آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟

تاریخ انتشار - ۶ مهر ۱۳۹۸

لیزر مو در بین افرادی که مایل به استفاده از راه حلی برای رفع موهای زائد خود با روشی که ماندگارتر از برخی روش های دیگر باشد، محبوب است. استفاده از لیزر کندلا الکس برای از بین بردن مو به این صورت کار می کند که از رشد موهای جدید با تخریب فولیکولهای مو جلوگیری می کند. برای اکثر افراد، لیزر موهای زائد راهی مطمئن برای خلاص شدن از شر موهای زائد در نواحی ناخواسته بدن به طور دائم یا برای مدت طولانی است. با این حال، قبل از شروع درمان، افراد باید از برخی از عوارض لیزر موهای زائد و همچنین برخی شایعات و خرافاتی که در مورد این روش وجود دارد؛ آگاه شوند.

آیا لیزر موهای زائد در ناحیه تناسلی ایمن است؟

لیزر موهای زائد معمولا حتی در ناحیه تناسلی یا خط بیکینی خطری ندارد. اکثر تحقیقاتی که در این خصوص انجام گرفته نشان داده است که لیزر موهای زائد ایمن بوده و درد آن را نیز به خوبی می توان آن را تحمل کرد. به نظر نمی رسد خطرات بلند مدتی برای سلامتی در رابطه با این روش وجود داشته باشد.
با این حال، برخی از افراد ممکن است بعد از لیزر موهای زائد، عوارض جانبی جزئی را تجربه کنند. افرادی که پوست حساسی دارند بهتر است از متخصص پوست خود بخواهند که قبل از انجام این کار روی قسمت وسیعی از پوست، چگونگی واکنش یک ناحیه کوچک از پوست آنها را به این درمان آزمایش کند. همچنین به منظور کاهش خطرات و عوارض جانبی ناشی از لیزر موهای زائد حتما باید این کار را نزد یک پزشک متخصص و کاملاً واجد شرایط انجام دهند.

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟

این شایعه که لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود در اینترنت و در فضای مجازی به طو قابل توجهی گسترش پیدا کرده است. اما درصورتیکه به یک پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید به راحتی برای شما اثبات خواهد کرد که لیزر موهای زائد بیکینی یا ناحیه تناسلی شما توسط لیزر کندلا الکس نمی تواند باعث نازایی شود. می دانیم که شاید بعضی از اطرافیان شما ادعا کنند که کسی را می شناسند که پس از لیزر موهای زائد دچار نازایی شده است، اما این صحت ندارد.
یکی از متخصصین پوست و مو از دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک تحقیقات کاملی در مورد اثرات لیزر کندلا الکس روی نازایی انجام داده و به این نتیجه رسیده است که: "روش لیزر موهای زائد با هدف قرار دادن رنگدانه موجود در فولیکول مو انجام میشود. لیزرهایی که ما استفاده می کنیم (مثل لیزر کندلا الکساندرایت) کمتر از یک میلی متر به پوست نفوذ می کنند، بنابراین راهی برای رسیدن به تخمدان های بیمار برای لیزر این دستگاهها وجود ندارد. اما حتی اگر آنها به تخمدان های شما می رسیدند- که هرگز، هرگز نمی توانند این کار را بکنند - به هر حال تاثیر ناباروری نخواهند داشت. لیزر ها روی دنگدانه ها تاثیر گذاشته و هیچ تاثیری در باروری یا ناباروری بیمار ندارند. "
با این وجود، آنچه که بسیار خطرناک است، انجام لیزر موهای زائد توسط افراد غیرمتخصص به جای متخصص پوست و مو یا تکنسین لیزر است. استفاده از لیزر اشتباه روی پوست تیره یا شخص با پوست برنزه می تواند سوختگی یا لکه های تیره ایجاد کند. 

آیا رفع موهای زائد با لیزر کندلا الکس ممکن است باعث ناباروری در آینده شود؟

آیا رفع موهای زائد با لیزر در ناحیه تناسلی خطرات یا اثرات احتمالی در توانایی داشتن فرزند در آینده در کوتاه مدت یا بلند مدت ایجاد خواهد کرد؟ ممکن است شما هم از افرادی باشید که بخواهید از لیزر کندلا الکس برای رفع مو در نواحی تناسلی یا بیکینی استفاده کنید اما از تاثیرات احتمالی آن در آینده بترسید. اگر می خواهید به پاسخ سوالاتی مانند آیا لیزر موهای زائد کاملا ایمن است یا آیا حتی به مقدار بسیار کمی ممکن است در ناباروری تاثیر بگذارد؟ برسید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد تاثیری در باروری نخواهد داشت

رفع موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت هیچ خطری در این زمینه ندارد- نور لیزر به اندازه کافی عمق نخواهد داشت تا تاثیر بدی برجای بگذارد. بزرگترین مشکلی که بیماران ممکن است با آن مواجه شوند احساس درد و ناراحتی در درمان این ناحیه است.
عمق نفوذ لیزر به اندازه ای نیست که به بافت های داخلی ناحیه تناسلی نفوذ کند. البته لازم است که پزشک شما این موضوع را با کمپانی تولیدکننده لیزر مورد استفاده چک کند زیرا لیزرهای مختلف دارای طول موج های مختلف از نور مرئی هستند. اما به طور کلی لیزر مو کندلا الکس و کندلا یگ ایمن هستند.
لیزر مو کندلا الکساندرایت فقط در درم (که بخشی از پوست است) تأثیر می گذارد. این قسمت از پوست از نظر آناتومیکی از اعضاء مولد رحم، تخمدانها، لوله‌های فالوپ و غیره دور است و هیچ روش فیزیکی وجود ندارد که نور  استفاده شده در لیزر مو کندلا الکس بتواند به اندامهای تولید مثل برسد به طوری که به آنها صدمه ای وارد کند. بنابراین می توان با اطمینان خاطر گفت که لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر کندلا الکساندرایت ناباروری ایجاد نمی کند.
اما هیچ ارتباطی بین لیزر موهای زائد و باروری وجود ندارد. عمق نفوذ لیزر فقط چند میلی متر از سطح پوست پایین ترمی رود، که فقط برای هدف قرار دادن ریشه فولیکول مو کافی است. بنابراین هیچ  جای نگرانی نیست.

لیزر موهای زائد و بارداری

ما می دانیم که شکم شما در حال بزرگتر شدن است و به سختی می توانید پاهای خود را ببینید، چه برسد که آنها را اصلاح کنید. اگر در حمام ایستاده اید، می توانید از شریک زندگی خود کمک بگیرید تا تعادل خود را حفظ کنید. اگر در وان برای اصلاح می نشینید، برای جلوگیری از لغزش ممکن است برای بیرون آمدن نیاز به کمک داشته باشید. به دلیل تغییر در هورمون ها در دوران بارداری، ممکن است رشد مو در اطراف شکم، نوک سینه ها یا سایر مکان های ناخواسته بیشتر شود.با توجه به تمام این موارد ممکن است به ذهنتان برسد که از لیزر موهای زائد استفاده کنید.
 اما لیزر مو کندلا الکس برای زنانی که باردار هستند یا ممکن است باردار باشند توصیه نمی شود. به نظر می رسد این فقط یک توصیه از طرف تولید کنندگان تجهیزات لیزر و بدون هیچگونه مبنای مشخص در منطق پزشکی باشد، با این وجود، بیشتر کلینیک های لیزر، لیزر مو  را برای زنان باردار به کار نمی برند. البته نگران نباشید حتی اگر موی خود را اصلاح نکنید، موهای زائد معمولاً پس از بارداری خود به خود میریزند.

ایمنی لیزر مو کندلا الکس در حین بارداری

هنگامی که باردار هستید، سطح هورمون های بدن شما بسیار بالاست. سطح بالاتر استروژن و آندروژن خصوصاً در سه ماهه سوم بارداری می تواند باعث رشد مو در جاهایی شود که قبلاً هرگز مو در آنها ظاهر نشده بود. ممکن است ناگهان متوجه موهای روی شکم، صورت، گردن، سینه و بازوی خود شوید. خبر خوب این است که این رشد مو کاملاً متداول است و به طور کلی پس از به دنیا آمدن کودک به خودی خود از بین می رود.
هورمونهای بارداری نه تنها روی جوانه زدن ناگهانی موها بلکه روی مقدار آنها نیز تأثیر می گذارد، آنها همچنین چرخه رشد موهای شما را تغییر می دهند.
موهای روی سر یا بدن شما یک مرحله رشد فعال به نام آناژن دارند. هنگامی که موها به طور کامل رشد کردند، وارد حالت استراحت به نام تلوژن می شوند، و پس از آن از بین می روند.
هورمونهای بارداری مرحله "ریزش مو" را به تأخیر می اندازند، به همین دلیل موهای ضخیم تری مشاهده خواهید کرد. در شرایط بارداری بدن شما نمی تواند باعث ریزش مقدار معمول مو شود.
حدود سه تا شش ماه پس از به دنیا آمدن کودک که هورمونهای شما عادی می شود، موهای اضافی از بین می روند. به این ریزش ناگهانی مو telogen effluvium گفته می شود.
رشد موهای ناشی از استروژن، همراه با افزایش سختی در دسترسی به برخی از قسمت های بدن برای اصلاح آنها با بزرگ شدن شکم، ممکن است شما را به این فکر بیندازد که آیا باید قرار ملاقات برای لیزر موهای زائد را به عنوان گزینه ای جایگزین برای اصلاح، اپیلاسیون یا استفاده از کرم های موبر تعیین کنید یا خیر.  

دلیل اصلی برای انجام ندادن لیزر مو در دوران بارداری

متخصصان می گویند: در حالی که از لیزرهای بی خطر برای درمان شرایط پزشکی مانند سنگ کلیه و زگیل تناسلی در زنان باردار استفاده شده است، هیچ گونه اطلاعات ایمنی برای پشتیبانی از استفاده از لیزر در روشهای زیبایی مانند لیزر موهای زائد در دسترس نیست.
احتمالا به این زودی نیز تحقیقاتی در این زمینه انجام نخواهد شد، زیرا دانشمندان نمی خواهند با در معرض عمد قرار دادن زنان باردار در معرض محصولات و رویه های بالقوه مضر، به مادران و نوزادان آسیب برساند.
اگرچه لیزر موهای زائد عموماً یک روش ایمن محسوب می شود، پزشکان و متخصصان پوست معمولاً به زنان باردار توصیه می کنند که از این روش خودداری کنند زیرا تا کنون هیچ مطالعه ای انجام نشده تا اثبات شود که لیزر کندلا الکس برای مادران و نوزادان بی خطر است. در صورت عدم وجود تحقیقات، پزشکان جانب احتیاط را رعایت می کنند.
لیزر موهای زائد رنگدانه تیره در مو را هدف قرار داده و باعث آسیب حرارتی و یا مکانیکی به فولیکول مو می شود. هیچ مطالعه ای در مورد ارزیابی ایمنی لیزر موهای زائد در دوران بارداری وجود ندارد. بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به دلیل عدم اطلاع از تأثیر لیزر مو روی جنین، از انجام لیزر موهای زائد در دوران بارداری خودداری می کنند.

دلایل دیگر منتظر ماندن تا زمان پس از زایمان برای لیزر موهای زائد

یکی از شایع ترین تغییراتی که می تواند در دوران بارداری رخ دهد، تیرگی پوست شما است - وضعیتی به نام هایپرپیگمانتاسیون (hyperpigmentation). 
به گفته پزشکان کلینیک پزشکی کندلا، در صورت وجود تضاد بین رنگ پوست و رنگ موهای شما، لیزر مو موثرتر خواهد بود. اگر هایپرپیگمانتاسیون باعث شده است پوست در ناحیه مورد نظر شما به رنگ موهای شما نزدیک شود، درمان ممکن است کمتر موثر باشد. 
علاوه بر این، بارداری چرخه رشد طبیعی مو را مختل می کند. برای اینکه لیزر موهای زائد موثر واقع شود، شما در کمترین حالت به شش جلسه درمانی احتیاج دارید. در حالت ایده آل، این درمان ها در مرحله رشد فعال چرخه مو انجام می شود. اما از آنجا که هورمونهای حاملگی می توانند مدت برخی مراحل را تغییر دهند، ممکن است جلسه های درمانی شما در مرحله نادرستی از چرخه مو انجام شوند.
مسئله دیگر در مورد حساسیت پوست است. بارداری باعث افزایش خون رسانی در بدن می شود. همچنین پوست روی شکم و سینه شما کشیده می شود. انجام لیزر برای رفع موهای زائد در حالی که پوست شما در این حالت حساس قرار دارد ممکن است ناراحت کننده باشد.

آیا لیزر روی ناباروری تاثیر می گذارد؟

هیچ مدرکی مبنی بر اینکه لیزر موهای زائد بر احتمال بارداری شما تأثیر دارد، وجود ندارد. اگر می خواهید باردار شوید، قبل از شروع درمان های لیزر موهای زائد، با پزشک خود مشورت کنید.
برای اکثر افراد، کاهش موفقیت آمیز رشد مو طی چندین درمان در یک دوره نه ماهه انجام می شود. این امکان وجود دارد که شما قبل از اینکه باردار شوید، تحت درمان لیزر کندلا الکساندرایت قرار بگیرید، و این شما را در معرض خطرات ناشی از این روش قرار میدهد، از جمله موارد زیر قرار می دهد اما هیچ منبع موثقی ناباروری را به عنوان عوارض جانبی لیزر موهای زائد تایید نکرده است.
التهاب پوست
تغییر رنگ پوست شما
تاول زدن
ایجاد زخم
در حالت های نادر، رشد بیشتر موها

آیا الکترولیز در دوران بارداری به جای لیزر کندلا الکس توصیه می شود؟

دقیقا مانند لیزر کندلا الکساندرایت هیچ مطالعه ای برای ارزیابی ایمنی الکترولیز در دوران بارداری وجود ندارد. بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و الکترولوژیست ها به دلیل عدم اطلاع در مورد اثر روی جنین، پرهیز از الکترولیز در دوران بارداری را توصیه می کنند.
اگر تصمیم به الکترولیز دارید، باید از الکترولیز سینه ها در سه ماه آخر دوران بارداری اجتناب کنید، به خصوص اگر می خواهید شیر دهید. در هفته های آخر بارداری، باید از الکترولیز شکم خودداری کنید زیرا بسیار حساس است و در این مرحله از بارداری انجام این کار برای شما بسیار ناراحت کننده خواهد بود.
در الکترولیز از دو نوع جریان گرمازدایی و گالوانیک استفاده می شود. به همین علت این روش نیز در دوران بارداری اصلا توصیه نمی شود. زیرا جنین توسط مایعات آمنیوتیک احاطه شده است. در این شرایط، مایع آمنیوتیک به عنوان رسانای برق عمل می کند. به همین دلیل جریان گالوانیک برای الکترولیز در دوران بارداری توصیه نمی شود. گرمازدایی در بدن جریان نمی یابد و مشخص نشده است که برای زنان باردار یا جنین مضر است یا خیر.


مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1399/03/20
    1 1

    سلام ممنون بابت توضیحاتتون ولی من میخام کل بدنمولیزرکنم گفتن که نازایی داره حالانمیدونم چیکارکنم نظرشماچیه

    • 1399/03/21
      0 0

      سلام مشکلی پیش نمیاد.

    • 1399/06/15
      0 0

      من متاهلم و15 سالمه میتونم کل بدنم رو لیزرکنم؟ بیکینی چطور؟

    • 1399/06/16
      0 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/04/03
    1 1

    من میخام لیزر کنم همه جارو انجام دادم غیربیکینی حالا نمیدونم دستگاهش چیه ولی خودشم گفت به نازایی ربطی نداره خاستم ازشما هم بپرسم یعنی ربطی به نازایی نداره؟؟؟

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام خیر ربطی نداره.

  • 1399/04/14
    0 0

    من میخواستم لیزر کنم مخواستم بدونم مزایا ومعایب لیزر چیه؟؟؟؟

    • 1399/04/16
      0 0

      سلام هر دستگاهی معایب متفاوت داره و اگه توسط اپراتور با تجربه انجام نشه میتونه عوارض جانبی داشته باشه. هرچند که دستگاه کندلا خیلی از این عوارض رو کنترل و ازشون جلوگیری میکنه. تو سایت مقاله های متفاوتی وجود داره که میتونید ازشون استفاده کنید.

  • 1399/04/15
    1 0

    سلام چه مدت بعد از لیزر، بهترین زمان برای اقدام به بارداری هست؟ چون در طول بارداری قرص و مکمل‌های غذایی مصرف میشه و شنیدم که بعد از لیزر نباید هیچ دارو یا قرص ویتامین مصرف کرد چون نتیجه عکس میشه و موهای زائد زیاد میشه.

    • 1399/04/16
      0 0

      سلام تا زمانیکه تغیرات هورمونی وجود داشته باشه، لیزر تاثیر کامل خودشو نمیزاره. قبل از دوره ی لیزرتون با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/04/17
    1 0

    سلام من ۱۸ سالم است قصد لیرز در ناحیه تناسبی دارم ایا بعد ازدواجم در بارداری مشکلی پیش نمیاد؟!

    • 1399/04/17
      0 0

      سلام اگه توسط اپراتور با تجربه انجام شه، خیر.

    • 1399/12/11
      0 0

      سلام من ۱۵ سالمه و دوستم لیز کنم در آینده اما بعضیا میکن باعث نازایی میشود خب باید چیکار کنم

    • 1400/01/30
      0 0

      سلام من ۱۷ سالم اشکال نداره برم لیزر

  • 1399/04/20
    0 1

    سلام من یه بار لیزر کل بدن رو انجام دادم برای مرحله دوم میخوام برم اما قصد بارداری دارم و اپراتور به من گفت اگه میخوای باردار بشی دیگه نیا حالا از مرحله اول خیلی رضایت داشتم و دوست دارم ادامه بدم ولی میترسم ناباروری به همراه داشته باشه

    • 1399/04/21
      0 0

      سلام لیزر تو دوران بارداری انجام نمیشه. اما باعث ناباروری هم نمیشه. تو دوران بارداری بخاطر تغیر هورمونها موها دوباره زیاد میشه و لیزر زیاد نتیجه نمیده. بهتره بعدش لیزر رو شروع کنید.

  • 1399/04/21
    0 0

    سلام،میشه آدرستونوبدین

    • 1399/04/21
      0 0

      سلام بالای سایت نوشته شده.

  • 1399/04/21
    1 0

    درسته که میگن اگر موهای نازک مثل موهای صورت داشته باشی، بعد از لیزر به جای رفع موها، به جاش موهای زائد درمیاد؟

    • 1399/04/22
      0 0

      سلام بله اگه پرزی باشه.

  • 1399/04/24
    2 0

    سلام من ۲۰سالمه الان چهارجلسه از لیزرم گذراندم کل بدن و خیلی هم راضیم ولی اطرافیانم میگن ک باعث ناباروی میشه و خطر داره بعد من چندساله یک نوع قرص مصرف میکنم ب نام سیپروهپدادین اشتهاوره ولی من یک چهارم از این قرص مصرف میکنم خواستم ببینم روی هرمون تاثیری داره و یا ضرر داره یا ن ولی اینم بگم ک پریودیم منظمه اگه میشه راهنمایی کنید ‌

    • 1399/04/25
      0 0

      سلام خیر باعث ناباروری نمیشه. سیپروهپتادین یه نوع داروی ضدحساسیته موردی نداره.

    • 1399/07/11
      0 0

      سلام ازدواج کردین یا مجردین؟ اخه من میخام شیش ماه دیگه عروسی کنم،الان میخام لیزر کنم،گفتم ازتون بپرسم متاهیلن یا نه

    • 1400/10/05
      0 0

      اشکالی نداره من دکترمامای هستم هیچ موردی نداره

  • 1399/04/27
    1 3

    سلام وقت بخیر من قصد دارم برم لیزر برای بکینی یکی از دوستانم بکینی شو لیزر کرده میگه که روی عادت ماهیانه اش تأثیر گذاشته و نامنظمش کرده به من گفته که انجام ندم چون روی باوری تأثیر میذاره خیلی دو دل شدم و میترسم بنظر شما تأثیر لیزر بر ناباروری درسنه

    • 1399/04/28
      0 0

      سلام خیر تاثیری نداره

  • 1399/04/29
    0 0

    سلام من می‌خوام برا لیزر کل بدن اقدام کنم ولی کم کاری تیروئید دارم و قرص مصرف میکنم احتمالا مادام العمر هم مصرف خواهم کرد.آیا لیزر برای من تاثیری نمیذاره؟

    • 1399/04/29
      0 0

      سلام ممکنه یکم دیرتر تاثیر بزاره رو شما.

    • 1400/11/28
      0 0

      16سالمه میشه لیزر کنم

  • 1399/05/03
    1 0

    سلام وقت بخیرمن ۲۰سالمه و قصد لیزربیکنی دارم شوهرم مخالفت میکنه بخاطر خطربرایه بارداری چه باید کرد؟

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام خطری نداره.

  • 1399/05/04
    0 1

    سلام 16 سال دارم و قصد لیزر کل بدن رو دارم آیا کم بودن سنم با عث عوارض جانبی نمیشه؟

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام هم ممکنه بخاطر تغیر هورمونها تاثیر نذاره؛ هم ممکنه عوارض جانبی داشته باشه.

  • 1399/05/04
    1 0

    سلام از کجا متوجه بشم که رشد موهای بدنم ناشی از تغییرات هورمونیه و یا غیر هورمونی؟

    • 1399/05/05
      0 0

      سلام معمولا موهای زائد هورمونی، خیلی ضخیم و سیاهن. اما باز بدون ازمایش نمیشه مطمئن شد.

  • 1399/05/06
    0 1

    سلام خسته نباشید من 17 سالم هست میخوام ناحیه تناسلی رو لیزر کنم بعد خیلی داخل فکر هستم که مشکلی برام پیش نیاد از قبیل ناباروری یا کیست و یا سرطان دهانه رحم... بنطرتون چیکار کنم لیزر کنم یا نه ؟؟؟

    • 1399/05/06
      0 0

      سلام لیزر توسط اپراتور با تجربه عوارضی نداره. اما میتونید با پزشک متخصص قبل از شروع لیزر مشورت کنید.

  • 1399/05/06
    0 0

    ؟؟؟

    • 1399/05/06
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/05/07
    0 0

    سلام من موهای زائددرناحیه چانه وزیرچانه دارم که رشدشون زیاده وضخیمه تنبلی تخمدان دارم میخواستم بدونم قرص میخورم برای اینکه حامله شم لیزرموی زائدم بدترنمیکنه بیماریمو؟

    • 1399/05/07
      0 0

      سلام قبل از شروع دورتون با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/05/13
    1 2

    سلام من قصد لیزر ناحیه بیکینی و زیر بغل رو دارم این نواحی هم تیره هستن آیا لیزر باعث روشن شدن میشه یا خیر برعکس تیره تر میشه؟

    • 1399/05/14
      0 0

      سلام خیر تاثیری نداره.

  • 1399/05/14
    0 0

    سلام من میخواستم لیزر انجام بدم،با یه متخصص مامایی زنان و زایمان مشورت کرد میگن رو تخمدان اثر میزاره میشه شما هم راهنمایی کنید

    • 1399/05/14
      0 0

      سلام لیزر هیچ ضرری واسه تخمدان نداره مگر اینکه شخص، کیست داشته باشه

    • 1399/05/14
      0 0

      نه هیچ مشکلی ندارم فقط میترسم در آینده باعث نازاییم بشه

    • 1399/05/14
      0 0

      کمک کنید لطفاً

    • 1399/05/15
      0 0

      سلام لیزر باعث نازایی نمیشه واسه اطمینان بیشتر میتونید با پزشک متخصص صحبت کنید که خیالتون راحت بشه.

    • 1399/05/15
      0 0

      متخصص چی راستش امکاناتشو ندارم تحقیق کنم خواستم از شما کمک بگیریم

    • 1399/05/15
      0 0

      متخصص چی راستش امکاناتشو ندارم تحقیق کنم خواستم از شما کمک بگیریم

    • 1399/05/15
      0 0

      متخصص چی راستش امکاناتشو ندارم تحقیق کنم خواستم از شما کمک بگیریم

    • 1399/05/15
      0 0

      متخصص زنان و زایمان بهم گفت تاثیره کمی رو تخمدان میزاره واسم همینه که میترسمو دو دل شدم چیکار کنم

    • 1399/05/15
      0 0

      متخصص زنان و زایمان بهم گفت تاثیره کمی رو تخمدان میزاره واسم همینه که میترسمو دو دل شدم چیکار کنم

    • 1399/05/16
      0 0

      سلام با پزشک متخصصتون صحبت کنید. اگه واقعا مشکلی نداشته باشید لیزر عوارض جانبی واستون نداره.

  • 1399/05/14
    0 0

    سلام من کیست اندومتریوز دارم و طی دو الی سه ماه اینده هم قصد بارداری دارم.شما پیشنهاد میکنید جلسات لیزرو شروع کنم یا نه؟ممنون

    • 1399/05/14
      0 0

      سلام بهتره قبل شروع دوره، با پزشک مرکز لیزر موردنظر مشورت کنید.

    • 1400/01/27
      0 0

      سلام الهه جان مشورت کردین در این مورد با پزشک متخصص؟؟؟

  • 1399/05/26
    1 0

    سلام من ۱۷ سالمه قصد دارم که بیکینی با زیر بغلم رو لیزر کنم شنیدم که میگن برایه دختر ضرر داره این کار چون هم باعث نازایی میشه بعدا هم باعث میشه که به پرده بکارتم اسیب برسه خواستم بپرسم اگه لیزر کنم بعدا هیچ مشکلی پیش نمیاد چون میگن بعضی از این دکترا که هیچ مشکلی نداره ولی برایه این که پولش بره تو جیبشون نمیگن که ضرر داره خواستم بپرسم انجام بدم یا نه

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام خیر ضرری نداره

  • 1399/05/27
    2 0

    سلام وقتتون بخیر من ۱۶ سالمه میخوام کل بدنما لیزر کنم مشکلی پیش نمیاد؟ اگر بیکینی را لیزر نکنم باز هم مشکلی پیش میاد؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بهتره واسه نتیجه ی بهتر تا 18 سالگی صبر کنید

  • 1399/05/30
    0 0

    من قرص مولتی ویتامین و کلسیم و دی میخورم نمیتونم لیزر کنم؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بله

    • 1401/04/20
      0 0

      سلام.چرا ؟چ چیزیی داره ک نباید بعد از خوردن قرص کلسیم و مولتی ویتامین لیزر کرد؟؟؟؟؟؟

  • 1399/06/04
    0 0

    سلام خسته نباشین. من یک سال پیش کل بدنمو لیرز کردم ک پوست سبزه ای هم دارم، تقریبا همه جای بدنمو جواب گرفتم به غیر از بیکینی ک تقریبا یک سوم موهاش بصورت زخیم و نازک هنوز رشد میکنن ک تا الانم واسه اینکه زخیم تر نشن اپیلاسیون میکردم. میخواستم یک ماه دیگه اقدام به بارداری کنم. اگه قبله بارداری دو جلسه لیزر کنم جواب میده یا بعد بارداری اقدام کنم به لیرز کردن. باتشکر

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بهتره بعد بارداری اقدام کنید.

    • 1399/06/06
      0 0

      ممنون از راهنماییتون🌹🌹 در دوران شیردهی ک لیزر کردن مشکی ایجاد نمیکنه؟

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام معمولا خیر اما بهتره قبلش با پزشک مرکز لیزتون هم مشورت کنید.

    • 1400/03/24
      0 0

      عزیزم باردار شدی ؟

  • 1399/06/12
    2 0

    سلام من مدت چهار ساله ک هر سه ماه یک بار لیزر میکنم ولی موها هی دوباره در میان خواستم بدونم این ک من ب مدت طولانی استفاده میکنم مشکلی پیش نمیاره

    • 1399/06/12
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/06/13
    0 1

    سلام من سه ماه دیگه میخام اقدام به بارداری کنم الان برم لیزر مشکلی پیش نمیاد ؟

    • 1399/06/13
      0 0

      سلام بهتره بعد از بارداری برای لیزر اقدام کنید.

  • 1399/06/15
    0 0

    سلام من کیست و عفونت دارم ایا لیزر باعث نازایم میشه

    • 1399/06/15
      0 0

      سلام لیزر نازایی نمیاره

  • 1399/06/18
    0 0

    سلام خسته نباشید من میخواستم لیز انجام بدم خیلی میترسم ک برای بارداری عواض داشته باشه ایا تاثیر داره؟

    • 1399/06/19
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/06/20
    0 0

    سلام من ۱۷ سالمه و میخوام لیزر کنم صورتم رو و موهاش تقریبا بور هستش آیا بیشتر میشه و تاثیری داره کلا؟

    • 1399/06/22
      0 0

      سلام لیزر رو موهای بور تاثیر نداره

  • 1399/06/25
    0 0

    سلام ضمن خسته نباشی لیزر هورمون های سرطانی رو فعلا میکند یا خیر

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/06/26
    1 0

    سلام دخترم ۱۵سالشه آیا لیزر موهای کل بدن براش موثره ؟ آیا ضرر نداره ؟ از چه سنی بهتره ؟

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی لیزر نکنن

  • 1399/06/31
    0 0

    سلام.اگه ناحیه بیکینی رو لیزر کنم،تیرگی ان از بین میره؟

    • 1399/07/01
      0 0

      سلام بله تا حدی ممکنه رو تیرگی تاثیر داشته باشه

  • 1399/07/08
    1 1

    سلام ببخشید آیا اگر بعد اتمام دوره لیزر ، بارداری صورت بگیره موهای زائد مجددا رشد میکنن و تاثیر لیزر از بین میره؟

    • 1399/07/12
      0 0

      سلام بله احتمال زیاد از بین میره

  • 1399/07/09
    1 0

    سلام . من می خوام لیزر کنم ولی عوارضش نمیدونم چیه . 20سالمه و دارو خاصی استفاده نمیکنم می خوام بدونم چند ماهه تاثیر میزاره که دیگه تموم شه؟و اینکه می خواستم بکارتمو ترمیم کنم اشکالی نداره؟

    • 1399/07/09
      0 0

      سلام اگه اپراتور با تجربه باشه عوارضی نداره. دوره ها 8-6 جلسه اس. بعدش وارد دوره ی شارژ میشید. هیچ روشی برای اینکه موهاتون دائمی از بین بره وجود نداره. اما اگه قصد ترمیم دارید، قبل از شروع لیزر با پزشکتون مشورت کنید.

  • 1399/07/11
    1 1

    باعرض سلام وخسته نباشی من قبلاکیست داشتم و1سال تحت درمان پزشک بودم وباردارشدم الان دردوران شیردهی هستم ومیخوام کل صورتمولیزرکنم آیابرای شیردهی عوارضی نداره وآیابرای بارداری شکم دوم که قبلاکیست داشتم مشگلی پیش نمیاد

    • 1399/07/12
      0 0

      سلام تو دوره ی شیردهی بهتره کلا لیزر انجام نشه. اگه اصرار دارید به این کار حتما با پزشک مشورت کنید.

    • 1401/06/23
      0 0

      چ داروی مصرف میکردید میشع ب منم بگید

  • 1399/07/11
    0 0

    سلام من ۱۷ سالمه میخام لیزر کنم که بدنم و مشکلی برام پیش نمیاد؟

    • 1399/07/12
      0 0

      سلام نه موردی نداره

    • 1400/12/25
      0 0

      ببخشید 15سالمه آیا لیزر باعث نازایی میشه؟

  • 1399/07/22
    0 0

    من دارم لیزر میکنم جلسه اوله که رفتم ٣٣سالمه یه دونه بچه دارم میخوام بارداربشم آیا میتونم به لیزر ادامه بدم فقط قسمت صورتمو, زیربغلمو بکینی رو لیزر میکنم

    • 1399/07/22
      0 0

      سلام معمولا تو دوره ی بارداری لیزر انجام نمیشه. در کل بهتره که بعد از بارداری ادامه بدید که نتیجه ی لیزر هم بهتر باشه.

  • 1399/07/27
    0 0

    سلام من قبلا بیماری ویتیلیگو داشتم الان میخوام لیزر کل بدن انجام بدم میخوام بدونم با توجه به بیماریم ممکنه برای پوستم ضرر داشته باشه ؟

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام بله معمولا میتونید اما بد نیست اگه قبل از لیزر هم با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/08/08
    0 0

    من یکماه مونده که هیژده سالم کامل بشه و یه دوره لیزر انجام دادم میخاستم ببینم برا نازایی ضرری هم داره چون هنوز کامل نشده هیژده سالم

    • 1399/08/25
      0 0

      سلام خیر مشکلی نیست

  • 1399/08/08
    1 0

    من یکماه مونده که هیژده سالم کالم شه و یه دوره لیزر انجام دادم میخاسم مشکلی نداره برا نازایی چون هنوز کامل نشده هیژده سالم

    • 1399/08/25
      0 0

      سلام خیر مشکلی نیست

  • 1399/08/25
    0 1

    سلام خسته نباشید من 16سالمه و میخوام عقد کنم گفتم اگ لیزر کنم مشکلی پیش نمیاد اخه گفتن نازایی میاره و خیلی چیز هایی دیگ وبا اون ک لیزر انجام میده مشورت کردم گفت هیچ مشکلی نداره اگ واقعا نازایی اینارو میاره لطف بگین ک انجام ندم اخه میترسم اگ مشکلی هست بگین ممنون

    • 1399/08/25
      0 0

      سلام واسه نازایی مشکلی نداره. اما واسه نتیجه دهی بهتر و جلوگیری از عوارض جانبی احتمالی، بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/08/25
    0 0

    تازه هم رفتم داخله 16سالگی و خواستم زیر بغل و بیکینی و خط باسن رو انجام و اسمه دستگاهش پلاتنیوم پلاس نازایی نمیاره اگ انجام بدم

    • 1399/08/25
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/08/28
    0 1

    من ۶ جلسه لیرز انجام دادم وتنبلی تخمدان دارم ودر حال اقدامم ایا ناباوری میاره؟

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام بهتره قبل از لیزر پزشک متخصص معاینتون کنه.

  • 1399/09/01
    0 0

    سلام من برای رشد موهام قرص های ویتامین مصرف میکنم میتونم لیزر کنم و اینکه لیزر بیکینی مشکلی برای پرده بکارت نداره ؟

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام داروهای رشد مو واسه لیزر تداخل ایجاد میکنه و تاثیر لیزرو کم میکنه. خیر مشکل نداره.

  • 1399/09/10
    0 0

    سلام من 32سالمه و1دختر دارم قصد دارم ۶ماه دیگه اقدام به بارداری کنم میتونم از الان دوره ی لیزر رو شروع کنم

    • 1399/09/11
      0 0

      سلام میتونید اما تو دوره ی بارداری بخاطر تغییرات هورمونی و فاصله ای که بین جلسات میوفه، موها برمیگرده.

    • 1400/07/16
      0 0

      سلام.من چهار ساله در اقدام بارداری هستم .میگم بعد بارداری شرو ب لیزر کنم .ولی موهای زاعد خیلی زیادم کلافم کردن.میخوام دیگه برای ای وی اف اقدام کنم ا مرحله ممکنه زمان بر باشه برای بارداری آیا میتونم لیزر کنم تو این مدت.اینم بگم ک چنتا قرص ویتامین میخورم

  • 1399/09/11
    1 0

    سلام من 9روز دیگه19سالم میشه چند ماهی هست اقدام کردم برا بارداری ولی باردار نشدم زیر نظر دکتر هم هستم قصد لیزر کردن کل بدنم رو دارم آیا مشکلی داره باعث ناباروری میشه??

    • 1399/09/11
      0 0

      سلام خیر باعث ناباروری نمیشه اما تو دوره ی بارداری بخاطر تغییرات هورمونی و فاصله ای که بین جلسات میوفه، موها برمیگرده. چون تو دوره ی بارداری نمیتونید لیزر کنید. بهتره بعد از بارداری لیزر رو شروع کنید.

  • 1399/09/12
    0 0

    درحالت کلی موهای زائد بعداز بارداری برمیگرده ولیزر تاثیری نداره؟

    • 1399/09/14
      0 0

      سلام بله

  • 1399/09/14
    0 0

    سلام من26سالمه ویک بچه دارم بعداز یکسال قصد بار دار شدن دارم واین هفته اولین جلسه ی لیرز کل بدنم میخوام انجام بدم ایا انجام بدم یا بعداز زایمان انجام بدم

    • 1399/09/15
      0 0

      سلام بهتره بعد از بارداری اقدام کنید.

  • 1399/09/15
    0 0

    سلام من کم کاری تیروئید دارم قرص مصرف میکنم البته تنبلی تخمدان هم دارم آیا میتونم لیزر کل بدن انجام بدم

    • 1399/09/15
      0 0

      سلام اول درمانتونو کامل کنید اما بهتره با پزشک متخصص مشورت کنید و معاینه بشید.

  • 1399/09/19
    1 0

    سلام من میخوام لیزر بکینی کنم خطری برای پرده بکارتم که نداره

    • 1399/09/19
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/09/22
    0 0

    سلام من ۱۹سالمه خب میخوام کل بدنمو لیزر کنم اما شوهرم میگه اگر لیزر کنی میترسم بارور نشی یک سقط هم داشتم بنظرتون انجام بدم یانه

    • 1399/09/23
      0 0

      سلام لیزر ربطی به بارداری نداره.

    • 1399/11/05
      0 0

      سلام اگر لیزر کل بدن انجام بدیم بعد از اتمام کل دوره بعداز یک سال اقدام ب بارداری کنیم موهای زائد بدن برمیگرده؟ آیا برگرده کلا مثل همون اولش برمیگرده یا اینکه کم تر و نازک تر و کم رنگ تر برمیگرده؟ ممنون میشم جواب بدین 🙏

  • 1399/10/01
    2 0

    سلام من قبلا لیزر انجام دادم قسمت چونه الان برا شارژمیخوام برم برا بارداری اقدام کردم نمیدونم باردارم یانه ونوبت لیزر دارم خواستم ببینم برم یانه اگه باردارباشم خطر نداره

  • 1399/10/08
    0 0

    سلام من آی یو دی دارم لیزر بکینی انجام میدم مشکلی نداره

  • 1399/10/16
    2 0

    سلام خسته نباشید من چهار جلسه لیزر رو انجام دادم و حالا قصد بارداری دارم،میخواستم بدونم اگر روند درمان ول کنم و به خاطر بارداری دیگه ادامه ندم ،موهای بدنم از دوبار رشد میکنن؟؟ صبر کنم تا ۹ جلسه لیزرم تموم بشه بعد باردار بشم چطور؟؟ باز هم به دلیل تغییر هورمونام، موهای بدنم تو بارداری رشد میکنه؟؟؟

  • 1399/10/22
    1 0

    سلام خسته نباشید من لیزرمیکنم جلسه سومه احساس میکنم موهام تاثیری نذاشته بیشترم شدن کیست هم دارم ایامن بعدمیتونم باردارشم مشکلی نداره ایابعدزایمان موها مجددبرمیگردن یان؟؟

  • 1399/10/22
    0 0

    سلام من ۱۸ سالمه و از جلسه پنجم لیزر رویش مجدد هست طبیعی هست؟! و در مورد نازایی میشه بگید خیلی نگرانم و فقط دستگاه الکس خوبه نازایی نمیاره بقیه دستگاه ها چطور ؟؟؟

  • 1399/10/27
    1 0

    سلام یکی از دوستام گفت بعد از لیزر دچار خشکی تخمدان شده و نمیتونه باردار بشه خیلی هم خرج کرد ولی حامله نشد و شوهرش طلاقش داد میشه راجب تاثیر منفی لیزر روی تخمدانها توضیح بدین

  • 1399/10/28
    0 0

    سلام و وقت بخیر من 23 سالمه و تنبلی تخمدان هم دارم و قصد دارم یکی دو سال دیگه باردار بشم... ایا بعد بارداری دوباره رشد موها زیاد میشه؟! تاثیر لیزر از بین میره؟!

  • 1399/11/03
    0 0

    سلام کسی که کیست تخمدان داشته باشه،لیزر بیکینی مشکلی براش ایجاد نمیکنه؟

  • 1399/11/03
    0 0

    سلام اگه بخوام دوسال دیگه اقدام به بارداری کنم بعداز اتمام جلسات لیزر موهای (بیکینی وزیربغل)مجدد رشد میکنن؟؟

  • 1399/11/04
    0 0

    سلام من دوتا بچه دارم اگه لیزرشکم کنم بخام دوباره حامله بشم مشکل داره

  • 1399/11/06
    0 0

    سلام خداقوت امیدوارم حالتون خوب باشه من ۱۷ سالمه میخوام بدنم رو لیزر کنم آیا مشکلی برام پیش میاد ؟؟؟؟؟

  • 1399/11/07
    0 0

    سلام من ۱۶سالمه و میخام موهای چانه و زیر چانه رو لیزر کنم خطری یا عوارضی نداره؟

    • 1401/06/09
      0 0

      سلام من دو جلسه لیزر رفتم میخواستم بپرسم می‌خوام باردار بشم به نظرتون ‌‌‌بعد بارداری برم یا ادامه بدم

  • 1399/11/15
    0 1

    سلام چه مدت بعد از لیزر میشه اقدام برای بارداری کرد وه دوباره موهای زائد برنگردن و زیاد نشن؟

  • 1399/11/21
    0 0

    سلام ضعف تخمدان دارم پلی کیستات و میخوا چانه ام رو لیزر کنم آیا لیزر واسم ضرری داره . باعث نا زاییم میشه چون من دوتا سقط داشتم. ویه سال دیگه قصد بارداری دارم آیا لیزر برام ضرری داره؟؟

  • 1399/11/28
    0 0

    سلام من ۱۶ ساله هستم بیکینی و رو لیزر کردم چند جلسه رفتم ولی همه میگن نازایی میاره من خیلی میترسم نمیدونم چیکار کنم از خانمانی ک لیزروانجام میده پرسیدن گفت خیر ولی من باز میترسم باید چیکار کنم؟

  • 1399/12/02
    1 0

    بعد از اتمام جلسات لیز.. بعد از چن مدت باز موها برمیگردن؟

  • 1399/12/02
    0 0

    کدوم دستگاه نتیجه بهتری میده؟ باید از متخصص بپرسیم؟ بستگی به رنگ پوست داره؟

  • 1399/12/05
    0 0

    من ۳جلسه لیزر رفتم پریودیم نامنظم شده رفنم متخصص سونو نوشت دیدم تنبلی تخمدان گرفتم ایا اثر لیزر هست

  • 1399/12/13
    0 0

    من قصد دارم باردار شم آیا لیزر صورت روی تخمگذاری تاثیر منفی داره؟

  • 1399/12/14
    0 0

    سلام خسته نباشید ببخشید ایا صورتی ک دکتر بگه نیاز ب لیزر نباشه بخواییم لیزر کنیم تاثیری داره؟؟

  • 1399/12/14
    0 0

    سلام عزیز من دور سینم مو درآورده 19سالمه آیا بالیزر کاملا از بین میره دیگه هیچ نمیاد

  • 1399/12/14
    2 0

    سلام 19سالمه دور سینم مو در اومده آیا میشه لیزر کنم با لیزر کاملا از بین میره

  • 1399/12/15
    0 0

    سلام من ۴ جلسه برای لیزر کل بدن رفتم با دستگاه الکساندرکندلا. بعد دوران لیزر تصمیم به بارداری دارم آیا من بهتره که دوره ی لیزر رو به پایان برسانم یا نه؟ چون انگار گفتین باز مو در میاد و لیزر تاثیر خودش رو نخواهد گذاشت

  • 1399/12/22
    0 0

    سلام ببخشید من شنیدم تا شش ماه بعد از لیزر نباید اقدام به بارداری کرد آیا درسته؟ یا بلافاصله بعد از اتمام جلسات لیزر اقدام ب بارداری کنم مشکلی پیش نمیاد؟

  • 1399/12/24
    0 0

    سلام خسته نباشید من این هفته وقت لیزر دارم و یکسالو نیم بعد قصد باردار شدن رو دارم. و شنیدم ک موهای زائد در دوران بارداری رشد میکنن .یعنی بعد بارداری تاثیر لیزر رو کلا از بین میره و موهای زائد برمیگردن؟؟

  • 1399/12/24
    0 0

    سلام ۱۸ سالمه و تابحال لیزر انجام ندادم وتجربه ندارم میخواستم بدونم آیا لیزر کل بدن و مخصوصا ناحیه تناسلی نازایی میاره یا عوارضی داره و سوال بعدی آیا لیزر ناحیه تناسلی زگیل تناسلی میاره یا خیر

  • 1399/12/27
    0 0

    سلام وقت بخیر من می‌خوام شکم و باسنمو لیزر کنم ربطی به بارور داره یا نه

  • 1400/01/08
    0 0

    سلام خسته نباشید 16 سالمه و قصد لیزر بیکینی رو دارم مشکلی پیش نمیاد؟

  • 1400/01/22
    0 0

    سلام میخواستم بدونم چند وقت بعد از لیزر میشه اقدام کرد برای بارداری؟؟؟

  • 1400/01/24
    0 0

    سلام من در شرف بارداری هستم.سوالم اینه اگه الان شروع کنم برای لیزر مشکلی پیش میاد؟؟؟

  • 1400/01/27
    0 0

    سلام من ۱۹سالمه میخام لیزر کنم ولی میگن باعث سرطان وناباروری میشود واقعا اینجوریه؟

  • 1400/02/03
    0 0

    سلام من دو جلسه ک میرم لیزر کل بدنم . کیست سینه دارم خوش خیم هست ولی قسمت سینه رو لیزر نمیکنم خواستم بپرم ایا مشکلی نداره برای بچه دار شدن

  • 1400/02/04
    0 0

    با سلام من مجرد هستم و برای جوش های صورتم یک ساله که قرص راکوتان مصرف میکنم آیا میتونم لیزر کنم؟

  • 1400/02/15
    0 0

    ایا کسی هست که بعد لیزرکردن ناحیه بکینی باردارشده باشه؟؟؟

  • 1400/02/30
    0 0

    میبخشید من برای استان یزد هستم مرکزی رو میشناسید که از نظر شما مورد تایید باشه تو یزد

  • 1400/03/08
    0 0

    سلام.من شش جلسه لیزر بکینی انجام دادم قصد بارداری دارم بنظرتون دوره رو تموم کنم بعد باردار بشم یا اینکه دوره رو نصفه رها کنم؟

  • 1400/03/13
    0 0

    سلام من ۱۵ سالمه میخوام فول بادی لیزر کنم اگه بیکینی رو هم لیزر کنم ضرری تداره بعضی ها میگن قبل از ۱۸ سال یا ازدواج اگه بکنم نازایی میاره ِیا درسته؟

  • 1400/03/19
    0 0

    سلام من ۱۷ سالمه اشکالی نداره لیزر کنم

    • 1400/04/20
      0 0

      نه

  • 1400/03/31
    0 0

    سلام من کم کاری تیرئیددارم دکترم گفته تاآخرعمر باید قرص لوتیروکسین مصرف کنم.میخوام فقط اندام تناسبیم رو لیزر کنم نگرانم که تاثیری روم نمیزازه؟؟؟

  • 1400/04/05
    0 0

    ادانه پیام قبلم لیزر الکساندارا کندلابهتراست یا الکساندرا دایوود؟؟؟

  • 1400/04/07
    0 1

    من ۲۱سالمه میخوام لیزر کل بدن انجام بدم چهار پنچ ماه دیگه میخوام اقدام به بارداری کنم لیزر جواب میده موهای شکم کمرم نازک هستش جواب میده به نظرتون

  • 1400/04/13
    0 0

    من اقا هستم امروز جلسه اول لیزرم بود برای قسمت مایو اولا به من گفت بیضه ها رو لیزر نمیکنینم چون باعث میشه بچه دار نشید ایا این مورد صحت دارد چون من میخوام به زودی اقدام به بچه دار شدن بکنم

  • 1400/05/16
    0 0

    سلام من الان 3 جلسه لیزر کردم ج گرفتم الان چونه ام و صورتم تمیز تر شده موهام کند شدن آیا بعداز 8 جلسه لیزر دیگ موهام برمیگردن

  • 1400/05/20
    0 0

    سلام لطفا جواب بدید . من موهای بیکینی بور هست ولی کرکی نیست شنیدم لیزر روی موی بور تاثیر نداره .یعنی من نتیجه نمیگیرم با اینکه موی کرکی نیست

  • 1400/05/23
    0 0

    سلام وقت بخیر من در حین دوره های لیزر باردار شدم حتی جلسه اخر رفتن باردار بودم و متوجه نشدن یه روز پریودیم عقب افتاده بود الان خواستم بدونم برا بچه مشکلی به وجد نمیاد

  • 1400/05/30
    0 0

    سلام من میخوام کل بدنمو لیزر کنم چند ماه دیگه میخوام عروسی کنم

  • 1400/06/07
    0 0

    سلامت من میخوا لیزر کنم ۱۶سال سن دارم ساعت رفع سیاه پوست میشه ؟

  • 1400/06/16
    0 0

    سلام من الان ۲۰ سالمه میخوام لیزر کنم اگه یک دوسال بعد لیزرم باردار بشم باز هم توی بارداری موهای بکینی و بقیه بدن باز در میان ؟

  • 1400/06/22
    0 0

    سلام وقت بخیر . من چهارده سالمه و میخوام ران و ساق پام و لیزر کنم.لیزر برای این ناحیه ممکنه مشکل ناباروری ایجاد کنه؟

  • 1400/06/28
    1 0

    سلام من اپراتور لیزر هستم اگه باردار باشم کار کنم مشکلی پیش نمیاد؟؟ممنون میشم جواب بدین

  • 1400/07/20
    0 0

    سلام ... میخواستم بدونم من کسیت تخم دان دارم آیا لیزر تحریکش میکنه

  • 1400/07/26
    0 0

    سلام من ۱۶ سالمه و نامزد دارممیخواهم لیزر کنم اما میگن لیزر تو سن کم جواب نمیده

  • 1400/09/19
    0 1

    سلام ببخشید من ۱۵ سالمه و میخام رحمم رو لیز کنم چون مو های رحمم سیاه تیره هست میخام بدونم اگه لیز کنم برای ایندم ضری نداره

  • 1400/09/20
    0 0

    سلام من ۱۶سال دارم و قصد لیزر دارم ایا ضرری هم داره یا نه

  • 1400/10/02
    0 0

    سلام من لیزر کردم حالا تو شارژ هستم دوماه یه دفعه میرم سوالم اینه که بعد یک یا دو سالم بخوام حامله بشم بازم لیزر بی فایدست یعنی دوباره رشدش برمیگرده

  • 1400/10/09
    0 0

    سلام من ۱۹ سالمه الان دومین جلسه هستش برا لیزر میرم اگه بخوام بعد ۴ ماهاه اینا اقدام به بارداری کنم مشکلی پیش نمیاد یعنی منظورم نازایی نمیاره یدونه بچه دارم ها واسه دومی

  • 1400/10/18
    0 0

    سلام روز بخیر من میخوام لیزر کل بدن انجام بدم و قراره تا دوسه ماه اینده اقدام بارداری کنم میخواستم ببینم تاثیری نداره ؟ و یا بعد بارداری برمیگرده ؟؟؟؟

  • 1400/10/22
    0 0

    سلام خسته نباشید اگه قبل ازدواج کل بدنمو لیزر کنم بعدش که باردار شدم دوباره موها مثل اول برمیگرده؟؟؟؟؟

  • 1400/11/14
    0 0

    سلام خسته نباشید من موهای زائد دارم ایا حامله میشم یا ن

  • 1400/11/30
    0 0

    سلام به تمامی خوانندگان هرکس میگه وی باروری اثر نداره دروغ میگن اونها فقط به فکر درآمدشان هستن من الان یک سال لیزر کردم وحامله نمیشم وخیلی از اطرافیانم که انجام دادن به چندین پزشک هم مراجعه کردم وحامله نشدم این را هم بگم یک بچه دارم و خیلی پشیمانم خانم دکتر با این هم دم بازی نکن

    • 1400/12/13
      0 0

      من عقد کردم میخوام لیزر کنم ولی میترسم دو دلم واقعا باعث نازای میشه ؟؟؟

  • 1400/12/02
    2 0

    سلام من پنج جلسه رفتم لیزر۱۸سالمم هست متاهل هم هستم رفتم و گفتم باعث میشه بچه دار نشی و دیگ ادامه ندادم هم عفونت داشتم اون دوران هم کیست ب نظرتون باعث میشه در آینده بچه دارنشم ممنون میشم خیلی زود جوابمو بدید چون خیلی استرس دارم

  • 1400/12/02
    0 0

    سلام من 17 سالمه و تا چند روز دیگه میرم 18 سالگی آیا لیزر ضرر داره؟ باعث ناباروری میشه؟ سرطان زاست؟

  • 1400/12/12
    0 0

    سلام من قصد بارداری دارم ایا در این دوران که برای بارداری اقدام میکنم میتونم از لیزر استفاده کنم؟

  • 1401/01/17
    0 0

    سلام چرا پیامارو جواب نمیدین

  • 1401/01/23
    0 0

    من ۱۷ سالمه میخوام کل بدنمو لیزر مشکلی پیش نمیاد برای بدنم؟

  • 1401/01/27
    0 0

    من ۱۷ سالمه ک لیزر بکینی میرم و ازدواج کردم خواستم بدونه بعد واسه بارداری مشکلی پیش نمیاد؟؟؟؟؟

  • 1401/02/07
    0 0

    من دوجلسه صورتمو لیزر کردم بشدت لاغر شد ولش کردم درست شد الان دوجلسه هم فول بادی انجام دادم حدود 3 کیلو کم کردم دکترا هم میگن ربطی به لاغری نداره چیکارکنم خیلی هم پرمو هستم ادامه بدم لاغر میشم ادامه ندم هم پرمو هستم

  • 1401/05/06
    0 0

    سلام ما دوسه روزه اقدام کردیم برای بارداری بنظرتون اگه ۱۰روز قبل اینکه پریود بشم برم لیزر ممکن باردار نشم ایا قبل اینکه مشخص بشه باردارم ضرر داره

    • 1401/05/08
      0 0

      سلام دقیقا سوال منم همینه.شما چیکار کردی ؟

  • 1401/05/18
    0 0

    سلام وقت بخیر من کیست تخمدان دارم و قرص وروژست استفاده میکنم که پریود نشم میخاستم بدونم لیزر برام ضرر داره واینکه بخاطر قرصا ممکنه عکس عمل کنه و پر مو تر بشم؟؟

  • 1401/06/23
    0 0

    سلام من 17 سالمه تنبلی تخمدان و کیست دارم میخام کل بدنم و قسمت بیکینی رو لیزر کنم ، باعث نازایی نمیشه؟ لطفا جواب بدین

  • 1401/06/25
    0 0

    سلام ببخشید دخترم ۱۷سالشه دو جلسه لیزر انجام داده آیا ادامه بده یا نه ضرر داره؟

  • 1401/06/29
    0 0

    سلام وقت بخیر من ۴ جلسه لیزر کردم میخوام ادامه بدم میترسم باعث ناباروری بشه اینم بگم که پریودیم کلا نامنظمه

  • 1401/07/08
    0 0

    من ۱۵ سالمه و متاهلم میخواسم بدونم لیزر باعث نازایی میشه آیا لیزر تو این دوره ۱۵ سالگی ضرر یا خیر ممنون میشم بگین

  • 1401/09/01
    0 0

    سلام من یک جلسه لیزرانجام دادم ۹ ماه دیگه میخوام اقدام ب بارداری کنم ایا خطری برا جنین نداره؟ واینکه تو بارداری همه ی موها برمیگرده مثل سابق؟لیزر بی نتیجه میشه یعنی؟

  • 1401/09/03
    0 0

    سلام م̷ـــِْن 17سالم میخوام کل بدنمو لیزر کنم ضرره یانه

  • 1401/09/06
    1 0

    سلام خسته نباشید اگر دوره های لیزر تموم شد بعد 2 سال حامله شدیم و توی بارداری تغیر های هورمونی وجود داره دیگه بعد از اون دوباره موها برمیگرده آیا؟

  • 1401/11/13
    0 0

    سلام خسته نباشی من میخوام بدنمو کامل لیزر کنم اما داروهای هورمونی هم استفاده میکنم که بارداربشم خواستم بدونم میتونم لیزر کنم یا بزارمش بعد از بارداری

  • 1402/02/16
    0 0

    سلام من اطلاع از بارداریم نداشتم و درهفته سوم یا چهارم لیزر کل بدن کردم به نظرتون توی سلامت جنین تاثیر گذاشته اصلا مورد این شکلی داشتین

  • 1402/03/25
    1 0

    سلام من 20 سالمه و4 جلسه لیز کردم با دستگاه تیتانیوم الان شنیدم که می‌گن باعث نازایی میشه ولی تو اینترنت زده بود چنین چیزی نیست مگه اینکه دارویی مصرف می‌کنین و منم دارو دپاکین و لاکسا و پروپرانول مصرف می‌کنم می‌خواستم ببینم آیا باعث ناباروری میشه یا نه؟

  • 1402/04/12
    0 0

    من میخام لیزر کندلا الکس انجام بدم بدون عوارض جانبی لتف نموده اگر آدرس برام بدین ممنونتون میشوم وقت خوش

    • 1402/04/13
      0 0

      سلام. آدرس در بالای سایت نوشته شده است. وقت شما هم خوش

  • 1402/05/12
    0 0

    سلام‌،ببخشید میشه‌سوالمو‌‌جواب‌بدین‌منم‌‌۱۴‌سالم‌هست‌و‌برج‌۹‌ازدواج‌میکنم‌‌وقبل‌ازدواج‌میخوام‌،‌بیکینی‌رو‌لیزر‌کنم‌ ایا‌میتونم‌لیزر‌بزنم‌عوارضی‌نداره‌ ممنون‌میشم‌به‌سوالم‌پاسخ‌دهید‌.

  • 1402/05/23
    0 0

    سلام من 17سالمه و دو جلسه لیزر انجام دادم بنظرتون زوده یا باید از 18 سالگی اقدام می کردم؟

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید