آیا لیزر باعث روشن شدن پوست می شود؟

تاریخ انتشار - ۵ مهر ۱۳۹۸

بسیاری از بیماران لیزر مو های زائد از کندلا پرسیده اند که آیا لیزر مو های زائد باعث روشن شدن پوست می شود یا خیر که این خود دلیلی شد تا در ادامه این نکته را برسی کنیم و اطلاعات جامعی درباره این عارضه جانبی لیزر در اختیار شما قرار دهیم.

 هنگام استفده از دستگاه کندلا الکس، لیزر نوری را منتشر می کند که توسط رنگدانه (ملانین) موجود در مو جذب می شود. انرژی نور به گرما تبدیل می شود و به کیسه های لوله ای شکل داخل پوست (فولیکول های مو) که موها را ایجاد می کنند آسیب می رساند. این آسیب رشد مجدد مو را مهار یا به تأخیر می اندازد.
اگرچه لیزر موهای زائد به طور موثری رشد مو را برای مدت طولانی به تأخیر می اندازد، اما معمولاً به ریزش دائمی مو منجر نمی شود. چندین روش لیزر موهای زائد برای برداشتن موهای اولیه لازم است، و همچنین ممکن است به درمان های لازم نیز احتیاج پیدا کنید.  لیزر کندلا الکس برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند موثر تر است.
رنگ مو و نوع پوست بر موفقیت لیزر کندلا الکساندرایت تأثیر می گذارد. اصل اساسی این است که رنگدانه مو، نه رنگدانه پوست، باید نور را جذب کند. لیزر مو باید ضمن جلوگیری از آسیب رساندن به پوست، فقط به فولیکول مو آسیب برساند.  بنابراین، تضاد بین مو و رنگ پوست - موهای تیره و پوست روشن - بهترین نتیجه را برای استفاده از لیزر الکساندرایت به همراه دارد.
در صورت وجود اختلاف کمی بین رنگ مو و پوست، خطر آسیب رسیدن به پوست با استفاده از لیزر کندلا الکس بیشتر است، اما پیشرفت های موجود در تکنولوژی لیزر باعث شده است که لیزر موهای زائد برای افرادی که پوست تیره تری دارند، نیز با به کار بردن لیزر کندلا یگ موثر باشد. لیزر موهای زائد برای رنگ موهایی که نور را به خوبی جذب نمی کنند تاثیر چندانی ندارد: خاکستری، قرمز، بلوند و سفید.  با این حال، گزینه های درمانی لیزر برای موهای با رنگ روشن همچنان در حال پیشرفت است.
طبق مشاهدات کندلا، بیمارانی که از لیزر الکساندرایت برای رفع مو های زائد استفاده می کنند ممکن است در ناحیه درمان شاهد روشن شدن پوست خود باشند اما این یک اتفاق کاملا طبیعی در استفاده از لیزر کندلا الکساندرایت است و این روشنی پوست بعد از چند روز رفع می شود و اصلا دائمی نیست.
اما لیزر هایی برای روشن کردن پوست بدن و صورت وجود دارند که ما در ادامه اطلاعات جامع و کاملی درباره هزینه لیزر روشن کننده پوست صورت و بدن و این نوع از لیزر ها به شما می دهیم.

لیزر سفید کننده پوست چیست؟

نورپردازی با لیزر پوست (یا سفید کردن) یک روش پزشکی است که در آن پرتوهای متمرکز از نور پالس کوتاه بر روی مناطق هدفمند پوست تابیده می شوند تا پوست لک شده و یا آسیب دیده از بین برود. این روند رشد جدید سلولهای تازه پوست را تحریک می کند که درنهایت منجر به ایجاد رنگ های روشن تر پوست می شود. این عمل بین 30 دقیقه تا 2 ساعت انجام می شود.
این روش درمانی با لیزر برای درمان بیماری های پوستی از جمله چین و چروک، جای زخم آکنه و مشکلات فشار خون بالا مانند قسمت های ناهموار پوستی (به دلیل تولید بیش از حد ملانین)، ملاسما، کلواسما، لکه های کبدی و لکه های سنی و همچنین مشکلات تغییر رنگ پوست استفاده می شود.

برخی از انواع لیزر روشن کننده پوست

لیزر سفید کننده ابلاتیو
موردی که قبلاً به آن اشاره کردیم (طیف جدید لیزرهایی که انرژی کم نور را به پوست منتقل می کنند) به عنوان تجدید کننده لیزر ablative شناخته می شود.
این روش مؤثرترین روش محسوب می شود. در این روش، بیشتر لایه های بالای پوست و بخشی از لایه های زیرین آن با تبخیر بافت آسیب دیده برداشته می شود.  این روش خطرات قابل توجهی از جمله عوارض جانبی خطرناک و مدت زمان بهبودی 2 تا 3 هفته ای دارد. از این رو، توصیه می شود یک جراح لیزر با تجربه داشته باشید که بسته به نیاز پوست شما، می تواند شما را راهنمایی کند. سایر لیزرهای قابل استفاده شامل موارد زیر هستند:
لیزر کربن دی اکسید: این لیزر روشن کننده پوست از مخلوط گازی برای تبخیر پوست استفاده می کند که معمولا برای ترویج تولید کلاژن و بافت الاستین پوست استفاده می شود. با تشکیل بافت جدید، پوست هایپرپیگمانته، چین و چروک و خطوط ریز کاهش می یابد و باعث ایجاد جوانی و روشن شدن پوست می شود.
لیزر Erbium: YAG (Er: YAG): در این روش از لیزر حالت جامد دوپ شده اربیم برای بهبود زخم های سطح پوست استفاده می شود. با بهبودی پوست، سلولهای جدیدی ایجاد می شوند که رنگدانه تیره پوست آسیب دیده را کاهش می دهند. و بهبودی را به بیمار هدیه می دهند.
نوعی دیگر از لیزر های مورد استفاده برای روشن کردن پوست صورت، لیزر های غیر تجدید پذیر (ablative) هستند.
نوع بعدی لیزر کردن پوست با لیزر روشهای احیا کننده لیزر غیر قابل تجدید است. در این روش، لیزرها بدون آسیب رساندن به سطح بالای پوست در آن نفوذ می کنند. لیزر بافت پوست آسیب دیده را شناسایی و نابود می کند، در حالی که خارجی ترین لایه، دست نخورده نگه داشته می شود و به بهبود سریع تر آن کمک می کند. اما بر خلاف تجدید پذیر بودن لیزر ablative، این روش ممکن است چندین درمان نیاز داشته باشد.

 هزینه لیزر روشن کننده پوست صورت

هزینه لیزر روشن کننده پوست صورت بسته به سطح پوست مورد نظر جهت درمان و نوع لیزر مورد استفاده ممکن است متفاوت باشد. با این حال، لیزر روشن کننده پوست صورت یکی از پرهزینه ترین روشهای سفید کردن پوست است. در برخی موارد، ممکن است چندین جلسه برای رسیدن به بهترین نتیجه مورد نیاز باشد. بسته به اندازه ناحیه درمان قیمت متفاوت خوهد بود برای مثال هزینه رفع یک لکه کوچک روی گونه با هزینه سفید کردن کل پوست صورت بسیار متفاوت است.
برای درک بهتر از هزینه ای که می توانید برای درمان اختصاص دهید، می توانید به بخش تعرفه ها در وب سایت کندلا مراجعه کنید. اما به منظور اینکه درک بهتری از قیمت های مناسب ارائه شده در پکیج های ما داشته باشید؛ هزینه لیزر روشن کننده پوست صورت را در برخی کشورهای آمریکایی و اروپایی برای شما مقایسه می کنیم:

هزینه لیزر سفید کننده پوست در آمریکا

طبق آمار انجمن جراحان پلاستیک آمریکا  (ASPS 2017)، متوسط هزینه لیزر برای احیای مجدد پوست برای یک عمل جراحی حدود ۱۲۴ دلار است. از طرف دیگر، 114 دلار متوسط هزینه هر جلسه درمانی برای درمان های غیر ablative است. معمولاً درمانهای کامل می توانند بین 600 تا 3500 دلار هزینه داشته باشند.
درست است که یک جلسه حدود 200 دلار هزینه دارد اما هزینه ها از آنجا افزایش می یابد که معمولاً 3 تا 5 یا حتی تعداد جلسات بیشتری برای احیای پوست لازم است. با مقایسه هزینه لیزر روشن کننده پوست در وب سایت های مختلف کلینیک های لیزر، می بینید که قیمت پکیج های ارائه شده در کندلا بسیار مناسب است.

هزینه لیزر سفید کننده پوست در انگلیس

بررسی ها نشان می دهد که هزینه لیزر روشن کننده پوست در یک ناحیه کوچک معادل 400 دلار و بالاتر هزینه دارد. هنگام سفید شدن لیزر کامل بدن، انتظار داشته باشید که بالای 3000 دلار بپردازید. هزینه مشاوره پزشک در انگلیس از 200 تا 300 دلار است.
هزینه های معمول برای لیزر های مختلف : 
 هزینه لیزر Fraxel از 600 پوند و لیزر CO2 از 800 پوند آغاز می شود. مراحل پیشرفته ای مانند لیزر تجدید پوست Erbium ۱۸۰۰ پوند و بالاتر هزینه دارد. هزینه های جلسات درمانی به طور متوسط 2750 پوند در لندن و 2175 پوند در شهرهای دیگر انگلیس ثبت شده است.

هزینه لیزر سفید کننده پوست در مناطق آسیایی و هند

به طور معمول، بیشتر پزشکان متخصص در زمینه لیزر دریافتی های خود را فاش نمی کنند.  ما با افزایش بازاریابی اینترنتی و حضور آنلاین، می توان هزینه های کلی مربوط به لیزر روش کننده پوست را بررسی کرد.
مشاوره برای لیزر بین 15 تا 30 دلار هزینه دارد. به طور متوسط، بسته به نوع لیزر مورد استفاده و ناحیه مورد نیاز، هر جلسه درمان حدود 15 دلار و کل درمان حدود 575 دلار هزینه دارد. طبق آمار کنسرسیومی از متخصصان پزشکی که در مورد هزینه های پزشکی در سراسر آسیا تحقیق می کنند، هند با بالاترین هزینه درمانی از 170 دلار به بالا برای هر جلسه تا 1000 دلار برای کل جلسات بالاترین رتبه را دارد.  این نظرسنجی، کلینیک ها و بیمارستان های مختلفی را در 10 کشور در نظر گرفته است.  انتظار می رود در دهلی نو 580 دلار برای درمان کامل لیزر روشن کننده پوست و 360 دلار در بنگلور پرداخت شود.

مزایا و معایب لیزر روشن کننده پوست صورت

تاثیر گذاری سریع

راه های بسیاری برای درمان و سفید کردن پوست در بازار موجود است. در حالی که بیشتر درمان های روشن کننده پوست هفته ها طول می کشد تا نتایج موثری را به نمایش بگذارد، لیزر پوست صورت نتایج سریع تری را ارائه می دهد و تغییرات در پوست شما فوراً قابل مشاهده است. درست بعد از درمان با لیزر، پوست شما درخشان تر، نرمتر و روشن تر به نظر می رسد و پیشرفت آن به تدریج بیشتر می شود، زیرا برای بهبودی بیش از سه تا شش ماه طول می کشد.  این امر در مورد درمان های لیزر ablative  که در آن شما فقط یک یا دو جلسه برای خلاص شدن از شر پوست آسیب دیده و همچنین بهبود ظاهر پوست خود احتیاج دارید، صادق است. برای درمان های غیر لیزری، زمان لازم می تواند کمی طولانی تر باشد زیرا برای نتایج مطلوب یک تا پنج جلسه درمان نیاز است.

بیشترین تاثیر را به نسبت سایر روش ها دارد

در بین تمام درمان های سفید کننده پوست که در بازار موجود است، ثابت شده است که فن آوری روشن کردن پوست با لیزر موثرترین روش برای درخشندگی و جوان تر به نظر رسیدن پوست است.  مچنین، درمان های لیزر بر روی برخی از بیماری های پوستی مانند خطوط ریز و چین و چروک، از بین بردن جای زخم آکنه، ترمیم آسیب های ناشی از خورشید و همچنین کاهش چین و چروک و لکه های تیره بهترین نتیجه را به بیمار می دهد.

روش درمانی تخصصی

درمان های لیزر تحت نظارت بسیار حرفه ای قرار دارند. حین و بعد از درمان پوست صورت، بیماران توسط متخصصان تحت کنترل قرار می گیرند. تأثیرات به طور مداوم مورد بررسی قرار گرفته و در صورت بروز هرگونه عارضه، پزشکان آموزش دیده برای کمک به بیمار و رفع مشکل سریعا اقدام می کنند.

تغییر رنگ پوست صورت

درمانهای لیزر با ایجاد اختلال در ساختار سلول در زیر سطح پوست کار می کنند.  این بدان معنی است که این روش ممکن است به سلولهایی که ملانین تولید می کنند آسیب برساند. صدمه به سلولهای تولیدکننده ملانین می تواند باعث افزایش تولید ملانین شود که پوست را تیره می کند (هایپرپیگمانتاسیون) یا کاهش تولید ملانین که باعث روشن شدن پوست (افت فشار خون) می شود که این ها مواردی نادر است که حتما با مراجعه به پزشک قبل از آغاز درمان و مراقبت های قبل و بعد از درمان به راحتی قابل پیشگیری خواهد بود.
در نهایت اگر بخواهیم یک نتیجه گیری کلی از هزینه های لیزر روشن کننده پوست و عوارض آن ارائه کنیم باید گفت درمان با لیزر روشن کننده پوست روشی بسیار مؤثر و سریع برای به دست آوردن پوست درخشان، صاف و جوان است. اما بسیار مهم است که خطرات را قبل از اقدام به استفاده از لیزر درک کنید. توصیه می کنیم با متخصص لیزر پوست صورت کندلا صحبت کنید، تا خطرات را درک کرده و تمام اقدامات احتیاطی لازم را قبل از عمل انجام دهید.

مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1398/10/08
    4 0

    سلام. آیا میتوان با لیزر سلولهای تولید کننده رنگدانه موها را از بین برد تا در نتیجه موها سفید دائمی شوند

    • 1398/10/09
      0 0

      سلام با دستگاه کندلا اینکارو نمیشه کرد

    • 1399/02/16
      0 0

      صورتمو میخوام روشن کنم‌ ولی صورتم اگزما داره خواستم ببینم میشه لیزر کنم یا نه

  • 1398/10/19
    4 4

    ایا میتوان بالیزر پوستمون شفاف کنیم من پوستم تیره هست

    • 1398/10/25
      0 0

      بعضی از دستگاه های لیزر برای این منظور وجود داره دستگاه های لیزر برای کارهای متفاوتی وجود داره

  • 1398/10/19
    1 1

    ایا میتوان بالیزر پوستمون شفاف کنیم من پوستم تیره هست

    • 1398/10/25
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1398/10/29
    0 0

    سلام درایران دستگاه روشن کننده پوست وجود داره؟

    • 1398/10/29
      0 0

      بله ولی باید ببینین برای چه ناحیه ای میخواین این کار رو انجام بدین حتما زیر نظر پزشک متخصص این کار رو انجام بدین

    • 1399/06/27
      0 0

      کدوم کلینیک میتونم پوستمو روشن کنم

  • 1398/11/07
    2 0

    سلام. من روی صورتم لک های قهوه ای ایجاد شده. اگه صورتم رو به منظور پاک کردن لک ها لیزر کنم آیا سبب روشن شدن پوستم میشه یا اینکه لیزر برداشتن لک و روشن کننده پوست دو فرآیند جدا هستند؟

    • 1398/11/13
      0 0

      سلام بله دو فرآیند مجزاست.

  • 1398/11/13
    0 0

    سفید شدن پوست با لیزر دائمی هستش؟

    • 1398/11/14
      0 0

      سلام لیزر سفید کننده مو با لیزر رفع موهای زائد متفاوت است ولی سفید کردن پوست با دستگاه لیزر تا حدی پایدار خواهد ماند.

    • 1399/05/25
      0 0

      سفیدشدن کل بدن با لیزر دائمی هست و تا حدی پایدار خواهدشد چکار کنم برای همیشه دائمی باشه

  • 1398/11/15
    2 2

    سلام من بیماری ماکولار دارم و15 ساله مبتلا شدم.30 سالمه.میشه با روشی کل بدن و ثورت رو سفید کرد؟هزینه اشم هر چقدر باشه حاضرم بدم

    • 1398/11/15
      0 0

      برای این بیماری نیاز به ویزیت و تجویز برخی محلول ها و استفاده از لیزر زیر نظر پزشک می باشد.

  • 1398/11/21
    2 3

    آیا سفید کردن پوست با لیزردائمی نیس؟؟؟؟

    • 1398/11/23
      0 0

      سلام لیزر سفید کننده مو با لیزر رفع موهای زائد متفاوت است ولی سفید کردن پوست با دستگاه لیزر تا حدی پایدار خواهد ماند.

  • 1398/11/22
    2 0

    سلام هزینه لیزر سفید کننده ناحیه بیکینی برای پوست خیلی تیره جقدره؟

    • 1398/11/23
      0 0

      سلام فعلا ما دستگاهشو نداریم اما هزینش حدودا 500_400 تومن است.

  • 1398/11/24
    0 0

    سلام هزینه سفید کردن پوست صورت چقدرهست؟

    • 1398/11/24
      0 0

      سلام فعلا ما دستگاهشو موجود نداریم اما هزینه ی کلی، حدودا 500_400 تومن است.

  • 1398/11/25
    0 1

    سلام. کلا میخام بدنما لیزر کنم . سوالم اینه دیگ موهای بدنم برنمیگرد ب مرور زمان؟؟؟. لیزر عوارض نداره؟؟؟ درد لیزر زیاده؟؟

    • 1398/11/26
      0 0

      سلام با دستگاه الکساندرایت کندلا بعد از هر جلسه ریزش دارید و بعد از 4-6 جلسه 90% موهاتون دیگه برنمیگرده. کندلا عوارضی نداره و بخاطر سیستم خنک کننده ی قوی ای که داره درد خیلی کمی داره.

  • 1398/12/14
    0 3

    سلام میخوام شکم و باسنم رو لیزر کنم ایا پوستش روشن میشه و هزینش چقدر میشه ؟

    • 1398/12/19
      0 0

      سلام لیزر سفید کننده مو با لیزر رفع موهای زائد متفاوت است اما با از بین بردن ریشه ی سیاه موهای زائد باعث میشه یکم پوست سفید شه. هزینه ها تو قسمت تعرفه هست میتونید تمام قسمت هارو اونجا مشاهده کنید.

    • 1400/08/29
      0 0

      ادرس مطب شما کجاس ؟

  • 1398/12/15
    0 2

    سلام ببخشید لیزر روشن کننده تا چه حدی پوست رو سفید میکنه ..مثلا تا حد شیر برنجی شدن میتونه؟

    • 1398/12/19
      0 0

      سلام ما فعلا دستگاهشو نداریم. لیزر سفید کننده تا یه حدی تاثیر و ماندگاری داره. بهتره قبل از شروع لیزرتون با پزشک مرکز لیزرتون مشاوره کنید تا با دیدن پوستتون بیشتر راهنماییتون کنن.

  • 1398/12/20
    0 0

    سلام میتونید راهنمایی کنید تو استان لرستان دستگاهشو کی داره واسه روشن کردن پوست صورت

    • 1398/12/21
      0 0

      سلام نه متاستفانه.

  • 1399/01/09
    1 0

    ایا واقعا لیزر سفید کننده پوست می تونه پوست تیره حتی ژنتیکی رو روشن کنه یا سر کاریه؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام تا یه حدی بله میتونه.

    • 1399/11/21
      0 0

      من صورت تم پر مو زائد جونم پر ایالیزر میشه دیگ در نیاد

  • 1399/01/10
    1 1

    سلام قیمت لیزر سفیدکننده کل بدن چقدرهست؟

    • 1400/08/29
      0 0

      کدوم کلینیک در تهران دستگاهشو داره ؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام متاستفانه ما فعلا دستگاهشو نداریم.

  • 1399/01/11
    0 1

    سلام ۲۳ سالمه پوستم سبزه است میشه با لیزر سفیدش کرد؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام ما فعلا دستگاهشو موجود نداریم. شما باید با پزشک مربوطه شخصا مشورت کنید.

    • 1399/05/25
      0 0

      با احترام خسته نباشی با حوصله جواب میدی خوشم میاد خیری ببینی فقط یه مشکل دارم من بچه زاهدانیم

  • 1399/01/11
    0 0

    سلام من با لیزر کندلا انجام دادم یک جلسه.حس میکنم پوستم تیره شده باید چیکار کنم؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام با پزشک مرکز لیزرتون صحبت کنید که مشکلتون رو دقیق تشخیص بده. شاید تنظیمات مناسب نبوده.

  • 1399/02/08
    2 0

    سلام خسته نباشید درقم دکتر برای لیزر میشناسید معرفی کنید بهترین دستگاه لیزر چه نام داره

    • 1399/02/08
      0 0

      سلام نه متاستفانه بهترین دستگاه الکس کندلاست.

  • 1399/02/20
    2 0

    سلام من لیزر کردم ولی زیر بغلم تیره تر شده

    • 1399/02/23
      0 0

      سلام اگه منظورتون از تیرگی لک شدگیه، از ضد لک ای سی ام (ACM) استفاده کنید.

  • 1399/02/20
    1 0

    سلام من لیزر کردم ولی زیر بغلم تیره تر شده

    • 1399/02/23
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/02/20
    0 0

    سلام من لیزر کردم ولی زیر بغلم تیره تر شده

    • 1399/02/23
      0 0

      پاسخ داده شد.

    • 1400/05/12
      0 0

      سلام ببخشید باید اول لیزرموهای زائدو بکنیم بعد لیزر سفید کننده جریان چیه

  • 1399/02/24
    0 0

    پوست بر اثر افتاب سوخته و اگه بخوام لیزر کنم صورت وکل بدن هزینه اش چقدر در میاد و در مشهد کلینک ای هست که انجام بده

    • 1399/02/25
      0 0

      سلام اگه افتاب گرفتید و سوختید و یا رنگ گرفتید نباید لیزر انجام بدید تا سوختگیتون برطرف شه. هزینه ها با دستگاه های مختلف متفاوته. متاستفانه در مشهد جاییو نمیشناسم.

  • 1399/03/06
    0 1

    سلام لیزر سفید کننده پوست دست هم هست؟ و ایا در تبریز هست؟

    • 1399/03/07
      0 0

      سلام ما موجود نداریم.

  • 1399/03/06
    2 0

    آیا لیزر روشن کننده پوست دست هم هست؟

    • 1399/03/07
      0 0

      سلام ما در حال حاضر موجود نداریم.

  • 1399/03/18
    0 0

    سلام ببخشید این لیزری که میگین پوست و صورت و روشن و سفید میکنه تو کدوم شهره میشه ادرس بدین ممنونم درضمن من لیزر co2انجام دادم الان 7ماهه لکهام رفته ولی صورتم تیره است ایا من هم میتونم انجام بدم ممنونم

    • 1399/03/19
      0 0

      سلام متاستفانه دستگاهشو موجود نداریم و از اینکه کدام مراکز موجود دارن اطلاع ندارم.

  • 1399/03/20
    0 0

    سلام میشه بگین دقیقا کدوم مدل دستگاه لیزر موجود هست ؟و کجا ؟ ممنون میشم

    • 1399/03/21
      0 0

      سلام دستگاه های لیزر موهای زائد مدل های مختلفی داره و هر کلینیکی دستگاه های متفاوت داره اینجوری نمیشه گفت.

  • 1399/03/23
    0 0

    سلام من کمرم با شکمم نسبت به جاهای دیگ بدنم تیر تر میخواستم روشن بشه ایا با لیزر سفید کننده ممکن سفید بشه ؟؟!!

    • 1399/04/01
      0 0

      سلام ممکنه کمی سفیدتر شه بله.

  • 1399/04/07
    0 0

    سلام وقت بخیر من با دستگاه کندلا لیزر انجام دادم بعد از جلسه اول توبعضی قسمت های بیکینی دچار افزایش رنگدانه های پوست شدم تو کلینیک بهم گفتن این یه واکنش طبیعی پوسته و به مرور زمان برطرف میشه، درجلسات بعدی این اتفاق دیگه برام نیفتاده اما بعد از ۶ ماه هنوز اثراتش برطرف نشده چه جوری میتونم مشکلم حل کنم؟ ممنونم

    • 1399/04/07
      0 0

      سلام به پزشک متخصص همون کلینیک مراجعه کنید و این موضوع رو باهاشون درمیون بزارید.

  • 1399/04/07
    0 0

    سلام ..من با این که موهای ناحیه بیکینی بعد جلسه ششم کاملا از بین رفت و دیگه درنیومد ،ولی برای اطمینان از در نیامدن مجدد تا ۹ جلسه لیزر رو ادامه دادم..سوالم این هست که آیا لیزر ممکن است به جای رنگدانه مو که دیگر وجود ندارد رنگدانه پوستم را هدف قرار دهد؟ پوستم سبزه هست.

    • 1399/04/07
      0 0

      سلام خود لیزر خیر. اما اگه تنظیمات مناسب نباشه ممکنه.

  • 1399/04/11
    0 0

    سلام صورتم سبزه هست میخوام پوست صورتم سفید بشه. با لیز سفید میشه بعد لیز صورت کنم دیگه ریشم رشد نمیشه جلو رشد ریشو نمیگیره. و بعد به کجا مراجعه کنم برا اینکه لیز کنم

    • 1399/04/11
      0 0

      سلام لیزر سفید کننده با لیزر موهای زائد فرق داره. لیزر موهای زائد بعد از اتمام دوره باعث میشه موهاتون تا حد خیلی زیادی ریزش داشته باشه و در نیاد. لیزر سفید کننده تا حدی باعث سفیدی پوست میشه. لیزر سفید کننده رو ما موجود نداریم باید به یک مرکز دیگه مراجعه کنید..

  • 1399/04/11
    2 0

    سلام لیز. سفید کنندصورت. چن درصد پوستو سفیدتر می کنه. من صورتم سبزه هست. چن درصد سفید تر میشه

    • 1399/04/11
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/21
    1 1

    سلام. ساق پام حدود ۸ ماه پیش بدلیل ضرب دیدگی کبود شد ولی جای کبودی سیاه شد و دیگر از بین نرفت. آیا میتوان با لیزر رفع تیرگی پوست، رنگ پوستم مجددا به حالت قبل برگردد و سیاهی پوست از بین رود؟

    • 1399/04/22
      0 0

      سلام بهتره با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/04/27
    0 1

    سلام ببخشیدهزینه لیزرسفیدکننده پوست چقدرهست؟واینکه خطرداره دردش خیلی زیاده؟

    • 1399/04/28
      0 0

      سلام ما موجود نداریم متاستفانه

    • 1401/02/23
      0 0

      سلام ببخشید هزینه لیزر سفید کننده پوست چقدر است

  • 1399/04/31
    0 0

    ایالیزرامکان سفیدکننده داره

    • 1399/05/02
      0 0

      سلام من صورتم سیاه لکه های قهوی داره دوس دارم پوستم روشن شه به نظروتون چیکار کنم چه عملی انجام بدم

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام با از بین بردن ریشه ی سیاه زیر پوست، یکم باعث سفید شدن میشه.

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام بهتره با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/05/02
    1 0

    میخام پوستم روشن بشه چه عملی انجام بدم سیاه پوستم

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/05/03
    0 0

    سلام خواستم بدون در اهواز دستگاه لیزر روشن کننده پوست هست

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام اطلاع ندارم. تو گوگل میتونید بگردید.

  • 1399/05/03
    0 0

    سلام وقت بخیر ببخشید لیزر میتونه تیرگیو کامل ازبین ببره یا کرم ها و ایکراب هایی ک تو بازار هست؟

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام لیزر با از بین برد ریشه های سیاه مو، کمی باعث سفید شدن پوست میشه. اما تو رنگ اصلی پوست تاثیری نداره.

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام لیزر سفید کننده متاستفانه موجود نداریم

    • 1399/05/25
      0 0

      میشه بپرسم بالیزرسفید شدن کل بدن دائمی باشه صد در صدی قیمت چقدر هست به دلارننویسید

  • 1399/05/22
    0 0

    سلام پوست تیره سفید میشه

    • 1399/05/23
      0 0

      سلام لیزر با از بین برد ریشه های سیاه مو، کمی باعث سفید شدن پوست میشه. اما تو رنگ اصلی پوست تاثیری نداره.

  • 1399/05/25
    0 1

    سلام من دو جلسه لیزر ipl رفتم برای جوش صورت پوستم تیره شده بخاطر لیزره؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بله اگه تنظیمات نامناسب باشه ممکنه

  • 1399/06/05
    1 0

    سلام من پوستم سبزس دوجلسه لیزر فول بادی با دستگاه دایودالمان انجام دادم اما حس میکنم بدنم برنزه ترشده و ی قسمتایی هم دچارسوختگی شدن چون اگزما دارم بدترهم هست البته اگزمامم فقط قسمت زانو میخاستم ببینم طبیعیه یا کلا من حساس شدم وتغییررنگ ایجادنمیشه

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام تغییر رنگ بر اثر لیزر طبیعیه و به مرور از بین میره. اما واسه سوختگی ها بهتره به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید.

    • 1400/01/22
      0 0

      بهترین نوع لیزر برای روشن شدن بدن چ لیزری هست؟

  • 1399/06/13
    0 0

    سلام خسته نباشید. ببخشید حدودا کل جلسات اولیه لیزر چقدطول میکشه ک مداوم بایدبرم وبعداز گذشت این زمان بازهم بایدمراجعه کنیم؟ واینکه لیزر بیکینی آسیبی ب تخمدان نمیزنه؟

    • 1399/06/15
      0 0

      سلام 6-8 جلسه باید برید. 4 جلسه ی اول ماهی یکبار، بقیه ی جلسات 45 روز یکبار بله بعدش باید واسه شارژ برید خیر اسیبی نمیزنه

  • 1399/06/20
    0 0

    سلام خسته نباشید لیز برای موهای بدن عوارضی نداره برا خانوما ؟؟؟؟

    • 1399/06/22
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/06/28
    0 0

    سلام, من دارم جلسات لیزر رو میزم و برای رفع تیرگی بیکینی ام از دکتر پرسیدم چیکار کنم و ایشون گفتن با همین لیزر برا موهای زائد ک میای ب مرور پوستت روشن میشه, آیا حقیقته

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام با از بین رفتن ریشه ی موهای زائدتون بله کمی ممکنه سفید بشه

  • 1399/07/06
    0 0

    سلام کل بدن و صورت رو بخوایم با لیزر سفید کنیم جلسه ای چند در میاد؟ تبریز کدام مرکز بهتره؟

    • 1399/07/07
      0 0

      سلام متاستفانه اطلاعی ندارم. ما موجود نداریم.

  • 1399/07/09
    0 0

    سلام من صورتم لک داره رنگشم تیره دوجلسه میرم لیزربراصورتم آیابرم لکه هام بیشترمیشن

    • 1399/07/09
      0 0

      سلام خیر اگه اپراتورتون با تجربه باشن لیزر هیچ عوارضی واستون نداره

  • 1399/07/18
    0 0

    سلام من صورتم جای لکه های جوشه آیا با لیزر روشن کننده پوست حل میشه

    • 1399/07/19
      0 0

      سلام بعید میدونم. بهتره با پزشک متخصص مشورت کنید تا راه حل مناسب شما رو بهتون بگن

  • 1399/09/02
    0 0

    من ک دیگه دیوونه شدم میخام کلا بدنم سفید شه

  • 1399/09/09
    0 0

    سلام ببخشیدمن پشت گردنم سیاه شده ایا با لیزر رفع میشه ؟؟

    • 1399/09/10
      0 0

      سلام با لیزر موی زائد خیر

  • 1399/09/24
    0 0

    سلام ایابالیرزمیشه جای زخمهای بجامونده از ابله مرغان رو ازبین برد؟

    • 1399/09/24
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/11/12
    0 0

    سلام ببخشید میخاستم بدونم لیزر موهای زائد ک کنم آیا دائمی هستش یا نه ؟ و اینکه من پوستم تیره س میخاستم ببینم سفید میشه اگه لیزر کنم یا نه ؟

  • 1399/12/14
    1 0

    سلام من قبلا با دستگاه الکساندر نابلکس لیزر انجام دادم،ولی پوستم روشنتر نشد ،میخواستم ببینم ممکنه با دستگاه دیگه پوستم کمی روشنتر بشه.پوستم سبزه هست.

    • 1400/02/14
      0 0

      سلام عزیزم هیچ راهی نداره پوست سبزه رو روشن کنی من ک دیگه بیخیال شدم و تو فکر سفید شدن نیستم رنگمونه دیگه جاش برو لیزر پوستت صاف شه و ب خودت برس:)

  • 1399/12/19
    0 0

    سلام میخوام صورتم روشن بشه چند درجه روشن میشه با لیزر روشن کننده

  • 1399/12/19
    0 0

    هزینه لیزر روشن کننده فقط واسه صورت چقد میشه

  • 1399/12/19
    0 0

    سلام میخاستم بدونم قسمتهایی از بدنم ک یکی دو درجه تیره تر شده،با انجام لیزر موهای زائد ممکنه ب رنگ پوست خودم برگرده یا نه؟؟و اینک لیزر بیکینی ضرر نداره؟؟

  • 1400/01/28
    0 0

    سلام آیا برای روشن پوست بکینی لیز تاثیر داره

  • 1400/01/31
    0 0

    سلام باچه دستگاهی میتوان زخم هارو از بین برد و برای لیزر سفید کننده پوست..واقعا جای مورد نظر کامل سفید میشود؟

  • 1400/02/05
    0 0

    سلام من دخترم 15 سالش هست و به دیلیل عوامل ژنتیکی و ارثی دارای پوست سبزه ای هستند و همیشه از این موضوع رنج میبره میخاستم ببینم دستگاه مورد نظری هست که پوست صورت و کل بدنشو روشن کنه چه درجه ای روشن میکنه داعمی هست عوارض خاصی نداره مثل تولد لک و خال یا غیر طبعی سفید شه اگر میشه توصیح دهید

  • 1400/02/18
    2 0

    من پوستم نازکه میتوتم لیزر روشن کننده پوست رو انجام بدم؟؟

  • 1400/03/11
    0 0

    سلام ببخشید میخواستم بدونم ایا لیزری وجود داره که در کل پوست بدن رو سفید تر بکنه یعنی اصلا کار اصلیش همین باشه؟نه قسمت های تیره شده به دلیل موی زائد،بلکه مثلا پوست صورتی که سبزه هست رو یک یا دو درجه روشن تر بکنه؟

  • 1400/04/02
    0 0

    سلام من زیر بغلم نسبت ب جاهای دیگه ی پوستم خیلی تیره تر شده میتونم لیزر موهای زائد انجام بدم با توجه ب تیرگی پوست زیر بغلم یا باید اول پوستمو روشن کنم

  • 1400/05/01
    0 0

    سلام خسته نباشید بالیزر تا چه حدی پوست روشن میشه چند درجه

  • 1400/06/05
    0 0

    سلام من ۴۰ سالمه سرخی صورت داشتم لیزر انجام دادم اکثر صورتم سفید سفید شده خیلی هم تابلوه علت چیه؟؟؟؟

  • 1400/06/15
    0 0

    سلام من یک سؤال دارم دیگه واقعاً داره اعصابم خورد میشه شما میگین لیزر سفید کننده ی پوست تا یه حدی پایداره اگه اینطوریه به درد نمی خوره که این وعضشه اگه دائمی نیست پس چرا درستش کردن واقعاً مسخرش من پوستم سبزه هست دلم می خواد پوستم سفید شه تروخدا بگید این روشی هست که دائمی باشه

  • 1400/10/14
    0 0

    سلام من روی بیکینی یا همون ناحیه خصوصیم ماه گرفتگی دارم آیا با لیزر موهای زائد امکان کمرنگ شدن آن وجود دارد؟

  • 1400/10/23
    0 0

    سلام وقت بخیر من لیزر موهای زاید انجام میدم هنوز جلساتش تموم نشده والان میخوام لیزر روشن کننده پوست انجام بدم به نظرتون مشکلی برای ازبین بردن موهای زائد پیش نمیاد؟

  • 1400/12/24
    0 0

    سلام ایا سفیدی پوست در اثر لیزر موندگار هستش؟

    • 1401/09/25
      0 0

      ببخشید من پوستم احتمأ پوستم تیره یا سزرنگ اگر پوستم سبز رنگ یا تیره یا گندمی باشه با لیزر پوست صورتم واعضای بدنم بااز بین رفتن مو های اعضای بدن وصورتم و پاه هم سفید میشه یا نه میشه لان جواب منو بدید

  • 1401/01/25
    0 0

    سلام ، من پوست سفیدی دارم ولی نمیدونم چطور شده ک بیکینیم الان داره از جاهای دیگه بدنم تیره تر میشه بنظرتون لیزر موهای بیکینی کنم روی سفید شدن پوست بیکینم هم تاثیری داره؟

  • 1401/02/07
    0 1

    سلام من پوستم در کل سبزه هست و از این موضوع ناراحتم میخواستم بدونم میتونم با دستگاه روشن کننده کل بدنمو روشن کنم؟! اصلا این دستگاه تو ایران هست؟

    • 1401/07/20
      0 0

      من پوستم تیره است وپر از لکه هایی قهوی ایا بالیزر صورت برای موهایزاید بر طرف میشه

  • 1401/02/26
    0 0

    سلام منه بدنم خیلی سیا هست خاستم بدونم میشه سفیدش کرده همسرم دوست ندارهدبدنم سیاباشد خیلی ناراحتم میشه بگید

  • 1401/03/24
    0 0

    سلام‌.آیاجای‌جوش‌بالیزرسفیدکننده‌پوست‌بایک‌جلسه‌ازبین‌میره‌یانه

  • 1401/05/08
    0 1

    سلام میخواستم بدونم تیرگی نوک سینه هارم میشه روشن کرد

  • 1401/05/19
    0 0

    آیا دستگاه سفیده پوست موجود هست برای پوست لک

  • 1401/05/21
    0 0

    سلام ببخشید با لیزر میشه قسمت هایی از بدن که سیاهه منظورم آرنج و زانو هستش سفیدش کرد با استفاده از لیزر؟

  • 1401/05/31
    0 0

    سلام اگه بیکینی رو لیزر کنیم ضرر به پرده بکارت نمیرسه و بعضیا میگن لیرز بیکینی انجام بشه ادم بچه دار نمیشه یا واقعیته

  • 1401/06/29
    0 0

    هزینه برای روشن کردن صورت در هر جلسه چقدر است

  • 1401/09/25
    0 0

    سلام من پوسته صورتم واعضای بدنم وپاه هام احتمأ گندومی یا سز رنگ تیره است میخوام بعداز ازبین رفتن موهاش پوسته صورتم واعضای بدنم سفید سفید تر میشه یانه

  • 1402/05/25
    0 0

    سلام.من لیزرفتم بعد۴جلسه لکه لکه سفید حالت نقطه نقطه روپوستم ایجادشده بالیز روشن کننده پوست درست میشه

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید