تفاوت لیزر نابلکس و کندلا الکس

تاریخ انتشار - ۱۷ آذر ۱۳۹۸

لیزر نابلکس، یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر دنیا برای از بین بردن موهای زائد است که در ابتدا توسط شرکت کرهای FineMEC اختراع شد. این دستگاه با بهره گیری از لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۰ نانومتر و هندپیس فراکشنال به رفع موهای زائد و رفع بعضی لکه های پوستی کمک میکند.  لیزر نابلکس نیز مانند لیزر کندلا الکس، ضریب جذب بالایی دارد و یک لیزر قدرتمند در از بین بردن موهای زائد به شمار می آید. یک تفاوت لیزر نابلکس و کندلا الکس قابل تنظیم بودن مدت پالس و میزان انرژی برای از بین بردن هر نوع مو و پوست می باشد. یک منبع تغذیه ی قدرتمند و پایدار با انرژی 70 ژول از نوع پالس مربعی در آن تعبیه شده است و تفاوت آن با لیزر کندلا الکس در قطر لکه لیزر و نوع پالس دایره ای است؛ به طوریکه کندلا الکساندرایت می تواند هم پوشانی بهتری برای حذف موهای زائد هر ناحیه از بدن داشته باشد.

حذف موهای زائد با لیزر نابلکس

حذف موهای زائد با لیزر نابلکس با همان تکنولوژی لیزر الکساندرایت انجام میگیرد. به منظور بهبود عملکرد و کارایی این دستگاه لیزر، یک قطعه بزرگنمایی خاص در لیزر نابلکس طراحی شده است که پرتوهای یکنواخت و کاملی را از  2 تا 20 میلیمتر بدون تغییر هندپیس یا فاصله بین سر لیزر و پوست ساطع میکند. لیزر الکساندرایت نابلکس دارای سیستمی ایدهآل است که عملکرد آن برای حذف موهای زائد سریع، موثر و ایمن است، طول موج 755nm همچنین میتواند ضایعات پوستی را در پوست های روشن تا سبزه با کمترین عوارض جانبی درمان کند.

مزایای لیزر نابلکس

  • - خروجی قدرتمند و پایدار 
  • - درمان سریع و دقیق با فرکانس یا تعداد شات در ثانیه تا 10  هرتز
  • - سرعت بسیار بالای عملکرد و سری قابل تنظیم
  • - سیستم خنک کننده فوق پیشرفته و انحصاری RCS بصورت ترکیبی از گاز و هوا 
  • - هندپیس قابل تنظیم با دو سیلندر
  • - 24 مموری با پارامترهای از پیش تعیین شده
  • - کاربری بسیار آسان با توجه به کاهش درد در بیمار با استفاده از تکنیک خنک سازی پوست

حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکس

حذف موهای زائد با لیزر مو کندلا الکساندرایت فوق العاده و بدون درد است. لیزر کندلا الکس پالس های نور کوتاهی را ساطع می کنند که کمتر از چند میلیونیوم ثانیه توانایی نفوذ در پوست و رسیدن به فولیکول های مو و سوزاندن آن ها را دارد. اشعه دستگاه لیزر کندلا الکس چون در طول موج ۷۵0 نانومتر که طول موج اشعه فروسرخ است ساطع می شود؛ به رنگ قرمز مشاهده می شود. شدت پالس یا مدت هر پالس، مدت زمان حرارت دهی پالس را که مستقیما روی میزان آسیبی که به فولیکول می رساند تاثیر گذار است؛ مشخص می کند. به منظور از بین بردن فولیکول مو، رنگدانه هایی که در ساقه مو موجودند هدف اشعه لیزر قرار می گیرند. با تابش اشعه لیزر، انرژی جذب شده در ملانین مو تبدیل به انرژی حرارتی شده و از طریق سلولها منتقل می شود. تا زمانیکه دمای کافی در مدت زمان مشخص در سلول ایجاد نشود؛ فولیکول مو از بین نمی رود. مسئله حفظ درجه حرارت مناسب برای از بین رفتن سلولها در مدت زمان کافی بسیار مهم است. برای رسیدن به این هدف دستگاه لیزر مو باید بتواند انرژی خروجی لازم را تامین کند. مهمترین تفاوت لیزر نابلکس و کندلا الکس در این است که لیزر نابلکس نمی تواند به اندازه کندلا الکس درجه حرارت کافی را برای مدت زمان مناسب ایجاد کند؛ پس بازدهی آن به اندازه لیزر کندلا الکساندرایت نیست.

مزایای لیزر کندلا الکساندرایت

  • احساس کمترین درد و ناراحتی از طرف بیمار حین انجام لیزر مو
  • سرعت و دقت بالا برای رسیدن به نتیجه مطلوب در کمترین جلسه
  • احساس امنیت حین انجام لیزر به علت دارا بودن تاییدیه FDA
  • قابلیت استفاده برای پوست های روشن تا سبزه
  • عملکرد ساده همراه با بازدهی بسیار بالا
  • به حداکثر رساندن ناحیه قابل درمان به علت قطر لکه 24 میلیمتری 
  • همپوشانی کاملی نواحی لیزر شده به علت لکه لیزر دایره ای شکل
  • تنوع کاربرد برای حذف موهای زائد کل بدن، حذف تتو و غیره
  • بهره گیری از علم روز و تکنولوژی پیشرفته به خصوص در سیستم کولینگ

آیا طول موج لیزر نابلکس با کندلا الکس متفاوت است؟

طول موج هر دو دستگاه نابلکس و کندلا الکساندرایت  برابر با  ۷۵۵ نانومتر است که دارای جذب بالایی توسط ملانین است، اما جذب نسبتا کمی توسط اکسیهموگلوبین پوست های روشن دارد. دستگاه های لیزر نابلکس و کندلا الکس از تکنولوژی پیشرفته لیزر موهای زائد الکساندرایت بهره می برند و نسبت به دستگاههای قدیمیتر با طول موج  532nm که جذب بالایی توسط هر دو داشت؛  آسیب گرمایی کمتری به بافت عادی پوست میزند و ریسک کمتری از دستگاههایی با طول موج  532nm دارد. انرژی این لیزر برای رفع موهای زائد ،کاملا جذب ملانین موجود در ریشه مو شده و به پوست و بافت های اطراف آسیبی نمی رساند. در نتیجه موهای زائد با این دستگاه بدون هیچ گونه عارضه جانبی از بین می روند و معمولا پس از پایان جلسات لیزر، کاهش 85 درصدی در رشد موهای زائد ناحیه ای از بدن که لیزر شدن مشاهده می شود.

مقایسه سیستم کولینگ لیزر نابلکس و کندلا الکس

لیزر نابلکس از سیستم کولینگ با گاز RCS استفاده می کند که دارای مزایای زیر است:

  • امکان انتخاب سیستم کولینگ قبل / پس از درمان
  • خنک کردن موثر و سریع اپیدرم 
  • تعدیل فشار و دمای محفظه با سنسور ویژهی آن به طور خودکار 
  • درمان امن، عوارض جانبی کمتر و نتایج درمانی موثرتر

لیزر کندلا الکس از سیستم کولینگ DCD همراه با گاز کریوژن استفاده می کند که دارای مزایای زیر است:

  • امکان تنظیم حالت سیستم کولینگ به صورت همزمان یا جداگانه
  • لیزر موهای زائد بدون درد و سوزش
  • طراحی پیشرفته با امکان اسپری کریوژن چند میلی ثانیه قبل و بعد از پالس لیزر
  • سیستم خنک کننده کریوژن چند میلی ثانیه قبل و بعد از پالس لیزر، کریوژن را مستقیماً روی پوست اسپری می کند تا به خنک شدن پوست کمک کند.
  • در سیستم خنک کننده هوای سرد، هوا با دمای منفی ۳۴ درجه سانتیگراد روی پوست دمیده شده و بافت های اطراف ریشه مو و پوست ناحیه لیزر شده را خنک می کند تا بیمار درد و سوزش چندانی احساس نکند.

تفاوت لیزر نابلکس و کندلا الکس

مدل: لیزر الکساندرایت با پالس طولانی

مدل: لیزر الکساندرایت جنتل لیز پرو

طول موج: 755 nm

طول موج: 755 nm

پهنای پالس: 0.2 تا 300 میلی ثانیه (سه برابر)

پهنای پالس: 0.2 تا 300 میلی ثانیه (سه برابر)

تأخیر پالس: 0 تا 90 میلی ثانیه

تأخیر پالس: 0 تا 100 میلی ثانیه

انرژی خروجی: بالای 70 ژول

انرژی خروجی: حداکثر 300 ژول

کنترل پنل: رابط ورودی صفحه لمسی

کنترل پنل: رابط ورودی صفحه لمسی

ریزپردازندهی کنترل الکترونیکی

ریزپردازندهی کنترل الکترونیکی

نرخ تکرار: 0.5 تا 10 هرتز

نرخ تکرار:1 تا 10 هرتز

اندازهی هنداستاپ اصلی: دو میلیمتر تا بیست میلیمتر (2, 3, 5, 7, 10, 15, 20 mm)

اندازهی هنداستاپ اصلی: دو میلیمتر تا بیست میلیمتر (2, 3, 5, 7, 10, 15,18, 20, 24 mm)

کنترل پالس: دستی 

کنترل پالس: دستی

انتقال پرتور: فیبر اختیاری با قطعه دستی

انتقال پرتور: فیبر اختیاری با قطعه دستی

ورودی الکتریکی: AG 230 V/30

ورودی الکتریکی: AG 230 V/30

سیستم کولینگ پوست: کولینگ گاز RCS انتخابی

سیستم کولینگ پوست: کولینگ DCD (دمیدن هوا) و اسپری کریوژن

کولینگ (خارجی)

کولینگ (خارجی)

الزامات کولینگ: سردکننده آب

الزامات کولینگ: سرد کننده آب

ابعاد: 850(H) x 385(W) x 950(D) mm

ابعاد: 35″ H x 16″ W x 28″ D

وزن: هشتاد کیلوگرم

وزن: 210 پوند

تفاوت لیزر نابلکس و کندلا الکساندرایت در عملکرد

نابلکس با امنیت بالایی که دارد برای از بین بردن موهای نازک و ضخیم و کاربردهای درمانی متعدد نتایج قابل اعتمادی دارد. نابلکس با پالسهای کوتاه تا طولانی سبب میشود که پهنای پالس به بهترین صورت ممکن با ضخامت، رنگ و تراکم مو و همچنین نوع پوست تطبیق یابد. به عبارتی در مقایسه با سایر دستگاههای لیزرموهای زائد، لیزر نابلکس نیز مانند کندلا الکس با انعطاف پذیری بالایی قابل تنظیم است. از طرفی لیزر کندلا الکساندرایت از کم دردترین دستگاه های لیزر موجود در جهان به شمار می رود چون چند میلی ثانیه قبل از شات زدن نور لیزر با اسپری گاز خنککننده باعث بی حسی کامل و موقت پوست شده و هنگامی که نور لیزر به پوست برخورد میکند؛ چون پوست کاملا سرد و بی حس شده است؛ اصلا احساس درد یا سوزشی شدیدی ندارد. بعبارتی برای راحتی بیشتر بیمار در طول درمان، لیزررکندلا الکس از سیستم خنک کننده قوی استفاده می کند که درد را به حداقل میزان ممکن می رساند. تعداد جلسات درمان با لیزر نابلکس و کندلا الکساندرایت بسته به پارامترهای مختلفی مانند تراکم موها، قد و وزن بیمار متفاوت است و متخصص لیزر فواصل بین جلسات درمانی را برای شما مشخص می کند.

از آنجایی که لیزر نابلکس طول پالس قابل تنظیم دارد، میتوان مناسب ترین پهنای پالس سازگار با ضخامت مو را انتخاب نمود که  به حجم و تراکم مو هدف مربوط است. خوشبختانه برای پوستهای تیره تر، که موهایی غنی از ملانین هستند، اشعه لیزر جذب بهتری دارد. اما در صورتی که بیمار پوست تیره ای داشته باشد باید از دستگاه های لیزر با طول موج بلند تر مانند کندلا یگ استفاده نمایند. 

لیزر نابلکس بهتر است یا الکساندرایت؟

 امروزه نسلهای پیشرفته و قدرتمند لیزر کندلا الکس این توانایی را دارند که در کنار موهای ضخیم و تیره که معمولا همه لیزرها بر روی آنها تاثیرات مثبتی را دارند؛ بر روی موهای نازک و کرکی نیز دارای اثربخشی بالایی باشند.

در درمان با نابلکس نیازی به بی حسی نبوده و از این رو کمترین عوارض جانبی برای بیماران تحت این درمان وجود دارد. بیمارانی که درجه رنگ پوست آنها بر اساس مقیاس فیتزپاتریک بیشتر از ۵ باشد و کسانی که رنگ موهای آنها از رنگ پوستشان روشنتر است نمیتوانند از این روش استفاده نمایند. 

لیزر نابلکس نه تنها نتایج عالی برای از بین بردن موهای زائد حاصل میشود بلکه در جوانسازی پوست نیز بسیار موثر است. از طرفی لیزر کندلا الکساندرایت با پالس کوتاه 100 میلی ثانیه میتواند جوهر تتو را نیز از روی پوست پاک نماید.

تعداد جلسات درمانی با لیزر الکساندرایت نسبت به نابلکس معمولا کمتر بوده و اثرات درمانی از همان جلسات ابتدایی قابل مشاهده میباشد. تجربه نشان میدهند که بیماران پس از استفاده از کندلا الکس بسیار راضی بوده اند و حداقل ناراحتی را در طول درمان داشتند. به عبارتی، ویژگی بارز این دستگاه بالاترین کارآیی و حداقل عوارض است. 

متخصصین ما در کلینیک شهرک غرب، با ارائه اطلاعات و مشاوره کافی پیش از شروع جلسات لیزر موهای زائد، این اطمینان را به شما خواهند داد که چه روشی برای شما مناسب تر خواهد بود. با بروشورهایی که در این کلینیک ارائه میشود میتوانید اطلاعات دقیق مربوط به هر دستگاه و مناسب ترین روش درمانی را انتخاب کنید و با آمادگی بیشتری برای شروع جلسات لیزر مراجعه فرمایید.



مشاوره رایگان



نظرات کاربران

  • 1399/06/16
    6 25

    لیزر کندلا خیلی قوی ولی نابلکس ضعیفه.

  • 1399/07/21
    8 23

    لیزر نابلکس پوست رو هم میسوزونه خیلی بده و خیلی درداوره

  • 1399/07/21
    4 18

    لیزر نابلکس پوست رو هم میسوزونه خیلی بده و خیلی درداوره

    • 1399/11/08
      3 1

      اتفاقا من نابلکس رفتم عالی بود

    • 1401/04/13
      1 0

      منم هردورورفتتم نابلکس عالیی بود درد نداشتم

  • 1399/11/28
    1 4

    لیزر برای دختران ضرر ندارد چون خیلی از پزشکان میگن ضرر داشتن یا نداشتنش اثبات شده نیست و ریسک انجام دادنش

  • 1400/02/21
    3 8

    نابلکس چهار جلسه رفتم اما تا جلسه بعد دیدم اکثر موهای پام اومده بودندحالا که راضی نبودم میخوام دستگاهمو عوض کنم کندلا که تعریفشو شنیدم برم

    • 1401/08/02
      1 0

      خوب معمولا جلسه 4 رویش میده

  • 1400/03/13
    2 0

    باسلام من میخوام برم لیزر،با این نظرات حالا من نابلکس برم یا کندلا!؟

    • 1401/05/19
      1 0

      بی شک برو کندلا

    • 1401/05/27
      1 0

      نابلکس . موی صورت و کرکی رو که اصلا لیزر نرید . بدتر مثل ریش مردونه میشه .

  • 1400/03/29
    9 0

    نابلكس روي همه پوستي جواب ميده اما كندلا روي بعضي پوستا مخصوصا گندمي خيلي ضعيفه

  • 1400/04/31
    7 1

    من که از نابلکس خیلی راضی بودم موهام دیگه درنیومدن

    • 1400/05/15
      1 0

      عزیزم هشت جلسه کامل رفتین

  • 1400/06/23
    8 0

    اصلا از کندلا راضی نبودم خیلی جوابدهیش کم بود فقط برای پوستای خیلی روشن و کم مو ها تاثیر داره نابلکس دارم میرم بنظرم هم دردش کمتره هم جوابدهیش بهتره

    • 1401/08/20
      1 0

      از نایلکس جواب گرفتید؟

  • 1400/07/09
    5 0

    من دارم میرم نابلکس،جلسه ۶هستم ازنتیجه راضی بودم

  • 1400/07/27
    18 1

    اطلاعاتی که میدید اغلب درسته ولی نتیجه گیریتون اشتباهه وقتی تقریباً هیچ تفاوت محسوسی بین مشخصات دو دستگاه نیست چه طور آخر نتیجه می گیرید لیزر کندلا کارآیی بهتری داره در ضمن خطاهایی در متن هست که از یک شرکت معتبر انتظار نمیره مرتکب بشه مثلاً لیزر موی زائد کندلا با پهنای میلی ثانیه مطلقاً مناسب پاک کردن تتو نیست با پهنای پالس 100 میلی ثانیه حتی موقع لیزر موها نزدیک تتوها هم نباید شد چون باعث سوختگی کامل پوست می شه از طرف دیگه انتهای مطلب لیزر نابلکس که اسم یک مدل لیزر از یک شرکته رو با یک روش که الکساندرایته مقایسه کردید همون اشتباهی که اکثر مردم میکنن در حالی که خودتون قبلتر در متن اشاره کردید که هر دو دستگاه الکس هستند

    • 1401/06/02
      1 0

      افرین ب شما که لااقل بین اینهمه نظرات صحیح و منطقی و بافکر ج دادید

  • 1400/08/21
    7 1

    من ۲-۳ سال پیش نابلکس رفتم هم جواب داد هم الان هنوز رشدی نداشته موهام

  • 1400/09/03
    1 0

    من نزدیک ۱۴جلسه با کندلا رفتم پوستمم روشنه اما بازم موهام درمیاد حالا میخوام با نابلکس برم کسی میدونه جواب میده یانه؟

    • 1400/09/25
      1 0

      سلام‌من چندساله کندلا رفتم ولی قسمت بیکینیم بشدت بغدلیزرمیسوخت بارهاسوختگی دادم پوستم سبزه اس چندکلینیک معتبرهم رفتم،جوابدهیش خوب بود ولی دردو سوختگیش اذیتم کرد،الان دارم میرم نابلکس دیروز اولین باربود رفتم هیچکس بی حسی نزده بود من خودمو غرق بی حسی کرده بودم !واقعا عالی بودازنظر سوختگی و درد مشکلی پیش نیومد امیدوارم نتیجه بده.

    • 1401/05/22
      1 0

      تجربه ثابت کرده وقتی بی حس کننده میزنی درد میگیره کلا بدون بی حسی بهتره

  • 1400/09/03
    1 0

    کندلا بهتره یا نابلکس؟

    • 1402/02/21
      1 0

      کندلا

  • 1400/09/22
    2 0

    سلام من می‌خوام برم لیز پوستمم روشنه اما موهام ضخیمه به نظرتون کندلا خوبه یا نابلکس میشه راهنمایی کنید

    • 1400/09/25
      1 0

      هردو خوبه،پوست با پوست فرق میکنه،یکی دردوسوزشو‌حس‌نمیکنه و قابل تحمله براش و یکی نه آستانه تحمل دردش پایین یا پوست خیلی حساسی داره مثل من،من با کندولا چندین ساله میرم از‌جوابدهیش راضی بودم ولی چون بی حسی میزدم و دردو سوزش قسمت بیکینی و سوختگی بارها بیکینی اذیتم کرد و بعدسالها ول کردم و الان رفتم نابلکس و دیروز اولین جلسه بود و راضی بودم ،هیچکدوم از مراجعه کننده ها بی حسی نزده بودن و فقط من ازترسم غرق بی حسی بودم.و خیلی مختصر سوزش حس کردم بیکینی و درضمن قبلا زایلاپی استفاده میکردم بیکینی و حساسیت داشتم بهش و نمیدونستم و واکنش پوست بعد لیزر باعث سوزشش میشد،و بی حسی پملا زدم این بار و واقعا خیلی بهتر بود.امیدوارم الان بااستفاده از تجربیات من بتونی درست انتخاب کنی.درضمن هرمرکز لیزری نرو من خیلی جاها رفتم و بخاطر ارزونی و جای نامعتبر نرو که بعدا جواب نگیری پولتم بره.شات میزنن ولی ضعیف و یک ماه نری برمیگرده موها

  • 1400/09/26
    1 0

    من پوستم سبزه هستش و موهام ضخیمو پرپشت تقریبا ۶جلسه با کندلا رفتم خیلی عالییی بود و درد و سوختگی اصلا نداشتم و چون مسیرم دور بود و هرماه اذیت میشدم ی مرکز نزدیک ترو انتخاب کردمو کلاریتی ۵جلسه رفتم ک کاملا اشتباه بود چون از دستگاه قوی دستگاه ضعیف ترو رفتم اصلا هیچ جوابی از کلاریتی نگرفتم بعداز حدودا ۵ماه باز تصمیم گرفتم لیزر کنم الان جلسه اول رو با نابلکس رفتم از کار اپراتور راضی بودم درد و سوختگی نداشتم ولی دردش از کندلا بیشتر بود هنوز دل چرکم نسبت ب دستگاه نابلکس خیلی دو دلم ک ادامه بدم یا نه لطفا راهنماییم کنید کندلا برم یا نابلکس رو ادامه بدم

    • 1400/10/08
      2 0

      خیلی خوبه نابلکس نگران نباش البته اپراتور خیلی مهمه

  • 1400/10/09
    1 0

    لطفا در مورد کلاریتی هم با این دو مدل مقایسه بزارید

  • 1401/03/31
    2 0

    سلام من دستگاه کندولا مبرفتم ت ۳ جلسه اول جواب گرفتم ولی بیکینی اون انتظاری که داشتم نبود اپراتور گفت بخاطر تیرگی پوست امکان برگشت مو هست امروز به پیشنهاد یکی از دوستام رفتم نابلکس دردش خیلی خیلی کمتر بود ولی نمیدونم تاثیر گذاریش چجوریه به نظر شماهای که تجربتون بیشتره چیکار کنم؟اخه گوگلم حسابی گیجم کرده ی سایت میگه نابلکس بهتره ی سایت میگه کندولا

    • 1401/04/13
      1 0

      عزیزم من قبلا دایود رو تست کردم اصصلا جواب نگرفتم بعد دوره کامل نابلکس رو رفتم و بیکینی رو وااقعا عالی جواب گرفتم.درحال حاضر بعداز ۱ سال هنوز توی شارژم چون هرچندماه یبار باید حتما بری وگرنه در میاد.اینسری به دلیل جابه جایی مجبور شدم کندلارو تست کنم.ولی درکل نابلکس عالی بود

  • 1401/04/28
    3 0

    من هر دو رفتم خیلی عالیه ولی کندلا یکمی درد و سوزش داره ولی نابلکس محشره بدون درد و سوختگی من خیلی راضی بودم

    • 1401/05/27
      1 1

      سلام میشه یه مرکز لیزر خوب در تهران بهم معرفی کنید

  • 1401/06/05
    1 0

    سلام من ۱۰ جلسه با لیزر کندلا رفتم الان میتونم دستگاه رو عوض کنم و با نابلکس لیز کنم؟

  • 1401/06/10
    1 0

    میخام لیزر انجام بدم و بین دستگاه نابلکس و کندلا نمیدونم کدوم انتخاب کنم کدوم بهتره ؟؟ دوستانی ک انجام دادن ممنون میشم جواب بدن

  • 1401/06/13
    2 0

    منم تازه میخوام برم لیزر نابلکس نمیدونم‌خوبه یا بد

  • 1401/06/13
    1 0

    دوستان کسی در مورد لیزر تیتانیوم اطلاع داره؟

    • 1401/12/05
      1 0

      سلام خیلی عالی بود نابلکس

    • 1401/09/19
      1 0

      واسه لیزر اپراتور خیلی مهمه.من تقریبا دو ساله با دستگاه تیتانیوم میرم الان شارژام به سه ماه یکبار رسیده موهام هشتاد درصد درنمیاد اون بیس درصدم کرکی شدن با وجود اینکه قبلا خیلی ضخیم بودن.الان میخوام برم نابلکس که سالی دوبار برم در کل کندلا و نابلکس قطعا بهتره

  • 1401/06/17
    1 0

    نابلکس شیراز کسی سراغ داره

    • 1401/09/20
      1 0

      سلام عزیزم اره کلینیک دکتر فیلی داره

  • 1401/07/26
    2 0

    من ۸جلسه کندلا رفتم و بعد از ۶ماه فاصله تازه موهام شروع به رشد کرد در کل راضی بودم فقط سوزش و قرمزی با این دستگاه داشتم ولی ب تازگی ناباکس رفتم خنک کنندگی این دستگاه بیشتر و دردش از کندلا برای من خیلی کمتر بود. تا ببینم تاثیرش هم مثل کندلا هست یا نه؟!

  • 1401/09/03
    1 1

    من کندلا رفتم برای بیکینی درد را کلا خیلی حس میکنم آستانه دردم پایینه خیلییی بنظر شما ها نابلکس درد کمتری داره؟ آخه اینجا نوشته که نابلکس درد بیشتری داره پس چرا نظرات فرق دارن

    • 1401/10/06
      1 0

      نابلکس درد نداره

  • 1401/09/18
    1 1

    لطفا راهنماییکنید دایود چطوره ژلی ها خوبند یا شاتی ها؟؟؟

    • 1401/09/24
      1 0

      ژلی ها لیزر نیستن شبه لیزرن، برای تعداد خیلی معدودی شاید جواب بده من خودم از دایود جواب نگرفتم اما دو سه نفری گفتن ما با دستگاه ژلی رفتیم جواب گرفتیم ب نظرم ب ریسکش نمیرزه من ک ۶جلسه رفتم پولمو ریختم دور چون هیچ تاثیری نداشت و بعدش کندلا رفتم راضیم از وقتی‌ کرونا اومد نرفتم الانم خیلی کم برگشته چون شارژامو نرفتم، الان نمیدونم با نابلکس برم یا با همون کندلا ادامه بدم

  • 1401/12/02
    1 0

    از کجا بفهمم کار اپراتور خوبع یا نه ؟

  • 1402/01/29
    1 0

    کسی مرکز لیزر با دستگاه نایلکس درنوشهریا چالوس سراغ داره

    • 1402/07/06
      0 0

      سلام بله من رفتم سراغ دارم

  • 1402/02/03
    1 0

    بچه ها من یکسال لیزر میرم و تا حدودی جواب گرفته ام. از همین ژلی ها رفتم. اما متاسفانه استاپ شده و‌دیگه هیچ پیشرفتی نداشته. موهام نازک اما مشکی و پر. پوستمم تقریبا روشنه راهنماییم کنید چی برم؟

    • 1402/03/14
      1 0

      من نابلکس میرم بااینکه۱جلسه رفتم وبه تازگی جلسه دوم رو رفتم موهام خیلی ریزش داشت و ۱جورایی شگفت زده شدم کندلا خوبه اما دردش مقداری بیشتره اما نابلکس نهایت دردش حالت سوزن سوزن شدنه

  • 1402/05/11
    1 0

    بنظر من که کندلا حرف نداره

  • 1402/05/17
    1 3

    چطور میتونید بگید نابلکس از کندلا بهتره نابلکس کره ای هست با قیمت نزدیک ۲ میلیارد شاید ولی کندلا اصل امریکا با قیمت تقریبا ۵ میلیارد دوستان لیزر اول دستگاه مهمه بعد اپراتور یعنی دستگاه کندلا باشه ولی اپراتور خوب نزنه ضعیف عمل میکنه لطفا مرگزی را انتخاب کنید که بهتون از طریق دوستاتون معرفی شده باشه ونتیجه را دیده باشید کندلا از جلسه اول بالای ۹۵ درصد موهای شما ریزش میکنه

  • 1402/07/11
    0 0

    من نابلکس رفتم و واقعا عالی بود صورتم موهاش رفت کاملا و خیلی راضی بودم. از جلسه چهار و پنج دیگه مو نداشتم تا هشت رفتم البته.

  • 1402/07/19
    0 0

    کندلا دردش کمه نابلکس بیشتر نابلکس یه جلسه رفتم کندلا ۴جلسه ببینم چی میشه

  • 1402/09/22
    0 0

    سلام دوستان هر دو دستگاه خوب هستن. کندلا هر مرکزی درجاتش فرق داره. اگه درجه دستگاه با رنگ پوست جلو برود جواب میگیرد. پمادبرای بی حسی کردن پوستون اصلا نزنید چون خودش باعث سوختگی میشه. واین هم بگم جلسات لیزر باید ۸ماه ب صورت منظم رفته بشه تا جواب بگیرید. موهای کرکی اصلا لیزر نباید بشه چون ضخیم میشه و برای خیلی ها ممکنه جواب نگیرند.

  • 1402/11/24
    0 0

    سلام من پوستم سبزه است یه جلسه رفتم تیتانیوم حالا دو دلم که ادامش بدم یا نه برم کندلا یا نابلکس آخه میگن کندلا رو پوست تیره جواب نمیده به نظر شما کندلا برا ی پوست من بهتر یا ناپلکس یا اینکه همون تیتانیوم رو ادامه بدم تو رو خدا راهنماییم کنید

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید