عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد

تاریخ انتشار - ۸ آبان ۱۳۹۸

لیزر موهای زائد برای افرادی که می خواهند روشی تقریباً دائمی را جایگزین روشهای موقتی موجود برای حذف موهای زائد خود کنند؛ انتخاب مناسبی است. لیزر کندلا الکساندرایت با از بین بردن فولیکول های مو، رشد مجدد آنها را متوقف می کند و نتیجه آن کاملا ایمن و تضمین شده است. اما بسیاری از افرادی که تصمیم دارند جلسات لیزر مو را آغاز کنند؛ از نحوه عملکرد و عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد می‌ترسند.
اگر می خواهید از عوارض جانبی احتمالی پس از آن و همچنین شایعاتی که در خصوص عوارض وحشتناک فرایند لیزر مو وجود دارد؛ مطلع شوید؛ این مقاله را به طور کامل بخوانید.
خوشبختانه تکنولوژی پیشرفته لیزر کندلا الکس برای تمام افرادی که قصد استفاده از این دستگاه را دارند؛ ایمن و تضمین شده است. لیزر کندلا الکساندرایت می‌تواند با بازدهی بسیار بالا طی یک دوره درمانی حدود ۸۵ درصد از موهای زائد بدن را به طور کامل کاهش دهد اما سوال اینجاست که آیا شایعات مربوط به عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکس صحت دارد؟
تاکنون تمام افرادی که از دستگاه لیزر کندلا الکس در مطب کندلا استفاده کرده‌اند؛ هیچ گونه عوارض وحشتناک کوتاه مدت و بلندمدتی را تجربه نکرده اند.
البته مشاهده عوارض جانبی جزئی بعد از جلسات لیزر مو کاملا طبیعی است. تمام این عوارض جانبی پیش از شروع جلسات لیزر توسط متخصص پوست و مو برای بیماران توضیح داده می شود. واکنش نشان دادن پوست به این درمان مخصوصا زمانی که در نواحی وسیع بدن مانند کمر مورد استفاده قرار می گیرد نیز کاملاً طبیعی است.
بیشتر عوارض جانبی که ممکن است بعد از جلسات لیزر مو مشاهده کنید؛ جزئی و موقتی هستند و حتی در صورتی که این عوارض برای مدتی طولانی مثلا در حدود یک هفته روی پوست شما باقی بماند با مراجعه به متخصص پوست و مو و مصرف داروهای متناسب با آن به سرعت از بین می روند.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد

قرمزی و التهاب
حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکس به فولیکول‌های مو آسیب می رساند؛ بنابراین بدن نیز به آن واکنش نشان می دهد. به همین علت معمولاً بیماران پس از جلسات لیزر، قرمزی و التهاب را در ناحیه درمان شده مشاهده می‌کنند. به همین علت وجود کمی تورم در ناحیه لیزر شده روی پوست کاملاً طبیعی است.
این علائم بسیار کوتاه مدت بوده و دقیقا مانند التهاب و قرمزی پوست که پس از اپیلاسیون یا بند انداختن به سرعت از بین می رود حدود دو تا سه روز بعد محو می‌شود. برخی از متخصصین پوست و مو از کرم های موضعی برای کاهش واکنش پوست بدن به فرایند لیزر مو استفاده می کنند.
التهاب اولین واکنشی است که پوست نسبت به اشعه لیزر نشان می دهد و معمولاً چند ساعت پس از اتمام جلسه لیزر از بین میرود. میزان تورم و قرمزی را نیز می توان با گذاشتن کیسه های یخ یا دوش آب سرد کاهش داد.
پوسته پوسته شدن
افرادی که پوست های خشکی دارند؛ احتمالاً پس از اتمام جلسه لیزر مو پوسته پوسته شدن روی ناحیه لیزر شده را مشاهده خواهند کرد. این عارضه جانبی هر چند ظاهر ناخوشایندی دارد اما خود به خود از بین می رود. البته این پوسته ها می تواند ایجاد خارش یا سوزش کند اما با مراقبت از ناحیه لیزر شده به عنوان مثال استفاده از کرم مرطوب کننده ها و کرم های آلوئه ورا می تواند از طولانی شدن این عارضه جانبی جلوگیری کند.
تغییر در رنگ پوست
مشاهده تغییر رنگ پوست، در نواحی لیزر شده بعید نیست. گاهی اوقات ناحیه لیزر شده تیره تر یا روشن تر از سایر نواحی پوست بدن به نظر می رسد. شاید به نظر برخی از بیماران این وضعیت یکی از عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد باشد و آنها تصور می کنند که رنگدانه های پوست شان تغییر پیدا کرده و هرگز درمان نخواهد شد. در صورتی که این این تصور کاملا اشتباه است. این تغییر رنگ حداکثر دو هفته تا یک ماه باقی می‌ماند و پس از آن پوست خود به خود به رنگ طبیعی قبلی بر می گردد.
آسیب دیدن چشم
آسیب دیدن چشم ها واقعا می تواند یکی از عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد باشد. چون انرژی لیزر هنگام تابیدن به پوست بسیار زیاد است و خطر آسیب رساندن به چشم ها در اثر برخورد اشعه لیزر وجود دارد. به همین علت پیش از شروع جلسات لیزر، عینک مخصوصی به بیمار داده میشود که باید تا پایان جلسه لیزر روی چشم ها بگذارد. متخصص لیزر نیز از همین عینک های محافظ استفاده می کند تا از آسیب رسیدن به چشم هایش جلوگیری کند.
عفونت پوست
مانند تمام روش های دیگر حذف موهای زائد که به فولیکول‌های مو آسیب می رساند؛ لیزر کندلا الکس نیز خطر عفونت را به همراه دارد. به همین علت اگر در ناحیه ای که قرار است لیزر شود؛ تب خال، جوش چرکی یا هر نوع مشکل پوستی ناشی از عفونت وجود داشته باشد و علائم آن توسط متخصص پوست و مو تشخیص داده شود باید تا بهبودی کامل عفونت، جلسات لیزر مو به تعویق بیفتد.
سوختگی و تاول
احتمال ایجاد سوختگی و تاول در صورتی که حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکس در کلینیک تخصصی و توسط متخصص لیزر انجام گیرد؛ بسیار ناچیز است. اما گاهی اوقات در سالن های آرایشی، لیزر مو توسط  تکنسین های بی‌تجربه که دوره های لازم را نگذرانده اند؛ انجام می‌شود و تنظیمات نادرست دستگاه لیزر، عوارض جانبی وحشتناک لیزر مو مانند سوختگی، جای زخم و تاول ها را ایجاد می کند.
متخصصین پوست و مو می توانند پوست های حساس را تشخیص داده و پیش از شروع جلسات لیزر مو، پوست بیمار را با استفاده از سیستم های خنک کننده لیزر کندلا الکس خنک کنند تا از ایجاد سوختگی روی پوست جلوگیری شود.
جای زخم
جای زخم معمولا جزو عوارض جانبی لیزرمو نیست اما در صورتیکه تکنسین لیزر خطایی داشته باشد ممکن است اثر زخم پس از اتمام جلسه لیزر روی پوست مشاهده شود.
همچنین در صورتی که بیماران به درستی از ناحیه لیزر شده مراقبت نکند ممکن است اثر زخم آن باقی بماند.
به منظور جلوگیری از ایجاد اثر زخم روی پوست لیزر شده باید آن را مرطوب نگه داشت و از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کرد. همچنین در صورت مشاهده علائم عفونت بلافاصله باید به متخصص پوست و مو مراجعه کرد.
افزایش رشد مو
افزایش بیش از حد رشد موهای زائد در ناحیه لیزر شده گاهی اوقات جزو عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد است. اما این عارضه تنها زمانی بروز می کند که بیمار با وجود ابتلا به بیماری هایی مانند اختلالات هورمونی، کم کاری تیروئید، دیابت و غیره و بدون آگاه کردن متخصص لیزر مو نسبت به آنها اقدام به لیزر موهای زائد کند. کندلا، پیش از شروع جلسات لیزر به مراجعین فرم خاصی ارائه می‌شود تا هرگونه بیماری یا اختلال هورمونی که به آن مبتلا هستند را به اطلاع تکنسین لیزر برسانند تا از بروز چنین عارضه‌ای جلوگیری شود.
تغییر در بافت پوست
تغییر در بافت پوست در صورتی که پوست خود را به برنزه کرده باشید و سپس اقدام به لیزر موهای زائد نمایید؛ احتمال تغییر در بافت پوست که یکی از عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد است؛ وجود دارد. بهتر است به منظور جلوگیری از بروز چنین عارضه جانبی، توصیه متخصص لیزر را جدی بگیرید و حداقل 6 هفته پیش از شروع جلسات لیزر با حمام آفتاب یا دستگاه سولاریوم برنزه نکنید.

شایعات نادرست در خصوص عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد

حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت می تواند در مدت کوتاهی حجم موهای زائد بدن شما را تا حدود ۸۰ درصد به طور دائمی کاهش دهد. لیزر کندلا الکساندرایت تاییدیه FDA دارد و نتایج به دست آمده از آن قطعی و تضمینی است. اما متاسفانه شایعات نادرستی در خصوص عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد بین عموم جا افتاده و تصور می کنند لیزر مو می تواند در بلند مدت به بدن آنها آسیب برساند. کندلا به عنوان یکی از کلینیک های تخصصی لیزر مو وظیفه خود می داند که آگاهی مراجعین خود را درخصوص این شایعات بالا ببرد.

 شایعه ۱: لیزر کندلا الکس به غدد لنفاوی آسیب می‌رساند

لیزر کندلا الکس به نحوی طراحی شده که فقط روی فولیکول های مو اثر می گذارد. بنابراین نمی تواند به ارگان های داخلی بدن مانند غدد یا گره های لنفاوی آسیبی وارد کند.

شایعه ۲: لیزر کندلا الکساندرایت موجب از بین رفتن بافت پوست می شود

به ندرت اتفاق می‌افتد که پس از لیزر مو تغییر رنگ در ناحیه لیزر شده روی پوست مشاهده شود. گاهی اوقات نیز لکه‌هایی روشن تر یا تیره تر روی پوست مشاهده می شوند. اما تمام این عوارض جانبی کوتاه مدت و موقتی هستند و حداکثر یک ماه بعد از لیزر موهای زائد از بین می روند.

شایعه ۳: لیزر موهای زائد سرطان پوست ایجاد می کند

تشعشعاتی که از دستگاه لیزر کندلا الکس ساتع میشود؛ فقط به اندازه ای انرژی دارد که بتواند فولیکول‌های مو را تخریب کند. بنابراین انرژی جذب شده از آن برای بدن خطرناک نیست. تا کنون هیچ مدرکی مبنی بر این که لیزر مو سرطان پوست ایجاد کند؛ به دست نیامده است.

شایعه ۴: حذف موهای زائد با لیزر موجب ضخیم تر شدن موها خواهد شد

این شایعه اصلا صحت ندارد. گاهی اوقات در صورتی که بیمار به اختلالات هورمونی دچار باشد ممکن است لیزر مو فولیکول های نواحی اطراف را تحریک کرده و موجب رشد بیشتر موها و ضخیم تر شدن آنها شو.د به همین علت باید پیش از شروع جلسات لیزر تمام مشکلات هورمونی و پوستی خود را با متخصص در میان بگذارید اما در صورتی که فرد سالمی لیزر مو انجام دهد با هر جلسه لیزر موها نازک تر و کمرنگ تر خواهند شد.

شایعه ۵: لیزر کندلا الکس روی پوست بدن سوختگی ایجاد خواهد کرد

در صورتی که برای انجام لیزر مو به متخصص مجرب و حرفه ای که مجوز های لازم برای کار با دستگاه کندلا الکساندرایت را دارد؛ مراجعه کنید؛ می توانید مطمئن باشید که عارضه سوختگی یا اثر زخم روی پوست شما بر جای نخواهد ماند فقط ممکن است تا حدودی تورم، قرمزی و سوزش روی پوست خود احساس کنید که کاملا موقتی است.

شایعه ۶: تاول زدن از عوارض جانبی شایع لیزر موهای زائد است

در صورتی که تمام نکات پیش از لیزر مو را رعایت کرده باشید؛ پوست شما در اثر استفاده از لیزر کندلا الکس به هیچ عنوان تاول نمی زند. اما متاسفانه افرادی که در فاصله کوتاهی بیش از جلسات لیزر مو، پوست خود را برنزه می‌کنند و یا با وجود داشتن تتو روی پوست اقدام به لیزر موهای زائد می نمایند؛ در این شرایط تاول زدن کاملاً طبیعی است و در صورتی که متخصص لیزر تجربه کافی داشته باشد از انجام لیزر مو روی چنین افراد خودداری خواهد کرد تا زمانی که پوست آنها به حالت طبیعی بازگردد.
در صورتی که به هر دلیلی پس از لیزر مو پوست شما تاول زد می توانید با رعایت نکات زیر به بهبود هر چه سریع‌تر آن کمک کنید
پوستتان را تمیز و خشک نگه دارد تا زمانی که بهبود یابد.
لایه نازکی از کرم آنتی بیوتیک را روی پوستتان تا سه روز بعد از لیزر مو بمالید.
پیش از بهبودی کامل تاول، جلسه لیزر مو بعدی را تنظیم نکنید.
درصورتیکه تاول ها پس از یک هفته بهبود نیافتند حتما به متخصص مراجعه کنید.

شایعه ۷: لیزر موهای زائد مخصوصا در ناحیه بیکینی، نازایی می آورد

یکی از شایعات نادرست در خصوص عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد، نازایی در اثر لیزر ناحیه بیکینی است. این شایعه کاملا اشتباه است و تمام متخصصین پوست و مو معتقدند که انرژی لیزر کندلا الکساندرایت به حدی نیست که بتواند روی تخمدان های بانوان تاثیر بگذارد و موجب نازایی شود.

شایعه ۸: لیزر مو به عصب های بدن آسیب می رساند

عوارض جانبی وحشتناک لیزر موهای زائد شامل آسیب رسیدن به عصب های بدن نمی شود. البته ممکن است در اثر خطای اپراتور یا استفاده نادرست از لیزر کندلا الکس آسیب‌هایی روی پوست مشاهده شود اما تاثیر لیزر مو آنقدر نیست که بتواند از عصب های بدن را دچار مشکل کند.


مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1399/01/04
    3 0

    قیمت لیزر به طور کلی چقدر است و من تیره گی بدن دارم آیا می توانم با این مشکل بازهم لیزر انجام بدم یا خیر

    • 1399/01/31
      1 0

      تعرفه ی لیزر تو سایت هست. معمولا میشه پوست های خیلی تیره رو هم لیزر کرد اما بازم باید با پزشک متخصص راجع به نوع دستگاه و تنظیمات مشورت کنید.

  • 1399/02/09
    1 0

    سلام من سه جلسه ليزر انجام دادم پاهام خوب جواب داده ولي بعضي جا ها مو هاش ضخيم تر شدن ليزر رو ادامه بدم يا نه ؟؟؟؟؟ممنون ميشم جواب بدين

    • 1399/02/11
      1 0

      سلام شاید موهای اون قسمتهایی که ضخیمتر شده قبلا کرکی بوده. لیزرتون رو ادامه بدید اما قبلش راجع به مشکلتون با پزشک متخصص مرکز لیزرتون صحبت کنید.

  • 1399/02/17
    1 2

    سلام من یه ساله لیزر میرم ولی همش موهای کرکی و خیلی نارکی دارم همش رشد میکنه و ریزش میکنه.مشکل هورمون و اینام ندارم چیکار باید بکنم ممنون

    • 1399/02/18
      1 0

      بهتره موهای کرکی رو لیزر نکنید. اما اگه بعد لیزر کرکی شده و دیگه بهتر نمیشه، با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید؛ شاید نیاز باشه تنظیمات دستگاه عوض شه یا از یه دستگاه دیگه استفاده کنید.

  • 1399/02/29
    1 1

    سلام من بعد از اپلاسیون کردن موهام رفتن زیر پوستم اگر لیزر کنم عایا موهای زیر پوستیم هم از بین میره یا نه؟چون پوستم سفیده موهایی ک زیر پوستمه پیداست و خیلی ظاهر زشتی پیدا کرده لطفا کمک کنید

    • 1399/02/29
      1 0

      سلام بعد از چند جلسه بعله از بین میره. میتونید کیسه هم بکشید. قبل شروع لیزر 2 ماه اپیلاسیون نکنید و فقط از ژیلت استفاده کنید.

  • 1399/02/29
    1 0

    سلام من لیزر بیکینی انجام دادم وازواژن خون دراومد این نشانه چیه؟؟ ادامه بدم لیزرمو جلسات بعدی ؟؟

    • 1399/02/30
      1 0

      سلام اگه بعد از لیزر و بخاطر لیزر اینطوری شدید، حتما به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید و فعلا لیزر رو ادامه ندید.

    • 1399/07/30
      1 0

      ایشون از چه دستگاهی استفاده کردن که بیکینیشون خون اومده

  • 1399/02/31
    2 0

    سلام من لیزر مرتب انجام میدم ولی احساس میکنم باعث سرد شدن ناحیه تناسلی شده. ایا این درست؟

    • 1399/03/01
      1 0

      سلام سوالتون واضح نیست.

  • 1399/03/11
    1 0

    سلام من به دلیل شیو با ژیلت موهای پاهام زیر پوستی شده بود و خودم سعی کردم با موچین در بیارم که جاش زخم شده و نمیره ایا لیزر برای درمانه جای زخم موثره؟

    • 1399/03/12
      1 0

      سلام دستگاه لیزر موهای زائد، خیر تاثیر نداره.

  • 1399/03/16
    2 0

    سلام.من 18سالمه بدنم خیلی مو داره.آیا تو چن جلسه کل موها از بین میره؟موهای زیرپوستی ام از بین میره؟درسته ک میگن با هردستگاهیی خوب نی لیزر انجام بدن؟؟

    • 1399/03/17
      1 0

      سلام تو 8-6 جلسه 90% رشد و ضخامت موهاتون کم میشه. بله دستگاه خیلی تاثیر داره.

    • 1400/02/09
      1 0

      بنظرتون چه دستگاهی خوبه برای لیزر؟

  • 1399/03/17
    1 0

    سلام من ۴ جلسه با دستگاه سایناشو لیزر کردم وخوب بود بعد دستگاهم را عوض کردم دوجلسه با دستگاه بایوس رفتم دوباره موهام ضخیم وپر تر شد حتی بغضی جاها که پرزیبود هم کلفت شد چیکار کنم حالا دوباره با ساینا شو برم خوب میشه؟بدتر نشم؟

    • 1399/03/18
      1 0

      سلام تغیر دستگاه باعث زیاد شدن مو میشه. 1 دستگاهو انتخاب کنید با همون ادامه بدید. لیزر کردن موهای پرزی و کرکی هم باعث زیاد شدنشون میشه.

  • 1399/03/23
    1 0

    سلام من ۸جلسه لیزر رفتم برای موهای صورتم آخه موهای صورتم خیلی ضخیم و زیاده اما بهتر که نشد بدتر شد منم دیگه ادامه ندادم

    • 1399/04/01
      1 0

      سلام شاید تنظیمات مناسب نبوده. به دستگاهتونم ربط داره.

    • 1399/12/05
      1 0

      من اولین بارمه ک میخوام لیزر انجام بدم درد داره

  • 1399/04/03
    1 0

    سلام من میخوام اینو بدونم لیزر میتونه موی زائد از بین ببره تازه میخوام لیزر کنم

    • 1399/04/04
      1 0

      سلام اینکه از چه دستگاهی استفاده میکنید خیلی تاثیر داره. اما لیزر تا حد خیلی زیادی موهای زائد غیر پرزی رو از بین میبره.

    • 1399/07/30
      1 0

      چه دستگاهی خوبه برای لیزر

    • 1400/08/14
      1 0

      منم نمیدونم.

  • 1399/04/13
    1 1

    سلام خسته نباشید من تازه و بعد از ۱ سال اپلاسیون میخوام‌ لیزر کنم و الان ۱ ماه از اپلاسیون کردنم میگذره میتونم لیزر کنم؟؟میشه بگید چه دستگاهی خوبه؟؟؟

    • 1399/04/14
      1 0

      سلام بهتره 1،2 ماه دیگه صبر کنید و تو این مدت از ژیلت استفاده کنید. کندلا غالبا نتیجه ی بهتر تو دوره ی کوتاهتر داره.

  • 1399/04/13
    1 1

    سلام خسته نباشید من تازه و بعد از ۱ سال اپلاسیون میخوام‌ لیزر کنم و الان ۱ ماه از اپلاسیون کردنم میگذره میتونم لیزر کنم؟؟میشه بگید چه دستگاهی خوبه؟؟؟

    • 1399/04/14
      1 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/13
    1 0

    سلام خسته نباشید من تازه و بعد از ۱ سال اپلاسیون میخوام‌ لیزر کنم و الان ۱ ماه از اپلاسیون کردنم میگذره میتونم لیزر کنم؟؟میشه بگید چه دستگاهی خوبه؟؟؟

    • 1399/04/14
      1 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/13
    1 0

    شنیدم دستگاه الکساندرایت کندلا خیلی خوبه آره؟؟؟

    • 1399/04/14
      1 1

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/15
    2 1

    سلام خسته نباشید ببخشد لیزر که انجام بدیم دیگه صد درصد موهای زائد بدن در نمیاد و اگه پوستی حساس باشد گوشت اضافی بالا نمیزند

    • 1399/04/16
      1 0

      سلام بعد دوره ی لیزرتون حدودا 90% موهاتون میریزه و برگشت نداره. بعد از دوره ی اصلی، وارد شارژ میشید. اگه تنظیمات مناسب باشه لیزر هیچگونه عوارض جانبی نداره.

  • 1399/04/15
    2 0

    سلام خسته نباشید ببخشد لیزر که انجام بدیم دیگه صد درصد موهای زائد بدن در نمیاد و اگه پوستی حساس باشد گوشت اضافی بالا نمیزند

    • 1399/04/16
      1 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/15
    1 0

    سلام خسته نباشید ببخشد لیزر که انجام بدیم دیگه صد درصد موهای زائد بدن در نمیاد و اگه پوستی حساس باشد گوشت اضافی بالا نمیزند

    • 1399/04/16
      1 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/15
    1 0

    سلام خسته نباشید ببخشد لیزر که انجام بدیم دیگه صد درصد موهای زائد بدن در نمیاد و اگه پوستی حساس باشد گوشت اضافی بالا نمیزند

  • 1399/04/15
    1 0

    سلام خسته نباشید ببخشد لیزر که انجام بدیم دیگه صد درصد موهای زائد بدن در نمیاد و اگه پوستی حساس باشد گوشت اضافی بالا نمیزند

    • 1399/04/16
      1 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/04/22
    1 1

    استفاده از لیزر برای ناحیه تناسلی برای پرده بکارت آسیبی ایجاد نمیکنه .؟؟

    • 1399/04/23
      1 0

      سلام خیر

  • 1399/04/23
    3 0

    سلام من ناحیه ریش زیر گردن رو بوسیله لیزر آنکادر کردم و جلسه اولم بود، اما منطقهای ک لیزر شد مشکلی نداشت اما تمام پوست نواحی اطراف لیزر، سرخ و پوسته پوسته شد حتی پشت گردنم و قسمتی از سینه، و با سوزش همراهه الان ۶روز گذشته و خوب نشده آیا این عادیه ممنون میشم اگه پاسخ بدین 😞

    • 1399/04/23
      1 1

      سلام از پماد هیدروکورتیزون و زینک استفاده کنید. اگه بعد چند روز بهتر نشدید به پزشک متخصص مرکز لیزرتون مراجعه کنید.

  • 1399/04/24
    1 1

    سلام.من به شدت موهای زبری و تیره ای دارم ..گفته شده روی موهای زبر زودتر و بهتر نتیجه میده لیزر درسته؟

    • 1399/04/24
      1 0

      سلام تا حدودی بله

  • 1399/05/06
    1 0

    سلام خسته نباشید.میخواستم بپرسم که برای اولین بار میخوام برم لیزر کنم .بعد اینکه پوستم بر اثر ژیلت و تیزبر سیاه شد ایا با لیزر سفید میشه یا نه؟از چه دستگاهی استفاده کنم؟ممنون

    • 1399/05/06
      1 0

      سلام تیرگی ریشه ی موهای زائد که زیر پوسته، از بین میره و پوست یکم روشنتر میشه اما تو روشنی رنگ خود پوست تاثیری نداره.

    • 1399/12/05
      1 0

      سلام خوبین

  • 1399/05/06
    3 0

    سلام برای تیرگی پوست بدن و واژن ایا میشه با لیزر سفید کرد یا نه؟آیا عوارض داره؟ چه دستگاهی باید این کار را کرد؟

    • 1399/05/06
      1 0

      سلام متاستفانه ما موجود نداریم.

  • 1399/05/09
    1 1

    سلام و خسته نباشید.ببخشید من روی صورتم یه خال تقریبا گوشتی دارم رفتم لیزر موهای زائد برای صورتم، روی خالم رو هم انگار لیزر کردن و از دیروز خالم برجسته تر شده.خودش به حالت اولش برمیگرده یا ممکنه تا آخر همینطور برجسته بمونه؟؟و ایا ممکنه باعث سرطانی شدنش بشه؟؟

    • 1399/05/11
      1 0

      سلام به پزشک مرکز لیزرتون مراجعه کنید.

    • 1399/05/11
      1 0

      سلام به پزشک مرکز لیزرتون مراجعه کنید.

  • 1399/05/12
    1 0

    سلام خسته نباشیدببخشیدمیخواستم بدونم هزینه لیزرکردن کل بدن چقدمیشه؟

    • 1399/05/13
      1 0

      سلام فول بادی کامل 500 تومنه

  • 1399/05/16
    1 0

    اطفال زیر سن ۱۲ را میتوانم‌ لیزر کرد

    • 1399/05/16
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/05/22
    0 1

    سلام من قبلا برای چاقی رفتم دکتر از وقتی دارو خوردم موهام خیلی زیاد شد وزبر هم شد بنظرتون لیزر انجام بدم تاثیری داره ؟؟

    • 1399/05/23
      0 0

      سلام اگه مشکل هورمونی نداشته باشید و داروهای هورمونی استفاده نکنید، بله جواب میده.

  • 1399/05/24
    0 0

    سلام، من با دستگاه کندلا قسمت پاها لیزر کردم و ورم کرده بلافاصله، همراه با قرمزی و کمی کبودی از زینک اکساید و هیدروکورتیزون هم استفاده کردم ایا طبیعی هست برای روزای اول یا به پزشک مراجعه کنم؟

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام التهاب و قرمزی طبیعیه اما کبودی نه

    • 1399/11/24
      0 0

      سلام وقت بخیر من تقریبا بیس روز پیش لیزر کردم با اینکه باید ۱۵روز پیش پریود میشدم نمیشم خیلیم درد دارم و اولین بار تو زندگیم همچین اتفاقی میوفته از چی‌میتونه باشه

  • 1399/05/24
    0 0

    سلام من مشکل هورمونی دارم و تیروئید کم کار آیا لیزر کنم موهای زبر زیر چانه ام از بین میره

    • 1399/05/25
      0 0

      سلام بله تاثیر داره اما بهتره همزمان با لیزر، تیروئیدتون رو هم درمان کنید.

  • 1399/05/24
    0 1

    سلام مشکل هورمونی دارم وتیروئید کم کار آیا لیزر کنم موهای زبر زیر چانه ام از بین میرود

    • 1399/05/25
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/27
    0 0

    سلام من ميخواهم ليزر كنم تازه ميترسم زياد نشود باز همين ليزر موهاي صورت چند چند روز بد ليزر ميشود و اگر به همان تايمش رسيدهگي نشود چي ميشود و اگر خال روي كه زياد سياه باشد در چند بار ليزر گم ميشود

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام اگه کرکی نباشه زیاد نمیشه باید جلساتتونو به موقع برید وگرنه نتیجه ی مطلوب نمیده

  • 1399/05/27
    1 0

    سلام من ميخواهم ليزر كنم تازه ميترسم زياد نشود باز همين ليزر موهاي صورت چند چند روز بد ليزر ميشود و اگر به همان تايمش رسيدهگي نشود چي ميشود و اگر خال روي كه زياد سياه باشد در چند بار ليزر گم ميشود

    • 1399/06/05
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/27
    0 0

    سلام من ميخواهم ليزر كنم تازه ميترسم زياد نشود باز همين ليزر موهاي صورت چند چند روز بد ليزر ميشود و اگر به همان تايمش رسيدهگي نشود چي ميشود و اگر خال روي كه زياد سياه باشد در چند بار ليزر گم ميشود

    • 1399/06/05
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/05/29
    0 0

    سلام قیمت فول بادی رو میخواستم بدونم با دستگاه کندلا و همچنین ادرس و شماره تماس

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام هزینه ها و شماره تماس تو سایت موجوده

  • 1399/06/04
    0 0

    باسلام من تازه رفتم برای لیزر دست وپا،اول ژل میزنه روی دست وبعدلیزرهم کاملا روی پوست قرارمیگیره مثل ماساژدادنه اونطوری تاثیرداره آخه من قبلا بکینی وزیر بغل انجام دادن این روشی نبوداون جرقه ای بود صداداشت جریانش چیه تاثیر داره ادامه بدم ممنون

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام دستگاه هاتون باهم فرق داره.

  • 1399/06/11
    0 0

    سلام. من پاهام و بيكينى را يك جلسه با دستگاه كلاريتى ليزر كردم. اگر بخوام دستگاهم را تغيير بدم و از كندلا استفاده كنم اشكالى داره؟ ممنون

    • 1399/06/11
      0 0

      سلام با 1 جلسه خیر مشکلی نداره

  • 1399/06/11
    0 0

    سلام. من پاهام و بيكينى را يك جلسه با دستگاه كلاريتى ليزر كردم. اگر بخوام دستگاهم را تغيير بدم و از كندلا استفاده كنم اشكالى داره؟ ممنون

    • 1399/06/11
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/17
    0 0

    سلام من میخوام لیزر فول بادی انجام بدم از چند نفر پرسیدم گفتن عوارض بدی داره و باعث افتادگی پوست میشه آیا این درسته یا خیر مشکلی پیش نمیاد!؟

    • 1399/06/18
      0 0

      سلام اگه اپراتور با تجربه باشه هیچ مشکلی پیش نمیاد.

  • 1399/06/18
    0 0

    ایاحقیقت داره ک بعدلیزرموهابه زیرپوست رشدمیکنن

    • 1399/06/18
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/06/18
    0 0

    سلام ببخشید من شنیدم بعدلیزر سموم ازبدن دفع نمیشن وسرطانزاست ایاصحت داره؟؟

    • 1399/06/19
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/06/24
    0 0

    دستگاه الکساندرایت خوبه یا الکس دایود؟

    • 1399/06/24
      0 0

      سلام سوالتون صحیح نیست الکس یا همون الکساندایت، و دایود طول موجهای دستگاه هستند نه اسم دستگاه. معمولا برای پوستهای سفید تا گندمی از طول موج الکس، و پوستهای کمی تیره تر از طول موج دایود استفاده میشه.

  • 1399/06/26
    1 0

    سلام اگه جلسات لیزر رو کامل کردیم بعد از شش ماه موها رشد کردن برای شارژ هر شش ماه یک بار کافیه و ایا موهایی که رشد کردن کامل دوباره ازبین میرن

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام واسه شارژ باید هرموقع که 30،40 درصد از موهاتون رشد کردن تشریف ببرید. کامل از بین نمیره اما با جسات بیشتر دیرتر مو رشد میکنه

  • 1399/06/26
    2 0

    سلام ببخشین میگن که اگه لیزر انجام بدیم دیگه نمیتونیم باردار بشیم... و اینکه زیر بغل رو و بکینی با چه دستگاهی انجام بدیم که اصلا در نیاد چون من یه روز در میون باید تمیز کنم خیلی سختم شده

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام لیزر هیچ ضرری برای بارداری نداره موهای زائد با هیچ روشی به طور دائم از بین نمیرن اما با لیزر به مرور، سرعت رشدشون و ضخامتشون کمتر میشه

  • 1399/06/26
    0 0

    میگن که بعداز چهار. سال موها بخواب میرن بعداز چهارسال از هرجایی بتونن میان بیرون چطوریه واقعیت داره ایا

    • 1399/06/29
      0 0

      سلام خیر واقعیت نداره

  • 1399/07/13
    0 0

    سلام ،روی دستم دوتا خال هست اما از وقتی با الکس کندلا لیزر کردم انگار حالت ضخیم و خشک به خودش گرفته ،خطرناک نیست؟

    • 1399/07/14
      0 0

      سلام به پزشک مرکز لیزرتون مراجعه کنید. شاید نیاز باشه دارویی واسش استفاده کنید یا دیگه اون قسمت رو لیزر نکنید.

  • 1399/07/22
    0 0

    من بدنم پرموهست مخصوصا پاهام.از یه ریشه چهارتامودرمیاد!هروقت شیو میکنم شلوار میپوشم مثلاپیاده روی میرم پاهام چنان میخارن که میخوام بشینم وسط جاده گریه کنم!آیا با لیزر پاهام این مشکل برطرف خواهد شد؟ممنون

    • 1399/07/22
      0 0

      سلام بله به تدریج کم میشه

  • 1399/07/22
    0 0

    من بدنم پرموهست مخصوصا پاهام.از یه ریشه چهارتامودرمیاد!هروقت شیو میکنم شلوار میپوشم مثلاپیاده روی میرم پاهام چنان میخارن که میخوام بشینم وسط جاده گریه کنم!آیا با لیزر پاهام این مشکل برطرف خواهد شد؟ممنون

    • 1399/08/01
      0 0

      سلام بله به تدریج حجم موو ضخامت موهاتون کم میشه.

  • 1399/07/30
    0 0

    سلام من سه جلسه لیزر دایود رفتم فول بادی تا الان خیلی راضیم اما از فامیلام میگن که 8 جلسه رو کامل رفتیم دوباره بحالت قبلی برگشت ینی بعد از 8 ماه لیزر خدارو خوش میاد دوباره ژیلت دست بگیریم با اونهمه هزینه؟چندسال بریم ریشه کن میشه این لامصب

    • 1399/08/01
      0 0

      سلام موهای زائد کامل از بین نمیرن اما به تدریج ضخامت و حجم موهای زائدتون کم میشه.

  • 1399/07/30
    0 0

    سلام ببخشید من درگیر بیماری پیسی یا ویتیلیگو هستم ایا لیزر کردن تاثیری بر این بیماری داره؟مثلا لکه اینجا نمیسه؟ من ۱۷سالمه ایا تو این سن لیزر کردن موروی نداره؟

    • 1399/08/01
      0 0

      سلام معمولا مشکلی نداره اما بهتره قبل از شروع لیزر با پزشک مرکز لیزرتون مشورت کنید.

  • 1399/08/01
    1 0

    سلام من زیر بغلم و لیزر کردم بعد از ۳ روز یکم از ناحیه زیر بغل احساس درد میکنم مشکلی وجود داره؟

    • 1399/08/01
      0 0

      سلام فعلا لیزر رو ادامه ندید و به پزشک متخصص مراجعه کنید.

  • 1399/08/01
    0 0

    خاستم ببینم لیزر برای موهای گوش هم انجام میشه؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام بله

  • 1399/08/06
    1 0

    سلام,من دو هفتست که برای اولین بار لیزر انجام دادم,و یک هفتست که درد در ناحیه زیر بغل سمت چپ و پایین زیربغل و کتف و بازو دارم..و احتمال میدم که بخاطر لیزری که انجام دادم هست,آیا این درد خطر ناکه? آخه یک هفتست که خوب نشده ,اوایل دردش خیلی آروم بوده ولی الان احساس میشه و آزاردهنده ست کمی

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام بهتره به پزشک متخصص مراجعه کنید معاینتون کنن.

  • 1399/08/06
    0 0

    سلام من هیجده سالمه. میخام بیکنی و زیر بغلمو لیزر کنم، عوا»رض جدی داره؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/08/06
    0 0

    سلام من هیجده سالمه. میخام بیکنی و زیر بغلمو لیزر کنم، عوا»رض جدی داره؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/08/06
    0 0

    سلام من هیجده سالمه. میخام بیکنی و زیر بغلمو لیزر کنم، عوا»رض جدی داره؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/08/06
    0 0

    سلام من هیجده سالمه. میخام بیکنی و زیر بغلمو لیزر کنم، عوا»رض جدی داره؟

    • 1399/08/07
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/08/10
    0 0

    سلام ببخشید من یه جلسه لیزر رفتم ولی عینکی ندادن بهم. الان چشمم اسیب دیده؟

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام بهتره که از عینک استفاده بشه یا حداقل حین لیزر چشماتون بسته باشه.

  • 1399/08/12
    0 0

    سلام ایا هر جلسه تنظیمات بالاتری برای لیزر محل درمان اعمال میشه؟

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام بیشتر مواقع و به تشخیص اپراتور بله.

  • 1399/08/18
    0 0

    سلام من مشکل هورمونی داشتم و الان 4ماه پریودیم منظم بود برای لیزر چونه و زیر گردن رفتم و این ماه پریود نشدم می‌تونه این به خاطر لیزر باشه؟

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/08/18
    0 0

    سلام پنچ جلسه لیزر کردم صورت الان روی قفسه سینه موهای سیاه ضخیم دراومد علتش چیست

    • 1399/08/20
      0 0

      سلام شاید تنظیمات مناسب نبوده یا برگشت مو داشتید. با پزشک و اپراتور مرکز لیزرتون مشورت کنید.

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام میخوام صورتم لیزر کنم موهام کلک وتیرهستن چندجلسه ازبین میرن

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام اگه پرزی نباشه میتونید لیزر کنید. 8-6 جلسه دوره ی اصلیتون زمان میبره.

  • 1399/08/24
    0 0

    سلام میخوام صورتم لیز کنم دوساله اصلاح نمیکنم موهایم کلک هستند چندجلسه ازبین میرن

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام اگه پرزی نباشه میتونید لیزر کنید. 8-6 جلسه دوره ی اصلیتون زمان میبره.

  • 1399/08/25
    0 0

    سلام من بیماری ویتیلیگو یا پیسی و برص دارم این درسته که نمیتونم لیزر برم گفتن ممکنه پوستم بسوزه و اینکه بیماری تمام بدنم رو گرفته چیکار کنم ؟

    • 1399/08/25
      0 0

      سلام به پزشک متخصص مراجعه کنید معاینتون کنن و باهاشون مشورت کنید. در بعضی موارد میشه.

  • 1399/08/26
    1 0

    من ۸ جلسه با دستگاه الکسدکنلا رفتم بعد خراب شده میخواستم ببینم با دستگاه دیگه جواب میده

    • 1399/08/26
      0 0

      سلام اگه اپراتور با تجربه باشه و دستگاه مناسب انتخاب کنید بله

  • 1399/08/28
    0 0

    سلام من ۱۸ سالمه اگه بخوام تمام بدنم رو با بهترین دستگاه لیزر کنم البته به جز بکینی ایا عوارض هم داره اخه میگن نباید زیاد زیر لیزر باشی

    • 1399/09/01
      0 0

      سلام خیر مشکلی نیست

  • 1399/09/06
    0 0

    سلام من لیزر فول انجام دادم البته یه قسمتایی که نازک بود نزدم پوستم سفیده ( تیپ ۲ یا ۱ ) اما بعضی قسمتا مثلا خط ریش روی صورت مو های خیلی نازک و کوتاه و روشن هست که به سختی دیده میشه که در این محدوده تعدادی موهای تقریبا ضخیم هست میخواستم بدونم چطور میشه این نقطه رو لیزر کنم که احتمالا ضخیم نشه ؟ میشه روش پماد زینک بزنم ؟ ایا شیو کردن مو کرکی باعث ضخیم تر شدن و فعال شدن رشد نمیشه ؟ اندازه مو شیو شده چقدر باید باشه و با ماشین اصلاح صفر زن میشه ؟چون موهای کرکی نمیزنه دستگاه کندلا ۲۰۲۰ استفاده کردم

    • 1399/09/07
      0 0

      سلام بله موی کرکی شیو و لیزر بشه ضخیم میشه. هر ناحیه ای که بخواید لیزر کنید باید کامل با ژیلت شیو بشه.

    • 1399/10/07
      0 0

      چطور میشه بدنم لیزر کنم که موهای کرکی و خیلی نازک بین موهای ضخیم لیزر نشه؟ این موضوع خیلی مهمه که موهای کرکی و نازک ضخیم نشه چون با توجه به جلسات شارژ که همیشگیه لیزر به طور دائم موهارو از بین نمیبره و اگه تاخیر در شارژ بيفته با موها تراکم بیشتر از قبل برميگرده یه راهنمایی هم بفرمایید.که من موهای دستم نازکتره و روشن‌تر که لیزر می‌کنم نمیریزه آیا باید مرکز لیزر عوض کنم؟

  • 1399/09/08
    0 0

    سلام اگه ناحیه تناسلی به خاطر ژیلت تیره شده باشه با لیزر مناسب روشنی کشاله اون ناحیه روشن میشه؟ ایا چند ماه بعد از لیزر اگه دوباره از ژیلت استفاده کنیم اون ناحیه ک روشن شده با لیزر دوباره تیره میشه یا نه؟ لطفا جواب بدید

    • 1399/09/09
      0 0

      سلام بله اگه بخاطر ریشه ی موی زائد باشه با لیزر از بین میره. بله اگه ژیلت زیاد استفاده کنید و لیزر نکنید تیره میشه.

  • 1399/09/15
    1 0

    با سلام من ۴ جلسه با لیزر الکس کندلا کار کردم خیلی راضی بودم جچلسه پنجمم متاسفانه بخاطر کرونا الان تعطیل شده و نرفتم و موها تا حدودی رشد کردند اگر از دستگاه دایود استفاده کنم این جلسه و دوباره جلسات بعدی رو با الکس ادامه بدم مشکلی پیش میاد؟؟لطفا جوابمو بدید ممنون

    • 1399/09/15
      0 0

      سلام بله ممکنه یکم واسه مراحل لیزرتون مشکل ایجاد بشه. بهتره با الکس کندلا فعلا تو یه مرکز دیگه ادامه بدید.

    • 1399/09/18
      0 0

      متاسفانه تو شهر ما یجا هست ک بسته هستش🙆‍♀️🤷‍♀️🤦‍♀️

  • 1399/09/17
    0 0

    سلام من یه سوالی داشتم اگه سه جلسه برای لیزربدن اقدام کرده باشی وتوجلسه چهارم بفهمی بارداری آیابایدلیزرکردنوادامه بدی یامتوقفش کنی ممنون میشم جوابموبدین؟

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام باید متوقف کنید. تو دوران بارداری نباید لیزر انجام بشه.

  • 1399/10/03
    0 0

    سلام امروز نوبت لیزر داشتم جلسه دهمم بود کار ک تموم شد عینک برداشتم ولی کاملا همه جارو تا ۱۰ دقیقه تار میدیدم بعد کم کم به حالت طبیعی برگشت هیچ وقت اینجوری نمیشد علت خاصی داره خطرناک واسه چشم ؟

  • 1399/10/09
    0 0

    سلام.من بچه کوچیک دارم و شیر میخوره.آیا لیزر موها روی شیر تاثیر میذاره؟ الان میتونم برم یا بهتره صبر کنم بعد دوران شیردهی برم؟

  • 1399/10/17
    0 0

    سلام آیا فاصله ۲۵ روز بین دو جلسه لیزر کمه و چه خطری داره؟

  • 1399/10/29
    0 0

    سلام خسته نباشید،قصد انجام لیزر فول بادی و دارم ولی بعضی قسمتای بدنم موهاش نه زبره نه کرکی، نمیدونم چیکار کنم! لیزر و واسه اون قسمتا انجام بدم یا نه؟ و این که شنیدم لیزر باعث نازایی میشه، درسته؟

  • 1399/11/04
    0 0

    سلام من کیست تخمدان دارم دکتر بهم گفته همیشه باتوهست خیلی وقت لیزر انجام دادم اما موهای صورتم کم نشده اصلا ایا جواب میگیرم پیش شما

  • 1399/11/04
    0 0

    سلام کسی که کیست تخمدان داشته ایا بالیزر موهای ضخیم وزاعدازبین میره؟؟؟

  • 1399/11/22
    0 0

    سلام من تا به حال لیزر نکردم میخوام بدونم لیزر همراه با درد هست؟

  • 1399/11/27
    0 0

    سلام من کمرم و روی شکمم کرک هستش باهاشون مشکل دارم اگه بیزر کنم اوکی میشه و لطفا چند دستگاه خوب معرفی میکنید‌ ممنون

  • 1399/12/03
    0 0

    سلام قفسه سینه ام مو داره میخوام برم لیزر کنم عوارض داره

  • 1399/12/08
    0 0

    سلام یه سوال داشتم خواستم بدونم چه چیزی می توان استفاده کرد به جای لیزر که هیچ عوارض نداشته باشد که مو های صورت را برداشت اضافه

  • 1399/12/12
    0 0

    سلام من تا الان یک جلسه لیزر رفتم هفته پیش حدود ۳ماه پیش ی برامدگی هایی در زیربغلم ایجاد شد امروز رقتم دکتر گفتن توده های عرقیه و قرص آزیترومایسین و مترونیدازول دادن میخاستم ببینم دیگ نرم لیزر؟ خطر داره یا نه با این قرصا منافاتی داره لیزر

  • 1399/12/24
    1 0

    با سلام آیا این نظریه که لیزر موهای زاید باعث تخریب غدد آپوکرین میشود، صحت دارد؟

  • 1399/12/25
    0 0

    سلام من دو هفتس اپلاسیون کردم دو روز دیگه نوبت لیزر دارم اون خانومی که میخواستم برم پیشش بهش گفتم که اپلاسیون کردم دو هفته پیش گفت تا بیای لیزر دوبار با ژیلت بزن میخواستم ببینم مشکلی پیش میاد یا نه؟

  • 1400/01/02
    0 0

    سلام ببخشید چه دستگاهی برای لیزر خوبه

  • 1400/01/11
    0 0

    سلام من یه دوره موهای صورتمون لیزر کردم یه مدت خوب بودم دوباره موهام رشد کرده ودوبرابرشده،وقسمت هایی که اصلا مونداشتم هم مورشد کرده بنظرتون مجدد برم برای لیزر؟

  • 1400/01/22
    0 0

    سلام وقتتون بخیر ایا لیزر باعث نمایان شدن ماه گرفتگی می شود یاخیر؟چون بنده یک ماه گرفتگی خیلی کمرنگ روی صورتم دارم خواستم بدونم ایا با لیزر باعث پر رنگ شدنش میشه؟؟؟

  • 1400/01/23
    0 0

    سلام من براي ليزر از دستگاه سوپرانو ايس پلاتينيوم برند الما استفاده ميكردم از جلسه سوم عمل ترانس پي ار كي چشم انجام دادم و پزشكم گفته تا شش ماه نبايد ليزر بشم ولي متخصص چشمم گفت هيچ مشكلي نداره اگه از عينك استفاده بشه بقيه مراكز ليزر هم ميگن مشكلي نداره به نظرتون من بايد چيكار كنم حس ميكنم دكتر ليزرم زيادي حساسه شما نظرتون رو بگيد ممنون

  • 1400/02/09
    0 0

    سلام خسته نباشید ، من میخوام برای اولین بار لیزر کنم ، نمیدونم چه دستگاهی خوبه برای لیزر ، بعد لیزر برای واژن مشکلی ایجاد نمیکنه ،یعنی اشعه اش عوارض داره یا نه؟

  • 1400/02/20
    0 0

    سلام من به طور خفیف تنبلی تخمدان دارم و صورتم موهای ضخیم زیادی داره به نظرتون به تنهایی با لیزرمشکلم برطرف میشه

  • 1400/03/16
    0 0

    سلام واقعا بعد چند بار لیزر بعد از مدتی موهای لیزر شده رشد کرده و دوبرابر می شن

  • 1400/03/28
    0 0

    سلام من صورتم رولیزرکردم ویکم ازقسمت پیشانی موهام شروع ب ریزش کرده چ کنم.

  • 1400/03/30
    0 0

    سلام.من یک جلسه برای صورتم رفتم لیزر و کل صورتم رو لیزر کردم الان فهمیدم که نباید موهای کرکی لیزر بشه ایا با یک جلسه موهای کرکی زخیم میشن.

  • 1400/04/08
    0 0

    ببخشید افراد ۱۴ سال هم میتونن لیزر انجام بدن؟

    • 1400/08/14
      0 0

      مگه ۱۴ سال هم مو داره؟

  • 1400/04/13
    0 0

    سلام خسته نباشید،،، راستش من الان ۱۹ سالم هست میخاستم لیزر کنم ی نفر بهم گفت ک اگه لیزر کنم بعد ک ازدواج کردم نمیتونم بچه دار بشم ایا حقیقت داره ممنون میشم از جوابتون🙏🙏🙏😊

  • 1400/05/28
    0 0

    سلام من ب بیماری خود ایمنی (TTP) مبتلا هستم . تا قبل بیماریم ۴ جلسه لیزر رفتم . الان بازم میتونم ادامه بدم یا خطرناک هستش؟

  • 1400/06/30
    0 0

    سلام من بعداز دومین جلسه لیزر سیستم عصبی بدنم زعیف شده ادامه بدم یا نه ممنون

  • 1400/07/04
    0 0

    سلام.وقت بخیر لیزر فول بادی هزینش چنده؟ ادرستون کجاس که مراجعه کنم.تشکر

  • 1400/07/24
    0 0

    سلام من دوجلسه رفتم لیزر همون جلسه اول بکینی انگار آب جوش ریخته بودن فرمزوسوزش وخارش دیگه ادامه ندادم حالا هم که کلی ازش گذشته بکینی هنوز پوس میاندازد به نطرتون باید چکار کنم

  • 1400/08/02
    0 0

    با سلام من جلسه اول بود که لیزر بکینی با دکا رو انجام دادم. اما اللن که شش روز میگذره، زیر شکمم و تخمدانم درد میکنه. ممکنه اسیب دیده باشه؟ ادامه بدم؟

  • 1400/08/28
    0 0

    سلام من ۸جلسه بادستگاه الکساندرایت الیت پلاس لیزر رفتم موهام دیگه رشدنمیکنن امافولیکول های موبعضی قسمتاش انگاردون دون سیاه شده وموزیرش مونده یجورایی پوست پرتغالی شده راه حلش چیه؟

  • 1400/10/23
    0 0

    ببخشید آیا لیزر به پوست صورت آسیب میرسونه!؟یا باعث میشه به مرور زمان افتاده و چروکیده بشه!؟ من که موهای صورت م حالتِ کرکی هستش،لیزر رو صورت م تاثیر داره!؟

  • 1401/01/12
    0 0

    سلام جلسه سوم لیزر کردم پازلفی هام هم لیزر کردم بعد دو ساعت از لیزر کردن یه طرف ناحیه پازلفی ورم کرده خطرناک نیست؟

  • 1401/03/21
    0 0

    سلام خسته نباشید درسته که هنگام لیزر موهای زائد اشعه ی لیزر نباید به لک پوستی یا ماه گرفتگی برخورد کنه؟؟ایا باعث تغییر رنگش میشه؟

  • 1401/04/22
    0 0

    سلام‌وقت بخیر من بعداز لیزر صورت دندون درد میگیرم باید چیکار کنم؟خطرناکه؟

  • 1402/07/07
    0 0

    سلام من جلسه اولمه تقریبا ۱۰روز پیش،رفتم لیزر.پریودیم عقب افتاده،تاحالا سابقه نداشته ک عقب بیفته،آیا از لیزر کردنه،البته اینم بگم روز اولی ک رفتم لیزر داخل واژنم درد خفیفی داشتم

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید