مصرف نکنید.

  • 1399/08/21
    0 0

    من۱۶ سالمه میتونم لیزرانجام بدم موهام رفته رفته ضخیم ترمیشه چیکارکنم

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام پیشنهاد میکنم تا 18 سالگی واسه لیزر صبر کنید و زیاد از ژیلت استفاده نکنید.

  • 1399/08/21
    1 0

    سلام من14سالمه پاهام خیلی موداره چیکارکنم

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی لیزر نکنید و واسه شیو کردن از روشهایی غیر از ژیلت (مثل اپیلاسیون) استفاده کنید.

  • 1399/08/28
    0 0

    سلام قیمت لیزرکل بدن۵۰۰همه جای بدن وانجام میدید جایی نمیمونه؟

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام بله

  • 1399/08/28
    0 0

    سلام به خاطرچه چیزی بالای ۱۸سال لیزرانجام میدید

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام چون تغییرات هورمونی تا اون سن معمولا زیاده و نتیجه ی مطلوب رو نمیبینید. و بخاطر سن کم ممکنه عوارض جانبی داشته باشه.

  • 1399/09/01
    1 0

    واسه درمان موهای کرکی ونازک چکار باید کرد؟

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام بهتره دستکاری نشن چون معمولا نتیجه ی عکس میدن. اما میشه از روشهایی مثل دکولوره یا حتی اپیلاسیون استفاده کرد.

  • 1399/09/02
    0 0

    سلام ببخشیدلای باسنم لیزرانجام میدید؟ومیشه آدرس کلینیک تونم بدین

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام بله لطفا با کلینیک تماس بگیرید.

  • 1399/09/02
    0 0

    ایالیزرعوارض دارد؟

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام اگه اپراتور با تجربه نباشه ممکنه.

  • 1399/09/02
    0 0

    لیزرموهارابرای همیشه ازبین میبرد؟یادرمیاد

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام به تدریج سرعت رشد و ضخامت موهاتون خیلی کم میشه. اما روش درمان دائمی وجود نداره.

  • 1399/09/02
    0 0

    موهای بدنم مشکی لیزرانجام میدید لیزرسرطان زاهستش؟

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام بله. خیر سرطان زا نیست.

  • 1399/09/04
    0 1

    سلام من سه جلسه میرم لیزر برای موهای بدنم خیلی خوب ریزش داشته مجردهستم میخام بدونم راسته کـه میگن لیزرباعث نازایی وسرطان میشه ب مرور

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/09/05
    0 0

    لیزرانجام میدیدبعدازچندسال موهارشدشون کم میشه یاموهاازهمون سال کم درمیاد

    • 1399/09/07
      0 0

      سلام هر جلسه مقداری از تاثیر رو میبینید

  • 1399/09/06
    0 0

    سلام چیکار کنم موها بدنم برا همیشه یا جلوش بگیرم کمرم اینا مو درمیاد حالم بهم میخورع

    • 1399/09/07
      0 0

      سلام راه حل دائمی وجود نداره. با لیزر به تدریج ضخامت و سرعت رشد موها کم میشه.

  • 1399/09/06
    0 0

    موها بدنم برا همیشه از بین بره چیکا کنم

    • 1399/09/07
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/09/09
    0 0

    سلام چرا باید از هجده سال به بد لیزر گئن،احتمال ریزش موها تاهجده سال هست یا نه،،،

    • 1399/09/09
      0 0

      سلام واسه جلوگیری از عوارض احتمالی و نتیجه گیری بهتر نباید قبل از 18 سالگی لیزر انجام شه.

  • 1399/09/09
    0 0

    سلام منظو رتان تا هجده سال صب ر کنید چیه،ممنون

    • 1399/09/09
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/09/10
    0 0

    سلام ۶جلسه لیزرماهی یکبارلیزرانجام میدید؟

    • 1399/09/10
      0 0

      سلام 4 جلسه ی اول 30 روز یکبار؛ 4-2 جلسه دوم 45 روز یکبار

  • 1399/09/10
    0 0

    سلام ببخشیدمن بعدیکی دو جلسه که میری لیزرمیشه موهاروزدیانه بایدقبل رفتن ب لیزرموهاروبزنی

    • 1399/09/10
      0 0

      سلام در کل تا 2 هفته بعد از لیزر نباید شیو کرد. بعدش هم هرچقدر کمتر شیو کنید بهتره. بهتره فقط 1 بار روز قبل از لیزر شیو کنید.

  • 1399/09/10
    1 0

    سلام ببخشید اگه زیر ۱۸ سال باشه چی میشه آخه من ۱۵ سالمه میخام ازدواج کنم نمیشه که بدنم پر مو باشه خاهشا کمکم کنید وگرنه آبروم میره با این همه مو زائد

    • 1399/09/10
      0 0

      سلام برای نتیجه دهی بهتر و جلوگیری از عوارض احتمالی نباید زیر 18 سال لیزر انجام بشه. میتونید تا اونموقع از اپیلاسیون استفاده کنید.

  • 1399/09/13
    0 0

    روی صورتم وزیرچانه ام موهای کلفت شوخ میبراید نمیدانم چی کنم لطفامشوره بتین

    • 1399/09/14
      0 0

      سلام فعلا بهترین درمان، استفاده از لیزره.

  • 1399/09/16
    0 0

    سلام شعبه دیگه ای تونسیم شهردارید؟

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام خیر متاستفانه.

  • 1399/09/17
    0 0

    سلام هرجلسه لیزرچندساعت زمان میبره

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام بستگی به دستگاه و ناحیه ی مورد نظر داره.

  • 1399/09/18
    0 0

    سلام هرجلسه لیزرکل بدن ۵۰۰تومن چه قدرزمان میبره

    • 1399/09/19
      0 0

      سلام با کندلا حدودا 45 دقیقه تا 1 ساعت.

  • 1399/09/19
    0 0

    میخواستم بپرسم اگر لیزر بکنم دیگه مویی در نمیاد؟ و اینکه میشه یک درمانگاه خوب لیزر توی تهران معرفی کنید ک واقعا کارشون خوب باشه قیمتش مهم نیست.ممنون میشم راهنمایی کنید

    • 1399/09/21
      0 0

      سلام باید جلساتتون رو کامل و به موقع برید؛ بعد جلسات اصلی هم واسه شارژ باید اقدام کنید. در غیر این صورت چرا در میاد. در صورت تمایل میتونید با شماره ی موجود در سایت تماس بگیرید.

  • 1399/09/21
    0 0

    سلام ،علت در اومدن موههای زاید زیر چونه زنان چیه،،من خودم تا ۲۵ سالگی نداشتم بعد از اون کم کم در اومد ،نمیدونم چطور ازش راحت شم

    • 1399/09/23
      0 0

      سلام دلایل مختلفی داره. معمولا به دلیل وجود مشکلات هورمونی مثل تیروئید و کیست تخمدان و غیره موها زیاد میشه.

  • 1399/09/22
    0 1

    سلام من بدنم خیلی مو داره میخوام برم لیزر کل بدن قیمتش چنده؟؟

    • 1399/09/23
      0 0

      سلام هزینه ها تو سایت موجوده.

  • 1399/09/22
    0 0

    سلام بعدازتمام شدن جلسات بایدچندباربه شارژبایدبریم

    • 1399/09/23
      0 0

      سلام بستگی به هر فرد و نتیجه ای که گرفته داره نمیشه کلی گفت.

  • 1399/09/22
    0 0

    سلام کدام دستگاه برای لیزرخیلی خوب

    • 1399/09/23
      0 0

      سلام اگه پوستتون سفیده از دستگاهی که طول موج الکس داره (مثل الکس کندلا) و اگه پوستتون کمی تیره اس از دستگاهی که طول موج دایود داره (مثل اَسکِلِپیون مدیواستار) استفاده کنید.

    • 1399/12/05
      0 0

      بعد فرقش چیه

  • 1399/09/25
    0 0

    با سلام ببخشید مثلا موهای زاعد خیلی رشدش ون زیاد هستن شما هم ک میگین داعمی نیست ولی شما هم ک میگین تا 90 درصد ریزش می‌کنه یعنی کم تر میشه رشدشون نصبت ب قبل کمتر میشن و ب درستی موهای زاعد رشد نمیکنه درست اگه جواب منو بدید خیلی ممنون میشم

  • 1399/09/27
    1 1

    سلام آیا دستگاه های لیزر باهم فرق میکنه؟و کدوم دستگاه بهتره ؟وچرا قیمت ها باهم فرق می کند؟ برای موهای نازک بدن مثلا دست و کمر هم لیزر خوبه؟؟ممنون

  • 1399/09/27
    0 0

    سلام ببخشیدکسانی که ازبیماری تناسلی رنج میبرین ازچه روشی بایداستفاده کنن تاازموهازاییدخلاص شون

  • 1399/09/29
    0 0

    سلام‌خسته‌نباشید‌من‌میخوام‌کل‌بدنم‌وصورتم‌برای‌همیشه‌وسریع‌ازبین‌برن‌‌لطفا‌یه‌راهکارساده‌بگید‌وبدون‌عوارض‌باشه

  • 1399/09/29
    0 0

    درضمن‌من‌نمیخوان‌لیزر‌کنم‌یا‌برم‌اوپلاسیون‌فقط‌درمان‌خانگی‌ساده‌اسان‌میخوام‌انجام‌بدم

  • 1399/10/05
    0 0

    سلام من برای کمروشکم میخوام برم لیزربایدیه روزقبل ازلیزرکمرم وشکم وباژیلت بزنم یالازم نیس

  • 1399/10/08
    0 0

    من 15سالمه خانواده نمیزاره بزم چ کنم؟

  • 1399/10/22
    0 0

    گفتی بعداز لیزر شیو نکنیم یعنی چ شیو

    • 1400/10/16
      0 0

      شیو نکن ینی با ژیلت موهاتو نزن

  • 1399/10/24
    0 0

    پس کرم ازبین برنده مو متیتاخوب نیست

  • 1399/10/27
    1 0

    سلام من می خواستم بدونم که‌ قیمت لیزر کردن چن هست

  • 1399/10/29
    0 0

    من ۱۳ سالم است میخواستم بدونم با محلول موبر دائمی متیتا میشه برای همیشه از دست موهای زائد راحت شد میخواستم دکتر برم ولی گفتم از شما بپرسم

  • 1399/11/02
    0 0

    من پرمو هستم و 17سالم هست بیاید چکار کنم لیزر کنم یانه ؟یک راهنمیایی کنینین

  • 1399/11/11
    0 0

    سلام ببخشید آیا موم برای پوست ضرر داره

  • 1399/11/12
    0 0

    ببخشید من روی پاهام هم واریس دارم هم پر مو هست هم این که وقتی ژیلت میزنم احساس میکنم از زیر پوستم دیده میشه انگار اصلا تمیز نشده هم قرمز میشه الان چکار کنم به نظرتون لیزر هم دوست ندارم چون با چشای خودم دیدم که یه نفر لیزر کرده وسرطان گرفت یه راه دیگه بگید اگه هست

  • 1399/11/12
    0 0

    سلام‌پمادی‌هست‌که‌این‌موهای‌زاهد بدن‌را‌از‌بین‌ببرد‌باتشکر

  • 1399/11/13
    0 0

    ببخشید اینو میگم ولی تنهاراه لیزر هستش یعنی منی که پوله لیزر ندارم باید بگم بی خیال زیبا شدن ممنون میشم جواب بدید

  • 1399/11/17
    0 0

    سلام من ۷ جلسه لیزر فول بادی رفتم اما هیچ تغییری نکردم ودموهای صورتم بیشتر شدن چی کار کنم؟

  • 1399/11/19
    0 0

    کرم هیرسوتان که گفتید استفاده کنید برای موی صورت 6ماه دیگه موی صورت در نمایید استفاده کنیم این کرم از کجا تهیه کنیم

  • 1399/11/23
    0 0

    واقعنکه! یعنی همش با لیزر باشه؟! اصلا من میرم ی سایت دیگه! هیچ مطلب خوبی نداشت!

  • 1399/11/23
    0 0

    بجز لیزر راه دیگه ای برای رفع موهای زائد وجود نداره؟

  • 1399/11/26
    0 0

    سلام ایا لیزر درد هم داره ؟

  • 1399/11/27
    0 0

    من برای کمرم میخوام لیزربرم کمرمم بایدی روزقبل باژیلت بزنم یان؟

  • 1399/11/29
    0 0

    سلام من 17 سالمه بدن سازی کار میکنم به خاطر این مجبورم موهای روی شکمم رو بزنم ولی زیاد طر میشه با چه راه حلی کوتاه کنم ولی کلفت و زیاد نشه؟

  • 1399/12/02
    0 0

    سلام من واقعا خسته شدم از دست موهای روی شکمم واقعا خیلی زشته .لیزر واقعا جواب میده؟؟

  • 1399/12/04
    0 0

    سلام یہ اسپرہ ی جدید وارد بازار شدہ کہ میگن جای گزین خو بی برای لیزر ھست ؛؛بنظر شما ؟؟درستہ ثبت شدہ از طرف بھداشت

  • 1399/12/04
    0 0

    من برای موهای زائد بدنم یک روش دائمی می خوام

  • 1399/12/05
    0 0

    سلام بدنم خیلی موها زایده داره الن نمیدنم چکارش کنم دست کاریش هم کردم بزرگ میشن

  • 1399/12/11
    0 0

    سلام، ببخشی من‌ ابرو هام ب شدت بزرگ و کلفت هست ولی مشکل من این نیست، مشکل من اینه ک بین ابرو هام مو ب وجود آمده و بالای ابرو هام هم مو داره در میاد ک داره ابروم رو بزرگ تر میکنه 😞 لطفا ی راهکار بدین برای بر طرف شدن ۱۴ سالمه!!!!!!!

    • 1400/03/12
      0 0

      عزیزم پیوندابروهست باشمع برطرف میشه بالاهای ابرورومیشه اصلاح کردسنت واسه این کارکمه باید۱۸ساله بشی

  • 1399/12/17
    0 0

    سلام دختر14ساله هستم موهای زائد خیلی زیادی دارم اینقدر زیاد نه از موهای زائد خیلی زیاد رنج می روم خیلی راه انجام دادم اما فایده ای نداشت. این مشکل از بچگی دارم. شما چی پیشنهاد می کنید؟

  • 1399/12/24
    0 0

    سلام من ۲۷ سالمه صورت چند روزی میشه موهای زاید زیاد رشت کرده حتی روبینی چی کنم قبلان دارو زیاد مصرف میکردم نه از پیش خودم بلکی دکتر تجویز میکرد چون استرس زیاد داشتم ممنون راهنمایی کنیم

  • 1399/12/25
    0 0

    من از ترکیب لیمو و عسل راضیم

  • 1400/01/11
    0 0

    سلام من از ۱۸سالگی موهای بدنم بشدت زیادشد درحدی که الان یه قسمت کوچک که مو زائد نداشته باشه نیست خیلی زخیمه ۵جلسه لیزر کردم اما خیلی بیشتر شد و هر روز باید قیچی کنم حتی نمیتونم بند بندازم چون خون میاد و دردش زیاده سرعت رشدش خیلی زیاده می‌خوام بدونم چی باعث میشه که یه سنی به بعد یهو اینقدر رشد کنه ؟چرا لیزر جواب نداد ؟ و چی باعث بیشتر شدنش میشه؟؟خواهش میکنم راهنماییم کنین 🙏

  • 1400/01/28
    0 0

    سلام موهای زاید صورتم فقط قسمت چانه بود گفتن بیا لیزر کن دوبرابر شد و الان به صورت ریش شده حتی بخاطر صورتم شوهرم طلاقم داد تو رو خدا کمکم کنید چکار کنم از بین بره خواهش میکنم

  • 1400/02/06
    0 0

    سلام یلدا هستم من از موهای ذاعد خیلی رنج میبرم لطفا یه راهی برم نشون بتی تا برای همیش از شری موهای ذائد خلاص شوم

  • 1400/02/28
    0 0

    سلام آیا لیزر باعث روشن شدن نواحی لیزرشده میشه یا برعکس رنگ پوست نواحی رو تیره می‌کنه

  • 1400/03/12
    0 0

    یه سوال ببخشیدچرابدن ما وقتی موم یامیزنیم بعدبرداشتن موها پوست نقطه نقطه ای میشه

  • 1400/03/12
    1 0

    سلام ببخشیدخارجی ها چی روی بدنشون میزنن که موهای بدنشون رشدنمیکنه

  • 1400/04/15
    1 0

    سلام ببخشید من پوستم خیلی حساسه و از اپلاسیون که استفاده میکنم جوش میزنم و اگر هم بخام از ژیلت استفاده کنم باعث میشه ضخیم بشن اگر ممکنه یک چیزی رو معرفی کنید ازتون خواهشمندم ممنون

  • 1400/05/16
    0 0

    خارجی ها چیکار میکنن که بدنشون مو و خال و جوش نداره؟ لطفا جواب بدید

  • 1400/06/12
    0 0

    سلام من کامنت هارو خوندم بیشتر نظر داده بودن لیزر خیلی تاثیر داره یه جا نوشته بود که لیرز برای پایین ۱۸ سال خوب نیس میشه یه پیشنهاد دیگه بدید واقعا عذاب اوره موهای زائد خیلی سریع رشد میکنن زخیم هم هستن ژیلت میزنم زخم میشه لطفا یه چیز پیشنهاد بدید حتی اگه راهی برای قطع رشدشون نیس یه چیزی پیشنهاد بدید که نرم کنه.

  • 1400/07/08
    0 0

    ببینید از موم عربی استفاده کنید دیرتر رشد میکنه..بورا بیکینی هم من از ژیلا استفاده کردم ولی فکر کنم اشتباه کردم جدیدا از آدامس درخت پسته کوهی استفاده میکنم صمغ اون اون یه ذره ش میذاری دهنت میجوی بعد با دو انگشت موافق رشد مو جدا میکنی به مرور راحت کنده میشه ..

  • 1400/07/22
    0 1

    سلام ببخشید چرا اگر مو هاروو با زلت بزنم زیاد تر میشه؟

  • 1401/03/16
    0 0

    ببخشید من ۱۵ سالمه موهای پامو یکی دو سه بار وقتی میرفتم حموم با ژیلت زدم و پشیمون شدم که زدم دیگه نمیخوام بزنم آیا مشکلی تو رشدشون ایجاد شده؟

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید