لیزر بیمارستان رازی! تجربیات و مقایسه شرایط مراجعه کنندگان

تاریخ انتشار - ۵ آذر ۱۳۹۸

شاید شما هم فردی باشید که از تراشیدن، کندن یا وکس کردن موهای زائد بدنتان خسته شده باشید. اگر اینطور است، لیزر موهای زائد کل بدن می تواند بهترین راه حل برای شما باشد.

لیزر کل بدن، یکی از رایج ترین روش های زیبایی زنان در اکثر کشورها است. اما چطور انجام می شود؟ در این فرایند، اشعه به آرامی روی فولیکول های مو می تابد. زمانی که پیگمنت های مو این اشعه را جذب کننند، ریشه مو از بین خواهد می رود.

بیمارستان رازی یکی از مراکز درمانی زیبایی است که خدمات لیزر موهای زائد و لیزر کل بدن را با دستگاه کندلا الکساندرایت ارائه می دهد. قیمت لیزر کل بدن در بیمارستان رازی نسبت به سایر مراکز درمانی مقرون به صرفه تر است.

مزایای لیزر موهای زائد کل بدن

لیزر کندلا الکس در حذف موهای صورت، پا، چانه، کمر، بازو، زیربغل، خط بیکینی و دیگر نواحی بدن موثر است. یکی از ویژگی های منحصر بفرد لیزر کندلا الکساندرایت سرعت آن است. هر شات، تنها چند صدم ثانیه طول می کشد و می تواند چندین تار مو را در آنِ واحد از بین ببرد. یعنی در نصف یک ثانیه، موهای یک ناحیه را ریشه کن می کند. در نواحی کوچک مانند بالای لب، کمتر از یک دقیقه برای انجام لیزر کافیست. در نواحی وسیع تر مانند پاها، تقریبا یک ساعت زمان لازم است.

از دیگر ویژگی های لیزر موهای زائد و لیزر کل بدن در بیمارستان رازی قابل پیش بینی بودن تعداد جلسات آن است. اکثر مراجعین در جلسات سوم تا هفتم از شر موهای زائد خود خلاص می شوند. تکنسین لیزر در جلسه مشاوره قیمت لیزر کل بدن در بیمارستان رازی و تعداد جلسات مورد نیاز را تعیین خواهد کرد.

چگونه برای لیزر موهای زائد کل بدن آماده شویم؟

لیزر مو با دستگاه کندلا الکس فرایندی است که به سرعت و به سادگی موهای ناخواسته را از بین می برد. اما از آن جایی که یک اقدام پزشکی ریسک پذیر است، آموزش و تجربه تخصصی، یکی از شروط مهم تکنسین آن است. پس قبل از انجام هرگونه لیزر مو، لازم است که با پزشک یا تکنیسینی که عمل لیزر شما را انجام می دهد مشورت کنید.

اگر تصمیم به لیزر موهای زائد کل بدن در بیمارستان رازی گرفتید، لازم است تا 6 هفته قبل از انجام لیزر، هیچ یک از روش های کندن، وکس و دستگاه های الکتریکی را برای حذف موهای خود انجام ندهید. چون اشعه لیزر، ریشه مو را هدف قرار می دهد و برای انجام این کار لازم است ریشه های مو در جای خود باشند تا حذف همه مو ها به بهترین شکل انجام شود.

یکی از نکات مهم در رابطه با لیزر این است که قبل و بعد از لیزر، از قرار گرفتن زیر نور آفتاب جلوگیری کنید. چرا که نور آفتاب تاثیر لیزر بر موهای زائد را کاهش می دهد و در روند تکمیل حذف مو اختلال وارد می کند.

در فرایند لیزر کل بدن در بیمارستان رازی چه چیزی در انتظار بیمار خواهد بود؟

در ابتدا لازم است مو های ناحیه ای که برای لیزر کردن در نظر گرفته اید شیو شده و چند میلیمتر از آن در سطح پوست باقی بماند. قدم بعدی بی حس کردن ناحیه مورد نظر از بدن است که 20 تا 30 دقیقه قبل از شروع لیزر روی پوست اعمال می شود. تا از ایجاد زخم ناشی از شات های لیزر جلوگیری کند. دستگاه کندلا الکس هم مطابق با رنگ پوست، رنگ مو، ضخامت و ناحیه بدن تنظیم می شود. چون مشخصات فیزیکی هر فرد با دیگری متفاوت است تکنسین لیزر باید لیزر مو کندلا الکساندرایت را مطابق با هر بیمار تنظیم نماید.

در رابطه با دیگر مزایای لیزر موهای زائد می توان گفت؛

شات های لیزر کندلا الکس با دقت بسیار بالایی، مو های ضخیم و تیره را هدف قرار می دهند. این در حالی است که پوست اطراف آن هیچ آسیبی نمی بیند.

مزایای زیادی درمورد لیزر موهای زائد کل بدن بیان شده است. امروزه این روش به یکی ازمحبوب ترین روش های «تقریبا دائمی »حذف موی زائد تبدیل شده است و از طرف بسیاری از زنان و حتی مردان انتخاب می شود. اما نکاتی وجود دارد که در رابطه با لیزر کل بدن در بیمارستان رازی باید بدانید.

شاید از بین بردن تمام موهای بدن به نظرعجیب و غیرممکن برسد. مخصوصا اگر فردی هستید که برای زیبایی ظاهری، هر اینچ از بدن خود را اصلاح می کنید! خلاص شدن از شر مو های زائد رویای واقعا شگفت انگیزی است. اتفاق خوب این است که با لیزر مو های زائد این امر امکان پذیر است. اما شاید بنظر شما کمی سخت برسد.

قیمت لیزر کل بدن در بیمارستان رازی

پکیج های لیزر مو مختلفی در بیمارستان رازی به مراجعین پیشنهاد می شود. فول بادی یا تمام بدن نیز جزو گزینه های لیزر مو در بیمارستان رازی است. پس شما قادر هستید هر ناحیه ای که بخواهید مانند؛ زیربغل، کمر، شانه ها، زانو، صورت، بیکینی، پا ها و غیره را لیزر کنید. اما اگر لیزر تمام بدن مد نظر شماست مطمئن باشید قیمت لیزر کل بدن در بیمارستان رازی واقعا به نفع شماست.

یکی از عواملی که تاثیر بسزایی در لیزر موهای زائد کل بدن دار نوع و جنس موهای بیمار است. برای درک بهتر این مسئله بهتر است تفاوت بین فولیکول های ترمینال (terminal  ) و ولوس (vellus) را بدانید.

مو هایی که از نوع فولیس  ولوس (vellus)  اند، بغیر از کف دست و پا، در هر اینچ از بدن وجود دارند و نازک ترهستند. 

اما  فولیکول های ترمینال (terminal) ،برای زنان و به خصوص مردان موهای ضخیم تری هستند که در سر، زیر بغل، کمر، پا و صورت آنها وجود دارد.

از بین بردن مو های ولوس (vellus) ، به راحتی امکان پذیر نیست. چون شبیه پُرزهلو هستند و آنقدر رنگدانه های ضعیف و ناچیزی دارند که تقریبا دیده نمی شوند. موهای ضخیم رنگدانه های قوی تری دارند و بیشتر مورد هدف اشعه لیزر قرار می گیرند. پس نتیجه بهتری دارند.

این نکته برای افرادی که تصمیم به لیزر کل بدن خود دارند کمک بسزایی خواهد کرد. پس، با توجه به جنس موهای بدن خود تصمیم بگیرید و انتظارات بی جا و معجزه آسایی از لیزر نداشته باشید .چون لیزر کل بدن با یک جلسه نتیجه نخواهد داد.

شما در انتخاب ناحیه مورد نظر آزاد هستید. می توانید بیشتر نواحی بدنتان که موهای زائد دارند را برای درمان با لیزر کندلا الکساندرایت انتخاب کنید اما فراموش نکنید نواحی بیشتر، زمان بیشتری هم می خواهد و در یک جلسه نتیجه نخواهد داد. تعداد شات های لیزر نامحدود است و می تواند در ساعات محدود نواحی زیادی را پاکسازی کند اما از لحاظ سلامتی پوست به هیچ وجه توصیه نمی شود و می تواند مضر باشد. پس لیزر نواحی مختلف در جلسات مختلف بهترین و سالم ترین راه حل ممکن است.

شما می توانید برای نتیجه گیری بهتر، یک ناحیه را چند بار لیزر کنید. توصیه می شود نواحی مختلف را در طی چند روز لیزر کنید انجام همه آن ها در یک روز آسیب رسان خواهد بود. یک ناحیه را نباید پشت سر هم در معرض لیزر قرار داد. گذشت چند هفته برای انجام مجدد لیزر بسیار مهم است. دلیل آن هم به روند رشد موها باز میگردد. عوامل زیادی مانند ساختار و جنس مو وجود دارد که می تواند درسرعت نتیجه گیری افراد تاثیر بگذارد. پایبند ماندن به دوره درمانی هم در نتیجه گیری هر چه بهتر شما اهمیت زیادی دارد.پس باید در تصمیم و ادامه درمان خود منظم باشید.

قیمت لیزر بیکینی در بیمارستان رازی چقدر است؟

باید این واقعیت را قبول کرد که قیمت لیزر با دستگاه کندلا الکس در بیمارستان رازی ارزان نیست. بویژه اگر هدف شما لیزر بیکینی باشد. قیمت لیزر بیکینی برای افراد مختلف بسته به تعداد جلسات مورد نیاز متغیر است. شما می توانید یک جلسه مشاوره رایگان برای لیزر بیکینی در بیمارستان رازی رزرو و دریافت کنید تا ما بهترین روش های لیزر، متناسب با رنگ پوست، مو و مناسب ترین تاریخ را برای شما انتخاب کنیم. 

اما آیا لیزر موهای زائد ارزش هزینه کردن دارد؟ سوال واقعا خوبی است. اگر بدانید چه مبالغی را صرف خرید کرم های موبر، ژیلت، وکس و دیگر روش های مو زدائی می کنید، خواهید فهمید که لیزر مو های زائد، در طولانی مدت مقرون به صرفه تر است. اما مسئله مهم، صرفه جویی در زمان و سرعت نتیجه گیری است. در برخی موارد فاکتور زمان از قیمت پیشی می گیرد.

با روش لیزر، این امکان وجود دارد که زمان کمتری را به حذف موهای زائد بدن خود اختصاص داده و زمان باقی مانده را صرف دیگر کارهای شخصی خود کنید. برای برخی ها، زمان مهم تر از هزینه است و قیمت لیزر مو های زائد کل بدن اهمیتی ندارد. پس در رابطه با آن مجددا فکر کنید. این بهترین گزینه خلاصی از شر موهای اضافی شما خواهد بود.

لیزر مو های زائد کل بدن برای چه کسانی مناسب است؟

حالا که در زمینه چگونگی و قیمت لیزر مو های زائد کل بدن اطلاعات بیشتری کسب کردید، می توانید تصمیم بگیرید که آیا شرایط انجام آن برای کل بدن را دارید یا خیر؟ لیزر ویژگی های متعددی برای انواع رنگ مو و پوستِ متناسب با اشخاص را دارد. شاید با خود فکر کنید راه حل های دیگری برای درمان مو های زائد وجود دارد. اما مزایایی که لیزر مو کندلا الکساندرایت دارد، در هیچ یک از روش های دیگر دیده نمی شود.

بهترین روش تصمیم گیری برای انجام لیزر کل بدن در بیمارستان رازی مقایسه معایب و مزایای آن است. 

اگر رنگ موی تیره و پوستی روشن دارید،یعنی ایده آل ترین شخص برای انجام لیزر مو با دستگاه کندلا الکس هستید. اگر هم مشخصات فیزیکی شما به این شکل نیست، اصلا نگران نباشید. انتخاب های متعددی برای انواع مختلف پوست و مو وجود دارد و شما هم می توانید با هر رنگ پوست و مو از دستگاههایی مانند لیزر مو کندلا یگ بهره ببرید.

قیمت لیزر بیمارستان رازی سال 97 و 98

بیمارانی که از لیزر مو کندلا الکس استفاده کرده اند معتقدند که قیمت لیزر بیمارستان رازی سال 97 و 98 نسبت به کلینیک های دیگر کمی بالا است. البته عوامل مختلفی وجود دارد که در قیمت لیزر تاثیر می گذارد. شات های لیزر به اندازه ناحیه مورد نظر بستگی دارد. به همین علت لیزر مو نواحی مختلف بدن قیمت های متغیری دارند. نواحی وسیعتر، نیازمند لکه بزرگتر دستگاه لیزر کندلا الکس هستند و قاعدتا قیمت آن هم بیشتر خواهد بود و برعکس. اما درکل، نواحی عریض تر گران تر از نواحی کوچکتر اند. لیزر پاها، بازو ها و کمر در مقایسه با نواحی کوچکتر گران تر خواهد بود. محاسبه قیمت لیزر مو های زائد کل بدن در بیمارستان رازی به تصمیم گیری های شما برای انتخاب پکیج مناسب کمک زیادی خواهد کرد.

دوره درمان هم در هزینه کلی، تاثیر گذار است. بیشتر افراد باید برای نتیجه گیری دائمی تر، 4 تا 6 جلسه درمانی را طی کنند. در طول این دوره کاهش رشد و ریزش مو را شاهد خواهید بود. جلسات بیشتر هزینه بیشتری خواهند داشت.  

تجربه یکی از مراجعین برای لیزر کل بدن در بیمارستان رازی

"مدت ها بود که موهای زائد بدنم برایم دردسرساز شده بود. هر ماه به آرایشگاه می رفتم و درد زیاد اپیلاسیون را تحمل می کردم. یکی از دوستانم پیشنهاد داد که برای لیزر کل بدن در بیمارستان رازی وقت بگیرم تا برای همیشه از شر موهای زائدم خلاص شوم. زمانیکه با بیمارستان رازی تماس گرفتم برایم روز دوشنبه وقت گذاشتند. فکر می کردم کارم زود تمام می شود اما وقتی وارد بیمارستان رازی شدم و به بخش لیزر مو مراجعه کردم از تعداد نفراتی که در انتظار نشسته بودند واقعا تعجب کردم. حدود سه ساعت منتظر ماندم تا نوبتم شد. البته کار تکنسین لیزر خوب بود و تقریبا لیزر کل بدن با دستگاه کندلا الکساندرایت یک ساعت و نیم طول کشید. قیمت لیزر کل بدن در بیمارستان رازی تفاوت چندانی با کلینیک های خصوصی ندارد به همین علت تصمیم گرفتم مابقی جلسات لیزر را در کلینیک دیگری انجام دهم چون نمی توانستم هر بار سه ساعت برای انجام لیزر مو در سالن انتظار بنشینم."



مشاوره رایگان

نظرات کاربران

  • 1398/11/12
    3 5

    بیمارستان رازی دولتی هست پس چراهزینش فرقی باکلینیکها نداره ؟

    • 1398/11/14
      1 0

      لیزر بیمارستان رازی با هزینه دولتی محاسبه نمیشه

    • 1398/11/24
      1 1

      چرا؟

    • 1398/11/24
      1 0

      چون سرمایه گذار خصوصی داره.

    • 1400/07/14
      1 1

      سلام وقتتون بخیر . میشه هزینه فول بادی رو بفرمایید

  • 1398/11/22
    7 1

    لطفا قيمت ليزر نواحي مختلف را بنويسيد كه قبل از مراجعه بدونيم چقدر بايد هزينه كنيم .

    • 1398/11/23
      1 0

      سلام تو قسمت "تعرفه" میتونید قیمت ها رو مشاهده کنید.

    • 1398/12/25
      1 0

      سلام قیمت لیزر بیکینی چقدمیشه

    • 1399/01/30
      1 0

      سلام بیکینی با خط بیکینی 90 تومن هستش.

    • 1399/02/27
      1 0

      اگه بیکینی ۹۰ هست پس چرا بیکینی زیربغل ۳۰۰ میگیرن؟!

  • 1399/01/06
    4 3

    اين ليست قيمت هايي ك براي ليزر گذاشتين براي بيمارستان رازيه؟!اخ قيمت تعرفه ك رفتم ديدم ي ادرس ديگ زده بود فرخزاد و....

    • 1399/01/30
      1 0

      سلام نه اسم مرکز لیزر ما کندلاس.

  • 1399/01/22
    2 3

    سلام من 6 جلسه دوره لیزر موهای زائد بادستگاه الکساندرایت رو انجام دادم و دو دوره تجدید 6 ماهه رو هم طی کردم اما بعد این مدت هنوز رشد موهای زائد رو دارم البته که خیلی نازک‌تر شده ولی اکثر موها رشد میکنن ولی کمرنگ تر و نازک تر پوست روشن و موهای مشکی و ضخیم داشتم آیا امکانش هست که همین موهای نازک هم از بین برن یا خیر؟

    • 1399/01/31
      1 0

      سلام رو بدن بعضی افراد ممکنه لیزر بیشتر از این اثر نداشته باشه. میتونید هر 3 یا 4 ماه یکبار برای شارژ اقدام کنید.

  • 1399/01/30
    1 1

    سلام برای افتادگی پلک وپف زیر چشم چه لیزری مناسبه

    • 1399/01/31
      1 0

      سلام برای حل مشکلتون باید با تخصص مشورت کنید.

  • 1399/02/03
    1 3

    سلام این اطلاعات قیمت برای سالهای قبله قیمت لیزر در سال 99 چقدر است لطفا اول قیمت کل بدن را بگویید بعد بیکینی را. متشکرم

    • 1399/02/07
      1 0

      سلام برای اطلاع از قیمت ها به قسمت تعرفه مراجعه کنید.

  • 1399/02/22
    3 2

    سلام ببخشید قیمت تمام بدن که در قسمت تعرفه زده ۳۰۰ تومان برای هر یک جلسه است ؟

    • 1399/02/23
      1 0

      سلام بله

    • 1399/04/18
      1 0

      من تماس گرفتم تمام بدن گفتن یه تومن

    • 1399/07/19
      1 0

      بعله منم تماس گرفتم گفتن ۹۹۰ هزار تومان

    • 1399/07/19
      1 0

      سلام احتمالا با مرکز لیزر رازی تماس گرفتید. ما یه مرکز لیزر جدا هستیم و هزینه هامون تو سایت موجوده. این مقاله صرفا برای آگاهی شماست.

    • 1399/10/17
      1 0

      دستگاهتون با دستگاه بیمارستان رازی فرق داره؟ چرا قیمتش انقدر متفاوته؟ من یک جلسه لیزر پا انجام دادم رازی ولی اگه دستگاه یکیه جلساته دیگه مو بیام اونجا

  • 1399/02/23
    2 0

    سلام لیزر خال بکر نیوز چه جور و قیمتش؟

    • 1399/02/23
      1 0

      سلام متاستفانه فعلا دستگاهشو در مرکزمون موجود نداریم.

  • 1399/02/23
    1 1

    سلام،شما بیمارستان رازی لیزر انجام میدید؟

    • 1399/02/25
      1 0

      سلام نه مرکز لیزر ما متفاوته.

    • 1400/09/10
      1 0

      سلام هزینه لیزر بیکینی کامل در تک جلسه چقدره؟ و هزینه لیزر خط باسن در تک جلسه چقدره؟

  • 1399/02/24
    2 1

    سلام چطور میتونیم وقت بگیریم

    • 1399/02/25
      1 0

      سلام با شماره ی زیر تماس بگیرید. 88561858

  • 1399/02/24
    1 0

    لیزر کل بدن که هزینه هرجلسه300 تومان هست، الکس هستش؟

    • 1399/02/25
      1 1

      سلام بله

  • 1399/02/24
    1 0

    برای لیزر کل بدن باید وقت تلفنی گرفت؟

    • 1399/02/25
      1 0

      سلام بله میتونید با شماره ی زیر تماس بگیرید. 88561858

    • 1400/03/25
      1 0

      میگن برقراری ارتباط مقدور نمیباشد

  • 1399/02/26
    1 0

    سلا‌م‌ تو وضعیت کرونا لیزر انجام میشه؟تو شیردهی مانعی نداره؟

    • 1399/02/28
      1 0

      سلام بهتره حداقل 6 ماه بگذره.

  • 1399/02/27
    1 1

    سلام چرا هیچ ادرسی ندارید؟؟ ادرس مطبتون کجاس

    • 1399/02/28
      1 1

      سلام شهرک غرب هستیم. برای گرفتن نوبت با شماره ی زیر تماس بگیرید. 88561858

  • 1399/02/28
    1 0

    سلام ببخشین لیزرتون هرچندروزانجام میشه منظورچندجلسه وباچندروزفاصله بایدبیایم یاماهانست وکلاچندجلسه کامل بیایم کانلاتضمینی موهاازبین میرن ؟

    • 1399/02/29
      1 0

      سلام حدودا 6 جلسه باید انجام بشه. تا 4 جلسه ی اول هر 30 روز یکبار و جلسات 8-4 هر 45 روز یکبار.

  • 1399/02/28
    1 1

    سلام ببخشین لیزرتون هرچندروزانجام میشه منظورچندجلسه وباچندروزفاصله بایدبیایم یاماهانست وکلاچندجلسه کامل بیایم کانلاتضمینی موهاازبین میرن ؟

    • 1399/02/29
      1 0

      پاسخ داده شد.

  • 1399/02/29
    1 0

    سلام من ي سوال داشتم،براى ليزر ران پا، هزينه هركدام جداگانه 100 هزار تومان است؟!درسته؟!

    • 1399/02/30
      1 0

      سلام خیر، ران هردو پا باهم 100 میشه.

  • 1399/03/02
    1 1

    سلام و روز بخیر در صورت مصرف قرص آهن ، مولتی ویتامین، ویتامینD ، امکان استفاده از لیزر وجود داره و آیا لیزر در این شرایط موثر خواهد بود؟ یا بهتره مصرف این داروها قطع شود؟

    • 1399/03/06
      1 0

      سلام نه نیازی نیست قطع شه.

  • 1399/03/06
    1 1

    سلام ببخشید من۲۲ سالمه صورتم یه کم پره میخام با لیزر چربی هاشو آب کنم میخام ببینم چه روشی سریع تر و بهتره...و چند جلسه است هر چند وقت باید جلسه بعدی رو بیایم و این که قیمت هر جلسه چقد میشه؟

    • 1399/03/07
      1 0

      سلام بهتره با پزشک متخصص مشورت کنید تا بهترین روش رو بهتون معرفی کنن.

  • 1399/03/07
    2 0

    سلام و روز بخیر برای مشورت با پزشک و اولین بار قبل از شروع دورها ،نیاز هست که shave انجام بشه ؟

    • 1399/03/08
      1 0

      سلام روز قبل جلسه ی لیزر بله حتما باید با ژیلت شیو بشه.

  • 1399/03/10
    1 0

    سلام من موهای بدنم خیلی ضخیم من ۲ماه پیش رفتم اپلاسیون کردم ولی بازم نتیجه ای نگرفتم حالا میخوام لیزر کنم میخواستم ببینم قیمت لیزر بکینی و زیر بغل و ران پا و دست قیمتش چقد میشه

    • 1399/03/11
      1 0

      سلام هزینه ها تو قسمت تعرفه هست.

  • 1399/03/10
    1 1

    سلام لیزربرای تیرگیه واژن وزیربغل هزینش چقدرمیشه؟

    • 1399/03/11
      1 0

      سلام فعلا کلینیک ما برای رفع تیرگی دستگاه موجود نداره.

  • 1399/03/13
    1 0

    سلام.وقت بخیر.لیزر کل بدن شامل کجا ها میشه.بعدازلیزر مشکلی برای پوست ایجاد نمیشه.مثلا جاش بمونه یا ی حالتی مثل ابله جابمونه اخه یکی انجام داده بود اینطوری شده بود.ب نظر شما مشکل ازدستگاه هستش

    • 1399/03/17
      1 0

      سلام اگه تنظیمات مناسب باشه مشکلی پیش نمیاد.

  • 1399/03/14
    1 0

    سلام .‌برای نوبت گرفتن لیزر حضوری نوبت میدن

    • 1399/03/17
      0 0

      سلام باید تماس بگیرید.

  • 1399/03/18
    1 0

    سلام لیزر شما برای از بین بردن کک و مک صورت هم هست؟

    • 1399/03/19
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/03/31
    2 0

    کل بدنم میخوام لیزر کنم

    • 1399/04/07
      0 0

      سلام هزینه ها تو قسمت تعرفه هست. واسه راهنمایی های بیشتر میتونید تماس بگیرید.

  • 1399/04/02
    0 0

    سلام لیزر برای جای اسکار بخیه دارید؟تو عمل زیبایی اترش زیر بینی مونده چکار کنم

    • 1399/04/07
      0 0

      سلام نه متاستفانه موجود نداریم.

  • 1399/04/07
    0 0

    لیزر کل بدن شامل چه قسمتهایی میشه؟

    • 1399/04/07
      0 0

      سلام شامل تمام بدن از سر تا پا. اما اگه فول بادی کاربردی باشه فرق داره.

  • 1399/04/07
    1 0

    سلام. میدونم که حدود ۶ جلسه لیزر کامل بدن نیازه. هر جلسه ۳۰۰ تومنه یا کلا سرجمع ۳۰۰ تومن قیمت بالا تنه ۱۰۰ تومنه؟

    • 1399/04/09
      0 0

      سلام فول بادی کاربردی برای خانوما جلسه ای 300 تومنه. هزینه ها واسه خانوما و اقایون تو قسمت تعرفه موجوده.

  • 1399/04/09
    0 0

    سلام فول بادی کاربردی که گفتیدچیه؟

    • 1399/04/09
      0 0

      سلام شامل تمام بدن بجز شکم و کمر و صورت

    • 1400/07/28
      0 0

      صورت و گردن خواستم انجام دهند ولی اپراتور فقط بک پالس روی گردن یکی روی چانه و سه تا روی پست لب انداخت میگم چرا جاهای دیگه نمیمدازی میگه موی مردانه نداره . حتما باید موی مردانه ضخیم باشه تا انجام بدهند و اینکه فقط اطراف چشم ممنون هست و ایشون زحمت به خودش نداد و ۹۰ تومان گرفتند .

  • 1399/04/20
    0 0

    سلام من همیشه موبر استفاده میکنم وقتی برای لیزر با ژیلت شیو کنم انقدر پوستمو میخارونم زخم میشه آیا توی لیزر برای این زخمام مشکلی پیش نمیاد

    • 1399/04/21
      0 0

      سلام اگه زخمها تازه یا عمیق باشه اون ناحیه رو لیزر نمیکنن.

  • 1399/04/30
    0 0

    هزینه کل صورت لیزرکنید چقدر؟

    • 1399/04/31
      0 0

      سلام هزینه ها تو سایت موجوده

  • 1399/05/03
    1 0

    ببخشید دستگاه فوتونا دارین

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام خیر متاستفانه.

  • 1399/05/04
    0 0

    قیمت ۳۰۰ تومان برای کل بدن هست ؟ یعنی شکم و کمر و صورتم در بر میگیره ؟ و مطمئنا موها از بین میرن ؟ باتشکر

    • 1399/05/04
      0 0

      سلام خیر. 300 هزینه ی فولبادی کاربردیه. فولبادی کامل 500 تومنه هزینش. با کامل کردن دوره ی لیزر، 80 تا 90 درصد موها میریزه و رشد مجدد نداره. بعد دوره، باید واسه شارژ تشریف ببرید.

  • 1399/05/06
    1 0

    سلام شما لیزر بخیه صورت هم انجام میدین؟؟؟

    • 1399/05/07
      0 0

      سلام نه متاستفانه

    • 1399/05/08
      0 0

      سلام آدرس یاشماره میخاستم برای مراجعه

    • 1399/05/08
      0 0

      سلام آدرس یاشماره میخاستم برای مراجعه

    • 1399/05/08
      0 0

      سلام با شماره ی بالای سایت تماس بگیرید.

  • 1399/05/08
    0 0

    شمالیزربرزیلی ام انجام میدید؟

    • 1399/05/08
      0 0

      سلام نه متاستفانه

  • 1399/05/12
    0 0

    برای درمان جای جوش لیزر انجام می دید؟؟

    • 1399/05/13
      0 0

      سلام خیر متاستفانه

  • 1399/05/21
    1 0

    سلام شما از کولینگ دستگاه کندلا استفاده میکنید؟بیمارستان رازی استفاده نمیکنن خیلی دردناک هست ...

    • 1399/05/22
      0 0

      سلام بله

  • 1399/05/27
    1 0

    سلام تعرفه ها کجاس ک ببینیم قیمت هارو

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام https://bit.ly/3hyf3NS

  • 1399/05/27
    0 0

    بعد مگه کندلا برا پوست تیره نیس اپوجی برا روشنه یعنی برا همه پوستا استفاده میشه

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام خیر کندلا واسه انواع پوست کاربرد داره.

  • 1399/05/27
    0 0

    سلام لیز ،PDLهم انجام میدید

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام خیر

  • 1399/06/03
    0 0

    سلام ببخشید چرا لیزر کل بدن تو تعرفه 300000 هست ولی وقتی زتگ میزنیم مین 1 تومن؟؟

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام احتمالا با ما تماس نگرفتید. هزینه های ما همون هزینه های تو سایته.

  • 1399/06/03
    0 0

    سوال بعدی اینه که شما زدین لیزر بیمارستان رازی ولی این شماره آدرس که اصلا بیمارستان رازی نیست

    • 1399/06/05
      0 0

      سلام اگه به ادرس سایتمون توجه کنید متوجه میشید ما سایت بیمارستان رازی نیستیم و فقط واسه اگاهی بیشتر راجع به این بیمارستان مقاله گذاشتیم. ما یک مرکز لیزر جدا هستیم با هزینه های متفاوت.

  • 1399/06/03
    0 0

    سوال بعدی اینه که شما زدین لیزر بیمارستان رازی ولی این شماره آدرس که اصلا بیمارستان رازی نیست

    • 1399/06/05
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/06/07
    0 0

    قسمت تعرفه کجاست

    • 1399/06/10
      0 0

      https://bit.ly/3hyf3NS

  • 1399/07/12
    0 0

    سلام، وقتتون به خیر، هزینه کل بدن تو قسمت تعرفه زده ۵۰۰ تومان، میخواستن بدونم کلا ۵۰۰ تومان میشه که کاملا موهای زائد حذف بشه؟ یا هر جلسه باید ۵۰۰ تومان بدیم؟

    • 1399/07/13
      0 0

      سلام هر جلسه

  • 1399/07/12
    0 0

    سلام، وقتتون به خیر، هزینه کل بدن تو قسمت تعرفه زده ۵۰۰ تومان، میخواستن بدونم کلا ۵۰۰ تومان میشه که کاملا موهای زائد حذف بشه؟ یا هر جلسه باید ۵۰۰ تومان بدیم؟

    • 1399/07/13
      0 0

      پاسخ داده شد

  • 1399/07/17
    0 0

    من میخام کل بدنمو لیزر کنم اون وقت زیر بغلم وزانو هام وعارنج سیاه خیلی ازارم میده وقتی نگاهشون میکنم اگه لیزر کل بدن کنم درست میشه به نظرتون

    • 1399/07/19
      0 0

      سلام احتمالش هست اما کمه. بهتره به پزشک متخصص مراجعه کنید که درمان مناسب رو براتون مشخص کنن.

  • 1399/07/17
    0 0

    خواهش میکنم برای مشکل منم کاری کنید

  • 1399/07/18
    0 0

    سلام من به خاطر دردش خیلی میترسم و پشت گوش میندازم که بیام واقعا دردش چجوریه؟ چون من خیلی کم تحملم نمیدونم چیکار کنم واقعا

    • 1399/07/19
      0 0

      سلام معمولا دردش قابل تحمله اما به سطح تحمل افراد و دستگاهش هم بستگی داره.

  • 1399/07/25
    0 0

    سلام من ۱۶ سالمه لیزر کل بدن برام ضرر نداره☺

    • 1399/07/27
      0 0

      سلام بهتره اجازه بدید 18 سالتون بشه و بعد برای لیزر اقدام کنید.

  • 1399/08/07
    0 0

    سلام حدود هشت ماه جراحی تیروئید انجام دادم جای بخیه تا پشت گوشم هست میخواستم بدونم شما لیزر برا جای بخیه دارین واینکه هزینه رو هم لطف کنید واینکه اگه انجام نمیدین مرکزی رو پیشنهاد کنید که هزینه کمتری داشته باشه

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام خیر متاستفانه جایی رو نمیشناسم

  • 1399/08/09
    0 1

    سلام . درجه بندی دستگاه لیزر چطوره ؟ و چه فرقی با آی پی ال داره ؟ از کجا باید مطمئن بشیم حتما لیزر با طول موج مناسب هست و تعداد جلسات الکی زیاد نمیشه ؟ و اینکه اسکلپیون چی ؟ ندارین شما؟

    • 1399/08/11
      0 0

      سلام طول موج با توجه به رنگ پوستتون تنظیم میشه و ثابته. درجه رو هم اپراتور با توجه به موارد مشابه براتون تنظیم میکنه. معمولا جلسات 8-6 جلسه اس. بله اسکلپیون هم موجود داریم. میتونید با شماره ی تو سایت تماس بگیرید.

  • 1399/08/21
    0 0

    شماره تماس برای نوبت را لطف کنید؟آدرس

    • 1399/08/24
      0 0

      سلام تو قسمت ارتباط با ما موجوده.

  • 1399/09/05
    0 0

    سلام ببخشید لیزر برزیلی انجام میشه؟ ببخشید شرمنده میپرسم دور مقعد هم لیزر میشه؟؟؟؟

    • 1399/09/05
      0 0

      سلام بله دور مقعد هم لیزر میشه

  • 1399/09/05
    0 0

    سلام ببخشید ماه گرفتگی مادرزادی روی دست با لیزر رفع میشه؟

    • 1399/09/07
      0 0

      سلام خیر. روی ماه گرفتگی رو اصلا لیزر نمیکنن.

  • 1399/09/17
    2 0

    اگه مشكل هورموني داشته باشيم بايد قبلش آزمايش بديم ياهمونجا انجام ميشه؟

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام قبلش باید آزمایش بدید.

  • 1399/09/18
    0 0

    ببخشید 5شنبه هاهم توکلینیک هستین؟ واینکه الان بااوضاع کرونا ضدعفونی کننده هم استفاده میشه برادستگاها من بخاطر کرونا میترسم بیام

    • 1399/09/18
      0 0

      سلام بله هستیم. بله ضدعفونی میشه.

  • 1399/09/21
    0 0

    ببخشید میشه قیمت لیزر سالک صورتو بگید

    • 1399/09/21
      0 0

      سلام هزینه ها تو سایت موجوده.

  • 1399/09/26
    0 0

    سلام من ١٢روز پيش بكيني براي اولين باز ليزر كردم مشكلي نداره شيو كنم،؟

  • 1399/09/26
    0 0

    سلام.خسته نباشید این مشگل دستگاه pdl قسمت لیزرتون کی میخواد درسته بشه یا کلااین قسمت تعطیل کردید؟ من درمانم ناقص مونده چیکار کنم الان یکسال دستگاه شما خراب هستش.

  • 1399/10/03
    0 1

    این مطالب از جانب بیمارستان رازی گفته شده برای جذب بیماران کلینک لیزر بیمارستان رازی برای مطب خودشان من تو رازی لیزر کردم بهترین دستگاهها رو دارند وبهترین نتیجه رو هم گرفتم زمان انتظار طولانی هم با وقت دهی اینترنتی از بین رفته و دیگه معطل نمیشیم

  • 1399/10/25
    0 0

    می‌خوام بدونم قیمت لیزرموی زاع بیمارستان رازی برای کل صورت چقدهستش؟؟

  • 1399/11/06
    0 0

    سلام خسته نباشید لیزر رگ های عروقی توو ناحیه صورت انجام میشه عایا?هزینش چقدره من شهرستان هستم

  • 1399/11/14
    0 0

    سلام. میشه بگید دستگاهی که استفاده میکنید مارک و مدلش دقیقا چی هست؟ ینی مدلی که من روی دستگاه رو بخونم و نوشته شده باشه (چون قبلا با مشکل یکی نبودن دستگاه تبلیغ شده و دستگاه مورد استفاده مواجه شدم، مهمه برام)

  • 1399/11/24
    0 0

    سلام خواستم ببینم جای جوش هم لیزر میکنید

  • 1399/11/24
    0 0

    سلام خواستم ببینم جای جوش هم لیزر میکنید

  • 1399/11/30
    0 0

    سلام کل بدن بخاد لیزر شه چند جلسه نیاز داره؟

  • 1399/12/10
    0 0

    سلام خسته نباشید ببخشید من نامزدم و ۱۵ سالمه میخام بدنمون لیزر کنم چ مشکلی داره؟

  • 1399/12/17
    0 0

    سلام میشه قیمت لیزر صورت ،‌ گردن، سینه و وسط سینه، دور ناف، سر انگشت ها و اضافه رو بفرمایید؟ قیمت به نظرم قیمت گفته شده در قسمت تعرفه قدیمیه چون مبلغ بیشتری پرداخت کردم. مگر قیمت به تعداد پالس ها بستگی نداره؟

  • 1400/01/21
    0 0

    من گونه هام و پیشانیم قرمزی داره چه لیزری مناسب هست؟

  • 1400/01/22
    0 0

    سلام من عمل icd قلب انجام دادم و نوعی باتری قلب گذاشتم . آیا من میتونم لیزر کنم؟ قبلا لیزرانجام دادم. اما بعد از باطری نمیدونم میتونم بیام یا نه.؟

  • 1400/01/25
    0 0

    سلام برای درمان زگیل لیزر موثره؟

  • 1400/02/05
    1 0

    لیزر کل بدن برای آقایان چند

    • 1400/02/06
      0 0

      به بخش تعرفه ها مراجعه کنید.

  • 1400/02/27
    0 0

    برای وایتینگ واژن هم بخشی دارین

  • 1400/03/06
    0 0

    لک پیشانی با چه لیزری میره قیمت لیزر

  • 1400/03/12
    0 0

    سلام عزیزدلم خسته نباشی میخواستم بدونم این تک جلسه ای هاتون یعنی چی یعنی یکبار انجام میشه باز گشت نداره ب اندازه اون پکیجا نابود کنندس؟ خودتون حدومو توصیه میکنید؟ ممنون میشم پاسخ بدید راهنمایی کنید

  • 1400/03/20
    0 0

    سلام خسته نباشیدببخشیدلیزرچانه،روی سینه،شکم وزیربغل چقدرمیشه؟

  • 1400/03/21
    0 0

    من میخوام لیزر فول بادی موهای زائد انجام بدم ممکنه بگین هزینه ش چقدر میشه، صورت هم شامل فول بادی هست؟ این لیزر برای کمتر شدن سیاهی کشاله ران هم موثره؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید🙏

  • 1400/04/04
    0 0

    سلام موهای صورتم حالت پرزیدنت داره و ضخیم نیست میتونم لیزر کنم؟

  • 1400/04/29
    0 0

    زیر چشمام چروک داره، ایا بیمارستان رازی چروک زیر چشم را هم درمان میکنه واز چه روشی استفاده میکنه؟

  • 1400/06/16
    0 0

    من روی دستم ماه گرفتگی دارم‌میخوام ببینم میشه براش کاری انجام داد با لیزر درمان میشه ممنون میشم جواب بدین

  • 1400/07/10
    0 0

    سلام.برای کرایو بیمارستان رازی با تامین اجتماعی قراداد داره؟!یا باید هزینه پرداخت کنم؟!

  • 1400/08/12
    0 0

    سلام ببخشید من خواستم بدونم چون از نظر شرعی اشکال داره لیزر واژن یا بیکینی امکان داره طوری انجام داد که نگاه پزشک به بدن نباشه ولیزر انجام شود؟؟ تشکر از شما

  • 1400/09/17
    2 0

    سلام آیا روی رفتار مناسب کادر بخش لیزر با مراجعین نظارت دارید؟ من وقتی برای لیزر اومدم اصلا احساس امنیت نکردم چون وقتی بدون لباس تو اطاق خوابیدی مثل حمام عمومی هر کدوم از پرسنل در رو باز میکردن میومدن تو و میرفتن و بجای انجام کار من با دقت زیاد مسئولش مدام میومد می‌گفت تموم نشد تموم نشد چقد طول کشید اپراتور هم کار منو ناقص انجام داد که زود تموم بشه

    • 1400/09/30
      0 0

      عزيزم قيمت فول بادي ميدوني چقدر شما؟

  • 1400/09/18
    0 0

    سلام لیزر PDLهم انجام میدید هزینه اش چقدره

  • 1400/09/19
    0 0

    هزینه موهای زائد صورت و تعداد جلسات واینکه در هنگام لیزر جای زخم لیزر روی صورت باقی می ماند

  • 1400/10/29
    0 0

    اسم دستگاه فعلی بیمارستان رازی چی هست؟من سال ۲۰۱۸با الکساندرایت۲۰۱۸لیزر کردم ولی جواب نگرفتم،به نظر شما الکس کندلا جوابگو هست؟؟

  • 1400/12/06
    0 0

    سلام ببخشید دستگاهی هست که لیزر تو سه یا ۴ جلسه کل بدن لیزر بشه من شنیدم بیمارستان رازی فقط با سه ۴ جلسه لیزر کل بدن انجام میشه و نیاز نیست ۶یا۸ جلسه رفت ممنون میشم راهنمایی کنید

    • 1401/03/26
      0 1

      الان دختر من ۸ جلسه برای زیر بغل رفته بیمارستان رازی هنوز باید بره

  • 1401/03/26
    1 1

    من چند مرتبه دختر م را بردم به نظرم پرسنل پشت کانتر کلینیک لیزر پوست بیمارستان رازی خیلی بی حوصله بی ادب هستند و رفتارشون با مشتری توهین آمیزه و هزینه هاش هم خیلی بالاست

  • 1401/05/31
    0 0

    قيمت ليزر براي سال 1401 چقدر هست

  • 1401/07/30
    0 0

    سلام ببخشید شما بیمارستان تون دکتر متخصص میخک پا داره و لیزی هم انجام میشه

  • 1401/08/23
    0 0

    موهای زاعد سفید هم لیزر میشه برای صورت؟؟

  • 1401/10/07
    0 0

    من ماه گرفتگی رنگ شرابی دارم خواستم بببنم هزینه هر جلسه پاک کردنش چند

  • 1402/02/18
    0 0

    بسیار زمانبر پرهزینه بی مسئولیت و نحوه برخورد پرسنل غیرحرفه ای بود و اصلا درمان با وجود این که گقتن فقط یک جلسه کافیه! تاثیری نداشته و در همه جا اطلاع رسانی از خدمات بی کیفیتتان انجام میدم

  • 1402/02/18
    0 0

    بی کیفیترین خدمات شامل:قیمت و تعرفه خصوصی را میگیرن به اسم بیمارستان رازی 2. پرسنل غیر حرفه ایو بی حوصله 3.زمان طولانی برای انجام کار4.مشاوره غیر حرفه ای.به من مشاوره داد که یک جلسه کافیه و برای بهترشدن یک جلسه اضافه بیایید در حالیکه هیچ تاثیری نداشت. صحبتهای من عین واقعیت هست امیدوارم مردم بخونن و استفاده نکنن

  • 1402/02/18
    0 0

    ضمنا دلیل بستن کامنت اینستاگرامتون بخاطر بی کفایتتون هست و سیستم خدمات رسانی چون سبک شما محکوم به فناست

  • 1402/04/14
    0 0

    سلام برآی ماه گرفتگی صورت لک شرابی صورتی رنگ از چه لیزری استفاده میکنید ؟

  • 1402/05/28
    0 0

    آیا بیمارستان رازی لیزر co2 فرکشنال هم دارد؟

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید