لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟

تاریخ انتشار - ۳ آبان ۱۳۹۸

پیش از انجام لیزر موهای زائد که یک روش دائمی است باید تمام جوانب احتیاط را رعایت کنید ممکن است در تبلیغات دیده باشید که تمام موهای زائد شما طی چند جلسه لیزر به راحتی از بین خواهد رفت. اما کل این فرایند ممکن است به همین سادگی نباشد.
در قدم اول باید مکانی را برای لیزر انتخاب کنید که متخصصین لیزر آن کاملا با شما صادق باشند. در این صورت می‌توانید با خیال راحت شرایط خود را با تکنسین ها در میان گذاشته و در خصوص بهترین روش حذف موهای زائد با آنها مشورت کنید. شرایطی وجود دارد که لیزر موهای زائد دارد و متخصص لیزر باید با توجه به شرایط بیمار نوع درمان را مشخص کند.

اگر می خواهید بدانید لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؛ ادامه مطلب را بخوانید:

1. افرادی که از اسپری های برنزه کننده استفاده کرده اند

 اگر میخواهید لیزر موهای زائد انجام دهید به چند دلیل باید از برنزه کردن پوست خود به هر روشی خودداری کنید. در صورتی که از از اسپری های برنزه کننده استفاده کرده باشید؛ حتما باید ۴ هفته پیش از شروع جلسات لیزر منتظر بمانید تا رنگ پوستتان به حالت طبیعی برگردد. استفاده از اسپری برنزه کننده روی پوست شانس بروز عوارض جانبی مانند سوختگی و تاول را پس از لیزر موهای زائد افزایش می دهد. چون اسپری برنزه کننده پوست را تیره تر می کند؛ انرژی به لیزر به جای اینکه فولیکول یا رنگدانه داخل فولیکول مو را هدف قرار دهد؛ جذب رنگدانه های موجود در پوست می شود و در نتیجه نه تنها نتیجه لیزر مو رضایت بخش نخواهد بود بلکه عوارض جانبی نیز به دنبال خواهد داشت.

2. افرادی که زیر آفتاب یا توسط دستگاه سولاریوم؛ برنزه کرده اند

همانطور که برای استفاده از اسپری های برنزه کننده توضیح دادیم بهتر است پیش از لیزر موهای زائد حداقل ۱۰ روز از قرار گرفتن زیر نور آفتاب خودداری کنید. در صورتی که پوست خود را به هر روشی برنزه کرده اید حداقل باید ۶ ماه منتظر بمانید تا پوست شما به حالت طبیعی برگردد. در غیر این صورت جزو کسانی خواهید بود که لیزر موهای زائد ضرر دارد. چون احتمال بروز بیماری هایپرپیگمنتیشن پس از لیزر مو و بروز عوارض جانبی مانند آکنه، سوختگی، جای زخم و غیره برای شما به طور قابل توجهی افزایش می یابد.
در صورتی که اصرار داشته باشید لیزر مو برای شما روی پوستی که برنزه شده انجام گیرد احتمالاً متخصص از دستگاه کندلا یگ استفاده می کند اما برای این کار مجبور است انرژی لیزر را روی حداکثر میزان آن تنظیم کند تا انرژی لیزر به اندازه‌ای باشد که بتواند از پوست عبور کرده و توسط پیگمنت های موجود در فولیکول مو جذب شده و آن را از بین ببرد و متأسفانه این انرژی بالا گاهی اوقات توسط رنگدانه های پوست برنزه شده جذب شده و در نتیجه احتمال ایجاد سوختگی های شدید و یا اثر زخم را برجای خواهد گذاشت.
اگر پوست شما هنگام درمان با لیزر کندلا الکساندرایت همرنگ موهای تان باشد ممکن است درمان با لیزر مو برای شما ما موثر واقع نشود. 
به طور کلی پیش از جلسات لیزر مو بهتر است از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید تا ریسک بروز عوارض جانبی مانند تغییر رنگ پوست، ایجاد لکه، سوختگی و تاول را به حداقل برسانید. پوست های برنزه شده بیشتر در معرض چنین عوارض جانبی پس از لیزر مو قرار دارند.

3. افرادی که آنتی بیوتیک مصرف می کنند

آنتی بیوتیک ها موادی هستند که موجب حساسیت پوست به نور می شوند. فتوسنسیتیویتی یا حساسیت به نور، التهابی روی پوستی که در برابر نور قرار می گیرد؛ ایجاد می کند که در اثر داروها و مواد خاصی ایجاد می‌شود. در این شرایط، پوست در معرض آسیب هایی که که در اثر حرارت ایجاد می شود؛ قرار می گیرد و ممکن است پس از لیزر موهای زائد عوارض جانبی مانند کهیر تاول، تب، خستگی و درد مداوم در بیمار مشاهده شود.
توصیه  کندلا به افرادی که میخواهند لیزر موهای زائد انجام دهند این است که حتما با یک متخصص پوست و مو در خصوص آنتی بیوتیک یا هر داروی خاصی که مصرف می کنند؛ مشورت کنند. اگر بیمار شده اید و برای مدتی کوتاه یا طولانی آنتی بیوتیک مصرف کرده اید حتما باید پیش از شروع جلسات لیزر حداقل به مدت ۷ روز خوردن دارو را قطع کرده باشید.

4. افرادی که ویتامینهای خاصی مصرف می کنند

بسیاری از افراد پس از مشورت با پزشک عمومی نیاز پیدا می کنند که داروهای مکمل، رقیق کننده های خون و معمولاً ویتامین E با دوز بالا مصرف کنند. اکثر بیماران تصور نمی کنند که چنین مکمل‌هایی می‌تواند تاثیر منفی روی حذف موهای زائد آنها با لیزر کندلا الکس داشته باشد اما این افراد می‌توانند جزو گروهی باشند که لیزر موهای زائد ضرر دارد.

5. افرادی که از مواد آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند

استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی پیش از جلسات لیزر مو اصلا توصیه نمی شود. چون لیزر فقط باید جذب ملانین یا رنگدانه های موجود در فولیکول مو شود و هر عاملی که که جلوی جذب شدن انرژی لیزر را توسط رنگدانه ها بگیرد؛ نه تنها اثر لیزر را کاهش داده بلکه ممکن است به پوست شما نیز آسیب برساند.
البته می توانید بلافاصله بعد از جلسه لیزر به منظور پوشش قرمزی ناحیه لیزر شده از کانسیلر ها یا کرم پودر ها در حد یک لایه نازک استفاده کنید. اما بهتر است در فاصله کوتاهی آنها را از روی پوست پاک کنید تا پوست بهبود یابد. هرچه کمتر از مواد آرایشی و بهداشتی روی پوست خود استفاده کنید امکان تحریک کردن آن کمتر خواهد بود. ریکاوری پوست در افراد مختلف متفاوت است اما معمولاً طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد پوست بهبود یافته و می توانید از لوازم آرایشی و بهداشتی روی آن استفاده کنید.
استفاده از دئودورانت مام یا هر گونه ماده آرایشی و بهداشتی که به صورت لایه روی پوست را می پوشاند نیز پیش از جلسات لیزر مو توصیه نمی شود. برخی از دئودورانت ها حتی پس از این که شسته می‌شوند اثراتی روی پوست باقی می‌گذارند که می تواند نور لیزر را برگرداند. بنابراین انرژی لیزر، جذب مواد باقیمانده از دئودورانت روی پوست شده و هم تاثیر لیزر را کاهش میدهد و هم ممکن است به پوست نیز آسیب برساند. بنابراین حداقل ۲۴ ساعت پیش از جلسه لیزر از مالیدن دئودورانت روی ناحیه ای که قرار است لیزر شود؛ خودداری کنید.

6. افرادی که تبخال زده اند

وجود عفونت های فعال در ناحیه ای که می‌خواهد لیزر شود مانند تبخال می تواند روی فرایند لیزر موهای زائد اثر منفی بگذارد. اما به محض اینکه این بیماری درمان شد می‌توان لیزر مو را آغاز کرد. در صورتی که زیاد تبخال می زنید بهتر است از داروی آنتی ویرال پروفیلاکتیک پیش از جلسات لیزر مو استفاده کنید تا از تبخال زدن جلوگیری شود.
به علاوه اگر تبخال فعال دارید حرارت ناشی از لیزر می تواند آن را بدتر کند و روی پوست شما اثر بدی بگذار دارد. بنابراین افرادی که تبخال فعال دارند از جمله کسانی هستند که لیزر موهای زائد ضرر دارد.
البته اگر منشاء تبخال شما ویروسی باشد؛ معمولاً متخصص برای شما داروهای ضد ویروس تجویز کرده و به شما توصیه می‌کند که قبل و بعد از جلسه لیزر مو از این داروها مصرف کنید تا از انتشار ویروس به سایر نواحی بدن شما جلوگیری شود. 

7. افرادی که آکنه زده اند

در صورتی که آکنه زده اید بهتر است از درمان با لیزر کندلا الکس خود داری کنید. همانطور که پیش از این توضیح داده شد آکنه نیز مانند تبخال فعال در اثر جذب حرارت لیزر ممکن است بدتر شود و تعداد بیشتری آکنه روی پوست شما دیده شود. حتی اگر آکنه نزدیک ناحیه ای که می خواهید لیزر کنید؛ وجود دارد ممکن است حرارت لیزر روی آن تاثیر بگذارد. به همین علت حتماً پیش از انجام لیزر مو با متخصص پوست و مو مشورت کنید تا عوارض جانبی ناخواسته را تجربه نکنید.

8. نزدیک زمان قاعدگی

چند روز پیش از قاعدگی و در حین آن بدن شما به درد حساسیت بیشتری دارد. بنابراین متخصصین توصیه می کنند که تا تمام شدن دوره قاعدگی منتظر بمانید و سپس جلسه لیزر مو را دنبال کنید. البته انجام لیزر در دوران قاعدگی عوارض جانبی خاصی ندارد و فقط ممکن است موجب شود درد بیشتری را احساس کنید.

9. افرادی که بیماری های خاص دارند

زمانی که به کندلا مراجعه می کنید پرسشنامه ای به شما ارائه می شود تا پیش از شروع جلسات لیزر مو در خصوص بیماری های خاص یا داروهایی که مصرف می کنید در آن توضیح بدهید. لیزر کندلا الکس و کندلا یگ می‌تواند در شرایط خاصی به پوست شما آسیب برساند. متخصص باید به طور کامل شرایط پزشکی و سلامت شما را پیش از شروع درمان بداند.
یکی از بیماری های شایعی که تاثیر منفی روی لیزر موهای زائد دارد دیابت است. در صورتی که دیابتی هستید عصب ها و بافت های بدن شما حساسیت بیشتری نسبت به درد دارد و سریع تر میسوزد یا تاول میزند؛ امکان عفونی شدن جای زخم شما بیشتر است و این دوره ریکاوری شما نیز طولانی تر خواهد بود.
معمولاً رفع موهای زائد با لیزر کندلا الکس یا کندلا یگ به علت کم بودن جریان خون روی سطح پوست افراد دیابتی نیاز به تنظیمات خاصی دارد.
معمولا کندلا بیش از شروع درمان با لیزر از بیماران دیابتی می خواهد که از پزشک عمومی خود نامه‌ای بیاورند که شرایط آنها را توضیح بدهد. در صورتی که نوروپاتی شدیدی وجود داشته باشد؛ اپراتور لیزر باید تنظیمات خاصی روی دستگاه انجام دهد تا ناحیه لیزر شده بی حس شود و بیمار درد شدیدی احساس نکند.
میزان دردی که بیمار احساس می کند برای متخصص لیزر، تعیین کننده تنظیمات و پارامتر های دستگاه کندلا الکساندرایت است. افراد دیابتی پوست بسیار حساسی دارند و در نتیجه تنظیماتی که برای آنها انجام می گیرد؛ برای رسیدن به نتیجه مطلوب کافی نیست. همچنین پوست های حساس ممکن است در اثر سوختگی و یا ایجاد زخم های دائمی آسیب ببیند.
احتمال مشاهده نوروپاتی دیابت در هر ناحیه از بدن وجود دارد. اما بروز آن در برخی از نواحی بدن محتمل‌تر است. به همین علت باید پیش از شروع جلسات حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکس، با متخصص و پزشک عمومی خود مشورت کنید و داروهای خاصی که به شما توصیه می شود را مصرف نمایید.
بعلاوه با پزشک در خصوص داروهایی که تجویز کرده مشورت کنید چون ممکن است برخی از آنها حساسیت به نور ایجاد کنند که موجب می شود واکنش پوست به اشعه لیزر کندلا الکس خطرناک باشد.
همچنین افراد دیابتی بیشتر به خشکی پوست و سایر مشکلات پوستی دچار می شوند. بنابراین باید بهتر از پوست خود مراقبت کنند. 

10. اگر در ناحیه مورد نظر برای لیزر مو، زخم باز دارید.

لیزر موهای زائد نباید روی نواحی از پوست که زخم باز دارد انجام شود چون در این نواحی انرژی لیزر توسط فولیکول ها جذب نمیشود بلکه موجب آسیب دیدن بیشتر زخم و سوختگی آن می شود. بنابراین اگز زخم باز دارید؛ لیزر موهای زائد ضرر دارد.

11. افرادی که به بیماری های سیستم ایمنی مبتلا هستند

بیماری های سیستم ایمنی مانند ام اس جزو بیماری های ناشناخته می باشند و بسیاری از آنها درمانی ندارند و فقط داروهایی برای کنترل آنها به بیماران تجویز می شود. در این نوع بیماری ها، سیستم ایمنی بدن برخی از بافت های بدن را به عنوان مهاجم تشخیص داده و به آنها حمله می کند. به همین علت به عنوان مثال در بیماری ام اس اکثر افراد با مشکلاتی مانند ضعف عضلات و یا لمس شدن ناگهانی اعضای بدن مواجه هستند. البته تاکنون مدرکی در خصوص اینکه لیزر موهای زائد مشکلی برای بیماران مبتلا به سیستم ایمنی ایجاد کند مشاهده نشده است اما این بیماران معمولاً از انجام عمل های غیر ضروری مانند حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکس خودداری می کنند. در هر صورت اگر به MS یا هر بیماری ناشناخته دیگری مبتلا هستید بهتر است با دکتر متخصص خود مشورت کنید و تصمیم بگیرید که آیا لیزر مو برای شما مناسب است یا خیر.

12. افرادی که دارای موهای روشن، سفید و یا خاکستری هستند

با توجه به اینکه عملکرد و تاثیر لیزر کندلا الکس و کندلا یگ تنها روی موهای تیره بدن است و باید جذب رنگدانه های پوست شود؛ در صورتی که موهای بلوند، سفید یا خاکستری دارید لیزر موهای زائد ضرر دارد. چون نه تنها اثری روی کاهش آنها نخواهد داشت بلکه ممکن است به پوست شما نیز آسیب برساند. حتی افرادی که موهای قرمز رنگ دارند نیز رنگدانه کافی برای جذب انرژی لیزر مو را ندارند و در نتیجه فولیکول مو تخریب نمی شود.



مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1399/02/22
    1 5

    سلام من تازه شروع کردم به لیزر زیر بغل فقط یه مشکلی دارم دوتا سینه من توده خوش خیم داره وخیلی کوچک هست میخواستم ببینم مشکلی نداره لیزر میکنم ممنون از شما

    • 1399/02/23
      1 0

      سلام نه بهتره اینکارو نکنید. اینکارو بهتون توصیه نمیکنیم.

    • 1401/06/25
      1 0

      سلام من می خوام لیزر ناحیه تناسلی کنم ۶ ماه پیش عمل باز کیست تخمدان دان داشتم الان لیزر برام ضرر داره؟

    • 1401/03/08
      1 0

      سوال منم هست

    • 1401/02/12
      2 0

      سلام من بیماری ویتیلیگو دارم و رو قسمت هایی از بدنم لک داره لیزر ضرر دارم برام

    • 1401/04/06
      2 0

      سوال منم همینه که بیماری ویتیلیگو دارم آیا لیزر ضرر داره و برای اینکه تشدید نشه چه دارویی مصرف کنم

  • 1399/03/04
    4 0

    سلام .من دیابت دارم و دیابتم تحت کنترل هست از نظر شما مشکلی ایجاد میشه اگه لیزر کنم ؟‌و اگه مشکل پوستی داشته باشی ضرر داره‌ ؟

    • 1399/03/06
      1 0

      سلام دیابت ممکنه باعث بشه لیزر یکم دیرتر جواب بده. راجع به مشکل پوستیتونم بهتره با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید.

    • 1399/04/31
      1 0

      سلام من مشکل هورمونی دارم آیا میتونم لیزر کنم؟؟

    • 1399/04/31
      1 0

      سلام ممکنه لیزر دیرتر جواب بده. بهتره همزمان با درمان، لیزر کنید.

  • 1399/03/13
    2 6

    سلام من ۱ سال پیش تومور مغزی داشتم عمل کردم درآوردم شیمی درمانی و رادیو تراپی هم نیاز نداشتم.برام لیزر ضرر داره؟

    • 1399/03/13
      1 0

      سلام بهتره راجع به این موضوع با پزشک متخصص مرکز لیزر موردنظر مشورت کنید.

    • 1400/08/21
      1 0

      سلام من ی زائده گوشتی فیشر روی مقعدم دارم .با این حال میتونم موای زائد خط باسنمو لیزر کنم یا مشکل داره؟

    • 1402/07/07
      0 0

      میشه جوابه این سوالو بدید

  • 1399/04/25
    1 1

    Slam khobin mixastam bedunam leyzer vase doxtaraye mojarad ke moshkeli nadare vaseparde bekaratesh??

    • 1399/04/25
      1 0

      سلام نه مشکلی نداره

  • 1399/04/27
    2 2

    سلام براي سن ١٤ ضرري نداره؟

    • 1399/04/28
      1 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید ممکنه عوارض جانبی داشته باشه یا تاثیر زیادی نداشته باشه

  • 1399/05/07
    2 3

    سلام من بعضی موقعه قلبم درد میکنه. لیزر زیر بغل انجام بدم یا نه

    • 1399/05/07
      1 0

      سلام قبل از لیزر با پزشک متخصص مشورت کنید.

    • 1402/11/24
      0 0

      سلام لیزر برای مادر شیر ده ضرر دارد

  • 1399/05/07
    2 1

    سلام من بعضی موقعه قلبم درد میکنه. لیزر زیر بغل انجام بدم یا نه

    • 1399/05/07
      1 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/05/11
    2 0

    سلام. من آندومتریوز دارم و یه توده کوچیک یک سانتی هم داخل سینه ام دارم نظرتون راجع به لیزر بیکینی و زیر بغل چیه. آیا میتونم دست و پاهام را لیزر کنم یا نه؟

    • 1399/05/22
      1 0

      سلام بهتره لیزر نکنید و اگه اصرار به این کار دارید قبل از شروع دوره ی لیزرتون با پزشکتون مشورت کنید.

  • 1399/05/11
    1 0

    سلام من زیاد تبخال میزنم بنظرتون قبل و بعد لیزر چه دارویی بهتره مصرف کنم

    • 1399/05/13
      1 0

      سلام بهتره کلا لیزر نکنید چون امکان پخش تبخال به جاهای دیگه ی بدنتون رو داره

    • 1401/05/31
      1 0

      سلام خسته نباشید ببخشید من مادرشوهرم ۴ سال پیش تومور مغزی عمل کرده وخوش خیم بوده والان قرص تشنج استفاده میکنه آیا لیزر برای بکینی انجام بده خوب یا بد ممنون میشم جواب بده برای من نظرات باز نشد

  • 1399/05/21
    1 0

    سلام من دچار بواسیر شدم و برای لیزر خط باسن ایا مشکلی داره؟

    • 1399/05/22
      1 0

      سلام بگید نزدیک اون ناحیه رو لیزر نکنن واستون

  • 1399/05/23
    2 2

    سلام خانوم بنده مدتیه اصرار. به انجام لیزر کل بدنش داره ولی یه توده خوش خیم توی سینه اش هست میشه راهنمایی کنید من بهترین کار رو انجام بدم ممنون

    • 1399/05/25
      1 0

      سلام بهترین کار اینه که قبل از لیزر با پزشکشون مشورت کنن.

    • 1400/07/09
      1 0

      لیرز برا کرونا خطر داره چون گرفتم وقت لیرز دارم ۱۳ میتونم برم یا نه؟

  • 1399/06/01
    1 3

    سلام من ۱۵ سالمه این هفته نوبت لیزر دارم فول بادی،من بین سینه هام و دور نافم موی زائد مشکی دارم با این مشکل خوبه ک لیزر کنم یا سنم هنوز کمه و مشکل ناباروی پیدا میکنم؟

    • 1399/06/05
      1 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید

  • 1399/06/03
    4 0

    کسی که استنت قلب داره لیزر براش ضرر داره ؟ و اگه جواب بله هست توضیح دهید به چه علت .

    • 1399/06/05
      1 0

      سلام بهتره به پزشکتون مراجعه کنید و با ایشون مشورت کنید.

  • 1399/06/11
    2 0

    سلام.من لیزر کردم حدود ۴هفته پیش با همین کندلا،بااینکه پوستم سفیده ولی داخل ران هام دایره دایره کمی تیره شده،آیا همیشه این تیرگی با من میمونه؟جلسه هامو ادامه ندم؟

    • 1399/06/12
      1 0

      سلام اگه فقط تغییر رنگ باشه به مرور از بین میره در غیر این صورت به پزشک مرکز لیزرتون مراجعه کنید

  • 1399/06/12
    1 0

    سلام میخواستم بدونم واقعیت داره لیزر ناباروری میاره ؟؟

    • 1399/06/13
      1 0

      سلام خیر

  • 1399/06/17
    2 1

    سلام لیزر برای کسی که سرع داره ضرردارد؟

    • 1399/06/18
      1 0

      سلام باید با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/07/01
    1 0

    سلام من دیابت دارم برای لیزرپام خیلی عذاب کشیدم ولی بقیه ی ناحیه بدنم ن اصلادردنداشتم ولی پاهام بیش ازاندازه سوزش داشتودردکشیدم تاحدی ک لرزحالت تهوع گرفتم یعنی من حساسیت دارم؟

    • 1399/07/02
      1 1

      سلام بهتره با پزشک مرکز لیزرتون راجع به این موضوع صحبت کنید. شاید نیاز باشه تو تنظیمات، تغییری ایجاد بشه.

  • 1399/07/05
    1 1

    سلام من تو سینه ام توده خوش خیم دارم آیا بده لیزر زیربغل انجام بدم ؟

    • 1399/07/05
      1 0

      سلام بهتره لیزر نکنید اما اگه اصرار به انجامش دارید، قبل از شروع دوره ی لیزر با پزشکتون مشورت کنید.

  • 1399/07/05
    7 0

    سلام من مشکل پوستی ویتیلیگو دارم ایا لیزر باعث افزایش میشه میتونم لیزر کنم

    • 1399/07/06
      1 0

      سلام معمولا بله میتونید اما بهتره قبل از شروع لیزر با پزشک متخصص مشورت کنید.

    • 1401/06/29
      1 0

      سلام من انگشای دست خیلی خشکه رفتم دکتر پوست گفت اگزما داری خواستم بدونم میتونم لیزر کنم از دارو موضعی هم استفاده میکنگ

  • 1399/07/06
    5 1

    سلام من ویتیلیگو(پیسی) دارم لیزر مو زائد ضرر داره؟

    • 1401/02/22
      1 0

      سلام من توده تو هر دو سینه ام دارم بعد کیست تخمدان هم دارم ایای لیزر ضرر داره چون من فقط میخاستم لیزر بکینی انجام بدم ممنون میشم راهنمای کنی انجام بدم یا نه فقط بکینی

    • 1399/07/06
      1 0

      سلام خیر ضرر نداره اما بهتره قبل اینکه لیزرتونو شروع کنید، با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/07/10
    2 0

    سلام من تبخال تناسلي دارم ولي قرص ميخورم روزانه، ميتونم ليرز كنم يا اشعه ليرز باعث تحريك پوست و تبخال زدن ميشه؟ ممنون از راهنماييتون

    • 1399/07/10
      1 0

      سلام بهتره که کلا لیزر انجام ندید. اما اگه اصرار به انجامش دارید، قبل از لیزر با پزشکتون حتما مشورت کنید.

  • 1399/07/11
    4 0

    سلام من ویتیلیگو دارم ،البته اصلا پیشرفتی نداشته توی بدنم در حد چند تا لک که اونم خوب شده میتونم لیزر موی زاید انجام بدم؟

    • 1400/12/22
      0 0

      من بیماری برص یا همون پیسی داشتم چهار سال بطور مداوم زیرنظر دکتر بودم همه دارویی استفاده کردم گیاهی. شیمایی. نور درمانی اصلا ابدا فایده نداشت الان سه سال خودمو با پماد منوبنزن یکدست کردم خیلی خیلی هم راضیم ولی خیلی هم زیبا تر از قبل شدم. تنها راهش یکدست شدنه فقط فقط

    • 1401/01/20
      0 0

      سلام زهرا جان من هم مثل شما ویتیلیگو داشتم یکدست کردم میخواستم ببینم لیزر ضرر نداره؟دوباره قهوه ای نمیشه پوستم؟

    • 1401/01/18
      0 0

      منم این بیماری رو داشتم . اصلا دکتر نرفتم و خودم کنترلش کردم و رنگدانه های پوستم برگشت. فقط از خودتون مواظبت کنین. ویتامین ث نخورین، خیارشور نخورین. وسواس رو کنار بذارین‌

    • 1401/01/18
      0 0

      تغذیتونو درست کنین. عصبی نشین. استرس هم نداشته باشین

    • 1401/01/29
      0 0

      سلام منم پیسی داشتم با کرم منوبنزن خوب شده. میخوام لیزر کنم آیا مشکلی داره؟

    • 1400/11/19
      0 0

      شیدا خانوم‌چجوری درمان کردین ویتیلیگو رو؟

    • 1400/09/29
      0 0

      سلام، میخاستم بپرسم انجام دادید؟؟ مشکلی بوجود نیومد؟؟

    • 1400/04/18
      1 0

      چطوری درمان شدین شیدا خانم

    • 1400/05/22
      0 0

      سلام شیدا خانوم میشه بگید چه جوری درمان شدید چون من دخترم مشکل دارد کمکم کنید

    • 1400/06/18
      0 0

      سلام،من چندسال پیش مبتلا بودم خیلی داروها رو امتحان کردم و جواب نداد،به دکتر طب سنتی مراجعه کردم عالی بود

    • 1402/06/31
      0 0

      سلام عزیزم، چقدر طول کشید تا با کرم مونوبنزن پوستتون یکدست سفید بشه ؟

    • 1399/07/12
      1 0

      سلام بله میتونید

  • 1399/07/11
    2 0

    سلام اگه کیست های ریزداشته باشید لیزرناحیه تناسلی مشکلی داردیانه؟واینکه دیروزودکردن دوره پریودی داشته باشیم لیزر ناحیه تناسلی مشکلی داردیانه؟

    • 1399/07/12
      0 0

      سلام معمولا خیر مشکلی ایجاد نمیشه اما بهتره با پزشک مرکز لیزرتون هم یه مشورتی بکنید.

  • 1399/07/11
    1 0

    سلام من دیابت دارم ک کنترل شده هست وبیماری خودایمنی کبدی دارم اماالان یک ماهی هست ک داروهای ضدایمنی رومصرف نمیکنم ایا میتونم لیزر انجام بدم

    • 1399/07/12
      0 0

      سلام بله اما بهتره قبل از لیزر با پزشک مرکز لیزرتون هم مشورت کنید.

  • 1399/07/14
    1 1

    با تشکر از شما. مبتلا به ویتیلیگو هستم. الان نیاز به لیزر به توان متوسط در فیزیوتراپی هستم. آیا مشکلی ندارد؟ آیا بیماریم که کنترل شده می‌تواند دوباره بیدار شود؟

    • 1399/07/14
      0 0

      سلام معمولا خیر مشکلی نداره اما بهتره قبل از لیزرتون با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/07/19
    1 0

    سلام، من تیروئید خیلی پرکار دارم و الان 6 ساله که قرص لووکسین مصرف میکنم و هر 6 ماه توسط پزشکم چک میشم شرایطم استیبل هست. الان میخوام لیزر کامل دست،پا، زیربغل و بیکینی انجام بدم . برام مشکلی پیش نمیاد و یا ضرری نداره؟ تشکر

    • 1399/07/19
      0 0

      سلام ممکنه یکم دیر نتیجه بگیرید اما میتونید لیزر کنید

  • 1399/07/22
    2 1

    سلام خسته نباشید من پریودیم نامرتب هست آیا ممکنه برای لیزرم مشکلی پیش بیاد اصلا مرتبطن بهم؟

    • 1399/07/23
      0 0

      سلام ممکنه یکم دیر از لیزر نتیجه بگیرید.

  • 1399/07/22
    1 0

    سلام.ببخشید آیا این نوع لیزر سیاهی زیر بغل و واژن هم از بین میبره

    • 1399/07/23
      0 0

      سلام تا حدی بله ممکنه تاثیر داشته باشه.

    • 1402/05/31
      0 0

      سلام من مشکل اعصاب دارم و صورتم گسر گرفتگی و گز گِز داره ، کلا پوستم بخاطر اعصابم خیلی حساس شده ایا اشعه و لیزر صورت ضرری برام نداره؟

  • 1399/08/02
    2 0

    سلام من تیرویید کم کار دارم و تا الان دو جلسه لیزر رفتم مشکلی به وجود نمیاره؟۱۶سالم هم هست

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام بهتره واسه نتیجه گیری بهتر تا 18 سالگی صبر کنید و دوره ی درمان تیروئیدتون رو کامل کنید.

  • 1399/08/02
    1 0

    سلام من 16 سالمه بنظر شما ممکنه برای من لیزر خطر داشته باشه؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام بله احتمال اینکه عوارض جانبی داشته باشه هست

  • 1399/08/24
    0 0

    سلام من تومور خوش خیم در قسمت روده داشتم برداشتم و الان هیچ مشکلی ندارم و 5سال از برطرف شدنش گذشته میخوام بدونم لیزر برای کل بدنم انجام بدم جز قسمت شکم و سینه مشکلی بوجود نمیاد

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام احتمالا مشکلی نباشه. اما باید قبل از لیزر با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/08/26
    0 0

    سلام‌، من کیست کلیه دارم ، میخوام کمرم را لیزر کنم ، برای کلیه هام ضرری نداره ؟؟؟

    • 1399/08/26
      0 0

      سلام بهتره که قبل از لیزر با پزشکتون مشورت کنید.

  • 1399/08/26
    0 0

    سلام خداقوت ببخشید من هورمون مردانه م بالاست.پریودیم منطمه ولی موهای زاید چونه شکم دور سینه دارم و ران پامم موهاش صخیمه.میخاستم بدونم درزمان دوره ی لیزر لازمه داروی اسپرونولاکتون۲۵ ک برای تنظیم هورمون هست مصرف کنم.چون من خوندم زمان لیزر حتی چند ماه قبلش اصلا نباید داروهای هورمونی مصرف بشه..ممنون میشم جواب بدین

    • 1399/08/26
      0 0

      سلام بعضی داروها با دوز کم ایراد نداره. با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/08/26
    0 1

    سلام وقتتون بخیر.ببخشید من هورمون مردانه ام بالاست ینی چونه و دورسینه و ران پا و شکم موی صخیم و زاید دارم.چن سال داروی اسپرونولاکتون مصرف کردم ولی بیفایده بود..الان میرم لیزر.اپراتورم میگن باید حین دوره لیزر از قرص اسپرونولاکتونم استفاده کنم.ولی من اینترنت خوندم ک نباید در دوره و حتی چن ماه قبل لیزر از قرصای هورمونی استفاده کرد.میخاستم بدونم نظر شما چیه؟؟

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام بله تو دوره ی لیزر نباید قرص هایی هورمونی استفاده کرد. اگر هم مجبور به استفاده از داروهایی مثل اسپرونولاکتون هستید باید قبل از لیزر با پزشکتون مشورت کنید.

  • 1399/08/29
    0 0

    من دوجلسه لیرز کل بدن انجام دادم جدیدا متوجه شدم یه تومور خوش خیم در ستون فقرات و روی استخوان دیسک من هست ،دکترگفته ما دست بهش نمیزنیم ،به نظرشما لیرز رو ادامه بدم یا نه ؟ ممنون

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام با پزشکتون مشورت کنید ببینید ایشون چه صلاح میدونن.

  • 1399/09/01
    0 0

    سلام ب نظر شما قرص اسپرونولاکتون ۲۵ دز پایین هست؟؟برای مصرف حین دوره لیزر؟

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام بله میتونه باشه اما قبل از لیزر با پزشکتون مشورت کنید.

  • 1399/09/05
    0 0

    کسی که بیماری پوستی پسوریازیس داره لیزر ضرر داره؟ البته بیماری خیلی خفیفه..

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام با پزشک متخصص مرکز لیزر مورد نظرتون مشورت کنید

  • 1399/09/06
    2 0

    سلام من ۳سال پیش دوره شیردهی .سینه سمت چپ من توده خوش خیم داشت که الان برطرف شده به نظرتون الان لیزرزیربغل انجام بدم عیبی نداره؟

    • 1399/09/07
      0 0

      سلام بهتره به پزشک متخصص برای مشاوره ی قبل از لیزر مراجعه کنید.

    • 1401/01/08
      0 0

      سلام میشه لطفا راهنمایی کنید که فیبروکیستیک سینه چه راه درمانی داره؟

  • 1399/09/12
    1 0

    سلام وقت به خیر من ده سال هست به علت روماتیسم پردنیزولون ۵ مصرف میکنم برای لیزر مراجعه کردم قبول نکردن میخواستم مطمئن بشم که واقعا نمیتونم انجام بدم

    • 1399/09/14
      0 0

      سلام راجع به این موضوع اول باید با پزشک خودتون مشورت کنید.

    • 1401/02/03
      0 0

      سلام تونستین لیزر کنین مشکلی پیش نیومد براتون؟

  • 1399/09/28
    0 0

    سلام من پسوریازیس دارم ک بیماری توی سرم و یک ناخن دستم فعالیت میکنه میخام لیزر فول بادیو شروع کنم بنظرتون مشکلی نداره؟؟ یک دفه دیگه هم سوال پرسیدم جواب ندادین ممنون میشم جواب بدین

  • 1399/09/29
    1 0

    سلام خسته نباشید من دوسال پیش روی ساق پام یک جلسه با دستگاه الکس کندلا لیزر انجام دادم ولی متاسفانه جوشهای بزرگ و متورم و قرمز ایجاد شد که خارش زیادی هم داشت؛ تا سه ماه کلی دارو و پماد استفاده کردم تا از بین رفت؛ گفتم شاید از دستگاه باشه؛ دفعه بعد از آپوچی پلاس استفاده کردم روی دستم؛ که دوباره دستم هم شدیدا واکنش نشون داد و متورم شد و خارش داشت؛ نمیدونم مشکل از کجاست؛ میشه راهنماییم کنین؟

    • 1401/07/06
      0 0

      بله دقیقا من هم همین مشکل و بعد از لیزر بیکینیم پیدا کردم ممنون میشم جواب بدین

  • 1399/10/01
    0 0

    سلام من ۱۵ سالمه و هیچ مشکل و بیماری ندارم اگر لیزر انجام بدم برام مشکلی نداره چون میگن عوارض داره و اینا

  • 1399/10/02
    1 0

    سلام من دریچه قلبم دربچگی براثر رماتیسم تنگه شده الان ماهانه پنی سیلین مصرف میکنم ایالیزربرای من ضررداره

  • 1399/10/02
    0 0

    سلام عایالیزرموهای زائدباعث زگیل تناسلی میشود؟

  • 1399/10/08
    0 0

    سلام من دوبار جراحی مغزواعصاب داشتم به جهت بیماری نورالژی میخواستم بدونم لیزر فول بادی ضرر نداره ؟ ویااینکه باعث تحریک عصب صورتم نمیشه؟

  • 1399/10/10
    1 0

    سلام من ۱۸ سالمه و جوش میزنم کلسترول بالا دارم ایا لیزر کنم جوش هام تشدید میشه یا نه صورتم جوش میزنه و بدنم کم و گاهی ایا لیزر باعث تشدید جوش ها میشود؟

  • 1399/10/10
    1 4

    سلام من لیکن پلان پوستی داشتم ولی الان کاملا از بین رفته و خوب شدم و هیچ دارویی استفاده نمیکنم میتونم لیزر انجام بدم؟

    • 1400/04/21
      0 0

      میشه بگین چطوری از بین رفت؟

    • 1401/02/29
      0 0

      سلام خواهش میکنم بگین چطور درمان شدید منم این بیماری رو دارم لطفا راهنمایی کنین

    • 1401/09/25
      0 0

      سلام خسته نباشید شما چطور لیکن پلان درمان کردید منم لیکن پلان موی سر دارم ممنون میشم راهنمایی کنی

  • 1399/10/11
    1 0

    سلام وقت بخیر برای کسی که دچار یائسگی زودرس شده آیا در نتیجه دهی لیزر کل بدن تاثیر داره یا خیر وآیا مشکلی ایجاد نمیکنه؟

  • 1399/10/17
    2 0

    سلام خسته نیاشید.من یکسال ونیم پیش سکته مغزی کردم فعلا هم داروی ضد انعقادی مصرف می کنم آیا می توانم باری از بین بردن لک صورتم لیزر درمانی کنم؟

  • 1399/10/18
    0 0

    سلام من عمل لیزیک انجام دادم چ زمانی میتونم لیزر بدن و شروع کنم؟

  • 1399/10/22
    1 0

    من ۱۶ سالمه هنوز پریود نشدم ایا میتونم لیزر کنم؟

  • 1399/10/27
    0 0

    سلام ضمن تشکر از شما، خواستم بدونم برای کسی که سابقه بیماری خود ایمنی داره ،،و همینطور در ناحیه مورد نظر خال گوشتی داره لیزر براش ضرر داره؟

  • 1399/10/27
    2 0

    شماکه همه رومیگین باپزشک خودتون مشورت کنید چه فایده سوال کردن!؟

  • 1399/10/28
    1 0

    سلام من قبلا تبخال تناسلی داشتمک‌خوب شده میتونم الان لیزر کنم یا خیر؟؟؟

    • 1401/02/14
      0 0

      میشه بگید طور از بین رفت؟؟

  • 1399/10/28
    0 1

    برای کسی که دوسال ویش زگیل تناسلی داشته ضرر داره یا نه؟؟

  • 1399/11/01
    0 0

    سلام من سرطان خون دارم آیا لیزر برام ضرر داره

  • 1399/11/04
    0 0

    سلام وقتتون بخیر. من بیماری اتوایمن بهجت دارم. ایا میتونم از لیزر با دستگاه الکساندر کندلا استفاده کنم. بعضی مواقع قرص کروتون نیزوپرد استفاده میکنم. و استفاده این قرص دائمی نیست برام. الان هم فعلا فقط 3 تا دونه دارم. ایا میتونم لیزر کنم یا اون ناحیه ای ک دونه داره رو فقط لیزر نکنم؟

  • 1399/11/08
    0 0

    سلام خسته نباشید من دوران بارداریم متوجه نودول هتروژن تیروئیدشدم الان سه ماهه زایمان کردم به نظر شما میتونم لیزرصورت انجام بدم

  • 1399/11/09
    0 0

    سلام وقت بخیر .من سرطان سینه داشتم .جراحی کردم و الان مدتی است در حال شیمی درمانی هستم .آیا میتونم حین شیمی درمانی ادامه لیزر پا را که قبلا در حال انجامش بودم ادامه بدم؟انجام همزمان شیمی درمانی و لیزر پا میتونه مشکلی به وجود بیاره؟

  • 1399/11/11
    0 0

    سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم لیزر برای افراد مبتلا به صرع مشکلی نداره؟

  • 1399/11/13
    0 0

    سلام خسته نباشید ببخشید من یک سالی هست که تیروئید گرفتم و موهای زائد خیلی در ناحیه صورت و گردن دراومده مشکلی نداره لیزر انجام بدم؟

  • 1399/11/13
    0 0

    سلام خسته نباشید.من ۲۰سالمه مشکلی هم ندارم.میخوام فقط پاهامو لیزر کنم ولی میترسم ضرر داشته باشه موهای نازک و سستی هم دارم؟ایا لیزر فقط پاها ضرر داره؟

  • 1399/11/14
    0 0

    سلام من بیماری پمفیگوس خاموش دارم و سه ساله که هیچ عارضه ای ندارم و هیچ دارویی هم مصرف نمیکنم ... میتونم الان لیزر انجام بدم ؟

  • 1399/11/17
    0 0

    سلام من تو دوران شیر دهی هستم میتونم لیزر کنم یا باید تا پایان شیردهی صبر کنم

  • 1399/11/18
    1 0

    سلام من یک سال نیم کلیه پیوند کردم میخواهم خط ریش خط گردن لیزر کنم اشکالی نداره

  • 1399/11/18
    0 0

    سلام من به تازگی آنژیوگرافی قلب انجام دادم و قرص آ اس آ مصرف میکنم آیا میتونم لیزرم رو ادامه بدم؟

  • 1399/11/22
    0 0

    من تومور گانگلیوم خوش خیم تو سرم دارم داروی والپروات استفاده میکنم انجام لیزر برا کل بدنم ضرر داره یا مشکلی ایجاد نمیکنه؟

  • 1399/11/22
    0 0

    سلام من بیماری لیکن پلان دارم البته دیگه در نمیارم مگر یکی دو تا و میخواستم موهای بدنم رو لیزر کنم بنظرتون این کار مناسب هست؟

  • 1399/11/25
    0 0

    سلام من بچه شیر میدم میتونم لیزر انجام بدم

  • 1399/12/02
    0 0

    ببخشید لیزر موهای زائد کل بدن برای کیست سینه ضرر داره؟؟

  • 1399/12/03
    1 0

    باسلام وخسته نباشید من ۷سال هست که دفع پروتئین دارم وداروهایی که مصرف کردم باعث رویش بیشتر موهای زائد شده ومن هنوز دارو مصرف میکنم ایا لیزر ضرری برای من دارد یا نه؟؟

  • 1399/12/03
    0 0

    سلام وقت بخیر من کیست تخمدان دارم اگ لیزر کنم ایرادی داره؟؟ 20سالمه

  • 1399/12/10
    1 1

    من یکهفته هست عمل لیزیک چشم انجام دادم لیزر صورت برام ضرر داره یا نه؟ممنون

  • 1399/12/10
    0 0

    سلام من چهارماه پیش توده درسینه داشتم خوش خیم عمل کردم الان لیزرکنم برام ضررندارد

    • 1402/03/20
      0 0

      عمل كردم وفقط قرص لتراكس ميخورم

  • 1399/12/13
    0 0

    سلام تقریبا 4 روزی هست که قسمت بیکینی من عفونت کرده و به مدت 4 روز هم هست دارم پماد و قرص استفاده میکنم، به نظر شما برای بیکینی لیزر ضرر داره؟

  • 1399/12/16
    0 0

    سلام.. من در دوران شیردهی هستم آیا لیزر برای کوچولوم مشکلی ایجاد میکنه؟

  • 1399/12/19
    0 0

    سلام خسته نباشید من کیست سینه دارم و ترشح سینه میتونم لیز انجام بدم ناحیه زیر بغلمو

  • 1399/12/20
    1 0

    سلام خسته نباشید بیماری برص داشتم و پنج سال پیش با منوبنزن سفید کردم ایا لیزر موهای زائد برای من خطرناکه ؟ میتونم انجام بدم ؟

  • 1399/12/20
    1 0

    سلام.لیزر باعث تحریک شدن توده های بیماری نوروفیبروماتوز میشه ؟؟؟؟که بزرگتر یا بیشتر بشن؟

  • 1399/12/24
    1 0

    سلام من جلسه دوم لیزرمه ۱۹ سالمه و من روی نافم خیلی حساسم به طوری که وقتی چیزی واردش میکنم رحممو حس میکنم و ایندفعه که لیزر داشتم وقتی دستگاه رو روی ناحیه ی نافم کشید درد خیلی شدیدی تو قسمت رحمم حس کردم که بعد چند دقیقه رفع شد آیا اتفاقی افتاده؟باید متوقف کنم؟

  • 1399/12/24
    1 0

    سلام من غده لنفاوي زير بغلم يه مدت خيلي بزرگ شد و و درد ميكرد الان فك ميكنم در حد چند ميليمتر باشه و درد نداره ، سونوگرافي هم كه كرده بودم گفتن طبيعيه، ميتونم ليزر مو زائد به خصوص زير بغل رو انجام بدم؟!

  • 1400/01/07
    0 0

    سلام من ۱۹ سالمه که بیماری ویتیلیگو دارم میخواستم ببینم لیزر ضرر نداره انجام بدم بیماریم پیشرفت نمیکنه البته من پوستم سبزه زیاد لکه ها معلوم نیست ممکنه این لکه ها ویتیلیگو نباشه.

  • 1400/01/08
    1 3

    سلام خسته نباشید. من ویتیلیگوداشتم وباپمادمنوبنزن کلاسفیدکردم.حالامیخام بدونم برای انجام لیزرپوستم دچارمشکل میشه یانه؟

  • 1400/01/15
    0 0

    من یک بار تبخال تناسلی داشتم فقط آیا قبل لیزر باید قرص مصرف کنم؟

  • 1400/01/15
    0 0

    سلام وقت بخیر من میخوام پشتمو لیزر کنم ،بخاطر کیست مویی که دارم و همزمان چند. رشته باهم سر دراوردن موها،و بخاطرش کلی هزینه کردم خیلی از دکتر ها میگفتن که کبدمه و مشکل کبدیم بر طرف شد تقریبا ولی بدتر شدم اما بهتر نه،خواستم بدونم برای کیست ها و جوش های زیر پوستی لیزر مفید هست یا نه؟!

  • 1400/01/17
    0 0

    سلام من ی وقتایی پشتم کهیر میزنه، میخواستم بدونم لیزر مشکلی ایجاد نمیکنه؟

  • 1400/01/25
    0 0

    سلام من نرمی استخوان دارم میخواستم بدونم لیزر کردن مشکلی ایجاد میکنه

  • 1400/01/25
    0 0

    سلام من تشنج دارم الان۱۰ساله دارو مصرف میکنم و تشنجم از بین رفته من میتونم لیزر کنم؟

  • 1400/01/25
    0 0

    لطفا سریع جواب بدید چون خیلی احتیاج دارم داروی لوبل مصرف میکنم چون تشنج داشتم ولی الان دیگ تشنج نمیکنم ایا میتونم لیزر کنم؟؟؟

  • 1400/01/27
    1 0

    سلام خسته نباشیدمن18سالمه بیماری پیسی دارم ولی پیشرفتی نداشته و خوب شده حدودا چند لکه باقی مونده میخواستم بدونم میتونستم لیزر انجام بدم؟

  • 1400/02/01
    1 0

    سلام من علائم تشنج دارم و سه سال قرص دپاکین کرونو 500 مصرف میکنم چ تحت درمانم به نظر شما لیزر من با این شرایط میتونم لیزر کنم ؟

  • 1400/02/08
    0 0

    سلام وقت بخیر من بیماری کولیت روده دارم میخوام لیزر انجام بدم مشکلی پیش نمیاد؟البته دارهای زیادی مصرف میکنم.مثل کورتن ‌‌‌

  • 1400/02/12
    1 0

    سلام من کیست سینه ریز دارم آیا میتونم لیزر زیربغل و اطراف نوک سینه انجام بدم

  • 1400/02/18
    0 0

    سلام من کرونا داشتم خوب شدم الان تقریبا 40 روزه میتونم برم لیزر؟!

  • 1400/02/18
    0 0

    من بخیه پروتز دارم لیزر مو ضرر نداره؟

  • 1400/02/21
    0 0

    سلام من یه مدت دارویه هورمون رشد مصرف کردم ضرر داره لیزر کنم؟

  • 1400/02/29
    0 0

    سلام من مشکل التهاب روده دارم و دارومزالازین مصرف میکنم یک جلسه لیزرفول بادی رفتم میخواستم ببینم مشکلی پیش میاد؟؟

  • 1400/03/02
    0 0

    سلام من کهیر پوستی دارم و قرص فکسوفنادین میخورم مشکلی داره لیزر کنم ؟؟؟

  • 1400/03/25
    0 0

    سلام من مبتلا ب سرطان دهان بودم ک جراحی کردم و ی دوره پرتو انجام دادم الان ۹ ماه از درمانم میگذره ارمایشات و ام ار ای نشون میده ک خوبم ایا میتونم پاهامو لیزر کنم قبل بیماریم ۵ جلسه رفتم الان میخواستم ببینم مشکلی نداره ادامشو برم؟!

  • 1400/03/26
    0 0

    سلام‌ببخشید من عمل هموروئید و فشر انجام دادم ۱۰ سال پیش و الان جلسه ۵ لیزر بیکینی انجام دادم آیا مشکلی دار

    • 1401/09/26
      0 0

      هموروئبد داخلی دارم لیزرانجام بدم

  • 1400/03/31
    0 0

    سلام من سرطان غده لنفاویی (توده تو گردنم ) داشتم الان میتونم لیزر رو انجام بدم

  • 1400/04/04
    0 0

    سلام،من تازه میخوام اقدام ب لیزرکنم ولی ب تازگی ب علت اضافه وزن سریع،دچار ترک پوستی در قسمتهای پایین تنه شدم خواستم ببینم میتونم لیزر انجام بدم چون خارش و سوزش دراین ناحیه ها رو دارم واینکه اصلا تو این ناحیه ها جواب خواهد داد یا باید فعلا صبر کنم ک حداقل سوزش وخارش ترک های پوستین رفع بشه

  • 1400/04/06
    0 1

    سلام ۳۵ سال دارم و۳ساله یائسگی زود رس پیدا کردم لیزر برام ضرر داره یا نه

  • 1400/04/11
    0 0

    سلام.من رو بازوهام پر از جوشه اگه برم لیزر ممکنه که این جوش و ها جای جوش‌ ها ک مونده خوب شه!؟

  • 1400/04/11
    0 0

    باسن و بدنم خیلی جوش میزنه آیا لیزر جای جوشم از بین میبره؟؟؟ایا پوست رو روشن تر میکنه یا تیره تر؟؟؟؟؟

  • 1400/04/11
    0 0

    سلام این درسته که میگن لیزر خیلی زرر داره بخاطر اینکه بعدها موها تویی بدن دور مویی رگو اینا میتابه ؟؟؟؟؟؟میشه لطف کنید ضرراشو فوایدشو بگید؟

  • 1400/04/12
    0 0

    من دچار بیماری لوپوس هستم دکترم اجازه داد که لیزرکنم ولی تو اینترنت خوندم که نور اون برا لوپوس بده حالا میشه راهنمایی کنید

  • 1400/04/13
    0 1

    سلام کسانی بواسیر دارن میتونن لیزر کنن؟

  • 1400/04/17
    0 0

    سلام من رنگ صورتم تیره شد چون هنگام لیزر تو افتابم میرفتم میخوام بدونم چه راهکاری هست که پوست صورتم برگرده

  • 1400/04/18
    0 0

    سلام من ۱۶سالمه میخوام کل بدنمو لیزر کنم ایا برا مردان ضرر دارد تا حدودی بیشتر نمیخوام فقط میخوام موهای بدنم تراکم و حجمشون کم بشه چکار کنم؟

  • 1400/04/20
    0 0

    سلام من روی شکمم برص داره ولی پیشرفتی هم نداشته توی این چند سال حالا میتونم خال صورتم رو لیزر کنم باعث نمیشه تو صورتم لک برص بزنه

  • 1400/04/24
    0 0

    سلام خسته نباشید من قسمت چپ زیر بغلم لکه پیسی داره از ۸ سالگی شد فقط اون ناحیه داره ایا مشکلی داره لیزر کنم

  • 1400/04/24
    0 0

    آیا لیزر کردن باسن برای کسانی که بواسیر عمل کردند و یا دارند ضرر ندارد؟

  • 1400/04/24
    0 0

    سلام ببخشید بدن من در حین لیزر بعضی از قسمت های بدنم میسوزه.. به نظر شما من باید چکار کنم که در حین لیزر نسوزم؟

  • 1400/04/26
    0 0

    وقت بخیر من قبلا جراحی ماستکتومی و خارج کردن عده های زیر بغل بعلت کنسر سینه داشتم و بعضی مواقع تورم و لنفودما دارم . ایا میتوانم زیر بغل و دستم را لیزر انجام بدهم ؟ سپاسگزارم از مشاوره و راهنمایی!

  • 1400/05/01
    0 0

    سلام میخواستم ببینم لیزر برای بیماری صرع ضرر دارد؟

  • 1400/05/07
    0 0

    من پیوند کبد شدم قرص مایفورتیک وپروگراف میخورم سرکوب کننده سیستمایمنی میتونم لیزر کنم

  • 1400/05/07
    0 0

    سلام من همسرم پیوند کبد شده قرص مایفورتیک و پروگراف میخوره سرکوب کننده سیستم ایمنی میتونه لیزر کنه

  • 1400/05/08
    0 0

    سلام ایا لیزر برای کسانی که باطری قلب دارند مضر است

  • 1400/05/13
    0 0

    آیا لیزر برای کسانی ک شنت گذاری مغذی کردن ضرر دارد؟؟؟؟

  • 1400/05/14
    0 0

    سلام عزیزم وقت بخیر من میخام لیزر انجام بدم تا یک ماه پیش هم استرس شدیدی داشتم دارو میخوردم اما الان خوب شدم آیا ضرر نداره

  • 1400/05/15
    0 0

    سلام من در قسمت کمرم جای عملم مونده و دور جای عملم موی زائد داره اشکالی که نداره لیرز کنم؟ ۱۴ سال پیش عمل کردم کمرمو

  • 1400/05/20
    0 0

    سلام من عصب سیاتیک دارم لیزر ضرر داره

  • 1400/05/23
    0 0

    سلام،بنده هردو سینم دارای فیبروکیستیک هست، لیزر زیربغل انجام بدم یا نه؟؟

  • 1400/05/24
    0 0

    سلام من دو روز مونده به نوبت لیزرم پریود شدم مشکلی پیش میاد که دو شب قرص ضد بارداری مصرف کنم با توجه به این این دارو جزو داروهای حساس به نوره

  • 1400/05/27
    0 1

    سلام خسته نباشید من از کرم منوبنزن استفاده میکنم طبق نظر پزشک ایا میتونم از لیزر استفاده کنم یا نه؟

  • 1400/06/02
    0 0

    سلام من مشکل صرع دارم میتونم لیزر انجام بدم یا ضرر داره؟

  • 1400/06/02
    0 0

    سلام. من حدود دو روز هست که متوجه شدم دچار روماتیسم شدم با توجه به مصرف داروهای این بیماری و به خصوص داروی سولفاسالازین ایا می توانم به دوره های درمان لیزر ادامه بدهم حدود 7 جلسه تمام بدن رفتم. لطفا راهنمایی کنید

  • 1400/06/26
    0 0

    سلام یکی از دوستان من بیماریه تشنجی داره واسش سوال پیش اومده آیا ضرر داره که لیزر کنه یا ن؟ممنون میشم جواب بدین😊

  • 1400/06/26
    0 0

    سلام یکی از آشناهانون بیماریه تشنجی داره آیا میشه از لیزر استفاده کرد؟

  • 1400/07/03
    0 0

    من فشار خون دارم با دارو کنترل میشه آیا لیزر فشار و بالا میبره ممنون

  • 1400/07/14
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من نوروفیبروماتوز نوع یک دارم، و لکه های قهوه ای کوچولو در بعضی قسمت های صورتم هست، آیا لیزر موهای زائد صورتم باعث میشه که این لکه ها بیشتر بشه؟ یا تومور ایجاد کنه؟

  • 1400/08/13
    0 0

    سلام من التهاب چشمی دارم لیزر صورت مشکلی ایجاد نمیکنه

  • 1400/08/16
    0 0

    سلام برای کسی که بیماری هموروئید داره مشکلی نداره؟

  • 1400/08/17
    1 0

    سلام ،من یک سال پیش عمل آرتیزان(لنز دائمی چشمی) انجام دادم ،میخواستم بدونم الان میتونم لیزر موهای زائد صورت انجام بدم،حرارت واشعه مشکلی برا لنز ایجاد نمیکنه ؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید

  • 1400/09/18
    0 0

    خسته نباشید کسی که پیوند کلیه شده باشه میتونه لیزر موهای زائد انجام بده .

  • 1400/09/18
    0 0

    سلام من ده جلسه لیزر انجام دادم ناحیه بیکینی زیر بغل پا ناف دو هفتس ک تصادف کردم توی پاهام پلاتین گذاشتن آیا میتونم بقیه ناحیه رو لیزر کنم جز پاهام ک پلاتین داره؟

  • 1400/10/14
    0 0

    سلام من ۴۵روز پیش عمل باز کلیه کردم ؛آیا میتونم لیزر کردن موی تمام بدنم رو انجام بدم ؟

  • 1400/10/15
    0 0

    سلام ببخشید من بواسیر دارم و میخام لیزر انجام بدم هم خجالت میکشم ازینکه یچیز سفید از باسنم معلومه هم میترسم ضرر داشته باشه میشه راهنماییم کنید و اینکه ب نظرتون بواسیر خجالت اوره یا خیلیا مراجعه میکنن با این مشکل؟

  • 1400/10/23
    0 1

    سلام من بیماری لوپوس دارم.میتونم لیزر موهای زائد انجام بدم؟

  • 1400/11/09
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من ۱۷ سالمه بعد میخاستم لیزر انجام بدم کل بدنم رو آیا راسته ک میگن ناباروری میارع

  • 1400/11/13
    0 0

    سلام. من قرص لوبل levebel 500 مصرف میکنم هر روز یکی. فقط یک بار دو سال قبل تشنج کرده بودم و الان خوبم. فقط قرص میخورم. برای لیزر از ران به پایین مشکلی که ایجاد نمیکنه؟

  • 1400/11/25
    0 0

    سلام من باید عمل پیوند کلیه انجام بدم بعدش میتونم لیزر انجام بدم؟

  • 1400/11/27
    0 0

    سلام من پیوند کبد کردم میتونم لیزر انجام بدم؟

  • 1400/11/30
    0 0

    سلام وقت بخیر من به دکتر مراجعه کردم و دکتر گفت که مشکل نرمی دریچه قلب داری ولی زیاد جدی نیست و ۲۰ درصد از مردم این مشکل رو دارند آیا لیزر موهای زائد برای من مشکل ساز میشه و اگه میشه برای کدوم قسمت های بدن؟

  • 1400/12/16
    0 0

    سلام من سندروم مثانه دردناک دارم یا همون سیستیت بینابینی، میخواستم بدونم لیزر بکینی تاثیر منفی داره یا ن؟و امکانش هس سندرومم تحریک بشه یا ن؟

  • 1400/12/25
    0 0

    سلام ببخشید من صرع دارم و از داروهای جلوگیری کننده از صرع استفاده میکنم آیا میتوانم صورتم را لیزر کنم. سپاسگزارم

  • 1400/12/26
    0 0

    من برای دومین بارسوال می کنم آیالیزرکنم مشکل داردچون بیماری صرع دارم

  • 1401/01/20
    1 0

    سلام‌ من وینیلیگو داشتم یکدست سفید کردم اگه لیزر موهای زائد انجام بدم مشکلی پیش نمیاد واسه پوستم؟مثلا اینکه دوباره پوست خودم برگرده؟؟

  • 1401/01/25
    0 0

    سلام ببخشید من لیزر کل بدن انجام دادم بعد لیزر بدنم حالت خستگی شدید حالت خواب آلودگی و حالت بی حسی دست بدنم شدم بیماری خواص ندارم که اینجوری میشم

  • 1401/01/28
    0 0

    سلام من چند سال پیش تشنج کردم و در حال حاضر تحت نظر و قرص مصرف میکنم میخواستم بدونم که برای لیزر موهای ساق پا تا ران پا مسکلی نیست که من برم؟!

  • 1401/01/29
    0 0

    من لیزر انجام دادم و فردا میخوام امپول hcgبزنم مشکلی؟

  • 1401/01/29
    0 0

    من مبتلا به گال شدم لیزر کمکی میکنه

  • 1401/01/30
    0 0

    سلام من سه سال پیش عمل هیسترکتومی داشتم می خوام بدونم الان لیزر بیکینی برای من ضرر نداره ؟

  • 1401/02/02
    0 0

    سلام ،من ۲سال پیش دونه های قرمز زدم که پزشک گفت واسکولیت هستش ولی کورتون مصرف کردم و الان از بین رفته لیزر میتونه ضرر داشته باشه واسم؟؟؟ممنون میشم راهنمایبم کنید

  • 1401/02/07
    0 0

    سلام من داخل کمرم پلاتین چ پیچ مهره است لیزر برام مشکل داره یا فقط ناحیه کمر رو لیزر نکنم؟

  • 1401/02/16
    0 0

    سلام. برا کسایی که توی خانوادشون سابقه بیماری پوستی هست ایا لیزر ضرر داره یا نه

  • 1401/02/23
    0 0

    سلام ۳۶ ساله هستم من سه جلسه رفتم لیزر والان حدود یک ماه هست که عمل رباط صلیبی کردم .میخواستم بدونم میتونم جلسات رو ادامه بدم به خاطر پروتز زانو مشکلی نداره؟

  • 1401/02/25
    0 0

    سلام ۳۲ ساله هستم گردنم توده داره غده چربی دارم می تونم لیزر انجام بدم

  • 1401/02/31
    0 0

    سلام. من مامانم الکترولیز انجام داده واسه صورتش الان بعضی از موها رشد کرده میتونه الان لیزر بکنه؟

  • 1401/03/01
    0 0

    سلام من كمرمو عمل كردم و پلاتين گذاشتم ليزر كمر ضرر داره واسم؟؟؟

  • 1401/03/07
    0 0

    سلام من پیوند کلیه شدم سال ۹۵آیا میتونم دارو میخورم آیا میتونم لیزر کنم

  • 1401/03/07
    0 0

    سلام خسته نباشید من سرم لنفوم داشتم با شیمی درمانی و پرتو درمانی درمان شدم الان دو ساله میتونم لیزر کنم زیر بغلم و بیکینی رو

  • 1401/03/22
    0 0

    سلام من چندین سال توده در سینه دارم البته خوش خیم بهر حال میخواستم بپرسم لیزر زیر بغل ضرری نداره

  • 1401/03/26
    0 0

    من بخاطر نواربهداشتی حساسیت گرفتم و قرمز وخارش دارم دو روز دیگم نوبت لیزر دارم برم بااین اوصاف یا نه؟؟

  • 1401/03/30
    0 0

    من چند وقتی هست عفونت دارم قرص استفاده میکنم برم لیزر ایراد داره یانه آیا لیزر نازایی میاره

  • 1401/03/31
    0 0

    سلام من تشنج کردم لیزر برام ضررداره

  • 1401/04/05
    0 0

    من قبلا تشنج داشتم مشکلی داره آیا الان ۲۰ سالم هس خیلی وقته ک تشنجی نداشاتم

  • 1401/04/05
    0 0

    سلام آیا لیزر بکینی میتونه باعث ایجاد عفونت یا تشدید اون بشه؟استفاده زینک بعد از لیزر چطور میتونه عفونت بهوجود بیاره؟

  • 1401/04/06
    0 0

    سلام من لکه های فیبروماتوز دارم اگه لیزر انجام بدم زیاد میشه

  • 1401/04/07
    0 0

    سلام من چندین ساله غده چربی تو پایین صورتم ومیست سینه دارم .چند روز پیش لیزر دست و پا چونه انجام دادم..ولی استرس گرفتم نکنه برای غده چربی وکیستم داشته باشه.

  • 1401/05/09
    1 0

    سلام من بیماری ویتیلیگودارم ایا لیرز برام ضرر داره؟؟

  • 1401/05/14
    0 0

    جایی که پلاتین داشته باشه رو میشه لیزر کرد؟

  • 1401/05/22
    0 0

    باسلام واحترام من یکسال هست که پیوند کلیه شدم میتونم لیزر موهای زائد انجام بدم سپاسگزارم

  • 1401/06/01
    0 0

    ببخشید من پسوریازیس دارم. میخاستم موهای صورتمو لیزر کنم و هیچ عارضه ای روی صورتم از پسوریازیس نیست ..ممکنه با لیزر بدنم واکنش نشون بده و صورتم هم دچار مشکل بشه؟

  • 1401/06/26
    0 0

    سلام من ریمان کردم پوسم تیره شده میتونم لیزر. کنم

  • 1401/06/30
    0 0

    سلام ببخشید من تو یکی از سینه هام فیبروادندوم دارم بنظرتون لیزر زیر بغل انجام بدم ؟

  • 1401/07/07
    0 1

    سلام من بیماری پیسی یا ویتیلگو دارم میشه از لیزر استفاده کنم..لطفا راهنماییم کنین

  • 1401/07/09
    0 0

    سلام.من نه سال پیش سزارین کردم آیا لیزر روی خط بخیه ضرر داره.بخیه ها هم جذبی هست.

  • 1401/07/22
    0 0

    سلام خسته نباشید من بیماری پیسی دارم اما توی همین یک سال اخیر پیشرفت زیادی نداشته(در حد همون چند لکه باقی مونده ) میتونم لیزر انجام بدم ؟!

  • 1401/08/04
    0 0

    سابقه کنسرسینه دارم 6سال پیش سیته راستمو تخلیه کردن شیمی درمانی ورادیوتراپی هم شدم.مقداری لنف هم برداشتن. لیزرموی زیربغل مشکلی داره؟

  • 1401/08/10
    0 0

    سلام من صرع دارم ولی کنترل شده است لیزر موهای زائد ضرر داره یا نه

  • 1401/08/15
    0 0

    سلام من دوجلسه لیزر رفتم بعد تبخال تناسلی زدم دیگه نرفتم حالا درمان شدم میترسم برم و اینکه الان موهای زاعد زیربغل بیکینیم چندین برابر شده که شیوه کردنش عذاب میده وزخم میشه میشه لطف کنید راهنماییم کنید که چیکار کنم

  • 1401/08/17
    0 0

    سلام من قرص اعصاب میخورم ولبان ۷۵ برا حمله پانیک که ۲سال پیش بهم دست داده بود آیا لیزر برام ضرر داره

  • 1401/08/19
    0 0

    سلام من عمل هیسترکتومی و اوروکتومی انجام دادم اندومتریوز دارم و قرص هورمونی وروجست استفاده میکنم میتونم لیزر انجام بدم؟

  • 1401/08/22
    0 0

    سلام من چشمم از نظر شبکه ای مشکل داره و ارثی هست میخواستم بدونم لیزر موهای صورت برای چشم من مشکل جدی تر ایجاد مکند یا خیر؟

  • 1401/09/20
    0 0

    سلام من ۳ سال پیش لنفوم هوچکین داشتم هم شیمی درمانی و هم رادیو تراپی شدم کامل درمان شدم میخاستم بدونم میتونم لیزر صورت انجام بدم دکترم گفته مشکلی نداره به نظر شما میتونم یانه ممنون میشم راهنماییم کنید.

  • 1401/09/27
    0 0

    سلام من کیست ساده سینه ام دارم میتونم لیزر انجام بدم؟؟؟

  • 1401/09/30
    0 0

    باسلام من دیروزبعدازاولین جلسه لیزرناحیه لب وچانه وگردن که داشتم تپش قلب شدیدودرددرناحیه قفسه وبازو نمیدانم ازتهس واسترس بودیاازعوارض

  • 1401/10/17
    0 0

    سلام خسته نباشید من دیابت دارم 19سالمه و میخواستم لیزر کنم موردی نداره حساسیت و تبخال هیچی هم ندارم

  • 1401/11/01
    0 0

    سلام من همورویید پیشرفته دارم و قسمتی از آن بیرون زده آیا میتونم لیزر برای موهای زائد مقعد انجام بدم؟

  • 1401/11/08
    1 0

    سلام دخترم دندوناشو ارتودنسی انجام داده خواستم بدونم واسه پشت لب ایزر ضررنداره ممنونم

  • 1401/11/30
    0 0

    سلام من غلظت خون دارم اگر لیزر مو زائد انجام دهم مشکلی ایجاد نمیکنه البته خون دادم ولی دارویی استفاده نمیکنم

  • 1401/12/12
    0 0

    با سلام ، روی قسمتی از پا در اثر ضربه ، کوفتگی و خون مردگی دارم آیا لیزر آن قسمت ضرب دیده ضرر دارد یا نه

  • 1401/12/15
    0 0

    سلام من جلسه هفتم برا لیزر صورت میرم اما به جای این که موها از بین برن بیشتر و ضمخت تر شدن چکار باید بکنن

  • 1402/01/24
    0 0

    سلام من قرص اعصاب اس سیتا لوپرام ونورتریپتیلین میخورم برای انجام لیزر با دستگاه کندلا ممکن دچار مشکل بشم یانه ؟

  • 1402/02/04
    0 0

    سلام من لازک انجان دادم دوماه هست اشکالی نداره اشعه لیز برای چشمم البته عینک بهم میدن اونو بزنم یا عینک خودمو هین لیزر؟

  • 1402/02/05
    0 0

    سلام من ی زائده گوشتی شقاق روی مقعدم دارم .با این حال میتونم موای زائد خط باسنمو لیزر کنم یا مشکل داره؟

  • 1402/02/11
    0 0

    سلام من میخواستم لیزر موه برم یه نفر بهم گفت من رفتم پیس‌ شدم میترسم برم آیا راسته

  • 1402/04/22
    0 0

    سلام من نوار گوش دادم دکتر گقتن که چسبندگی استخوانچه دارید میخواستم صورتم رو لیزر کنم ایا ضرر داره یا نه

  • 1402/04/26
    0 0

    سلام من روماتیسم مفصلی دارم. آیا لیزر برای من ضرر داره؟

  • 1402/06/24
    0 0

    سلام من در سینه هام کیست ریز خوش خیم دارم یعنی در حال تشکیل هستن هنوز تبدیل به کیست نشده آیا میتونم زیر بغل و روی سینه هامو لیزر کنم مشکلی نداره

  • 1402/06/27
    0 0

    سلام من روی پاهام واریس عنکبوتی دارم لیزر برام ضرر نداره

  • 1402/07/30
    0 0

    سلام خسته نباشید آیا لیزر برای افراد تشنجی ضرر دارد ؟

  • 1402/10/19
    0 0

    سلام وقتتون بخیر بدن من پیسی اگر بدنم لیز میکنم چه ضرری دارد

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید