چه کسانی نباید لیزر موهای زائد انجام دهند؟

تاریخ انتشار - ۳ آبان ۱۳۹۸

در مقاله قبل با عنوان "لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد" به افرادی اشاره کردیم که پس از درمان مشکلات سلامت خود و یا با توصیه پزشک و برطرف شدن مشکل شان میتوانند لیزر موهای زائد را انجام دهند. اما تعداد بسیار کمی از بیمارانی که می خواهند با استفاده از لیزر کندلا الکس موهای زائد خود را رفع کنند؛ مبتلا به بیماری های خاصی هستند که نباید لیزر موهای زائد انجام دهند.
به طور خلاصه می توان این افراد را به گروههای زیر تقسیم کرد:
1. افرادی که داروهای خاصی مصرف می کنند
2. افرادی که به بیماریهای خاص یا بیمارهای پوستی مبتلا هستند
3. افرادی که از اختلالات هورمونی رنج می برند
4. افرادی که بدن یا پوست آنها در اثر لیزر کردن آسیب خواهد دید
در ادامه در خصوص هر کدام از این موارد بیشتر توضیح خواهیم داد:

1. افرادی که داروهای خاصی مصرف می کنند

 مصرف ماینوکسیدیل 
ماینوکسیدیل جزو داروهایی است که به پرپشت شدن موها و رشد آنها کمک می‌کند. در صورتی که از این دارو استفاده می کنید لیزر موهای زائد نتیجه مطلوبی را برای شما ایجاد نخواهد کرد. بنابراین اگر نمی توانید مصرف دارو را به طور دائمی قطع کنید نباید لیزر موهای زائد انجام دهید.
مصرف آکوتان
 اگر متخصص به شما توصیه کرده آکوتان مصرف کنید؛ هرگز نباید لیزر موهای زائد انجام دهید؛ چون اثر بخشی آن را به طور قابل توجهی کاهش داده و حتی ممکن است موجب رشد بیش از حد موهای شما بعد از لیزر شود. همچنین آکوتان موجب می شود پوست شما بسیار حساس شود و با کوچکترین تحریکی اثر زخم و سوختگی روی آن باقی بماند. این تحریک شامل لیزر موهای زائد نیز می شود. بنابراین افرادی که آکوتان مصرف می کنند نباید از لیزر کندلا الکس یا کندلا یگ برای حذف موهای زائد خود استفاده کنند.
داروی کنترل هورمون تیروئید
با مصرف برخی از داروهای کنترل کننده هورمون تیروئید گاهی اوقات رشد مو ها تحریک شده و و بیماران در نواحی خاصی از بدن خود تجمع مو را مشاهده می کند؛ به همین علت تمایل دارند سریعتر لیزر مو انجام دهند. اما متاسفانه تازمانی که متخصص پوست و مو و پزشک غدد آنها اجازه نداده نباید از لیزر کندلا الکساندرایت برای حذف موهای زائد خود استفاده کنند.
مصرف داروهای حاوی ترکیبات طلا
لیزر موهای زائد برای افرادی که از داروهای حاوی ترکیبات طلا استفاده میکنند؛ ضرر دارد. بنابراین پزشکان به این افراد توصیه می‌کنند که تا پایان دوره مصرف این داروها از حذف موهای زائد خود با لیزر کندلا الکس یا کندلا یگ خودداری کنند.

2. افرادی که به بیماریهای خاص یا بیماریهای پوستی مبتلا هستند

هر نوع بیماری پوستی می ‌تواند اثربخشی لیزر موهای زائد را کاهش دهد و موجب بروز عارضه های جانبی ناخواسته روی پوست شود. بنابراین در صورتی که به هر نوع بیماری پوستی و مانند پسوریازیس، لوپوس، کلوئید، هیرسوتیسم و غیره مبتلا هستید حتماً با متخصص پوست و مو مشورت کنید و سپس جلسات لیزر خود را تنظیم نمایید. علت مناسب نبودن لیزر مو برای افرادی که بیماری پوستی دارند تحریک شدن پوست آنها و عود کردن بیماری پوستی در ناحیه لیزر شده است. همچنین برخی بیماری های پوستی مانند پسوریازیس عوارض جانبی مانند ایجاد زخم و سوختگی پس از لیزر مو را به شدت افزایش می دهند و بیماری‌های دیگری مانند کلوئید موجب میشوند گوشت اضافه روی ناحیه لیزر شده مشاهده شود. البته در صورتی که پزشک متخصص پوست و مو تشخیص دهد می توان با تنظیمات درجه انرژی لیزر و نوع پالس تا حدودی حذف موهای زائد را با دستگاه کندلا الکساندرایت برای برخی از بیماران مبتلا به بیماری های پوستی انجام داد.
تیروئید کم کار و پرکار
افرادی که تیروئید پرکار و کم کار دارند؛ معمولاً دچار مشکلات پوستی و ریزش موی شدید می شوند. در صورتی که غده تیروئید در ترشح هورمون تیروئید اختلال ایجاد کند؛ موهای فرد نیز رشد عادی نخواهند داشت. چون ترشح هورمون تیروئید توسط این غده روی رشد مو تاثیر قابل توجهی دارد تا زمانی که بیماری کنترل نشده و دوز طبیعی از این هورمون وارد بدن نشود نباید لیزر موهای زائد انجام داد.
ابتلا به لوپوس 
بیمارانی که مبتلا به لوپوس هستند همواره به نور حساسیت دارند. به همین علت نور لیزر کندلا الکس یا کندلا یگ نیز برای آنها مضر است و نباید هیچ گونه نوری روی پوست آنها تابیده شود. 
ابتلا به کلوئید 
افرادی که مبتلا به کلوئید هستند در صورتی که ناحیه ای از پوست بدنشان زخم شود و یا دچار سوختگی شود؛ گوشت اضافه می‌آورند. به همین علت لیزر موهای زائد برای آنها توصیه نمی شود. چون احتمال دارد ناحیه لیزر شده نیز گوشت اضافه بیاورد.
ابتلا به لیکن پلانوس
بیماری لیکن پلانوس در حقیقت نوعی تحریک سیستم ایمنی بدن است که دلیل آن مشخص نیست. در صورتی که به این بیماری مبتلا باشید لیزر موهای زائد می‌تواند برای پوست شما ایجاد عفونت یا آلرژی کند. گاهی اوقات اختلالات سیستم ایمنی نیز بیماری لیکن پلانوس را ایجاد می کند. هرچند که این بیماری خیلی جدی تلقی نمی‌شود و شاید نیاز به درمان خاصی نداشته باشد اما افرادی که به این بیماری مبتلا هستند نباید لیزر موهای زائد انجام دهد.
ابتلا به بیماری لنتیگو
افرادی که به بیماری لنتیگو مبتلا هستند؛ روی پوست خود لکه ها و رنگدانه های کوچکی می بینند که رنگ آن با سایر نواحی پوست بدن متفاوت است و این لکه ها به صورت عرضی و طولی روی پوست پراکنده می‌شوند. این بیماری نوعی هایپرپلاسیا می باشد که به صورت خطی گسترش پیدا می‌کند لیزر موهای زائد برای بیماران می توانند موجب شدیدتر شدن بیماری شود و بنابراین بیماران مبتلا به لنتیگو نباید لیزر موهای زائد انجام دهند.

3. افرادی که از اختلالات هورمونی رنج می برند

اختلالات هورمونی در اثر عوامل مختلفی مانند سندروم تخمدان پلی کیستیک، یائسگی وجود تومور یا بیماری در غدد فوق کلیوی، مصرف داروهای خاص، سابقه بیماری و هیرسوتیسم ایجاد می شود .
اختلال هورمونی ناشی از سندروم تخمدان پلی کیستیک می تواند با علائمی مانند رشد موهای زائد، ایجاد آکنه و حتی دیابت همراه باشد. گاهی اوقات سندروم تخمدان پلی کیستیک موجب هیرسوتیسم نیز می شود. در هر صورت وجود این اختلال نه تنها اثر گذاری حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت را کاهش می دهد بلکه ممکن است به بدن یا پوست بیمار ضرر هایی نیز برساند. بنابراین لیزر مو برای این بیماران ممنوع است.
بیماران دیگری که نباید لیزر مو انجام دهند افرادی هستند که اختلال هورمونی آنها ناشی از تومور ها و بیماری های غده فوق کلیوی است. این بیماری موجب می‌شود که رشد موها در نواحی خاصی از بدن بیش از حد زیاد شود که به آن سندروم کوشینگ (Cushing syndrome) و اختلال غیرطبیعی غده فوق کلیوی موروثی (congenital adrenal hyperplasia) می گویند. این شرایط می‌تواند روی تولید آندروژن بدن و در نتیجه رشد مو های اضافی تاثیر گذار باشد. به همین علت حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت روی این بیماران انجام نمی گیرد.
اگر داروهایی مانند ماینوکسیدیل، استروئیدهای آنابولیک، تستسترون و سیکلوسپورین مصرف می کنید؛ احتمال بروز علائم اختلالات هورمونی مانند رشد بیش از حد موهای زائد و هیرسوتیسم در شما بسیار بالاست. چون مصرف این بیماری‌ها به علت وجود بیماری های مزمنی است که درمان آن ها طولانی مدت می باشد؛ لیزر موهای زائد برای این افراد ممنوع است.
حتی اگر اختلالات هورمونی و رشد موهای زائد بیش از حد دلایل ژنتیکی و سابقه فامیلی داشته باشد نیز نباید لیزرمو انجام گیرد چون تاثیر چندانی نخواهد داشت.
در صورتی که بعد از یائسگی دچار اختلال هورمونی شده‌اید و با افزایش تستسترون و کاهش استروژن مواجه هستید که موجب شده موهای صورت شما پرپشت تر و ضخیم تر شوند تا زمانی که اختلال هورمونی برطرف نشود؛ لیزر موهای زائد تاثیری در درمان آن نخواهد داشت. در این شرایط نباید لیزر مو انجام دهید بلکه باید با مراجعه به متخصص پوست‌و‌مو تعادل هورمون‌های خود را برقرار کرده و سپس اقدام به لیزر موهای زائد خود نمایید.
وجود موهای ناخواسته و اضافه روی بدن و صورت بانوان نیز نوعی اختلال هورمونی است که به آن هیرسوتیسم می گویند. مو های ناخواسته یا اضافه ای که روی صورت زنان، بازوها، کمر یا سینه آنها رشد می کند؛ اگر ناشی از اختلالات هورمونی و بیماری هیرسوتیسم باشد؛ معمولاً سیاه و ضخیم هستند. الگوی رشد مو های ناشی از هیرسوتیسم در زنان با بارداری آنها نیز در ارتباط است. این شرایط معمولا زمانی به وجود می‌آید که میزان هورمون مردانه در بدن زنان افزایش می یابد.
اختلال هورمونی هیرسوتیسم با هایپرتریکوزیس متفاوت است این بیماری موجب رشد مو های اضافه در نواحی از بدن می شود که ربطی به هورمون های مردانه ندارد در صورتی که اختلال هورمونی هیرسوتیسم، رشد موهای اضافه در نواحی از بدن مانند صورت و زیر چانه است که معمولاً در مردان بیشتر دیده می‌شود. در عوض این اختلال هورمونی هایپرتریکوزیس موجب افزایش رشد مو های اضافی در هر ناحیه از بدن خواهد شد.
در هرصورت تا زمانی که اختلالات هورمونی درمان نشوند؛ بیماران نباید از دستگاه کندلا الکس یا کندلا یگ برای حذف موهای زائد بدن و صورت خود استفاده کنند.

4. افرادی که بدن یا پوست آنها در اثر لیزر کردن آسیب خواهد دید

افرادی که روی پوست آنها زخم عفونی، آکنه دائمی یا هر ضایعه ای مانند آکنه، اگزما یا جوش های چرکی دارند که درمان نمی شوند و به طور دائم روی پوست وجود دارند نباید لیزر موهای زائد انجام دهند. چون انجام لیزر موجب پخش شدن عفونت داخل خون شده و بسیار خطرناک است.
بارداری و شیردهی یکی از مهم‌ترین دوران های زندگی بانوان است. چون متخصصین نمی خواهند هیچ گونه آسیبی به مادر و فرزند وارد شود آنها را از انجام دادن عمل های غیر ضروری مانند لیزر موهای زائد منع می کنند. بنابراین اگر باردار یا شیرده هستید نباید لیزر موهای زائد انجام دهید چون عوارض جانبی آن هنوز مشخص نشده است.
همچنین مطالعات بسیار زیادی نشان داده است که اضطراب و استرس می تواند تاثیر منفی روی جنین داشته باشد و چون به هر حال انجام لیزر موهای زائد به علت درد و ناراحتی که دارد به خصوص در ناحیه بیکینی به مادر استرس و فشار زیادی وارد می آورد زنان باردار و شیرده نباید لیزر موهای زائد انجام دهند.
لیزر کندلا الکس و کندلا یگ به نحوی طراحی شده اند که توسط رنگدانه های تیره موجود در فولیکول مو جذب شوند. این رنگدانه ها درون لایه های پوست داخل فولیکول مو قرار دارند. پس لیزر باید از لایه پوست عبور کرده و به آنها برسد. اگر هر عاملی مانند تتو که رنگدانه های تیره بسیار زیادی دارد روی پوست وجود داشته باشد؛ اشعه لیزر نمی تواند از لایه پوست عبور کرده و به فولیکول مو برسد بلکه توسط رنگدانه های تاتو جذب می شود و هیچ راهی وجود ندارد که بتوان تنظیماتی انجام داد که نور لیزر توسط جوهر تاتو جذب نشود. به همین علت در صورتی که در ناحیه که می خواهید لیزر مو انجام دهید تتو داشته باشید ممکن است پوست شما آسیب شدیدی ببیند و دچار سوختگی شوید. حتی ممکن است جای زخم آن به مدت طولانی در آینده نیز باقی بماند پس اگر تتو تو دارید نباید لیزر موهای زائد انجام دهید.
در صورتی که توسط دستگاه سولاریوم یا حمام آفتاب برنزه کرده اید اصلاً نباید لیزر مو را شروع کنید چون حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت روی پوست های برنزه شده می‌تواند اثر سوختگی و زخم به جای بگذارد. بنابراین اگر به تازگی برنزه کرده اید لیزر موهای زائد برای شما ممنوع است.


مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1399/03/18
    3 6

    سلام من دختری 10 ساله هستم من در سن رشد هستم من جوش خیلی ندارم من می‌توانم بایک دستگاه لیزر انجام دهم

    • 1399/03/19
      1 0

      سلام 10 واسه لیزر موهای زائد بسیار سن کمیه. تا 18 سالگی صبر کنید.

    • 1400/04/25
      1 0

      من چا نه ام موهای زائدضخیم در میاد 10 سالی هست ایا میتوانم لیزر کنم

    • 1400/08/08
      1 0

      من زیر چانه وروی سینه وحتی شکمم موهای ضخیم داره خیلی زیاد برای صورتم رفتم ویک جلسه لیزر کردم اما پریودیم نامنظم هست وتنبلی تخمدان دارم ایا میتونم ادامه بدم واگر میتونم به دکتر با چ تخصصی برم تا دارو بگیرم ؟؟

    • 1401/01/21
      1 0

      من پلی کیست یا تنبلی تخمدان دارم یک جلسه لیزر کردم آیا ادامه داده میتوانم؟

    • 1401/06/25
      1 0

      سلام من ۸جلسه لیزر انجام دادم میتونم قرص بیوتین یا هیرویت بخورم مشکلی واسه لیزرم نیست؟

  • 1399/03/18
    5 0

    من جوش های چرکی ندارم می توانم با یک دستگاه لیزر کنم موهای زائد بدنم تحریک نمی شود

    • 1399/03/19
      1 0

      سلام موهای زائد اگه پرزی باشه تحریک و زیاد میشه.

    • 1400/03/25
      2 0

      سلام من برای آسم اسپری کرتون دار وداروهای ضد آلرژی مصرف میکنم و ضمنا تخمدان پلی کستیک دارم ودارو مصرف میکنم میتونم لیزر کنم

  • 1399/04/23
    6 3

    سلام من کم کاری تیرویید دارم ولی موهای زاید زیاد نشده یک جلسع رفتم لیزر ادامه بدم؟؟؟ الکس هست دستگاهشون و ماهی ۱ بار میرم مشکلی ک ندارع؟؟؟

    • 1399/04/24
      1 0

      سلام موهای زائد اگه کرکی باشه زیاد میشه. در غیر این صورت بله جلسات بعدیتون رو به موقع ادامه بدید. احتمالش هست که بخاطر مشکل تیروئیدتون یکم دیرتر جواب بگیرید. بهتره همزمان با لیزر، تیروئیدتون هم درمان کنید.

    • 1399/10/24
      1 0

      س منم کم کاری تیروئید دارم یجلسه واس لیزر رفتم، خاستم بدونم لیزر تاثیر داشت یان؟؟

    • 1400/11/28
      1 0

      من تشنج دارم‌ میتونم لیزر انجام بدم یانه ۵۰ ساله هستم

    • 1401/06/03
      1 0

      سلام من سابقه تشنج دارم میتونم لیزر انجام بدم؟؟

  • 1399/04/28
    3 5

    سلام من چندروز پیش جلسه اول لیزرم بود ، وتوسط یکی ازدوستانم متوجه شدم اگرمشکل هرمونی داشته باشم جواب نمیگیرم ، من زیر چونم و روی سینم چنتا موی سیاه وضخیم هست ، وجدیدا وزنم بالارفته ، وترتیب پریودم بهم ریختس ، آیا برم سراغ درمان وبعد دوباره جلسات لیزر رو ادامه بدم ، یاهمزمان باپیگیری ودرمان به جلسات لیزر هم برم ، باتشکر .

    • 1399/04/28
      1 0

      سلام همزمان با درمان میتونید لیزر کنید

    • 1401/06/23
      1 0

      سلام طبق توضیحات بالای این صفحه، گفته شد که درمان پرمویی و لیزر اصلا نباید همزمان انجام بشه. پس چرا شما در پاسخ بعضی ها میگید همزمان انجام بشه.

  • 1399/04/30
    2 1

    سلام من 5جلسه لیزر کل بدن رفتم وتازه فهمیدم که اگه میله هورمونی داشته باشیم‌لیزر خیلی دیر جواب میده مشکل من غدد هیپوفیز و پرولاکتین بدنم بالاس چیکار کنم

    • 1399/04/31
      1 0

      سلام همزمان با درمان، میتونید لیزر کنید.

  • 1399/05/01
    1 2

    سلام وقت بخیر من ۶ جلسه لیزر رفتم قبل اون هم ازمایش دادم همه چی اکی بود،اما بعد عید به علت چاقی ناگهانی و آزمایشات مجدد متوجه شدم ،کیست تخمدان دارم و پرولاکتینم حدودا۳۰ از نرم ۲۵ بالاتر ،حالا پزشک به من دارو اتیسترون داده ،میتونم جلسات لیزر ادامه بدم یا خیر ؟؟؟؟

    • 1399/05/04
      1 0

      سلام بهتره ادامه ندید. چون ممکنه عوارض جانبی داشته باشه و یا لیزرتون برعس جواب بده.

  • 1399/05/06
    3 1

    سلام من آریتمی قلبی خفیف دارم میتونم لیزر زیر بغل انجام بدم؟

    • 1399/05/07
      1 0

      سلام با پزشکتون مشورت کنید.

  • 1399/05/07
    2 1

    سلام... من بیمار ام اس هستم، اینجا خوندم یکی از موارد منع لیزر بیماری ام اس هستش. به دکترم زنگ زدم موضوع و مطرح کردم گفتن مشکلی نداره. در ضمن دکتر بنده جناب دکتر صحرائیان هستن

    • 1399/05/08
      1 0

      سلام اگه پزشکتون گفته مشکلی نیست، موردی نداره میتونید لیزر کنید.

    • 1399/05/12
      1 0

      سلام من ۲۶ سالمه و ریش صورتم سکه ایی شده و با هر دستگاهیی میزنم حداب نمیده صورتم هم بعد لیزر میسوزه ازش چرک در میاد چه کار کنم

    • 1399/05/12
      1 0

      سلام من ۲۶ سالمه و ریش صورتم سکه ایی شده و با هر دستگاهیی میزنم حداب نمیده صورتم هم بعد لیزر میسوزه ازش چرک در میاد چه کار کنم

    • 1399/05/13
      1 0

      سلام قبل از لیزر با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/05/20
    1 0

    من اگزمای پوستی دارم,موهای زائد رو چانه وسینه دارم,بدنم هم بعد اصلاح جوش قرمز چرکی میزنه میتونم لیزر کنم

    • 1399/05/22
      1 0

      سلام خیر

  • 1399/05/27
    1 4

    سلام من ۲جلسه لیزر انجام دادم و در همون جلسه اول پریودیم عقب افتاد جلسه دوم که رفتم ۲ ماه پریود نشدم و بعد پریودی شدید صورت گرفت البته استرس و نگرانیم داشتم این مدت بنظرتون مشکلم چی میتونه باشه؟

    • 1399/06/05
      1 0

      سلام احتمالا بخاطر استرستونه لیزر به پریودی ربطی نداره.

  • 1399/05/29
    1 1

    من دو سه تا لک سفید خیلی کوچک در حد نیم سانتی متر مربع روی بدنم دارم میترسم لیزر باعث تحریک این لکه ها بشه و بیشتر بشن یه موقع.به نظرتون میتونم لیزر کنم؟؟؟

    • 1399/06/05
      1 0

      سلام با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشورت کنید یا بگید رو لکه هاتون رو لیزر نکنن

  • 1399/05/29
    2 0

    من دو سه تا لک سفید خیلی کوچک در حد نیم سانتی متر مربع روی بدنم دارم میترسم لیزر باعث تحریک این لکه ها بشه و بیشتر بشن یه موقع.به نظرتون میتونم لیزر کنم؟؟؟

    • 1399/06/05
      1 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/07
    2 1

    سلام من دو جلسه لیزر رفتم و خوبم جواب داده فقط اینکه دکترم برای موهای سرم یک محلول داده که ماینوکسیدل هم داره و موضعی استفاده میکنم ایا اشکال داره؟

    • 1399/06/10
      1 0

      سلام خیر مشکلی نداره

  • 1399/06/07
    1 0

    سلام بهترین دستگاه برای لیزر چیه ؟که زود تر جواب بده ...

    • 1399/06/10
      1 1

      سلام نمیشه کلی گفت بستگی به رنگ پوست و عکس العمل خود شخص داره. اما برای شروع میتونید کندلا رو امتحان کنید.

  • 1399/06/08
    2 1

    سلام من ۲۰ سالمه و کیست بارتولن دارم،میتونم ناحیه ی بیکینی رو لیزر کنم یا نباید؟!

    • 1399/06/10
      1 0

      سلام بهتره با پزشکتون مشورت کنید.

    • 1400/06/07
      1 0

      سلام شما با پزشکتون صحبت کردید؟چون منم مشکل شما رو دارم

  • 1399/06/19
    1 0

    سلام لیزر مو های زائد بدن آیا باعث به هم خوردگی هورمون می شود؟

    • 1399/06/19
      1 0

      سلام خیر

  • 1399/06/22
    3 0

    سلام ببخشید من دیابت و تنبلی تخمدان دارم انسولین میزنم و متفورمین میخورم..پسوریازیس هم دارم ولی خیلی خفیفه فقط به سرم شوره میزنه و بعضی وقتام اطراف چونه م پوسته پوسته سفید میشه..میتونم لیزرکنم صورتمو؟؟

    • 1399/06/23
      1 0

      سلام قبل از لیزر با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/06/23
    1 0

    سلام من تقریبا ۳ سال پیش ساعد دست چپم شکسته و داخلش پلاتینه میتونم دستمو لیزر کنم مشکلی پیش نمیار

    • 1399/06/23
      1 0

      سلام بله

  • 1399/06/28
    2 0

    سلام من کهیر مزمن داشتم. در حال بهبودی با کورتون بودم. ولی لیزر بکینی کردم واحتمالا میدم فعال شدن کهیرهام از لیزر. لطفا راهنمایی کنید ممنونم

    • 1399/06/29
      1 0

      سلام بهتره با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/06/28
    1 0

    سلام،من سندروم تخمدان پلی کیستیک دارم هورمون تستسترونم ببشترترشح میکنه میتونم لیزرانجام بدم؟؟

    • 1399/06/29
      1 0

      سلام خیر

  • 1399/06/29
    1 0

    سلام ببخشید من بیماری لوپوس دارم ولی مشکل پوستی نداشتم و بیماری اثرش روی چشمامه و کم کاری تیروئید هم دارم بنظرتون میتونم لیزر انجام بدم؟

    • 1399/06/29
      1 0

      سلام بهتره با پزشک مشورت کنید مشکل تیروئیدتون ممکنه باعث بشه دیر از لیزر نتیجه بگیرید

  • 1399/06/30
    1 1

    سلام من پرولاکتینم بالا ست وکم کاری تیروئید هم دارم البته در حال حاضر تحت درمان میتونم لیز کنم؟

    • 1399/06/31
      1 0

      سلام بهتره اجازه بدید اول دوره ی درمانتون کامل بشه.

  • 1399/07/01
    2 1

    سلام من زیرچونه وسینم موهای سیاه وضخیم داره میتونم لیزرکنم

    • 1399/07/01
      0 0

      سلام بله میتونید

  • 1399/07/02
    3 1

    سلام من قرص افزایش سایز سینه مصرف میکنم میتونم همزمان لیزر انجام بدم

    • 1399/07/03
      0 0

      سلام بله

    • 1400/01/15
      0 0

      چه قرصی استفاده میکنید و از کجا تهیه کردید من نشنیدم میشه راهنمایی کنید من هم میخوام

    • 1401/12/19
      0 0

      میشه بگین چه قرصی می‌خوردین

  • 1399/07/06
    3 1

    باسلام من سابقه تشنج دارم بنظرتون میتونم زیربغل وساعدم لیزر کنم؟خواهشا جواب بدین

    • 1399/07/06
      0 0

      سلام بهتره لیزر نکنید اما اگه اصرار به انجامش دارید حتما با پزشکتون مشورت کنید.

  • 1399/07/08
    1 0

    سلام ببخشید من سه جلسه لیزربدن رفتم قبلش ریزش مو داشتم الان فهمیدم سکه ای هست رفتم دکتر واسم امپول تریا مسینولون زدم ویه ۳۰ عدد قرص استرس(پرانول) و۳۰ عدد قرصهیدرو کورتیزون بهم داد گفت یک ماه استفادهکنم خوب میشم.۲ هفته دیگه نوبت لیزرمه به نظرتون میشه لیزرو ادامه بده.؟؟؟

    • 1399/07/09
      0 0

      سلام باید با خود دکترتون راجع به این موضوع مشورت کنید.

  • 1399/07/08
    0 0

    سلام من تنبلی تخمدان دارم فقط وقتی دارو مصرف کنم پریودیم منظمه و وقتایی ک وزنم پایینه و تحرک دارم الان ۱۰ کیلو وزن کم کردم ولی شدید نیاز دارم صورتمو لیزر.کنم. من بیماریم درمان نداره از طرفیم واقعا موهای صورتم منو افسرده کرده چکار.کنم?میخام لیزر کنم

    • 1399/07/09
      0 0

      سلام اگه تحت درمانید، قبل از شروع لیزر با پزشکتون صحبت کنید ببینید نظر ایشون چیه.

  • 1399/07/13
    0 0

    سلام خسته نباشید، من دوز خیلی پایین تیروکسین مصرف میکنم تیروئیدم یخورده کم‌کاره میخواستم ببینم میتونم لیزر کنم؟؟؟؟

    • 1399/07/13
      0 0

      سلام بله میتونید اما بهتره که اجازه بدید دوره ی درمانتون کامل بشه بعد لیزر کنید.

  • 1399/07/13
    0 0

    سلام ببخشید من بالای لبم لکه ملاسما دارم الانم وقت لیزر دارم خواستم بدونم لیزر موهای این قسمت ممکن باعث تیره تر شدن لکه بشه ممنون میشم جواب بدین

    • 1399/07/14
      0 0

      سلام قبل از لیزر به پزشک متخصص مراجعه کنید ببینن

  • 1399/07/18
    2 0

    سلام من تشنج دارم و قرص هایی ک استفاده کردم باعث پرمویی شده میتونم استفاده کنم از لیزر ؟!

    • 1399/07/19
      0 0

      سلام خیر متاستفانه

  • 1399/08/02
    0 0

    سلام من ازجلسه سوم لیزرم بخاطردردقفسه سینه به دکترمراجعه کردم متوجه شدم ورم دریچه میترال دارم الان پرپرانول وآسپرین میخورم.میتونم جلسات لیزرم روادامه بدم؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام بهتره با پزشکتون مشورت کنید.

  • 1399/08/03
    0 1

    سلام من قرص افزایش سایز سینه و عرق رازیانه استفاده میکنم مشکلی برای لیزر پیش نمیاد؟اخه میگن این قرص و عرقهای گیاهی هورمونیه

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام بستگی به داروهاتون داره. اگه هورمونی باشن بله برای لیزر اختلال ایجاد میکنن.

  • 1399/08/08
    0 0

    من سابقه تشنج دارم و قرص مصرف میکنم و میوم رحمی داشتم و رحممو دراوردم میتونم لیزر کنم. البته دو جلسه لیزر کردم فقط خیلی درد داشتم

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام بهتره قبل از لیزر با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید و معاینتون کنن

    • 1401/09/17
      0 0

      سلام منم سابقه ی تشنج دارم و لیزرم کردم مشکلی برام پیش نیومد

  • 1399/08/10
    0 0

    سلام من بیماری دیابت دارم آیا من میتونم لیزر انجام بدم

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام با پزشکتون مشورت کنید ببینید نظر ایشون چیه.

  • 1399/08/15
    1 0

    سلام من جوشای هورمونی داشتم ولی الان ۵،۶ماهه درمان شدم پریودیم هم منظمه ولی موهای زاید تو چانه و شکم و سینه دارم قرص اسپینولاکتون هم استفاده کردم یه مدت ..بنظرتون باید داروی خاصی قبل رفتن به لیزر استفاده کنم؟و اینکه الان میتونم برم لیزر انجام بدم?

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام مدت زمان استفاده و آخرین زمانی که داروتونو مصرف کردید به پزشک مرکز لیزرتون بگید باهاشون مشورت کنید.

  • 1399/08/21
    0 0

    سلام من هفته ای دو بار قرص زینک پلاس استفاده میکنم و جلسه 5م لیزر هستم قرص رو یک ماهی شروع کردم آیای تاثیری بر رشد موها داده!؟

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام بله

  • 1399/08/21
    0 0

    سلام من هفته ای دو بار قرص زینک پلاس استفاده میکنم و جلسه 5م لیزر هستم قرص رو یک ماهی شروع کردم آیای تاثیری بر رشد موها داره!؟

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام بله

  • 1399/08/27
    0 0

    سلام من کیست تخمدان دارم دو جلسه لیزر موهای زائد رفتم و خوب ج داد الان چتد ماهه نرفتم تقریبا از اول محرم تا الان بعد دو ماه شروع کرد موهای بدنم در اومد کامل و عین قبل بود فقط با سرعت رشد بالاتر و حجم بیشتر به کسی که لیزر میرفتم گفت چون جلساتتو کامل نیومدی دو جلسع اومدی و دیگه نیومدی بیشتر تحریک شده ریشه موهات واسه اینه زیاد شده کامل بیای ریشه ضعیف میشه دیگه اینشکل نیست خواستم بدونم درسته ؟؟ و اینکه من کیست تخمدان دارم لیزد برام ضرر نداره ؟ من تنها علایم کیست تخمدانم کم شدن خونزیزی در زمان پریودم هست علایم دیگه ای ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید که من میتونم برم لیزر و اینکه جلسات و کامل برم این مشکل رشد و حجم زیاد موی زائد بدنم درست میشه یا نه ؟

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام بله درست گقتن. برای کیستتون قبل از لیزر باید با دکتر متخصص مشورت کنید.

  • 1399/09/01
    0 0

    سلام من تنبلي تخمدان دارم و دو جلسه است ليزر كندلا انجام دادم، چهار روز است دوره جديد قرص اتيسترون رو هم شروع كردم، بنظرتون ليزر رو ادامه بدم جواب ميده يا بايد متوقف كنم؟🤔

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام بهتره با پزشکتون مشورت کنید ببینید ایشون چی صلاح میدونن.

  • 1399/09/12
    1 1

    سلام من اندومتریوز دارم و جراحی لاپروسکوپی کیست شکلاتی داشتم الان انتی بیوتیک و ویزان مصرف میکنم تحت درمان هستم ایا در این شرایط میشه لیزر کرد؟

    • 1399/09/14
      0 0

      سلام بهتره اول با پزشک خودتون مشورت کنید ببینید صلاحدید ایشون چیه.

  • 1399/09/16
    0 1

    سلام من سندرم تخمدان پلی کیستیک دارم دکترهم رفتم گفتند مشکلی نیست الان نمیدونم واقعا نتیجه میگیرم یانه جلسه دوم هس ک میخوام برم

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام اگر دکترتون گفتن موردی نیست، میتونید و نتیجه میگیرید.

  • 1399/09/16
    1 0

    سلام من دیابت دارم میتونم لیزر صورت انجام بدم

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام در بعضی مواقع امکانش هست. باید پزشک متخصص قبل از لیزر معاینتون کنن.

  • 1399/09/26
    0 0

    سلام من کولیت روده دارم وکپسول مزالازین مصرف میکنم ایا لیزر برام‌ ضرر داره فقط لیزر بیکینی وپاها لطفا راهنمایی کنید ممنون‌میشم

  • 1399/09/28
    1 0

    سلام ، دوساله مبتلا به میکروآدنوم ( تومور خوش خیم هیپوفیز ) هستم آیا لیزر موهای زائد برای این من مضره ؟؟؟

    • 1402/05/19
      0 0

      سلام کسی جواب داد سوالتون رو بمن بکید لطفا

  • 1399/10/04
    1 0

    سلام من چها جلسه لیزر رفتم الکساندرا الان ازمایش خون دادم و دکتر زنان گفتن کمی هورمونت بهم ریخته تا سه ماه بهم اسپیرونولاکتون و پروژسترون دادن زنگ زدم لیزرم گفتن بعد سه ماه بیاید لیزر تا جواب عکس نگیرید ینی الان چهار جلسه لیزرم دود میشه؟ و بعد سه ماه اصلا جواب میگیرم دوباره برم؟ ممنون

  • 1399/10/05
    0 0

    سلام داروهای من سه جلسه لیزر کردم با کندلا و حس میکنم فعلا خوب نتیجه داده، میخواستم ببینم اگه داروهای تقویتی برای رشد مو مثل هیرفولیک و آناکپس بخورم ممکنه اثر لیزر رو برگردونه؟

  • 1399/10/05
    0 0

    سلام خوبی میخوام سینم لیزربزنم میترسم مشکله بشه

  • 1399/10/06
    1 1

    سلام. من ماه پیش درمان ید رادیواکتیو برای پرکاری تیروئیدم انجام دادم و الان هم تیروئیدم کم کار شده ، آیا به خاطر پرتو درمانی باید بیشتر صبر کنم یا الان میتونم لیزر کنم ؟

  • 1399/10/08
    0 0

    سلام ۴۶سالمه موهای زائدممقداریش. سفیدشده میشه لیزرکنم

    • 1400/03/12
      0 0

      خیر موهای سفید لیزر روش اثر نداره

  • 1399/10/08
    0 0

    سلام من سندرم تنبلی تخمدان و کم کاری تیروئید دارم متاسفانه تیروییدم نرمال شده ولی موهای صورتم اذیتم می‌کنه میتونم لیزر کنم؟

  • 1399/10/10
    0 1

    سلام من زیر بغلم به خاطر واکسن تو دوران بچگی غده زده و بعدا که ترکیده مل گوشت اضافه شده در حد سه سانت یا سانته ایا واسه لیزر مشکلی داره؟

  • 1399/10/12
    0 0

    سلام من بیماری اگزما دارم و سه سال پیش خط بالای ریشم هم لیزر انجام دادم آیا لیزر خطر ریش و‌خط گردن برای من مشکلی ایجاد میکند

  • 1399/10/19
    0 0

    سلام من رماتیسم مفصلی دارم و هیدروکسی کلروکین یک روز در میان استفاده میکنم میتونم لیزر برای جای جوش و رفع موهای زائد انجام بدم؟

  • 1399/10/21
    0 0

    سلام من مازوخیسم فیزیولوژیک دارم به خاطر همین روی بدنم تعداد زیادی جای زخم و تعدادی هم زخم هست . میتونم لیزر انجام بدم؟؟

  • 1399/10/27
    0 0

    سلام من میخام لیزر کنم .میخاستم بدونم ایا کسی ک مشکل فیشر هست میتونه لیزر کنه اون قسمت رو یانه .

  • 1399/10/28
    0 0

    سلام آیا کسی که مشکل قلبی داره میتونه لیزر موهای صورت انجام بده

    • 1401/05/11
      0 0

      کسی که مشکل قلبی و تیروئید داره میتونه لیزر انجام بده

  • 1399/10/28
    0 0

    آیا برای لیزر موها باید صورت اصلاح کرده باشد؟ یا باید موهارشد کرده باشند؟

    • 1400/06/20
      0 0

      سلام من یک سال پیش لنفوم هوچکین داشتم درمان شدم ایا میتونم لیزرکنم؟

  • 1399/10/29
    1 1

    سلام من پریود نامنظم دارم و در ناحیه بیکینی بعضی وقت ها مخصوصا نزدیک به پریودیم که هست جوش چرکی میزنم آیاموهای ناحیه بیکینی رومیتونم لیزر کنم ؟

  • 1399/10/29
    0 1

    سلام من قرص راکوتان یک‌روز درمیان مصرف میکنم. میتونم‌به‌جز ناحیه صورت بقیه قسمتایه بدنمو لیزر کنم؟

    • 1401/10/11
      0 0

      سلام من هم از این دارواستفاده میکردم متاسفانه اطلاعی نداشتم لیزر انجام دادم و نتیجه عکس داشت و باعث پرمویی بیشتر شد

  • 1399/11/01
    0 0

    من لوپوس دارم ووارفارین وپردنیزلون وایمینیورال میخورن میتونم لیزر انجام بدم؟

    • 1400/11/24
      0 0

      نه با وارفارین اصلا

  • 1399/11/02
    0 0

    سلام من تیرویید ت دارم التهاب تترویید ایا میتونم لیزرم رو ادامه بدم

  • 1399/11/02
    0 0

    سلام و خسته نباشد من یک ترنس ام تو اف هیتم و هنوز جراحی نکردم اما در مراحل هورمون درمانی هستم ،بنظر شما لیزر در زمان هورمون درمانی تاثییر بیشتری داره؟؟؟

  • 1399/11/02
    0 0

    سلام من بیماری پمفیگوس ولگاریس مخاطی دارم کورتون ومایفورتیک مصرف میکنم آیا میتونم لیزر کنم

  • 1399/11/03
    0 0

    سلام‌ .من‌ تنبلی‌ تخمدان‌ دارم. پزشک‌ برایم‌ قرص متفورمین‌ تجویز‌ کرده‌ است‌‌.ایا مصرف‌ این‌ قرص در طول‌ دوره‌ لیزر‌ درمانی‌ موهای‌ زائد‌ مسکلی‌ ندارد؟

  • 1399/11/03
    0 0

    سلام. من بدنم پر مو هستش. یکجلسه رفتم لیزر ولی بعد متوجه شدم اگه مشکل هورمونی داشته باشم جواب نمیگیرم. از کجا باید بفهمم مشکل هورمونی دارم؟

    • 1402/07/10
      0 0

      پیش متخصص زنان طب سنتی برو وازش بخا ازمایش هورمون بنویس بیه دکترا فقط با قرصو امپول شیمایین خوب نیس

  • 1399/11/06
    0 0

    سلام من ۴ جلسه لیزر انجام دادم زیر بغل و بیکینی و دور سینه ک موهای زائد داره. اما پریودم منظم نیست دارو مصرف میکنم میتونم هم دارو مصرف کنم هم لیزر انجام بدم؟

  • 1399/11/06
    0 0

    سلام ، یک جلسه لیزر قسمت بیکینی با دستگاه کندلا رفتم ، بلافاصله‌ بعد از اتمام جلسه اول در قسمتهایی که تحت درمان لیزر نبود پر از جوش و التهاب شد و بعد از ۲۰ روز هم پوست این ناحیه بشدت تیره شده ، الآن باید لیزر رو ادامه بدم یا قطع کنم ؟

  • 1399/11/09
    0 0

    وقتتون بخیر.من مبتلابه تخندان پلی کیستیکم.نزدیک به یکساله اسپیرونولاکتون۱۰۰وسیپروترون کامپاند مصرف میکنمو باید درمانم رو ادامه بدم.آیا حین مصرف سیپروترون کامپاند میتونم لیزر انجام بدم ومشکلی نداره؟

  • 1399/11/10
    0 0

    ببخشید من باید برا پریود شدن قرص پروژسترون بخورم و نوبت شارژ لیزرمه و تخمدان و رحمم سالمه فقط پرولاکتینم بالاس بنظرتون برم این جلسه لیزرو یانه

  • 1399/11/12
    0 0

    سلام من تخمدان پلی کیستیک دارم دو سال هست تحت درمانم و ۳ جلسه رفتم‌ لیزر خوب بود و مشکل هورمونی هم باعث پرموییم نشده از بچگی پرمو هستم به نظرتون ادامه بدم؟؟

  • 1399/11/17
    0 0

    سلام من ۲۰ سالمه و مشکل خاصی ندارم میتونم موهای شکم و سینه و ... رو لیزر کنم؟

    • 1401/05/09
      0 0

      خب وقتی مشکلی نداری چرا نمیتونی 😑😒

  • 1399/11/17
    5 4

    سلام .من بعضی از وقتا قرص جلوگیری استفاده میکنم ولی خیلی کم .مثلا شاید هر دو ماه چن روزی بخورم وبعد تمام .میخوام تازه لیزر کل بدن رو انجام بدم میخواستم ببینم مشکلی پیش نمیاد برا دوره درمانم

  • 1399/11/20
    0 0

    سلام اگر عفونت دستگاه تناسلی داشته باشیم میشود لیزر انجام داد یا خیر؟

  • 1399/11/22
    0 0

    سلام من قرص یونی زینگ وهیر ویت وبیوتی هلت استفاده میکنم وشروع کردم به لیزرمشکلی پیش نمیاد؟

  • 1399/11/23
    0 0

    سلام وقت بخیر من بدنم کلوئید سازه و روی قسمت‌های سرشونم و یدونه وسط سینم و یدونه پشت گودی کمر دونه های کلوئید دارم..(ضمنا اینا بر اثر آبله مرغون شدیدی بود که چندسال پیش گرفتم جای بعضی دونه خاش کلویید زد و بعد اون مشکلی نداشتم).آیا میتونم لیزر کنم؟اسم دستگاه لیزری که میخام برم الکس دایود پلاس۲۰۲۱هستش

  • 1399/11/25
    1 0

    سلام زانوی من پلاتین داره آیا لیزر موهای زائد با داشتن پلاتین در زانو مشکلی پیش نمیاد

  • 1399/11/26
    0 0

    سلامن من کلوئید داره بدنم یه جلسه رفتم لیزر جواب هم گرفتم از دکتر پرسیدم گفتن نباید جاش زخم بشه یا بسوزه وگرنه کلوئید میشه میخاصتم از شما بپرسم که اشکالی داری. اصلا نباید به روی کوشت زائد بخوره دستگاش؟؟؟؟

  • 1399/11/26
    0 0

    سلام ببخشید من پوستم کلوئید سازه میخوام پاهامو لیزر کنم مشکلی پیش میاد ؟

  • 1399/11/27
    0 1

    سلام من بخاطر حساسیت فصلی بینی و خلط گلو از قرص های ضدحساسیت و اموکسی کلاو مصرف میخورم روی لیزر مو تاثیر منفی داره؟

    • 1400/08/30
      0 0

      سلام کسی که کیست آبی کوچیک‌زیر بغلش داره می‌تونه بره لیزر؟

  • 1399/11/28
    0 0

    سلام من تحت درمان ليزر فركسل co2 واسه جاي جوش هستم ميخواستم بدونم ميتونم در طول درمان اين نوع ليزر ليزر موهاي زائدم انجام بدم مشكلي پيش نمياد؟

    • 1401/06/09
      0 0

      سلام چندجلسه رفتین وفایده داشته

  • 1399/11/28
    0 0

    سلام.راسته ک میگن اگه ایمپلنت داشته باشی نمیتونی لیزر کنی؟؟

  • 1399/11/28
    2 0

    سلام. من نوبتِ اولین جلسه ی لیزرمو دارم و دیروز نتایج آزمایشات چکاپم اومده،یک کیست درتخمدان سمت راستم دارم که برام قرص rokin نوشتن و برای پرولاکتینمم ،قرص cabolin نوشت دکتر زنان. میخوام بدونم جلسه ی لیزرمو کنسل کنم؟ بعد درمان برم لیزر؟ چون همزمان دو داروی هورمونی باید مصرف کنم

  • 1399/12/01
    0 0

    سلام خسته نباشید من دختری 17 ساله هستم و هورمون هام کم فعالیت و تنبل هستن رفتم یک مامایی گفتن ک باید لیزر مو کنم اگ لیزر کنم هورمون هام بیشتر فعال میشن ایا حقیقت داره؟ بعدا باعت ناباروری یا مشکل های دیگه نمیشه؟

  • 1399/12/01
    0 0

    سلام خسته نباشید دختر 17 ساله هستم و هورمون هام ضعیف و تنبل هستن رفتم یک مامایی گفتن ک باید لیزر مو انجام بدی ک هورمون هات فعالیتشون بیشتر بشه حقیقت داره؟ بعدا باعث ناباروری یا مشکلات دیگه نمیشه؟

  • 1399/12/03
    0 0

    سلام من کمرم رو ۷ ساله عمل کردم توی کمرم میله های تیتانیومی هست. مو‌های کمرم رو میتونم لیزر کنم؟

  • 1399/12/04
    0 0

    سلام من یه کیست کوچک دارم وپرولاکتینم بالاست تحت درمانم سه جلسه لیزرمیرم میتونم همزمان درمان لیزربرم یابایدبعدازبهبودی کامل لیزرم روبرم؟

  • 1399/12/07
    2 1

    سلام وقتتون بخیر .من دچار لیکن پلان پوستی خفیف بودم که الان کنترل شده و فقط لکه های ان به صورت قهوه ای مونده میتونم لیزر موی زاید انجام بدم؟

  • 1399/12/09
    1 1

    سلام من ۳ جلسه لیزر موهای زائد صورت انجام دادم و الان برای درمان جای جوش از پماد پانژل و کلیندامایسین استفاده میکنم آیا مشکلی پیش نمیاد؟

  • 1399/12/09
    0 1

    سلام من مشکل تیرویید دارم ولی دکتر گفته نیازی ب دارو ندارم از طرفی هم پوستم حساسه و تنها راه موجود برام لیزره. آیا ادامه بدم یا تاثیر نمیذاره ب خاطر تیرویید؟

  • 1399/12/09
    0 0

    سلام من بیماری لوپوس دارم میتونم لیزر کنم؟ضرری نداره؟

  • 1399/12/09
    0 0

    سلام من بیماری لوپوس دارم. میتونم لیزر کنم؟؟ ضرر نداره؟؟

  • 1399/12/10
    0 0

    سلام من مشکل ریزش مو دارم میخواستم ب پزشک مراجعه کنم ولی دارم جلسات درمانی لیزر را طی میکنم اولین جلسه لیزرمو انجام دادم خواستم بپرسم قرص ها یا مکمل هایی ک برای ریزش مو تجویز میشه مشکلی در روند لیزر ایجاد نمیکنه یا باعث برگشت و رشد موهای زائد نمیشه؟

  • 1399/12/12
    0 0

    سلام من کولیت اولسراتیو دادم قرص مزالاسین استفاده کنن هم قرصش هم شیاف هر شب ،قبلا لیزر کردم الان میخوام ادامه بدم میتونم،البته خیلی خوب جواب گرفتم ممنوناز پاسختون

  • 1399/12/12
    0 0

    سلام من کولیت اولسراتیو دادم قرص مزالاسین استفاده کنن هم قرصش هم شیاف هر شب ،قبلا لیزر کردم الان میخوام ادامه بدم میتونم،البته خیلی خوب جواب گرفتم ممنوناز پاسختون

  • 1399/12/13
    0 0

    سلام من در دوران شیردهی هستم اولین جلسه لیزر رو انجام دادم و اپراتور اونجا گفتن لیزر در شیردهی موردی نداره.ولی اینجا نوشته نباید لیزر کنین؟ و اینکه من قرص مولتی ویتامین شیردهی میخورم که داخلش علاوه بر ویتامین ها 25میلیگرم زینک داره آیا باید لیزر رو قط کنم یا داروهارو؟ کدوم ب صلاحمه؟؟؟

  • 1399/12/13
    1 0

    سلام ببخشید من اولش که لیزر میرفتم ریزش مو هام خیلی خوب بود ولی الان که داخل دوره دوماهی یک بار هستم موهام زیاد تر شده مخصوصا ناحیه بیکینی ازمایش تستسترون دادم نرمال بود از نظر هورمونی مشکلی ندارم امکان داره با ژیلت کشیدن تحریک بشن اخه هر بار ژیلت میکشم مو هایی که در میان ضخیم ترن البته من فقط قبل از لیزر شیو میکنم ولی مو هام ضخیم تر میشه وقتی از ژیلت استفاده میکنم و حتی بیشتر

  • 1399/12/16
    0 0

    سلام من حدود دو سه ساله کم کاری تیروئید دارم روزی نصف قرص لووتیروکسین مصرف میکنم دکتر هم بهم گفته که خدارو شکر نرماله ولی هنوز دارو هام میخورم تا کلا جعبه اش تموم بشه ...چند وقت پیش هم یه کیست کوچیک تو سینه داشتم که خدارو شکر گفتن خطرناک نیست برای اون هم ویتامین ای میخورم و الحمدلله خیلی بهتره و کوچیک شده... من اگه برم میتونم الان لیزر کنم؟

  • 1399/12/17
    0 0

    سلام ببخشید من سابقه سرع دارم می تونم لیزر کنم قرص لامتریژن مصرف می کنم

  • 1399/12/17
    0 0

    سلام من صرع دارم و لامتریژین مصرف می کنم می خواستم ببینم می توانم لیزر کنم

  • 1399/12/26
    0 1

    سلام من بدلیل شکستگی داخل دست و پام پلاتینه میتونم لیزر کنم یا اول باید پلاتین رو بردارم؟؟؟؟

  • 1399/12/26
    0 0

    سلام من تنبلی تخمدان دارم قرص اتیسترون میخورم برای تنظیم شدن پریودیم ۶ جلسه لیزر میرم برای چونه و زیر بغل تا حدودی از لیزر کردن جواب گرفتم میخواستم بدونم ادامه بدم مشکلی پیش نمیاد تاثیری داره برای از بین بردن مو زائد؟

  • 1399/12/27
    0 0

    سلام ببخشیدمن قسمت فک پایینم پلاتین به کاررفته اگه بخوام چانه وپشت لب رولیزرکنم مشکلی پیش نمیاد؟

  • 1399/12/28
    0 0

    سلام وقت بخیر من به تازگی متوجه شدم که تخمدون سمت چپم کیست داره و کیستم خون ریزی کرد و الان دارو مصرف میکنم از جمله قرص ضدبارداری ...تا الان ۶ جلسه لیزر رفتم ...من بعد آیا قرص ضدبارداری باعث اثر سو میشه در لیزر یا خیر

  • 1400/01/08
    0 0

    با سلام لیزر باعث ایجاد کیست میشه؟

  • 1400/01/12
    0 0

    سلام وقتتون بخیر. سینه فیبروکیستیک مشکلی برای لیزر زیربغل ایجاد میکنه؟

  • 1400/01/18
    0 0

    سلام‌من قسمت پایین زانوم‌پلاتین دارم‌نزدیکه ۷ ساله میتونم برم لیزر مشکلی ایجاد نمیشه؟

  • 1400/01/19
    0 0

    سلام وقت بخیر من توی صورتم وزیره گردنم و روی سینم موهای زاعدداردخواستم علتشوبدونم

  • 1400/01/21
    0 0

    سلام من پیوند کلیه شدم میتونم لیزر انجام بدم ،لطفا جواب منو هم بدید،

  • 1400/01/25
    0 0

    سلام من ۱۰ساله دارو تشنج مصرف میکنم الان اصرار دارم لیزر کنم ۲۳سالمه و داروی لوبل مصرف میکنم ب نظرتون عوارض نداره؟؟

  • 1400/02/16
    0 0

    سلام ببخشید مصرف کابرگولین برای بالا بودن پرولاکتین با لیزر تداخل داره؟

  • 1400/02/19
    0 0

    سلام‌ - آیا لیزر موهای زائد با مصرف کپسول زینگ پلاس تآثیرش از بین می رود ؟

  • 1400/02/19
    0 1

    من ۳۳ سالمه. پوست خشک و کمی حساسی دارم .و از قرص دیدروژسترون هم استفاده میکنم.میخواستم بدونم انجام لیزر برای من صرری نداره؟

  • 1400/02/29
    0 0

    سلام من کم کاری تیروئید دارم سه سال پیش زگیل تناسلی گرفتم یک جلسه برای لیزر پشت لب رفتم برای بگینی میشه لیزر کنم یانه?ممنون میشم جواب بدید

  • 1400/03/08
    0 0

    سلام من ماینوکسدیل دودراگ استفاده میکنم میتونم برم لیزر مو زاید

  • 1400/03/11
    0 0

    سلام من پوست خیلی نازکی دارم طوری ک بیشتر رگ هام پیداس و قرص کورتن هم میخورم..میتونم لیزر کنم یا ن

  • 1400/03/13
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من باشگاه میرم میخواستم بدونم اگر لیزر انجام بدم و بعد از اتمام دوره لیزر از هورمون تستسترون استفاده کنم باعث برگشت موها میشه یا خیر؟

  • 1400/03/18
    0 0

    سلام من پیوند کلیه شدم داروی پردنزولون پروگراف مایفورتیک مصرف میکنم آیا لیزر برام ضرر داره

  • 1400/03/25
    0 0

    من 8 جلسه لیزر انجام دادم. تا جلسه هفتم کل موهام از بین رفت میشه گف 90 درصد. ولی بعد از جلسه هشتم برگشت موی شدید داشتم مخصوصا پاهام . دکترم گف برگشت مو طبیعیه. میشه راهنمایی کنید؟ درست میگه؟

  • 1400/03/28
    0 0

    سلام خسته نباشید . من تنبلی تخمدان دارم و همچنین تیروئیدمم کمی کم کاره . متفورمین و قرصه مخصوص تیروئیدم هم میخورم من ینی نمیتونم لیرز کنم ؟ 🙂

  • 1400/04/01
    1 0

    سلام من تنبلی تخمدان دارم و قصد بارداری دارم و نمیخوام جلوگیری داشته باشم مبتونم لیزر کنم

  • 1400/04/05
    0 0

    من قرص تاموکسیفن استفاده میکنم ۷ سال پیش جراحی سینه انجام دادم میخواستم بدونم میتونم لیزر موهای زائد انجام بدم ؟

  • 1400/04/07
    0 0

    سلام من برای بارداری دارو مصرف کردم اما الان ۳ ماه خست که هیچ دارویی مصرف نکردم و ۳ ماه پیش دکترم گفت تنبلی تخمدان و pcoهستم ..الان لیزر انجام بدم ضرری که نداره؟ تاثیر میبینم؟ درحال حاضر هیچ دارویی مصرف نمیکنم

  • 1400/04/09
    0 0

    سلام‌من‌قرص هرویت میخورم‌با لیزر تداخل ندارد؟

  • 1400/04/12
    0 0

    سلام من ۶ جلسه لیزر کردم ولی پتو پریودم اختلال به وجود اومده اول که خیلی کم شده هم روزهاش هم خونریزی این ماه هم پریود نشدم علت چی میتونه باشه

  • 1400/04/12
    0 0

    سلام ممنون از اطلاعات کاملتون اگر داخل بدن پلاتینیوم باشه میشه لیزر کرد جراحی یکسال پیش

  • 1400/04/15
    0 0

    سلام من هفده سالمه مشکلات هورمونی هم با مصرف دارو دارم برطرفشون میکنم مشکلی نیست لیزر کنم آخه میگن دختر لیزر کنه بعد واسه بچه دار شدنش دچار مشکل میشه

  • 1400/04/24
    0 0

    سلام من پریودیم نامنظمه از همون اولی ک رفتم لیزر نامنظم بود دکتر قرص داد منظم شد اما الان ک قطع شدن دوباره نامنظمه به لیزرم ادامه بدم

  • 1400/04/26
    0 0

    سلام من ۱۰روزپیش اولین جلسه بود که لیزر کردم ۲روز بعد از انجام لیزر پریود شدم و الان ۲روز که که پریودیم تمام شده ناحیه بکینیم دچار سوزش و خارش بیش از حد شده و پوستم کاملا سوخته.چکارباید بکنم

  • 1400/05/10
    0 0

    سلام من قرص وار فارین مصرف میکنم میخواستم بینم مشکلی نداره لیزر کنم جز داروهای هورمونی نیست؟

  • 1400/05/11
    0 0

    سلام من قرص بوپروبیون و فلوکسیتین مصرف میکنم حدود هشت ماه میتونم لیزر کنم ؟

  • 1400/05/20
    0 0

    سلام من کهیر ایدیوپاتیک مزمن دارم که طولانی مدت براش آنتی هیستامین میخورم.آیا مصرف آنتی هیستامین برای لیزر موهای زائد کنترااندیکه هست؟

  • 1400/05/22
    0 0

    سلام بعد از کامل شدن لیزر اگه از ماینوکسیدیل استفاده کنیم باز هم موهای زائد در می آید؟

  • 1400/05/26
    0 0

    سلام من هیجده سالمه تا حالا سه بار لیزر رفتم و الان قصد دارم به خاطر نامنظمی پریودم قرص کنتراسپتیو مصرف کنم البته با نظر پزشک آیا با لیزر تداخلی داره؟

  • 1400/06/08
    0 0

    باسلام وتشکرممنون ازپاسخ عالی وکاربردی دختر بنده ۲۰ سن دقیقا وقتی لیزر انجام میدن همون موقع زیر دلشون درد میگیره ممکنه کیست باشه؟ ممنون از پاسخگویی شمابزرگوار

  • 1400/06/12
    0 0

    سلام من قرص بیوتین برای کمبود ویتامین بی مصرف میکنم با لیزر تداخل نداره؟

  • 1400/06/28
    0 0

    سلام.خواهر من ۳۴ سالشه و قبلا مشکل صرع داشته الان میخواد بالای لب و چونش که موهای زائد زیادی داره رو لیزر کنه.مشکلی نداره؟

  • 1400/07/02
    0 0

    سلام من ویتیگوی پوستی دارم رفتم موهای سمت گوشم که خیلی خیلی هم ضخیم هستن لیزر کنم لیزر نشدم چیکار کنم

  • 1400/07/10
    0 0

    سلام خدمت عزیزان بنده ارتودنسی دارم و وقتی برای لیزر صورت مراجعه کردم به کلینیک لیزر نکردن منو گفتن که احتمال درد شدید رو داری برو از دکتر ارتودنسی بپرس ک ایا ضرر داره یا نه! رفتم از دکتر ارتودنسی پرسیدم گفت من نمیدونم . احتمالا ضرر نداره! الان ضرر داره یا نداره؟ ممنون میشم کمکم کنید

  • 1400/07/10
    0 0

    سلام لیزر دردوران بارداری البته یکی دوماه اول مشکلی داره

  • 1400/07/13
    0 0

    سلام خسته نباشید من زگیل تناسلی دارم آیا میتوانم لیزر انجام بدم

  • 1400/07/14
    0 0

    سلام من تنبلی تخمدان دارم و موهای زاید هم زیاد شده اگر تحت درمان قرار بگیرم میشه لیزر کنم

  • 1400/07/28
    0 0

    سلام من از بچگی پوستم حساس بوده و تو افتاب که میرفتم پوستم قرمز میشد و بهتر شده بودم تا اینکه نزدیکه دوماهه وقتی فعالیت بدنیم میره بالا یا گر میگیرم تمام بدنم با دونه های قرمز میریزه بیرون.همه ازمایشی دادم و سالم بودم.متخصص پوست رفتم گفتم احتمالا کهیر مزمنه.و دارو بهم داده.صبح ها فکسوفنادین۱۸۰و شبا سیتریزین بخورم.میخام ببینم من میتونم لیزر انجام بدم؟مشکلی به وجود نمیاد؟؟

  • 1400/08/09
    0 0

    من نمیدونستم بیماری پسوریازیس دارم و رفتم پیش یه ارایشگر کل بدنمو لیزر کردم. الان یسری مشکلات پوستی برام بوجود اومد. خدا لعنتش کنه

  • 1400/08/21
    0 0

    سلام ببخشید لیزر برای کسانی که عمل دریچه های قلب داشتند و وارفارین مصرف میکنند مشکلی نداره؟ ممنون

  • 1400/08/22
    0 0

    سلام من تیروئید کم کار دارم ودارم لئوتیروکسین مصرف میکنم .همچنین تخمدان پلی کیستیک دارم وبدون مصرف متفورمین وپروژستورون هم پریود نمیشم ۴جلسه هم لیزر انجام دادم به نظرتون ادامه بدم جواب میگیرم یا با مشکل هورمونیم بی فایدس

  • 1400/08/25
    0 0

    سلام من ۱۵سالمه و عادت ماهیانه نمیشم و آزمایش دادم و همه چیز های بدنم نرمال بود و موهای زائد همه جای بدنم هست حتی روی صورت و سینه و شکم و... من میتونم برم لیزر یان ¿!

  • 1400/09/21
    0 0

    سلام من جلسه سوم لیزرمم هستم ولی ناحیه بیکینی مو رشد کرده بازیر بغلم آیا مشکلی دارم؟

  • 1400/09/26
    0 0

    سلام من پیوند قلب شدم میخواستم ببینم میتونم لیزر کنم یا نه لطفا جواب بدید ممنون

  • 1400/10/07
    0 0

    سلام وقت بخیر من مشکل هورمونی داشتم و شش ماه قرص سیپروترون، و اسپیرونولاکتون استفاده کردم الآن میتونم برم لیزر کنم؟! تازه این ماه مصرف قرصام تموم شده. ممنون میشم پاسخ بدید. چون بدنم با اصلاح حساسیت کمی بوجود میاد، جوش های ریز میزنم جاهای بخصوص بدنم فقط نه همه جاها.

  • 1400/10/08
    0 0

    من ايدز دارم،آيا ميتونم ليزر بيكينى كنم؟ اگر سرى دستگاه را سلفون بكشند وبراى هربيمار سلفون راعوض كنند،كار بهداشتى است و به ديگران منتقل نميشود

  • 1400/10/24
    0 0

    سلام من هورمون DHT مقدارش شصت و پنجاه هست سی و هشت ساله هستم می تونم لیزر انجام بدم برای بالا بودن هورمون هیدروسترون به کدام دکتر مراجعه کنم آیا همزمان با درمان می توانم لیزر کنم.

  • 1400/10/27
    0 0

    سلام من سینه م تومور خوش خیم فیبروکیستیک وفیبروادنوم داره آیا میتونم لیزر کنم؟؟

  • 1400/11/08
    0 0

    سلام من کیست تخمدان دارم و دارم دارو مصرف میکنم و نوبت لیزر دارم و اینکه اگزمای پوستی هم داشتم منتهی درمان کردم و فعلا اثری از اگزما روی پوستم نیست خواستم بتونم میتونم لیزر انجام بدم؟؟؟

  • 1400/11/12
    0 0

    سلام،ایا کسی که بواسیر داره میتونه لیزر موهای زائد خط باسن انجام بده؟

  • 1400/11/27
    0 0

    من دندونام رو ارتودنسی کردم میتونم دور لبم و موهای زیر چونه ام رودلیزر کنم؟

  • 1400/11/27
    0 0

    من تاحالا ۴ جلسه لیزر رفتم دوروز پیش قرص ضدبارداری اورژانسی خوردم حالا مشکلی برام پیش میاد؟

  • 1400/11/29
    0 0

    سلام وقتتون بخیر، من ۱۸ سالمه و شش جلسه لیزر رفتم ولی هنوز موی بدن دارم، درسته که کمتر شده اما هنوز هست، یک ساله که قرص تیروئید مصرف میکنم و تیروئیدم پرکار هست، روی سینم هم دو سه تا دونه موی مشکی دارم اما مشکل دیگه ای ندارم، امکان داره با اینکه تیروئیدم تحت کنترله روی لیزر تاثیر بزاره؟؟ و با جلسات اضافه حل میشه یه نظرتون؟؟

  • 1400/11/30
    0 0

    سلام وقت بخیر من جراحی فک انجام دادم و 12تا پیچ تو صورتمه میتونم موهای صورتم رو لیزر کنم؟

  • 1400/12/11
    0 0

    سلام ببخشید من در زانوم از پلاتین استفاده شده .ایا وجود پلاتین برای لیرز این نواحی ضرری نداره؟ممنونم

  • 1400/12/15
    0 0

    سلام من تیر پارسال بعد از اپلاسیون پماد ان ان استفاده‌ کردم ک منجر ب تبخال تناسلی شد . بعد از اون دیگه تبخال نزدم و یکسال و نیم گذشته‌ ... من میتونم بیکینیمو برای موهای زائد لیزر کنم؟

  • 1401/01/24
    0 0

    سلام من ۷ جلسه لیزر انجام دادم بازم موهام برگشت علتش چیه

  • 1401/02/13
    0 0

    سلام.من یک خال قهوه ای کم رنگ و بسیار بزرگ روی بدنم هست که هم‌سطح پوست هست و اصلا برآمدگی نداره.ایا لیزر موهای زائد روی اون قسمت ضرر داره؟

  • 1401/02/20
    0 0

    سلام من بیماری لوموس دارم ولی علایم پوستی ندارم برای لیزر رفتم و به پزشک مرکز هم‌گفتم جلسه اول لیزر بعدش بشدت پوستم دچار سوختگی و پوسته پوسته شد و خیلی اذیت شدم جلسه دوم که رفتم گفتن با درجه پایینتر انجام یدن اما بازم مشکل پیدا کردم الان اینجا خوندم لوپوس نباید لیزر انجام بده میشه واسه همین باشه؟

  • 1401/02/20
    0 0

    سلام من بیماری برص دارم ایاامکان داره لیزرباعث تجدیداین بیماری بشه؟؟

  • 1401/03/12
    0 0

    سلام من عمل تعویض دریچه میترال به فلزی کردم وارفارین و متورال مصرف میکنم میتونم فول بادی کنم؟

  • 1401/03/24
    0 0

    من توده خوش خیم توی سینه دارم میتونم لیزر انجام بدم

  • 1401/03/28
    0 0

    سلام .من دوماه قبل پام شکست وپلاتین دارم زخمم خوب شده بنظر شما لیزر برای پلاتین داخل پام مشکلی نداره؟

  • 1401/03/29
    0 0

    سلام من همورویید دارم میتونم لیزر کنم

  • 1401/04/01
    0 0

    سلام من بیماری ام اس و مشکل اعصاب و فشارخون و سابقه ی تشنج و تیروییددارم و پوست بدنم وقتی عصبی بشم یا استرس دارم یا سردم میشه رگه های قرمز میزنه میتونم لیزر کنم؟

  • 1401/04/04
    0 0

    سلام من بعد از اولین جلسه لیزر فهمیدم هورمون مردانه dheaبالاست والان دوماهه که قرص اسپیرونولاکتون ۲۵ استفاده میکنم میتونم همزمان لیزر هم ادامه بدم یا ن

  • 1401/04/14
    0 0

    سلام خسته نباشید من حدود ۶ سال پیش عمل کیست سرانجام دادم و دکتری منو عمل کردن بهم اجازه مصرف قرص ضدبارداری رو به هیچ وجه نمیده و من هم تنبلی تخمدان خیلی شدید دارم اما تمام هورمونام نامنظمی هم موهای زائد زیادی دارم میشه با مشکل هورمونی برم لیزر و موهای زائد صورتم خوب میشه؟توروخدا راهنماییم کنید

  • 1401/04/20
    0 0

    سلام من با رفتن ب لیز بعد ۶ جلسه موهای پایین تنم زیاد تر شدن دلیلش میشه هیرسوتیسم باشه؟؟؟

  • 1401/05/30
    0 0

    اگر در ستون فقرات جراحی شده باشه و پلاتینیوم باشه برای نواحی بیکینی زیربغل لاین میشه لیزر انجام داد ربطی نداره و داروی کلیوی تداخلی نداره

  • 1401/06/04
    0 0

    سلام وقت بخیر من هم کیست تخمدان دارم هم کیست سینه آیا می تونم لیزر انجام بدم

  • 1401/06/08
    0 0

    سلام...دو جلسه لیزر رفتم قبلش چندماه پشت سرهم پریود شدم ..این ماه عقب انداختم..هنگام لیزر چه نوع قرصی میتونم برای منظم شدن پریودیم استفاده کنم؟

  • 1401/07/08
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من پسوریازیس ناخن دارم هیچ راهی نداره لیزر انجام بدم؟فقط روی یک ناخنم هست

  • 1401/07/15
    0 0

    سلام من 34سالمه و 6ساله پمفیگوس وولگاریس دارم و در حال حاضر پردنیزولون 5میلی روزی یکی میخورم هر از گاهی ضایعه میزنه تو سرم مخصوصا اگر پرهیز غذایی نکنم با این وجود میتونم لیزر کنم؟؟ میترسم لیزر باعث عود بیماریم بشه

  • 1401/08/15
    0 0

    سلام آیا میشه با وجود ای یو دی لیزربیکینی انجام داد ؟ من ۲جلسه لیزر انجام دادم الان میترسم برام مشکلی پیش بیاد.

  • 1401/09/01
    0 0

    سلام من هورمون مردانه ام بالاست بخاطر همین موهای زائد بدنم ضخیم و زیاد. لیزر کنم مشکلی نداره ؟

  • 1401/09/05
    0 0

    سلام وقتتون بخیر ببخشید من قرص پروژسترون و ویتامین ب 6 و زینک و ویتامین ای مصرف میکنم و تا الان 2 جلسه لیزر رفتم به نظر شما میشه جلسات لیزر و انجام داد ؟؟ ممنون از شما

  • 1401/09/08
    0 0

    من قبلا کیست تخمدان داشتم برطرف شد و بعدش آزمایش پرولاکتین دادم بالا بود تحت نظر دکتر بودم دارو دادند درست شد بعدش رفتم ۶ جلسه از دستگاه کندلا استفاده کردم موهای صورتم کمتر که نشدن هیج بیشتر هم الان هم ۳ جلسه از دستگاه پلاتینیوم استفاده کردم اونم هنوز نتیجه نگرفتم به نظر شما چکار باید انجام بدم؟

  • 1401/09/15
    0 0

    سلام من قرص ضد بارداری استفاده میکنم مشکلی نداره لیززیر بغل وبیکنی انجام بدم

  • 1402/02/01
    0 0

    من کیست شکلاتی دارم یعنی نباید لیزرمو ادامه بدم؟؟

  • 1402/03/08
    0 0

    سلام من اگزمای پوستی داشتم که درمان شده میتونم لیزر کنم؟

  • 1402/03/15
    0 0

    سلام من ۱۶ سالمه چند ۲ سال پیش متوجه نامنظم و عقب افتادن ماهانه ام شدم و پیش ۲ تا دکتر رفتم و گفتن ک تنبلی تخمدان داری و قرص و امپول برام تجویز کردن اما تا به الان اگر اون قرص رو مصرف نکنم پریود نمیشم (یعنی ۲ ماه ک استفاده میکنم میشم اما اگ برای ماه سوم قرص نخورم پریود نمیشم) تا الان ۴ جلسه رفتم لیزر و جواب خوبی ام گرفتم الان میخوام دوباره برای درمان تنبلی تخمدان اقدام کنم باید لیزر رو قطع کنم؟ یا میتونم همزمان با خوردن قرص لیزر هم برم؟

  • 1402/03/15
    0 0

    سلام قرص مدروکسی پروژسترون استفاده میکردم برای تنبلی تخمدان الان ک لیزر میرم میتونم همزمان دوباره این قرص رو مصرف کنم؟

  • 1402/03/21
    0 0

    سلام اگر زیر بغل قارچ داشته باشه میشه لیزر کزد؟

  • 1402/06/12
    0 0

    سلام.وقت بخیر.اگر ایمپلنت و یا پین در دندان داشته باشیم,لیزر صورت امکان پذیر هست یا مشکل ایجاد میکند؟

  • 1402/06/17
    0 0

    سلام من ترویید وهم کیست اندومتری دارم متوانم لیزر کنم خواهشن جواب بدین

  • 1402/07/10
    0 0

    سلام میشه جواب بدید مشکل تنبلی تخمدان دارم داروگیاهیو رازیانه میخورم فقط میتونم فقط موهای دستو پاو بیکینیو لیزر کنم؟دکترم گف مشکلی نداره ولی بعتره بعدنتیجه گیری بری ولی خودم میخام برم

  • 1402/07/13
    0 0

    سلام من جلسه اول لیزرم چند روز دیگس ولی امکانش هس پریود بشم حالا بجز اینکه میتونم لیزرو عقب بندازم ، میتونم قرص جلوگیری بخورم و پریودیمو عقب بندازم و لیزرمو برم ؟

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید