لیزر موهای زائد تخفیفان! آیا تجربه خرید کوپن لیزر به نفع شماست؟

تاریخ انتشار - ۱۱ آذر ۱۳۹۸

این تبلیغات برای شما آشناست؟

تخفیفان لیزر موهای زائد
 کل موهای زائد بدن خود را با ۸۰ درصد تخفیف با خرید کوپن تخفیفان لیزر مو با ما تجربه کنید.
تخفیفان لیزر موهای زائد صورت
 کلیه جلسات لیزر موهای زائد صورت با این کوپن تخفیفان لیزر مو با ۴۰ درصد تخفیف در کلینیک ما انجام می پذیرد.

این تبلیغات جذاب شما را هم به این فکر انداخته که یک بار آن را تجربه کنید؟

با خودتان فکر کردید که تجربه خرید کوپن لیزر موهای زائد تخفیفان می تواند در هزینه های لیزر مو صرفه جویی کند؟
 تبلیغاتی که در تخفیفان لیزر موهای زائد برای کلینیک های مختلف ارائه می شود؛ اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند. بله! درست است که بسیاری از این کوپن ها برای حذف موهای زائد با لیزر الکساندرایت در تخفیفان جذاب و قابل توجه هستند؛ اما مراکز خدمات زیبایی هم هستند که با این تبلیغات فقط قصد تلکه کردن شما را دارند و خدمات ارائه شده در این مراکز کیفیت بالایی ندارد.
حتماً شما هم با مشاهده تبلیغات مربوط به کوپن های لیزر موهای زائد تخفیفان با خودتان فکر کرده اید استفاده از این کوپن ها چقدر می تواند هزینه های لیزر شما را کاهش دهد! ما هم با شما هم عقیده ایم و نمی خواهیم شما را از خریدن این کوپن های تخفیفان لیزر موهای زائد منصرف کنیم! اما مانند هر روش زیبایی و درمانی دیگری که تصمیم به انجام آن گرفته آید باید تحقیقات کافی و گسترده‌ای پیش از خرید کوپن لیزر موهای زائد تخفیفان انجام دهید. ما به شما کمک میکنیم که بتوانید از میان کوپن های تخفیفان موجود بهترین انتخاب را داشته باشید. پس به توصیه های ما پیش از خرید کوپن لیزر موهای زائد تخفیفان توجه کنید:

در مورد محل انجام لیزر موهای زائد تحقیق کنید

یکی از ویژگی های مثبت خرید کوپن تخفیفان این است که می‌توانید نزدیکترین مرکز زیبایی به محل زندگی یا محل کار خود را در تخفیفان لیزر مو جستجو کرده و انتخاب نمایید. پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا پیش از خرید کوپن سری به محل مورد نظر بزنید و تحقیق کنید که آیا لیزر مو در کلینیک، مطب پزشک و یا سالن های زیبایی و آرایشگاه انجام می گیرد؟ در صورتی که کوپن تخفیفان لیزر موهای زائد مربوط به یک آرایشگاه یا سالن زیبایی است که هیچ گونه مجوز معتبری برای انجام این کار ندارد مطمئن باشید که قرار دادن تخفیف بسیار بالا فقط برای جلب مشتری بوده و احتمالاً کیفیت خدمات ارائه شده در آن آرایشگاه راضی کننده نخواهد بود. حتی ممکن است عوارض جانبی ناشی از لیزر موهای زائد در این مکان های بدون مجوز موجب شود هزینه های گزافی را بابت درمان پوست خود پس از لیزر مو خرج کنید و تخفیفی که با کوپن تخفیفان لیزر مو گرفته‌اید حتی نیمی از هزینه های درمان شما را نیز جبران نخواهد کرد. پس در قدم اول مراقب باشید چه مکانی را انتخاب می کنید.

در مورد تکنسین لیزر موهای زائد تحقیق کنید

اگر مطمئن شدید که لیزر موهای زائد تخفیفان در مکان معتبری مانند کلینیک و مطب پزشک انجام می گیرد حتماً یک جلسه مشاوره رایگان با تکنسین لیزر مو پیش از خرید کوپن تخفیفان تنظیم کنید. در این جلسه مشاوره بهتر است اطلاعات کافی در خصوص تکنسین لیزر مو به دست آورید و گواهینامه های معتبر او را بررسی کنید. در صورتی که لیزر توسط متخصص پوست و مو انجام میگیرد؛ می ‌توانید تا حدود زیادی از خرید کوپن تخفیفان لیزر موهای زائد خود مطمئن باشید اما در صورتیکه تکنسین لیزر گواهینامه های کار با دستگاه لیزر را ندارد و یا دوره های آموزشی آن را نگذرانده است؛ بهتر است بی خیال خرید کوپن تخفیفان شوید. چون صرفه جویی در هزینه های شما ارزش سلامتیتان را ندارد.

دستگاه لیزر مو را بررسی کنید

یکی از دلایل اصلی افزایش تعداد کوپن های موجود در تخفیفان لیزر موهای زائد با تخفیف بالای ۸۰ درصد استفاده از دستگاه های لیزر مو نامعتبر و غیر حرفه ای موجود در بازار است. بنابراین اگر قصد خرید تخفیفان لیزر موهای زائد را دارید حتماً در جلسه مشاوره رایگان، دستگاه لیزر مو را بررسی کنی.د همانطور که می دانید در حال حاضر بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد؛ دستگاه کندلا الکساندرایت برای پوست های روشن و دستگاه کندلا یگ Nd:YAG برای پوست های تیره است. در صورتی که مرکز زیبایی که به آن مراجعه کرده‌اید کوپن تخفیفان لیزر موهای زائد را با دستگاه هایی غیر از از کندلا الکس و کندلا یگ ارائه می دهد؛ توصیه می کنیم این کوپن ها را خریداری نکنید. البته دستگاه های لیزر مو دیگری نیز وجود دارند که عملکرد و بازده آنها مناسب است اما به خودتان بستگی دارد که بتوانید به آن دستگاهها اعتماد کنید.

از تقلبی نبودن دستگاه لیزر مو کندلا الکساندرایت اطمینان حاصل کنید

 پس از اطمینان از اینکه دستگاه لیزر مو، کندلا الکساندرایت و کندلا یگ میباشد باید از اصل و اورجینال بودن آنها مطمئن شوید. ابتدا هولوگرام موجود روی دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که لیزر مو، کندلا الکساندرایت است. سپس از تکنسین لیزر بخواهید که آخرین برگه مربوط به سرویس و خدمات نگهداری از دستگاه لیزر کندلا الکس را به شما نشان دهد. از تاریخ آن نباید بیش از ۶ ماه گذشته باشد چون دستگاه های لیزر هر ۶ ماه یک بار نیاز به سرویس و نگهداری دارند. فیلتر های آنها باید تعویض شود و نحوه کار با دستگاه و تنظیمات آن نیز باید هر ۶ ماه یک بار بررسی شود تا مشکلی برای بیمار خصوصاً حین لیزر موهای زائد صورت پیش نیاید. اگر قصد دارید کوپن تخفیفان لیزر موهای زائد صورت خریداری نمایید حتماً از اینکه تکنسین لیزر به شما عینک های مخصوص محافظت در برابر اشعه uv می دهد؛ اطمینان حاصل کنید. چون اشعه لیزر برای چشم ها زیان آور است و  در صورتی که عینک‌مخصوص به چشم نداشته باشید احتمال آسیب‌دیدگی چشم شما بسیار زیاد است.

نظر بیمارانی که تاکنون این کوپن تخفیفان را خریداری کرده‌اند بررسی کنید

بسیاری از بیماران تجربیات و نظرات خود را در خصوص کوپن تخفیفان لیزر موهای زائد در این سایت مطرح می کنند. با بررسی نظرات و تجربیات آنها تا حدودی می توانید از رضایت بخش بودن لیزر موهای زائد در آن کلینیک یا مرکز زیبایی اطمینان حاصل کنید. اگر برای جلسه مشاوره به آن مرکز مراجعه کردید؛ نظر بیمارانی که در اتاق انتظار برای لیزر موهای زائد نشسته‌اند را بپرسید و از عوارض جانبی که پس از لیزر مو برای آنها پیش آمده مطلع شوید. عوارض جانبی معمول و متداول لیزر موهای زائد کندلا الکس شامل تورم و قرمزی و تا حدودی پوسته پوسته شدن است اما در صورتیکه بیماران ادعا کردند که درد بسیار شدیدی هنگام لیزر یا پس از آن داشته اند می توانید مطمئن باشید که از دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت استفاده نشده است.

چرا خرید کوپن تخفیفان لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکساندرایت را به شما توصیه می‌کنیم؟

لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر برای حذف موهای زائد پوست های روشن مناسب است. هرچه طول موج کوتاه تر باشد اثر آن روی پوست های روشن تر بیشتر از پوست های تیره است.
لیزر کندلا الکس بیشترین قطر لکه حدود ۱۶ میلیمتر را دارد؛ هرچه قطر لکه بزرگتر باشد موی زائد سطح وسیع تری از بدن در مدت کوتاهتری از بین می رود. به همین علت لیزر کندلا الکس بهترین گزینه برای حذف موهای زائد نواحی وسیع بدن مانند کمر یا پاها است. 
لیزر کندلا الکساندرایت تنها دستگاهی است که تاییدیه FDA را با هدف کاهش دائمی موهای زائد دارد؛ اکثر پزشکان متخصص از این دستگاه استفاده می کنند. درمان با لیزر کندلا الکساندرایت با توجه به رنگ مو و رنگ پوست می‌تواند به طور قابل‌توجهی طی چند جلسه به کاهش موهای زائد کمک کند.
عملکرد بهتر لیزر کندلا الکس نسبت به سایر دستگاههای لیزر مو  قطر لکه بزرگتر آن و همچنین طراحی تجهیزاتی مانند تنظیم قدرت، تناوب پالس ها و تجهیزات سیستم های خنک کننده پیشرفته آن است.
مهمترین مزیت لیزر کندلا الکس سیستم خنک کننده آن با طراحی خاص است که با تنظیمات دستی در دو حالت اسپری کریوژنی و دمیدن هوای خنک قابل استفاده است. سیستم خنک کننده اسپری کریوژن به صورت مایع در دمای بسیار پایین از نازل خارج شده و روی پوست تبخیر می شود که تاثیر قابل توجهی در خنک کردن پوست و کاهش درد حین لیزر موهای زائد دارد.
حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت بسیار سریعتر از سایر دستگاههای موجود در کوپن تخفیفان لیزر موهای زائد است. به همین علت مدت زمان درمان برای یک ناحیه مشخص از بدن توسط لیزر کندلا الکس بسیار کوتاه تر از سایر دستگاههای لیزر مو است و تعداد جلسات مورد نیاز کمتر است.
لیزر مو کندلا الکس روی پوستهای روشن که موهای نرمی نیز دارند موثر است.
چون تعداد جلسات مورد نیاز برای حذف موهای زائد یک ناحیه از بدن با لیزر کندلا الکس کمتر است؛ هزینه لیزر مو با این دستگاه مقرون به صرفه تر است.
لیزر مو کندلا الکساندرایت به عنوان موثرترین و ایمن ترین دستگاه  لیزر حذف موهای زائد در جهان و به عنوان جدیدترین دستگاه حذف موهای زائد در بازار که تکنولوژی بسیار پیشرفته ای دارد و از انواع دیگر لیزر مو سریعتر است؛ شناخته شده است.
دقت لیزر کندلا الکس بسیار بالا است و می تواند روی یک سطح مشخص بدون تاثیر گذاشتن روی سطوح دیگر تمرکز کند. این دستگاه برای حذف موهای زائد سطوح وسیع بدن و برای هر نوع پوستی از سفید گرفته تا سبزه کاربرد دارد.
لیزر کندلا الکس با تولید نور لیزر با پالس های طولانی در محدوده طول موج فرو سرخ می تواند پس از جذب شدن توسط رنگدانه با ایجاد حرارت فولیکول های مو را تخریب کند. درحقیقت تکنولوژی لیزر مو کندلا الکساندرایت براساس خاصیت جذب نور توسط پیگمنت های مو طراحی شده است. 
مشخصات لیزر کندلا الکس مانند طول موج لیزر، مدت پالس ، اندازه لکه لیزر و روش خنک کردن پوست روی ایمنی و بازده آن تاثیر بسزایی دارد.
طول موج لیزر، عمق نفوذ نور در پوست و میزان جذب آن توسط فولیکول مو را می توان در دستگاه لیزر کندلا الکس با توجه به شرایط بیمار تنظیم کرد. به عنوان مثال اگر مو، ضخیم و تیره باشد؛ تاباندن لیزری با انرژی پایین برای جذب شدن توسط رنگدانه کافی است اما برای اثربخشی روی موهای نازک، نیاز به وارد کردن انرژی بیشتر در مدت زمان کوتاهتری است. اکثر دستگاههای لیزری نمی توانند انرژی کافی را در زمان کوتاه تامین کنند. اما لیزر کندلا الکساندرایت برخلاف سایر دستگاههای لیزر می تواند تشعشعاتی با انرژی بالا در زمان کوتاه را به طور متناوب ساتع کند.
لیزر موی کندلا الکساندرایت با تشعشع نور قرمز با انرژی بالا از طریق کریستال الکساندرایت کار می کند. طول طیف نوری تعیین می کند نور تا چه میزان در پوست نفوذ کند. درصورتیکه لیزر موی کندلا الکساندرایت روی حالت Q-switching تنظیم شود، طیف نور با انرژی بسیار بالا و پالس های کوتاه ایجاد می کند که برای حذف موهای زائد کاملا مناسب است. 
لیزر کندلا الکس علاوه بر حذف موهای زائد در موارد دیگری مانند برداشتن خال، درمان واریس، محو کردن جای بخیه سزارین، برداشتن خالها و میک آپ های دائمی و برداشتن تتو نیز کاربرد دارد.


مشاوره رایگان

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید