حداقل سن و حداکثر سن برای لیزر موی زائد چقدر است؟

تاریخ انتشار - ۲۴ مهر ۱۳۹۸

حداقل سن برای لیزر موهای زائد

حداقل سن مورد تایید برای شروع لیزر موهای زائد در نوجوانان ۱۴ سال به بالاست و البته اکثر متخصصان توصیه می کنند که نوجوانان تا رسیدن به بلوغ به عنوان مثال دختران تا شروع دوره قاعدگی منتظر بمانند. چون در این شرایط هورمونهای آنها پایدار شده و به بیماری‌هایی مانند سندروم تخمدان پلی کیستیک دچار نخواهند بود.
در دوران نوجوانی هورمون ها به شدت تغییر می کنند و ممکن است موهای زائد مجددا پس از تکمیل جلسات لیزر رشد کنند. به همین علت نوجوانان ممکن است مجبور شوند هزینه های اضافی پرداخت کنند. اما زمانی که هورمون ها به تعادل برسند؛ معمولا در سن ۱۷ تا ۱۹ سالگی می توان با خیال راحت لیزر موهای زائد را برای کاهش دائمی موهای بدن انجام داد.
همچنین نوجوانان باید آنقدر بالغ باشد تا بتوانند درد و ناراحتی حین فرایند لیزرمو را تحمل کنند و بتوانند جلسه لیزر مو را به طور منظم دنبال کنند. و همچنین دستورالعمل های قبل و بعد از لیزر مو با دستگاه کندلا الکساندرایت مانند قرار نگرفتن در معرض آفتاب و محدود کردن فعالیت‌های بسیار شدید به مدت چند روز پس از درمان را نیز باید رعایت کنند.
دوران نوجوانی برای ایجاد اعتماد به نفس بسیار مهم است. اگر نوجوان از ظاهر خود احساس رضایت نکند و در این خصوص با والدین خود صحبت کند ممکن است لیزر موهای زائد تنها راه برگرداندن اعتماد به نفس به او باشد.

حداقل سن لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکساندرایت

محدودیت سنی خاصی برای استفاده از دستگاه کندلا الکس وجود ندارد اما در بعضی مراکز حذف موهای زائد با لیزر برای افراد زیر ۱۳ سال انجام نمی گیرد؛ چون رشد موهای زائد در نوجوانان با افزایش سن بیشتر می‌شود و لیزر موهای زائد تاثیر چندانی برای آنها نخواهد داشت.

از چه سنی میتوانم لیزر موهای زائد را شروع کنم؟

در سال‌های اخیر حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکس کاملا ایمن و کاربردی شده است. این روش می تواند موهای زائد هر ناحیه از بدن را طبق درخواست بیمار به طور کامل از بین ببرد. با ادامه روند عمومی شدن لیزر موهای زائد و گسترش قابل توجه آن، افرادی در گروه های سنی مختلف به فکر استفاده از لیزر کندلا الکس افتاده‌اند.
نظرات مختلفی در خصوص اینکه سن مناسب برای شروع لیزر موهای زائد چقدر باشد؛ وجود دارد. اما به طور کلی متخصصان زیبایی به این نتیجه رسیدند که بهتر است لیزر موهای زائد برای افراد بالاتر از ۱۸ سال انجام شود.

آیا لیزر موهای زائد برای نوجوانان نیز ایمن است؟

حذف موهای زائد روی بدن حتی در سنین نوجوانی نیز مورد توجه است. در حقیقت فرقی نمی کند که یک دختر جوان با موهای زائد بسیار زیاد باشید که به ظاهر خود حساسید یا یک ورزشکار یا مدل که برای زیباتر جلوه کردن در حرفه و شغل خود باید از شر موهای زائد خلاص شوید. در هر صورت حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت برای شما ایمن است.
پس در صورتی که به یک متخصص حرفه ای و با تجربه که آموزش‌های لازم را در خصوص لیزر کندلا الکس دیده باشد؛ مراجعه کنید؛ پاسخ به این سوال مثبت است. حتی اگر سن شما زیر ۱۸ سال است و والدین شما نیز رضایت کامل دارند می‌توانید با داشتن برگه رضایت نامه آنها برای لیزر موهای زائد به مراکز معتبر لیزر مراجعه نمایید.
عوارض جانبی ناشی از لیزر مو برای نوجوانان و بزرگسالان یکسان است. نحوه مراقبت از پوست بعد از لیزر مو نیز برای هر دو گروه مشابه است که می تواند از بروز عوارض جانبی دیگر جلوگیری کند. البته بهتر است احتمال بروز عوارض جانبی نادر را نیز با متخصص خود بررسی کرده و آنها را با والدین تان در میان بگذارید.
هر چند روش های جایگزین موهای زائد مانند شیو کردن و استفاده از کرم های موبر، اپیلاسیون و بند انداختن نیز برای نوجوانان انتخاب منطقی تری به نظر می رسد اما هر کدام از این روش ها دردسرهای خود را دارد. به عنوان مثال شیو کردن موجب بروز موهای زیر پوستی و کرم های موبر حساسیت های شیمیایی ایجاد خواهد کرد. درد ناشی از اپیلاسیون نیز آنقدر زیاد است که بسیاری از دختران نوجوان از آن فراری هستند.
در عوض حذف موهای زائد با لیزر کاملا ایمن است. چون نور لیزر مو از لایه دوم پوست یا همان درمی عبور نمی‌کند فقط فولیکول‌های مو را تخریب خواهد کرد و چون لیزر کندلا الکس از انرژی غیر یونیزه استفاده می‌کند؛ خطر ایجاد سرطان نیز وجود نخواهد داشت.

چرا لیزر مو کندلا الکس برای نوجوانان توصیه نمی شود؟

حذف موهای زائد با لیزر مو کندلا الکساندرایت برای تمام افراد حتی نوجوانان در صورتی که توسط متخصص حرفه ای انجام بگیرد؛ کاملا ایمن است و حتی بیماران کوچکتر از ۱۲ سال نیز می توانند لیزر موهای زائد انجام دهند و از لحاظ ایمنی یا عوارض جانبی تفاوتی با بزرگسالان نخواهند داشت. اما از یک طرف آنها باید بتوانند با درد و ناراحتی ناشی از لیزر مو در طول جلسات کنار بیایند و از طرفی عوارض جانبی مانند تغییر رنگ پوست، قرمز شدن، تورم و التهاب را تحمل نمایند چون تحمل کودکان و نوجوانان از افراد بزرگسال کمتر است این علائم می تواند برای آنها آزار دهنده باشد.
معمولاً برای نوجوانانی که قصد دارند لیزر موهای زائد انجام دهند از کرم بی حس کننده پیش از این جلسات استفاده می شود. همچنین مدت زمان انجام لیزر در هر جلسه حوصله نوجوانان را سر می برد و آنها نمی‌توانند برای مدتی طولانی به حالت درازکش و بدون تحرک باقی بمانند تا درمانشان تکمیل شود.
تجربه نشان داده است که تقریباً افراد جوانی که به سن ۱۶ سالگی می رسند می تواند لیزر موهای زائد را به خوبی تحمل کرده و از نتایج موفقیت آمیز آن لذت ببرند. در صورتیکه نوجوانی زیر ۱۶ سال دارید که موهای اضافی روی بدن او بسیار زیاد است و یا به دلیل برخی بیماری‌های اختلالات هورمونی نیاز به انجام لیزر موهای زائد دارد حتماً باید با متخصص مشورت کنید تا از توصیه های لازم را پیش از شروع جلسات لیزر مطلع شوید. معمولاً متخصصین پوست و مو به بیماران کمتر از ۱۶ سال توصیه می کنند که از روش اپیلاسیون برای حذف موهای زائد خود استفاده کنند.
  همترین مانع جوانان و نوجوانان برای انجام لیزر موهای زائد در عدم تعادل هورمونی است که به دلیل آن موهای اضافی زیادی روی بدن یا نواحی خاصی رشد پیدا می کند که حتی بعد از تکمیل جلسات لیزر نیز رشد آنها ادامه می یابد و موهای جدید و بسیار زیادی مجدداً وارد فاز رشد می شوند.
به همین علت مخصوصا در مورد دختران نوجوان، متخصصین پیشنهاد می‌دهند که پس از شروع دوران قاعدگی اقدام به لیزر موهای زائد نمایند.

آیا نور لیزر برای حذف موهای زائد نوجوانان مضر است؟

چون لیزر با تاباندن اشعه نور روی پوست موجب از بین رفتن فولیکول های مو می شود؛ اکثر افراد تصور می کنند که نور آن به خصوص برای نوجوانان مضر است. در صورتی که متخصصین معتقدند نور لیزر حتی برای درمان موهای زائد ناحیه صورت هیچ گونه ضرری ندارد و کاملا ایمن است در حقیقت اصلی ترین دلیلی که متخصصین پوست و مو با لیزر موهای زائد نوجوانان مخالفت می کند؛ عوارض جانبی یا ضرر لیزر موهای زائد نیست. بلکه چون امکان برگشت موهای زائد با رشد نوجوانان بسیار زیاد است و ممکن است مجبور باشند همان جلسات را چندین سال بعد دوباره تکرار کند؛ توصیه می شود که لیزر مو را در سنین جوانی بعد از 18 سالگی انجام دهند. بنابراین لیزر موهای زائد را میتوانید در هر سنی بسته به شرایطی که با آن مواجه هستید؛ شروع کنید.
متخصصین پوست و مو با بررسی شرایطی مانند نوع پوست و رنگ موی شما بدون اینکه به سن خاصی توجه کند؛ بهترین دستگاه لیزر مو را برای شما انتخاب خواهد کرد. در بسیاری از موارد از لیزر کندلا الکس برای درمان جوش و آکنه روی صورت نوجوانان استفاده می‌شود و جوانان نیز برای حذف موهای زائد و همچنین از بین بردن رنگ تتو هایی که انجام داده اند؛ از دستگاه کندلا الکساندرایت استفاده می کنند.

حداکثر سن برای لیزر موهای زائد

مناسب بودن لیزر کندلا الکس با سن بیمار تعیین نمی شود بلکه به رنگ پوست و رنگ مو بستگی دارد. تا زمانی که موهای تیره ای داشته باشید و در حقیقت در موهای شما رنگدانه موجود باشد؛ می توانید لیزر موهای زائد را انجام دهید. اما اگر سن شما آنقدر بالا رود که موهایتان سفید یا خاکستری شود؛ لیزر کندلا الکس دیگر تاثیری روی آن نخواهد داشت.
بنابراین اگر سن شما حتی بالای ۶۰ یا ۷۰ سال است و موهای تیره ای دارید دلیلی ندارد که از انجام لیزر موهای زائد منصرف شوید. گاهی اوقات برخی از موها تیره و برخی دیگر سفید و خاکستری شده اند. در این شرایط نیز لیزر موهای زائد میتواند موهای تیره را به طور کامل از بین ببرد؛ اما تاثیری روی موهای سفید و خاکستری نخواهد داشت.

آیا لیزر موهای زائد صورت برای زنان بالای ۶۰ سال نیز موثر است؟

زنانی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند؛ زمانی که به سن ۶۰ سالگی می رسند با چالش های زیادی روبرو می شوند. همانطور که سن بالاتر می رود؛ کاهش وزن سخت تر می شود. همچنین ضخیم تر شدن موهای صورت نیز برای بسیاری از بانوان غیرقابل تحمل می‌شود آنها  می ‌خواهند هر چه سریعتر از شر این موها خلاص شوند.
درست است که همه ما می دانیم موهای زائد ضخیم و تیره روی پوست صورت می تواند ناشی از تغییرات هورمونی باشد اما مطمئنا لیزر موهای زائد یکی از روش هایی است که می تواند به درمان این موها و حذف دائمی آنها حتی در سنین پیری کمک کند.
یکی از روش های اشتباهی که زنان پس از مشاهده موهای ضخیم روی صورت به کار می‌برند شیو کردن این موهاست. درست است که روش شیو کردن را چندین دهه است که برای سایر مو های زائد بدن خود به کار میبریم؛ اما این روش موجب می‌شود موها ضخیم تر از قبل رشد کنند. شاید این مسئله روی پا یا دست از اهمیت چندانی برخوردار نباشد اما وجود موهای ضخیم روی صورت کاملاً جلب توجه می کند.
روش دیگری که باید به آن را کنار بگذارید استفاده از موچین است. هر چند این روش برای شکل دادن به ابرو ها کاملاً کاربردی است اما برای نواحی از صورت مانند پشت لبها نمی‌تواند کاربردی باشد.
اما سوال اینجاست که اگر شیو کردن یا استفاده از موچین تاثیری ندارد؛ بهترین روش برای حذف موهای زائد صورت زنان بالای ۶۰ چیست؟
متخصصین معتقدند که لیزر موهای زائد صورت می تواند بهترین گزینه برای زنان بالای ۶۰ سال باشد. با توجه به اینکه حداکثر سن برای لیزر موهای زائد مطرح نیست؛ حذف این موهای ضخیم و ناخوشایند از روی صورت زنان موجب می‌شود بتوانند اعتماد به نفس خود را مجددا به دست آورده و حتی ترغیب شوند که با آرایش کردن جوانتر و زیباتر به نظر برسند.

چرا موهای زائد برای پیرمردان بیش از حد رشد می کند؟

افزایش رشد موهای زائد در ناحیه ابرو یا کمر در پیرمردان از عوارض جانبی شایع دوران کهنسالی است. دانشمندان دقیقا دانند که دلیل افزایش بیش از حد رشد موها به خصوص در ناحیه ابرو و کمر در کهنسالان چیست اما احتمال می‌دهند که عواملی مانند هورمونها یا چرخه رشد مو در در آن تأثیر داشته باشد.
رشد مو در سه مرحله انجام می گیرد: آناژن، کاتاژن و تلوژن. در مرحله آناژن سلول‌های مو رشد کرده و تقسیم می شود. موهای سر به طور معمول در فاز آناژن به مدت بسیار طولانی حتی تا چندین سال باقی می ماند. اما موهای دست طی چندین هفته وارد فاز کاتاژن می‌شود؛ در این زمان رشد موها متوقف شده و وارد فاز تلوژن می شوند. در فاز تلوژن موها دیگر رشد طولی نخواهند داشت و پس از مدتی به طور طبیعی میریزند.
هر چه سن بالاتر می‌رود موهای بیشتری تمایل پیدا می‌کنند که در فاز آناژن باقی بمانند و در نتیجه هورمون هایی مانند تستسترون افزایش پیدا کرده و دوره رشد موها طولانی تر می شود. به همین علت موهای بینی، گوش و ابروی پیرمردان بیش از حد لازم رشد کرده و پرپشت و بلند می شود.
تستسترون تولید شده در فولیکول های مو در نواحی مختلف بدن در پیرمردان موجب افزایش رشد موهای نواحی مختلفی مانند ریش، سبیل، ابرو و غیره می‌شود. البته هنوز مدرک مستدلی مبنی بر اینکه چرا این هورمون افزایش پیدا کرده و موجب متراکم تر شدن و بلند تر شدن موهای زائد پیرمردان میشود؛ به دست نیامده است. سوال اصلی این است که چطور می‌توان به پیرمردان کمک کرد تا از رشد بیشتر این موهای زائد جلوگیری کنند؟
اگر پدر بزرگ به شما هم با همین مشکل مواجه است روش‌هایی مانند تیغ زدن استفاده از وکس یا می تواند راه حل موقتی برای او باشد اما با توجه به اینکه حداکثر سن برای لیزر موهای زائد مطرح نیست؛ مطمئناً در صورتیکه موهای آنها کاملا سفید نشده است؛ لیزر کندلا الکس روشی ایمن تر و دائمی تر است که می‌توانند راه حل مناسبی برای کاهش دائمی موهای زائد آنها باشد.


مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1398/11/23
    1 9

    عالی ممنونم

    • 1399/06/26
      2 0

      سلام 18 سال سن دارم میخواستم بدونم که لیزر برای موهای زائد برای سنین ما مناسب هست آیا جواب میگیریم ممنون میشم اگر راهنماییم کنیید

    • 1400/04/19
      1 0

      سلام من سنم از شما کوچیکتره اما برای لیزر خیلی تحقیق کردم برای سن شما که دیگه هیچ مشکلی نداره به نظرم از ۱۴ سال تا ۱۶ سال هم انجام میشه اما پیش متخصص ولی شخص نمیتونه تحمل کافی رو داشته باشه ولی ۱۶ ، ۱۷ سال به بالا که راحت میشه

  • 1399/01/15
    6 3

    عالی بود

  • 1399/01/24
    6 1

    من 17سالمه ولی به کلینیک دکترکاظمی شهرآمل رفتم برای لیزر برام انجام ندادن و گفتن که از 19سال قبول میکنن دستگاهشون هم الکساندر بود

    • 1399/01/31
      1 1

      سلام صلاحدید پزشک اون کلینیک به این شکل بوده.

  • 1399/01/26
    4 0

    سلام میخواستم بگم من ۱۵ سالم هست آیا میتوانم لیزر کنم چون واقعا از این موهای زائد خسته شدم ایا راهی دارد؟

    • 1399/02/11
      1 0

      سلام بله میتونید اما بهتره قبلش با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید.

    • 1399/04/24
      1 0

      منم ۱۵ سالم خیلی دوست دارم انجام بدم یک بار هم مادرم وقت گرفت برای لیزر اما از دردش میترسم خیلی درد داره ؟

    • 1400/09/27
      1 1

      گلم منم ۱۵سالمه و برایش اقدام کردم ،اگر از الان شروع کنی چون ۱۸سالت نیست و رشادت توقف نشده ممکن هست که بعد از تموم شدن جلساتت دوباره رشد کنند،برای همین مجبور میشی جلساتت رو تا ۲سال یا ۳سال ادامه بدی و هزینش خیلی زیاد میشه .منم اتفاقا ایران نیستم و خیلی نیاز دارم به لیزر

  • 1399/02/10
    2 0

    سلام من ۱۵ سال دارم و موهای بدن ارثی رشد میکنه ایا لیزر درمانی راه حل مشکل هستش

    • 1399/02/11
      1 0

      سلام بله میتونه راه حلی برای مشکلتون باشه اما قبلش با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشاوره کنید.

    • 1399/07/15
      1 0

      سلام چرا موها زاید صورت بعداز لیز برگشت دار؟

    • 1400/08/29
      1 0

      سلام من ۱۳ سالمه میخوام تیغ بزنم مشکلی نداره .؟ بعد موهای ضاعد بالای دهان رو چیکار کنم .؟

  • 1399/02/13
    1 3

    سلام من 48 سالمه لیزر کردم موها سفید شدن بعدش الکترولیز کردم بهتر شد اما خوب نشد کامل. بدلیل کرونا بسته شدن کلینیکها حالا گفتم برم لیزر از بین نمیرن ؟راه حلی سراغ دارید برا از بین بردن؟

    • 1399/02/14
      1 0

      سلام نه با لیزر از بین نمیره. بهتره همون الکترولیز رو ادامه بدید.

  • 1399/02/16
    6 2

    سلام من 13 سالمه میتونم لیزر رو انجام بدم یا نه؟ و یا کلا روی من تاثیر میذاره؟

    • 1399/02/18
      1 0

      سلام با پزشک مرکز لیزر موردنظرتون شخصا مشورت کنید.

    • 1399/05/20
      1 0

      سلامـ. منمـ ¹³سالمهـ میتونمـ لیزر کنمـ؟؟؟ اولـ از دردشـ میترسیدمـ ولیـ الانـ حسـ میکنمـ درد ندارهـ چونـ نوشتهـ هایـ اینـ سایتـ رو منـ تأثیر گذاشتـ😷" دردشـ زیادهـ؟؟ و اینکهـ منـ بخاطر کرونا بهـ بیرونـ از خونهـ نمیرمـ😖" چیکار کنمـ؟!

  • 1399/02/16
    1 2

    سلام ببخشید اشعه نور لیزر تاثیرات منفی نمیزاره؟ بعدمن الان ۱۶ سالمه میتونم لیزر کنم بعدا ضرر نداره برام ؟

    • 1399/02/18
      1 0

      سلام خیر تاثیر منفی نداره. اما بخاطر سنتون بهتره با پزشک مرکز لیزرتون قبل از شروع لیزر مشورت کنید.

    • 1399/05/28
      1 0

      سلام من 18 سالمه میتونم لیزر کنم

  • 1399/02/18
    2 0

    سلام من ١٨سالمه و مو هاي خيلي ريز (پرز)روي شكم و پشتم هست بنظر شما رشد بيشتر ميكنه يا ن ؟؟؟؟ليزر تو اين سن انجام بدم

    • 1399/02/20
      1 0

      سلام بهتره موهای پرزی رو لیزر نکنید چون زیاد میشه.

    • 1400/01/17
      1 0

      سلام من ۱۹سالمه ایا میتونم لیزر کنم

  • 1399/02/24
    2 0

    سلام مریم هستم الان 14 سالمه میتونم لیزر کنم یا باید بیشتر صبر کنم

    • 1399/02/25
      1 0

      سلام بهتره که بیشتر صبر کنید.

    • 1399/03/28
      1 0

      ببین عزیزم بهتره تا 18 سالگی صبر کنی

    • 1399/04/23
      1 0

      خب چي كار كنيم تمام راه ها رو امتحان كرديم

  • 1399/02/27
    1 0

    سلام خسته نباشید!ایا لیزر روی تخمدان ها تاثیر میزاره یا باعث میشه که اشخاص نتونن بچه دار شن؟؟

    • 1399/02/28
      1 0

      سلام خیر

  • 1399/02/28
    1 0

    سلام. ببخشید من ی سوال داشتم.من ۱۴ سالمه و موهای زائد روی آلت تناسلی من بسیار سریع رشد میکنند آیا در این سن لیزر کردن زر ندارد؟؟

    • 1399/02/29
      1 0

      راست میگه منم همینطور راستی هزینه اش حدود چقدره؟؟؟

    • 1399/02/29
      1 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید. یا حداقل با پزشک متخصص مشورت کنید.

    • 1399/02/29
      1 0

      سلام هزینه ها تو قسمت تعرفه هست.

  • 1399/03/02
    2 1

    با سلام من ١٦سالمه آيا ميتونم ليزر كنم ؟ و اگر ليزر كنم احتمال برگشت مجدد مو وجود داره يا نه ؟

    • 1399/03/06
      1 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید. بله احتمالش هست اما سرعت رشد و ضخامت مو کم میشه.

  • 1399/03/10
    1 0

    سلام. من 14 سالمه. امکان لیزر برای افراد این سن پیشنهاد میشه؟ از لحاظ اینکه بشه درد ها و عوارض رو تحمل کرد؟ اگر خیر ، خودتون شخصاً چه راهی رو پیشنهاد میکنید؟

    • 1399/03/11
      1 0

      سلام لیزر واسه رفع موهای زائد راه حل خوبیه اما 14 واسه لیزر سن کمیه. بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

    • 1400/09/07
      1 1

      سلام ببخشید من 16سالمه سیبیل دارم و خیلی ها میگن بزن بنظر خودمم زشتم کرده ایا بزنم؟ اگر باید بزنم با تیغ بزنم یا ماشین کدوم کمتر در میاد

  • 1399/03/11
    2 1

    عالی بود

  • 1399/03/11
    1 1

    سلام من ریما هستم 14 سالمه قصد لیزر دارم و درد آن را میتونم تحمل کنم پیشنهاد شما در این رابطه چیست؟

    • 1399/03/11
      1 0

      سلام 14 واسه لیزر سن کمیه. بهتره که تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/03/12
    1 1

    موهای زائد بدن من خیلی رشد کرده بخصوص ساقه پاهام میتونم لیزر کنم افسرده شدم

    • 1399/03/12
      1 0

      سلام خیر؛ 12 خیلی سن پایینیه بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/03/12
    3 2

    سلام من 13 سال دارم من مو های تناسلی هایم را کوتاه کردم آیا در سلامتی ضرر دارد

    • 1399/03/12
      1 0

      سلام خیر

  • 1399/03/12
    3 1

    سلام من 13 سال دارم من مو های تناسلی هایم را کوتاه کردم آیا در سلامتی ضرر دارد

    • 1399/03/12
      1 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/03/19
    1 1

    سلام آیا استفاده از لیزر رنگ پوست رو تغییر میده ؟؟ بعد از درمان رفع میشه؟

    • 1399/03/20
      1 0

      سلام خیر اتفاقی نمیوفته.

  • 1399/03/19
    1 1

    من رنگ پوست دستام سبزه اس(به دلیل آفتاب سوختگی)و رنگ پوست پاهام سفیده حالا اگر لیزر کنم رنگ این قسمت ها تیره میشه؟

    • 1399/03/20
      1 0

      سلام خیر اتفاقی نمیوفته اما باید یه مدت از سوختگی ناحیه ای که افتاب خورده بگذره تا بشه لیزر کرد.

  • 1399/03/28
    1 0

    سلام من 12 ساله ام مویه پاهام و واژنم زیاده با تیغ بزنم یا نه

    • 1399/04/04
      1 0

      سلام تیغ بدون لیزر، باعث زیاد شدن موها میشه. بهتره که از یه روش دیگه برای از بین بردن موهاتون استفاده کنید.

  • 1399/03/28
    1 0

    سلام من 12 سالمه دستام پاهام و واژنم موهاش زیاده چیکار کنم باتیغ بزنم یا نه

    • 1399/04/04
      1 0

      سلام پاسخ داده شد

  • 1399/03/30
    2 0

    من 12 ساله ام موهای بدنم رو باتیغ بزنم

  • 1399/03/31
    1 2

    سلام ببخشید دختر من ۱۶سالشه در ناحیه زیر بغل و بالای سینش توده داره که سنوگرافی انجام داده و خدارو شکر چیز مهمی نبوده ودکتر گفت مربوط به سنش هست ،زیر گردنش موهای زاید زیادی داره مشکلی نداره لیزر کنه با توجه به اون توده ها ممنون

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام بهتره که راجع به این موضوع اول با پزشکشون صحبت کنید.

  • 1399/04/01
    1 0

    سلام من ۵ ماه دیگه وارد ۱۷ میشم ۲ جلسه لیزر رفتم ولی میگن وارد ۱۸ شدم ادامه بدن ب نظر شما ادامه بدم یا صبر کنم

    • 1399/04/01
      0 0

      سلام بهتره صبر کنید.

  • 1399/04/03
    0 0

    من ۱۳سالمه تو سن بلوغ هستم میتونم لیزر کنم

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/04/03
    0 0

    من ۱۳سالمه تو سن بلوغم میتونم پیشونیمو لیزر کنم

    • 1399/04/04
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/05
    2 0

    با سلام. من در حال حاضر ۱۵ سالمه و علارغم دوستان و اطرافیان هم‌سن‌و‌سالم دارای بلوغ زودرس هستم تا جایی که در بیشتر نقاط بدنم موی ضخیم رشد کرده و حتی ریش و سبیل ضخیم هم در آوردم و بیشتر اوقات موهای صورتم رو اصلاح می‌کنم؛ در کل سوالم این هستش که من لیزر می‌تونم بکنم یا نه؟ در کل این نوع رشد چه نوع اختلال هستش؟ راستی هزینه ی لیزر خوب و با کیفیت چنده؟

    • 1399/04/07
      0 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید و تا اون موقع اپیلاسیون کنید. هر دستگاهی تاثیرش رو افراد متفاوت فرق داره نمیشه کلی گفت اما پیشنهاد ما الکس کندلاست. هزینه هامونم تو قسمت تعرفه موجوده.

    • 1399/04/09
      0 0

      خیلی ممنون، فقط این چه نوع اختلالی هستش که در من وجود داره؟

    • 1399/04/11
      0 0

      اینطوری نمیشه گفت اما ممکنه بخاطر تغیر یا مشکلات هورمونی باشه. به هر حال واسه تشخیصش باید به پزشک مراجعه کنید و آزمایش بدید.

    • 1399/04/30
      0 0

      ولي من ١٤ سالمه گفتن طوري نيست ليزر كردم ولي ريشه ها نسوخت براي من كه فايده نداشت

    • 1399/06/28
      0 0

      چرا ريشه ها نميسوزن

  • 1399/04/13
    1 0

    سلام خسته نباشید من سه روزه که وارد سن 19 سالگی شدم میتونم موهای سینه کمر پاها و ناحیه تناسلی رو لیزر کنم خیلی ممنونم از مطلب مفیدتون با تشکر

    • 1399/04/14
      1 1

      سلام بله

  • 1399/04/16
    0 0

    سلام برای کودکان دستگاه لیزر خونگی فیلیپس میشه استفاده کرد؟

    • 1399/04/17
      0 1

      سلام خیر

  • 1399/04/16
    0 1

    سلام من 13 سالمه به نظر شما میتونم لیزر کنم .اگر نمیشود راه های دیگری به من معرفی کنید . با تشکر 🌷

    • 1399/04/17
      0 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید و تا اون موقع اپیلاسیون کنید.

  • 1399/04/16
    0 0

    دختر من ۱۳سال داره خیلی مو روی شکمش داره میشه لیز یا وکس کنه

    • 1399/04/17
      0 0

      سلام واسه لیزر بهتره تا 18 سالگی صبر کنن.

  • 1399/04/17
    0 0

    سلام من ۱۸ سالم است تصمیم به لیزر در ناحیه تناسبی ام دارم ایا بعد ازدواج برای باردار شدنم مشکلی پیش میاد ؟!یا خیر؟!

    • 1399/04/17
      0 0

      سلام اگه توسط اپراتور با تجربه انجام شه، خیر.

  • 1399/04/22
    0 1

    سلام من ۱۸ سالمه روی بازوهام به دلیل کندن جوش هام جای جوش خیلی زیادی هست یعنی میشه گفت کل بازوم جای جوش هست و کمی تیره ولی پوست خود بازوم سفیده میخواستم بپرسم که میتونم لیزر کنم و این لیزر روی بدتر شدن جای جوش های تاثیر نمیزاره؟

    • 1399/04/23
      0 0

      سلام بهتره قبل از شروع دورتون پزشک متخصص ببینتتون.

  • 1399/04/23
    0 0

    سلام

    • 1399/04/23
      0 0

      سلام بعد 8-6 جلسه 80 تا 90 درصد موهاتون میریزه رشد مجدد نداره.

  • 1399/04/23
    0 0

    سلام منم۱۳ سالمه. میشه برای از بین بردن موها یه روشی پیشنهاد کنید؟؟؟ تا امروز از تیغ استفاده میکردم‌.

    • 1399/04/24
      0 0

      سلام تیغ باعث زیاد شدن موهای زائد میشه. بهتره تا 18 سالگی اپیلاسیون کنید.

  • 1399/04/23
    1 0

    سلام من ١٤ سالمه بنظرتون براي من الان بده و چرا

    • 1399/04/24
      0 0

      سلام بله الان زوده و علاوه بر عوارض جانبی احتمالی، بخاطر تغیرات هورمونی ممکنه لیزر بی تاثیر باشه.

  • 1399/04/23
    1 0

    البته من توى خونه يه دستگاه كوچيك دارم

  • 1399/04/24
    2 0

    ممنون از سايت خوبتون و توضييحاتي كه داديد

  • 1399/04/24
    0 0

    سلام ببخشيد استفاده از دستگاه هاى كوچيك ليزر تاثيري داره

    • 1399/04/25
      0 0

      سلام تاثیر دستگاه های خونگی در مقایسه با دستگاه های دیگه خیلی کمه.

  • 1399/04/25
    0 0

    سلام من ١٥ سالمه و خواستم ليزر كنم ولي خيلي ها بهم ميگن ليزر باعت شل شدن و سياه شدن پوستت ميشه ميخواستم ببينم اين درسته ؟

    • 1399/04/26
      0 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید. سلام لیزر توسط اپراتور با تجربه عوارضی نداره.

  • 1399/04/25
    0 0

    سلام من ١٥ سالمه و خواستم ليزر كنم ولي خيلي ها بهم ميگن ليزر باعت شل شدن و سياه شدن پوستت ميشه ميخواستم ببينم اين درسته ؟

    • 1399/04/26
      0 0

      پاسخ داه شد.

  • 1399/04/25
    1 0

    سلام من ١٥ سالمه و خواستم ليزر كنم ولي خيلي ها بهم ميگن ليزر باعت شل شدن و سياه شدن پوستت ميشه ميخواستم ببينم اين درسته ؟

    • 1399/04/28
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/04/25
    0 0

    سلام ايا ميگن ليزر سرطان زاست حقيقت داره

    • 1399/04/26
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/04/27
    0 0

    سلام من از تيغ استفاده ميكنم براي كل بدنم ولي اخساس ميكنم پوستم خاكستري و تيره شده بنظرتون بايد چي كار كنم

    • 1399/04/28
      0 0

      سلام ممکنه بخاطر شیو زیاد، ریشه های مو ضخیم شه و یکم باعث تیرگی پوست شه که با لیزر از بین میره

  • 1399/04/30
    0 0

    سلام من از اپيليدي استفاده ميكردم اما مجبور شدم از تيغ ٢ بار استفاده كنم و مو ها از ريشه ٢ تايي بودن به جاي ١ مو حالا بنظرتون چيكاركنم بغير از ليزر با تشكر🌷🌷

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام میتونید اپیلاسیون کنید

  • 1399/04/30
    0 0

    سلام ما يكي از اقواممون تومورهايي در بدنش داره و ميخواد ليزر كنه ايا براي اين تومور ها ليزر باعث بزرگ شدنش ميشه بعضي كلينيك ها ميگن اره بعضي ها هم ميگن ضرري نداره،من فقط براي اين ميگم كه اشعه براي تومور ها بد باشه ممنون🙏🏻🙏🏻

    • 1399/04/31
      1 0

      سلام بهتره که لیزر نکنن. اما باید با پزشکشون مشورت کنن

    • 1399/04/31
      0 0

      چشم خيلى ممنون از راهنمايىتون

  • 1399/04/30
    0 0

    سلام توي اين كرونا نه ميشه رفت ارايشگاه نه ميشه ليزر كرد اگه راه حل هاي گياهي و تاثير گذار هست ميشه بگيد البته بغير از تيغ

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام میتونید خودتون اپیلاسیون کنید.

  • 1399/04/30
    0 0

    سلام ايا ليزر مو رو براي هميشه ميبره يا نه

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام خیر سرعت رشد و ضخامت مو رو کم میکنه

  • 1399/04/30
    0 0

    سلام من روي صورتم كنار گوش مو دارم همه جور راحي رو رفتم جواب نداده بازم مو هست البته ضخيم تر و بدتر حالا من چي كار كنم اين موها منو كلافه كردن

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام اگه لیزر رو هم امتحان کردید و نتیجه نگرفتید، با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/04/30
    1 0

    سايتتون عاليه خيلي خوبه ممنون 🌺🌺

  • 1399/04/30
    0 0

    ليزر درد داره

    • 1399/04/31
      0 0

      براي من يه خورده سوخت

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام بستگی به دستگاه و تجربه ی اپراتور داره.

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام تجربه ی اپراتور و نوع دستگاه خیلی تاثیر داره.

  • 1399/04/30
    0 0

    سلام من يه سوال شخصي دارم چه طوري بپرسم كسي هم نبينه لطفا ممنون

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام میتونید با کلینیک تماس بگیرید

  • 1399/04/30
    0 0

    سلام ليزر براي بارداري روي شكم و كل بدن بده

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام بله

  • 1399/04/30
    0 0

    سلام اين نظر شخصيه منه من ٢ بار ليزر كردم پوستم تا مدتها قرمز و بعد هم تيره شد

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام بستگی به نوع دستگاه و تجربه ی اپراتور داره

  • 1399/04/30
    0 0

    سلام من ٢٠ سالمه ليزر برام بده

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/04/30
    0 0

    سلام من ٣٣ سالمه رفتم ليزر ميگن تا ٤٣ سالگي صبر كن نظر شما چيه

    • 1399/04/31
      0 0

      مگه ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • 1399/04/31
      0 0

      مگه ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام از 18 سالگی میشه لیزر کرد مشکلی نیست مگر اینکه به دلیل خاصی نیاز باشه قبل از لیزر با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/04/30
    1 0

    سايتتون عاليه فقط ببخشيد شما تهرانيد؟

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام بله

  • 1399/04/30
    0 0

    عالييييييي بود💜💜

  • 1399/04/30
    0 0

    اگر كسي سوال خصوصي داشت چيكار كنه

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام میتونید تماس بگیرید

    • 1399/04/31
      0 0

      باشه مزاحمتون ميشم ممنون

  • 1399/04/30
    0 0

    سلام ايا ليزر براي آقايون هم هست يا فقط براى زنانه اگه جوابمو بديد ممنونتون ميشم

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام برای آقایون هم هست

  • 1399/04/30
    0 0

    سلام حداكثر و حداقل سن ليزر چه قدره و شما چه سنى رو پيشنهاد ميكنين

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/04/30
    0 0

    ببخشيد اشعه ليزر باعث نازايى ميشه

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/04/30
    0 0

    ببخشيد اشعه ليزر باعث نازايى ميشه

  • 1399/04/31
    0 0

    سلام خستع نباشید ببخشید من دخترم 14 سالشه و موهای پشت لب و دست و پاش باعث میشه ک از جامعه دوری کنه چون خجالت میکشه میخواستم بدون ایا 14 سال سن مناسبی برای برداشتن موهای زائد هست یا نه ؟ و اگر هست با چه روشی ؟

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی اپیلاسیون کنن. بعدش میتونن لیزر کنن.

  • 1399/04/31
    0 0

    سلام من خواستم ليزر كنم ايا درد داره و عوارض جانبي داره يا نه

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام اگه توسط اپراتور با تجربه انجام بشه، خیر. بستگی به دستگاه هم داره.

  • 1399/04/31
    0 0

    سلام من خواستم ليزر كنم ايا درد داره و عوارض جانبي داره يا نه

    • 1399/04/31
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/31
    0 0

    سلام الكترونيز جيه

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام یه نوع لیزر برای از بین بردن موهای زائد سفیده.

    • 1399/04/31
      0 0

      ممنونم

  • 1399/04/31
    1 0

    Salam chera migan layzer kamtar az 18 sal bade che moshkeli dare

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام بخاطر سن کم و تغیرات هورمونی، ممکنه عوارض جانبی داشته باشه و یا رو موهای زائد تاثیری نداشته باشه

  • 1399/04/31
    0 0

    سلام ليزر مو ها رو كم ميكنه يا كامل از بين ميبره

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام به مقدار قابل توجهی سرعت رشد و ضخامت مو رو کم میکنه.

  • 1399/04/31
    2 1

    سلام من تا الان ٢ بار سوال پرسيدم نه سوال رو نمايش داديد نه جواب حداقل تلگرامى اينستايى ندارين اونجا بپرسم

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام تمام سوالات تا الان پاسخ داده شدن. میتونید همینجا سوالتون رو بپرسید و یا با ما تماس بگیرید.

    • 1399/04/31
      0 0

      نمي دونم چرا نميرسه ولي الان بالاخره رسيد من پرسيدم كه من يكى از آشناهامون خيلى پيره و ارثى مو خيلى داره پرسيدم آيا ميتونه ليزر كنه يا چون پيره و براى بدنش اتفاقى مي افته البته چندين ساله كه سرطان داره خودش خيلى روى اين موضوع حساسه و ما فقط ميتونيم كوتاه كنيم

    • 1399/05/02
      0 0

      ديديد بازم جواب ندادين

    • 1399/05/04
      0 0

      صبر داشته باشید جواب داده میشه. تعداد کامنتا زیاده. در رابطه با سوالی که کردید؛ پیشنهاد ما اینه که لیزر انجام ندن اما اگه اصرار به انجامش دارید قبل از لیزر حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

    • 1399/06/24
      0 0

      ممنون

    • 1399/06/28
      0 0

      راست ميگه اينستا يا تلگرام داريد

  • 1399/04/31
    0 0

    سلام گفتيد قيمت ها رو زديد كجا هست

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام https://bit.ly/3eMQtH3

  • 1399/04/31
    0 0

    سلام ببخشيد من توى خونه دستگاه كوچيك دارم و بعد از استفاده از اون يه بوى سوختگى مياد اين براى اينكه موها رو سوزونده يا يه چيز ديگس

    • 1399/05/01
      0 0

      سلام حین لیزر ممکنه یه بوی کمی بیاد اما نمیدونم منظور شما از بوی سوختگی، در چه حد و چجوریه.

    • 1399/05/01
      0 0

      مثل زمانى كه موهاى گوسفند رو براى كله پاچه ميسوزونن🤣🤣🤣🤣

    • 1399/06/27
      0 0

      خب الان دقيقا چى شد

    • 1399/06/28
      0 0

      بخدا من ٣ بار بيام فرستادم نمياد حالا ميشه بيشتر توضيح بديد

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام تو حین لیزر این بو طبیعیه حتی اگه کامل شیو کرده باشید باز هم تا حد کمی این بو به وجود میاد

  • 1399/04/31
    0 0

    سلام ببخشيد من الان باردارم و توى نظرات ديدم نوشتيد كه ليزر بده البته من هفته اينده خواستم وقت بگيرم كه اينو ديدم صرف نظر كردم خواستم ببينم مشكلش چيه؟اگه تازه ١ ماه از بارداري نگذشته چى بازم بده؟

    • 1399/05/01
      0 0

      سلام بهتره که کلا انجام نشه. چون ممکنه بخاطر تغیرات هورمونی و فاصله ای که ممکنه بین جلساتتون بیوفته، لیزر روتون بی اثر باشه. و یا حتی تو دوران بارداریتون خطرناک باشه. اگه اصرار به این کار دارید قبل از لیزر با پزشکتون مشورت کنید.

  • 1399/04/31
    0 0

    ببخشيد ليزر صورت خطرناكه

    • 1399/05/01
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/05/01
    0 0

    ببخشید من 11 سالمه میتونم لیزرکنم یانه

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام خیر این سن واسه لیز خیلی کمه. بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/05/04
    0 0

    سلام من 13 سالمه اگر زیر بغلم را در این سن لیز کنم مشکلی ندارد؟

    • 1399/05/05
      0 0

      سلام ممکنه بخاطر تغییرات هورمونی، لیزر تاثیر نداشته باشه و یا عوارض جانبی داشته باشه.

  • 1399/05/14
    0 0

    سلام خسته نباشید با تشکر از مطالب خوبتون من ۱۴سالمه سه ماه دیگه میرم داخل۱۵ سال موهای بدنم ارثی ضخیم و تیره هستن اگه تو این سن لیزر کنم خطری داره؟ و اینکه من از یه دوستی شنیدم باعث سرطان پوست و نازائی این واقعیت داره؟

    • 1399/05/15
      0 0

      سلام خیر واقیت نداره بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/05/18
    0 0

    سلام من۱۲ سالته خیلی موهایش زاده اذیتم میکنه میخوام لیزر کنم آیا راهی هست

    • 1399/05/21
      0 0

      سلام تا 18 سالگی بهتره اپیلاسیون کنید

  • 1399/05/19
    0 0

    سلام ببخشید من الان ١۵ سالمه و ٣ ساله دارم از ژیلت استفاده میکنم و الان میخوام دستگاه موکن بدن رو بخرم .میخواستم بدونم چه ضررهایی میتونه داشته باشه دستگاه برای من ؟؟

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام اگه منظورتون دستگاه لیزره، بهتره تا 18 سالگی صبر کنید. ممکنه تاثیر نداشته باشه روتون و عوارض جانبی داشته باشه.

  • 1399/05/21
    0 0

    من ۱۱ سالم است و از کرم مو بر استفاده کردم آیا مو های بد در می آورم؟

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام اگه زیاد استفاده بشه بله چون تا حد زیادی تاثیرش مثل ژیلته.

  • 1399/05/21
    0 0

    سلام ببخشید من ۱۵ سال دارم میتونم از لیزر خانگی استفاده کنم

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی لیزر نکنید.

  • 1399/05/21
    0 0

    سلام ببخشید من ۱۵ سال دارم میتونم از لیزر خانگی استفاده کنم

    • 1399/05/22
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/22
    0 0

    سلام ی چنتا سوال داشتم آیا لیزر موهای زائد دائمی هستش؟ برای اینکه دائمی باشه باید چیکار کرد؟ چند جلسه کافیه؟ بعد از چند دوره کاملا موهای زائده برای همشه از بین میره؟ ایا بعد از اتمام جلسات باز هم موها رشد میکند؟ آیا لیزر برای رفع دائمی مفید هست یا ن؟

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام خیر هیچ روشی دائمی نیست واسه لیزر باید 6 تا 8 جلسه بیاید بعدش وارد دوره ی شارژ میشید بله رشد میکنه اما سرعت رشد و ضخامت موها به تدریج خیلی کم میشه

  • 1399/05/22
    0 0

    تو یکی از کامنتا خوندم نوشته بودید ک لیز برای موهای پرزی ضرر داره و ضخیم تر میکنه درسته؟؟😐 من از قسمت گردن صورت و کمر یجورایی پرزه خب باید چیکار کرد؟؟

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام بله موهای پرزی زیاد میشه

  • 1399/05/22
    0 1

    اخه من مو های زیادی دارم از چه روشی استفاده کنم

    • 1399/05/23
      0 0

      سلام فعلا بهترین روش لیزره.

  • 1399/05/22
    0 0

    سلام ببخشین من میخاستم بپرسم ، موهای صورتم خیلی زیاده و الان 15سالمه نمیدونم ک تا 18سالگی کلا دست نزنم تا لیزر کنم

    • 1399/05/23
      0 0

      سلام واسه لیزر بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/05/22
    0 0

    سلام خسته نباشید، من میخاستم بپرسم که موهای صورتم بشدت زیاده و من الان 15سالمه.برای موهای بالای لبم چند بار از صمق عربی استفاده کردم اما پوستم بهش حساسیت داشت و پوست پوست میشد(پوستم خشکه)الان میتونم کتری بکنم برای صورتم یا باید صبر کنم که به سن لیزر برسم؟؟لطف کنین یکم زودتر جواب بدین ممنون.

    • 1399/05/23
      0 0

      سلام میتونید تا 18 سالگی در صورت امکان اپیلاسیون کنید.

  • 1399/05/23
    0 0

    سلام ببخشید من ۱۷ سالمه میتونم لیزر کنم ؟

    • 1399/05/23
      0 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید اما بله میتونید.

  • 1399/05/23
    0 0

    سلام من ۲۴ سالم هست و تازه مو های زاهد در دست و پاهم در اومده خیلی نگرانم کرده ایا نیاز به مراجعه دوکتور هست؟

    • 1399/05/23
      0 0

      سلام موی زائد کاملا طبیعیه جای نگرانی نیست

  • 1399/05/24
    0 0

    سلام وقت بخیر من یکی از اشناهام لیزر انجام داده برای ناحیه تناسلیش ولی جوش های زیر پوستی زده به نظرتون براي چی میتونه باشه؟!

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام جوش بعد از لیزر طبیعیه به مرور از بین میره.

  • 1399/05/24
    0 0

    سلام خسته نباشید :) من ۱۸ سالمه. در واقع توی اذر که ۳ ماه دیگست میشه ۱۹ سالم. یه جلسه لیزر رفتم، الان استرس گرفتم نکنه دوباره برگرده و این دردا و هزینم بی فایده باشه؟! چقدر احتمالش هست موها برگرده وقتی تو این سن انجام دادم. استرس گرفتم

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام از نظر سنی مشکلی ندارید میتونید لیزر انجام بدید اما بهتره دوره ی لیزرتونو کامل کنید.

    • 1399/05/25
      0 0

      چشم مرسی از پاسخ گوییتون🌹

  • 1399/05/25
    0 1

    سلام من 13 سالمه و داخل کمرم پر جای جوشه که تمام لک های قهوه ایی مونده میتونم لیزر کنم؟ مرسی

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام قبل از شروع لیزر باید پزشک متخصص مرکز لیزرتون ببیننتون.

  • 1399/05/26
    0 0

    سلام من ۱۵سالمه موهای اندام تناسلی من خیلی زیاده میتونن لیزر کنم؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید

  • 1399/05/28
    0 0

    سلام من 18 سالمه و تعرق خیلی بالایی دارم از تیغ خیلی استفاده میکنم باعث شده زیر بغلم سیاه بشه و موهاش زخیم شه الان من میتونم لیزر کنم

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بله

  • 1399/05/29
    0 0

    مو های پرزی که در اثر لیزر زیاد میشن رو میشه بعدا که زیاد شد لیزر کنیم که از بین برن ؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بله

  • 1399/05/30
    0 0

    سلام من ۱۷ سالمه میتونم لیزر انجام بدم؟اگه واسه تمام بدن انجام بدم مشکلی نداره؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بله میتونید اما بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/05/30
    0 0

    سلام خسته نباشید:(من ۱۷سالمه می خواستم بدونم میشه لیزر انجام داد یانه.

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام بله اما بهتره تا 18 سالگی صبر کنید

  • 1399/06/19
    0 0

    سلام من 13 سالم است میتونم لیز انجام ‌بدم؟ یا انجام بدم چه اتفاقی می افتد؟

    • 1399/06/19
      0 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید. بخاطر تغییرات هورمونی ممکنه لیزر روتون تاثیر نداشته باشه یا عوارض جانبی داشته باشه.

  • 1399/06/19
    0 0

    سلام من 13 سالم است میتونم لیز انجام ‌بدم؟ یا انجام بدم چه اتفاقی می افتد؟

    • 1399/06/19
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/19
    0 0

    سلام ليزر كرمان كجا برم

    • 1399/06/19
      0 0

      سلام اطلاعی ندارم

    • 1399/06/24
      0 0

      باشه ممنون فقط ميشه لطفا ادرس دقيق خودتون رو بديد

    • 1399/06/25
      0 0

      سلام لطفا با کلینیک تماس بگیرید

  • 1399/06/24
    0 0

    سلام را ميگيد تا ١٨ سالگى من خودم ١٩ سالگى كردم ولي خواهرم الان١٥ سالشه و رفت ديدم نوشتيد تا ١٨ترسيدم اتفاقى براش بى افته

    • 1399/06/25
      0 0

      سلام با 1 جلسه اتفاقی نمیوفته اما بهتره که ادامه نده

  • 1399/06/27
    0 0

    ميشه مطالب و توضيحات بيشتر بذاريد

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام چشم

  • 1399/06/27
    0 0

    سلام من 16 سالمه به دکترم هم گفتم گفته اشکالی نداره ولی خواهرم به یه دکتر دیگه گفته اون دکتر گفته ممکنه مشکلی براش پیش بیاد ینی ممکنه برام مشکل به وجود بیاد

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام بله احتمالش هست بهتره تا 2 سال دیگه صبر کنید

  • 1399/06/28
    0 0

    ليزر براى كجاى بدن قابل استفادس

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام برای موهای زائد کل بدن

  • 1399/06/28
    0 1

    سلام من دخترم بخاطر كرونا نمياد بيرون ميخواستم بپرسم ايا دستگاه هاى كوچيك خوبن و ايا شما اعطلاعى از قيمتها داريز

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام بله تاثیر دارن اما نه به اندازه ی دستگاه های موجود در مراکز لیزر خیر متاستفانه اطلاعی ندارم

  • 1399/06/28
    0 0

    جاهاى ديگه نداريد

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام متوجه ی سوالتون نمیشم

  • 1399/06/31
    0 0

    سلام می خواستم بدونم من اگه تا 18 سالگی از کرم مو بر استفاده کنم و بعد بخوام لیزر کنم تاثیر لیزر کم نمیشه؟

    • 1399/06/31
      0 0

      سلام کرم موبر هم تقریبا کاربرد ژیلت رو داره بهتره زیاد استفاده نکنید. مانعی نمیشه اما تو دوره ی لیزر باید مراعات کنید

  • 1399/07/04
    0 0

    سلام من ١٣ سالمه ميتونم واسه قسمت تناسلي ام از پودر موبر استفاده كنم؟

    • 1399/07/05
      0 0

      سلام بله

  • 1399/07/04
    0 0

    سلام من ١٣ سالمه ميتونم واسه قسمت تناسلي ام از پودر موبر استفاده كنم؟

    • 1399/07/05
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/07/09
    0 0

    سلام من دوماه دیگه میشم ۱۱سال ایا من میتونم لیزر یا اپلاسیون کنم اخه واقعا ازارم میده

    • 1399/07/10
      0 0

      سلام خیر 11 سالگی واسه لیزر سن کمیه. بهتره تا 18 سالگی واسه لیزر صبر کنید اما اپیلاسیون میتونید انجام بدید.

  • 1399/07/28
    0 1

    سلام بلخشید من ۱۶ سالمه و واقعا موهای صورتم خیلی زیاده آیا میشه لیزر انجام بدم .یعنی انقد زیاده که اگر یه بار برش دارم بار بعدی دو برابر میشه لطفا پاسخ دهید

    • 1399/07/28
      0 0

      سلام اگه بتونید تا 18 سالگی صبر کنید بهتره چون ممکنه لیزر تاثیر مطلوب روتون نداشته باشه.

  • 1399/08/13
    0 0

    سلام وقت بخیر می‌خواستم بپرسم که آیا لیزر برای از بین بردن لک های پوستی بدن مثل لکه هایی که روی کمر و بازو به وجود میاد هم به کار میره یا فقط برای از بین بردن موهای زائد کاربرد داره؟

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام واسه لک که استفاده نمیشه اما بله ممکنه یکم تو روند لیزرتون، رو از بین بردن لکهاتون هم تاثیر بذاره.

  • 1399/08/20
    0 0

    سلام من ۱۲ سالمه میخواستم بدونم میتونم لیزر کنم یا خیر و اینکه اگر در این سن نمیتونم لیزر کنم در ۱۴ سالگی امکان پذیره ؟

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام الان خیر. بهتره واسه نتیجه ی بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/08/24
    0 0

    سلام من 16 سالمه و بدلیل پیوندی بودن ابروم و حجم زیادش میخواستم لیزر ابرو کنم آیا امکان داره تاثیر منفی ای روی رنگدانه های پوستیم داشته باشه و اینکه بنظر خودتون تو این سن انجام بدم یا بزارم 18 سالگی

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/08/27
    0 0

    من 14 سالمه موهای بدنم واقعا زیاده خیلی هم موم انداختم اما فایده ای نداره. به نظرتون لیزر کنم واسه بدنم ضرر داره؟ آخه یه جا خوندم نوشته بود زیر 14 سال نباید لیزر کنن😰

    • 1399/08/27
      0 0

      سلام بله ممکنه عوارض جانبی داشته باشه و تاثیر مطلوب رو نداشته باشه. بهتره تا 18 سالگش صبر کنید.

  • 1399/09/04
    0 0

    سلام خسته نباشید من ۱۵ سالم هست من از وقتی ۱۳ سالم شد موهای پاهایم شروع به رشد کردند و من از رشد موهای در قسمت پا دوست ندارم به نظرتان من لیزر کنم یا نه ؟

    • 1399/09/05
      0 1

      سلام اگه قصد لیزر دارید بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/09/09
    0 0

    24 سالمه میتونم ازلیزرکندلا استفاده کنم

    • 1399/09/09
      0 0

      سلام بله

  • 1399/09/09
    0 0

    ،

    • 1399/09/10
      0 0

      سلام بله امکانش هست اما نمیشه گفت حتما این اتفاق میوفته.

  • 1399/09/13
    0 0

    سلام یه سوال داشتم این طبیعیه ک تو سن بلوغ موهای زائد بدن زیاده؟ یعنی با بالاتر رفتن سن امکان کمتر شدن موهای بدن هست؟ یا اگر کسی تو سن من که ۱۵ سالمه فرد پر مویی هست همینژور باقی میمونه؟

    • 1399/09/14
      0 0

      سلام بله تو اون دوره طبیعیه. اگه مشکل هورمونی نداشته باشه نه احتمالا.

  • 1399/09/13
    0 0

    سلام یه سوال داشتم این طبیعیه ک تو سن بلوغ موهای زائد بدن زیاده؟ یعنی با بالاتر رفتن سن امکان کمتر شدن موهای بدن هست؟ یا اگر کسی تو سن من که ۱۵ سالمه فرد پر مویی هست همینژور باقی میمونه؟

    • 1399/09/14
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/09/13
    2 0

    سلام یه سوال داشتم این طبیعیه ک تو سن بلوغ موهای زائد بدن زیاده؟ یعنی با بالاتر رفتن سن امکان کمتر شدن موهای بدن هست؟ یا اگر کسی تو سن من که ۱۵ سالمه فرد پر مویی هست همینژور باقی میمونه؟

    • 1399/09/14
      0 0

      پاسخ داده شد

    • 1399/11/20
      0 0

      بله طبیعیه چون سن شما در بلوغ هست و زیاد شدن مو طبیعیه ولی در سن 20 یا 19 سالگش مو کم میشه

  • 1399/10/04
    0 0

    من ۱۵سالمه میتونم دست و پا را لیرز کنم؟

  • 1399/10/04
    0 0

    سلام من ۱۵ سالمه مامانم لیزر انجام میده میتونم دست و پامو لیزر کنم؟

  • 1399/10/04
    0 0

    میشه لطفا جواب بدین الان چندبار دارم میپرسم من ۱۵ سالمه مامانم لیزر میکنهمیتونم تا ساق پا را لیزر کنم

  • 1399/10/07
    0 0

    سلام من دختری 15 ساله هستم لیزر کردم و راضی هستم و هیچ مشکلی پیش نیومده

  • 1399/10/07
    0 0

    حتی دکتر رونالد شلتون هم گفته تو سن 15/16سالگی خیلی مفیده

  • 1399/10/15
    0 0

    من۱۳ سال دارم و نمیدانم امروز خیلی اتفاقی مو های مثانه ام را کوتاه کردم آیا مشکلی برای من پیش میاید من با خواندن پیام ها ترسیدم و به مادرم چیزی نگفتم من باید چیکارکنم آیا؟

    • 1402/04/28
      0 0

      نه نترس مشکلی نیست

  • 1399/10/18
    0 0

    سلام من ۱۵ سالمه میتونم صورتم رو لیزر کنم احتمال برگشت هست؟

  • 1399/10/19
    0 0

    سلام من ۱۸ سالمه موهای پشت گردنمو میخوام لیزر کنم رنگ پوستمو تغییر میده آیا لیزر بالای رنگ پوست تأثیر دارد یانه

  • 1399/10/21
    0 0

    سلام من ۱۷سالمه تو گردن و بغل گوشهام موهای مشکی زیادی هست میخواستم لیزر کنم ولی از عوارض بعدش میترسم مشکلی نداره بعد ازدواج برام؟؟

  • 1399/10/22
    0 0

    سلام یه سوال داشتم شما دلیل اینکه میگویید ۱۸ سالگی لیزر بکنید بهتره یعنی چی؟ یعنی کمتر از ۱۸ سالگی بکنیم هیچ اتفاقی نمیوفته مثلا ۱۶ سال

  • 1399/10/26
    0 0

    سلام خسته نباشید بنظرتون قبل از لیزر مداوم اپلاسیون کنیم خوبه ؟

    • 1402/08/20
      0 0

      آره چون مو ها نازک تر میشن اصلا شاید نیازی به لیزر نداشته باشی

  • 1399/10/28
    0 0

    سلام من ۱۳ سالمه اولین بارمه و از تیغ برای کل بدنم حتی شکمم استفاده کردن الان باید چی کار کنم

  • 1399/11/01
    0 0

    سلام من 17سالم هست لیز تمام بدن انجام میدید خسته شدم ازدستد موها اسم خودم امیررضا هست کیی خبرش را بهم میدین ؟؟

  • 1399/11/02
    0 0

    سلام وقتتون بخیر ببخشید من ۱۵/۵ سالم هست، و الان ۳ سال هست که پریود هم شدم می خواستم لیزر کنم و خوب بنظرتون چون من به بلوغ رسیدم جواب میده ؟ موردی بوده که قبل از ۱۸ سال لیزر کرده باشه و جواب گرفته باشه ؟خیلی ممنون میشم اگه پاسخ بدید.

  • 1399/11/12
    0 0

    سلام من سه ماهه دیگه 12 سالم میشه توی متن ها نوشته بود که کسایی زیر 18 سال هستن میتونن از یک دستگاه مخصوص استفاده کنن برای رفع موهای زاعد همچین دستگاهی وجود داره یا بهتره تا 18 سالگی صبر کنم؟

  • 1399/11/13
    0 0

    سلام من ۱۲سالمه موهای صورتم از چونه سیبیل دوطرف صورت مو خیلی دراورده خیلی خسته شدم از این موها سنم هم کمه دوست دارم از راه نجات پیدا کنم حتی نمتونم یه ساعت هم با این موها صبر کنم با اینکه لیزر برای سن ۱۸سال به بالا خوبه نمیشه ما استفاده کنیم نمیدونم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

  • 1399/11/13
    0 0

    سلام من بعد از استفاده از مواد شوینده مقداری پوست دستم خارش گرفته لیزر ممکنه تو اون ناحیه عوارض داشته باشه

  • 1399/11/13
    0 0

    موهای قسمت کمر و شکم ک ضخیم نیستن با لیزر ممکنه ک ضخیم بشن؟ یا ن از بین میرن

  • 1399/11/17
    0 0

    سلام من ۱۵ سالمه یه ماه دیگه میرم ۱۶ سال میخواستم ببینم میتونم جاهای که موهای زائد داره رو لیزار کنم میشه جواب بدین؟؟

  • 1399/11/20
    0 0

    سلام من 10 سالمه و برای رفع مواز کرم مو بر استفاده میکنم نمیشه لیزر کرد

  • 1399/11/25
    1 0

    لیز موهای زائد درد داره یا خیر

  • 1399/12/01
    0 0

    سلام من 15 سالمه خاستم بپرسم تو این سن لیزر برای رفع لک بدن انجام میشه؟

  • 1399/12/09
    0 0

    سلام من 16سالمه وزیر بغل وواژنمو باتیغ میزدم الان موهاش سیاه و تیره شده روی شکم و سینه هامم مو داره به نظرتون چیکارکنم

  • 1399/12/09
    0 0

    سلام من ۱۷ سالمه و به نوعی از نظر ارثی موهای بدنم رشدشون زیاده و کلافم کردن خواستم بدونم لیزر کنم یا نه؟؟؟

  • 1399/12/12
    0 0

    سلام ۱:من ۱۵سالمه،تا الان۶ جلسه رفتم،ولی روی بازوم جوش‌زده ،چی‌بزنم بش که بره جوشا؟؟ ۲:واکسن ۱۵سالگی‌دارم،اگر‌بزنم‌ممکنه جواب نده جلسه لیزرایی که رفتم؟

  • 1399/12/14
    0 0

    سلام لیزر برای 13 سال خوبه

  • 1399/12/16
    0 0

    سلام من 13 سالمه دو سال هستش به سن بلوغ رسیدم قدمم هم دیگه رشد نمیکنه میدونم باید تا 18 سالگی صبر کنم ولی تمایل دارم زودتر انجام عوارضش چی هستش ببخشید ؟

  • 1399/12/17
    0 0

    سلام ببخشید من 16 سالم هستش و تابستون میخام مراجعه کنم برای لیزر میتونم تاثیر خوبی ببینم؟

  • 1399/12/21
    0 0

    سلام من دو ماه دیگه سیزده سالم پر میشه و میرم تو چهارده سال به بلوغ هم چند سالی هست که رسیدم ینی همون (قاعدگی) بنظر شما لیزر کنم موهای زائد بدنم از بین میره یان؟

  • 1399/12/29
    0 0

    سلام من دوازده سالمه و بالای لبم مو داره و با تیغ زدم ولی الان زیاد شده چیکار کنم؟

  • 1400/01/12
    0 1

    سلام من 15 سالمه میخوام بدونم بعد بیکینی ممکنه پوستم بعد کمی سفید بشه

  • 1400/01/14
    0 0

    سلام‌من ۱۵سالمه داخله ۱۶سال هستم ۶جلسه لیزر رفتم بازوهام جوش زدنه باید چی استفاده کنم که جوشام برن‌ز‌ودتر؟؟

  • 1400/01/14
    0 1

    سلام من ۱۲ سالمه میخواستم بدونم میتونم لیزر کنم نمیتونم تا ۱۸سالگی صبر کنم اخه میخوام به خارج از کشور برم

  • 1400/01/14
    0 0

    اگه میشه زود جواب بدین

  • 1400/01/15
    0 0

    سلام من ۱۶ سالمه و موهای خیلی کم دارم یعنی زیاد نیست میتونم من الان لیزر کنم مشکلی نیست ؟؟؟ با توجه به اینکه من موهای زائد زیادی ندارم ممنون میشم بگین

  • 1400/01/16
    0 0

    سلام میشه جوابم رو بدین ممنون میشم

  • 1400/01/23
    0 0

    سلام من 16سالم میخوام انجام بدم امامیترسم می تونیند دکتور خوبی بهم معرفی کنیدید

  • 1400/01/30
    0 0

    من 13 سالمه میشه موهای زاید بدنم رو لیزر کنم چون خیلی زیاده و اینکه خیلی درد داره؟

    • 1400/02/05
      0 0

      منم ۱۳سالمه و موهای زیر بغلم در اومده مامانم همیشه منو میبره اپلاسیون

  • 1400/02/06
    0 0

    سلام من ۶ ماه دیگه وارد ۱۸ سال میشم و بهم گفتن اگر الان لیزر کنم بعد از ازدواج موهام زیاد تر میشه آیا این درسته؟؟و اینکه اشکال داره هنوز ۱۸ سالم نشده و همین چند ماه مونده لیزر کنم؟؟

  • 1400/02/08
    0 0

    سلام خسته نباشید من ۱۶ سال دارم و مشکل غدد(برای همون رشد موهای زائد بدن) دارم ایا نمیتونم لیزر کنم ؟ اگه لیزر کنم موهای زائد برمیگردند؟ولی دکترم گفته که با قرص و دارو به طور کامل موهات برطرف نمیشه ولی هنوز دره‌ی درمانم تمام نشده ایا میتونم با اینکه دوره ی درمانم تمام نشده برم لیزر؟

  • 1400/02/08
    0 0

    درد داره؟

  • 1400/02/12
    0 0

    سلام من 16 سالمه میتونم کل بدنم لیزر کنم ضرری نداره؟

  • 1400/02/18
    0 0

    سلام من ۵ماهه که تازه وارد ۱۹سال شدم میشه گفت ۱۸سالمه میخواستم بدونم اگه بخوام کل بدنم رو لیزر کنم بعدا تاثیری تو باردار شدنم میذاره؟

  • 1400/02/27
    0 0

    سلام گفتید که بعد از دوران قاعدگی میشه لیزر کرد خب الان کسایی که 13 سالشونه یا 14 و 15و..... چرا میگید نمیشه؟

  • 1400/03/11
    1 0

    سلام ایا راه حلی برای درد نکشیدن در اپلاسیون هست؟

  • 1400/03/16
    0 0

    سلام ببخشید من ۱۲ سالمه موهای پام رو با ژیلت زدم الان پاهام حالت اینکه جوش بزنه پیدا کرده واقعا ناراحتم چون دیگه نمی تونم شلوارک بپوشم حس بدی دارم باید چیکار کنم؟

  • 1400/03/24
    0 0

    سلام ممنون از سایتتون می خواستم بپرسم می تونید به سایتتون درباره ی لیزر تغییر رنگ چشم هم اضافه کنید من هم می خوام لیزر موهای زائد هم بکنم و تغییر رنگ چشم ولی نمی دونم از چند سالگی من ۱۳ سالمه ممنون از سایت خوبتون⁦❣️⁩

  • 1400/04/12
    0 0

    سلام خسته نباشید، راستش من الان۱۹ سالم هست میخاستم برم لیزر کنم اما بهم گفتن چون هنوز دخترم اگه لیزر کنم ممکن وقتی ازدواج کردم بچه دار نشم، ایا حقیقت داره این حرف؟؟ ممنون میشم از راهنماییتون🙏😊

    • 1400/06/20
      0 0

      سلام نه اصلا ربطی نداره لیزرتو برو منم به دخترعموم همینو گفتن ولی بعدش بچه دار شد

  • 1400/04/20
    0 0

    سلام من الان دقیقاً ۱۱سالم آیا می تونم مو های بلند جلوی بینی رو بزنم

  • 1400/06/04
    0 0

    سلام من ۱۷سالمه و پوستم سفیده و موهای زائدم ضخیم و سیاه آیا میتونم برم لیزر کنم آخه خیلی هارو میببنم ک همسن منن و لیزر کردن و جواب گرفتن

  • 1400/06/15
    0 0

    سلام به همگی من الان زیر سن ۱۳ سال هستم به خدا نمی دونم چکار کنم هفته به هفته مو های زائدم بیشتر رشد می کنند هیچ راه حلی نیست که من انجام بدم نکنه من یک مشکلی دارم لطفا توضیح بین برام ممنون میشوم 🌹🌹🌹🌹🌹

  • 1400/06/19
    0 0

    سلام من ۱۶ سالمه و تا سن ۱۸ میخام صبر کنم ولی ژیلت هم ک استفاده میکنم یا کرم و اسپری موبر و حتی صمغ حساسیت داره بدنم !!!! چیکار کنم ؟!

  • 1400/06/28
    0 0

    سلام من تازه وارد 13 سال شدم و پریود هم شدم میتونم از لیزر استفاده کنم؟ ضرری ندارد و باعث نا باروری نمی‌شود؟؟

  • 1400/07/08
    0 0

    سلام من 14 سالمه و قصد دارم پاها و دستام رو لیزر کنم میتونم انجام بدم؟

  • 1400/07/08
    0 0

    من از ژیلت استفاده کردم و جاش مونده لیزر میبرع؟؟؟

  • 1400/07/24
    0 0

    سلام من پسرم 16 سالمه ، روی صورتم(علاوه بر ریش) و کنار ابروهام ، موهای زائد ریزی هستن ، باید اینارو چیکار کنم؟

  • 1400/07/30
    0 0

    بعد از چند جلسه لیزر کاملا موها می‌ره؟ و اینکه اگر تمام جلسات لیزر رو بریم و دوباره مو در بیاد باید با چی بزنیم ؟؟؟

  • 1400/08/17
    0 0

    سلام من ۱۸ سالمه میخواستم موهای صورتم رو لیزر کنم ولی صورتم جوش داره آیا لیزر باعث میشه بیشتر جوش بزنم ؟

  • 1400/08/30
    0 0

    سلام من ۲ ماه دیگه میشه ۱۵ سالم. اطراف و زیر چشمم موهای کرکی داره که مشکی هستن اما ریز میخواستم بدونم اونارو نخ بندازم زیاد میشن یا مشکلی پیش میاد و از چه سنی میتونم لیزر کنم؟

  • 1400/09/06
    0 0

    من‌۱۲‌سالمه‌میتونم‌لیزر‌‌کنم

  • 1400/09/07
    0 0

    سلام من دختر هستم سبیل دارم ۱۷ سالمه مادرم نمیزاره اصلاح کنم و در آستانه نامزدی هستم

  • 1400/09/09
    0 0

    لیزر برای همیشه مو های زائد رو از بین می بره

  • 1400/10/04
    0 0

    سلام من16 سالم است میخم لیزر بزنم درد دارد

  • 1400/11/18
    0 0

    سلام من ۱۵سالمه بعد موهای کل بدنم زیاده میخاستم بگم میتونم لیزر کنم

  • 1400/11/19
    0 0

    سلام من 13سالمه سیبیل دارم زیاد ضخیم نیست ولی دوست دارم بزنمش نمیتونم تحملش کنم چه راه کاری پیشنهاد میدین که بیشتر رشد نکنه و ضخیم تر نشه(پسر هستم)

    • 1401/01/09
      0 0

      گفتم دختر شش ساله دارم صورتش بدنش در از مو هست چیکار کنم

  • 1401/01/09
    0 0

    یه دختر دارم شش ساله اینقدر رو صورتش وکل بدنش مو داره که منو خیلی نگرانم شما بگین من چیکار کنم وقتی چشمم به موهای صورتش میوفته بعضی وقتها می‌شینم گریه میکنم منو راهنمایی میکنین

  • 1401/01/09
    0 0

    جواب داده نشد

  • 1401/01/11
    0 0

    سلام وقت بخیر من ۱۲ سال و ۹ ماهم هست یه جلسه لیزر رفتم و قسمت پاک خیلی مو داره ولی خودم میترسم در آینده بچه دار نشدن ولی مامانم گیر داده که برو و اینا و اینکه من پریود میشم ولی مشکل اینجاست که منظم نیست یعنی دو سه ماه یه بار پریود میشم و دیگه میترسم مشکل هورمونی برام بوجود بیاد و در آینده بچه دار نشم ، میخواستم بپرسم که آیا با این وضع سن و این پریودی نامنظم و اینا ممکنه مشکل هورمونی داشته باشم و اینکه فک نکنم بتونم ۱۸ سالگی برم ؟؟

  • 1401/01/15
    0 0

    تو رو خدا خواهش میکنم ازتون لطفاً راهنماییم کنید

  • 1401/01/17
    0 0

    سلام خسته نباشید.ببخشید من 15 سالمه و پوست بدنم خیلی حساسه. من میخوام موهای زائد دستمو لیزر کنم چون خیلی زیاده و به ژیلت و پودرهای موبر و اپیلاسیون حساسیت دارم و همشونو امتحان کردم ولی حساسیت داشتم و مجبور شدم به پزشک مراجعه کنم. همه راه ها رو امتحان کردم. من میتونم لیزر کنم؟

  • 1401/02/25
    0 0

    سلام من صورتم خیلی جای جوش و اسکار داره حالا میخوام لیزر کنم چون بچه شیر میدم میگن ضرر داره بچه م یک سال و دو ماهشه نظر شما چیه

  • 1401/03/06
    0 0

    سلام من ۱۷ سالمه موهای پیشونی و بغل چشم روی گونه های خیلی برام ازار دهندست میتونم اونا رو تو این سن لیزر کنم؟

  • 1401/05/10
    0 0

    سلام برای دختر ۱۵ساله لیزر می‌تونه مشکل ساز باشه؟

  • 1401/05/10
    0 0

    سلام عوارض جانبی لیزر برای افراد زیر ۱۸سال چی هست ؟؟

  • 1401/05/15
    0 0

    سلام عوارض لیزر زیر 18 سال چیه ؟ خیلی خطرناکه ؟

  • 1401/05/20
    0 0

    درود من ۱۵ سالمه ۳ ساله که دارم پریود میشم پریودیم منظم بوده و اختلالی نداشته . به نظرتون من میتونم لیزر کنم؟؟ مشکلی نیست موها زیاد تر نمیشه؟؟

  • 1401/06/25
    0 0

    سلام ۴۵ سالمه خواستم لیزر کنم میشه

  • 1401/12/02
    0 0

    سلام من ۱۲ سالمه ، میتونم با تیغ تو حموم موهای دست و سینم رو بزنم ، مشکلی نداره ؟

  • 1402/06/09
    0 0

    سلام من ۱۵ونیم سالمه و از موهای بدنم مخصوصا صورتم بیزارم و برای همین همیشه ماسک میزنم و میرم بیرون و سوالم این بود که من اگر بخوام لیزر full body کنم بدنم رو میتونم و صورتم هم لیزر کنم میشه یا نیاز به رضایت والدین داره ممنون میشم راهنماییم کنین 🙏

  • 1402/08/06
    0 0

    سلام من ۱۳ سالمه و میخواستم لیزر کنم می‌دونم که 18سالگی بهتره ولی اگه الان برم عوارض داره ؟ اگه داره چیه مهم نیست که چند بار تکرار شه

  • 1402/08/25
    0 0

    سلام من 14سالمه میتونم زیر نظر پزشک لیزر کنم

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید