دستگاه لیزر Elight بهتر است یا الکساندرایت

تاریخ انتشار - ۱۷ آذر ۱۳۹۸

ًاگر تصمیم گرفته‌اید لیزر موهای زائد انجام دهید؛ احتمالا تنوع دستگاه های لیزر مو، انتخاب را برای شما سخت کرده است. علاوه بر تکنولوژی‌های متفاوتی که در دستگاههای لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار گرفته، عملکرد، مدت زمان جلسات لیزر و عوارض جانبی آن از مهم ترین عواملی است که که باید هنگام تصمیم گیری انتخاب دستگاه لیزر مناسب، اطلاعات کافی در خصوص آن داشته باشید. در این مقاله شما را با دستگاه لیزر ایلایت آشنا کرده و ویژگیهای آن را با دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت مقایسه می کنیم تا بتوانید تشخیص دهید دستگاه لیزر Elight بهتر است یا الکساندرایت.

مقایسه تکنولوژی Elight و کندلا الکس

تکنولوژی Elight، ترکیبی از نور قوی پالسی (IPL) با رادیو فرکانس (RF) است. این ترکیب پیشرفته حتی در مواردی که سیستمهای دیگر با شکست مواجه شدند؛ موثر واقع میشود. در صورتی که در لیزر مو کندلا الکس از کریستال الکساندرایت برای تولید نور لیزر و تابش آن به سطح پوست با طول موج ۷55 نانو مترکه مخصوص پوست های روشن و سبزه است؛ استفاده می شود.

به منظور درک بهتر تکنولوژی لیزر ایلایت بهتر است تفاوت بین آی پی ال و آر اف را بدانید:

IPL نوع خاصی از نور مشابه با لیزر است که از یک لامپ به عنوان منبعی از نور با شدت بالا بهره میگیرد. این نور از طریق یک فیلتر معین، می تواند ویژگیهای خود را برای درمانهای مختلف تغییر دهد. 

IPL از طیف گسترده ای از نور بهره میگیرد که نسب به لیزر کمتر تهاجمی بوده اما میتواند در نواحی مختلف بدن و درمانهای متنوع مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلایل، استفاده از این دستگاه در سالنهای زیبایی و سالنهای ماساژ بسیار رایج است. 

RF یک تکنیک غیر تهاجمی است که سبب افزایش دمای لایه های عمیق پوست شده، ساختار کلاژن را تغییر داده و امکان بازسازی سلولهای پوست را فراهم می آورد. RF با ایجاد یک میدان الکترومغناطیسی بین دو قطب، از عمیقترین بخش پوست عبور کرده و به حرکت سلولی منجر میشود و در نهایت دمای لایه های پوست را بالا میبرد. از این رو، RF مکمل IPL بوده و تأثیر درمان را بهتر میکند.

در نهایت، استفاده از یک سیستم خنک کننده باعث میشود درمان احساس درد و سوزش کمتری داشته باشد. بخشی از اپلیکاتور که با پوست در تماس است، لایه های بیرونی را خنک کرده، آن را تسکین بخشیده و حس گرما را کاهش دهد. 

نور پالسی برخلاف الکساندرایت، در طیف گسترده ای از طول موج ها منتشر میشود. هرچند که در لیفتینگ پوست موثر است اما به علت غیرمتمرکز بودن بازدهی آن در لیزر موهای زائد به اندازه لیزر کندلا الکس نیست. به کمک این درمان، امکان کمرنگ کردن رنگدانه ها و رگ های واریسی کوچک و لکه های به وجود آمده در اثر نور خورشید وجود دارد. تکنولوژی RF در حال حاضر کاربرد گسترده تری در تحریک کلاژن سازی، بهبود بافت پوست، کاهش منافذ و چین و چروکها دارد.

مقایسه نحوه عملکرد Elight  و کندلا الکساندرایت

تکنولوژی RF با گرم کردن بافت به لایههای میانی و عمیقتر پوست نفوذ میکند. این امر باعث میشود که انرژی کمتری برای درمان IPL مصرف شود و علاوه بر نتایج بهتر تعداد جلسات لیزر مو نیز کاهش پیدا می‌کند. انرژی حاصل از E –LIGHT به گرما تبدیل میشود و این حرارت به طور دائم ریشه مو را میسوزاند طوری که سایر ساختارهای پوستی تحت تأثیر قرار نمیگیرند. همچنین، سیستم خنککننده در این تجهیزات هرگونه حس ناراحتی را به حداقل میرساند.

تکنولوژی لیزر کندلا الکساندرایت نیز بر اساس جذب انرژی لیزر توسط رنگدانه مو و ایجاد حرارتی که موجب از بین رفتن دائمی فولیکول های مو می شود؛ طراحی شده است. اشعه لیزر کندلا الکس برخلاف لیزر ایلایت فقط از یک طول موج خاص تشکیل شده و به طور هدفمند فولیکول های مو را هدف قرار می‌دهد بنابراین بازدهی آن نسبت به دستگاه ایلایت بیشتر بوده و سریعتر است. تکنولوژی پیشرفته سیستم خنک کننده لیزر کندلا الکساندرایت درمان لیزر موهای زائد را برای بیماران تقریباً بدون درد انجام می دهد.

با استفاده از دستگاه لیزر ایلایت یا کندلا الکس، ریزش مو حتی پس از جلسهی اول به خوبی قابل مشاهده است. عملکرد درمان هر دو دستگاه  لیزر مو روی موهای در حال رشد بوده که معمولا طی روزهای پس از درمان از بین میروند. رشد موهایی که در مرحلهی رشد نیستند؛ به طور طبیعی ادامه مییابد و درجلسات بعدی لیزر  مو تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. برای تکمیل درمان لیزر موهای زائد با هر دو دستگاه نیاز به چند جلسه مراجعه به کلینیک دارید اما با توجه به دقت و سرعت کندلا الکساندرایت تعداد جلسات لیزر مو نسبت به لیزر ایلایت بسیار کمتر است.

یکی دیگر از تفاوتهای تکنولوژی حذف موهای زائد E-LIGHT نسبت به لیزر کندلا الکساندرایت امکان استفاده از آن برای تمامی انواع پوست ها از جمله پوست های بسیار تیره و سیاه است. طراحان لیزر موی ایلایت ادعا می کنند که می‌توان از تکنولوژی این لیزر مو حتی برای حذف موهای زائد بلوند و روشن نیز استفاده کرد اما تاکنون نتایج تجربی استفاده از این دستگاه برای موهای بلوند چندان موفقیت آمیز نبوده است. 

مقایسه تعداد جلسات مورد نیاز برای مشاهده ی نتایج

رشد مو در چهار مرحله اتفاق می افتد: آناژن  اولیه (رشد اولیه موها)، آناژن (رشد فعال مو)، کاتاژن و تلوژن (استراحت، توقف رشد). لیزر موهای زائد تنها موهای زائد مرحله آناژن را تحت تأثیر قرار میدهد. بنابراین در هرجلسه، تقریبا بیست و پنج درصد از موها با هر درمان برداشته میشوند. پس تعداد جلسات درمانی کمی نیاز است تا کل موهای زائد برداشته شوند.

تعداد جلسات حذف موهای زائد در E-LIGHT به نوع مو، تراکم، روش اصلاح ناحیهی تحت درمان، حساسیت پوست و واکنش بدن شما به درمان بستگی دارد. با این دستگاه، برای مشاهدهی نتایج مطلوب روی یک ناحیه از بدن معمولاً بیش از ۱۰ جلسه درمان مورد نیاز است. فاصله ایده آل بین جلسات لیزر ایلایت توسط متخصصین لیزر مشخص می شود به عنوان مثال لیزر ناحیهی صورت، معمولاً هر 20 تا 30 روز توصیه می شود و برای سایر نواحی بدن باید ماهی یک بار به کلینیک مراجعه کنید. از تکنولوژی لیزر مو ایلایت میتوان برای حذف موهای زائد کل بدن نیز استفاده کرد.

تعداد جلسات حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت نیز به ضخامت مو، تجربه تکنسین لیزر، ناحیه ای که قرار است لیزر شود و واکنش بدن شما بستگی دارد. با توجه به قطر لکه بزرگ لیزر کندلا الکس، سرعت بالا و عمق نفوذ مناسب اشعه لیزر معمولاً مدت زمان جلسات لیزر مو کندلا الکس بسیار کوتاه تر از روش ایلایت است. به عنوان مثال لیزر صورت با دستگاه ایلایت حدود ۴۰ دقیقه زمان می برد؛ در صورتی که با دستگاه کندلا الکساندرایت در کمتر از ۲۰ دقیقه انجام می شود. تعداد جلسات لیزر نیز با توجه به شرایط هر بیمار توسط متخصصین لیزر تعیین می شود. البته همانطور که اشاره شد چون اشعه لیزر کندلا الکس کاملا متمرکز و هدفمند عمل می‌کند؛ نتایج لیزر مو به سرعت قابل تشخیص است و برای هر ناحیه از بدن ۶ تا ۸ جلسه لیزر برای کاهش دائمی موهای زائد کفایت میکند.

 دستگاه لیزر ایلایت بهتر است یا الکساندرایت

  • عوارض جانبی

لیزر ایلایت نیز مانند لیزر کندلا الکساندرایت روی ملانین تأثیر میگذارد و با ایجاد حرارت فولیکول های مو را می سوزاند بنابراین مشاهده عوارض جانبی مانند سوزش، قرمزی و تورم پس از لیزر در هر دو دستگاه طبیعی است. البته لیزر الکساندرایت با توجه به سیستم خنک کنندگی پیشرفته موجب کاهش ضایعات پوستی خفیف در نقاط حساس مانند صورت میشود.

  • رفع چین و چروک و آکنه

دستگاه ایلایت به علت استفاده از RF می تواند با تحریک کلاژن بیشتر، ظاهر پوست را تغییر داده و سبب کاهش چین و چروکها شود. اما لیزر کندلا الکساندرایت می تواند سبب کاهش آکنه در ناحیهی تحت درمان میشود. 

  • انواع پوست

با توجه به اینکه لیزر ایلایتف طول موجهای مختلفی را ساتع می کند؛ اشعه لیزر آن را بدون در نظر مقدار ملانین موجود در پوست در ناحیهی تحت درمان مورد استفاده قرار داد. بنابراین مهم نیست که پوست شما تا چه حد تیره و یا روشن است، چون درهر صورت، انرژی به لایههای زیرین پوست خواهد رسید. تاکنون عوارض جانبی بلند مدتی برای لیزر موهای زائد دستگاه ایلایت روی پوست های تیره یا سیاه گزارش نشده است مگر در موارد معدودی که قرمزی اندکی به وجود آمده که به سرعت از بین میرود. اما دستگاه کندلا الکسانداریت را نمی توان روی پوست های بسیار تیره یا سیاه به کار برد. اشعه لیزر الکساندرایت برای پوست های روشن تا سبزه ایمن است و درصورتیکه پوست بیمار تیره باشد باید از دستگاه لیزر کندلا یگ استفاده کرد.

  • ایمنی

درمان با لیزر کندلا الکساندرایت بدون درد است و با توجه به طراحی سیستم خنک کننده پیشرفته اسپری کریوژن همراه با دمیدن هوا، ریسک سوختگی و احساس درد نیز خنثی میشود. لیزر Elight نیز پیشرفته ترین درمان برای موهای نازک است و به عنوان ایمن ترین و موثرترین روش کاهش موها شناخته می شود. لیزر ایلایت با کمک RF در خروجی لیزر IPL برای دستیابی به هدف درمان مستلزم انرژی کمتری است. با ترکیب IPL و RF، امکان دسترسی به لایههای بالایی پوست و با ریسک کمتر بوجود آمده است و گرمای بیش از حد آن نیز آزار دهنده نیست. 

  • سیستم خنک کننده

دستگاه ایلایت به سیستم خنک کننده ای مجهیز است که سبب میشود درمان برای بیمار امن و راحتتر باشد. زمانیکه سیستم خنک کننده Elight با پوست تماس پیدا میکند، احساس گرما را در سطح پوست کاهش داده و امنیت و راحتی را افزایش میدهد. علاوه بر این، دو سیستم داخلی دیگر نیز در آن تعبیه شده که این اطمینان را حاصل میکنند که دستگاه با دمایی مطلوب عمل میکند. اما سیستم خنک کننده لیزر کندلا الکساندرایت از دو سیستم اسپری کریوژن و دمیدن هوا روی پوست استفاده می کند که حرارت ناشی از لیزر را پس از ایجاد حرارت به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

  • تنظیمات صفحه نمایش

از طریق یک صفحه لمسی هفت اینچ در لیزر ایلایت میتوانید روش درمانی را انتخاب کنید. این تجهیزات به گونهای طراحی شدهاند که کارآمد بوده و در عین حال استفادهی آنان آسان است. نرمافزار آن نیز به چندین زبان قابل استفاده است. از طرفی صفحه نمایش لیزر کندلا الکس کاملا لمسی است و با گزینه های دردسترس برای تنظیم شدت پالس، تعداد شات و غیره بسیار کاربردی و راحت است.

  • قبل از شروع جلسات لیزر

اقدامات قبل از شروع لیزر با دستگاه ایلایت و کندل الکس تفاوت چندانی ندارد. پیش از شروع جلسات لیزر مو باید از اپیلاسیون مناطق تحت درمان خودداری کنید، یک روز قبل از درمان موهای ناحیهی مذکور را شیو نمایید، از برنزه کردن و آفتاب گرفتن خودداری کنید، مطمئن شوید که پوست شما عاری از هرگونه بیماریهای مسری پوست مانند تبخال یا تاول است.

  • بازدهی

رشد مجدد موهایی که با Elight درمان شدهاند تقریبا متوقف می شود. زمانی که فولیکول مو آسیب دیده باشد، رشد آنها امکانپذیر نخواهد بود. در هر صورت، فولیکولهای آسیبدیده که در مرحلهی فعال رشد نباشند، باید درمان شوند. همچنین این امری غیرعادی نیست که برخی بیماران دو سال پس از درمان اولیه و به دلیل تغییرات هورمونی، touch-up داشته باشند. درمان با Elight دائمی بوده و نیاز به دورهی ریکاوری ندارد. شما میتوانید درمان را انجام داده، به سرکار برگشته و بلافاصله فعالیتهای روزمره خود را از سر گیرید. 

ریکاوری پس از حذف موهای زائد با دستگاه کندلا الکساندرایت بسیار سریع است و بازدهی آن نیز بسیار بالاست. پس از تکمیل جلسات درمان با لیزر کندلا الکس حدود 85% از موهای زائد بدن به طور کامل و دانم کاهش می یابند.

  • مراقبت پس از درمان

مراقبت پس از لیزر کندلا الکس و Elight مشابه است. باید در نظر داشته باشید که موهای ناحیه ی تحت درمان را وکس نکنید. حداقل 48 ساعت پس از درمان از گرفتن دوش آب گرم خودداری کنید. در سه روز اول از پوشیدن لباسهای تنگ اجتناب نمایید. اگر ناحیه ی آسیب دیده تغییر رنگ داد، برای تسکین پوست از ویتامین E استفاده کنید. حداقل برای دو تا چهار هفته پس از درمان در معرض نور خورشید قرار نگیرید. اگر لیزر کندلا الکس را برای از بین بردن موهای زائد انتخاب کرده اید، ممکن است بتوان ظرف چهل ساعت اول از آرایش معدنی استفاده کنید اما سایر مواد آرایشی تا زمانی که پوست بهبود یابد نباید استفاده شود. حداقل به مدت سه روز از استعمال دئودورانت خودداری کنید تا از سوزش جلوگیری شود. به یاد داشته باشید که ناحیهی آسیب دیده نباید خراشیده شود. خراش ممکن است سبب ایجاد زخم شود. به مدت 24 تا 48 ساعت پس از ورزش بیش از حد، باشگاه یا سونا خودداری کنید تا از تحریک پوست جلوگیری کنید. 



مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1399/05/24
    1 0

    سلام آیا لیزر ایلایت روی موهای ناحیه کتف و شانه اثر ندارد؟

    • 1399/05/25
      1 0

      سلام اگه پرزی و بور نباشه، تاثیر داره.

  • 1399/06/06
    2 0

    آیا امکان دراومدن موها پس از تکمیل دوره هست؟طول مدتش چقدره؟

    • 1399/06/10
      1 0

      سلام بله بستگی به دستگاه و خود فرد داره.

    • 1401/07/04
      1 0

      سلام من یک جلسه با دستگاه ایلایت رفتم جواب دهیش هم خوب بود اما دیگه رفتن شیراز و امکانش نیس الان یه مطب دیگه نوبت گرفتم اسم دستگاهش الکساندرایت هس بنظرت خوبه برم جواب میگیرم

  • 1399/07/09
    1 1

    سلام من با دستگاه ای لایت لیزر می کنم جلسه چهرم میرم موهای زائد روچونه زیاد دارم امکانش هست کلا از بین بره می ترسم جواب نگیرم یا همون جور بمونه

    • 1399/07/10
      1 0

      سلام کلا به طور دائمی از بین نمیره اما کم میشه. اگه بعد از 5،6 جلسه تغییری حس نکردید، میتونید دستگاهتون رو عوض کنید.

  • 1399/07/09
    1 0

    سلام دستگاه elight بهتره یا الکساندرایت برای پوست روشن با موهای تیره؟؟؟؟

    • 1399/07/10
      1 0

      سلام کندلا رو بهتون پیشنهاد میکنم.

    • 1399/11/26
      1 0

      من پوستم حساسع و موها بدنم مشکی رنگ پوستمم سفیده‌‌‌‌‌‌‌ الکساندرایت ۲۰۲۰ بهتره یا elight .... دوتاشون به جوابو بم میدن؟؟؟

  • 1399/07/29
    1 0

    سلام موهای زخیم و پوست گندمی دارم کدوم دستگاه رو پیشنهاد میکنی؟

    • 1399/08/01
      1 0

      سلام چون پوستتون کمی تیره اس، هر دستگاهی با طول موج دایود واستون مناسبه. مثل اسکلپیون.

  • 1399/08/12
    2 0

    سلام من جلسه اول لیزر رفتم پوستم کمی تیره و موهای خشن مشکی در اثر بهم ریختن هورمونام پیدا کردم برای از بین بردنشون دستگاه ایلایت بهتراست یا کندلا؟؟؟

    • 1399/08/20
      1 1

      سلام اگه کمی تیره اس پوستتون، از دستگاهی استفاده کنید که طول موج دایود داشته باشه. تجربه ی اپراتورتون هم مهمه..

  • 1399/08/17
    1 1

    سلام من پوست تیره با موهای متوسط دارم شما کدوم دستگاه رو پیشنهاد میدید به من برای کل بدن

    • 1399/08/20
      1 0

      سلام از دستگاهی که طول موج دایود داره استفاده کنید.

  • 1399/08/18
    1 1

    سلام آیا دستگاه elight روی بارداری تاثیر داره؟؟

    • 1399/08/20
      1 0

      سلام اگه تو دوره ی بارداری هستید با هیچ دستگاهی لیزر نکنید.

  • 1399/08/20
    1 0

    سلام من پوستم سبزه با موهای معمولی بنظرتون کدوم دستگاه برای کل بدنم مناسبه؟

    • 1399/08/24
      1 0

      سلام دستگاهی که طول موج دایود داشته باشه واستون مناسبه.

  • 1399/08/28
    3 0

    سلام ببخشید من شنیدم برای نواحی شکم و کمر و از سر شانه تا مچ ک موهای بدن اصولا نازکه شیو و لیزر نکنم چون بد تر میشه نظر شما چیه ؟

    • 1399/09/01
      1 0

      سلام بله موهای کرکی و پرزی اگه لیزر شه زیاد میشه.

  • 1399/08/29
    2 0

    سلام.۱۳ جلسه لیزر کردم باطول موج دایود اما جواب نگرفتم. بعد دستگاه رو عوض کردم به الکس نابلکس که با ۵ جلسه خیلی عالی بود.الان همون مرکز دستگاه ایلایت آورده. ایا درمان رو با ایلایت ادامه بدم؟

    • 1399/09/01
      1 0

      سلام بهتره با همون دستگاهی که ازش راضی بودید ادامه بدید.

  • 1399/09/11
    1 1

    سلام براي پوست سفيد و خيلي حساس با موهاي نازك چه دستگاهي رو پيشنهاد ميكنيد

    • 1399/09/11
      1 0

      سلام دستگاهی که طول موج الکس داره مثل الکس کندلا.

  • 1399/09/21
    3 0

    سلام .من کل جواباتون رو نکا کردم اصن پیشنهاد استفاده از ایلایت رو نداده بودین یا الکساندریت یا دایود بود لابد ای لایت مناسب نیست در کل نسبت به اینا گرچه شما کلی مزایا هم گفتین واسش. مدل دستگاه ایلایت s20 برای موهای زاید آیا مناسبه یا الان قدیمی هستش

    • 1399/09/21
      1 0

      سلام الکس و دایود طول موج دستگاه هاست نه اسم دستگاه. ایلایت اسم دستگاه لیزره؛ که یکم سیستم تنظیمات پیچیده ای داره. اگه اپراتور با تجربه باشه بله مناسبه.

  • 1399/09/21
    1 0

    سلام .من کل جواباتون رو نکا کردم اصن پیشنهاد استفاده از ایلایت رو نداده بودین یا الکساندریت یا دایود بود لابد ای لایت مناسب نیست در کل نسبت به اینا گرچه شما کلی مزایا هم گفتین واسش. مدل دستگاه ایلایت s20 برای موهای زاید آیا مناسبه یا الان قدیمی هستش

    • 1399/09/21
      1 0

      سلام الکس و دایود طول موج دستگاه هاست نه اسم دستگاه. ایلایت اسم دستگاه لیزره؛ که یکم سیستم تنظیمات پیچیده ای داره. اگه اپراتور با تجربه باشه بله مناسبه.

  • 1399/09/21
    1 0

    سلام .من کل جواباتون رو نکا کردم اصن پیشنهاد استفاده از ایلایت رو نداده بودین یا الکساندریت یا دایود بود لابد ای لایت مناسب نیست در کل نسبت به اینا گرچه شما کلی مزایا هم گفتین واسش. مدل دستگاه ایلایت s20 برای موهای زاید آیا مناسبه یا الان قدیمی هستش

    • 1399/09/21
      1 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/10/01
    1 0

    سلام من برای لیزر میخواستم برم پوست متوسط و رو به روشنی دارم با موهای بسیار زخیم و کلفت الکساندرا کندلا بهتره برام یا الکساندرا الیت پلاس؟؟؟

    • 1400/08/18
      1 0

      من پوستم تیره ست با موهای ضخیم ومشکی..کدوم‌دستگاه لیزر مناسبتره؟لطفا اسم دستگاه رو‌بگین؟چون گیج شدم کدوم‌دستگاه انتخاب کنم.

  • 1399/10/03
    1 0

    سلام من ۱۲جلسه با دایود ۱۲جلسه باالکس دکالیزر کردم جواب نگرفتم فول بادی بهم پیشنهاد الکس ایلایت دادن چون طول موجش بیشتره نظر شما چیه

  • 1399/10/08
    1 0

    سلام من پنج جلسه رفتم با دستگاه ایلایت اما همش ده درصد ریخته

  • 1399/10/19
    1 1

    سلام وقتتون بخیر پس برای از بین بردن موهای نازک و کرکی هیچ راهی وجود نداره؟الکترولیز چطور؟

  • 1399/11/01
    2 0

    سلام من سالن دار هستم و واسه لیزر همکارم ک کار لیزر رو انجام میدن تو سالن های دیگه دستگاه ایلایت دارن و برام مهمه ک مشتریهام نتیجه بگیرن نظرتون چیه؟

  • 1399/11/02
    3 1

    سلام و خسته نباشید بنده با دستگاه الکساندریت الیت پلاس تقریبا دوسال لیز کل بدن رو انجام دادم الان هر 6 ماه میرم ولی ساق دستام و قسمت پایین بیکینی کامل جواب نگرفتم....اما بقیه جاهای بدنم عالی بوده ....آیا دستگاهمو عوض کنم یا با همون شیوه ادامه بدم ممنون از راهنمایی شما

  • 1399/12/07
    1 1

    سلام.من ۲جلسه کل بدن با دستگاه دایود رفتم. الان مجبور شدم مرکز رو عوض کنم و کل بدن ۱جلسه با دستگاه مدل erose yb2 رفتم که فکر میکنم ایلایت باشه.بنظرتون ادامه بدم یا باید با همون دایود پیش میرفتم؟؟

  • 1399/12/09
    1 0

    سلام من سه جلسه رفتم لیزر برا موهای زائد زیر ابروهام یکم کمتر شدن با لیزر آی پی ال بود ادامه بدم تا ده جلسه کامل از بین میرن ممنون

  • 1399/12/24
    1 0

    سلام من تاحالا لیزر انجام ندادم و میخوام انجام بدم.برای همین دارم تحقیق میکنم که با چه دستگاهی لیزر برام ناسب تره.! پوستم سفیدو حساسه موهای بدنمم کمی زبره میشه راهنمایی کنید ؟ فقط اسم دستگاه رو بگید ممنون

  • 1400/01/14
    1 0

    سلام من پوست گندمی با موهای معمولی دارم چه دستگاهی پیشناهد میکنید

  • 1400/01/18
    1 1

    سلام من یک جلسه با دستگاه الکساندرایت ۲۰۱۹ کل بدن لیزر کردم راضی بودم ولی الان کلینیکم دستگاه الیت پلاس اورده الان با کدومش ادامه بدم لیزرمو؟

  • 1400/01/23
    1 0

    سلام،من پوستی بارنگ معمولی نسبتاسفیددارم وباموهای مشکی ضخیم و۲جلسه لیزرموبادستگاه الیت پلاس انجام دادم به نظرتون همون دستگاه بهتره یاعوضش کنم؟؟؟

  • 1400/01/26
    1 0

    سلام خسته نباشید می خواستم ببینم دستگاه لیزر ایلایت برای از بردن جای جوش و اکنه استفاده میشه یا نه و پیشنهادتون چیه ؟ ممنون

  • 1400/02/23
    1 0

    سلام من شات دستگاهموازکجامیتونم تهیه کنم

  • 1400/03/21
    2 0

    من میخام مو های زیر بغلم را با دستگاه ایلایت بزنم . درستش هست که این کار را بکنم یا نه .

    • 1400/04/26
      1 0

      نه عزیزم بنظرم انجام ندی بهتره چه کاریه همون ژیلت عالیه

    • 1401/03/26
      1 0

      بد جنس😂😂😂

  • 1400/05/09
    1 0

    سلام من ۳جلسه لیزر صورت و گردن رو بت دستگاه ایلایت رفتم و بعد از اون دستگاه یک جلسه کندلاالکساندرا رفتم. آیا جوابدهی خوب خواهم گرفت؟

  • 1400/06/05
    1 0

    انتخاب نوع پوست در دستگاه ای لایت، اتوماتیک انجام میشه یا باید توسط اپراتور اول نوع پوست تشخیص داده بشه؟

  • 1400/06/18
    1 0

    سلام و عرض ادب ،، من قبلا با دستگاه elight موهای زیر چونه و کل صورتمو لیزر کردم جواب گرفتم و رازی بودم ....الان برا فول بادی دستگاه الکس رو انتخاب کردم که یه مرحله هم انجام دادم بازم برا جلسه اول خیلی حس رضایت دارم ‌....پوستم گندمی هست و موهای ضخیم و پری دارم ،،پیشنهاد شما چیه برا انتخاب دستگاه ادامه بدم با الکس یا elight؟؟؟؟؟؟؟

  • 1400/06/18
    2 0

    سلام اگركسي قرص ال ارژين مصرف كنه ميتونه ليزر كند

  • 1400/08/18
    1 0

    پوستم تیره ست وموهای ضخیم ومشکی دارم..لطفافقط اسم دستگاه روبهم بگین ؟نمیدونم چه دستکاهی استفاده کنم؟هرکسی یه حرفی میزنه.

  • 1400/08/19
    1 0

    سلام من ۱۰ جلسه با دستگاه پلاتینیوم پلاس لیزر انجام دادم و فقط ۲۰ درصد موهام ریخته می‌خوام دستگاهمو عوض کنم ایلایت بهتره یا الکساندرایت؟

  • 1400/09/21
    0 0

    دستگاه الکساندرایت الیت پلاس۲۰۲۰ خوبه؟؟؟

  • 1400/09/27
    1 0

    سلام من پوستم روشنه و خیلی حساسه ممکنه بعد از انجام لیزر پوستم بسوزه؟

  • 1400/10/18
    0 0

    سلام ببخشید من تازه میخوام دستگاه لیزر بخرم برا کار تو سالن ولی توان خرید دتگاه باقیمتهای خیلی بالا رو ندارم شما برا ی اول کار ته هزینه ۲۰۰ میلیون چه دستگاهی پیشنهاد میدید که کاراییش هم خوب باشه؟؟

  • 1400/12/01
    0 0

    سلام وقتتون بخیر من پنج جلسه لیزر با دستگاه الکساندرایت الیت پلاس انجام دادم یه تعداد کمی از موهام ریخته اما خیلیاشم مونده و اوناییم ک مونده حتی نازکم نشده بنظر شما علتش چیه؟ و اینکه میخام دستگاه الکس تیتانیومو امتحان کنم پیشنهادش میکنین؟

  • 1401/08/09
    0 0

    سلام امیدوارم پاسخ بدین .. من خیلی پر مو بودم و مشکل هورمونی هم نداشتم.. موهای خیلی ضخیم مشکی داشتم اما پوستم تیره نیست.. دو سال به مدت ۱۳ جلسه تا آخرین درجه از دستگاه الکس کوترا استفاده کردم .. موهام تقریباً کم شده و الان مثل یک انسان عادی مو دارم البته بعضی از جاها هنوز موهای ضخیم هست و یکساله که لیزر رو رها کردم و الان حس میکنم موهام دارن برمی‌گردم .. کوترا خیلی درد داره.. بنظرتون من ایلایت استفاده کنم یا کندلا ؟

  • 1401/10/04
    0 1

    سلام من پوستم سفیده و تغریبا بور هستم بنظرتو لیزر ایلایت پلاس با اشعه ipl خوبه برم انجام بدم؟جوابدهیش خوبه؟

  • 1401/12/08
    0 0

    من قبلآ ۹بار رفتم لیزر انجام دادم ولی حدودآ۳۰ در صد بیشتر نتیجه نگرفتم الان میخوام برم با دستگاه لیزر اشنایدر بازم لیزر مو ادامه بدم موهای بدنمم الان کم پشتتر شده ولی ازبین نرفته موهامم جنسش نه زیاد ضخیمه نه زیاد نازک بدنمم رنگش گندمیه به نظرتون کدوم چه نوع دستگاه لیزری برای من مناسبتره؟

  • 1402/10/22
    0 0

    سلام من پوستم سفیده با مو های ضخیم دو جلسه دارم نیرم لیزر با دستگاه ایلایت ولی زیاد می‌شنوم با کندلا بهتره ایا راسته که کندلا از ایلایت برای پوست سفید با موهای ضخیم بهتره یا نه؟

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید