بعد از لیزر صورت چگونه اصلاح کنیم؟

تاریخ انتشار - ۵ دی ۱۳۹۸

اگر برای از بین بردن موهای زائد صورت از شیو کردن، بند انداختن و یا وکس کردن راضی نیستید، لیزر مو صورت می تواند بهترین گزینه ی موجود برای شما باشد. لیزر موهای زائد صورت با استفاده از تابش پرتوهای متراکم نور به فولیکول های مو و تولید حرارت با جذب شدن توسط رنگدانه ها، ریشه مو را تخریب می کند. با توجه به روش اثربخشی لیزر کندلا الکس یکی از سوالات مهمی که مراجعین برای رسیدن به نتیجه مطلوب می پرسند؛ این است که بعد از لیزر صورت چگونه اصلاح کنیم.
برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا با لیزر کندلا الکساندرایت آشنا شوید:
لیزر کندلا الکساندرایت برای از بین بردن موهای زائد تیره روی پوست های روشن در نواحی صورت، پا، چانه، کمر، بازو، زیر بغل، خط بیکینی و سایر نقاط بدن کاملا ایده ال است. از مزایای زیر اصلی ترین دلایل برتری لیزر کندلا الکس به دستگاههای لیزر صورت دیگر است: 
دقت: لیزر کندلا الکساندرایت می تواند موهای تیره و زمخت را به طور انتخابی در حالی که بدون آسیب زدن به پوست اطراف، هدف قرار دهد.
سرعت: هر پالس از لیزر کندلا الکس در کسری از ثانیه ساتع شده و می تواند موهای بسیاری را در همان زمان کم از بین ببرد. درمان نواحی کوچک مانند پشت لب در کمتر از پنج دقیقه و نواحی بزرگتر مانند کمر یا پاها کمتر از یک ساعت انجام می شود. 
پیش بینی پذیری: اکثر بیماران پس از سه تا هفت جلسه موهای زائد خودرا به طور کاملی از دست می دهند. با لیزر کندلا الکس برای همیشه از شر موهای زائد صورت خلاص نمی شوید، اما این روش به طور چشمگیری رشد مو را کاهش می دهد تا جایی که بعد از اتمام جلسات لیزر نیازی به شیو کردن ندارید. با ادامه این روند موها سست تر شد و از بین بردن آنها دیگر مثل گذشته دردناک نیست. 
درد کم: برخلاف اپیلاسیون، لیزر موهای زائد زمان بسیار کمی می برد. لیزر صورت شاید کمی با سوزش همراه باشد اما سیستم خنک کننده پیشرفته که در لیزر کندلا الکساندرایت 2019 طراحی شده درد و ناراحتی شما را کاهش می دهد. 

برای لیزر صورت چگونه اصلاح کنیم؟

به منظور آماده سازی برای لیزر موهای زائد باید پیش از هر جلسه لیزر صورت اصلاح کنید. اما روش اصلاح کردن موها پیش از لیزر در اثربخشی نتایج آن موثر است. 
اگر قصد انجام لیزر صورت با دستگاه کندلا الکساندرایت را دارید، باید شش هفته قبل از درمان از وکس انداختن، بند انداختن، الکترولیز و به ور کلی هر روشی که موجب شود موهای شما از ریشه خارج شوند؛ خودداری نمایید. چون لیزر کندلا الکس فقط ریشه ی موهایی را هدف قرار می دهد که رنگدانه کافی برای جذب نور لیزر در آنها موجود باشد. درصورتیکه مو در فولیکول وجود نداشته باشد، اشعه لیزر هیچگونه تاثیری نخواهد داشت. پس برای اصلاح موهای صورت بین جلسات لیزر چه باید کرد؟
حین جلسات لیزر فقط می توانید از تیغ های تمیز و نو برای اصلاح صورت استفاده کنید. شیو کردن به دفعات هیچ مانعی ندارد و می توانید هر روز موهای زائد صورت خود را شیو کنید. درصورتیکه موهای زائد شما به خصوص پس از گذشت چندجلسه لیزر صورت، دیگر به چشم نمی آمد، فراموش نکنید که حتما روز قبل از لیزر با تیغ تمیز شیو کنید. چون بسیاری از موهای زائد صورت پس از لیزر نازک می شوند و ممکن است تصور کنید هیچ مویی روی صورت شما وجود ندارد؛ درصورتیکه هنگام لیزر کردن اگر ساقه مو بلند باشد، احتمال سوختگی و آسیب دیدگی وجود دارد.

قبل از لیزر صورت چگونه اصلاح کنیم؟

لیزر کندلا الکس روش دائمی برای از بین بردن موهای صورت است که با استفاده از گرمای متمرکز هر فولیکول را در زمانی معین از بین می برد تا از رشد مو جلوگیری کند. موهای تازه اصلاح یا شیو شده بهترین گزینه برای درمان با کندلا الکساندرایت هستند. بنابراین بهتر است کمی تحمل داشته باشید و اجازه دهید که موهای صورت حداقل یک هفته قبل از لیزر رشد کنند. سپس روز قبل از لیزر موهای زائد صورت را شیو کنید. لیزر کامل موهای زائد صورت چند ماه طول میکشد اما می توانید در بین جلسات همچنان موها را شیو کنید. 
قبل از شروع لیزر، موهای صورت که قرار است لیزر شوند تا چند میلی متر از بالای سطح پوست با تیغ اصلاح می شوند. با اصلاح کردن، لیزر قادر خواهد بود تا فولیکول ها را بهتر مورد هدف قرار دهد.
معمولا داروی بی حسی موضعی در حدود 20 تا 30 دقیقه قبل از لیزر درمانی روی پوست زده می شود تا از سوزش پالس های لیزر جلوگیری به عمل آید. تجهیزات لیزر با توجه به رنگ، ضخامت و محل موهای شما و نیز رنگ پوست شما آماده خواهند شد. 
در مرحله بعد، پزشک پالسی از نور را بر روی ناحیه درمان داده و چندین دقیقه منتظر می ماند تا اطمینان حاصل نماید که آن ناحیه واکنش بدی نشان ندهد. زمانی که لیزر صورت تمام شد، برای رفع هرگونه ناراحتی ممکن است به شما کیسه یخ، کرم ها و لوسیون های ضد التهاب یا آب سرد داده شود تا هر گونه ناراحتی از بین برود. جلسه بعدی لیزر صورت معمولا چهار تا شش هفته بعد تعیین خواهد شد و تا زمانی که رشد موها متوقف شود؛ ادامه خواهد داشت. 

بعد از لیزر صورت چگونه اصلاح کنیم؟

حداقل تا 2 هفته پس از درمان و یا تا زمانی که بهبودی حاصل آید، از هر روشی برای اصلاح صورت اعم از وکس انداختن، الکترولیز، کرم های حاوی مواد شیمیایی و غیره خودداری نمایید. هنگام لیزردرمانی استفاده از کرم با UVA/UVB SPF 30 یا بالاتر مهم است و در حین کار نیز توصیه می شود.
در بسیاری از بیماران پوست به مدت یک تا دو روز کمی صورتی رنگ است؛ و در بعضی دیگر اینگونه نیست. موهای زائد صورت در روز پنجم تا چهاردهم شروع به ریزش می کنند و این ریزش ممکن است برای هفته ها ادامه یابد. اگر ریزش موها شما را آزار می دهد و تصمیم دارید آنها را از بین ببرید بعد از لیزر صورت، نکات زیر را برای اصلاح کردن موها در نظر بگیرید:
شیو کردن: شیو کردن یکی از سریع ترین و آسان ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد است. ناحیه تحت درمان را بعد از لیزر صورت، هر زمان که نیاز بود شیو کنید. حتما 12 تا 14 ساعت قبل از مراجعه موهای صورت  را اصلاح کنید. این کار را با یک تیغ تمیز انجام دهید، چون موها هنگام لیزر نباید خیلی بلند باشند؛ چرا که این کار خطر سوختگی را در پی دارد. 
اپیلاسیون: بعد از لیزر صورت از روش هایی مانند اپیلاسیون و بند انداختن خودداری نمایید. هدف تمام دستگاههای لیزر، رنگدانه مو است که در ساقه مو موجود در ریشه وجود دارد. اپیلاسیون و بند انداختن ساقه را از ریشه مو خارج می کند و رنگدانه ای برای هدفگیری اشعه لیزر باقی نمی گذارد. اصلاح کردن بهترین روش برای قبل و بعد از لیزر صورت است.
مصرف دارو: برخی داروها هستند که به کنترل رشد بیش از حد مو کمک می کنند: قرص های ضد بارداری می توانند تولید آندروژن را کاهش دهند. داروهای ضد آندروژن مانند  آلداکتون (آلداکتوناسپیرونولاکتون) و پروسکار (فیناستراید) توانایی هورمون های آندروژنیک را مسدود می کنند اما مکانیسم عمل آنها ممکن است بین سه تا شش ماه به طول انجامد. دقت کنید که پیش از لیزر مو و بعد از لیزر صورت به هیچ وجه نباید داروهای هورمونی مصرف کنید. اگر به هر دلیلی مجبور به استفاده از داروها هستید؛ حتما با متخصص لیزر مشورت نمایید.

علاوه براین نکته که بعد از لیزر صورت چگونه اصلاح کنیم؛ نکات دیگری نیز پس از لیزر موهای زائد باید رعایت شود تا اثربخشی آن را تضمین نماید:
در معرض نور خورشید قرار نگیرید. توصیه های پزشک خود را برای دور ماندن از نور خوشید جدی بگیرید، که معمولا تا شش هفته قبل از درمان آغاز شده و روزانه باید از یک ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.
از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید.
از پوست خود مراقبت کنید. پنج تا هفت روز پس از تجدید لیزر، پوست شما خشک و پوست پوست خواهد شد. همچنین ممکن است 12 تا 72 ساعت پس از این درمان احساس خارش یا سوزش داشته باشید. قرار دادن کیسه یخ روی ناحیه درمان به کاهش ورم در 24 تا 48 ساعت پس از لیزر کمک می نماید. 
از عینک محافظ استفاده کنید. بسته به لیزر و یا منبع نور مورد استفاده، شما و پزشکتان باید از محافظ چشم مناسب استفاده نمایید. همچنین برای محافظت از لایه های بیرونی پوست خود باید از یک ژل سرد و یا دستگاه های خنک کننده استفاده کنید که به لیزر کمک خواهد کرد بهتر درون پوست نفوذ کند. 
به مدت یک یا دو روز پس از لیزر صورت، ناحیه تحت درمان مانند آفتاب سوختگی به نظر می رسد. کمپرس های سرد و مرطوب کننده ها ممکن است به شما کمک کنند.
اگر صورت خود را لیزر کرده اید، می توانید روز بعد از درمان آرایش کنید مگر اینکه پوست شما تاول زده باشد. احتمال تاول زدن بسیار کم است اما احتمالا در افرادی که رنگ پوست آنها تیره تر است بیشتر می باشد.
طی یک ماه، موهای ناحیه تحت درمان کم کم از بین خواهند رفت. برای جلوگیری از تغییرات موقتی در رنگ پوست ناحیه تحت درمان، از ضد آفتاب استفاده نمایید. 
سایر عوارض جانبی احتمالی عبارتند از تورم، قرمزی و زخم. زخم یا تغییرات دائمی در رنگ پوست خیلی به ندرت اتفاق می افتند. 

هزینه های لیزر موهای زائد

هزینه های درمانی، روش ها و اثربخشی به نوع پوست، ضخامت مو و ناحیه ای که قرار است لیزر شود؛ بستگی دارند. مهم نیست که چه ناحیه ای از بدن را لیزر می کنید، معمولا حدود شش جلسه لازم است تا تقریبا به هشتاد درصد از نتیجه برسید. 
هزینه ها بسته به یک سری عوامل متفاوت هستند از جمله:
- اندازه ناحیه تحت درمان و زمان مورد نیاز برای آن.
- تعداد درمان های مورد نیاز
- اینکه پزشک و یا فرد دیگری این درمان را انجام می دهد (بسته به تخصص)
برای اطلاع دقیق از هزینه ها می توانید به بخش تعرفه سایت مراجعه نمایید.

چرا بعد از لیزر صورت فقط باید شیو کنیم؟

برای از بین بردن موهای زائد، گرمای لیزر کندلا الکس توسط رنگدانه یا ملانین جذب می شود و به ریشه مو آسیب می زند. بدین ترتیب در آینده شاهد کاهش رشد موهای خود خواهید بود. هر چه مقدار ملانین در مو بیشتر باشد، نور بیشتری برای رسیدن به نتایج دلخواه لازم خواهد بود. با شیو کردن ساقه مو به اندازه کافی داخل ریشه مو وجود خواهد داشت تا اشعه لیزر جذب ملانین آن شود. همچنین ساقه مو به اندازه ای بلند نخواهد بود که موجب سوختگی پوست شود.

عوارض جانبی لیزر درمانی صورت چیست؟

عوارض لیزر موهای صورت بسیار نادر است. اکثر افرادی که لیزر موهای صورت را امتحان کرده اند آن را ایمن می دانند. می توانید قبل از شروع لیزر صورت، دستگاه لیزر را روی پوست خود امتحان کنید تا اطمینان یابید که این روشی امن و بی خطر برای پوست شماست. همچنین پزشک شما باید فردی باتجربه و حرفه ای باشد. البته از آنجا که لیزر باعث آسیب به فولیکول های مو می شود، بدن به این مسئله واکنش نشان می دهد. به همین دلیل، عوارض جانبی جزئی مانند قرمزی و سوزش برای افرادی رخ می دهد که پوستی حساس دارند.

کدام لیزر برای رفع موهای صورت بهتر است؟

لیزر کندلا الکساندرایت بهترین نسخه از لیزر موهای زائد است. به همین دلیل مورد تأیید FDA و پزشکان بوده است. با کندلا الکس تنها پس از سه تا چهار جلسه، نتایج شگفت انگیزی را مشاهده خواهید کرد. این دستگاه برای اکثر رنگ پوست ها از جمله سفید، سبزه و قهوه ای روشن مناسب است. البته کندلا الکساندرایت برای پوست هایی با تن قهوه ای – سیاه، موهای قرمز، بلوند روشن و سفید و خاکستری موثر نیست. 

چرا کندلا الکس؟

لیزر صورت با کندلا الکس بسیار آسان است. شما می توانید با استفاده صفحه نمایش لمسی بهترین برنامه را برای درمان بیمار تنظیم کنید.. هزینه اولیه لیزر کندلا الکس ممکن است زیاد باشد اما گزینه ای مقرون به صرفه است چرا که دیگر لازم نیست برای شیو کردن یا اپیلاسیون تا پایان عمر هزینه کنید. سیستم خنک کننده کندلا الکساندرایت 2019 به کار برده شده در آن دارای بهترین کیفیت است. مشاهده نتایج مطلوب قطعا زمان می برد اما واقعا ارزش آن را دارد.

مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1398/12/20
    4 0

    عالی بود

  • 1399/01/29
    3 0

    یه سوال داشتم .من چهار جلسه رفتم لیزر بعد به خاطر کرونا تعطیل شد .الان دو جلسه است نرفتیم .میتونم الان صورتما وکس کنم؟

    • 1399/01/31
      1 0

      سلام تو روند لیزر حتما باید با ژیلت شیو کنید. اگه دیگه قصد ادامه دادن ندارید میتونید از روشهای دیگه واسه شیو استفاده کنید.

    • 1399/11/28
      1 0

      سلام من جلسه ی اوله رفتم برای لیزر چونه و بیکینی الان یک هفته گذشته و زیر چونم ده برابر قبل مو درآورده،هنوزم شیو نکردم.به نظرتون طبیعیه؟

  • 1399/02/03
    5 0

    سلام من ۳ جلسه رفتم ولی دیگه نمیخوام برم اشکال نداره بند بندازم الان چون دیگه قصد ادانه ندارگ

    • 1399/02/07
      1 0

      سلام نه موردی نداره.

  • 1399/02/16
    4 1

    سلام من صورتم رو ۵جلسه س لیزر کردم با کندلا ولی متاسفانه خیلی موهام بیشتر شده و درشت زیر بغل و بیکینی خوب بود در ۵ جلسه از بین رفت ولی صورتم حتی زیرچانه م زیادشد درصورتی ک مونداشته الان نمیدونم چ کنم نگرانم ک بیشترنشه واگربدونم برمیگرده به حالت اول بندمیندازم ولی الان تو دوراهی موندم ک ایاژیلت کنم ولیزرم رو ادامه بدم یا بندبندازم

    • 1399/02/18
      1 0

      سلام معمولا جلسات اول صورت یکم موها زیاد میشه طبیعیه. اما میتونید با پزشک مرکز لیزرتون هم مشورت کنید.

    • 1400/12/16
      1 0

      بعد از اتمام لیزر چگونه موهای باقی مانده را از بین ببرین

    • 1401/07/04
      1 0

      عزیزم منم مشکل شمارو داشتم پزشکا هی گفتن ادامه بده.نکن این کارو بدتر شد مال من.به پزشکا اعتماد نکن

  • 1399/02/17
    1 2

    سلام دوره ی لیزر من تمام شده و الان ۳ ماه میگذره از آخرین لیزرم .نتونستم برم توی کرونا.باز هم مو دراومده میتونم از کرم موبر استفاده کنم؟

    • 1399/02/18
      1 0

      سلام اگه میخواید لیزرتون رو ادامه بدید و واسه جلسات شارژتون برید، باید از ژیلت استفاده کنید.

  • 1399/02/22
    3 1

    سلام من یه جلسه لیزر بیکینی رفتم -طول مدت لیزر میتونم با ژیلت شیو کنم یا باعث کند شدن روند درمان میشه؟

    • 1399/02/23
      1 1

      سلام تو دوره ی لیزر حتما باید از ژیلت برای شیو استفاده کنید. و بهتره که زیاد شیو نکنید.

  • 1399/02/22
    3 1

    سلام من یه جلسه برا لیزر بیکینی رفتم میخواستم ببینم طول دوره درمان میشه با ژیلت شیو کرد یا روند درمانو کند میکنه؟

    • 1399/02/23
      1 0

      سلام پاسخ داده شد.

  • 1399/02/23
    2 1

    سلام من لیزر رفتم ۱۰ جلسه برای صورت ولی موهای صورتم خیلی زیادشدن اصلا دیگه نمیریزنم مثل دفعه های قبل باید چیکار کنم بازم ادامه بدم😑

    • 1399/02/25
      1 0

      سلام صورت کلا دیر جواب میده. اینکه از چه دستگاهی و چه تنظیماتی استفاده میکنید هم مهمه. اما طبیعتا تو جلسه دهم باید کمتر شه.

    • 1399/06/17
      1 0

      سلام من سه جلسه رفتم چونه دورلب مولیزرکردم نمیدونستم بعدلیزرکردن باچه چیزی اصلاح کنم بندانداختم الان موهای چونم کم نشده بایدباتیع اصلاح کنم بعدلیزر

    • 1399/06/18
      1 0

      سلام تو دوره ی لیزر باید از ژیلت واسه شیو کردن استفاده کنید.

  • 1399/02/23
    1 0

    سلام من لیزر رفتم ۱۰ جلسه برای صورت ولی موهای صورتم خیلی زیادشدن اصلا دیگه نمیریزنم مثل دفعه های قبل باید چیکار کنم بازم ادامه بدم😑

    • 1399/02/25
      1 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/02/23
    2 1

    سلام من برای صورتم داشتم میرفتم لیزر ژیلت کردم خواستم ببینم باز موهای صورتم دراومد ژیلت کنم یا بند؟؟

    • 1399/02/25
      1 0

      سلام تو دوره ی لیزر حتما باید با ژیلت شیو شه نه روش دیگه. اما بهتره زیاد شیو نکنید.

    • 1399/09/16
      1 0

      سلام ببخشید میشه با ریرش تراشهایی ک شیو میکنند صورتو شیو کرد اخه من نمیخوام ژیلت بزنم میترسم زیاد بشه .منچند سال پیش صورتمو لیزر کردم ۸ دوره رفتم دیگ ادامه ندادم چون دیگ نمیخواستم برم هر وقت درمیمومد بند مینداختم دکتر بهم گفته بود بعد لیزر اگ بعد لیزر بند بندازی موهات تحریک میشن میره جای دیگ درمیاد نمیدونم گفته دکتر شد یا میخواست دربیاد بعد از لیزر گردنم مو نداشت الان دارم میخواستم بدونم ایا حرف دکتر صحت داشته یا نه؟ الانم بعد چند سال باز دارم میرم لیزر صورتم ودور سینه هام ولی میترسم ژیلت بزنم میخوام شیو بگیرم شیو کنم. ایا میشه؟

    • 1399/09/18
      1 0

      سلام واسه لیزر، موهای سطح پوست باید کامل شیو شه حالا چه با ژیلت چه با ریش تراش فرقی نمیکنه چون به هر حال در آخر تاثیرشون یکیه. نگران نباشید اگه در ماه فقط 1 بار قبل از لیزر با ژیلت شیو کنید و لیزرتونو به موقع برید زیاد نمیشه. تو دوره ی لیزر حتما باید از ژیلت استفاده کنید؛ روشهایی مثل بند که ریشه رو کاملا از بین میبره تو روند لیزر اختلال ایجاد میکنن و ممکنه لیزر اثر نکنه یا جواب عکس بده.

  • 1399/02/25
    4 2

    سلام ببخشید اگه که دیگه لیزرمون جلساتش تموم شد از چی میتونیم برای شیو صورت استفاده کنیم؟ اپی لیدی بده ؟!

    • 1399/02/25
      1 0

      سلام بعد دوره ی لیزر، شما باید برای شارژ اقدام کنید. اگه دیگه کلا نمیخواید لیزر کنید میتونید از روشهای دیگه استفاده کنید اما بهتره ژیلت و کرم موبر نزنید.

    • 1399/12/10
      1 0

      سلام من دوره لیزرم تموم شده ولی ۳ماه یک بارمیخوام برم شارژ تواین دوره ازچی استفاده کنم

  • 1399/02/30
    1 0

    سلام من ی جلسه دیروز رفتم اورین جلسم بود ولی یادم رفت بگویم دکتر بگم قرص ضد بارداری استفاده میکنم، مشکلی پیش میاد در روند لیزر؟؟؟

    • 1399/03/01
      1 0

      سلام نباید قرصو مصرف کنید.

    • 1399/09/28
      1 0

      سلام من چندروز پیش جلسه اول لیزرم بود دکتربهم گفته قرص مالورین( فک کنم)مصرف کن ؟؟؟

  • 1399/03/05
    1 2

    سلام من مدت 5 جلسه لیزر کردم اما احساس میکنم بدنم فرقی نکرده همچنان مو در می یاد دکترم گفته 8 جلسه باید بیای امیدی ندارم که موها بریزه فقط روند رشد مو کندتر شده واگر نه هیچ جای بدنم یک ذره هم نریخته که امیدوار باشم دلیلش چیه؟

    • 1399/03/06
      1 0

      سلام میتونید دستگاه لیزرتون رو عوض کنید. بستگی به ناحیه ای که لیزر میکنید هم داره.

  • 1399/03/05
    3 2

    سلام من جلسه اول لیزر رفتم برای صورت الان پنج روز میگذره بهم گفتن نباید بند بندازم به طورکلی نباید مو رو از ریشه بکنم جلساتی چهار هفته ای هست من سرعت رشد موهام خیلی زیاد حتی بعد روز دوم لیزر موهای صورتم و گردن رشد کردند و خیلی زیادن و تو دید حالا من تو این فاصله چهار هفته از چی برای شیو استفاده کنم ژیلت یا موبر ؟؟میگن ژیلت پوست رو سیاه میکنه!منتظر جوابتون هستم سپاس

    • 1399/03/06
      1 0

      سلام تو روند لیزر باید با ژیلت شیو کنید. اما بهتره بین جلسات لیزر زیاد شیو نشه.

  • 1399/03/06
    1 3

    سلام، تو جلسه اول لیزر صورتم دکتر یه جاهایی رو اشتباهی لیزر کرد، میخواستم بدونم امکان داره موهای اون قسمت صورتم دوباره برگرده؟ لطفا بگین چیکار کنم؟

    • 1399/03/07
      1 0

      سلام اگه پرزی بوده، ممکنه زیاد شه.

  • 1399/03/08
    1 0

    سلام خسته نباشید من گونه و پیشانیمو با لیزر الکس کوترا امریکایی لیزر کردم تو جلسه پنجم رشد موها کاملا متوقف شد و الان مویی نداره فقط وقتی در معرض نور خورشید قرار میگیرم پوستم جوش میزنه و بشدت سیاه میشه سوالم اینه که اگه ضد افتاب نزنم مشکلی واسه پوستم به وجود نمیاد؟؟؟؟

    • 1399/03/10
      1 0

      سلام تو دوره ی لیزر نباید در معرض افتاب شدید قرار بگیرید. اما اگه غیر از اینه با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشورت کنید.

    • 1399/11/19
      1 0

      سلام من ۶ جلسه لیزر کردم ودیگ نمخام ادامه بدم بخاطر بارداریم از چ روشی می توان استفاده کرد ؟؟؟برای اصلاح چانه

    • 1400/12/10
      1 1

      چرا نمیخای ادامه بدی خوب نبود ؟

  • 1399/03/22
    1 0

    سلام من ۴ جلسه لیزر صورت رفتم اما موهای صورتم سه برابر وضخیم تر شده و حالت تقریبا مردونه گرفته نمیدونم داقعا چیکار کنم

    • 1399/04/01
      1 0

      سلام شاید پرزی بوده یا تنظیمات مناسب نبوده.

    • 1399/11/12
      1 0

      خوب حالاچاره چیه

    • 1400/08/26
      1 0

      ادامه بدید جلساتتون رو مال منم اونجوری شده بود الان کاملا اصلاح شده

  • 1399/03/27
    1 2

    سلام ،من میخوام برای لیزر موهای زائد صورتم اقدام کنم ولی کم کاری تیروئیید دارم و قرص مصرف میکنم اشکالی نداره ،واینکه چندتا از موهای چونه هم سفید شدن با اونا چکار کنم از بین برن

    • 1399/04/04
      1 0

      سلام برای موهای سفید از لیزر متفاوتی استفاده میشه. مشکلی نداره اما ممکنه که یکم دیرتر جواب بگیرید.

  • 1399/03/29
    1 1

    سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم لیزر کردن ربطی به رنگ پوستم داره میگن اگه لیزر کنی یکی دو درجه سفید میشه این درسته؟

    • 1399/04/04
      1 0

      سلام خیر ربطی نداره

    • 1399/06/29
      1 0

      سلام‌.پس چرا من باهمون جلسه اول یک درجه زیربغلم روشن شد

    • 1400/04/07
      1 0

      سلام عزیزم لیزر تو روشن شدن پوست تاثیر داره

  • 1399/04/02
    2 1

    سلام من جلسه دوم لیزر رفتم موهایه سیاه داره صورت و گردنم میشه هروقت دراومد ژیلت کنم

    • 1399/04/04
      1 0

      سلام بهتره بین جلسات کم شیو شه وگرنه لیزر تاثیرش کم میشه. حدالامکان فقط روز قبل از لیزر.

  • 1399/04/03
    1 0

    سلام من دو روز لیزر چونه وزیر گردن رفتم جلسه اول بوده ،الان میتونم شیو کنم

    • 1399/04/04
      1 0

      سلام نه تا 2 هفته نباید شیو شه. و بهتره کم شیو شه.

  • 1399/04/16
    2 0

    من جلسه اول رفتم لیزرکردم بعدازمدتی موکن زدم بعدبمن گفتن کارم اشتباه تکلیف چیه

    • 1399/04/17
      0 0

      سلام تو دوره ی لیزر فقط باید از ژیلت استفاده شه. باید صبر کنید موهاتون رشد کنن ژیلت کنید و بعد لیزرتون رو ادامه بدید.

  • 1399/04/19
    2 0

    سلام. من دو هفته بعد از جلسه سوم لیزر صورتم، توی حموم صورتمو با دست ماساژ دادم. موهای صورتم که کمی هم بلند بودن همراه سلول های مرده صورتم کنده شدن. این طبیعیه یا توی روند از بین رفتنشون اختلال ایجاد کردم؟

    • 1399/04/23
      0 0

      سلام مشکلی پیش نمیاد اما بهتره که اجازه بدید خودش بریزه.

  • 1399/04/22
    2 0

    سلام خسته نباشید من هرجلسه ک لیزر‌میره بهم میگن فقط ۲ بار حق داری تاجلسه بعدی شیو کنی وگرن موهات بیشتر میشه ایا این درسته و باید کم شیو کرد یا هرچقدر شیو کنیم مشکلی نداره؟؟

    • 1399/04/23
      0 0

      سلام بهتره که حدالامکان فقط روز قبل از جلسه ی لیزر شیو انجام شه.

    • 1400/12/15
      0 0

      ایا با ماشین اصلاح شیو کنیم مشکل پیش میاد

  • 1399/05/01
    2 0

    سلام خسته نباشید،جلسه دهم لیزرم تموم شدوهرسه ماه میرفتم بمن گفتن بعدجلسه دهم باید هرشیش ماه بیایی برای شارژتاکی باید ادامه بدم

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام شارژ، بستگی به خودتون داره. معمولا هروقت 30 تا 40 درصد موهاتون رشد کرد باید واسه شارژ برید.

  • 1399/05/02
    1 1

    سلام من ۴ جلسه لیزر الکس رفتم‌ اما فقط ی مقدار موهای دستام ریخته پاهام کلا ریزش نداشته طبیعیه؟یا باید دستگاهمو عوض کنم؟

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام بستگی به دستگاهتون داره. الکس طول موج دستگاهه. میتونید با پزشک متخصص مرکز لیزرتون راجع به این موضوع مشورت کنید یا دستگاهتون رو عوض کنید.

  • 1399/05/08
    1 0

    سلام من جلسه دوم برای لیزر رفتم رفته داخل ابروم به نظرتون ابروم در میاد چکار کنم ابروم نریزه و در بیاد

    • 1399/05/08
      0 0

      سلام بهش دست نزنید در میاد

  • 1399/05/08
    0 0

    من جلسه اولم لیزر رفتم،تا جلسه بعد چند بار میتونم شیو کنم؟

    • 1399/05/11
      0 0

      سلام 1 بار قبل از لیزر

    • 1399/06/20
      0 0

      سلام من جلسه اول و رفتم بعد پنج روز ژیلت کشیدم الان چکار کنم؟؟؟؟

    • 1399/06/22
      0 0

      سلام برای جلسات بعد مراعات کنید

    • 1401/09/23
      0 0

      سلام من هم جلسه اول رفتم بهم گفت دوهفته بعد فقط یکبارمیتونی شیو کنی ولی بعداز پنج روز خیلی موهای چونه ام زشت شده بود شیو کردم والان دوروز درمیون شیو میکنم آخه خیلی ناجورمیشه

  • 1399/05/08
    1 0

    سلام من ۹ روز از لیزر بیکینی اولین جلسم گذشت حالا مو ها را با تیغ زدم مشکل خو پیش نمیاد در روند لیزر

    • 1399/05/11
      0 0

      سلام تا 2 هفته بعد از لیزر نباید شیو شه. بهتره کلا 1 بار قبل از لیزر شیو شه. این دفعه مشکلی نیست اما از دفعات بعد مراعات کنید.

    • 1400/09/13
      0 0

      شما میگین یبار شیو شه ولی واقعا با موهای سیاه صورت نمیشه رفت بیرون خب چکار کنیم اخه من الان پشت لبم سیاه شده موهاش اصلنم نریخته روم نمیشه تو محل کارم ماسکم و بردارم

  • 1399/05/08
    0 1

    سلام من اولین جلسه لیزر که مو های بیکینی بود گذشت حالا مو ها را با تیغ زدم میخواستم بدونم مشکلی خو نداره

    • 1399/05/11
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/05/13
    0 0

    سلام من برای لیزر یه جایی رفتم و به من گفتند تا دو هفته شیو نکنم دلیلش چیه؟

    • 1399/05/13
      0 0

      سلام تو اون زمان مو رشد میکنه و ریزش پیدا میکنه. اگه شیو شه، تو روند لیزر اختلال ایجاد میشه و جوابدهی معمول رو نداره.

  • 1399/05/13
    0 0

    سلام من برای لیزر یه جایی رفتم و به من گفتند تا دو هفته شیو نکنم دلیلش چیه؟

    • 1399/05/13
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/05/14
    0 0

    سلام من موهای صورتم زیاده و مشکی اصلا نمیتونم بیرون برم .جلسه اول لیزر کردم الان چهار روز گذشته میتونم شیو کنم ؟

    • 1399/05/14
      0 0

      سلام خیر تا 2 هفته بعد از لیزر نباید شیو کنید.

    • 1400/11/20
      0 0

      سلام من میخواهم لیزر کنم اما امکان داره که تیغ نزنم وپیش از لیزر هم از هیچ چیز استفاده نکنم تنها بالیزر موی صورت از بین میرود چرا که من دو بار لیزر کردم بار اول پیش از لیزر تیغ زدم اما بار دوم جای دیکه رفتم هیچ چیز استفاده نکردم دیکه نرفتم موی صورتم حالا بسیار زیاد شده ومن برای صورتم از هیچ چیز استفاده نکرده بودم تاحالا حالا دو بار لیزر کردم بس

  • 1399/05/14
    0 0

    سلام ببخشید میشه حداقل موهای تیره قورت رو بعد از 9 روز دکلره کرد؟

    • 1399/05/15
      0 0

      سلام بهتره نکنید

  • 1399/05/24
    1 0

    سلام من قبل از اولین جلسه ی لیزر از کرم مو بر و ژیلت و موم و شمع استفاده کردم خیلی موهای صورتم زخیمه و بعد از هر استفاده از این چیزایی که گفتم باز درمیومد الان ی جلسه رفتم لیزر چقدر بعد ممکنه موهای صورتم در بیاد ؟ ممنون میشم جواب بدین 🙏

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام بستگی به خود افراد داره. با 1 جلسه لیزر نمیشه معمولا جواب دید تو جلسات سوم چهارم مشخص میشه.

  • 1399/05/26
    0 0

    سلام بعدازدوره درمان آیاموهامیریزه ودیگه نیازی نیست ژیلت کنیم یابازبایدازژیلت تاآخرعمرآدامه داد

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام اگه دوره ی شارژتونو میرید باید از ژیلت استفاد کنید.

  • 1399/05/27
    0 0

    سلام ایا لیزر موی نازک باعث ضخیم تر شدن مو میشود ؟؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام اگه کرکی نباشه خیر

  • 1399/06/03
    0 0

    من برای لیزر صورت رفتم اولین جلسه ام بود بهم گفتن دو هفته اول با بند اصلاح کن دو هفته آخر و قبل از لیزر جلسه بعد با ژیلت درسته؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام تو دوره ی لیزر باید از ژیلت استفاده کنید.

  • 1399/06/04
    0 0

    بسیار کامل و اموزنده و به بیشتر جواب سوالهایی که داشتم رسیدم ممنونم

  • 1399/06/04
    0 0

    اگه لیزر یه راه حل قطعی برای ازبین بردن موهای زائد هست چرا باید بعداز اتمام دوره درمان شش ماه یکبار شارژ بشه.

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام قطعیه، دائمی نیست لیزر با از بین بردن و ضعیف کردن ریشه های موهای زائد، باعث کم شدن سرعت و ضخامت مو میشه اما از ریشه سازی مجدد مو نمیتونه جلوگیری کنه.

  • 1399/06/05
    0 0

    سلام تا چند روز بعد لیزر نباید شیو کرد ؟

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام حداقل 2 هفته

  • 1399/06/06
    0 0

    سلام،من ۸جلسه برای لیزر صورتم رفتم،بهم گفتن به مدت ۴بار ۶ ماه یکبار برم ، میخوام بدونم تا۶ ماه بعد که باز برم برای لیزر برای تمیز کردن موها باید از ژیلت استفاده کنم یا بند بندازم ؟ چون از خودشون که سوال کردم گفتن از ژیلت استفاده نکن و بند بنداز ، حالا من نمیدونم از ژیلت استفاده کنم یا بند بندازم ؟

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام معمولا جلسات لیزر ماهی 1بار انجام و برای شیو کردن از ژیلت استفاده میشه. اگه اپراتورتون اینطوری گفتن همونکارو انجام بدید.

  • 1399/06/09
    0 0

    سلام من برای لیزر بیکینی اولین جلسه که رفتم گفتن نباید شیو کنم فقط یه بار الان پنج روز از اولین جلسه گذشته و میتونم شیو کنم ؟ مشکلی پیش نمیاد ؟

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام خیر حداقل 2 هفته باید از لیزرتون بگذره. اون یکبار شیو هم باید روز قبل از لیزر انجام شه.

  • 1399/06/10
    1 1

    سلام..میخواستم بپرسم آیامیشه موی نازک و پرزی صورتو شیو کرد تا ضخیم بشه بعد لیزر کنم تا کلاً ازبین برن؟

    • 1399/06/11
      0 0

      سلام بهتره موهای پرزی اصلا شیو و لیزر نشه چون بعدش به موهای زائد تبدیل میشه بعد لیزر هم 80 تا 90 درصد موهای زائد میریزه و رشد نداره اما کامل از بین نمیره

  • 1399/06/12
    0 0

    سلام.من ۸ جلسم تموم شده و الان بعد یک ماه موهام داره در میاد ولی خیلی کم رنگ و پرزی اونارو بزنم ممکنه مشکی و مث روز اول بشه؟یا مشکلی نداره با ژیلت شیو کنم؟

    • 1399/06/13
      0 0

      سلام اگه زیاد شیو کنید بله ممکنه

  • 1399/06/13
    0 1

    سلام من لیزر صورت انجام دادم یک جلسه حالا موی سرم میره چرا تاثیر لیزر است یا نی لطفا جواب بتین

    • 1399/06/16
      0 0

      سلام اگه لیزر به اون قسمتی که میگید، خورده باشه ممکنه. در غیر این صورت خیر ربطی نداره.

  • 1399/06/16
    0 0

    سلام من دوروزه رفتم لیرز کل صورت چانه الان خیلی پر شده و اینکه گفته دو هفته شیو نشه کلا دست نزنم میشه ژیلت زد یا نه

    • 1399/06/16
      0 0

      سلام موهای صورت ممکنه که تو جلسات اول یکم زیاد بشه اما تو جلسات بعدی شروع به کم شدن بکنه. تا 2 هفته بعد از لیزر نباید شیو بشه.

  • 1399/06/18
    0 0

    سلام من یک جلسه لیزر برای چانه ام رفتم الان خوبه زیاد در نیومد .برای نوبت بعد ژیلا بزنم یا کرم موبر مخصوص صورت چون دکتر گفت موبر ؟

    • 1399/06/18
      0 0

      سلام اگه دکترتون گفتن، از کرم موبر استفاده کنید.

  • 1399/06/25
    0 0

    سلام,من یک دوره کامل لیزر صورت رفتم موهام کم شد ولی از بین نرفت یک دوره 8 جلسه بعد کرونا شد نتونستم برم باید بازهم ادامه میدادم؟ بعد چون میخواستم شارژ کنم خب همش با ژیلت شیو میکردم و حتی موهای قبلی هم برگشته چیکار کنم؟

    • 1399/06/25
      0 0

      سلام لیزر، ضخامت و سرعت رشد موهای زائد رو به تدریج خیلی کم میکنه اما کامل از بین نمیبره. به دلیل شیو زیاد و فاصله ی زیاد بین جلسات لیزرتون، موهاتون برگشته دوره ی لیزرتونو ادامه بدید و سعی کنید هر ماه 1 بار یا حتی کمتر شیو کنید.

  • 1399/06/25
    0 0

    سلام من جلسات کامل لیزرو رفتم بعد لیزر پشت لبمو نمیدونم بند بندازم یا ژیلت

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام اگه کلا قصد ندارید واسه شارژ تشریف ببرید و لیزر کنید، بهتره بند بندازید

  • 1399/06/31
    0 0

    سلام من 5جلسه لیزر صورت رفتم وباردار شدم الان 9 ماه نمیتونم برم در طی این 9 ماه برای شیو از بند استفاده کنم؟

    • 1399/06/31
      0 0

      سلام بله

    • 1399/08/18
      0 0

      ماسک بزن

  • 1399/07/04
    0 0

    سلام.من اولین جلسه هست رفتم لیزر ۴روز ازش گذشته خیلی بلند شدن برا رفتن سرکار مشکل دارم.میتونم با قیچی کوتاهشون کنم؟موردی نداره؟

    • 1399/07/05
      0 0

      سلام خیر تا 2 هفته بهتره به موهاتون دست نزنید.

  • 1399/07/06
    0 0

    سلام من میخوام لیزر صورت کنم قبل جلسه لیزر باید ژیلت بکشم .بعد من کم کاری تیرویید دارم قرص مصرف میکنم آیا تاثیری داره برا از بین رفتن موها

    • 1399/07/07
      0 0

      سلام بهتره تا بعد از اتمام درمانتون صبر کنید. بله روز قبل از لیزر باید کامل با ژیلت شیو کنید

  • 1399/07/08
    0 1

    سلام خواهرم صورتشو لیزر کرده از قبلم شبکیه چشمش عمل کرده بود. امروز ک لیزر جلسه اولش بود میگفت چشمش خیلی درد می‌گرفت. نگرانم ک برا چشمش اتفاقی بیوفته. اگه بخاد ادامه نده رشدش زیاد میشه

    • 1399/07/08
      0 0

      سلام با 1 جلسه بعید میدونم موهاشون زیاد بشه. ولی بهتره دیگه ژیلت استفاده نکنن.

    • 1400/06/19
      0 0

      سوالش یچیز دیگه بوداااا

  • 1399/07/08
    0 0

    من امروز جلسه اولم بود صورت و زیر بغل بیکینی دیگه نمیخام ادامه بدم. الان مشکلی برام رشد مو پیش نمیاد

    • 1399/07/08
      0 0

      سلام احتمالا با 1 جلسه مشکلی پیش نمیاد اما بهتره دیگه از ژیلت استفاده نکنید.

  • 1399/07/11
    0 0

    سلام من تقریبا بیشتراز یک سال هست می رم لیزر اما نزدیک لیزر بیشتر موها در میاد. اگ دستگاه لیزرم رو عوض کنم امکان برگشت موها هست ؟ دستگاه فعلی کوترا هست و دستگاه که میخوام بیام دایوده؟

    • 1399/07/12
      0 0

      سلام تو جلسات اول ممکنه یکم موهاتون برگرده اما با ادامه ی جلسات از بین میره.

  • 1399/07/17
    1 0

    سلام دوستان من ی جلسه لیزر زیرچانه و پشت لبم انجام دادم و چون من خیلی صورتم زیاد مو نداره الان این نواحی خیلی خیلی کم مو دارن . الان برای جلسه دوم که ی ماه میگذره نوبت دارم به نظرتون باید قبلش ژیلت بزنم آخه خیلی کمه و نازک . نیاز به ژیلت نداره؟ ته مونده هاش که به صورت خیلی نازک در جلسه دوم جواب میده. ؟رو پایه گوشم هم ی چند تا هست اون ها رو هم میش تو جلسه دوم برداره؟ بدون اینکه ژیلت بزنم‌ چون تا حالا صورتم ژیلت نزدم و ماهی یکبار میرم آرایشگاه با بند موهای کرکی رو بر می داره ولی خدا میدون چقدر جوش میزنم. آیا میش این ها رو بگم از بین ببره این جلسه که رفتم که دیگ نخوام برم آرایشگاه. تشکر از پاسخگویی تون

    • 1399/07/19
      0 0

      سلام روز قبل از لیزر حتما باید ژیلت بزنید و مویی رو صورتتون نباشه. دوره ی لیزر 8-6 جلسه ایه که باید دورتون رو کامل برید تا نتیجه رو ببینید با 2 جلسه نتیجه ای نمیگیرید؛ و وقتی تو دوره ی لیزر هستید فقط میتونید از ژیلت استفاد کنید. یعنی واسه نتیجه گیری بهتر شما باید یا کلا بند بندازید یا لیزتون رو ادامه بدید.

  • 1399/07/18
    0 0

    اموولا

  • 1399/07/22
    0 0

    سلام من امروز جلسه ی اول لیزر صورتم بود موهای صورتم کوتاه بودن ولی بعد از لیزر همچنان سر جاشون موندن طبیعیه؟

    • 1399/07/22
      0 0

      سلام بله تا حدودی طبیعیه

  • 1399/07/25
    0 0

    سلام من اولین جلسه لیزر بیکینی و زیربغل و رفتم اما انگار داخل پوستم ریشه ی سیاه مو هست، قبلا ک از روشهای دیگه استفاده میکردم اینجوری نمیشد ، دستگاهمم کندلاست، ممکنه تنظیماتو درست نزدن یا طبیعیه؟

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام اینطوری مشخص نمیشه. یه مدت صبر کنید. تا 2 هفته ی اول موها رشد میکنه و میریزه. ممکنه بعد این ریزش مشکلتون حل شه.

  • 1399/08/03
    0 1

    سلام. من یک هفته است قسمت چانه که موهای ضخیمی داشت رو لیزر کردم ولی خیلی پوستم جاهایی که لیزر شده سیاه شده یعنی درواقع خود پوستم رنگش اینجور شده آیا این طبیعیه یا کم کم خوب میشه؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام معمولا طبیعیه اما بهتره واسه اطمینان به پزشک متخصص مرکز لیزرتون هم مراجعه کنید.

  • 1399/08/05
    0 0

    سلام من پنج جلسس واسه لیزر صورتم میرم متاسفانه بین جلسات لیزرم خیلی زیاد شیو میکنم جلسه ی ۴ ام موهام ب طور نسبتا کامل ریخت ولی مابین جلسه ی ۴و ۵ همه ی موهام کامل برگشتن ممکنه بخاطر شیو زیاد باشه؟و اینکه چقد میشه امیدوار باشم ک تو ۸ جلسه موهام کامل از بین بره

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام باید تعداد شیوتون رو کم کنید وگرنه نتیجه نمیگیرید. بله احتمالش خیلی زیاده. کامل که از بین نمیره اما اگه مراعات کنید جلسه ی 8، 9 نتیجه ی مطلوب میگیرید.

  • 1399/08/10
    0 0

    با عرض سلام من میخواستم صورتم لیزر بزنم کجا باید برم

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام اگه میخواید به ما مراجعه کنید با شماره ی زیر میتونید تماس بگیرید. 02188579935

  • 1399/08/11
    0 0

    سلام . من یک جلسه لیزر کردم . الان موهای سرم جلوی پیشونیم داره میریزه . میخواستم بدونم . دوباره جاشون در میاد یا خیر ؟ خیلی نگران این موضوع هستم . و اینکه صورتم موهاش پرزیه به نظر شما لیزر را ادامه بدم یا نیازی ندارم ؟

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام بله در میاد اگه پرزیه بهتره لیزر نکنید.

  • 1399/08/12
    0 0

    خیلی‌خیلی‌ممنون‌ازاین‌توضیحت‌شما

  • 1399/08/13
    0 0

    سلام صورت من سبزه است و موهام تیره از چه دستگاه لیزری استفاده کنم بهتره؟آخه تو شهر خودمون فقط دستگاه الکس دایود هستش به نظرتون با این دستگاه جواب می گیرم یا نه؟

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام بخاطر رنگ پوستتون بهتره از دستگاهی که طول موج دایود داره استفاده کنید.

  • 1399/08/13
    0 1

    سلام خب اگه نمیشه قیچی کرد یا شیو پس چیکار کنیم خیلی حس بدی هست انقدر بلند بشن موهای صورت

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام بله اولش که هنوز کامل لیزر تاثیر نذاشته سخته اما اگه مراعات کنید جواب بهتری میگیرید.

  • 1399/08/19
    0 0

    سلام،من ۳جلسه لیزر کردم موهای صورتم خداروشکر کمتر شده،تقریبا نازک شده ،ولی از همون جلسه اول بهم گفتن بین جلسات فقط باید بند بزنی،اونم دوهفته بعدش،لیزرمم الکساندرایت کاندلاس. به نظرتون بند انداختن بین جلسات درسته؟ تنها جایی که شنیدم روششون اینجوریه.

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام نه معمولا روشش اینجوری نیست اما اگه اینجوری بهتون گفتن، همینکارو کنید.

  • 1399/08/19
    0 0

    دکلره کردن مو مشکلی نداره بعد از سه هفته از ایزر اول

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام معمولا نه

  • 1399/08/23
    0 0

    سلام خسته نباشید ببخشید لیزر روی خال سطحی کوچک و زگیل تاثیر داره؟ و بهتره به اوپراتور بگیم اون قسمت رو انجام نده؟ یا ایجاد مشکل نمی کنه؟

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام بله بهتره به اپراتور بگین.

  • 1399/08/27
    0 0

    سلام. برای پوست های تیره چه دستگاهی و چه طول موجی مناسبه؟

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام دستگاهی که طول موج دایود یا اِن دی یَگ (Nd:Yag) داره.

  • 1399/08/30
    0 1

    سلام من امروزصورتمو لیزر کردم فقط قسمت هایی که موهای زیاد داره لیزر شده و قسمت های پرزی صورت اصلا لیزر نشده الان نصف صورتم مو داره نصف صورتم مو نداره اون قسمت هایی ک مو نداره از قبل ژیلت زدم اما و لیزر شده اون قسمت هایی که لیزر نشده و مو داره ررو بنظرتون چی کار کنم؟اخ‌اصلاح هم نمیشه رفت ژیلت هم بخوام بزنم‌خب بدتر و سیاه تر زیادتر میشه موهام بنظرتون چی کار کنم؟

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام اگه پرزیه لیزر نکنید بجاش اون نواحی رو با روشهایی غیر از ژیلت و تیغ شیو کنید. مثل اپیلاسیون.

  • 1399/09/01
    0 0

    سلام.من ۵ جلسه لیزر بدن رفتم الان بخاطرکرونا نمیرم.از اپیلیدی میشه استفاده کنم؟

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام اگه نمیخواید لیزر رو ادامه بدید بله میتونید.

  • 1399/09/10
    0 0

    سلام یک جلسه لیزر رفتم الان سه روز لیزر رو انجام دادم موهام رشدشون انگار بیشتر شده میخوام بدونم دوباره ادامه بدم لیزر رو یا نه

    • 1399/09/10
      0 0

      سلام تا 2 هفته بعد از لیزر طول میکشه تا مو ریزش پیدا کنه. اگه تا 2 هفته تغییری حس نکردید یا حس کردید بدتر شده، با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشورت کنید. چون اگه پرزی نبوده باشه، این اتفاق طبیعی نیست.

  • 1399/09/16
    0 0

    عالی بود استفاده کردیم

  • 1399/09/26
    0 0

    سلام ببخشید میشه بفرمایید چند روز باید بعد لیزر صبر کنیم تا بتونیم شیو کنیم؟اصلا باید صبر کرد حتما؟ اگرسه روز بعد لیزر از ژیلت استفاده کنیم برای ناحیه لیزر شده اختلال ایجاد میشه؟

    • 1401/02/17
      0 0

      تا دوهفته نباید شیو کرد

  • 1399/09/26
    0 0

    سلام چرا تا دو هفته بعد لیزر نمیشه شیو کرد.

  • 1399/09/30
    0 0

    با سلام وخسته نباشید من ۴ جلسه لیزر صورت رفتم وچون خیلی موهای ضخیم داشتم جلسه دوم سوم قسمتی از صورتم ریخت ولی جلسه چهارم که رفتم دوباره موها برگشت ومن در طول لیزر هر روز شیو میکنم با ژیلت میخواستم ببینم اصلا موها کم میشود

  • 1399/10/03
    0 0

    سلام من جلسات لیزرم تمام شده بعد از اون یه جلسه هم واسه شارژ رفتم بعدش متوجه شدم باردارم و دیگ نمیتونم جلسات بعدی شارژم رو فعلا ادامه بدم.الان 30 درصد موهام بصورت نازک درومده باید چکارش کنم تا بیشتر نشه؟آیا اپلاسیون باعث بیشتر شدنش میشه یا برعکس. الان واسه حذف موهای ذائدم تا بعد از زایمان ک دوباره برم لیزر نمیدونم چه روشی رو انتخاب کنم ک بهتر باشه؟شیو؟اپلاسیون؟کرم موبر؟

  • 1399/10/07
    0 0

    سلام من الان۸جلسه رفتم لیزر کردم صورتم رواوایل کمترشدولی دوباره زیادشده همش هم ازژیلت استفاده میکردم ولی حالا میتونم درحین جلسات لیزر ازروش بندانداختن استفاده کنم

  • 1399/10/07
    0 0

    سلام من۲ جلسه برای خط ریشم لیزر کردم ولی دوست ندارم ریش بزارم هر روز اصلاح میکنم با ژیلت رشد موهام هم خیلی زیاده تکلیف چیه نرم لیزر یا اینه برمو اما هر روز اصلاح کنم ایا جواب میده ؟

  • 1399/10/11
    0 0

    سلام وقت بخیر من چن جلسه لیزر با دستگاه الکساندرایت رفتم رشد موهام خیلی کند شده ولی موهای سیاه زیر پوستم معلومه چیکار کنم نمونه؟

  • 1399/10/12
    0 0

    سلام کن دو هفته از جلسه اول لیزر صورتم میگذره ولی موهای صورتم کمی ریختن چیکار کنم مشکل کجاست؟

  • 1399/10/30
    0 0

    سلام من زیر چانم خیلی زیاد مو ضخیم داره جلسه اولم رفتم لیزر ایا امیدوار باشم ک طی جلسات بعد از بین بر

  • 1399/11/02
    1 0

    سلام من از سال ۹۳ صورتم را لیزر می کنم موهام تقریبا کرکی بود ابتدا با لیزر IPLمتاسفانه موهام شد زائد بعد لیزر دایوید امتحان کردم اونم نتیجه نداد صورتم خرابتر شد الان ۴سالی است از الکساندرید استفاده میکنم موهام ضعیف شده ولی اصلا کم نشده ماهی ۱بارم رشد میکنه مثل بند انداختن ماهی ۱بارم میرم لیزر کلی ازمایش انجام دادم سونو هم رفتم هیچ مشکلی ندارم متاسفانه زیر چانه و گردنم که مو نداشت اونجام رشد کرده نمیدونم چیکار کنم

  • 1399/11/05
    0 0

    سلام چند روز بعد از لیزر صورت میشه اسکراب و پاکسازی انجام داد؟

  • 1399/11/05
    0 0

    سلام وقت بخیر من جلسه اول لیزر کل بدن رو رفتم الان سه هفته میگذره از لیزرم، بخاطر عملی که دارم مجبورم شیو کنم ، اختلالی توی روند لیزرم ایجاد نمیکنه ؟

  • 1399/11/14
    0 0

    آیا لیزر کردن در دوران پریودی مشکلی ایجاد میکند ؟

  • 1399/11/16
    0 0

    سلام بعد از جلسه ۸ لیزر بخاطر کرونا و تعطیلی ۱ سال از ژیلت استفاده کردم بعضی از جاهام موهاش ۵۰ درصد برگشت الان باید چی کار کنم؟؟؟

  • 1399/11/26
    0 0

    سلام من 8جلسه لیزر رفتم اول موهای صورتم زبر و مردونه بود الان نرم شد ولی پروییدی نامنظم دارم تا کی باید ادامه بدم ؟

  • 1399/12/03
    0 0

    سلام؛ ممنون خیلی خوب بود

  • 1399/12/06
    0 0

    سلام من 7 دوره رفتم لیزر و دوره هام تموم شده. موهای نازک روی ران ها و دستام هستن که میخوام دکلره کنم چون فعلا تا 6 ماه نمیتونم برم شارژ اشکالی داره که دکلره کنم؟ میتونم از دستگاه بندانداز هم استفاده کنم؟

  • 1399/12/08
    0 0

    باسلام بعد از لیزر میشه موهای صورت رو با کرم موبر برداشت؟

  • 1399/12/09
    0 0

    سلام من همه ی سوال جوابارو خوندم ولی جواب سوال من توشون نبود لطفا راهنمایی کنید من 6 جلسه لیزر صورت رفتم نمیدونستم موهای پرزی و نباید لیزر کرد الان موهام زیاد شده برای شیو بهتره از کرم موبر استفاده کنم یا بند؟

  • 1399/12/13
    0 0

    سلام من تازه میخوام برم لیزر بهم گفتن باید یه ماه ژیلت کنم بعد برای اولین جلسه اقدام کنم این درسته یانه بعدش به نظر شما از ژیلت استفاده کنم یا تیغ

  • 1399/12/13
    0 0

    سلام من نزدیک یازده بار هست که لیزر صورتمو انجام میدم اما زیر چونه لاین غبغب مو پنج بار هست لیزر میکنم از لیزرم راضی بودم تا اینکه چند جلسه پیش لاین چپ و راست گردنم زیر گونه ام به طور عجیبی جوش زد جوشای قرمز و چرکی بعد از اون پزشکم گفت باید پاکسازی کنی من پاکسازی انجام دادم و بعدش برای جای جوشام گفتن نیدیلینگ انجام بده الان دو جلسه هست میکرو کردم حالا من موندم چیکار کنم چون موهای زیر چونه م خیلی بیشتر شده اگه به میکرو ادامه بدم نمیتونم لیزر کنم از طرفی اگه لیزر کنم باز درمان تخصصی میکروی صورتم بی وفایده میشه بنظر تون چیکار کنم پوستمم خیلی حساس شده خیلی بهم گفتن اگه وکس بندازی احتمال اونم هست جوش بزنه لطفاً کمکم کنید من با موهای زیر چونه م چیکار کنم

  • 1399/12/14
    0 0

    خیلی خوب بود مطالبتون بسیار مفید بود برام ممنون خدا عمرتون بده

  • 1399/12/20
    0 0

    سلام ممنون از اطلاعتون عااااالی بود

  • 1399/12/20
    0 0

    سلام عرض خسته نباشید . من 13 سالمه و موهای زیر چانه ام خیلی زیاده و کمی هم مشکی. موهای پشت لبم هم بور هست اما زیاد نیست دوست دارم لیزر کنم . اگر لیزر کنم برام مشکلی پیش نمیاد و عوارض نداره ؟

  • 1399/12/20
    0 0

    سلام بعد از لیزر از چه پمادی استفاده کنم که جای جوش های که روری صورتم میزنه باقی نمونه

  • 1399/12/22
    0 0

    سلام خسته نباشید من چندسال پیش هنوز لیزر نبود موهای صورتم رو الکترولیز کردم الان سفید شد وزیاد ایا میتوانم از لیزر مو الکس کندلا استفاده کنم از بین میبره ممنون جواب بدهید ی اینکه از چ دستگاهی استفاده کنم تا ازبین بروند موهای زائد صورت

  • 1400/01/01
    0 0

    سلام من دو جلسه لیزر رفتم تغریبا جلسه دومم یک ماه پیش بود الان الان میتونم از پودر موبراستفاده کنم

  • 1400/01/01
    0 0

    سلام ببخشید یه سوال داشتم من دوجلسه لیزر فول بادی رفتم الانم از اخرین جلسه لیزرم یک ماه گذشته ایا میشه از موبر استفاده کنم

  • 1400/01/01
    0 0

    ببخشید میشه جواب من رو بدید ممنون میشم

  • 1400/01/09
    0 1

    سلام من جلسات لیزرم تمام شده الان میخوام برای شارژبرم گفتن سه ماه یکباربعد۶ماه وبعدیکسال میخواستم بگم تازمان شارژتمام بشه بایدازژیلت برای شیواستفاده کنم ؟حتی تواون ۶ماه هم ؟

  • 1400/01/24
    0 0

    سلام من حدود دو هفته اس آکنه صورتمو لیزر کردم میتونم صورتمو اصلاح کنم یا زوده؟

  • 1400/02/12
    0 0

    آیا در ماه دو بار لیزر برا صورت مضر است یا اشکالی ندارد؟

    • 1400/02/16
      0 0

      نیازی نیس فق ماهی یک بار

  • 1400/02/16
    0 0

    سلام من ۵روز پیش لیزرکردم الان موهای صورتم مونده شیو کنم یاخودش میرزه چکارکنم ...

  • 1400/02/22
    0 0

    ایا موهای که بار اول میریزن واسه بعد با تار نازک در میاد یا نه دیگه بار اولم لیزر کردم

  • 1400/02/25
    0 0

    MFWBPQ MFW6AI

  • 1400/02/30
    0 0

    سلام من ۵روز پیش اولین جلسه لیزر صورتمو شروع کردم.میخواستم بدونم میتونم الان حداقل با قیچی یخوردشو کوتاه کنم اخه خیلی بلند شده

  • 1400/02/30
    0 0

    سلام من جلسه اولمه که رفتم لیزر کردم صورتمو ولی لپمولیزر نکرد فقط چونه وپیشونی وپشت لبمو ودوتا چاقو هارو کرد الان من میتونم لپمو بند بندازم آخه لپمو که لیزر نکرده لطفا راهنماییم کنید ممنونم

  • 1400/03/14
    0 0

    سلام خواستم بپرسم ک لیزر موهای زائد روی کسایی ک قبلاً فقط ژیلت استفاده کردند بهتر جواب میده یا کسایی ک وکس انجام میدادن ؟ برای کل بدن

  • 1400/03/16
    0 0

    سلام دوره ۸ جلسه ایه لیزر موهاب زاید صورت زیر بغل بیکینی من تموم شده دکترم گفتن سه ماهه دیگه یاداور بیا انجام بده دوماه میگذره و تاحدی موهای نازک و نرم دراومده تو نواحی زیربعل و بیکینی ایا میتونم با ژیلت شیو کنم یا باید از روش اپیلاسیون و کندن استفاده کنم از اونجایی ک کندن خصوصا تو بیکینی سخته میشه راهنماییم کنید؟

  • 1400/03/20
    0 0

    سلام خسته نباشید میتوان حین دوره درمان با لیزر به جای شیو از پودر های موبر مثل واجبی استفاده کرد؟

  • 1400/03/30
    0 0

    سلام. خسته نباشین.. بعد اتمام دوره لیزر زیربغل ک 8 جلسه رفتم, الان ب چه صورت, شیو کنم؟؟؟ میشه بند بندازم؟؟؟

  • 1400/04/15
    0 0

    سلام من جلسه اول لیزر رو رفتم ولی خب چون باید با ژیلت شیو کرد خیلی زود موهای صورتم درمیاد استفاده زیاد در طول دوره ها از ژیلت برای صورت بلامانعه؟؟؟؟

  • 1400/04/18
    0 0

    سلام من جلسه اول لیزر کردم الات ۶ ۷ روز میگذره بهم گفتن نباید نا صورت ونه بدنم رو تا دوهفته شیو کنم الان سیبیلای صورتم درومده میخوام برم بیرون یا مهمونی نمیتونم چون با میکاپم محو نمیشه ضخیمه اگر شیو کنم با ژیلت مشکلی پیش میاد؟

  • 1400/05/23
    0 0

    سلام ببخشید من لیزر میرم جای تخصصی خیلی هم هزینه ی زیادی میگیرن بابت لیزر لیزر هم کندلا الکس بود اما کسی که لیزر میکرد یادش رفته یک جلسه رو برام بنویسه و متاسفانه اون جلسه که جلسه ی نهم بوده رو ننوشته و دوباره با همون مثل جلسه ی قبل برام لیزر کرده آیا مشکلی تو روند لیزر به وجود میاد؟

  • 1400/05/28
    0 0

    سلام من بعد سه بار لیزر به جای تیغ از پودر موبر استفاده کردم مشکلی نداره

  • 1400/06/03
    0 0

    ایا چهار روز قبل لیزر شیو‌کنم

  • 1400/09/08
    0 0

    سلام من۸جلسه لیزرصورت ودست وپارفتم تقریبا۸۰درصدموهام کم شده ودیگه نمخام ادامه بدم برایه اصلاح صورت ودست وپاچه چیزی استفاذه کنم

  • 1400/09/23
    0 0

    سلام من این ماه جلسه آخر لیزرم بود برای صورتم حالابعدازلیزر آخرین جلسه چه روشی برای اصلاح صورت خوبه

  • 1400/10/03
    0 0

    سلام من ی ماه پیش قرص های هورمونی اسپرنولاکتون استفاده میکردم و الان ی جلسه لیزر انجام دادم آیا جواب میده ؟ یا نه قرص های هورمون استفاده کردم

  • 1400/10/11
    0 0

    سلام.برای از بین بردن موهای زائد سفید چیکار کنیم؟

    • 1402/05/15
      0 0

      من دوره ی کامل لیزر و طی کردم تو سارژم رفتم دیگه نمیخوام ادامه بدم وایسه موهای صورتم چکار کنم

  • 1400/11/03
    0 0

    سلام دستگاه الکس نابلکس خوبه؟؟

  • 1400/11/11
    0 0

    سلام من ده جلسه صورتم را لیزر کردم الان دو ماه رد شده ولی موهای صورتم درشت زبر در امده چکار کنم

  • 1400/12/17
    0 0

    سلام من ۵ جلسه لیزر رفتم الان میخوام شمع بندازم اشکال داره؟؟

  • 1400/12/20
    1 0

    سلام من یه جلسه رفتم لیزر برای صورت که قبلش با ژیلت اصلاح کردم دوباره یه ماه دیگه باید برم تو این مدت اگه دوباره موها رشد کردن باید با ژیلت بزنم یا نباید اصلا بزنم تا وقتی که دوباره بخوام لیزر کنم اگه اصلاح نکنم تو این یه ماه موهای صورتم مثل مرد میشه

  • 1400/12/21
    0 0

    کسی نیست جواب سوال منو بده

  • 1401/02/18
    0 0

    سلام نظرات دوستان رو خوندم و استفاده کردم منم میخوام برم لیزر کل بدن برا صورتم یه کم مردد شدم چون اکثر دوستان گفتن بیشتر میشه بعده لیزر 😕😕

  • 1401/03/16
    0 0

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم آیا میشه تویه یک روز هم لیزر برای موهای تیره انجام دادو الکترولیزبرای موهای سفید؟؟

  • 1401/03/24
    0 0

    سلام من مجبورم بخاطر مشکلی که دارم هورمون پروژسترون مصرف کنم میخواستم بدونم روی روند لیزرم اختلال ایجاد میکنه؟

  • 1401/03/26
    0 0

    بنده کم کاری تیروئید دارم ، تا به حال دو جلسه لیزر صورت (چانه و پشت لب) رفتم . ولی درست دو ماه هست که لک بینی پیدا کرده ام ، آیا به هم ربط داره؟

  • 1401/04/05
    0 0

    سلام وقت بخیر لیزرصورت انجام دادم یک هفته گذشته میشه شیوکردباتیغ های اصلاح صورت قبلادوجلسه قبل ازکرونارفتم وادامه ندادم ودوباره شروع کردم آیاتاثیری داره؟وموهام نمیریزه میشه باقیچی کوتاهش کرد؟

  • 1401/04/10
    0 0

    با عرض سلام بنده متاسفانه امسال برای لیزر موهای صورت مراجعه کردم و بسیار موهای ضخیم و سیاه و زیاد در چانه و گردن، الان سه بار است لیزر کردم دو هفته ای یکبار، اینبار خدارا شاکر هستم که سه هفته گذشته و از سه چهار عدد مو سیاه کم رنگ و یک مقدار نازک تر از قبلا رشد کرده اما متاسفانه از اونجایی که موهای صورتم سفید شده به مقدار زیاد الان باز این موهای سفید بلند شده و از اونجایی که نباید تیغ بزنم با این موهای سفید چکار کنم که کاملا قابل مشاهده است با تشکر

  • 1401/04/17
    1 0

    سلام من موهای صورتمو لیزر کردم و الان یک هفته شده و موها ریشه زده و من مراسم نامزدی دارم باید چیکار منم ریشه های سیاه از صورتم بره

    • 1401/12/07
      0 0

      اره واقعا باید چیکار کرد منم جلسه اولمه الان چهارروز گذشته مشکلی نیست با ژیلت بزنم

  • 1401/04/28
    0 1

    سلام . توی دوران لیزر صورت از کرم های لایه بردار aha استفاده بشه یا نه؟ چون خیلیا میگن کلا استفاده نشه

  • 1401/09/22
    0 0

    سلام من جلسه اول لیزر رفتم به من گفته بعد از ۷روز اصلاح کن با وکس الان توی اینترنت گشتم نوشته فقط تیغ استفاده کن چکارکنم ۱۶۰تومن برای صورت میگیرد

  • 1401/12/27
    0 0

    سلام من دوساله لیزر انجام میدم دیروز مجدد بعد سه ماه رفتم برا شارژ چون پس فردا عیده و هنوز موها صورتم نریخته با چه چیزی برا عید شیو کنم

  • 1401/12/27
    0 0

    من صورتم چندتایی موی زاید داشت بعد دو سال لیزر بعضیاشون فقط سفید شدن منتها هنوز هستن چرا سفید شدن موها زاید

  • 1402/02/23
    0 0

    سلام در یکی از کامنت ها نوشتید موهای کرکی شیو نشه فقط برای لیزر یا در حالت کلی هم نباید شیو شه؟

  • 1402/03/22
    0 0

    من لیزرصورت کردم چندماه بعددوباره برا خال هام اقدام کنم??

  • 1402/07/15
    0 0

    سلام من دیروز اولین جلسه لیزرم بود برای موهای چانه و گردن به من گفتن تا چهار ساعت نه آب بزنم و نه کرم ولی من چون سرکار میرم کرم زدم و اینکه گفتن پماد زینک هم بگیر بزن اما من نزدم خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد

  • 1403/01/02
    0 0

    سلام من ۸جلسه پشت سرهم رفتم واسه صورتم وچونه اماهمچنان روی چونه وزیرگردنم حدود۱۰تاموی درشت درمیادمجددا آمدم کل صورتموباژیلت شیو کردم الان دوباره برم لیزر یعنی درشت میشه کرکی هایا اینکه ازاین به بعدبندبندازم؟

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید