لیزر موهای زائد خوب است یا بد؛ مساله این است!

تاریخ انتشار - ۲۲ مهر ۱۳۹۸

خوب بالاخره تصمیم گرفته اید که لیزر موهای زائد را انجام دهید؟ خیلی هم عالی! شما انتخاب درستی کرده اید. اما بهتر است با مراجعه به کندلا از خدمات با کیفیت و ایمن ما که به علت همکاری با متخصصین حرفه ای لیزر و استفاده از دستگاه های اورجینال لیزر کندلا الکساندرایت و کندلا یگ می باشد؛ بهره ببرید. چون ما به صادق بودن خود مفتخریم! ما معتقدیم دلیلی ندارد که با تبلیغات فریبکارانه بخواهیم ذهن شما را از واقعیت خوب یا بد بودن لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکس منحرف کنیم. به همین علت در ادامه می خواهیم کمی از نگرانی ها و تردید های شما را در خصوص حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت در کندلا برطرف کنیم:

لیزر موهای زائد خوب یا بد

اولین نکته ای که در خصوص لیزر مو وجود دارد؛ نسبتا دائمی بودن نتایج آن در مقایسه با روشهای سنتی دیگر حذف موهای زائد است. با انجام لیزر مو دیگر نیازی نیست روش های تکراری و خسته کننده مانند شیو کردن یا اپیلاسیون را به طور مداوم تکرار کنید.
لیزر موهای زائد روشی است که هدف آن تخریب فولیکول های مو است و هیچ گونه آسیبی به سلول‌های پوست نمی رساند. به همین علت به عنوان راحت ترین و ایمن ترین تکنیک حذف موهای زائد شناخته می شود.
پالس های انرژی نور که در لیزر حذف موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد؛ فقط برای گرم کردن و تخریب فولیکول های مو طراحی شده است. تاکنون هیچ تحقیقاتی نشان نداده که انرژی نور لیزر مو می ‌تواند عوارض جانبی مزمن یا دائمی مانند سرطان ایجاد کند. اما ریسک هایی نیز شامل قرمز شدن، سوزش، تغییر رنگ در ناحیه درمان شده و درد در هنگام لیزر کردن به طور موقتی وجود دارد که چند روز پس از انجام لیزر، خود به خود از بین می رود.
متخصصین با تجربه و حرفه ای بسیاری برای کار با لیزر مو الکساندرایت دوره دیده اند که می‌توانند تمامی نواحی بدن را با کمترین عوارض جانبی و در کوتاه ترین مدت با لیزر کندلا الکساندرایت یا کندلا یگ درمان کنند. به عنوان مثال لیزر موهای زائد پشت لب طی ۵ تا ۱۰ دقیقه انجام می گیرد.
با پیشرفت در تکنولوژی لیزر موهای زائد این روش کاملا بدون درد شده است. لیزرهای شرکت کندلا با بهره گیری از تجهیزات خنک کننده هوا و کریوژن به بیماران کمک می کند تا حذف موهای زائد را بدون درد و ناراحتی انجام دهند.
مهم ترین نکته در خصوص لیزر موهای زائد گران نبودن آن است. با توجه به اینکه با لیزر کندلا الکساندرایت صرفه جویی بسیار زیادی در زمان و هزینه های طولانی مدت خود خواهید داشت این روش یک انتخاب هوشمندانه است که هزینه آن نسبت به نتیجه‌ای که در بر خواهد داشت واقعاً ارزشمند است.
در نهایت اگر بخواهیم خوب یا بد لیزر موهای زائد را بررسی کنیم باید گفت اطلاعاتی که به طور مداوم در تبلیغات در خصوص دائمی بودن و یا پایین بودن هزینه ها به طور غیر معمول مطرح می شود؛ واقعی نیست. متخصصین کندلا معتقدند که برای کمک به مشتریان برای این که بتوانند بهترین تصمیم را برای حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت بگیرند باید حقایق مطرح شوند.

نکات مثبت و خوب لیزر مو 

در خصوص نکات مثبت لیزر مو باید گفت که حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت روشی است که می تواند به طور دائم تا ۸۰ درصد از موهای زائد را کاهش دهد. بهترین کاندید برای انجام لیزر مو فردی است که پوست روشن تا متوسط و موی تیره ای داشته باشد. البته برای افرادی که پوست تیره تری دارند می‌توان از لیزر کندلا یگ استفاده کرد. اما در هر صورت با مراجعه به یک تکنسین با تجربه و حرفه ای و رعایت کردن احتیاط‌های لازم و استفاده از تجهیزات درست می توان موهای زائد هر ناحیه از بدن را با ایمنی کامل درمان کرد؛ به طوری که مشتریان از نتایج به دست آمده کاملاً راضی باشند. برای رسیدن به هدف مطلوب با لیزر کندلا الکساندرایت، درمان های متعددی مورد نیاز است که طی جلسات مختلف با زمان بندی های تعیین شده انجام می گیرد.
خبر خوب در مورد لیزر این است که تقریبا ۹۵ درصد از مراجعین حدود ۷۰ تا ۹۵ درصد کاهش مورا مشاهده خواهند کرد و در صورتی که درمانهای تکمیلی تقریبا هر سال یک بار انجام گیرد؛ می توان گفت که شما در تمام طول سال در صورتی که به تغییرات هورمونی؛ بیماری های خاص؛ یا اجبار به مصرف داروهای افزایش رشد مو مبتلا نشوید؛ بدون مو خواهید بود. به همین علت مشورت با متخصص پوست و مو پیش از شروع جلسات لیزر موهای زائد در خصوص داروهایی که مصرف می کنید؛ بسیار مهم است. مهمترین نکته مثبت در خصوص لیزر موهای زائد این است که دیگر نیازی نیست از روش های تکراری و خسته کننده مانند شیو کردن اپیلاسیون یا کرم های موبر استفاده کنید.
لیزر های متعددی در بازار وجود دارند اما طبق تجربه متخصصین پوست و مو بهترین لیزر حذف موهای زائد، لیزر کندلا الکس ۲۰۱۹ است. این لیزر از پیشرفته ترین تکنولوژی روز برای حذف موهای زائد و خنک کردن پوست استفاده می کند. عمق نفوذ این لیزر کاملاً قابل تنظیم است و با توجه به مدت زمان پالس و لکه بزرگی که نور لیزر ایجاد می کند؛ بسیار سریع و ایمن می‌تواند بدون آسیب رساندن به پوست، فولیکول های مو را تخریب کند.
تکنولوژی خنک کننده پوست لیزر کندلا الکساندرایت ۲۰۱۹ موجب شده که مراجعین بتوانند به راحتی بدون نیاز به استفاده از کرم بی حس کننده، لیزر موهای زائد هر ناحیه از بدن را انجام دهند. همچنین لیزر کندلا یگ که برای پوست های تیره به کار می رود نیز تاییدیه FDA را دریافت کرده و با همان کارایی لیزر کندلا الکس به بازار عرضه شده است.

نکات منفی و بد لیزر مو

مانند هر تکنولوژی و تجهیزات دیگری، لیزر مو نیز می تواند عوارض جانبی داشته باشد. اما معمولاً این عوارض جانبی موقتی بوده و طی یک یا دو روز از بین خواهد رفت. متاسفانه برخی افراد فقط به علت توجه به تبلیغات فریبکارانه و برای پرداخت هزینه‌های کمتر به سالن های زیبایی مراجعه می کنند که در آن لیزر کندلا الکس تقلبی و یا متخصصین بی تجربه به کار گرفته می شود. در این شرایط لیزر موهای زائد می تواند عوارض جانبی وخیم تری مانند سوختگی یا تغییر رنگ پوست را ایجاد کند که برگرداندن آن به حالت اولیه زمان طولانی‌تری می برد.
در نهایت می توان گفت ایمنی اولین و مهمترین مسئله ای است که باید هنگام لیزر موهای زائد در نظر گرفته شود. بنابراین بهتر است کلینیکی را انتخاب کنید که از دستگاه های لیزر اصل و تکنسین های حرفه ای برای این کار استفاده می کند تا کیفیت خدمات و نتایج لیزر مو برای شما راضی کننده باشد.
در برخی مراکز لیزر مو، تبلیغاتی در خصوص لیزر موهای بلوند، خاکستری و قرمز می شود. در حقیقت این تبلیغات اصلا واقعیت ندارد و نمی توان با دستگاه های لیزر کنونی موهای روشن را از بین برد. تاکنون هیچ مدرک علمی در خصوص حذف دائمی موهای زائد به خصوص برای افرادی که رنگ موی آنها روشن است؛ ارائه نشده است. اساس کار لیزر کندلا الکساندرایت اثرگذاری روی رنگدانه مو ایت و اگر این رنگدانه وجود نداشته باشد لیزر نیز نمی‌تواند جریان خون وارد شده به فولیکول را قطع کند. بنابراین در صورتی که موهای شما رنگدانه تیره ندارند لیزر موهای زائد برای شما جواب نمی دهد.
مراجعه به کلینیک هایی که با تبلیغات فریبکارانه قصد دارند شما را سرکیسه کنند فقط موجب می شود بدون رسیدن به نتیجه مطلوب، هزینه اضافه ای از جیب خود پرداخت کنید. مطمئن باشید هیچ کلینیک معتبر و قابل اعتمادی که از تکنسین های حرفه ای و تجهیزات اصل استفاده کند نمی تواند قیمت بسیار ارزانی برای جلسات لیزر ارائه دهد. واقعا تاسف آور است اگر پکیج های مختلف لیزر مو را با قیمت های بسیار ارزان تهیه کنید اما پس از تکمیل آن با دریافت خدمات بسیار بد به نتایج ضعیفی برسید که اصلاً راضی کننده نباشد. معمولاً این کلینیک‌ها طی چند ماه بسته می شوند و زمانی که متوجه شوید جلسات لیزر شما نتیجه ای را که باید بدهد؛ نداشته است و بخواهید از آنها شکایت کنید می بینید که دیگر وجود خارجی ندارند. پس چرا برای دریافت خدمات با کیفیت و ایمن کمی بیشتر هزینه نکنید؟

چطور بدانیم لیزر موهای زائد خوب است یا بد؟

پیش از اقدام به حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت حتماً تحقیقات گسترده‌ای انجام دهید و اطلاعات لازم را جمع آوری کنید تا مطمئن شوید لیزر موهای زائد خوب است یا بد. همانطور که از قدیم گفته اند "هرچقدر پول بدهی آش میخوری" پس بهتر است به دنبال کلینیکی باشید که با ارائه خدمات با کیفیت در قبال دریافت هزینه ی متناسب، بهترین نتیجه را به شما ارائه دهد.
ممکن است در کلینیک های مختلف در پاسخ به اینکه لیزر موهای زائد خوب است یا بد بشنوید که با استفاده از لیزر مو می توانید کاملا روش های دیگر حذف موهای زائد را برای همیشه کنار بگذارید؛ اما بهتر است بدانید که لیزر کندلا الکساندرایت تنها دستگاهی است که توسط FDA تایید شده است که می تواند رشد موهای زائد را تقریباً به طور دائمی کاهش دهد. 
فرآیند لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکساندرایت بسیار سریع است به طوری که طی یک جلسه و در کمتر از ۳۰ دقیقه می‌تواند هر ناحیه از پوست بدن شما را صاف و بدون مو کند. شما می توانید از لیزر کندلا الکس در هر ناحیه از بدن خود مانند پاها، کمر، زیر بغل، خط بیکینی، شکم، صورت و غیره استفاده کنید. به کاربردن لیزر کندلا الکس برای حذف موهای زائد هیچ محدودیتی ندارد. این دستگاه کاملا بدون درد است و طبق نظر مراجعین دردی که حین لیزر کردن احساس می شود کمی بیشتر از شیو کردن و بسیار کمتر از اپیلاسیون است. با توجه به تکنولوژی به کار رفته در لیزر کندلا الکساندرایت ۲۰۱۹ دیگر نیازی به استفاده از کرم بی حس کننده پیش از شروع جلسه لیزر مو نمی باشد. چون درد ناشی از آن کاملاً قابل تحمل است. زمان ریکاوری بعد از لیزر کندلا الکساندرایت بسیار کوتاه است. به طوری که بسیاری از بیماران ما همان روز پس از انجام لیزر سرکار خود برمی‌گردند.
 با انتخاب روش لیزر موهای زائد در زمان و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد و به جای اینکه هر هفته یا هر ماه پول خود را برای خرید کرم های موبر، تیغ یا وسایل اپیلاسیون دور بریزید می توانید طی چند ماه به نتایج واقعی و طولانی مدت حذف موهای زائد خود با لیزر دست پیدا کنید. زمان انجام لیزر نیز نسبت به سایر روش ها در طولانی مدت بسیار کوتاه تر است. طی مطالعه ای مشخص شده که اکثر زنان بیش از ۴ ماه از عمر خود را صرف حذف موهای زائد با روش‌هایی مانند شیو کردن یا اپیلاسیون میکنند. در صورتی که با صرف زمان کمتر از یک هفته در یک سال می توانید به طور دائمی با کاهش رشد موهای زائد خود مواجه شوید.
به کار بردن لیزر کندلا الکساندرایت، پوست شما را احیا خواهد کرد. چون زمانی که از روش هایی مانند شیو‌کردن استفاده می کنید رشد مو به سرعت اتفاق می افتد و سطح پوست را خشک کرده و پوسته پوسته می کند. پوست شما به مرور زمان سیاه شده و یا ضخیم تر می شود. تیغ ممکن است برخی از نواحی پوست شما را ببرد. واکنش های حساسیت زای پوستی به اپیلاسیون و کرم‌های موبر نیز برای همه شناخته شده است. در صورتی که لیزر موهای زائد نه تنها موهای زیر پوستی شما را از بین خواهد برد؛ بلکه موجب می‌شود پوستتان برای مدت زمان طولانی بدون مو باشد و بتواند خودش را احیا کند.
پس برای پاسخ به این سوال که لیزر موهای زائد خوب است یا بد باید عوامل مختلفی را بررسی کرد. همه ما روی بدن ما موهای زائدی داریم که می‌خواهیم از شر آنها خلاص شویم و استفاده از روش لیزر موهای زائد نیز مطمئنا به ذهن ما خطور کرده است. اما برای اینکه مطمئن شویم لیزر موهای زائد خوب یا بد است باید کمی تحقیق و بررسی انجام دهیم. در صورتی که به یک کلینیک معتبر و پزشک متخصص مراجعه کنید و فقط به تبلیغاتی که در رسانه ها مطرح می شود توجه نکنیم مطمئن باشید که نتیجه مطلوبی به دست خواهید آورد.
متخصصین و مشاورین کندلا نیز آماده اند تا به هر سوال شما برای تصمیم گیری در خصوص اینکه لیزر موهای زائد خوب است یا بد پاسخ بدهند. 
فقط کافیست با مشاورین  کندلا تماس بگیرید.


مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1399/07/16
    1 0

    سلام کسی ک هورمون مردانه داره نمیتونه لیزر کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • 1399/07/19
      1 0

      سلام بله میتونید. بهتره اول درمانتون رو شروع کنید و بعد برای لیزر اقدام کنید.

  • 1399/07/16
    1 0

    سلام کسی ک هورمون مردانه داره نمیتونه لیزر کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • 1399/07/16
    1 1

    لطفا جوابمو بدید😥😥

  • 1399/07/16
    4 1

    خسته شدم از این مو هایه زائد

  • 1402/07/22
    0 0

    سلام درود چطوری بفهمیم دستگاه الکساندر اصل، برای ما استفاده میشه و کی پی میبریم موفقیت آمیز بوده واگر اکسیدو زنگ استفاده نکنیم ایراد داره

  • 1403/01/07
    0 0

    ليزر خوبه يا نه

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید