لیزر موهای زائد پشت گردن مردان و زنان

تاریخ انتشار - ۱۸ مهر ۱۳۹۸

لیزر موهای زائد پشت گردن با دستگاه کندلا الکساندرایت یک روش غیر تهاجمی و ایمن است. حتی پوست های حساسی که واکنش‌های آلرژیک به شیو کردن یا روش های دیگر حذف موهای زائد نشان می‌دهند؛ معمولاً واکنش مثبتی به لیزرمو نشان می دهند. حذف موهای زائد گردن با استفاده از لیزر مو کندلا الکس آسیبی به پوست گردن نمی رساند و به علت استفاده از سیستم های خنک کننده هوا و کریوژن بسیار پیشرفته درد و ناراحتی بسیار کمی برای بیمار ایجاد خواهد کرد.
روش های سنتی حذف موهای زائد مستقیماً روی پوست تاثیر می گذارند؛ در صورتی که لیزر کندلا الکس تنها ساختار اپیدرم را تحت تاثیر قرار می دهد. درحقیقت در طول این درمان، منطقه‌ای از پوست بدن در معرض نور لیزر قرار خواهد گرفت و این نور لیزر داخل پوست نفوذ کرده و به فولیکول های مو می رسد. دوره درمان با لیزر کندلا الکس برای حذف موهای زائد پشت گردن شامل چندین جلسه است که با فواصل زمانی منظم باید تکرار شود. لیزر موهای زائد این ناحیه موثر ترین روشی است که می تواند موهای تیره و ضخیم را به طور دائم کاهش دهد. چون این مو ها حاوی ملانین بالایی هستند و می توانند نور لیزر را به خوبی جذب کرده و موجب تخریب فولیکول شوند.
هدف اصلی اشعه لیزر ملانین موجود در فولیکول مو است که با تبدیل انرژی به گرما می تواند موجب سوختن فولیکول شود. البته این تجربه برای بیمار چندان آزاردهنده نیست. در این فرآیند ریشه مو و ساقه که در فولیکول مو قرار دارد؛ آسیب می بیند و در نتیجه مجددا رشد نخواهد کرد و برخلاف سایر روش های حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون نتیجه آن تقریباً دائمی خواهد بود.
برای حذف موهای زائد پشت گردن مردان، معمولاً یک پکیج ترکیبی شامل کمر، پشت گردن، شانه، قسمت بالای سینه، شکم و زیر بغل برای مردان در نظر گرفته می شود تا با تکمیل آن موهای زائد بالا تنه خود را کاهش دهند.
برای حذف موهای زائد پشت گردن زنان نیز پکیجی شامل پشت گردن، کمر و شکم در نظر گرفته می شود تا بتوانند با 3 تا 4 جلسه درمانی موهای زائد بالا تنه خود را به طور کامل از بین ببرند.
لیزر موهای زائد پشت گردن حتما باید توسط متخصص لیزر کندلا الکس انجام گیرد؛ تا از ایجاد لکه روی پوست و یا زخم و سوختگی در ناحیه پشت گردن جلوگیری شود. تکنسین حرفه ای می تواند شما را برای درمان آماده کند و قوانینی که باید قبل و بعد از لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکساندرایت رعایت کنید را به شما گوشزد نماید.
اگر به دنبال بهترین کلینیک برای لیزر موهای زائد پشت گردن و شانه های خود می گردید؛ مقالات موجود در سایت ما را در خصوص لیزر موهای زائد مطالعه کنید و با اطمینان کامل یک جلسه مشاوره با متخصصین ما در کندلا تنظیم نمایید.
حذف موهای زائد از گردن و شانه بیشتر مورد توجه مردانی است که دارای موهای تیره و ضخیم در این نواحی از بدن خود هستند. البته برخی از زنان نیز که به علت داشتن اختلالاتی مانند هایپر تریکوسیست یا هیرسوتیسم در این نواحی رشد موهای اضافه را تجربه می کنند؛ متقاضی این نوع لیزر درمانی می باشند. لیزر کندلا الکس می تواند موهای زائد پشت گردن مردان را تا حد زیادی کاهش دهد. به طوری که بدون آسیب رسیدن به پوست دیگر نیازی به شیو کردن مکرر نداشته باشند. اکثر زنان نیز برای داشتن پوستی زیبا تر و تمیز تر در این نواحی زمانی که موهایشان را کوتاه می کنند و یا آن را بالا می برند؛ متقاضی انجام لیزر موهای زائد این ناحیه هستند.
 با توجه به اینکه روش های حذف موهای زائد موقتی مانند اپیلاسیون بسیار دردناک است و می تواند به فولیکول مو آسیب جزئی برساند؛ به نظر می رسد لیزر موهای زائد ناحیه پشت گردن راه حل مناسبی برای خلاص شدن از دست این روش های خسته کننده و تکراری باشد. چون موجب کاهش دائمی موهای پشت گردن که نمی توان آن ها را با روش هایی مانند شیو کردن به علت در دسترس نبودن کوتاه کرد؛ باشد.
در حال حاضر سالن های زیبایی و کلینیک های درمانی مانند کندلا حذف موهای زائد پشت گردن را با دستگاه کندلا الکساندرایت پیشنهاد می دهند. این دستگاه لیزر مو کاهش دائمی و موثر موهای پشت گردن زنان و مردان را تضمین می نماید و می تواند پوستی شفاف و نرم را بون نیاز به استفاده مجدد از روش‌های تکراری و موقت حذف موهای زائد نتیجه دهد.
 فقط کافیست چند جلسه درمان با لیزر کندلا الکساندرایت را به طور منظم دنبال کنید و نکاتی که توسط تراپیست توصیه می‌شود را به طور کامل رعایت نمایید. به این ترتیب می توانید روی روشی سرمایه گذاری کنید که مزایای آن در طولانی مدت برای شما بسیار زیاد است. به خاطر داشته باشید این شایعه که لیزر موهای زائد گران است؛ در بلندمدت بی معناست. جلسات لیزر موهای زائد نسبتاً ارزان تر و مقرون به صرفه تر از روشهای دیگر حذف موهای زائد است که باید تا پایان عمر تکرار شود و نتیجه آنها بر خلاف لیزر موهای زائد به هیچ وجه دائمی نیست.

لیزر موهای زائد پشت گردن برای زنان

حذف موهای زائد گردن به طور موثر تراکم موهای زائدی که روی چانه تا پشت گردن و کمر وجود دارد را به طور کامل کاهش می دهد. لیزر موهای زائد گردن و شانه اغلب برای مردان از شیو کردن بسیار راحت تر است؛ چون دسترسی به این مناطق از بدن کمی مشکل است و همچنین به زنان نیز اجازه می دهد که پوست گردنشان هنگامیکه موهای شان را بالای سرش را می بندند بدون مو و زیباتر به نظر برسد. این درمان در صورتی که موهای بلند و تیره ای روی گردن وجود داشته باشد؛ کاملا موثر است و دیگر نیازی نیست که نگران پوشاندن این موها زیر لباس خود یا با موهای سرتان باشید.

لیزر موهای زائد پشت گردن برای مردان

شیو کردن نقش مهمی در زندگی روتین مردان ایفا می کند اما چه می شود اگر نیازی به آن نباشد؟ لیزر موهای زائد برای مردان روشی دائمی است که با آن می توانند موهای زائد نواحی مختلفی از بدن شان را که از شیو کردن هر روزه آنها خسته شده اند؛ از بین ببرند.
منظور ما این نیست که باید کل ریش و سبیل خود را با لیزر تمیز کنید بلکه از بین بردن موهای زائد پشت گردن که تقریبا هر روزه باید شیو شوند؛ در زمان شما صرفه جویی زیادی خواهد کرد. اگر پوستتان حساس است یا پس از شیو کردن نواحی مختلفی از آن بریده می شود و یا جوش های روی صورت تان یا پشت گردنتان دیده می شود؛ بهترین روش برای خلاص شدن از شر این موهای زائد لیزر کندلا الکس است.
تمام بیماران ما که پیش از این سوزش پس از استفاده از ماشین ریش تراشی یا درد ناشی از موهای زیر پوستی پس از شیو کردن موهای پشت گردن شان را تجربه کرده بودند؛ پس از چند جلسه درمان با لیزر کندلا الکس رضایت کامل خود را از کاهش قابل توجه مو های زائد و موهای زیر پوستی اعلام کرده‌اند.
نظر برخی از آنها را در ادامه می خوانیم:
"پشت گردن من همواره پر از مو بود و دیگر نمی خواستم آنها من را اذیت کنند. به یک جراح پلاستیک مراجعه کردم و پرسیدم آیا راه حلی برای اینکه از شر موهای زائد پشت گردنم خلاص شوم وجود دارد. با اطمینان کامل گفت که استفاده از لیزر کندلا الکساندرایت کاملاً ایمن است و می توانم پس از تکمیل دوره درمان تمام روش‌های موقتی دیگر مانند وکس انداختن یا استفاده از تیغ و ریش تراش را کنار بگذارم. واقعاً علاقمند شدم که این راه حل را امتحان کنم بنابراین با کندلا تماس گرفتم و جلسه مشاوره ای با متخصصان پوست و مو آن مرکز تنظیم کردم. مشاوره‌های آنها کاملا مرا قانع کرد که لیزر کندلا الکس می تواند راه حل مناسبی برایم باشد و حالا پس از گذشت یک سال کاملا از نتیجه به دست آمده راضی هستم."
"من از آن دسته مردانی بودم که از رشد موهای اضافه روی صورت، پشت گردن و سینه ام رنج می بردم و دیگر از اینکه این نواحی بدن را شیو کنم خسته شده بودم. بنابراین تصمیم گرفتم از لیزر موهای زائد کمک بگیرم. خوشبختانه با مراجعه به کندلا و استفاده از لیزر کندلا الکساندرایت تا حدود زیادی موهای زائد ناحیه پشت گردنم کاملا ایمن و دائمی کاهش پیدا کردند و همان ظاهری را که همیشه دوست داشتم به دست آوردم."
"من به علت شیو کردن زیاد، موهای زیر پوستی خیلی زیادی داشتم که هربار بیرون کشیدن آنها از زیر پوست برایم دردسرساز و دردناک شده بود. یکی از دوستانم پیشنهاد داد که با استفاده از لیزر مو این موهای زیر پوستی در ناحیه پشت گردنم را کاملا درمان کنم. با مراجعه به متخصص پوست و مو کندلا متوجه شدم که پوست حساس و آسیب پذیری دارم و به همین علت هر بار شیو کردن موجب می‌شود موهای زیر پوستی بیشتری پشت گردنم رشد کند. پس از گذراندن سه جلسه درمان طی ۱۲ ماه تقریباً تمام موهای زائد پشت گردنم و حتی موهای زیر پوستی از بین رفتند و من از نتیجه رضایت کامل داشتم."
سوالات متداول در خصوص لیزر موهای زائد پشت گردن

چند جلسه درمان با لیزر کندلا الکس برای حذف موهای زائد پشت گردن مورد نیاز است؟

معمولاً برای حذف موهای زائد پشت گردن نیاز به ۴ تا ۶ جلسه درمان با دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت میباشد و فاصله بین جلسات نیز حدود ۴ هفته است. پس از تکمیل دوره درمان ۷۰ تا ۸۰ درصد از رشد موهای پشت گردن به طور دائمی کاهش می یابد و برای رسیدن به نتیجه مطلوب بهتر است جلسات تکمیلی سالی یکبار تکرار شوند.

آیا لیزر موهای زائد پشت گردن آسیب می رساند؟

همه روش های رفع موهای زائد لزوماً دردناک نیستند. افراد بسیاری تصور می‌کنند که لیزر موهای زائد پشت گردن بسیار دردناک است اما واقعاً این طور نیست. این فرآیند درد و ناراحتی چندانی ندارد و نتیجه آن به گونه ای است که اکثر افراد بدون احساس کردن هیچگونه دردی نسبت به روش های دیگر حذف موهای زائد راضی خواهند بود.

فاصله زمانی بین جلسات لیزر موهای زائد پشت گردن چقدر باید باشد؟

با در نظر گرفتن چرخه رشد مو، ناحیه پشت گردن باید در فواصل زمانی یک ماهه با لیزر موی کندلا الکس درمان شود تا نتیجه مطلوب را داشته باشد. البته حتی پس از یک جلسه نیز کاهش موهای زائد را به طور قابل توجهی مشاهده خواهید کرد. اما نتیجه مطلوب حدود ۱۲ تا ۱۸ ماه ممکن است؛ زمان ببرد. پس از آن ممکن است نیاز باشد که تقریباً سالی یکبار به کلینیک مراجعه کنید تا موهای زائد ناحیه پشت گردن به طور کامل از بین برود. در صورتی که به عنوان یکی از اعضای کندلا کلیه جلسات درمان خود را به طور منظم انجام دهید هزینه انجام جلسه لیزر تکمیلی حدوداً سالی یک بار برای شما با تخفیف ویژه محاسبه خواهد شد.

آیا می توانم پیش از انجام لیزر موهای پشت گردن این ناحیه را شیوه یا وکس کنم؟

اگر موهای پشت گردن خود را وکس کرده باشید باید حداقل دو هفته منتظر بمانید تا فولیکولهای مو مجدداً شروع به رشد دادن موها کند. اما شیو کردن یک روز پیش از جلسه لیزر ضروری است تا درمان لیزر کندلا الکس به طور کامل و بدون هیچ مشکلی انجام گیرد.

مدت زمان جلسه لیزر موهای زائد پشت گردن چقدر است؟

لیزر موهای زائد پشت گردن با لیزر کندلا الکس به علت لکه بزرگ و سرعت پالس هایی که قابل تنظیم است در کمتر از ۱۰ دقیقه انجام می گیرد.

چرا کندلا را برای حذف موهای زائد پشت گردن انتخاب کنم؟

 کندلا فقط از دستگاه‌های پیشرفته لیزر مو کندلا الکس 2019 و کندلا یگ ۲۰۱۹ استفاده می‌کند که دارای مجوز و سرتیفیکیت های لازم هستند. همچنین متخصصین حرفه ای ما دوره های لازم برای لیزر مو را گذرانده‌اند و تجربه و تبحر کافی برای انجام فرآیند لیزر مو را دارا می باشند. همچنین پکیج های ارائه شده در کندلا به نحوی طراحی شده که همه افراد با هر بودجه ای که دارند بتوانند موهای زائد نواحی مورد نظر از بدن خود را لیزر کنند. در صورتی که عضو صفحه اینستاگرام و یا کانال تلگرام  کندلا شوید می توانید از مزایای ویژه اعضای  کندلا بهره مند شده و از تخفیف های ویژه با خبر شوید.


مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1400/05/12
    1 0

    ادرس میخواستم

  • 1401/02/11
    0 0

    بی زحمت أپرس بدین

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید