مقایسه دستگاه SHR و الکساندرایت

تاریخ انتشار - ۱۷ آذر ۱۳۹۸

امروزه، رفع موهای زائد با لیزر بسیار راحت و بدون درد شده است. شاید تا همین چند دهه اخیر، حتی تصور اینکه بتوان با استفاده از تکنولوژی لیزر به این راحتی موهای ناخواسته را حذف کرد وجود نداشت. اما امروزه، روشهای مختلفی برای کاهش دائمی موهای زائد با استفاه از لیزرهای مختلف ابداع شده است که انتخاب را برای افرادی که تصمیم به لیزر موهای زائد گرفته اند؛ بسیار مشکل کرده است. اگر در رابطه با روش های درمانی لیزر اطلاعاتی ندارید، نگران نباشید. با مطالعه این مطلب به راحتی تصمیم خواهید گرفت. در این مقاله قصد داریم با مقایسه دستگاه SHR و الکساندرایت، شما را با دو روش برتر حذف موهای زائد آشنا کنیم.

دستگاه SHR نوع پیشرفته دستگاههای IPL قدیمی است که با طراحی خاص و بهبود عملکرد توانسته جایگاه مناسبی در بازار دستگاههای لیزر برای خود باز کند. دستگاه اس اچ آر یکی از دستگاههای حذف سریع موهای زائد و پیشگام در کاهش دائمی موها است. این تکنولوژی توسط لیزر آلما (ALMA) اختراع شده و جزو پیشرفته ترین روش حذف موهای زائد است. این دستگاه در مقایسه با IPL معمولی سریع تر، سالم تر و کم درد تر است. برای آشنایی با لیزر SHR بهتر است ابتدا با مفهوم IPL آشنا شوید:

  • آی پی ال «IPL» چیست؟

دستگاه IPL با ارسال اشعه در طول موج های مختلف به عمق پوست نفوذ کرده و فولیکول مو را هدف گرفته و با سوزاندن آن ها با عث متوقف شدن رشد مو می شود. اشعه قدرتمندی که به گرما تبدیل شده، بدون آسیب رساندن به پوست اطراف، فولیکول مو های زائد را نابود می کند. لیزر های آی پی ال معمولا به عنوان دستگاه های سالم با درد کم که سرعت بسیار پایینی دارند و فقط برای حذف موهای زائد نواحی کوچک بدن مانند پشت لب مورد استفاده قرار می گیرند؛ شناخته می شوند. برای برخی بیماران هم آی پی ال نمی تواند گزینه خوبی باشد. چون در صورت استفاده نادرست، هم درد بیشتری دارد و هم عوارض جانبی مانند سرخی، بروز نقطه ها و حتی تغییر رنگ پوست را به همراه دارد. با توجه قابلیت دقیق نبودن در هدف گیری ملانین، لیزر IPL، برای افرادی که موهای ضخیم و تیره دارند گزینه مناسبی است. اما برای کسانی که پوست تیره دارند و نسبت به حرارت حساس هستند، توصیه نمی شود.

  • اس اچ آر«SHR» چیست؟

هر دو دستگاه اس اچ آر و آی پی ال در عملکرد خود از قدرت انرژی لیزر در طول موجهای مختلف استفاده می کنند. اما اس اچ آر از این پالس های انرژی، به آرامی، و در دفعات مکرر استفاده می کند و در مقایسه با آی پی ال «IPL» ، آسیب کمتری به پوست وارد می کند. به همین سبب، نسبت به IPL عملکرد بهتری دارد و سالم تر و موثر تر است. دستگاه SHR برای ضربه زدن به فولیکول مو از انرژی کمتری استفاده کرده و رشد مو را متوقف می کند. با استفاده از اس اچ آر، عوارض جانبی روش IPL به حداقل می رسند.

دستگاه اس اچ آر «SHR» برای همه پوست ها، حتی آن هایی که پوستی تیره و حساس دارند قابل استفاده است و همین ویژگی باعث برتری آن نسبت به آی پی ال شده است. این دستگاه مانند لیزر کندلا الکساندرایت می تواند نواحی بزرگتر را درمان کرده و با ارسال حرارت به عمق پوست با استفاده از اپلیکاتور رولی، سطح پوست را خنک نگه می دارد. در پایان جلسات لیزر SHR می توان از ژل های منحصر بفردی برای صافی و روشن تر شدن پوست بیمار استفاده کرد.

برای مقایسه دستگاه SHR و الکساندرایت می توان گفت کندلا الکس ارزانتر است چون در جلسات کمتر بهترین نتایج را بوجود می آورد. بنابراین با انتخاب کندلا الکساندرایت در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. 

  • SHR چگونه کار می کند؟

عملکرد اس اچ آر، پیشرفت قابل توجهی در دستگاههای لیزر مبتنی بر IPL به شمار می آید. این دستگاه لیزر، انرژی زیادی را همراه با اشعه های متعدد با مقدار ژول پایین به پوست شلیک کرده تا حرارت مورد نیاز برای سوزاندن فولیکول مو تامین شود. اما در مقایسه با لیزر مو الکساندرایت که طول موج متمرکزی از نور را به صورت هدفمند برای تخریب فولیکول مو ساتع می کند؛ بازدهی کمتری دارد. تجربه بیمار حین استفاده از لیزر SHR، گرما یا مقدار کمی سوزش است که برخی مشتری ها آن را شبیه به ماساژ داغ احساس می کند. 

اس اچ آر از تکنولوژی این موشن «IN-MOTION» استفاده می کند. در این تکنولوژی اپلیکاتور لیزر، مدام روی پوست کشیده می شود تا همپوشانی مناسبی برای از بین بردن موهای زائد یک ناحیه از بدن داشته باشد.

  • آیا اس اچ آر برای همه نوع پوست مناسب است؟

برخلاف لیزر کندلا الکس، تکنیک و فناوری هایی این دستگاه برای همه انواع پوست ها، حتی پوست های بسیار تیره هم قابل استفاده است. از روش اس اچ آر«SHR» می توان در تمام طول سال بدون نگرانی از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب استفاده کرد.

  • در استفاده از این دستگاه، چند جلسه درمانی نیاز است؟

برای درمان کامل ناحیه مورد نظر با SHR مانند لیزر کندلا الکساندرایت ممکن است 4 تا 6 جلسه، با فاصله 4 هفته در هر جلسه، نیاز باشد. دلیل فاصله زمانی، رشد مجدد بخش های دیگر مو در روی پوست است. البته با توجه به اینکه تکنولوژی های لیزر فقط موهایی که در حال رشد هستند را ریشه کن می کند؛ ممکن است اتمام درمان 6 تا 8 هفته طول بکشد.

تکنولوژی SHR براساس حذف موهای زائد با استفاده از آی پی ال «IPL» که روش موثری است و هیچ خطری برای بیمار ندارد؛ طراحی شده است. طول موج ساتع شده از آی پی ال محدوده مشخصی ندارد به همین علت بسیاری از انرژی لیزر بازتاب شده و یا جذب فولیکول مو نمی شود. درنتیجه سرعت کمی دارد و بازدهی آن نسبت به کندلا الکساندرایت کمتر است.

مقایسه دستگاه SHR و الکساندرایت از لحاظ عملکرد

کاربرد دستگاه لیزر اس اچ آر، حذف کلیِ موهای زائد بدن از صورت گرفته تا اندام های دیگر بدن با درد و ناراحتی بسیار کم در همه نوع پوست است. لیزر های معمولی یا آی پی ال«IPL»، با استفاده از پالس های کوتاه 2-300 میلی ثانیه، 25 تا 35 ژول انرژی روی هر سانتی متر مربع از پوست ارسال می کنند. حرارت ایجاد شده از این انرژی حدود 65 تا 72 درجه سلسیوس است و از طریق ملانین به ریشه منتقل می شود. بعد از رسیدن به ریشه، مستقیما به فولیکول مو های مو می رسند. چون اضعه لیزر IPL در طول موجهیای پراکنده ای ساتع می شود و قدرت جذبِ پوست و سلول های قرمز خون هم مانند ملانین است؛ بخش عظیمی از انرژی رها شده از لیزر یا آی پی ال را جذب خود می کنند.

امرژی دستگاه لیزر اس اچ آر «SHR»، تنها جذب 50 درصد از ملانین مو می شود. استفاده از روش «این موشن» که به آرامی پوست و فولیکول مو هایی که باعث رشد مو می شوند را گرم کرده و می سوزاند؛ موجب شده اس اچ آر، انرژی در یافتی را به آرامی در همه جای پوست منتقل کرده و درنهایت به فولیکول مو آسیب وارد کند.

طراحان لیزر SHR معتقدند حرارت دادن آرام ولی طولانی مدت در حذف دائمی مو ها موثر تر از حرارت دادن متعدد با انرژی کم مانند لیزر کندلا الکس است. بنابراین در حالت این موشن «IN-MOTION» ، بر خلاف روش های معمولی که در یک شات تمام انرژی را ارسال می کنند، اس اچ آر در دفعات متعدد، انرژی کمتری (حداکثر 10 هرتز و10بار در هر ثانیه) را به پوست منتقل می کند. بنابر این، ملانین هم مانند ساقه مو، با سرعت و انرژی کم، به مدت طولانی، در معرض حرارتی به اندازه °45 سلسیوس قرار می گیرد.

اگر به دنبال روشی برای حذف موهای زائد خود هستید بهتر است با مقایسه دستگاه SHR و الکساندرایت بهترین انتخاب را بسته به شرایط خود داشته باشید چون نحوه عملکرد لیزر کندلا الکس و SHR با هم متفاوت است.

مقایسه دستگاه SHR و الکساندرایت در حذف موهای زائد 

اس اچ آر، روش تخصصیِ حذف موهای زائدِ دستگاه لیزرِ آلما «ALMA» است که در سراسر جهان از طرف کلینیک ها مورد استفاده قرار گرفته و به رسمیت شناخته می شود. این دستگاه به تدریج به غشا پوست حرارت داده و با دمایی مناسب بدون آسیب رساندن به بافت اطراف، فولیکول مو را از بین می برد و رشد مجدد مو را متوقف می کند. در این دستگاه لیزر، پالس های مکرر و کوتاه، با دمایی مناسب و تاثیر گذار به عمق پوست نفوذ می کند. به همین دلیل باعث احساس راحتی بیمار در طول  درمان می شود.

یکی از مزیت های استفاده از روش این موشن «IN-MOTION» و حرکت اپلیکاتور روی پوست، این است که سیستم خنک کننده تمام سطح پوست را در بر می گیرد و از بروز سوختگی جلوگیری می کند. بنابراین در عین درمانی موثر بیمار هم احساس درد و ناراحتی کمتری دارد. رسیدن به نتیجه مطلوب با لیزر SHR بعد از 4 تا 8 جلسه درمان امکان پذیر است.

از طرفی لیزر الکساندرایت برای کاهش دائمی بیش از 80 درصد موهای زائد طراحی شده و میانگین تعداد جلسات مورد نیاز با استفاده از لیزر کندلا الکساندرایت، 4 تا 6 جلسه برای موهای نازک و 8 تا 12 جلسه برای موهای ضخیم است. سرعت لیزر با توجه به اندازه ناحیه مورد نظر قابل تنظیم است. با توجه به قطر لکه بزرگ و دقت وسرعت بالا، لیزر کندلا الکس بیمارانی که قصد لیزر نواحی بزرگ تر مانند شکم، سینه، کمر، شانه و پاها به خصوص «برای مردان» را دارند، لیزر الکساندرایت مناسب ترین گزینه است. الکساندرایت تنها لیزری است که برای  درمان افراد پُر مو توصیه می شود.

معایب لیزر SHR 

حذف موهای زائد لیزر SHR بر اساس روش IPL یا فوتواپیلاسیون است و تنیجه آن فقط به میزان جذبِ اشعه ناحیه مورد نظر بستگی دارد. در مواقعی که میزان جذب انرژی مو، کم باشد، نتیجه گیری از طریق ارسال حرارت به سطح پوست غیر ممکن است. با توجه به این امر می توان فهمید که نواحی از بدن که رنگدانه های کمتری در آن ها متمرکز شده، با روش های قدیمی قابل درمان نیستند.

دستگاه SHR بهتر است یا کندلا الکساندرایت؟

  • - در حذف دائمی موها با استفاده از فناوری ای اچ آر ، 50 درصد از انرژی ، جذب رنگدانه های مو می شوند. 50 درصدِ باقی مانده یا بازتاب می شوند و یا جذب رنگدانه های پوست خواهند شد. درصورتیکه لیزر کندلا الکس به طور کامل جذب رنگدانه موجود در فولیکول مو که وظیفه رشد مو را به عهده دارد شده و آن را تخریب می کند.
  • - در درمان با فناوری اس اچ آر، انرژی شدیدی در یک پالس به پوست وارد نمی شود بلکه اشعه لیزر 6 تا 10 بار در ثانیه، با استفاده از انرژی کمتر، به پوست نفوذ می کند. دستگاه SHR بر خلاف این، تکنولوژی آی پی ال از روش «شات زدن» استفاده می کند؛ مجهز به «این موشن» است که در آن هندپیس یا اپلیکاتور لیزر، بر روی ناحیه درمان شده حرکت می کند. دستگاه کندلا الکساندرایت نیز با قابلیت تنظیم تعداد شات در ثانیه از 1 شات تا 10 شات می توانید با سرعت و دقت بالایی هر موهای زائد هر ناحیه از بدن را به طور کامل از بین ببرد.
  • - در تکنولوژی کندلا الکساندرایت، جذب انرژی لیزر در ملانین حرارتی با دمای 70 درجه سلسیوس ایجاد کرده و ریشه مو را می سوازند. اما با فناوری اس اچ آر، ساقه مو و پوست، به کمک ملانین، با حرارت پایین تا «48 درجه» سانتی گراد در دفعات زیاد به آرامی گرم می شود. با این روش، موهای باریک و کمرنگ هم برای همیشه از بین می روند.

مزایای روش SHR 

  • - درمان سریع و درد کمتر
  • - بیمار می تواند بعد و قبل از درمان زیر نور آفتاب قرار بگیرد
  • - حذف انواع مو از جمله نازک و ضخیم به صورت دائمی 
  • - عدم تحریک فولیکول مو های خنثی و در فاز استراحت
  • - حرارت کافی برای سوزاندن فولیکول مو
  • - کاهش آسان و دائمی موهای زائد 
  • - نتیجه گیری کامل به 4 تا 8 جلسه درمانی نیاز دارد.
  • - درمان تیرگی ناشی از نور آفتاب
  • - درمان همه پوست ها از I تا V

مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1398/09/28
    7 2

    slm,baraye posthaye roshn k taqribn moye nazoki daran candela bhtre ya shr?

    • 1398/10/05
      1 0

      با دستگاه کندلا میتوان با توجه به ضخامت مو لیزر رو انجام داد که برای موهای کرکی هم خیلی مناسب است اگه با اپراتور با تنظیمات دستگاه آشنا باشه.

  • 1398/12/14
    1 3

    سلام ، ببخشید من یک سوال دارم ، سه جلسه لیزر با فاصله ۴۰ روز با دستگاه کندلا انجام دادم بعداز دوماه نرفتن تمام موهای من درآمده، حتی اونهایی که تو مدت لیزر ریخته بود، موهای بدنم مشکی و زخیم هست و رنگ پوستمم سبزه هست ، میشه راهنمایی کنید که چه کنم

    • 1398/12/19
      1 0

      سلام دلایل مختلفی میتونه داشته باشه. بهتره با پزشک مرکز لیزر مورد نظر مشورت کنید.

    • 1400/01/11
      1 0

      بعد جلسه دوم و چهارم ب بعد افزایش مو داشتین ک طبیعیه

    • 1400/02/30
      1 0

      عزیزم الکس برای پوست تیره 'خوب نیست باید ادیاگ یا دایود انتخاب کرد

  • 1398/12/25
    1 1

    سلام میشه راهنمایی کنید من میخام براکلینیک زیبایی دستگاه بخرم قیمتش هم خوب باشه shrخوب هستش یابایدحتما کندولا بگیرم؟؟

    • 1399/01/30
      1 0

      سلام الکساندر کندلا اثر بهتری داره. میتونید از مقاله های سایت واسه راهنمایی های بیشتر استفاده کنید.

  • 1399/01/18
    1 2

    من میخوام تازه برم لیزر ب نظرتون الکساندرا بهتره یا اس اچ ار چون هزینه لیزر الکساندرا ازدوبرابر اس اچ ار بیشتره مهم برام اینکه بازگشت نکنه

    • 1399/01/31
      1 0

      سلام نتیجه دهی الکس کندلا معمولا نسبت به دستگاه های دیگه بیشتره.

  • 1399/01/25
    2 1

    سلام شما کدوم رو پیشنهاد میکنین که بهتر باشه از اون یکی؟

    • 1399/01/31
      1 0

      سلام معمولا الکس کندلا تاثیر بهتری داره.

    • 1399/06/13
      1 0

      صددر صد

  • 1399/01/28
    5 0

    سلام ببخشید میخواستم بدونم دستگاه لیزر کندلا بهتره یا اس اچ ار،واسه کسی که موهای پر و ذخیمی داره؟

    • 1399/01/31
      1 0

      سلام الکس کندلا تاثیر بهتری داره معمولا.

  • 1399/02/08
    2 1

    سلام وقتتون بخیر. ببخشید من 6 جلسه لیزر کردم با کندلا الان 45 روز گذشته کل موهای بدن و صورتم دراومده درحالیکه بین جلسات هیچوقت همش درنمیومد. میخواستم بدونم با ادامه دادن از بین میره یا اینکه باید ماهی یکبار همیشه برم. چون الان با قبل لیزر هیچ فرقی نکرده

    • 1399/02/09
      1 0

      سلام شاید تنظیمات دستگاه مناسب شما نبوده. با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/02/12
    1 1

    اگر با shr لیزر کنیم موهای زائد بر میگرده؟!

    • 1399/02/13
      1 0

      سلام سوالتون مبهمه. اگه منظورتون تغیر دستگاهه، بعد عوض کردن دستگاه ممکنه یکم موهاتون برگرده اما تو جلسات بعدی اوکی میشه دوباره.

    • 1400/08/17
      1 0

      سلام بعد مراحل دستگاه اس اچ ار مو های زائد باز بر میگرده ؟

  • 1399/02/29
    3 0

    سلام میخاستم بدونم بعد از اینکه تعداد جلساتshrرو کامل انجام بدی امکان برگشت دوباره موها وجود داره البته مقدار زیاد نه خیلی کم واینکه بیشتر از کندلا این اتفاق میوفته!؟

    • 1399/02/30
      1 0

      سلام هیچ دستگاه لیزری واسه همیشه موهارو از بین نمیبره. موها و سرعت رشدشون بعد لیزر به شدت کم میشه. البته تو افراد مختلف و با دستگاه های مختلف، مقدار نتیجه دهی ممکنه کمی متفاوت باشه.

  • 1399/03/04
    1 0

    سلام من 8جلیه با اس اچ رفتم یکم موهام مونده بود عوض کردم با الکس دایود آلما رفتم ازون موقع جاهایی ک با اس اچ رفته بودم موهاش برگشته. الان من باید با اس اچ برم باز یا با الکس آلما؟ کدومشون بهترن و ریشه از بین میره.

    • 1399/03/06
      1 0

      سلام چون دستگاهتون رو عوض کردید موهاتون برگشته. تاثیر هر دستگاه رو هر فردی متفاوته. یکیشو انتخاب کنید و ادامه بدید.

  • 1399/03/09
    2 1

    سلام من تازه ميخوام برم ليزرو سروع كنم كلا نميدونم چه دستگاهي انتخاب كنم موهام زبره و پوستم سفيد

    • 1399/03/10
      1 1

      سلام الکس کندلا تاثیر بهتری نسبت به بقیه دستگاه ها داره. میتونید قبل از شروع دوره ی لیزرتون، با پزشک متخصص هم مشورت کنید.

  • 1399/03/10
    2 0

    سلام اگر با دستگاه SHR لیزر انجام بدیم ، بیشتر از ۱۲ جلسه ممکنه طول بکشه؟

    • 1399/03/10
      1 0

      سلام هر دستگاهی دوره ی لیزر خودشو داره. بیشر شدن تعداد جلسات به جوابدهی بدن خود افراد بستگی داره.

  • 1399/03/23
    1 0

    سلام من۱۲جلسه رفتم لیزر دایور و یه جلسه هم لیزرshr,الان میخام برم کندلا ولی پوستم یکم تیرس،شنیدم کندلا بیشتر روی پوستای سفید جواب میده،روی پوستای تیره جواب نمیده؟

    • 1399/04/01
      1 0

      سلام اگه خیلی تیره نباشید جواب میده.

  • 1399/03/26
    2 0

    سلام وقت بخیر.لیزر برای موهای صورت لکه میندازه؟ من واقعا نگران که لک بیافته بعد از لیزر موهای صورتم که کورکی هستن

    • 1399/04/01
      1 0

      سلام اگه کرکه بهتره لیزر نکنید.

  • 1399/03/31
    1 0

    سلام من لیزر SHR چینی هست . رفتم ۶ جلسه و موهای زائد من نصف شده ومی خواهم دستگاه هم را عوض کنم و بروم الکساندرایت کلاریتی ۲۰۱۹ ایتالیایی بروم به نظر شما کدام بهتر هست بروم و کدام را ادامه بدهم ؟؟؟؟ پستم گندومی و موهایم زخیم هست . لطفا جواب دهید. سریع ؟؟؟؟؟

    • 1399/04/04
      1 0

      سلام تاثیر هر دستگاه رو هر شخص تا حدی فردیه. با تغیر دستگاه ممکنه اولش یکم موهاتون برگرده. یک دستگاهو انتخاب کنید و با همون ادامه بدید.

  • 1399/04/01
    2 1

    سلام من دو جلسه لیزر با دستگاه ریوکس انجام دادم که فکر کنم همونshrباشه ایا بااین دستگاه ادامه بدم یا دستگاه الکس ادامه بدم ؟

    • 1399/04/04
      1 0

      سلام تغیر دستگاه باعث میشه جلسات اول موهاتون یکم برگرده. دوره ی هر دستگاه با دستگاه های دیگه متفاوته. پس بهتره که یکیشو انتخاب کنید و ادامه بدید. به طور کلی الکس کندلا بیشتر پیشنهاد میشه.

  • 1399/05/01
    3 1

    سلام من پوستم گندمی هستش موهامم تقریبا زخیم هست با کدوم دستگاه بهتره لیزر انجام بدم ؟

    • 1399/05/04
      1 0

      سلام کندلا رو بهتون پیشنهاد میکنم. اما خوب هر دستگاهی تاثیر خودشو داره.

  • 1399/05/04
    1 3

    سلام وقتتون بخير من جلسه اول رو با دستگاه adss 2020 رفتم، الان شك دارم كه باهمين دستگاه ادامه بدم يا از جلسه بعد الكس رو امتحان كنم. پوستم سفيد و موهاي معمولي داره

    • 1399/05/05
      2 0

      سلام معمولا 3 4 جلسه طول میکشه تا تاثیر دستگاهو ببینید. با 1 جلسه زوده تصمیم بگیرید که دستگاه نتیجه میده یا نه.

  • 1399/05/11
    1 1

    سلام میشه لطفا بگید دستگاه shr هم فقط رو موهای زخیم تاثیر داره؟من پوستم سفیده و نمیدونم کدوم دستگاه رو انتخاب کنم واسه لیزر

    • 1399/05/13
      1 0

      سلام هر دستگاهی تاثیر متفاوتی رو افراد مختلف داره. میتونید قبل از شروع دوره با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/05/11
    2 0

    سلام میشه لطفا بگید دستگاه shr هم فقط رو موهای زخیم تاثیر داره؟من پوستم سفیده و نمیدونم کدوم دستگاه رو انتخاب کنم واسه لیزر

    • 1399/05/13
      1 0

      سلام هر دستگاهی تاثیر متفاوتی رو افراد مختلف داره. میتونید قبل از شروع دوره با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/05/11
    1 0

    سلام میشه لطفا بگید دستگاه shr هم فقط رو موهای زخیم تاثیر داره؟من پوستم سفیده و نمیدونم کدوم دستگاه رو انتخاب کنم واسه لیزر

    • 1399/05/13
      1 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/05/11
    1 0

    سلام میشه لطفا بگید دستگاه shr هم فقط رو موهای زخیم تاثیر داره؟من پوستم سفیده و نمیدونم کدوم دستگاه رو انتخاب کنم واسه لیزر

    • 1399/05/13
      1 1

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/11
    1 0

    سلام میشه لطفا بگید دستگاه shr هم فقط رو موهای زخیم تاثیر داره؟من پوستم سفیده و نمیدونم کدوم دستگاه رو انتخاب کنم واسه لیزر

    • 1399/05/13
      1 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/19
    1 0

    سلام خسته نباشید ببخشید اشما میفرمایید الکس کندلا بهتره ، سری لیزر چه باشه بهتره رولی یا شاتی؟ خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    • 1399/05/22
      1 0

      سلام معمولا تاثیر شاتی بهتره اما اگه اپراتور با تجربه باشه با رولی هم جواب میگیرید. در کل تا حد زیادی هم به خود افراد بستگی داره.

  • 1399/05/21
    2 0

    سلام من ۶ جلسه لیزر الکساندرا ایلایت پلاس برای دست ها و بازوها استفاده کردم، موهای دستهام مجدد در اومده، به من گفتن که با دستگاه shr انجام بدم ایا خوب است دستگاهم رو با shr تعویض کنم ممنون

    • 1399/05/22
      1 0

      سلام بله خوبه اما پیشنهاد میکنم واسه نتیجه ی بهتر اول با پزشک متخصص راجع به اینکه چه دستگاهی مناسب شماست مشورت کنید

  • 1399/05/24
    1 1

    لطفا قیمت دستگاه اچ اس آر رو بفرمایید

    • 1399/05/25
      1 0

      سلام متاستفانه ما موجود نداریم

  • 1399/05/24
    1 0

    لطفا قیمت دستگاه اچ اس آر رو بفرمایید

    • 1399/05/25
      1 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/24
    1 0

    لطفا قیمت دستگاه اچ اس آر رو بفرمایید

    • 1399/05/25
      1 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/25
    0 0

    سلام...شما دستگاه آلما رو پیشنهاد میکنید؟ برای پوست سفید با موی مشکی و یه جاهایی کرکی

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام موهای کرکی بهتره لیزر نشه

  • 1399/05/27
    0 0

    سلام من یک جلسه با دستگاهshrرفتم موهای ضخیم دارم الان نمیدونم دستگاهمو عوض کنم یاباهمون ادامه بدم جواب میگیرم؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام اگه بعد 3 4 جلسه نتیجه ندیدید میتونید دستگاهتون رو عوض کنید.

  • 1399/05/28
    0 0

    سلام دستگاه کندلا آیا به ژل احتیاج داره یا فقط دستگاه shrژل میخواد ممنوو آیا فقط کندلا بدون ژل استفاده میشه

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام خیر کندلا ژل نیاز نداره

  • 1399/06/15
    0 0

    قیمت دستگاه الکس کندلاچندهست؟

    • 1399/06/16
      0 0

      سلام خود دستگاه رو واسه فروش نداریم

  • 1399/06/19
    0 0

    سلام من یک جلسه هست با shr شروع کردم الان این مقاله رو خوندم اعصابم خرد شد هزینه کل جلشات رو هم دادم اگر انقدر shr به درد نخوره به تظرتون بیخیال پولم بشم؟و دوباره با الکساندرا شروع کنم؟

    • 1399/06/22
      0 0

      سلام هر دستگاهی تاثیر خودشو داره و نمیشه تا جلسه ی 4،5 نتیجه گرفت. نتیجه ی لیزر تا حد زیادی به عکس العمل بدن خود فرد هم بستگی داره.

  • 1399/06/29
    0 0

    سلام من پوستی نسبتاً گندمی با موهای جاهایی ضخیم و جاهایی کرکی دارم تو شهرمون هم دستگاه الکساندرایت تو مراکز نداریم فقط دو دستگاه ریوکسی ۲۰۱۹ و سولاری هست من تردید دارم کدوم دستگاه بهتر از اون یکی هست میشه راهنمایی کنید

    • 1399/06/29
      0 1

      سلام بخاطر پوستتون که کمی تیرست، بهتره از دستگاهی استفاده کنید که طول موج دایود داشته باشه

  • 1399/07/10
    0 0

    سلام چرا دستگاه shr نسبت ب بقیه دستگاها ارزان تره ایا واقعا برای از بین بردن موها مناسب نیستو فایده نداره؟

    • 1399/07/10
      0 0

      سلام تاثیر داره اما دستگاه های قویتر هم موجوده.

  • 1399/07/12
    0 0

    سلام من بیشتر از ۱۰ جلسه با دستگاه الکساندریت کندلا لیزر انجام دادم به جز ساق پا بقیه قسمت ها حدود ۶۰٪ فقط جواب داده،الان مشکلی پیش میاد اگر بخوام با دستگاه SHR لیزر کنم؟به صورت شارژ و اینکه لیزر الکساندریت روی موهای صورتم تاثیر عکس گذاشته و موهای زخیم و پر در اومد باید برای رفعش چیکار کنم؟

    • 1399/07/13
      0 0

      سلام ممکنه یکم تو جلسات اول موهاتون برگرده اما با ادامه ی جلسات دوباره از بین میره. احتمالا پرزی بوده و لیزر کردید واسه همین زیاد شده. نگران نباشید با ادامه ی لیزر از بین میره. لیزر صورتتون رو ادامه بدید.

  • 1399/07/15
    0 0

    لیزر با دستگاه اسکار خوبه به نظرتون؟من موهام ضخیم و پوستم تقریبا سفید

    • 1399/07/15
      0 0

      سلام واسه پوست های سفید و موهای ضخیم، کندلا بهترین تاثیر رو داره.

  • 1399/07/20
    0 0

    سلام ،خسته نباشید ، من دو جلسه با دستگاه کندلا لیزر کردم و واقعا راضی بودم ولی مشکلی که داشتم این بود که موهای رون به طور مثال رو لیزر نمیکردن و میگفتن که مو کرکی هست و اگر لیزر کنیم بدتر و ضخیم تر میشه، آیا این درسته؟

    • 1399/07/20
      0 0

      سلام بله موهای کرکی و پرزی اگه لیزر بشه اول به موی زائد تبدیل میشه بعد ممکنه از بین بره

  • 1399/07/21
    0 0

    سلام ببخشید آیا ژل بی حسی هست که بشه حین لیزراستفاده کرد؟ چون من به شدت درددارم هنگام لیزرونمیدونم علتش چیه

    • 1399/07/21
      0 0

      سلام زمان لیزر خیر قبلش میتونید زایلاپی بزنید.

  • 1399/07/21
    0 1

    سلام آموزش دارید؟(شیراز)

    • 1399/07/21
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/07/21
    0 0

    من میخواستم برم لیزر کنم هزینه دستگاه الکس خیلی زیاده..میخواستم برم دستگاه اس اچ ار انجام بدم..چند درصد دستگاه اس اچ ار جواب دهنده هست؟؟

    • 1399/07/21
      0 0

      سلام نمیشه کلی گفت. بستگی به تجربه ی اپراتور و عکس العمل بدن خودتون داره.

  • 1399/07/29
    0 0

    سلام.من میخوام تازه لیزر کنم و اولین بارم هست.پوستم سفید و موهامم ضخیم نیست،از چه دستگاهی استفاده کنم؟

    • 1399/08/01
      0 0

      سلام چون پوستتون سفیده از دستگاهی استفاده کنید که طول موج الکس داره. مثل کندلا.

  • 1399/08/01
    0 0

    سلام من هفت جلسه رفتم لیزر دستگاه اسکار ولی موهام از بین نرفته فقط نازک شدن.بعد بهشون گفتم گفت جلسه دیگه موهاتو نزن بیا ببینم چطوریه شاید به جلسات بیشتر احتیاج داری آیا جلسات بیشتر برم فایده داره؟ یا دستگاه عوض کنم شهرستان هستم و متاسفانه دستگاه الکس ندارن تو شهرمون. موندم چکار کنم کلی پولم از بین رفته آیا میشه پول ازشون پس گرفت چون اصلا نتیجه‌ای نگرفتم؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام بله فایده که داره اما اگه بعد از 7 جلسه فقط نازک شدن، پیشنهاد میکنم دستگاهتون رو عوض کنید. متاستفانه بعید میدونم بشه هزینه رو پس گرفت.

  • 1399/08/05
    0 0

    سلام.من شش جلسه دستگاه اس اچ آر لیزر کردم اما بعدش حس کردم موهام بدتر از گذشته دارن درمیان و به اپراتور که گفتم گفت که این دستگاه جوابگو نیست و شما صد جلسه دیگه بیای نتیجه نمیگیری و برو یک دستگاه دیگه یک مطب دیگه.ادرس مطبم داد دستگاهش کندلا هست بهش گفتم چرا جلسه اول نگفتی گفت که من نمیتونستم بگم چون دکتر می‌گفت که تو بیمارانی منو میپرونی و... حالا واقعا نمیدونم چکار کنم کلی هزینه دادم و موهامم بدتر برگشته لطفا راهنمایی کنید

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام الکس کندلا جنتل لیزر پرو واسه پوست های سفید و موهای تیره جوابدهی خوبی داره. دستگاهتونو عوض کنید و دوره هاتونو به موقع برید و بین جلساتتون حدالامکان 1 بار شیو کنید. به احتمال زیاد جواب موردنظرتونو میبینید.

    • 1401/08/06
      0 0

      چقدر تابلو داشته مشتری اونجا رو میپرونده و ادرس یه مطب دیگه رو میداده... کاملا غیراخلاقی بود کار اون اپراتور من خودم با اس اچ ار لیزر کردم الان دو سال گذشته کاملا راضی هستم پاهام و زیربغلم در حد چند تار مو نازک درومده.. دستام ۳۰ درصد ....

  • 1399/08/06
    0 1

    سلام، لطفا بفرمایید که آیا الکس از نظر ایمنی برای غدد لنف و قسمتهای سینه و زیر بغل مشکلی ایجاد نمیکند و باعث تحریک این غدد نمیشود؟ سپاس

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/08/08
    0 0

    سلام من لیزر با دستگاه اس اچ ار رولی انجام دادم یک جلسه اما حس میکنم نتیجه نمیگیرم دستگاهو عوض کنم ؟

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام 1 جلسه زوده واسه تصمیمگیری. اگه بعد از 4 5 جلسه جواب مطلوب نگرفتید عوض کنید.

  • 1399/08/10
    0 0

    سلام من پوستم سفیده و موهای خرمایی دارم،سه جلسه اکس رفتم نتیجه نداد،الان shrمیرم بنظرتون زود جواب میگیرم بااین دستگاه shr?یا چ دستگاهی پیشنهاد میکنبد ممتونم

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام چون پوستتون سفیده از دستگاهی استفاده کنید که طول موج الکس داره. معمولا 4، 5 جلسه طول میکشه تا جوابدهی مطلوب رو ببینید. اگه بعد 4، 5 جلسه جواب نگرفتید دستگاهتونو عوض کنید. واسه پوست سفید، کندلا رو پیشنهاد میکنم.

  • 1399/08/15
    0 0

    سلام ببخشید من ۸جلسه با دستگاه سوپرانو لیزر انجام دادم،جوابدهی خوب بود،الان دگ امکانش نیس با اون دستگاه ادامه بدم بخاطر جابجایی،اگر با دستگاه she ادامه بدم مشکلی پیش میاد تو جوابدهی؟

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام جلسات اول ممکنه برگشت مو داشته باشید که با ادامه ی جلسات از بین میره.

  • 1399/08/22
    0 0

    سلام من با دستگاه shr پنج جلسه انجام دادم زیر پوستیام اصلا خوب نشده بنظرتون ادامه بدم یا دستگاهو عوض کنم؟دستگاه دیگم الکساندرایت هستش

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام میتونید عوض کنید. الکس واسه پوست های سفید مناسبه.

  • 1399/08/22
    0 0

    سلام وقت بخیر من اولین باره که میخوام برم لیزر و فقط این دو دستگاه دیود الکس و سوپر ای پی ال رو دارن پوست من سفیده و موهای بدنم ضخیم و رشدشون بسیار زیاد به نطر شما کدوم رو انتخاب کنم ممنونم

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام واسه رنگ پوست سفید، دستگاهی که طول موج الکس داره مناسبه.

  • 1399/08/25
    1 0

    سلام من موهای پاهام خیلی زخیم و زبره و تراکمش هم بالاست میخواستم ببینم کدوم دستگاه برای من بهتره??

    • 1399/08/25
      0 0

      سلام اگه پوستتون سفیده از دستگاهی که طول موجش الکسه (مثل الکس کندلا)، و اگه تیره ترید، از دستگاهی که طول موجش دایوده (مثل اسکلپیون مدیواستار) استفاده کنید.

    • 1399/08/26
      0 0

      ببخشيد این دستگاه اسکلپیون مدیواستار یعنی همون she????

    • 1399/08/26
      0 0

      سلام نه فرق دارن باهم

  • 1399/08/25
    0 0

    سلام من اولین باره میخوام برم لیزر و موهای خیلی ضخیمی دارم ایاالکساندرایت دایوودبهتره یا shr???

    • 1399/08/25
      0 0

      سلام اگه پوستتون سفیده از دستگاهی که طول موجش الکسه (مثل الکس کندلا)، و اگه تیره ترید، از دستگاهی که طول موجش دایوده (مثل اسکلپیون مدیواستار) استفاده کنید.

  • 1399/08/26
    0 0

    سلام.من حدود چهار یا پنج جلسه با دایود روکسانا انجام دادم یک جلسه هم با پلاتنیوم الان می خوام با کندلا برم.با روکسانا که انجام دادم اپراتورش می گفت موها نمی ریزه و رشدش کم میشه در ضمن درجشو تو اون مدت زیاد نمی کرد و من چیزی حس نمی کردم.به نظرتون چی کار کنم ایا پلاتنیوم بهتر از رکسانا ست .با وجود اینکه پلاتنیوم shrاست ایا بعد از مدتی موها با شدت بیشتری بیرون نمیان

    • 1399/08/26
      0 0

      سلام متوجه ی سوالتون نمیشم. اگه میخواید دستگاهتون رو عوض کنید یکم ممکنه که جلسات اول برگشت مو واستون پیش بیاد که با ادامه ی جلسات از بین میره.و اگه اپراتور با تجربه و دستگاهی که انتخاب کردید مناسب باشه، نتیجه ی دلخواه رو میبینید.

  • 1399/08/29
    0 0

    در مورد لیزر پلاتنیوم ایا پلاتنیوم همان روشshrاست بعد از رفع موهای زاید با پلاتنیوم ممکن است بعد از مدت کوتاهی دوباره شاهد رشد موها باشدت بیشتری باشیم.ایا پلاتنیوم درمان کننده موهای زاءد است

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام با هر دستگاهی اگه دوره هاتونو به موقع برید و اپراتورتون با تجربه باشه نتیجه میگیرید.

  • 1399/09/01
    0 0

    سلام من 10 جلسه پلاتینیوم پلاس رفتم اما هنوز 40 درصد موهام رشد داره اختلال هورمونی ندارم پوست سفید دارم میخواستم ببینم مشکل چیه آیا نیاز هست لیزرم رو عوض کنم 3

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام اگه بعد از 2،3 ماه 40 درصد رشد داشته باشید طبیعیه.

  • 1399/09/03
    0 0

    سلام من ۶ جلسه با دستگاه shr انجام دادم تا جلسه چهارم خیلی خوب ریزش خیلی خوبی داشت الان موهام به صورت کرکی البته باتراکم خیلی پایین در میاد با همین دستگاه ادامه بدم یا دستگاه عوض کنم؟

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام اگه از نتیجه راضی هستید ادامه بدید.

  • 1399/09/05
    0 0

    سلام من پوستم نه خیلی تیره س نه خیلی روشنه و موهای ضخیمی دارم الان دوتا دستگاه تو منطقه ما هست یکیش e-light و یکی دیگه الکس دکا ۲۰۱۹ کدومش بهتره ؟

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام اگه پوستتون کمی تیره اس بهتره از دستگاهی استفاده کنید که طول موج دایود داره مثل اسکلپیون مدیواستار.

  • 1399/09/12
    1 0

    سلام من ۱۱ جلسه با دستگاه shr رفتم بعضی جاهای بدنم خیلی خوب جواب داده ولی بعضی جاها نه به نظرتون اگه با همین دستگاه ادامه بدم نتیجه کامل میگیرم یا دیگه باید دستگاه عوض شه؟

    • 1399/09/12
      0 0

      سلام بهتره جاهایی که نتیجه نگرفتید رو با یه دستگاه دیگه امتحان کنید.

  • 1399/09/12
    0 0

    سلام خسته نباشید من اولین جلسه لیزرمو شروع کردم با دستگاه اس اچ آر،ولی حس میکنم مو و ریشه ی مو رو نمیسوزونه و از بین نمیبره! ب نظر شما الان عوض کنم دستگاهمو یا زوده؟؟

    • 1399/09/14
      0 0

      سلام 1 جلسه زوده واسه تصمیم گیری. اجازه بدید حداقل 3، 4 جلسه بگذره.

  • 1399/09/13
    0 1

    سلام من واسه لیزر دستگاه هانور المان انتخاب کردم پوستم سفیده موهای بدنم ضخیم ایا خوبه؟

    • 1399/09/14
      0 0

      سلام اگه طول موجش الکسه، واستون مناسبه.

  • 1399/09/19
    0 0

    سلام ،من ۵جلسه با دستگاه shr لیزر کردم و ۵ماه فاصله افتاد دوباره ۳جلسه رفتم الانم فقط ۲۰ درصد موهای بدنم رفته،موهای پوستم مشکی و ضخیمه و رنگ پوستم سفید مایل به گندمی هست ،به نظر شما آیا دستگاه رو عوض کنم یا با همین ادامه بدم ؟

    • 1399/09/19
      0 0

      سلام از دستگاهی که طول موج دایود داره استفاده کنید؛ مثل اسکلپیون مدیواستار. اگه از نتیجه راضی بودید ادامه بدید.

  • 1399/09/26
    0 0

    سلام لیزرو میخوام تازه شروع کنم موهای مشکی وتقریباضخیم با پوست سفید دستگاه دایود بهتر است یا کندلا؟

  • 1399/10/09
    0 0

    سلام تو شهر ما فقط دستگاه shr وجود داره واسه بیکینی و زیر بغل جواب میده تو ۶ تا ۸ جلسه یا نه؟؟ و اینکه زیر بغلم متورم هست و یکم درد داره آیا لیزر بهش اسیب نمیزنه؟

  • 1399/10/12
    0 0

    سلام دستگاه كندلا دايود اندياگ ٢٠٢٠بهتره يا اس اچ ار و اي اكس٢٠١٨ پوستم سبزه هست

  • 1399/10/15
    0 0

    سلام. من تازه میخوام لیزر رو شروع کنم. بنظر شما کندلا بهتره یا دکا؟ پوستم تقریبا سبزه روشن هست و موهام هم مشکی و ضخیم. ممنون میشم کمکم کنید.

  • 1399/11/27
    0 0

    سلام من پوستم سبزه هست و موهای ضخیم،،،از دستگاه هانوور آلمان استفاده میکنم،،،به نظرتون مناسب هست؟

  • 1399/11/27
    0 0

    سلام خسته نباشیدببخشیدمن واسه اولین بارمیخوام لیزرکنم آیادستگاهE-Light+sHRبنظرتون جواب میده آیادستگاه پیشرفته ای هست یا نه

  • 1399/11/30
    0 0

    سلام من تعداد کمی موی زائد در چونه داشتم. بعد از لیزر با الکساندریته بسیار زیاد شدن. و دیگه هم کمتر نشدن. فکرمیکنم گرمای لیزر باعث تحریک بقیه فولیک های مو شد. نزدیک به چند سال هست که انجام دادم ولی متاسفانه اصلا نتیجه خوبی نگرفتم. پوست روشنی هم دارم. هم ایران هم فرانسه.. با همون دستگاه. صورت رو داغون کرد.

  • 1399/12/02
    0 0

    سلام ممکنه راجب پلوتونیوم پلاس ۲۰۲۱ بگید که انتخاب خوبی هست یا نه؟ من پوستم سفیده و موهام کم تقریبا ضعیف

  • 1399/12/08
    0 0

    سلام وقت بخیر. من ۷ جلسه لیزر اسکار رفتم. بعد از جلسه ی اول نصف موهام ریخت اما حالا تقریبا دارن بر می گردن اپراتور گفت برگشت مو تو دوره لیزر طبیعیه اما متاسفانه برای شما دیر اتفاق افتاده دو سه جلسه باید بیشتر بیای بنظر شمت واقعا همینطور هست؟پوستم سفید و موهامم ضخیمه اگر اینطور نیست بنظر شما دستگاه و عوض کنم با کندلا چند جلسه باید برم؟

  • 1399/12/10
    0 0

    من ۱۰ جلسه با shr لیزر کردم تا جلسه ۶ خوب بود ولی الان دوباره داره برمیگرده نمیدونم ادامه بدم یا که دستگاه عوض کنم بین جلسات هم از یکماه تا ۴۰ روز فاصله داشت

  • 1399/12/16
    0 0

    سلام من 5 جلسه لیزر اس اچ ار رفتم رشد موها کل بدنم تقریبا 80 درصد متوقف شد دست هام اصلا در نیومده زیر بغل هم همینطور ساق پام خیلی ضریف و کم در میاد اما جای ریشه موهای ساق پام همچنان دیده میشه و صاف نیست به نظر شما دستگاه و عوض کنم؟ یا ادامه بدم؟؟

  • 1399/12/17
    0 0

    مادرشهرستانیم فقط لیزرshrودایودرکساناهست من بادایودرکسانا۱۰جلسه لیزرک دم ۵۰درصدموهام برگشت سه ماه پیش باshrرفتم الان بازموهام دراومده تقریبا،به نظرتون ازاین دوکدوم بهتره ؟یکیشوپیشنهادبدین

  • 1399/12/18
    0 0

    سلام خسته نباشید من الان ۵ جلسه لیزر با دستگاه madilite5 انجام دادم ک اولش احساس کردم ک موهام کم شدن ولی این آخرین بار یعنی جلسه ۵ ک رفتم فرقی اخساس نکردم و خیلی بدنم سوخت .بنظرتون دستگاهو عوض کنم؟ی سوال دیگه شنیدم بعد اتمام جلسات از یکی دو نفر ک بدنشون بوی سوختی میداده یعنی برا همه اینجوری پیش میاد؟

  • 1399/12/18
    0 0

    سلام.پوستم سفیده و موهام خیلی ضخیم با shrمیخام لیزر کنم تاثیری داره ایا پولم نمیکشه با بقسع دستگاها انجام بدم موهای بدنم ایا کمتر میشع جلسها شو مرتب برم

  • 1400/01/01
    0 0

    سلام. راه تشخیص دستگاه الکس از shrچطوریه. اخه بعضی پزشکها میگن دستگاهمون الکس است

  • 1400/01/09
    0 0

    سلام لیزر هانوور آلمان ۲۰۲۰ چطوره من یک جلسه رفتم پوستم سفید موهام پر و زخیمه ایا ادامه بدم یادستگاهو عوض کنم؟

  • 1400/01/18
    0 0

    سلام من ۱۰جلسه با مدیلایت ۵لیزر کردم اولاش خوب بود ولی تو جلسات بالاتر همه موهایه بیکینی و زیر بغلم کامل برگشت ولی نازک چکارکنم با همین دستگاه ادامه بدم جواب میگیرم

  • 1400/01/23
    0 0

    سلام من 7 جلسه لیزر با دستگاه shr رفتم الان میخوام ادامه جلساتم رو با دستگاه الکس برم مشکلی نداره؟

  • 1400/02/15
    0 0

    سلام من ه‍شت جلسه با لیزر الکساندرایت لیزر کردم و چون اپراتور شات مرتب نزده بعضی جاهام در میاد میشه با دستگاه لیزر اس اچ ار جنسیس واسه شارژ برم؟

  • 1400/02/19
    0 0

    سلام من پوستم سبزه هست و خیلی پر مو‌نیستم با دستگاه ریوکسی یک جلسه هست که رفتم لیزر ایا دستگاه مناسبی انتخاب کردم‌بسته به نوع رنگ پوستم؟

  • 1400/02/25
    0 0

    سلام میخوام برم لیزر این ۲ تا دستگاه بهم پیشنهاد شده نمیدونم کدوم و برم الکس دایوود ۲۰۲۱ اسکار hst ولی میگن الکس دایوود خیلی بهتره پوست معمولی دارم نه تیره نه روشن لطفا راهنماییم کنید

  • 1400/02/27
    0 0

    سلام .ببخشید من نزدیک ۱۰ جلسه با دستگاه الکس لیزر کردم حالا بنظرتون اگه با دستگاه اسکار لیزر کنم اشکالی نداره؟ یعنی موهام بیشتر میشن؟

  • 1400/02/30
    0 0

    سلامو عرض ادب .ببخشید دستگاه هانوور آلمان برای لیزر خوب هست؟

  • 1400/03/05
    0 0

    سلام ببخشید بین دستگاه های الکس الما . الکس پنتوکس و دایود برای پوست گندمی با موی ضخیم کدوم بهتره

  • 1400/03/15
    0 0

    سلام من شیش جلسه بیکینی با کندلا رفتم ولی جواب نگرفتم این ماه یک جلسه با دسگاه ترکیبی دایود الکس و ایندکس رفتم بعد از گذشت چند روز باز موهام پر شده پوستمم تیره هست با کدوم دسگاه ادامه بدم ممنون میشم راهنمایی کنین

  • 1400/04/04
    0 0

    سلام.من یک جلسه لیزر صورت با دستگاه shr رفتم دکتر که معاینه کرد گفت لیزر موهای صورتو به کل حذف نمیکنه فقط کم میکنه واینکه باید ۱۰ جلسه بیای بعد ببینیم چی میشه؟به نظرتون دستگاهمو عوض کنم برم کندلا؟موهام مشکی و نسبتاضخیمه

  • 1400/04/08
    0 0

    سلام من شش جلسه با دستگاه پلاتينيوم الکس رفتم و الان بعد يک ماه موهاي اون قسمت داره در مياد ضخيم ميخواستم دستگاهshrرو انتخاب کنم براي ادمه خوبه ک تعويض کنم دستگاه رو؟ بنظرتون پلاتينيوم بهتره يا shr?

  • 1400/04/21
    0 0

    سلام من پوستم سبزه هست و خيلي هم پر مو هستم،ميتونيد منو راهنمايي كنيد چه ليزري مناسب هست واسم؟ خيلي ممنونم

    • 1400/08/05
      0 0

      دایود

  • 1400/04/23
    1 0

    فاصله زمانی لیزر چقدر هست

    • 1400/05/28
      0 0

      ۱ ماه عزیزم

  • 1400/04/23
    0 0

    سلام من با دستگاه لیزر هانور آلمان لیزر میکنم الان طی جلسه هایی ک میرم موهایه بدنم ریخته امکان داره موها باز دوباره در بیاد

  • 1400/06/02
    0 0

    سلام دستگاه لیزر جیسیس کره تاثیرش در ریزش موهای زائد چقدر هست؟ این دستگاه بهتره یا الکس چون من شنیدم دستگاه هایی که از ژل استفاده میکنن خیلی تاثیر کمی دارند پوستم گندمی

  • 1400/06/30
    0 0

    سلام قصد لیزر دارم اما نمیدونم جواب میده یا بیهودست پوستم سفید روبه سبزست موهای مشکی ضخیم دارم در ضمن شهرستانم از چه دستگاهی استفاده کنم بهتر جواب میده؟

  • 1400/07/09
    0 0

    سلام.من سفید پوستم با مو معمولی و رو ب کم.چند سال پیش رفتم دایولد اثرش برگشت.چ دستگاهیو برام پیشنهاد میکنید

  • 1400/07/12
    0 0

    سلام من پوستم سفید و موهام زخیم هست مخصوصا موهای صورت و پاهاو هم خیلی سیاه هست رنگ موهام میخوام برای لیزر برم بنظرتون چه دستگاهی خوبه

  • 1400/08/03
    0 0

    سلام . من ۳جلسه با الکساندپلاتینیوم لیزر رفتم .پوستم سفیده و موهای تقریبا پر دارم . یه جلسه رفتم shr. الان کدومو ادامه بدم؟ کدوم بهتره برام خیلی مهمه

  • 1400/08/06
    0 0

    سلام. من لوپوس دارم. میتونم لیزر کنم؟ و اینکه اشعه دستگاه SHR چی هست؟ برای من ضرر نداره؟

  • 1400/08/17
    0 0

    سلام من لیز به مدت ۵ جلسه رفتم با الکس... و بعد ۵ جلسه ول کردم حدود ۵ ماه یا شایدم ۶ ماه نرفتم و از ماه دوم موهام برگشت کاملا مثل قبل ... اما الا شروع کردم دوباره ولی با دستگاه اس اچ ار ریوکسی ژاپون و ۱ جلسه رفتم ولی تو این یک جلسه خیلی از موهام کم‌شد و جواب داد . سوالم اینه که من با دستگاه اس اچ ار ادامه بدم و اگه بعد ۵ جلیه جواب نداد عوض کنم ؟ یا اگر خوب نیست از الان عوض کنم ؟ بعد جلسات برگشت مو داره این دستگاه ؟ عوض کردن دستگاه خطر نداره؟ پوست من گندمی روشن . موهای معمولی نه زخیم نه کرکی متاسفانه عمه کلینیک ها از دستگاه خودشون تعریف میکنن و جواب دهی اصلا براشون مهم نیست و برای جذب مشتری به همه میگن همین دستگاه برات خوبه .. ممنون میشم راهنمایی کنید

  • 1400/08/17
    0 0

    اگر کسی جلسات اس اچ ار تموم شده از نتیجه کارش بهمون بگه ...ممننون

  • 1400/08/24
    0 0

    سلام من ۲ جلسه با دستگاه ژاپنی به نام گلبونساینس رفتم الان موهام کمتر شده میترسم چون همش میگن باعثه نازایی میشع منم بچه ندارم موندم ادامه بدم یا نه میشه راهنماییم کنید

  • 1400/11/04
    1 0

    سلام من حدودا 11 جلسه با دستگاه SHR هم پاهام و هم دست هام رو لیزر کردم.موهای بدنمم خیلی ضخیم ان. اوایل موهام میریختن و کمتر درمیومدن ولی جلسات اخر موهام همچنان مثل قبل درمیومد. نمیدونم دستگاه با پوست من سازگار نبود یا لیزرم خوب انجام نشد میشه راهنمایی کنید

  • 1400/11/12
    0 0

    سلام خسته نباشید من پنج جلسه با دستگاه shrلیزر انجام دادم ولی خیلی رضایت کافی نداشتم الان اگه بخام قطع کنم و با دستگاه الکس لیزر داشته باشم مشکلی نداره ؟

  • 1400/11/23
    0 0

    سلام. پوستم تیره اس و از دستگاه hr برای 7 جلسه استفاده کردم دفعات اول فقط جواب میگرفتم و متاسفانه الان تقریبا بدنم پر میشع از کدوم دستگاه برای لیزر استفاده کنم؟ میسی از راهنماییتون دستگاه hr بهترع یا shr.?

  • 1401/03/12
    0 0

    سلام.میشه‌یه‌مارک‌دستگاه‌لیزر‌باقیمت‌مناسب‌به‌من‌معرفی‌کنید‌برا‌داخل‌سالن‌میخام.ممنون

  • 1401/05/17
    0 0

    با سلام و احترام، بنده پوست گندمی دارم و الان ۱۰ جلسه هست با اس اچ آر لیزر که رولی هست و ژل میزنه میرم، فقط موهام نازک تر شده حجمش کمتر اما باز هم در میاد، آیا این دستگاه روی من جواب نمیده تغییر بدم یا ادامه بدم

  • 1401/06/17
    0 0

    سلام من برای اولین بار میخوام برم لیزر داخل شهر ما فقط دو مدل دستگاه هست shr2020 و یکی هم دستگاه رافائل کدوم رو برم یهتره

  • 1401/09/07
    0 0

    سلام. من دو جلسه لیزر اس اچ آر رفتم و از تاثیرش راضی‌ام. اما می‌ترسم بعد از اتمام لیزر، موها برگرده و دوباره رشد کنن. چنین چیزی امکان داره؟ ادامه‌ی درمان رو با همین اس اچ آر برم یا مدیو استار؟ ممنون.

  • 1401/11/18
    0 0

    سلام خسته نباشید من پوستم گندمی و ۹ جلسه لیزر با دستگاه کندلا رفتم موهامم نه زیاد ضخیم نه زیاد کرکی ولی موهام به طور کامل نریخت الان ۱ ماه نرفتم باز موهام دارن در میان الان میخام با دستگاه shr برم بنظرتون خوبه؟ یا همون کندلا برای شارژ برم؟

  • 1402/02/06
    0 0

    سلام وقت بخیر من ۸ جلسه با دستگاه shr انجام دادم پوستمو یکم تیره کرد و موها کمی بازگشت داشت دستگاه سایناشور چطوره من اولین با ه که میشنوم

  • 1402/07/13
    0 0

    جناب دکتر البته ببخشید شما مرتب در جوابها له لیزر آلکس اشاره میکنید که این یک اشتباه عمومی شده . آلکس یک طول موجه نه روش درمانی و بهتره بگیم دستگاههایی که طول موج آلکس دارند برای موهای بور و نازک یا دایود ۸۰۸ برای پوستهای گندمی و اندایاگ برای پوستهای تیره و ....با عرض پوزش البته

  • 1402/09/20
    0 0

    سلام ببخشید دستگاه ریوکسی مالتی آلمان بهتر است یا سوپرانوایس ۲۰۲۳؟

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید