سوختگی ناشی از لیزر موهای زائد

تاریخ انتشار - ۸ آبان ۱۳۹۸

تعداد افرادی که برای حذف موهای زائد از لیزر کندلا الکس استفاده می کنند؛ رو به افزایش است و متاسفانه تعداد کمی از آنها از سوختگی های شدید ناشی از لیزر مو که نه تنها دردناک است بلکه جای زخم دائمی بر جای می گذارد؛ رنج می برند.
اصلی ترین دلیل سوختگی ناشی از لیزر مو مراجعه به تکنسین بی تجربه در سالن های آرایشی و زیبایی و آرایشگاه هایی است که بدون گذراندن دوره های مخصوص برای کار با لیزر کندلا الکس اقدام به لیزر مو می کنند. در صورتی که شما نیز گول تبلیغات با هزینه پایین سالن های آرایشی را خورده اید و پوستتان دچار سوختگی شده است باید از آنها بخواهید که به طور رایگان، پوست سوخته شده را لیزر کنند تا سوختگی بهبود یابد و اثر زخم ناشی از آن از بین برود.
اگر میخواهید در خصوص سوختگی ناشی از لیزر مو اطلاعات بیشتری کسب کنید؛ ما در ادامه علائم سوختگی، دلایل آن و نحوه درمان و مراقبت از آن توضیحات بیشتری داده‌ایم:
با توجه به اینکه تعداد زنان و مردانی که حذف موهای زائد با روش لیزر مو را انتخاب می کنند؛ گسترش بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده، تعداد آسیب‌هایی مانند سوختگی نیز در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است. دلیل آن نیز می تواند مراجعه به سالنها و آرایشگاه هایی باشد که خدمات لیزر مو را توسط افراد بی تجربه انجام می دهند.
اگر به یک کلینیک تخصصی و حرفه ای مراجعه کنید احتمال ایجاد سوختگی ناشی از لیزر مو به صفر می رسد. تکنسین‌های با تجربه و آموزش دیده، تنظیمات لیزر کندلا الکس را متناسب با پوست و موی هر شخص تعیین کرده و درمان را طبق دستورالعملهای استاندارد انجام می دهد.
به طور خلاصه میتوان گفت بهتر است لیزر موهای زائد را در سالن های آرایشی حتی در صورتی که نرخ آنها ارزان تر از کلینیک های تخصصی باشد؛ انجام ندهید. چون در این صورت خودتان را در معرض خطر سوختگی ناشی از لیزر مو قرار می دهید. حتی انجام لیزر مو در خانه با استفاده از دستگاه های لیزر موی خانگی، شما را در معرض ریسک سوختگی جزئی و شدید قرار می دهد.
چون لیزر موهای زائد نه تنها به علت اینکه پوستی لطیف و نرم را را به شما هدیه می دهد؛ محبوبیت پیدا کرده بلکه چون از رشد مجدد موهای زائد تقریبا به طور دائمی جلوگیری می کند؛ استقبال گسترده ای از آن شده است.
چنانچه در اثر خطای تکنسین لیزر دچار سوختگی شدید حتماً باید مراقبت ها و احتیاط های لازم را پیش از ادامه جلسات لیزر مو رعایت کنی.د سوختگی شدید یا جزئی در اثر لیزر مو اصلا طبیعی نیست و در صورتی که چنین عارضه ای را مشاهده کردید می توانید از تکنسین لیزر شکایت کنید و غرامت درمان سوختگی خود را دریافت نمایید.

اصلی ترین دلایل  سوختگی ناشی از لیزر موهای زائد

مراجعه به تکنسین های لیزر‌موی بی تجربه و بی صلاحیت
نمی‌توان گفت که فرایند لیزر مو کاملا بدون خطر و بدون عوارض جانبی است. اما همانطور که پیش از این اشاره شد در صورتی که حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت توسط تکنسین های بی تجربه و غیر متخصص انجام گیرد احتمال سوختگی های شدید و یا جزئی ناشی از لیزر مو وجود خواهد داشت. عوارض جانبی لیزر مو شامل التهاب و قرمزی، درد و ناراحتی یا حتی ایجاد لکه هایی روی پوست است که کاملا موقتی و طبیعی هستند و حتی در کلینیکهای تخصصی و با بهترین دستگاه ها نیز این عوارض جانبی تا حدودی مشاهده می شوند. اما نکته اینجاست که بروز سوختگی یا باقی ماندن اثر سوختگی روی پوست به هیچ وجه از عوارض جانبی طبیعی لیزرمو نمی باشد.
انتخاب دستگاه نامناسب لیزر مو بر اساس پوست و موی بیمار
پیش از شروع جلسات لیزر، متخصص ابتدا نوع پوست، رنگ پوست و رنگ موی شما را بررسی کرده و لیزر مطابق با آن را انتخاب می کند. درصورتیکه دستگاه لیزر موی نامناسبی برای بیمار انتخاب شود؛ امکان بروز سوختگی های شدید روی پوست وجود دارد. 
عدم مراقبت از پوست بعد از لیزر موهای زائد
در صورتیکه توصیه هایی متخصص لیزر در خصوص قرار نگرفتن زیر نور آفتاب یا استفاده از کرم های مرطوب کننده پس از جلسه لیزر را رعایت نکنید احتمال بروز سوختگی درجه یک روی پوست لیزر شده وجود خواهد داشت.
استفاده از حرارت بیش از حد حین حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکس
برخی از افرادی که دوره لیزرشان را مطابق با برنامه زمان بندی شده به پایان نرسانده اند؛ بعد از چند ماه مجددا برای پیگیری جلسات لیزر به کلینیک مراجعه می کنند و درخواست می نمایند که لیزر مو با حرارت بسیار بالا برای آنها انجام شود تا هم هزینه کمتری داشته باشد و هم زودتر به نتیجه برسند. ولی این مسئله باعث سوختگی های شدید و ایجاد مشکلات متعاقب آن میشود.

علائم سوختگی درجه یک ناشی از لیزر مو چیست؟

علائم سوختگی درجه یک ناشی از لیزر مو به راحتی قابل تشخیص است چون شامل تورم بیش از حد در ناحیه لیزر شده همراه با درد در آن ناحیه می شود. در صورتی که لایه ای از پوست شما چند ساعت یا یک روز بعد از انجام لیزر مو برداشته شد حتما دچار سوختگی درجه یک شده اید.
به سوختگی درجه یک، سوختگی سوپرفیشال نیز می گویند که می تواند تاثیر منفی روی لایه‌های بالایی پوست شما پس از فرآیند لیزر موهای زائد داشته باشد. در صورتی که سوختگی در ناحیه وسیعی از بدن شما اتفاق بیفتد و درد زیادی داشته باشید باید بلافاصله داروهای مناسب مصرف کنید تا سوختگی شما بهبود یافته و درد تسکین پیدا کند.

علائم سوختگی شدید ناشی از لیزر موهای زائد چیست؟

تورم شدید
قرمز شدن پوست
داغ شدن بیش از حد پوست هنگام لیزر مو و خنک نشدن آن
مشاهده تغییر رنگ پوست
باز هم تاکید می کنیم زمانی که فرآیند لیزر مو با دستگاه کندلا الکس توسط تکنسین حرفه ای و با تجربه انجام گیرد به هیچ عنوان سوختگی توسط بیمار تجربه نخواهد شد و بیمار فقط عوارض جانبی موقتی شامل التهاب، سوزش و تورم خفیف را تجربه خواهد کرد که پس از چند ساعت خود به خود از بین می رود.

در صورتی که دچار سوختگی ناشی از لیزر مو شدم چه کاری باید انجام دهم؟

ابتدا توجه به این نکته مهم است که بروز علائم سوختگی ممکن است حدوداً یک ساعت پس از پایان جلسه لیزر مو خود را نشان دهد. در این زمان احتمالا شما سالن آرایشی را ترک کرده و به خانه برگشته اید. بنابراین در صورتی که پوست شما بیش از حد قرمز شد و علائم سوختگی روی آن مشاهده کردید حتماً با تکنسینی که لیزر مو را انجام داده تماس بگیرید و از او بخواهید که داروهای مناسب برای ریکاوری و بهبود سوختگی ناشی از لیزر را برای شما تجویز کند.
در صورتی که پس از حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکس دچار سوختگی شدید؛ حتماً باید سالن آرایشی را از آسیب دیدگی خود باخبر کرده و به نزدیکترین محل درمانی مراجعه کنید و بدون تاخیر زیادی شروع به درمان آن نمایید. در صورتی که تکنسین لیزر از شما خواست که به سالن برگردید؛ دستورالعمل هایی برای بهبود ناحیه سوخته شده به شما خواهد داد. اما بهتر است با یک متخصص پوست و مو نیز مشورت کنید.

چطور باید از سوختگی ناشی از لیزر مو جلوگیری کرد؟

یکی از مهمترین عواملی که ریسک سوختگی ناشی از لیزر مو را کاهش می دهد مراجعه به کلینیک تخصصی لیزر مو با تجربه و حرفه ای است که فرایند ایمن و مطمئن را با تکنسین های آموزش دیده به شما ارائه می دهد.
از دیگر راهکارهای جلوگیری از از سوختن پوست حین لیزر موهای زائد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. مطمئن شوید که دستگاه لیزر مورد استفاده مجوزها و تاییدیه های لازم را دارد و به خوبی سرویس شده است.
2. مطمئن شوید که دستگاه لیزر مورد استفاده با نوع پوست، رنگ پوست و رنگ موی شما مطابقت دارد. توجه داشته باشید که لیزر کندلا الکس برای پوست های روشن و لیزر کندلا یگ برای پوست های بسیار تیره باید مورد استفاده قرار گیرد.
3. مدرک تکنسین لیزر را بررسی کنید و مطمئن شوید آموزش های لازم را در خصوص استفاده از لیزر کندلا الکس دیده است.

آیا اثر سوختگی ناشی از لیزر مو روی پوست باقی می ماند؟

سوختگی های ناشی از لیزر مو شدید هستند و اثر آنها روی پوست در صورتی که به درستی از آن مراقبت نشود؛ باقی می ماند. در هر صورت باقی ماندن جای سوختگی روی پوست بستگی به شدت آسیب دیدگی و نحوه مراقبت از آن دارد. بنابراین بهتر است تا زمانی که جای سوختگی ناشی از لیزر موها کاملا بهبود یابد؛ توصیه های دارویی متخصص را دقیقا رعایت کنید. 

بهترین روش درمان سوختگی ناشی از لیزر موهای زائد چیست؟

بهبود سوختگی درجه یک ناشی از لیزر مو حدود سه تا ۲۰ روز زمان می‌برد که بستگی به ناحیه ای از پوست که سوخته شده دارد. در صورتی که هرگونه علامتی مبنی بر عفونت و تورم را مشاهده کردید؛ حتما باید به متخصص پوست مراجعه کنید تا نوع سوختگی شما را تشخیص داده و داروهای متناسب با آن را تجویز کند.
درمان سوختگی ناشی از لیزر موهای زائد بستگی به شدت آن و میزان پوستی که دچار سوختگی شده دارد. متخصص پوست و مو با تشخیص علائم سوختگی می تواند بهترین درمان را به شما پیشنهاد دهد تا پوست ناحیه لیزر شده را خنک کنید تا به سرعت درمان شود.
اگر سوختگی ناشی از لیزر موهای زائد بسیار خفیف باشد می توانید با رعایت نکات زیر به بهبود سریعتر آن با درمان های خانگی کمک کنید:
ناحیه از پوست را که دچار سوختگی شده را در سریعترین زمان ممکن خنک کنید.
اگر در خانه هستید چند تکه یخ را داخل حوله بپیچید روی ناحیه ای که دچار سوختگی شده قرار دهید. در صورتی که حوله خیس شد هر چند دقیقه یک بار آن را تعویض کنید.
با مشاهده تاول ها نیز باید آنها را خنک کنید و حوله سرد دیگری روی آن قرار دهید.
هرگز نباید یخ را به طور مستقیم روی پوستی که دچار سوختگی شده قرار دهید.
هرگز بیش از ۱۰ دقیقه حوله حاوی یخ را روی ناحیه سوخته شده قرار ندهید. بعد از هر 10 دقیقه باید کیسه یخ را بردارید و چند دقیقه به پوست خود استراحت دهید.
از روغن های چرب روی پوست ناحیه ای که سوخته شده استفاده نکنید. زمانی که پوست شما شروع به بهبود کرد احتمالاً متخصص کرم های مناسب را برای شما تجویز کند که روی آن بمالید.
هرگز تاول های ناشی از سوختگی لیزر مو را نترکانید چون موجب عفونی شدن زخم و باقی ماندن جای آن می شود.
اگر سوختگی شدید باشد احتمالاً مجبورید از گازهای استریل برای پانسمان آن استفاده کنید اما دقت کنید که بانداژها خیلی سفت بسته نشود.
با تجویز پزشک از کرم های آنتی بیوتیک و هیدروکورتیزون روی ناحیه سوخته شده اعمال کنید.
در صورت مشاهده هر گونه عفونت روی پوستتان به متخصص پوست و مو مراجعه کنید.

عوارض جانبی ناشی از سوختگی پوست در اثر لیزر موهای زائد چیست؟

همانطور که پیش از این اشاره کردیم حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت در صورتی که توسط متخصص حرفه ای و با تجربه انجام بگیرد کاملاً ایمن است و هیچ گونه عارضه جانبی بلند مدتی مانند سوختگی یا اثر زخم نخواهد داشت. اما در صورتی که در اثر خطای تکنسین پوست شما دچار سوختگی ناشی از لیزر مو شود احتمالا عوارض جانبی زیر را مشاهده خواهید کرد که برخی از آنها ممکن است به طور دائمی روی پوست شما باقی می ماند:
قرمزی
تورم 
التهاب
تغییر در رنگدانه‌ها
تغییر در بافت پوست
اکثر اوقات این علائم و عوارض جانبی موقتی هستند و طی چند ساعت یا چند روز از بین خواهند رفت اما در صورتی که علائم حداکثر پس از یک هفته همچنان باقی ماند حتماً باید به متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا علت آن را تشخیص داده و در صورتی که دچار سوختگی شده باشید؛ اقدامات لازم را در خصوص درمان آن انجام دهد.


مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1398/10/21
    7 4

    سلام یک هفته است که لیزر کردم وجای زخم بیکینی هستش وسوزش بسیار دارد نمیدونم چکار کنم

    • 1398/10/25
      1 0

      سلام. خوب احتمالا کمی التهاب دارین با گذشت زمان بهتر میشه اگه تونستین پماد سیکالفیت تهیه کنین بهترین برند این پماد اون هست

    • 1400/01/06
      1 1

      دو ماه است زخم دارم انواع ترمیم کننده امتحان کردم مو در میاد باز همون اش و همون کاسه

    • 1400/10/25
      1 0

      من اپراتور دستگاه الیت پلاسم جدیدترین دستگاه لیزر ..اگر جلسات بانظم نباشه و وقفه بیفته قطعا رویش داره طی طول درمان به هیچ وجه ازژیلت برای شیو استفاده نشه فقط موبر

    • 1402/06/11
      1 0

      سلام. دوروز پیش صورتمو لیزر کردم واسه موهای زاید. اما طرف دستگاه رو روی لبم گذاشت وقسمت بالای لبم بد جور سوخته و تاول زده. میتونم ازشذشکایت کنم

  • 1398/10/26
    16 5

    بیکینی رو انجام دادم سریع بعد لیزر خیلی ورم و سوزش داشتم پماد زینک زدم حالا لک های سیاه افتاده این لکه هادرمان میشن؟ چکار کنم زنگ زدم مطب تا شنبه تعطیله

    • 1398/10/29
      2 0

      سلام بله طبیعیه نگران نباشین پماد سیکالفیت مارک اون رو استفاده کنین

    • 1400/01/22
      2 0

      این پماد سیکالفیت که پیشنهاد میدید خیلی گرونه :/

    • 1401/04/02
      2 0

      سلام هزینه این کرم الانه ۵۰۰ تومن هستش اما میتونید از کرم ان ان روزی ۲ بار و کرم ریکاو روزی ۳ بار استفاده کنید . اصلا هم لباس زیر و شلوار نپوشید . به مرور جای زخمت خوب میشه اثری ازش نمیمونه . هزینه هر دو پماد ۵۰ تومن میشه

  • 1398/10/29
    1 3

    من حدود یک ماه ساق پامو با لیزر کندلا لیزر کردم و سوختم که رو پام لک سفید ایجاد شد آیا این لک ها میرن

    • 1398/10/30
      1 0

      بله میرن مشکلی نیست میتونین از پماد سیکالفیت مارک اون هم استفاده کنین

  • 1398/11/04
    3 0

    سلام من صورتم رو لیزر کردم و گوشه لبم سوخت حالا یک ماهه جاش سیاه شده از چ پمادی میتونم استفاده کنم ک جاش نمونه

    • 1398/11/05
      1 0

      سلام پماد سیکالفیت برند اون

    • 1401/05/09
      1 0

      سلام عزیزم شما چکار کردی برای منم دقیقا کنار لبم سوخته

  • 1398/11/04
    5 4

    باسلام وخسته نباشید من سه روز برای لک صورتم ک به دوتا دونه بود خیلی کوچیک لیزر کیوسی انجام دادم ک زخم شده حالا نگرانم ک لک بشه

    • 1398/11/05
      1 0

      بله گاهی این مشکل با لیزر کیوسی وجود داره از پماد سیکالفیت برند اون استفاده کنین

  • 1398/11/05
    1 0

    سلام من دوماه پيش ليزر كندلا انجام دادم روي ساق پام جاهاي ليزر مونده و قهوه اي شده الان جلسه دومم رفتم اما اصلا جاش نرفته ميترسم اين لك ها بمونه چي كار بايد كنم؟

    • 1398/11/13
      1 0

      پوست شما حساس است از پماد ترمیم کننده ی سیکالفیت(cicalfate) برند اون(Avene) استفاده کنید و تا جای لک از بین نرفته لیزر نکنید.

    • 1399/11/05
      2 0

      قیمت این پماد پیشنهادی سیفالکیت بیش از پانصد هزار تومان هست. لطفا روش ارزان تری را پیشنهاد بدهید

    • 1400/12/28
      1 0

      سلام پماد آلفا هم خیلی خوبه

  • 1398/11/07
    5 2

    سلام من حدود دو هفته پیش ساق پام رو با کندولا لیزر کردم بعد لیزر خارش شدید داشتم و الانم ساق پام پر از لک شده نگرام ک این لک ها میرن یا باید چکار کنم؟

    • 1398/11/13
      1 0

      سلام از پماد ترمیم کننده ی سیکالفیت (cicalfate) برند اون (Avene) استفاده کنید و تا وقتی پوست بهبودی کامل پیدا نکرده لیزر نکنید.

    • 1399/06/21
      1 0

      منم همین مشکل داشتم ، درمانی پیداذکردید برای لک ها ؟

    • 1401/06/23
      1 0

      مگه سیکالفیت برا لک تاثیر داره اخه؟؟اونکه فقط بعنوان ترمیم کننده زخم در روزای اوله دیگه

  • 1398/11/07
    2 1

    سلام من حدود دو هفته پیش ساق پام رو با کندولا لیزر کردم بعد لیزر خارش شدید داشتم و الانم ساق پام پر از لک شده نگرام ک این لک ها میرن یا باید چکار کنم؟

    • 1398/11/14
      1 0

      پاسخ داده شد

    • 1400/12/23
      1 0

      منم والا یک سالی میشه زانوم سوخته هنوز که هنوزه میخاره قهوایم شده نمیدونستم که لیزر سوزونده الان نمیدونم چیکار کنم🙁

  • 1398/11/09
    3 0

    سلام من بیکینیم رو لیزر کردم پوستم تیره شده لکه لکه و میسوزه باید چیکار کنم

    • 1398/11/14
      1 0

      سلام اپراتور باید با درجه کمتر شمارو لیزر میکرده برای دفعات بعد ناحیه بیکینیتونو با درجه کمتر لیزر کنین الان هم از پماد سیکالفیت برند اون استفاده کنین به زودی مشکلتون حل میشه تا رفع لکه از پماد استفاده کنین

  • 1398/11/11
    3 2

    سلام ،حدود 10 ماه پیش لیزر ساق پا انجام دادم و متاسفانه جای شات ها روی پاهام موند.از کرم های زیادی مصرف کردم.دکترم هم برام میکرودرم انجام میدادن.مزوتراپی هم انجام دادن.تا الان کمرنگ تر شده ولی بازم معلومه جاهاشون.گفتن که اخرین مرحله حتما با لیزر کیوسوییچ محو میشه.واقعا میتونم امید داشته باشم یا بازم باید تحمل کرد؟

    • 1398/11/14
      1 0

      سلام بله اگه پماد های لکه بر مانند سیکالفیت برند اون جواب نداده لیزر کیوسوییچ میتونه کمکتون کنه ولی حتما پیش متخصص این کار رو انجام بدین

    • 1399/06/21
      1 0

      سلام من هم همین مشکل دارم اگه درمانی پیدا کردی ک از بین می بره این لکه هارو لطفا ب منم بگو 😔

    • 1399/08/25
      1 0

      منم این مشکل و دارم متاسفانه اگه راهی پیدا کردین درمان شد پیام بزارین

    • 1400/10/25
      1 1

      یه سری محلول دست ساز پزشک متخصص پوست میتونه به ازبین رفتن لک ها کمک کنه ..مرکز ما داره به مراجعین خودش میده و واقعا موثره

  • 1398/11/11
    3 4

    و اینکه بعد از چه مدت این جای شات های لیزر محو میشن

    • 1398/11/14
      1 0

      اینو دقیق نمیشه گفت برای هر فرد شرایط متفاوتی وجود داره

    • 1400/09/14
      1 1

      روغن بنه خیلی خوبه برای جای سوختگی میتونید ازعطاری تهیه کنید ارزونم هست

  • 1398/11/14
    3 0

    سلام من ده روز پیش زیر بغلمو لیزر کردم متاسفانه خود دکتر لیزر کردو الان یه قسمت سوخته و متورم شده و وسطش سفید شده،خیلیم درد داره چون زیر بغلم هست هوا نمیخوره خوب نمیشه،برای من هم همون پماد اون میتونه کارساز باشه؟

    • 1398/11/15
      1 0

      سلام باید چرک رو خارج کنین و بعد از پماد سیکالفیت برند اون استفاده کنین ولی اگه بهتر نشد باید از لیزر اربیوم و یا کیو سوییچ استفاده کنین

    • 1401/06/18
      1 0

      سلام من چهار روز رفتم لیزر چند ساعت بعد از لیزر جای دقیقا دستگاه که لیزر کرده بود گرد گرد روی دوستم ظاهر شد و قرمز دقیقا شبیه کهیر زدن و خارش شدید الان چهار روز زینک و بتامتازون میزنم کرم مدیلان خریدم و قرص ضد حساسیت میخورم خوب نشدم آنقدر میخارع که جاشون کبود شده نمی‌دونم چیکار کنم توروخدا کمکم کنید خواب ندارم

  • 1398/11/17
    1 1

    سلام. من ۳سال پیش صورتمو با دستگاه الکس لیزر کردم.بار اخر شدیدا صورتم قرمز شد و تاچند روز التهاب داشت.بعدشم لک فهوه ای کمرنگ روی گونه ام ایجاد شدو گوشه های لبم لک سفید. البته کمرنگ هست و با دقت زیاد مشخص میشه. دکتر هم بهم یه کرم داد که تاثیری نداشت. الان اگر بخوام پیگیرش باشم بعد از چندسال ایا درمان جواب میده؟

    • 1398/11/17
      1 0

      سلام لیزر صورت شما با درجه ی خیلی بالاتر از درجه مناسب شما برای شما زده شده. برای ادامه ی روند درمان صورتتان نیاز به مشورت با دکتر دارید. و در صورت تمایل به ادامه ی روند لیزرتون، با صلاحدید دکتر مرکز لیزر موردنظر، لیزر باید با درجه پایین انجام شود.

  • 1398/11/17
    3 2

    سلام من سه روز پیش پشت لبم لیزرکردم و گوشه لبم سوخت براثرلیز الان یکم سیاه شده مشخصه خیلی نگرانم خواستم بدونم برطرف میشه

    • 1398/11/19
      1 0

      سلام اگه سوخته میتونید از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) و اگه جای لک باقی مونده میتونید از کرم ضد لک اِی سی اِم(ACM) استفاده کنید.

    • 1401/05/30
      1 0

      من حدودپنچ سال بالای لبم زده لیزولک سیاه زده اصلا نمیره چکارکنم خیلی وقت

  • 1398/11/17
    3 0

    سلام لیزر پشت لبم جلسه سوم انجام دادم ولی حس میکنم حس میکنم لک قهوه ایی شده دیگه نخوام انجام بدم مشکلی نیست

    • 1398/11/19
      1 0

      سلام میتونید از ضد لک اِی سی اِم(ACM) استفاده کنید. و برای اطمینان بیشتر به پزشک موردنظرتون مراجعه کنید.

    • 1399/07/06
      1 0

      سلام من دیروز لیزر انجام دارم بعد دستمم تتو داشت یه تیکه از تتوم ورم کرده و جاهای تتو شده مثل تاول پوستش بلند شده ممنون میشم اگه چیزی میدونید بهم بگید تا تتوم رنگش نره😭

  • 1398/11/17
    3 2

    سلام سه روز پیش برای موهای زائد لیزرپشت لبم انجام دادم گوشه لبم سوخت خیلی نگرانم خواستم بدونم برطرف میشه

    • 1398/11/19
      0 0

      سلام اگه سوخته میتونید از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) و اگه جای لک باقی مونده میتونید از کرم ضد لک اِی سی اِم(ACM) استفاده کنید.

    • 1401/03/07
      0 0

      آیا میشه روی سوختگی ک تاول زده کرم سیکالفیت استفاده کرد و نتیجه گرفت ؟؟چون بیکینیم تاول زده و درد نامه خیلی

  • 1398/11/18
    2 0

    سلام..من هفته ی پیش جلسه ی دوم لیزر انجام دادم. یه قسمت ازکنار پام تاول زو الان پوست روش رفته و خیلی دردناک هست چون هوا نمیخوره..چکار کنم که زودتر خوب بشه

    • 1398/11/19
      0 0

      سلام از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) استفاده کنید.

  • 1398/11/19
    2 2

    سلام سه روزپیش لیزر مویرگ کناربینی انجام دادم فکرکنم دکتردرجه اش روزیادکرده بود کنای بینیم کامل تاول زده.چکارکنم.شستشوبدم تاول برداشته شه یانه؟

    • 1398/11/20
      0 0

      سلام نه شست و شو ندید و از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) استفاده کنید.

    • 1400/09/02
      0 0

      سه روز پیش پشت لب وچانه را لیزر کردم سوخته سوزش زیاد دارد به من گفتن کرم زینگ بزن باز سوزش دارم میترسم جای سوختگی باقی بماند نگرانم راهنمایی کنید ممنون میشم

  • 1398/11/22
    1 1

    سلام من لیزر قسمت بی کینی رو کردم جمعه حرارت بالا اول یه چند ساعتی سوزش داشت بعد متوجه شدم پوستم چروک وجمع شده ولک های تیره ابجاد شده و کلا اون ناحیه رنگش تیره شده ،،الان باید چیکار کنم؟

    • 1398/11/23
      0 0

      سلام میتونید از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) و اگه جای لک باقی مونده میتونید از کرم ضد لک اِی سی اِم(ACM) استفاده کنید.

    • 1399/06/06
      0 0

      سلام من لیزر رفتم چهار جلسه از سیومین جلسه پوسته ساقه پام خوشک شده وا خارش داره زیاد چکار کنم

  • 1398/11/23
    2 1

    قسمت بیکنی رو لیزر کردن جلسه ی پنجم با درجه بالا وحرارت زیاد انجام شد الان هم سوخته و پوستش چروک شده و لک لک و تیره دارم از غصه میمیرم چیکار کنم

    • 1398/11/23
      0 0

      سلام اگه سوخته میتونید از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) و اگه جای لک باقی مونده میتونید از کرم ضد لک اِی سی اِم(ACM) استفاده کنید. و تا از بین نرفته لیزر انجام ندید.

    • 1399/08/29
      0 0

      تو جواب همه این پماد و معرفی میکنین این مپماد خیلی قیمت بالایی داره محصول دیگه ای نیس که معرفی کنین؟

    • 1400/03/27
      0 0

      برای روشن شدن از روشن کننده دکتر موراد استفاده کنید که بهترینه تو دنیا،ولی مثل اول نمیشه متاسفانه

    • 1400/04/31
      0 0

      خوب میشه نگران نباش سوخته کرم سوختگی بچه بزن گرونم نیس منم همینجوری شدم ترمیم کننده گرون زدم خوب نشدم اونوزدم دوروزه خوب شدجاشم رفت

  • 1398/11/24
    2 2

    صورتم لک داشت هشت ماهه پیش لیزر کردم متاسفانه پیشونیم سوخته ولک صورتم از بین نرفته وجای سوختگی لیزر هم مونده چکار کنم

    • 1398/11/26
      0 0

      سلام میتونید از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) استفاده کنید و تا لک از بین نرفته لیزر انجام ندید.

    • 1400/01/28
      0 0

      ببخشید این پماد هایی که پیشنهاد میدید تا چند وقت لکه رو از بین میبره؟

  • 1398/11/29
    1 0

    سلام وقت بخیر من حدود دو ماهه لیزر انجام دادم روی ناحیه مچ دستم در حد سه سانت در سه سانت شدیدا دستم خشک شده و ترک ترک های کوچیک بعضی جاهاش انگار خراش های کوچیک داره بعد حموم شدید تر میشه این مشکل چطور حل میشه

    • 1398/11/30
      0 0

      سلام میتونید از کرم ترمیم کننده ی سیگل استفاده کنید.

  • 1398/11/30
    2 0

    سلام یک ماه پیش ساق پامو لیزر کردم پام سوخت،سوختگی خوب شد ولی هنوز جای شات ها و لکهای قهوه ای وجود داره،می خواستم بدونم کرم سیکالفیت اون واسه لک ها هم خوبه؟

    • 1398/11/30
      0 0

      سلام اگه جای لک باقی مونده میتونید از کرم ضد لک اِی سی اِم(ACM) استفاده کنید. و تا از بین نرفته لیزر انجام ندید.

  • 1398/12/01
    0 2

    سلام من جلسه 7لیزر هستم تو جلسه 7که چند روز پیش بود گوشه چشمم رو با لیزر سوزونده وکنده میتونم شکایت کنم

    • 1398/12/03
      0 0

      سلام بهتره که شما اول با پزشک مرکز لیزر مورد نظر مشورت کنید.

  • 1398/12/02
    0 0

    سلام من حدوده دوهفته پیش کل بدنمو لیزر کردم، کل کمرمو و کل بیکینیم سوخته ، الان ده روزه از ترمیم کننده ی مدیلن استفاده میکنم، ولی هنوز قسمتای سوختگیم کاملا تیرست، من چیکار کنم؟ ادامه بدم استفاده از ترمیم کنندرو؟ یا اینکه کرم دپی وایت acm بخرم؟

    • 1398/12/03
      0 0

      سلام میتونید از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) استفاده کنید و تا سوختگی از بین نرفته لیزر انجام ندید.

  • 1398/12/04
    0 0

    سلام من پنج روز پیج جلسه پنجم لیزر صورت داشتم همون روز جای لیزر دون دون مشخص بود گفتن پماد سیلورفلامکسین بزنم بعدروز به روز بهتر شد ولی هنوز کمی متورمه تا چند روز طبیعیه که بمونه ؟

    • 1398/12/08
      0 0

      سلام پوستتون یکم حساسه.طبیعیه و تا چند روز دیگه ورمتون از بین میره.

  • 1398/12/08
    1 1

    سلام ،۳روز پیش بیکینیم و لیزر کردم ،دومین جلسم بود،کاملا سوخته و تاول زده ،خیلی سیاه شده خیلی نگرانم باید چیکار کنم ؟؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید ،گفتن باید زینک بزنم روزی ۵بار،وبعد پماد سیکالفیت بعد از خوب شدن زخمم،سیاهیش چه طور برطرف میشه؟؟این بیشتر برام مهمه🙏🙏🙏

    • 1398/12/10
      0 0

      سلام پیشنهاد میکنم از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) بیشتر استفاده کنید. این کرم برای بهبود سوختگی تاثیر خوبی داره.

    • 1400/08/18
      0 0

      سلام من دوروزه لیز گردم ولی متاسفانه خارش بکینیم تموم نشده این خارش تا کی ادامه داره پماده زینک هم استفاده کردم ولی هیچ

  • 1398/12/11
    0 0

    سلام‌من بیکینیمو لیزر کردم لک قهوه ای دیدم کرم زینک استفاده کردم لک قهوه ایه رفته ولی جاش مونده خیلی نگرانم چیکار کنم

    • 1398/12/12
      0 0

      سلام اگه سوخته میتونید از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) و اگه جای لک باقی مونده میتونید از کرم ضد لک اِی سی اِم(ACM) استفاده کنید. و تا از بین نرفته لیزر انجام ندید.

  • 1398/12/13
    2 0

    سلام من ٥روز پيش جلسه دوم ليزر رو انجام دادم قسمت زير بقل از اون روز لك شده و الان قهوه اي هست الان نگرانم كه از بين نره، چيكار كنم كه بره؟

    • 1398/12/14
      0 0

      سلام اگه سوخته از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) استفاده کنید اما اگه جای لک مونده از کرم ضد لک اِی سی اِم(ACM) استفاده کنید و تا از بین نرفته لیزر انجام ندید.

  • 1398/12/15
    0 0

    سلام من دو روز پیش لیزر بکيني انجام دادم و چند جا از بکينيم سوخته و تاول زده و تاول اون ترکیده حالا هم خیلی سوز میزنه هم خیلی نگرانم که جای اون بمونه به نظر شما چکار کنم

    • 1398/12/19
      0 0

      سلام از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) استفاده کنید و تا سوختگی ها از بین نرفته لیزر انجام ندید.

  • 1398/12/20
    0 1

    سلام قبل لیزر حتما لازمه شیو کنیم جلسه قبل جلسه ۵ لیزرم بود موهای بکینیم در امده بودن درد خیلی زیاد داشتم و سوختگی هم داشتم آیا دلیلش شیو نکردن بوده

    • 1398/12/21
      0 0

      سلام بله شما باید حتما روز قبل لیزرتون شیو کنید. اگه شیو نکرده بودید درد و یکم سوختگی ممکنه طبیعی باشه.

    • 1402/04/20
      0 0

      چرا همش این پماد رو میگید ی جواب دیگخ بلد نیستید خب مشکل داریم دیگه اگه ممکنه و بلدید با روش دیگه غیر از این پماد راهنمایی کنید

  • 1398/12/23
    0 0

    سلام من چهل روزه پیشانیم جای بخیه داشت پیش متخصص لیزر کردم ولی جای لک قرمز هنوز هست وهیچ تغییری نمیکنه سیکالفیت هم زدم خیلی نگرانم که موندگار بشه

    • 1398/12/24
      0 0

      سلام بهتره به پزشکتون مراجعه کنید.

  • 1398/12/26
    0 0

    من هرچند باری که پیش مثلا متخصص رفتم پوستمو سوزوندن..شما کلا راهکار نده

    • 1399/01/31
      0 0

      دوست عزیز بهترین راهکار واسه هر فرد رو شخصا پزشک متخصص میتونه به شما بگه. اینکه شما چه پزشکی رو متخصص میدونید و به چه کسی مراجعه کردید کاملا انتخاب خودتون بوده.

  • 1398/12/29
    1 0

    سلام من لیزر خط ریش صورت انجام دادم اما با حرارت بالا انجام داد که کلا صورتم سوخت وتاول زد الان تاولا و زخمتش خوب شده اما لک تیره روی صورتم مونده سیکالیفت دو فتس دارم استفاده میکنم ولی تغییر نکرده آیا جای لک های تیره از بین میره یا نه درمانش چیه ممنون

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام سیکالفیت برای سوختگی استفاده میشه. شما میتونید از ضد لک ACM استفاده کنید.

  • 1399/01/01
    0 0

    سلام من بیکینیمو لیزر کردم حدود شیش ماه پیش بود که چون جواب نمیداد دیگه ادامه ندادم. خود دکتر انجام نمیداد و اپراتور با درجه بالا میزد. به مرور متوجه تغییر رنگ پوست شدم.الان پوست بیکینیم چندین درجه تیره از بدنمه و این خیلی منو نگران کرده. چیکار باید کنم؟ آیا درمانی داره؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام بهتره به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید.

  • 1399/01/08
    0 0

    سلام ..حددود دوماه پیش لیزر یادآوری زی بغل زدم ک بعد با سوزش وخارش شدید و ی مدت در گیر بودم حالا سوزش وخارش ندارم ولی شدید لکه لکه سیاه شده ..چیکار کنم...ممنون

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام به پزشک مرکز لیزرتون مراجعه کنید.

  • 1399/01/15
    0 1

    سلام من یه ماه پیش لیزربکینی انجام دادم وبعدیه هفته بعدش خارش شدیدوسوزش وتورم قرمزی شدید پیداشد،میخام بدونم سوختگی ناشی ازلیزره؟وباید چیکار کنم چنتاپمادزدم خوب نشدم

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام میتونه یه نوع عکس العمل به لیزر باشه یا ممکنه درجه بالا واستون استفاده کرده باشن. معمولا بعد از لیزر برای تورم و قرمزی از پماد هیدروکورتیزون و برای جلوگیری از سوختگی از پماد زینک استفاده میکنن. بهتره که شما برای نتیجه دقیقتر به پزشک مرکز لیزرتون مراجعه کنید.

    • 1401/05/19
      0 0

      سلام شما چند وقت بعدش خوب شدین؟

  • 1399/01/21
    0 0

    سلام من پیشونی خودمو لیزر کردم بعد خط سیاه ایجاد شده بعد هر کاری میکنم دفع نمیشه

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام به پزشک متخصص مراجعه کنید. احتمالا تنظیمات نامناسب بوده.

  • 1399/01/21
    1 1

    سلام من الان یک سال هست لیزر کردم حدود ۵ تا دکتر پوست رفتم دارو بهم دادن استفاده کردم ولی نگفتم لیزر کردم الان صورتم دونه های قرمز تاول شده خیلی هم پوستم خشک شده

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام باید با دکترتون درمیون میزاشتید. بعضی از داروها نباید دوره ی انجام لیزر استفاده شه وگرنه ممکنه نتیجه ی خوبی نداشته باشه. حتما با دکترتون صحبت کنید.

  • 1399/01/26
    1 0

    سلام من 8ماه پیش صورتم متخصص لکه حاملگی داشت دکترپلاسماکرد ولی تازخمهاش ریخت دیم صورتم بدتر شده وسوخته ودکتر کرم لایه بردار دادبعدازچندماه استفاده بهتره ولی قشنگ مشخصه وتا استفاده نمیکنم بدتر میشه چکار باید بکنم موندم ممنون.

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام باید برای مشکلتون شخصا به دکتر متخصص مراجعه کنید.

  • 1399/01/28
    0 0

    سلام خسته نباشید..من صبح دستمو لیزر کردم غروب دیدم دوتا دستم میسوزه ک دون دونهی قرمز و متورم داره..هر چی هم‌مماد بتا و زینک زدم فقط دمای پوستمو کنتل کرد ولی هنوز تورم و سوزشو قرمزی داره..چیکار کنم

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام 2،3 روز از پمادهایی که بهتون دادن استفاده کنید اگه بهتر نشد با پزشک مرکز لیزرتون صحبت کنید.

  • 1399/02/04
    1 0

    سلام من برج ۴ رفتم لیزر بیکینیمو لیزر کرد درجش زیاد بود کلا سیاه شدو تاول زد تا دوهفته با دامن بودم بدون لباس زیر بعد الان جا سوختگیم مونده به خودشم گفتم برم دکتر گفت نه زینک بزن الانم شدیدا از لیزر میترسم میخواستم ببینم باید چیکار کنم بیکینیم کلا سیاه شده تا اخرش

    • 1399/02/07
      0 0

      سلام میتونید برای سوختگی از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) استفاده کنید. اگه جای لک مونده میتونید از ضد لک ACM استفاده کنید و تا سوختگی ها از بین نرفته لیزر انجام ندید.

    • 1399/03/08
      0 0

      من ترمیم کننده استفاده کردم الان داره یک سال میشه ضد لکم زدم اما جاش مونده خیلیم بد شده الان میخوام ازشون شکایت کنم چون هیچکاری برای من نکردن الان از لیزر کردن میترسم دیگه اگه میشه راهنمایی کنیید که کجا باید برم

  • 1399/02/04
    0 0

    میخواستم ببینم کجا میشه شکایت کنم

  • 1399/02/05
    0 0

    سلام من ۵ماه پیش بکینی مو لیزر کردم منو سوزوندند ۴تاکرم ترمیم وزینگ خربدم ازنوع خارجی خوب میشه دوباره میخاره همه میریزه بیرون الانم تبدیل ب قارچ شده رفتم دکتر داروزدم خوب شد اما تازمانی ک خارش ادامه داره خوب نمیشه

    • 1399/02/07
      0 0

      سلام با دکترتون مجددا صحبت کنید احتمالا باید دوره درمانتون رو ادامه بدید.

  • 1399/02/06
    0 0

    من لیزر بیکنی انجام میدم این سری بعد از لیزر یه تیکه کوچیک از بیکینی تورم داره و میسوزه پماد زینک مصرف میکنم. آیا ممکنه جاش بمونه یا تاول بزنه؟؟

    • 1399/02/07
      0 0

      سلام اگه با درجه ی بالا لیزر کنن ممکنه بسوزه و جاش بمونه. برای جلوگیری از سوختگی میتونید از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) استفاده کنید.

  • 1399/02/08
    0 0

    سلام يه هفته پيش ليزر كردم و فول بادي زدم اما قسمت پيشاني و گردنم كاملا سوخته و الان لايه قهوه اي رنگ رفته و صورتي شده، ايا برميگرده پوستم به حالت قبل؟ چيكار بايد بكنم

    • 1399/02/08
      0 0

      سلام احتمالا درجه برای اون نواحی زیاد بوده.از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) استفاده کنید و تا سوختگی ها از بین نرفته لیزر انجام ندید.

  • 1399/02/08
    0 2

    سلام من اخر فروردین امسال بیکینیمو لیزر انجام دادم ،یه تیکه رو درست شیو نکرده بودم درجه حرارت رو بالا برد و اون قسمت سوختگی شدید الان ایجاد شده پوستش کامل کنده شد و کمی تو رفته شده و سفید شده چیکار باید بکنم !؟

    • 1399/02/09
      0 0

      سلام در اولین زمانی که تونستید حتما به مرکز لیزرتون مراجعه کنید و با پزشک مرکز لیزرتون صحبت کنید که مشکلتون رو ببینن و قبل اینکه خیلی جدی شه سریع مشکلتون رو حل کنن.

  • 1399/02/10
    0 0

    سلام من ۱ اردیبهشت لیزر انجام دادم اما شکمم کلا لکه های قهوه ای پررنگ مونده، ترمیم کننده سیلور و آلفا میزنم اما انگار تاثیری نداره تروخدا بگید چیکار باید بکنم

    • 1399/02/11
      0 0

      سلام احتمالا درجه برای اون نواحی زیاد بوده.از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) استفاده کنید و تا لکه های قهوه ای از بین نرفته لیزر انجام ندید.

  • 1399/02/12
    0 0

    سلام من از دو روز بعد لیزر ناحیه بیکینیم به شدت میخاره در حدی که نمیتونم بخوابم باید چیکار کنم خارشش از بین بره؟

    • 1399/02/13
      0 0

      سلام واسه خارش شدید میتونید از پماد بتامتازون استفاده کنید.

  • 1399/02/16
    1 0

    سلام.جلسه سوممه که مراجعه میکنم برا لیزر ولی نواحی که لیزر کردم به شدت خارش دارن برای بهبود این خارش باید چیکارکنم؟و اینکه لک و زخمایی که بعداز دست زدن و خاروندن ایجاد شده خیلی زیاده ..از بین میره؟

    • 1399/02/18
      0 0

      سلام برای درمان خارش میتونید از پماد بتامتازون استفاده کنید و بهتره که نخارونید. برای لکاتونم میتونید از ضد لک ACM استفاده کنید.

  • 1399/02/16
    0 0

    سلام من دیروز لیزر فول بادی انجام دادم بقیه قسمتا قرمزیش رفع شد ولی ناحیه بیکینی رنگش حس میکنم تیره شده ولی درد و تاولی ندارم اینم سوختگی محسوب میشه یا موقته؟ از همون دیروزم پماد سیکالفیت رو استفاده میکنم

    • 1399/02/18
      0 0

      سلام سوختگی محسوب نمیشه اما بهتره با پزشک مرکز لیزرتون هم مشورت کنید.

  • 1399/02/16
    0 0

    سلام من ۶ روز پیش لیزر کردم همون موقع میسوخت ۱ساعت بعد تو ناحیه بیکینی تاول زرد رنگ زد بعد الان بعضی از جاهای تاول کنده شده و رنگ پوستم قهوه‌ای تیره شده و بعضی از زخم‌ها کنده شده تو رفته داخل کشاله رون پامم همینطور شده از پماد ریکاو استفاده کردم اما اصلا تاثیری نداره انگار. میخوام بپرسم جای لک قهوه‌ایی میره یا نه اخه چند جای بدنم همینطوره پشت مچ دستم و ساق پام. بعد من میتونم شکایت کنم بخاطر این سوختگام. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • 1399/02/18
      0 0

      سلام سلام احتمالا درجه برای اون نواحی زیاد بوده.از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) استفاده کنید و تا لکه های قهوه ای از بین نرفته لیزر انجام ندید.

  • 1399/02/16
    0 0

    سلام من حدود یکسال و خورده ای پیش لیزر بیکینی داشتم بعد از هر جلسه لیزر هفت هشتایی خال روی بیکینی میزد که بعد از چند روزی یه تعدادی میرفت و یه چندتایی لاقی میموند الانم بعد از این همه وقت هنوز هستن ایا پمادی هست که بعد از این مدت زمان اثر داشته باشه

    • 1399/02/18
      0 0

      سلام بهتره با پزشک متخصص راجع به این موضوع مشورت کنید.

  • 1399/02/20
    1 1

    سلام وقت بخیر من سال قبل دستامو لیزر کردن ولی بعد اون لک های قرنز و حتی قهوه ای کمرنگ تو محل رویش مو بقیه قسمتای لیزر شده هست و تو این یک سال از بین نرفته نطرتون چیه و چیکار باید بکنم ممنون میشم راهنماییم کنید

    • 1399/02/23
      0 0

      سلام چون یکسال از مشکلتون میگذره بهتره که با پزشک متخصص برای درمان مشورت کنید.

  • 1399/02/21
    0 0

    سلام من یک ماه پیش لیزر بیکینی کردم اول می‌سوخت شدید بعد سیاه شد بعدش داماد ترمیم کننده زدم کلا پوستم کنده شد الان کل بیکینیم کناره های دام شبیه اگزما برجسته شده آب دار خیلییییی درد می‌کنه دردش آنقدر عمیقه تا استخون پاهام رسیده جیکار کنم میترسم عفونت کرده باشه

    • 1399/02/23
      0 0

      سلام هرچه سریعتر به پزشک متخصص مراجعه کنید.

  • 1399/02/21
    0 0

    سلام من یک ماه پیش لیزر بیکینی کردم اول می‌سوخت شدید بعد سیاه شد بعدش داماد ترمیم کننده زدم کلا پوستم کنده شد الان کل بیکینیم کناره های دام شبیه اگزما برجسته شده آب دار خیلییییی درد می‌کنه دردش آنقدر عمیقه تا استخون پاهام رسیده جیکار کنم میترسم عفونت کرده باشه

    • 1399/02/23
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/02/22
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من حدود یکروز بعد از لیزر جلسه ۴ام در ناحیه آرنج ۲تا تاول تیره روی دستم ایجاد شده،بنظرتون پماد زینک اکساید بزنم؟یا چه اقدامی برای از بین بردن تاول کنم؟ ممنونم از راهنمایی شما

    • 1399/02/23
      0 0

      سلام احتمالا درجه برای اون نواحی زیاد بوده.از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) استفاده کنید و تا لکه های قهوه ای از بین نرفته لیزر انجام ندید.

  • 1399/02/29
    0 1

    سلام، ببخشید من حدود چهار پنج ماه پیش زیر بغلم و لیزر کردم اون موقع ملتهب و قرمز شد برای همین لیزر و قطع کردم التهاب خوب شد اما الان کاملا زیر بغل سیاه شده، من باید چیکار کنم که مشکلم رفع بشه؟

    • 1399/02/30
      0 0

      سلام التهاب و قرمزی از نشانه های سوختگیه. الان میتونید از ضدلک ای سی ام (ACM) استفاده کنید و یا با پزشک مرکز لیزرتون مشاوره کنید.

  • 1399/02/30
    0 0

    من چهار جلسه لیزر بکینی داشتم سه جلسش خوب بودم ولی چهارمین جلسه لایهای رانم قرمزشده بادرد پوستشم کمی دس میزنم انگار خشکه میترکه الان حلت سوختگی داره خواستم خواهش کنم چیکار کنم الان نزدیک بیست روزه اینجوریه البته یه ۷ ۸ روزی بعد لیزر اینجوری شدم

    • 1399/02/30
      0 0

      سلام اگه هنوز لک نشده و حالت سوختگی داره، از کرم ترمیم کننده ی سیکالفِیت استفاده کنید.

  • 1399/02/30
    0 0

    سلام من حدود پنج روز پیش لیزر بیکینی انجام دادم بعد از دوروز شروع به جوش زدن وسوزش کرد ،پماد زینک اکساید وکمپرس آب سردم استفاده کردم اما بهترنشد ...دیگه باید چیکار کنم تاخوب شم ؟این حالت نشون دهنده ی سوختگیه یاحساسیت؟

    • 1399/02/30
      0 0

      سلام اگه التهاب و قرمزی داره سوختگیه. از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیت(Cicalfate) اوِن(Avene) استفاده کنید و تا کامل برطرف نشده لیزر انجام ندید. اگه بهتر نشدید با پزشک مرکز لیزرتون صحبت کنید.

  • 1399/03/06
    0 0

    سلام لیزر بکینی انجام دادم چهار روز پیش. اول احساس سوختگی داشتم و بعدش تا غروب شدیدا ورم داشت و روزی سه بار پماد زینک استفاده میکنم.پوستش خشک و تیکه ای و تیره شده بود امروز دوش گرفتم کلا یه لایه پوست سیاه کنده شد و لایه زیری کاملا قرمزه و میسوزه. چیکار کنم؟

    • 1399/03/06
      0 0

      از کرم ترمیم کننده ی سیکالفِیت(Cicalfate) اوِن(Avene) استفاده کنید و تا کامل خوب نشده لیزر انجام ندید. اگه بهتر نشدید با پزشک مرکز لیزرتون صحبت کنید.

  • 1399/03/07
    0 0

    صورتم کاملا وحشتناک بادکرده و قرمز یا سیاه نشده فقط خیلی خیلی زیاد باد کرده

    • 1399/03/08
      0 0

      سلام اگه بعد لیزر اینطوری شدید حتما با پزشک متخصص مرکز لیزرتون صحبت کنید.

  • 1399/03/08
    0 0

    سلام من برج ۴ پارسال رفتم لیزر منو سوزون جوری که نمیتونستم لباس زیر بپوشم هر چی رفتمم منشیشون بهم میگفت نیستن به خودشم گفتم گفت بیا اما تا میرفتم منشیش میگفت نیست بهش گفتم چیکار کنم برم دکتر پوست گفت نه بعد خوب میشه الای بیکینیم سیاه سیاه شده جاش خیلی بد مونده میخواستم ببینم چجوری و کجا باید برم ازشون شکایت کنم هر چی ترمیم کننده و پمادم زدم خوب نشده

    • 1399/03/10
      0 0

      سلام بهتون پیشنهاد میکنم واسه درمان مشکل پوستتون به دکتر متخصص مراجه کنید.

  • 1399/03/08
    2 0

    سلام من دیروز ساق پاهام رو لیزر کردم. لکه های قرمز ایجاد شده و سوزش داره و پاهام گرم هستند.از دیروز پماد زینک استفاده میکنم.ایا این لکه های قرمز و سوزش برطرف می شود؟

    • 1399/03/10
      0 0

      از پماد هیدروکورتیزون(ضد التهاب و قرمزی) استفاده کنید و روی پماد هیدروکورتیزون هم زینک بزنید.

  • 1399/03/08
    0 1

    سلام من دیروز ساق پاهام رو لیزر کردم. لکه های قرمز ایجاد شده و سوزش داره و پاهام گرم هستند.از دیروز پماد زینک استفاده میکنم.ایا این لکه های قرمز و سوزش برطرف می شود؟

    • 1399/03/10
      0 0

      سلام پاسخ داده شد.

  • 1399/03/14
    0 0

    من تقریبا یک ماه پیش جلسه پنجم بود پاهام رالیزر کردم امااین دفعه داخل رون پام جای شات مونده و لکه لکه سیاه شده نگرانم چه جور برطرفش کنم

    • 1399/03/17
      0 0

      سلام میتونید از ضدلک ای سی ام (ACM) استفاده کنید و یا با پزشک مرکز لیزرتون مشاوره کنید.

  • 1399/03/17
    0 0

    سلام من صورتمو چند روز پیش لیزر کردم جلسه دوم بود موقع لیزر خیلی درد داشتم الان صورتم و گردنم دون دون قهوی شده نگرانم کرده از پوماد بازسازی پوست استفاده میکنم ولی اصلا تعقیر نکرده چیکار کنم

    • 1399/03/17
      0 0

      سلام با پزشک مرکزی که واستون لیزر انجام دادن صحبت کنید

  • 1399/03/17
    0 0

    خواهشن جواب بدید من گردن و صورتم لیزر کردن دون دون قهوی شده پوماد بازسازی پوست میزنم چیکار کنم الان چهار روزه اصلا نرفته زنگ زدم ب دکتر گفت چند روز طول میکشه خیلی نگرانم جای این دون دون قهوی بمونه راهنمایم کنید چیکار کنم خوب بشه

    • 1399/03/17
      0 0

      سلام اگه لک شده میتونید از ضدلک ای سی ام (ACM) استفاده کنید ولی بهتره با پزشک مرکز لیزرتون مشاوره کنید.

  • 1399/03/21
    0 0

    سلام من بعد از ليزر افتاب گرفتم ولي بعضي از قسمتاي پوستم لك سياه شده اين لك ها از بين ميرن؟

    • 1399/03/21
      0 0

      سلام لیزر و افتاب نباید همزمان تو یه دوره انجام شه. با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/03/22
    0 0

    سلام خسته نباشید من۶ما پیش ناحیه بیکینی رو لیزر کردم،خیلی شدید سوختش با دستگاه الکس،جای تاول و سوختگی و جای شات روش موند،همون موقع از زینک و کالاندولا و مومتازون و ترمیم کننده اون استفاده کردم،بعدش هم روشن کننده درنا سیف که باعث سوزش مجاری اداری شد،الان سیاه و تیره شده چیکار کنم؟راهی داره؟قبلش پوستم بسیار روشن بود

    • 1399/04/01
      0 0

      سلام بهتره پزشک متخصص مرکز لیزرتون ببیننتون.

  • 1399/03/22
    0 0

    سلام خسته نباشید من۶ما پیش ناحیه بیکینی رو لیزر کردم،خیلی شدید سوختش با دستگاه الکس،جای تاول و سوختگی و جای شات روش موند،همون موقع از زینک و کالاندولا و مومتازون و ترمیم کننده اون استفاده کردم،بعدش هم روشن کننده درنا سیف که باعث سوزش مجاری اداری شد،الان سیاه و تیره شده چیکار کنم؟راهی داره؟قبلش پوستم بسیار روشن بود

    • 1399/04/01
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/03/26
    0 0

    سلام من ۵ جلسه لیزر با دستگاه کندلا جنتل مکس پرو انجام دادم الان قسمت بیکینی رنگش خیلی تیره شده و لک قهوه ای هم داره با اینکه بعد از لیزر من هیچ علائمی از سوختگی نداشتم و مراقبت های بعد لیزر انجام میدادم الان برای این تیرگی و لک ها باید چیکارکنم؟ ممنونم

    • 1399/04/01
      0 0

      سلام اگه سوختگی نبوده و فقط رنگتون تیره شده به مرور زمان از بین میره.

  • 1399/03/26
    0 1

    سلام آقای دکتر خسته نباشین یه سوال درمورد لیزر مو زائد بکینی داشتم.من چندین بار مراکز‌مختلف رفتم‌جوابی نگرفتم ،ولی بار آخر جایی رفتم که دستگاهش کندولا بود و‌جواب گرفتم ولی از شانس من ،بشدت پوستم حساسه از طرفی قسمت بکینیم نسبت به بدنم سبزه تر هست و حین انجام لیزر بی حسی دارم و قابل تحمل هست،ولی بلافاصله بعداز لیزر من بشدت دچار سوزش میشم و بسیار دردناک ،طوریکه تا چهارساعت سوزش مداوم داره ومن فقط یخ میذارم و شیاف مسکن استفاده میکنم ،جالبه دخترعمه ام بامن میومد اون دچار هیچ‌واکنشی نمیشد،ولی من هربار این‌مشکلو دارم،جواب گرفتم‌ولی جلسات آخر باردارشدم ونشد برم و الان هشت ماهه زایمان کردم و شیر میدم،امروز رفتم برای ادامه جلسات،صورت و زیربغلم خوبه،ولی بکینیم الان بشدت میسوزه و بالای بکینیم رنگش یه خط تیره شده و جای بخیه سزارینمم مثل کبودی شده،برای این سوزش وحشتناک چیکار کنم؟؟

    • 1399/04/01
      0 0

      سلام باید پزشک متخصص ببینتتون.

  • 1399/03/27
    0 0

    سلام.نزدیک دوسال میشه ارایشگاه سه جلسه ویک جلسه پیش دکترفتم برای لیزر.پشت لبم سبزوتیره میزنه هنوزم جاش مونده حتی بعدازاصلاح هم انگار موداره سیبیلام.چکار کنم؟پوستمم روشنه.

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام بهتره با پزشک مرکز لیزری که واستون لیزر کردن مشورت کنید. شاید تنظیمات مناسب نبوده.

  • 1399/03/27
    0 0

    سلام.من ی جلسه پیش دکتر و سه جلسه پیش ارایشگر رفتم دوسال میش و پشت لبم انگار بداز اصلاح هم موداره و سبزو تیره شده.ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • 1399/04/04
      0 0

      پاسخ داه شد.

  • 1399/03/27
    1 0

    سلام.من ی جلسه پیش دکتر و سه جلسه پیش ارایشگر رفتم تقریبا دوسال پیش.پشت لبم انگار بدازاصلاح هم موداره و رنگ سبزو تیره گرفته بخودش.پوستمم روشنه.اعتماد بنفسم افت کرده بخاطراین موضوع.ممنون میشم راهنماییم کنید.

  • 1399/03/27
    0 0

    سلام.من ی جلسه پیش دکتر و سه جلسه پیش ارایشگر رفتم تقریبا دوسال پیش.پشت لبم انگار بدازاصلاح هم موداره و رنگ سبزو تیره گرفته بخودش.پوستمم روشنه.اعتماد بنفسم افت کرده بخاطراین موضوع.ممنون میشم راهنماییم کنید.

  • 1399/03/27
    0 0

    سلام.من ی جلسه پیش دکتر و سه جلسه پیش ارایشگر رفتم تقریبا دوسال پیش.پشت لبم انگار بدازاصلاح هم موداره و رنگ سبزو تیره گرفته بخودش.پوستمم روشنه.اعتماد بنفسم افت کرده بخاطراین موضوع.ممنون میشم راهنماییم کنید.

  • 1399/03/27
    0 0

    سلام.من ی جلسه پیش دکتر و سه جلسه پیش ارایشگر رفتم تقریبا دوسال پیش.پشت لبم انگار بدازاصلاح هم موداره و رنگ سبزو تیره گرفته بخودش.پوستمم روشنه.اعتماد بنفسم افت کرده بخاطراین موضوع.ممنون میشم راهنماییم کنید.

  • 1399/03/28
    0 0

    سلام من جلسه اولم بود لیزر بیکینی و ساق پا داشتم که بعدش سوزش شدید داشتم و لکه های سیاه روی بیکینی و ساق پام ایجاد شد همراه با سوزش لطفا بگید چکار کنم زودتر خوب بشم

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام میتونید از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیِت اَون استفاده کنید یا با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/03/28
    0 0

    سلام.من راهنمایی خواستم اما هنوز پاسخ ندادید😔

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام پاسخ داده شد.

  • 1399/03/30
    0 0

    سلام من لیزر انجام دادم ماسک زده بودم جای ماسک روی صورتم هست انگار سوخته چ کارکنم

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیِت اَون استفاده کنید یا با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/04/01
    0 0

    سلام من اخرین جلسه ۴ماه پیش جلسه ۷رفتم لیزر ولی درجه دستگاه زیاد بود و من همش احساس سوختگی داشتم و اپراتور هم اهمیتی ندادن الان بعد ۴ماه دستم دون دون متورم و لک شده و بعضی جاهام هی قرمز میشه موقع شستن یا کارای دگ چیکار کنم؟؟؟؟

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام باید با پزشک همون مرکز لیزر مشورت کنید.

  • 1399/04/03
    0 0

    سلام من چندبار سوال کردم اماشما پاسخی ندادید🙇

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام لطفا صبور باشید. تمام کامنتا پاسخ داده میشن

  • 1399/04/08
    0 1

    سلام من ٤روز پيش ليزر دست هامو جلسه سومم رو انجام دادم . الان ميبينم نقاط قرمز رنگ خيلي كوچك روي مچ دستم ايجاد شده . چكار كنم بنظرتون ؟!

    • 1399/04/09
      0 0

      سلام تا حدی طبیعیه اما اگه تا چند روز دیگه خوب نشد با مرکز لیزرتون تماس بگیرید و یا با پزشک متخصصشون صحبت کنید.

  • 1399/04/09
    0 0

    سلام من موهای زائدپشت لبم لیزرکردم پشت لبم سیاه شده جوری ک انگارسبیل دارم الان ۴سال گذشته هرچی ک فکرشوکنین من استفاده کردم ولی پشت لبم روشن نشده دکترمم دیگه جواب منوندادفقط گفت ب مرورزمان میره خیلی زجرمیکشم نمیتونم ازخونه برم بیرون راهنماییم کنین چیکارکنم

    • 1399/04/11
      0 0

      سلام بهتره با پزشک متخصص حضوری مشورت کنید.

  • 1399/04/09
    0 0

    میشه منوراهنمایی کنید

    • 1399/04/11
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/10
    0 0

    سلام من کل بدنم لیزر کردم بعد از یه روز رو کشاله ران پام جای شات ها سرخ شده بود پماد زینک هم زدم اما بعد از مدتی به لک های قهوه ای تبدیل شدن.خیلی استرس دارم. چه کرمی باید بزنم؟آیا این لک ها میرن؟

    • 1399/04/11
      0 0

      سلام میتونید از ضد لک ای سی ام (ACM) استفاده کنید ولی بهتره با پزشک مرکز لیزرتون مشاوره کنید.

  • 1399/04/10
    0 0

    سلام خسته نباشید من ۵ جلسه با کندلا لیزر انجام دادم اما تو اون مرکز درجه رو برای من چون پوستم گندمیه نمیتونستن به درستی تنظیم کنن یا جوابدهی خوب نبود یا دچار سوختگی میشدم، اگه بخام دستگاه لیزرم عوض کنم و با دستگاه سوپرانوآیس پلاتینیوم و با درجه دایود که برای پوست گندمی بهتره لیزر انجام بدم، مشکلی برام پیش نمیاد؟

    • 1399/04/11
      0 0

      سلام کندلا واسه پوست های گندمی مناسبه و تاثیرش به طور کلی از دستگاه های دیگه بهتره. بهتره بجای دستگاه، مرکز لیزرتون رو عوض کنید.

  • 1399/04/15
    0 0

    سلام. من قبلا با دستگاه دایود لیزر انجام میدادم و خیلی راضی بودم روشن شدن پوستم رو حس میکردم. الان یه جای دیگه میرم دستگاه اسکلپیون. دو جلسه رفتم و الان روی پوست زیر بغل و کشاله ی ران خط سیاه افتاده. اینم بگم که حین لیزر احساس درد و سوختگی داشتم چون درجه بالا میزد. اما هیچ التهاب یا قرمزی روی پوستم نبود بعدش. فقط این خطوط تیره ایجاد شدن. اینا میتونن ربطی به سوختگی و لیزر داشته باشن؟ چیکار میتونم بکنم براش؟

    • 1399/04/16
      0 0

      سلام احتمالا درجه متناسب با نوع و رنگ پوست شما تنظیم نشده. اما خیلی مهمه که مراقب های بعد لیزر انجام شه.(مثل استفاده نکردن از بیحسی، لوسیون، ابرسان، مراعات فاصله ی بین لیزر و حمام و ...)

  • 1399/04/16
    0 0

    من بیست روز پیش زیر بغلم رو لیزر کردم همچنان سوزش و قرمزی دارم و پوستم خشک شده و موقع عرق کردن هم این ناحیه بیشتر سوزش پیدا می کنه راهنمایی کنید لطفا

    • 1399/04/16
      0 0

      سلام اینا نشونه های سوختگیه. از کرم ترمیم کننده ی سیکالفیِت اَون استفاده کنید

  • 1399/04/16
    0 0

    سلام من بعد از لیزر جای شات روی قسمتی از دستم مونده بود که تبدیل به لک های قهوه ای کمرنگی شده چکاری باید انجام بدم تا بهتر بشه خیلی ممنون از راهنمایی های خوبتون

    • 1399/04/17
      0 0

      سلام میتونید از ضد لک ای سی ام (ACM) استفاده کنید ولی بهتره با پزشک مرکز لیزرتون مشاوره کنید.

  • 1399/04/17
    0 0

    سلام‌من دو ماهه لیزر موهای زائد انجام دادم و قسمت داخلی ران پام اندازه یک شات سوخته که رفته رفته این قسمت بزرگتر میشه البته قسمت اصلی خوب شده و فقط دورش قرمزی داره و خارش شدید داره میترسم سرطان پوستی باشه لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم

    • 1399/04/17
      0 0

      سلام بهتره با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشاوره کنید.

  • 1399/04/18
    0 0

    سلام من الان ۴ روز میشه فول بادی انجام دادم..جلسه اولم بود.از روز ۲ ب بعد قسمت هایی از بدنم ملتهب و قرمز شده و نه بدنم داغه و نه سوزش دارم...اما ملتهب م۳ کهیر..و خارش دارم...رنگ بدنمم روشنه..طبیعی هستش؟یا؟اگر اره چه مدت رفع میشه

    • 1399/04/18
      0 0

      سلام اگه فقط التهاب و قرمزی دارید، از پماد هیدروکورتیزون استفاده کنید.

  • 1399/04/18
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من لیزر کل بدن انجام دادم ولی بلافاصله بعد لیزر تمام بدنم دون دون سوخته و ناخن میزنم پوستش کنده میشه ینی مرکز لیزرم بد بوده و اینکه از بین میره اینا ؟بعد برای جلسات بعد هم همینجا برم دوباره؟

    • 1399/04/19
      0 0

      سلام اگه التهابه از بین میره اما اگه سوخته از کرم ترمیم کننده استفاده کنید. با پزشک مرکز لیزر مورد نظرتون هم صحبت کنید و یا مرکز لیزرتون رو عوض کنید.

  • 1399/04/20
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من ۲ روز پیش جلسه سوم لیزرمو انجام دادم و پاهامو لیزر کردم و از فردای اون روز روی ساق و رون پام حالت کبودیه نقطه ای بوجود اومده وانگار هر روز بیشتر میشه و اصلا هم درد نداره!!! ۲ جلسه پیش این اتفاق نیفتاد! این کبودی ها طبیعیه؟؟؟ لک نمیشه؟؟؟ خیلی نگرانم!!

    • 1399/04/21
      0 0

      سلام به مرور از بین میره.

  • 1399/04/23
    0 0

    سلام من بدنم دچار التهاب و خارش شده بود بعد ۱ جلسه لیزر.قرص سیتریزین خوردم خیلی بهتر شد بدنم و خارشم...اما هنوز سایه ی لک کمرنک و قرمزی رو بدنم زیاد میبینم...اینا رو بدن میمونه؟چیکار کنم بره؟و علتش چی میتونه باشه

    • 1399/04/23
      0 0

      سلام اگه تازه رفتید لیزر، تا چند روز از هیدروکورتیزون و زینک استفاده کنید اگه بهتر نشد به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید.

  • 1399/04/24
    0 1

    سلام من بعد از لیزرم ناحیه بیکینی تیره شده هیچ سوزشی هم نداشتم میتونید بهم بگید چکار کنم و چقد طول میکشه ک از بین بره ؟

    • 1399/04/25
      0 0

      سلام دقیق نمیشه گفت اما به مرور زمان از بین میره

  • 1399/04/25
    1 0

    سلام بعد از سوختگی بعد لیزر مثلا نواحی بیکینی از کرم سوختگی باید استفاده شه یا ترمیم کننده؟ درضمن این برندی ک شما میگید الان هیجا موجو نی اگرم‌باشه قیمتش بالاس خب خیلیا نمیتونن تهیه کنن راه خل دیگه ای دارید یا قیمت مناسب تر..

    • 1399/04/26
      0 0

      سلام طبیعتا هرچی برند بهتر باشه هزینشم بالاتره. سیکالفِیت بعد سوختگی به عنوان ترمیم کننده ام استفاده میشه.

  • 1399/04/25
    0 0

    سلام . من در جلسه دوم لیزر ، روی کشاله پام کمی جوش داشتم. الان با گذشت دو هفته بعد لیزر نه تنها جوش خوب نشده بلکه انگار اون قسمت سوخته و جای جوش ورم کرده.ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • 1399/04/26
      0 0

      سلام لیزر موهای زائد برای درمان جوش استفاده نمیشه. اگه سوخته از کرم ترمیم کننده استفاده کنید و یا با پزشک مرکز لیزر موردنظر مشورت کنید.

  • 1399/05/01
    1 0

    من چند ماه پیش لیزر بیکینی انجام دادم گوشه ای از بیکینی حین لیزر حس کردم که سوخت....بعدش همون نقطه باد کرده الان چند ماهه....ن درد داره ن چیزی فقط اون قسمت همون به رنگ پوستم برآمده شده....مشکل از چیه؟

    • 1399/05/01
      0 0

      سلام بهتره هرچه زودتر به پزشک متخصص مراجعه و باهاشون مشورت کنید.

  • 1399/05/02
    0 0

    سلام .من دوبار لیزر رفتم با الکس هر دو مرحله ام کهیر زدم و پوستم التهاب و خارش پیدا کرد.میخواستم بپرسم این علائم مربوط به سوختگی هستن یا حساسیت ؟

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام حساسیت. میتونید بعد از لیزر، برای التهاب و قرمزی از پماد هیدروکورتیزون، و اگه خارشتون شدید و غیر قابل تحمله از پماد بتامتازون استفاده کنید.

  • 1399/05/02
    0 0

    سلام ممکنه سوختن بیکینی به خاطر استفاده از پماد زایلاپی باشه؟ من جلسه چهارمم با دایود از ناحیه بیکینی سوختم و لکه های قهوه‌ای ایجاد شده و اپراتور گفت باید پماد رو میشستی نه که پاک کنی برای همین سوختی، درسته؟!

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام بله اگه کامل شسته نشه میتونه باعث سوختگی بشه.

  • 1399/05/06
    0 0

    سلام خسته نباشید ۴۸ ساعته که دست و پاهایم را در مطب دکتر پوست انجام دادم اما قرمز و متورم شده و سوزش شدید دارم طوری که حتی نمی توانم بخوابم علت چیست؟

    • 1399/05/06
      0 0

      سلام با پزشک متخصص مرکز لیزرتون صحبت کنید.

  • 1399/05/06
    0 0

    سلام من یک ماه پیش کک مک صورتم و لیزر کردم الان جاش لک شده یه روز قرمز یه روز قهوای تور خدا میشه راهنمایی کنی به دکتر خودم رفتم پماد ژانولوما داده به نظرتون استفاده کنم

    • 1399/05/07
      0 0

      سلام اگه پزشک متخصصتون اینطور صلاح دیده استفاده کنید.

  • 1399/05/09
    0 0

    سلام ، هفته پیش به یک کلینیک معتبر رفتم ولیزر موی زاید با دستگاه آلکس ، متاسفانه تمام ناحیه بیکینی منو سوزوند به طوری که یک هفته س در خانه بستریم و هیچ کاری نمیتونم بکنم یک سیکالفیت اون رو تموم کردم و دومی رو شروع کردم داروهایی هم که مجددا رفتم و دکتر داد استفاده میکنم الان تاول ها درحال افتادن هستن بعضی قسمت ها سیاه و زبر و بعضی جاها رد شات ها صورتی روشن ، خیلی زشت شده دارم دق میکنم ، آیا ممکنه دوباره به حالت اول برگرده؟ اثرات سوختگی پاک میشه؟

    • 1399/05/11
      0 0

      سلام به مصرف سیکالفیت ادامه بدید و اگه جای لک موند، از ضد لک ACM استفاده کنید. و یا میتونید با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/05/10
    0 0

    سلام خسته نباشید من ۸ماه پیش لیزر کردم فول بادی بدنم کامل دچار سوختگی شد تاول زد و...۸ ماهه دارم به همون مرکز مراجه میکنم ولی هنوز لک های قهوه ای روی بدنم مونده باید چیکار کنم ؟؟؟

    • 1399/05/11
      0 0

      سلام میتونید از ضد لک ACM استفاده کنید و یا با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشاوره کنید.

  • 1399/05/10
    0 0

    با سلام من حدود یک سال و نیم پیش لیزر انجام دادم در قسمت داخلی ران و روی دستم لکه های قهوه ای ایجاد شد با نظر متخصص پوست کرم درمالیفت مخصوص بدن ۴ ماه استفاده کردم ولی مشکل همچنان هست ، لطفا من را راهنمایی نمایید. متشکرم

    • 1399/05/11
      0 0

      سلام دوباره با پزشک متخصص مشورت کنید. اگه لک ها ناشی از سوختگی باشه میتونید از ضد لک ACM استفاده کنید.

  • 1399/05/11
    0 0

    سلام من دو جلسه کل بدنم و لیزر کردم و هر دو نوبت بدنم کهیر و قرمز میشه و خارش داره بعد از دو سه روز با استفاده از دگزامتازون و بتامتازون و پماد کلوبتازول طبق تجویز پزشک خوب میشه و تا دو هفته هم کبودی و لکه های پوستی شدید دارم که به مرور از بین میره میخواستم بدونم این علایم هر ماه بعد لیزر ایجاد میشه و من از کورتون جهت درمان استفاده میکنم عوارضی بدنبال نخواهد داشت و من همچنان به لیزر ادامه بدهم؟

    • 1399/05/11
      0 0

      سلام التهاب و قرمزی و خارش طبیعیه اما کبودی و لکه نه. با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشورت کنید. شاید نیاز باشه تنظیمات و یا حتی دستگاهتون رو عوض کنید.

    • 1399/05/20
      0 0

      منم دقیقا همین مشکلو دارم..دستگاهمم کندلا بود دومی..و حتی مرکز لیزرمم عوض کردم..اما باز اینطور شدم

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام اگه فقط التهاب و قرمزی و خارش باشه طبیعیه با پماد هیدروکورتیزون از بین میره.

  • 1399/05/11
    0 0

    سلام من دو جلسه کل بدنم و لیزر کردم و هر دو نوبت بدنم کهیر و قرمز میشه و خارش داره بعد از دو سه روز با استفاده از دگزامتازون و بتامتازون و پماد کلوبتازول طبق تجویز پزشک خوب میشه و تا دو هفته هم کبودی و لکه های پوستی شدید دارم که به مرور از بین میره میخواستم بدونم این علایم هر ماه بعد لیزر ایجاد میشه و من از کورتون جهت درمان استفاده میکنم عوارضی بدنبال نخواهد داشت و من همچنان به لیزر ادامه بدهم؟

    • 1399/05/11
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/05/14
    0 0

    با سلام من حدود چند ماه پیش لیزر فول انجام دادم . همون موقع سوختگی ایجاد شد که سعی کردم با پماد برطرف کنم اما متاسفانه نشو و تا الان درگیرم ( فقط ناحیه اطراف بکینی ) فکر می کنم به دلیل حرارت بالای دستگاه لیزر بود . به شدت خارش دارم و پوستم تیره و ملتهب شده . دسترسی هم به مرکز لیزری که میرفتم ندارم . شاغل هم هستم و این خارش ها کلافه ام کردند. پوستم اطراف بکینی بسیار قرمز و تیره شده و هر بار پس از مصرف پماد خشک و خراشیده میشه و خارش اون زیاد تر میشه . میشه لطفا راهنمایی بفرمائید از چه روشی می تونم استفاده کنم . ممنونم از شما

    • 1399/05/14
      0 0

      سلام واسه سوختگی میتونید از ترمیم کننده ی سیکالفِیت استفاده کنید. اما بهتره که پزشک متخصص ببیننتون.

  • 1399/05/14
    0 0

    با سلام من حدود چند ماه پیش لیزر فول انجام دادم . همون موقع سوختگی ایجاد شد که سعی کردم با پماد برطرف کنم اما متاسفانه نشو و تا الان درگیرم ( فقط ناحیه اطراف بکینی ) فکر می کنم به دلیل حرارت بالای دستگاه لیزر بود . به شدت خارش دارم و پوستم تیره و ملتهب شده . دسترسی هم به مرکز لیزری که میرفتم ندارم . شاغل هم هستم و این خارش ها کلافه ام کردند. پوستم اطراف بکینی بسیار قرمز و تیره شده و هر بار پس از مصرف پماد خشک و خراشیده میشه و خارش اون زیاد تر میشه . میشه لطفا راهنمایی بفرمائید از چه روشی می تونم استفاده کنم . ممنونم از شما

    • 1399/05/14
      0 0

      پاسخ داده شد.

    • 1399/05/14
      0 0

      سپاس فراوان

  • 1399/05/15
    0 0

    سلام من دوماه قبل؛ تقریبا اردیبهشت ماه؛ نوبت لیذر بیکینی داشتم و جابجا شده بودن و یک آقایی رو برای درست کردن دستگاه آورده بودن و من نوبت اول داشتم؛ زیربغلم مشکلی نداشت ولی درحین کار خیلی سوزش داشت و فکر کردم طبیعی هست ولی بیکینی رو که شروع به انجام دادن کرد؛ وحشتناک سوزش داشت که اعتراض کردم ولی دستامو زدن کنار و ادامه دادن و من چون عینک هم نداده بودن نتونستم چشمام ر باز کنم و چزی بگم و کاملا حس کردم دارم زجر میکشم ولی هرکاری میکردم میگفت طبیعیه و بیشتر به کارش ادامه میداد و وقتی تموم شد و کرم زدم و برگشتم خونه؛ از درد و سوزش گریم گرفته بود و نفس تنگه گرفته بودم تا چند روز نمیتونستم درست راه برم و همش خودمو باد میزدم و وقتی بهشون زنگ زدم؛ گفتن طبیعیه ولی زخم شد و تاول زد و سیاه شد و درد شدید و الان که دو ماه میگذره؛ جاشون سفید سفید مونده و موهام ضخیمتر شده و جاهایی که مو نداشت هم مو درآورده و پوستم خشک و رگه رگه و قرمز میشه یه جاهایی و پوسته پوسته و خارش و سوزش وقتی آب میخوره بهشون و یا لباس زیر حتی... جرات نمیکنم برم پیش پزشک زنان یا پوست که نکنه چیز جدی پیش اومده باشه...واقعا نمیدونم چیکار کنم و هر روز داره ترسم بیشتر میشه

    • 1399/05/15
      0 0

      سلام درجتون بالا بوده سوختید. با پزشک متخصص مرکز لیزرتون صحبت کنید.

  • 1399/05/19
    0 0

    سلام.یکسال پیش لیزر بیکنی انجام دادم فقط یک جلسه پوستمو سوخت ب علت بی تجربگی خانم دکتر.الان بعد یکسال جای لک های سیاه نمیره چی استفاده کنم تا پوستم مثل اول بشه‌تشکر

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام میتونید از ضد لک ACM استفاده کنید. اما بهتره که با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/05/20
    0 0

    سلام من پیام داده بودم ک جلسه اول لیزرم دچار التهاب و کهیر شدم...د خارش شدید ک با خوردن سیتریزین بعد چند روز رفت...الان جلسه ۲ رو رفتم و جای دیگه...دوباره بدنم اینطوری شد...یعنی طبیعیه هر دفعه بدنم اینطور شه با لیزر..و اینکه خارش و التهاب خیلی اذیتم میکنه و بهم گفتن قرص هیدروکسی زین بخورم..

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام بعد لیزر التهاب و قرمزی و خارش طبیعیه. اما سوزش و درد طبیعی نیست میتونید بعد از لیزر از پماد هیدروکورتیزون و بتامتازون استفاده کنید.

    • 1399/05/22
      0 0

      سوزش و درد ندارم..اما تا چند روز دچار کهیر و خارش میشم و هر دفعه با پماد و قرص خوب شدم و سایه کهیرا مدام رنگش روشن و قهوه ای میشه تا بره...و دکتر رفتم گفتن این سوختگی هستش ک ب بدنه شما حساسیت داده و تنظیمات درست نبوده...اخه من تازه جلسه دومم بود..و هر دو جلسه با تغییر جا،اینطور شدم..طبیعیه این یعنی

    • 1399/05/23
      0 0

      سلام اگه پزشکتون گفتن سوختید که خوب طبیعی نیست.

  • 1399/05/20
    0 0

    سلام من دقيقا ١٧ روز پيش ليزر بيكينيي انجام دادم و نيم ساعت بعد عادت ماهانه شدم و بعد شروع به سوختن كردم و حتي كناره هاي واژنم زخم شد و بعداز تموم شدن عادت ماهانه زينك استفاده كردم و يه عالمه جوش زدم كلا موقع دسشويي به شدت ميسوختم و آب هم ميگرفتم ميسوخت و روي جوش ها تاول زد و الان جوش ها رفته با سوزش اما قسمت باسنم هنوز قرمزه و دون دون التهاب داره چكار بايد كرد مشكل جديه يعني؟

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام واسه سوختگی میتونید از ترمیم کننده ی سیکالفِیت استفاده کنید. اما بهتره که پزشک متخصص ببیننتون.

  • 1399/05/20
    0 0

    و راستي به شدت هم خشك ميشه اون ناحيه

    • 1399/05/22
      0 0

      احتمال زیاد درجه بالا بوده سوختید. با پزشک متخصص مشورت کنید

  • 1399/05/23
    0 0

    سلام میخواستم‌بدونم از پماد زینگ چند روز باید بعد لیزر استفاده کنیم هیچ سوزش و التهابی نداشته باشیم بطور طبیعی واینکه از مام بعد لیزر تا چند روز نمیشه استفاده کرد؟

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام جلسات اول یکبار بعد لیزر کافیه بهتره تا 2 3 روز از مام استفاده نکنید.

  • 1399/05/23
    0 0

    سلام میخواستم‌بدونم چند روز بعد لیزر باید از پماد زینگ استفاده کرد بطور طبیعی بدون هیچ قرمزی و التهاب و خارش.و اینکه از مام تا چند روز نمیشه استفاده کرد؟

    • 1399/05/25
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/24
    1 0

    سلام خسته نباشید من دوروز پیش لیزر کردم و دستم قرمز وملتهبه و خارش هم داره چیکار کنم برطرف بشه خیلی میترسم لک بشه تکنیسین لیزر گفت بتمتازون بزنم با زینک

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام مشکلی نیست طبیعیه واسه التهاب و قرمزیتون میتونید از پماد هدروکورتیزون هم استفاده کنید.

  • 1399/05/25
    0 0

    سلام خسته نباشید من ۴ بار صورت رو لیزر پیگمانته برا کک و مک کردم و خال هامو برداشتم با درجه ۴۲ رو چشمم و اطرافشم زد حالا رو چشمم لکه سفید افتاده چون رو چشممه نمیتونم کرم بزنم چون میره تو چشمم این لکه ها از بین میرن یا باقی میمونن؟ ممنون میشم کمکم کنید

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام بهتره زودتر به پزشکتون مراجعه کنید.

  • 1399/05/25
    0 0

    سلام من جلسه دوم بیکینی رو انجام دادم ولی پوستم همه تاول زده پوسته پوسته میشه میریزه پوست بالایی از بین رفته وسوختگی مونده واحساس میکنم پوستم نسبت به قبل تیره تر شده می خواستم بپرسم چه پمادی بزنم خوب بشه واینکه آیا خوب میشه خیلی نگرانم .ممنون میشم راهنماییم کنید .

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام واسه سوختگی میتونید از ترمیم کننده ی سیکالفِیت اَوِن استفاده کنید. اما بهتره که پزشک متخصص ببیننتون.

  • 1399/05/28
    0 0

    سلام من قبل از لیزر افتاب گرفته بودم و بعد که لیزر کردم بعد4/5 تا شات از دردو سوزش وقتی فهمیدن افتاب گرفتم دیگه ادامه ندادن الان پوشت دستم لکه های قهوه ای اورده و داره پوسته پوسته میشه و سفید میشه یه هفته هم از لیزرم میگذره چیکار کنم جای این لکه ها بره ؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام واسه سوختگی میتونید از ترمیم کننده ی سیکالفِیت استفاده کنید. اما بهتره که پزشک متخصص ببیننتون.

  • 1399/05/31
    0 0

    سلام من جلسه‌ی اوله که ناحیه بیکینیمو لیزر کردم تا ۱ هفته بعد لیزر هیچ التهاب و قرمزی نداشتم اما بعد ۱ هفته الان نزدیک ۱۰ روزه بشدت خارش دارم پوستم چروک و جمع شده و بیشتر خط مایوم قرمز قرمزه و یکمم پوست پوست شده کلاً اون ناحیه لیزر هم دون دون شده و کل شب اونقد خارش دارم و سوراخ سوراخ میشه نمیتونم بخوابم مرکز لیزرم شامپو و پماد رکوبیزول دادن خودمم ژل آلوئه‌‌ورا میزنم ولی هیچ تغییری نکرده توروخدا کمکم کنین چیکار کنم؟از چیه که اینطور شده؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام در اسرع وقت به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید

  • 1399/06/01
    0 0

    سلام جلسہ ۱۱ ام لیزر بیکینے اپراتور ناشے بود درجہ رو برد بالا و من احساس سوزش و درد شدیدے کردم جورے کی سر پا نمیتونستم بایستم بلافاصلہ کمپرس یخ گذاشتم و از زینک و بتاماتازون استفادہ کردم حالا اھساس میکنم رنگش خیلے تیرہ شدہ و یکم درد دارہ و احساس سوزس دارم و یکم ھم بنظرم کندہ شدہ پوستش بنظرتون درمان و یا راہ حلے دارہ؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام اگه سوختگی داشتید میتونید الان از ضد لک ACM استفاده کنید. اما بهتره که با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/06/02
    0 0

    سلام من دو روز پیش بیکینی و لیزر الکی کردم جلسه ۱۲ بعد لیزر خیلی درد داشتم و الان وقتی نگاه کردم رنگ بیکینی سیاه شده تاول زده و خیلی درد میکنه خیلی نگران شدم برام مسئله ای پیش نیاد جای کبودی ها میمونه؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام به پزشک مرکز لیزرتون مراجعه کنید.

  • 1399/06/02
    0 0

    سلام من دو روز پیش بیکینی و لیزر الکی کردم جلسه ۱۲ بعد لیزر خیلی درد داشتم و الان وقتی نگاه کردم رنگ بیکینی سیاه شده تاول زده و خیلی درد میکنه خیلی نگران شدم برام مسئله ای پیش نیاد جای کبودی ها میمونه؟

    • 1399/06/05
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/03
    0 0

    سلام وقت بخیر بغیر از پماد سیکالفیت چه پماد دیگه ای برای رفع جای لک میشه استفاده کرد که قیمتشم مناسب باشه

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام سیکالفیت برای ترمیم پوست استفاده میشه. واسه لک، ضد لک ACM توصیه میشه.

  • 1399/06/06
    0 0

    سلام وقت بخیر ببخشید 2 روز پیش بیکینی رو لیزر کردم اما بعد 4 ساعت در فاصله دهانه واژن تا مقعد دچار سوختگی شدید شدم تاول زده و بعضی از تاولها ترکیده که به شدت باعث سوزش میشه زینک استفاده میکنم اما فعلا بعد 2 روز اصلا نتیجه نگرفتم برای بهبود سوختگی از چه پمادی استفاده کنم تا زودتر خوب بشه واقعا عذاب میکشم

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام از ترمیم کننده ی سیکالفِیت استفاده کنید. اما بهتره که با پزشک متخصص مرکز لیزرتون هم مشورت کنید

  • 1399/06/06
    0 0

    سلام وقت بخیر. من لیزر بیکینی انجام دادم و الان یه سری قسمتاش لک سفید مونده اپراتور جلسه بعد پماد تاکرولیموس داد بعد از چند ماه استفاده لکه های سفید هنوز نرفتن میخوام ببینم چیکار میتونم انجام بدم. ایا سیکالفیت الان جواب میده؟ ممنونم

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام خیر با پزشک متخصص مرکز لیزرتون صحبت کنید.

  • 1399/06/06
    0 0

    سلام وقت بخیر. من لیزر بیکینی انجام دادم و الان یه سری قسمتاش لک سفید مونده اپراتور جلسه بعد پماد تاکرولیموس داد بعد از چند ماه استفاده لکه های سفید هنوز نرفتن میخوام ببینم چیکار میتونم انجام بدم. ایا سیکالفیت الان جواب میده؟ ممنونم

    • 1399/06/10
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/06/09
    0 0

    سلام من پریروز رفتم لیزر برای صورتم،توی کیلینک تخصصی رفتم و قیمتش اصلا ارزون نبود ولی امروز متوجه شدم قسمتی از صورتم برجستگی خیلی کمی پیدا کرده و اون قسمت بنفش و قرمز شده،بنظرتون دائمی میمونه این رد؟و اینکه بنظرتون لیزر رو ادامه بدم یا بیخیال شم؟

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام به پزشک مرکز لیزرتون مراجعه کنید.

  • 1399/06/09
    0 0

    سلام من ۱۵ مرداد جلسه دوم لیزر بیکینیم رو انجام دادم که نسبت به جلسه اول درجه لیزر رو بالاتر برده بودن یکم همون لحظه احساس سوزش داشتم اما بعدش هیچ مشکلی برام پیش نیومد جز اینکه پوست اون ناحیه تیره شده ... خیلی نگرانم میشه کاری کرد که روشن شه باز؟؟ کلا به مرور زمان رنگش روشن میشه یا نه؟؟ میترسم باز برم هی هر جلسه پوستم تیره تر بشه

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام اگه فقط تغییر رنگ باشه به مرور از بین میره

  • 1399/06/12
    0 0

    سلام من 10شهریور لیزرفول انجام دادم جلسه 4هست با دستگاه الکساندریت کاندلا2020بعد لیزرتا یه روز که قرمز و دون دون بود دست و پاهاالان اون دونه ها قرمز کبود رنگ شدن فکر کنم چون شات ها رو نزدیک ب هم زدو درجه لیزر هم 16بودمیخواستم ببینم کبودی ها از بین میرن و مشکلی نداره؟

    • 1399/06/13
      0 0

      سلام بله به تدریج از بین میرن

  • 1399/06/17
    0 0

    سلام من چندروز پیش لیزر بیکینی انجام دادم و درجه لیزر زیاد بوده و یه سوختگی سطحی ایجاد شده و شروع به استفاده از پماد زینک اکسید کردم و الان شدیدا خارش دارم بنظرتون چیکارکنم؟

    • 1399/06/17
      0 0

      سلام از کرم ترمیم کننده استفاده کنید تا جای لک نمونه.

  • 1399/06/18
    0 0

    سلام،من چند روز پیش لیزر بیکینی انجام دادم و پوستش تیره شده،باید چیکار کنم؟خوب میشه؟

    • 1399/06/18
      0 0

      سلام تغییر رنگ بعد از لیزر طبیعیه. خودش به مرور زمان خوب میشه.

    • 1399/06/18
      0 0

      یعنی نیازی نیست از کرم خاصی استفاده بشه؟

    • 1399/06/19
      0 0

      سلام میتونید به پزشک مرکز لیزرتون مراجعه کنید در صورت نیاز دارو بدن

  • 1399/06/19
    0 0

    سلام من دو روز لیزر با دستگاه الکس انجام دادم الان خیلی خارش شدید دارم وکل پام لکه های دون دون قرمز شده؟

    • 1399/06/19
      0 0

      سلام از پماد هیدروکورتیزون و بتامتازون استفاده کنید اگه بهتر نشدین با مرکز لیزرتون تماس بگیرید.

  • 1399/06/26
    0 0

    سلام ببخشید من چند روز پیش لیزر بیکینی انجام دادم الان هم پوستم چروک شده و هم ۲ قسمت هم کامل سیاه شده اینا اثرش میمونه؟

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام به پزشک مرکز لیزرتون مراجعه کنید ببینن

  • 1399/06/28
    0 0

    سلام خسته نباشید من حدود سه هفته پیش لیزر انجام دادم رو صورتم و در ضمن ابروهام تاتو هستن بعد از حدود سه چهار روز ، ابروهام و جاهایی که تاتو دارن ورم کرده و قرمز شده به نظرتون من چی کار باید بکنم ؟

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام نزدیک یا روی تتو نباید لیزر بشه از پماد هیدروکورتیزون و کرم های ترمیم کننده استفاده کنید

    • 1399/06/31
      0 0

      ببخشید درست می شه ورم ابرو هام ؟ چقدر طول می کشه ؟

    • 1399/07/01
      0 0

      سلام اگه بهتر نشدید به پزشک مرکز لیزرتون مراجعه کنید ببیننتون اگه مراقبت کنید بله درست میشه جای نگرانی نیست

  • 1399/06/29
    0 0

    سلام من ده روز پیش لیزر کردم فردای روز لیزر دیدم زیر بغلم سیاه شدم بعد کم کم قرمز شد و عفونت کرد رفتم دکتر پماد و قرص استفاده میکنم ولی همش داره بدتر میشه و زخم عمیق تر میشه این عادی که نیست؟

    • 1399/06/30
      0 0

      سلام خیر نیست در اسرع وقت به پزشک مرکز لیزرتون مراجعه کنید

  • 1399/07/04
    0 0

    سه روز پیش لیزر بیکینی انجام دادم . تا یه ساعت بعدش سوزش شدید داشتم. از امروزم خارش شدید گرفتم. از وازلین ویتامینه استفاده میکنم ولی خیلی خارش دارم . چیکار کنم ؟

    • 1399/07/05
      0 0

      سلام اگه فقط خارش دارید میتونید از پماد بتامتازون استفاده کنید. در غیر این صورت با پزشک مرکز لیزرتون صحبت کنید.

  • 1399/07/05
    0 0

    سلام شبتون بخیر ببخشید من دو روز پیش لیزر بیکینی انجام دادم اولش سوزش شدید داشتم کهبا یخ گذاری برطرف شد، الان قسمت هایی از بیکینی دچار خونمردگی شده و حس میکنم پوستم هم تیره تر شده به من گفتن زینک استفاده کنم خوب میشه میترسم جاش بمونه چکار باید بکنم؟

    • 1399/07/06
      0 0

      سلام احتمالا درجه مناسب نبوده به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید ببینن چه دارویی واستون مناسبه

  • 1399/07/06
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من دیروز برا تیرگی زیربغل و بیکینی لیزر کیو سوییچ و یه دستگاه دیگه که پوست رو لایه برداری کرد استفاده کردم زیربغلم خیلی سوزش داره و سوخته و متورم و قرمزه چیکار کنم که خوب بشه و بدتر تیره نشه؟

    • 1399/07/06
      0 0

      سلام بهتره که واسه جوابدهی دقیقتر با خود دکترتون مشورت کنید

  • 1399/07/06
    0 0

    سلام من برا تیرگی زیربغل و بیکینی از لیزر کیو سوییچ و یه دستگاه دیگه که لایه برداری میکرد استفاده کردم دیشب انجام دادم از دیشب جاش میسوزه حس کشیدگی پوست و تورم و قرمزی داره چی استفاده کنم؟

    • 1399/07/06
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/07/06
    0 0

    سلام من یکسال و نیمه که تقریبا دارم لیزر صورت انجام میدم دیروز که دکتر برام انجام داد خیلی سوزش داشتم وقتی صبح بیدار شدم دیدم صورتم خط خط شده هاشور هاشور قرمز شده دکترمم امروز نیست که جواب بده

    • 1399/07/07
      0 0

      سلام میتونید از ترمیم کننده ی سیکالفِیت استفاده کنید. اما در اسرع وقت با پزشکتون صحبت کنید.

  • 1399/07/06
    0 0

    سلام حدود دو ساله لیزر برای لکه های صورتم انجام دادم حدود چهار جلسه ولی الان صورتم بدتر شده و جای سوختگی رو صورتم مونده باید چیکار کنم

    • 1399/07/07
      0 0

      سلام میتونید از کرم ترمیم کننده ی سیکالفِیت استفاده کنید. اما بهتره با پزشکتون مشورت کنید.

  • 1399/07/06
    0 0

    سلام ببخشید آیا ماه گرفتگی با لیزر برطرف میشه و چند جلسه لیزر باید انجام شه

    • 1399/07/07
      0 0

      سلام خیر روی ماه گرفتگی رو نباید لیزر کرد.

  • 1399/07/06
    0 0

    سلام من دیروز دستامو لیزر کردم و جای دستگاه لیزر رو دستام مونده و سوزش هم داره جای دستگاه لیزر به صورت سوختگی ب رنگ سیاه است

    • 1399/07/07
      0 0

      سلام میتونید از کرم ترمیم کننده ی سیکالفِیت استفاده کنید. اما بهتره که با پزشک مرکز لیزتون صحبت کنید.

  • 1399/07/08
    0 0

    سلام روزتون بخیر ببخشید من چند هفته پیش لیزر بیکینی انجام دادم که تا یه ساعت سوزش شدید داشتم بعد هم قسمت هایی از بیکینی خونمردگی ایجاد شد که بعد از مدتی خوب شد ولی حس میکنم پوستم تیره شده برای رفع تیرگی ناشی از لیزر باید چیکار کنم؟

    • 1399/07/09
      0 0

      سلام بهترین کار اینه که با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید تا خودشون بهتون دارو معرفی کنن.

  • 1399/07/09
    0 0

    سلام . من یک روز پیش کل پام رو لیزر کردم با دستگاه الکس گفتن یه تا کرم رو باهم مخلوط کنم بزنم و بعد سه ساعت میتونم با آب سرد بشورم بعد از شستن کل پام التهاب پیدا کرده و خارش شدیدی داره . پوستمم سبزست ممکنه دچعر سوختگی بشه؟

    • 1399/07/09
      0 0

      سلام از پماد هیدروکورتیزون یا بتامتازون استفاده کنید و روش زینک بزنید.تا 1 روز کامل هم آب نزنید. اگه دیدین بهتر نمیشید با مرکز لیزرتون تماس بگیرید.

  • 1399/07/12
    0 0

    من ٣شنبه كل بدنمو ليزر كردم جلسه چهارم يا پنجمم بود...از همون روز قسمت بيكينيم به شدت شروع كرد به سوزش و خارش شديد چند بار بتامتازون زدم فايده نداشت اينقدر خارشش شديد و زياد شد كه تمام بيكينيم ي چيزايي مثل كهير زده يا ميشه گفت تاول زده داروخانه يه روغن خارجي بهم داد زدم فايده نداشت پماد سوختگي هم زدم فايده ندشت الان ٣روز ميگذره اما هنوز خوب نشده و خارشش هنوز هست كهيرهاهم نرفتن خيلي اذيتم و دارم عذاب ميكشم قسمت بيكينيم هم خيلي خيلي تيره شده و لك زده ميترسم تيرگي و لكش رو پوستم بمونه،ميخواسم بدونم دليلش چيه اين مشكل حساسيته يا سوختگيه؟؟؟من بايد چيكار كنم تا خارشو كهيرازبين بره؟واينكه واسه تيرگيو لك بيكينيم بايد چيكار كنم خيلي خيلي ناراحت و نگران هستم😔😔😔لطفا بهترين كرم ها رو بهم معرفي كنيد ممنون🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    • 1399/07/12
      0 0

      سلام احتمالا سوختگی داشتید. میتونید از ترمیم کننده ی سیکالفِیت استفاده کنید. اما بهتره که به پزشک مرکز لیزرتون مراجعه کنید اول ایشون پوستتون رو ببینن.

  • 1399/07/15
    0 0

    سلام من پاهامو لیزر کردم الان قشنگ جای شاتا دایره دایره ای قرمز و بعضی ها سیاه مونده تروخدا بگین چه کمم اصلا میرن؟؟ یا فقز ا من ید الکیه

    • 1399/07/15
      0 0

      سلام از کرم ترمیم کننده استفاده کنید و به پزشک مرکز لیزرتون مراجعه کنید.

  • 1399/07/17
    0 0

    من لکه های سیاه روی بیکینی ایجاد شده خوب میشه ؟

    • 1399/07/19
      0 0

      سلام اگه فقط تغییر رنگ باشه معمولا با گذشت زمان خوب میشه. اما بهتره پزشک مرکز لیزرتون معاینتون کنه.

  • 1399/07/18
    0 0

    سلام من سه جلسه س که دارم لیزر بیکینی و ساق پا انجام میدم ، بین هر جلسه شش هفته فاصله سی روز بعد از جلسه اول قسمتهای لیزر شده شروع به کهیر زدن کرد ، دوهفته این مشکل ادامه داشت و خوب شد ، الان بعد از جلسه سوم این مشکل دوباره سراغم اومده خارش شدید و کهیر در نواحی که لیزر شده دارم ، به متخصص آلرژی مراجعه کردم که برای من قرص لوراتادین روزی ‌دوعدد تجویز کردن ولی بی فایده س ، میخواستم بدونم ایا مشکل من حساسیته یا سوختگی و اینکه باید چکار کنم

    • 1399/07/19
      0 0

      سلام معمولا این عکس العمل واسه حساسیته. میتونید بعد از لیزر از پماد بتامتازون (واسه خارش) و زینک استفاده کنید.

  • 1399/07/18
    0 0

    سلام من سه جلسه س که دارم لیزر بیکینی و ساق پا انجام میدم ، بین هر جلسه شش هفته فاصله سی روز بعد از جلسه اول قسمتهای لیزر شده شروع به کهیر زدن کرد ، دوهفته این مشکل ادامه داشت و خوب شد ، الان بعد از جلسه سوم این مشکل دوباره سراغم اومده خارش شدید و کهیر در نواحی که لیزر شده دارم ، به متخصص آلرژی مراجعه کردم که برای من قرص لوراتادین روزی ‌دوعدد تجویز کردن ولی بی فایده س ، میخواستم بدونم ایا مشکل من حساسیته یا سوختگی و اینکه باید چکار کنم

    • 1399/07/19
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/07/22
    0 0

    سلام من بعد از جلسه اول لیزر تو هیچ قسمتی مشکل نداشتم اما بعد از دو روز کشاله های ران هام بشدت قرمز شد و خارش و سوزش داشت پماد نیتروفورازون و زینک و الفا و ریکاو رو هر کدام رو بمدت چند روز استفاده کردم ولی تاثیر نکردن اینا تجویز پزشک بود کشاله ها کمی بهتر شد اما قرمزی و سوزش و تورم و خارش به مقعد هم رسید واقعا مستاصل شدم

    • 1399/07/22
      0 0

      سلام باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا دوباره معاینتون کنن.

  • 1399/07/22
    0 0

    سلام من بعد از جلسه سوم لیزربیکینیم دچار سوختگی شدم ویهو رنگ پوستم تیره شد ب کلینیک لیزرم مراجعه کردم گفتش کرم زینک استفاده کنم تا ده روز ولی تغییری مشاهده نکردم ایا این طبیعی ؟واینکه بهتر مرکز لیزرمو عوض کنم یا خیر؟واینکه چی استفاده کنم تا جای سوختگی بیکینیم از بین بره

    • 1399/07/22
      0 0

      سلام اگه هنوز سوختگیتون خوب نشده میتونید از ترمیم کننده ی سیکالفِیت، و اگه جای لک مونده از ضدلک ACM استفاده کنید. اما بهتره که پزشک متخصص معاینتون کنه.

  • 1399/07/23
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من ۱ ماه و ۷ روزه که لیزر کل بدن انجام دادم و بعد لیزرم دوتا زانوم دچار سوزش شد و ب اپراتورمم گفتم گفت چیزی نیست و برطزف میشه تا رسیدم خونه سوزشم برطرف شد و روز بعدش ک رفتم دوش گرفتم دیدم که روی زانوم لک های قرمز هستش به اپراتورم گفتم و گفت سیکالفیت بزنم خوب میشه سیکالفیت چن روز زدم فقط اون لکه های بهتر نشد هیچ همشون شدن قهوه ای تیره الان نوبت لیزرم ۷ روزه ک رد شده میترسم دوباره برم ب اپراتورمم گفتم خوب نشده دیگ کلا جوابمو نمیده پیامای منو هم سین نمیکنه و واقعا عصبی ام از این طرز برخورد هزینه زیادی هم دادم و دستگاهشونم‌کندلا بود به نظرتون چیکار باید کنم؟ از اپراتورم شکایت کنم؟ اگ میشه باید ب کجا مراجعه کنم و چی بگم؟ اپراتور در قبال بی احتیاطی ک کرده چ وظیفه ای در قبال من ک دچار اسیب شده پوستم‌داره؟ میشه راهنماییم کنید لطفاااا؟؟؟؟

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام اگه امکانش هست به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید. اگه نه با یه پزشک متخصص دیگه مشورت کنید.

  • 1399/07/23
    0 0

    سلام من روزای اول بعد از لیزر مشکل خاصی نداشتم ولی تقریبا ١٥ روز بعداز لیزر قسمت پایین بیکینیم دچار سوزش شدید و خارش شده و پر از دونه های سفید شده و یه قسمت هایی هم قرمز شده. الان یه روزه که از کرم ترمیم کننده سینره استفاده میکنم. میخواستم بدونم این مشکل سوختگی حساب میشه؟ اگه سوختگی نیست پس چه مشکلیه و من باید چیکار کنم؟

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام معمولا سوختگی روز بعد از لیزر ایجاد میشه. باید برید پزشک متخصص معاینتون کنه.

  • 1399/07/24
    0 0

    سلام من دیروز با لیزر کردم(اگر درست بگم با دستگاه دایود) در قسمت بیکینی دقیقا دهانه واژنم دچار سوختگی شده انگار یه کم پوستش بلند شد و قرمزه و سوزش داره چیکار کنم؟

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام از کرم ترمیم کننده استفاده کنید و به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید.

  • 1399/07/27
    0 0

    سلام من پشت لبم لیزرکردم لک افتاده سیاه شده پشت لبم اصلا روشن نمیشه چیکارکنم

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام میتونید ضدلک ACM استفاده کنید اما بهتره که پزشک متخصص مرکز لیزرتون معاینتون کنه.

  • 1399/07/27
    0 0

    سلام خسته نباشین ببخشید من ی دوهفتس که لیزر بیکینی انجام دادم وتقریبا دوروزه که به شدت میسوزه و پوست پوست شده طوری که انگار برفک زده و به شدت میسوزه و برای سوزشش از کالاندولا استفاده کردم بعد ازاینکه موهای این قسمتو شیو کردم متوجه کلا پوستی برام نمونده و خیلیییی چروک شده ایا این چروکی از بین میره و مث روز اول میشه یا خیر؟؟؟؟

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام اینطوری مشخص نمیشه باید تشریف ببرید پزشک متخصص مرکز لیزرتون معاینتون کنه.

    • 1400/07/06
      0 0

      سلام من در صورتم جا سوخت مندن از اول به من نگوفت پماد بزن من هم نمی دانیم این اول بارم هیچ نزدم چه سوخت مونده الان نزدیک یک ماه چکار کنیم

  • 1399/07/29
    0 0

    سلام خسته نباشین،من دو روز پیش لیزر انجام دادم،یکساعت بعد از لیزر کنار آرنجم شروع کرد ب تاول زدن؛میشه بگین چیکار کنم ک هم تاولش خوب بشه و هم هیچ ردی ازش نمونه؟!مرسی

    • 1399/08/01
      0 0

      سلام میتونید از کرم ترمیم کننده استفاده کنید. اما بهتره پزشک مرکز لیزرتون ببیننتون.

  • 1399/07/30
    0 0

    با سلام ، من دوجلسه ليزر بيكيني انجام دادم ، هم جلسه اول و هم دوم مشكلي نداشتم حتي قرمز هم نشدم ، ولي يك ماه بعد از جلسه اول كه خواستم شيو كنم و جلسه دوم رو برم متوجه شدم كه ناحيه بيكينيم ٢ درجه تيره شده ، از بعد از جلسه دوم تا الان روزي ٣ بار پماد ترميم كننده مديلن دارم ميزنم ، نه قرمزي ، نه درد ، نه ورم ، هيچ علامتي نداشتم جز تغيير رنگ پوست دو درجه به شكل تيرگي ، خواستم ببينم اين سوختگي حساب ميشه ؟ و ايا اين تغيير رنگ برطرف ميشه ؟ يك ماه بعد از جلسه اول ايجاد شد اين تغيير رنگ...

    • 1399/08/01
      0 0

      سلام خیر سوختگی معمولا روز بعد از لیزر مشخص میشه و دچار سوزش و التهاب و قرمزی میشید. تغییر رنگ بعد از لیزر طبیعیه اما برای اینکه سریعتر درمان بشید میتونید با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشورت کنید بهتون دارو بدن.

  • 1399/08/02
    0 0

    میشه تفاوت تیرگی ناشی‌از سوختگی با تیرگی‌که‌میگین طبیعیه و از بین میره رو توضیح بدین من نمیدونم سوختم یا فقط تیره شده بدنم ... بعد از لیزر پوستم قرمز شده و یکم التهاب داشت همین

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام اگه بعد از لیزر قرمزی، التهاب، سوزش، خارش، پوست پوست شدن و موارد مشابه داشته باشید یعنی دچار سوختگی شدید که معمولا تا روز بعدش مشخص میشه و بعد از بهبود تغییر رنگ میده و لک میشه. اما اگه فقط یکم التهاب و قرمزی باشه طبیعیه.

  • 1399/08/04
    1 0

    سلام من 5روز پیش لیزر پاو بیکینی انجام دادم از بعد لیزر نقطه های قرمز روی پام بودوروز بعد لیزر پاهام شروع به خارش شدید کرد و در قسمت بیکینی اصلا خارش نداشتم وپاها لک سیاه نداشت وقرمزیش هم هی کم میشد الان خارشش برطرف شده ولی امروز متوجه شدم روی بیکینیم اندازه دو بند انگشت حالت خون مردگی ایجاد شده آیا این یعنی سوختگی لیزر؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام بعید میدونم سوختگی باشه اما خوب طبیعی هم نیست. بهتره هرچه سریعتر به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید.

  • 1399/08/05
    0 0

    سلام من یکهفته پیش لیزر صورت انجام دادم روی پیشونیم یه مقدار سوخته وپوستش رفته ولی اصلا درد هم ندارم هرچی هم دنبال پماد سیکالفیت گشتم پیدا نکردم به نظرتون چه پمادی استفاده کنم

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام از کرم ترمیم کننده ی یه برند دیگه استفاده کنید.

  • 1399/08/07
    0 0

    من چند روز پیش قسمت بیکینی رو لیزر کردم 3ناحیه زخم شدن حالت لک قهوهای زخم که میمونه جاش خشک میشه اما واسه من خشک نیست چیکار کنم این بره اعصابم خیلی خرابه

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام به پزشک مرکز لیزرتون مراجعه کنید معاینتون کنن.

  • 1399/08/15
    0 0

    سلام من ديروز جلسه ٤ ليزرم بود در ناحيه خط بيكيني و داخل ران دچار سوختگي شدم و الان از ديروز دارم كرم سوختگي ابوخلساء استفاده ميكنم ايا اين پماد خوب هست ؟ و ايا اين سوختگي ها لكش از بين ميره ؟ چون اصلا سوزش و خارش ندارم

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام میتونید از کرم ترمیم کننده ی سیکالفِیت استفاده کنید. اما بهتره با پزشک متخصص مرکز لیزرتون هم مشورت کنید.

  • 1399/08/17
    0 0

    سلام خسته نباشید من چند روز پیش جلسه سوم لیزرمو رفتم که همون روزم پریودم شروع شده بود... الان که به پاهام نگاه میکنم ساق و ران پاهام دونه دونه حالت کبودی داره یه لکه های زرد مایل به قهوه ای هم داره که محوه و زیاد مشخص نیست سوالم اینه که این لکه ها بخاطره لیزره یا نه؟ چون شنیدم این لکه های زرد میتونه بخاطره کبد هم باشه مطمعن نیستم...

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام اینطوری نمیشه دقیق نظر داد. بهتره پزشک متخصص مرکز لیزرتون ببیننتون.

  • 1399/08/18
    0 1

    سلام من ۵ جلسه لیزر رفتم تا جلسه ۳ مشکلی نبود ولی از جلسه ۴ ب بعد پوست بیکینیم سیاه شده گفتن از زینک استفاده نکنم از آلفا استفاده کنم که با اون بدتر شد مجبور شدم دوباره از زینک استفاده کنم ولی فایده نداره چیکار کنم؟؟

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام باید پزشک متخصص معاینتون کنن تا بتونن بهتون دارو بدن.

  • 1399/08/19
    0 0

    سلام من دیروز لیزر زیربغل انجام دادم و اصلا حواسم نبود که روز قبلش به زیربغلم کرم زینک زده بودم و‌‌قبل لیزر نشستم با اینکه چندمین لیزر زیربغل انجام داده بودم بدون عوارض دیروز به شدت درد داشتم حین کار و الان سوخته لک قهوه ایی شده می خواستم بدونم میره این لک ها مثل روز اولش میشه

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام نمیشه مطمئن نظر داد. باید پزشک متخصص معاینتون کنن.

  • 1399/08/20
    0 0

    سلام وقت بخیر من حدود 8 ماه پیش بالیزرکنارچشمم سوخت تاالان کلی ضدلک وداروهای دیگه استفاده کردم ولی هنوز ازبین نرفته چکارکنم چه پیشنهادمیدید؟؟

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام مدت زیادی گذشته بهتره به پزشک متخصص مراجعه کنید ببیننتون.

  • 1399/08/21
    0 0

    سلام ببخشید علت کبودی پوست بعد از لیزر موهای زائد چیه‌؟؟ ایا طبیعیه خود به خود از بین میره؟؟ یا اگه طبیعی نیست راهکار درمانش چیه؟؟

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام نه طبیعی نیست. بهتره پزشک متخصص مرکز لیزرتون ببیننتون.

  • 1399/08/23
    0 0

    سلام من یکروز پیش لیزر پشت لب انجام دادم در حین لیزر گرمای شدیدو سوزش در ناحیه پشت لب احساس کردم که حتی این گرما رو در دندانهای بالایی احساس میکردم الان کمی قرمزی وتورم داره ولی اثری از سوختگی نیست

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام اگه فقط التهاب و قرمزیه، از پماد هیدروکورتیزون و زینک استفاده کنید.

  • 1399/08/23
    0 0

    سلام خسته نباشید من دیروز لیزر کردم جلسه پنجمم بود با درجه ۱۴ زد برام فقط روی زانوم قسمت شات ها کاملا سوخته خود به خود میره یا باید به پزشک مراجعه کنم؟

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید.

  • 1399/08/23
    0 0

    سلام من یک سال پیش بیکینیمو لیزر کردم قسمت پایینش رنگش تیره شده با لیزر چیکارکنم؟؟

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام زمان زیادی گذشته نمیشه اینطوری تشخیص داد. باید پزشک متخصص معاینتون کنه.

  • 1399/08/23
    0 0

    سلام من یک سال پیش بیکینیمو لیزر کردم قسمت پایینش رنگش تیره شده با لیزر چیکارکنم؟؟

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام زمان زیادی گذشته نمیشه اینطوری تشخیص داد. باید پزشک متخصص معاینتون کنه.

  • 1399/08/23
    0 0

    سلام من یک سال پیش لیزر کردم و قسمت پایین بیکینیم سیاه شده چی بزنم ؟

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام زمان زیادی گذشته نمیشه اینطوری تشخیص داد. باید پزشک متخصص معاینتون کنه.

  • 1399/08/25
    0 0

    سلام من دو روز پیش ۱۰ جلسه لیزر صورتو انجام دادم ولی زیر چشم سوخته باید چ کار کنم و این سوختگی برطرف میشه یا ن

    • 1399/08/26
      0 0

      سلام میتونید از کرم ترمیم کننده استفاده کنید اما بهتره با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/08/27
    0 0

    سلام من یک هفته پیش پشت لبم و لیزر کردم ۱ساعت بعدش تاول زد بالای لبم و بعد چند ساعت ترکید الان جاش زخم شده و قرمزه و میسوزه ، زنگ زدم میگن خوب میشه ترمیم کننده بزن . ممکنه جاش بمونه؟

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام احتمالا تنظیمات مناسب نبوده سوختید. ترمیم کننده بزنید و اگه جاش موند از ضدلک ACM استفاده کنید.

  • 1399/08/28
    0 0

    سلام، من بیکینی م رو لیزر کردم بعد از یک روز اطراف معتقدم شروع به سوزش کرد وپر شد از دونه های قرمز رنگ اولش شبیه کهیر بود تا اینکه سرباز کرد و عفونی شد. رفتم دکتر پوست همون کلینیک میگه تبخال که بر اثر استفاده از لیزر تشدید شده. ممکنه از دستگاه گرفته باشم یا اینکه سوختگی ولی دکتر کلینیک نمیخواد بگه

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام معمولا بخاطر درجه ی بالا پوست میسوزه اما خب با معاینه بهتر میشه تشخیص داد.

  • 1399/08/29
    1 0

    سلام من حدود دوماه پیش صورتم رو لیزر کردم چانه ام سوخته وقرمز شده میشه راهنمایی کنید چیکار کنم پوستم خوب بشه با تشکر

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام یکم دیر اقدام کردید اما موردی نیست. اگه لک شده از ضدلک ACM استفاده کنید. اما اگه هنوز زخمه از کرم ترمیم کننده استفاده کنید.

  • 1399/09/03
    0 0

    سلام من پوستم روشنه موهامم نسبتا تيرست تاحدودي هم خشك هست ، ازبين اين سه از كدوم دستگاه بهترين جواب رو ميتونم بگيرم؟ كندلا- اسكلپيون - اليت واينكه احتمال سوختگي دركدوم كمتره

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام الکس کندلا رو پیشنهاد میکنم؛ که هم واسه شما مناسبتره هم احتمال سوختگیش کمتره. اما باز به تجربه ی اپراتور هم مربوط میشه.

  • 1399/09/04
    0 0

    سلام من دیروز بیکنیمو لیزر کردم یه قسمت کوچیکی سوخته الان همون تاول سیاه شده چیکار کنم که درست بشه کلا جاش بره

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام از کرم ترمیم کننده استفاده کنید و تا وقتی کامل خوب نشده لیزر نکنید.

  • 1399/09/05
    0 1

    سلام من امروز لیزر بیکینی انجام دادم در حین کار هم خیلی سوزش داشت که کمپرس یخ برام آوردن الان بعد سه ساعت هنوز احساس سوزش شدید دارم مثل سوختگی با آب داغ که کمپرس یخ و نمیتونم اصلا بردام چیکار باید بکنم آیا طبیعیه اینقدر سوزش؟

    • 1399/09/07
      0 0

      سلام نه معمولا نیست. بهتره به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید معاینتون کنن.

  • 1399/09/06
    0 0

    اين حرف درسته كه پوست خشك براي كندلا خوب جواب نميده و سوختگي و لك ميده؟ من بين كندلا و مديو استار موندم كدوم رو انتخاب كنم

    • 1399/09/07
      0 0

      سلام خیر درست نیست. اگه پوستتون روشنه از الکس کندلا و اگه کمی تیره اید از اسکلپیون مدیواستار استفاده کنید.

  • 1399/09/08
    0 0

    سلام من بیکینی و لیزر کردم دچار تاول شدید و سوختگی و ورم زیاد طوری که حتی دستشویم نمیتونم برم از پمادسوختگی الفا استفاده کردم ولی خوب نمیشه چی استفاده کنم

    • 1399/09/09
      0 0

      سلام میتونید کرم سیکالفِیت اَوِن استفاده کنید. اما بهتره به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید.

  • 1399/09/10
    0 0

    میشود جوابم را بدهید

    • 1399/09/10
      0 0

      سلام بدون معاینه نمیشه نظر داد. به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید معاینتون کننن.

  • 1399/09/10
    0 0

    یک ماه پیش رفتم لیزر روی دستم پر از دون دون شد تا بالا به من گفتن موپیروسین بزن ولی فقط کمی بیرنگ شد به من گفتن سوختگی نیست اگزما است

    • 1399/09/10
      0 0

      سلام بدون معاینه نمیشه نظر داد. به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید معاینتون کننن.

  • 1399/09/11
    0 0

    سلام سه ماه پیش پشت لبمو لیزر کردم متاسفانه سوزوندن برام،گفتن کرم ترمیم کننده بزنم،زدم ولی زیاد فرقی نکرد،الانم جاش فرو رفته شده،چیکار کنم؟

    • 1399/09/11
      0 0

      سلام باید اول پزشک متخصص معاینتون کنن.

  • 1399/09/15
    0 0

    سلام من ۴سالی میشه از لیزر صورتم گذشته و فقط یکبار در ایران لیزر کردم ولی جای لیزر مونده و سیاه شده،کدوم پماد بهتره ک استفاده کنم؟؟ البته ایران نیستم و پماد خارجی بگید ممنون میشم🙏

    • 1399/09/15
      0 0

      سلام باید به پزشک متخصص مراجعه کنید معاینه بشید.

    • 1399/09/16
      0 0

      خوب میشه؟؟☹😔

    • 1399/09/18
      0 0

      چون مدت زیادی گذشته و معاینتون نکردم نمیتونم نظر قطعی بدم اما ایشالا که خوب میشه نگران نباشید. به پزشک متخصص مراجعه کنید.

  • 1399/09/16
    0 0

    سلام ببخشید من یک هفته لیرز کردم کل بیکنیم سوخته جای لک های بزرک مونده که سیاه شده داخلش صورتی مانندن ولی دورش هنوز سیاه دکتر کرم ترمیم کننده سینره گفته اسفتاده کنید وقتی لیرز میکردم درجه لیرز رو خیلی بیش از حد بالا بردن من تا 6ساعت درد داشتم و حالم بد میشد الا یک هفته اس اینطوری ایا جای لکش باقی میمونه اگه راه درمانی سراغ دارید ممنون میشم بگید

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام از کرم ترمیم کننده ی سیکالفِیت یا همونی که دکترتون معرفی کرده استفاده کنید و تا کامل درمان نشدید هم لیزر انجام ندید. بعدش هم میتونید از ضد لک ACM استفاده کنید. ولی همچنان با پزشک متخصصتون در ارتباط باشید.

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام از کرم ترمیم کننده ی سیکالفِیت یا همونی که دکترتون معرفی کرده استفاده کنید و تا کامل درمان نشدید هم لیزر انجام ندید. بعدش هم میتونید از ضد لک ACM استفاده کنید. ولی همچنان با پزشک متخصصتون در ارتباط باشید.

  • 1399/09/18
    0 0

    سلام من حدود ۴ماه پیش لیزر موهای زاعد صورت کردم الان بعضی مواقع جوش میزنم اون قسمت که لیزر کردم لک قرمز دراوردم میشه همراهیم کنید واسه این مورد چن بار دیگم واس لیزر رفتن تاثیری نداشته

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام بدون معاینه نمیشه نظر داد یا راهی واسه درمان معرفی کرد. بهتره به پزشک متخصص مراجعه کنید.

  • 1399/09/19
    0 0

    سلام من دیروز ساق پامو لیزر انجام دادم و یه تتو کوچیک کنار پام داشتم فککنم اپراتور نزدیک تتو رفتن و از دیروز میسوزه باید چیکار کنم ک خوب بشه . تتوهم کامل یه طرفش از بین رفته

    • 1399/09/19
      0 0

      سلام از کرم ترمیم کننده (ترجیحا سیکالفِیت اَوِن) استفاده کنید.

    • 1400/02/16
      0 0

      سلام عزیزم روی تتو نباید لیزر انجام بشه بشدت متورم میشه کمپرس یخ بزارید مرتب

  • 1399/09/19
    1 1

    برای تتویی ک در اثر لیزر موی زائد سوخته و احساس سوزش و درد داریم چیکار باید بکنم ک دردو سوزشم خوب شه

    • 1399/09/19
      0 0

      پاسخ داده شد.

    • 1399/09/19
      0 0

      سلام من سه ماه پیش لیزر بکینی انجام دادم قسمت پایین بکینیم سیاه سیاه شده میخواستم واسه درمانش راهنماییم کنید. تشکر.

  • 1399/09/19
    0 0

    سلام. من سه ماه پیش لیزر بکینی انجام دادم قسمت پایین بکینیم سیاه سیاه شده میخواستم واسه درمانش راهنماییم کنید.

    • 1399/09/21
      0 0

      سلام چون یه مدت گذشته بهتره به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید در صورت نیاز معاینتون کنن.

  • 1399/09/22
    0 0

    سلام با تشکر ازشما من مشکلم اینه که پوست تیره ای دارم و در ماههای اخیر هر ماه به مکدت 4 ماه کیو سویچ انجام دادم و یکبار هم مزو .....با فاصله دوهفته از اخرین بار که مزو انجام دادم لیزر موهای زائد رو برا صورتم انجام دادم ...در همون لحظه چون درد خیلی شدید داشت صورتم خودم احساس کردم احتمالا پوستم بسوزه .به هر حال لیزر تموم شد و همون شب من موهاموزنگ کردم .از روز بعد از لیزر چند لکه بزرگ رو پیشونیم مونده که رنگش بابقیه صورتم فرق داره روشن تر شده ........نمیدونم رنگ رفت روی صورتم چون پوستش نازک شده بو یا ناشی از حرارت دستگاه لیزر بوده به هر حال این لکه ایجاد شده رو پیونیم خیلی معلومه و اذیت میشم .میخواستم صورتم روشن بشه اما نشد و مشکل جدیدی هم اضافه شد ...ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .الان حدودا دو ماهه که این مشکل برام پیش اومده ....خسته نباشید ...خداقوت

    • 1399/09/23
      0 0

      سلام بدون معاینه نمیشه نظر داد. به پزشک متخصص مراجعه کنید معاینتون کنن.

  • 1399/09/28
    0 0

    سلام.من پنج روز پیش جلسه چهارم بیکینی ام بود.تو‌جلسات قبل درسته درد زیاد داشتم.ولی اصلا مشکل دیگه نبود.نه خارش نه تاول .نه هیچی.اما پنج روز پیش.یکم بیشتراز قبل هادردم گرفت.ولی تا خونه که رسیدم یه ساعت نگذشته.خوب شد سوزشم.بدون نگا کردن همون‌پماد مگاکورت رو‌مث همیشه زدم.ولی فردا متوجه شدم مناره لابیاهام پر مو هست نازک نازک...تعجب کردم.با دقت که نگا کردم دیدم نه اینا خط های سوختگی هست.یه چیزی شبیه هاشور هست از دو طرف.ولی هیچ درد و‌سوزش نداره.زنگ زدم دکتر .گفت فقط پماد مگاکورت رو باز بزن.تورو خدا این خط های سیاه میره.داغونم.انگار با مداد خط خطی کردن

  • 1399/09/28
    0 0

    ولی قسمت های دیگه بیکینی ام اون طور نیس.یعنی این خط های سیاه میره؟؟بعد اینکه چه پماد بی حسی موقع لیزر بزنم.زایلا هم اصلا خوب نیس..

  • 1399/09/28
    0 0

    اگه سوختگی هست این هاشورهای سیاه.چرا درد خارش و تاول ندارم‌.توروخدا اصلا امکانش هست بره.؟فقط لحظه لیزر دردم زیادتر از همیشه بود

  • 1399/09/29
    0 0

    سلام من امروز لیزر انجام دادم قسمت ساق پا تتو دارم.دستگاه کمی روی تتوم رفت و پوست اون قسمت بلند شد و الان رنگ تتوم مثل روز اول شده و میسوزه چیکار کنم؟

  • 1399/10/06
    0 0

    سلام😭😭😭😭من بیکینیمو لیزر الکس انجام دادم الان دارم میمیرم سوزش دارم نمیتونم ادرار کنم کتره خنگ منو سوزند تمام واژنم سوخته😭😭😭توروخدا بگین من بتونم برم دستشوییی

  • 1399/10/06
    0 0

    با سلام، آفتاب گرفته بودم و‌بعد از یک‌هفته رفتم لیزر که کار اشتباهی بود البته روی ساق پاهام سوخت و خوب شد اما جای شات ها به صورت لک سفید باقی مونده، آیا این لکه ها از بین میرن؟ ممنون

  • 1399/10/07
    0 0

    سلام من امروز تمام بدنمو لیزر کردم وبعد دو ساعت ساق پای چپم قرمز ومیسوزه وپکینی ام کمی ورم شده چیکار کنم

  • 1399/10/07
    0 0

    سلام من امروزبدنمو لیزرکردم وساق پام قرمز ومیسوزه وپکینی ام کمی متورم شده چیکار کنم

  • 1399/10/11
    0 0

    سلام من لیزر انجام دادم و الان در دوره شارژ هستم اما احساس میکنم پوست بیکینی خیلی تیره شده و خیلی نگرانم ایا میشه کاری انجام داد که درست شه این تیرگی؟

  • 1399/10/14
    0 0

    من لک های دستم رو از طریق لیزر از بین بردم ولی بعد از گذشت یک ماه جای لیزر موند بزرگتر شد باز دکتر گفت لیزر کنم باز جای لک ها رو لیزر کرد ولی باز بد تر شد من الان چیکار کنم راه حلی صد درصد سراغ ندارید خیلی جاش آزارم میده ؟چیکار کنم

  • 1399/10/19
    0 0

    سلام من لیزر خونگی دارم با ماژیک مشکی قسمت بندی کردم و همون موقع درد بدی رو روی قسمتهایی ک ماژیک کردم حس کردم الان جای ماژیکا شبیه تور ماهیگیری شده رو صورتم و جاش مونده باید چیکار کنم؟جاش برای همیشه میمونه؟

    • 1401/10/13
      0 0

      سلام منم همینطور شده جاش رفت؟

  • 1399/10/26
    0 0

    سلام من سه روز پیش لیزرکردم بیکینیمو و سوخت. یک لک قهوه ای افتاده البته روز بعدلیزرمتوجه شدم که تاول هست و ترکیده الان هم یه مختصردرد دارم جای سوختگی به همراه تاول و برامدگی. پزشک مجموعه گفت مرتب الفا استفاده کنم ولی خیلی نگرانم. چه کار کنم؟

  • 1399/10/30
    0 0

    سلام خسته نباشید من صورتم رو لیزر کردم لکه سیاه ورم کرده رفتم دکتر برام کرم مدیلن داده آیا جواب میده یا کرم دیگه ی استفاده کنم؟

  • 1399/11/03
    0 0

    سلام گونه من بعد از لیزر با دستگاه دایوود دچار تورم و قرمزی و مثل جوش سفید میشه چند بار تورم رو خالی کردم ولی باز پر شد چه پمادی استفاده کنم

  • 1399/11/06
    0 0

    سلام من امروز صبح لیزر کردم صورتم خیلی متورم و قرمز شده و کمی حالت خارش داره چکارکنم خیلی استرس دارم

  • 1399/11/08
    0 0

    سلام من دستم تتو داره موقع لیزر موهای زائد دستم به اشتباه اشعه به تتو خورده تاول زد و الان تاول کنده شده خیلی درد داره و قرمز شده چیکار باید بکنم؟

  • 1399/11/08
    0 0

    سلام من یک ماهه که بکینی رو با دستگاه الکس لیزر کردم بعد از حدود یه هفته بعد از لیزر دچار جوش ها و تورم و قرمزی شد و با زدن پماد ریکاو بهتر شد البته حدود سه هفته طول کشید اما الان دوباره قرمز شده و کلا هی برمیگرده علت چیه؟؟؟؟؟؟؟

  • 1399/11/09
    0 0

    من حدود ۱۷روز پیش لیزر انجام دادم و کنار بیکینی روی کشاله ران حالت سوختگی شد و لایه رویی پوستم کاملا از بین رفت و بافت صورتی و زرد زیر پوست نمایان شده و مثل یک زخم باز شده در حد ۱/۵سانتیمتر..برای از بین بردنش چه کار کنم؟

  • 1399/11/14
    0 0

    سلام خسته نباشید ..من با دستگاه کندلا لیزر کردم بعد در ساق پای چپم لک قهوه ای و پای راستم یه لک قرمزی اندازه یه سکه زده و الان تقریبا ۱ ماهی میگذره و هنوز خوب نشده و اینکه ۴ جلسه تا الان رفتم ولی در جلسه ۴ تقریبا ۸۰ درصد موهام برگشتن ممنون میشم راهنماییم کنید

  • 1399/11/15
    0 0

    سلام خسته نباشین من بیکینیم رو لیزر کردم سوخته پوستش رف خیلی درد دارم نمیتونم راه برم چی بزنم ؟؟

  • 1399/11/16
    0 0

    سلام،من جلسه هفتم لیزر بیکینی با دستگاه کندلا رفتم و باحرارت بالا برام زدن،الان دومین روزه و بششدت خارش دارم طوریکه شبا از خواب میپرم.روی پوستم به حالت دونه های کهیر شده،چکار باید بکنم؟

  • 1399/11/18
    0 0

    سلام من سه بار لیزر روشن کننده بیکینی انجام دادم .اخرین بار ۲ ماه پیش بود. الان تمام اون ناحیه تیره شده . حتی کشاله رانم که مشکلی نداشت تیره شده . البته این متخصص زنان به من نگفت که بعد پماد زایلاپی باید شستشو انجام بشه . تو رو خدا بهم بگید درمانش چیه ؟ دارم دق میکنم. لطفا نگید برم پیش متخصص . فقط درمانش رو بهم بگید.لطفااااا

  • 1399/11/23
    0 1

    سلام من حدود سه ماه پیش صورتمو لیزر کردم و تقریبا بعد از یک ساعت صورتم ورم کرد و جایی هم که لیزر کرده بودم تاول زد،الان تقریبا سه ماهه گذشته و ورم صورتم کاملا خوب شده ولی جای لک اون تاول که الان تیره شده هنوز مونده لطفا راهنمایی کنید که چکار کنم و چی استفاده کنم که این جای تاول از بین بره با تشکر

  • 1399/11/25
    0 0

    سلام من پامو دوبار لیزر انجام دادم ولی هر دو دفه بعدش خارش دارم که قطع نمیشه پرسیدم ازشون گفتند حساسیت داری لازمه دستگاهمو عوض کنم؟

  • 1399/11/30
    0 0

    سلام من یه اپراتور تازه کارم برای یکی از مشتری ها که صورتش جلسه دهم بود انرژی روی ۹بود پالس رو متاسفانه حواسم نبود ۳گذاشته بودم درصورتی که دقت نکردم و فکر میکردم پالس ۵هست این اتفاق دیروز افتاد الان نگرانم سوختگی بده ایا احتمال سوختگی با این تنظیمات توی جلسه دهم هست؟😔

  • 1399/11/30
    0 0

    مریض بعد از لیزر فوری زینک زد

  • 1399/12/06
    0 0

    سلام. بیکینی لیزر کردم. دو روز گذشته و بشدت ملتهب و خارش گرفته. و حس میکنم مثل جوش دونه دونه شده؟ چیکار کنم. درضمن نزدیک به دوساله که بیکینیمو لیزر میکنم و این اولین باره که همچین اتفاقی واسم افتاده!

  • 1399/12/09
    0 0

    من لیزر بیکینی و زیر بغل انجام دادم و الان تیکه تیکه های قرمز و سیاه ایجاد شده چکار کنم؟

  • 1399/12/09
    0 0

    من لیزر بیکینی و زیر بغل انجام دادم و الان تیکه تیکه های قرمز و سیاه ایجاد شده چکار کنم؟

  • 1399/12/09
    0 0

    من لیزر بیکینی و زیر بغل انجام دادم و الان تیکه تیکه های قرمز و سیاه ایجاد شده چکار کنم؟

  • 1399/12/10
    0 0

    سلام من ۲ ماه پیش لیزر بیکینی جلسه ۵ رفتم بعد دو هفته به شدت دهانه واژن شروع به سوزش و تورم شدید کرد و تا الان هم ادامه داره با این تفسیر جلسه ۶ هم رفتم متخصص زنان هم رفتم هیچ گونه عفونتی نداشتم به نظرتون سوختگی با لیزر می تونه باشه چکار کنم ایا زدن پماد زینک به اون ناحیه که جنس مخاطه اشکال نداره

  • 1399/12/11
    0 0

    سلام من لیزربیکینی وزیرناف انجام دادم سوختگی سطحی داره جوریکه تاول نیست ولی قهوه ای شده چیکاربایدکنم زینک بزنم خوب میشه ک جاش نمونه؟

  • 1399/12/25
    0 0

    سلام من ۳ سال پیش لیزر دایود انجام دادم و توی جلسه هفتم به شدت احساس سوختگی میکردم که متاسفانه کسی که لیزر میکرد توجه چندانی نکرد چون بی تجربه بود ناحیه بیکینی من رنگش کاملا سیاه و بافت پوستش هم شل و آویزون شده چندین بار کرم سیکالفیت اون استفاده کردم اما چون تغییری ندیدم گذاشتمش کنار در حال حاضر دارم لایه بردار استفاده میکنم آیا سوختگی بیکینی در این درجه درمان قطعی دارد؟ آیا بافت پوست و رنگ درست میشه؟ ممنون

    • 1400/02/02
      0 0

      ببخشید شما فقط با تیرگی فهمیدین سوخته؟؟؟تاول اینا نزد؟

  • 1399/12/28
    0 0

    سلام وقت بخیر.من دیروزلیز کردم صورتمو به اپراتور نادان گفتم دارم میسوزم گفت طبیعیه ولی الان که چندین ساعت داره ازش میگیزه صورتم کاملا قرمز متورم و حالت سوختگی داره الان زینک زدم به پوستم ولی خیلی نگرانم و استرس دارم.با این که من بارها لیزر کندلا رو برای صورتم انجام دادم ولی هیچوقت همچین چیزی ندیدم.نمیدونم والا چرا این سری این طور شد.لطفا راهنماییم کنید.خیلی نگرانم

  • 1400/01/01
    0 0

    هفته گذشته لیزر بیکینی و زیر بغل انجام دادم ک از فردا اون روز ناحیه بیکینی داخل لابیا و ورودی واژن بشدت قرمز و سوزش داره و پماد کلوتریمازول و ان ان مصرف کردم بدتر شدم پماد ریکاو و کلوبتازول مصرف کردم بدتر شدم پماد زینک مصرف کردم بدتر شدم عسل استفاده کردم بدترشدم الان دو روزه ک هیچی استفاده نمیکنم قرمزی اش کم شده ولی هنوز سوزش و خارش دارم چکار کنم سوزش ادرار هم گرفتم

    • 1401/03/31
      0 0

      میشه بگید چکار کردید خوب شد؟

  • 1400/01/10
    0 0

    سلام وقت بخیر من الان چند جلسه هست لیزر میرم اما از اخر جلسه دوم ناحیه زیر بغلم خارج دارم و دیروز ک دوباره جلسه سوم رو رفتم زیر بغلم شدیدا خارش داره و رنگ پوستم هم تغییر کرده تیره شده سوخته یعنی؟؟

  • 1400/01/24
    0 0

    سلام وقت بخیر. من یه هفته پیش صورتمو لیزر کردم یه قشمت از صورتم سوخت الان بد چند روز سوختگی رفع شده فقط یه لک کوچولو باقس مونده راه حلش چیه میشه لطفا معلومات بدید ...

  • 1400/01/28
    0 0

    سلام من اول جلسه لیرزم بوده انجام دادم ربطی ب لیرز نداره لک های قارچی روی ی دستم مشاهده کردم اشکال نداره همراه لیرز کرم‌کلوتریمازول مصرف شه!؟؟؟

  • 1400/02/02
    0 0

    سلام من حدودا ۱۰ جلسه لیزر بیکینی انجام دادم همه چی هم خوب بود همیشه حدودا ۱ ساعت میسوخت و دوباره خوب میشد و هیچ وقت هم علاعم ظاهری سوختگی هم نداشتم ولی الان احساس میکنم تیره شده هر چقد که سمت لای پا میره،اینم ممکنه از لیزر باشه یا سوختگی باشه؟؟؟

  • 1400/02/02
    0 0

    اگه فقط تغییر رنگ باشه مشکلی نداره؟؟؟اخه خیلی تیره شده بیکینی بعد لیزر

  • 1400/02/02
    0 0

    من پوستم تیرس تا الان دستگاه الکساندر میرفتم ایا مناسبه برای پوستای تیره با موهای زبر؟؟؟

  • 1400/02/10
    0 0

    باسلام.وسط ابروهام رو لیزر کردم حدود ۱ ماه پیش.متاسفانه دچار سوختگی شدم و پوست صورتم بلند شد و حدود ۲ هفته زخم‌بود.ولی الان بعد از ۱ ماه جای لک سوختگی باقی مونده و تیره شده.خواستم ببینم این لکه برطرف میشه یا دائم باقی میمونه؟

  • 1400/03/13
    0 0

    سلام من هم لیزر بیکینی انجام دادم پوسته پوسته شد بعدم جاش قهوه ای شده الان یکماهه؟چیکارکنم تازه چون اون پشتم اینجورشد من ندیدم روزا اول😞

  • 1400/03/18
    0 0

    سلام من رفتم لیزر کردم حالا بعد یک ماه لک های سیاه کمرنگ روی پوستم هنوز مونده چیکار باید بکنم؟

  • 1400/03/27
    0 0

    سلام من یه ماه و ۱۰ روز از اولین دوره ای که رفتم لیزر میگذره... رنگ پوست بدنم که کلا تیره تر شد، بافت پوست دستام که از بقیه نقاط بدنم حساس تره کاملا تغییر کرده... من دستای لطیف و صافی داشتم. اما الان به ساعدم که نگاه میکنی اصلا از این رو به اون رو شده! یه سری لک‌های قرمز و قهوه‌ای خفیف که رنگ پوستم دستمو به‌هم زدن مشاهده میکنم، دستم کاملا ناهموار و پوسته‌پوسته شده. لطفا بگید باید چیکار کنم؟ و تا الان غیر از زینک منو اکساید از چیز دیگه‌ای استفاده نکردم. اما همینه که هست. کلا بافت پوستم فوق العاده تغییر کرده و افتضاح شده. درمان میشه یا اینطوری باقی میمونه؟

  • 1400/03/27
    0 0

    سلام . من برای لیزر ناحیه تناسلی مردان به پزشک متخصص زیبایی مراجعه کردم . دستگاه کاندلا بود. بعد لیزر ؛ زیر پوست الت لکه سیاهی به اندازه یه سکه ایجاد شده و ظاهرا مویرگهای اون ناحیه سوخته شده بودن . همینطور در چند ناحیه زیر بیضه. خواستم ببینم لیزر اون قسمت از الت تناسلی اصلا مرسوم هست و آیا عوارضی مثل نازایی و غیره نداره؟ آیا لخته خونی که زیر پوست نازک الت تشکیل شده از بین میره ؟

  • 1400/03/29
    0 0

    سلام من دو روز قبل رویم را لایزر کردم الان پوست روی سیاه و متورم شده از کرم هایدروکورتیزون استفاده میکنم آیا لکه ها بزودی از بین میرود؟

  • 1400/04/09
    0 0

    من شنبه 4/5 لیزر کردم ناحیه بکینی رو الان خارش دارم با سوزش چیکار کنم خیلی اذیت میشم

    • 1401/06/13
      0 0

      خوب شدین؟

  • 1400/04/09
    0 0

    میشه جواب بدین شدیدا ب کمکتون احتیاج دارم🤒👇🏻⁩ سه روزه الکترولیز کردم به شدت ورم کردم و صورتم اول میسوخت حالا خارش هم دارم، باید چیکار کنم

  • 1400/04/20
    0 0

    سلام من توسط لیزر سوختم و جای سوختگی تیره شده دکترهم رفتم ولی پمادی که داد تاثیر نداشت چکار کنم؟

  • 1400/04/26
    1 0

    سلام من بیکینی و لیزرکردم وبدجوری سوخت یعنی جاهای که سوخته رنگ خیلی تیره ی گرفته الان سه ماه شده خوب نشده چیکارکنم تا اون سطح پوستم دوست هاش بریزه وپوست جدیدی دربیاد بیکینیم خیلی رنگش سیاه شده

  • 1400/04/27
    0 0

    سلام من الان ۶روزه لیزر پاک کردن تتو رو انجام دادم کل ابروهام که سفید شده ولی به مرور هی رنگش کم کم برگشت ولی خیلی خیلی قرمزه کل ابروم هرچی هم ویتامینه زدم خوب نشده پیش دکتر رفتم ولی این قرمزی دارم دیوونه میشم میشه راهنماییم کنین

  • 1400/05/07
    0 0

    سلام،دو روز پيش ليزر انجام دادم حين ليزر مقعد درد خيلي شديدي داشتم بعدش حس سوختگي و خارش داشتم گفتم طبيعيه درست ميشه اما بعد دوروز پوستم تغيير رنگ داده و سوخته و درد بدي داره پماد زينك اكسايد زدم كمي بهتره اما خب سوخته...چيكار بايد بكنم؟

  • 1400/05/08
    0 0

    امروز برای لیزر مراجعه کردم و حین لیزر صورتم با تاج ابروهام برخورد کرد چجوری از ریخته شدن موها جلوگیری کنم؟

  • 1400/05/08
    0 0

    سلام،من دوسال میش لیزر بیکینی کردم ولی قسمتهایی از پوست که مو خارج میشن بصورت سفید و کمی متورم شده آیا درمانی هست؟

  • 1400/05/13
    0 0

    سلام من دیشب لیزر داشتم هنگام لیزر به اپراتور گفتم راکوتان مصرف میکنم یکدفعه ایشون از جاشون پریدو کار رو متوقف کرد اما علاوه براینکه جاهایب که انجام داده دایره های کوچیک قرمز تشکیل شده و داغی شدید دارم و همینطور رنگدانه های قرمز باید چه کاری انجام دهم مرکزی هم که میرفتم متاسفانه نه دکتر پوست داشت نه اپراتورش متخصص بود 😓

  • 1400/05/21
    0 0

    سلام من یک هفتس که لیزر فول بادی بادستگاه کندلا انجام دادم،تمامه پام دونه دونه کبود شده وساق پام سایه های قهوه ایی وزرد انداخته،ولی نه درد دارم ونه سوزش نه التهاب.جایی ک لیزر انجام دادم گفتن پوستت سفیده وطبیعیه خوب میشه.میخواستم بدونم این حالت سوختگی محسوب میشه؟ واین کبودی وسایه های قهوه ایی جاش میره؟ لطفاپاسخ بدین

  • 1400/05/26
    0 0

    سلام من تقریبا دوماه پیش ساق پاهام و ساق دست هام رو لیزر کردم متاسفانه اپراتور با درجه زیاد لیزر و نابلد بودنش منو سوزوند دست و پاهام دچار لک های قهوه ای شدرفتم دکتر بهم ترمیم کننده بایو اویل داد خوب بود لک ها کم رنگ تر شدن روی دستمم از بین رفت این لکه های قهوه ای رو فشار دادم مثله جوش موهای زیر پوستی ازشون خارج شد الان جاشون مونده ولی کم رنگ داره میشه به مرور دوباره رفتم دکتر خواستم دارویی بهم بده که زودتر لکه هارو درمان کنه بهم پماد فیس دوکس رو داد اگه از کرم acm استفاده کنم لکه ها به سرعت و کاملا از بین میرن ؟

  • 1400/06/01
    0 0

    سلام شش ماه پیش لیزر صورت روی گونه انجام دادم الان گونه ام دچار سوختگی و حتی بچشم چپ هم اسیب جزیی زده شده ویطوری گونه من ی خط افتاده وپرس شده کرم زیاد استفاده کردم جواب نداده

  • 1400/06/14
    0 0

    سلام خسته نباشین من لیزر کردم زیر چانه وپشت لبمو ولی الان توی صورتم لک لک شده عین اینکه روغن داغ قطره قطره ریخته رو صورتم وجاش قهوه‌ایی تیره شده..ایا این لکه ها میرن وخوب میشه..البته خودشون پماد زینک‌اکساید ۲۵ درصد رو معرفی کردن وگفتن تا دو روز اینده خوب میشه..

  • 1400/06/20
    0 0

    سلام.من 2روزپیش لیزر بادستگاه الکس انجام دادم پوستم هم تیره است.درحین لیزرکردن احساس سوزش میکردم اماچون تحربه ای نداشتم فکرکردم طبیعی هست.بعدازاتمام کارسوزش وتاول های قرمزی ناحیه ی پاایجادشدکه الان تیره شدن.میخواستم بدونم جای این تاول هامیمونه؟یابرطرف میشه؟ممنون میشم جوابموبدید

    • 1400/08/11
      0 0

      خوب مبشه

  • 1400/06/26
    0 0

    سلام ۳ ماه خال بزرگ رو پیشونیم برداشتم اول جاش قهوه ای شد هیدروکنیون زدم الان سفید شد جاش چ پماد بزنم ک رنگ پوستم بشه پوستم سبزه است ممنون

  • 1400/06/26
    0 0

    سلام من ساق پاهام رو با دستگاه الکساندرایت لیزر کردم و سوخته و مثل جوش شده و خیلی خارش داره . بنظرتون چرا اینجوری شده ؟ چیکار باید بکنم ؟ نگرانم

  • 1400/07/02
    0 0

    سلام من تقریبا ۳ ماهه که دم ابروهام رو لیزر کردم جهت پاک کردن تاتو حالا بعد از این مدت هنوز به شدت جاش قرمزه لطفا راهنماییم کنید باتشکر

  • 1400/07/03
    0 0

    سلام من دو هفتس لیزر بیکینی انجام‌دادم کل بدنم‌سوخت و زخم قهوه ای بود با استفاده از ترمیم‌کننده زخمام‌خوب شد ولی جای شات لیزر تیره شده چیکار باید انجام بدم دارم دیونه میشم لطفا راهنماییم کنید

  • 1400/07/18
    0 0

    ممکنه که سوختگی و التهاب و قرمزی پوست، ۱۵ روز بعد از لیزر خودشو نشون بده؟

  • 1400/07/23
    0 0

    سلام من سه هفتس لیزر انجام دادم ناحیه بیکینی یکم سیاه رنگ شده و سوزش دارم اما سوزشش دائمی نیست

  • 1400/08/01
    0 0

    سلام من بار دومم هست که لیزر کردم بار دومم یه هفته شده که رفته صورتم تیره شده و میسوزه و خشک شده از همین پاماد سکالیفت استفاده میکنم ولی صورتم خشک شده و از پاماد میسوزه چیکار کنم و نگرانم.؟

  • 1400/08/03
    0 0

    سلام خسته نباشید من امروز برای صورتم‌ لیزر موهای زائد انجام دادم یکم ابروم سوخته میریزه ابروم یعنی ؟ 😢

  • 1400/08/16
    0 0

    سلام من بعد از جلسه سوم بیکینیم رنگش تیره تر شده الان بیستودو روز از جلسه سوم میگذره ولی تیرگیش خوب نشده..هیچ سوختگی پیش نیومد ..فقط رنگش یکم تیره شده درحد یک درجه ..میخاستم بگم این ب مرور رفع میشه یا ن باید چ کنم بدتر ک نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا پاسخ بدین نگرانممم

  • 1400/08/18
    0 0

    دوروزمیشه لیزر کردم با دستگاه الکساندرا ولی قسمت بکینیم خارش داره پمادزینک هم استفاده کردم ولی خوب نشدم این خارش تا چندروزادامه داره

  • 1400/08/22
    0 0

    سلام من یک ماهی میشه که از جلسه چهارم لیزرم میگذره هربار لیزر کردم هیچ مشکلی نداشتم ولی این سری بعداز لیزر بیکینی جز همون لحظه داخل مطب که پماد زینک زدم دیگه اصلا پماد نزدم چون مسافرت رفتیم بعداز ی هفته ک برگشتم کشاله ی رانم (کناره ی بیکینی)سوخت و قرمز شد هرچقدر زینک و ترمیم کننده هم میزنم خیلی فرقی نکرده همچنان همون من چکار کنم چی استفاده کنم؟اینم بگم سوختگیم شدید نیست یعنی تورم و چرک نداره مث سوختگی نوزادی ک زیاد پوشک میشه هس

    • 1400/10/15
      0 0

      پماد سوختگی بچه رو استفاده کنید

  • 1400/08/22
    0 0

    سلام من لیزر بیکینی با الکساندریت انجام دادم و پوست بدنم کاملا چروک شده و رنگش هم تیره شده چکاری باید انجام بدم؟

  • 1400/09/01
    0 0

    سلام من دو هفته پیش با لیزر کندلا لیزر کردم جلسه ی هشتمم بود بعدش بدنم تو ناحیه باسن و رون و بیکینی بشدت سوخت و پر از لک قهوه ای شد و از اون روز تو ناحیه کشاله ی رونم و بیکینی بشدت احساس خارش داره بحدی که زخم شده بس که خاروندم دکترم رفتم ولی متاسفانه داروهای بی کیفیت که برای موارد دیگه ای مصرف دارن برام تجویز کرد اینو بعد مشورت با یه پزشک که ایران نیستن فهمیدم خودشون چنتا پماد گفتن که من پیدا نکردم لطفا راهنماییم کنید هم برای از بین بردن خارش و هم این لکه ها، البته دو هفته گذشته و خیلی میترسم که دیگه لکه ها درمان نشن

  • 1400/09/04
    1 0

    سلام من مرداد که جلسه ۴ امم بود واسه لیزر با دستگاه دایوت رولی بود با ژل مخصوص سونو به بدن میزدند که خنک کننده بود . بعد لیزر دست پاها وقسمت بیکینی خارش شدید و قرمز و التهاب داشت تا یک هفته اینوری خارش شدید داشت . تماس گرفتم با کلینیک گفتن کرم هیدروکورتیزون بزن خوب میشه . الان جای دیگه میرم لیزر مهر ماه . ولی این بار هم اینجوری شد تورم .خارش .داغی . قرمزی . واقعا باید چیکار کنم ؟

  • 1400/09/05
    0 0

    سلام موهای دور گوش رو لیزر کردم حدود یکسال میشه ولی جای سوختگی وتیرگی ازبین نرفته خواهشا راهنمایی کنید....تا ازشر ای تیرگی راحت شم

  • 1400/09/15
    0 0

    سلام من حدود یکسال میشه لیزر کردم زیر بغل سوخته و پوسته پوسته میشه و تیره شده باید چیکار کنم

  • 1400/10/03
    0 0

    سلام من با دستگاه دایود ایت ۳ ماه پیش لیزر کردمو سوختگی شدیدی داشتم باعث تیرگی بیکینیم شده این تیرگیش نمیره چیکارش‌کنم؟ قبلا از پماد کالاندولا و کرم لافارر استفاده کردم‌

  • 1400/10/15
    0 0

    سلام. من حدود سه هفته ی پیش لیزر رفع تیرگی برای زیر بغل انجام دادم. متاسفانه توی جلسه ی چهارم دچار سوختگی شدم. خارش شدید و پوست پوست شدن و التهاب و قرمزی. ولی خیلی جدی نگرفتم و تبدیل شد به لک قهوه ای. چیکار میتونم انجام بدم برای رفع لک تیره ی سوختگی؟ خودشون یه هفته زینک رو تجویز کردن بعد از اونم ترمیم کننده ی سیگل و روشن کننده

  • 1400/10/19
    0 0

    سلام.. من دوجلسه لیزر رفتم (کل پاها و کل دست ها بیکینی زیربغل) جوابدهی عالی بود و رشد موها خیلی کم شده اما مشکلم بیکینی هستش که فقط قسمت لبه های واژن رشدش بیشتر و ریزشش بعد جلسه دوم کمتر بود مشکل از چیه؟ لطفا راهنماییم کنیدچون ذهنمو خیلی درگیر کرده

  • 1400/11/06
    0 0

    من صورتمو لیزر کردم ۲روزپیش الان سوخته قرمزشده دون دون شده چیکارکنم

  • 1400/11/06
    0 0

    سلام من ۱۱جلسه برای صورت رفتم لیزر درجلسه ۱۱صورتم سوخته لک روصورتم افتاده این لکه هامیرن خواهشن کمک کنیم

  • 1400/11/12
    0 0

    اصلا لیزر خوبه والا کسی ننوشته جواب گرفته فقط سوختگی داره ....من اپیلاسیون انجام میدم اما الان که میخواستم برم لیزر میترسم با این نظرات

  • 1400/11/14
    0 0

    سلام جلسه دوم لیزر بیکینی هستم. این خارش ها تا کی ادامه داره و آیا با وجود خارش میشه جلسات رو ادامه داد یا باید حتما کاملا خوب بشه و بعدا؟

  • 1400/11/29
    0 0

    سلام من بیش از دو ماهه که واسه حذف کادر زیر ابرو هام لیزر کرده ام جای لیزر از بین نمیره قرمزی پوستم مشخصه راه کار لطفا

  • 1400/12/05
    0 0

    سلام من دیروز رفتم لیزر جلسه ی اولم بود پوستم شدید خارش داره نمیتونستم تحمل گنم شروع کردم به خارش و قرمز و متورم شده از شدت خارش چیکار کنم ؟زینک هم زدم تاثیر نداشت

  • 1400/12/06
    0 0

    سلام من هفته پیش بیکینیمو لیزر کردم درد، سوزش و التهاب ندارم فقط یه قسمتایی از بدنم دچار تیرگی شده باید چیکار کنم؟

  • 1400/12/19
    0 0

    سلام ببخشید من ۱۰ روز از جلسه نهم لیزرم میگذره ولی روی کمرم بعد لیزر ۷،۸ جا لکه های قزمز بود و میسوخت الان نمیسوزه ولی قهوه ای شده مونده رو کمرم و پاهام چکار باید بکنم جاش نمونه

  • 1400/12/27
    0 0

    سلام من ٢ هفته پيش تىناحبه بيكيني حليه ٤ ليزرم بود انجام دادم ناحيه اابيا بيروني همون موقع يك مقدار نسبت به جلسات قبل شدتش و زياد كرد و سورش داشت ، بعد از استفاده از پماد زينك اون ناحيه خيلي خسك شد و وقتي پريود شدم به نوار بهداشتي كه استفاده ميكردم حساست وحشتناك پيدا كرده و اون ناخيه خارش و سوزش شديد داره و غير قابل تحمل راه حل ميفرماييد ؟

  • 1400/12/28
    0 0

    سلام وقت بخیر دو جلسه جایی انجام دادم لیزر سری داشت خیلی خوب بود ولی به علت هزینش جای دیگه مراجعه کردم دستگاهش آمریکایی بود موهای قسمت پاهام دستم و بیکینی هم به صورت ردیفی دراومده دوباره جای قبلی که لیزر کردم رفتم ولی باز هم همین جوری هست باید چیکار کنم ؟ قسمت بیکینی هم ی قسمتیش تیره تر شده

  • 1401/01/07
    0 0

    سلام من ران پامو لیزر کردم با دستگاه دیاموند بعد لک بنفش ایجاد شده ک خیلی درد میکنه و سوز میزنه خودش گفت ک از پماد ریکاو و زینک اکساید استفاده کنم ولی میترسم جاش بمونه چکار کنم

  • 1401/01/21
    0 0

    سلام وقت بخیر من ۳الی ۴سال پیش لیزر صورت انجام دادم که گونه هام وزیر چشام بر اثر لیزر سوختن وجاش سیاه مونده خیلی پمادوکرم استفاده کردم ولی نتیجه ایی نگرفتم خواهشا راهنمایی کنید چکار کنم

  • 1401/02/05
    0 0

    سلام من دوروزه پشت گردنم لیزر کردم موقع لیزر خیلی خیلی نسبت به جلسه های دیگه درد داشت الان یه تیکه لک قهوه ای شده وتاول زده مدام چرک زرد اش خارج میشه ممنون میشم راهنمایی کنید چه پمادی بزنم

  • 1401/02/29
    1 0

    من ۲ماه پیش لیزرکردم الان روگونه هام لک سفیدوقهوی شد چ پمادی خوبه دکتر پوست هم رفت پمادالفا و قرص ویتامین ای نوشت

  • 1401/03/05
    0 0

    سلام میخواستم بپرسم مرکز لیزر خوب در تبریز کسی میشناسه ، ما از لیزر بیمارستان بین المللی نتیجه نگرفتیم و مدام درد کشیدم

  • 1401/03/13
    0 0

    سلام من نزدیک دوهفته هست جلسه اول لیزر را انجام دادم بیکینی من به شدت خارش و سوزش شدید داره پماد زینگ و ریکاو هم استفاده کردم با ژل الورا اما هنوز این خارش و سوزش ادامه داره شما چه پمادی را پیشنهاد میدید؟ بین پاهام هم عرق سوختگی شده ممنون میشم راهنمای کنید

  • 1401/03/14
    0 0

    سلام من 20روزی هست لیز کردم الان جای زخمم سیاه شد نمیدونم چکار کنم تا بره یعنی جای ک سیاه شد لکه ش میره یا نه تا چند روز طول میکشه تا خوب بشه

  • 1401/03/28
    0 0

    من یه تجربه ای که بعد از سوختگی داشتم بعد از سوختن اینقدر درد و سوزش داشتم غیر قابل تحمل از پماد زینک و ژل خنک کننده میزدم معجزه میکرد یخ را میگذاشتم روی ژل فوق العاده بود

  • 1401/04/08
    0 0

    سلام من ده جلسه لیزر بیکینی داشتم الان ب تازگی متوجه شدم لکه های قهوه ای ریز در کناره های لابیام وجود داره این از عوارض لیزر میتونه باشه

  • 1401/04/09
    0 0

    سلام دو روز پیش دستامو لیزر کردم جلسه اولم بود حالا اندازه عدس تیکه تیکه قرمزه زینک اکساید بزنم رفع میشه یا نیازی نیس چیزی یزنم؟

  • 1401/04/23
    0 0

    سلام وخسته نباشید ببخشید بعد از لیزر صورت یک روز بعدش روغن گل بنفشه استفاد میکنم هرشب برای لک های صورتم آیا باعث رویش دوبار موها میشه

  • 1401/05/02
    0 0

    سلام خسته نباشید فرق بین لکه های قهوه ای که بر اساس سوختگی ایجاد میشن با لکه های قهوه ای که در اثر حساسیت پوست لیزر ایجاد میشن چی هسن اخه چون بعضیا میگن بعد از مدتی از بین میره

  • 1401/05/20
    0 0

    سلام من چند ماه پیش لیزر فول بادی کردم ناحیه دستام درجه بالا بود اول جای شات ها زخم شد و الان چند ماه که جای زخم ها لکه های سفید شده، خیلی نگرانم ایا این لکه ها برطرف میشه ؟

  • 1401/05/24
    0 0

    سلام من ده جلسه لیزر الکس میرفتم جلسه ۱۱رو جای دیگ رفتم دو ماهه دچار سوزش چروکی پوست و لکه های تیرع وزخم شدم در ناحیه بیکینی فقطم پماد زینک استفاده کردم تو این دو ماه طی دو روز ب دکتر همون مطب لیزر مراجعه کردم پماد دستساز برام تجویز کردن.خیلی نگرانم ک چروکی ها از بین نرن.چ کار کنم؟

  • 1401/05/28
    0 0

    سلام من 2روز پیش لیزر بیکینی انجام دادم، الان خیلی دردو سوزش دارم ولی تغییر رنگ و قرمزی ایجاد نشده چکارکنم؟تشکر

  • 1401/05/28
    0 0

    با سلام و خسته نباشید من ۴روز پیش برای جلسه چهارم برای لیزر قسمت بیکینی به همون مطبی که هربار میرفتم، مراجعه کردم.متاسفانه اپراتور جدید به قدر بی تجربه بود که کل قسمت بیکینی من دچار سوختگی و آسیب شد.کلی تاول و تورم و التهاب پوستی داشتم و الان هنوز اثراتش هست. که خیلی درد و اذیت کشیدم و همچنان ادامه داره بنظرتون میتونم به نظام‌پزشکی شکایت کنم؟ خواهش میکنم‌راهنماییم کنید.

  • 1401/06/01
    0 0

    سلام دقیقایک ماه پیش روی صورتم بعد شش جلسه لیزر به اصرار دکتر درجه زیادتر کردن ورودی چانه سوختگی داشتم البته به دکتر مراجعه کردم ویرایش سرد کردن تزریق انجام دادن و یه مقدار فرو رفتگی ودردش کاهش پیدا کرد بعد مراجعه گفتن خوب میشه فقط زمان میخواد اونم چهار ماه وهیچ پمادیی نمی‌خواد وقصور پزشکی هست که پیش میاد آیا خوب میشه بعد این مدت که سوختگی لیزر

  • 1401/06/30
    0 0

    سلام وقت بخیر من امروز لیزر انجام دادم با دستگاه الیت روی ساق پام جای شات مونده و کبود شده میترسم جاش بمونه و قهوه ای بشه کرم الفا استفاده میکنم کمکی میکنه؟

  • 1401/07/21
    0 0

    سلام، من جلسه ی چهارم رو به تازگی انجام ذادم، زانوم یکم سوخت و الان به شدت زانوم درد میکنه، احساس سوختگی ندارم ولی زانوم درد می‌کنه درست میشه؟

  • 1402/02/21
    0 0

    سلام من صورتم را اندولیفت کردم و هیچ مشکلی نداشتم بعد از یک ماه از اندولیفت لیزر مو انجام دادم متاسفانه صورتم قرمز شده و زیر آفتاب یا هنگام استحمام پوستم قرمز و میسوزه دکتر پوست هم رفتم قرمزی کمتر شده ولی صورتم لکه کبودی داره و هنوز داخل حمام و آفتاب میسوزه خواهش میکنم راهنمایی کنید

  • 1402/03/22
    0 0

    سلام تااونجای که من فهمیدم هرکس هرمشکلی بالیرزداره ازکرم سیکالیفت اون استفاده کنه نشددکترمتخصص مراجعه کنه شکایتم ازاینهانشه وتمام خواهراخودتونوخسته نکنید، دلت خوشه جواب ازکی میخواهید

  • 1402/03/27
    0 0

    سلام خوبین من یک ماهه پیش یک جلسه لیزر انجام دادم متاسفانه بعضی از قسمتهای بدنم مثل روی دستم و روی کمرم یک ناحیه بزرگ دچار سوختگی شدید شده و به شدت خارش داره چه کار باید کنم

  • 1402/07/22
    0 0

    سلام من متوجه شدم بعداز لیزر صورت خودم و دخترم لک سفید کمرنگی پایین لب دخترم و برای خودم پایین چانه افتاده آیا لک از بین میره و رنگ پوستمون بر میگرده حدودا یک هفته اینجور شدیم دکتر رفتم گفتند حساسیت پ ستی پماد الیدل دادن

  • 1402/08/25
    0 0

    سلام خسته نباشید..جلسه ۴لیزم انجام دادم قسمت بیکنی و زیر بغل خارش زیاد داره قبل ای جلسات خوب بودم ممنون میشم راهنمایم کنید..

  • 1402/10/16
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من قسمت بکینی رو لیزز کردم جلسه هشتم به بعد لبه هاش تاول زده درد میکنه پوستم قرمز شده میسوزه انگار که عرق سوز شده اما عرق سوز نیست . تازه پوسته پوسته‌میشه .مشکل از منه یا بخاطر سوختگی با لیزره؟؟؟

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید