دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا الکساندرایت

تاریخ انتشار - ۲۰ آذر ۱۳۹۸

لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم، جدیدترین و موثرترین روش در زمینه لیزر موهای زائد برای انواع مو و پوست با رنگ های مختلف می باشد که توسط شرکت سوپرانو کره جنوبی با بازار عرضه شده است. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده بسیار قوی برای تماس با سطح پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید. این دستگاه با پوشش سه طول موج 808 نانومتر لیزر دایود، 755 نانومتر لیزر الکساندرایت و 1064 نانومتر لیزر Nd:YAG  در درمان انواع پوست کاربرد دارد. 

ویژگی های لیزر پلاتینیوم

  • از بین بردن موهای زائد پوست های روشن و تیره
  • سه طول موج همزمان در یک اپلیکاتور
  • طراحی خلاقانه با سه کاربرد در یک دستگاه
  • بدون درد: درمان تقریبا بدون درد بوده و با حس ماساژ همراه است.
  • مناسب انواع پوست و مو: نتایج موثر برای پوستهای روشن یا تیره و همچنین موهای زمخت یا نازک
  • ایمنی بالا حتی برای پوستهای تیره و سیاه
  • پوست برنزه: درمان در هر زمانی از سال قابل انجام است، از جمله برای پوستهای برنزه در فصل تابستان
  • سرعت: جلسات درمانی بسیار سریع انجام میشوند حتی برای نواحی مانند پاها و کمر
  • بدون نقاهت: شما میتوانید فورا فعالیت های روزمره ی خود مانند مانند رفتن به باشگاه را از سر بگیرید.
  • ایده آل برای هر ناحیه ای از بدن مانند نواحی حساس یا نواحی که دسترسی به آنها سخت است مانند گوشها، سوراخ بینی و خط بیکینی

ویژگی های لیزر کندلا الکساندرایت

لیزر مو الکس به عنوان یک سیستم پیشرفته از لیزر الکساندرایت که با طول موج ۷۵۵ نانومتر کار میکند؛ بهره برده و میتواند موهای زائد را با بازدهی بالا و به روش کاملا ایمن حذف کند. رفع موهای زائد لیزر کندلا الکس درمانی با استفاده از طول موج منحصر به فرد (یا رنگ) از نور است، به طوریکه همه انرژی لیزر متمرکز شده و به یک جهت حرکت می کند. لیزر کندلا الکس قادر است روی رنگدانه موجود در ریشه مو به طور هرفمند تمرکز کند، به سرعت آن را گرم کرده و فولیکول مو را از بین ببرد. از آنجا که شدت، مدت پالس و لکه لیزر کندل الکساندرایت دقیقاً کنترل شده است، احتمال آسیب رساندن به پوست حین جلسات لیزر بسیار کمتر است. بنابراین با اطمینان کامل می توان از لیزر  کندلا الکس روی انواع پوست 1-3 در مقیاس فیتز پاتریک استفاده کرد. درمان با لیزر کندلا الکساندرایت به تعداد جلسات کمتری نسبت به پلاتینیوم نیاز دارد (معمولاً شش تا هشت جلسه) بنابرانی هزینه لیزر مو با دستگاه کندلا الکساندرایت در بلند مدت، مقرون به صرفه تر است و خطر و عوارض جانبی آن نیز بسیار کمتر است. 

 از مهمترین ویژگی های دستگاه لیزر کندلا الکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جذب موثر توسط ملانین در مقایسه با دستگاه های دیگر مانند لیزر پلاتینیوم: جذب هدفمند انرژی لیزر توسط ملانین در پوست می تواند تاثیر قابل توجهی روی تخریب فولیکول های مو و حذف موهای زائد داشته باشد.
  • کابرد برای موهای نازک و نرم: لیزر Alex مدل جنتل لیز می توانند موهای نازک تر و نرم تری را نسبت به روش های دیگر مانند لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم که قادر به حذف آنها نیستند؛ از بین ببرد.
  • درمان کوتاه تر و مقرون به صرفه تر: لیزر کندلا الکس نسبت به روش پلاتینیوم نیاز به تعداد جلسات کمتری دارد درحالی که نتیجه آن طولانی مدت تر است. بنابراین در هزینه لیزر صرفه جویی خواهد کرد.
  • مجهز به دو سیستم خنک کننده: در دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت از دو سیستم خنک کننده پوست، هوای سرد و اسپری کریوژن برای کاهش درد استفاده می شود. این سیستم‌ها به بیماران کمک میکنند که بتوانند درد حین جلسات لیزر مو را به خوبی تحمل کرده و نتیجه بهتری نسبت به روش پلاتینیوم آیس سوپرانو بگیرند.
  • ایمن: دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت به عنوان تنها تکنولوژی کاهش دائمی موهای زائد توسط FDA تایید شده است هیچ گونه عارضه جانبی غیرقابل جبران یا بلند مدتی برای بیمار نداشته و در ایمنی کامل بهترین نتیجه را برای حذف موهای زائد بدن ایجاد می کند.

عملکرد لیزر پلاتینیوم 

  • تکنولوژی گرما اندوزی (Heat build up) در لیزر سوپرانو ایس پلاتینیوم

لیزر پلاتینیوم با گرم کردن تدریجی غشاء میانی پوست به طور موثری به فولیکول های مو آسیب زده و از رشد مجدد آن ها جلوگیری می نماید اما به بافت پیرامون آسیبی نمی رساند. تکرار بالایی از پالس های کوتاه به عمق غشاء پوست نفوذ کرده و به صورت بالینی و با گرما اندوزی موثر و بدون درد موهای زائد را از بین می برد. 

تکنیک sweeping In-motion با حرکت مدام اپلیکاتور بر روی نواحی درمان از یک پوشش کامل اطمینان حاصل می کند در حالی که تکنولوژی ICE علاوه بر خنک کردن سطح پوست از سوختگی های سطحی جلوگیری کرده و باعث می شود که این کار با کارایی بالا و تقریبا بدون درد انجام می شود. 

سوپرانو آیس پلاتینیوم (Soprano ICE Platinum) به یک راه حل منسجم، و ترکیبی از سه طول موج به نتایجی عالی برای از بین بردن موهای زائد دست یافته است. 

شرکت سوپرانو مفتخر است که با طراحی سوپرانو آیس پلاتینیوم مفتخر بهترین و جدیدترین فناوری ها را برای مراجعه کنندگان ارائه می دهد. پلاتینیوم با ترکیب سه طول موج در یک هندپیس واحد، به طور همزمان سه عمق متفاوت بافت را علاوه بر ساختارهای آناتومیکی در فولیکول مو مورد هدف قرار می دهد. سوپرانو آیس پلاتینیوم امروزه با ترکیب میزان جذب و نفوذ سه طول موج متفاوت، همراه با پوشش دهی مناسب ناحیه تحت درمان به ایمن ترین و جامع ترین درمان موهای زائد تبدیل شده است. 

  • ویژگی مهم سوپرانو آیس پلاتینیوم

سه طول موج با حداکثر کارایی برای از بین بردن موهای زائد که هر یک ساختارهای متفاوتی را در فولیکول مو تحت تأثیر قرار می دهند. سه هدف آناتومیکی مهم این دستگاه لیزر شامل ساقه مو (Bulge)، ریشه مو (Bulb) و پاپیلا (Papilla) هستند که با ایجاد حرارت به طور موثری موجب تخریب فولیکول های مو می شوند،

  • طول موج YAG 1064NM: موثرین روش برای پوست های تیره 

ویژگی طول موج YAG 1064NM، جذب پایین تر ملانین و مناسب برای پوست های تیره تر است. به طور همزمان، اشعه لیزر پلاتینیوم با طول موج 1064nm عمیق ترین نفوذ را به فولیکول مو داشته و ریشه  و پاپیلا را علاوه بر درمان مو تحت تأثیر قرار می دهد. از لیزر پلاتینیوم می توان در نواحی مانند پوست سر، زیر بغل و نواحی شرمگاهی با بازدهی بالایی استفاده کرد. طباراحی سیستم پلاتینیوم به گونه ای است که با جذب آب بالاتر و ایجاد دمای بیشتر، پیوستگی طول موج 1064nm پروفایل حرارتی درمان لیزر را برای رفع موهای زائد به گونه ای موثر افزایش می دهد. 

  • طول موج ALEX 755NM: مناسب برای طیف گسترده ای از انواع موها با انواع رنگ

طول موج الکساندرایت جذب انرژی قدرتمندتری را با کروموفور ملانین ارائه می دهد و از این رو این روش برای طیف وسیعی از انواع مو، مانند موهای نازک و موهایی که رنگ شده اند ایده آل است. طول موج 755nm با نفوذ سطحی تر برآمدگی فولیکول مو را تحت هدف قرار داده و به طور خاص برای موهای زائد نواحی مانند ابرو و لب بالایی موثر است. 

  • طول موج SPEED 810NM: زمان درمان را به نصف کاهش می دهد

طول موج 810NM، طول موجی کلاسیک در لیزر موهای زائد است که با قدرتی بالا و تکرار زیاد به فولیکول مو نفوذ کرده و به روند درمان سرعت می بخشد. 810NM دارای جذب متوسط ملانین است که برای پوست های تیره تر کارایی بیشتری دارد. این طول موج با قابلیت نفوذ عمیق، برآمدگی و ریشه فولیکول مو را مورد هدف قرار می دهد در حالی که با نفوذ متوسط برای حذف موهای زائد بازوها، پاها، گونه ها و ریش بسیار ایده آل است.

لیزر سوپرانو ایس پلاتینیوم بهتر است یا کندلا الکساندرایت؟

لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ بازدهی بالایی برای حذف موهای زائد روی پوست نوع ۱ تا ۴ در مقیاس فیتزپاتریک دارد. هرچه طول موج کوتاه تر باشد اثر آن روی پوست های روشن تر بیشتر از پوست های تیره است و هرچه قطر لکه بزرگتر باشد مانند لیزر کندلا الکس که بیشترین قطر لکه حدود ۱۶ میلیمتر را دارد؛ موی زائد سطح وسیع تری از بدن در مدت کوتاهتری از بین می رود. به همین علت لیزر کندلا الکس برای حذف موهای زائد نواحی وسیع بدن مانند کمر یا پاها بهتر از پلاتینیوم است. چون در حال حاضر لیزر کندلا الکس تنها دستگاهی است که تاییدیه FDA را با هدف حذف موهای زائد دارد؛ اکثر پزشکان متخصص از این دستگاه استفاده می کنند. درمان با لیزر کندلا الکساندرایت با توجه به رنگ مو و رنگ پوست می‌تواند به طور قابل‌توجهی به کاهش موهای زائد کمک کند.

دلیل عملکرد بهتر لیزر کندلا الکس نسبت به لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم می‌تواند قطر لکه بزرگتر آن (حدود ۱۶ میلی متر) باشد که در کنار استفاده از تجهیزاتی مانند تنظیم قدرت، تناوب پالس ها و تجهیزات سیستم های خنک کننده به عملکرد هرچه بهتر این دستگاه لیزر مو کمک میکند.

مزیت لیزر کندلا الکس نسبت به پلاتینیوم

  • درد کم: تکنسین های لیزر با بهره گیری از تجهیزات اسپری هوا و کریوژن طراحی شده در لیزر مو کندلا الکس ۲۰۱۹ موجب بی حس شدن ناحیه تحت درمان پیش از انجام لیزر می شوند. همچنین با تداوم در تکمیل جلسات لیزر و نازک تر شدن موها همان درد کم نیز که در جلسه اول قابل توجه بود؛ به شدت کاهش خواهد یافت.
  • سرعت بالا: مدت زمان جلسه درمان با لیزر کندلا الکساندرایت بسیار کوتاهتر از پلاتینیوم است. به عنوان مثال برای زیر بغل کمتر از 15 دقیقه زمان می برد البته برای تکمیل درمان و رسیدن به نتایج واقعی باید حدود ۳ تا ۶ جلسه برای یک ناحیه از بدن به کلینیک مراجعه کنید و بین هر جلسه نیز حدود ۶ هفته منتظر بمانید.
  • تکنولوژی پیشرفته: تکنولوژی لیزر کندلا الکس در شرکت کندلا آمریکا درعین سادگی بسیار موثر طراحی شده است. این لیزر مو، به طور مستقیم فولیکول‌های مو را هدف قرار داده و آنها را تخریب می کند.
  • به حداقل رساندن عوارض جانبی: هرچند پس از انجام لیزر علائم موقتی مانند قرمزی، تورم و التهاب در ناحیه درمان شده دیده می شود اما تمام این علائم طی چند روز از بین می روند. اکثر بیمارانی که لیزر کندلا الکس را برای حذف موهای زائد انتخاب کرده اند؛ و به یک کلینیک معتبر مراجعه کرده اند؛ عوارض جانبی آزار دهنده ای را تجربه نکرده اند و بدون مشکل به کارهای روزمره خود ادامه داده اند.

به همین دلیل، لیزر کندلا الکساندرایت روشی است که کلینیک شهرک غرب برای از بین بردن موهای زائد از آن بهره میگیرد.

برای حذف موهای زائد در پوست های تیره دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا الکساندرایت؟ 

از نظر متخصصان، لیزر کندلا الکساندرایت فقط برای افرادی که پوست روشن تا سبزه دارند مناسب است. بنابراین بیمارانی که پوست تیره تری دارند؛ برای پیشگیری از ایجاد سوختگی و مشکلات متعاقب لیزر مو بهتر است از لیزرهایی با طول موج بلندتر مانند کندلا یگ یا پلاتینیوم با تنظیمات مشخص لیزر Nd:YAG  استفاده کنند.



مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1398/10/06
    6 2

    خواستم تفاوت رابدونم کدوم دستگاه بهتره است براخریداری وجواب دهی

    • 1398/10/07
      1 0

      قطعا کندلا

    • 1400/09/04
      1 0

      من خودم اپراتور ليزرم چرافقط مندلارو تعريف ميكنين؟

    • 1401/04/02
      1 0

      منم که به عنوان یه مخاطب با اطلاعات معمولی بودم ، این جهت دهی رو احساس کردم که بطور غیرواقعی دارن فقط مزیت های دستگاه خودشونو میگن ، نه اینکه مقایسه واقعی پنن تا مخاطب خودش به نتیجه برسه

  • 1398/11/01
    10 4

    من هم از لیزر کندلا وهم پلاتینیوم استفاده کردم وکندلا بی شک بهترین است وسرعت بالایی در جواب دهی دارد من با یک جلسه بعد دو هفته بعد از استفاده خیلی راضی هستم وتقریبآ ۹۰ درصد از موها ریخته

    • 1398/11/14
      2 0

      برای من که پوست سبزه دارم پلاتینیوم بهتره یا کندلا؟؟؟

    • 1398/11/14
      1 0

      کلا برای پوست و موی ایرانیان کندلا بیشتر جواب داده به صورت آماری

    • 1401/04/18
      2 0

      من کندلا انتخاب کردم ۸ جلسه هم رفتم و اصلا هم راضی نیستم و نه فقط خودم حتی دوستام

  • 1398/11/16
    3 6

    آخه اصل بودن دستگاه رو چطور تشخیص بدیم.الکس کاندلا محصول آمریکا تو این موقعیت تحریم چطور ممکنه‌! تازشم تو مطب دکتر بریم سر تا پای دستگاه رووارسی کنیم بگیم ببخشید لیزر شما اصله؟ دنبال کدش یگردیم وبه نمایندگیش زنگ بزنیم؟ که ۱۰۰درصد تو ایرانم نیست.‌‌‌؟ لطفا راهنمایی کنید،

    • 1398/11/16
      2 0

      سلام بله شما باید دستگاه را ببینید و اطلاعات مربوطه و مورد نیاز را از پشت دستگاه بخوانید و در صورت نیاز برای مطمئن شدن با نمایندگی تماس بگیرید.

  • 1398/11/21
    4 3

    سلام ببخشید برای دخترم که پانزده سالشه مناسبه عوارض نداره پلاتینیوم میخوایم انجام بدیم

    • 1398/11/23
      1 0

      سلام بله مناسبه اما در حال حاضر الکساندرایت بهترین نتیجه رو داره.

    • 1399/08/18
      1 0

      سلام یعنی پلاتینیوم جوابگو نیست؟؟

    • 1400/03/12
      3 0

      این دوستان دستگاه پلاتینیوم ندارن پس قطعا میگن الکس بهتر جواب میده

  • 1398/11/23
    4 2

    سلام خسته نباشید من نزدیک به ۷-۸جلسه لیزر با الکساندرایت میرم زیر بغل اثر بخشی بهتری داشته ولی برای صورتم با اینکه موهای پشت لب وگونه زبر داشتم تاثیر چندانی نداشته بلکه بخاطر استفاده از ژیلت بعضی جاها موهای کرکم تبدیل به زبر شده به نظر شما باز هم ادامه بدم یا نه لیزر صورت رو؟؟

    • 1398/11/24
      1 0

      سلام الان که ژیلت زدید و موهای کرکتون زبر شده، بهتر است که به لیزر صورتتون ادامه بدید.

    • 1401/06/16
      1 0

      سلام زیر بغل و ممنوعه تیره نشد؟ بعضیا بعد از اتمام لیزر زیر بغلشون تیره شده

  • 1398/11/27
    4 0

    سلام من ۷ جلسه از دستگاه نابلکس استفاده کردم و الان بعد از ۲ ماه موها بحالت اول برگشته فقط کمی نازک شده، برای شارژ بهتر از چه دستگاهی استفاده کنم که قوی تر باشه؟

    • 1398/11/28
      2 0

      سلام دستگاه کندلا الکساندرایت بهترین تاثیر رو برای ریزش موهای زائد داره.

    • 1401/05/18
      1 0

      سلام برای موی صورت نرم چه دستگاهیی مناسب تره ؟

  • 1398/11/27
    3 3

    سلام من پوستم روشنه موهای کرکی هم تقریبا دارم توروخدا بگین کدوم دستگاه بهتره؟؟؟؟؟

    • 1398/11/28
      2 0

      سلام تأثیر دستگاه الکساندرایت کندلا از بقیه دستگاه ها بیشتره. اما برای اطمینان از کرکی بودن موهاتون بهتره با پزشک مرکز لیزر موردنظر مشاوره کنید. چون لیزر برای موهای کرکی مناسب نیست.

    • 1399/12/03
      1 0

      اگه موهات کرکیه اصلااا هیچگونه لیزری نکن که بدتر میشه، من ۱۵سال پیش و همچنین دوسال پیش از دونوع مختلف لیزر کردم و متاسفانه موهای کردیم شدیداااا زمخت و زشت شده و الانم باز میترسم لیزر کنم چون همون موقع هم همه تعریف میکردن ولی حیف که اشتباه کردم، اگه موهات کمه نرووووو اصلااا نرووو

  • 1398/11/27
    2 0

    سلام خسته نباشین یه سوال داشتم: اطلاعات آماری در رابطه با لیزر دایود ویکینی رو چیه؟! من یه جلسه رفتم بعد دو هفته موهام حدود ۲۰٪ ریخت ، نمیدونم ادامه‌بدم‌ یا نه میگن پلاتنیوم پلاس بهتره ممنون میشم راهنمایی کنین

    • 1398/11/28
      1 0

      سلام با دستگاه دایود ریزش موها بعد 3, 4 روز استاپ میکنه. با دستگاه الکساندرایت کندلا بهترین تأثیر رو میگیرید.

    • 1400/06/13
      3 0

      الان ازت بپرسن اسم و فامیلیت چیه. میگی الکس کندلا😂😂😂

    • 1400/12/21
      2 0

      دقیقا همش همینو میگه

  • 1398/11/28
    2 0

    واسه موهای زائد پلانتینیوم بهتره یا دایود

    • 1398/11/29
      2 1

      سلام پلاتینیوم بهتره اما درد زیادی داره. ولی الکس کندلا چون مجهز به کولینگ هست، هم درد خیلی کمی داره هم بهترین تأثیر رو در ریزش موهای زائد داره.

    • 1399/02/16
      4 0

      پلاتينيوم واقعا درد نداره و عاليه

    • 1399/02/30
      1 0

      شما از دستگاه پلاتينيوم استفادع كردين راضي بودين؟؟؟؟

    • 1400/05/11
      1 0

      پلاتینیوم اصلا درد نداره من 4 سال پیش الکساندر یه دوره کامل رفتم خیلی هم راضی بودم . الانم کمی بازگشت داشتم که پلاتینیوم رفتم اونم ظاهرا خوبه

    • 1400/09/01
      1 0

      ببخشيد الكساندرايت نانو چيه ؟

  • 1398/11/29
    3 1

    سلام من یک جلسه با پلاتینیوم پلاس رفتم اصلا تاثیری ندیدم و ب من گفتن تا۱۵ روز اصلا شیو نکنم زیر چونم مو زائد زیادی داره نمیدونم جلسه دوم با همین دستگاه ادامه بدم یا عوض کنم با الکساندر برم میشه راهنمایی کنید

    • 1398/11/30
      1 1

      سلام تأثیر دستگاه الکساندرایت کندلا از بقیه دستگاه ها بیشتره. و بعد جلسه ی اول 2 هفته طول میکشه موها بریزه برای همین تا 2 هفته اول بهتره شیو انجام نشه.

    • 1399/10/07
      1 1

      سلام من میخوام دستگاه لیزر بخرم میتونید کمکم کنید هم خوب باشه هم خیلی گرون نباشه

  • 1398/12/02
    4 1

    من برا اولین بار با دستگاه پلانیتیوم رفتم بهم گفتن تا ۲۴ ساعت شوینده ب بدنت نزن من طبق عادت دستام تا ارنج با مایع دستشوی شستم البته ۹ ساعت از لیزر میگذره خیلی نگرانم ک تاثیری بخاطر استفاده از شوینده نزاره ایا همینجوره ؟

    • 1398/12/03
      1 0

      سلام چون جلسه اول بوده درجه زیاد بالا نبوده. مشکلی نیست.

    • 1399/12/16
      1 0

      من یه جلسه رفتم پلاتینیوم پلاس ولی هیچ تاثیری نداره؟ادامه بدم ب نظرتون؟تو جلسه های بعدی تاثیر میذاره؟

    • 1400/08/21
      1 0

      من پلاتینیوم پلاس۲۰۱۹ رفتم خیلییییی داضیی بود عالی بود

  • 1398/12/05
    3 2

    سلام من با دستگاه الکساندرایت یک جلسه رفتم و نتیجه دیدم اما الان میخوام با پلاتینیوم برم .بنظرتون برم یا نه؟دردی داره؟؟

    • 1398/12/08
      1 1

      سلام درد پلاتینیوم از کندلا یکم بیشتره. ولی کندلا تاثیر بیشتری داره.

    • 1399/02/16
      3 0

      پلاتينيوم هم مجهز به يه خنك كننده قوي هستش

    • 1399/02/16
      1 1

      اتفاقا من سری اول با الکس انجام دادم دردش واقعا وحشتناک بود ولی خیلی خوب جواب داد جلسه دوم پلاتینیوم بود که اصلا درد نداشت و هیچ تاثیری تا الان ندیدم . اصلا انگار نرفتم لیزر

    • 1399/07/21
      1 0

      اتفاقا من هم جلسه اول با کندلا انجام دادم خیلی دردداشت حتی سوختم و لک اورد بدنم ولی جلسه دوم با پلاتینا پلاس انجام دادم اصلا درد نداشت تاول هم نزدم اما تاثیری نداشت در صورتیکه از هرجا تحقیق کردم گفته بودن پلاتینا پلاس از الکس جدیدتره و بازدهی بیشتری داره. حالا شاید در جلسات بالاتر مشخص کنه.

  • 1398/12/05
    4 0

    سلام من یکساله لیزر میکنم دوماه یکبار با الکساندرایت درد زیادی هم داره این نرماله؟؟؟سردوماه در میاد موها

    • 1398/12/08
      1 0

      سلام دردش ممکنه بخاطر این باشه که جلسات زیادی رفتید و درجتون رو نسبتا زیاد تنظیم میکنن. واسه نتیجه ی لیزرتون هم بهتره با پزشک مرکز لیزر مورد نظر مشورت کنید.

    • 1399/02/16
      0 0

      منم جلسه اول رفتم دردش بسیار زیاد بود ولی نتیجه عالی تا دو‌ماه اصلا چیزی نبود

    • 1399/02/27
      0 0

      من چندسال قبل لیزر رفتم یادمه یساعت قبل لیزر باید ی پومادی میزدم که دیگه هیچ درد و سوزشی احساس نمیکردم. چرا همه میگم فلان دستگاه درد داشته؟ مگه پماد استفاده نمیکنین

  • 1398/12/08
    2 0

    سلام برا کل بدن کندلا بهتره یا پلوتونیوم.منظورم اگه با کندلا لیزر بشه چند جلسه کافیه.وهمینطور با پلوتونیوم چن جلسه؟؟🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    • 1398/12/10
      0 1

      سلام تاثیر کندلا برای حذف موهای زائد، بیشتره و حدودا 6-4 جلسه زمان میبره.

    • 1399/04/03
      0 0

      سلام تو شهر ما یجا باز شده میگن دستگاه الکساندرایت کندلا 2019 و بازدهی 6_8 جلسه. آیا دستگاش اصله؟

  • 1398/12/11
    2 1

    سلام من ۶ جلسه هست که از پلوتونیوم برای کل بدن استفاده میکنم.اولش موهام میریزه خوشحال میشم ولی وقتی دوباره میخواد موهام رشد حدود ۸۰ درصد دوباره پر از مو میشم. آیا بعد از ۶ جلسه این موضوع طبیعیه؟

    • 1398/12/12
      0 0

      سلام بهتره راجع به این موضوع با پزشک مرکز لیزر موردنظر مشورت کنید. اما برای نتیجه دهی بهتر میتونید دستگاه کندلا رو هم امتحان کنید.

    • 1399/10/01
      0 0

      من ۶ جلسه الکساندرا رفتم بعد از دوماه تموم موهام دوباره در اومد الان لیزرمو عوض کردم ۴ جلسه رفتم موهام نصف شدن ولی باز که دو ماه نرفتم باز همه اش در اومد یعنیا داستان داریم با این دستگاههای لیزرتون

    • 1400/06/06
      0 0

      سلام من تقریبا ۲ ساله بیشتر ازلیزر الکساندا و کندلا و همه جی استفاده میکنم اگه هر ماه برم خوبه ولی کافیه یه ماه دیر تر برم روز از نو روزی از نو انگاری هیچی همه موها هستن فقط یکم موها نازکن یا نرم ولی بعد دوماه همه اس که هقچی تازه بیشترم شده باید مثل ژیلت زدن هرماه بری بعد دوسال هرچی دستگاهم عوض میکنم هیچی الان میگن پلانتیمینوم نمیدونم چیه برو خوب🤭 یعنی مولامونو حروم میکنیم بنظرم

  • 1398/12/19
    3 0

    سلام مرکز لیزری که بنده میرم اسم دستگاهش نانو الکساندرایته و رو دستگاه حک شده made in Germani،خواستم بدونم که همونه کاندلاست؟

    • 1398/12/19
      0 0

      سلام نانو الکس در واقع طول موج دستگاهه و با این اطلاعات نمیشه تشخیص داد که چه دستگاهیه. بهتره از خود مرکز لیزرتون اسم دستگاهتون رو بپرسید.

  • 1398/12/23
    2 1

    سلام پلاتینیوم رو شما صلاح میدونین پوست سفید ومویه مشکی ضخیم.؟؟

    • 1398/12/24
      0 0

      سلام تاثیر الکس کندلا از بقیه دستگاه ها بهتره.

    • 1400/02/20
      1 0

      شما چرا فقط این دستگاه رو تبلیغ میکنید جواب همه پیاما اینه کندلا بهتر

  • 1398/12/24
    2 2

    سلام من ۷ جلسه برای زیر چانه با دستگاه کندلا لیزر کردم اما هنوز موهای زاید به صورت نازک و بلند درمیاد و بقیه موهای کرکی گلوم هم درشت شده،الان میخام از دستگاه الکس آلما ۲۰۱۹ برای لیزر استفاده کنم،بینم بهتر جواب میده یا نه به نظر شما مشکلی پیش میاد؟؟

    • 1398/12/24
      0 0

      سلام بهتره موهای کرکی رو اصلا لیزر نکنید چون تاثیر خوبی نداره. تاثیر کندلا از آلما بیشتره و بخاطر تغییر دستگاه لیزر ممکنه 2،1 جلسه اول موها برگرده.

    • 1399/08/19
      0 0

      سلام،من ۸ جلسه فول رفتم با دستگاه کاندلا عالی بود الان دو جلسه شارژ رفتم با دستگاه پلاتینیوم انگار اصلا لیزر نرفتم،گفتند دستگاه کاندلا اولش خوب جواب دهی داره ولی بعد کل موهاتون در میاد آیا این ادعا درسته؟

    • 1399/08/19
      0 0

      سلام،من ۸ جلسه فول رفتم با دستگاه کاندلا عالی بود الان دو جلسه شارژ رفتم با دستگاه پلاتینیوم انگار اصلا لیزر نرفتم،گفتند دستگاه کاندلا اولش خوب جواب دهی داره ولی بعد کل موهاتون در میاد آیا این ادعا درسته؟

  • 1399/01/10
    2 1

    سلام خسته نباشید.من میخوام برم لیزر کنم و اطلاعاتی که از دستگاه بمن دادن فقط این بود ک گفتن الکساندرایت ۲۰۲۰ هستش و اینکه من پرسیدم همون الکس کندلا هست گفتن خیر.الان دو دل هستم که برم یا نه.پوستمم سبزه هست و موهام هم ضخیم هستش

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام کندلا نسبت به دستگاه های دیگه تاثیر بهتری داره اما اگه دودلید میتونید با پزشک متخصص مشورت کنید.

    • 1399/07/26
      1 0

      چون دستگاهتون كندلاس هي ميگيد بهتره بهتره من با كندلا رفتم تمام بدنم سرخت ولي با پلاتينيوم پلاس ٢٠٢٠ رفتم يه كولينگ قوي داشت اصلا درد نداشتم خيليم عالي بودددد الان كامل موهام ريخته

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام اگه اپراتور با تجربه نباشه با هر دستگاهی احتمال سوختگی وجود داره. کندلا یکی از دستگاه هاییه که تو مرکز ما موجوده.

    • 1400/02/26
      0 0

      دقیقا منم با کندلا سوختم ولی پلاتینیوم عالی بود اصلا درد نداشت

  • 1399/01/19
    2 2

    سلام من میخوام لیزر انجام بدم..امانمیدونم چه دستگاهی بهتره هردکتری دستگاه خودشو بهم معرفی میکنه..ونمیدونم لیزرموهای زائدبایداول انجام شه یا لیزر روشن سازی پوست ورفق تیرگی

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام دستگاه الکس کندلا نتیجه ی بهتری داره. راجع به اینکه کدوم اول باید انجام بشه هم بهتره با پزشک متخصص صحبت کنید.

  • 1399/01/30
    2 1

    سلام من پوستم سبزه اس وپرموعم تسترون بدنمم بالاس وبعضی جاهابدنم تیرگی داره که گفتن بالیزرکمرنگ میشه خواستم بدونم بازم کندلامناسب میدونین یاپلاتینیوم؟

    • 1399/01/31
      0 0

      سلام برای درمان این مشکل دکتر متخصص باید شمارو ببینن تا راه حل دقیق بدن و دستگاه لیزر مناسب شمارو تشخیص بدن.

  • 1399/02/03
    4 1

    سلام ۴ جلسه کندلا رفتم ولی دردم زیاد بود ب حدی ک فشارم بیوفته و کبودی شدید و سوختگی کم پوستم لکه شده واریسم زدم اونم با درجه کم ی ماه نیم بخاطر کرونا نرفتم کاملا برگشته بود حالا پلاتینیوم رفتم درجه پایین دردش کمتر بود کبودی هم نداشتم آزمایش هورمونی هم دادم مشکلی نبود واسه کبودی و دردم دکتر می‌گفت طبیعی میشه منو راهنمایی کنید چیکارکنم

    • 1399/02/07
      0 0

      سلام بستگی به درجتون داره شایدم پوست حساسی دارید. شما باید 4 جلسه با فاصله ی 1 ماه و 2 جلسه با فاصله ی 1ماه ونیم لیزرتون با کندلا رو ادامه بدید و بعد از حدودا 3،4 ماه برای شارژ برید. با کلا 4 جلسه رشد موهاتون متوقف نمیشه. برای مشکلتون با دکتر متخصص مرکز لیزرتون صحبت کنید. اکه ایشون گفتن مشکلی نیست بهشون اعتماد کنید.

  • 1399/02/03
    1 0

    سلام خسته نباشید من تصمیم گرفتم برم موهای زیر بغل و بیکینی ام رو لیزر کنم اما موهای من مثل دست و پا خیلی و نازک و ظریف هست تا به نسبت بیکینی و زیر بغل و پوستم روشن هست حالا نمیدانم با کدام دستگاه برم اینجا. در شهر ما دستگاه دایود و پلاتینیوم هس و هنوز موفق به اینکه جایی الکس داشته باشه نشدم نظر شما برای من چیه که از کدام دستگاه استفاده کنم و اصلا موهای دست و پام هم بخاطر نازک بودن لیزر جواب میده

    • 1399/02/07
      0 0

      سلام به یه مرکز لیزر معتبر مراجعه کنید و با پزشک متخصص اون مرکز مشورت کنید. ایشون با دیدن رنگ پوست و نوع موهاتون بهتون مشاوره میدن.

    • 1399/10/04
      2 0

      آقا همش نگید کندلا ،قرار نیست دستگاهی تبلیغ بشه شما اگ متخصص هستید فقط راهنمایی کنید

  • 1399/02/03
    1 0

    سلام خسته نباشید من تصمیم گرفتم برم موهای زیر بغل و بیکینی ام رو لیزر کنم اما موهای من مثل دست و پا خیلی و نازک و ظریف هست تا به نسبت بیکینی و زیر بغل و پوستم روشن هست حالا نمیدانم با کدام دستگاه برم اینجا. در شهر ما دستگاه دایود و پلاتینیوم هس و هنوز موفق به اینکه جایی الکس داشته باشه نشدم نظر شما برای من چیه که از کدام دستگاه استفاده کنم و اصلا موهای دست و پام هم بخاطر نازک بودن لیزر جواب میده

  • 1399/02/03
    1 1

    سلام خسته نباشید من تصمیم گرفتم برم موهای زیر بغل و بیکینی ام رو لیزر کنم اما موهای من مثل دست و پا خیلی و نازک و ظریف هست تا به نسبت بیکینی و زیر بغل و پوستم روشن هست حالا نمیدانم با کدام دستگاه برم اینجا. در شهر ما دستگاه دایود و پلاتینیوم هس و هنوز موفق به اینکه جایی الکس داشته باشه نشدم نظر شما برای من چیه که از کدام دستگاه استفاده کنم و اصلا موهای دست و پام هم بخاطر نازک بودن لیزر جواب میده

    • 1399/02/07
      0 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/02/03
    1 0

    سلام خسته نباشید من تصمیم گرفتم برم موهای زیر بغل و بیکینی ام رو لیزر کنم اما موهای من مثل دست و پا خیلی و نازک و ظریف هست تا به نسبت بیکینی و زیر بغل و پوستم روشن هست حالا نمیدانم با کدام دستگاه برم اینجا. در شهر ما دستگاه دایود و پلاتینیوم هس و هنوز موفق به اینکه جایی الکس داشته باشه نشدم نظر شما برای من چیه که از کدام دستگاه استفاده کنم و اصلا موهای دست و پام هم بخاطر نازک بودن لیزر جواب میده

  • 1399/02/03
    1 0

    سلام خسته نباشید من تصمیم گرفتم برم موهای زیر بغل و بیکینی ام رو لیزر کنم اما موهای من مثل دست و پا خیلی و نازک و ظریف هست تا به نسبت بیکینی و زیر بغل و پوستم روشن هست حالا نمیدانم با کدام دستگاه برم اینجا. در شهر ما دستگاه دایود و پلاتینیوم هس و هنوز موفق به اینکه جایی الکس داشته باشه نشدم نظر شما برای من چیه که از کدام دستگاه استفاده کنم و اصلا موهای دست و پام هم بخاطر نازک بودن لیزر جواب میده

    • 1399/12/15
      1 0

      سلام من 3 جلسه فول بادی لیزر از دستگاه پلاتینیوم پلاس استفاده کردم خیلی عالیه.رشد موهام خیلی خیلی کم شده . درد هم اصلا نداره.اما دایود یکی از دوستام رفت گفت یکم درد داره .

    • 1400/08/07
      0 0

      یعنی با ۳ جلسه نتیجه گرفتی

  • 1399/02/03
    0 1

    سلام خسته نباشید من تصمیم گرفتم برم موهای زیر بغل و بیکینی ام رو لیزر کنم اما موهای من مثل دست و پا خیلی و نازک و ظریف هست تا به نسبت بیکینی و زیر بغل و پوستم روشن هست حالا نمیدانم با کدام دستگاه برم اینجا. در شهر ما دستگاه دایود و پلاتینیوم هس و هنوز موفق به اینکه جایی الکس داشته باشه نشدم نظر شما برای من چیه که از کدام دستگاه استفاده کنم و اصلا موهای دست و پام هم بخاطر نازک بودن لیزر جواب میده

  • 1399/02/03
    0 0

    سلام خسته نباشید من تصمیم گرفتم برم موهای زیر بغل و بیکینی ام رو لیزر کنم اما موهای من مثل دست و پا خیلی و نازک و ظریف هست تا به نسبت بیکینی و زیر بغل و پوستم روشن هست حالا نمیدانم با کدام دستگاه برم اینجا. در شهر ما دستگاه دایود و پلاتینیوم هس و هنوز موفق به اینکه جایی الکس داشته باشه نشدم نظر شما برای من چیه که از کدام دستگاه استفاده کنم و اصلا موهای دست و پام هم بخاطر نازک بودن لیزر جواب میده

  • 1399/02/03
    1 2

    سلام خسته نباشید من تصمیم گرفتم برم موهای زیر بغل و بیکینی ام رو لیزر کنم اما موهای من مثل دست و پا خیلی و نازک و ظریف هست تا به نسبت بیکینی و زیر بغل و پوستم روشن هست حالا نمیدانم با کدام دستگاه برم اینجا. در شهر ما دستگاه دایود و پلاتینیوم هس و هنوز موفق به اینکه جایی الکس داشته باشه نشدم نظر شما برای من چیه که از کدام دستگاه استفاده کنم و اصلا موهای دست و پام هم بخاطر نازک بودن لیزر جواب میده

  • 1399/02/03
    0 0

    سلام خسته نباشید من تصمیم گرفتم برم موهای زیر بغل و بیکینی ام رو لیزر کنم اما موهای من مثل دست و پا خیلی و نازک و ظریف هست تا به نسبت بیکینی و زیر بغل و پوستم روشن هست حالا نمیدانم با کدام دستگاه برم اینجا. در شهر ما دستگاه دایود و پلاتینیوم هس و هنوز موفق به اینکه جایی الکس داشته باشه نشدم نظر شما برای من چیه که از کدام دستگاه استفاده کنم و اصلا موهای دست و پام هم بخاطر نازک بودن لیزر جواب میده

  • 1399/02/03
    0 0

    سلام خسته نباشید من تصمیم گرفتم برم موهای زیر بغل و بیکینی ام رو لیزر کنم اما موهای من مثل دست و پا خیلی و نازک و ظریف هست تا به نسبت بیکینی و زیر بغل و پوستم روشن هست حالا نمیدانم با کدام دستگاه برم اینجا. در شهر ما دستگاه دایود و پلاتینیوم هس و هنوز موفق به اینکه جایی الکس داشته باشه نشدم نظر شما برای من چیه که از کدام دستگاه استفاده کنم و اصلا موهای دست و پام هم بخاطر نازک بودن لیزر جواب میده

  • 1399/02/03
    0 0

    سلام خسته نباشید من تصمیم گرفتم برم موهای زیر بغل و بیکینی ام رو لیزر کنم اما موهای من مثل دست و پا خیلی و نازک و ظریف هست تا به نسبت بیکینی و زیر بغل و پوستم روشن هست حالا نمیدانم با کدام دستگاه برم اینجا. در شهر ما دستگاه دایود و پلاتینیوم هس و هنوز موفق به اینکه جایی الکس داشته باشه نشدم نظر شما برای من چیه که از کدام دستگاه استفاده کنم و اصلا موهای دست و پام هم بخاطر نازک بودن لیزر جواب میده

  • 1399/02/03
    0 1

    سلام خسته نباشید من تصمیم گرفتم برم موهای زیر بغل و بیکینی ام رو لیزر کنم اما موهای من مثل دست و پا خیلی و نازک و ظریف هست تا به نسبت بیکینی و زیر بغل و پوستم روشن هست حالا نمیدانم با کدام دستگاه برم اینجا. در شهر ما دستگاه دایود و پلاتینیوم هس و هنوز موفق به اینکه جایی الکس داشته باشه نشدم نظر شما برای من چیه که از کدام دستگاه استفاده کنم و اصلا موهای دست و پام هم بخاطر نازک بودن لیزر جواب میده

  • 1399/02/03
    0 3

    سلام خسته نباشید من تصمیم گرفتم برم موهای زیر بغل و بیکینی ام رو لیزر کنم اما موهای من مثل دست و پا خیلی و نازک و ظریف هست تا به نسبت بیکینی و زیر بغل و پوستم روشن هست حالا نمیدانم با کدام دستگاه برم اینجا. در شهر ما دستگاه دایود و پلاتینیوم هس و هنوز موفق به اینکه جایی الکس داشته باشه نشدم نظر شما برای من چیه که از کدام دستگاه استفاده کنم و اصلا موهای دست و پام هم بخاطر نازک بودن لیزر جواب میده

  • 1399/02/03
    0 0

    سلام خسته نباشید من تصمیم گرفتم برم موهای زیر بغل و بیکینی ام رو لیزر کنم اما موهای من مثل دست و پا خیلی و نازک و ظریف هست تا به نسبت بیکینی و زیر بغل و پوستم روشن هست حالا نمیدانم با کدام دستگاه برم اینجا. در شهر ما دستگاه دایود و پلاتینیوم هس و هنوز موفق به اینکه جایی الکس داشته باشه نشدم نظر شما برای من چیه که از کدام دستگاه استفاده کنم و اصلا موهای دست و پام هم بخاطر نازک بودن لیزر جواب میده

  • 1399/02/03
    1 2

    دستگاه الکس مدلهای مختلفی داره

  • 1399/02/03
    1 0

    سلام .من سه جلسه دستگاه الکس کندلا رفتم خوب بود ولی از اسفند نتونستم انجام بدم.الان موهام تقریبا ۸۰ درصدشون دوباره دراومدن . ‌حالا بهم دستگاه پلاتینیوم و الکس نابلکس رو معرفی کردن .بنظر شما کدوم دستگاه بدرد ادامه دادن جلسات لیزر میخوره ؟؟

    • 1399/02/07
      0 1

      سلام بهتون پیشنهاد میکنم روند لیزرتون با الکس کندلا رو ادامه بدید. 6-4 جلسه باید برید تا نتیجه رو ببینید.

    • 1400/02/18
      2 0

      ایشون اسپانسر کندلا هستن😀

    • 1400/02/20
      0 1

      موافقم

    • 1400/02/26
      1 0

      اصلا کندلا نرو بعد یه مدت شدیدتر در میاد و ضخیمتر ... احتمال سوختگی شدید بالاست

  • 1399/02/07
    1 0

    سلام. دستگاه الکس کندلا هزینش خیلی زیاده متاسفانه، من با دستگاه پلاتینیوم میرم لیزر بنظرتون احتمال داره جواب نگیرم؟ یا مثلا برای جواب دهی کامل باید تعداد جلسات بیشتری رو برم؟چون به من گفتن باید 8 جلسه کامل هر ماه بیای

    • 1399/02/08
      0 0

      سلام کندلا بهتره اما به این معنی نیست که شما از پلاتینیوم جواب نمیگیرید. جوابدهی روی افراد مختلف متفاوته برای همین امکانش هست که نیاز باشه جلسات بیشتری برید برای لیزر.

  • 1399/02/07
    0 0

    سلام. دستگاه الکس کندلا هزینش خیلی زیاده متاسفانه، من با دستگاه پلاتینیوم میرم لیزر بنظرتون احتمال داره جواب نگیرم؟ یا مثلا برای جواب دهی کامل باید تعداد جلسات بیشتری رو برم؟چون به من گفتن باید 8 جلسه کامل هر ماه بیای

    • 1399/02/08
      0 0

      در کامنت قبلی پاسخ داده شد.

  • 1399/02/07
    0 0

    سلام. دستگاه الکس کندلا هزینش خیلی زیاده متاسفانه، من با دستگاه پلاتینیوم میرم لیزر بنظرتون احتمال داره جواب نگیرم؟ یا مثلا برای جواب دهی کامل باید تعداد جلسات بیشتری رو برم؟چون به من گفتن باید 8 جلسه کامل هر ماه بیای

    • 1399/03/01
      0 0

      سلام امکانش که هست. هر دستگاهی تو دوره ی خاصی تاثیر میزاره و تاثیرش هم رو هر فرد متفاوته. نمیشه کلی گفت.

  • 1399/02/11
    0 0

    سلام..من ۱۰ جلسه لیزر با دستگاه سوپرانو ایس پلاتینیوم انجام دادم

    • 1399/07/23
      0 0

      ۱۰ جلسه که رفتین جواب گرفتین؟ موهای بدنتونم اول زخیم بود یا نه؟

  • 1399/02/11
    0 0

    سلام،،من ۱۰ جلسه لیزر کل بدن با دستگاه سوپرانو ایس پلاتینیوم ۲۰۱۹ انجام دادم اما همچنان موهای دست و پام در میاد و مقدار کمی نازک شده بنظرتون من چیکار کنم،،دستگاهمو عوض کنم و چند جلسه با کندلا انجام بدم یا اینکه همین سوپرانو رو ادامه بدم؟

    • 1399/02/11
      0 0

      سلام تاثیر کندلا از بقیه دستگاه ها بیشتره اما تو جلسات اول ممکنه بخاطر تغیر دستگاه یکم موهاتون برگرده.

    • 1399/10/02
      0 0

      سلام‌ الان کندلا رو کدوم کلینیک دارن؟ چون انگار دیگه جایی نیست

  • 1399/02/12
    0 0

    با سلام دستگاه الکساندرایت ۲۰۲۰ مدل پلاتینیوم بهتره یا الکساندر کندلایت ۲۰۱۸؟ ممنون

    • 1399/02/13
      0 0

      سلام کندلا تاثیر بهتری داره.

  • 1399/02/12
    0 0

    سلام من سه جلسه لیزر با دستگاه پلاتینیوم انجام دادم جلسه اول خوب جواب گرفتم اما جلسه دوم و سوم اصلا ریزشی نداشتم و برگشته به همان روز اول پر مو

    • 1399/02/13
      0 0

      سلام برگشت مو تو جلسات سوم و چهارم تا حدی طبیعیه. اما بهتره با پزشک مرکز لیزرتون هم راجع به این موضوع مشورت کنید.

  • 1399/02/16
    1 0

    سلام من خیلی تحقیق کردم بابت لیزرهرجامیری هرکسی دستگاه خودشوتعریف میکنه حالامن بین دستگاه کندلابااسکلپیون مدیواستارموندم اخه بیکینی وزیربغلم پوستش تیره ترازنواحی دیگه بدنمه به نظرتون کدوم دستگاه بهتره

    • 1399/02/18
      0 0

      سلام معمولا کندلا تاثیرش بهتره.

  • 1399/02/22
    0 1

    سلام من ۷ جلسه با دستگاه دایود تمام بدنم رو رفتم ریزش نداشتم فقط موهام تازک شدن بعد ۷ جلسه الان برا شات میخام با دستگاه وندلا جنتل مکس پرو برم خوبع برام یا نع و اینکه باید دوباره مثل اول هر ماه برم و ۷ جلسه برم یا نع ممنون میشم راهنمایی کنید منو

    • 1399/02/23
      0 0

      سلام بله الکس کندلا دستگاه خوبیه. بله باید دوره ی جدیدی رو با این دستگاه شروع کنید و حدودا 6 جلسه طول میکشه که 4تای اولو ماهی یکبار باید برید.

  • 1399/02/25
    1 2

    سلام. من 4 جلسه با کندلا رفتم. بعد چون تهران نبودم مجبور شدم یه جلسه با پلاتینوم رفتم. همه اش دودلم و میگن این دستکاه رو ادامه ندم. اشکالی نداره از ماه بعد دوباره همون کندلای خودم رو ادامه بدم؟

    • 1399/02/28
      0 0

      سلام دستگاهتون رو بهتره که مدام تغیر ندید چون باعث برگشت مو میشه. یک دستگاه رو انتخاب کنید و با اون ادامه بدید.

  • 1399/02/26
    0 1

    سلام خسته نباشید ..دستگاه الکساندرایت نابلکس دستگاه خوبیه یا ن اگه اطلاع دارید ممنون میشم راهنمایی کنید

    • 1399/02/28
      0 0

      سلام میتونید از مقاله زیر استفاده کنین. https://candela.ir/Article/82/%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%86%D8%A7%D8%A8%D9%84%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%DA%A9%D9%86%D8%AF%D9%84%D8%A7-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%B3

  • 1399/02/31
    0 0

    سلام وقت بخیر ببعخشید من ۷جلسه لیزر کندلا رفتم از اسفند نتونستم برم الان میخوام ادامشو یه مرکز دیگه برم با همون دستگاه چون دیگه اون شهر قبلی نیستم .الان این مرکز جدید میگه باید درجه ای که لیزر کردی سری پیش و به ما بگی تا ادامشو بشه انجام داد مرکز قبلی هم نمیگه .شما نمیتونید کمک کنید؟حدودی درجشو بگید .پوستم گندمی موهامم الان نازک شدن ولی۷۰%در اومدن .ممنون میشم جواب بدید

    • 1399/03/08
      0 0

      سلام با توجه به تعداد جلساتی که لیزر رفتید و اینکه با همون دستگاه هم میخواید ادامه بدید، اپراتور باید بتونه تا حدودی تشخیص بده از چه درجه ای استفاده کنه چون هیچ جا پروندتون رو به شما تحویل نمیدن. برای حل مشکلتون، با پزشک متخصص مرکز لیزرتون صحبت کنید.

    • 1399/03/08
      0 0

      سلام با پزشکتون صحبت کنید که با توجه به رنگ پوستتون و تعداد جلساتی که رفتید، درجه مناسب رو براتون مشخص کنن.

  • 1399/02/31
    0 0

    سلام وقت بخیر .ببخشید من ۷جلسه لیزر کندلا مکس پرو رفتم از اسفند نتونستم برم بخاطر کرونا الان چون تهران نیستم میخواستم مرکز لیزر دیگ با همین دستگاه برم .ولی میگن که باید درجه لیزر جلسه قبلتونو بدونید مرکز قبلی هم نمیگه .شما نمیتونید کمک کنید .حدودی درجشو بگید ..ممنون میشم ج بدید

  • 1399/03/01
    0 0

    سلام من برای اولین بار میخوام بذم برا لیزر بیکینی به نظر شما کدو م دستگاه بهتر ه وهزینه ای کمی داشته بلشه دسگاه الکس دایود چطوره برم جواب میگیرم تورا خدا کمک کنید

    • 1399/03/08
      0 0

      سلام الکس کندلا تاثیر بهتری داره.

  • 1399/03/08
    0 1

    سلام.من اولین جلسه ی لیزرم بود که رفتم و وقتی اسم دستگاه رو پرسیدم گفتن الما پلاتینیوم ۲۰۲۰ هستش که از الکس هم بهتر و جدیدتره.به نظرتون همینطوره؟ و لیزرم رو با همین دستگاه ادامه بدم؟

    • 1399/03/08
      0 0

      سلام تاثیر الکس کندلا نسبت به دستگاه های دیگه بهتره اما نتیجه دهی هر دستگاهی به خود افراد هم بستگی داره. بهتره یه دستگاهو انتخاب کنید و دورتون رو با همون ادامه بدید.

  • 1399/03/14
    0 0

    سلام من ۸ جلسه است که لیزربادستگاه کندلا برای صورتم رفتم اوایل خوب ولی الان دوباره موهام دراومده حتی بدترم شده ولی چندبارم هم بابند اصلاح کردم بنظرتون چکارکنم ؟تاکی باید برم لیزر؟؟

    • 1399/03/17
      0 0

      تو دوره ی لیزر فط باید از ژیلت استفاده کنید. با پزشک مرکز لیزرتون صحبت کنید شاید نیاز باشه تنظیمات دستگاهو عوض کنن.

  • 1399/03/14
    0 0

    سلام خسته نباشیدمن ۸جلسه برای موهای صورتم لیزررفتم بادستگاه کندلا اوایل خوب بود ولی الان خیلی موهام بدترشده مث ریش مرداشده البته چندباریم بند انداختم حالا بنظرتون من چکارکنم ؟؟

    • 1399/03/17
      0 0

      سلام اگه با چیزی غیر از ژیلت تو روند لیزر شیو کنید، تو روند لیزرتون اختلال ایجاد میشه. میتونید با پزشک مرکز لیزرتون صحبت کنید.

  • 1399/03/14
    0 0

    سلام وقتتون بخیر،من میخواستم جلسات لیزرم رو شروع کنم،دستگاه مرکزی که انتخاب کردم کندلا سرد هستش،گفتن تفاوتش با دستگاهی که شما فرمودین فقط تو سرد کنندگیش هستش،بنظرتون همون جوابی رو میگیرم که از الکس کندلا قرار بوده بگیرم یا نرم این کلینیک؟

    • 1399/03/17
      0 0

      سلام جوابدهی هر دستگاه روی هر فرد متفاوته اما به طور کلی تاثیر کندلا از دستگاه های دیگه بیشتره.

  • 1399/03/18
    1 0

    سلام خسته نباشین من یک جلسه با دستگاه الیت پلاس لیزر کردم موهای زائدم دوباره دراومد ولی بعد ۱۰ روز بعضی قسمتا شروع کرد به ریزش. من اسم دستگاه الیت رو نشنیده بودم ولی از دکتر ک پرسیدم گفتن ترکیبی از چند نوع دستگاهه به نظرتون با همین دستگاه ادامه بدم یا پلاتینیوم؟

    • 1399/03/19
      0 0

      سلام با یک جلسه مشخص نمیشه اما اگه دستگاه تاثیر خوبی داره رو شما، همونو ادامه بدید.

  • 1399/03/23
    2 0

    سلام من با دستگاه الکس موتوس رفتم بنظرتون دستگاه خوبئ؟یا برگردم به کندلا ؟چون من از کندلا ۵ جلسه رفتم و جواب نگرفتم چون به من نگفته بودن تا دوهفته شیو نکن و من بعد لیزرم مرتب شیو میکردم بنظرتون بخاطره همون شده ک جواب نگرفتم؟

    • 1399/04/01
      0 0

      سلام کندلا بهتره. بله احتمالش زیاده بخاطر همون بوده باشه. بین جلسات لیزر، باید خیلی کم و حدالامکان 1 بار شیو شه.

  • 1399/03/25
    0 0

    سلام من 6 جلسه با الکس صورتم لیزر کردم هیج نتیجه ای نداشت به من پیشنهاد دادن با پلاتینیوم انجام بدم خواستم بدونم نتیجه میگیرم

    • 1399/04/01
      0 0

      سلام هر دستگاه رو هر فردی تاثیر متفاوت داره اما در کل تاثیر کندلا بهتره.

    • 1399/04/02
      0 0

      از چ نظر کندلا بهتره چ ویژگی داره ک بقیه ندارن ؟

  • 1399/03/25
    0 0

    سلام من برای مشاوره لیزر رفته بودم که دستگاه پلاتینیوم ۲۰۲۰ داشتن یکی از دوستانمم شهر دیگه کوترا دستگاهش بوده میخوام بدونم کدوم بهتره ممنون از راهنمایی تون

    • 1399/04/01
      0 0

      تاثیر هر دستگاه رو هر فرد متفاوته.

  • 1399/03/28
    0 0

    سلام من نزدیک ۲۴ جلسه لیزر صورت رفتم اصلا جواب نداد ۳ جلسه ۸ تایی رفتم با دستگاه اکساندرایت کلاریتی و بعد ۴ جلسه دایود و بقیه هم کندلا ... متاسفانه نمیدونم چرا ... به من گفتند آیس پلاتینیوم برم یا کندلا رو ادامه بدم ولی تا کی ؟

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام لیزر رو بعضی افراد تا حد خاصی جواب میده. اما با پزشک متخصص صحبت کنید شاید بتونن دستگاهی که مناسب شماست رو بهتون بگن.

  • 1399/03/28
    0 1

    سلام ،من ۵ جلسه برای پاهام با دستگاه الکس پلاتینیوم ۲۰۲۰ (به گفته خودشون)لیزر انجام دادم،و به من گفتن ۶ تا ۸ جلسه جواب میگیرید،ولی جلسه پنجم گفتن برو مشاوره پیش دکتر ،دکترش بمن گفت جلسه بعد بیا با دستگاه الکس کوترا انجام بده بردی ۳ جلسه تا خوب جواب بگیری با قیمت تقریبا دوبرابر و نیم جلسات قبلی،الان من نمی دونم چیکار کنم واقعا بلد از پنج جلسه هم خوب جواب نگرفتم پوستم روشنه تاحیه ساق پام هم موهای ضخیمی داره ولی هنوز موهای ضخیم در میاد و بیشتر موهام نازک شده و خیلی کم ریخته،الان من نمیدونم چیکار کنم ،احساس میکنم الکی هزینه کردم و از اول بهم نگفتن ،بنظرتون با همیت پلاتینیوم ادامه بدم یا با الکس؟؟؟(تو مشاوره هم بمن گفتن الکس کوترا بهتر از الکس کندلا هست)

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام معمولا تاثیر کندلا بهتره. اگه دوره ای که گفتن باید برید رو رفتید و نتیجه نگرفتید، میتونید دستگاهتونو عوض کنید.

  • 1399/03/29
    0 0

    سلام،میخواستم بپرسم تفاوت دستگاه الکس دایود با الکساندرایت و‌پلاتینیوم چی هست؟من الکس دایود انجام میدم،میخوام ببینم هرکدوم که بهتر هستند رو انجام بدم،میشه لطفا یک توضیح کوتاه بدید من متوجه بشم،ممنون

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام دایود، الکس و الکساندایت طول موج دستگاهن که الکس و الکساندرایت یکین. پلاتینیوم اسم دستگاهه. به طور کلی الکس کندلا تاثیرش بهتره و برای تمام پوست ها با موهایی با ضخامت های متفاوت مناسبه.

  • 1399/03/30
    0 0

    سلام وقت بخیر، من برای اولین بار میخوام برم لیزر کل بدن ،جایی که میخوام برم دستگاه سوپرانو ایس پلاتینیوم ۲۰۱۸ آمریکایی،خواستم نظر شما رو بپرسم چون قیمتش هم خیلی مناسب بود نسبت به جاهای دیگه ، پوست گندمی دارم با موهای مشکی و ضخیم

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام نتیجه گیری از هر دستگاهی واسه هر شخصی تا حدودی به خود فرد هم بستگی داره. نمیشه اینطوری تشخیص داد. اما به طور کلی الکس کندلا تاثیرش بهتره و رو تمام پوست ها اثر داره.

    • 1401/08/20
      0 0

      من خیلی نفر دیدم کندلا بینتجه بود توتانیوم بهترا

  • 1399/04/01
    1 0

    سلام من میخوام لیزر رو شروع کنم دیگه خسته شدم ازاینکه هرکس ی دستگاهی معرفی میکنه تو شهرستان ما کندلا وجود نداره،ی کلینیک معتبر پیدا کردم که سه طول موج داره تا س درجه روشن میکنه و کاملا بدون درد هستش اسم دستگاسوپرانو ایس پلاتینیوم‌‌ پلاس هستش کلیم درموردش تحقیق کردم اخرین مدل و بروزترین هستش، ب نظر شما شروع کنم با همین دستگاه؟

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام تاثیر هر دستگاه روی هر فرد متفاوته نمیتونم کلی بگم چطور دستگاهیه. میتونید قبل از شروع دورتون با پزشک متخصص هم مشورت کنید.

  • 1399/04/01
    1 0

    سلام دستگاه سوپرانو ایس پلاتینیوم پلاس ۲۰۲۰بهتره یا سوپرپلاتینیوم الفا ایکس اصل امریکا۲۰۲۰؟مورد دومی رو گفتن ک اولین نفر در ایران هستن ک میخوان این دستگاه رو بیارن درضمن من دسترسی ب دستگاکندلا رو ندارم اگه میشه نظرتون رو بگید

    • 1399/04/04
      0 0

      پاسخ داه شد.

  • 1399/04/02
    0 0

    من ۸ جلسه لیزر رو با دستگاه الکس انجام دادم و قرار بود باز برم برای شارژ اما بعد دو هفته که از جلسه هشتم گذشت موهای کل بدنم به حالت اول برگشت حتی بعضی جاها مثل دست ها و صورتم خیلی خیلی پرموتر از قبل شده حالا باید چیکار کنم

    • 1399/04/04
      0 0

      سلام با پزشکتون صحبت کنید شاید نتظیمات مناسب نبوده.

  • 1399/04/14
    0 0

    سلام وقت بخیر من ۶ جلسه با کندلاجنتل مکس پرو لیزر کل بدن در تهران انجام دادم و از نتیجه گیری خیلی راضی بودم الان در دوران شارژ هستم و دو هفته از وقتی که باید میرفتم برای انجام لیزر گذشته، به هیچ عنوان نمیتونم برم تهران برای انجام لیزر تو شهر خودمون هم تمام کلینیک ها سوال کردم هیچ کس این دستگاه رو نداره تنها دستگاه به روز و نسبتا خوبی که پیداکردم سوپرانو آیس پلاتینیوم آلما هستش اگه با این دستگاه بخام از این به بعد شارژلیزرم رو انجام بدم مشکلی پیش نمیاد؟ خیلی ممنونم

    • 1399/04/14
      0 0

      سلام معمولا بعد تغیر دستگاه تا چند جلسه موها زیاد میشه و برمیگرده.

  • 1399/04/23
    0 0

    الکس پرو بهتره یا الکس جنتل؟؟؟

    • 1399/04/24
      0 0

      سلام کندلا 3 نوع دستگاه داره که به رنگ پوست بستگی داره. دستگاهی که شما گفتید درواقع کندلا جنتل لیز پرو و یا جنتل مکس پرو هستش.

  • 1399/04/30
    0 0

    سلام خسته نباشید من میخوام لیزروشروع کنم بهم گفتن دستگاه پلاتینیوم پلاس 2020 در حدهمون الکساندرایت هستش حقیقتو گفتن؟ واینکه تادوره بعدی لیزر اصلا نباید شیو کنیم؟

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام تاثیر دستگاه های مختلف رو افراد مختلف متفاوته نمیشه کلی گفت. بهتره فقط روز قبل از لیزر شیو کنید.

  • 1399/04/31
    0 0

    سلام دستگاه الکس اس اچ همون الکساندرایته؟ واینکه برای پوست روشن کدوم خوبه الکس اس اچ یا پلاتینیوم

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام هردو مناسبه

  • 1399/05/03
    0 0

    سلام برای اقایون پلاتینیوم بهتره یا کندلا؟ ریش و سبیل میتونه از بین ببره یا از پرپشتی در بیاه؟۴ جلسه با ی دستگاهی رفتم نمیدونم اسمش چیه ولی میگن این شبیه لیزر بوده ولی بازم ی تاثیر کمی داشت الان تو رشد موها تاخیر افتاده مثل سینه و کمر ولی رو بازوهام ک کرکی بودن وحشتناک بلند شدن خواستم نظرتون بشنوم که با چه دستگاهی ادامه بدم ؟؟؟ ممنون

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام بله میتونه موهای پرزی اگه لیزر شه زیاد میشه. هر دستگاهی تاثیر خودشو رو افراد مختلف داره اما با این شرایط کندلا رو بهتون پیشنهاد میکنم.

  • 1399/05/05
    0 0

    سلام خسته نباشید من ۹ جلسه لیزر الکساندرایت کندلا رفتم موهای بدی داشتم و مشکی ولی الان حدود ۳ ماهه ک نرفتم و همچنان موهای بازو دست و ران پا و زیربغل ب شکل قبل در میاد هر جند ۷۰ درصدش ولی ضخیم و موهای صورتمم کرکی بود و فقط پایه ها و پشت لب رو انجام دادم ولی بدتر شده الان چی کار کنم ب نظر شما ادامه بدم و با همون الکساندراین کندلا یا با پلاتینیوم یا نابلکس اخه بعد از ۹ جلسه هنوز نتیجه آنچنانی نگرفتم هر چند اپراتورها خوب کارم رو انجام دادند

    • 1399/05/05
      0 0

      سلام موهای کرکی بعد از لیزر بیشتر میشه. نباید لیزر بشه. شاید جلساتتون رو به موقع نرفتید یا بین جلسات زیاد شیو کردید. تو هر ماه نهایتا 1 2 بار باید شیو شه.

    • 1399/05/18
      0 0

      من ک اصلا بین جلساتم شیو نکردم ولی بازم همین مشکل رو داشتم

    • 1399/05/18
      0 0

      من ک اصلا بین جلساتم شیو نکردم ولی بازم همین مشکل رو داشتم

    • 1399/05/18
      0 0

      من ک اصلا بین جلساتم شیو نکردم ولی بازم همین مشکل رو داشتم

  • 1399/05/08
    0 0

    سلام خسته نباشید. من ی جلسه لیزر کندلا رفتم بعدش دو روز بعد شیو کردم مشکلی نیست!؟ موهام همش دراومده اما با دست کنده میشن. کلا باید بعد جلسات لیزر کی شیو کرد!؟

    • 1399/05/08
      0 0

      سلام چرا مورد داره تا 2 هفته بعد از لیزر نباید شیو کنید. بهتره 1 بار قبل از روز لیزر شیو کند.

  • 1399/05/17
    0 0

    من كندلا رفتم ٦ جلسه.بعد از اتمام دوره تمام موهاي زير بغلم وبيكيني و صورتم در اومده.اين همه هم هزينه كردم.اصلا راضي نبودم بسيار درناك هم بود.بعد رفتم با سوپرانو .واقعا بدون درد بود.الان ٤ جلسه به فاصله ٤٥ روز رفتم و مدتي هست نرفتم ميتونم به جرات بگم ٩٠ درصد موهام رفت.بسيار از سوپرانو راضي ترم

    • 1399/05/21
      0 0

      سلام بعضی دستگاه ها رو بعضی افراد نتیجه کامل ندارن بهتره دستگاهشون رو عوض کنن به تجربه ی اپراتورتون هم بستگی داره

  • 1399/05/18
    0 0

    سلام من الان بیشتراز۷جلسه هستش ک دارم با کندلا لیزر انجام میدم ولی دوماه و میشه کل موهای بدنم درمیاد فقط بیکینی و زیربغلم جواب گرفتم باید چیکارکنم؟ لیزرم رو ادامه بدم یا ن؟؟ حتی مکان لیزر رو هم عوض کنم ولی باهمون دستگاه بازم فایده نداشت

    • 1399/05/21
      0 0

      سلام با پزشک متخصص مرکز لیزرتون مشورت کنید شاید نیاز باشه تنظیمات رو واستون عوض کنن

  • 1399/05/21
    0 0

    سلام من دوجلسه باپلاتینیوم لیزررفتم دردی نداشت زیادفقط خیلی کم سوزن سوزن میشدیه مقدارکم هم نتیجه گرفتم فقط زیربغل بقیه بدنم موهاش نریخت الان هم می‌خوام برم یه مرکزدیگه الکس دایوددستگاهشون الان من می‌خوام بدونم دایودفرقش باکندلا چیه دقیقا.به مرکزنمیشه گفت چون قطعاهرکدوم تبلیغ دستگاه خودشونومیکنن.دوستای من انجام دادن همشون راضی هستن حتی ازچهارجلسه دیگه درنیاوردن هیچ مویی.تفاوت دستگاه روبگیدلطفا

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام الکس و دایود طول موج دستگاهه کندلا اسم دستگاهه که معمولا طول موجش الکسه. تا 3 4 جلسه ی اول هم نمیشه کامل تاثیر دستگاهو دید.

  • 1399/05/23
    0 0

    سلام . من صورتم و دستام رو با دستگاه پلاتینیوم پلاس لیزر کردم اما بازم موهای صورتم زبره البته الان دو روزه میگذره از لیزرم و گفتن تا 20 روز شیو نکن خیلی بد شده واقعا میریزه بعد از دو هفته ؟

    • 1399/05/23
      0 0

      سلام بله بعد از 2 هفته میریزه تو این مدت هم شیو نکنید

  • 1399/06/09
    0 0

    سلام من پوستم خیلی روشنه و موهای تیره با یه دستگاهی ۶جلسه رفتم و خیلی کاهش مو داشتم اما ۲ماه نرفتم و بعدش با سوپرانو ایس رفتم ۲جلسه گذشته و موهام ک با دستگاه قبلی ام رفته بود خیلیش برگشته موهای دستو صورتمم کلا همش برگشته نمیدونم الان بعد از این ۲جلسه لیزرمو تغییر بدم ب کندلا یا ادامه بدم

    • 1399/06/10
      0 0

      سلام بخاطر تغییره دستگاهه و طبیعیه. به مرور با جلسات بعدی کم میشه دوباره.

  • 1399/06/12
    0 0

    سلام من بعد از لیزر موهای چانه ام سفید شده و از دستگاه الکساندر استفاده کرد ۶ جلسه باید چکار کنم

    • 1399/06/12
      0 0

      سلام برای از بین بردن موهای سفید از لیزر الکترولیزر استفاده میشه.

  • 1399/06/13
    0 0

    سلام من هنگام لیزر کردن صورت فراموش کردم عینک بزنم و نور قرمز لیزر را حس میکردم فقط چشمام رو بسته بودم ممکنه به چشمام آسیب وارد شده باشه

    • 1399/06/13
      0 0

      سلام احتمالش کمه اما جلسات بعدی مراعات کنید.

  • 1399/06/14
    0 0

    سلام خسته نباشید...من الان هفت جلسه است میرم پلاتینیوم پلاس..ولی نصفه جواب گرفتم مثلا موهام یک هفته ای درمیاد...ب نظرتون میتونم لیزر مو عوض کنم؟چند جلسه دیگه باید برم؟یا همینو ادامه بدم؟

    • 1399/06/15
      0 0

      سلام بله میتونید اما ممکنه یکم برگشت مو داشته باشید که با ادامه ی جلسات از بین میره. پیشنهاد میکنم که دستگاهتون رو عوض کنید.

  • 1399/06/15
    0 0

    سلام . جوابدهی دستگاه SHR و پلاتینیوم چطور هست؟

    • 1399/06/15
      0 0

      سلام هردو جوابدهی خوبی دارن. تاثیر دستگاه ها به رنگ پوست، نوع موی زائد و تا حد خیلی زیادی به خود افراد بستگی داره.

  • 1399/06/15
    0 0

    من چند جلسس پلاتینیوم میرم و پوستم گندمیه پلاتینیوم هیچچچچچچ دردی نداره اصلن دردی حس نمیشه ب هیچ وجه برای زیر بغلم خوب ج میده

  • 1399/06/15
    0 0

    من چند جلسس پلاتینیوم میرم و پوستم گندمیه پلاتینیوم هیچچچچچچ دردی نداره اصلن دردی حس نمیشه ب هیچ وجه برای زیر بغلم خوب ج میده

  • 1399/06/16
    0 0

    سلام دستگاه آلکساندرایت خوبه ؟

    • 1399/06/16
      0 0

      سلام الکساندرایت طول موج دستگاهه هر دستگاهی تاثیر خودشو داره و به رنگ پوست و نوع مو و تا حد زیادی به خود فرد بستگی داره.

  • 1399/06/24
    0 0

    سلام دستگاه الکس آیس پلانتینیوم همون الکساندرایته؟

    • 1399/06/24
      0 0

      سلام الکس یا الکساندرایت طول موج دستگاهه نه اسم دستگاه

  • 1399/06/30
    0 0

    سلام دستگاه الکساندرایت کندلا جتنل مکس پرو خوبه؟

    • 1399/06/30
      0 0

      سلام بله

  • 1399/07/01
    0 0

    سلام آيا دستگاه ليزري هست كه هم براي موهاي ضخيم مناسب باشه هم كركي؟ به من گفتن فول بادي ليزر كنم و موهاي كركي ضخيم ميشه و بعد ضخيم شدن از بين ميرن آيا اين صحت داره؟

    • 1399/07/01
      0 0

      سلام بله؛ اگه موهای کرکی لیزر بشه، اول به موهای زائد تبدیل میشه و بعد تا یه مدت از بین میره و در نمیاد. بهتره که موهای کرکی کلا با هیچ دستگاهی لیزر نشه

  • 1399/07/04
    0 0

    سلام من۷جلسه از دستگاه پلاتینیوم۲۰۱۹استفاده کردم درد داشت ولی خیلی راضییم میتونم جلسه اخرم رو با الکساندرایت۲۰۲۰ امتحان کنم؟

    • 1399/07/05
      0 0

      سلام بخاطر تغییر دستگاه ممکنه یکم موهاتون برگردن که البته تو جلسات بعدی از بین میرن اما اگه از دستگاهتون راضی هستید، بهتره با همون دستگاه ادامه بدید

  • 1399/07/06
    0 0

    سلام خسته نباشید من ۴ جلسه بادستگاه کندلا رفتم ولی بخاطر تغییر شهر مجبور شدم برای جلسه ۵برم جای دیگه اون مرکز هم از دستگاه کندلا استفاده کرد ولی با طول موج پایین الان برای موهای من مشکلی پیش میاد ؟؟ الان من جیکار کنم ؟؟ ممنونم از لطفتون اگر راهنمایم کنید

    • 1399/07/07
      0 0

      سلام اگه درجتون رو پایینتر تنظیم کنن، ممکنه موهاتون برگردن.

  • 1399/07/08
    0 0

    سلام محبت ميكنيد من جايي كه ليزر ميرم رو دستگاه ليزر و دستگاه خنك كننده اش نوشته bios ميخواستم بدونم اين همون دستگاه الكساندر هست و خوبه و يه سوال ديگه هم دارم اينه كه تو پرونده فكر كنم طول موج رو برا كل بدن نوشته بود 15 جلسه اول و برا جلسه دوم ١٧ نوشته بود خوبه يا نه عكس دستگاه را دارم اما نميدونم چه جوري ميشه فرستاد برا شما . ممنون اگه پاسخ بدهيد

  • 1399/07/08
    0 0

    سلام محبت ميكنيد من جايي كه ليزر ميرم رو دستگاه ليزر و دستگاه خنك كننده اش نوشته bios ميخواستم بدونم اين همون دستگاه الكساندر هست و خوبه و يه سوال ديگه هم دارم اينه كه تو پرونده فكر كنم طول موج رو برا كل بدن نوشته بود 15 جلسه اول و برا جلسه دوم ١٧ نوشته بود خوبه يا نه عكس دستگاه را دارم اما نميدونم چه جوري ميشه فرستاد برا شما . ممنون اگه پاسخ بدهيد

  • 1399/07/08
    0 0

    سلام وقت بخیر از نظر شما دستگاه Elight shr2019 بهتر هس یا پلاتینیوم پلاس؟ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏

    • 1399/07/09
      0 0

      سلام هردو دستگاه های خوبی هستند و اگه اپراتور با تجربه باشه جوابدهی خوبی دارند. نمیشه کلی نظر داد.

  • 1399/07/12
    0 0

    سلام من میخام تازه برم برا لیزر میخاستم بدونم دستگاه الکسانرایت بهتراست یا ان دیاگ

    • 1399/07/12
      0 0

      سلام بستگی به رنگ پوستتون داره اگه روشنه الکساندرایت

  • 1399/07/12
    0 0

    سلام من میخام برم لیزر کل بدنم میخاستم بدونم دستگاه الکساند بهتراست یا ان دیاگ

    • 1399/07/12
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/07/12
    0 0

    دستگاه الکساند بهتراست یا اندیاگ برا کل بدن

    • 1399/07/12
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/07/12
    0 0

    سلام من میخاستم برم برا لیزر کل بدنم میخام بدونم دستگاه الکساند بهتراست یا ان دیاگ آمریکایی

    • 1399/07/12
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/07/13
    0 0

    سلام میخواستم بدونم دستگاه الکس کلاریتی بهتره یا ایس پلاتینا پلاس برای پوست سفید

    • 1399/07/13
      0 0

      سلام نمیشه کلی گفت اما هر دستگاهی با طول موج الکس برای شما مناسبه.

  • 1399/07/20
    0 0

    سلام من تنبلی تخمدان دارم میخوام برای لیزر صورت برم در ضمن قسمت چانه من موی زائد بیشتر وکلفتری داره میخواستم بدونم بهترین دستگاه برای لیزر صورت من کدوم دستگاه ممنون میشم جوابم وبدین

    • 1399/07/20
      0 0

      سلام اگه پوستتون روشنه کندلا رو بهتون پیشنهاد میکنم. اما بهتره قبلش با پزشک متخصص مشورت کنید.

  • 1399/08/09
    0 0

    سلام ببخشید دستگاه اشنایدر ۲۰۲۰ چطوره؟؟؟ درصد جوابدهیش خوبه ؟؟؟ساخت المانه با ۳ طول موج

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام بستگی به تجربه ی اپراتور داره.

  • 1399/08/22
    0 0

    سلام دستگاهی که توی کلینیک دیدم روش نوشته sopranoice وخودشون گفتن الکس دایود هست.خوبه؟مانیتور داره بالاش این همون دستگاهیه که ترکیبی از سه لیزره؟

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام اگه اپراتور با تجربه داشته باشه بله دستگاه خوبیه.

    • 1400/06/23
      0 0

      سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید منی ک پوستم تیرست باید از کدوم دستگاه استفاده کنم ممنون میشم جواب بدید ،کدومشون روشن کنندس؟

  • 1399/08/22
    0 0

    سلام من موی چانه ام موهای کرکی داشت یک جلسه رفتم پلاتینیوم ایاموهای کرکیم بایک جلسه کلفتر درمیاد دیگه نمیخوام انجام بدم اونجارو.

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام احتمالش هست. باید رشد کنه ببینید تا متوجه بشید.

    • 1399/11/12
      0 0

      سلام دستگاه الکساندرایت دکا خوبه یا پلاتینیوم ایس

  • 1399/10/02
    0 0

    میشه راهنمایی کنید برای خرید دستگاه به کجا باید مراجعه کنیم

    • 1400/02/02
      0 0

      با ما تماس بگيرند و يا حضورا مراجعه كنند.

  • 1399/10/11
    0 0

    سلام من تقریبا هفت روز هست که با الکسندرا لیزر انجام دادم و جلسه اولم بود دیدم موها تغییری نکرده ژیلت زدم حالا باید چکار کنم صبر کنم ...و جلسه ی بعد هم ادامه بدم چون موهای پشت لب و چانه ام خیلی زخیم هستن

  • 1399/10/18
    0 1

    سلام دستگاهی که توی کلینیک دیدم روش نوشته alma sopranoice platinum وخودشون گفتن الکس دایود هست.خوبه؟ همون دستگاهیه که ترکیبی از سه لیزره؟ این دستگاه بهتره یا الکس؟

    • 1400/02/02
      0 0

      سلام اگه اپراتور با تجربه داشته باشه بله دستگاه خوبیه.

  • 1399/11/04
    0 0

    سلام وقت بخیر من با دستگاه کندلا 9جلسه لیزر انجام دادم ولی بازم تعدادی از موها درمیاد علتش چیه پوستم سفیده و موهای اون قسمت ضخیم و مشکی بودن

  • 1399/11/07
    0 0

    سلام من کل بدنم پر مو و ضخیم هستش از دکتر سوال کردم که اسم دستگاه تون چیه گفته الکساندرایت پلاتینیوم خوبه یا نه پوست من گندمی هست بنطر شما برتی موهای بدن من جواب میده یا نه

  • 1399/11/08
    0 0

    من ۸ جلسه با دستگاه الکس انجام دادم اما نتیجه ک اصلا ندیدم و بهم گفتن ک ممکنه با آیس پلاتینا پلاس نتیجه بگیری بنظر شما همینطوره؟موهای زیاد و ضخیم دارم دوستمم گندمیه

  • 1399/11/12
    0 0

    سلام خسته نباشید دستگاه الکساندرایت دکا ایتالیایی بهتره یا پلاتینیوم ایس

  • 1399/11/12
    0 0

    سلام دستگاه الکساندرایت پلاتینیوم ۲۰۲۰ امریکا!!خوب هست؟ترکیبی از تو تا دستگاهه !

  • 1399/11/15
    0 0

    سلام کارشناس عزیز و عزیزان دلم سروران که پیشکسوتید در لیز بین پلاتینیوم و ماندلا منو راهنمایی بفرمایید ۴ جلسه است با پلاتینیوم لیزر کردم پوست روشن دارم حالا نمی دونم چرا ۲ دل شدم فرق چندلا و پلاتینیوم چیه؟!!؟!؟

  • 1399/11/19
    1 0

    سلام من پنج سال پیش لیزر کندلا صورت رفتم 9جلسه موهای زاید زیادی داشتم رو چانه خصوصا،حتی موهای کرکی هم داشتم ک ریختن همه تواین مدت تمدید نرفتم الان کمی کرکی درمیاد رو چانم من باچ دستگاهی انجام بدم لیزر رو،واینکه برای فول بادی میخام لیزر انجام بدم کل بدنم موهای ضخیم و زشتی داره و پوست جو گندمی دارم چ دستگاهی بهتره،دوستان پلاتینیوم رو پیشنهاد دادن لطفا،اهنمایی کنین ممنون

  • 1399/11/22
    0 0

    ببخشید دستگاه هی وجود داره که خانگی باشه و نتیجه بخش هم باشه آخه من روم نمیشه برم لیزر

  • 1399/11/30
    0 0

    با سلام من پوستم سبزه ست و یه جلسه با دستگاه پلاتینیوم رفتم لیزر تقریبا موهام تو جلسه اول خیلی کم شده میخواستم جلسه دومو با دستگاه الکساندریت ساینا شور برم میخواستم نظر شما رو هم بپرسم کدوم خوبه ؟

  • 1399/12/01
    0 1

    سلام خسته نباشید دستگاه پلاتینیوم پلاس بهتره یا مدیا استار اسکلپیون من ۶ جلسه با دستگاه الکساندر رفتم ۵۰ درصد موهام نریخته

  • 1399/12/06
    0 0

    آیا دستگاه کندلا و الکس 2019 یکی هستند یا باهم فرق دارند

  • 1399/12/19
    0 0

    کندلا اصلا خوب نیست من ۱۰ جلسه بیکینی وزیر بغل رفتم با اینکه پوستم روشنه وبورم اصلا نتیجه نگرفتم اصلا بدرد نمی خوره

  • 1399/12/22
    0 0

    سلام.من میخام تازه برم لیزر بین کندلاومدیواستاردودلم شنیدم کندلا چن ماه بعداتمام دوره موهابرمیگرده میخاستم بدونم مدیواستارهم همینطوره؟

  • 1399/12/27
    0 0

    سلام من میخوام لیزر زیر ابرو بادستگاه پلاینیوم انجام بدم ایا نتیجه داره چقدر ممکنه ضرر داشته باشه

  • 1400/01/14
    0 0

    سلام. از کجا میتونم دستگاه رو بخرم. و مطمءن باشم. حمایت میکنن.

    • 1400/02/02
      0 0

      با ما تماس بگيرند و يا حضورا مراجعه كنند.

  • 1400/01/24
    0 0

    سلام اما من دو روز پیش با کندلا لیزر انجام دادم و الان موهای زیر بغلم دارن بلند میشن البته جلسه اولمه!اما فک نکنم دیگه انقد سریع نشون بده که فایده نداشته!!!!

  • 1400/02/02
    0 0

    سلام من ۲۲ سالمه و پارسال موهای پشت لبم و دستانم را تیغ زدم الان پشت لبم موهای کوچک مونده که پشت لبم بور رنگ شده و دستانم چقر شدن هر کاریم میکنم مو های زیری نمیرن چه کار باید کرد لطفا کمکم کنید

    • 1400/02/02
      0 0

      سلام الان که ژیلت زدید و موهای کرکتون زبر شده، بهتر است که با لیزر اونا رو از بین ببرید.

  • 1400/02/03
    0 0

    سلام کسی می‌دونه دستگاه کندلا برای انجام لیزر تو مشهد کجا داره؟

    • 1400/06/14
      0 0

      سلام. همه دستگاهها خوبن، منتهابستگی ب نوع موی شما داره. ایشونم چون دستگاه کندلا رو دارن واسه تبلیغ و فروش و جذب مشتری هی میگه کندلا خوبه! دوستای من همشون با پلاتینیوم رفتن لیزر و کلی هم راضی هستن

  • 1400/02/13
    0 0

    سلام خسته نباشید من میخوام دستگاه بخرم اگه امکانش هست کمی راهنماییم کنید شماره تماسم بزارید ممنون میشم

  • 1400/02/17
    0 0

    سلام وقت بخیر ببخشیدمن رفتم لیزرکنم گفتم که لیزربا دستگاه کندلا میخوام ولی اونجای که رفتم گفتن موهات خیلی ضخیمه باید ۴جلسه بادستگاه الکس بیای که موهات نازک شه بعدبری باکندلا انجام بدی چون موهات ضخیم باشه پوستت میسوزه خواستم بدونم واقعا نمیشه ازجلسه اول باکندلا بری وامکان سوختگی هست ؟

  • 1400/02/18
    0 0

    سلام.برای موهای ظخیم زیر چانه(کاملا ظخیم نه ولی ظخیم و بلندتر از موهای معمولی) لیزر الکس کندلا یا هر لیزر دیگه ای رو توصیه میکنین؟ به من گفتن که ممکنه به بقیه نواحی هم بخوره و موهای اونجا کلفت بشه؟ دوم اینکه برای موهای نرم و نازک و مشکی تنه و پشت بدن لیزر انجام میشه؟و از نظر اصولی کاره درستی هست یا خیر؟ با تشکر

  • 1400/02/19
    0 0

    سلام مبخواستم بدونم دستگاه اشنایدر پلاس ۲۰۲۱ خوبه؟؟؟یا بده؟؟؟ واسه پوست سبزه

  • 1400/02/20
    0 0

    سلام وقتتون بخیر.نظرتوت راجب دستگاه الکسانداریت ترکیبی2021چیه؟؟؟ دستگاه خوبیه؟

  • 1400/03/02
    0 0

    سلام .میخواستم بدونم دستگاه پلاتیتیوم پلاس ۲۰۲۱ دستگاه خوبیه ؟ و اینکه بعد از پنچ جلسه با اون دستگاه میتونم از دستگاه کندلا استفاده کنم یا نه؟؟؟

  • 1400/03/02
    0 0

    سلام دستگاه پلاتینیوم‌پلاس ۲۰۲۱ خوبه؟؟

  • 1400/03/08
    0 0

    سلام دستگاه الکساندریت پلاتنیم پلاس 2020 آلمان بهتره یا الکساندریت کندلا 2020 ایتایایی؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • 1400/03/24
    0 0

    سلام من ی جلسه رفتم لیزر گفت اشم دستگاهش الکس آیس پلاتینیومه این دستگاه خوبه یا نه؟ دو هفته گذشته ولی موهام با دست داره کنده میشع

  • 1400/03/26
    0 0

    سلام لیزر تیتانیوم اثر بخشی داره یا الکس بهتره؟

  • 1400/04/14
    0 0

    سلا دستگاه نابلکس بهتره یا پالاتینیوم؟

  • 1400/04/24
    0 0

    سلام ببخشید من دو جلسه با لیزر کندلا رفتم از نظر کیفیت خیلی خوب بوده ولی بعد دو روز پوستم کبود میشه بع حالت زرد رنگ که بعد یه هفتهه یا ده روز کلا کبودی ها میرن خواستم ببینم مشکلی هست چیکار کنم میشه کمکم کنید

  • 1400/04/28
    0 0

    سلام.ببخشید دستگاه دایود رازولیزر برای فول بادی خویه؟

  • 1400/04/28
    0 0

    سلام. من۴جلسه لیزر با دستگاه کندلا انجام دادم‌ جلسه۵میخام با کلاریتی انجام بدم. ایا تاثیری داره رو موهام ک ۴جلسه با کتدلا رفتم. لیزر موهای زائد صورت انجام دادم‌

  • 1400/05/21
    0 0

    واقعا چقدر تبلیغاتیه اطلاعاتتون ،فقط میگید کندلا بهتره،

  • 1400/06/22
    0 1

    سلام من میخوام برم لیزر کنم به نظرتون کدوم دستگاه بهتره الکس سرد یا پلاتینیوم وندورا پلاس؟؟ میشه جواب بدید

  • 1400/06/23
    0 0

    سلام خسته نباشید بنظرتون من پوستم تیرس از کدوم دستگاه استفاده کنم ممنون میشم جواب بدید

  • 1400/07/05
    0 0

    من امروز لیزر کردم با دستگاه پلاتینیوم اصلاااااا اصلاااااا درد نداشت حتی سر سوزن .خنک کننده قوی داشت یخ میکردی بجای اینکه بسوزی،انگار ماساژت میدادن خیلی ازاین بابت راضی بودم،امیدوارم روی من جوابگو باشه

  • 1400/07/05
    0 1

    قبلا با الکساندرایت انحام دادم خیلی درد داشت حتی با وجود بی حسی ولی امروز با پلاتینیوم انحام دادم خننننک کاملااااااا بدون درد و سوزش حتی سرسوزنی درد و سوزش نداشت تااازه اونم بدون بی حسی،من که راضی بودم

  • 1400/07/07
    0 0

    سلام خسته نباشید من اطلاعاتی درباره دستگاه های لیزر ندارم ۵جلسه با پلانتیوم رفتم و الان بخاطر تغییر مکان مجبورم با لومینو برم بنظر شما لومینو خوبه؟چجور دستگاهیه؟

  • 1400/07/15
    0 0

    سلام یه آدرس تو شیراز که دستگاه کندلا یا کلاریتی داشته باشه می‌خوام با اپراتور خیلی خوب

  • 1400/07/24
    0 0

    سلام وقت شما بخیر ببخشید من جلسه اول لیزر رو با کندلا۲۰۲۰ انجام دادم و جلسه دومم رو لیزر الکسانداریت الیت پلاس(شرکت سایناشور) با دو طول موج ان دیاگ(برای زیربغل و بیکینی) و الکساندرایت انجام دادم به نظر شما با همین دستگاه الیت پلاس سایناشور ادامه بدم یا خیر؟ پوست بدنم سبزه هس و در نواحی زیربغل و بیکینی تیرگی دارم

  • 1400/08/05
    1 0

    سلام من از الکساندرایت کوترا استفاده میکنم فرقش با کندلا چیه کدوم بهتره؟؟ و اینکه کوترا بهتره یا پلاتینیوم

  • 1400/08/14
    0 0

    من ۵جلسه پلاتینیوم رفتم جواب نگرفتم . اگه ادامه جلساتم الکساندرایت تیتانیوم ۲۰۲۱ برم امکان داره بهتر جواب بگیرم؟؟لطفا راهنمایی کنید

  • 1400/08/20
    0 0

    سلام من چند جلسه ليزر الکساندرایت کلاریتی رفتم جاهایی ک شات خورده اثر کرده ولی بیشتر جاها شات نخورده. اگه الان دستگاهمو عوض کنم و با دستگاه سوپرانو تیتانیوم ادامه بدم به بدنم شوک وارد نمیشه ک موها برعکس زیاد بشه؟ و اینکه اصلا ابن دستگاه خوبه ک عوض کنم؟

  • 1400/09/06
    0 0

    بین دستگاه های لیزر طبق تحقیقات زیاد پیشنهاد بنده اینه: اول لیزر مدیو استار اسکلیپیون . اگر جایی این لیزر رو داشت با کله برید اون کلینیک البته زیر نظر پزشک/ دوم لیزر کندلا جنتل مکس پرو یا جنتل لیز یا پلاتینیوم . این سه تا نتایج برابر داشتن حدودا/سوم اشنایدر پلاس

  • 1400/09/28
    0 0

    سلام ۴جلسه لیزربادستگاه دایودالکس رفتم تغییر چندانی ندیدم جلسه پنجم مشکل پیش اومد نرفتم موهام مثل قبل ضخیم بنظرتون دستگاه تغییر بدم پلاتینیوم پلاس برم ؟؟ممنون

  • 1400/10/04
    0 0

    سلام من ۹ جلسه پلاتینیوم رفتم ولی از نتیجه راضی نیستم موهای بدن من تقریبا بور ،پلاتینیوم فقط تراکم کمتر کرده و کمی نازک تر حالا شک دارم دوباره از پلاتینیوم استفاده کنم یا از الکساندرایت استفاده کنم

  • 1400/12/15
    0 0

    سلام من۴جلسه لیزرالکساندرا رفتم خوبم جواب داده ولی هزینش واقعا زیاده کل بدن میخام چن جلسه برم بادستگاه پلانتیا پلاس۲۰۲۱ بنظرتون این کارو بکنم خوبه؟یوقت بدترنمیشه؟

    • 1401/01/23
      0 0

      خب بجاش دایود برین یا دکا

  • 1400/12/17
    0 0

    سلام دستگاه الکس پلاتینیوم 2021 کسی استفاده کرده؟بین کندلا و پلاتینیوم کدوم برای بار اول مناسبه؟

    • 1401/01/23
      0 0

      پلاتینیوم از همه دستگاه ها میگن ضعیفتره

  • 1401/01/15
    0 0

    سلام.من مجردم و یک جلسه هست بادستگاه پلانتیوم پلاس رفتم لیزر واسه دستوپاها و بیکینی وزیربغلم.بنظرتون واسه بارداری در آینده ک مشکلی پیش نمیاد؟

    • 1401/01/23
      0 0

      همه مراکز میگن نه هیچ مشکلی نداره

    • 1401/02/19
      0 0

      سلام من هم مجرد هستم و لیزر انجام دادم خیلی تحقیق کردم. نه گلم لیزر اصلا به تخمدان و رحم نمیرسه اینقد قدرت نداره فقط در حدی هست که به ریشه موها برسه اصلا نگران نباش

  • 1401/02/04
    0 0

    من می‌خوام برم لیز اسم دستگاه الیس پلاتینا پلاس هست نمی‌دونم خوبه یا نه لطف اونایی که رفتن بکن خوبه یا نه ؟؟؟

  • 1401/02/10
    0 0

    سلام دستگاه سایناشور بهتره یا کندلا؟

  • 1401/02/19
    0 0

    سلام بر همگی. من 7جلسه با دستگاه پلاتینوم لیزر انجام دادم 90درصد موهام ریخته اما همون 10درصد زرتی در میان. تصمیم دارم دستگاهمو عوض کنم و با کندلا انجام بدم. خوندم دوستانی نوشته بودن که ما لیزر انجام دادیم بعد از دوماه موهامون در اومده باید بگم دوستان موهای زائد بخصوص بکینی هیچوقت به طور کامل از بین نمیرن و شما باید هر زمان باز موهاتون در میاد جلسه شارژ رو انجام بدین قرار نیست با 7-8جلسه برای همیشه با موهاتون خداحافظی کنین که. بعد با توجه به پوست و هورمون های بدن هر فردی فرق میکنه مدت رویش مو. در کل هنوز هییچ فناوری حتی در همان آمریکا نیامده که موهای زائد رو به طور قطعی از بین ببره پس دنبال قطعی کامل رشد مو نباشید. جلسات شارژ رو هم انجام بدین تا به نتیجه بهتری برسین.

  • 1401/03/24
    0 0

    من ۱۲ جلسه از میرم لیزر ناحیه صورت از کندلا استفاده میکنم اوایل خوب بود ولی الان هیچ تاثیری نداره دیگه پرزهای صورتمم شده‌ موی مشکی‌ به نظرتون دستگاه عوض کنم؟! جوابی میگیرم

  • 1401/04/10
    0 0

    من از دستگاه الکسانرایت کندلا استفاده کردم ۱۶ جلسه تنها فرقی که به حالم کرد موهام نازک شد همین ن کم شد ن ازبین رفت با اینکه مشکل هورمونی ندارم

  • 1401/09/14
    0 0

    سلام من سه جلسه لیزر انجام دادم با دستگاه الکساندرایت تئودو جلسه ی سوم تمام بدنم کهیر زد و خارش شدید داشتم که دوهفته بعد رفتم پیش پزشک و دارو استفاده کردم لازمه دستگاه لیزرو عوض کنم؟

  • 1402/03/02
    0 0

    سلام. من ۷.۸جلسه با دستگاه پلاتینیوم پلاس لیزر انجام دادم.منم ۹۰ درصد موهام ریخته سوالم اینه آیا میتونم بعد ۳.۴ماه با دستگاه الکساندرایت لیزر انجام بدم؟؟؟؟؟ ترسم اینه نتیجه عکس بده

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید