نظرات مردم درباره هایفو

تاریخ انتشار - ۲۵ آبان ۱۳۹۸

هایفو یا دستگاه اولتراسوند متمرکز با شدت بالا نوعی از دستگاه های بدون درد و غیر تهاجمی است که به کاهش چین و چروک های صورت کمک می کند. نتیجه درمان با دستگاه هایفو یک تا دو سال باقی می ماند و تاثیر معکوسی روی پوست ندارد. از هایفو میتوان برای لیفتینگ ابرو و صورت استفاده کرد. این دستگاه از امواج آلتراسونیک با تمرکز بالا استفاده می کند تا به چند لایه زیر پوست نفوذ کند. این ترکیب می تواند کلاژن را تحریک کرده و موجب اصلاح ۲۰ درصدی ظاهر پوست و کاهش چربی ها بلافاصله پس از جلسه درمان شود. نتیجه نهایی درمان با هایفو نیز ۳ تا ۶ ماه پس از اتمام جلسه مشاهده خواهد شد.

زمانی که از هایفو برای کشیدن پوست استفاده می شود؛ امواج فوق صوت با تمرکز بالا توانایی بهبود طبیعی بدن را تسریع بخشیده و فعال می کنند. از این ویژگی می توان برای لیفتینگ پوست ناحیه گردن و صورت استفاده کرد. در نتیجه پوست کشیده شده و چین و چروک های آن از بین می رود که به کاهش چروکیدگی پوست کمک می کند.

هدف استفاده از دستگاه هایفو تولید مجدد بافت‌ها به طور طبیعی است. با این دستگاه می توان لایه های عمیق تر پوست را هدف قرار داد و اپیدرمی پوست دست نخورده باقی می ماند.

طبق نظرات مردم درباره هایفو نیازی به اقدام خاصی قبل و بعد از درمان نمی باشد و آنها توانسته اند بلافاصله پس از جلسه درمانی سر کار خود برگردند.

 نحوه عملکرد دستگاه هایفو بسیار ساده است. با استفاده از هایفوتراپی تولید کلاژن از طریق دریافت انرژی آلتراسونیک به لایه های عمیق تر نفوذ کرده و تحریک می شود. زمانی که انرژی التراسونیک روی بافتهای پوست اعمال می شود؛ برای احیای پوست تاثیرگذار است و کلاژن های جدید در لایه های عمیق تر پوست تولید می شود.

نظرات مردم درباره هایفو برای لیفتینگ پوست صورت

" من هایفو را برای لیفتینگ صورت مورد استفاده قرار دادم. متخصص برایم توضیح داد که انرژی هایفو به لایه های پوست نفوذ کرده و حتی عمیق تر از اپیدرمی پوست را هدف قرار خواهد داد. زمانی که انرژی التراسوند بافتها را گرم می کند به دمایی می رسند که سلول ها آسیب می بیند. این آسیب دیدگی موجب می شود سلول ها بتوانند کلاژن تولید کنند که نوعی پروتئین است و به ساخت سلول‌های پوستی کمک می‌کند و متوجه شدم اگر میزان کافی کلاژن زیر پوست من تولید شود؛ پوست صورتم صاف خواهد شد و چین و چروک را از بین خواهد رفت. بنابراین با اطمینان کامل دستگاه هایفو را برای لیفت صورت انتخاب کردم."

چرا هایفو ایمن است؟

 برخلاف انواع دیگر درمانهای پوست، دستگاه هایفو از آلتراسونیک با فرکانس بالا استفاده می کند که فقط سطح زیر پوست را هدف قرار داده و آسیبی به اپیدرمی یا لایه های بالایی پوست و بافت های اطراف آن نمی رساند.

استفاده از دستگاه هایفو برای چه کسانی توصیه نمی‌شود؟

باوجود اینکه هایفو یک دستگاه ایمن است اما همه نمی توانند از آن استفاده کنند. این درمان برای افراد بالاتر از ۳۰ سال که چروکیدگی در پوست  آنها ها دیده می شود جواب می دهد. افرادی که پوست آنها نیاز به لیفتینگ داشته باشد یا افرادی که پوستشان افتاده باشد برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید چند جلسه درمان را انجام دهند.

بیمارانی که سن بالایی دارند و افتادگی شدیدی در ناحیه غبغب آنها وجود دارد و یا به علت کهولت سن نیاز به درمانهای ضدپیری گسترده دارند نمی توانند از هایفو استفاده کنند و بهتر است از درمان های جراحی زیبایی بهره ببرند.

هایفو برای بیمارانی که به عفونت های پوستی یا زخم های باز و کیستی مبتلا هستند و یا ایمپلنت های فلزی در ناحیه ای که می‌خواهند از هایفو استفاده کنند؛ کاشته اند؛ ممنوع است.

عوارض جانبی استفاده از دستگاه هایفو چیست؟

هایفو یک درمان ایمن است که تقریبا هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. در حقیقت شما می توانید بلافاصله پس از درمان به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید چون هیچ آسیبی به لایه بالایی پوست نرسیده است. گاهی اوقات بیماران تورم و قرمزی ناچیزی روی پوست صورت خود مشاهده می‌کنند که به سرعت از میان خواهد رفت. ممکن است ناحیه درمان شده کمی حساس باشد اما این حساسیت کمتر از یک هفته خود به خود از بین خواهد رفت. دربرخی موارد بی حسی یا کبودی بعد از درمان مشاهده می‌شود که این عوارض در کوتاه مدت ناپدید خواهند شد.

نظرات مردم درباره ایمن بودن هایفو

"پس از اینکه از هایفو برای لیفت صورت استفاده کردم متوجه شدم که بسیار ایمن و کم تهاجمی است. با توجه به این که تصمیم داشتم عمل جراحی انجام دهم فرایند لیفت پوست صورت و هایفو برایم بسیار خوشایند بود. چون نیازی به هیچ گونه عمل جراحی نداشت و دوره ریکاوری بعد از آن نیز تقریباً بدون هیچ گونه عوارض جانبی طی شد.

البته برای من چند هفته طول کشید تا فرایند ساخت کلاژن طبیعی بدنم آغاز شود و نتایج درمان با هایفو را ببینم. حدود دو ماه بعد بظاهر مطلوبی که می خواستم رسیدم و الان دو سال است که از این درمان استفاده کردم و نتایج آن تقریباً باقی مانده است. بعد از درمان با هایفو کمی قرمزی و تورم را در ناحیه صورت مشاهده کردم اما تمام عوارض جانبی طی چند روز از بین رفت."

آیا هایفو صورت درد دارد؟

در طول درمان با دستگاه هایفو، بیماران معمولاً احساس گرم شدن ناحیه تحت درمان را تجربه خواهند کرد. برای تاثیر بخشی بیشتر دستگاه هایفو از ژل مخصوصی پیش از شروع فرآیند روی پوست استفاده می شود تا پالس های اولتراسوند بتوانند از میان لایه های پوست عبور کنند. ناحیه هدف با استفاده از چند پالس درمانی به منظور از بین بردن سلول های چربی درمان می شود. در طول درمان معمولاً بیماران دردی احساس نمی کنند و شاید فقط حس عبور پالس های جریان الکتریکی بسیار ضعیفی را از میان پوست خود داشته باشند.

نظرات مردم درباره درد هنگام درمان با دستگاه هایفو

"من می‌دانستم که آستانه درد هر فردی با دیگری متفاوت است. همیشه فکر می کردم که خودم آستانه درد پایینی دارم و حین لیفتینگ صورت با دستگاه هایفو ناراحتی زیادی احساس خواهم کرد. اما خوشبختانه زمانیکه تکنسین شروع به کار کرد فقط احساس می‌کردم که یک جریان الکتریکی ضعیف از پوستم عبور میکند و هیچگونه دردی نداشتم.

قبل از شروع فرآیند تکنسین از من درباره سابقه سلامتی و شرایط پوست سوال کرد و مطمئن شد که درمان با هایفو برایم ایمن است و مشکلی نخواهد داشت. با این حال به من توصیه کرد که اگر در حین فرایند احساس درد و ناراحتی داشتم می‌توانم از برخی مسکن‌های خوراکی استفاده کنم اما خوشبختانه هیچ گونه دردی احساس نکردم و نیازی به مصرف دارو نداشتم."

بهترین کاندید برای لیفتینگ صورت با دستگاه هایفو چه کسی است؟

بهترین کاندید برای لیفتینگ صورت با دستگاه هایفو شخصی است که پوست او از لحاظ ظاهری دچار چین و چروک هایی شده باشد و یا در نواحی مانند ابرو، زیر چشم، غبغب و غیره دچار افتادگی شده باشد. معمولا از دستگاه هایفو برای لیفتینگ صورت افراد بالای ۳۰ سال زمانی که خطوط چهره عمیق تر می شوند و چین و چروک ها برجسته خودشان را نشان می دهند؛ استفاده می شود.

نظرات مردم درباره کارایی دستگاه هایفو برای لیفتینگ صورت

"من چندین سال پیش عمل جراحی زیبایی روی صورتم انجام داده بودم تا چین و چروک ها از بین بروند. حدودا بعد از ۱۰ سال مجددا خطوط عمیق روی صورتم نمایان شد و این بار تصمیم گرفتم از دستگاه هایفو برای لیفتینگ صورت استفاده کنم. با توجه به این که تجربه عمل جراحی را داشتم باید بگویم نتیجه لیفتینگ صورت با دستگاه هایفو نسبت به عمل جراحی کمی متعادل تر است و بیمارانی که تحت درمان با هایفو و عمل جراحی قرار گرفته اند شاید به نظرشان برسد که نتیجه عمل جراحی بسیار قابل توجه تر بوده است. اما به نظر من با توجه به اینکه دستگاه هایفو یک روش غیر تهاجمی است و خطرات عمل جراحی را ندارد؛ نتیجه آن کاملاً قابل قبول و رضایت بخش است."

"به نظر من هایفو دستگاه ایمن و موثری است. من به علت غیر تهاجمی بودن فرآیند لیفتینگ صورت با هایفو جذب آن شدم و دستگاه هایفو نیز توانست به طور کامل پوست صورتم را بکشد. برخلاف عمل جراحی، در روش هایفو نیازی به هیچگونه تزریقی نیست و دوره ریکاوری نیز ندارد. هزینه آن نیز برای لیفت صورت بسیار مناسب تر از عمل جراحی است."

"برای من نتیجه درمان با هایفو تقریبا از سه ماه بعد از درمان مشاهده شد. ولی به نظر من با توجه به اینکه یک روش غیر تهاجمی و بدون درد برای درمان‌های چین و چروک پوست است؛ استفاده از این روش واقعا ارزشش را دارد. به نظر من دستگاه هایفو می تواند بافت و ظاهر پوست را به طور کامل تغییر دهد. الان دو سال است که از درمان با دستگاه هایفو گذشته و همچنان نتیجه آن روی پوست من باقی مانده است."

نظرات مردم درباره هایفو

"باران یکی از مراجعین ما بود که وسواس خاصی نسبت به استفاده از محصولات مراقبت از پوست داشت. او معتقد بود که با بالا رفتن سن باید بتواند با استفاده از روش هایی مانند لیفتینگ‌صورت، جوانی خود را به پوست برگرداند.

یکی از نگرانی های او افتادگی ناحیه غبغب و وجود چروک های زیاد در ناحیه گردن و اطراف صورتش بود. مشاورین ما به او پیشنهاد دادند که از دستگاه هایفو برای جوانسازی پوست این نواحی استفاده کند. در مورد دستگاه هایفو و لیفتینگ صورت تحقیقاتی انجام داد و زمانی که متوجه شد می تواند از یک درمان غیر تهاجمی بدون نیاز به عمل جراحی توسط دستگاه هایفو استفاده کند؛ از پیشنهاد ما استقبال کرد.

نظر باران را پس از درمان با دستگاه هایفو با هم می خوانیم:

برای درمان افتادگی غبغب و لیفتینگ صورت با دستگاه هایفو به مرکز معتبر موردنظر مراجعه کردم. در روز درمان در اتاق مخصوصی، کرم بیحس کننده روی پوست من عمل کردند تا میزان دردی که از درمان با هایفو احساس می کنم کاهش یابد. البته تکنسین به من گفت که اگر باز هم احساس درد داشتم می توانم از داروهای خوراکی مسکن استفاده کنم. در طول درمان درد بسیار کمی داشتم و نیاز به مسکن نبود. پس از درمان با هایفو صورتم کمی متورم  و  قرمز شده بود. اما خوشبختانه حدوداً دو روز بعد تورم و قرمزی از بین رفت و هیچ گونه عوارض جانبی دیگری نیز نداشته‌ام.

حدوداً یک هفته بعد از درمان نتایج لیفتینگ صورت با دستگاه هایفو را مشاهده کردم و ناحیه غبغب کاملا جمع شده بود و پوست صورتم نیز کشیده شده بود. حدود شش ماه از درمان با دستگاه هایفو می‌گذرد و من کاملا از نتیجه آن برای لیفتینگ صورت خودم راضی هستم."

یکی دیگر از مراجعین ما به نام خانم غزل تصمیم گرفته بود که پوست ناحیه صورت خود را با استفاده از دستگاه هایفو جوانسازی کند. صورت او به علت افزایش چربی گرد شده بود  و به نظر می‌رسید که با بالا رفتن سن تغییرات ناخواسته ای مانند چین و چروک ها روی آن ظاهر شده بودند.

غزل دوست داشت که صورت V شکل مانند قبل داشته باشد و پوست صورتش نیز کشیده شود. متخصصین ما استفاده از دستگاه هایفو را به او پیشنهاد دادند و غزل نیز تصمیم آنها را قبول کرد.

نظر غزل را در خصوص لیفتینگ صورت با دستگاه هایفو می‌خوانیم:

"درمان با دستگاه هایفو برای لیفتینگ صورت من در یک جلسه حدود ۲۰ دقیقه طول کشید و من کمی احساس کشیدگی در برخی از عضلات صورتم داشتم؛ اما هیچ دردی احساس نکردم. البته تکنیسین پیش از شروع درمان روی پوست صورتم کرم بی حس کننده مالیده بود.

بعد از جلسه درمانی احساس کردم که واقعاً پوست صورتم کشیده شده و صاف و یکدست شده است. اما همچنان حالت گرد چهره باقی مانده بود. تکنسین به من گفت که باید مدتی صبر کنم تا نتایج خودشان را نشان دهند. دقیقا همین طور بود و ۲ هفته بعد صورتم تغییر حالت داد و به حالت V شکل قبلی بازگشت."



مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1398/11/13
    5 2

    من يكبار هايفو انجام دادم بعد از يكي دوماه احساس جوان تر شدن روي صورت داشتم ولي بعد ديگه نه ضمنا سوالي كه براي من ايجاد شده اين كه : وقتي امواج به لايه هاي زيرين پوست اثر ميكنه و سلولها رو از بين ميبره كه باعث كلاژن سازي بشه آيا كشتن سلول خطرناك نيست ؟سلولهاي مرده براشون چه اتفاقي ميوفته ؟

    • 1400/07/08
      1 0

      دوست عزیز سلول ها ازبین نمیره بلکه دراثرگرما تحریک به کلاژن سازی میشه.نگران نباشید قرار نیست سلول ها از بین بره............

    • 1401/09/14
      1 0

      خوب نبود

  • 1399/08/28
    5 0

    من یک هفتس انجام دادم هم درد شدید داشتم هم ورم زیاد . و کم کاری تیروعید هم داشتم ولی بهم نگفتن ممنوعیت داره برام .

    • 1401/04/26
      1 0

      عزیزم کسایی ک کم کاری تیروئید دارن ممنوع براشون؟

  • 1399/11/04
    4 0

    سلام من چربی زدم به صورتم میتونم هایفو کنم

  • 1400/01/01
    1 4

    من امروز ۶ روز که هایفو کردم هنوز جای سوزن سوزنیها روی صورت هست وخیلی می خواره و کپسولهای کلوژن سازرا مرتب مصرف کرو ولی صورتم زره ای تغقیری نکرده است. نمی دانم چرا؟؟

    • 1400/08/07
      1 0

      منم الان سه هفتس انجام دادم هیچ تغییری هنوز ندیدم فقط خارش و خشکی پوست امیدوارم اثراتشو ببینم چون خیلیا نوشتن بعد از یک هفته دیدن تعجب میکنم ک من چرا ذره ای حسش نکردم. از نظر دادن شما ۸ماه گذشته خداکنه الان نتیجه گرفته باشین

    • 1401/05/01
      1 0

      عزیزم الان نتیجه گرفتید؟؟راضی بودید؟نزد پزشک انجام دادید؟

  • 1400/01/06
    6 0

    من حدود ۱ ما پیش هایفو انجام دادم. من کم کاری تیروئید هم دارم اما نگفتن منعی برای این مورد وجود داره. صورتم گرد بودمتاسفانه بعد هایفو فقط شل شدگی و افتادگی تا این لحظه بیشتر شده انگار چربی صورتم در اثر گرمای وارده آب شده و پوستم شل شده وحالا نگرانم که طبق اطلاعات من اگر من جزو اون ده درصدی باشم که هایفو روش اثر نداره تکلیف صورتم چی میشه؟ یعنی تخریب اتفاق افتاده و اگر باز سازی انجام نشه تکلیف چیه؟

    • 1401/03/24
      1 0

      برای منم همین شده پوستم شل شده همش الکیه حالا نمیدونم چیکار کنم

    • 1401/04/28
      1 0

      منم همینطور. پرش لب هم گرفته ام. خدا لعنت کنه دکترهارپ

  • 1400/01/15
    1 2

    من آبان ۹۹ هایکو انجام دادم ولی متاسفانه هیچ تاثیری نداشت!

    • 1400/03/13
      1 0

      منم همینطور

    • 1401/01/22
      1 0

      منم یک هفته است رو صورتم انجام دادم هیچ تغییری نکرده

    • 1401/04/28
      1 0

      من پرش لب هم گرفته ام

  • 1400/03/12
    1 0

    من سه ماهه انجام دادم .کمی تأثیر داشت لیفت شده

  • 1400/05/12
    4 1

    هایفو اصلا جوانسازی نیست لاغر سازی صورته پس گول عکسهای روتوش شده رو نخورید اینا همش تله پول برای خانمهاس 😤بعد هایفو چربی صورتم آب شد و صورتم خیلییییی پیرتر شده😫خدا ازشون نگذره بخاطر پول خانمها رو زشت میکنن😭

    • 1400/06/19
      1 0

      واقعاً منم میخواستم انجام بدم ازشون هم پرسیدم میگن زیاد لاغر نمی کنه

  • 1400/08/04
    2 0

    سلام منم میخوام هایفو کنم با این نظرات شما واقعاً ترسیدم چکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید

    • 1400/08/30
      1 0

      وای منم میخواستم هایفو کنم اما الان که گفتن پوست شل میشه واقعا ترسیدممم.. بالاخره کدوم حرف درستههه؟!!!!

    • 1401/04/28
      1 0

      لاغر میکنه و در نتیجه شل میشه

  • 1400/08/08
    3 0

    من یک هفته ست هایفو انجام دادم سه تا دندان ایمپلنت هم دارم ولی از من نپرسیدن و نگفتن ممتوعیت داره. هنوزم نتیجه ای ندیدم...

    • 1401/09/16
      1 0

      من دوبار انجام دادم هر دوبارم بعد از مدت کوتاهی یکی از دندونای روکش دارم درد گرفت ک مجبور شدم برم دندونپزشکی بنظرمیاد امواج دستگاه هایفو تراپی درآسیب به دندونم بی تاثیر نبوده چون موقع انجام هایفو دندونای روکش دارم بسیار داغ میشدن

  • 1400/09/11
    1 1

    سلام. منم انجام دادم تو مطب دکتر. ولی فایده نکرد. اصلا درد هم نداشت

  • 1400/10/03
    2 2

    مزخرف...صورتم لاغر شد و افتاده تر...

    • 1401/04/28
      1 0

      برا منم لاغر شد

    • 1401/08/09
      1 0

      مرضیه جون لطفا بگید چند سالتون هست هایفو انجام دادین چون زیر سیسال تاثیر نداره

  • 1400/10/13
    1 0

    سلام منم میخوام هایفو انجام بدم الان دو دل شدم با این صحبتاممکنه این عزیزان که هایفو براشون تاثیر نداشته ی جای معتبر نرفته باشن؟

  • 1400/11/01
    1 2

    من ۶۲ سال دارم هردوطرف صورت افتادگی دارند وشل هستند آیا هایفو انجام بدم نتطجه ایی میگیرم اطفا راهنمایی بکنید ممنونن

    • 1401/10/13
      1 0

      تصور میکنم مفید باشه

  • 1400/11/04
    2 0

    واقعا هایفو بی تاثی؟!نوبت گرفتم 🙁

    • 1400/11/07
      1 0

      شما رفتین لطفاً نتیجه رو بنویسین

    • 1401/06/01
      1 0

      اصلا تاثیرنکرد

    • 1401/10/29
      1 0

      منم جای معتبری رفتم الان سه ماه گذشته هیچ تاثیری نداشته

  • 1400/11/16
    2 0

    منم خواستم هایفو انجام بدم ولی نظرات مردم رو خوندم خیلی میترسم دیگه انجام نمیدم

    • 1402/07/29
      0 0

      منم منصرف شدم دیگه نمیرم

  • 1400/11/17
    1 1

    من هم میخواستم انجام بدم ولی با این نظرات دیگه جرات نمیکنم برم

    • 1401/05/01
      1 0

      نكنيد من و دوستم انجام داديم دوستم كه صورتش تپل بود الان شل تر شده منم هييييييچ تاثيري نديدم اون عكسايي كه در همون لحظه ميگيرند كه تفاوت ايجاد شده بخاطر گرمايي كه زير پوست ميره صورت ملتهب ميشه و چروكها باز ميشه اونوقت ميگذارند به حساب اينكه هايفو جواب داده ولي يكي دو روز بعدش كه التهابش نشست ميبيني همونه كه بوده الان هفت ماه از هايفوي من گذشته عكس پارسال و امسالم همينه

    • 1401/06/25
      1 0

      منم میخوام انحام بدم. تبلیع میکنن خیلی. واقعا نتیجه نمیده؟؟

  • 1400/11/18
    3 0

    من هم میخواستم انجام اما ترسیدم

  • 1400/12/02
    2 0

    منم میخواستم انجام بدم کلی هم مطلب خوندم ک خیلی عالیه وخوبه ولی بانظراتی ک گذاشتین دودل شدم انجام بدم یانه

    • 1401/01/06
      1 0

      منم میخاستم انجام بدم ولی منصرف شدم

  • 1400/12/02
    2 1

    منم ميخواستم انجام بدم و دوسال پيش تزريق چربي داشتم ولي الان دو دل شدم

    • 1401/09/05
      1 0

      منم وقت گرفتم برای هایفو ولی منصرف شدم

  • 1400/12/03
    1 0

    میخواستم انجام بدم نوبت گرفتم نظرات شماعزیزان منو ترسونده ماک افتادگی داریم بدتر بشه پول هم بدیم زشت هم بشیم ازبوتاکس میترسم راه حلی هست ک بدون بوتاکس خط اخم ازبین بره

    • 1401/01/27
      1 0

      سلام میشه آدرس دوسال پیش دکترتون که خوب بوده روبدید

    • 1401/09/16
      1 1

      به نظرم لیفت با نخ خوبه مو خط اخم داشتم نه با بوتاکس رفت نه با ژل. آخرش با نخ لیفت انجام داد و از بین رفت

  • 1400/12/11
    2 1

    من دوسال پیش هایفو انجام دادم خیلی خوب شده بود پوستم همونجا تاثیرشو حس کردم بعد از دوسال هفته ی پیش یه جایه دیگه هایفو کردم اصلا تاثیر نکرده که هیچ کلی هم صورتم لاغر تر دیده میشه کاش همونجای دوسال قبل میرفتم رفتم به دکترم گفتم میگه باید صبر کنی تا نتیجه شو ببینی 😑

    • 1401/01/06
      1 0

      سلام عزیزم میشه لطفا اسم دکتر را بفرمایید

  • 1400/12/15
    2 0

    سلام وقت بخیر من تحقیق کردم واز پزشکی شنیدم ک گفت:هایفو اگر میخوای انجام بدی فقط دستگاه دابلو باشه ولاغیر.این نکته روحواستون باشه عزیزان منم قصد دارم برم بشرط اینکه جای خوب ودستگاهشم فقط دابلو باشه موفق وزیباباشید.

  • 1401/01/06
    4 0

    من هم میخاستم انجام دهم ولی منصرف شدم خیلی ناراحت کننده است دکترا اصلا به فکر پوست و نتیجه زیباجو نیستند فقط به فکر پول هستند

  • 1401/01/09
    2 0

    سلام منم‌میخواستم برم انجام بدم ولی نطرات شماها رو خوندم منصرف شدم

  • 1401/01/12
    1 1

    من انجام دادم دکتر گفت نتیجه اش بعد از دو تا سه ماه خودشو نشون میده حالاهم منتظرم

  • 1401/01/18
    1 1

    منم میخواستم انجام بدم ولی دوتا دندون ایمپلنت دارم از طرفی هم خیلیا اینجا گفتن که نتیجه نگرفتن نمیدونم برای جوانسازی دور چشمم چکار کنم 😥

  • 1401/01/20
    2 0

    منم میخواستم انجام بدم ولی با این نظرات منصرف شدم هم پول بدم هم زشت بشم نمیشه که

  • 1401/01/21
    4 2

    وای چه خوب که نظرات شما رو خوندم من ۳۱ ساله صورتم هم خوشگله افتادگی هم نداره فقط برای پیشگیری میخواستم انجام بدم دیگه اصلا فکرش هم نمیکنم

    • 1401/05/01
      1 0

      اگه راهی برای پیشگیری داشتید لطفا اطلاع بدید بهم

  • 1401/01/23
    2 0

    من بوتاکس و ژل چندبار به صورتم زدم و راضی بودم ولی هایفو یبار داداشم انجام داد هیچ تغییری نکرد

  • 1401/01/28
    2 0

    لطف گول تبلیغات وعکسهای روتوش سده رو نخورید من یکبار انجام دادم حتی یک درصد تغییر نکردم ،هایفو هیچ تاثیری نداره هیچی

    • 1401/02/19
      1 0

      من یه هفته پیش انجام دادم صورتم بد شده🥺 غبغب گرد زده بیرون، قسمت پایین لپم رفته تو، دو طرف صورتم به سمت لاله گوش زده بیرون ، لپم آویزون شده ۳۶ سالمه خدا لعنتشون کنه به نظرتون چیکار میتونم بکنم؟؟ یه عده بی سواد بلد نیستند چجور با دستگاه کار کنن

    • 1401/02/19
      1 0

      انجام ندین.....من پشیمونم که انجام دادم. کاش این مطالب رو میخوندم هایفو انجام نمیدادم صورتم نافرم و بدشکل شده،

  • 1401/02/24
    2 0

    من هفته پیش انجام دادم البته بگم صورتم بخاطر رژیم لاغر شده بود واینکه بعدش اب و کرم اب رسان و ضد افتاب میزنم بهتر شده حالا انشاالله سه ماه دیگه نتیجه واقعیشو میبینم انشاالله

  • 1401/02/30
    1 0

    من سه سال متوالی پیش دکتر رضیعی انجام دادم و نتیجه عالی بود منتها دکتر دیگه کار نمیکنه و دنبال جای خوب میگردم . هایفو اگر توسط شخص متخصص و ماهر انجام بشه نتیجه اش خیلی خوبه . حتما دکتر ماهر پیدا کنید

  • 1401/04/01
    0 2

    برا لیفت صورت کرم لیفتینگ لدورا عالیه دیگ نیاز به هایفو واقعا نیس

    • 1401/04/26
      0 0

      واقعا تاثییر داره؟از کجا میتونم تهیه کنم

    • 1401/05/01
      0 0

      اینا تبلیغات باور نکنید.

  • 1401/04/03
    4 0

    چرا یه جواب برای اینهمه بدیختی سر مردم اومده ندادید

  • 1401/04/06
    0 0

    من اول اردیبهشت هایفوانجام دادم هیچ تغییری نکردم هیچی حتی یه ذره دردش هم موقع هایفوخیلی زیاد بود نمیخوام بترسونمتون یامنصرفتون کنم ولی خداوکیلی ارزش نداره چون هیچ تغییری نکردم

    • 1401/09/16
      0 0

      ضمنا بعضی ازدکترا ک هایفو انجام نمیدن میگن حرارت ایجاد شده در بافتها واسه تحریک کلاژن سازی باعث از بین رفتن آب میان بافتی هم میشه ک بعد از مدتی باچروک توی پوست خودشو نشون میده

  • 1401/05/04
    1 0

    من فردا نوبت داشتم ولی با دیدن نظرات کلا منصرف شدم😰😰

  • 1401/05/10
    0 2

    من انجام دادم تاثیری نداشت ولی انصافارکرم لیفت لدورا اثرش برام از هایفو خیلی بیشتر بود

  • 1401/05/18
    0 0

    منم قصد دارم انجام بدم ولی الان با این چیزا که خوندم پشیمون شدم

  • 1401/05/31
    2 0

    من هایفو انجام دادم. دو ماه پیش. تو را خدا نکنید اینکارو. هایفو نکنید. هایفو نکنید. هیچ کجا. پیش هیچکس. صورتم بشدت نافرم و افتاده شده. فقط دارم تو سرم میزنم. تله پوله فقط.

  • 1401/05/31
    1 0

    من بعد از هایفو پرش لب هم گرفتم. زشت شدم. نکنید

  • 1401/06/16
    3 1

    من ۱۰ روزه انجام دادم . کمی سوزش داشت ولی از همون روز اول متوجه صاف شدن پوستم شدم . الانم روزی یه قرص کلاژن میخورم و شبا کرم ویتامین سی میزنم . در کل خیلی عالیه و من منتظر نتایج بهتر هستم

    • 1401/11/19
      0 0

      عزیزم میشه اسم دقیق قرص رو بگی به همراه قیمتش

  • 1401/07/02
    0 0

    هایفو انجام دادم تغییری ندیدم

  • 1401/07/10
    3 0

    سلام دوستان من تو یکی از پست های یه خانم دکتر متخصص خوندم به هیچ وجه هایفو نکنید دراروپا از هایفو برای ازبین بردن سلول سرطانی استفاده میشه واون گرمای زیاد این کارو میکنه حالا اومدن برای جوان سازی پوست استفاده میکنن وباعث میشه اب زیر پوست خشک بشه وصورتو لاغر کنه وتکیده خودش گفت نه پیش من نه پیش هیچ پزشکی این کارو نکنید من انجام ندادم ولی گفتم اطلاع رسانی کنم گول تبلیغاتو نخورید

    • 1401/09/16
      0 0

      درسته منم شنیدم آب میان بافتی از بین میره

  • 1401/07/12
    0 0

    من انجام دادم انشالله ک نتیجه بگیرم

  • 1401/07/19
    0 0

    منم میخواستم انجام بدم منصرف شدم

  • 1401/07/24
    2 0

    منم میخواستم انجام بدم .پشیمون شدم

  • 1401/07/24
    1 0

    من هایفو انجام دادم ی هفته هست خیلی عالی شدم واقعا نتیجه گرفتم

    • 1401/08/15
      0 0

      من قراره ۴ شنبه انجام بدم دکتر گفت ۲ جلسه باید انجام بدید تا به نتایج عالی برسید حالا نمیدونم چکار کنم

  • 1401/07/27
    1 0

    نظرات منفی دوستان خیلی زیاده پس منم فعلا منصرف شدم مرسی که هستین بچه ها

  • 1401/08/03
    0 0

    منم دو‌هفته هستش هایفو صورت انجام دادم ی جای معتبر ‌خوب رفتم کلینک پوست گفتن سه ماه بد نتیجه میگیرم پناه بر خدا فقط اشعه ای که میزد بصورت برای من قابل تحمل نبودخیلی اذیت شدم دیگه انجام نمیدم درد داشت واما از بوتاکس راضی بودم

  • 1401/08/08
    1 0

    سلام من سه ماه پیش هایفو کردم اولش هیج تاثیری ندیدم ولی بعد یک ماه پوستم خیلی جوانتر شد خاصیت ارتجاعی پوستم هم بالاتر رفت در کل راضیم

    • 1401/10/12
      0 0

      صورت بد فرم نشد؟

  • 1401/08/22
    0 0

    من میخاستم انجام بدم حالا دودل شدم برای صورت ضرر داره به نظر شما برای غبغب مناسبه من بیشتر برای غبغب میخام

  • 1401/09/06
    0 0

    من هفته پیش انجام دادم هیچ تاثیری ندیدم فقط حس میکنم صورتم لاغر شده پشیمون شدم کاش انجام نداده بودم

  • 1401/09/12
    0 2

    منم نوبت داشتم ،ولی دیگه منصرف شدم ،صورتم با کرم لیفت لدورا واقعا عالی و بی نقصه منم پیشنهادم اینه به جای اینکه دنبال عمل هایفو باشید کرم لیفت بزنید

  • 1401/09/13
    0 0

    منم میخواستم انجام بدم بانظرات دوستان منصرف شدم

  • 1401/09/14
    0 0

    دوستانی که ناراضیندتعدادشون بیشتره منم نوبت دارم هفته بعدامابااین وضع کتسل میکنم ممنونم که شماهاهستید

  • 1401/09/14
    0 0

    منم انجام نمیدم منصرف شدم

  • 1401/09/22
    0 0

    من حدود سه هفته است انجام دادم خیلی تاثیری ندیدم اما نکته مهمتر اینه که من ایمپلنت داشتم و ازم سوال نکردن و نمیدونستم ضرر داره.اللن هنوز فک سمت ایمپلنتم درد دارم.کسی میدونه بری کسانی که ایمپلنت دارن چه ضررهایی داره؟

    • 1401/11/06
      0 0

      سلام دوست عزیز من چن روز تحقیق کردم و تا جایی که میدونم کسی که ایمپلنت داره نباید هایفو کنه یا حائل بین دندان و دهان قرار بدید

  • 1401/09/23
    0 0

    به هيچ عنوان انجام ندين من صورت گرد و خوشگلي داشتم براي پيشگيري از چروك رفتم الان صورتم كاملا شل شده و لاغر و يه چاله طرف راست صورتم ايجاد شده(٤ماهه هايفو انجام دادم)

  • 1401/09/24
    0 0

    منم منصرف شدم

  • 1401/10/06
    0 0

    دوست من دوهفتس انجام داده پوستش منافذ باز داشت کلا وگونش دراثرلاغری به قول خودمون ریخته بود صورتش تغریبا توپل افتادگی گونه رفع شده گونه سیب خوشگل دراورده وپوستش اصلا دیگه منافذ باز نداره صاف وخوشگل سنشم 45سال

  • 1401/10/13
    0 0

    من امروز انجام دا دم ایمپلنت داشتم کمی درد گرفت وچه شود نمیدانم

  • 1401/10/15
    0 0

    من انجام دادم واقعا راضیم

  • 1401/10/15
    0 0

    من ۲ ماه انجام دادم واقعا راضی هستم

  • 1401/10/22
    0 0

    منم یه هفته هس انجام دادم منتظر نتیجه هستم

  • 1401/11/25
    0 0

    منم میخواستم انجام بدم خوب شد اومدم نظرات رو خوندم اصلا انجام نمیدم

  • 1401/11/27
    0 0

    منم میخواستم انجام بدم برای چروک های سطحی . ۲۵ سالمه به نظرم ورزش یونم و تغذیه سالم داشته باشم بهتره اگر خواستم نهایت چربی خودمون از همه گزینه ها یهتر و موثر هست انگار

  • 1401/12/01
    0 0

    من یک ماه پیش هایفو انجام دادم نه تنها هیچ تغییری رو صورتم ندیدم بلکه صورتم به شدت خشک شده و من لکه های زیادی در اثر حرارت روی پوستم ایجاد شده بااینکه توسط پزشک انجام شد .ای کاش دستگاه پیگیری کننده باشه که این طور با تبلیغات دروغی جیب این ملت خالی نکنند . هیچ موقع سراغ هایفو نرید هیچ موقع

  • 1401/12/05
    0 0

    دمتون گرم ک نظر میدین بقیه رو مطلع میکنین🥹 متاسفم واسه دکتراااا ک خیلی بیشرف هستن و فقط پول واسشون مهمه😡🤬

  • 1401/12/05
    0 0

    ممنونم که راهنمایی کردید دمتون گرم 😘

  • 1401/12/22
    0 0

    من الان دوماه هست هایفو انجام دادم جز این که صورتم از ریخت افتاده هیچ تاثیری از هایفو ندیدم واقعا حیف پول رفتم زل بزنم درست بشه منشی دکتره بهم گفت این کار رو هم نکن یک سی سی ژل میزنه پول سه سی سی ازت میگیره صورتت هم حجیم میشه دفه بعد بدتر از ریخت میوفتی چون چروکات بیشتر میشه

  • 1402/01/01
    0 0

    من هایفوانجام دادم واقعاراضی هستم اتفاقادکترهم نبودولی داخل مطب انجام میداد 09171153548 اینم شماره اش

    • 1402/02/25
      0 0

      با گذاشتن شماره معلوم بفکر تبلیغ و جیب خودتونید،وگرنه با این تجربه های دوستان،هایفوتراپی افتضاح ترین کار هستش

  • 1402/01/27
    0 0

    منم انجام دادم همون لحظه وتاچند روز خوب بودم بعدش پوست برگشت ب حالت اولی انگار ک هیچ تاثیزی نداشت. ولی پوستم نیفتاد فقط بی تاثیر بود بنظر من همون جراجی چربی بدن بهتر از همس

  • 1402/05/26
    0 0

    سلام منم یه ده روزی میشه هایفوانجام دادم گفتن ک تاثیرش تا ماه بعد الانم منتظرم ولی روزی ک انجام دادم تواین ده روز فقط حس میکنم ک صورتم روشن ترشده ومنتظرنتایج اصلی هستم ان شاالله که جواب بگیرم

  • 1402/07/15
    0 0

    سلام منم انجام دادم الان 2ماه ده روزشده هیچ تغیری نکردم

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید