مراقبت بعد از هایفو

تاریخ انتشار - ۲۵ آبان ۱۳۹۸

هایفو (امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا) که تحت عنوان اولتراپی نیز شناخته میشود یک روش سفت کننده ی پوست غیر تهاجمی و بدون جراحی است که با استفاده از اولتراسوند پوست را می کشد و برای زنان و مردان کاربرد دارد. هایفو به طور خاص بدون برش یا اختلال در سطح پوست لایهی بنیادی بافت را مورد هدف قرار میدهد.

نتیجه جلسات هایفو حدوداً سه ماه بعد از اتمام آخرین جلسه مشخص می‌شود. اگر به دنبال درمان سریع بدون درد و غیرتهاجمی هستید هایفو یک انتخاب مناسب در مقایسه با عمل جراحی لیفت صورت است. برای اینکه از نحوه مراقبت بعد از هایفو آگاه شوید بهتر است عوارض جانبی آن را بدانید.

عوارض جانبی بعد از هایفو

یکی از عوارض جانبی متداولی که بعد از درمان با دستگاه هایفو روی لیفتینگ صورت مشاهده می شود؛ تورم  است چون هایفو به لایه های زیرین پوست آسیب وارد می‌کند تا کلاژن جدید تولید کند بنابراین بروز تورم عادی است.

یکی دیگر از عوارض جانبی نادر دستگاه هایفو آسیب به اعصاب صورت است که طبق مطالعات انجام گرفته کمتر از یک درصد از بیمارانی که لیفتینگ صورت با هایفو انجام می دهند؛ دچار این مشکل می شوند.


عملکرد هایفو

در درمان هایفو مقادیر کمی از بافت نرم هدف در زیر سطح پوست گرم میشود تا حدی که بافت منقبض شده و بدن کلاژن جدید تولید خواهد کرد. به منظور دستیابی به لیفتینگ و اثر سفتکنندگی قابل توجه، مقادیر مناسبی از گرما به عمق پوست می رسد بدون اینکه این روش درمانی فوقالعاده هیچگونه آسیبی به پوست برساند. 

آنچه در طول درمان احساس میکنید مقادیر کمی از گرمای متمرکز ماورای صوت است و بسیاری از افراد آن را به صورت تجربه حس سوزن سوزن شدن توصیف مینمایند. گرمای اولتراساوند میتواند در بعضی مواقع شدید باشد که یک نشانه مثبت از این حقیقت است که فرایند کلاژنسازی آغاز شده است.

میزان ناراحتی در افراد و از ناحیهای به ناحیهی دیگر در گردن یا صورت متفاوت است، مثلا در نواحی استخوانی مانند فک حساسیت بیش از نواحی دیگر میباشد. قبل و بعد از درمان با هایفو متخصصین تمام تلاش خود را خواهند کرد که شما در تمامی مواقع احساس راحتی داشته باشید.

مراقبت بعد از لیفتینگ صورت و گردن با هایفو

برخی از مراجعین بلافاصله پس از درمان، تأثیر اولیه را مشاهده خواهند کرد، معمولا دیدن چهرهای صاف و بدون چروک برای آنها لذت بخش است. اما نتایج واقعی پس از گذشت دو تا سه ماه پدیدار خواهند شد چرا که کلاژن جدید شکل گرفته و پوست گردن، چانه و ابرو سفت خواهد شد.

نتایج تا نه ماه پس از درمان نیز قابل مشاهده است و این به عوامل مختلفی از جمله سن، سلامتی، سبک زندگی و رژیم بستگی دارد و اینکه چه مقدار کلاژن از قبل وجود داشته است. هایفو یک روش درمانی غیر تهاجمی برای افرادی است که آمادگی عمل جراحی را نداشته و یا برای افرادی که خواهان اثرات بیشتری نسبت به عملهای زیبایی قبلی خویش هستند.

زمان ریکاوری و نحوه مراقبت بعد از هایفو

برتری این درمان این است که دوره نقاهت نداشته و شما میتوانید همان روز به سرکار خود برگردید و نیاز به مراقبت خاصی نیز ندارد.

سازمان FDA روش درمانی غیر تهاجمی، بدون جراحی و کاملا ایمن هایفو را تایید کرده و آن را جزو روشهای درمانی غیر تهاجمی و بدون جراحی مشخص نموده است که در مطالعات بالینی امن و موثر بوده و بیش از 450000 درمان در سراسر جهان داشته اند.

در مورد هایفو نتایج مشابه با لیفت صورت با جراحی هستند اما بدون جراحی و از این رو بهترین گزینه جایگزین جراحی تهاجمی و یا تزریق است. 

بالاکشیدن یا لیفت پوست به صورت طبیعی

این درمان لایه های عمیق ساختاری پوست را تحریک میکند، بدین ترتیب یک واکنش طبیعی و ترمیم کننده آغاز شده و رشد کلاژن جدید تحریک میشود و در نتیجه پوست صورت طی نه ماه کشیده شده و سفت خواهد شد. 

مراقبت های بعد از هایفو برای لیفتینگ صورت

شما میتوانید بلافاصله پس از درمان و بدون هیچ محدودیتی فعالیتهای روزمره ی خویش را انجام دهید. درهر صورت، به منظور مراقبت بعد از هایفو، باید از قرار دادن پوست در معرض حرارت بالا و یا سرمای زیاد اجتناب نموده و از پوست خود با یک مرطوب کننده و SPF مناسب محافظت کنید. همچنین باید آب زیادی بنوشید تا بدن هیدراته باشد و از کافئین و الکل به مدت 48 ساعت پس از درمان خودداری کنید. 

پوست شما در ابتدا ممکن است کمی برافروخته شود اما این قرمزی ظرف چند ساعت برطرف خواهد شد. برخی مراجعین ممکن است حس سوزن سوزن شدن داشته باشند اما این حس خفیف و موقتی خواهد بود. اگر هر یک از علائم مذکور ادامه داشت لطفا فورا با پزشک خود تماس بگیرید.

مراقبت های بعد از هایفو

  1. 124 تا 48 ساعت پس از درمان در معرض نور آفتاب قرار نگیرید.
  2. به مدت 24 تا 48 ساعت پس از هایفو تمرینات ورزشی شدید انجام ندهید.
  3. ممکن است در ناحیه درمان شده قرمزی و حس سوزن سوزن شدن داشته باشید.
  4. کبودی و بیحسی موقت نیز ممکن است رخ دهد. 

ظاهر پوست پس از درمان

  • پس از درمان پوست کمی سفت میشود؛ در هر حال این احساس تا 48 ساعت طول میکشد. پس از سه روز، پوست شما به حالت عادی بازخواهد گشت.
  • نتایج ظرف 6 تا 8 هفته قابل مشاهده بوده و پوست با گذشت زمان بیشتر بهبود مییابد. روند القاء کلاژن تا شش ماه پس از درمان ادامه مییابد. 

نتایج درمان با هایفو

  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
  • سفت شدن خطوط پوست
  • لیفت ابرو
  • لیفت و سفت شدن گونه ها
  • لیفت پوست و سفت شدن پوست چانه و گردن
  • بهبود  لایه ی سطحی پوست
  • کُند شدن علائم پیری

قبل از درمان

اولین کاری که باید قبل از درمان با هایفو انجام دهید؛ برنامه ریزی و یک مشاوره دقیق با تکنسین اولتراپی است. در طی این جلسه، پزشک شما به نگرانی هایتان رسیدگی خواهد کرد، پوست شما را مورد ارزیابی قرار خواهد داد و تصمیم میگیرد که آیا شما کاندید این درمان هستید یا خیر.

زمانی که تصمیم به انجام این کار گرفتید، لازم نیست تا تشریفات خاص و یا رژیم های خاص مراقبت از پوست را دنبال نمایید. 

به منظور افزایش راحتی شما، ممکن است پزشک توصیه نماید که قبل از درمان داروی خاصی مصرف کنید. 

طول درمان

پس از تمیز کردن پوست و مشخص نمودن نواحی خاصی که باید تحت درمان قرار گیرند، پزشک اولتراپی از ژل اولتراسوند استفاده کرده و اپلیکاتور را روی پوست شما قرار میدهد. سپس پزشک با استفاده از تصویربرداری اولتراسوند عمق پوست را به منظور تعیین جایگاه انرژی درمانی مشاهده خواهد نمود و انرژی متمرکز ماورای صوت را به زیر سطح پوست منتقل خواهد داد. 

در طول درمان، مقادیر کمی از انرژی را در عمق پوست خود احساس خواهید کرد و این نشان میدهد که فرآیند کلاژن سازی آغاز شده است.

طول درمان به ناحیه ی تحت درمان بستگی دارد. درمان صورت و گردن معمولا 60 تا 90 دقیقه طول میکشد در حالی که درمان سینه تقریبا 30 دقیقه زمان میبرد.

مراقبت های بعد از هایفو

به منظور جلوگیری از هرگونه عوارض جانبی منفی، شما باید از مراقبت بعد از هایفو آگاه باشید.

  • پوست خود را در معرض گرما یا سرمای شدید قرار ندهید و برای محافظت از آن از یک کرم ضد آفتاب مناسب بهره گیرید. 

  • از محصولات مراقبت پوست که ممکن است پوست شما به مدت 24 ساعت تحریک کنند خودداری نمایید.

  • کبودی پوست ممکن است چند روز پس از درمان قابل مشاهده باشد و اغلب رنگ این کبودی مایل به سبز است. خط فک و گونه نواحی از جمله نواحی هستند که ممکن است در معرض کبودی قرار گیرند.

  • حساسیت به لمس نیز ممکن است به وجود آید و زمانی حس میشود که شما صورت خود را لمس کرده و یا میشویید. 

نکات قابل توجه در مورد هایفو

  • هایفو معمولا در درمان تومور مورد استفاده قرار میگیرد اما برخی از پزشکان کرهای این درمان را روی بیست بیمار کرهای اعمال نمودند و مشخص شد که طیف بالای هایفو برای لیفت صورت به عنوان یک روش غیر تهاجمی بسیار موثر است.

  • هایفو با نفوذ عمیق به پوست و اعمال دمای مناسب رشد کلاژن را تحریک مینماید. 
  • هایفو با انتقال انرژی گرمایی مستقیم به بافت زیرجلدی میتواند تولید کلاژن جدید را تحریک نماید و از این رو بافت را بهبود بخشیده و افتادگی پوست را کاهش میدهد.
  • هایفو همچنین تأثیر زیادی در از بین بردن آکنه و جای زخم دارد چرا که در آن گرمای ماورای صوت بافتهای ساختاری و عضلات را مورد هدف قرار داده و کلاژنسازی را افزایش میدهد. فضایی برای زخم ایجاد مینماید که به روند بهبودی سرعت میبخشد. پس از آن آکنهها از بین خواهند رفت.
  • هایفو یک روش درمانی مناسب برای افرادی است که خواهان لیفت و سفت کردن نواحی مانند صورت و گردن هستند بدون اینکه تحت هیچ عمل جراحی قرار گیرند. 

هایفوی صورت: آیا هایفو یک روش منحصربفرد در لیفت صورت است؟

هایفو تنها روش درمانی غیر تهاجمی است که میتواند به طور خاص زیرسازی عمیق زیر پوست را بدون برش یا اختلال به سطح پوست مورد هدف قرار دهد. در این روش با استفاده از تصویربرداری اولتراساوند این امکان را فراهم میآورد تا لایه های بافت را در طول درمان مشاهده کرده و این اطمینان را حاصل نمایید که انرژی دقیقا در ناحیهی مورد نظر اعمال شده است.

هایفو چگونه به لیفت صورت کمک میکند؟

این روش با استفاده از انرژی متمرکز ماورای صوت در زیر سطح پوست، لایه ی پوست صورت را علاوه بر تحریک کلاژنسازی منقبض میکند. در نتیجه لیفت صورت طی یک دورهی 60 تا 90 روزه رخ خواهد داد.

کلاژن چیست؟ هایفو چگونه تولید کلاژن را تحریک مینماید؟

کلاژن فراوانترین پروتئین طبیعی در بدن انسان است. توزیع کلی کلاژن در پوست و استخوان به ترتیب 75 و 90 درصد است. زمانی که بدن انسان رو به پیری میرود، به طور طبیعی تولید کلاژن کاهش مییابد و از این رو به اولین علائم پیری منجر میشود. کلاژن پروتئینی است که به پوست و مو کمک مینماید تا خاصیت ارتجاعی و سفتی خود را حفظ نمایند.

با افزایش سن، کلاژن خاصیت ارتجاعی و توانایی خود را در برابر اثرات گرانش از دست میدهد و سبب میشود که پوست افتاده شود. هایفو یک روش ترمیمی است که با تولید کلاژن به لیفت و تقویت صورت کمک شایانی مینماید. 

آیا هایفو یک روش جایگزین برای جراحی لیفت صورت است؟

هایفو یک روش غیر تهاجمی صد درصد است که لایههای زیرین پوست را مورد هدف قرار داده و به هیچ وجه شامل برش و یا آسیب به پوست نمیشود. در حالی که ایمنترین روش برای لیفت صورت هایفو است اما مواردی نیز وجود دارند که شخص باید به جای لیفت صورت ماورای صوت از جراحی استفاده نماید. این گزینهی مناسب و پایداری برای افرادی است که حاضر به لیفت صورت نبوده و به دنبال اثرات طولانیمدت جراحی زیبایی هستند.

آیا هایفو با تکنیکهای لیزر متفاوت است؟

لیزر معمولا بافتهای خارجی پوست را مورد هدف قرار میدهد. در حالی که هایفو روی لایههای عمیق پوست کار میکند. از این رو این دو تکنیک کاملا مکمل یکدیگر هستند اما به شیوههای متفاوتی عمل میکنند.

آیا هایفو درمانی ایمن است؟

هایفو به عنوان امنترین تکنیک برای سفت کردن و لیفت پوست صورت شناخته شده است. این روش پس از نشان دادن ایمنی در مطالعات بالینی و دهها هزار درمان امن در سراسر جهان مطرح شده است.

درمان اولتراسوند چقدر طول میکشد؟

دلیل اینکه این درمان تحت عنوان لیفت صورت در یک چشم به هم زدن شناخته شده این است که تنها 60 دقیقه زمان میبرد و لیفت جزئی صورت یا ابرو در حدود 45 تا 90 دقیقه بدون هیچ دورهی نقاهتی طول میکشد. 

آیا هیچ دوره ی نقاهتی طی این درمان وجود دارد؟

هایفو به عنوان یک روش کاملا غیر تهاجمی، هیچ دوره ی نقاهتی ندارد. خیلی زود پس از درمان میتوانید بدون هیچ نگرانی به فعالیت های روزمره رسیدگی نمایید.

چه فردی برای این درمان مناسب است؟

یک کاندیدای خوب برای این درمان فردی است که سنش بالای 30 سال بوده و متوجه شده که پوست صورت و یا گردنش کمی سست شده و خواهان لیفت و سفت کردن نواحی مذکور است. برای بیماران در سن 30 سالگی معمولا از تحریک تولید کلاژن استفاده میشود. افرادی که در سنین 40 و 50 سالگی قرار دارند میتوانند از این درمان استفاده نمایند. 

آیا هایفو دائمی است؟

برخی از بیماران ممکن است نتایج اولیه را فورا مشاهده نمایند اما در نهایت این روند دو تا سه ماه طول میکشد. اکثر افراد ماندگاری نتایج را به مدت 1 تا 2 سال مشاهده میکنند، گرچه درمان های سطحی برای جلوگیری از روند پیری توصیه میشود.

آیا این روش آسیب میرساند؟

این درمان شامل هیچ برش و یا بیهوشی نمیشود. اما ممکن است حین درمان درد کمی در قسمت های استخوانی حس شود. چندین کارآزمایی بالینی نشان داده اند که هایفو یک روش درمانی امن و موثر برای لیف صورت و رفع چروک است. افراد قادر بودند تا نتایج را ظرف چند ماه پس از درمان و بدون هیچ خطری مشاهده کنند.

مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1399/05/01
    1 1

    من تقریبا دوهفته هست هایفو کردم صورتم مدام عرق میکنه میخوام بدونم برای چی غرق میکنه

    • 1399/05/04
      1 0

      سلام احتمالا عکس العمل بدنتونه. مشکل خاصی نیست.

  • 1399/05/18
    1 0

    سلام زیر چشمم را هایفو کردم بعد از ۳روز هنوز ورم دارد دلیلش چیه

    • 1399/05/21
      1 0

      سلام نگران نباشید طبیعیه

    • 1401/02/09
      1 0

      مگه زير چشمم هايفو مى كنن😳

  • 1399/05/18
    1 0

    من دور چشمم را هایفو کردم بعداز ۳روز هنوز ورم داره خیلی بد شده ایا خوب میشه یانه

    • 1399/05/21
      1 0

      سلام بله

  • 1399/05/18
    1 1

    من دور چشمم را هایفو کردم بعداز ۳روز هنوز ورم داره خیلی بد شده ایا خوب میشه یانه

    • 1399/05/21
      1 0

      سلام بله

  • 1399/06/03
    2 0

    من ۴ روز میشه هایفو کردم رنگ پوستم تیره شده انگار سوخته و دور چشمم کک و مک شده شمارو خدا راهنمایی کنید چکار کنم ممنون میشم

    • 1399/06/05
      1 0

      سلام نگران نباشید طبیعیه هر روز بعد صبحانه ویتامین C بخورید. هفته ای یک بار بعد ناهار ویتامین E بخورید. از سبزیجات مثل هویچ و کرفس استفاده کنید.

  • 1399/06/14
    1 0

    سلام من دیروز هایفو انجام دادم. امروز گلوم درد میکرد یه کم بخور دادم . اصلا حواسم نبود نباید گرما به صورتم بخوره . چیکار کنم به نظرتون؟

    • 1399/06/15
      1 0

      سلام در اسرع وقت با پزشکتون صحبت کنید

  • 1399/06/14
    2 0

    سلام من ۸ روز هایفو کردم و از اون موقع لکنت زبان پیدا کردم و خیلی نگرانم تو رو خدا جواب بدین

    • 1399/06/15
      1 0

      سلام سریعا به پزشکتون مراجعه کنید.

  • 1399/06/14
    1 1

    سلام من ۸ روز هایفو کردم و از اون موقع لکنت زبان پیدا کردم و خیلی نگرانم تو رو خدا جواب بدین

    • 1399/06/15
      1 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/15
    1 2

    سلام من دو روزه هایفو انجام دادم پیشونی وچشمان ورم داره خیلی بد شده وخیلی هم نگرانم آیا این ورم ها از بین میره ممنونم

    • 1399/06/15
      1 0

      سلام بله به تدریج از بین میره.

    • 1400/08/22
      1 0

      سلام محترم.من 3 ماه هایفو انجام دادم و متاسفانه دو طرفِ صورتم در قسمت زیر گونه زخمهایی مثل جای خطِ چاقو مانده و چون کرونا داشتم نتونستم برم پیش دکتر ...ایا این خطوط گود از بین میرن یا ترمیم کننده ایی هست که این ردِه زشت رو از بین ببره ؟ممنون میشم راهنمایی کنین

  • 1399/06/16
    1 0

    من۲۶سالمه هایفو خوبه واسم یا نه؟

    • 1399/06/17
      1 0

      سلام بله تاثیر داره

  • 1399/06/18
    2 1

    ببخشید من هایفو انجام دادم تکنسین گفت رو به بالا شبا بخوابم خیلی سخته برام گردن درد می‌گیرم عادت به پهلو دارم بخابم باید حتما تا صبح رو به بالا بخوابم؟

    • 1399/06/18
      1 0

      سلام بله 10 روز تا 2 هفته موقتا باید اینطوری بخوابید

  • 1399/06/18
    1 0

    سلام من هایفو انجام دادم گفتن رو به بالا شبا بخوابم گردن درد گرفتم حتما باید تا صبح روو به بالا بخوابم به چه دلیل تکنسین گفت حداقل تا دوهفته من همش روو پهلو میخوابیدم الان چیکارکنم بنظرتون؟

    • 1399/06/18
      1 0

      سلام چون نباید به صورتتون تا مدتی هیچ فشاری بیاد. اون مدت زمانی که بهتون گفتن رو تحمل کنید.

  • 1399/06/21
    1 2

    سلام. من 5 روزه که هایفو انجام دادم گونم سوخت طوری که تاول زد گفتن پماد تتراسایکلین وزینک زدم.همین طرف صورتم تا پای چشمم ورم کرده وبعد از 5 روز هنوز ورمش نخوابیده خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید

    • 1399/06/22
      1 0

      سلام همون کاری که بهتون گفتن رو ادامه بدید.

  • 1399/06/28
    1 0

    سلام من سه روزه هایفو کل صورت انجام دادم صورتم خیلی ورم داره و احساس درد زیادی مخصوصا در نواحی گلو و استخوان اطراف ابرو دارم و کل صورتم درد دارم نگرانم نکنه بافتهای پوستم اسیب دیده باشه

    • 1399/06/29
      1 0

      سلام طبیعیه نگران نباشید

  • 1399/07/02
    1 0

    من ده روزه هایفو انجام دادم روی فکم بی حسه وسوزن سوزن میشه این بده ایا

    • 1399/07/03
      1 0

      سلام بهتره که با پزشک خودتون راجع به این مشکلتون مشورت کنید.

  • 1399/07/03
    2 1

    سلام من دو هفته اس هايفو كردم كمپرس آب خيلي يخ مشكلي نداره؟ (برا صورتم)

    • 1399/07/03
      1 0

      سلام خیر

  • 1399/07/11
    2 0

    سلام من ۳ روز میشه هایفو کردم صورتم خیلی ورم کرده فکم درد خیلی خیلی دارم فکم انگار داره فلج میشه حس برق گرفتگی دارم

    • 1399/07/12
      1 0

      سلام حتما به پزشکتون مراجعه کنید.

  • 1399/07/11
    3 2

    ببخشید اپراتور به من نگفتن که روبه بالا بخوابم.همش رو شکم خوابیدم.مشکلی ایجاد میکنه؟

    • 1399/07/12
      1 0

      سلام مشکلی که ایجاد نمیکنه اما چون تو 2 هفته ی اول پوست حساسه بهتر بود مراعات میکردید. الانم بهتره با پزشکتون هم صحبت کنید.

  • 1399/07/16
    1 0

    سلام.من دیروز هایفو انجام دادم ولی به من گفتن نواحی زیر چشم و گردنو نباید هایفو کرد و فقط برام گونه و غبغب و خط فکیمو انجام دادن آیا فقط همین نواحی رو مجازه هایفو کرد؟؟

    • 1399/07/16
      1 0

      سلام بله؛ چونه و قسمتی از گردن که تیروئید هست نباید هایفو بشه.

  • 1399/08/30
    2 0

    سلام من ۳۶ سالمه وسه ماهه هایفو کردم .الان میخوام برم میکرو نیدلینگ کنم به نظر شما انجام بدم یا تا ۹ ماه صبر کنم ؟ ممکنه اثر هایفو از بین بره؟.

    • 1399/09/01
      1 0

      سلام بهتره با پزشکتون که هایفوتونو انجام دادن مشورت کنید.

    • 1399/12/07
      1 0

      هر ۳ ماه یکبار میشه هایفو کرد

    • 1400/11/15
      1 0

      نه حداقل ۶ باید بعد نباید هایفو کرد

  • 1399/09/28
    1 1

    سلام .سه روز هایفو انجام دادم ویک طرف دور لب و فکم بی حس هست و استخوان فکم درد میکنه ، خوب میشه؟ چیکار کنم

  • 1399/10/07
    2 1

    سلام من چهل سالمه هایفا تا چند درصداثرمیزاره

  • 1399/10/10
    2 3

    سلام بعداز انجام هایفو تو همون روز میشه فیشیال انجام داد

  • 1399/10/21
    1 1

    سلام.من ۶روزه هایفوکردم.روز دوم حواسم نبود و بیرون رفتم ماسک زده بودم و نمیدونم از گرمای بخاری ماشین بود یا کمی آفتاب به گونه هام خورد که مقداری سوزش ایجاد کرد. برای درمان مشکل ایجاد میشه؟

  • 1399/11/02
    4 1

    سلام من دو روزه که هایفو کردم و دو طرف چانه م ورم داره، پایین صورتم انگار چهارگوش شده، قسمت چپ لب پایینم بی حسه، و وقتی میخندم لب پایینم کجه، چکار کنم؟

    • 1400/01/29
      1 0

      سلام من جدیدا هایفو کردم و همین مشکلات شما برام ایجاد شده، کنجکاوم بدونم کج بودن لباون خوب شده پس از دو ماه؟

    • 1400/11/29
      1 1

      سلام خانوم ورم و کج بودن لب قسمت چپ که فرمودین مشکل برطرف شد؟؟ چون مننم حددو دو هفته ای هس اینجوریه!! برطرف میشه یا برم پیش دکتر

    • 1400/12/24
      1 0

      منم ۸ روزه هایفو کردم ولی هنوز لب پایینم کجه و همه میگن چرا اینطوریه پرسیدم گفتن تا ۲ هفته طبیعی و میره میخوام ببینم واقعا میره یا نه خیلی نگرانم

  • 1399/11/02
    1 1

    سلام من سه روزه هایفو کردم .اپراتور به صورتم بی حسی زد هیچ دردی احساس نکردم .ولی صورتم یکم متورمه.دستگاهشون دابلو بود همش میترسم الکی پول داده باشم و تغییری نکنم چون تغییرم جزوی بود

  • 1399/11/12
    2 0

    باسلام دوماه قبل هایفو انجام دادم ..آیا ماساژحرفه ایی صورت بعده از گذشت این مدت زمان از هایفو مشکلی در روند عمل کردلیفت وکلاژن سازی پوست ایجاد نمیکنه ...؟

  • 1399/11/13
    3 0

    سلام من دوبار قبلا هایفو کرده بودم که درد خیلی معمولی داشت،سری اول خیلی خوب نتیجه دیدم و بعدش هم اصلا ورم یا التهابی نداشتم از همون لحظه صورتم خیلی خوب بود،سری دوم خیلی جواب نگرفتم ولی دیروز انجام دادم و درد خیلی زیادی تحمل کردم الانم بیحسی و اینا داره و ورم ،چرا سری اول درد و ورم نداشتم ولی الان اینقدر فرق کرده،دو جای مختلف انجام دادم

  • 1399/11/14
    2 0

    من هایفو کردم خیلی راضیم برای خوابیدن پرسیدم اگه رو صورت بخوابیم گفتن مشکلی نداره الان جوابهارو دیدم باید چیکار کنم

  • 1399/11/15
    4 0

    سلام من ۳روز هایفو انجام دادم اطراف فکم برق گرفتگی احساس میکنم آیا مشکلی داره ممنون

    • 1400/10/27
      1 0

      سلام برطرف شد؟من ۱ روزه انجام دادم و پیشونیم خیلی حساس و برق گرفتس سرمم بی حسه خیلی نگرانم

  • 1399/11/16
    2 0

    سلام من هایفوتراپی انجام دادم یک طرف صورتم خیلی خوب گونه همش کم شده اما یک طرف صورتم روی گونه هجم داره لنگه بلنگه شده چکار باید بکنم

  • 1399/11/17
    4 0

    من دوزه که صورتم هایفو کرد ورم شدید دارم میزان ورم دو طرف هم یکسان و قرینه نیست خیلی نگرانم

  • 1399/11/19
    0 1

    سلام ببخشید چند روز بعد از هایفو میشه از کرم لیفت استفاده کنیم؟

  • 1399/11/19
    0 0

    چرا جواب نمیدین؟

  • 1399/11/20
    3 0

    سلام من هایفو انجام دادم هیچ عارضه ای هم نداشتم به نظرم دستگاه وفردی که این کار را انجام میده تبحر باید داشته باشه

    • 1401/10/19
      0 0

      عزیزم شما کدوم شهر وکدوم پزشک انجام دادن

  • 1399/11/20
    0 0

    سلام خسته نباشید ببخشید من هایفو کردم الان دو روز هستش هیچ نتیجه ای نمی بینم و اپراتور ی که کار انجام داد فقط یک ربع روی صورتم هایفو را انجام داد احساس می کنم زمان هایفو کم بوده و به درستی انجام نشده آیا درسته؟

    • 1400/04/24
      0 0

      بله خیلی کم بوده یکساعت کمتر نباید باشه

  • 1399/11/29
    1 0

    من دوروزه هایفو کردم چون صورتم خیلی ورم کرده و غبغبم خیلی سفت شده و باد کرده بدتر زشت و پیر ترمن دوبار نمی‌دونستم یخ گذاشتم که ورم کم بشه چیکار کنم

    • 1400/07/28
      0 0

      سلام منم مشکل شما برام پیش اومده توروخدا بگید چکار کنم خوب شدین شما؟

  • 1399/12/14
    6 4

    من سه روزه هایفو کردم، هیچ ورم، تیرگی و سوخنگی ندارم، گاهی کمی سوزن سوزن میشه پوست صورتم که نشانه خوبیه. خیلی هم راضیم و خوش به حالم هست.

    • 1400/01/17
      0 0

      سلام الان بعد یک ماه چطوره تغییری احساس میکنید؟

  • 1399/12/18
    0 0

    سلام من نزدیگ یک هفته اس هایفوکردم میتونم برم برا لیزرصورت

    • 1401/01/08
      0 0

      فکر میکنم حداقل یک ماه باید صبر کرد . بهتره این کارهارو پی درپی انجام ندید .

  • 1399/12/20
    1 1

    من دو روز هایفو کردم خیلی سردرد دارم چشمام هم درد می کنه ایا مشکلی شده

    • 1400/11/29
      0 0

      سلام برا من بعد چهار روز مشکل برطرف شد

  • 1399/12/23
    0 0

    من سه روزه هایفو کردم صورتمو تغییری حس نکردم فقط انگار صورتم لاغر شده ایا هایفو صورت لاغر میکنه وایا میتونم ژل یا چربی بزنم

  • 1399/12/27
    1 0

    باسلام خیلی خوب واموزنده بود. من الان هفت ساعت هست که هایفو کردن یسر مطالب که تکناسیون به نگفت بودند را متوجه شدم .باتشکر.

  • 1399/12/27
    2 0

    چیزی که متوجه شدم هایفو توسنین پاییتر خوب جواب میده وامروز که من انجام دادم این را به من نگفتن وایا الان که در سن ۵۵ سالگی انجام دادم خوب جواب نمده ؟ وسوال که داشتم دوساعت بعداز انجام هایفو که صورت خیلی قرمز شده بود ومی سوخت تقریبا یک ساعت کمپرس یخ گذاشتم الان چی میشه . باتشکر از جواب تون.

    • 1400/02/18
      0 0

      سلام من هایفو انجام دادم دکتر گفت تا ۱۰ روز ترمیم کننده قوی پوست بزنم

    • 1401/03/09
      0 0

      اصلا نباید کمپرس یخ میگذاشتی !! پناه بر خدا !! شما کلی پول دادی که با هایفو لایه عمقی پوستت را بین ۴۹-۶۰ درحه سانتیگراد گرم کنند ، بعد رفتی یخ گذاشتی !! اثرش را کم کردی اینطوری

    • 1401/06/01
      0 0

      لایه عمیق پوستی با هایفو تحریک میشه و اتفاقا به من گفتن کمپرس یخ بگذار که گذاشتم و قرمزی و تورم نداشتم

  • 1400/01/04
    1 0

    من چهل و پنج سالمه یه هفته س هایفو انجام دادم و در بعضی نواحی مثل گونه درد زیادی حس میکنم ایا طبیعی هست و یه سوال هم دارم دارو یا قرصی هست که بخورم واز هایفو بهتر جواب بگیرم

    • 1401/03/09
      0 0

      پودر کلاژن بخر و بخور ، واسه ورم و کوفتگی قرص ویتامین ب ۱

  • 1400/01/06
    0 0

    سلام من هایفو کردم ولی گونه هام چال افتاده

  • 1400/01/17
    1 0

    سلام من دیروز هایفو انجام دادم فقط موقع هایفو بعضی نواحی صورتم مثل بالای ابرو سوزش و درد داشت الان مشکلی ندارم البته تغییر ی اخساس نمیکنم یعنی بهبودی نمیبینم. دکترم توصیه کردم پماد زینک اکساید به مدت ۲.۵ ماه هر شب بزنم برا جی این پملدو باید بزنم اونم فقط شبا؟ ممنون از راهنمایی تون

    • 1400/02/18
      0 0

      فکرکنم بخاطر ترمیم شدن پوست داده باشه

  • 1400/01/29
    0 0

    من میخوام هایفوانجام بدم درواقع سوالهارودیدم میترسم ایاواقعااثرات بدمیزاره دودل شدم انجام بدم یانه؟

    • 1400/01/29
      0 0

      من تازه انجام دادم و شدیدا پشیمانم. درد شدید در حین انجام و بعدش ( الان ۵ روز گذشته)داشتم ، یکطرف صورتم بیحس مانده و لبم کج شده. من شخصا توصبه نمیکنم.

    • 1400/11/29
      0 0

      سلام مشکل لبتون حل شد؟؟

    • 1401/01/08
      0 0

      بنظر من زودتر از ۳۵ تا ۴۰ سالگی فقط بامراقبتهای طبیعی (کرم های مرطوب و چرب مطمئن ) وآب درمانی صورت را تازه نگه دارید . دوم اینکه حتما پیش پزشک دوره دیده بروید .

  • 1400/03/30
    0 0

    من انجام‌ دادم هیچ مشکلی نداشتم مهم نوع دستگاه هست من با دابلو‌گلد انجام دادم راضیم

  • 1400/04/02
    0 0

    سلام من. يه روز هايفو كردم. تا كي بايد. زينك استفاده كنم ممنون ميشم جواب. بدين

  • 1400/04/03
    0 0

    سلام ،بعد از انجام هایفو میگن تا یک هفته شیرینی،شکر و چیزای شیرین نباید مصرف کرد،درسته؟

  • 1400/05/05
    0 2

    سلام من 17 سالمه ایا میتونم هایفو انجام بدم

    • 1401/03/09
      0 0

      نه مال بالای ۳۰ ساله

  • 1400/06/16
    0 0

    سلام من هایفو انجام دادم نمیتونم ورزش کنم و باشگاه برم؟ تا کی نباید برم؟

    • 1401/07/19
      0 0

      من دو روزه انجام دادم به من گفتن دو روز ورزش سنگنین انجام نده درد شدید در سر فک پایین و کنار ابروهام دارم

  • 1400/06/27
    0 0

    سلام من الان ۲۵ روزه هایفو انجام داد صورتم حالت شل پیدا کرده ولاغرشده واون سفتیشو از دست داده ایا به مرور زمان حل می شه کلا صورتم شکلش عوض شده ایا به حال اولیه بر می گرده

    • 1401/02/28
      0 0

      منم غبغبم شل شد :( دبرا شما درست شد؟

  • 1400/07/12
    1 2

    سلام من دوهفته هست هایفو انجام دادم حالا میتونم برم حجامت زیر گلو انجام بدم یاخیر ممنون میشم زودتر جواب بدین

  • 1400/08/18
    1 0

    من انجام دادم هیچ مشکلی ندارم بنظرم پزشک و شناخت نقاط صورت و دستگاه خیلی موثره هیچ مراقبتی هم گفتند لازم نیست

    • 1401/02/15
      0 0

      اسم دستگاهتون چی بود شما؟

  • 1400/08/19
    0 1

    من هایفو کردم نزدیک چانه ودست می کشم روش مثل گوله چربی زیرش تا کی اینجوریه چکار کنم چی بخورم

  • 1400/08/24
    0 0

    من امروز هایفو انجام دادم نمی‌دونستم زیاد پیاده روی کردم مشکلی ندارم بعد هم رفتم کاپچینیو خورد راهنمایی کنید ممنون

  • 1400/09/06
    0 0

    سلام ۳۹ سالمه یه ماه پیش هایفو برا لک رو گونه ام کردم،حالالک ها پاک نشدن تازه پرنگ تر شدن ،لطفا بگین چکار کنم

    • 1400/10/04
      0 0

      اصلا هایفو ربطی به لک نداره.برای برداشتن لک که از هیفو استفاده نمی کنند

  • 1400/09/11
    0 0

    من یک هفتس هایفو انجام دادم هیچ تغییری تو صورتم احساس نمیکنم اصلا فرق نکردم میشه بگین باید از چه زمانی منتظر تغییرات صورتم باشم اصلا تغییر میکنم ؟؟

  • 1400/09/14
    0 0

    سلام منم ۲۰ روزه انجام دادم ولی هیچ تغییری روصورتم ایجاد نشد .چرا و کی تاثیرش باید دید

  • 1400/09/19
    4 1

    سلام من تا حالا سه بار به فاصله ی ۴ سال هست هایفو انجام دادم، دفعه ی آخر هم سه روز پیش بود، نه کسی گفت زینک بزن نه روی صورت نخواب، اصلا از این مراقبتا انجام ندادم نتیجه هم گرفتم واقعا نتیجه تا ۲ سال موندگاره اگه پزشکتون با دقت براتون انجام داده باشه

    • 1401/01/25
      0 0

      میتونم بپرسم کدوم دکتر براتون انجام داد آدرس بدین ما هم بریم لطفاً

    • 1401/07/05
      0 0

      میشه راجب دستگاه و کار دکتر ازشون سوال کنید و به ماهم بگید ؟چطور میشه خیلیا انقد عوارض داشته باشن و بعضی ها هیچ عارضه ای این ایدی اینستامه .ممنون میشم بهم بگید Zzahraa.mm

  • 1400/10/04
    0 2

    3روزه هایفو کردم اما پزشک انجام نداد. فقط نیم ساعت اونم اپراتور گونه ها و خط لبخند رو انجام داد آب فراوان بنوشید کلا بعد از هر کار پوست باید خیلی زیاد آب خورد آب باعث میشه هم عرق نکنید و هم به کلاژن سازی کمک میکنه

  • 1400/10/04
    0 0

    صورت لاغر و خط خنده های بسیار عمیقی دارم میخواستم بپرسم هایفو که خطوط عمیق رو از بین نمیبره؟ چون الان 3 روزه هایفو کردم ولی هیچ تغییری در خطوط خنده ایجاد نشده.

    • 1401/05/27
      0 0

      بعداز یک ماه تاثیر ش معلوم میشه

  • 1400/10/15
    0 0

    من یه هفته ست که هایفو کردم.راضی بودم ولی سردردبسیار شدیدی دارم وتب میکنم میشه ازتون خواهش کنم منو راهنمایی کنید به کمکتون نیاز دارم لطفا

  • 1400/10/20
    1 0

    سلام من دیروز هایفو کردم،قبل از کار دو تا پنبه آغشته به لیدوکائین داخل دهانم گذاشتن،بعد از اتمام کار صورتم کج شد،فکر کردم به خاطر بی حسیه ولی همون طور مونده،آیا به خاطر بی حسی عصب صورتم آسیب دیده یا از عوارض هایفوست؟ممنون

    • 1402/07/10
      0 0

      سلام...بعدازچه مدت که هایفوکردید کجی دهن وصورتتون خوب شد؟؟

  • 1400/11/30
    0 0

    سلام نزدیک دوماه عمل لیفتینگ صورت انجام دادم ولی متاسفانه ورم صورتم نخوابیده آیا این ورم طبیعی هست ممنونم

  • 1400/11/30
    1 0

    سلام من پارسال هایفو انجام دادم میخوام بگم تغییر بی نظیر بود ۳۹ ساله ام اما واقعا تاثیرش اینقد عالی بود که سنم چندسال کمتر نشون میده میخوام بگم نترسین بسیار راحته و بعد یکی دوماه کاملا تاثیرش میبینین

    • 1400/12/06
      0 0

      میشه لطفا بفرمایید کجا تنجام دادید؟

  • 1400/12/15
    2 0

    پیغام هارو خوندم.چه بلاهایی سرتون اومده.هایفو‌یه درمان کاملا غیر تحاجمیه.من که واقعا نه ورم داشتم نه هیچ عارضه ای.خیلی ام راضی ام.حتما جای معتبر انجامش بدید.

    • 1401/11/21
      0 0

      سلام منم میخوام انجام بدم اما نظراتو خوندم ترسیدم چیکار کنم به نظرتون دکترم متخصص هست و گفته دستگاه کره ایی و درد نداره و عوارضی هم گفته نداره فقط گفته قبلش لیدوکایین بزنم لطفا راهنماییم کنید

  • 1400/12/16
    0 0

    سلام من ٤روزه هايفو كردم ايا امكان استفاده از كرم پودر و مواد ارايشي رو دارم؟

    • 1401/03/19
      0 0

      اره من از دکترم پرسید گفت اشکال نداره

    • 1401/07/11
      0 0

      سلام دوستان وقت بخیر من دوروز انجام دادم ولی خداروشکر هیچکدوم مشکلات رو نداشتم از دقیقه اول هم تغییرات مشهود بود فقط دکتر گفت قرص کلاژن بخور وبخار گرم به صورتت نخوره از دکتر هم خیلی راضی بودم خیلی متبحر بود

  • 1401/01/12
    1 0

    من امروز هایفو انجام دادم ،هیچ مراقبت خاصی بهم توصیه نشد کسانی که با مشکل روبرو شدن واسه اینه که اپراتور با تجربه نبوده و یا دستگاه بروز نبوده ،قبلا هم هایفو کردم و راضی م ،حتما بعد هایفو قرص یا پودر کلاژن بخورید و کرم ویتامین c بزنید

    • 1401/03/26
      0 0

      سلام عزیزم تا چه مدت باید قرص کلاژن ساز بخوریم

    • 1401/03/26
      0 0

      عزیزیم من الان سیو سه روزه هایفو انجام دادم قرص کلاژن میخورم احساس کشیدگی هم رو پوستم دارم به نظرتون اگه قرص کلاژن رو قطع کنم ضرر می کنه برای پوستم و اینکه هیچ تغییری ندیدم ممنونم میشم جواب بدین

    • 1401/05/18
      0 0

      سلام دوست عزیز از نظر علمی ثابت شده که قرص ها و پودر کلاژن هیچ تاثیری ندارند و فقط هزینه های اضافی بهتون تحمیل میشه چون کلاژن به این شکل جذب بدن نمیشه.

  • 1401/01/16
    0 0

    سلام ایا هایفوتاثیری رو از بین بردن چال و چوله صورت که ازجای جوش باقی مو نده داره یا خیر ؟

  • 1401/01/19
    1 0

    من امروز هایفو انجام دادم نه درد داشت نه سوختگی نه گفتن پماد بزن یا چجور بخوابم خط اخمم رفع شد سریع دور چشمم صاف شد

    • 1401/09/09
      0 0

      سلام عزیزم میشه بگی کجا هایفو انجام دادی و دستگاهشون چی بود؟

  • 1401/01/26
    0 0

    سلام من اولترابي فوردي پلاس انجام دادم روي خط لبخندم سوخت پوستش كنده شد الان قرمزه و ن بعد سه روز هنوز نه قرمزيش درست شده نه سوختكيش به نظرتون طبيعيه بايد صبر كنم تا خوب شه ؟

  • 1401/02/01
    1 0

    برای هایفو وقت گرفتو ولی وقتی نظرات رو خوندم پشیمون شدم

    • 1401/08/02
      0 0

      تحقیق کن جای خوب ومعتبربرو به هیچ وجه پشیمون نمیشی منم انجام دادم عالیه

  • 1401/02/12
    2 0

    هایفو خوبه انجام بدین

  • 1401/02/12
    0 0

    سلام من هایفو انجام دادم روز بعد رفتم تو افتاب ضد افتاب هم زدم ولی صورتم سیاه شده ایا صورتم به حالت طبیعی بر می گرده

  • 1401/02/15
    2 0

    اینجوری ک شما میگین ک افتضاحه ،۹۰ درصد ناراضی بودن ، منم منصرف شدم از انجامش :(

  • 1401/02/20
    0 0

    خییلی ترس برم داشت.تقریبا منصرف شدم!

    • 1401/03/09
      0 0

      با این دستکاه کار کن دابلو گلد پرمیوم و دکتر خوب خیلی هم عالیه من ۵/۵ م ت پول دادم اینهایی که میبیتی فلج صورت شدند ، رفتند جاهای ارزون و غیر متخصص پوست

  • 1401/02/27
    0 0

    سلام چرا بعداز هایفو دندان درد دارم

  • 1401/02/31
    0 0

    سلام هایفی انجام دادم الان تقریبا۱۰روزسن من ۵۴ ساله راضیم وخیلی تعقیرکردم.اماصورتم میخاره وشبهاسردرد دارم..گرچه دندان دردهم داشتم.اما خوب شده.منمون میشم جواب بدین

    • 1401/03/09
      0 0

      اصلا صورتت را نخارون ، صورتت داره زیر پوستت اب جمع میکنه ، پوستت داره کش میاد واسه همین میخاره ،

  • 1401/03/22
    0 0

    من الان پنج روز هایفوصورت انجام دادم هیچ نشانه ای در صورتم مشاهده نکردم آیا هنوز زوده؟؟؟

  • 1401/03/23
    0 0

    سلام من ۲۵سالمه هایفوانجام دادم الان یک هفتس ‌هیچ مشکلی برام پیش نیامده خداروشکرمیشه بگیدتاکی بایدزینک استفاده کنم یاایادربیست پنج سالگی انجام دارم ضررداره

  • 1401/03/26
    0 0

    من ۲ روزه هایفو انجام دادم لحظه اول یکم خوب بود بعد که چند ساعتی گذشت ورم زیر چونم یجوری شده که از خودم بدم‌میاد دیگ جلو اینه نمیرم صورتم چهار گوش شده غبغب نداشتم الان دارم بد جور فقط پول هدر دادنه تو این وضعیت بد خدا ازتون نگذره که اینجوری کار میکنید واس مردم از بس مشکلات زیاده خواستم یکم اینجوری روحیم عوض شه بدتر شد دو روزه دارم کریه میکنممممممممم :((

    • 1401/04/01
      0 0

      کجا انجام دادید

    • 1401/04/07
      0 0

      صورتتون بهتر شده؟ آخه شما خیلی زود قضاوت کردید! تا چند روز ورم که داره، دو تا یه هفته هم علایم خاصی از جوان سازی نمی‌بینید ،، از یک تا سه ماه جوان سازی و کلاژن سازی رو پوستتون رو مشاهده میکنید

    • 1401/04/07
      0 0

      بهتون پیشنهاد میکنم بعد ۴ تا۶ ماه از هایفو قبلیتون دابلو گلد یا پریمیوم رو انجام بدید، دردش زیاده اما خیلی زیاد نتایجش رو می بینید ، قیمتش جایی که من رفتم ۴۵دیقه ، ۴۵۰ شات میزنه و دو میلیون و سیصد تومنه

    • 1401/04/13
      0 0

      بچه ها استرس نداشته باشید منم انجام دادم از خودم بدم میاد صورت کوچیک وبی بی داشتم الان چهار گوش شده تا میتونید اب بخورید وبش فک نکنید درست میشه

    • 1402/03/01
      0 0

      منم دقیقا همین مشکلات دارم ،سه روزه هایفو کردم ورم دو سمت فک صورتم چهارگوش شده و لبم کج شده ،،،همش گریه م میگیره ،سه میلیون الکی خرج کردم کاش قبلش تحقیق میکردم ،،،از لحاظ روحی داغونم چکار کنم

  • 1401/04/01
    0 1

    من هم ٤٤ سالم هست دو هفته هست كه انجام دادم يك سمت فكم درد ميكنه و تاگوشم تير ميكشه نميدونم واقعا طبيعى هست اين موضوع يا نه ولى ظاهرا پوستم سفت تَر شده

  • 1401/04/11
    0 0

    من یه ساعت از هایفوم میگذره اینا رو خوندم خیلی نگران شدم

  • 1401/04/13
    0 0

    من چند روز پیش هایفو انجام دادم هیچکدوم از این اتفاقات برام نیوفتاده شک کردم که واسه من اثر نکنه

  • 1401/04/22
    0 0

    سلام به من گفتن تا سه روز آب به صورتم نباید بخوره آیا درسته؟؟؟

    • 1401/04/28
      0 0

      به من‌گفتن آب گرم نزنم

  • 1401/04/28
    0 0

    سلام من سه ماه ونیمه هایفو انجام دادم و متاسفانه روی خط خنده در یکطرف صورتم زخمهایی مثل اثر کشیدن چاقو وقهوه ای وهمچنین بعضی از نقاط هم کمی گود شده ترمیم کننده ایی هست که این ردِه زشت رو از بین ببره ؟ممنون میشم راهنمایی کنین

  • 1401/05/04
    0 0

    من دو روزه هایفو انجام دادم خیلی بی ریخت شدم گوشه ی طرف لبم کج شده کل صورتم جوش ریز زده چشمم باد کرده همش عرق میکنم من این درمان و پیشنهاد نمیدم حیف اون سه میلیون 🤒🤒🤒

    • 1401/05/23
      0 0

      نتایج بعد سه ماه خودشو نشون میده،و اون مواردی که گفتین بعد چند روز رفع میشه

    • 1401/06/02
      0 0

      سلام من هایفو کردم ۱میلیون و۳۰۰ شماها چرا گرون کردین

  • 1401/05/05
    0 1

    فردا نوبت گرفتم برای هایفو اما واقعا هم از نظرات خنده ام گرفت هم ترسیدم یعنی انجام ندم؟

  • 1401/05/10
    0 0

    سلام من همون روزی که هایفو انجام دادم دچار اومیکرون شدم .بناچار دکتر از سرم و مسکن برای درمان استفاده کرد. میخواستم بدونم تاثیری در نتیجه هایفو داره؟

  • 1401/05/10
    0 0

    سلام من حدود ده روز هایفو انجام دادم طرف راست صورتم هر موقع به مدت چند ثانیه در معرض افتاب هم قرار میگیرم تا ساعتها سوزش داره مشکلی برام پیش نمیاد باعث ابجاد لک نمیشه

  • 1401/05/18
    0 0

    سلام من 33 سالمه ، حدود پنج روزه هایفو انجام دادم، نتیجه رو بلافاصله بعد انجامش دیدم. هیچ مراقبت خاصی بهم نگفتن انجام بده. خودم با خوندن نظرات اینجا ویتامین سی مصرف میکنم و شبا تاق باز میخوایم. جدیدا یکم صورتم بعضی موقع ها سوزش داره و داغ و قرمز میشه درکل راضی بودم توصیه میکنم حتما برای یکبار هم که شده امتحان کنید

    • 1401/09/09
      0 0

      سلام شما کجا و با چه دستگاهی انجام دادید؟

  • 1401/05/22
    0 1

    یاخدا برای دوروز دیگه نوبت گرفتم. سکته رو زدم بااین حجم نارضایتی

    • 1401/09/27
      0 0

      من یک سال پیش انجام دادم خیلی راضیم چند سال جونتر شدم چروکهای پیشونی کامل از بین رفت مقداری درد وتورم بعد هایفو طبیعی است و اینکه چند ماه بعد نتیجه هایفو معلوم میشه امسال هم وقت گرفتم دوباره انجام بدم خیلی راضیم

  • 1401/05/23
    0 0

    سلام نوشتین بعد هایفو از خوردن الکل وکافئین خودداری بشه ولی من همون روز و روز بعد چایی و قهوه رو طبق نرمال روزانه خوردم آیا مشکلی پیش مییاد؟

  • 1401/05/24
    0 0

    من هایفو انجام دادم اولش خیلی استخوان‌های فکم درد می کرد ولی بعد از دوهفته خوب شد راضی هستم فقط توصیه می کنم که هر جایی انجام ندین

  • 1401/06/02
    0 2

    من یک هفته ست هایفو کردم، صورتم چهارگوش شده اطراف چونه م ورم کرده، یه طرف صورتم بیشنره ورمش و کبود هم شده دگزا زدم ژلوفن و ناپروکسن هم خوردم یکم شاید کمتر شده ولی خوب نشده کاملا شکل صورتم عوض شده چی مصرف کنم بهتر بشه

    • 1401/12/04
      0 0

      شما چقدر بعد خوب شدید

  • 1401/06/07
    0 0

    هایفو رو دوستان حتما پیش پزشک انجام بدید هیچ درد نداره دردش قابل تحمل

  • 1401/06/09
    0 0

    من امروز انجام دادم توسط پزشك و هيچ مشكلي نداشتم فقط همون حس كشيدگي صورت رو دارم همين.

  • 1401/06/11
    0 0

    من اول هایفو انجام دادم هیچ تاثیری نداشت دوباره بعد ۸ ماه انجام دادم این ۲ روزه بیشتر افتادگی صورتم بیشتر شده بنظرت خوب میشه یا ن

  • 1401/06/22
    0 0

    قراره امروز هایفو انجام بدم،از خوندن اثراتش وحشت کردم،نمیدونم انجام بدم یا نه؟

  • 1401/06/27
    1 0

    چند ساعته هایفو انجام دادم درد خیلی وحشتناکی داشت تو عمرم همچین دردی نداشتم،مخصوصا اگر دندان خراب یا پر شده دارین که دردش افتضاحه الانم تغییر خاصی حس نمیکنم،بالای پیشانیم هم ورم کرده،کنار چشمم سوختگی داره انجام ندین پشیمون میشین

    • 1401/11/06
      0 0

      سلام من دکتر پور مهران هایفو انجام دادم البته یک مقدار حالت سوزن سوزن داشت بهم گفت سه ماه دیگه جواب میگیری من تحقیق کردم گفتن از دستگاه آمریکایی بهتر جواب میگیری تا دستگاه چینی برای هایفو بهم هم نگفتن که به چه صورت بخوابم گفتن موردی نداره چون این یک نوع اشعه بوده که کلاژن پوست رو تحریک می‌کنه ژل یا بوتاکس نیست که جا به جا بشه و صورت غیر قرینه بشه

  • 1401/06/27
    0 0

    با اینکه بی حسی هم زدم ولی وحشتناک دردداشت

  • 1401/07/01
    0 0

    سلام من دوروزه هایفو انجام دادم پیش دکتر ازاده طبیعی در مشهد خیلی هم راضی هستم خدا رو شکر مشگلی پیش نیومده هنوزم گاهی صورتم سوزن سوزن میشه خیلی خوبم چین چروکهام برطرف شده 51 سالم دارم هیچ چروکی رو صورتم یا دور چشم ندارم ممنونم هستم از خانم دکتر

    • 1401/07/14
      0 0

      دکتر آزاده طبیعی مطبش کجای مشهده ودکتر زنان هستن ایشون میشه شماره شون رو بزارین و چن گرفتن از شما

    • 1401/09/08
      0 0

      لطفا شماره مطب دکتر و ادرس و مبلغی ک از شما گرفتن رو بگید عزیزم

  • 1401/09/16
    0 0

    هابفو انجام دادم اما احساس میکنم افتاده شده پوستم البته به هفته ست‌ طبیعیه

  • 1401/09/18
    0 0

    سلام خانم ها کسی تا حالا شیراز کلنیک مارینا ، دکتر رخشنده پور با دستگاه پنج بعدی هایفو انجام داده من چند روز دیگه نوبت دارم و با خوندن نظرات ترسیدم که برم

  • 1401/11/02
    0 0

    من هایفو کردم لپام ب شدت از داخل سوختن انگاری افت شدیدی زده بهم دکتر تریادنت داد ایا طبیعیه؟

  • 1401/11/22
    1 0

    من سه روزه که هایفو انجام دادم خیلی وحشتناک درد و سوزش داشت بعدش هم صورتم به شدت ورم کرده و سرخ شده و چهارگوش شده و غبغبم اویزان شده. خیلی پشیمونم. خیلی زشت شدم نمیدونم چکار کنم

    • 1401/12/04
      0 0

      صورتتون چقدر بعد خوب شد چون من هم مثل شما شدم

  • 1401/12/04
    0 0

    انجام ندید پشیمون می شید معلوم نیست روی شما چه اثری داشته باشه وبعد از انجام مشخص میشه که دیگه خیلی دیره

  • 1402/04/13
    0 0

    باسلام من مدیرکلینیک زیبایی هستم عوارض هایفو اگرقراربراین باشه عارضه یا شوک آنافیلاکسی بده ک ماندگارباشه همون لحظه بعدازانجام هایفو رخ میده یعنی زمانی ک مریض درازکشیده روتخت وکارتکنسین یا پزشک تموم میشه وشات دستگاه رو قطع میکنه اگرمریضی ازمطب بره بیرون و این التهابات بعدازچنساعت تاچندروز شروع کنه خودش ونشون بده طبیعی هست و ازبین میره صرفا بایه سری مراقبت ساده مث استفاده ی ماسکه یالایه ضخیم اززینک چن ساعت یکبارتاچندروز وآب فراوان خوردن و پرهیزازآفتاب و خوردن ویتامین سی روزی یک عدد بعدازصبحانه و مصرف کرفس وسبزی ،بالاخره هایفو اگر این علائم رو نداشته باشه خوب یعنی موثرنبوده یه شوک هست ب پوست وارد میشه برای ترمیم اجباری و تحریک کلاژن سازی نگران نباشید تمام این علائم ک عزیزان گفتن رفع میشه اپراتوروپزشک هم مهم هست هایفو بسیارتخصصی هست ک مادرکلینیک مراجعینی رو که برای هایفو میان اگرمشگل قلبی یا فشارخون یا میگرن داشته باشند یا پلاتین توی سر وبدن داشته باشند یا سابقه سرطان داشته باشنددرقسمت صورت و گردن ب بالا وسر درخانواده حتی ، اصلا انجام نمیدیم یعنی کلا مریض های ریسک ونه تنها برای هایفو پذیرش نمیکنیم بلکه برای هیچ خدمات زیبایی حتی تزریق یه فیلرپذیرش نمیکنیم پس اگربیماری خاصی دارین یاحتی تیرویید مزمن توصیه میکنم انجام ندین قبل ازانجام هایفو یاهرکارزیبایی نیزنیم ساعت قبل یه قرص آسیکلوویرویه قرص پردنیزولون باهم بخورید ک التهاب بعدازانجام کارزیبایی کمتربشه براتون روزگاربکام

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید