قیمت لیزر موهای زائد کل بدن چقدر است؟

تاریخ انتشار - ۲۱ آبان ۱۳۹۸

لیزر موهای زائد و لیزر کل بدن دارای پکیج های مختلفی است که با توجه به تعرفه های موجود در سایت میتوانید پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید. در صورتی که چند ناحیه کوچک از بدن خود را برای درمان با لیزر کندلا الکس مانند نصف بازو، نصف پا، ناحیه بیکینیو  زیر بغل را انتخاب کنید؛ هزینه آن بسیار کمتر از افزودن نواحی وسیع بدن مانند کمر، کل پا و کل بازو به پکیج است. همچنین پکیج لیزر موهای زائد و لیزر کل بدن شامل صورت نمی شود و در صورتی که می خواهید لیزر موهای پشت لب، خط ریش، چانه، گردن و غیره را انجام دهید باید نواحی مورد نظر را به لیزر موهای زائد کل بدن اضافه کنید که در این شرایط هزینه آن افزایش پیدا می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق لیزر موهای زائد کل بدن توانید با  کندلا تماس بگیرید.

پکیج لیزر موهای زائد کل بدن شامل چه قسمت هایی می شود؟

لیزر موهای زائد و لیزر کل بدن در یک پکیج انتخابی است که می تواند شامل زیر بغل، کمر، شانه، گردن، صورت، ناحیه بیکینی، پاها و نواحی دیگر بدن باشد.

آیا قیمت لیزر موهای زائد کل بدن نسبت به لیزر هرکدام از نواحی بدن به طور جداگانه ارزان تر است؟

بله در صورتی که پکیج های کلی ما را که شامل چند ناحیه از بدن می باشد؛ انتخاب کنید چون لیزر کندلا الکس قطر لکه بزرگی دارد و می‌تواند طی یک جلسه ۴۰ دقیقه ای چند ناحیه از بدن را درمان کند؛ هزینه پکیج های کلی نسبت به پکیج هایی که فقط یک ناحیه از بدن را شامل می شوند؛ بسیار کمتر است.

آیا لیزر موهای زائد کل بدن نسبت به روش های دیگر حذف موهای زائد به صرفه تر است؟

اگر هزینه ای که هر ماه بابت اپیلاسیون یا شیو کردن و بند انداختن نواحی مختلف بدن خود صرف می کنید را تا پایان عمر محاسبه کنید و آن را با هزینه‌ای که برای ۶ تا ۸ جلسه لیزر موهای زائد کل بدن پرداخت می کنید؛ مقایسه نمایید؛ متوجه می شوید که حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت یک روش مقرون به صرفه، دائمی و ایمن است که می تواند جایگزین مناسبی برای سایر روش های حذف موهای زائد باشد.

لیزر موهای زائد کل بدن توسط چه دستگاه های لیزری انجام می گیرد؟

انتخاب نوع دستگاه لیزر مو بستگی به رنگ پوست شما دارد. معمولا افرادی که پوست روشنی داشته باشند از لیزر کندلا الکس و افرادی که پوست تیره داشته باشند از لیزر کندلا یگ استفاده می کنند. هر دو نوع لیزر کندلا الکساندرایت و کندلا یگ قابلیت استفاده برای لیزر موهای زائد کل بدن را دارند.

 یک جلسه لیزر موهای زائد کل بدن چقدر زمان می برد؟

جلسه لیزر موهای زائد برای کل بدن بین ۲ تا ۳ ساعت در هر جلسه زمان میبرد. این زمان بر مبنای جنسیت، سایز و میزان موهایی که می خواهید آنها را حذف کنید؛ متغیر است.

تعداد جلسات مورد نیاز و فاصله زمانی بین لیزر موهای زائد کل بدن چقدر است؟

متخصص لیزر بر اساس میزان رشد مو و حجم موهای شما تعداد جلسات و فاصله زمانی بین لیزر موهای زائد کل بدن را تعیین می نماید. اما معمولاً ۶ تا ۸ جلسه لیزر با فاصله زمانی شش هفته ای برای حذف موهای زائد کل بدن توسط لیزر کندلا الکساندرایت کفایت می کند.

مزایای لیزر موهای زائد کل بدن چیست؟

لیزر کل بدن علاوه بر این که در زمانی که برای جلسات لیزر صرف می کنید صرفه جویی خواهد کرد؛ هزینه جلسات لیزر مو را نیز به طور قابل توجهی کاهش خواهد داد. در حقیقت قیمت لیزر موهای زائد کل بدن در پکیج های متنوعی ارائه می شود که بر اساس نیازهای خودتان می توانید یکی از آنها را از بخش تعرفه‌های سایت کندلا انتخاب کنید. با لیزر موهای زائد کل بدن دیگر نیازی به شیو کردن، اپیلاسیون یا استفاده از کرم های موبر نخواهید داشت و پوست شما همواره تمیز و زیبا باقی خواهد ماند. لیزر موهای زائد کل بدن با دستگاه کندلا الکس برای پوستهای روشن و با دستگاه کندلا یگ برای پوست های تیره کاملاً ایمن و موثر است.

آیا لیزر موهای زائد کل بدن ایمن است؟

لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکساندرایت در اکثر نواحی پوست، ایمن و موثر است. اما همه افراد نمی توانند لیزر کل بدن انجام دهند. به عنوان مثال در صورتی که موهای نواحی خاصی از بدن شما بلوند، خاکستری یا سفید باشد؛ لیزر موهای زائد روی آن ناحیه موثر نخواهد بود. بنابراین پیش از انتخاب پکیج لیزر موهای زائد کل بدن بهتر است با متخصصین لیزر کندلا مشورت نمایید تا پکیج مناسب با خصوصیات و ویژگی های پوست و موی خود را انتخاب کنید.

چه نکاتی را پیش از لیزر موهای زائد کل بدن باید رعایت نمایید؟

  • از هیچ گونه مواد شیمیایی و آرایشی روی پوست خود پیش از جلسات لیزر مو استفاده نکنید.
  • در صورتی که داروی خاصی مصرف می کنید حتما با متخصص لیزر مشورت نمایید.
  • پیش از شروع جلسات لیزر مو از دئودورانت، مرطوب کننده یا هر نوع کرم دیگری روی پوست خود استفاده نکنید.

آیا می توانم روز قبل از لیزر موهای زائد شیو کنم؟

بهتر است یک یا دو روز قبل از جلسه لیزر لیزر موهای زائد و لیزر کل بدن  شیو کنی.د از روش هایی مانند اپیلاسیون، وکس و موم که موها را از ریشه خارج می کند؛ خودداری کنید. از تیغ تمیز و نو با کیفیت بالا استفاده کنید تا خراشی روی پوست شما ایجاد نشود. در صورتی که ساقه مو روی پوست شما باقی بماند؛ احتمال سوختگی پوست شما وجود خواهد داشت پس با دقت تمام نواحی بدن خود را شیو کنید.

بایدها و نبایدهای پیش از لیزر موهای زائد کل بدن

  • ۴ هفته پیش از لیزر مو از روش هایی مانند وکس کردن، کرم های موبر و بند انداختن استفاده نکنید. روش الکترولیز نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود. 
  • از قرار دادن پوست خود در معرض آفتاب خودداری کنید.
  • اگر در طول روز باید بیرون از منزل باشید حتما از کرم های ضد آفتاب با SPF بالاتر از ۳۰ استفاده کنید.
  • یک تا دو هفته پیش از لیزر از آفتاب گرفتن یا برنزه کردن خودداری کنید.
  • استفاده از کرم های برنزه کننده و اسپری ها برای حفاظت از پوست در برابر واکنش های حساسیت زا اصلاً توصیه نمی شود.
  • ۲۴ ساعت قبل از لیزر مو، موهای زائد کل بدن خود را شیو کنید.
  • روز لیزر موهای زائد کل بدن هیچگونه لوسیون، کرم یا آرایشی روی پوست خود اعمال نکنید.
  • حتما لباس‌های گشاد بپوشید تا وقتی تمام نواحی بدن شما تحت درمان با لیزر قرار گرفت؛ لباس های تنگ موجب نشوند؛ پوست شما بعد از جلسه لیزر حساس تر شود.
  • در صورتی که احساس درد و ناراحتی زیادی داشتید می توانید از کرم های بی حس کننده استفاده کنید.

بعد از لیزر مو کل بدن چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

  • از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، استفاده از کرم های برنزه کننده و برنزه کردن پوست خود به هر روشی خودداری نمایید.
  • حمام آب داغ نگیرید. از رفتن به سونا پرهیز کنید.
  • ۲ تا ۳ روز بعد از لیزر کل بدن از ورزش های هیجانی و پر تحرک پرهیز کنید.
  • از وکس کردن، استفاده از اپیلاتور و الکترولیز روی پوست ناحیه درمان شده خودداری نمایید.
  • اگر مجبورید در معرض آفتاب قرار بگیرید حتما از کرم های ضدآفتاب با SPF بالاتر از 30 استفاده کنید.

چه انتظاراتی باید از جلسات لیزر کل بدن داشته باشیم؟

پیش از شروع حذف موهای زائد کل بدن با لیزر کندلا الکس معمولاً یک کرم بی حس کننده حدوداً ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قبل از فرایند لیزر روی پوست شما مالیده می شود. سپس تنظیمات لیزر کندلا الکس طبق رنگ و ضخامت مو و محل درمان پوست و رنگ پوست شما تعیین می شود.

احتمالا تکنسین از شما می خواهد که عینک های محافظ بر روی چشم های خود بگذارید تا در حین فرایند لیزر آسیب نبیند. سپس تکنسین پالسی از نور لیزر کندلا الکس را به ناحیه ای از پوست که قرار است درمان شود می تاباند و برای چند دقیقه روی آن ناحیه تمرکز می کند تا مطمئن شود که نور لیزر اثر خود را گذاشته است.

زمانی که لیزر موکل بدن به پایان رسید به شما کیسه های یخ و کرمهای ضد التهاب یا لوسیون های مرطوب کننده ارائه می شود تا درد و ناراحتی شما کاهش یابد. سپس می‌توانید جلسه بعدی لیزر خود را حدود ۶ هفته بعد تنظیم نمایید.


ریکاوری و عوارض جانبی لیزر موهای زائد کلبدن

یک یا دو روز بعد از لیزر کل بدن، ناحیه درمان شده پوست مانند حالتی که آفتاب سوخته شده باشد؛ به نظر می رسد. استفاده از کمپرس های خنک کننده و مرطوب کننده می تواند به تسکین پوست شما کمک کند. در صورتی که پوست صورتتان را لیزر کرده اید بهتر است روز بعد آرایش کنید؛ در غیر اینصورت احتمال تاول زدن پوست شما وجود خواهد داشت.

توجه داشته باشید که موهای زائد شما حدودا 2 تا 4 هفته از لیزر مو خواهد ریخت. بهتر است از کرم های ضد آفتاب یک ماه پس از لیزر مو استفاده کنید تا از تغییرات موقتی در رنگ پوست خود جلوگیری کنید.

مشاهده تاول پس از لیزر موهای زائد به ندرت اتفاق می‌افتد. اما در افرادی که پوست تیره ای دارند گاهی اوقات مشاهده می‌شود از عوارض جانبی دیگر لیزر کل بدن می توان به تورم، قرمزی و خارش اشاره کر.د در صورتی که رنگ پوست شما در نواحی خاصی تغییر رنگ داد؛ نگران نباشید این عارضه موقتی است و حداکثر پس از یک ماه خود به خود از بین می رود.

هزینه لیزر موهای کل بدن به چه عواملی بستگی دارد؟

تعرفه های مشخص شده در سایت کندلا در ارتباط با قیمت لیزر کل بدن به فاکتورهای مختلفی شامل موارد زیر بستگی دارد:

  • اندازه ناحیه ای که قرار است لیزر شود و زمان مورد نیاز برای درمان
  • تعداد جلسات درمان مورد نیاز با لیزر 
  • تخصص، تجربه و تبحر تکنسین لیزر مو
  • ناحیه ای از بدن که در پکیج لیزر مو کل بدن انتخاب شده است

آیا همه افراد کاندید مناسبی برای لیزر کل بدن هستند؟

طبق نظر متخصصین لیزر مو، کاندید ایده آل برای حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکس افرادی هستند که موهای تیره و ضخیم و پوست روشنی دارند. در صورتی که موهای شما قرمز، بلوند، سفید و خاکستری باشد و یا بسیار نازک و پرزی باشد؛ لیزر مو روش مناسبی برای شما نخواهد بود.

دلیل اصلی موثر نبودن لیزر موهای زائد برای موهای روشن، عدم وجود پیگمنتهای کافی برای جذب نور لیزر در فولیکول مو است. در صورتی که نور لیزر به اندازه کافی جذب ملانین شود؛ حرارت کمی تولید کرده و قادر به تخریب و سوزاندن فولیکول مو نخواهد بود. در نتیجه درمان با لیزر کندلا الکس تاثیری نخواهد داشت.

نتیجه لیزر موهای زائد کل بدن برای افرادی که پوست روشن و موی تیره ای داشته باشند؛ کاملاً دائمی و ایمن است. پس از پایان جلسات لیزر مو کل بدن در حدود ۸۰ درصد است موهای زائد به طور دائم از بین خواهد رفت.

البته افرادی که پوست بسیار تیره و حتی سیاه دارند نیز نباید از درمان لیزر موهای زائد کل بدن ناامید باشند. چون با پیشرفت تکنولوژی و ابداع دستگاههای لیزر مو با طول موج‌های بلندتر مانند دستگاه لیزرمو کندلا Nd: YAG افرادی که پوست تیره و حتی سیاه نیز داشته باشند می توانند لیزر کل بدن را انجام دهند. قیمت لیزر موهای زائد کل بدن با دستگاه کندلا YAG تفاوت چندانی با دستگاه کندلا الکس ندارد و مزیت آن عدم ایجاد هایپرپیگمنتیشن در پوست های تیره به عنوان عوارض جانبی لیزر کل بدن برای افرادی با پوست تیره است.

متخصصین پوست و مو کندلا تضمین می نمایند که مراجعینی با پوست تیره نیز نتایج فوق‌العاده از لیزر موهای کل بدن با استفاده از دستگاه کندلا یگ بگیرند.

لیزر کندلا Nd: YAG

برای پوست های تیره تر ایمن است و بیماران با این نوع پوست میتوانند با اطمینان کامل به کندلا مراجعه کرده و پکیج‌های لیزر موهای زائد کل بدن خود را انتخاب کنند. درصورتی که نگران نشان دادن واکنش پوست خود پس از لیزر موهای زائد هستید؛ تکنسین لیزر ناحیه کوچکی از پوست شما را در جلسه مشاوره لیزر خواهد کرد و در صورتی که واکنش غیر طبیعی روی آن مشاهده نشود می توانید لیزر موهای زائد کل بدن را انجام دهید.




نظرات کاربران

  • 1399/01/17
    2 0

    لیزرمو بدن

    • 1400/02/23
      1 1

      کل بدن مخواهم لیز کنم

  • 1399/01/27
    10 2

    16سالمه خیلی بدنم مو داره ایا میتونم لیزر کنم

    • 1399/01/31
      1 0

      سلام بله میتونید.

    • 1399/07/07
      1 0

      اقا این که میگین ایا ت اصفهان هم بیمارستانی چیزی میشناسین که این کارو کنند و میشه قیمت شو بگین حدودن چند میشخ

    • 1399/11/20
      1 0

      سلام میخواستم بدون قیمت هر جلسه کل بدن چقدر میگیرن

    • 1399/12/26
      1 0

      منم تو 16سالگی کمرم مو نداشت ولی چون پرمو هستم الهان تو میخوام کل بدنمو 17سالگی برنم

  • 1399/02/18
    2 0

    سلام هیچ راهی برای لیزر کردن موهای خاکستری و پرزی وجود نداره؟

    • 1399/02/20
      1 0

      سلام میشه از دستگاه الکترولیز واسه موهای سفید و پرزی استفاده کرد.

  • 1399/02/19
    2 0

    چندجلسه بایدلیزرکردکه کل بدن بدون موشود

    • 1399/02/20
      1 0

      سلام دوره ی لیزر برای خانوما 6 جلسه اس اما بستگی به بدن هر فرد هم داره. بعد از اون وارد دوره ی شارژ میشید.

  • 1399/02/22
    1 0

    میشه موهای زائد روی ماه گرفتگی بدنو لیزر کرد؟

    • 1399/02/23
      1 0

      سلام متاستفانه خیر.

  • 1399/02/24
    1 0

    سلام من ۳۲ سالمه میخوام موهای پشت کمرم رو لیزر کنم ...آیا جواب میده ... چند جلسه لازمه و کل هزینه اش چقدره

    • 1399/02/25
      1 0

      سلام اگه پرزی و یا بور باشه بهتره لیزر نشه اما اگه غیر از اینه بله جواب میده. حدودا 6 جلسه طول میکشه اما بستگی به جوابدهی بدن خودتون هم داره. هزینه های لیزر تو بخش تعرفه ی سایت هست.

    • 1400/06/03
      1 0

      سلام من16سالمه میخام کل بدنم لیزر کنم کل چند میشه هزینه همه با هم

  • 1399/02/26
    1 0

    سلام ایا درد زیادی داره

    • 1399/02/28
      1 0

      سلام بستگی به دستگاه داره. با کندلا بخاطر وجود کولینگ قوی، درد خیلی کم و لحظه ای داره.

  • 1399/02/27
    1 0

    وقتی لیزرمیشه ایادررومااحساس میکنیم

    • 1399/02/28
      1 0

      سلام بستگی به دستگاه داره. با دستگاه کندلا تو درجات پایین نه اما تو درجات بالا درد لحظه ای داره.

  • 1399/03/04
    2 0

    سلام ببخشید و اس ابروها و خط ریش و رو بینی چند جلسه لازم هست

    • 1399/03/06
      1 0

      سلام حدودا 6 جلسه.

  • 1399/03/05
    2 0

    ببخشین لیزر کردن مختص ب خانوماداره یلنه اقایون هم میتونن؟

    • 1399/03/06
      1 0

      سلام اقایون هم میتونن.

  • 1399/03/07
    1 0

    سلام قیمت لیزرکل بدن چقدمیشه

    • 1399/03/07
      1 0

      سلام هزینه ها تو قسمت تعرفه هست.

    • 1400/04/28
      1 0

      سلام‌ من پوست گندمی دارم موهای پا بخاطر تیغ زدن ضخیم شده اما موهای دستم‌ نازکه و مایلم کل بدنم و از موهای زائد حذف کنم ... کدوم‌دستگاه یا چه روشی برام مناسب هست ؟

  • 1399/03/07
    1 0

    سلام بعد از لیزر تا کی باید شارژ کنیم و هزینه ی شارژش چقدره؟

    • 1399/03/08
      1 0

      بعد از اینکه دوره ی لیزرتون تموم شد، هروقت %20، %30 موهاتون رشد کرد باید برید واسه شارژ. هزینه ی شارژ مثل هزینه ی هر جلسه ی لیزرتونه.

  • 1399/03/08
    1 0

    ببخشید من 13سالمه میتونم لیزر کنم؟

    • 1399/03/13
      1 0

      سلام خیر بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/03/13
    1 1

    سلام میخواستم بپرسم پوستی که تیره شده با لیزر سفید میشه؟

    • 1399/03/13
      2 0

      سلام با لیزر سفید کننده تا حدودی سفید میشه.

  • 1399/03/14
    1 0

    سلام خسته نباشید ببخشید مثلا گفتین هزینه کل بدن 300 هزار تومنه این هزینه یک جلسه یا کل جلسات؟

    • 1399/03/17
      1 0

      سلام هر جلسه

    • 1399/03/19
      1 0

      سلام اگه موهای بدن یا قسمتی سفیدشده ازبین میره یاموهاژ سفید میمونه

    • 1399/03/20
      1 0

      سلام رو موهای سفید تاثیری نداره.

  • 1399/03/17
    2 0

    سلام 17سالمه و ازدواج کردم میتونم لیزرکنم

    • 1399/03/18
      1 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/03/28
    1 0

    سلام روی پاهام جوش های سر سیاه زیادی دره چجوری میشه اونارو ازبین برد؟

    • 1399/04/04
      1 0

      سلام واسه اون باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.

  • 1399/03/29
    1 0

    سلام..من نوجوان هستم ...موهای صورتم خیلی به چشم میان.. و کلا فرد پرمویی هستم..میخواستم بپرسم اگر موهای صورتم رو لیزر کنم ، قابلیتی هست که فقط موها کم شود و صورتم زنانه به نظر نیاد ؟

    • 1399/04/04
      1 0

      سلام اگ موهاتون پرزی نباشه لیزر روتون جواب میده.

  • 1399/03/30
    1 0

    كدوم دستگاه بهتره براي ليزر

    • 1399/04/04
      1 1

      سلام معمولا کندلا تاثیرش بهتره.

  • 1399/03/31
    2 0

    سلام ببخشید هزینه کل بدن تقریبا چقدر میشه؟

    • 1399/04/04
      1 0

      سلام هزینه ها تو قسمت تعرفه هست.

  • 1399/04/04
    1 0

    ایا‌هزینه ی لیزر همه‌جای تهران یکسان‌است یا خیر؟هر جلسه حدودا چقدر در میاد کل بدن؟

    • 1399/04/04
      1 0

      سلام خیر به دستگاه هم بستگی داره. هزینه ها تو قسمت تعرفه ی سایت موجوده.

  • 1399/04/05
    1 0

    سلام من ۱۴ سالمه میگن میشه لیزر کنم میشه بکنم اخه بدنم خیلی مو داره و خودمم ازشون بیزارم هزینه کل بدن ۶ جلسه چند میشه ؟

    • 1399/04/07
      1 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید. هزینه هر جلسه تو قسمت تعرفه هست.

  • 1399/04/06
    1 0

    قیمتا کجاس،میشه خودتون بگین کل بدن چقد میشه

    • 1399/04/07
      1 0

      سلام https://bit.ly/3dF0Z2z

    • 1399/09/18
      1 0

      سلام هزینه ها تو سایت موجوده.

    • 1399/09/18
      1 0

      من کلی هزینه کل بدنم میخوام

  • 1399/04/14
    1 0

    سلام رو گونه مو های زخیم و پرزی وجود داره آیا با لیزر از بین میره ؟؟ برای مو های زخیم مثل ریش چند جلسه لازمه ؟؟

    • 1399/04/16
      1 0

      سلام اگه زخیم باشه که دیگه پرزی حساب نمیشه. بعد از دوره ی لیزرتون حدودا 90% موهاتون ریزش میکنه و برگشت نداره. بعد از اون وارد دوره ی شارژ میشید. واسه آقایون 8-6 جلسه نیازه تا دورشون کامل شه.

  • 1399/04/19
    3 0

    سلام ببخشید چندجلسه باید‌شارژبشه وبازگشت داره؟

    • 1399/04/19
      1 0

      سلام شارژ بستگی به خود افراد داره. هرچی جلسات بیشتری واسه شارژ برید دیرتر و نازک تر در میاد موها.

  • 1399/04/19
    1 0

    سلام ببخشید بعدازلیزرچندجلسه شارژ برای حذف دائمی موهای زائدلازمه؟

    • 1399/04/19
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/21
    0 0

    با سلام خدمت شما ببخشید من تار موهای بدنم خیلی کلفته برای لیزر کردن حتما باید موها حالت پرزی باشن؟

    • 1399/04/22
      0 0

      سلام خیر باید موی نسبتا کلفت یا کلفت باشه نه پرزی و بور.

  • 1399/04/23
    0 0

    سلام میشه قیمت کل بدن دقیق بگین

    • 1399/04/24
      0 0

      سلام فول بادی 500 کاربردی 300

  • 1399/04/24
    0 0

    هزینه لیزر کل بدن چقدره

    • 1399/04/25
      0 0

      سلام هزینه ها تو سایت موجوده.

  • 1399/04/30
    0 0

    ببخشید این لیزر روی کسایی که پلی کیستیک داشته باشن جواب میده ؟ در حدی که مو ها کم و نازک بشن ؟ کلا رو افراد پلی کیستیک چجوری عمل میکنه؟

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام قبل از لیزر با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/05/03
    0 1

    سلام وقت‌بخیر ینی بعد لیزر بازم موهای زائد درمیان؟؟ چطور میشه پس دائمی رفع کرد که دیگه هیچوقت رشد نکنن؟ با تعداد جلسات و شارژ اینا مرتبطه؟

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام با هیچ روشی موها دائمی از بین نمیرن. اما با لیزر با جلسات بیشتر، موها نازکتر و سرعت رشدشون کمتر میشه.

  • 1399/05/03
    0 0

    سلام من 16 سالمه و خیلی پر مو هستم، امکانش هست پشت کمر ران پا را قبل از ازدواج لیزر کنم؟

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام بهتره تا 18سالگی صبر کنید.

  • 1399/05/06
    0 0

    سلام چطوری ادرس کیلینیک و پیدا کنم

    • 1399/05/06
      0 0

      سلام با شماره ی تو سایت تماس بگیرید.

  • 1399/05/07
    1 0

    20سالمه موهای زیاد وضخیم وپوست روشنی دارم چندجلسه میتونم کل بدنمولیزرکنم؟هزینش چقدرمیشه؟

    • 1399/05/08
      0 0

      سلام هزینه ها تو سایت موجوده 6 جلسه باید تشریف ببرید.

  • 1399/05/09
    0 1

    سلام ۱۶سالمه میتونم لیزر کنم؟

    • 1399/05/11
      0 0

      سلام تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1399/05/12
    0 0

    سلام ۲۴سالمه و کل بدنم میخام لیزر کنم بنظرتون ۶جلسه امدم و جلسات بعدی هم باید هم قیمت همون جلسات اولیه هسته؟؟؟؟

    • 1399/05/13
      0 0

      سلام بله چون باز هم مثل قبل کامل لیزر میشید

  • 1399/05/14
    0 0

    سلام اگه برای لیزر کل بدن ۶ جلسه لازم باشه هزینه هر جلسه ۱۵۰۰۰۰۰ میشه یا ۶ جلسه باهم ؟؟

    • 1399/05/15
      0 0

      سلام 6 جلسه با هم

  • 1399/05/14
    0 0

    سلام وقتی لیزلر میزنیم برای همیشه دیگه مو در نمیاد دیگه نه

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام هیچ روشی دائمی نیست با لیزر، سرعت رشد و ضخامت موهاتون به تدریج بسیار کم میشه.

  • 1399/05/24
    0 0

    بعدلیزر هزینه شارژچقدرمیشه هربار شارژمیشه واسه کل بدن بازم ۵۰۰هزینشه؟ یاچطوریه؟

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام بله

  • 1399/05/24
    0 0

    سلام وقت بخير من تازه 18ساله شدم ميتونم ليزر كنم؟

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام بله

  • 1399/05/28
    0 0

    سلام ببخشیدهزینه سرتاپاچقدرمیشه

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام هزینه ها تو سایت موجوده

  • 1399/05/28
    0 0

    سلام ببخشیدهزینه سرتاپاچقدرمیشه

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام هزینه ها تو سایت موجوده

  • 1399/06/03
    0 0

    سلام تونتم اومده لیزر کل بدن دریک جلسه مگه ممکنه همچین چیزی ؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام تا جایی که اطلاع دارم خیر

  • 1399/06/06
    0 0

    سلام رو تمام بدنم دونه های کوچیکی هست اگه لیزر کنم بیرون میشن یان؟ و هزینه این لیزر هم ۱۵۰۰۰۰۰ هست یا بیشتر؟

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام اگه مربوط به ریشه ی موهاتون باشه بله. هزینه ی لیزر هر قسمت تو سایت موجوده

  • 1399/06/15
    0 0

    ببخشید زیر بغلم بخاطر استفاده از ژیلت و ناحیه تناسلی رنگ عوض کردن میشه آیا لیزر کرد

    • 1399/06/15
      0 0

      سلام لیزر با از بین بردن ریشه های سیاه زیر پوست باعث روشنتر شدن رنگ پوست میشه. در غیر این صورت در روشنی پوست تاثیری نداره.

  • 1399/06/16
    0 0

    هزینه لیزر کل بدن تقریبا چقد میشه ؟ میشه بگید

    • 1399/06/17
      0 0

      سلام هزینه ها تو سایت موجوده.

  • 1399/06/17
    0 0

    لیرز کل بدن واسه دخترای مجرد خطری واسه باردار شدنشون داره؟

    • 1399/06/18
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/06/23
    0 0

    شما گفتید قیمت لیزر پا مثلا ۴۰۰ تومن برای هر جلسه؟؟؟

    • 1399/06/23
      0 0

      سلام پای کامل برای خانوما جلسه ای 190 تومنه تو سایت هزینه ها نوشته شده.

  • 1399/06/30
    0 0

    کلا باید چن جلسه انجام بدیم واس کل بدن؟!

    • 1399/06/31
      0 0

      سلام بین 6 تا 8 بار جلسات اصلیتونه بعدش وارد دوره ی شارژ میشید

  • 1399/07/04
    0 0

    سلام من ۱۳ سالمه میتونم لیزر کنم آخه موهای صورتم زیاده و خیلی تو چشمه و اذیت میکنه؟

    • 1399/07/05
      0 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید

  • 1399/07/04
    0 0

    سلام من ۱۳ سالمه میتونم لیزر کنم آخه موهای صورتم زیاده و خیلی تو چشمه و اذیت میکنه؟

    • 1399/07/05
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/07/08
    2 0

    من از پودر بهداشتی مطرح برای از بین بردن موهای زائد استفاده میکنم یک هفته بعدش میتونم لیزر کنم؟

    • 1399/07/09
      0 0

      سلام برای لیزر باید اجازه بدید کامل موهاتون رشد کنه و ریشه داشته باشه؛ بعد روز قبل از لیزر ژیلت بزنید. در این صورت بله میتونید.

  • 1399/07/09
    0 0

    سلام میشه قیمت هابگین

    • 1399/07/10
      0 0

      سلام هزینه ها تو قسمت تعرفه موجوده.

  • 1399/07/11
    1 0

    سلام ببخشید هزینه فول بادی گفتید۵۰۰ هستش کل ۶ جلسه ؟یا هر جلسه ۵۰۰؟

    • 1399/07/12
      0 0

      سلام هر جلسه

  • 1399/07/16
    0 0

    سلام ببخشید من قیمت رو پیدا نمیکنم میشع یگین فول بادی کلا چقدر میشع منظورم کل ۶ جلسه هست

    • 1399/07/19
      0 0

      سلام هزینه ی هر جلسه رو میتونید از طریق لینک زیر ببینید. https://bit.ly/3nDnew0

    • 1399/09/12
      0 0

      سلام زمان مشخص نداره. در کل هرموقع 30، 40 درصد رشد داشت باید شارژ کنید.

    • 1399/09/12
      0 0

      سلام‌ببخشیدبعدلیزرتاچندسال‌بایدشارژکنیم

  • 1399/07/24
    0 0

    سلام من میخوام رانهام و پاهام و داشتم رو لیزر کنم چند جلسه لازمه و اینکه کلا خلاص میشم یا ن

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام 6-8 جلسه دوره ی اصلیتونه و بعدش هم برای شارژتون باید تشریف ببرید. کامل از بین نمیره اما به تدریج سرعت رشد و ضخامت موهاتون کم میشه.

  • 1399/08/06
    0 0

    سلام حدودا هر چند وقت یکبار شارژ انجام میشه؟هزینه شارژ مث لیزره؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام هر موقع 30 40 درصد موهاتون رشد کرد برای شارژ اقدام کنید. بله هزینه ی شارژ مثل لیزره.

  • 1399/09/14
    0 0

    سلام لیزر انجام دادن می‌تونه تاثیر منفی روی باردارشدن بذاره

    • 1399/09/15
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/09/27
    0 0

    با سلام ببخشید من ی سوال داشتم هر جلسه ما برای هر جلسه باید پوا پرداخت کنیم؟ مثلا نوشته کل بدن دو تومن ما برا هربار رجوع باید دو تومن پرداخت کنیم؟؟ یا همون اول دو میدی دیگه حله؟؟

  • 1399/09/29
    0 0

    سلام لیزر فقط صورت چند جلسه میشه

  • 1399/10/09
    0 0

    سلام ببخشید اگه بخوایم کل ردنمون رو لیزر کنیم چقدر هزینش دقیقا میشه؟؟

  • 1399/11/11
    0 0

    سلام کل مو بدن هزینش چقدر؟

  • 1399/11/22
    0 0

    سلام لیزرانجام دادن میتونه تاثیر منفی روی خانم شیرده بذاره

  • 1399/12/21
    0 0

    سلام لیزر برای سفیدی پوست چنددردصد موثره؟؟

  • 1400/01/05
    0 0

    سلام اگر با لیزر موهای زائد رو از بین ببرید دیگه در نمیاد ممنون میشم پاسخ دهید

  • 1400/01/05
    0 0

    سلام من خیلی موی سفید دارم ممکن هست از بین بروند ودیگه در نیاد

  • 1400/01/20
    0 0

    سلام خانم خوبین ببخشید من‌ 21 سالم‌ است‌ اگه کل بدنمو اپیلاسیون کنم‌ چقدر هزینه اش میشه هر جلسه چقدر انجام میدین

  • 1400/01/20
    0 0

    سلام خسته نباشید ببخشید همزمان باهم صورت و بدن لیزر میرم با لیزر متفاوت صورت جدا بدن جدا آیا جواب میگیرم یا یکیشان کنسل کنم با تشکر فراوان

  • 1400/02/03
    0 0

    برا دختر ۱۴ ساله لیزر ضرر نداره؟

    • 1400/02/04
      0 0

      سلام بهتره تا 18 سالگی صبر کنید.

  • 1400/04/12
    0 0

    سلام ۱۹ سالمه من رشد موهام زیاده میخوام لیزر کنم کل بدن و صورت میشه لطف کنین تعداد جلسات و بگین همینطور قیمتو

  • 1400/04/17
    0 0

    سلام خوب هستین ببخشید میخواستم بپرسم پوستم خارش داره و جای جوش زخم میشه و پوستم تیره هست بخاطر تغییرات هورمون موهای زائد زیادی دارم زخیم هستن بعد بخاطر مشکل پوستیم لیزر برم مشکلی ایجاد نمیشه؟؟

  • 1400/04/19
    0 0

    سلام من ۱۵ سالمه میخواستم لیزر کنم میتونم یا نه

  • 1400/05/01
    0 0

    سلام ببخشید من چهارده سالمه میتونم بدنم لیزر کنم کلی

    • 1400/08/09
      0 0

      بله

  • 1400/05/01
    0 0

    قیمت لیزر واژن چقدر کل بدن چقدر

  • 1400/05/06
    0 0

    سلام من قبلا لیزر کردم حدود ۵ جلسه رفتم ولی اصلا تاثیری نداشت هیچ کم نشد ازش قسمت بیکینی بود و پر مو .می‌خوام بازم برم آیا جواب میده ؟

  • 1400/05/07
    0 0

    سلام خسته نباشید لیزر مو زاعد برای چه سن هایی مناسبه و اینکه کل بدن چقدر میشه حدودا

  • 1400/06/01
    0 0

    لیزبدن

  • 1400/06/13
    0 0

    سلام خسته نباشید من بدنم خیلی پرمو هست خواستم برم لیزر کمرم سینه ام یک میلیون و 500هزارتومن گفتن هرجلسه اش رو آیا قیمت خوبیه

  • 1400/06/31
    0 0

    ایا لیزر برای بدن و تخمدان هیچ ضرری ندارع؟! و ت چن جلسع صددرصدموهای زاعد عز بین میرع ؟؟! و هر جلسع تقریبا چند میشع ؟!

  • 1400/07/23
    0 0

    سلام ببخشید آخه میگن با لیزر کردن موهای بدن دیگه در نمیاد ولی شما میگید موهای زائد برای همیشه از بین نمیرن کدوم درسته

    • 1401/01/25
      0 0

      با هیچ روشی کامل از بین نمیره ولی با لیزر موزای زائد نازک تر میشه

  • 1400/08/08
    0 0

    سلام من می‌خواهم موهای بدنم و بازو هایم را لیزر کنم چند جلسه بیام که کامل از بین بره

  • 1400/08/09
    0 0

    سلام‌اگه‌لیزر‌کنیم‌‌به‌صورت‌داعمه‌‌یا‌نه‌‌‌‌‌‌‌

  • 1400/10/14
    0 0

    سلام می خواستم‌بدونم راسته که میگن بالیزربعدازمدتی دوباره موهارسدمی کنند

  • 1400/11/09
    0 0

    سلام شارز کردن دیگه چهجوریه

  • 1400/12/04
    0 0

    سلام موهای قفسه سینامو لیزر کنم چند جلسه بیام کامل از بین بره

  • 1400/12/13
    0 0

    سلام من سنم ۲۲ هست میتونم لیزر کنم

    • 1400/12/18
      0 0

      Yes

  • 1401/01/27
    0 0

    21 ساله هستم مو های بدنم بسیار زیاد است حتی پشت کمرم داکتر نسایی گفت حورمول های مردانه زیاد دارم لیزر تاثیری خواهد داشت

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید