ویژگی های یک جای خوب برای لیزر موهای زائد

تاریخ انتشار - ۶ مهر ۱۳۹۸

مدتی است تصمیم گرفته اید که لیزر موهای زائد انجام دهید اما نمی دانید به کدام سالن زیبایی یا کلینیک لیزر مو مراجعه کنید؟ می خواهید بدانید چطور بهترین کلینیک یا سالن زیبایی که مناسب شما باشد را انتخاب کنید؟ چه اطلاعاتی باید داشته باشید؟ چه سوالاتی باید مطرح کنید؟
ما برای گردهم آوردن این پاسخ ها مصاحبه هایی با یک تیم تخصصی از تکنسین های لیزر مو و برخی از مراجعین که در کندلا، لیزر موهای زائد انجام داده اند؛ ترتیب دادیم. در مجموع به این نتیجه رسیدیم که پاسخ به ۱0 سوال زیر پیش از انتخاب جای خوب برای لیزر موهای زائد می تواند به شما کمک کند تا بهترین کلینیک تخصصی لیزر مو را برگزینید:

۱۰ سوالی که باید پیش از انتخاب یک جای خوب برای لیزر موهای زائد از خود بپرسید

۱. کلینیک یا سالن زیبایی از چه نوع لیزری استفاده می کند؟

نوع لیزر یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید پیش از انتخاب جای خوب برای لیزر موهای زائد به آن توجه کنید. اگر پوست روشن و موی تیره ای دارید؛ لیزر کندلا الکساندرایت بهترین گزینه برای شماس.ت اما اگر پوست تیره ای دارید بهتر است به کلینیکی مراجعه کنید که به لیزر کندلا یگ مجهز باشد.
در حال حاضر کلینیک های مختلفی تبلیغات فریبکارانه و با قیمت‌های بسیار پایین ارائه می دهند. آنها ادعا می‌کنند که از لیزر کندلا الکساندرایت یا کندلا یگ استفاده می کنند؛ درصورتیکه اینطور نیست. بنابراین زمانی که به کلینیک مراجعه میکنید بهتر است حتماً برچسب دستگاه را چک کنید تا مطمئن شوید لیزر موهای زائد شما با دستگاه کندلا الکساندرایت انجام می شود و دوماً این دستگاه اوریجینال است و از خود شرکت آمریکایی کندلا وارد شده است.

۲. چه مدت است که این کلینیک زیبایی در حال ارائه خدمات حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت است؟

مطمئنا شما هم دوست دارید به کلینیک لیزر مو مراجعه کنید که اعتبار و تجربه طولانی مدتی دارد. از ویژگی های یک جای خوب برای لیزر موهای زائد داشتن سابقه طولانی و همکاری با متخصصین لیزر مو باتجربه و حرفه ای است.

۳.  مدرک یا سابقه تکنسین لیزر مو

بهترین گزینه برای انتخاب تکنسین لیزر مو،. پزشک متخصص پوست و مو است که مدرک کار با لیزر کندلا الکساندرایت را نیز دریافت کرده باشد در صورتی که پزشک متخصص در مطب خود از لیزر کندلا الکساندرایت استفاده کند نتیجه به دست آمده به مراتب ایمن تر و مطمئن تر است. البته در ایران استاندارد خاصی برای تکنسین لیزر وجود ندارد و متاسفانه نیازی نیست که تکنسینهای لیزر مو دوره خاصی را گذرانده باشند یا مدرک معتبری داشته باشند. به همین علت در بسیاری از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی نیز افراد بی تجربه فقط برای به دست آوردن سود بیشتر بدون داشتن دانش و تجربه کافی اقدام به لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکساندرایت یا کندلا یگ می نمایند.

۴. هزینه انجام لیزر مو در آن کلینیک چقدر است؟

هزینه درمان لیزر موهای زائد در هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب جای خوب برای لیزر کردن بسیار مهم است. اما فقط به صرف اینکه یک کلینیک یا آرایشگاه قیمت بسیار پایینی ارائه می دهد نباید به آنجا مراجعه کنید. ابتدا باید اعتبار کلینیک و تجربه و مدرک تکنسین را بررسی کرده و سپس با مقایسه قیمت‌های آن با کلینیک های دیگر بهترین گزینه را انتخاب کنید. 

۵. تا به حال چند نفر برای لیزر موهای زائد خود به آن کلینیک مراجعه کرده‌اند؟

بهتر است با کمی پرس و جو و تحقیق در خصوص کلینیکی که انتخاب کرده اید مطمئن شوید که تعداد مراجعین به آن کلینیک برای انجام لیزر موهای زائد قابل قبول است .همچنین می توانید از افرادی که قبلاً در همان کلینیک لیزر مو انجام داده‌اند بپرسید که آیا این کلینیک جای خوبی برای لیزر موهای زائد است.

۶. چه نتیجه‌ای را باید پس از لیزر موهای زائد از آن کلینیک انتظار داشته باشید؟

بهتر است پیش از انتخاب کلینیک با متخصص همان کلینیک مشورت کنید. متخصص باید تشخیص دهد که آیا پوست و موی شما برای حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت مناسب است یا خیر. به این منظور تکنسین لیزر باید ناحیه ای که می خواهید موهای زائد حذف شود را به طور کامل بررسی کرده و احتمالاً برای تان توضیح دهد که اگر موی خاکستری، بلوند یا قرمز داشته باشید توسط لیزر از بین نخواهد رفت. همچنین با توجه به رنگ پوست آن ناحیه از بدن باید نوع لیزر مشخص شود.
متخصص باید تعداد جلسات مورد نیاز و همچنین مدت زمان درمان در هر جلسه را تا حدودی برای شما مشخص کند. احتمالاً متخصص لیزر برای تان توضیح می دهد که دستگاه لیزر مو کندلا الکس می‌تواند تا حدود ۸۰ درصد از مو های زائد شما را به طور دائم کاهش دهد.

۷. میزان درد لیزر موهای زائد با دستگاه های آن کلینیک چقدر است؟

در صورتی‌که کلینیک تخصصی لیزر مو از آخرین تکنولوژی های دستگاه های لیزر استفاده کند می توانید مطمئن باشید که لیزر موهای زائد درد چندانی نخواهد داشت. به عنوان مثال کندلا با استفاده از لیزر مو کندلا الکس ۲۰۱۹ مدل جنتل لیز پرو به بیماران این اطمینان را می دهد که با استفاده از دو سیستم خنک کننده هوا و کریوژن حتی در نواحی که پوست بسیار نازک است مانند زیر بغل یا ناحیه بیکینی به هیچ عنوان درد چندانی احساس نخواهند کرد. اما در صورتیکه کلینیک یا سالن زیبایی از دستگاه های تقلبی و یا لیزر مو به جز کندلا الکس استفاده کند؛ ممکن است نیاز به استفاده از کرم بی حسی پیش از لیزر کردن داشته باشید.

۸. عوارض لیزر موهای زائد با دستگاه های لیزر مو آن کلینیک چیست؟

در صورتی که به کلینیک مراجعه کنید که مانند کندلا از دستگاه کندلا الکس ۲۰۱۹ استفاده کند عوارض جانبی لیزر مو به علائم خفیفی در حد قرمزی، تورم و احساس سوزش حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از انجام لیزر محدود می شود. اما در صورتی که از دستگاه‌های دیگر لیزر موهای زائد استفاده کنید و یا متخصص لیزر تجربه و تبحر کافی در استفاده از این دستگاه را نداشته باشد ممکن است با عوارض جانبی شدید تری مانند تغییر رنگ پوست، ایجاد زخم و سوختگی و غیره مواجه شوید.

9. آیا آن کلینیک یا سالن زیبایی از دستگاه لیزر مو خود استفاده می کند یا آن را اجاره می کند؟

این سوال اهمیت بسیاری دارد. زمانی که کلینیکی از دستگاه لیزرمو خودش استفاده کند؛ نحوه برنامه زمان بندی برای انجام جلسات لیزر مو به دلخواه مشتری خواهد بود. اما زمانی که لیزر از سالن های دیگر اجاره شود فقط روزهای خاصی در آن کلینیک در دسترس است و اگر شما نتوانید به آن کلینیک در آن روز خاص دست مراجعه کنید یک جلسه از لیزر خود را از دست داده‌اید همچنین اگر خود کلینیک صاحب دستگاه لیزر مو باشد تنها متخصصین همان کلینیک به آن لیزر دسترسی دارند. اما درصورتیکه اجاره ای باشد؛ ممکن است تکنسین‌های دیگری که این دستگاه را اجاره کرده اند به درستی از آن استفاده نکنند و به علت ایجاد برخی مشکلات در خود دستگاه، شما نیز دچار مشکلات و عوارض جانبی ناخواسته شوید.

۱۰. آیا کلینیک دستگاه لیزر مو را به طور منظم سرویس می کند؟

زمانی که به کلینیک مراجعه می‌کنید حتماً از آنها بخواهید که برگه آخرین سرویس لیزر مو را به شما نشان دهند. این نکته بسیار مهم است بسیاری از کلینیکها اصلاً به طور منظم دستگاه را چک و سرویس نمی کنند و چندین سال بدون اینکه لیزر را تعمیر کند از آن استفاده می کنند. تعمیر و سرویس دستگاههای لیزر تقریباً گران است اما اگر به طور منظم سرویس نشود به درستی کار نخواهد کرد. ممکن است تکنسین لیزر، آن را به درستی تنظیم کند اما چون این دستگاه لیزر سرویس نشده است حرارت بیش از حد روی پوست شما اعمال کند و آن را بسوزاند یا ممکن است به علت حرارت بسیار پایین نتیجه مطلوب را برای شما به وجود نیاورد.

چرا کندلا؟

صرف چند ساعت وقت یا چند روز برای اینکه به دنبال جای خوب برای لیزر کردن بگردید واقعا ارزشش را دارد. در حال حاضر کلینیک ها و سالن های آرایشی بسیاری خدمات لیزر موهای زائد را ارائه می دهند که انتخاب بین آنها را واقعاً کار را مشکل می‌کند .خوشبختانه  کندلا با بهره گیری از متخصصین لیزر مو و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر کندلا توانسته اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. مطمئنا شما هم می خواهید بدانید چرا بیماران، کندلا را به عنوان یک جای خوب برای لیزر موهای زائد انتخاب می کنند:
1.  کندلا با یک تیم تخصصی همکاری می کند که به طور خاص خدمات لیزر موهای زائد را توسط دستگاه های کندلا به بیماران ارائه می دهد.
2. هزینه پکیج های مختلف لیزر موهای زائد با دستگاه‌های کندلا الکس و کندلا یگ در کندلا بسیار مناسب است و به علت تنوع پکیج ها بیماران می‌توانند بر اساس بودجه و زمان بندی خود بهترین گزینه را انتخاب نمایند. برای مشاهده هزینه پکیج های لیزر موهای زائد  کندلا میتوانید به بخش تعرفه‌های این سایت مراجعه کنید.
3. در این کلینیک ما از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر کندلا ۲۰۱۹ که کاملا بدون درد هستند استفاده می کنیم. می توانید اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های لیزر موی کندلا را در مقاله دیگر سایت با عنوان "بهترین دستگاه لیزر موهای زائد" مطالعه کنید.
4. انتخاب زمان انجام لیزر کاملاً انعطاف پذیر است. متخصصین متعددی در کندلا همکاری می کنند و دستگاههای لیزر مو نیز همگی به خود کلینیک تعلق دارند. به همین علت مشتریان می توانند طبق زمان های آزاد خود با هر کدام از متخصصین برنامه زمانی لیزر موهای زائد خود را تنظیم کنند.
5. اگر در هر ناحیه از بدن خود موی زائدی می بینید که آرزو می کنید دیگر وجود نداشته باشد بهترین انتخاب برای شما کندلا است. در این کلینیک فقط از دستگاه های لیزر مو کندلا ۲۰۱۹ که به پیشرفته ترین تکنولوژی حذف موهای زائد با لیزر با کمترین درد به علت استفاده از سیستم های خنک کننده هوا و کریوژن مجهز است؛ استفاده می کنیم.
6. متخصصین ما با به کار بردن لیزر کندلا ال ایکس ۲۰۱۹ و کندلا یک ۲۰۱۹ قادرند تمام نواحی بدن از جمله صورت، پاها، کمر، ناحیه بیکینی، بازوها و غیر را با ایمنی بسیار بالا درمان کنند. لیزر مو کندلا الکس علاوه بر ایجاد کمترین درد و ناراحتی حین لیزر کردن کردن، عوارض جانبی پس از لیزر موهای زائد را نیز به حداقل رسانده است. 
7. نتایج سریعی که پس از حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکس مشاهده می شود واقعاً راضی کننده و فوق العاده است. با استفاده از دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت نواحی وسیع پوست مانند ناحیه کمر طی یک جلسه و در کمتر از ۳۰ دقیقه بسیار سریع و با کیفیت درمان می‌شوند.
8. دستگاه لیزر کندلا الکس با فرستادن یک طیف انرژی نور با لکه ای به بزرگی ۱۶ میلیمتر می تواند در مدت کوتاهی بسیاری از فولیکولهای مو در هر ناحیه از بدن را تخریب کنند تا تقریبا به طور دائمی از رشد مجدد مو در آن ناحیه جلوگیری شود.
9. لیزر کندلا الکس ۲۰۱۹ و کندلا یک ۲۰۱۹ که در گروه متخصصین مجرب و معتبر مورد استفاده قرار می گیرند برای زنان و مردان در تمام سنین و با هر نوع پوستی مناسب است. به همین علت لیزر موهای زائد در این کلینیک می تواند بهترین انتخاب شما برای کاهش بیش از ۸۰ درصد موهای زائد در هر ناحیه از بدن تان باشد.
۱۰. مشاورین و متخصصین کندلا آماده اند تا پیش از انجام لیزر مو توصیه های لازم را بر اساس نوع پوست و موی شما ارائه دهند تا بهترین نتیجه را لیزر کندلا الکس یا کندلا یک بگیرید.
به همین دلایل است که ۹۰ درصد مشتریان ما کاملا از انجام لیزر موهای زائد خود در این کلینیک رضایت کامل دارند. پس بهتر است بیش از این زمان و هزینه خود را برای استفاده از روش‌های دیگر حذف موهای زائد مثل شیو کردن و اپیلاسیون هدر ندهید. دیگر نیازی نیست که به دنبال جای خوب برای لیزر موهای زائد بگردید؛ کندلا خدمات تخصصی لیزر مو را به شما ارائه خواهد داد.



مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1399/07/04
    0 0

    لیزر بغل دستها وزیرناف چقدر هزینه داره

    • 1399/07/05
      0 0

      سلام هزینه ها تو سایت موجوده

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید